סגירה מעורבת בת"א: המעו"ף איבד 0.1%, תדיראן הולדינגס צנחה 9%, בזק ירדה 2.5%

פועלים המשיכה לרדת על רקע התפטרותו של ציון קינן; אל על טיפסה 3.6% ברקע לצניחת הנפט
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel

היום הראשון לרבעון השני של 2016 בבורסה בת"א נסגר היום (א') במגמה מעורבת במחזור מסחר דליל, כאשר מדד המעו"ף איבד 0.1% בהובלת בזק -1% בזק 563.3 -1% בזק בסיס:569 פתיחה:569 גבוה:578 נמוך:562.4 תמורה:44,015,703 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שצנחה 2.54%. מדד ת"א 75 עלה 0.22% ומניית אל על +1.65% אל על 141.5 +1.65% אל על בסיס:139.2 פתיחה:138.6 גבוה:141.9 נמוך:138.6 תמורה:1,589,639 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה בעליות של 3.63% בצל התרסקות הנפט. הנפט איבד ביום שישי 4.5% מערכו, למחיר של 36.6 דולר לחבית (אחרי האמירה של שר הנפט הסעודי). 

בוול סטריט המסחר ננעל ביום שישי בעליות נאות (לאחר פרסום דו"ח התעסוקה), אך באירופה המדדים סגרו בירידות חדות. לגבי דו"ח התעסוקה האמריקני, נציין כי הדו"ח הצביע על תוספת של 215 אלף משרות בחודש מארס, מעל הציפיות. במקביל, אך במקביל שיעור האבטלה עלה ב-0.1% ל-5%. 
מדד ת"א 35 +0.16% מדד ת"א 35 1,533.98 +0.16% מדד ת"א 35 בסיס:1,531.46 פתיחה:1,536.88 גבוה:1,537.96 נמוך:1,530.01 תמורה:723,386,625 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.45% מדד ת"א 90 1,144.02 +0.45% מדד ת"א 90 בסיס:1,138.94 פתיחה:1,140.05 גבוה:1,145.45 נמוך:1,140.02 תמורה:177,163,087 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.08% מדד ת"א בנק 1,975.69 -0.08% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,977.22 פתיחה:1,978.86 גבוה:1,985.2 נמוך:1,972.76 תמורה:148,483,725 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר עמד על 407 מיליון שקל.
טבע +0.01% טבע 7,099 +0.01% טבע בסיס:7,098 פתיחה:7,150 גבוה:7,240 נמוך:7,000 תמורה:70,053,311 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 1.18% ותמכה במעו"ף כמו גם  אופקו הלת' +4.99% אופקו הלת' 1,556 +4.99% אופקו הלת' בסיס:1,482 פתיחה:1,509 גבוה:1,567 נמוך:1,486 תמורה:9,674,732 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  שעלתה 2.6%.מניית  פועלים +0.47% פועלים 2,548 +0.47% פועלים בסיס:2,536 פתיחה:2,533 גבוה:2,563 נמוך:2,530 תמורה:63,171,197 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לרדת 1.49% (כמו כל מדד הבנקים) ברקע התפטרותו של ציון קינן.   בזק -1% בזק 563.3 -1% בזק בסיס:569 פתיחה:569 גבוה:578 נמוך:562.4 תמורה:44,015,703 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , שירדה ביום חמישי 2%, איבדה מעל ל-2.5% במחזור הגבוה בבורסה.
נציין כי בעוד המעו"ף איבד 0.83% ביום חמישי והשלים נפילה שבועית של 2.4%, מדד ה-S&P500 דווקא טיפס 1.8% בסיכום השבוע החולף וסגר בשיא מתחילת 2016.
בשבוע הקרוב השווקים יגיבו למדד מנהלי הרכש בשירותים (ISM) בארה"ב, אשר יתפרסם ביום שלישי. מדובר בנתון חשוב לאור המשקל המשמעותי של ענפי השירותים בארה"ב.  בחודשים האחרונים מדד זה הצביע מעט על חולשה (53.4 לעומת קרוב ל-60 לפני חצי שנה). ביום רביעי יתפרסם פרוטוקול הדיון של הפד' מאמצע מארס.
דונאלד טראמפ, המועמד הרפובליקני המוביל לנשיאות ארה"ב, טוען כי ארה"ב נמצאת לקראת מיתון מאסיבי, ומתייחס גם למניות. {לכתבה המלאה - לחץ כאן.}
מניות במרכז
אפריקה -0.98% אפריקה 20.2 -0.98% אפריקה בסיס:20.4 פתיחה:20.6 גבוה:20.6 נמוך:19.5 תמורה:398,140 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  איבדה 1.53% לאחר נפילה של 21% בשבוע החולף, וזאת בצל הורדת דירוג וקבלת מכתב מהבנקים הלווים לאפי פתוח. אם לא די בכך, בעל השליטה לב לבייב נתפס בהתבטאות חריפה על הבנקים. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
אופל בלאנס -0.69% אופל בלאנס 231.5 -0.69% אופל בלאנס בסיס:233.1 פתיחה:233.1 גבוה:233.6 נמוך:229 תמורה:53,815 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה בחמישי האחרון על עלייה של 20% בהכנסות ל-19.3 מיליון שקל ב-2015, ועל עלייה של 28% ברווח הנקי ל-7.7 מיליון שקל. 
מניית מטומי +0.03% מטומי 337.6 +0.03% מטומי בסיס:337.5 פתיחה:347.5 גבוה:350 נמוך:320 תמורה:290,118 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסגרה בירידות חדות ביומה הראשון במדדים באחוזת בית. לכתבה המלאה - לחץ כאן.

תגובות לכתבה(125):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 64.
    ננו+בונוס
    יוסי 04/04/2016 12:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קרה נרדמו???
    סגור
  • 63.
    כלכלית
    יניב 04/04/2016 07:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הירידה הכלכלית אתמול , זה מימוש בלבד לדעת בלבד
    סגור
  • 62.
    אפריקה לקראת סיום התיקון - כל ההבלים מאחורנו לא לשכוח ש (ל"ת)
    מנו 03/04/2016 18:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 61.
    לכל המריצים של כלכלית ירושלים
    הרצת מניות זה פלילי 03/04/2016 16:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מבין שאתם מחפשים פראיירים שיקנו כי אתם רוצים לצאת ממנה. היא ירדה מעל 3% היום וזה אומר הכל.
    סגור
  • 60.
    אופקו עלתה ב2.6% קפיצת חתול מת חחחחחחחחח (ל"ת)
    בוגלולו 03/04/2016 16:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אופקו
    אריק 03/04/2016 20:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה עם אופקו .?יש סיכוי עוד לעליה?
    סגור
  • 59.
    נהוג לעשות סדר ונקיון.
    לקראת פסח 03/04/2016 16:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    טוב . לא נספיק הרבה עד פסח הזה. רק בקטנה כמה אחוזים בריאים ושמנים. אבל. אחרי פסח. מקבלים בראש יופי יופי. אבל בכל זאת יש שמועות שהשנה יקדימו בכל זאת את הסמנטוכה שאחרי פסח ללפני פסח כי רוצים עד פסח הבא בעוד שנה סופית נקיון מושלם פוליש וואקס יהיה אפשר להתגלח מהמראה שבריצפה. אבל מרוב נקיון ופןליש באמת להיזהר חלילה לא לשבור יד או רגל חלילה שזה כבר יותר מידי יש שבורה וחור ענק בכיס שלקח הכל כי היינו חזירים ואף קנינו את כל הזבל האפשרי.
    סגור
  • 58.
    מחזור מטורף מה מתרחש שם (ל"ת)
    כלכלית 03/04/2016 16:02
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 57.
    שמו לה ברקס (ל"ת)
    בורסה 03/04/2016 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • שמים ברקס עושים מה שרוצים (ל"ת)
    הנוכלים 03/04/2016 15:55
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • טען עוד
  • נכון. צודק. (ל"ת)
    נוכל 03/04/2016 16:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • קניתי הגנות,כנראה צופים קדימה וצופים ירידות (ל"ת)
    כלכלן 03/04/2016 16:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 56.
    מה הסיפור של בזק?
    עופר ג. 03/04/2016 15:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יכול להסביר לי ?
    סגור
  • זה בגלל שקניתי. קרמה שלילית
    ביזו 04/04/2016 06:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אצלי אין עליות. קניתי בזק וכבר יורדת 10 אחוזים. מוכן למכור במחיר הקרן. אולי שווה לכם להוציא אותי מהנייר.
    סגור
  • ככל הנראה
    בזק 03/04/2016 16:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היועמש ככל הנראה ימנע מביבי להמשיך לדון ולקבל החלטות בעניינים הנוגעים לבזק, בגלל חברותו עם אלוביץ, מה שימנע ממנו לקבל החלטות לטובתה.
    סגור
  • לא עיסקך. (ל"ת)
    זה 03/04/2016 16:28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 55.
    כתבה ראשית ביאוהו פיינס-השאלה איך ישפיע מחר על המסחר?
    משקיע 03/04/2016 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    MILWAUKEE (Reuters) - Republican presidential front-runner Donald Trump predicted that the United States is on course for a "very massive recession," warning that a combination of high unemployment and an overvalued stock market had set the stage for another economic slump. "I think we’re sitting on an economic bubble. A financial bubble," the billionaire businessman said in an interview with The Washington Post published on Saturday.
    סגור
  • לא ישפיע!!!
    מוטי 04/04/2016 02:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסם של יילן חזק מהכל. לוקחים ונרדמים!!!
    סגור
  • אין מצב שייבחר אפילו לא דייק בעובדות הכי בסיסיות
    חחח 03/04/2016 15:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על איזה חוסר תעסוקה הוא מדבר? רק בשישי פורסמו נתונים טובים משוק בעבודה שמראים שהמשק האמריקאי בתעסוקה מלאה
    סגור
  • הבלתי מועסקים נשרו מהסטטיסטיקה
    שמטוב 04/04/2016 00:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיעור המועסקים בארצות הברית הוא 40 אחוז, חלקם מרצון ולחקם מיאוש לחפש עבודה. יש ישראבלוף ויש אמריקהבלוף. כמו שבישראל המדד משקר כך גם בארצות הברית רוב הסטטיסטיקות המחמיאות משקרות כל הן מעקמות את מרחב המידגם.
    סגור
  • * שיעור הלא מועסקים הוא 40 אחוז
    שמטוב 04/04/2016 08:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    5 אחוז זה הוקוס פוקוס סטטיסטי.
    סגור
  • אף נשיא או מועמד לא דיבר ככה לעולם, חוסר אחריות
    ? 03/04/2016 15:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משווע. אם אנשים יחשבו שהוא יהיה הנשיא הבא,כולם יכננסו לפאניקה?
    סגור
  • תופתע. לא כולם עדר מטומטם
    שמטוב 04/04/2016 08:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואמירת האמת עדיפה על הסתתרות מאחורי שקרים.
    סגור
  • 54.
    מה קורה באינסוליין ? לא ראיתי הודעה (ל"ת)
    גלעד 03/04/2016 14:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    השוק צריך לעלות! איזה ניתוח נכון ויפה
    דודו מהשוק בעפולה 03/04/2016 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ת"א 25 תעלה או תרד בלי שום קשר לכלום. רק עפ"י גחמתם של סוחרי המעוף. לכן צריך להפסיק ולסחור בארץ. חבל על הכסף שלנו.
    סגור
  • 52.
    מישהו יכול להסביר לי איך כיטוב רכזה מחזור כמעט כמו טבע?
    נקודה למחשבה 03/04/2016 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבוע שעבר דומני היו יומיים בכל יום היה בין 7 ל 10 מיליון ש"ח מחזור. טבע שנסחרת ב 55 מיליארד לעונת כיטוב שנסחרת 50 מיליון. טבע היום לצורך העניין מחזור של 18 מיליון. מי המוסדיים שקונים שם ?
    סגור
  • קוראים לזה סקויז
    מוטי 04/04/2016 02:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה נעשה כדי שחגמים כמוך יתפתו ויכנסו בסכומים גדולים יותר. תרשום בבקשה : שורט חזק עם עצירת ביניים ב-3.8$ ומשם ללא רחמים ל-0.20 סנט למניה. את החשבון לגבי המניה בארץ תעשה לבד!!!
    סגור
  • 55 מיליארד דולר לעומת 15 מיליון דולר
    נקודה למחשבה 03/04/2016 14:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אחת מול השנייה
    סגור
  • 51.
    בורסה
    ג. יפית 03/04/2016 14:04
    הגב לתגובה זו
    5 1
    השוק הכי מגעיל שיש זה ישראל לא יתכן שכל העולם עולה ואצלנו כלום אבל ממש כלום, אני מציעה לכולם פשוט לסגור מחשבים לא להיכנס לבורסה ולתת למכונות להתברבר עם עצמם
    סגור
  • לג. יפית . את צודקת צריך למנף את זה למעלה כל יום
    דודו מהשוק בעפולה 03/04/2016 15:12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עד שכולם יפנימו וישארו רק המכונות בינם לבין עצמם.
    סגור
  • 50.
    שבוע שעבר קראתי פה שמישהו המליץ על הדולר
    ריבית ודולר 03/04/2016 13:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בינתיים הדולר ממשיך לרדת די צפוי, לאור דחיית העלאות הריבית בארה"ב.ספק אם תהיה שם עליית ריבית בעתיד הנראה לעין
    סגור
  • 49.
    גם אריופה כנראה תעלה מחר אחרי המימוש בשישי במיוחד
    שוק 03/04/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אחרי החדשות הטובות מארה"ב שוק העבודה, שהביאו את השוק לעליות יפות בסיום
    סגור
  • 48.
    השוק היום צריך לעלות.היו ירידות בשבוע שעבר ושישי
    שוק 03/04/2016 13:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עליות בארה"ב. הכלכלה בארה"ב משתפרת מיום ליום, גם שוק העבודה.
    סגור
  • 47.
    פחות מ 228 מיליון בדיחה (ל"ת)
    מחזור בבורסה 03/04/2016 13:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 46.
    וסוחר מעוף גדול
    משקיע ערך 03/04/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    7 2
    תהיינה ירידות אבל בשום אופן לא נחצה את 760 במעוף ומטה. מי שבונה על זה שישכח מזה.
    סגור
  • יחצה ואף לשתיים
    מוטי 04/04/2016 02:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תרשום לך במבי יחצה את 760 בדיוק בחצי !!! ואם לא הבנתה אז התחנה האחרונה זה באזור 340-420. שינה טובה עד לתחנה אחרונה!!!
    סגור
  • יש לך הסבר למה ת"א לא מתייחסת לעליות בארה"ב? (ל"ת)
    למשקיע ערך 03/04/2016 14:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 45.
    למי ששם לב מניות ביו מתחילות מומנטם בארה"ב,מדד ibb
    ביו 03/04/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ירד הרבה לאחרונה,ורק לאחרונה ניכרת מגמת עליות.זה המשיך בסוף השבוע בארה"ב. זה טוב, הרבה חברות ביו מתחילות לרכש ביקושים ועליות. לכן חשוב למצוא את הנכונות ולהנות מגל העליות.
    סגור
  • 44.
    מלכודת להיזהר ! למרות העליות ישנה סטיה שלילית במומנטום (ל"ת)
    כיטוב 03/04/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • אם ככה את המשקיע אז עדיף לך לצאת משוק ההון (ל"ת)
    משקיע 03/04/2016 13:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • קשקוש,היא לא התחילה לעלות,עכשיו זה רק החימום,נסחרת
    כיטוב 03/04/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מעל כל הממוצעים בארה"ב ושישי היתה אפילו קנייה של כמעט רבע מיליון שקל בשער 4.8. עדיין נסחרת בירידה של 875 בשלוש שנים. רק להבין את הפוטנציאל כי מאז חלו התפתחויות שהם החלום הרטוב של כל חברת ביו בארץ ובעולם.
    סגור
  • 43.
    לדעתי
    משקיע 03/04/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כיטוב פארמה הדבר הבא. מכמה שידוע לי בטווח של יום יומיים עד מקסימום שבועיים אמורה החברה להוציא הודעה מסודרת בדבר בקשה ל-FDA לאישור שיווק תרופת הקומבינציה שלה שזכתה בתוצאות חיוביות גורפות. לדעתי מדובר באחת ההזדמנויות החזקות שיש כיום בשוק ולפי ההתנהלות שלה בשבועיים האחרונים בוול-סטריט נראה שביום בו תצא ההודעה יהיה דרמה גדולה במניה ולא תרצו לפספס את זה. כמובן שכשהיא תעלה חזק יבוא גם תיקון אח"כ ואז אפשר לחזק. דעתי האישית בלבד לא מעבר
    סגור
  • מסכים מאה אחוז לעניין הפוטנציאל. רק תיקון קל
    הערה למשקיע 03/04/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אמורה לפרסם קודם pre nda שזה אמור להיות בכל יום לדעתי. NDA סופי יפורסם ברבון השני" ז"א עד לקיץ, זה אמור להביא את הקפיצה המשעותית. עד אז לדעתי היא תגיע לפחות ליעד המחיר הנמוך שנקבע לה 10 דולר. דעתי האישית.בלבד אבל אם הכל עובר חלק, וזה מה שצפוי כי התוצאות כבר הראו שהם עומדים בדרישות המוקדמות של FDA, אז ביציאה לשוק שצפוייה ב 2017 היא תסחר לפחות ב 100 מיליון דולר וגם אז תיחשב זולה מבחינת הרווחים הצפויים. יש לזכור בגל האנליסטים צופים לה מאות מיליוני דולר מכירות (וההוצאות ,כולל לייצור התרופה זניחות כי מדובר בשתי תרופות שכבר מאושרות,אבל היתרון של כיטוב שהיא הצליחה להפחית את תופעות הלוואי).אותה תרופה שכבר מוכרת בכ 1-2 מיליאד דולר בשנה כוללת את תופעות הלוואי.
    סגור
  • 42.
    טבע הולכת לרדת ל-40 דולר , חבל מאוד (ל"ת)
    אנונימי 03/04/2016 11:23
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • אתה נדיב!!!
    מוטי 04/04/2016 02:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניפחו את האם אימא את מדד הביו בארה"ב אז צפה מימוש לפחות מחצי של היום. 18-20$ זה במקרה הטוב!!!
    סגור
  • 41.
    כיטוב
    כיטוב פארמה 03/04/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    4 2
    פער ארביטראז' צריך להעמיד אותה על 87-88 למה רק 84? ומכאן הדרך עוד ארוכהההה
    סגור
  • שומרים קצת למחר:) (ל"ת)
    לשואל 03/04/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    מצרים ביקשה מישראל סיוע בגז ובמט"ח בתמורה לקרקע
    מזרחן 03/04/2016 11:06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    צמודת גבול שתסופח לישראל...... ישראל נואשת לקרקע ומצרים לכסף...... צריך למצוא מקום חדש לבדואים בפזורה בנגב בגלל פיתוח מסיבי של הנגב
    סגור
  • 39.
    השוק צריך לתקן היום ולעלות
    שוק 03/04/2016 10:57
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אחרי סוף שבוע רגוע ועליות בשישי
    סגור
  • באמא שלך?
    לשוק 04/04/2016 02:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז למה הוא לא מקשיב לך? אולי גם השמש צריכה להתחפש לירח? אההה?
    סגור
  • 38.
    כיטוב, תסחר מעל 100 השבוע לדעתי, אחרי הזינוק בארה"ב
    כיטוב 03/04/2016 10:48
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ביום שישי, לא נראה לי שמישהו יקח פה סיכוןוימכור, במיוחד שברור כעת שארה"ב מתחילה להוביל ולא ישראל. למי שעקב בשיש אחרי המסחר בארה"ב, היו מספר קניות בודדות בסכומים גדולים.אחד מהם היה כנעט 14000 מניות בשער 4.8 בערך 55 אלף דולר של קנייה בודדת. לפני שבוע וחצי שפורסמו האחזקות בארה"ב התברר שבעלי עניין בארה"ב כבר מחזיקים 48.6% מכל המניות, לא אתפלא אם עברנו כבר את ה 50% אחזקה. כל הנאמר לעיל על דעתי האישית בלבד ולא המלצה.
    סגור
  • לך תריץ ביד
    לכיטוב 04/04/2016 03:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה "טרול בתשלום". מוכן להוכיח זאת גם בביה"מש ואם לא כך אז אתה פשוט שותה קפה חזק מדי בבוקר ולא ישן טוב בלילה!!!
    סגור
  • 37.
    ננו
    עדי 03/04/2016 10:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הפריצה בדרך...
    סגור
  • 36.
    אשמח לקבל פרטים על כיטוב פארמה (ל"ת)
    דן 03/04/2016 10:25
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • כיטוב נייר בלוף. יש פה אנשים שמנסים כל הזמן להריץ
    שמטוב 04/04/2016 08:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותו. לא חשובה הסיבה, רק שמוטב להתרחק מנייר שמנסים להריץ אותו.
    סגור
  • את לא רצינית
    ארי 03/04/2016 11:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי שיענה לך פה הוא אינטרסנט. לטוב ולרע. תפתחי פשוט את האתר שלהם ותבדקי
    סגור
  • 35.
    כיטוב פארמה ניראת מצויין בפתיחה (ל"ת)
    mor 03/04/2016 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • בואו לא נפתח פה לשטן (ל"ת)
    אבי 03/04/2016 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 34.
    כלכלית לטווח בינוני (ל"ת)
    אנליסט בכיר 03/04/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 33.
    וואי וואי איזה עליות (ל"ת)
    סולם יעקב 03/04/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    טבע עדיין מנופחת
    גנרי 03/04/2016 09:55
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לדעתי טבע יקרה ונסחרת הרבה מעל השווי שלה. יש לה לרדת 8-10 אחוז נוספים ואז נפתחת אופציה מעניינת
    סגור
  • 31.
    יאלה רציו בקרוב בשורות מצויינות (ל"ת)
    יאלה ליויתן 03/04/2016 09:29
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • הבשורות הטובות זה שהגז נישאר באדמה בינתיים (ל"ת)
    אחד שיודע 03/04/2016 10:16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 30.
    בארץ ירד ובארהב עולה יפה כבר שבוע (ל"ת)
    המניות צריכות לעלות 03/04/2016 09:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • היכן ניו יורק? על יד פתח תקווה?
    ל 30 03/04/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    והיכן יהוד? על יד מישיגן?
    סגור
  • 29.
    כרגיל יהיו ירידות אבל סבירות ביותר (ל"ת)
    המבין 03/04/2016 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • שני אחוז
    נכון 03/04/2016 12:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למטה עכשיו כל יום יהיה סביר. אם יהיה ארבע אחוז למטה כל יום זה לא סביר.
    סגור
  • 28.
    מהמקורות: ברכות כ"ו א ועוד קצת.
    א100 03/04/2016 08:48
    הגב לתגובה זו
    42 1
    אז:עבר זמנו בטל קורבנו..וזאת תרתי משמע בהיבטים המשמעותיים וכיבדי משקל האפשריים בעת הזאת ובמצב הזה. וקרוב מאד לנ"ל: מה שהיה לא הוא מה שיהיה ובן דודו : כאשר לא יגורנו אכן בא לנו..בגדול..כבר מזמן..אבל אנו רק בהתחלה. יום טוב.
    סגור
  • לפרופסור שהולך נגד הזרם הראשי האדיר
    דודו 03/04/2016 10:53
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כולם טוענים הכיוון למעלה והרבה. אז בסדר היה מימוש בריא בעולם של 10 ואפילו יש כאלו עד 30 אחוז ויותר. אז הבנו ולא פחדנו ולא מכרנו ואפילו קניתי וקנינו המון גם חדש וגם לקזז הפסדים. אתה רואה שאמריקה עפה בשבוע שעבר ותעוף גם השבוע. ישראל היום התחילה במעופה ולדעתי צריכה אפילו היום לסגור פער לעולם לפחות שני אחוז. אז בבבקשה לא להפחיד כי כולנו עם כל המומחים יודעים שיש עוד הרבה בשר להרוויח ומוקדם לחשוב על הנפילות שאתה מדבר עליהם וממש לא יהיו והמימוש 30 אחוז ואולי יותר כבר אחרינו.
    סגור
  • איזה פרופסור
    הפרופ' 03/04/2016 16:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הוא היה פרופסור הוא היה מתעסק בעבודה שלו ולא היה לו זמן להתעסק עם הבורסה. הוא פנסיונר של צה"ל . שקוע בשורט עד צוואר חוץ מרמי לוי ורציו.
    סגור
  • לגבי חברי הפרופסור ,יצאת תותח ותפסת אותו על חם.
    סמימוכר כוסברה בכרמל 03/04/2016 18:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יפה שליכלכת עליו כי הוא יעלב ויחפש עבודה בכוח. הוא באמת בטלן ולא עובד בכלל. כולה הוא מרצה בהרווארד וגם ייל וגם פנסילבניה וגם קולומביה וגם פרינסטון וגם קורנל וגם בראון וגם דארטמות ועוד כמה עם שמות קשים שלא הצלחתי להבין ולכתוב. ואתה גם צודק שהוא קונה אני ראיתי בשופר רמי לוי וגם בסופר רציו. והוא גם מסתובב בשוק מרוב חוסר זמן ובא לבלות עם הג'מעה כאן וגם נותן צדקות הרבה וממלה סלים על חשבונו לניצרכים שאין להם וגם תרם בית כנסת בשכונה בדרום העיר שהיה להם פחון ועכשיו יש להם בית כנסת כמעט אחי מפואר הארץ שעלה לו איזה שלוש או שתי מליון דולר
    סגור
  • לדודו
    כרמית בשם איציק 03/04/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מאחלים לך בריאות והצלחות.
    סגור
  • 27.
    מוכר פוטים על הבוקר (ל"ת)
    סוחר 03/04/2016 08:42
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • צודק השוק חיב לצמצם פער מאמריקה (ל"ת)
    אורן 03/04/2016 09:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    היום השוק סוגר 1462 בוודאות. שוק שקוף מידי (ל"ת)
    אורן 03/04/2016 08:30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • אתה עץ בוק או עץ טמבל?
    לאורן 03/04/2016 18:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך ידעת על הבדיוק?
    סגור
  • למרות שנראה שלא.
    גם אם 03/04/2016 08:49
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בכל מקרה תקבלו ב462 ביום לא רחוק.
    סגור
  • 25.
    תעקבו אחרי כלכלית ים (ל"ת)
    משקיע קטן 03/04/2016 08:23
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 24.
    מניות מומלצות
    איל 03/04/2016 01:58
    הגב לתגובה זו
    6 4
    קנו בזק לאומי וטבע. אל תגידו שלא אמרו לכם!
    סגור
  • 23.
    רוצחים שקרנים עופו מחיי
    י 02/04/2016 23:49
    הגב לתגובה זו
    1 2
    "כולם רוצים לשלוט בעולם"=שקר,כי אני לא רוצה לשלוט בעולם. הסתלקו מחיי או שאקח את תפקיד השטן ברצינות
    סגור
  • קח. אבל אני לא אוותר עליו בקלות. (ל"ת)
    בסדר 03/04/2016 08:34
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 22.
    טבע פרסמה הודעה מעולה
    ירון הלמן השקעות TM 02/04/2016 22:54
    הגב לתגובה זו
    4 4
    צפויה להתאושש במשך השבועיים הקרובים
    סגור
  • טבע
    אביבי 03/04/2016 02:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה ההודעה
    סגור
  • 21.
    הורידו את המניות כל השבוע האחרון (ל"ת)
    שחקני המעוף נוכלים 02/04/2016 22:46
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • לא הורידו.
    שטויות 03/04/2016 08:51
    הגב לתגובה זו
    8 1
    התפכחות בדרך לשאול.
    סגור
  • 20.
    פער האברביטראז השלישי הכי גבוה מכל המניות הדואליות
    כיטוב פארמה 02/04/2016 22:28
    הגב לתגובה זו
    16 6
    בהצלחה.
    סגור
  • 19.
    כלכלית ירושלים
    יניב 02/04/2016 22:24
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הנייר הכי סבבי שיש לפי דעתי בתקופה הזאת
    סגור
  • 18.
    כלכלית ירושלים
    יניב 02/04/2016 22:24
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הנייר הכי סבבי שיש לפי דעתי בתקופה הזאת
    סגור
  • 17.
    ורק גורביץ' אמר
    אלון 02/04/2016 21:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תיקון למטה גרפים שמפים...
    סגור
  • מה פרוש שמפים?
    לאלון 03/04/2016 08:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה אולי טיפ למניה שתישה 1000%?
    סגור
  • 16.
    תקנו מניות בנקים , המניות הכי זולות בבורסה
    מוסדי 02/04/2016 21:41
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כולם מתחכמים ומחפשים מניות אבל לא שמים לב שיש סקטור אחד שבאמת זול כלכלית ודקה אחרי שמסקנות ועדת שטרום יצאו וכולם יראו שאין כל חדש באיומים על הבנקים , הסקטור ילך למהלך של עשרה עד חמישה עשר אחוז בזמן קצר ביותר. חבל לפספס במיוחד שאין סיכון במניות אלו!
    סגור
  • לך תדפוק עוד באנג ותקח עוד הלוואה
    למוסדי 04/04/2016 03:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקנות שלא יחסר לך!!!
    סגור
  • 15.
    אין מה לחפש בת״א
    קובי 02/04/2016 21:32
    הגב לתגובה זו
    11 3
    הבורסה לא מתרוממת
    סגור
  • אתה רוצה שאחרים ילכלכו הידיים וירימו?
    לקובי 03/04/2016 08:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרם אתנ עם חבריך את הבורסה והפסק לקטר. לא חייבים לך כלום. אבל בגדול נמשיך להוריד את 25 עד לאזור 400.
    סגור
  • 14.
    מודיעין - שבוע שבו כל יום צריכה לצאת הודעה
    יוסי 02/04/2016 21:32
    הגב לתגובה זו
    3 4
    מושקע וממליץ בחום. מתכוון לחזק עם כל ירידה במידה ותמשיך.
    סגור
  • שמעתי שגבעות רוכשת את מודיעין
    ליוסי 03/04/2016 08:57
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ומצרפת אותה אליה.
    סגור
  • מודיעין
    אביבי 03/04/2016 02:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אתה חושב שתהיה הודעה האם יש בכלל הודעה מתוכננת
    סגור
  • 2 הודעות בקנה
    יוסי 03/04/2016 11:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    1. חתימת הסכם על הקידוח בקליפורניה - כל יום . דד ליין החודש. 2. התחלת קידוח בארץ בדניאל. גם צריך לקרות בקרוב מאוד.
    סגור
  • 13.
    ירידות שערים והלוואי שאני טועה. (ל"ת)
    אופיר 02/04/2016 21:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • טועה וחזקות. (ל"ת)
    לא 03/04/2016 08:59
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 12.
    לדלק קבוצה מזמן נגמר הסוס יורדת מחר (ל"ת)
    שלומי 02/04/2016 21:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • דלק זולה
    מדרוב 03/04/2016 07:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דוידנד ב4.16 רווח השנה מתמר 100 מיליון דולר
    סגור
  • 11.
    בקרוב בקרוב תוצאות ניסוי (ל"ת)
    בונוס דוחות טובים 02/04/2016 21:03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 10.
    לאסוף אפריקה למרות שזה בניגוד להגיון
    אלברט 02/04/2016 20:59
    הגב לתגובה זו
    10 1
    לבייב עשה מה שטייקונים אחרים לא הצליחו. הו הצליח להחזיר 70%מהחוב המקורי.עכשיו משתוללים על אפריקה בגלל בעיות ברוסיה שלא תלויות בה.כשברוסיה העניינים יסתדרו אפריקה למעלה כמו טיל
    סגור
  • הייתה שווה פי 400.
    למטה כמו טיל. 03/04/2016 09:00
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תהיה שווה בסול מכאן פעם נוספת אחד חלקי 400.
    סגור
  • 9.
    ממש פתטי לנסות לנחש מה תעשה כאן הבורסה
    דן 02/04/2016 20:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחקני מעוף קובעים הכל. למשל ה"מסחר" ברביעי וחמישי בבוקר - הפקיעה
    סגור
  • אנחנו קובעים.
    הם לא קובעים 03/04/2016 09:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כמה אתה רוצה סגירה סוף שנה? דבר אלי.
    סגור
  • 8.
    שימו לב לפלוריסטם השבוע מהלך חד בקרוב (ל"ת)
    קקטוס 02/04/2016 20:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 7.
    המנתחים הטכניים צריכים לעוף מכל הפורומים (ל"ת)
    רוני 02/04/2016 20:43
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • לך ללמוד
    דורון 02/04/2016 21:57
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ותבין משהו
    סגור
  • וגם אתה.
    שרון 03/04/2016 09:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדאי שתלמד. אנא חשוב, אם אתה מסוגל: ממתי גרפים יכולים לתת איזושהי אינדיקציה, במקום בו הפוליטיקה, הפסיכולוגיה של ההמונים, וקרטליזציה ומכונות פועלות? די, תתפכח. זה שהשקעת, אולי, אלפי שקלים, בקורס מזורז למדעי החנטריש לא צריך למנוע ממך גם לחשוב ולהסיק מסקנות.
    סגור
  • 6.
    בזק,רמי לוי וטבע פשוט בזול (ל"ת)
    לאסוף לאסוף 02/04/2016 20:26
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 5.
    דלק קבוצה עולה מחר 10 אחוז (ל"ת)
    רקפת 02/04/2016 20:08
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • 18% (ל"ת)
    יאיר 02/04/2016 21:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • גם 10% לא יספיקו אחרי נפילה של 50% (ל"ת)
    מה החגיגה!!! 02/04/2016 21:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לכבוד מה מניה ניפילה?
    אורי 02/04/2016 20:41
    הגב לתגובה זו
    0 3
    נפלה50% על מה תשובנ לא סופר אותנו
    סגור
  • 4.
    כיטוב פארמה
    אסף 02/04/2016 19:47
    הגב לתגובה זו
    8 4
    שבוע טוב כיטוב צפוייה לעלות מחר לאחר העליות בארהב בהצלחה
    סגור
  • איזה קפיצה יפה בשישי בארהב,ארהב לוקחת את ההובלה
    כיטוב 02/04/2016 22:27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    וטוב שכך,היו מבסר קניות בסכומים די גדולים,אחת מהם בערך 60 אלף דולר בשער 4.8. עכשיו יחשבו פעמים (כי טוב) לפני שימכרו פה בארץ.
    סגור
  • 3.
    אין כאן בורסה חחחחחח
    שלומי 02/04/2016 19:45
    הגב לתגובה זו
    15 7
    הבורסה קונה ומוכרת לעצמה צד קונה וצד מוכר כבר כמה שנים אין בורסה עדיף שיסגרו ויחסכו הרבה כסף עבור כל ההנהלה
    סגור
  • יש בורסה נפלאה ואני בצורה סולידית
    פ 03/04/2016 08:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ומבוקרת מרוויח בקטנה וסולידית כבר 45 שנה כ40% לשנה. חשב בריבית דריבית את התקופה שציינתי ואת הרווחים על קרן קטנב בסך 150.000 שקל של היום. חשב כמה דירות אני יכול לרכוש מפחות מדירה שהשקעתי ב1971 בלי להוסיף או להוציא ובלי אף תנועה.
    סגור
  • 2.
    שוק 1457 בפתיחה (ל"ת)
    ירושלמי 02/04/2016 19:37
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 1.
    פוטים חוטפים מחר (ל"ת)
    סוחר 02/04/2016 19:37
    הגב לתגובה זו
    4 9
    סגור
  • טעות ידידי (ל"ת)
    חיים 02/04/2016 22:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יפתחו לפוטים מחר את השושאנאהה !! 1462.5 בסגירה (ל"ת)
    אווווף סוף סוף 02/04/2016 21:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אתה יודע או בטוח או חושב או מקווה או חישבת או אמרו לך
    לאוווווווווווווף סוף 03/04/2016 08:26
    הגב לתגובה זו
    9 0
    או אתה רוצה או אתה שואף(אגב. מה זה שושאנאהה?ומה זה פוטים?)או שאתה שגלן מוח לא מקצועי ולא רציני שאיבד את כל ממונו בסך 176.78 שקלים שקיבל כדמי פורים לחנוכה מדודה שושנה?
    סגור