21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה צורמת בתל אביב: המעו"ף איבד 0.88% ברקע לירידות מעבר לים

מיילן שזינקה מוקדם יותר ביותר מ-8% מיתנה את העליות. מדד הבנקים איבד יותר מ-1% לאחר הטיסה אתמול
 |  55
אחוזת בית
Share
לאחר העליות אתמול - אחוזת בית נצבעה באדום: המסחר בבורסה בתל אביב נסגר היום (ג') בירידות בלחץ שנרשם מעבר לים, כאשר וול סטריט נסחרת בטריטוריה האדומה, ובאירופה הדאקס מאבד 1.75% בצל התחזקות האירו. מדד הבנקים שטס אתמול 2.1% ירד ביותר מ-1% כאשר המניות לאומי ומזרחי טפחות איבדו כ-1.5% כל אחת. מדד ת"א 75 עלה 0.07% בלבד כשבלטה מניית הסייבר אביליטי עם צניחה של 14%, וזאת בהמשך לקריסה אתמול, (על כך בהמשך).


טבע (-1.32%) טבע 5,084 -1.32% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:5,152 פתיחה:5,150 גבוה:5,175 נמוך:5,065 תמורה:47,486,257 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עלתה 0.6% במחזור הגבוה בבורסה, אחריה מיילן (-1.35%) מיילן 13,150 -1.35% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מיילן בסיס:13,330 פתיחה:13,210 גבוה:13,240 נמוך:12,940 תמורה:26,695,799 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שעלתה 1.78% 'בלבד' לאחר שרשמה מוקדם יותר היום עליות של יותר מ-8% לאחר פרסום הדו"חות  הכספיים

מדד ת"א 35 (-0.82%) מדד ת"א 35 1,435.56 -0.82% 17:24 19/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,447.39 פתיחה:1,445.09 גבוה:1,445.56 נמוך:1,432.76 תמורה:742,774,987 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
{?מדד ת"א 75}
{?מדד ת"א בנקים}מחזור המסחר הסתכם ב-1.2 מיליארד שקל.הנציבות האירופית יצאה במסר מדאיג לגבי כלכלת גוש היורו, עם חיתוך תחזיות הצמיחה והאינפלציה לכלכלת היבשת. לכתבה המלאה - לחץ כאן.

לקראת עדכון מדדי התל-בונד: אלו השינויים במדדים, יחד עם ההיצעים והביקושים הצפויים לסדרות האג"ח. לכתבה המלאה - לחץ כאן.

בסיכום חודש אפריל: לאיזה בית השקעות מזרים הציבור כסף גדול בקרנות הנאמנות, ומאיפה יש בריחה? לטבלה ולכתבה המלאה - לחץ כאן.

אתמול בת"א קפץ מדד המעו"ף בקרוב ל-1%, ומדד הבנקים הוביל את המגמה החיובית עם זינוק של 2.1%, כשגם באירופה נרשמו עליות שערים - זאת, למרות נפילת הניקיי בתחילת יום המסחר, בשיעור של 3.1%. נזכיר כי המסחר ביפן לא יתקיים היום בשל חג. 

נזכיר כי מניות הסלולר, פרטנר וסלקום, זינקו אתמול בשיעורים נאים (3.6% ו-2.5% בהתאמה) על רקע דו"ח הניודים של משרד התקשורת לחודש אפריל. לפי הדו"ח, רשת גולן טלקום חוותה גל עזיבות משמעותי - של לא פחות מ-14 אלף מנויים (נטו), והסוחרים הסתערו על מניות הסלולר הוותיקות (כשגם בזק, הבעלים של פלאפון, קפצה ב-3%) - לאור המגמה של חזרת מנויים אליהן.

מניות במרכז
אביליטי (-2.76%) אביליטי 250.3 -2.76% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אביליטי בסיס:257.4 פתיחה:257.4 גבוה:258 נמוך:248.1 תמורה:300,926 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  ממשיכה ליפול גם היום לאחר שלא עמדה אתמול בתחזיות.

גולף (+2.37%) גולף 582.9 +2.37% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי גולף בסיס:569.4 פתיחה:569.4 גבוה:585.8 נמוך:555 תמורה:168,967 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות מאבדת גובה על רקע התפטרות מנכ"ל הקבוצה, אלי מיזרוח

עזריאלי קבוצה (-0.2%) עזריאלי קבוצה 19,810 -0.2% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי עזריאלי קבוצה בסיס:19,850 פתיחה:19,860 גבוה:19,990 נמוך:19,600 תמורה:16,337,334 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות הודיעה כי תרכוש את אתר Buy2 תמורת 70 מיליון שקל. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

אלוט תקשורת (+0.11%) אלוט תקשורת 1,890 +0.11% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אלוט תקשורת בסיס:1,888 פתיחה:1,861 גבוה:1,894 נמוך:1,839 תמורה:1,197,935 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות מאבדת גובה לאחד שפיספסה את תחזיות האנליסטים לרבעון הראשון. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

55 תגובות ב-25 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
25 חיים 03/05/2016 20:42 האם ביום רביעי יש מסחר? (ל"ת)
24 למה? למה? למה? 03/05/2016 19:11 מזמברים לנו ת'צורה.
מה עשינו רע למישהוא. כולה שמענו למומחיסטים וטכנאים ומנהלי בנקים שבהתחלה התרגזתי כי חשבתי שהם דוחפים לנו את הבררה שלהם. אבל היום אני יודע שכולם כולל הברוקרים ומנהלי קרנות והטכני והפקידים והיועצים ופוקעיסטים של פקיעה וכל הגנבים שרצו לטחון אותנו ומגיעה להם שגם ניטחנו בעצמם
23 רמי 03/05/2016 18:23 הזדמנות יהש מחר עליה מטורפת
הוכח כבר נפט וכבר הופק מאותו מאגר
מה אתה מזיין המוח 03/05/2016 19:16 קיבלת היום עשיריה למטה בלי להרגיש טמבלון (ל"ת)
22 רועי ישראל 03/05/2016 17:48 מישהו למה מיילן ירדה ככה???
פשוט לא מובן בעליל...
למה לא? 03/05/2016 19:17 בעליל בובליל (ל"ת)
21 צורי 03/05/2016 16:46 האם ביז
מטעה אותנו קשות?
20 לביז 03/05/2016 16:37 העלתי כתבה של בונוס בתגובות ולא מעלים למה? (ל"ת)
רמי 03/05/2016 16:55 היום האתר ביום מחלה. לא עובד טוב ולא מעלה
ולא מנמק ולא ולא ולא
19 משקיע 03/05/2016 16:25 פרוטליקס
חברת פרוטליקס היא חברה ביוטכנולוגיה המפתחת בבלעדיות תרופות מתאי צמח בשיטות ייצור זולות .לחברה יש מספר תרופות מתאי צמח בשלבים שונים של אישור (FDA ) האמריקאי ומשווקת את התרופה procellex . החברה נסחרת בנסד"ק ובת"א . בשנת 2012 נסחרה בשער $7 והיום היא נסחרת בסביבות $0.8 .בשבוע הקרוב יפורסם הדוח לרבעון הראשון והערכות מדברות על הפסד של 8 סנט .החברה נסחרת לפי שווי שוק של 82 מיליון דולר ובקופתה לסוף 2015 76.4 מיליון דולר. גם מבחינה טכנית לאחר הירידות החדות של המניה מ 2012 המניה מתייצבת ומבצעת תחתית כפולה. כדאי מאוד לעקוב אחר המניה השבועות הקרובים.
18 כלכלן 03/05/2016 15:54 יום טוב למגזר הביוטק,פייזר מזנקת לאחר דוח מדהים
המגמה החיובית תמשך לדעתי.
17 האקדמאים צדקו 03/05/2016 15:39 אלה שאמרו שהכל יתרסק ויתחילו מחדש .
אין מנוס ממפולת
ב 03/05/2016 17:12 חחחח היצחקת אותי חחחח אעלק
מכללת תל אביב ומכללת פתח תקווה עושות בית ספר לליגת קיסוס למקומות עבודה. אפשר לחשוב חחחחח אוניברסיטאות הרווארד ייל פרינסטון לא שוות כלום רק פלצנים עשירים לומדים שם ובאים לארץ עם דוקורט ואף אחד לא משתין עליהם. עם הדוקורט שלי ממכללת פתח תקווה כל הדלתות בעולם מתחננות שאבוא אליהם חחחח קיסוס. אה ניזכרתי יש שם בקיסוס גם אונ' פנסילבניה קורנל וקולומביה אהעלק רמה ליגה ג חחחח היצחקתם אותי
16 שובלי 03/05/2016 15:24 למאוהבי כיטוב
האם היתה זו אהבה ממבט ראשון? האם שכבתם כבר בדייט ראשון? ואם כן, זה לא הוריד לכם ממנה? האם היא מבשלת לכם כשאת חוזרים מהעבודה? האם אתם עושים ספורט יחד ובפרט רצים או מריצים אותה?חוק מס'1 אל תתאהבו במניה
לשובלי 03/05/2016 15:57 אל תדאג.זה לא יהיה סטוץ כי מי שבדק ועשה שיעורי בית
יחזיק אותה גם בשנה הבאה. מחזיק ומאושר.
15 גרי 03/05/2016 13:48 בימניית כי טוב למי שמתמצא באנאליזות ..
בדרך צפונה בהצלחה לכולם
14 מומחה באופציות מעוף 03/05/2016 13:48 פוטים
מהלך ידוע מראש !! 13:48 המעוף 0.61 מינוס 14:45 המעוף 1.1 מינוס מעיפים את כל השורטיסים מעייפים אותם כדי לא לשלם
13 ביזפורטל 03/05/2016 11:57 קם מהקרשים? המדד בת"א שטס 40% בחודשיים וחצי
http://www.bizportal.co.il/capitalmarket/news/article/427966
לביזפורטל 03/05/2016 13:41 סקירה טובה ומהימנה. (ל"ת)
12 אורי 03/05/2016 11:47 בורסה מורסה
בפעם המליון : למה המגמה בחו"ל משפיעה תמיד על ירידות. אף פעם לא על עליות .
11 רגוע 03/05/2016 11:34 לאט ובשקט הנפט ממשיך לטפס וגם היום וכבר 46 דולר
בשווקים בדרך לשיוי משקל.והלחץ יורד.
תיקון 03/05/2016 12:03 חזר לרדת כ 1% כעת. (ל"ת)
10 יוסי 03/05/2016 11:13 בונוס
מה קורה איתה? רדומה בתקופה האחרונה
9 הנגיד שיגיד 03/05/2016 10:27 לא לדאוג הכל יעלה , נגיד שיגיד היום יהיה בסדר
הנגיד טראגי יגיד שהוא תומך בשוק ואופ אנחנו 1.5 למעלה. סבלנות
8 יהודי 03/05/2016 10:26 למריצי כיטוב ,מודיעין ושאר ירקות
כמה עצות : א. פעילות זו עלולה לגרור העמדה לדין פלילי. ב. למשקיעים חסרי ניסיון אתם עלולים לגרום נזקים כספיים. ג. משקיעים מנוסים הרואים הודעותיכם , נרתעים מלהתייחס למניה. ככלל, אתם גורמים נזק , גם לאינטרסים שלכם במניות הנ"ל.
ליהודי 03/05/2016 10:58 מה אתה מקשקש. דיווח אנפורמטיבי על המלצות וסיקורים
בשביל זה נועד הפורום וכל פורום אחר בעולם. כל עוד לא נרשם מידע מוטעה כמובן.
ליהודי 03/05/2016 10:51 סידר
א. אתה מבלבל את המוח. אין שום חוק שאוסר להמליץ על מניה. אחרת בתי ההשקעות היו נכנסים כולם לכלא. ב. מי שלא מבין זו בעיה שלו ושלא ישקיע. זה נכון גם להשקעות בטבע, כיל, בזק ואיזה מניה שלא תבחר גדולה ככל שתהיה. ג. מי שמשקיע מנוסה אמור להבין לבד אם יש או אין פוטנציאל ואם הוא נרתע מכמה הערות בפורום אז הוא כנראה לא כזה מנוסה. אני מתייחס לעניין כיטוב, במודיעין ובשאר ירקות איני מבין. המניה נמצאת במומנטום טוב, עם סיקורים חיוביים בארה"ב. עם תרופה פוטנציאלית בשווי גבוה וכול שאר מה שתגיד זה הבל והרצה מטה ותזהר שלא יעמידו אותך לדין. יום טוב,
יהודי 03/05/2016 11:24 תשובה לסידר
אינני מכיר אותך ואתה אינך מכיר אותי. אין לי כל אינטרס במניות הנ"ל ואינני מושקע כלל במניות . בולטת מאד ההתייחסות המוגברת לאלה שהזכרתי, יש עוד כמובן. בדבר אחד אתה צודק, משקיעים מנוסים לא יתרשמו מהכתוב כאן ובעיקר צעירים חסרי ניסיון הם העלולים להיפגע.
ליהודי 03/05/2016 12:06 סידר
אני שמח שהגענו להבנה כלשהי. אינני מסתיר או הסתרתי את עצם היותי משקיע במניית כיטוב ומאמין בעתיד החברה. שום דבר לא אישי. עם זאת, אינני אוהב את העובדה שמשתמשים בחוק בצורה מעוותת ע"מ להלך אימים על הגולשים. שוב אני חוזר ואומר שמי שלא מבין איך הבורסה עובדת עדיף שילך ללמוד קודם וחבל על כול אגורה שיפסיד מתוך חוסר הבנה. אני מזמין אותך להתייחס לגופו של עניין בנושא מחיר המניה, עתיד החברה או כול נתון ענייני אחר ולא לזרוק סיסמאות על "הרצות". יום טוב
ברל׳ה 03/05/2016 18:57 ליהודי הצדיק
אכן אתה צודק בהחלט, אני חסר נסיון וקניתי ננו בשיא, מדיוי בשיא ועוד הרבה מניות שהמליצו בחום בפורום. הפסדתי את כל כספי שחסכתי ביזע רב
7 רון 03/05/2016 09:49 טאואר
לפני גל עליות חזק !!
רינה 03/05/2016 10:10 טאואר
לפי מה ידוע לך על עליות?
6 כלכלן 03/05/2016 09:11 כיטוב פתיחת שבוע חזקה בארץ ובארהב
אתמול פורסמה כתבה מעולה ב seeking alpha הפעם לא אנליסט אבל הכותבת מציינת את התרופה של כיטוב כיחידה היום ואת הסיכוי להחזר השקעה מהר מאד יחסית לחברות אחרות למחזיקי מניות. שווה לקרוא.
מספיק מספיק 03/05/2016 09:51 עם
כיטוב
בטח מכרת בשער 100 03/05/2016 10:30 אופס
תלמדו לקרוא אנליזות מקצועיות ואז תדעו מתי לצאת
למה מספיק? 03/05/2016 10:22 לא קנית? תקנה.לא מאוחר.
אני מחזיק ומרוצה מאוד ויש עוד הרבה בקנה...
אסף 03/05/2016 09:38 כיטוב פארמה
האם צפוייה לצאת הודעה בקרוב ? מה הצפי העתידי של החברה ? אשמח שתשפוך קצת אור בעניין המניה תודה
ביזפורטל פרסמו כאן 03/05/2016 10:33 כתבה לפני מספר ימים
"כיטוב פארמה תופסת את המקום הראשון (במדד הביומד) עם תשואה של 61% מתחילת השנה. כיטוב נכנסה לשנת 2016 אחרי הצלחה בניסוי קליני שלב 3 במוצר הדגל – תרופת קומבינציה המשלבת בין שתי תרופות קיימות המאושרות על ידי ה-FDA. המטרה העיקרית של התרופה היא לטפל בחולים בדלקת פרקים ניוונית ועל הדרך לטפל בתופעת הלוואי של התרופה – עלייה בלחץ הדם. בשנת 2016 המשקיעים של כיטוב מצפים כי החברה תתקדם לקראת אישור התרופה בארה"ב, והגשת התרופה לאישור צפויה להתרחש במחצית השנייה של השנה. בחברה מצפים לקבל את אישור ה-FDA לשיווק התרופה ברבעון השלישי של שנת 2017. אם החברה תשכיל לחתום על הסכם מיסחור – מדובר יהיה בבונוס אדיר עבור המשקיעים."
תודה 03/05/2016 11:51 אפשר לינק בבקשה? (ל"ת)
בשביל מה 03/05/2016 16:38 זה טוב? (ל"ת)
5 מודיעין 03/05/2016 09:04 מודיעין
כל עוד מעל 1000 יש זיו של תקוה , אם תרד מ1000 אז הכיוון 870-915 אם רוצים לקחת סיכון , אז כעת זהו הזמן.
4 פישרקינג 03/05/2016 08:22 בדרך ל1410
אין כח שימנע מהמעוף לבקר שם כי מניות הפארמה ימשיכו להכות את המעוף אתמול היה למעוף רקdead cat bounce
איתן 03/05/2016 09:11 תירגע היום גם למעלה בדרך ל1450 (ל"ת)
צודק. אבל! 03/05/2016 09:04 יש סיכוי סביר מאד ל410.
כולה 1000 נקודות הפרש.
3 רונן 03/05/2016 08:22 הזדמנות - תמיכה חזקה וטובה 44 על בסיס סגירה
אתמול ובעבר הוכיחה את עצמה היטב. אתמול סגירה חזקה מאוד ורכישות של מעל 150א' ש"ח בסגירה בשער הזה. היום לדעתי צפוי היפוך, יתכן ויהיה ניעור בין לבין.
2 הבורסה 03/05/2016 08:15 אין שום מניה שכדאי להשקיע בה
הבנקים עדיף לברוח. מניות הגז זאת בדיחה של ביבי על חשבון הצבור. כיל בדיחה של ההסתדרות והמחנה הבזיוני על חשבון הצבור. מניות הסלולר עוד יקרסו כי גולן לא יברח מפה מניות הביו השקעה הכי גרועה שיש גם כשהם עולות 30% כמו פלוריסטים הם קורסות תוך יום. כל ההמלצות על פלוריסטים מזור ועוד לא שוות את הנייר לכתוב עליהם. שאר המניות כמו נאוי לא התאוששו מאז ועדת לוקר המטופשת נשאר רק לנפח את מטריקס וגם היא תיפול עוד מעט כי היא לא שווה כל כך הרבה.
אלי 03/05/2016 09:40 כיטוב
יש מניה אחד שכדאי להשקיע בה והיא כיטוב משום שהמניה נמצאת א. לפני אישור fda ב. לפני חוזה מסחור ,יש לה כסף בקופה
יש שום מניה. 03/05/2016 09:30 המשך.
ה 9 שציינתי לא כוללות 3 חברות שעדיין לא ניסחרות ותונפקנה השנה בעולם ואולי גם בארץ. בתחום המוח ונוירולוגיה שמונות עשרות מחלות(כולל מחלות הנחשבות למחלות זקנה) כמו A-T. טרשת נפוצה .אלצהיימר ועוד. כאן השמיים הם הגבול.. הרבה בריאות.
אתה רחוק מהבנת השוק 03/05/2016 09:14 ויש ויש (ל"ת)
צודק. אבל! 03/05/2016 09:12 יש שום מניה שכדאי להשקיע בה.
להערכתי ובדיקותי יש בארץ 9 מניות של חברות ישראליות שעד סוף העשור עשויות לעלות בין 300% ל 4600%. לעומת זאת ישנן בספירה ראשונית מעל 200 חברות שתרדנה עד סוף העשור בין 60% ל96% בהצלחה לסבלניים. נ.ב:סכוי גדול ששני הפרמטרים הנ"ל יתקיימו הרבה לפני סוף העשור.
מור 03/05/2016 09:40 תן שמות של המניות שאתה מדבר עליהן תודה (ל"ת)
פרופ' איציק 100 03/05/2016 17:50 לחבר/ה מור
1. צורת פנייתך מתפרשת כפקודה. זה לא לעניין. 2.ראה בארכיון האתר את כל תגובותינו בשנתיים וחצי האחרונות. 3.אם יש לך שפה וגישה תוכל למצוא הרבה חומר משלנו ב Economist 4.אנו לא מציינים מעולם מניות. רק על מגמות ודעתנו על המתרחש. 5.עשה חייל ושמור על עצמך ועל ממונך...
כיטוב 03/05/2016 09:08 עשרות אחוזים מתחילת השנה
וצפוייה להמריא.. מחזיק ומבסוט בטירוף
1 המנויים של גולן 03/05/2016 08:11 עוזבים את גולן רק בגלל הפחד שהיא תיסגר והם יהיו יום בלי
לקשקש בטלפון. ממש העולם שלהם יחרב. זה מראה עד כמה הישראלים מכורים לטלפונים ולקשקושים ופטפטת מיותרת לכן אין סיבה שלא יעלו להם את המחיר בעתיד והם ישלמו הכל . כי מכורים ישלמו כל מחיר . ויבכו כמו מטומטמים.
גלי 03/05/2016 09:06 יש את רמי לוי לא קשקשן כמו גולן (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש