סגירה צורמת בת"א: המעו"ף צלל 1.75% בלחץ הדואליות - צפו בטבלת המניות

מדובר בנפילה דו-יומית של מעל 3% במעו"ף. טבע צללה 4.3%, מדד הבנקים איבד 1.1%
ירידות, צילום: Getty images Israel
סגירה צורמת בתל אביב ביום המסחר הראשון אחרי החג: המסחר בבורסה בת"א ננעל בירידות שערים כאשר המעו"ף צלל 1.73% סמוך לנמוך היומי, בעיקר בלחץ המניות הדואליות בהובלת מיילן שצנחה ביותר מ-7%. מניית פריגו נפלה ב-3.4% ואופקו הלת' ירדה 2.5%. נזכיר כי מדד הנאסד"ק ביוטק נפל בשלושת הימים האחרונים ב-4.7%. מדד ת"א 75 נפל ב-1% כאשר בלטו לשלילה מניית מנקיינד שצללה 8% ומניית טאואר +0.93% טאואר 11,900 +0.93% טאואר בסיס:11,790 פתיחה:11,780 גבוה:11,920 נמוך:11,760 תמורה:10,220,049 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שירדה ב-3.%. מדד הבנקים ירד ב-1.1% בהובלת מניית לאומי +0.05% לאומי 1,961 +0.05% לאומי בסיס:1,960 פתיחה:1,965 גבוה:1,973 נמוך:1,952 תמורה:22,070,961 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שירדה 1.38%.
בתוך האווירה השלילית, מניית הזדמנות יהש שזינקה קרוב ל-50% בפתיחה, בשל הדיווח של החברה כי קיים פוטנציאל לנפט בשווי 1.2 מיליארד שקל ברישיון 'חתרורים', סגרה את היום בעלייה של 28% 'בלבד'.
טבלת 10 המניות הגרועות במעו"ף:
מבין 25 מניות המעו"ף 22 מהן נצבעו היום באדום - מלבד פז, שטראום ובזק שעלתה קצת יותר מ-1% במחזור השני בגובהו בתל אביב. טבע איבדה 4.3% במחזור הגבוה בשוק. 
מדד ת"א 35 +0.01% מדד ת"א 35 1,460.68 +0.01% מדד ת"א 35 בסיס:1,460.5 פתיחה:1,460.64 גבוה:1,465.4 נמוך:1,459.01 תמורה:445,965,070 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.22% מדד ת"א 90 1,069.7 +0.22% מדד ת"א 90 בסיס:1,067.36 פתיחה:1,068.08 גבוה:1,070.34 נמוך:1,068.08 תמורה:125,857,657 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.3% מדד ת"א בנק 1,853.77 -0.3% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,859.35 פתיחה:1,858.67 גבוה:1,861.56 נמוך:1,847.27 תמורה:105,297,521 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-607 מיליון שקל.
בסיכום השבוע שעבר מדד ת"א 25 צלל 3.6%, בין היתר, בשל נפילה של 20% במניית פריגו, אך ביום רביעי צלל המדד ב-1.7% בזמן שפריגו סגרה בעלייה של 1.3%. מדד ה-S&P 500 הסתפק בירידה של 1.25% בשבוע החולף. הדאקס שהתרסק 2.7% ביום המסחר האחרון, רשם נפילה שבועית של 3.2%.
בסין פורסם הבוקר נתון מדאיג נוסף מכיוון הכלכלה השניה בגודלה בעולם במגזר הייצור, והסוחרים בעולם יגיבו אליו רק מחר. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
הדולר ממשיך להחלש מול השקל (שכן המסחר הרציף התנהל גם כשהבורסה הייתה סגורה), והגיע לשפל חדש. האם בנק ישראל יתערב בקרוב? לכתבה המלאה - לחץ כאן.
לגבי נפילתו של מדד הנאס"ק ביוטק, נציין את מניית ענקית הביוטק Gilead Sciences (נסחרת בשווי של מעל 100 מיליארד דולר) שצללה 9.1% ביום שישי במחזור עצום לאחר שפרסמה דו"חות ודיווחה על ירידה בהכנסות מתרופת הבלוקבאסטר שלה ל'הפטיטיס C'.
 
מניות במרכז:
מניית כיל 0% כיל 1,424 0% כיל בסיס:1,424 פתיחה:1,431 גבוה:1,433 נמוך:1,414 תמורה:7,707,600 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מגיבה בירידות לדו"חותיה של חברת פוטאש, היות ואלו מהווים איתות רע לתוצאות הכספיות שלה: פוטאש, יצרנית האשלג השנייה בגודלה בעולם, החמיצה את תחזית הרווח לרבעון הראשון של השנה, והורידה ב-33% את התחזית ל-2016.
הזדמנות יהש +0.63% הזדמנות יהש 127.8 +0.63% הזדמנות יהש בסיס:127 פתיחה:127 גבוה:128.3 נמוך:126 תמורה:59,488 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מזנקת בחדות בתגובה לדו"ח המצצאים שפרסמה יחד עם שותפות אחרות, לפיו נמצא מאגר נפט בשווי של כ-1.2 מיליארד שקל ברישיון באזור ים המלח. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
קדימהסטם +2.54% קדימהסטם 48.5 +2.54% קדימהסטם בסיס:47.3 פתיחה:47.3 גבוה:49.3 נמוך:46 תמורה:103,454 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה על קבלת אישור לפטנט ממשרד הפטנטים האוסטרלי עבור טכנולוגית החברה לטיפול חדשני בסוכרת.
ביוקנסל +1.45% ביוקנסל 140 +1.45% ביוקנסל בסיס:138 פתיחה:138 גבוה:140 נמוך:136.2 תמורה:91,759 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  אישרה הקצאה פרטית של מניות למשקיעים אמריקאים בסכום של 6 מיליון דולר כנגד 32% מהמניות. בתוך כך חברת הביומד הודיעה על מינוי של ד"ר פרנק הלוסקה למנכ"ל, וכי בכוונתה לצאת להנפקה בוול סטריט והיא צפויה להגיש את המסמכים לרשות הניירות ערך בארה"ב (SEC) בעתיד הקרוב.
כלל ביוטכנו -0.72% כלל ביוטכנו 330.7 -0.72% כלל ביוטכנו בסיס:333.1 פתיחה:338 גבוה:338 נמוך:328.2 תמורה:314,946 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לוגיה, המחזיקה גם בביוקנסל, דיווחה כי החברה הבת (62%) די פארם השלימה את גיוס החולים בניסוי הקליני, שלב 2, בחולים שלקו בשבץ מוחי איסכמי ומטופלים בשילוב המוצר הניסויי של די-פארם THR-18.
תגובות לכתבה(132):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 68.
    איפה הבכיינים שקואים לבטל את יום א'jQuery20306103025760967284_1462128410778
    אלברט 01/05/2016 21:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי מאמין פה שביום ו יהיה מחזור קרוב ל600 מליון שיקום.אינטרסנטים בשקל
    סגור
  • 67.
    ננו-דימנשיין
    עדיין מאמין 01/05/2016 19:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אגיס עם המלצת קניה לננו-דימנשין , יעד 12 דולר https://goo.gl/SFrI3h
    סגור
  • 66.
    בורסות
    אמיר 01/05/2016 18:12
    הגב לתגובה זו
    3 2
    למהמרים ! תקחו בחשבון שנפט עוד עלול לעשות כל הדרך לחזרה ל 30 דולר . , אזי מה שמתרחש עכשיו ( ירידות בגלל דוחות לא טובים של חברות ) יהיה משהו קטן בהשווה לצפוי .
    סגור
  • 65.
    ואואר איזה חברה ארורה ומנחה מקוללת (ל"ת)
    בני 01/05/2016 17:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 64.
    אני דורש צדק
    י 01/05/2016 17:31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ראש הממשלה הבוגד יושב ושותק לנוכח השואה הסמויה שעוברת על עם ישראל. אין מי שיקשיב לעוולות שעשו לי
    סגור
  • 63.
    אין יותר בורסה. חבל על החשמל. (ל"ת)
    אנונימי 01/05/2016 17:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 62.
    איזה חמוד הדב- ממי (ל"ת)
    מוטי 01/05/2016 16:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 61.
    למה יועצת מבנק הפועלים המליצה לקנות פריגו מיילין ואפל
    פנינה 01/05/2016 16:35
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לפני ארבעה חודשים?.כמה הפסדתי ?
    סגור
  • כי חשבה שויאגרה של פריגו (ל"ת)
    מישהו 01/05/2016 18:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • כלל מספר אחד
    דורון 01/05/2016 17:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אף אחד לא יודע כלום ויותר ממך
    סגור
  • טען עוד
  • הבנק זה היועץ האחרון לפנות אליו
    כלל מספר 2 01/05/2016 18:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בלי לפגוע ביועציי הבנקים שמייעצים לפי מה????
    סגור
  • לפנינה
    דדי 01/05/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האמיני רק לעצמך לאחר אלפי בדיקות. ומה כוונתך :"כמה הפסדתי?" אנו לא יודעים. שאלי את עצמך ועשי חשבון.
    סגור
  • 60.
    מחר עוברים קידומת 1399 חחחחחחחח (ל"ת)
    עורבנית המלכה שלכם 01/05/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • באזור קידומת ההוא את מקבלת קהל בהמוניו? (ל"ת)
    שמי 01/05/2016 17:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 59.
    הקולים נימחקים יששששששש (ל"ת)
    עורבנית המלכה שלכם 01/05/2016 16:05
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • עורבנית - מחר תחתפי עגבנית
    אריאל שרון 01/05/2016 16:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אל יתהולל חוגר כמפתח.מאחר והידע והרמה שלך הנם כמו של חציל עוד תופתעי
    סגור
  • 58.
    מי אמר ולא קיבל פוטים.חחחחחחח השמיים הם הגבול (ל"ת)
    עורבנית המלכה שלכם 01/05/2016 16:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    ננו+בונוס
    יוסי 01/05/2016 16:04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זבל של מניות...
    סגור
  • 56.
    מחר עליות
    מוטי חיפאי 01/05/2016 15:24
    הגב לתגובה זו
    5 5
    החארות שכותבים את הכתבות יושבים על מערכות כמו DSI ורואים בדיוק מתי להיכנס ולשטוף את כל אלה שפתחו שורט משבוע שעבר!!! היזהרו מחר עליות!!!
    סגור
  • BSI
    בני 01/05/2016 16:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה המערכת הזו?
    סגור
  • תעשה בגוגל חבוב
    לבני 01/05/2016 21:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סה"כ 1200$ בשנה ואתה מסודר!!!
    סגור
  • אתה חולמת חחחחחחח (ל"ת)
    עורבנית המלכה שלכם 01/05/2016 16:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • האם אתה מירושלים?
    מוטי הטבריני 01/05/2016 15:43
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מי זה החארות ומהי המערכת שאתה מתאר. כנראה שתיצטרך להמשיך לדלל קשות את כספך אם תידבק בדעה שכנ"ל. בכל מקרה זאת זכותך המלאה.
    סגור
  • אם אתה לא יודע מהי מערכת BSI
    לבמבי 01/05/2016 21:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז עדיף שתשתוק במבי ותמשיך לתרום את מיטב כספך למוסדיים ולי!!! תודה!!!
    סגור
  • 55.
    תקשיבו שורט סקויז בהזדמנות עכשיו מתחיל יעד ראשון 182 אג
    אבי 01/05/2016 15:21
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אחר כך מעל 200 אג
    סגור
  • לך תראה אם אני בשירותים (ל"ת)
    ' 01/05/2016 16:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • איך מקשיבים לשורט סקויז? זה מנוגן על ידי הפילהרמונית של
    מוטי הטבריני 01/05/2016 15:44
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אום אל פאחם?
    סגור
  • חמוריקו אני הייתי בשורט כל השבוע
    למגיב 01/05/2016 21:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובגרתי היום פוזיציה אחרונה על המעוף בתעודת סל. עכשיו תשאל עצמך למה?
    סגור
  • 54.
    לפרופ' א100 היקר.
    אבנר הבינתחומי 01/05/2016 15:15
    הגב לתגובה זו
    12 1
    נראה שדברים הולכים ומסתבכים כפי שאכן תואר כאן רבות. המחשבות על המשך ימים טובים שהיו עד לפני שנתיים וחצי(לפי התרעותיכם)לא מחזיקות מיים. ואכן רואים בברור את 25 ובורסות רבות בעולם מתרחקות במהירות משיאן. ושאלתי: האם תהיה המשך גלישה מטה עמוק מאד. או מצד שני שבירה חזקה בבת אחת תוך כדי הגלישה שכבר קיימת. תודה על הכל . אבנר.
    סגור
  • ברשותך אני אענה.
    ד"ר ניר(איצ100) 01/05/2016 16:22
    הגב לתגובה זו
    18 1
    קבענו לעצמנו אזור זמן על פני הציר של לפני 30 חודש. אז(לאחר העליות ההזויות שכולנו קיבלנו ממרץ2009)נפל דבר בעולם והרבה פרמטרים הגיעו תוך זמן קצוב וצמוד להיפוך גמור. העגלה הפסיקה לסחוב וחשנו עם כל שלל הפרמטרים תחילת רגרסיה. ואכן 89% מהחברות הניסחרות ואלו שלא בעולם היו אז במצב טוב מהיום. 67% מהשווקים בעולם היו אז גבוהים מהיום. ראה לדוגמא FTSE שגם ב2007 היה יותר גבוה מהיום. וכ93% מהכלכלות בתבל היו במצב טוב מהיום. לגבי השאלה הספציפית. אנו רואים המשך גלישה שתכלול בתוכה צלילות מידי פעם. אם יהיו תיקונים פה ושם הם יהיו מינורים. גם הבאנו פה צפי מדדים ל 31.12.2017. ערב טוב ליקירנו .
    סגור
  • 53.
    נאספה פלאזה סנטרס ב10.6 אג מחכה ל14 אג
    אלון 01/05/2016 14:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבטיחו פה 14 אג והבטיחו מעל100 אחוזים
    סגור
  • 52.
    הפוטים שלי בשמיים.ומה עים הקולים שלכם?חחחחחחחחחח (ל"ת)
    עורבנית המלכה שלכם 01/05/2016 14:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מחר הנפט יטוס לאור האמירה של ה IEA ואיתו השוק גם
    שוקי 01/05/2016 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בהצלחה.
    סגור
  • ממוטי החיפאי
    לשוקי 01/05/2016 21:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דווקא מחר הוא יטוס ברוורס קודם ל-42-40 ומשם בהמשך השבועיים גם ל-36. בהצלחה במבי!!!
    סגור
  • לחברה לי יש רק פוט אחד נקי ומסודר וסגור.
    לעורבא קורבה 01/05/2016 15:33
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לפי הסיגנון שלך את וואחד פריחה. שומו שמיים.
    סגור
  • מחר הם מחכים לך בסיבוב
    מוטי חיפאי 01/05/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תסגור היום ותגיד תודה!!!
    סגור
  • יש לך שוט ואת מצליפה באומללים
    למלכה 01/05/2016 15:18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שכולה רוצים קצת סיפוקים?
    סגור
  • 51.
    איך אפשר לעשות שורט על מניית ניסן אני כבר המון שנים
    נועםדבורה 01/05/2016 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ראיתי מניה כזו שעפה לחלל ככה בקצב מסחררר
    סגור
  • דרך כל ברוקר בחו"ל
    מוטי חיפאי 01/05/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיש לו גישה לשווקים בארה"ב אירופה ואסיה!!! תנסה את גולדמן סאקס!!!
    סגור
  • 50.
    מי שמתעסק בישראל עם מניות-עלוב נפש (ל"ת)
    אינדיאני 01/05/2016 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • איזה כייף ואיזה ים רווחים בארץ.
    עלוב נפש 01/05/2016 14:44
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הגעתי לדעה מגובשת שכאן הטוב ביותר לחיות והטוב ביותר לגדל ילדים והטוב ביותר לשרת בצבאנו והטוב ביותר להרוויח בבורסה.
    סגור
  • איזה כיף, שתספר כמה דליים הפסדתה עד עכשיו!!!
    מוטי חיפאי 01/05/2016 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נו יאללה חמוריקו תתחיל!!!
    סגור
  • מה זה הפסדתה? ולמה תתחיל ולא התחל?
    עלוב נפש וחמוריקו 01/05/2016 15:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה בסדר ידידי. אני מכור להפסדים ואני עושה זאת בכייף. אבל שוד ושבר. כמה אני מפסיד זה לא נגמר כבר למעלה מ50 שנה. בלי רווח אחד לרפואה.ניסיתי פעם להרוויח אבל זאת תחושה מחורבנת שאני לוקח מאחרים.
    סגור
  • 49.
    בורסת המסכנים-תקעו את המדד כבר שעה על 1.2 למטה (ל"ת)
    אינדיאני 01/05/2016 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אל תידג
    מסכן 01/05/2016 14:46
    הגב לתגובה זו
    7 0
    עוד מעט נתקע על 1.5% ואולי יותר.
    סגור
  • 48.
    פלאזה חכו לתוצאות הרבעון ותבינו למה יש פה פוטנציאל
    דורית IBI 01/05/2016 13:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרשמתי לכם 7 אג לא רציתם אחר כך 8.4 אג לא רציתם עכשיו 10 אג שיהיה 14 אג תתחילו לקנות
    סגור
  • 47.
    עוד אנליסטים מצטרפים לנמלצת הקנייה.Zack's העלה המלצה
    כיטוב פארמה 01/05/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    8 0
    ביום שישי מהחזק ל קנה.
    סגור
  • נחמד
    נחמד 01/05/2016 13:17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    According to Zacks, “Kitov Pharmaceuticals Holdings Ltd. is a pharmaceutical company which focused on the development of therapeutic candidates. The company’s product candidate consists of KIT-302, is formulated for treatment of pain caused by osteoarthritis and hypertension, which can be pre-existing or caused by the treatment for OA. Kitov Pharmaceuticals Holdings Ltd. is based in Jerusalem, Israel. “ Separately, Rodman & Renshaw assumed coverage on shares of Kitov Pharmaceuticals Holdings in a research note on Tuesday, February 16th. They set a “buy” rating and a $10.00 price target on the stock.
    סגור
  • Kitov Pharmaceuticals Holdings Ltd (KTOV) Lifted to Buy
    תיקון ביום רביעי 01/05/2016 13:08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    Kitov Pharmaceuticals Holdings Ltd (NASDAQ:KTOV) was upgraded by Zacks Investment Research from a “hold” rating to a “buy” rating in a research note issued on Wednesday, MarketBeat Ratings reports.
    סגור
  • 46.
    קראתי כאן באתר שהשווקים יעלו חד משמעית
    שון 01/05/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    3 1
    וישברו את שיאי כל הזמנים. זה רציני לדעתכם ואפשר להתבסס על הרעיון ועל הכותב? נראה לי משונה ואולי אפילו הפוך.
    סגור
  • תגיד אתה עושה סקר שוק למוסדיים?!
    לשון 01/05/2016 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם לא , אז אתה עוד מר כהן מחדרה שקיבל פיצויים ותגמולים ואין לך לאן לדחוף אותם כי מצד אחד בבנק אתה מקבל 0% ריבית ומצד שני הכסף הזה לא יספיק לקניית דירה (כמו שעושים רב האהבלים שקונים דירות בכספי הפנסיה שלהם). אז פשוט לך ותתרום את הכסף שלך לקבצן הראשון שתראה כך לפחות אלוקים יזקוף את זה לזכותך בעולם הבא!!! בהצלחה גאון!!!
    סגור
  • 45.
    הסיבוב פרסה ממש פה!! תתכוננו לעליות
    משקיע 01/05/2016 12:28
    הגב לתגובה זו
    6 5
    הפוטים הולכים להיחתך תזכרו ותשמרו!!
    סגור
  • הפעם אתה צודק!!! (ל"ת)
    מוטי חיפאי 01/05/2016 15:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אתה אפס אחד גדול (ל"ת)
    עורבנית המלכה שלכם 01/05/2016 14:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • הוא לא אפס
    מוטי חיפאי 01/05/2016 15:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל אתה הולך להפסיד את הכסף שלך (קודם הרווחים אח"כ את השאר) בתוך פחות משבועיים!!! תזכור במבי שמוטי חיפאי הזהיר אותך כי כאשר אתה תאכל עד הסוף לפני שתילך לישון בלילה אני יודע שתיזכר ב"טוקבק זה" עוד הרבה זמן. יאללה במבי תן לנו את הכסף שלך אנחנו אוהבים אנשים כמוך!!!
    סגור
  • כבר עוד מעט ערב.
    קום מהשינה ומהחלומות 01/05/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    5 2
    תמשיך לחרבש. מה איכפת לך? לא עולה כסף. ותמשיך להפסיד בשקט בלי בלאגנים.
    סגור
  • 44.
    רק שמועה שרצה עכשיו 3 מנ הלי תיקים יריצו את הזדמנות
    חם מהתנור 01/05/2016 12:23
    הגב לתגובה זו
    3 3
    שמועה שרצה כמה דקות 3 מנהלי תיקים קוכשים מהבוקר הזדמנות ויריצו אותה עד מעבר ל210 אג היום ומחר .שוב זאת רק שמועה מהדקות האחרונות
    סגור
  • 43.
    מישהו יודע מה קורה עם מיילן?
    רועי 01/05/2016 11:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה נופלת ככה חזק?
    סגור
  • 42.
    מוכרים קולים בסיטונאות-על תסכנו כספכם (ל"ת)
    אינדיאני 01/05/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • קן נסכן את כספנו. מ'כפת לך? (ל"ת)
    מסכן 01/05/2016 14:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 41.
    לא לחפש תיקון כרגע הקולים על הפנים (ל"ת)
    אינדיאני 01/05/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 40.
    מפרקים קרנות ותעודות סל. פדיונות גדולים. (ל"ת)
    רוזין 01/05/2016 11:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 39.
    שנים שעושי שוק ופוקעים ועוד מאפיונרים עושים בשוק כבשלהם
    רוזין מהנדס פיננסי 01/05/2016 10:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אז נגמר להם התקופה הטובה ואני אף יודע שכל מי שהרוויח בשנים האחרונות כולל גם רוב שלושת הגופים שמניתי לא הרוויחו שנים ואפילו הפסידו. רוב הציבור הרחב לא הרוויח ואפילו הפסידו ואפילו בתקופה שמ2009 עת החלו לשחק בריביות ולהדביס גלילי נייר טואלט. מי שלא יזהר וימשיך ללכת נגד הרוח השלטת. ימצא עצמו ביום לא רחוק ערום ועריה.
    סגור
  • לרוזין
    טלי 01/05/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז במי להעזר או להתייעץ? אני באמת בסך הכל מופסדת מאז המשבר הגדול. אבל לשמחתי לא הרבה ולקחתי זאת בחשבון. השוק משקר ומתעתע ועובדה שכל היועצים ומנהלי הכסף הגדול והיועצכם הטכניים מוכרים להו עצות לא טובות. אז מי בעולם הזה כן מרוויח ויודע לתת עצה טובה. גם רוב חברי וחברותי במקום העבודה ובאוניברסיטה ובכלל. ממש לא מורווחים(בעדינות) אולי כדאי בכלל להתרחק מהרעה החולה הזאת?
    סגור
  • בתבונה, כן בתבונה
    לטלי 01/05/2016 15:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש להיעזר בתבונה שלך אין!!!! ולכן אנשים כמוך נעזרים שטוקבקיסטים ואנאל-איסטים למיניהם ואז לפחות כואב אבל פחות שהלך הכסף!!! גברת כהן מחדרה!!!
    סגור
  • דעתך להפסיק לרגע לשחק בפיפי כשאתה כותב כאן? (ל"ת)
    מה 01/05/2016 17:29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 38.
    לזקן החכם
    רוזין 01/05/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה קורה? אמרת שנים ירידות. ועכשיו בתקופה האחרונה שבאמת מתכסח מטה. אמר עליך העוזר שלך בשם עוקב שהתהפכת לעליות. לא מבין.
    סגור
  • העוקב אמר שהוא "חושב" שזקן חכם עבר לעליות.. (ל"ת)
    לרוזין 01/05/2016 12:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הוא צמוד לו לתחת ויודע כל תנועה שלו.
    יקי 01/05/2016 14:53
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אז מה הסיפור שחשב או שיער. כפי שאני זוכר הזקן מדבר ובצדק על ירידות שצריכות להגיע. הוא הקדים בתקופה די ארוכה. אבל כך מקובל בעסקים. אתה מזהה עיסקה טובה והיא מתגשמת אפילו לאחר שלוש שנים. לי אישית ממ לא נראה הזקן הפך צד. ולדעתי מחזיק בדעתו בדבקות וצודק. גם התמודד עם גרינברג וכנראה שצדק.
    סגור
  • 37.
    הופל (ל"ת)
    אתר דיסקונט 01/05/2016 10:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לא קורה בבנק (ל"ת)
    יש יום שזה 01/05/2016 18:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    ארביטראז' חיובי מעל 5%!!
    כיטוב 01/05/2016 09:13
    הגב לתגובה זו
    12 1
    מניית השנה לדעתי
    סגור
  • כיטוב
    עידן 01/05/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    1 6
    לדעתי הגיעה לשיא שלה אין לה יותר הצדקה לעלות
    סגור
  • מה הקטע שלך?
    לעידן 01/05/2016 21:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מבין למה להוציא כלכך הרבה אנרגיות על מניה שאתה לא מעוניין להשקיע בה. הבנו בפעם הראשונה שאתה חושב שכיטוב מנופחת ומאז אתה רק חוזר כמו תקליט שבור. אני חושב שאתה הוריאציה המעודכנת של רון כיטוב שגם הוא נעלם מאז ימי ההמתנה שלו למניה בשער 45 אג'. בקיצור, אם אין לך משהו קונקרטי להגיד, תפסיק! זה מעצבן!
    סגור
  • ראית?
    גרף שנתי 01/05/2016 19:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או שאתה מביע עמדה לא מבוססת ככה סתם, בשביל להטעות
    סגור
  • כיטוב
    עידן 02/05/2016 00:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפורום מועד להביע עמדות אנשים משקיעים פה ממיטב כספם וכל זב חותם רושם מחירי יעד כאילו יש לו מושג , אין שום פסול מלהזהיר אנשים ממשהו שכתוב על הקיר יש מאות דוגמאות כאלה, אני מבין שאתה מושקע ומאחל לך בהצלחה אבל אם תטמון את ראשך בחול זה לא ישנה את העובדות , תקרא קצת מעבר לפורום תעמיק תראה מה רופאים חושבים על התרופה ותבין למה אני רושם זאת, ולבחור שדיבר על הגרף כדאי שתספר לאנשים שקנו ב500 הם מופסדים 80 אחוז
    סגור
  • 35.
    אפריקה ישראל נגעה שלוש פעמים בתחתית ולא פרצה אותה וזה ס
    מני 01/05/2016 08:50
    הגב לתגובה זו
    4 0
    התחתית שאפריקה הגיע אליה לא נפרצה כלפי מטה .זה סימן להיפוך שהנייר עומד לעשות.חוץ מזה לבייב עומד להזרים כסף נוסף מכיסו , זה אמור ליצב את הספינה לקראת צליחת סוך המדבר שרוסיה חווה.אפריקה נמצאת לקראת סוף המשבר.אחריו היא תתפוצץ כלפי מעלה
    סגור
  • 34.
    פלאזה ארביטראז חיובי 27% זה הזמן להיכנס למניות הקטנות
    דודו 01/05/2016 08:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה הזמן להיכנס למניות הקטנות עם המחירים הנמוכים לעשות עליהם סיבובים של מעל 100 200 אחוזים ברוטו ולעוף החוצה . מי שלא מבין את זה שישקיע בפקמ .
    סגור
  • למה המניה עולה בחול בזמן האחרון ? (ל"ת)
    שאלה 01/05/2016 09:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פלאזה עולה כי הדוח הכספי יהיה טוב ויראה על רווח נקי
    דוד 01/05/2016 12:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכי אף אחד לא מאמין לזה וכולם יודעים שאם זה יהיה עלול לה יות שורט סקוויז עצום במניה
    סגור
  • מריצים אותה (ל"ת)
    רונן 01/05/2016 09:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 33.
    על פריגו, על כיל, ועל העתיד
    Sassi6 01/05/2016 05:17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חברים, מניה כמו פרגו שעלתה פי ארבע, זה היה אך ורק צפוי שתיחתך לחצי, זה היה כתוב בספרים, בשירים, במפות הכוכבים, מה כולם מחפשים, את האושר מקווים, והגורל, צבעו אפל, עמוק בפנים, אל תבכי, אחות קטנה, זה לא פשוט, את מבינה, תעלי, תעלי, תני לי גב, מתי, מתי, אני נגנב, אולי, אולי, אולי מחר, מחר, מחר, יום חדש, אויר, אויר, אני נרגש, חלום, חלום, לך עכשיו, ובכל זאת, אם פרגו עלתה פי ארבע לפני שנחתכה, אז למה ומדוע שזה לא יקרה למניית כיל? ואם כן, אז מי ממניות האשלג המוצלחות מתחילת השנה? להלן המוצלחות כדלקמן: icl=21.23%, alb=18.12%, sqm=12.53%
    סגור
  • 32.
    גם טאואר הארורה 4%- (ל"ת)
    בני 01/05/2016 03:29
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 31.
    nice surprise we go up for sure (ל"ת)
    easyshark 01/05/2016 01:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    שר האוצר שלנו לא מביא שום בשורה,שוק המניות לא אוהב אותו (ל"ת)
    דודו 30/04/2016 23:50
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • לדודו
    רוזין 01/05/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני משוכנע ששוק המניות לא יכול להביע רגשות כמו אוהב ושונא ועוד את שר האוצר. מה השטות שכתבת?
    סגור
  • 29.
    ינואר פבואר זה הקדימון. תחזיקו חזק
    ירידות 30/04/2016 23:36
    הגב לתגובה זו
    3 7
    לברוח לברוח לברוח
    סגור
  • 28.
    הבורסה לא מעניינת . אצל ביבי מעניין האם היטלר
    בורסת ההימורים 30/04/2016 23:06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    היה ציוני והמופתי הסית אותו . הבורסה ממש לא מעניינת את ביבי . אחרי שהשיג 25% מס הוא מסודר לעוד המון שנים רק מפגרים משקיעים בבורסה
    סגור
  • 27.
    100 דולר הופך ל10000 אלף דולר קזינו בחסות ממשלתית (ל"ת)
    קזינו תל אביב 30/04/2016 22:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 26.
    פוטים עלה גראס (ל"ת)
    קולים גוססים 30/04/2016 22:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    כותב קולים בגדול וקונה פותחים פתוח ובטוח חהחהחהחה (ל"ת)
    אני אמיץ 30/04/2016 22:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 24.
    קשה לכם להיפרד מהקולים אה תקנו אני חכתוב (ל"ת)
    לבריחה 30/04/2016 22:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    מחר השוק מתפורר הבורס בדרך ל1360 מזמן לאחשהתם (ל"ת)
    בלאגניסט מ 30/04/2016 22:34
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 22.
    קניתי 80 יח״ של פוט 1400 ב110 ש״ח על אחד יקבל 300 (ל"ת)
    איזה יופי 30/04/2016 22:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • רוצה ללמוד על אופציות מעוף
    שפיץ 01/05/2016 16:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גבר מתאים לך לעשות לי שיעור שניים על אופציות בתשלום כמובן
    סגור
  • אם תרויח 30% תגיד תודה ותמכור (ל"ת)
    אתה פטאט 01/05/2016 09:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איך קונים
    פוטים 01/05/2016 01:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הייתי רוצה לדעת לסחור בזה
    סגור
  • תחסוך את כספך ואל תתעסק בשוק המעוף (ל"ת)
    מקצוען 01/05/2016 09:34
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 21.
    לדעתי מחר טסה
    בזק 30/04/2016 22:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רמת תמיכה מצוינת מקוה שתעזור למעוף
    סגור
  • 20.
    דיסקונט השקעות לפני פריצה....בהצלחה (ל"ת)
    אבי 30/04/2016 22:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    לא הבנתי למה מיילן וטבע צוללות ככה..
    רועי 30/04/2016 21:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה קורה?? מישהו יודע?? למה הם חוטפות ככה חזק?
    סגור
  • כי אולי הנסדאק התרסק בחמישי ושישי
    מוטי חיפאי 01/05/2016 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא חשבתה על זה במבי?
    סגור
  • במבי השאלת כאן ממשתמש אחר. קבע לך מילה אחרת פילפילון
    לדבילוש 01/05/2016 17:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אפו ארוך.
    סגור
  • 18.
    מדיוי מישהו יודע מה קורה??
    יוס 30/04/2016 21:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הנפקה או אישור?
    סגור
  • 17.
    אין סיבה לירידות ,הכלכלה חזקה והדירוג יעלה (ל"ת)
    רביעי כבר ירדנו 30/04/2016 21:43
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • כל מה שיעלה פה בקרוב זה הדולר
    מוטי חיפאי 01/05/2016 15:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכל השאר ירד לטמיון ,כלומר לרמות של 2001-2002. תרשום לך במבי שלא תגיד שלא הזהירו אותך מסכן!!!
    סגור
  • אתה עוד פעם ברבים.
    לדבילוש 01/05/2016 17:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך את לבד הופך להזהירו קושקוש?
    סגור
  • מעולם לא היינו במצב כה טוב
    אין סיבה ממש 01/05/2016 10:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומצד שני הבורסה בתחתית על הקרשים. חייבים לעלות לפחות 400 אחוז שתהיה התאמה. גם הגרפים אומרים כך.
    סגור
  • מה אתה מעשן חבוב?
    מוטי חיפאי 01/05/2016 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מגלגל בתוך הנייר טואלט שפלוג ודראגי וקורודה מדפיסים? ככה זה נראה למי מה שאתה כותב כאן וחוץ וזה מי הספק של החומר עצמו אצלך ? דראגי או קורודה?
    סגור
  • אתה רב עייני אני קולט
    לדבילוש 01/05/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה יודע איך יראה לכולם. איך? את החומר אני נמיצצר בעצמי ואף מזריק ישר לוריד את התערובת של פייר רושה וקוויאר כחול. לא הבנת. לא חשוב.
    סגור
  • 16.
    יום א ירידות ביום בתיקון ג ד ה עליות חדות פקיעה פרועה (ל"ת)
    לכל המתלהבים 30/04/2016 21:03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 15.
    מנתח טכני עם 72 אחוזי הצלחה מוכחים.
    אבי מ. 30/04/2016 20:17
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לפי ניתוח עכשווי אנו בפני גל עליות שיביא את המעוף תוך שנה 2340. לגבי מחר אני משוכנע שנעלה בתל אביב פחות משניים ורבע אחוז.
    סגור
  • 14.
    למגיבה 1 אלין + 11 לימור.
    תמיר 30/04/2016 19:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתן יודעות וחושבות ובטוחות ומשוכנעות ורוצות ושואפות את הדברים שכתבתן. ממש מדהים איזה ידע מדהים כמעט כמו אחת ש שחסרה לנו. בעצם. מה איכפת לכן לכתוב זאת עקב אחזקותיכן במניות שברצונכן שתעלנה. אם לא יקרה כך. אז ניתבאס כולנו. כי אני כמעט משוכנע שאתן צודקות ומחר תל אביב עשוייה לנתר כשתיים וחצי אחוז. אולי יותר. ומה אחרי מחר יהיה חמודות? האם נפגוש את המעוף אי פה או אי שם בשערים כמו 435.67 או משהו דומה? אולי. ובעצם במחשבה נוספת. על בטווווח.
    סגור
  • 13.
    ושוב פלאזה לנטרל זינקה בחול והיעד עולה 14
    תמיר 30/04/2016 19:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יעד ראשון למחיר מניה עולה ל14אג לאחר מכן 16 אג ואם ייפרץ נראה השבוע מחיר23אג.
    סגור
  • 12.
    מדיוי
    מדיוי 30/04/2016 19:53
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מחר מדיוי +23%
    סגור
  • 11.
    הבנקים עולים מחר 1 אחוז לאזן ירידות (ל"ת)
    לימור 30/04/2016 19:14
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סגור
  • אופציות מעוף
    לימור !!!!! 01/05/2016 04:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שרולקית לא למדת מה קורה כבר שמנסים לאזן ירידות אה ?!
    סגור
  • 10.
    הביומד השנה בקריסה מפוארת (ל"ת)
    אושרקה 30/04/2016 19:13
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 9.
    המעוף יירד 1.9%.הבריחה הגדולה מתחילה. (ל"ת)
    פיטיקמיק 30/04/2016 18:47
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 8.
    מה קורה ? רוצים לדעת מה קורה!!!!!!!!!!!!!ביזפורטל
    ליויתן קדימה 30/04/2016 18:41
    הגב לתגובה זו
    3 2
    למען כולנו בידקו וכיתבו בעיניין ליויתן,יש התקדמות בשיחות?
    סגור
  • 7.
    1435 , מוכר פוטים בפתיחה (ל"ת)
    סוחר 30/04/2016 18:17
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 6.
    אקנה פריגו רק ב10 מינוס (ל"ת)
    דודי 30/04/2016 18:08
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 5.
    מי רוצה קזינו באילת כשיש בתל אביב
    הקזינו 30/04/2016 18:05
    הגב לתגובה זו
    10 1
    רק מפסידים פה. כמו בקזינו ועוד לוקחים מס עצום . רק אדיוט ישקיע פה .
    סגור
  • ביבי (ל"ת)
    דוד 01/05/2016 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מחר המעוף יפתח 1410 ויסגור 1430 (ל"ת)
    יואב 30/04/2016 17:49
    הגב לתגובה זו
    11 5
    סגור
  • 3.
    אחרי שבינהארט הכניס את הביופח למעוף - להשקיע רק בת"א 75
    אבי 30/04/2016 17:48
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אין שם את כל הזבל הביומד שהכניס.
    סגור
  • 2.
    כל מניות הביופח שהכניס ביינהרט - שיתפטר הוא והאוזר! (ל"ת)
    דוד 30/04/2016 17:47
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 1.
    למרות הארביטראז תהיה מחר הפתעה,עליות מחר............
    אלין 30/04/2016 17:40
    הגב לתגובה זו
    18 15
    הבורסה יודעת לאזן ומחר יהיו עליות למה ביזפורטל קובע ירידות. שיהיה בהצלחה לכולם
    סגור
  • הצחקת אותי
    לבקוביץ׳ 30/04/2016 18:47
    הגב לתגובה זו
    4 5
    הצחקת אותי אלין:) תגידי תודה אם יירד רק! 1.5%
    סגור
  • השתגעת
    לגמרייייי 30/04/2016 18:30
    הגב לתגובה זו
    5 7
    עליות ? איפה אתה חייי מטורף מחר 1.2 בפתיחה סום יום מסתיים 1.65 למטה מטורף
    סגור
  • בגלל זה השם שלך הוא אלין (ל"ת)
    לאלין 01/05/2016 15:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • ירוק