נעילה בת"א: המעו"ף ירד 0.35% בלחץ מניות הפארמה; מדד הבנקים טס 1.4% בסיום, טאואר זינקה

טבע צללה 5.5% במחזור גדול. טאואר עלתה 3%. מדד הבנקים זינק 1.4% בהובלת לאומי ופועלים
ירידות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר הראשון לשבוע זה נפתח במגמה שלילית, בעיקר בשל הירידות החדות במניות הפארמה - לאחר שאלו התרסקו ביום שישי בניו-יורק: טבע (המחזור הגבוה בבורסה), פריגו ומיילן לחצו מטה את מדד המעו"ף, שסיים בירידות של 0.35%. מנגד, מניות הבנקים תמכו בו בעליות נאות, ומדד הבנקים קפץ ב-1.4%.
טבע +1.28% טבע 5,927 +1.28% טבע בסיס:5,852 פתיחה:5,860 גבוה:5,991 נמוך:5,860 תמורה:28,670,472 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  איבדה5.5% במחזור של 114 מיליון שקל, ומחר תפרסם את דו"חותיה הכספיים.  מיילן -1.84% מיילן 13,860 -1.84% מיילן בסיס:14,120 פתיחה:13,950 גבוה:13,990 נמוך:13,800 תמורה:3,220,270 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה 3.4% ו- פריגו -0.62% פריגו 30,410 -0.62% פריגו בסיס:30,600 פתיחה:30,600 גבוה:30,600 נמוך:30,230 תמורה:3,077,819 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  איבדה 4.75% כל זאת, ברקע להנמכת תחזיות אגרסיבית מצד חברת הגנריקה האמריקנית endo, שציינה כי בשוק הגנריקה יש תהליך שחיקת מחירים ותחרות עזה. (האם מדובר בהזדמנות? - לכתבה המלאה - לחץ כאן)
בצד החיובי, היו אלו מניות הבנקים לאומי -0.51% לאומי 1,955 -0.51% לאומי בסיס:1,965 פתיחה:1,962 גבוה:1,975 נמוך:1,946 תמורה:14,732,604 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פועלים -0.92% פועלים 2,380 -0.92% פועלים בסיס:2,402 פתיחה:2,396 גבוה:2,407 נמוך:2,380 תמורה:22,462,796 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מזרחי טפחות -0.49% מזרחי טפחות 6,100 -0.49% מזרחי טפחות בסיס:6,130 פתיחה:6,110 גבוה:6,126 נמוך:6,085 תמורה:6,558,508 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקו בכ-1.5% כל אחת, כשגם מניית דיסקונט -0.55% דיסקונט 964 -0.55% דיסקונט בסיס:969.3 פתיחה:969.3 גבוה:976 נמוך:963 תמורה:4,809,153 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סיימה בעליות. טאואר -0.08% טאואר 11,790 -0.08% טאואר בסיס:11,800 פתיחה:11,790 גבוה:11,810 נמוך:11,750 תמורה:5,458,623 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 3%, יום שני ברציפות, לקראת פרסום דו"חותיה מחר.
מדד ת"א 35 -0.07% מדד ת"א 35 1,462.25 -0.07% מדד ת"א 35 בסיס:1,463.22 פתיחה:1,462.03 גבוה:1,463.81 נמוך:1,460.23 תמורה:211,285,287 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.19% מדד ת"א 90 1,067.18 -0.19% מדד ת"א 90 בסיס:1,069.22 פתיחה:1,069.6 גבוה:1,072.86 נמוך:1,066.91 תמורה:46,087,728 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.86% מדד ת"א בנק 1,834.89 -0.86% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,850.77 פתיחה:1,847.69 גבוה:1,854.8 נמוך:1,834.64 תמורה:59,370,315 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר ננעל על 598 מיליון שקל.
מניות הסלולר סלקום +0.26% סלקום 3,487 +0.26% סלקום בסיס:3,478 פתיחה:3,448 גבוה:3,488 נמוך:3,447 תמורה:672,103 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- פרטנר +0.48% פרטנר 2,106 +0.48% פרטנר בסיס:2,096 פתיחה:2,096 גבוה:2,121 נמוך:2,084 תמורה:906,144 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדו גובה, כשהאחרונה מרכזת מחזור מסחר חריג, הגבוה פי 4 מהממוצע.
מניות הגז רציו יהש +0.26% רציו יהש 228.7 +0.26% רציו יהש בסיס:228.1 פתיחה:228.1 גבוה:230.9 נמוך:228.1 תמורה:1,781,221 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: {אבנר יהש} דלק קידוחים יהש 0% דלק קידוחים 980.5 0% דלק קידוחים יהש בסיס:980.5 פתיחה:980.5 גבוה:987 נמוך:978.8 תמורה:2,610,159 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סיימו בעליות, על רקע הראיון שנתן שר האנרגיה, יובל שטייניץ לרשת בלומברג, לפיו הממשלה עושה מאמצים אדירים להוציא לפועל את מתווה הגז.
מניית הסייבר אביליטי +7.86% אביליטי 155 +7.86% אביליטי בסיס:143.7 פתיחה:149 גבוה:162 נמוך:146.5 תמורה:108,590 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה בהתרסקות שלה, ואיבדה כ-24.5% מערכה במחזור גבוה, לאחר שנחתכה במעל ל-40% בשבוע שעבר. לכתבה בנושא - לחץ כאן.
 
נזכיר כי המסחר בוול סטריט ננעל ביום שישי בעליות (אחרי מסחר תנודתי מאוד ברקע לדו"ח התעסוקה שפספס באופן משמעותי את התחזיות) והדבר מספק רוח גבית קלה, במיוחד כשהסוחרים מבצעים איזון במקרה של נפילות במניות ספציפיות (ראו טור שפרסם ב-Bizportal השבוע זיו פניני בעניין זה).
בפסגות כותבים הבוקר על דו"ח התעסוקה: "למרות האכזבה, כפי שחזרנו ואמרנו בחודשים האחרונים, קצב משרות של 200 אלף הוא לא בר-קיימא בכלכלה שצומחת בקצב של 2.5%-2.0% גם אם קונצנזוס האנליסטים ממש רוצה".
הבוקר פורסמו נתונים שליליים לגבי שיעור הייבוא והייצוא בסין, זה החודש השני ברציפות. לכתבה המלאה - לחץ כאן. 
נציין כי מדד המעו"ף איבד 1.9% בשבוע החולף והשלים נפילה של 6% תוך שבועיים וחצי (בין היתר בשל הנפילה בפריגו). המדד קרוב כעת מרחק נגיעה מהשפל שנרשם בפברואר לאחר מהלך הנפילות של תחילת השנה. ועוד נציין כי המדד המוביל בת"א איבד כ-17.5% מהשיא שנרשם באוגוסט האחרון. מדד ה-S&P500 האמריקני השיל 0.4% בלבד בשבוע החולף ומהשיא איבד המדד 3.2% בלבד. הדאקס הגרמני השיל 1.7% בשבוע החולף.
נזכיר כי בשל יום העצמאות, שבוע המסחר בבורסה בת"א יסתיים כבר ביום שלישי הקרוב (כלומר בימים רביעי-חמישי) לא יתקיים מסחר.
מניות במרכז:
טבע, פריגו ומיילן צללו בהמשך לירידות שנרשמו בסוף השבוע בוול סטריט. (האם מדובר בהזדמנות קנייה? לכתבה המלאה  - לחץ כאן)
מניית אביליטי +7.86% אביליטי 155 +7.86% אביליטי בסיס:143.7 פתיחה:149 גבוה:162 נמוך:146.5 תמורה:108,590 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , שנחכתה ב-45% בשבוע החולף, התרסקה גם היום בשל פערי ארביטראז'. לסיבות לנפילה - לחץ כאן.
הזדמנות יהש -0.08% הזדמנות יהש 127 -0.08% הזדמנות יהש בסיס:127.1 פתיחה:128.4 גבוה:128.9 נמוך:127 תמורה:59,471 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (הזדמנות ישראלית) פרסמה הבוקר הבהרה יחד עם שותפותיה במאגר "חתרורים" כי שטח הרישיון נמצא עמוק בתוככי שטחי הקו הירוק: "שטח הרישיון אינו נמצא בשטח C, אינו גובל בו ואף נמצא מרחק קילומטרים רבים ממנו". המניה ירדה 1.3% בסיום.
חברת {סלקט ביומד} הודיעה היום כי קיבלה אישור לפטנט הפלטפורמה הטכנולוגית לברירת התאים של החברה, ממשרד הפטנטים בקנדה, והמניה סיימה ללא שינוי.
תגובות לכתבה(108):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 59.
    בשורות טובות לא רעות!! (ל"ת)
    רציו??????? 08/05/2016 16:19
    הגב לתגובה זו
    19 5
    סגור
  • 58.
    מדיוי
    חני 08/05/2016 16:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זבל של מניה כל פעם עושים לה עקיצה מומלץ לברוח לפני שהמניה תגיה לאפססססססססססססס
    סגור
  • 57.
    עזרה פקיעה שבועית
    א 08/05/2016 16:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי נקבע השבוע השער הקובע לפקיעה השבועית? כי ברביעי וחמישי אין מסחר
    סגור
  • פקיעה ש (ל"ת)
    בשלישי 08/05/2016 16:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • שלישי בפתיחה או בסגירה? (ל"ת)
    א 08/05/2016 20:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    לליויתן!!!! יאלה רציו (ל"ת)
    בשורות טובות 08/05/2016 15:29
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 55.
    כיטוב מומלץ לעבור על המצגת למשקיעים,למי שקשקש על המזומן
    כיטוב 08/05/2016 15:10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    פורסם במאיה ב 4.5.2016. עמוד 22 במצגת (עוד עמוד 26 לפי ספרור במאיה), "kitov has solid cash position with limited cash burn" וכן בעמוד 3(או 7 לפי מאיה)- 10ץ6 מיליון דולר מזומן.
    סגור
  • העדכון המשמעותי,הושלמה הפגישה המקדימה עם ה FDA (ל"ת)
    דוד 08/05/2016 16:04
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 10.6 מיליון דולר מזומן
    כיטוב 08/05/2016 15:35
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מעבר לנתונים על הפטנטים, ועל התוצאות ועל השוק הפוטנציאלי. הנתון הזה מקורו בדיווח השנתי,בדיוק אותו נתון מופיע בדוחות הכספיים.
    סגור
  • 54.
    אמרתי לכם ביום חמישי לקנות טאואר, היתה שווה קנייה
    אחת שמבינה א 08/05/2016 14:45
    הגב לתגובה זו
    4 7
    לפני הדוחות. והצעתי לכם שאם אחרי הדוחות היא תרד וגם אם תדשדש זה הזמן למכור. מחר אני אעדכן אתכם. שיהיה לכם שבוע טוב ומהנה.!
    סגור
  • טען עוד
  • דורש הסבר על מגדל.
    מוטי 08/05/2016 19:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגם התנצלות על טאואר שהאכלת פה מאות אנשים ואינסוליין ועוד ועוד. אם את בת פחות מ75 ויפה כמו הכתב יד שלך כאן וחכמה כמו שאני מבין ונשואה ובתולה שמורה ופוריה. אני מוכן שתעשי לי תאומים ג'ינג'ים מתוקים ואף אתן לך טיפ החיים איך להרוויח ים כסף להחזיר כל הפסדיך במשך השנים.
    סגור
  • 53.
    ביום א כסף קטן מריץ את המניות שאינם פארמה, פשוט קזינו
    הרץ 08/05/2016 14:29
    הגב לתגובה זו
    7 0
    של רמאים.
    סגור
  • 52.
    הגלום דוחף את המעוף למעלה כול היום מעל המדד
    עופר 08/05/2016 14:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כול היום הגדולים קונים את הגלום אין אפילו דקה אחת שהוא מתחת למדד אין מאבק אפילו להדביק אותו למדד זה תיאום עמדות .וזה מה שדוחף את המדד למעלה בנוסף השוק יורד והפוטים הקטנים אדומים
    סגור
  • לעופר
    עשיר ומאושר 08/05/2016 18:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי כלום ממדבריך. אבל אני ממתין בחוץ עם מאות מליונים לקניות ברבע מחיר מהיום לכל השוק.
    סגור
  • 51.
    יוני תוצאות שערים מצחיקים (ל"ת)
    רדהיל לא לפספס 08/05/2016 14:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 50.
    פלאזה שמתי קניה ב12אג אם יתפוס אני בפנים יעד 15 אג
    אליקו 08/05/2016 13:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שנרשם למטה
    סגור
  • 49.
    ספיץ
    משה 08/05/2016 13:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מוכרים, תרצו להיות בפנים כשהיא תטוס
    סגור
  • הלוואי
    יוני 08/05/2016 14:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתחיל ריצה היום
    סגור
  • ניסיתי למכור שקל וחצי ספיץ ואין קונים. (ל"ת)
    עשיר ומאושר 08/05/2016 18:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    מעוף יסיים היום ללא שינוי. מחר ומחרתיים
    רץ למרחקים 08/05/2016 12:51
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אם לא יהיו ירידות חדות במזרח, עולה 2 אחוז לפחות.
    סגור
  • ל47 48
    עשיר ומאושר 08/05/2016 18:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שים פילפל מאחור ורוץ וברח במלוא המהירות קושקוש.
    סגור
  • 47.
    המעוף כמו קפיץ דרוך- יזנק ביומיים הקרובים
    רץ למרחקים 08/05/2016 12:46
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מצב הכלכלה הישראלית טוב, הריבית נמוכה, הגופים יגדילו אחזקתם במניות.
    סגור
  • 46.
    קיבלה אישור FDA לניסוי קליני לאינדיקצית רגליים
    אליום מדיקל 08/05/2016 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קיראו במאיה
    סגור
  • היא יורדת (ל"ת)
    לאליום 08/05/2016 12:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • עושה שוק חנטריש (ל"ת)
    אליום 08/05/2016 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    מניית פלזה אני רואה שחביבה פה יעד ראשון בסביבות 14.3 אג
    הדר 08/05/2016 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאחר מכן 15.9 אול 16.3 אג ואחרי זה אין מה לרשום הכול פתוח
    סגור
  • תודה גבר שמח לקרוא אותך גם פה וגם באתר אחר ליד (ל"ת)
    דודו 08/05/2016 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    טאואר
    דני 08/05/2016 11:02
    הגב לתגובה זו
    7 3
    מה הכיוון לקראת הדוחות ????
    סגור
  • 43.
    ממש הגיוני,בשורות טובות לליויתן
    הגיוני 08/05/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    11 2
    שר הכלכלה מספר שיש התקדמות בעיניין ליותן ורציו יורדת???הגיוני
    סגור
  • 42.
    מצגת למשקיעים מלפני כמה ימים. מידע
    זינקה בארהב 08/05/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    טוב. 10.6מיליון דולרר במזומן,אפס חוב. פטנטים לתררופה ששלב 3 הסתיים בהצלחה מוגנים לפחות 3 שנים בארהב ו 7-10 שנים באירופה אם זכור לע נכון.הפגישה המקדימה עם הפד כבר הסתיימה. יציאה לשוק מחצית שנייה 2017. כבוד תרופה משופרת ל celebrex של פייזר עם מכירות ממוצעות של 1.8 מיליארד דולר בשנים 2014-2015 ( כיטוב הפחיתה את תופעטת הלוואי שלה). בהצלחה.
    סגור
  • 41.
    יום טוב להצטייד בקולים עד שבוע הבא (ל"ת)
    אורן 08/05/2016 10:18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 40.
    אני קונה פלאזה ורכשתי כיטוב כי רוב הצטים פה על המניה
    שמואלי 08/05/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זהו מי שרוצה אני קונה
    סגור
  • 39.
    השוק מת לעלות, אוסף קולים כמו משוגע
    למעלה 08/05/2016 09:56
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ביום כזה רואים שהם רוצים לעלות
    סגור
  • השוק יעלה אין שום ספק
    משקיע טווח ארוך 08/05/2016 13:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ולמה :כי אין תשואה בבנקים ריבית אפסית הנדלן מאוד יקר עד שתשלם את מסים לא תראה תשואה כמה שנים אז עסק ותיפול כמו 80 אחוז נופלים בשנה הראשונה תרצה או לא תרצה תחזור לבורסה שב על הגדר היום מחר אתם תחזרו!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • ל39
    מומחה 08/05/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    3 8
    צודק. השוק מת. לעלות? זה בראש הקודח שלך. 25 אכן תעלה ל700 לאחר שתבקר ב350.
    סגור
  • 38.
    עבדו על הציבור לגזול את כספו בהשקעות זבל בגז
    גז בלוף 08/05/2016 09:10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    וזה קורה כשביבי נחוש או יותר נכון נחש שרק רוצה להרויח כשביבי הודיע שהוא נחוש ידעתי שאין סיכוי מר נחוש הצב האיטי של המדינה יחד עם יחימוביץ רוזנטל ושאר הקרציות הבולשביקיות שמתעלקים על הצבור . אומר שזה יהיה קבור לנצח חוץ מידיעות שגורמות לצבור לקנות זבל לא יקרה כלום כולל הפרסומים על הורדת מס הבורסה. כמו ששטח משוחרר לא יוחזר כך מס שהוטל לא יבוטל. חוץ מהמס על ערק וודקה כי הממשלה הפסידה. ועדיף לה שתיינים שלא יודעים כלום ואולי ברגע של שכרות הם יקנו מניות גז . אז באמת כל הכבוד לקחלון שהוריד את המס על הוודקה . ושימסור ד"ש למימון החבר שלו הקמצן החולני כי בגללו הוא נמנע בגז והעם סובל . חבורת לוזרים בשלטון ש
    סגור
  • 37.
    על הגז אוי אוי (ל"ת)
    מי ששורט 08/05/2016 08:59
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • אני שורט על הגז מהשיא
    מומחה 08/05/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    1 6
    ומגדיל כלח הזמן. אוי אוי אוי.
    סגור
  • 36.
    פספסנו את התחזיות
    עצוב 08/05/2016 08:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כרגיל יש לאנליסטים פספוס חדש ?
    סגור
  • 35.
    פתיחה אנגלית (ל"ת)
    שי 08/05/2016 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • חהחהחה (ל"ת)
    פתיחה טורקית 08/05/2016 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    בגלל עליית מחירי הנפט
    מומלצות מהיות הגז 08/05/2016 08:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ובגלל המיתווה המתוקן והתחממות היחסים עם טורקיה
    סגור
  • לא מומלץ ולא בטיח. זה שאתה רוצה לא אומר שאכן יהיה. ממש
    מומחה 08/05/2016 11:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפוך.
    סגור
  • 33.
    כיטוב בדרך להנפקה בקרוב תקראו רשת מה רשום
    מבין 08/05/2016 08:45
    הגב לתגובה זו
    0 5
    החברה העלתה את מחיר המניה על מנת להנפיק מניות ולגייס כסף בארץ במחיר של 70אג .
    סגור
  • מידע כוזב ועבירה על החוק
    סידר 08/05/2016 09:58
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לכול אלה שהתלהמו ומתלהמים בדבר הרצות כביכול שעושים למניית כיטוב ומדברים שטויות. להלן מקרה קלאסי של עבירה על החוק תוך הפצת מידע מסולף וניסיון בלתי חוקי להשפיע על מחיר מניה. אדון מבין, אני מבקש לטובתך האישית שלא תכתוב הודעות כאלה כי משמעותן הישירה היא עבירה גסה על חוקי המסחר הבורסאי. שבוע טוב
    סגור
  • מאיפה הבאת את זה? יש להם הרבה מזומנים. (ל"ת)
    har t kh 08/05/2016 09:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • אטלי כבודו יסביר לנו איך בדיוק
    ל אדון מבין 08/05/2016 09:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חברה מעלה את מחירה ? באמת ..כטלם עשו יד אחת האנליסטים שמסקרים אותה שרק העלו המלמת לקנה שבוע שעבר, בעלי העניין שקונים, הפד שאישר לה את המסלול המקוצר, המעבדה שדיווחה על תוצרות שלב 3 סופיות ומובהקות..מי עוד??? מר מבין ?
    סגור
  • יש לך מידע פנים או סתם מנסה להשפיע בדרכי תרמית?
    ל מבין 08/05/2016 09:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בכל מצב אתה עשוי להסתבך כי מידע כזה לא פורסם. ולמה שתגייס אן שלב 3 כבר מאחוריה ויש לה מעל 10 מיליון דולר מזומן לפי הדיווח האחרון ללא חוב. ואתה גם יודע באיזה שער.
    סגור
  • מידע פנים ועוד מעט תשמעו ותגידו מה דעתכם
    חיובי 08/05/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי שיש לו בעיה . חבל אבל זה מה שקורה בחברה כיום.מדברים על גיוס הון מיידי
    סגור
  • חוץ מהקצאה פרטית למשקיע של פחות מ 10 אלף מניות שזה דווח
    לחיובי 08/05/2016 12:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    במאיה שבוע שעבר, אין הנפקה צפוייה כי אין צורך צורך לגייס מטופלים כי התוצאות של שלב 3 הוגדרו כסופיות והיו מעל ומעבר לציפיות.תוצאות מובהקות. 10 מיליון דולר שיש בקושי נשחקו מאז ההנפקה בארה"ב וצפויים להספיק בשקט עד למועד היציאה לשוק בשנת 2017.
    סגור
  • מה זה אומר? (ל"ת)
    כיטוב 08/05/2016 09:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    גורביץ' שיחק אותה . ראו אזהרתו בשבוע שעבר (ל"ת)
    בובי 08/05/2016 08:45
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • הוא כל הזמן משחק אותה על בטוח.
    גוני 08/05/2016 11:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין אפילו פיספוס אחד מאז ומעולם ועובדה שהוא אף מציין זאת כמו שאמרתי וכמו ששיערתי וכמו שכתבתי.
    סגור
  • 31.
    לאור התקדמות
    שירות מיתווה הגז 08/05/2016 08:40
    הגב לתגובה זו
    4 2
    בנושא מיתווה הגז ופיתוח המאגר ראה מומ עם טורקיה צפוי סקטור הגז לקבל תנופה למעלה. מיתווה הגז.המ תוקן פלוס התחממות היחסים טורקיה ישראל
    סגור
  • ל 31
    גוני 08/05/2016 11:20
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יש משא ומתן לספק לרוסיה ונורבגיה וערב הסעודית מרציו 100 טריליון חביות נפט ואין סוף גז. אתה רואה. זימברנו את כולם ולא צריך יותר אינסולין ומגדל וצירון וחרטא בונא ונשים הכל ברציו ונהיה טריליונרים. אגב. אני אישית מגדיל את שורט הרציו שלי מהשיא ןמוססיף כל יום הרבה מליונים מתוך ידיעה שתגיע לבקר את גבעות.
    סגור
  • 30.
    כתבי החדשות מיתווה מתוקן
    חומוס פול 08/05/2016 08:31
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שלכם עושים סלקציות בהודעות האם מיתווה מתוקן של גז הנרקם אינו בבחינת הודעה שראוי שתתפרסם? ראו הודעה בבלומברג ועיתון כלכלי אחר. ההודעה בבחומברג:israel minister sees solution to gas impasse turky rift" מתרקם מיתווה מתוקן והוא בבחינת הודעה דרמטית.
    סגור
  • 29.
    אין ולא הודעה אחת
    לביז פורטל 08/05/2016 08:24
    הגב לתגובה זו
    4 1
    על המיתווה המתוקן מיתווה הגז ראה הודעה בבלומברג יום ה. כאשר יש משהו שלילי הכתבים שלכם עטים על זה כמוצאי שלל כאשר מתרקם משהו חיובי נעלמים.היכן הכתבים שלכם?
    סגור
  • קיבלנו את זה בגלובס
    שירות מיתווה הגז 08/05/2016 08:46
    הגב לתגובה זו
    5 1
    להתכונן לסגירת המיתווה התנאי הבגצ ועם טורקיה בחסות ארהב כאשר נובל נותנת את הטון
    סגור
  • הם כרגיל עושים כך רק שלילי הם הולכים (ל"ת)
    ברוך 08/05/2016 08:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 28.
    הוסכם על תקציב דו שנתי-מצויין לשוק (ל"ת)
    RON 08/05/2016 08:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 27.
    פלאזה סנטרס השבוע תמשיך להמריא עד 15.9 אג
    מנתח דוחות 08/05/2016 07:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנהלי תיקים וסוחרים מרימים את המניה ורוכשים גם בשוק וגם מחוץ למסחר הרגיל יעד ראשון 15.9 אג תזכרו שבוע ה בא שתראו את המניה מעל 23 אג .
    סגור
  • דוחות כספיים
    סוחר 08/05/2016 08:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמורים להתפרסם הדוחות הכספיים של החברהאולי מישהו יודע משהו על הדוחות?שוקל להכנס אך עלתה כבר 100% ורמת הסיכון עולה
    סגור
  • 26.
    דיסקונט השקעות. עוד 9980% ואני רגוע... (ל"ת)
    בני 08/05/2016 00:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    מסוכן לקנות פוטים
    ויגודמן 08/05/2016 00:31
    הגב לתגובה זו
    5 4
    מי שקונה מחר פוטים יהיה בחשיפה ליום ב. בבוקר טבע מדווחת במידה והתוצאות טובות יהיה פה שורט סקוויז אדיר.
    סגור
  • לועדת וינוגרד
    אלכס 08/05/2016 11:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יהיה פה שורט טיז אדיר משמע המשך מפולת.
    סגור
  • 24.
    גורביץ שאלה
    המתחזה 08/05/2016 00:23
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אתה משקיע בפוטים/קולים בשבוע הבא ?
    סגור
  • למתחזה
    גוריביץ 08/05/2016 11:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני משקיע במוצר חדש שנוצר עבורי ועוד כמה חברים טובים בלבד. הוא גם קול וגם פוט. הבעיה היחידה שלו שהוא מוגבל ועולה כל יום בדיוק רק חמישה אחוז רצוף או ברצוני יורד 5 אחוז בדיוק רצוף שאני בשורט. 5 אחוז בדיוק לשני הכיווניםשאני בוחר ורק 5 אחוז בדיוק.
    סגור
  • 23.
    ואף מילה על לויתן....אתר עלוב (ל"ת)
    יעקב 08/05/2016 00:09
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • ליקוב
    עשיר ומאושר 08/05/2016 18:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשיתי מינוי לעיתון הכלכלי בג'אסר א זרקא שמופץ ב3 עותקים ואני לא מבסוט כי המליצו לי על מגדל כמו שאחת ש לפני 90 אחוז למעלה. אני נשאר עם האתר העלוב ועושה רק 5 אחוז לשבוע נטו לאחר מס. מבאס. אבל, זה מה יש.
    סגור
  • הכתבים יפרסמו רק הודעות שליליות ראה יוסי פינק
    חומוס פול 08/05/2016 08:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היכן הכתבים נשלח את ההודעה נמצאת. בלומברג יום ה
    סגור
  • 22.
    הדשנים והבנקים יעלו ויאזנו . (ל"ת)
    גור 07/05/2016 22:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 21.
    מניית עדר העם ואיש השנה של גלובס ב2015
    פישרקינג 07/05/2016 22:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ויגודמן רכש את החטיבה הגנרית של אלרגן בצעג היסטרי מחמת שהכלה המיועדת מיילן ברחה לו והוא נשאר עם חברה שתלויה בקופקסון אחד. ש ימי תהילתו ספורים.גלובס מחא לו כפיים והכתירו גכ כאיש השנה.... עכשיו מתברר שחסרים לארז קצת מזומנים בכיס להשלמת העיסקה...אם זו לא מגלומניות ורשלנות בוטה של מנהל יהיר אז אני גלובוס... לא איש ועיסקת השנה אלא הפלופ של השנה...
    סגור
  • 20.
    יום א' ירידות שערים חדות
    אילן 07/05/2016 22:01
    הגב לתגובה זו
    2 4
    הרגשתי היא שלפי יום א' שעבר ולפני שבועיים ,ביימי א' היו ירידות יחסית חדות .ועוד שביום חמישי עלו מניות הבנקים אז לדעתי יהיו ירידות של מעל 1.5% . כן ומושקע בפוטים מה לעשות ...
    סגור
  • 19.
    הולים יורדים 50% והפוטים עולים20% שחיקה בסטיות הגבוהות (ל"ת)
    צחי 07/05/2016 21:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 18.
    ויסות מעוף .אם צריך מעלים בנקים
    מייקל 07/05/2016 21:20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    פועלים ולאומי בקלות יווסתו תוסיפו את בזק ומניות הגז והמעוף יכול גם לעלות .לפי הפוזיציות השוק יכול להגיע ל 1440 עד 1470.היינו כבר בסרט הזה הרבה פעמים
    סגור
  • 17.
    רצינו כתבה על ליויתן ,קיבלנו אותה בגלובס? (ל"ת)
    ביזפורטל? 07/05/2016 20:27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • מניות גז עפות מחר בעקבות ראיון שיינמיץ לבלומברג (ל"ת)
    אופטימי 07/05/2016 21:50
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • עפות לאן קושקוש? (ל"ת)
    לאופטיזי 08/05/2016 10:58
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 16.
    כפי שכתבתי בשבוע שעבר מעוף משנה כיוון 1399 ומטה
    עורבנית המלכה שלכם 07/05/2016 20:25
    הגב לתגובה זו
    7 7
    ויש לי המון פוטים.שבוע טוב לאוהבי הפוטים.ושבוע קשה ללונגים
    סגור
  • מלכת הטיפשים במקרה הטוב (ל"ת)
    יעקב 08/05/2016 00:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 15.
    מחר המעוף עולה אחוז
    אלי 07/05/2016 20:17
    הגב לתגובה זו
    26 13
    מניות הגז נפט יעלו 3% בעקבות דברי שטייניץ על פתרון. מניות הבנקים יוסיפו עוד אחוז וחצי והפארמה תרד פחות מהארביטראז ואז יטחנו את שחקן מעוף על כל המשחקים שמנסה לעשות.
    סגור
  • לא להגזים, הבנקים יעלו חזק זה מסכים (ל"ת)
    אורן 07/05/2016 20:51
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 14.
    הרובל הנפט והיורו עולים זה טוב לאפריקה (ל"ת)
    אפריקאי 07/05/2016 20:15
    הגב לתגובה זו
    12 3
    סגור
  • 13.
    פריגו ל 70$ טבע ל 35$ ימים יגידו ! (ל"ת)
    רק שורטים ! 07/05/2016 20:02
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 12.
    עליות בכל המניות חוץ מהדולריות, המדד סוגר ב0
    יודע הכל 07/05/2016 19:59
    הגב לתגובה זו
    5 5
    תבחנו אותי
    סגור
  • 11.
    את מי מעניינת טבע, ktov בפער חיובי של 4%
    מישקה 07/05/2016 19:55
    הגב לתגובה זו
    6 2
    בהצלחה.
    סגור
  • צודק בהצלחה כיטוב (ל"ת)
    יעל 08/05/2016 07:47
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 10.
    כמו שזה נראה פלאזה ממשיכה ליעד 14 אג
    מנהל תיקים 07/05/2016 19:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל מי שלא מאמין או משקשק יישאר בחוץ אבל מניה בונה מחזורים וכמו נראה דרכה צפונה צפונה.רואים כי מחזיקים אותה חזק למעלה
    סגור
  • לא הייתי שם כספי אצל מנהל תיקים שמתעסק בשכאלו..
    עשיר ומאושר 08/05/2016 18:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעומת זאת. אם אתה מוכיח שאתה טוב. מוכן להפקיד אצלך תמורת ערבות בנקאית על הקרן והרווחים 100 מליון שקל וכל מה שארצה זה הקרונה השבדית + 8.33% לשנה. מוכן לאתגר?
    סגור
  • 9.
    בורסה = קזינו
    מוטי 07/05/2016 19:43
    הגב לתגובה זו
    5 7
    פנסיות בסכנה ביוזמת ביבי
    סגור
  • הנח למנהיגינו.
    דון 08/05/2016 18:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תן להם גיבוי ואל תצמיד להם יוזמות הזויות. על החתום: איש מר"צ(אמיתי)..
    סגור
  • 8.
    מחר המעוף 1375 ממשיך במפולת
    אושרת 07/05/2016 19:29
    הגב לתגובה זו
    8 11
    בהמשך השבוע ירד ל 1240
    סגור
  • 7.
    שוב מפולת נמאס - הבורסה זה משרפה של כסף (ל"ת)
    אושרת 07/05/2016 19:28
    הגב לתגובה זו
    5 7
    סגור
  • לאושרתוש
    דון 08/05/2016 18:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכי לעבוד כסייעית שיניים או נהגת אמבולנס או מורה לפסנתר או טייסת חלל..או..או..שם לא ימאס לך כי אני מניח שתעסקי בדברים שאת מבינה בהם. אם את מחפשת רווחים קלים דרך הבורסה..שיכחי מזאת יקירה. את עלולה אפילו להיקלע להפסדים כבדים.
    סגור
  • 6.
    בקיצור , פתיחה אנגלית (ל"ת)
    דנה 07/05/2016 19:22
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • בקיצור פותחים למעוף את התחת מחר (ל"ת)
    יואב 07/05/2016 19:30
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 5.
    חברות הגנריקה לא נפלו מלבד הגנריקה של המעוף
    דודו 07/05/2016 19:20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    פייזר מניית הגנריקה הגדולה בעולם עלתה, פשוט שחקני המעוף מורידים ומווסתים מתי שנוח להם. יושב ראש הבורסה צופה מהצד ולא עושה דבר לאור הפשעים
    סגור
  • מה קשור לבורסה אצלנו? (ל"ת)
    הדואליות 07/05/2016 20:35
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 4.
    יהיו עליות קלות ובהמשך השבוע עליות חדות.........
    מירית 07/05/2016 19:18
    הגב לתגובה זו
    15 11
    סוף החודש פקיעה 1480
    סגור
  • למירה. למה מירית עם שם מקורי יפה?
    דון 08/05/2016 18:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פיספסת גם את היום. גם את המשך השבוע. וגם לגבי 1480. קבלי כוננות ספיגה בקטנה שהיא ענקית למעשה.
    סגור
  • 3.
    המלצת קניה לטבע בארהב
    ירון 07/05/2016 19:17
    הגב לתגובה זו
    6 6
    http://www.fool.com/investing/general/2016/05/07/7-stocks-to-buy-in-may.aspx?source=yahoo-2&utm_campaign=article&utm_medium=feed&utm_source=yahoo-2
    סגור
  • 2.
    טבע אחרי הסגירה תיקנה מעלה בארהב (ל"ת)
    שחקן מניות 07/05/2016 19:16
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • רק חצי אחוז למעלה..למה להפיל אנשים?טבע סכין נופלת (ל"ת)
    ליגוני 07/05/2016 19:24
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • נא,לא לזלזל בטבע (ל"ת)
    אירית 07/05/2016 20:44
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • נא כן לזלזל בטבע
    איריס 08/05/2016 18:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואף לבוז לה. תרד לפחות עוד 65%.
    סגור
  • 1.
    חצי אחוז למטה , ארהב סגרה בגבוה יומי
    סוחר וותיק 07/05/2016 19:12
    הגב לתגובה זו
    4 10
    כל שאר מניות המעוף יעלו באחוז
    סגור
  • בורסה עם 25 אחוז מס
    חכם חנוכה 07/05/2016 19:23
    הגב לתגובה זו
    8 7
    הבורסה תעלה במהלך השנים הבאות עוד כמה שנים היא תחזור ל1720
    סגור
  • כמה שנים? 5. 10 40 jQuery20303670731245074421_1462645595227? (ל"ת)
    מוניק 07/05/2016 21:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור