סגירה אדומה בת"א: המעו"ף איבד 0.75% בהובלת עזריאלי שצנחה במחזור עצום

אפריקה צנחה 6% לאחר הדו"חות הקשים. ת"א 75 איבד 0.4% בהובלת מנקיינד שהמשיכה להתרסק
 |  (118)
ירידות, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בת"א נסגר בירידות על רקע הפתיחה השלילית בניו יורק, שם המדדים עבור כעת למגמה מעורבת. מדד המעו"ף איבד 0.75% כאשר מניית {עזריאלי} הובילה את הירידות במחזור ענק של 125 מיליון שקל. מניית אופקו הלת' -1.53% אופקו הלת' 1,284 -1.53% אופקו הלת' בסיס:1,304 פתיחה:1,284 גבוה:1,300 נמוך:1,272 תמורה:2,788,632 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה גם כן עם נפילה של יותר מ-7% בציפייה לפרסום החלטת ה-FDA בנוגע לאישור שיווק תרופת הדגל. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מדד ת"א 75 ירד 0.4% בהובלת מניית {מנקיינד} שצנחה 10% בדומה למגמה בניו יורק. אפריקה 0% אפריקה 14.7 0% אפריקה בסיס:14.7 פתיחה:14.9 גבוה:14.9 נמוך:14.5 תמורה:33,112 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ישראל צנחה בקצת יותר מ-6% לאחר שפרסמה דו"חות קשים לרבעון ולשנת 2015 כולה. לראיון עם המנכ"ל נובוגרוצקי - לחץ כאן)
מדד ת"א 35 -1.77% מדד ת"א 35 1,584.4 -1.77% מדד ת"א 35 בסיס:1,613.02 פתיחה:1,592.73 גבוה:1,599.13 נמוך:1,583.71 תמורה:744,057,146 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -1.78% מדד ת"א 90 1,109.69 -1.78% מדד ת"א 90 בסיס:1,129.77 פתיחה:1,117.65 גבוה:1,123.08 נמוך:1,109.69 תמורה:182,358,326 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -1.95% מדד ת"א בנק 2,135.33 -1.95% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,177.72 פתיחה:2,147.7 גבוה:2,153.24 נמוך:2,130.58 תמורה:269,288,233 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-1.2 מיליארד שקל.
מניות הגז המשיכו לרכז עניין ברקע להכרעת בג"צ ולניסינות של נתניהו לשכנע את שר הרווחה כץ להתפטר - שכן הוא מנוע מלהצביע בנושא הגז נוכח חברותו עם קובי מימון אליו מיוחסת השליטה בישראמקו כביכול. אתמול צללה רציו 11.5% במחזור ענק (הגבוה בבורסה) לשפל של מעל 5 שנים. אבנר איבדה 7.3%.
מניות במרכז:
רמי לוי -2.17% רמי לוי 18,510 -2.17% רמי לוי בסיס:18,920 פתיחה:18,820 גבוה:18,820 נמוך:18,450 תמורה:2,211,942 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווח על צניחה של 20% בשורה התחתונה ב-2015. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
אפריקה 0% אפריקה 14.7 0% אפריקה בסיס:14.7 פתיחה:14.9 גבוה:14.9 נמוך:14.5 תמורה:33,112 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ישראל דיווחה על הפסד מפלצתי של 1.57 מיליארד שקל לאפריקה ברבעון האחרון. לכתבה המלאה - לחץ כאן. אברהם נובוגרוצקי מנכ"ל החברה בראיון ל-Bizportal: "יש עוד תקווה".
{מנקיינד}, שנפלה אתמול כמעט 11%, התרסקה גם הבוקר. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
{עזריאלי} ירדה נוכח מימוש של קרן עזריאלי קנדה. (לכתבה המלאה - לחץ כאן).
רדהיל -5.91% רדהיל 289.9 -5.91% רדהיל בסיס:308.1 פתיחה:304.1 גבוה:304.1 נמוך:286 תמורה:702,964 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:   חתמה על הסכם להפצת תרופה למיגרנה. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
ביוליין +3.03% ביוליין 343.4 +3.03% ביוליין בסיס:333.3 פתיחה:340 גבוה:345.9 נמוך:330 תמורה:981,197 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  דיווחה על הצלחה בניסוי. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
 
תגובות לכתבה(118):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 60.
    רציו..
    הכריש.. 30/03/2016 00:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתמול..קניתם או מכרתם רציו...מי שקנה אתמול ישלש את ההשקעה עד 2020....אבל לא מאוחר רציו עוד תרד ל20 לפני שתטוס לשיאים..ביוליין אוטוטו שער 300 קנייה מעולה...הכריש..
    סגור
  • 59.
    מעניין לאן נעלם היום האנליסט העויין יוסי פינק....
    אליעז 29/03/2016 19:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתמול הוא "חגג" על מניות הגז והפיץ כותרות מרעישות על "ביטול" מתווה הגז והרעיש את הרשת בהטלת פצצה ענקית של הבג"צ על המתווה,,,,,והיום כשהמניות עלו הוא משתתק ולא נשמע קולו המפחיד המאיים ורק על זה צריך לשלוח אותו לחקירה במרתפי הרשות לנ"ע
    סגור
  • תירה בשליח, מניות הגז נקברות ובצדק.
    שמטוב 30/03/2016 05:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מניות ירדו יותר מעשרה אחוז ועלו עכשיו באחוז על זה אתה חוגג ?
    סגור
  • 58.
    כיטוב פארמה ממשיכה מירוץ
    מישל 29/03/2016 18:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כיטוב סיימה תיקון ועולה לכיוון השער שהוגדר לה ע"י אנליסטים. בקרוב נראה אותה ב1.5-1.7 ש"ח פר מניה. בהצלחה לחברה שבפנים!
    סגור
  • 57.
    מתי הנודעה של אופקו היום או מחר (ל"ת)
    רמי 29/03/2016 18:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • היום (ל"ת)
    גיא 29/03/2016 19:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    אם יחס אירו/דולר חיובי, איך אירו יורד והדולר ללא שינוי? (ל"ת)
    ? 29/03/2016 18:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 55.
    מחר חוזרים לעליות . מקבלים תרופה מהנגיד שיגיד
    רק למעלה 29/03/2016 17:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין חדש תחת השמש,
    סגור
  • 54.
    טאואר
    יוסי 29/03/2016 17:17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    למה ראסל הנוכל לא מצייץ ?
    סגור
  • 53.
    המשך וסיום.
    פרופ' א100 29/03/2016 17:07
    הגב לתגובה זו
    37 1
    עם ישראל חי וקיים וימשיך לחיות לעד על אדמתו הקדושה .ואנו לוקחים בחשבון שבחוסר ברירה עקב מיקומנו במרחב זה..נמשיך לחיות על החרב כמו שאנו מנצחים ומביסים כל צר ואוייב מאז 1882 העלייה הראשונה עת שבנו לארץ מולדת. ערב טוב.
    סגור
  • טען עוד
  • 52.
    בתמיכת שני חברי: פרופ' אבירם וד"ר ניר.
    פרופ' א100 29/03/2016 17:03
    הגב לתגובה זו
    31 1
    אכתוב מספר מילים על הציפיה הדרוכה לנאום הגברת יאלן מארה"ב וגם של מר דראגי מאירופה. השאלה הנשאלת: מה יש לשניים להגיד או לתרום לפתרון בעיות כלכלות העולם. והתשובה ההחלטית: אין בידם דבר. לא פתרונות פרקטים ואף לא פתרונות קסמים. אין בידם שום פטנט או נשק ותחמושת להציל את העולם. זמנם עבר כבר לפני שנים כשהבנו שהנשק היחיד זה משחקי ריבית והדפסות פיסות נייר חסרות ערך.כל פעילותם בשנים האחרונות הייתה קלוקלת ולא אמינה ואף לא יעילה או נכונה. ככל שהמשיכו המצב רק החמיר. אז יבואו רבים וטובים וישאלונו בצדק:"אבל הבורסות עפו טסו התפוצצו"(אהלן ביז) זה היה נכון ומי שהרוויח מהרמיה(גם אנחנו על כורחנו זכינו)מאושר וטוב לו. אך...על ציר הזמן ומה שנלמד באקדמיה בעתיד בהקשר לשנים אלו שאנו נמצאים כרגע..נעמוד פעורי פה ולא נבין איך זה קרה לנו...האפשרות היחידה שבאה בחשבון לנסות..לנקות את הפצעים והמורסות זה לעקור הכל מהשורש ולהתחיל מבראשית. לסיכום. העולם מתפכח לדעתנו בשנתיים וחצי האחרונות ואנו בדרך למקומות אחרים ורחוקים..רק שם נדע אם היצלחנו . נתפלל שנצליח.
    סגור
  • 51.
    נאסדק עובר לעליות לא ייאומן
    אא 29/03/2016 17:01
    הגב לתגובה זו
    1 3
    השוק חזק
    סגור
  • היא מספקת הסחורה.. (ל"ת)
    . 29/03/2016 19:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    אופקו מנערים לפני ההודעה
    רפי 29/03/2016 16:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רוצים לקנות בנמוך לפני ההודעה
    סגור
  • 49.
    ביולן למרות ההודעה קורסת 17% בארה"ב,הבנתם למה
    ביו 29/03/2016 16:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מניות ביו כאלה מסוכנות.כל עוד לא הושלם שלב 3 לא להתקרב לאף חברת ביו. היחידה שאני מחזיק היא כיטוב שהכל הסתיים, אין יותר גיוסים, אין לה חוב, והתוצאות סופיות.
    סגור
  • היא עברה לירידות בארה"ב כי היא לא פרסמה
    ביוליין 29/03/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תוצאות סופיות ממה שאני קורא בפורומים.
    סגור
  • 48.
    ביוליין - מה קורה ?!? (ל"ת)
    גלעד 29/03/2016 16:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מה איתך? (ל"ת)
    בסדר תודה 29/03/2016 18:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    כיטוב
    רמי 29/03/2016 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יודע אם היו עסקאות בטרום בניו יורק?
    סגור
  • האופציה עולה 5%, במנייה אין עדיין עסקאות,ask עלה
    כיטוב 29/03/2016 16:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ל 4.76 בערך 4% עליה
    סגור
  • עולה 2.4% (ל"ת)
    כיטוב 29/03/2016 16:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא הייתה תזוזה בטרום.
    מ.א 29/03/2016 16:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיין.....
    סגור
  • ומה נראה שהצפי לפתיחה? (ל"ת)
    רמי 29/03/2016 16:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    הכל תלוי מה יגיד הנגיד, ירצה יעלה , לא ירצה לא יעלה
    אופיר 29/03/2016 15:29
    הגב לתגובה זו
    0 17
    הנגיד יגיד מה שכולם רוצים לשמוע
    סגור
  • 45.
    פוסט מעניין ממשקיע ערך לפני שבוע וחצי
    כיטוב 29/03/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    8 2
    משקיע ערך 21/03/2016 14:56 כיטוב בעלת מוצר בשלב מתקדם ביותר כאשר רוב הסיכונים כבר מאחורינו, השלימה ניסוי שלב 3 בהצלחה רבה. עד כדי כך רבה שאף אחד לא באמת ציפה שלא יהיה עוד צורך להמשך את הניסוי ולגיוס מטופלים חדשים. התוצאה הטובה שכולם ציפו זה שיצטרכו להמשיך את הניסוי עם סביבות 100 מטופלים חדשים (ולשם כך גייסו את הכספים). אבל מתברר שהניסוי הוכיח הצלחה בלתי צפויה ואין יותר צורך להמשיך את הניסוי בכלל!! כל הכספים שהחברה גייסה יספיקו לה בקלות בשביל להתקיים עד קבלת ההכנסות ממכירת התרופה. כאשר לפני זה עוד צפוי להחתם הסכם מסחור שיכניס לחברה מיליוני דולרים ללא דילול. אני מצפה שההסכם הזה יכלול סעיף עם תשלום מיידי של לפחות 30 מיליון דולר, ועוד מעל 30 מיליון דולר עם קבלת אישור FDA, ועוד לפחות 15% ממכירות התרופה ותשלומים נוספים מאבני דרך עם השגת יעדים במכירות. וזה רק בארה''ב! במקביל יוכלו למסחר את המוצר בשאר העולם. ואני לא אתפלא אם יצליחו להביא הסכם טוב יותר ממה שרשמתי. החברה נסחרת בשער $3.7 בחו''ל ויש המלצה עם יעד של $22.5 למניה תוך 4 שנים. לדעתי היעד הזה בר השגה בטווח קצר הרבה יותר ועוד 4 שנים נראה
    סגור
  • המשך הפוסט ממשקיע ערך
    כיטוב 29/03/2016 15:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ועוד 4 שנים נראה מניה בשער $60. ג''נ, מחזיק מניות כיטוב בארץ ואופציות KTOVW בחו''ל בסכום מהותי.
    סגור
  • המשך הפוסט
    כיטוב 29/03/2016 15:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ועוד 4 שנים נראה מניה בשער $60. ג''נ, מחזיק מניות כיטוב בארץ ואופציות KTOVW בחו''ל בסכום מהותי.
    סגור
  • 44.
    השוק יסגור היום ב0.3 למטה, ומחר יתנו לו תרופה
    אופיר 29/03/2016 14:35
    הגב לתגובה זו
    3 7
    ויחזור לעליות, היום הנגיד יגיד שמורידים את הריבית ואופ אנחנו עולים
    סגור
  • אתה יודע או משוכנע או שואף או רוצה או סתם משגל את המוח? (ל"ת)
    לאופיר 29/03/2016 15:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 43.
    רדהיל...
    צדוק האורגינל 29/03/2016 14:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נא לקרוא מה קורה בחול לפני שתקבלו את הבומבה לראש
    סגור
  • 42.
    הדבר הבא - כיטוב פארמה
    ארי 29/03/2016 14:22
    הגב לתגובה זו
    4 1
    צפי לפתיחה חזקה מעלה היום בוול-סטריט. יכולה בקלות להכפיל ולהשליש את עצמה בקרוב מאוד ואולי אף מעבר לכך. זמן רב לא היה כאן הזדמנות טובה כל כך
    סגור
  • אמת ויציב
    מ.א 29/03/2016 15:01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כל שנותר הוא להמתין בסבלנות (לא נותר עוד זמן רב)
    סגור
  • כיטוב פארמה
    ליאת 29/03/2016 16:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היילמה כוונתך לא נותר עוד זמן רב ? אשמח לשמוע מימך בעניין .תודה
    סגור
  • 41.
    מודיעין - אין עשן בלי אש. למבינים בלבד (ל"ת)
    המקורב 29/03/2016 14:13
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 40.
    מודיעיו - יש שמועה שבקרוב תצא הודעה. האם חיובית ? ? (ל"ת)
    גילי 29/03/2016 13:29
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • שמחר יהיה יום רביעי (ל"ת)
    יש שמועה 29/03/2016 16:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • המניה הולכת לזנק בטירוף כל הכבוד למשקיעים (ל"ת)
    גורי 29/03/2016 13:43
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • האם חתמו על ההסכם לשותפות עם חברה אמריקאית (ל"ת)
    גילי 29/03/2016 13:56
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 39.
    נכון לרגע זה כיטוב עדיין בירידה של 87% בשלוש שנים
    כיטוב פארמה 29/03/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לא זכורה לע הזדמנות כזאת כבר שנים רבות שכן רוב הסיכונים כבר מאחוריה.אולי הכי חשוב,מטבהקות מוחלטת וסופית בשלב 3 שהסתיים ולא יידרש עוד שלב כמוצלרוב חברות הביו בארהב.אין לראטת בכך המלצה כלשהיא.
    סגור
  • 38.
    יששששששששששששששששששששששששששששששש שמועות
    בונוס 29/03/2016 13:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    משרד הבריאות נתן אישור לתוצאות נסוי בהצלחה לכולם
    סגור
  • 37.
    חזרה עם פער חיובי ולא זזה פה מה יש לה???? (ל"ת)
    רדהיל 29/03/2016 13:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 36.
    מתי הFDA יפרסם אם אופקו תקבל אישור לתרופה? (ל"ת)
    בוגלולו 29/03/2016 13:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 35.
    כדאי לקנות מניות נפט בחול?ניקבי ושיעיריתי תודה (ל"ת)
    נטלי 29/03/2016 12:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • ניקבי ושיעיריתי מניות לא אמינות היזהרי. (ל"ת)
    לנטלי 29/03/2016 13:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • על איזה בורסה מדובר? (ל"ת)
    לנטלי 29/03/2016 12:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מניית נודיעין - האם את ממליצה לקנות (ל"ת)
    חדש כאן 29/03/2016 12:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מניית נודות ונודיעין
    כן ברור 29/03/2016 13:34
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כדאי לקנות שלא ייחסר
    סגור
  • 34.
    מודיעין האם כדאי לקנות. נא עצתכם (ל"ת)
    חדש גאן 29/03/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • שהייתי בגילך הרווחתי מליונים
    לחדש גאן 29/03/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הסתובבתי בארץ ורכשתי את כל כמות הבמבה אוסם שהייתה במרכולים ובקיוסקים. היה לי סטוק אדיר של במבה שהרבה ממנו אכלתי והיתר מערתי במחיר מופקע כי היה חוסר. נסה את התרגיל אולי על בשר אדום אדום.
    סגור
  • קרן הצבי
    ארי 29/03/2016 13:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא כדאי בכלל
    סגור
  • 33.
    מנית אפיו מהלך צפונה פעם שעברה עפה מעל 42 אג
    רוני 29/03/2016 11:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיכוי חזק גם בימים הקרובים לטוס מעל 42 אג ואולי מעל 75 אג
    סגור
  • 32.
    גורביץ טעית לגבי פוקס(90 אחוז טועה וצודק 10 אחוז בפוקס)
    אלין 29/03/2016 11:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבל שאתה מטעה אנשים
    סגור
  • 31.
    כיטוב האמריקאים מגלים אותה
    כיטוב 29/03/2016 11:30
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לאור המלצות האנליסטים לאחרונה, לאור שווי השוק הנמוך בצורה קיצונית לחברות שסיימו שלב 3 ולא נדרשות יותר לניסויים ו.או הוצאות מיוחדות וא או לגייס., חברה שנערכת לשגר NDA לתרופה שלכל הדעות יכולה בשקט לנכניס מאות מיליוני דולר ונסחרת בכעשירית למשל מפלוריסטם שהוא רחוקה שנות אור מיציאה לשוק, שבעלי עניין בארה"ב לפי הדיווח משבוע שעבר כבר מחיזיקם 48.6% מכל המניות של החברה,לצוות ההנהלה עם הרזומה המרשים והיו"ר שעבד בעבר ב FDA, ובחברות ענק. להזכיר את כיטוב הצליחה מעבר לצפוי והצליחה להפחית סיכונים לתרופה שנמכרת ב 1-2 מיליארד דולר בכל שנה. היוון פשוט מביא את הערך הנכחי ליותר ממיליארד דולר. שיהיה בהצלחה.
    סגור
  • 30.
    שאלה למבינים בלבד -כיטוב פארמה
    ליאת 29/03/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    3 3
    יכול להיות ששאלתי לא במקום אז מראש סליחה .האם הייה פעם שמניה עלתה בשנה 1000 אחוז בשנה ? עכשיו התיחסותכם לכיטוב האם יכול להיות מצב שבמידה וכל הנתונים מריאים חיובי שהמנייה כיטוב פארמה תעלה בשנה 1000 אחוז או שזה דמיוני ? ולמה כן ניתן לצפות ?תודה מראש
    סגור
  • זה אפשרי
    לליאת 29/03/2016 12:03
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ברגע שהיא בשוק וזה צפוי להיות ב2017 או אם תרכש לפני כן. למה זה אפשרי, כי שווי השוק שלה רק 15 מיליון ואם בודקים את הערך הנכחי המוהוון מהמכירות הצפויות לפי תחזיות האנליסטים שמתבססות על התרופה שנמכרת כעת(זאת שכיטוב הצליחה להפחית את הסיכונים שלה),אז מגיעים בשקט ליותר ממיליארד דולר. לכן,אם תבדקי בכמה נכרשות חברות כאלו, תראי שזה יהיה לפחות 150 מיליון דולר. שוב זו דעתי האישית בלבד ולא המלצה כלשהיא.
    סגור
  • מתי אתה צופה עליות בומבסטיות בכיטוב
    ליאת 29/03/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    0 9
    לאור המידע שיש לך ( הודעות וכו )
    סגור
  • ליאת יקירתי.
    פרופ' א 29/03/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    6 2
    את חמדנית ותמימה. וזה שילוב קטלני. לפי שאלותייך אני מציע לך להתרחק ממקום זה כמו מאש. פגיעתו רעה. ולחברים היקרים שעונים לגברת ברצינות תהומית. עם דוגמאות ונימוקים. אנא מכם...חידלו לטובתכם ולטובת התמימה החמודה.
    סגור
  • תמיד רצוי לשמוע דעות ולהתייעץ
    ל "פרופ" 29/03/2016 13:45
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אין בזה כמו פסול,כמובן שרצוי גם לבדוק לבד את העובדות וזה הכל בסדר. דווקא לגברת הזאת יש שכל היא רואה את ההזדמנות ועושה מה שעושה משקיע חכם.בוחן את הסיכוי לעומת הסיכון.
    סגור
  • אתה לא חודש כך פרופ
    ליאת 29/03/2016 13:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מהי עמדתך למנית כיטוב אשמח גם להחכים.תודה
    סגור
  • ולאור ממה שאתה מבין ויודע
    ליאת 29/03/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    האם נראה לך שתרחיש כזה עתיד לקרוא בכיטוב ? לפי מיטב ידיעתך מתי צפויות לצאת הודעות שעתידות להקפיץ את המניה ? תודה
    סגור
  • לא ניתן להתנבא על כך
    לליאת 29/03/2016 13:00
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חשוב שזכרי גם שבביו אין אף פעם 100% וודאות, אבל מהניסיון שלי גם במניות ביו בארה"ב היא מבין הבודדות שהסיכון סיכון מהמרשימים ביותר שהיו.
    סגור
  • כמו לכל חברות ביו יש סיכונים אבל
    לליאת 29/03/2016 13:37
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בכיטוב, הסיכון היחיד הוא אישור FDA. כמו בכל חברה. מה שמגדיל מאד את קבלת האישור הוא העובדה שמדובר בקומבו,שתי תרופות שכבר מאושרות על ה FDA, כמו כן FDA כבר אישר את ה CMC וקבע זה מכבר בפרוטוקול מיוחד לקיצור הליכים שהיא תדרש לשלב 3 יחיד שכבר הושלם. היו"ר מכיר היטב את הנהלים כי הוא עבד ב FDA. וזה יתרון עצום. דבר נוסף שמביא כמעט בוודאות את האישור הוא העובדה שהקומבו הפחית את כל הסיכונים לתרופה שהיא נחשבת blockbaster לכן אין פה כמעט שאלה אם יאושר או לא. שווי השוק שלה הכי נמוך בנאסדק לחברות שסיימו שלב 3 בהצלחה ורק מחכות ליציאה לשוק.
    סגור
  • כיטוב
    ליאת 29/03/2016 13:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה הסיכון שכן יש במניית כיטוב שהיא עלולה לאכזב את המשקעים ? הרי לא הכל ורוד .תודה
    סגור
  • היתה מנייה בארה"ב שרצה 3000% ביומיים.AQXP
    זה קרה כבר פעמים 29/03/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    4 7
    שכתבתי פה עלייה שבוע לפני.גם מניית ביו ובס"כ זה היה בגלל דיווח על הצלחה בניסוי שבפעם הקודמת הוא נכשל. וזה לא היה שלב 3 ולא סופי כמו של כיטוב. אגב שווי השוק שלה לפני הטיסה היה גבוה יותר משווי השוק של כיטוב נכון להיום.
    סגור
  • 29.
    החוזים חיוביים כל היום.נתוני מארקו טובים בארה"ב אתמול
    א 29/03/2016 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    וגם בימים האחרונים מראים שכלכלת ארה"ב מקבלת תנופה.
    סגור
  • לאיזה כיוון? (ל"ת)
    תנופה? 29/03/2016 13:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 28.
    כיטוב עלתה 6.7% בארהב וסגרה בגבוה היומי.לא נשארה סחורה
    צדיק 29/03/2016 10:59
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עקבתי אחרי המסחר.אין כמעט מוכרים ומאחר שכבר בעלי עניין מחזיקים כמעט 50% מכל המניות בארהב כל ביקוש מקפיץ אותה.
    סגור
  • 27.
    מודיעין עולה ................. כי ........... (ל"ת)
    רוועי 29/03/2016 10:23
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • מודיעין ההסגם בקליפורניה לקראת חתימה
    גיא 29/03/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    3 2
    חחחחח
    סגור
  • לברוח (ל"ת)
    מודיעין ההסכם בוטל 29/03/2016 11:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • שטויות (ל"ת)
    שטויות 29/03/2016 10:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • תודה תוך שבועיים נרויח 1800% (ל"ת)
    מודיעין 29/03/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 9
    סגור
  • נרוויח מינינון 78907 אחוזין (ל"ת)
    שטויות 29/03/2016 12:58
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 26.
    ננו דיימנשן אולי הצעת רכש
    זה אני 29/03/2016 10:17
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מי חושב שננו תימכר אולי חודש הבא?
    סגור
  • 25.
    עפי פער כזה למה כיטוב לא טסה
    יוסי 29/03/2016 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לגבי אופקו היא טטוס אחרי ההודעה
    סגור
  • גם אני שואל את עצמי את אותה שאלה (ל"ת)
    אבי 29/03/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 24.
    הבנקים עולים סימן שאוהבים את החוק החדש (ל"ת)
    רויטל 29/03/2016 09:46
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 23.
    כיטוב 5% בהצלחה הטיסה יוצאת לחגור (ל"ת)
    רדהיל פער חיובי 2% 29/03/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 22.
    ננו+בונוס
    עדי 29/03/2016 09:32
    הגב לתגובה זו
    2 8
    מניות השנה
    סגור
  • את רוצה
    לעדי 29/03/2016 09:52
    הגב לתגובה זו
    13 1
    או מקווה או שואפת או יודעת או סתם משגלת את המוח?
    סגור
  • משהו לא סתם מדברת.. זו גם דעתי שבונוס ממש בקרוב (ל"ת)
    היא בטוח יודעת 29/03/2016 10:29
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 21.
    who know ?
    bb 29/03/2016 09:30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מלך אמיתי
    סגור
  • בדיוק כותבים את צמד המילים בשפה שניסית? (ל"ת)
    ככה 29/03/2016 16:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 20.
    לא לשכוח הבועה של המעוף היא....טבע
    זקן בבורסה 29/03/2016 09:24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מניה מנופחת שימו ל לשווי שוק הון עצמי יחסים בשמים יותר מכל מניה תרופות בנאסדק -שומר נפשו ירחק
    סגור
  • 19.
    הרופאה היום מדברת ותשלח תרופה טובה לא לדאוג (ל"ת)
    נרקומן בורסה 29/03/2016 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 18.
    ילן נותנת מנה היום.הסוטול ימשיך רק למעלה (ל"ת)
    נרקומן כסף 29/03/2016 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 10
    סגור
  • כמה זה נכון. (ל"ת)
    ארנון 29/03/2016 09:33
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 17.
    נקוה שהנגידה האמריקאית תתן איזה מנה טובה היום
    נרקומן בורסה 29/03/2016 09:19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כי הסוטול ירד לגמרי
    סגור
  • 16.
    אתה לא לבד! תאמין לי. (ל"ת)
    אנונימי 29/03/2016 09:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 15.
    מניה אפיו יכולה לעלות באתר אחר קיבלה איתות
    דני משקיע 29/03/2016 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 5
    אחרי מחזור מניות גבוה בימים האחרונים סבירות על פריצה במניה מעל 32 אג
    סגור
  • כמה גבוה? (ל"ת)
    לדני 29/03/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 14.
    רציו-האסדה בטווח הטילים של החיזבללאה
    רועי 29/03/2016 08:56
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ברגע של נתח בצפון רציו תיקרוס שוב. לידיעתגם
    סגור
  • 13.
    טבע
    פלגריני 29/03/2016 08:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ואני ממשיך להמתין, בשקט ובסבלנות לשבירה אמינה של קו התמיכה ב54 דולר ולאחר מכן לקריסה נוספת של 10 אחוז במחיר המניה עד 18500 ובאותו רגע אפרוץ החוצה מהמחשכים
    סגור
  • 12.
    למרות הכל רציו עדיין המלכה (ל"ת)
    יעקב 29/03/2016 08:53
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • אתה מלך
    ליקוב 29/03/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם אני מת על רציו למרות שהתקצרה בגובה ב75 אחוז והיא בקושי מגיעה לי לבייצים.
    סגור
  • 11.
    מודיעין - היום תהיה הודעה ? (ל"ת)
    גיא 29/03/2016 08:53
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • כן שהיא קונה את מייקרוסופט. (ל"ת)
    לגיא 29/03/2016 16:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    מודיעין תתקן חזרה למעל 1000
    רונן 29/03/2016 08:48
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ראו כבר אתמול את הניעור.
    סגור
  • 9.
    הבורסה נירדמה מחכים למשהו שיעיר אותה אולי (ל"ת)
    אורן 29/03/2016 08:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    מניית אפיו עומד לטוס גבוה גבוה עד מעל 100 אג
    דודו 29/03/2016 08:09
    הגב לתגובה זו
    0 4
    יש שם מחזורים ערים לאחרונה ועל פי העבר שלה שיש מחזורים כאלה מניה יכולה לטוס מעל 100 אג בקלות .
    סגור
  • אתה חושב או רוצה או בטוח או סתם משגל המוח?
    לדודו 29/03/2016 16:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה יכול לקנות היום כמויות ענק במינוס גדול. קנית? או שאתה סתם מחרבש? בעצם סכום לא גדול כי כל המחזור 30.000 שקל. מעל 100 אחוז בקלות. אז אולי אמכור כליה או כבד או את הלב ואשקיע שם ומהרווחים הבטוחים אקנה חדש ומשודרג. מה אתה אומר במבי?
    סגור
  • 7.
    כיטוב פארמה
    שגב 29/03/2016 08:06
    הגב לתגובה זו
    5 4
    גם אני אתמול נכנסתי אומרים שכיטוב זה הדבר הבא וזה לאור כל הפירסומיים האחרונים אז למה להיות בחוץ.מי שלא מעז לא מצליח .בהצלחה
    סגור
  • קניתי היום בגדי סקי כי אומרים שיירד שלג מחר בפתח תקווה.
    לשגב 29/03/2016 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אומרים שהשלג בפתח תקווה זה הדבר הבא ומליונים מרחבי העולם נוהרים למלאבס. אז למה להיות מחוץ לפתח תקווה ולהיות תקוע כמו אידיוט בכפר שמריהו. מי שלא מעז לאכול כמוסות ציאניד(ממש לא מומלץ)לא מצליח. בהצלחה.
    סגור
  • 6.
    אוי גורביץ שוב טעית....יומיים של עליות באס אנד םי (ל"ת)
    ליאור 29/03/2016 08:04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אין מדד בשם באס אנד םי או אס אנד םי
    גורוביץ 29/03/2016 15:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כך שאל תשגל המוח. מהיכן הימצאת זאת? התוכל לכתוב זאת באנגלית או שאינך מייטיב לדבר בשפה המדוברת בתימן.
    סגור
  • 5.
    רציו
    אסף 29/03/2016 08:04
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אני מאמין שמהיום יעשה תיקון קל כלפי מעלה וזה לאור הפירסומיים האחרונים על כך שביבי יעשה את כל אשר ביכולתו לאשר את עניין המתווה (ערבויות וכו ).אני אתמול חיזקתי ומאמין שהגז והנפט לא ישארו באדמה .חברים סבלונות משתלמת עדיף להיכנס בשער נמוך מאשר בשער גבוהה זו דעתי .בהצלחה למשקעים ובפרט לרציו ישועת השם כערף עין
    סגור
  • חשש ממתקפת טילי החיזבללאה יפיל את רציו
    רועי 29/03/2016 09:00
    הגב לתגובה זו
    0 5
    וזה יקרה שיתחיל מתח בצפון
    סגור
  • אתה מהחיזבאאלה נכון? (ל"ת)
    לרועי 29/03/2016 09:25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 4.
    ההמלצה של אלמעל שווה לתחת קחו אלבעט מ. (ל"ת)
    דניאל 29/03/2016 08:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    להתרחק מבזק תיפול בגלל פאלפון רק בנקים (ל"ת)
    צדוק 29/03/2016 08:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    קנו בנקים לא בזק ולא אל על...וטבע באדום (ל"ת)
    חיים 29/03/2016 08:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    כיטוב ממריאה בימים הקרובים (ל"ת)
    הדקו חגורות 29/03/2016 07:54
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • סיימה את כל הניסויים
    כיטוב 29/03/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יש מוצר מוגמר עבר שלב ניסוי 3 מחכה לרוכש הנכון במחיר הנכון 200 300 400 500 מיליון ש"ח לאט לאט נדע את שווי הנכון שלה וזה לא בשערים הנוכחיים !!
    סגור
  • להדקו
    יוני 29/03/2016 08:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתה שואף או יודע או רוצה או מקווה או סתם משגל את המוח?
    סגור
  • עד מתי
    עד מתי 29/03/2016 08:03
    הגב לתגובה זו
    1 6
    אני כבר שבועיים עם חגורה..מה צפוי לה?
    סגור
  • וחררה. (ל"ת)
    אקזמה 29/03/2016 15:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • נמק
    אבי 29/03/2016 07:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה
    סגור
  • היא תתקבל נמק והרגל תיפול. (ל"ת)
    כי 29/03/2016 13:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור