בהוראת בית המשפט המחוזי בת"א - הקמפיין "שוקה סוכן ביטוח" יירד במיידית

ביטוח ישיר שני כהן, צילום מסך
בית המשפט המחוזי בת"א הוציא צו מניעה האוסר על שידור הפרסומת הידועה: "שוקה סוכן ביטוח" של חברת ביטוח ישיר.
לאחר מאבקם של סוכני הביטוח כנגד הפרסומת שלטענתם מציגה אותם באור שלילי, קבע השופט, אליהו בכר, כי יש להוריד את הקמפיין לאלתר היות והוא מהווה לשון הרע כנגד ציבור סוכני הביטוח. בדבריו אמר כי התנהגות הנתבעים פסולה, וכי החברה ביקשה לרכוש לעצמה נתח שוק גדול יותר על דרך של פגיעה במתחריה, סוכני הביטוח. זאת בכך שהפרסומת הציגה את "שוקה" - סוכן ביטוח, כטיפוס נהנתן, מיושן ומיותר.
בנוסף הטיל השופט בכר הוצאות על סך 351 אלף ש"ח על ביטוח ישיר ומנהליו, ביחד ולחוד.
תגובות לכתבה(13):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    למה זה לקח כל כך הרבה זמן?
    דניאל 12/04/2016 08:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון, זה מצחיק ומשעשע אבל תמיד חשבתי על סוכני הביטוח שנפגעים מזה. מי שחושב שזה לא היה צריך לרדת פשוט אגואיסט...
    סגור
  • 10.
    ביטוח ישיר ??? ממש לא !!! מעדיף לממן סוכנים ולא טייקוני (ל"ת)
    ALFA 12/04/2016 05:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 9.
    כמעט חטפתי התקף לב כשקראתי את הכותרת!!!
    פיתגורס 12/04/2016 01:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חשבתי שיורידו גם מהיוטיוב את הפרסומת הגאונית עם פיתגורס. מיהרתי לבדוק, ותודה לאל - היא עוד שם. אני לא יודע מה הייתי עושה אם היו מורידים אותה. שני כהן צריכה לקבל את האוסקר על המשחק שלה שם! ופרס ישראל למפעל חיים על כל הסדרה!
    סגור
  • 8.
    האם כבוד השופט שמע על המושג תחרות חופשית?? (ל"ת)
    אחד מהעם 11/04/2016 23:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • נו אז הכל מותר בשם ה"תחרות החופשית" ?
    עוד אחד מהעם 12/04/2016 07:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמאס כבר מג'יהאדיסטים כמוך
    סגור
  • 7.
    כמו במקרים רבים שהלכו מקצה לקצה.
    שיפוט קיצוני 11/04/2016 23:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשאתה נמצא בכנסת בוועדות שבהם מופיעים שופטים אתה מזדעזע מכך שיש שופטים שלמדו משהו לפני 30 שנה ונמצאים במגדל שן.... עצוב לראות זאת כל פעם מחדש.ביטוח ישיר יערערו ויש להם סיכוי סביר ליפול על שופט שיאזן את התמונה.
    סגור
  • 6.
    שוקה
    בועוז 11/04/2016 22:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לי סוכן שקוראים לו שוקה והוא יותר זול מהביטוח הישיר תמיד זמין ומשלם תביעות בזמן!!! תנסו אותו גם אתם: http://shukabit.co.il/
    סגור
  • 5.
    החלטה פשוט טיפשית (ל"ת)
    דני 11/04/2016 21:27
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 4.
    עד שיש פרסומות טובות מורידים אותן, חבל (ל"ת)
    לנה 11/04/2016 21:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    מעולה
    עפר 11/04/2016 20:48
    הגב לתגובה זו
    0 3
    טוב מאוד חבל שרק עכשיו, למה צריך לפגוע באנשים כדי להצליח
    סגור
  • 2.
    יצוגית דחוף
    אודי 11/04/2016 20:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תביעה יצוגית כנגד ביטוח ישיר תממן לנו סוכני הביטוח את הקיץ בקריביים
    סגור
  • 1.
    שופט טיפש (ל"ת)
    שופט טיפש 11/04/2016 19:29
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • למגיב 1 גם אתה (ל"ת)
    יוסי 11/04/2016 21:21
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור