סגירה צורמת בתל אביב: המעו"ף איבד 0.88% ברקע לירידות מעבר לים

מיילן שזינקה מוקדם יותר ביותר מ-8% מיתנה את העליות. מדד הבנקים איבד יותר מ-1% לאחר הטיסה אתמול
ירידות, צילום: Getty images Israel
לאחר העליות אתמול - אחוזת בית נצבעה באדום: המסחר בבורסה בתל אביב נסגר היום (ג') בירידות בלחץ שנרשם מעבר לים, כאשר וול סטריט נסחרת בטריטוריה האדומה, ובאירופה הדאקס מאבד 1.75% בצל התחזקות האירו. מדד הבנקים שטס אתמול 2.1% ירד ביותר מ-1% כאשר המניות לאומי ומזרחי טפחות איבדו כ-1.5% כל אחת. מדד ת"א 75 עלה 0.07% בלבד כשבלטה מניית הסייבר אביליטי עם צניחה של 14%, וזאת בהמשך לקריסה אתמול, (על כך בהמשך).
טבע -4.53% טבע 5,587 -4.53% טבע בסיס:5,852 פתיחה:5,860 גבוה:5,991 נמוך:5,520 תמורה:90,367,542 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 0.6% במחזור הגבוה בבורסה, אחריה מיילן -1.27% מיילן 13,940 -1.27% מיילן בסיס:14,120 פתיחה:13,950 גבוה:14,130 נמוך:13,800 תמורה:19,567,805 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שעלתה 1.78% 'בלבד' לאחר שרשמה מוקדם יותר היום עליות של יותר מ-8% לאחר פרסום הדו"חות  הכספיים
מדד ת"א 35 -0.37% מדד ת"א 35 1,457.83 -0.37% מדד ת"א 35 בסיס:1,463.22 פתיחה:1,462.03 גבוה:1,463.81 נמוך:1,457.03 תמורה:615,231,600 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{?מדד ת"א 75}
{?מדד ת"א בנקים}
מחזור המסחר הסתכם ב-1.2 מיליארד שקל.
הנציבות האירופית יצאה במסר מדאיג לגבי כלכלת גוש היורו, עם חיתוך תחזיות הצמיחה והאינפלציה לכלכלת היבשת. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
לקראת עדכון מדדי התל-בונד: אלו השינויים במדדים, יחד עם ההיצעים והביקושים הצפויים לסדרות האג"ח. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
בסיכום חודש אפריל: לאיזה בית השקעות מזרים הציבור כסף גדול בקרנות הנאמנות, ומאיפה יש בריחה? לטבלה ולכתבה המלאה - לחץ כאן.
אתמול בת"א קפץ מדד המעו"ף בקרוב ל-1%, ומדד הבנקים הוביל את המגמה החיובית עם זינוק של 2.1%, כשגם באירופה נרשמו עליות שערים - זאת, למרות נפילת הניקיי בתחילת יום המסחר, בשיעור של 3.1%. נזכיר כי המסחר ביפן לא יתקיים היום בשל חג. 
נזכיר כי מניות הסלולר, פרטנר וסלקום, זינקו אתמול בשיעורים נאים (3.6% ו-2.5% בהתאמה) על רקע דו"ח הניודים של משרד התקשורת לחודש אפריל. לפי הדו"ח, רשת גולן טלקום חוותה גל עזיבות משמעותי - של לא פחות מ-14 אלף מנויים (נטו), והסוחרים הסתערו על מניות הסלולר הוותיקות (כשגם בזק, הבעלים של פלאפון, קפצה ב-3%) - לאור המגמה של חזרת מנויים אליהן.
מניות במרכז
אביליטי +3.83% אביליטי 149.2 +3.83% אביליטי בסיס:143.7 פתיחה:149 גבוה:162 נמוך:145.8 תמורה:151,355 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ממשיכה ליפול גם היום לאחר שלא עמדה אתמול בתחזיות.
גולף -3.16% גולף 486.9 -3.16% גולף בסיס:502.8 פתיחה:502.8 גבוה:508 נמוך:481.4 תמורה:95,283 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מאבדת גובה על רקע התפטרות מנכ"ל הקבוצה, אלי מיזרוח
עזריאלי קבוצה +3.82% עזריאלי קבוצה 18,480 +3.82% עזריאלי קבוצה בסיס:17,800 פתיחה:17,770 גבוה:18,650 נמוך:17,770 תמורה:38,260,775 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה כי תרכוש את אתר Buy2 תמורת 70 מיליון שקל. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
אלוט תקשורת -1.54% אלוט תקשורת 1,917 -1.54% אלוט תקשורת בסיס:1,947 פתיחה:1,947 גבוה:1,924 נמוך:1,880 תמורה:472,127 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מאבדת גובה לאחד שפיספסה את תחזיות האנליסטים לרבעון הראשון. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
תגובות לכתבה(55):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 25.
    האם ביום רביעי יש מסחר? (ל"ת)
    חיים 03/05/2016 20:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 24.
    מזמברים לנו ת'צורה.
    למה? למה? למה? 03/05/2016 19:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה עשינו רע למישהוא. כולה שמענו למומחיסטים וטכנאים ומנהלי בנקים שבהתחלה התרגזתי כי חשבתי שהם דוחפים לנו את הבררה שלהם. אבל היום אני יודע שכולם כולל הברוקרים ומנהלי קרנות והטכני והפקידים והיועצים ופוקעיסטים של פקיעה וכל הגנבים שרצו לטחון אותנו ומגיעה להם שגם ניטחנו בעצמם
    סגור
  • 23.
    הזדמנות יהש מחר עליה מטורפת
    רמי 03/05/2016 18:23
    הגב לתגובה זו
    0 7
    הוכח כבר נפט וכבר הופק מאותו מאגר
    סגור
  • קיבלת היום עשיריה למטה בלי להרגיש טמבלון (ל"ת)
    מה אתה מזיין המוח 03/05/2016 19:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    מישהו למה מיילן ירדה ככה???
    רועי ישראל 03/05/2016 17:48
    הגב לתגובה זו
    1 2
    פשוט לא מובן בעליל...
    סגור
  • בעליל בובליל (ל"ת)
    למה לא? 03/05/2016 19:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    האם ביז
    צורי 03/05/2016 16:46
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מטעה אותנו קשות?
    סגור
  • 20.
    העלתי כתבה של בונוס בתגובות ולא מעלים למה? (ל"ת)
    לביז 03/05/2016 16:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • היום האתר ביום מחלה. לא עובד טוב ולא מעלה
    רמי 03/05/2016 16:55
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ולא מנמק ולא ולא ולא
    סגור
  • 19.
    פרוטליקס
    משקיע 03/05/2016 16:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברת פרוטליקס היא חברה ביוטכנולוגיה המפתחת בבלעדיות תרופות מתאי צמח בשיטות ייצור זולות .לחברה יש מספר תרופות מתאי צמח בשלבים שונים של אישור (FDA ) האמריקאי ומשווקת את התרופה procellex . החברה נסחרת בנסד"ק ובת"א . בשנת 2012 נסחרה בשער $7 והיום היא נסחרת בסביבות $0.8 .בשבוע הקרוב יפורסם הדוח לרבעון הראשון והערכות מדברות על הפסד של 8 סנט .החברה נסחרת לפי שווי שוק של 82 מיליון דולר ובקופתה לסוף 2015 76.4 מיליון דולר. גם מבחינה טכנית לאחר הירידות החדות של המניה מ 2012 המניה מתייצבת ומבצעת תחתית כפולה. כדאי מאוד לעקוב אחר המניה השבועות הקרובים.
    סגור
  • טען עוד
  • 18.
    יום טוב למגזר הביוטק,פייזר מזנקת לאחר דוח מדהים
    כלכלן 03/05/2016 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המגמה החיובית תמשך לדעתי.
    סגור
  • 17.
    אלה שאמרו שהכל יתרסק ויתחילו מחדש .
    האקדמאים צדקו 03/05/2016 15:39
    הגב לתגובה זו
    11 2
    אין מנוס ממפולת
    סגור
  • חחחח היצחקת אותי חחחח אעלק
    ב 03/05/2016 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מכללת תל אביב ומכללת פתח תקווה עושות בית ספר לליגת קיסוס למקומות עבודה. אפשר לחשוב חחחחח אוניברסיטאות הרווארד ייל פרינסטון לא שוות כלום רק פלצנים עשירים לומדים שם ובאים לארץ עם דוקורט ואף אחד לא משתין עליהם. עם הדוקורט שלי ממכללת פתח תקווה כל הדלתות בעולם מתחננות שאבוא אליהם חחחח קיסוס. אה ניזכרתי יש שם בקיסוס גם אונ' פנסילבניה קורנל וקולומביה אהעלק רמה ליגה ג חחחח היצחקתם אותי
    סגור
  • 16.
    למאוהבי כיטוב
    שובלי 03/05/2016 15:24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    האם היתה זו אהבה ממבט ראשון? האם שכבתם כבר בדייט ראשון? ואם כן, זה לא הוריד לכם ממנה? האם היא מבשלת לכם כשאת חוזרים מהעבודה? האם אתם עושים ספורט יחד ובפרט רצים או מריצים אותה?חוק מס'1 אל תתאהבו במניה
    סגור
  • אל תדאג.זה לא יהיה סטוץ כי מי שבדק ועשה שיעורי בית
    לשובלי 03/05/2016 15:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יחזיק אותה גם בשנה הבאה. מחזיק ומאושר.
    סגור
  • 15.
    בימניית כי טוב למי שמתמצא באנאליזות ..
    גרי 03/05/2016 13:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בדרך צפונה בהצלחה לכולם
    סגור
  • 14.
    פוטים
    מומחה באופציות מעוף 03/05/2016 13:48
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מהלך ידוע מראש !! 13:48 המעוף 0.61 מינוס 14:45 המעוף 1.1 מינוס מעיפים את כל השורטיסים מעייפים אותם כדי לא לשלם
    סגור
  • 13.
    קם מהקרשים? המדד בת"א שטס 40% בחודשיים וחצי
    ביזפורטל 03/05/2016 11:57
    הגב לתגובה זו
    3 1
    http://www.bizportal.co.il/capitalmarket/news/article/427966
    סגור
  • סקירה טובה ומהימנה. (ל"ת)
    לביזפורטל 03/05/2016 13:41
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 12.
    בורסה מורסה
    אורי 03/05/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בפעם המליון : למה המגמה בחו"ל משפיעה תמיד על ירידות. אף פעם לא על עליות .
    סגור
  • 11.
    לאט ובשקט הנפט ממשיך לטפס וגם היום וכבר 46 דולר
    רגוע 03/05/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשווקים בדרך לשיוי משקל.והלחץ יורד.
    סגור
  • חזר לרדת כ 1% כעת. (ל"ת)
    תיקון 03/05/2016 12:03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 10.
    בונוס
    יוסי 03/05/2016 11:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה קורה איתה? רדומה בתקופה האחרונה
    סגור
  • 9.
    לא לדאוג הכל יעלה , נגיד שיגיד היום יהיה בסדר
    הנגיד שיגיד 03/05/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הנגיד טראגי יגיד שהוא תומך בשוק ואופ אנחנו 1.5 למעלה. סבלנות
    סגור
  • 8.
    למריצי כיטוב ,מודיעין ושאר ירקות
    יהודי 03/05/2016 10:26
    הגב לתגובה זו
    5 7
    כמה עצות : א. פעילות זו עלולה לגרור העמדה לדין פלילי. ב. למשקיעים חסרי ניסיון אתם עלולים לגרום נזקים כספיים. ג. משקיעים מנוסים הרואים הודעותיכם , נרתעים מלהתייחס למניה. ככלל, אתם גורמים נזק , גם לאינטרסים שלכם במניות הנ"ל.
    סגור
  • מה אתה מקשקש. דיווח אנפורמטיבי על המלצות וסיקורים
    ליהודי 03/05/2016 10:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בשביל זה נועד הפורום וכל פורום אחר בעולם. כל עוד לא נרשם מידע מוטעה כמובן.
    סגור
  • סידר
    ליהודי 03/05/2016 10:51
    הגב לתגובה זו
    3 2
    א. אתה מבלבל את המוח. אין שום חוק שאוסר להמליץ על מניה. אחרת בתי ההשקעות היו נכנסים כולם לכלא. ב. מי שלא מבין זו בעיה שלו ושלא ישקיע. זה נכון גם להשקעות בטבע, כיל, בזק ואיזה מניה שלא תבחר גדולה ככל שתהיה. ג. מי שמשקיע מנוסה אמור להבין לבד אם יש או אין פוטנציאל ואם הוא נרתע מכמה הערות בפורום אז הוא כנראה לא כזה מנוסה. אני מתייחס לעניין כיטוב, במודיעין ובשאר ירקות איני מבין. המניה נמצאת במומנטום טוב, עם סיקורים חיוביים בארה"ב. עם תרופה פוטנציאלית בשווי גבוה וכול שאר מה שתגיד זה הבל והרצה מטה ותזהר שלא יעמידו אותך לדין. יום טוב,
    סגור
  • תשובה לסידר
    יהודי 03/05/2016 11:24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אינני מכיר אותך ואתה אינך מכיר אותי. אין לי כל אינטרס במניות הנ"ל ואינני מושקע כלל במניות . בולטת מאד ההתייחסות המוגברת לאלה שהזכרתי, יש עוד כמובן. בדבר אחד אתה צודק, משקיעים מנוסים לא יתרשמו מהכתוב כאן ובעיקר צעירים חסרי ניסיון הם העלולים להיפגע.
    סגור
  • סידר
    ליהודי 03/05/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני שמח שהגענו להבנה כלשהי. אינני מסתיר או הסתרתי את עצם היותי משקיע במניית כיטוב ומאמין בעתיד החברה. שום דבר לא אישי. עם זאת, אינני אוהב את העובדה שמשתמשים בחוק בצורה מעוותת ע"מ להלך אימים על הגולשים. שוב אני חוזר ואומר שמי שלא מבין איך הבורסה עובדת עדיף שילך ללמוד קודם וחבל על כול אגורה שיפסיד מתוך חוסר הבנה. אני מזמין אותך להתייחס לגופו של עניין בנושא מחיר המניה, עתיד החברה או כול נתון ענייני אחר ולא לזרוק סיסמאות על "הרצות". יום טוב
    סגור
  • ליהודי הצדיק
    ברל׳ה 03/05/2016 18:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן אתה צודק בהחלט, אני חסר נסיון וקניתי ננו בשיא, מדיוי בשיא ועוד הרבה מניות שהמליצו בחום בפורום. הפסדתי את כל כספי שחסכתי ביזע רב
    סגור
  • 7.
    טאואר
    רון 03/05/2016 09:49
    הגב לתגובה זו
    1 5
    לפני גל עליות חזק !!
    סגור
  • טאואר
    רינה 03/05/2016 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפי מה ידוע לך על עליות?
    סגור
  • 6.
    כיטוב פתיחת שבוע חזקה בארץ ובארהב
    כלכלן 03/05/2016 09:11
    הגב לתגובה זו
    9 4
    אתמול פורסמה כתבה מעולה ב seeking alpha הפעם לא אנליסט אבל הכותבת מציינת את התרופה של כיטוב כיחידה היום ואת הסיכוי להחזר השקעה מהר מאד יחסית לחברות אחרות למחזיקי מניות. שווה לקרוא.
    סגור
  • עם
    מספיק מספיק 03/05/2016 09:51
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כיטוב
    סגור
  • אופס
    בטח מכרת בשער 100 03/05/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תלמדו לקרוא אנליזות מקצועיות ואז תדעו מתי לצאת
    סגור
  • לא קנית? תקנה.לא מאוחר.
    למה מספיק? 03/05/2016 10:22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני מחזיק ומרוצה מאוד ויש עוד הרבה בקנה...
    סגור
  • כיטוב פארמה
    אסף 03/05/2016 09:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם צפוייה לצאת הודעה בקרוב ? מה הצפי העתידי של החברה ? אשמח שתשפוך קצת אור בעניין המניה תודה
    סגור
  • כתבה לפני מספר ימים
    ביזפורטל פרסמו כאן 03/05/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    5 10
    "כיטוב פארמה תופסת את המקום הראשון (במדד הביומד) עם תשואה של 61% מתחילת השנה. כיטוב נכנסה לשנת 2016 אחרי הצלחה בניסוי קליני שלב 3 במוצר הדגל – תרופת קומבינציה המשלבת בין שתי תרופות קיימות המאושרות על ידי ה-FDA. המטרה העיקרית של התרופה היא לטפל בחולים בדלקת פרקים ניוונית ועל הדרך לטפל בתופעת הלוואי של התרופה – עלייה בלחץ הדם. בשנת 2016 המשקיעים של כיטוב מצפים כי החברה תתקדם לקראת אישור התרופה בארה"ב, והגשת התרופה לאישור צפויה להתרחש במחצית השנייה של השנה. בחברה מצפים לקבל את אישור ה-FDA לשיווק התרופה ברבעון השלישי של שנת 2017. אם החברה תשכיל לחתום על הסכם מיסחור – מדובר יהיה בבונוס אדיר עבור המשקיעים."
    סגור
  • אפשר לינק בבקשה? (ל"ת)
    תודה 03/05/2016 11:51
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • זה טוב? (ל"ת)
    בשביל מה 03/05/2016 16:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    מודיעין
    מודיעין 03/05/2016 09:04
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כל עוד מעל 1000 יש זיו של תקוה , אם תרד מ1000 אז הכיוון 870-915 אם רוצים לקחת סיכון , אז כעת זהו הזמן.
    סגור
  • 4.
    בדרך ל1410
    פישרקינג 03/05/2016 08:22
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אין כח שימנע מהמעוף לבקר שם כי מניות הפארמה ימשיכו להכות את המעוף אתמול היה למעוף רקdead cat bounce
    סגור
  • תירגע היום גם למעלה בדרך ל1450 (ל"ת)
    איתן 03/05/2016 09:11
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • יש סיכוי סביר מאד ל410.
    צודק. אבל! 03/05/2016 09:04
    הגב לתגובה זו
    66 1
    כולה 1000 נקודות הפרש.
    סגור
  • 3.
    הזדמנות - תמיכה חזקה וטובה 44 על בסיס סגירה
    רונן 03/05/2016 08:22
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אתמול ובעבר הוכיחה את עצמה היטב. אתמול סגירה חזקה מאוד ורכישות של מעל 150א' ש"ח בסגירה בשער הזה. היום לדעתי צפוי היפוך, יתכן ויהיה ניעור בין לבין.
    סגור
  • 2.
    אין שום מניה שכדאי להשקיע בה
    הבורסה 03/05/2016 08:15
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הבנקים עדיף לברוח. מניות הגז זאת בדיחה של ביבי על חשבון הצבור. כיל בדיחה של ההסתדרות והמחנה הבזיוני על חשבון הצבור. מניות הסלולר עוד יקרסו כי גולן לא יברח מפה מניות הביו השקעה הכי גרועה שיש גם כשהם עולות 30% כמו פלוריסטים הם קורסות תוך יום. כל ההמלצות על פלוריסטים מזור ועוד לא שוות את הנייר לכתוב עליהם. שאר המניות כמו נאוי לא התאוששו מאז ועדת לוקר המטופשת נשאר רק לנפח את מטריקס וגם היא תיפול עוד מעט כי היא לא שווה כל כך הרבה.
    סגור
  • כיטוב
    אלי 03/05/2016 09:40
    הגב לתגובה זו
    1 3
    יש מניה אחד שכדאי להשקיע בה והיא כיטוב משום שהמניה נמצאת א. לפני אישור fda ב. לפני חוזה מסחור ,יש לה כסף בקופה
    סגור
  • המשך.
    יש שום מניה. 03/05/2016 09:30
    הגב לתגובה זו
    40 0
    ה 9 שציינתי לא כוללות 3 חברות שעדיין לא ניסחרות ותונפקנה השנה בעולם ואולי גם בארץ. בתחום המוח ונוירולוגיה שמונות עשרות מחלות(כולל מחלות הנחשבות למחלות זקנה) כמו A-T. טרשת נפוצה .אלצהיימר ועוד. כאן השמיים הם הגבול.. הרבה בריאות.
    סגור
  • ויש ויש (ל"ת)
    אתה רחוק מהבנת השוק 03/05/2016 09:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • יש שום מניה שכדאי להשקיע בה.
    צודק. אבל! 03/05/2016 09:12
    הגב לתגובה זו
    32 0
    להערכתי ובדיקותי יש בארץ 9 מניות של חברות ישראליות שעד סוף העשור עשויות לעלות בין 300% ל 4600%. לעומת זאת ישנן בספירה ראשונית מעל 200 חברות שתרדנה עד סוף העשור בין 60% ל96% בהצלחה לסבלניים. נ.ב:סכוי גדול ששני הפרמטרים הנ"ל יתקיימו הרבה לפני סוף העשור.
    סגור
  • תן שמות של המניות שאתה מדבר עליהן תודה (ל"ת)
    מור 03/05/2016 09:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לחבר/ה מור
    פרופ' איציק 100 03/05/2016 17:50
    הגב לתגובה זו
    5 0
    1. צורת פנייתך מתפרשת כפקודה. זה לא לעניין. 2.ראה בארכיון האתר את כל תגובותינו בשנתיים וחצי האחרונות. 3.אם יש לך שפה וגישה תוכל למצוא הרבה חומר משלנו ב Economist 4.אנו לא מציינים מעולם מניות. רק על מגמות ודעתנו על המתרחש. 5.עשה חייל ושמור על עצמך ועל ממונך...
    סגור
  • עשרות אחוזים מתחילת השנה
    כיטוב 03/05/2016 09:08
    הגב לתגובה זו
    6 3
    וצפוייה להמריא.. מחזיק ומבסוט בטירוף
    סגור
  • 1.
    עוזבים את גולן רק בגלל הפחד שהיא תיסגר והם יהיו יום בלי
    המנויים של גולן 03/05/2016 08:11
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לקשקש בטלפון. ממש העולם שלהם יחרב. זה מראה עד כמה הישראלים מכורים לטלפונים ולקשקושים ופטפטת מיותרת לכן אין סיבה שלא יעלו להם את המחיר בעתיד והם ישלמו הכל . כי מכורים ישלמו כל מחיר . ויבכו כמו מטומטמים.
    סגור
  • יש את רמי לוי לא קשקשן כמו גולן (ל"ת)
    גלי 03/05/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור