נעילה ירוקה בת"א: המעו"ף סגר שבוע שני של ירידות עם צניחה של 5.7%, אופקו צנחה היום 4.8%

המעו"ף עלה היום 0.3% בלבד. אורמת קפצה לאחר הדו"חות. מדד הבנקים עלה 0.9% לאחר הסקירה של סיטיגרופ על המערכת הבנקאית בישראל
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel

יום המסחר האחרון לשבוע בתל אביב נסגר בעליות בדומה לסנטימנט מעבר לים. באירופה המדדים חזרו לעליות ובניו יורק המדדים עולים בעד 0.4%. מדד המעו"ף עלה 0.3% בסו]ו של יום, בהובלת נייס שהעלתה את תחזית הרווח לשנה כולה, ואחריה מניית אורמת שטיפסה לאחר דו"חות טובים. מניות הבנקים עלו בכ-1% על רקע סקירה של סיטיגרופ על המערכת הבנקאית בישראל. (לסקירה המלאה - לחץ כאן). 

מדד ת"א 75 לא הצליח להתרוממם ואופיין היום במחזורי מסחר נמוכים. (לכתבה המלאה - לחץ כאן). מניית  קנון -0.16% קנון 7,040 -0.16% קנון בסיס:7,051 פתיחה:7,051 גבוה:7,052 נמוך:7,000 תמורה:1,432,387 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  המשיכה לזנק גם היום לאחר המלצה של פסגות אתמול. אביליטי צנחה בעוד 10%.
מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,461.34 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,464.6 נמוך:1,439.29 תמורה:1,714,908,672 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,065.56 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,064.76 פתיחה:1,064.33 גבוה:1,066.31 נמוך:1,061.67 תמורה:171,961,527 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.34% מדד ת"א בנק 1,816.69 -0.34% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,822.89 פתיחה:1,822.88 גבוה:1,837.59 נמוך:1,808.86 תמורה:425,907,461 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר, כולל פקיעת האופציות השבועיות, הסתכם ב-950 מיליון שקל.
האופציות השבעויות על המעו"ף פקעו ברמה 1415.07 נקודות.


בסיכום שבועי, מדד ת"א 25 ירד 1.9% ובכך סימן שבוע שני ברציפות של ירידות. בסיכום השבועיים הללו מדד ת"א 25 צנח 5.7%. מתחילת השנה ירד המדד בכ-7.7%, לאחר עלייה של כ-4% בשנת 2015.עיקר הירידה במדד ת"א-25 בשבועיים האחרונים מוסברת בצניחת שערי "פריגו" בכ-25% עקב הודעה על פרישתו של מנכ"ל ויו"ר החברה ואזהרת רווח לרבעון. מדד ת"א 75 איבד 1.4% וסימן גם כן ירידה זה השבוע השני ברציפות.

מדד הבנקים עלה היום 0.9% ובסיכום שבועי ירד 0.56% לאחר ירידה של 2.3% בשבוע שעבר.
מדד ת"א-100 ירד בשבועיים האחרונים ב-5.4%. מתחילת השנה ירד המדד בכ-7.0%, לאחר עלייה של כ-2% בשנת 2015.
מניות במרכז
נייס -2.03% נייס 30,910 -2.03% נייס בסיס:31,550 פתיחה:31,570 גבוה:31,570 נמוך:30,750 תמורה:79,812,735 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: העלתה את תחזית הרווח לשנת 2016 כולה. (לכתבה ההמלאה - לחץ כאן)
אורמת טכנולוגיות דיווחה על עלייה של 26.1% בהכנסות ברבעון הראשון ל-151.6 מיליון דולר. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
תדיראן הולדינגס -0.28% תדיראן הולד 9,919 -0.28% תדיראן הולדינגס בסיס:9,947 פתיחה:9,919 גבוה:9,953 נמוך:9,900 תמורה:1,066,442 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה היום דו"חות. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

תגובות לכתבה(87):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 40.
    אבל כולם כולם כולם כולם
    יא ראבי 05/05/2016 18:50
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אמרו שהכל דבש המומחים והמנהלים והקווים והזוויות אז מה יהיה. נוכל אותה לעזאזל.
    סגור
  • 39.
    ביזפורטל-למה לוקח לכם חצי שעה להכניס הודעה?
    ? 05/05/2016 17:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תתחילו ללמוד מפורומים מובילים בעולם.מידע נכנס מידית באותה שנייה.
    סגור
  • ל ?
    ?? 05/05/2016 18:25
    הגב לתגובה זו
    5 1
    למה אתה מלכלך. אני שולח תגובות ואני רואה אותם על המסך עוד לפני ששיגרתי אותם. לעיתים אני רואה את המודעות על המסך כחצי שעה לפני שכתבתי או אפילו כשעה לפני שחשבתי לכתוב. הפלא ופלא אבל אמת. אגב: יש לי חלום שאהיה גדול להיות שוטר או כבאי או הסלקטור בכניסה לביז/קו מנחה.
    סגור
  • 38.
    לקחו היצע ענק שעמד ב בשער 107 מהבוקר
    כי טוב 05/05/2016 16:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם זכו לי, העסקה הגדלה ביותר שראיתי שם בחודשים האחרונים.
    סגור
  • 37.
    עסקה קנייה של 177000 ש"ח 16:43 (ל"ת)
    כיטוב 05/05/2016 16:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 36.
    חגיגה בנפט כבר 3.5% עליה,והמומלצות שהזכרתי ב 2015
    כלכלן 05/05/2016 15:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ושוב הזהרתי בתחילת השנה מאל על שעלתה 400% בשנת 2015,חלק מכבד מהעלייה התבסס על ירידת מחיר הנפט. הזהרתי מחברות מזון, ורק מניו בנקים שקרובות להון העצמי והציגו שיעור גדול,כמו לאומי, ובתחום הביוטק כתבתי עוד בסוף 2015 על שתי המומלצות פלוריסטם וכיטוב והם שניהם בראש הרשימה במדד הביוטק נכון להיום. בהצלחה. הכוצב עשוי להחזיק במניות המוזכרות ואין לראות בכל האמור לעיל המלצת מכירה ו או קנייה.
    סגור
  • אתה יודע שהרי הנפט מתחיל התרסקות נוספת
    לכלכלן הקאקא 05/05/2016 23:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יא חרא שמכניס אנשים לפוזיציה.
    סגור
  • לכלכלן
    סידר 05/05/2016 16:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אמת ויציב. כל הכבוד!
    סגור
  • 35.
    למה טאואר רק יורדת?? (ל"ת)
    שואל 05/05/2016 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    פלאזה סנטרס לא מפסיקה לעלות כמו מדיוי בימים הטובים
    אבי 05/05/2016 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אינעל העולם חושב להיכנס למניה ב100000שח
    סגור
  • טען עוד
  • 33.
    יש פה הרצה נטו במניית פלאזה סנטרס ואם זה ככה
    שמואל 05/05/2016 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יעצור מתי שהוא אבל מניה לא מפסיקה לעלות.
    סגור
  • לא מזמן פלאזה הוזכרה בפורום אחר כנראה שיש שם איתות
    תומר 05/05/2016 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איתות קניה רציני כי הקונים עומדים בתור אחרת אין אפשרות להסביר את זה מה שכן מאז מכירות נכסים בחול מניה לא מפסיקה לעלול
    סגור
  • 32.
    מתי חוצים את 1420? (ל"ת)
    גיא 05/05/2016 14:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    ננו-דימנשיין יעד 12
    שמועתי 05/05/2016 14:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתקרבת להוציא את המדפסת לשוק רבעון לפני הזמן. חכו לדוחות - יהיה מעניין.
    סגור
  • 30.
    מניה PLAZA נראית טוב עם כיוון צפונה חזק (ל"ת)
    PLAZA 05/05/2016 13:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    לא לפספס בקרוב בומים (ל"ת)
    רדהיל 05/05/2016 13:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 28.
    גמורה
    מודיעין 05/05/2016 13:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא לא עוצרת, רק למעטה, זה כבר מפולת של ממש, כנראה שאין שם כלום.
    סגור
  • מכור מודיעין וקנה פלאזה סנטרס יעד ראשון 14 אג
    דורית 05/05/2016 14:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהיתה 5 אג לא האמנתם עכשיו כבר 12.2 אג ועוד היד נטוייה למעלה ..תמשיכו להביט
    סגור
  • 27.
    כתבתי לא פעם כשהשוק לא יציב ומאוד תנודתי
    אחת שמבינה א 05/05/2016 13:22
    הגב לתגובה זו
    0 13
    להחזיק מניות לטווח קצר מאוד שזה אומר, 5%-7% ולמכור. כתבתי לכם במיוחד על טאואר אם נהניתם מ כמה אחוזים ממנה למכור מכיוון שהיא תנודתית מאוד ותמשיך לרדת. מה שאני מציעה לכם לקנות את טאואר במחיר הזה שבוע הבא היא מציגה דוחות, אם תרד לאחר הדוחות וגם תדשדש למרות הדוחות הטובים שיהיו למכור מהר. ולעניין אחר, אני דווקא חושבת שהתנודתיות במעוף עושה טוב למשקיעים במיוחד לכותבי אופציות, אני מאוד נהנית ומרוצה. שימשיך כך המעוף, אבל הנטייה היא לירידות. המשך יום טוב, תהנו!
    סגור
  • למתוקה אחת ש
    אבשלום 05/05/2016 18:21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    1.אני רואה ש"קהל מעריציך" לא מגיב לטוב או לרע. כנראה התייאשו מהעובדה שהם אף פעם לא צודקים. ואת יודעת ומצליחה בכל השקעה ואפילו ניגזרים אכזריים את אוכלת אותם בלי להרגיש. האם זאת את שמובילה את השער ביומי הפקיעה? שאפו. תותחית. 2. אבל אני כועס בשמו של אליהו ממגדל. הבנתי שעשיתם אטת העיסקה 50/50 אחוז. אבל היברזת לו וזרקת לשוק מליארדי שקלים והוא נהיה כמעט שליש. גם בגובה הוא לא ענק. אני רק לא מבין איך זה שמכת מליארדים בירידות 70 אחוז ואת מורווחת על כל העיסקה כ1.78 מליארד שקל. מוזר לא? אז תהני ושיהיה לך המשך סופ"ש נפלא.
    סגור
  • 26.
    מחר יפן חוזרת לעבוד תשלים פער לפחות 4% תבינו מה יהיה (ל"ת)
    שפוי 05/05/2016 12:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לשפוי
    לא שפוי 05/05/2016 12:52
    הגב לתגובה זו
    17 0
    4% למטה נכון? מה היא יצאנית? מה פרוש חוזרת לעבוד? בעצם נכון. פותחים אותה חזק חזק ואת כלכלתה כבר עשרות שנים.
    סגור
  • מה הקשר בין כלכלה למסחר בבורסות (ל"ת)
    שפוי 05/05/2016 13:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    שימו לב ! לאורמת טכנולוגיות .. דו"ח פשוט מדהים ...
    אורמת שאפו. 05/05/2016 12:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חברה מצויינת ורווחית . כך צריך להראות דו"ח תקופתי של חברה טובה ומצליחה - כפול מתחזיות האנליסטים . סחתיין למי שיש סבלנות ויושב על הנייר חזק (לצערי לי לא היה ומכרתי מזמן ..בכסף קניתי כמובן מניות אחרות שנשחטתי בהם ומופסד עליהם ) חבל....................
    סגור
  • 24.
    כל עוד הנפט מעל 44 כל ירידה בעולם לצורך עליה (ל"ת)
    שפוי 05/05/2016 12:33
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 23.
    מעניין מי ממליץ לכם את המניות שאתם כותבים עליהם (ל"ת)
    שפוי 05/05/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    לחוזה קל הרגליים.
    ארמגדון הרשע 05/05/2016 12:29
    הגב לתגובה זו
    52 0
    אתה עוד כאן. טומטום? נ.ב:הלילה הוא אפל כל כך.
    סגור
  • לאחינו 22. איזה שם בחרת? L O C
    א 05/05/2016 13:02
    הגב לתגובה זו
    36 0
    מכה כבר שנתיים וחצי. עומד להתגבר ולאבד את האיבוד שליטה...נ.ב: הסבר לדבריו. חוזה לך ברח. רוטבליט. שלום חנוך. אושיק לוי.
    סגור
  • זה כבר יותר גרוע.
    המשך 05/05/2016 18:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא רק לאבד שליטה אלא לאבד את האיבוד שליטה. יש ים חומר מדעי לא רק על איבוד שליטה. גם ובעיקר על איבוד האיבוד שליטה.
    סגור
  • 21.
    הודעה בתזמון הזה ידוע להם שהעולם לפני מהלך עליות (ל"ת)
    שפוי 05/05/2016 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 20.
    לא צריך הרבה חכמה יש המלצה יהיו עליות נקודה (ל"ת)
    שפוי 05/05/2016 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 19.
    המשך גרוע מאד לפניינו.
    חזיון תעתועים. 05/05/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    27 0
    ראו הוזהרתם.
    סגור
  • אחינו 19. שם יפה בחרת.
    א 05/05/2016 13:05
    הגב לתגובה זו
    17 0
    אל תזהיר אחינו. איש איש לנפשו. זה שאנו מתבוססים בחולשה כבר שנתיים וחצי..לא אומר שימשיך כך. או בעצם בטוח כן.
    סגור
  • רק תגיד מתי במדוייק שנמכור (ל"ת)
    שפוי 05/05/2016 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • היום מחר עוד שבוע עוד שנה עוד שנתיים. (ל"ת)
    לא שפוי 05/05/2016 12:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 18.
    כיטוב היום עושה מצגת למשקיעים בניו יורק בכנס משקיעים
    יוני 05/05/2016 11:54
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מאוד חשוב אמור להיות קפיצה משמעותית מהיום
    סגור
  • מצגת מדהימה
    משה 05/05/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה יכולות פאוורפוינט!!
    סגור
  • לדעתי החברה מעוניינת להרכש.זה יכול להיות
    ליוני 05/05/2016 12:14
    הגב לתגובה זו
    8 0
    פייזר שיכולה להגדיל באופן משמעותי את המכירות של ה- celebrex שלה,שיש לו הרבה תופעות לוואי. כי כיטוב פיתחה קומבו שמפחית משמעותית את תופעות הלוואי. פייזר,שבעלת שווי שווי שוק של 200 מיליארד דולר. מכרה את התרופה עם כל תופעות הלוואי שלה ב 2.4 מיליארד דולר בשנת 2014. עכשיו נשאלת השאלה כמה תשלם על כיטוב.לדעתי לפחות 200 מיליון דולר לעומת שווי שוק של 20 מיליון בלבד. כמובן שאני מחזיק במנייה ואחזיק בה גם ב 2017 כי אם לא תרכש בסופו של דבר ,זה המועד ליציאה לשוק. זו דעתי האישית בלבד,ואין בה משום המלצה כלשהיא.
    סגור
  • 17.
    איזה מניות לדעתכם עם הפוטנציאל הכי גדול לעלייה ?
    חיים 05/05/2016 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזמן של חודש חודשיים
    סגור
  • כיל תרכוש סגור מסך שנה ותודה לי (ל"ת)
    שפוי 05/05/2016 12:42
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • יש לי אבל רק כאלו שיעשו רק 25 עד 40 אחוז בזמן שציינת.
    עוד 05/05/2016 12:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    וזה כנראה לא יהיה לטעמך.
    סגור
  • 16.
    מודיעין
    מודיעין 05/05/2016 10:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרגע בנקודה הכי חשובה שלה, מכאן או יורדים חד למעטה או עולים חד, הבעיה אין שום הודעות חיוביות והכנס שהיה לא הועיל לנייר בינתיים לשיקולכם.
    סגור
  • צריך לדעת לממש בעליות
    ארי 05/05/2016 12:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני יצאתי לפני שבועיים בראלי הקטן שהיה, ואחזור כשתרד עוד קצת, יכול גם להיות שפתאום תעלה ואני אתחרט, אלו החיים
    סגור
  • 15.
    מה העבודה שלכם בדיוק? למה לא בודקים מי שולט בשוק? (ל"ת)
    לרשות ניירות ערך 05/05/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא משנה מי שולט השאלה אם יש לך יכולת להבין אותם
    שפוי 05/05/2016 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמור את כספך שאתה עמל עליו
    סגור
  • 14.
    היחיד שצבוע באדום (ל"ת)
    גלום 25 05/05/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    מורידים את הגלום בכוונה לא אהבו את הפקיעה 1415
    העצבנים 05/05/2016 10:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קיוו לקחת כסף גדול מהפוטים עכשיו הם נוקמים
    סגור
  • 12.
    זו חובבנות!
    dromy 05/05/2016 10:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להוציא מאמר לפני תחילת יום המסחר. הבעיה שלנו היום שכותרות יוצאות בכלות והתחרות היא על הכותרת ולא על המידע הנכון. חבל לי שזו הרמה של העיתונים היום. הייתי שמח לראות אחרת.
    סגור
  • 11.
    למרות ההודעה למה היא נופלת (ל"ת)
    כיטוב 05/05/2016 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • נגמר השיר לחץ מכירות כבד (ל"ת)
    כי 05/05/2016 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • לא התחיל. (ל"ת)
    עוד 05/05/2016 12:22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • תפסיק להטעות בבקשה. סגירת ארביטרז
    מישו 05/05/2016 10:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חכה לפתיחת המסחר בארה"ב. הם יראו את ההודעה ויגיבו בהתאם.
    סגור
  • היא נסגרה בירידות בארה"ב.ההודעה יצאה אחרי סיום המסחר
    כיטוב 05/05/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תחזור היום לעליות כי העדכון היה טוב.
    סגור
  • 10.
    כתבתי לכם עוד בתחילת השנה על פלוריסטם וכיטוב
    כלכלן 05/05/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שתי המובילות נכון להיום במדד הביוטק מתחילת השנה.
    סגור
  • 9.
    בונוס
    יוסי 05/05/2016 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה קורה איתה?? שנה שעברה הייתה להיט השנה בתחתית....
    סגור
  • 8.
    בכוונה לא מעלים את השוק.? (ל"ת)
    חיים 05/05/2016 10:24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • לחיים
    משה 05/05/2016 10:39
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מה פתאום? זה ממש לא בכוונה. זה בטעות שרוצה להטעות אותך כי הם רומים להנפיל את השוק. וחוץ מיזה מה זה מעלים? תעלה את השוק אתה והחברים שלך. מישהו צריך להעלות ולעבוד בשבילך? זה לא תוכנית כבקשתך. בדרך כלל קונים. מפסידים ובורחים.
    סגור
  • 7.
    כיטוב
    מוטי 05/05/2016 09:16
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מי שהוא יכול להסביר מה הודעה של כיטוב הבוקר אומרת
    סגור
  • אשמח לקבל לינק של ההודעה תודה ובהצלחה (ל"ת)
    מור 05/05/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מצגת משקיעים שתוצג היום בניו יורק
    bohbote 05/05/2016 09:43
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ובה מפורטים האפקטים של התרופה, לוחות זמנים, שווי שוק, הנהלה וכו. חשוב לקרוא לדעתי. ממחיש כמה פוטנציאל גלום כאן.
    סגור
  • הכי חשוב הסתיימה הפגישה המקדימה עם ה FDA:
    אחלה עדכון 05/05/2016 10:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וגם מידע יקר ערך על פטנטים, "Kitov is pursuing both Formulation and Method of Use patents. At minimum, if firstto-file, KIT-302 will be expected to be protected by 3 years of market exclusivity in the U.S., and 7-10 years in EU markets" "Two Patent Families Pending: • Pharmaceutical Formulation and Methods-Of- Use patents which combine NSAID compounds with Anti-Hypertensive compounds • Methods for ameliorating Drug-Induced Elevations in Blood Pressure via Adjunctive Use of at least one Anti-Hypertensive"
    סגור
  • יכולה לפתוח דלתות להסכם אחרי שהגדולים יחזו בתוצאות
    מעולה 05/05/2016 10:29
    הגב לתגובה זו
    3 3
    עקבתי אחרי מנייה בשם cpxx היתה עליה כתבה פה בביזפורטל לפני שבועיים, עלתה 1300% בתוך שלושה חודשים אחרי הודעת סיום שלב 3 כמו כיטוב. מה שמדהים שכיטוב בעלת נתונים הרבה יותר טובים, גם המאזן טוב יותר,אין לה חוב לעומת חוב של 20 מיליון דולר לשנייה,גם בעלי העניין מחזיקים בה הרבה הרבה יותר, גם צפי המכירות לפי האנליסטים גבוה יותר וגם שניהם אמורות לצאת לשוק ב 2017. cpxx טסה לשווי שוק של כמעט 600 מיליון דולר בערך פי 30 מכיטוב. רק להבין את הערך לחברות האלה.
    סגור
  • השאלה עם נראה בקרוב הסכם מסחור
    ל bohote 05/05/2016 09:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אi שזה יהיה אחרי ה nda submission. יהיה מעניין הקיץ לדעתי.
    סגור
  • זו אכן שאלה גדולה, אבל...
    bohbote 05/05/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זו שאלת תזמון ולא מהות. במהות יש כאן מוצר שבסבירות מאוד גבוהה הולך לאישור ובעוד שנה וחצי גג מתחיל הפצה בשוק ענק ובתחרות שלא תתחיל ב-3 שנים הראשונות בארה"ב/7 שנים הראשונות באירופה (תראה במצגת...). אני מאוד (!!) אופטימי לגבי המנייה הזו
    סגור
  • תודה. גם אני. (ל"ת)
    ל bohote 05/05/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • והודעה נוספת עליה דווח שבוע שעבר
    כיטוב 05/05/2016 09:41
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הקצטה פרטית קטנה של 9,455 ניירות ערך בארה"ב
    סגור
  • עדכון מצגת למשקיעים ודיווח על אבני דרך שהושלמו
    כיטוב 05/05/2016 09:38
    הגב לתגובה זו
    5 4
    הפגישה עם ה FDA הושלמה.זה הנתון החדש. יציאה מתוכננת לשוק צפוייה במחצית השנייה של 2017, אין עיכוב,וזה מצויין.
    סגור
  • 6.
    היום מתחיל תיקון למעלה (ל"ת)
    שחקן ןןתיק 05/05/2016 09:09
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • יש שולטים שלא מרשים למעלה (ל"ת)
    לשחקן ותיק 05/05/2016 10:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • גם הנפט מקפץ למעלה.עליות היום (ל"ת)
    שוק 05/05/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • חוזים חצי אחוז עלייה על הבוקר. (ל"ת)
    נראה ככה 05/05/2016 09:43
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 5.
    איפה התחתית של טאואר הארורה (ל"ת)
    בני 05/05/2016 08:48
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • הכה את המומחה
    רוני 05/05/2016 09:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפנה את השאלה למומחה שהמליץ עליה בלי סוף ועכשיו ממלא פיו מים
    סגור
  • חכו לדוחות חברים.. (ל"ת)
    bohbote 05/05/2016 09:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • חכה לדוחות של פריון
    מגיב 05/05/2016 10:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דוחות מצוינים, יתחילו להראות רווחים מאנדרטון
    סגור
  • 4.
    מה לעזזאל קורה עם ליויתן ?רוצים אינפורמציה. ביזפורטל?
    ליויתן??????????? 05/05/2016 08:10
    הגב לתגובה זו
    17 19
    למה דממת אלחוט??????????????????????????
    סגור
  • אדומה למה? טינופת חתיחת אפס אתה לא גר כאן?
    למה אצבע 05/05/2016 09:28
    הגב לתגובה זו
    1 15
    לא תושב המדינה הזו?לא אכפת לך מה קורה? ליויתן יעזור לכולנו!טינופת!
    סגור
  • למתוקי החמודי האוכל בטוסיק הפה מלוכלך ההולך להפסיד הכל
    טינופת וחתיכת אפס 05/05/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    13 1
    תראה אידיוט כמה אדומים תקעו לך מאחור כי שונאים בהמות שמלכלכים את הג'ורה. לא איכפת לי מה קורה כי אין לוויתן הוא הפך לסרדין שלא יעזור ולא רוצים את עזרתו. הסרדין התקשר לגבעות ושאל אותה עם חם ונעים ברשימת שימור כי רוצה להצטרף
    סגור
  • זה אתה לא נורא ,אתה דפוק וסולח לך,אם כל הירוק זה אנשים
    אם כל הירוק 05/05/2016 12:44
    הגב לתגובה זו
    1 4
    שונים אני מתבייש להיות ישראלי,כך נארת המדינה שלנו ,בגלל אנשים כמוכם רקובים.כן רקובים שלא אכפת להם מה קורה פה. לא אכפת להם מיליויתן.
    סגור
  • וכיתה א למתחילים.
    אברבאנל בית חולים 05/05/2016 16:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מתחילים מבצע משולב לחלאות.
    סגור
  • דחו את הדיוונים בכנסת לאוקטובר (ל"ת)
    אחד שיודע 05/05/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 3.
    חוזים ירוקים , פתיחה למעלה, פקיעה 1418 (ל"ת)
    פקיעה שבועית 05/05/2016 08:06
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • תותח (ל"ת)
    איזה 05/05/2016 09:51
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    חוזים ירוקים
    חיים 05/05/2016 08:06
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ורגיעה בעזה הגענו לתחתית מי שלא קופץ על העגלה עכשיו יצטער
    סגור
  • שלא מכרתי את כל הזבל מזמן
    המצטער 05/05/2016 09:09
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הייתי חוסך המון כסף וכאבי לב. יענו הירווחנו שנים? תיבדוק בעצמך ותראה שאתה כמוני וכמו כולם ולא הירווחנו כלום
    סגור
  • 1.
    חוזים עולים 0.3 , טבע ונייס ארביטראז' חיובי (ל"ת)
    סוחר 05/05/2016 07:59
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • לחוסר