ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

המעו"ף איבד 0.8% בלחץ טבע, בזק ואופקו; קבוצת דלק קפצה 3.75%

ת"א 75 נחלש ב-0.4%; הפועלים ירדה 1% על רקע התפטרותו של קינן; כלכלית ירושלים זינקה 5.5%
ירידות, צילום: Getty images Israel
ננעל הרבעון הראשון של 2016: יום המסחר בבורסה בתל אביב ננעל בירידות שערים, ברקע לירידות השערים באירופה, ומנגד - עליות שערים קלות בניו-יורק. המעו"ף סיים קרוב מאוד לנמוך היומי, עם ירידה של 0.8%. גם מדד הבנקים נחלש ב-0.5%, ומדד ת"א 75 סיים בירידות של 0.4%.
דלק קבוצה -2.15% דלק קבוצה 50,130 -2.15% דלק קבוצה בסיס:51,230 פתיחה:50,990 גבוה:51,480 נמוך:49,600 תמורה:14,923,865 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הובילה את העליות במעו"ף לאחר שפרסמה דו"חות שנתיים, ועלתה 3.75%. מנגד, אופקו הלת' -0.89% אופקו הלת' 1,661 -0.89% אופקו הלת' בסיס:1,676 פתיחה:1,670 גבוה:1,685 נמוך:1,645 תמורה:12,967,937 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לרדת עוד 1.4% לאחר שהתרסקה כמעט 14% ביומיים האחרונים בצל דחיית אישור השיווק מצד ה-FDA.
טבע +1.13% טבע 4,824 +1.13% טבע בסיס:4,770 פתיחה:4,899 גבוה:4,975 נמוך:4,791 תמורה:57,615,403 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נחלשה משמעותית עם פתיחת המסחר בניו-יורק, וירדה בת"א 1.5%, מניית פועלים +3.21% פועלים 2,379 +3.21% פועלים בסיס:2,305 פתיחה:2,340 גבוה:2,389 נמוך:2,325 תמורה:91,353,635 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה כמעט 1% על רקע התפטרותו של המנכ"ל, ציון קינן. גם מניית בזק -0.86% בזק 484.8 -0.86% בזק בסיס:489 פתיחה:486.7 גבוה:489 נמוך:476.4 תמורה:65,173,705 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סיימה באדום, עם ירידות של 2% - על רקע דיווחים (והכחשה לאחר מכן) כי היועמ"ש בוחן לאסור על נתניהו להתערב בענייני החברה, בכובעו כשר התקשורת.
 
מדד ת"א 35 -0.15% מדד ת"א 35 1,415.64 -0.15% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,423.92 נמוך:1,410.3 תמורה:867,110,996 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.05% מדד ת"א 90 1,079.4 +0.05% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,081.16 נמוך:1,075.66 תמורה:57,505,512 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +0.63% מדד ת"א בנק 1,818.14 +0.63% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,806.71 פתיחה:1,806.15 גבוה:1,821.13 נמוך:1,796.09 תמורה:221,226,721 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר, כולל פקיעת האופציות השבועיות, ננעל  על 1.1 מיליארד שקל.
האופציות השבועיות פקעו ברמת 1,455.03 נקודות.

בסיכום השבוע החולף, המעו"ף איבד 2.4%, ת"א 100 ירד 2.2% ומדד הבנקים התחזק ב-0.3%. נציין כי מניית טבע איבדה השבוע כ-4.1%, כך שהיא לבדה החלישה את המעו"ף בכ-0.4%.
בסיכום הרבעון הראשון של 2016, ירד מדד המעו"ף 4.9%, ת"א 100 נחלש בשיעור דומה, ומדד הבנקים נחלש ב-2.7%.

?מניית אפריקה -10.75% אפריקה 19.1 -10.75% אפריקה בסיס:21.4 פתיחה:21.4 גבוה:22 נמוך:18 תמורה:362,892 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שצללה אתמול 7.7% לאחר הדיווח על נקיטת הצעדים מצד הבנק המלווה ברוסיה  נחלשת בעוד 1% הבוקר (המניה צללה 32% תוך מספר ימים). מידרוג הורידה היום את הדירוג של אפריקה. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
בחודש החולף נרשם ראלי מרשים בשוקי ההון בארה"ב, וזה כנראה הטריגר לכך: לכתבה המלאה - לחץ כאן.
בגזרת המט"ח - אתמול סיפר יוסי פרנק, בראיון ל-Bizportal, כי קיימת "הזדמנות קניה חד משמעית" למשקיעים. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
במחלקת המחקר של FXCM ישראל ציינו הבוקר: "הדולר ממשיך לצנוח מטה מול מרבית המטבעות בשוק המט"ח העולמי, וזאת בהמשך לנאומה היוני של נגידת הפד ביום שלישי. אם בשווקים כבר תמחרו בתקופה האחרונה העלאת ריבית בישיבת הבנק באפריל, דבריה של ג'נט ילן, שציינה כי ייתכן כי יהיה על הבנק ליישם מדיניות הדרגתית יותר של העלאות ריבית, למעשו ציננו מאוד את ציפיות הריבית וגרמו לנסיגה חדה של הדולר.
"הדולר-שקל צנח אמש עד לשפל של 3.755, באזור רמות השפל של יוני-אוגוסט 2015, לפני שהתאושש אל מעל 3.77. דבריה של ילן הפתיעו במידה רבה את הפעילים בשוק, וזאת לאחר שורה של התבטאויות ניציות מצד חברי הבנק בימים האחרונים, שרמזו על סבירות גבוהה להעלאת ריבית באפריל".
מניות במרכז:
מיטרוניקס +3.52% מיטרוניקס 1,705 +3.52% מיטרוניקס בסיס:1,647 פתיחה:1,647 גבוה:1,708 נמוך:1,647 תמורה:2,131,420 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה בדו"חותיה כי סיימה את שנת 2015 בצמיחה של 15.3% במכירות.
אופקו הלת' -0.89% אופקו הלת' 1,661 -0.89% אופקו הלת' בסיס:1,676 פתיחה:1,670 גבוה:1,685 נמוך:1,645 תמורה:12,967,937 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התרסקה בכמעט 14% ביומיים האחרונים, ופתחה גם את המסחר הבוקר בירידה של ג-3% תרכז עניין.
פרסום ראשון סייפ-טי גרופ +1.93% סייפ-טי גרופ 439.1 +1.93% סייפ-טי גרופ בסיס:430.8 פתיחה:430.8 גבוה:443.9 נמוך:436.3 תמורה:63,846 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מתכוונת למזג את פעילות חברת סייפטי. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
מניית  מזור רובוטיקה -1.63% מזור רובוטיקה 10,850 -1.63% מזור רובוטיקה בסיס:11,030 פתיחה:10,980 גבוה:10,980 נמוך:10,700 תמורה:3,034,964 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  המשיכה לספק נחת למשקיעים בה, כשלאחר שטסה אתמול 10%, ועלתה 1.2%, אחרי שזינקה כ-3% בשעות הבוקר. זאת - בציפייה דרוכה של המשקיעים לקראת פרסום דו"ח המכירות הרבעוני שלה.
טאואר -0.81% טאואר 12,300 -0.81% טאואר בסיס:12,400 פתיחה:12,300 גבוה:12,400 נמוך:12,200 תמורה:31,173,451 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , שזינקה אתמול 5.8% לאחר תקופה רעה למניה, התממשה בכ-1.25%.
כלכלית ירושלים +0.82% כלכלית ירוש 965.6 +0.82% כלכלית ירושלים בסיס:957.7 פתיחה:957.7 גבוה:974 נמוך:957.7 תמורה:1,657,720 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 5.5% במחזור עצום של 45 מיליון שקל, בשל עדכון המדדים.
תגובות לכתבה(129):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 56.
    כפי שאמרתי בנקים פריגו ואבע לא להגוע בתיקשורת (ל"ת)
    עודד 02/04/2016 17:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 55.
    קנו לונג דקס בירידה.ואלוני חץ.לא לנגוע בבזק (ל"ת)
    שרון 02/04/2016 17:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 54.
    רק,בנקים וטבע. לא לנגטע באל על ולא בבזק (ל"ת)
    ויקי 02/04/2016 17:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    קנו בנקים כפע שאמרתי לא לגעת בבזק ולא אל על (ל"ת)
    חיים ליכט 02/04/2016 17:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 52.
    טאואר אלוני חץ פועלים ולאומי קנייה חזקה לא בזק (ל"ת)
    יעקב 01/04/2016 09:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 51.
    ק
    ק 31/03/2016 21:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ק
    סגור
  • 50.
    בורסה מורסה
    אורי 31/03/2016 19:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בורסה מורסה!
    סגור
  • 49.
    גורביץ הליצן לא יודה על הטעויות כנל בועז איילון (ל"ת)
    עודד 31/03/2016 19:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    תטא גורביץ והדפקט מאיר ברק צריכים להימחק (ל"ת)
    עודד 31/03/2016 19:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 47.
    פשוט הפוך לגורביץ החלש (ל"ת)
    קובי 31/03/2016 18:59
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • טען עוד
  • 46.
    אמרתי חכם רק דקס לונג פי 3אסבאנד פי לונג.ונסדק לונג (ל"ת)
    קובי 31/03/2016 18:59
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 45.
    אז שטב לא טעינו כין אין טעויות. לא בזק.לא נפט ולא אל ע (ל"ת)
    נחום 31/03/2016 18:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    הבורסה גמורה בארץ.יש עליות בארה"ב!!! (ל"ת)
    מישה 31/03/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    36 1
    סגור
  • למישה
    א 31/03/2016 18:37
    הגב לתגובה זו
    17 0
    1.אתה צודק. 2.לא רק בארץ. 3.אני מאמין שהחברה הטובים מזרימים לך קצת חיזוקיות.
    סגור
  • 43.
    כיטוב פתחה בעליה 1.4% נראית טוב (ל"ת)
    כיטוב 31/03/2016 16:36
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • עדיף שתסחר רק בארה"ב.מזל שאין מחר מסחר בארץ (ל"ת)
    יפה 31/03/2016 17:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ברזל בארה"ב לא סתם דווח שבעלי מניות אמריקאים מחזיקים
    ברזל 31/03/2016 16:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כבר 48.6% מכל המניות.
    סגור
  • 42.
    כיטוב עולה בארה"ב בינתיים מחזור אפסי
    כיטוב 31/03/2016 16:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עסקה אחרונה 4.45 אבל סכום אפסי.
    סגור
  • 41.
    שוב הנפט יורד ב 1% (ל"ת)
    השוק הזה מטורף 31/03/2016 16:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    שומר נפשו וממונו ירחק... (ל"ת)
    א 31/03/2016 15:49
    הגב לתגובה זו
    26 0
    סגור
  • 39.
    נתונים טובים פורסמו+appla ומקדונלד חדשות טובות
    עליות 31/03/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    US weekly applications for unemployment benefits rise to 276,000, but that level indicates healthy job growth CNBC
    סגור
  • 38.
    כיטוב בטרום,אין עדיין עסקאות ולא ירידות
    תחזור לעלות 31/03/2016 15:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ask נשאר ב 4.72 לעומת 4.4 שער סגירה
    סגור
  • עסקה ראשונה 3.35 ,שנייה 4.45 בעלייה (ל"ת)
    כיטוב 31/03/2016 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ask קפץ הרגע ל 5.12 עדיין אין עסקאות (ל"ת)
    עדכון 31/03/2016 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה זה אומר שהASK קפץ? (ל"ת)
    מושון 31/03/2016 16:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נכנסים ביקושים יפים בטרום,כרגע
    למושון 31/03/2016 16:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    4.23*4.4 שער הסגירה היה 4.4 אתמול. הרגשה אישית ,אנשים יצטערו שמכרו פה בארץ אבל זו הערכה אישית על סמך מעקב צמוד במערכת זמן אמת בארה"ב
    סגור
  • 37.
    כיטוב קניתי אותה בארה"ב כי
    פעמיים כי טוב 31/03/2016 14:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נראה לי משקיעים עוברים מישראל לארה"ב ומעדיפים להחזיק אותה שם. לאט לאט גדלו המחזורים בצורה קיצונית עד ל פי 10-20 מהמוצע, יש לכך סיבה טובה לדעתי. עדיין חבוטה מאד ומי שרכש אותה לפני 3 שנים עדיים מופסד יותר מ 85%, אבל הסבלנות עשוייה להשתלם.זאת לא המלצה אם לקנות או למכור רק דעה אישית
    סגור
  • 36.
    הנפט חזר מירידות של 1% לעליה.לא ייאמן
    עליות היום 31/03/2016 14:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נדיר
    סגור
  • 35.
    שוב מתחזקות הירידות באירופה והחוזים חזרו לאדום
    חוזים 31/03/2016 14:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נראה טוב
    סגור
  • 34.
    מה קורה בתל אביב?
    ראבק 31/03/2016 14:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו באוח יודע משהו אחרת אין הסבר לירידות האלה
    סגור
  • אני אסביר לך
    לרבאק ממוטי 01/04/2016 19:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנקודת מבט של ניתוח טכני אז הדולר מושך את המדד מטה. הרי שהמדדים בישראל (מה לעשות) נקובים בשקלים. אבל זה רק נתון טכני ובלבד ולמי שלא הבין עדיין (כולל אותך רבאק) מוזמנים לפגוש את המעוף עד סוף מרץ 2017 במקום שהוא היה לפני כ-15 שנה ואם לדייק אז בסביבות 340-430 נקודות. ותסלח לי בבקשה אם אטעה בכמה נקודות!!!
    סגור
  • 33.
    ארה"ב חוזים עברו לעליות אצלנו המצב קשה בגלל פועלים
    כי טוב 31/03/2016 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפריקה וכנראה יש דברים שאנחנו לא יודעים. כיטוב, יהיה מעניין היום , נראה איך האמריאים יתחסו לירידות בארץ שאין להם הצדקה.במיוחד לאור עדכונים די מהותיים שאמורים לצאת בכל יום בהתאם לתכנית העבודה של החברה.
    סגור
  • כי טוב
    מאיר 31/03/2016 16:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש ירידה לפי דעתי בגלל המקרה של אופקו הדחייה יש פחד שזה לא יקרה עם כיטוב נקווה שלאבהצלחה לנו
    סגור
  • ידיים חלשות בארץ כי השוק לא משוכלל מספיק (ל"ת)
    דעה 31/03/2016 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    למרות הכל יפותח, והמניות ובמיוחד רציו לא מגיבות?
    ליויתן 31/03/2016 14:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עם היו בשורות רעות היו חותכים אותן ועכשו מה ?
    סגור
  • 31.
    כיסחו את השוק בגלל אופציות של אסתר לבנון (ל"ת)
    מובן מאליו 31/03/2016 13:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 30.
    ביולין???
    משה 31/03/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאחר דיווח חיובי..יורדת חזק..מישהו יודע למה??? המשקעים, השתגעו? אשמח לתגובה.
    סגור
  • כי הם לא דייווחו תוצאות מלאות,בארהב לא אוהבים רמזים (ל"ת)
    למשה 31/03/2016 14:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    פלאזה מוכרת נכס ומקבלת מזומן יותר משווי החברה
    גבי 31/03/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה מקבלת 9.5 מליון אירו אשר גבוה משווי החברה איך מניה לא תטוס מי יודע
    סגור
  • 28.
    מה קורה בתל אביב...
    מהורהר 31/03/2016 13:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בתקופה האחרטנה הבורסה בתל אביב התנתקה ממה שקורה בעולם... כל הבורסו עלו בצורה חדה ובעיקר בשבוע האחרון ותל אביב בכיון ההפוך...במיוחד שלשום ואתמול... למישהו יש הסבר חכם לעיות הזה...
    סגור
  • אתמול הןרידו תחזית הצמחיה למשק באוצר,לכן נסגר ללא שינוי
    לא קורה הרבה 31/03/2016 13:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היום מתחילות ירידות בעולם ונראה שהם ימשכו כי השוק בעולם עלה במשך חודשיים רצוף
    סגור
  • 27.
    תבדוק מה קורה בבורסה אתה אחראי עליה (ל"ת)
    כחלון 31/03/2016 12:02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 26.
    תמשיכו לחלום......... אבל המניה תקרוס (ל"ת)
    כי טוב 31/03/2016 11:59
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • עכשיו גם עברת למודיעין,עם אותה השמצה.
    ל כי טוב 31/03/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כדאי שתקרא טוב את חוק ני"ע, אתה עלול להיות מואשם בניסיון לתרמית ני"ע שהעונש עליה 5 שנות מאסר
    סגור
  • אולי תחסמו כבר את הנודניק הזה (ל"ת)
    למערכת ביזפורטל 31/03/2016 12:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • עזוב את הטרול, הוא עוד לא מבין מה הוא עושה
    אלי 31/03/2016 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהרשות תדפוק על דלת ביתו הוא יבין
    סגור
  • צודק בהחלט,הגם שזה ניסיון לתרמית עבירה חמורה
    מצטרפת לבקשה 31/03/2016 12:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לזרוק ססמאות כאלו, לכל מנייה בו בפורום.
    סגור
  • 25.
    ממליץ למכור הכל אנו על סף מפולת (ל"ת)
    הבורסה לקראת מפולת 31/03/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • אתה לא מחדש כלום. כולם אומרים שתהיה מפולת בבורסה (ל"ת)
    המומחה-מפולת בבורסה 31/03/2016 12:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לא מפולת אבל ירידות בהחלט
    כלכלן 31/03/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מנוס.
    סגור
  • שלום לך "טרול של המוסדיים"
    לכלכלן ממוטי 01/04/2016 19:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן תיקון יהיה של 70% ועד סוף מרץ 2017 תפגוש את המעוף בסוף גל C ברמות של 340-430. חברה החרא הזה כאן הוא "טרול בתשלום של המוסדיים" והמטרה היחידה שלו היא לפתות את גב' כהן מחדרה להכניס את הכסף האחרון שיש לה לרולטה שלו!!! ראו הוזהרתם!!!
    סגור
  • 24.
    האנליסט ד"ר רגורהם סלברג'ו סבור שכיטוב
    הבנת? 31/03/2016 11:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היא "מקרה נדיר בסקטור הבריאות" - חברה שהציגה תוצאות חיוביות בניסוי הקליני הפיבוטלי שלב III והמוצר המוביל שלה הוא בעל יעילות קלינית ומנגנון מוכח. "כיטוב נסחרת בשווי זניח", כותב האנליסט. "אנחנו מאמינים שהמוצר המוביל שלה, KIT-302, יש פוטנציאל להגיע למעמד של בלוקבאסטר (תרופה רבת-מכר, ש.ח.ו) בארה"ב לבדה".
    סגור
  • פורסם בגלובס אחרי שהם קראו את הההמלצה. (ל"ת)
    ראוי לציין 31/03/2016 12:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 23.
    המניה על סף קריסה. ....... יש בריחה המונית (ל"ת)
    מודיעין 31/03/2016 11:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מודיעין
    ששון 31/03/2016 15:14
    הגב לתגובה זו
    0 3
    איזה בריחה ואיזה המונית מורידים אותה במחזור נמוך מאוד כדי לנסות לאסוף סחורה מודיעין יכולה לתקן את מהלך הירידות בהודעה אחת אז אנה לא להפחיד משקיעים. נתראה עוד שנה מהיום אני אוסף כל יום קצת .מחזיק קרוב לחצי אחוז מהון המניות במודיעין .בהצלחה למחזיקים.
    סגור
  • מחזיק קרוב ל 200.000 ועל זה כל המהומה והבלבלת? מר שושן. (ל"ת)
    זאת אומרת 31/03/2016 19:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • תברחו ........ המניה צונחת (ל"ת)
    מודיעין 31/03/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תזהר,לגרום למניפולציה עבירה חמורה,על כל מנייה אתה רושם
    שוש 31/03/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שהיא תקרוס, כיטוב, מודיעין, מה הבאה בתור.אם אין לך הוכחות מוצדות זה ניסיון להשפעי בדרכי תרמית שהעונש עד 5 שנות מאסר.
    סגור
  • 22.
    בקרוב בריחה המונית ......... והמניה תיקרוס (ל"ת)
    כי טוב 31/03/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • נתראה ב 500 בעוד כמה חודשים.חלומות נעימים. (ל"ת)
    כי טוב 31/03/2016 11:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • האמריקאים כבר מחזיקים 48.6% מכל המניות וזה בתקופה
    צדיק 31/03/2016 11:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    של 6 חודשים מאז שהיא נסחרת בנאסק. לא זכור דבק כזה כבר שנים רבות,זה דווח במאיה לפני שבוע נכון לתחילת חודש מרץ, כנראה כבר מעל 50%. וסביר גם שהם השקיעו לטווח ארוך.
    סגור
  • חפשו AQXP ותבינו מה האמריקאים מסוגלים לעשות
    צדיק 31/03/2016 12:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למנייה אחרי פרסום נתונים טובים.אגב aqxp זינקה 3000% ביומיים והיא גם נסחרת בנאסדק,ולפני הזינוק נסחרה אפילו בשווי שוק גבוה מכיטוב,וזה היה רק בגלל הודעה על ניסוי שהצליח בשלב 2 אחרי שעבר הניסוי נכשל. כיטוב סיימה את שלב 3.ואחרי שהם מחזיקים כבר 50% מכל המניות והסחירוצ בה דלה מאד יש בערך 3.8 מיליון adr ואחרי ההחזקות שלהם רק חצי. שלא תגידו שלא שמעתם.
    סגור
  • אתה חושב שהאמריקאים מקשיבים לך?
    לליצן 31/03/2016 11:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאתה רושם את השטויות שלך כל דקה.
    סגור
  • 21.
    כיטוב, כל כך קרובה ל NDA,לתרופה שלכל הדעות תכניס
    צדיק 31/03/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מאות מיליוני דולר, השאלה היא חברת ענק תשים 150-200 מיליון דולר לסיכוי סיכון של מיליאר דולר פוטנציאל. בכל מקרה גם אם לא תרכש לדעתי היא תסחר בלמעלה מ 50 דולר בסוף שנה הבאה. שווי השוק היום לצורך ההשואה עשירית מפלוריסטם למשל וחמישית מביוליין ששניהם רחוקים שנות אור ממועד יציאה לשוק.
    סגור
  • 20.
    השווקים בעולם בדרך לירידות
    כלכלן 31/03/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קצת יותר ממימוש אבל בינתיים לא מפולת.
    סגור
  • 19.
    שאין מסחר ביום שישי. מתי הבורסה כבר תתאפס
    הבעייה אצלנו 31/03/2016 10:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על עצמה. איך אפר להגיב לאירועים בעולם?
    סגור
  • 18.
    היום המניה עולה ....... מזל טוב (ל"ת)
    מודיעין 31/03/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 17.
    שאלת מיליון הדולר מתי מווסתים ירידות במניות בודדות
    תומר 31/03/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משבוע שעבר המעוף ירד מפקיעה 1495 3.5 אחוז בעוד העולם עלה בחדות עיוות מרושע כזה לא היה הרבה זמן.התרוץ הוא אופקו וכו אבל הרבה פעמים ראיתי מניות אחדות יורדות אחרות מאזנות כך שהמדד מתנהג פחות או יותר עם העולם שהנוכלים רוצים למעלה שום דבר לא מפריע לא עולם לא ארביטראזים וכך שהם רוצים למטה הכול תלוי מה רוב הציבור עושה עושים לא ההפך זה שם המשחק
    סגור
  • הנפט צונח מתחת ל 38 הבנת למה יש ירידות? (ל"ת)
    כלכלן 31/03/2016 11:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • על מה אתה מדבר? כולם צופים ירידות לכן יורדים
    אבי 31/03/2016 10:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגם היום יש ירידות בעולם
    סגור
  • תומר- אתה צודק ככה הם מתנהגים שנים
    דודו מהשוק 31/03/2016 10:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לכן צריך להיות מאוד מאוד זהיר במידה ואתה סוחר במעוף
    סגור
  • 16.
    כיטוב, השתכנעתי שזה כדאי,תאחלו לי בהצלחה (ל"ת)
    רון 31/03/2016 10:24
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • יש נגדם תביעה יצןגית. כדאי שתישקול שוב ........ (ל"ת)
    כי טוב 31/03/2016 10:59
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • מה שפרסם בזמנו 16 מילין שקל? כסף קטן
    חמודי. 31/03/2016 11:06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יש לה בקופה מעעל 10 מיליון דולר,לדעתי גם התביעה כבר מאחוריה. ממש זניח ולא משמעותי. זה היה בגלל האופציות או בגלל שהנפיקה בזמנו אם אני לא טועה נכון? נראה לך בכלל שיש לזה בשר, זה בולשיט.
    סגור
  • בהצלחה לך ולכולם
    צדוק 31/03/2016 10:45
    הגב לתגובה זו
    1 2
    גם אני מחזיק ואני חושב שעשית החלטה נבונה.אל תתרגש מכל ההודעות וירידות קטנות אחרי עליות.מימוש זה נקרא.להמתין בסבלנות ויהיה טוב.
    סגור
  • מתי לדעתך יבוא הזינוק? והאם יש לצפות להצעת רכש
    לצדוק 31/03/2016 10:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בשלב כלשהוא? היתה פעם סקירה באחד האתרים בארץ והם העריכו שהמטרה של כיטוב היא להרכש. מה נראה לך? תודה
    סגור
  • 15.
    אמרתי לכם אתמול שהולכים לירידות
    כלכלן 31/03/2016 10:16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ולשים לב גם לנפט,שמתקרב מלמעלה ל 38,רמה קריטית שבדעות בארה"ב ששבירתה למטה תביא לירידות הן בפט והן בשוק, ובלי קשר לזה חייב לבוא מימוש אחרי הראלי. הנפט שבר הבוקר את רמת 38 ונסחר מתחת לה.
    סגור
  • מה לגבי פלוריסטם וכיטוב? (ל"ת)
    ? 31/03/2016 10:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • למי שעקב
    כלכלן 31/03/2016 10:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כבתע בעבר, ששניהם בעלות הסיכון\סיכוי מהטובים ביותר. פלוריסטם לא ממש זולה אבל במידה ותצליח זה יפתח לה דלתות ברבה ממשלות בעולם,כיטוב זולה בצורה קיצונית לא רק בארץ גם ביחס לחברות ביו בארה"ב.
    סגור
  • 14.
    הודעה של משקיע ערך מיום 21.3.2016
    כיטוב 31/03/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    3 3
    כיטוב בעלת מוצר בשלב מתקדם ביותר כאשר רוב הסיכונים כבר מאחורינו, השלימה ניסוי שלב 3 בהצלחה רבה. עד כדי כך רבה שאף אחד לא באמת ציפה שלא יהיה עוד צורך להמשך את הניסוי ולגיוס מטופלים חדשים. התוצאה הטובה שכולם ציפו זה שיצטרכו להמשיך את הניסוי עם סביבות 100 מטופלים חדשים (ולשם כך גייסו את הכספים). אבל מתברר שהניסוי הוכיח הצלחה בלתי צפויה ואין יותר צורך להמשיך את הניסוי בכלל!! כל הכספים שהחברה גייסה יספיקו לה בקלות בשביל להתקיים עד קבלת ההכנסות ממכירת התרופה. כאשר לפני זה עוד צפוי להחתם הסכם מסחור שיכניס לחברה מיליוני דולרים ללא דילול. אני מצפה שההסכם הזה יכלול סעיף עם תשלום מיידי של לפחות 30 מיליון דולר, ועוד מעל 30 מיליון דולר עם קבלת אישור FDA, ועוד לפחות 15% ממכירות התרופה ותשלומים נוספים מאבני דרך עם השגת יעדים במכירות. וזה רק בארה''ב! במקביל יוכלו למסחר את המוצר בשאר העולם. ואני לא אתפלא אם יצליחו להביא הסכם טוב יותר ממה שרשמתי. החברה נסחרת בשער $3.7 בחו''ל ויש המלצה עם יעד של $22.5 למניה תוך 4 שנים. לדעתי היעד הזה בר השגה בטווח קצר הרבה יותר ועוד 4 שנים נראה מניה בשער $60. ג''נ, מחזיק
    סגור
  • ענק, אחלה הסבר. (ל"ת)
    ואו 31/03/2016 10:35
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 13.
    כיטוב - חומר למחשבה
    יעקב 31/03/2016 09:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כיטוב אף פעם לא עמדה בהתחייבויות שלה. לפני כשנה הבטיחו שלא ינפיקו יותר ובפועל הנפיקו בנסדק ( יש נגדם טביעה ייצוגית בנושא זה). לכן גם סביר שההודעה לא תצא ברבעון הראשון. מה שניתן לראות שכל הזמן יש מוכרים גדולים לנייר במחירים הנמוכים שהנייר נסחר כיום. מוכרים אלו הם לא הציבור הרחב כפי שניתן להתרשם מההמלצות החמות באתר זה. מוכרים אלו כנראה יודעים משהו שאנחנו לא יודעים. לכן שכל אחד צריך לעשות את החשבון שלו ולפני שהוא קונה שידע גם מה הסיכון ולא רק את הסיכוי.
    סגור
  • תראה לי מתי נאמר
    ליעקב 31/03/2016 11:01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שלא ינפיקו בארה"ב? בבקשה לא להטעות. אתה עוד לא מבין עד כמה ההנפקה הזו היתה חשובה שהיא נעשתה בשוק הגדול בעולם,אבל תבין בהמשך.
    סגור
  • יש לך הרבה אי הבנות
    ליעקב 31/03/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זה נכון שנפיקה בארה"ב כי התמורה יועדה להמשך הנסוי ולגיוס מטופלים אבל לאחר מכן שפורסם שלב 3 התוצאות היו מדהימות מעבר למה שכולם ציפו והוכרזו כסופיות כי היעד הושג במלואו ועומד בדרישות ה fda כפי שדווח,אגב. הרבה חברות מנפיקות בשלבים מוקדמים זה קורה גם בארץ וגם בארה"ב וזה ממש לא חריג. מה שחשוב כעת, שכל הסיכונים(רובם,אך פעם אין וודאות של 1005 באף חברה9 מאחרויהן, ואין יותר צורך לגייס, יש להם מעל 10 מיליון דולר בקופה שיספיקו עד ליציאה לשוק,כי אין יותר הוצאות. תראה למשל באיזה מהירות קנו בעלי עניין בארה"ב,כבר מחזיקים 48.6% מכל המניות. חריג מאד לאחר 6 חודשים בלבד מאז ההנפקה.
    סגור
  • יש נגדם תביעה יצוגית. זהירות ............ (ל"ת)
    כי טוב 31/03/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • תפסיק לקשקש העיפו את זה מכל המדרגות (ל"ת)
    באמת? 31/03/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    כיטוב שאלה.הם דיוחו שעדכונים היו ברבעוו 1 שנגמר מחר
    דחוף 31/03/2016 09:37
    הגב לתגובה זו
    2 1
    האם זה אומר שעד מחר יוצאת הודעה מה אמר ה FDA שזה מאד משמעותי או שמה שנרשן בתככנית העבודה זה רק צפי ולא מחייב שההודעהתצא ברבעון ראשון .תודה מראש
    סגור
  • יש נגדם תביעה יצוגית. לך תיקרא על ההשלכות ....... (ל"ת)
    כי טוב 31/03/2016 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זה לא מחייב לדעתי. האמריקאין מייחסים חשיבות רבה
    אעע 31/03/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להודעות כאלה,יהיה מעניין זה בטוח.
    סגור
  • תברח ........... (ל"ת)
    כי טוב 31/03/2016 09:45
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 11.
    מומלץ לקרוא את הדיווח 20F משבוע שעבר,הרבה דברים
    כיטוב פארמה 31/03/2016 09:32
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מעננינים, צפי לדייוחים, העובדה שבעלי עניין בארה"ב כבר מחזיקים 48.6% מכל המניות הנסחרות, שוק פוטנציאלי, העבודה עם ה FDA ועוד.
    סגור
  • טמבל. (ל"ת)
    י 31/03/2016 10:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • תברחו ....... יש כאו תרגיל מסריח ......... (ל"ת)
    כי טוב 31/03/2016 09:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • תסביר. אתה פאתטי,זורק אותה הודעה
    ? 31/03/2016 09:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מנסה לקנות אותה בשער נמוך יותר? נראה לך בכלי עניין רק קונים גם בארץ וגם בארה"ב וכל ההמלצות של האנליסטים(לא אחד),אבל אתה הגאון?
    סגור
  • 10.
    מודיעין
    ששון 31/03/2016 09:26
    הגב לתגובה זו
    1 5
    בוקר טוב חברים . לגבי הקידוח בקליפורניה להערכתי תצא הודעה עד סוף אפריל אבל זה להערכתי שולי אני מחכה להודעה על הסכם קידוח בדניאל מזרח ומערב זה מה שחשוב . אני זוכר את רציו בתחילת דרכה גם אז אמרו לנו לא להיתקרב והבריחו משקיעים. להערכתי מודיעין תהיה יותר טובה מרציו . אבקש מכל המלעיזים לא להפריע לי בדגירה זה פוגע בבקיעת הביצים יום טוב ומוצלח . ולזכור שם המשחק סובלנות.
    סגור
  • תודה ששון אוהבים אותך כל משקיעי נודיעין (ל"ת)
    מודיעין תטוס כנסו .. 31/03/2016 09:38
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • מודיעין= גבעות. (ל"ת)
    ימאי 31/03/2016 10:40
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 9.
    לאלי תשובה לשאלתך מציע לך לבחון את העובדות ואת
    כיטוב פארמה 31/03/2016 09:26
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הנתונים יש פה הרבה קשקשנים שאין להם אפילו מושג איך עובדים הדברים ובמיוחד לא מכירים את השוק האמריקאי.אין להם אפילו מושג מה השווי הראוי לחברות בשלב כזה או אחר ואפילו לא עשו שיעורי בית. נכתב רבות עליה.עדיין נסחרת בכ 87% ירידה בשלוש שנים.החלה להתאושש לאחרונה לאחר פרסום תחזיות אנליסטים שהגדירו אותה כמשהו נדיר בשוק התרופות עם פוטנציאל למכירות מעל מיליארד דולר והם צודקים בהחלט. כיטוב שיימה שלב 3 בהצלחה חסרת תקדים והפחיתה סיכונים תרופה שנמכרת כבר כעת בכ 1 עד 2 מיליארד דולר בשנה אחת. לחברה שנחסרת ב15 מיליון בלבד ולא נדרשת לגייס יותר ולא יהיו לה הוצאות מיוחדות,מדובר בהזדמנות שטרם נראתה בארץ שנים רבות. עדכונים לגבי cmc ו pre nda אמורים להתפרסם בכל יום לפי תכנית העבודה. nda סופי ברבון שני ויציאה לשוק ב 2017. לדעתי, נשמע בקרוב על הסכם מיסחור אן עם דקסל או ענקית אחרת ואולי נקבל הצעת רכש עוד לפני היציאה לשוק. לדעתי השוי שתסחר בו יהיה לפחות 150 מיליון דולר. כל הנאמר על פי דעתי האישית בלבד ואין לראות בזה משום המלצה כלשהיא.
    סגור
  • חדל ברברת בקשר. (ל"ת)
    רוקח קליני 31/03/2016 10:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 8.
    בורסה מורסה
    אורי 31/03/2016 09:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתמול היה צפי לעליות ,וזה נגמר כידוע בירידות. היום יש צפי ליציבות.....חחחחח.
    סגור
  • עובדים על כולם בעיניים בכל הצורות
    המבין 31/03/2016 09:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש עובדה אחת בשטח כל המניות מופסדות חוץ מאלביטמערכות ואל עלהיתר אין אחד שלא אכל אותה בגדול
    סגור
  • כשהבורסה יורדת מודיעין טסה (ל"ת)
    מודיעין תטוס 31/03/2016 09:25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 7.
    האם מישהו יודע מתי יחתם ההסכם (ל"ת)
    מודיעין 31/03/2016 09:10
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • גולם. (ל"ת)
    די 31/03/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 6.
    כמה רעש עשו עם בג"ץ וליויתן?????????
    לא כצעקתה 31/03/2016 09:09
    הגב לתגובה זו
    3 3
    5 ימים אחרי בג"ץ מתברר שזה אישר כמעט את כל המתווה חוץ מסעיף היציבות.נקוה לשמוע בשורות טובות בקרוב וליויתן יצא לדרך.וגם רציו תחזור לשער 60.יום טוב
    סגור
  • 5.
    כיטוב פארמה
    אור 31/03/2016 09:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בוקר טוב האם יש סיבה אתמול לירידה במניה אתמול בארהב ? ואייך זה צפוי להשפיע על המניה בארץ.תודה
    סגור
  • יש 1000 סיבות שליליות ו 0 סיבות חיוביות. (ל"ת)
    מומחה לשוק ההון 31/03/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • תברחו מהר .............. (ל"ת)
    המניה בסןף הרצה 31/03/2016 09:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אידיוט.אוכל את הלב? (ל"ת)
    חחח 31/03/2016 09:29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • כן. בגלל שאני מרחם על זה שאתה טומטום מתאבד. (ל"ת)
    אידיוט 31/03/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • ירדה כ 3% מימוש טבעי בהתאם לירידה בארץ אתמול (ל"ת)
    כיטוב 31/03/2016 09:15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 4.
    למה יציבות למה לא עליות? (ל"ת)
    דן 31/03/2016 08:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    ששון יקירנו תודה על העידכון מאתמול האם תצא הודעה היום
    מודיעין 31/03/2016 08:20
    הגב לתגובה זו
    1 8
    על חתימת הסכם לקידוח בקליפורניה
    סגור
  • להתעסק בזיבליאדה הזאת?
    לא נמאס לכם? 31/03/2016 09:02
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לא מזמן חווינו אותה התעסקות זהה בגבעות. אתם לא מתפכחים לעולם? איזה ארצות הברית ואיזה נעליים.מתעקשים להתעסק במניות שווי 0 או 0-? אני כבר שומע את זעקותכם: ההוא גנב וההוא נוכל ולמה לא פותחים המסחר ומשאירים בשימור?
    סגור
  • 2.
    מחפשת מניה להשקעה
    מריים 31/03/2016 08:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שלום רבאני מחפשת מניה סולידית לטווח הארוך לשים כסף ולתת למניה לעשות כסף ברמה שקטה וכמו שציינתי לטווח הארוך .האם יש מניה מעודפת ?תודה
    סגור
  • קני במבה וביסלי. האמיני בי יקירה. בירחי מכל הכאוס כאן. (ל"ת)
    מומחה לשוק ההון 31/03/2016 10:35
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • מניה לטווח ארוך
    יוסי 31/03/2016 09:32
    הגב לתגובה זו
    2 2
    טאואר
    סגור
  • טאואר נמצאת בשפל, חייבת לעלות לכיוון 5200
    אבי 31/03/2016 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשקיעים פוחדים להשקיע בה בגלל שהיא במגמת ירידה . ברגע שהיא תעלה יומיים רצוף המניה תתחיל להיות אטרקטיבית והיא תתפוס מבערים לכיוון השער שאמרתי שגם הוא מאוד זול לעומת כל ההמלצות שנותנים לה לכיוון שער 9000
    סגור
  • כרגע טבע
    יגאל 31/03/2016 09:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השקעה טובה לטווח רחוק אחרי ירידה משמעותית בחודשים האחרונים אבל תמיד חוזרת לעצמה ושוברת את השיא שלה. מנסיון שלי במשך שנים רבות. אבל זאת רק דעתי בלבד.
    סגור
  • ממתין לה ב46$ (ל"ת)
    יעקב 02/04/2016 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כיטוב פארמה
    אלי 31/03/2016 08:11
    הגב לתגובה זו
    4 4
    עדיין שווה להיכנס ? עד כמה מסוכנת ? תודה
    סגור
  • העלייה עדיין לא החלה רק מתחממת
    כיטוב פארמה 31/03/2016 09:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חפש את הכתבה בביזפורטל לפי שבועיים תראה מה צפוי. בהצלחה
    סגור
  • כיטוב פארמה
    אור174 31/03/2016 09:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בעקרון כיטוב מנסה לקבל אישור Fda לשיווק תרופת הדגל שלה ובמקביל בחודשים הקרובים תנסה לחתום עם חברה גדולה למסחור התרופהסיימה בהצלחה גדולה שלב שלישי בניסוי התרופהבקיצור פוטנציאל גדול מאוד עם אפסיד של 200-300%
    סגור
  • די כבר עם ניפוח המוח עם כירע. (ל"ת)
    לא נמאס לכם? 31/03/2016 09:03
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • כולם כאן רופאים ורוקחים קליניים ומקושרים לדירקטורים
    מומחה לשוק ההון 31/03/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ומומחים להרכבים הכימיים המולקולראיים של תרופות והשפעתן. אז בכל להד"מ. שלא נראה אותכם מקווה כמו אנשיח גבעות. וכך גם לגבי מודיעין. מה יש לה להציע ילדים? די. נגמר.הלך.נופללללל
    סגור
  • תברחו היא בסוף ההרצה (ל"ת)
    כי טוב מורצת 31/03/2016 08:27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • בהמשך לתגובתך
    אמיר 31/03/2016 08:50
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אשמח לתגובה התיחסות מנומקת יותרתודה
    סגור
  • דבר אחיד ברור לגבי כיטוב. יש פה טוקבקיסטים אובססיבים
    שמטוב 31/03/2016 10:20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שמנסים לשבח את המניה שוב ושוב. לא ראיתי שום מניה שזוכה לכמות כה גדולה של תשבוחות אובססיביות. ההערכה שלי היא שכל אילו שמספרים כמה המניה מעולה מנסים למכור אותה לפריירים שיאמינו לתשבוחות. מניה טובה באמת לא זקוקה לכל כך הרבה תשבוחות על זה שהיא מציאה גדולה. מי שמאמין שמניה ניסחרת במחיר נמוך מערכה פשוט קונה את המניה ושותק;. אין לו שום תמריץ לשכנע אחרים שיקנו אותה.
    סגור
  • גם את זה למדת אצל יחימוביץ
    לשמטוב 31/03/2016 14:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מה נגיד כאנליסטים ממליצים והמניה יורדת. רק בצפון קוריאה לא ממליצים על כלום . כי הכל הממשלה לוקחת. ממש כמו עם יחימוביץ הגז ושכר הבכירים. תשאל את יחימוביץ אם היא תהיה ראש ממשלה אז למען השוויון כולנו נלך עם תלבושת אחידה. ההמלצה שלי היא שקית יוטה שקשורה בחבל .
    סגור