סגירה בת"א: המעו"ף טיפס 0.76% וקטע שבועיים שליליים - בזק זינקה 2.5%

בולטות בת"א: מנקיינד התרסקה 21.6%, סודהסטרים זינקה 12.7%, טאואר ביצעה פרסה אלימה
עליות, צילום: 93931715_c
שבוע המסחר המקוצר בבורסה בת"א נסגר בעליות שערים בהובלת המעו"ף שהוסיף 0.76% ורשם בכך עלייה שבועית של 0.7% אחרי שבועיים שליליים. ברקע, המסחר באירופה מתנהל בנטייה לעליות כאשר הדאקס מטפס 0.3%. טבע שעלתה עוד 0.75% (אחרי זינוק של 3.6% אתמול) ריכזה את מחזור המסחר הגבוה בשוק.
מדד ת"א 35 +0.6% מדד ת"א 35 1,454.36 +0.6% מדד ת"א 35 בסיס:1,445.68 פתיחה:1,461.64 גבוה:1,462.4 נמוך:1,452.39 תמורה:394,826,620 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{?מדד ת"א 75}
{?מדד ת"א בנקים}
מחזור המסחר הסתכם ב-1.2 מיליארד שקלים
מניית טאואר -1.35% טאואר 11,700 -1.35% טאואר בסיס:11,860 פתיחה:11,780 גבוה:11,780 נמוך:11,610 תמורה:15,860,805 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עברה מעליות של 2.5% לנפילה של 1.9% לאחר הפתיחה בוול סטריט, ונזכיר שהמניה עלתה אתמול בת"א 2.5% בתגובה לדו"חותיה. מנגד, {מנקיינד}קרסה 21.6% בשל הנפקת המניות שבצעה. מניית אל על +5.55% אל על 159.8 +5.55% אל על בסיס:151.4 פתיחה:154.5 גבוה:161.5 נמוך:153.4 תמורה:7,917,362 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 0.66%.
עוד בת"א 75, מניות פריון נטוורק +1.47% פריון נטוורק 351.8 +1.47% פריון נטוורק בסיס:346.7 פתיחה:351 גבוה:353 נמוך:350.6 תמורה:74,610 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:   אבוג'ן -5.34% אבוג'ן 1,242 -5.34% אבוג'ן בסיס:1,312 פתיחה:1,312 גבוה:1,301 נמוך:1,220 תמורה:393,513 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- סודהסטרים -1.82% סודהסטרים 24,210 -1.82% סודהסטרים בסיס:24,660 פתיחה:24,540 גבוה:24,550 נמוך:23,940 תמורה:2,363,918 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עולות בשיעורים נאים.
בגזרת המט"ח, ה- דולר רציף +0.05% דולר רציף 3.52 +0.05% דולר רציף בסיס:3.52 פתיחה:0 גבוה:3.53 נמוך:3.52 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  וה- אירו רציף +0.27% אירו רציף 4.14 +0.27% אירו רציף בסיס:4.13 פתיחה:0 גבוה:4.15 נמוך:4.13 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  מתחזקים בשיעור קל מול השקל.
יניב חברון, אקסלנס: "נראה שתפקידו של בנק ישראל הסתיים לשנים הקרובות: להבדיל מהבנק היפני או האירופאי או האוסטרלי ועוד רבים וטובים, בנק ישראל לא ייכנס להרפתקה של ריבית שלילית בשנה הקרובה. שם מכנים צעד זה 'ניסוי שקשה לנבא את תוצאותיו'. בבנק ישראל נאבקים שנים על פיחות המטבע המקומי כדי לתמוך בייצוא ובצמיחה. בשנים האחרונות נוספה סיבה נוספת והיא עידוד האינפלציה. חייבים להניח שבנק ישראל ישתתף גם הוא במלחמת המטבעות הגלובלית. הוא אולי לא ייכנס להרפתקאות של ריבית שלילית וצעדים בלתי קונבנציונליים אחרים, אך גם לא ימהר להעלות את הריבית וככל הנראה יחכה לשינוי מגמה גלובלי – מה שעשוי לקחת שנים".
מניות במרכז:
אביליטי -6.43% אביליטי 152.7 -6.43% אביליטי בסיס:163.2 פתיחה:144 גבוה:154.2 נמוך:143 תמורה:192,056 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , שנחתכה בימים האחרונים בעשרות אחוזים, מתקנת מעט מעלה.
בריינסוויי -2.16% בריינסוויי 1,627 -2.16% בריינסוויי בסיס:1,663 פתיחה:1,663 גבוה:1,673 נמוך:1,612 תמורה:369,709 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מטפסת לאחר שדיווחה כי חברת הבת שלה, "מוח שירותי מחקר ופיתוח" קיבלה אישור לקבלת שני מענקים מלשכת המדען הראשי במשרד התעשייה המסחר והתעסוקה, בגין פיתוח מכשיר ה-Deep TMS של החברה, שנועד לטיפול בחולים בעלי הפרעות מוחיות.
תגובות לכתבה(76):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 31.
    כיטוב פארמה
    סהרורי 11/05/2016 13:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ציטוט מה10/5 שעה 14:58 אתר מאיה: "KIT-302 עומד בהצלחה בדרישת ה-FDA להוכחה אקווילנטית ביולוגית ". ואם נתרגם את הנאמר לשפת הדיילות והדיילים באשר הם בעולם: "נא להדק חגורות, טיסת kit-302 ממריאה ביום ראשון ה15/5 בשעה 9:45 בבוקר משדה התעופה אחד העם שבמדינת תל אביב. טיסה נעימההההההההה(((((::::
    סגור
  • 30.
    380 (ל"ת)
    380 10/05/2016 18:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    והנה טאוור חוזרת לירידות כמו שאמרתי רק שורט (ל"ת)
    קוקי 10/05/2016 18:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טאואר
    דני 10/05/2016 20:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מישהו יודע למה היא יורדת חדות ?
    סגור
  • עוד לא הבנת שזה בור, זבל של מניה? לא משנה מה היא תירד. (ל"ת)
    סרגיי 10/05/2016 22:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    הודעה יצאה הרגע
    כיטוב 10/05/2016 15:10
    הגב לתגובה זו
    10 1
    On May 10, 2016, Kitov Pharmaceuticals Holdings Ltd. (the “Company” or the “Registrant”) issued a Press Release: “ Kitov Reports KIT-302 Study Successfully Meets U.S. Food & Drug Administration Bioequivalence Standards ”, which is attached hereto as Exhibit 99.1.
    סגור
  • כיטוב שוב מוכיחה עצמה כחברה רצינית
    סידר 10/05/2016 16:02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כיטוב אישרה כי השיגה אבן דרך נוספת וחשובה בדרך לאישור הKIT302 שהיא תרופת הדגל. השלמת אבן הדרך על פי תכנית העבודה שהוציאה החברה במצגת למשקיעים. יישר כוח לחברה! המשיכו כך!
    סגור
  • מה אומרת ההודעה אשמח לפרטים בהרחבה תודה (ל"ת)
    עידו 10/05/2016 15:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • היה שווה לחכות!!
    מקס 10/05/2016 15:18
    הגב לתגובה זו
    5 3
    יצאה הודעה המוצר עומד בדרישות של ה-FDA בהצלחה!!
    סגור
  • עכשיו הדרך להגשת ה NDA נסללה
    אכן 10/05/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    5 2
    פה תבוא הקפיצה הגדולה. ואולי גם רכישה בזמן הקרוב. בכל מצב לכל הדעות מחירה העכשוי הוא בדיחה לעומת צפי המכירות. בהצלחה.
    סגור
  • טען עוד
  • האמריקאים עשויים להטיס אותה חזק היום
    יפה 10/05/2016 15:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אוא
    סגור
  • 27.
    איפה הטיסה של פלוריסטים עוד מעט תצנח (ל"ת)
    פלוריסטים 10/05/2016 13:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שווי השוק שלה מתקרב ל 500 מיליון ש"ח
    פלוריסטם 10/05/2016 13:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא הייתי משקיע בשלב זה.יש פוטנציאל אבל יש גם עוד ניסויים בדרך. לדעתי מיצה את עצמה.
    סגור
  • פלוריסטם
    שי 10/05/2016 13:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עדיין לא סיימה את הריצה שלה לפי הגרף. תמתין בסבלנות
    סגור
  • 26.
    פלוריסטם
    שי 10/05/2016 13:05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מה אמרתי לכם בהודעה 18. לקנות לחגור ולהמריא 630 סוף שבוע 710 ב 18.5
    סגור
  • 25.
    טוקבקים מעניינים אבל מי צודק ומי לא?
    easyshark 10/05/2016 12:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יעלה מעו''ף או ירד יפילו אותו שוב פעם או יעשו מהלך מלוכלך ? אחד אומר אדום שני נסיים 2% צפון. ומה באמת המדד היום לא עובר 1420 כבר יומיים מחזיקים אותו בשיניים בצד שני עליות באירופה של 2% ביומיים. מה קורה כאן האם אנחנו יורדים לאילת חזק 1380 ו מטה?
    סגור
  • לאיזי
    הארד 10/05/2016 13:16
    הגב לתגובה זו
    9 0
    רצים בפראות ל 380. נשמע הזוי. המתן בסבלנות.
    סגור
  • להארד
    איזי 10/05/2016 14:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם לי יש תחושה כזאת ו גם גרפים מצבעים על המצב. מצד שני זה לשחק נגד השוק? בעצם למה רגע שוק עולה1/3מהזמן רוב הזמן הוא יורד יכול להיות שביום ראשון נקום לפתיחה מפתיע. דווקא לא הזוי אפשרי
    סגור
  • 24.
    אל תקשיבו
    מודיעין 10/05/2016 12:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל החכמים שישנם כאן בפורום כשרצו אז ממש הריצו את המניות של מודיעין, אמרו שהיו באסיפות וכו בפועל רק הרצה מוזרה ולא אמיתית, כמו כן המנייה רק יורדת מאז האסיפה, תבינו לבד מי יושב כאן בפורום ותזהרו מאוד מנוכלים כאן. חבל מאוד על הכסף במודיעין
    סגור
  • מוגי מריצנית של מודיעין ובונוס
    מוגי 10/05/2016 13:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוגי מה עם מודיעין ובונוס ?
    סגור
  • והזוי (ל"ת)
    אתה טיפש 10/05/2016 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חחח
    הנה את 10/05/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשקט לאחרונה
    סגור
  • וולא אמת אולי אתה אחד מהם? (ל"ת)
    easyshark 10/05/2016 12:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • תאמין לי
    מודיעין 10/05/2016 15:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם רשמתי חבל על הכסף שם, אז כנראה אני מושקע ממש חזק שם, פשוט חבל על השקרים של אנשים כאן, אם כל כך טוב, אז למה הם הפסיקו לרשום ולדבר עליה, אין מחזורים כלל במנייה זו. זה נראה לכיוון זרח
    סגור
  • מחזיקה ומאמינה לזכור אין עליות לנצח אבל בסוף תיתן את הפ
    מודיעין 10/05/2016 16:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הפוש שלה..הצלחות
    סגור
  • 23.
    What is going on
    Iz100 Moscow 10/05/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    34 5
    At the last gasp + Moribundith
    סגור
  • הסבר לדברי פרופ' איציק שלנו.
    עברי( איצ100) 10/05/2016 14:27
    הגב לתגובה זו
    31 2
    1) הדברים נכתבו בעת שהחוזים ואירופה משייטים מעלה. 2) המושגים אומנם שאולים מעולם חקר המוח נוירולוגיה הפסיכיאטריה. אך מוצאים בהם שימוש רב בשפת יום יום. 3) הכונה לנשימות האחרונות של העומד להיפרד מעולמנו וגם פירפורים אחרונים של גסיסה. מאחלים לכולם בריאות והצלחות.
    סגור
  • כאן בבירה של אסטוניה. אחת הערים היפות בעולם.
    שליו (איצ100)טאלין 10/05/2016 16:22
    הגב לתגובה זו
    19 1
    מתגברים חששות המקומיים. נראה ונשמע שהתורים ליד פתחי הבנקים מתארכים...כנראה גם כאן הבינו את L O C שכתבו חברינו החכמים. ערב טוב.
    סגור
  • היי שליו פעם ראשונה עולה כאן. היי עברי כבר "ותיק".
    ד"ר ניר(איצ100) 10/05/2016 17:03
    הגב לתגובה זו
    26 1
    לא נמאס לחזור שוב ושוב ולהתריע על המצב האומלל שכלכלות העולם נמצאות בו. שווקים רבים מגמגמים ונמצאים נמוך יותר מאשר לפני 30 חודש. הFTSE האנגלי נמוך מאשר ב2007. תל אביב רחוקה 20% משיאה..ועוד מאות דוגמאות של חברות מסביב לעולם שמצבן היום רע מאי פעם. הדישדוש מטה עלול לקבל תאוצה מהירה ולהביאנו למחוזות שמעולם לא היינו בם. ערב טוב.
    סגור
  • לך תשתה שוקו חם (ל"ת)
    מנשה 10/05/2016 21:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    אדום בורדו (ל"ת)
    סוף היום 10/05/2016 10:44
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • בינתיים החוזים מתחזקים כבר 0.6% וגם הנפט עולה 1.5% (ל"ת)
    ירוק חזק 10/05/2016 13:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • שאלה הכי מעניינת איזה פתיחה מצפה לנו ביום ראשון (ל"ת)
    easyshark 10/05/2016 12:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אתה מאמין בזה חזק יכול להיות אתה צודק (ל"ת)
    easyshark 10/05/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • למה אתה חושב כך? (ל"ת)
    מ 10/05/2016 11:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ממחר 4 ימים אין מסחר בבורסה למה יעלו?
    הגיון שלי 10/05/2016 12:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ואם אני טועה יותר טוב
    סגור
  • ממחר 2 ימים בלי מסחר. 4 ימים יחלפו. אתה לא טועה.יותר רע (ל"ת)
    הגיון נכון ובריא 10/05/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 21.
    כמעט 2 מיליון דולר מחזור בכיטוב וגם לאחר הסגירה הביד המ
    כיטוב 10/05/2016 10:28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לעלות מעבר לשער הסגירה. עברתי על סקירות שנעשו בארץ לכותבים אין מושג בכלל איך עובד השוק בארהב. בשונה מסקירות בארהב בה מנתחים את פוטנציאל המכירות פה רק מופתעים. ניתוח חייב לבחון חברות דומות בשלב דומה לרבות מאזן חוב מזומנים. היתה פה כתבה על cpxx שקפצה פי 14 בארבעת החודשים האחרונים לשווי שמתקרב ל 600 מיליון דולר פי 30 מכיטוב והאחרונה מנצחת בכל המובנים. אחוז אחזקות,מאזן טוב יותר ללא חוב בכלל , מכירטת צפויות ושניהם אמורות לצאת לשוק בערך באותו מועד. הסיכונים של שניהם דומים מאד. לדעתי, אנחנט רק בתחעלת העליות ואני לא רןאה סיבה שתמנע ממנה להסחר םי 10 ואפילו פי 20 משוויה הנכחי בהנחה שהכל יושלם במועד. פייזר נררית כמועדת לרכישתה מפני ש פייזר מכרה את ה סלברקס ב מיליארדים והיו לה תופעטת לוואי. התרוםה של כיטוב הפחיתה משמעותית אותם לכן סביר שהיא תהיה מעוננינת לרכוש אותה. מכירות של מעל מיליארד דולר כפי שמעריך האנליסט מרודמן עשוי להביא לרכישתה בלפחות 200 מיליון דולר לדעתי. כל האמור לעיל על דעתי האישית בלבד ולא המלצה כלשהיא.
    סגור
  • להתרחק ממנקיינד
    ארי 10/05/2016 11:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש מצב שעוד בטרום בוול-סטריט תיפול עשרות אחוזים נוספים. מניה מסוכנת ואכזרית.
    סגור
  • האם פייזר במגעים עם כיטוב? (ל"ת)
    אבי 10/05/2016 10:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ואת זה באנגלית:
    לאבי 10/05/2016 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://seekingalpha.com/article/3970218-kitov-creates-pill-safely-treating-osteoarthritis-pain-hypertension
    סגור
  • 17/02/2016, 13:49 גלובס:
    תקרא 10/05/2016 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "האנליסט ד"ר רגורהם סלברג'ו סבור שכיטוב היא "מקרה נדיר בסקטור הבריאות" - חברה שהציגה תוצאות חיוביות בניסוי הקליני הפיבוטלי שלב III והמוצר המוביל שלה הוא בעל יעילות קלינית ומנגנון מוכח. "כיטוב נסחרת בשווי זניח", כותב האנליסט. "אנחנו מאמינים שהמוצר המוביל שלה, KIT-302, יש פוטנציאל להגיע למעמד של בלוקבאסטר (תרופה רבת-מכר, ש.ח.ו) בארה"ב לבדה". למעשה, האנליסט מעריך שעד שנת 2023 יסתכמו מכירות התרופה ב-600 מיליון דולר בשנה בארה"ב. התרופה KIT-302 מיועדת לטיפול בשני מצבים רפואיים: כאב הנובע מדלקת פרקים ניוונית, ויתר לחץ דם, תופעת לוואי נפוצה של השימוש בנוגדי כאב בשל כך. התרופה היא שילוב של החומר הפעיל בתרופה נוגדת הכאב Celebrex (תרופה של פייזר, שכבר יש גרסאות גנריות שלה בשוק), ושל amlodipine besylate, תרופה לטיפול ביתר לחץ דם. "
    סגור
  • ברור שלא ניתן לדעת אבל זה נראה הכי טבעי
    לאבי 10/05/2016 11:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שפייזר שמוכרת את ה celebrex שיש לו הרבה תופעות לוואי,תבחר בקומבו של כיטוב. אגב גם טבע יכולה להנות מזה. טבע רק אתמול פרסמה דוחות כמירות של 4.8 מיליארד דולר. תחשוב מה זה עושי לעשות לכירות שלה. celebrex ללא תופעות הלוואי , אם פייזר מכרה אותו ב 2.4 מיליארד דולר בשנת 2014, המכירות יכולות לעבור גם את 3 מיליארד לדעתי. תראו אף פעם אין וודאות מלאה בחברות ביוטק אבל רוב הסיכונים כבא מאחוריה. השלימה כבר את הפגישה המקדימה עם הפד, והיא נערכת להגשת ה- NDA. העובדה שסיימה שלב 3 בהתאם למסלול שאישר לה הפד ולא נדרשת לניסויים נופסים זה הפלוס הגדול.חברה שאין לה חוב ויותר מ 10 מיליון דולר מזומן ונסחרת בשווי מצחיק מאד לעומת היקף המכירות הצפוי.
    סגור
  • 20.
    על איזה עליות מדבר האתר אתמול השערים היו גבוהים
    ניר 10/05/2016 10:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר למה בכלל ירדנו? ברורה השיטה
    סגור
  • 19.
    פלוריסטם
    שי 10/05/2016 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחגרו חגורות ב 12 , טיסה נעימה
    סגור
  • עוד בתחילת השנה כתבתי עליה ועל כיטוב
    כלכלן 10/05/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהם הכי מומלצות מכל חברות הביו בארץ. פלוריסטם לא זולה אבל במידה ותצליח היא עשויה להנות מחוזים של מיליארדים עם מדינות בעולם.
    סגור
  • לשי
    תומר 10/05/2016 10:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ב 12 זה הגודל היחיד שיש? אהי שמן וצריך לפחות ד 48. יש לך מושג היכן בדחיפות אפשר להשיג?
    סגור
  • 18.
    פלוריסטם
    גיא 10/05/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    טיסה נעימה
    סגור
  • 17.
    העליות האלה היו גם אתמול לפני שכיסחו בסוף היום (ל"ת)
    חיים 10/05/2016 10:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 16.
    פקיעה של רמאים (ל"ת)
    שלומי 10/05/2016 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    לא לדאוג שחקני המעוף מורידים בנקים
    דודו 10/05/2016 09:53
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הכל בשביל לכסח את האופציות , אותו דבר הם עושים הפוך, הבורסה שייכת למספר מצומצם של גופים שמחליטים איך להתנהל ביחס לפוזיציות של הציבור במעוף
    סגור
  • 14.
    שוק מעוות . מאז הפקיעה השבועית
    פקיעה שבועית 10/05/2016 09:47
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תאוות הבצע של הבורסה לא יודעת גבול מי שמשתתף במשחק דביל
    סגור
  • 13.
    אין שום סיבה לעליות הכל בלוף יש דוחות טובים
    עליות 10/05/2016 09:43
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אבל כולם מצפים לעליית ריבית והתרסקות שוק המניות חבל להתאמץ לקנות משהו אם כבר למכור
    סגור
  • 12.
    לא בטוח שהיום יהיו ירידות חזקות
    שאול 10/05/2016 09:40
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אבל ביינוניות יכול להיות בהחלט. גם לא בטוח שתוך חודש המדד ינפול מתחת ל1000 נקודות.
    סגור
  • 11.
    APPLE לדעתכם הזדמנות קניה? (ל"ת)
    גילי 10/05/2016 09:39
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • למכירה בדחיפות. (ל"ת)
    הזדמנות פז 10/05/2016 10:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    למה לא מיידעים את הציבור הרחב במה שקורה ומדוע כל המידע
    שאלה לגבי גבעות עולם 10/05/2016 09:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מגיע לציבור רק דרך פורום גבעות ספונסר? האם זה תקין לדעתכם שהנהלת השותפות אינה מיידעת כלל את הציבור בשום דבר?
    סגור
  • 9.
    פלוריסטם, אכן יש שם תזוזה
    kobi 10/05/2016 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ערן אתה צודקת
    סגור
  • 8.
    ננו
    יאן 10/05/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה אתם חושבים אל ננו
    סגור
  • ננו
    יודע 10/05/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בארה״ב עלתה מעל. 6. אחוז
    סגור
  • ננו
    נני 10/05/2016 11:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טיסה בריצה מעלה
    סגור
  • 7.
    אופקו עולה עוד 4.8 אחר המסחר (ל"ת)
    חיים 10/05/2016 08:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    עולה באפטר
    אופקו 10/05/2016 08:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עוד 4.8 %
    סגור
  • עלתה בארה"ב
    כיטוב 10/05/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עלתה אתמול בארה"ב מתקנת למעלה אחרי הירידות של אתמול
    סגור
  • 5.
    בקרוב בשורות מצויינות לליויתן ורציו
    ליויתן קדימה 10/05/2016 08:45
    הגב לתגובה זו
    14 7
    רציו לשער 60!!!!!!!חג שמח
    סגור
  • שומע את הבקרוב הזה
    אני 10/05/2016 09:10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כבר שנים ומאז ירדה 80 אחוז. אבל אני לא מלין על שעבדו עלי עם הבקרוב בשורות משתי סיבות. האחת רכבתי בשורט כל הדרך מטה. השניה שאני מגדיל כח ים השורט עד שתגיע שניה לפני כניסה לשימור.
    סגור
  • 4.
    פלוריסטם
    ערן 10/05/2016 08:42
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סוף סוף , יצא הדוח. טיסה נעימה
    סגור
  • אכן, טיסה נעימה
    שי 10/05/2016 09:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טכני - לאחר ניתוח של הרצועה, היא צריכה לתקן. פונדמנטלי - דוח טוב, שיגבה את הטכני
    סגור
  • 3.
    טאואר תמיד דוחות וביצועים טובים למה המניה יורדת?
    שואל 10/05/2016 08:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חברה שכל הזמן מציגה דוחות טובים יעדים חיובייים והמלצות מכמה גופים גדולים. מדוע המניה לא עולה ורק יורדת?
    סגור
  • מימושים
    תשובה 10/05/2016 08:39
    הגב לתגובה זו
    0 4
    המניה עלתה 80% בשלוש שנים היתה כבר ב120% התשובה הפשוטה מימוש של רווחים מי שרצה לצאת לדעתי כבר יצא והמניה בדרך צפונה
    סגור
  • 2.
    הטיסה מתחילה היום
    טאואר 10/05/2016 08:06
    הגב לתגובה זו
    4 6
    מניה זולה
    סגור
  • חחח טאואר. בור כמו תמיד. לא משנה מה בסוף יורדת. (ל"ת)
    סרגיי 10/05/2016 18:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • קונה כמויות ענק שתספקנה להטיסו? או שאתה מחרבש כמו כולם? (ל"ת)
    אתה 10/05/2016 09:08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 1.
    היום המעוף עולה 2 אחוז...........
    מורן 10/05/2016 07:57
    הגב לתגובה זו
    6 10
    היום תהיה חגיגה ובהמשך החודש יהיה כבר ב1500
    סגור
  • מאיפה הידע הזה? (ל"ת)
    למורן 10/05/2016 09:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • למורן.
    ינקי 10/05/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
    8 1
    איך אתה קובע/ת 2 אחוז בדיוק ולמה? כי סתם בא לך? ואם לא תהיה צודק איך תעניש עצמך בפניינו? אני למעשה חושב שיעלה 5.5% על כמעט בטוח או למעש ירד כמה אחוזים על בטוח לחלוטין.
    סגור