20:49 אמאזון קיבלה יותר מ-200 הצעות ממקומות המעוניינים לארח את בניית המטה... >>

19:02 בולטות בוול סטריט: סיגייט קופצת 12%, אמאזון מאבדת 1.2%

17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

16:19 הדולר היציג נקבע על 3.49 שקלים, האירו על 4.10 שקלים

15:27 תמר פטרוליום יורדת 2% ומשלימה ירידה של 13% מתחילת החודש

16:05 השר בנט מסמן יעד למושב החורף: נשיב את הכוח לממשלה >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הלם: הבכיר שחשוד בעבירות 'מידע פנים' עם מוטי בן ארי - הוא השר חיים כץ

החשד: כץ קיבל מידע ממוטי בן ארי שהינו היועץ הפיננסי בישראמקו וקבוצת החברות של קובי מיימון - ופעל לפיו
 |  48
דגל אדום
Share
הבכיר שחשוד יחד עם היועץ הפיננסי מוטי בן ארי בעבירות 'מידע פנים' בבורסה בת"א הוא לא אחר מאשר שר הרווחה מהליכוד ח"כ חיים כץ. צריך להזכיר שכץ מנוע מלהצביע בכנסת בענייני מתווה הגז וזאת בשל יחסי החברות שלו עם בעל השליטה בישראמקו קובי מיימון. בתוך כך, בעבר דווח בתקשורת כי כץ מחזיק במניות ישראמקו בשווי עשרות מיליוני שקלים.


רשות ני"ע מאשרת הערב כי השר חיים כץ נחקר אתמול (יום ב') במשרדי הרשות בחשד לעבירות של שימוש במידע פנים. השר שיתף פעולה בחקירתו והחקירה אושרה ע"י היועץ המשפטי לממשלה ולוותה ע"י פרקליטות מחזור ת"א מיסוי וכלכלה.

תחילת הפרשה היום כאשר רשות ניי"ע דיווחה על מעצרו של מוטי בן ארי, היועץ הפיננסי ואחד האנשים החזקים ביותר בקבוצת החברות של קובי מימון (נצבא, חנ"ל, ישראמקו ואחרות), זאת בחשד לעבירות 'מידע פנים' סביב עסקת המיזוג בין נצבא ואיירפורט סיטי (עסקה בה נצבא נמחקה). לפי החשד, בן ארי שמשמש כיועץ פיננסי בקבוצת החברות מאז 1999 רכש מניות נצבא רגע לפני פרסום הדיווח על המיזוג ובנוסף העביר את המידע לצד שלישי שרכש גם הוא את מניות החברה. כעת מתברר שאותו צד ג' הוא השר חיים כץ. לפי כתב האישום - החשודים גרפו, לכאורה, לכיסם רווחים בשווי של 290 אלף שקל.בבוקר של ה-5 ביולי 2015 בשעה 9:19 הוציאה נצבא דיווח מיידי על אישור וחתימה על הסכם המיזוג עם בעלת השליטה איירפורט סיטי באמצעות חילופי מניות ותשלום מזומן וזאת בפרמייה של 23.17% על מחיר השוק של נצבא. מתוקף תפקידו בן ארי היה חשוף למידע עוד טרם פרסם הדיווח לציבור ולפי החשד - עשה במידע זה שימוש כאשר רכש מניות נצבא טרם הדיווח לבורסה על הסכם המיזוג.בן ארי לא התייצב היום בפני השופט עמית יריב לדיון שנערך בעניינו בבית המשפט, וזאת בהסכמת המדינה. בא כוחו של בן ארי, עו"ד הראל, מסר כי הוא כופר בחשדות ובטענות שהופנו כלפיו. בן ארי שוחרר בערבות של 1 מיליון שקל תוך שדרכונו נדרש בהפקדה ברשות ניירות ערך למשך 180 יום. על בן ארי הוטל בנוסף צו עיכוב יציאה מהארץ עד ל-16 בנובמבר השנה.

נזכיר כי רק שלשום נחשפה פרשה נוספת של עבירות מידע פנים כאשר הוגש כתב אישום נגד חנה רדו, סגן יו"ר קבוצת הפרסום מקאן. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

48 תגובות ב-33 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
33 הגנב מבגדד 18/05/2016 10:06 אחד מאלו שצריך לייצר עליהם כתבת תחקיר רצינית
מה שמפליא שהאיש פעל בתע"א מבלי שפעילות זו נחקרה עד היום
32 אנונימי 18/05/2016 09:43 שר הרווחה
אכן דואג לרווחתו, אך כפר לפני שנים רבות שרכש מניות נפט גם אז קיבל מיידע לא חוקי , הופתעתי שהרשויות לא בדקו ומצאו דבר בפעילות של מניות הנפט והמשיך גם עתה באותה דרך להתעשר
31 כותב 18/05/2016 09:28 עוד אחד למצעד למחלקת אישים בבית הסוהר
לקובי שנה שווה שלש מיליון לפי החישוב הזה כץ יקבל חודש עם ניקוי שליש
30 אבי 18/05/2016 07:03 המשטרה צריכה לבדוק חשד לשוחד
לכאורה, טיפ כזה מ"חברים" משול לשוחד.
29 י. 17/05/2016 22:52 חבל מאוד
מקווה שיצא נקי. אם לא יהיה קשה להבין מדוע עשה זאת אדם עתיר נכסים שהחיים חייכו אליו.
28 הרב מעשיהו 17/05/2016 21:00 אולי צריך לבדוק את כל המזוזות בכנסת ? (ל"ת)
27 צוארון לבן 17/05/2016 20:55 מי מאמין רק ליקודניקים לבטי סוהר ..שופטים עאלק ? (ל"ת)
26 גוזלן 17/05/2016 20:50 סתם שמאלנים רוצים להאשים אנשי ליכוד (ל"ת)
גו'גו' חלסטרה 24/05/2016 17:29 שוב א'סמול הזה (ל"ת)
25 יוני 17/05/2016 20:14 "הלם״ הצחקתם לי את הזלופה (ל"ת)
24 יעקב 17/05/2016 19:49 איזה שר רווחה שיש לו עשרות מיליונים וממשיך לגנוב (ל"ת)
23 ישעיהו 17/05/2016 19:47 שריך סוררים חברי גנבים רודפי בצע ושלמונים (ל"ת)
22 דני 17/05/2016 19:24 עכשיו אפשר יהיה להעביר את מתווה הגז . (ל"ת)
21 מורסה 17/05/2016 18:35 הבורסה הינה קזינו של רמאים. (ל"ת)
י. 17/05/2016 22:56 צריך לסגור אותה.
הגופים הפיננסיים הגדולים מרמים במצח נחושה עם שלם והרגולטור לא עושה כלום, כנראה שהוא שותף או לא מבין מה קורה.
20 ranr 17/05/2016 18:26 חבל. דווקא כשר רווחה נראה שהזיז דברים. (ל"ת)
הזיז כמה גובים לפעיל 17/05/2016 19:37 מה בדיוק הזיז?
הבן אדם מושחת,הקבלן קולות הכי גדול בליכוד.אין כלא שיספיק לו
19 טומארפורקולו 17/05/2016 18:06 גרוע יותר מפאי (ל"ת)
18 sdsd 17/05/2016 18:05 ישנם אנשים שלא משנה כמה הם יסרחו, לא עושים להם כלום
פישר, רות דוד,אולמרט הורידו לו 5 שנים במכה, פיינה קירשנבום,ועוד הרבה טובים, אפילו שופטים כמו השופט כהן שקיבל כמה מיליונים מ SIEMENS.
כותב 18/05/2016 09:34 "עושים" מי עושים חותמות גומי של השלטון
תפנים השופטים מפחדים .
17 אליקו 17/05/2016 17:49 יש אחד בממשלה שלנו שהוא
יש אחד בממשלה שלנו שהוא לא מושחת
16 בורסה של רמאים!!! 17/05/2016 17:45 אין שום הלם, כולם פה סוחרים במידע פנים...
והרשות לניירות ערך לא מתפקדת...
15 העם 17/05/2016 17:45 שיכניסו את כץ לכלא מבחינתי וגם את יחימוביץ
שיכניסו את כץ לכלא מבחינתי . וגם את יחימוביץ בנסיונותיה להחריב בזדון ובשקרים את כלכלת המדינה
עובדים עליך 17/05/2016 21:38 איך בדיוק יחימוביץ מחריבה את הכלכלה
אם היא לא בממשלה? כמה כוח אתה נותן לה ומוריד את כל האחריות מהשליט היחיד והנצחי. אתה פתי קטן שלא מסוגל לחשוב בעצמו
14 מיכאל 17/05/2016 17:38 זה רק קצה הקרחון, חפשו את התחקיר של העיתונאי מוטי לייבל
הכתובת היתה על הקיר, העיתונאי מוטי לייבל פרסם דברים נוספים בתחקיר שלו ... לרווחת מי אתה כבוד השר – כתבה מספר 2 מוטי לייבל / 28 ביולי 2015
מיכאל 17/05/2016 18:35 הלינק לתחקיר...
https://motileybel.com/2015/07/28/%D7%9C%D7%A8%D7%95%D7%95%D7%97%D7%AA-%D7%9E%D7%99-%D7%90%D7%AA%D7%94-%D7%9B%D7%91%D7%95%D7%93-%D7%94%D7%A9%D7%A8-%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8-2/
13 ליכודניק לשעבר 17/05/2016 17:35 עוד ליכודניק מה הפלא מפלגה מגעילה לא עוד (ל"ת)
שמטוב 17/05/2016 18:25 לא רק ליכוד. המון אישי ציבור מושחתים. (ל"ת)
12 sdsd 17/05/2016 17:25 מה ההתרגשות !!!
כל עם ישראל כבר יודע שמי שיושב על איזה שיבר ,מנצל אותו עד תום. אף אחד פה לא ממלכתי, כולם עושים לבייתם. היה אחד בדורו :ז"ל מנחם בגין.
בן גוריון 17/05/2016 18:36 היו עוד כמה וכמה כמו בן גוריון ואחרים. (ל"ת)
11 דבש וצוף 17/05/2016 17:16 באמת הלם
תבדקו כמה דירות יש לכץ בפרוייקטים של קובי מימון, תבדקו למה כל עובדי קבוצת ישראמקו-נצבא חייבים לעשות את הפרשות הפנסיה וביטוח המנהלים דרך אשתו של מוטי בן ארי, תבדקו למי מדווח מוטי בן ארי על העסקאות שהוא מבצע בכספים של הקבוצה (רמז - החבר של כחלון, שטוען שאין לו קשר לקבוצה) תבדקו האם מנכל הקבוצה יודע מה מוטי בן ארי עושה בכספים (רמז - שהמנכל יבדוק את פוליסת הביטוח שלו) תבדקו עם היועצת המשפטית של הקבוצה כמה היא עובדת עבור הבעלים של הקבוצה, "המיליארד הקמצן", או כמה המזכירות מטפלות בענייניו האישיים, ואז, תהפכו את בן ארי לעד מדינה נגד הבעלים של הקבוצה. נראה אתכם.
10 ניר 17/05/2016 17:09 צפוי
מושחתים ללא הפסקה -אין מקום בבתי סוהר
9 אבי 17/05/2016 16:56 חיים כץ הגיע הזמן (ל"ת)
אזרח 17/05/2016 17:08 למר חיים כץ איזה בושה איזה בושה
מדהים שיש אנשים כאלה מטומטמים,יש לו ים של כסף עכשיו יקבל בראש ויפסיד כמה מליונים בדרך.אישית אני הייתי זורק אותו ל 36 חודשים בכלא זה העונש הראוי.מקווה שיטפלו בנוכל הזה טוב טוב
ליכודניק לשעבר 17/05/2016 17:36 36 ....????? מעט ????? (ל"ת)
8 בן 17/05/2016 16:54 קבלו את שר הרווחה!!!!!
מתאים לממשלת האללה יסתור הזאת.
אני 17/05/2016 19:32 שר רווחה שגונב מהעם הוא כמו הירשזון שגנב מניצולי שואה!! (ל"ת)
7 לא יאמן 17/05/2016 16:53 רודף כסף לא ישבע כסף
הבנאדם מיליונר בעקבות הגז. בטח גם שם ברמאות
6 מושחתים 17/05/2016 16:52 והם עוד דורשים שנגיש דו"ח על מחזור של 811 אלף שח
וכמנכים לנו מס ישירות בבנק. והם גוזרים קופונים ככה סתם בלי מאמץ.
5 ביבי 17/05/2016 16:51 מסתבר שכולם מושחתים רק ביבי טלית שכולה תכלת
מה זה איסוף בקבוקים וחשבון מים וריהוט גינה לעומת השחיתות של כץ וחבר מרעיו . ביבי רק מפנטז על דברים כגון קזינו שרה חינכה אותו יופי טופי
חכה 17/05/2016 21:42 עוד לא עלו על ביבי. מחכים ל"שולה זקן" שלו (ל"ת)
ליכודניק לשעבר 17/05/2016 17:38 הדג מסריח מהראש ככה אומרים לא....????? (ל"ת)
4 מושחת=כנסת 17/05/2016 16:50 מה זה הלם:) תתחילו לבדוק עוד מימיו בתעשיה אוירית (ל"ת)
3 יש בזה משהוא 17/05/2016 16:47 כחלון מקורב טוב טוב למימון אז צריך לחקור את משפחתו (ל"ת)
2 שמוליק 17/05/2016 16:07 כחלון בתמונה ??????? (ל"ת)
1 נוח 17/05/2016 15:21 יפה מאד . שיטפלו בכל המקורבים שגוזרים קופונים על חשבון
הציבור