נעילה ירוקה בת"א: המעו"ף סגר בגבוה היומי, אל-על נפלה 2%, והנפט מזנק

המעו"ף עלה 0.66% לשיא של 3 חודשים. טבע קפצה 2%. לאומי זינקה ביותר מ-2%. S&P 500 בשיא של 2016
 |  (93)
עליות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את היום השלילי למסחר השבוע בטריטוריה הירוקה, וזאת ברקע לעליות חדות באירופה ולמסכים הירוקים בוול סטריט. מלבד הנאסד"ק שנאבק לעבור לירוק, מדד S&P 500 עולה 0.3% לשיא של 2016. באירופה, המסחר מתנהל בעליות חדות והדאקס מזנק ביותר מ-2.1%. באחוזת בית, המעו"ף עלה ב-0.66% וסגר בגבוה היומי - שיא של 3 חודשים. מניית מיילן הובילה את העליות עם זינוק של 3.2%. מניות הבנקים רשמו עליות נאות בהובלת מניית לאומי שזינקה 2%, מניית  פועלים -0.66% פועלים 2,541 -0.66% פועלים בסיס:2,558 פתיחה:2,548 גבוה:2,550 נמוך:2,532 תמורה:13,927,065 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 0.76%. מדד ת"א 75 עלה 0.26% בהובלת אלוט תקשורת שזינקה 3.4%. מנגד, אל על נפלה ב-2% בצל התאוששות הנפט, שמזנק כעת ב-3.2%.
מדד ת"א 35 -0.04% מדד ת"א 35 1,597.22 -0.04% מדד ת"א 35 בסיס:1,597.87 פתיחה:1,589.32 גבוה:1,597.59 נמוך:1,583.41 תמורה:401,459,310 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.11% מדד ת"א 90 1,124.48 +0.11% מדד ת"א 90 בסיס:1,123.22 פתיחה:1,122.54 גבוה:1,124.48 נמוך:1,115.42 תמורה:98,880,631 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.05% מדד ת"א בנק 2,131.37 -0.05% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,132.35 פתיחה:2,123.55 גבוה:2,132.49 נמוך:2,115.78 תמורה:118,406,407 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-1.03 מיליון שקל.
גרף יומי של מדד המעו"ף:
טבע -0.4% טבע 7,729 -0.4% טבע בסיס:7,760 פתיחה:7,735 גבוה:7,748 נמוך:7,650 תמורה:14,680,385 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה ב-2% במחזור הגבוה בבורסה. מניית בזק איבדה 1.5% במחזור הרביעי בהיקפו. דלק קבוצה זינקה 2.59%, ואלביט מערכות עלתה 1.23%.
לקראת הכרזת הריבית של הבנק המרכזי של אירופה, מנכ"ל UBS הגרמני יוצא כנגד המדיניות המרחיבה. בהודעת הריבית האחרונה דראגי הפתיע והנחית הרחבה מוניטרית בשלוש חזיתות. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
עפר קליין, הראל: "בגוש האירו, רוב האינדיקטורים שפורסמו לאחרונה היו חלשים. למרות זאת, להערכתנו נגיד הבנק לא יציג פעולות חדשות בחודשים הקרובים לפני שיבחנו את השפעות תכנית ההלוואות החדשה ביוני".
 
מניות במרכז
אלביט מערכות -0.85% אלביט מערכות 43,210 -0.85% אלביט מערכות בסיס:43,580 פתיחה:43,480 גבוה:43,570 נמוך:42,900 תמורה:10,850,559 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זכתה בחוזה אספקה באוסטרליה של כוונות לרובים בהיקף 30 מיליון דולר. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מליסרון -0.85% מליסרון 15,140 -0.85% מליסרון בסיס:15,270 פתיחה:15,100 גבוה:15,260 נמוך:15,090 תמורה:2,072,726 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השלימה בהצלחה גיוס של 1.2 מיליארד שקל בהנפקה של שתי סדרות איגרות חוב חדשות והרחבת סדרה קיימת. בהנפקה נרשמו ביקושי יתר של למעלה מ-1.8 מיליארד שקל.
בזן +1.41% בזן 179.4 +1.41% בזן בסיס:176.9 פתיחה:175.2 גבוה:180 נמוך:175.2 תמורה:10,197,098 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השלימה אמש את השלב המוסדי של גיוס אג"ח, בהיקף של כ-550 מיליון שקל, במח"מ ארוך של למעלה מ- 5 שנים. בגיוס נרשמו ביקושים גבוהים בהיקף של כ-680 מיליון שקל. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
בוני תיכון 0% בוני תיכון 353.3 0% בוני תיכון בסיס:353.3 פתיחה:353.3 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סיימה בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקת איגרות החוב (סדרה ט'). החברה זכתה בשלב המוסדי לביקושי יתר של כ-93 מיליון שקל, מתוכם בחרה לגייס כ-37 מיליון שקל, בריבית של 5.7%, נמוך מריבית המקסימום שהוצעה. איגרות החוב בעלות מח"מ של 1.6 שנים.
פרשקובסקי -0.69% פרשקובסקי 2,881 -0.69% פרשקובסקי בסיס:2,901 פתיחה:2,901 גבוה:2,881 נמוך:2,787 תמורה:67,102 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  השלימה בהצלחה הנפקת אגרות חוב (סדרה ח') בהיקף של 63 מיליון שקל. החברה זכתה לביקושים של 213 מיליון שקל. (לכתבה המלאה -לחץ כאן)
מדיוי -1.98% מדיוי 4,262 -1.98% מדיוי בסיס:4,348 פתיחה:4,200 גבוה:4,343 נמוך:4,100 תמורה:275,450 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  תראפיוטיק התקשרה בהסכם בלעדי להפצת מוצר הלייבוראייד בסין, בהיקף של 17 מיליון דולר. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
תגובות לכתבה(93):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 54.
    אשמח להמלצות למניות
    מתעניין בישראליות 19/04/2016 19:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לטווח הקצר והקרוב (ימים/שבועות בודדים שלפנינו). תודה לעונים
    סגור
  • 53.
    אשמח להמלצות למניות
    מתעניין בישראליות 19/04/2016 19:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לטווח הקצר והקרוב (ימים/שבועות בודדים שלפנינו). תודה לעונים
    סגור
  • רק לא טאואר לעומת זאת סיירן יש קונים
    בני 20/04/2016 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה הודיעה לבורסה שאנשים מתוך החברה קונים את מניות החברה אז....
    סגור
  • רק בזק בזק בזק ולזמן רב! (ל"ת)
    פנימאי 19/04/2016 20:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 52.
    כיטוב
    גרינר 19/04/2016 18:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכיטוב אין בכלל מוכרים מי שצריך לדעת כנראה יודע את התשובה
    סגור
  • כיטוב
    יוסי 19/04/2016 19:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הזמן אתם חיים נושמים את כיטוב. אפשר לחשוב שהיא המניה היחידה בשוק. לכל מי שיש לו רווח זה רק על הנייר ולא בכיס. תתכוננו לימים טובים של ירידות. השוק הוא דו סיטרי. תנגבו את החלב מהשפתיים שלכם. כל התגובות מראות שאתה קבוצה של משקיעים משועממים וצעירים שמחזיקים גרושים במניה
    סגור
  • 51.
    אם אתם לא יודעים אז
    העצבני 19/04/2016 18:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכול דבש.הבעיה היא רק כשאוכלים הרבה הוא נהיה מר
    סגור
  • 50.
    כיטוב
    גרינר 19/04/2016 18:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עומדת לעלות פצצה
    סגור
  • 49.
    חחחחחחחחחחחחח
    ב 19/04/2016 17:54
    הגב לתגובה זו
    2 1
    א אתה מצחיק אותי................................................. שנתיים וחצי חחחחחחחחח...................................... תישאר במקלט ותפסיק להפריע.............................. אתה מכור של מי ?.................................................. של פוטים או של שחקני המעוך................................. צא לגמילה ............................................................. no no no
    סגור
  • מה נהיה איתך
    כולי מודיעין 19/04/2016 19:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלושה תגובות משונות ביום אחד? תחליפי הכדורים
    סגור
  • טען עוד
  • 48.
    הצלחה כבירה
    תודה לכולם 19/04/2016 17:45
    הגב לתגובה זו
    4 0
    השתתפו במשימה(נתונים כרגע רק לארץ)1156 מבצעים. זמן בין ראשון לאחרון 0.0027 שניה. ציון סופי לפי הסולם המקובל 99.997%.
    סגור
  • 47.
    לא לשאול שאלות רק לבצע במיידי!!!
    שימו לב היטב!!! 19/04/2016 17:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    YJ6.4DF&KJXXX67.876%555O666RRRדחוף ומיידי בהצלחה.
    סגור
  • 46.
    הנפט טס 2.5% (ל"ת)
    ואוא 19/04/2016 17:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    רק מוכרים
    מודיעין 19/04/2016 16:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כעת זה באמת מצב קשה, אני חושב לצאת עם 70000 שיחקתי מספיק, לחץ מכירות גדול מאוד לא יופתע אם יורדת 4 בסוף יום
    סגור
  • 44.
    פתיחה חזקה בארהב לכיטוב (ל"ת)
    צדיק 19/04/2016 16:36
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 43.
    בורסה ישראל=בשה!!
    אבי 19/04/2016 15:45
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אירופה עולה 2.5% ישראל0.3% ביזיון!!
    סגור
  • 0.3 אחוז
    למה ביזיון 19/04/2016 16:03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כל יום בריבית דריבית 357 ימים בשנה כפול עשר שנים אתה מביא מליונים.
    סגור
  • 42.
    ניתוח לפלאזה יעד ראשון למניית החברה יכול להיות בקלות 11
    מנתח 19/04/2016 15:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    11אג. החברה בעלת נכסים רבים באירופה מושכרים ביחס שכירות גבוה מאוד ובעלי דמי שכירות גבוהים לאיזור מניה סבלה באחרונה ממכירות רבות דבר שהוריד את השער ושווי החברה כרגע יש צפי כי מניה תעבור את 11 אג ויכולה אף להגיע עד 20 אג לקראת הדוח שיפורסם שבוע הבא .אנו צופים כי יראה בבהירות את מימוסי הנכסים את התזרים שצפוי ואת העתיד בחברה .
    סגור
  • 41.
    מתפוצצת 54% ופה בקושי זזה 19$ בטרום מטורף (ל"ת)
    רדהיל בנסדק 19/04/2016 15:31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 13.88 שתי עסקאות קטנות בלבד.על מה אתה מדבר? (ל"ת)
    RDHL 19/04/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • MOGI זאת את (ל"ת)
    רדהיל 19/04/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 40.
    מניית מדיוי בדרך למחיר 100 אג אחרי 70 אג שתעבור
    דודו 19/04/2016 15:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד מעט תעלה מעל 70 אג ואחרי זה יעד 100 אג
    סגור
  • 39.
    למכור לפני המפולת שבוא תבוא. (ל"ת)
    הזדמנות אחרונה 19/04/2016 15:19
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • תמכור אתה חמודי (ל"ת)
    ירון 19/04/2016 17:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    אסיפה
    מודיעין 19/04/2016 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שום דבר טוב לא היה באסיפה, צריך מאוד להזהר, המניה לכיוון שלילי, אל תקשיבו פה לאנשים , הם לא מרוויחים לרוב, גילוי, יש לי את הנייר, אך לכם כדאי להזהר כעת מאוד, כיוון לא חיובי וזה עוד לאחר אסיפה שיש פה ״מבינים ״ גדולים שאומרים הייתה חיובית
    סגור
  • מודיעין
    ששון 19/04/2016 14:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    האסיפה סך הכל עניין פרוצודואלי באסיפה היו חמישה סעיפים שארבעה מהם עברו רק סעיף הביטוח של חבות אישית לא עבר וטוב שכך . מניה עם עתיד מזעיר מתנהלת בצורה טובה והיום תיקנו את התקנון הישן של החברה בהצלחה למחזיקים והמון המון סובלנות בסוף זה ישתלם . מחזיק חזק למרות הסיכונים במניות נפט אך מאמין שתהיה תגלית ענקית בקידוח דניאל מזרח ומערב.
    סגור
  • בושה
    מודיעין 19/04/2016 16:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אתם מעיזים בכלל להמליץ עליה, המנייה בדרך למעטה, אז למה להטעות אנשים, אני בפנים ובוכה על היום שנכנסתי, אבל אל תכניסו אנשים חדשים , המניה עלולה ליפול ממש חזק, אין כמעט מחזורים
    סגור
  • 37.
    מדיוי יכולה לעבור בלי מאמץ מחיר 62 אפילו 67 אג
    הדר 19/04/2016 13:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעל זה התנגדות ב70 אג הודעה טובה במאיה ואל תשכחו מחר יום מסחר נוסף
    סגור
  • 36.
    השחקנים עצרו את השוק על 1500 להצטייד בקולים (ל"ת)
    איש עסקים 19/04/2016 13:43
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • אייך פגעת בול (ל"ת)
    פשששששש 19/04/2016 17:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    קניתי עכשיו 100 קולים 1520 שבועי ב66 (ל"ת)
    איש עסקים 19/04/2016 13:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 34.
    כלכלן פלאזה סנטרס רבעון ראשון ושני מימשה הרבה נכסים
    יוסקה 19/04/2016 13:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה כרגע בתהליך של מימוש נכסים וסגירת התחייבויות ולפי מאיה ואבני דרך בחברה יש עוד מה לממש והחבר ה מכנסיה הרבה מזומנין ממימוש נכסים וכמו כן מצב NOI שלה מאוד מאוד טוב בחול. תעבור על תזרים ועל הכנסות מפרוייקטים שקיימים תראה את מצב אחוזי תפוסה בנכסים של החברה ותבין למה מחיר 7.5 אג כרגע זה צחוק ולמה מחיר פי 3 אולי פי 6 יותר הגיוני .
    סגור
  • 33.
    חצי אחוז למטה
    אודי 19/04/2016 12:56
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בסוף יום 1495
    סגור
  • בינתיים החוזים מתחזקים כבר 0.8% עלייה והנפט עולה 1.5%
    לאודי 19/04/2016 13:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נראה כמו ירידות
    סגור
  • 32.
    לברוח מהר (ל"ת)
    לממש רווחים 19/04/2016 12:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • על אטיזה רווחים אתה מדבר?
    אח שלי 19/04/2016 13:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני וכולם מופסדים. הכל פלאוורות ודאאווין
    סגור
  • תברח אתה ומהר, מי שמרוויח לא בורח, מפסיד בורח (ל"ת)
    איל 19/04/2016 13:01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 31.
    הודעה שלילית במניה קולפלנט בקרוב
    קולפלנט 19/04/2016 12:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה יגרום למניה לינפול עד 30 אג
    סגור
  • איזה הודעה שלילית
    אתה מגלה עתידיות 19/04/2016 14:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ותרד עד 30 אג אם הודעה שלילית תגיע ל 5 אג אבל קודם צריכה להגיע הודעה
    סגור
  • 30.
    מעניין מה יש או מה אין בפלאזה סנטרס אבל מניה 35% מתחילת
    יוסקה 19/04/2016 11:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החודש וככל הנראה כמו שזה נראה זה ככל הנראה ימשיך לעלות שם מה דעתכם
    סגור
  • עברתי על הדוח השנתי לשנת 2015 והנה התוצאות:
    כלכלן 19/04/2016 12:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סך נכסים: 392 מיליון יורו, סך התחייבויות (קצר וארוך) 309 מילין יורו. נראה סביר אבל צריך לבחון כיצד הוערכו הנכסים ואת הסיכון. רווח גולמי היה 13 מיליון יורו בשנת 2014 ויריד ל 3 מיליון יורו ב 2015. הפסד נקי 46 מיליון דולר לשנת 2015 לעומת הפבד נקי של 120 מיליון בשנת 2014.
    סגור
  • 29.
    אי אפשר לכתוב לקרוא באתר שלכם מרוב פרסומות
    גל 19/04/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הכל תקוע
    סגור
  • 28.
    רציו
    בני 19/04/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה הסיבה שמניית רציו לא עולה היום כל מניות הגז עולות יפה מה קורה לה. מנכל נובל נמצא בארץ להביא לסיום העיכוב במתווה הגז. ביספורטל לא התייחסתם לביקורו של מנכל נובל נא התייחסותכם.
    סגור
  • 27.
    כולם נגד כולם.
    גוג ומגוג 19/04/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    33 3
    זה בא וקרב..וזה כבר כאן.
    סגור
  • לאיצקו הגוגי מוגי שלנו החביב...שיהיה כך. מה איכפת לנו.
    ד"ר ניר(איצ100) 19/04/2016 15:45
    הגב לתגובה זו
    21 0
    הולכת ומעצימה התחושה הקשה על העומד בפיתחנו. אומנם(כמו שכתבנו)אנו כבר ברגרסיה זה למעלה משנתיים וחצי מאז נקודת ההיפוך..אולם ..מצב כלכלי ולא רק כמו בימים אלו מעולם לא חווינו וגם לא זקניינו באשר הם. כל משיכת ומריחת זמן רק מעצימה את הכאוס שבפתח.
    סגור
  • א(100) למה אתה ממשיך לזרוע פחד במשקיעים והסוחרים
    םפקאי 19/04/2016 11:55
    הגב לתגובה זו
    3 3
    למרות כל העליות?
    סגור
  • לםפקאי
    דוד 19/04/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    5 1
    וגם תירה שצרפת ואנגליה פתחו בשמיים ונסוגו הרב משיא יומי ועוד מעט אפילו אנגליה למרות חוזים בשמיים מתקררבת לאדום. תגיד לי גם אתה מרגיש בלבלת כמו ב כי הוכרחת לרשום םפקאי וזה בכלל לא הכינוי שאתה בדרך כלל מזדההה.
    סגור
  • למר םפקאי
    דוד 19/04/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ענית לעצמך על שאלתך. בגלל כל העליות הוא מזהיר ולא דווקא זורע פחד. הוא כבר אמר לך אישית שהעליות לא מוצדקות והן על פארש ועם כל העליות יעני אמר לך שיותר נמוך מלפני כמה שנים. אז תהיה בריא אחי
    סגור
  • תודה רבה דוד
    םפקאי 19/04/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מכל האנשים שכותבים כאן אתה נחמד מאד. הרבה כותבים נהנים לעקוץ ולקלל.. ועל זה חבל מאד.
    סגור
  • ואני ממשיך מאתמול ואני מפוחד ומבולבל
    ב 19/04/2016 12:10
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ויאמר א ויהיו ירידות ויהיו והוא חושב בתוך ראשי וחושב במקומי והוא אצלי בחלומות והרי אמר ויהיו ירידות ויהיוואני אטאיסטאני ולא מאמין והוא אומר לי מה לעשות ומה לחשוב בלי שאני שולט בזה והוא לא מאמין בכלל כי אטאיסט ולא מאמין לעצמו ושיכנע אותי בתוך ראי שאני נסיך ומלך ויודע הכל אבל אני מבולבל ועושה הכל הפוך לפי הוראותיו והוא אטאיסט ולא וכן מאמין לעצמו וגם םפקאי כתב זאת ושיזהר שלא יכנסו לראשו כי אנחנו בחורים נהדרים וחכמים ופתאום אני עושה הפוך ובגלל שהתהפכתי התחלתי להרוויח הרבה והוא אמר שיהיו עליות או ירידות ויהיו עליות או ירידות כי הוא אטאיסט ולא מאמין וכן מאמין וואי הראש מבולבל וכואב אבל הבטיח לי הכל יהיה טוב
    סגור
  • ואני כלכך עצבני ומבולבל שלא זוכר אם כבר כתבתי היום
    ב 19/04/2016 15:58
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אז א אמרירידות ויהיו ירידות ועליות שסכ הכל יותר ירידות ואני מופסד לא הרבה אבל מופסד כמה אלפים קיביני מאאט. הוא לא עוזב אותי בראש ומד אחד אומר לי שאני מלך ומצד שני מסדר לי רווחים שאני בשורט בכל המניות שירדו עשרות אחוזים בשנים אחרונות ואז בגללו אני מורווח הרבה שאמר לי שורט מיניזמן. עכשיו הוא מטייל בי ברראש ואומר לי א שיהיה רק עליות ויהיה רק עליות ואני ירוויח הרבה. אבל אני יודע שהוא יודע שאני יודע על עצמי שאני לא פראיייאר של אף אחד ואני יעשה הרבה שורטיזם כי רק כך הירווחתי עשרות אלפים בשנים האחרונות. מצד אחד זה משגע אותי שהוא מסתובב לי בראש ובשכל אבל מצד שני כייף לי שאין עלי אחריות והוא קובע לי מה לעשות .רק שימשיך ככה האיש הזה א שהוא אטאיסט ולא מאמין בכלום וישאר אצלי עוד קצת שאני ירוויח הרבה
    סגור
  • אמרתי לך כל שעה כדור ורוד ובשעה אחרי כחול ואז ורוד
    גדי 19/04/2016 16:09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ואז כחול וכולי. אז אולי התבלבלת אחינו הנהג?
    סגור
  • 26.
    מודיעין
    ארי 19/04/2016 11:25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אין מוכרים פשוט וזה סימן טוב
    סגור
  • מישהו הסביר לי את זה טוב אתמול
    tali 19/04/2016 11:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מודיעין היא מניה מאוד מסוכנת וספקולטיבית - זה ברור ומוסכם בצד הסיכון ואין להקל בכך ראש. מצד שני בצד הסיכוי גם שם הוא ענק ומיוחד ובפרט אחרי בראלי המטורף האחרון. ומבחינת סיכויים - יש הרבה יותר סיכוי לראות את מודיעין בקרוב בשער 10000 ויותר מאשר לראות את טבע עולה 100 אחוז. וגם בזה אין להקל ראש בפרט אלו שאוהבים סיכונים. יום טוב ובהצלחה
    סגור
  • 25.
    נכון, רק שבמניה כזו אם אתה מפספס, בזבזת (ל"ת)
    גר במודיעין (תרתי מש 19/04/2016 10:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 24.
    אל תמליצו
    מודיעין 19/04/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אנא מכם לא להכנס, אם תיראו מהלך מעלה אז תצטרפו, כרגע מאוד אבל מאוד מסוכנת. אל תקשיבו לאנשים שמריצים חרא.
    סגור
  • 23.
    היחליטו היום לעשות מפולת אצךנו לא מוקדם מדי (ל"ת)
    easy 19/04/2016 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    מה קורה ל מדד הבורסה מנותקת מ כל האולם? (ל"ת)
    easy 19/04/2016 10:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 21.
    פלאזה ביקושים ובקושי יש היצעים (ל"ת)
    סמי 19/04/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    מה שלום כל העכברים החדשים? (ל"ת)
    ירון החתול 19/04/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    4 8
    סגור
  • יא סמרטוטים
    ירון החתול 19/04/2016 16:51
    הגב לתגובה זו
    0 3
    למה אף אחד לא מתייחס אלי?
    סגור
  • 19.
    רדהיל - אחרי ההצלחה ב-FDA אתמול
    יניב 19/04/2016 09:58
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תמשיך לטוס. פתיחה חזקה
    סגור
  • 18.
    ממליץ/או מנסה להמריץ את כיטוב לחדול ומהר!
    מומלץ לכל מי שממליץ 19/04/2016 09:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    קוראים את זה הרבה אנשים וגם רשויות אכיפה, לפני שתסתבך ותסבך משקיעים מסכנים שלא מבינים בביומד.מפליא איך ביזפורטל מאפשרים את זה
    סגור
  • אוכל את הלב?
    לאלת הצדק 19/04/2016 10:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תפסיק לקשקש.אין כל פסול מלתאר מצב קיים ואיך נסחרה בנאסדק אתמול. בשביל זה נועד הפורום. אנשין מתרגשים וזה טבעי כי היא מרכזת עניין רב בארהב והסחורה הצפה נמוכה כי בעלי עניין כבר מחזיקים בארהב כמעט 50% מכל המניות.אלו עובדות.
    סגור
  • שמהלך אימים
    ממליץ לממליץ 19/04/2016 10:16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ומי כבודו שיחליט מה טוב ומה לא?? אין כל מניעה להמליץ על מניה, זו זכותו של כל אדם ואל תאיים פה אל אף אחד. בהחלט אסור לכתוב מידע שגוי ואסור לצור מצג שווא ע"מ לגרום למשקיע לקנות מניה אך אין כל מניעה לכתוב דברים בשבח מניה שיש להם כיסוי. אם אתה כלכך מבין במניות ביומד תכתוב עניינית מה הבעיה עם המניה? כי כרגע אתה עושה בדיוק את הדבר ממנו אתה מזהיר ומנסה לצור מיצג שווא כאילו עובדים על האנשים. אז ימשיך כבודו עם סיבות ענייניות מדוע לא כדאי לקנות את המניה. בטח גם בארה"ב משהו מריץ אותה? והיא לא השלימה באמת את הניסויים על פי המתווה FDA והמנכל שלה הוא לא בכיר לשעבר בFDA וגם אנליסטים בארה"ב מוטים לטובתה והכול זו קנוניה אחת ורק כבודו יתריע. אנשים כמוך מרתיחים אותי בדיוק כמו אנשים שמריצים מניות ע"מ לדפוק אנשים. חג שמח
    סגור
  • 17.
    אין מצב שרני משחרר אותה בשנה הקרובה אחרי מה שקרה בארהב
    כיטוב פארמה 19/04/2016 09:27
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בהצלחה
    סגור
  • 16.
    ראיתםמה קרה ב 22:40? קנייה מטורפת שמולאה ב 10% עליה
    כיטוב פארמה 19/04/2016 09:25
    הגב לתגובה זו
    9 0
    מדהים.תבדקו את כל העסקאות ניתן לראות באתר נאסדק.22:40:05 קנייה של יותר מ 100 אלף דולר שהתבצעה בין 5.50 לבין 5.96 בערך רבע ב 5.96. זו קנייה בודדת מטורפת ספרתי בערך 23 אלף מניות כולם באטתה שנייה של ביצוע.
    סגור
  • 15.
    מי שעובד אין לו זמן לעשות כסף,תתעוררו הבורסה לשיאים
    אורן 19/04/2016 09:25
    הגב לתגובה זו
    1 3
    חדשים
    סגור
  • עם מי שאובד? (ל"ת)
    ומה קורה 19/04/2016 11:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • שיתחיל לקנות קולים (ל"ת)
    אמנון 19/04/2016 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    מניה שעלתה 35% מתחילת החודש פלאזה
    יגאל 19/04/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכנראה תמשיך לעלות הלאה חבל שלא שמעתי פה לכותבים
    סגור
  • 13.
    רק גורביץ מבין בשוק, כל הזמן צודק (ל"ת)
    עוקב אחרי הזקן 19/04/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • איתך ועם הזקן? (ל"ת)
    ומה 19/04/2016 09:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • עוד בשורטים השוק בסוף ירד קצת
    עוקב אחרי הזקן 19/04/2016 10:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל הרבה זמן כבר לא עוקב אחרי הזקן,ניראה לי שהוא התהפך ללונגים, והשאיר אותי בפוטים
    סגור
  • הזקן שקרן ועבד עליך?
    אז מה? 19/04/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    או החליט שצריך לרדת משורטים ולעבור ללונגים? מצד אחר לא יתכן שהיה כה נחוש עם הסברים רציונליים והתהפך לו המוח?
    סגור
  • 12.
    הפיגוע אתמול יעיב על השוק (ל"ת)
    סוחר 19/04/2016 09:20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 11.
    המלצה מחיר שוק למניית כיטוב בחול
    איתן 19/04/2016 09:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתמול יצאה המלצה תשואת שוק למנית כיטוב בחול
    סגור
  • היכן בדיוק
    לאיתן 19/04/2016 12:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש קישור?
    סגור
  • 10.
    כיטוב ומודיעין
    מקס 19/04/2016 09:20
    הגב לתגובה זו
    7 0
    עליות יפות היום תהיו מוכנים
    סגור
  • עגבניות
    לך תמריץ 19/04/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מספיק עם שטויות אלו, כולם רואים שמודיעין מאוד אבל מאוד חלשה, אז מה יש להמליץ לאנשים מסכנים להכנס, למה?!?
    סגור
  • בוא נדבר בסוף היום חביבי (ל"ת)
    מקס 19/04/2016 11:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 9.
    מנכל נובל בארץ, ודממה.ביזפורטל רוצים אינפורמציה! (ל"ת)
    ליויתן מה קורה? 19/04/2016 08:50
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 8.
    מהבורסה לנצל עליות לברוח מהר . (ל"ת)
    כדאי לצאת 19/04/2016 08:34
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • ואז תלך לעבודה? מי שעובד אין לו זמן לעשות כסף
    שי 19/04/2016 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לצאת מהבורסה ? תיצא אתה הולכים לשיאים חדשים חמודי!!!!
    סגור
  • ספר לנו ת'אמת
    לבמבי שי 19/04/2016 09:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כמה אתה מופסש בחודש/ שנה/כמה שנים אחרונות. אל תתבייש הרוב הפסידו.
    סגור
  • 7.
    מנכל נובל בארץ, ודממה.ביזפורטל רוצים אינפורמציה! (ל"ת)
    ליויתן מה קורה? 19/04/2016 08:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 6.
    המניה הכי טובה זה קולים (ל"ת)
    אבנר 19/04/2016 08:26
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • אין מניה כזה (ל"ת)
    יא טומטום 19/04/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    פעמיים כיטוב
    שלישי 19/04/2016 08:24
    הגב לתגובה זו
    9 0
    להדק חגורות חברים
    סגור
  • 4.
    כיטוב פארמה
    אסף 19/04/2016 08:18
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בוקר טוב חוזרת היום למסלול הירוק בהצלחה לכולם
    סגור
  • 3.
    כיטוב פארמה
    אסף 19/04/2016 08:18
    הגב לתגובה זו
    7 0
    בוקר טוב חוזרת היום למסלול הירוק בהצלחה לכולם
    סגור
  • 2.
    מודיעין - כפי שציינתי אתמול, תמיכה עולה על 1030-1040
    מנתח טכני 19/04/2016 08:04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לדעתי הכיוון למעלה, סימנה תחתית אתמול.
    סגור
  • 1.
    כי טוב
    שמעון 19/04/2016 08:04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    השבוע צפי טוב לכי טוב כנראה שתקבל אישור fda
    סגור