סגירה בת"א: המעו"ף עבר לעליות של 0.2% בסיום - אבל תראו את טאואר

לאומי איבד 1.5% במחזור הגבוה בשוק. אלביט מערכת זינקה 3% אחרי הדו"חות לשיא כל הזמנים
מגמה מעורבת, צילום: Getty Images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו במגמה מעורבת כאשר מדד הבנקים איבד 0.56% אבל המעו"ף עבר לקראת סיום לירוק וסגר בעלייה של 0.2%, זאת במקביל להתמתנות משמעותית בירידות באירופה. הדאקס שכבר איבד כמעט 2% הבוקר, יורד כעת 0.1% בלבד.
מניית טאואר +0.93% טאואר 11,900 +0.93% טאואר בסיס:11,790 פתיחה:11,780 גבוה:11,920 נמוך:11,760 תמורה:10,220,049 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה בנפילה של 5.1% במחזור ער של 16 מיליון שקלים. המניה משלימה נפילה של כמעט 15% תוך שבועיים בלבד. מניית {מנקיינד} בלטה בירידה של 3.3% במחזור ער אחרי ראלי אדיר של כמעט 100% מתחילת החודש. מניית אלביט מערכות -0.53% אלביט מערכות 47,350 -0.53% אלביט מערכות בסיס:47,600 פתיחה:47,600 גבוה:47,940 נמוך:47,260 תמורה:11,469,348 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 3% במחזור ער וסגרה בשיא כל הזמנים - שווי שוק של 15.2 מיליארד שקלים. 
נזכיר כי ביום חמישי הקרוב לא יתקיים מסחר בת"א בשל חג פורים, ולמחרת, ביום שישי, רוב בורסות העולם תהיינה סגורות, בשל "יום שישי הטוב".
מדד ת"א 35 +0.01% מדד ת"א 35 1,460.68 +0.01% מדד ת"א 35 בסיס:1,460.5 פתיחה:1,460.64 גבוה:1,465.4 נמוך:1,459.01 תמורה:445,965,070 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  
מדד ת"א 90 +0.22% מדד ת"א 90 1,069.7 +0.22% מדד ת"א 90 בסיס:1,067.36 פתיחה:1,068.08 גבוה:1,070.34 נמוך:1,068.08 תמורה:125,857,657 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.3% מדד ת"א בנק 1,853.77 -0.3% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,859.35 פתיחה:1,858.67 גבוה:1,861.56 נמוך:1,847.27 תמורה:105,297,521 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-1.08 מיליארד שקלים. 
סוחרי מניות הגז ממשיכים להמתין להחלטת בג"ץ בנושא חוק היציבות, החלטה שעשויה להתפרסם בימים הקרובים, אך המועד אינו ידוע. אתמול רשמו מניות הגז תנודה חריפה מעלה באמצע היום, בשל דיווח ב'בלומברג'. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
ארז צדוק, מנכ"ל קרנות אביב: "הגישה הכלכלית גורסת שפיגועים ואבדות ומלחמות יוצרים חסר שהכלכלה והתעשייה צריכים למלא. ידוע הוא שמלחמות מניעות את הכלכלה ואף מוציאות כלכלות מקשיים אל מצב של צמיחה. בדיקה שנעשתה על מדד הדאו-ג'ונס במאה השנים האחרונות מראה ששוק המניות האמריקאי הניב תשואה עודפת משמעותית בתקופות בהן ארה"ב היתה מעורבת במלחמות, מאשר בתקופות של שלום. גם סטטיסטיקות שנעשו בשוק המניות הישראלי מראות שלרוב השוק עולה בתקופות של מלחמה יותר מאשר בתקופות של שלום.
"גם כאן שוק המניות האירופאי מגיב לאירועי הטרור בבלגיה בהיסטריה רגעית כפי שקורה תמיד, אבל אין לאירועים הללו השפעה, בוודאי לא השפעה שלילית. חברות הקשורות לתעשייה הביטחונית, בין אם המסורתית או המתקדמת לעומת זאת, צפויות ליהנות מעליות ערך בעקבות הפיגועים האחרונים".
מניות במרכז:
אלביט מערכות -0.53% אלביט מערכות 47,350 -0.53% אלביט מערכות בסיס:47,600 פתיחה:47,600 גבוה:47,940 נמוך:47,260 תמורה:11,469,348 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה את תוצאות הרבעון והשנה כולה - רשמה עלייה של 20% ברווח הנקי ועלייה של 5% בהכנסות. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
פרידנזון +0.32% פרידנזון 8,350 +0.32% פרידנזון בסיס:8,323 פתיחה:8,350 גבוה:8,350 נמוך:8,350 תמורה:84 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סיימה את 2015 עם רווח כולל של 9 מיליון שקל והכנסות שיא של 40 מיליון שקל ברבעון הרביעי.
כיטוב פארמה -2.45% כיטוב פארמה 35.8 -2.45% כיטוב פארמה בסיס:36.7 פתיחה:36.7 גבוה:37 נמוך:34.9 תמורה:385,803 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , שטסה אתמול בת"א כמעט 17%, גם היום מרכזת עניין לאחר שזינקה בניו-יורק 26.6%. לכתבה על הזינוק של אתמול - לחץ כאן.
תגובות לכתבה(107):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 57.
    כיטוב, כיטוב ,כיטוב
    הזאב מוול סטריט 22/03/2016 21:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניות כאלה עולות ונופלות בצורה מטאורית , לכן רמת הסיכון בהם גבוהה. אגח כמו אפריקה ישראל , תשואה מטורפת ורמת סיכון הרבה יותר נמוכהההה. לגזור ולשמור....
    סגור
  • מת"א (ל"ת)
    אתה לא זאב אתה ליצן 22/03/2016 23:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    מןדיעין
    מודיעין 22/03/2016 21:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נראית בינתיים ממש חלשה, לצערי זה נראה לכיוון מעטה, גילוי, אני מחזיק בנייר, לצערי אם יירד ויסיים מתחת ל1000 , הכיוון הוא 800 בלי עצירה. נקווה לטוב.
    סגור
  • הנייר נתמך יפה מעל קו מגמה ב-980
    מודיעין שלום 23/03/2016 07:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כפי שראינו אתמול היה היפוך ב-990, אם ישבור 975-980 ירד, לדעתי הסיכוי גובר על הסיכון בשלב זה. בהצלחה, מנתח טכני .
    סגור
  • 55.
    מה עם כיטוב בארהב היכן כל התומכים
    רפי 22/03/2016 20:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסבר
    סגור
  • 54.
    כיטוב מה קורה בחול
    רפי 22/03/2016 20:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המסחר נפח רק 641k לא זז והמניה אפילו יורדת לכל המאמינים שייתנו הסבר כרגע
    סגור
  • 53.
    טאואר מניה ארורה !!
    קברן 22/03/2016 20:05
    הגב לתגובה זו
    7 0
    המניה הארורה שמניבה רק הפסדים למשקיעים !, מניה ובעלים ארורים !
    סגור
  • ימח שמם של אותם נוכליםהרבה כסף לתרופות אמן (ל"ת)
    בני 23/03/2016 00:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טאוור הולכת ל 7 דולר תתרחקו מהמניה הזאת (ל"ת)
    Rsi 22/03/2016 22:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 52.
    מעל 1490 (ל"ת)
    פקיעה 22/03/2016 19:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 51.
    המשקיעים מסוממים מדראגי גם טרור לא משפיע (ל"ת)
    נרקומן בורסה 22/03/2016 18:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • היום בסגירה בוול סטריט
    לנרקומן 22/03/2016 23:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רואים שסם אט אט מתפוגג.
    סגור
  • 50.
    בגצ נעלם (ל"ת)
    גזגזגזהיכן בגצ?? 22/03/2016 18:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 49.
    שאל למבינים בבקשה...
    סינמה יהש?? 22/03/2016 18:24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני מחזיק בסינמה יהש יש הודעה מאתמול שהיא תמחק מרשימת השימנור ב 31 לחודש מה זה אומר לגבי אחזקותי הלך הכסף? האם יש סיכוי עוד שלא תמחק ותחזור להיסחר? תודה
    סגור
  • 48.
    מניית טאואר זבל שבזבל, חברת פח כמו מנכ"ל שלה. איזה
    סרגיי 22/03/2016 18:24
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מזל שניצלתי גל ירידות אחרון. קניתי SOXL ב-16.32$ ומכרתי ב-24.97$ וכל הרווח שעשיתי קזזתי עם הפסד של 28% בטאואר שאותה אני החזקתי יותר מ-4 שנים. מזל שנפתרתי ממנה וכל יום שאני רואה מניה הזאת יורדת אני מאושר!!!! בור ללא תחתית!!!! אתם מוזמנים לצחוק על התגובה שלי אבל זה אכן ככה!!!
    סגור
  • מי שמגיב בשלילה עושה טעות כמוני. גם אני התנגדי לכל פוסט
    סרגיי 22/03/2016 22:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שלילי כי האמנתי והמשכתי להחזיק את המניה כמו אלה שיש להם פוזיציה בטאואר עכשיו. מזל שעשיתי סיבוב על קרו ממונפת וקיזזתי את ההפסד. אחרת מחסום פסיכולוגי לא נתן לי להיפתר ממניה הזאת.
    סגור
  • חבורה של נוכלים זו נו ת בני זו נו ת כלבים נוכלים ימחשמם (ל"ת)
    בני 22/03/2016 20:34
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 47.
    שאל למבינים בבקשה...
    סינמה יהש?? 22/03/2016 18:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מחזיק בסינמה יהש יש הודעה מאתמול שהיא תמחק מרשימת השימנור ב 31 לחודש מה זה אומר לגבי אחזקותי הלך הכסף? האם יש סיכוי עוד שלא תמחק ותחזור להיסחר? תודה
    סגור
  • 46.
    פערי מחיר בכיטוב פארמה
    חיים 22/03/2016 18:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הייתה רוצה בבקשה לקבל הסבר על כיטוב פארמה . על המחיר דולרי בנסדק״ לבין השער שיקלי בארץ
    סגור
  • 45.
    פלוריסטם עומדת לפני זינוק אדיר גם מלאנוקס שימו לב (ל"ת)
    קקטוס 22/03/2016 17:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 44.
    מישהו יכול לסביר לי איך שיש טרור השוק עולה? (ל"ת)
    אורנה 22/03/2016 17:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טרור לא קשור לבורסה (ל"ת)
    יניב 22/03/2016 19:28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 43.
    רק גברת קלינטון תביא שלום לעולם (ל"ת)
    הומו גאה 22/03/2016 17:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • תוכל בקבינה (ל"ת)
    תוכל בקבינה 22/03/2016 23:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    אמרתי לכם השוק אוהב טרור רק למעלה (ל"ת)
    אורן 22/03/2016 17:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 41.
    טאואר פח אשפה
    פוטי 22/03/2016 16:59
    הגב לתגובה זו
    11 6
    טאואר המנייה היחידה שהמחזור גבוה בה זה בירידה לא בעלייה
    סגור
  • כלבים בני כלבים נוכלים שקרנים מניפולציות הרבה תרופות אמ (ל"ת)
    בני 22/03/2016 20:37
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 40.
    כיטוב ממשיכה להראות מצויין +4% בארה"ב 3.8
    כיטוב 22/03/2016 16:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא מבין מה אנשים פה מתעסקים בכלל עם מניות ביו אחרות שלכל הדעות כיטוב היא "מקרה נדיר בסקטור הביראות" כפי שהגדיר האנליסט שנתן לה מחיר יעד 10 דולר. לא חושב אם תהיה אי פעם הזדמנות כזאת של מנייה שבשקט יכולה להגיע למאות מיליוני דולר בשנה ועדיין נסחרת בשווי של עשירית למשל מפלוריסטם. כמובן שאך פעם אין בטחון של 100% במניות ביו אבל הסיכון לדעתי נמוך כי הכח הסתיים בתוצאות מדהימות ,אין צורך לגייס יותר יש לה מספיק מזומן עד שתצא לשוק, אין צורך בניסויים נוספים רק מחכים להשלמות אבני דרך ולאישור FDA שלאחריו היא בטוח תסחר פי 5-10 בתוך זמן קצר מאד. כל הנאמר לעיל על פי דעתי האישית בלבד ואין לראות בכך משום המלצה כלשהיא.
    סגור
  • 39.
    לא מובן למה תוצאות נסוי אמורות לצאת כבר (ל"ת)
    רדהיל יש איחור 22/03/2016 16:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 38.
    לעקוב כל יום אמורה לצאת בהודעה. (ל"ת)
    המניה הבאה בונוס 22/03/2016 16:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    גם פצצת אטום לא תוריד את השוק , רק למעלה
    יוסף 22/03/2016 16:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל ירידה למטרת עליה
    סגור
  • 36.
    תיקון להודעה הקודמת הנפט יורד לא עולה
    שוק 22/03/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טעות שלי
    סגור
  • 35.
    הנפט מזנק light +4% ארה"ב עוברת לירוק
    שוק 22/03/2016 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי הטפש שלא הבין שהשוק יעלה היום?
    סגור
  • 34.
    מה קורה עם טאואר??? (ל"ת)
    רחל 22/03/2016 15:47
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • אחרי כתבה על מניפולציה במס נוכלים בני זו נות (ל"ת)
    בני 22/03/2016 17:06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 33.
    שימו לב לב טוב לווטיפי מה קורה שם יעד30 אג
    עמיר 22/03/2016 15:45
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מישהו אוסף כבר תקופה ארוכה בטווח 12 אג בקרוב תזנק מעל 30 אג
    סגור
  • 32.
    מזנקת 7.5% בארה"ב (ל"ת)
    כיטוב 22/03/2016 15:36
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • כרגע עולה 1%
    כיטוב 22/03/2016 16:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שתמשיך ככה
    סגור
  • 31.
    מניות הבנקים התיקרו בכ 7% (בנק לאומי ) ב 5 ימי מסחר. (ל"ת)
    שומקו 22/03/2016 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כבר יומיים אני אומר לכם
    לשומקו ממוטי 22/03/2016 23:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרצה!!! לעם זיכרון קצר....קצת היסטוריה משנות ה-80 לא תזיק
    סגור
  • 30.
    בשעה 15.30 המעוף יתחיל לצלול 1 אחוז..........
    הצוללן 22/03/2016 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אין מנוס מצלילה של המעוף היום,מחר פקיעה 1468
    סגור
  • אתה
    לצלול 22/03/2016 18:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט בן אדם דפוק
    סגור
  • מישהי צוללת
    צוללן 22/03/2016 17:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תבדוק טוב טוב בבית שלך מי צוללת
    סגור
  • היא
    חחח 22/03/2016 21:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צללה היא פץשוט עלתה
    סגור
  • שנורקל קנית ? . תיזהר ! אתה טובע ! (ל"ת)
    צבי 22/03/2016 17:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 29.
    קול 1480 מחר אבק של כוכבים (ל"ת)
    פקיעה 22/03/2016 14:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 28.
    כיטוב עולה בערך 3.5% לפני הפתיחה עסקאות ב 4.75 לעומת
    כיטוב 22/03/2016 14:30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    4.6 מחיר סגירה. אין לי ספק שנראה התפתחויות חיוביות נוספות בקרוב, או הסכם הפצה אם חברה כמו dexcel שיש לכיטוב איתה הסכם מאז 2014 והיא כבר הצהירה העבר וזה גם רשום בהסכם אופצייה להפצת המוצר בשיווק הבינלאומי שלה, או שנראה בעתיד היותר רחוק הצעת רכש מחברה גדולה. אם תגיע הצעה כזאת היא לא תהיה במחירים המצחיקים של היום, אלא לפחות פי 8 ויותר כי אין סיכו שהחברה תוותר על מכירות של מאות מיליוני דולר בפחות מ 100 מיליון דולר.שוב דעה אישית שלי בלבד על סמך מעקב ארוך אחרי הרבה חברות ביו בארה"ב כולל התעות רכש בתחום.
    סגור
  • על המניה גם בתל אביב כשיפתח המסחר בניו יורק? (ל"ת)
    האם זה ישפיע 22/03/2016 15:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    כיטוב עולה בערך 3.5% לפני הפתיחה עסקאות ב 3.75 לעומת
    כיטוב 22/03/2016 14:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    3.6 מחיר סגירה.
    סגור
  • 26.
    הדקס משפר ורק אצלנו היסוסים (ל"ת)
    טל 22/03/2016 13:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    כל יום אמורה לצאת הודעה עם הקפריסאים לא לפספס (ל"ת)
    הזדמנות יהש 22/03/2016 13:11
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 24.
    פיגוע הזדמנות קניה
    אצנון 22/03/2016 13:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פ
    סגור
  • העולם התהפך בגלל חמורים כמוך (ל"ת)
    לאצנון 22/03/2016 23:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    מודיעין
    ששון 22/03/2016 13:01
    הגב לתגובה זו
    7 12
    מודיעין זו מניית העשור עד סוף שנה מאות אם לא אלפי אחוזים שימו לב הירידות בימים האחרונים במחזורים נמוכים מה שמעיד שהסחורה הולכת ואוזלת לקראת המראה למעלה מושקע וממתין בסובלנות שהבצים יבקעו בהצלחה למחזיקים.
    סגור
  • לששון
    שושן 22/03/2016 15:55
    הגב לתגובה זו
    8 2
    הגד נא לי אחי. האם בשביל להיות טמבל תמים עליך להתאמץ הרבה או זה בא בקלות?
    סגור
  • לשושן
    ששון 22/03/2016 18:57
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אחי ימים יגידו נפגש בסוף שנה ונראה מי טמבל חברים לא להתייאש משחק של ענקים שמנסים לאסוף סחורה בזול מודיעין זו הרציו הבאה אם לא יותר טובה לדעתי . בהצלחה לסבלניים.
    סגור
  • 22.
    מודיעין הולכת להיפוך
    רונן 22/03/2016 12:23
    הגב לתגובה זו
    5 7
    תזכרו מה שכתבתי, הולך להיות היפוך היום, נתמכה יפה מעל קו מגמה. נדבר בסוף היום
    סגור
  • כמה עוד יש לה עד לרשימת שימור? (ל"ת)
    לרונן 22/03/2016 15:42
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • כנראה שבקור תאכל תלב (ל"ת)
    אורן 22/03/2016 15:57
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • תאכל תלב
    לכנראה שבקור 22/03/2016 16:37
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אני אכן אוכל ת'לב שבשער 2500 שמתי רק 180 אלף שקל. עכשיו אני מוסיף כל יום וממתין לשימור או טיפה לפני ולצאת.
    סגור
  • שמתי בשורט (ל"ת)
    הכוונה 22/03/2016 17:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 21.
    השוק אוהב פיגועים פעם אחרונה אחרי פיגוע עלה 4 אחוז
    כסף 22/03/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
    1 4
    השוק המניות זה שוק רק למעלה רק פצצת אטום תוריד אותו . וגם זה לא בטוח.כסף שולט בעולם
    סגור
  • פצצת אטום אה?
    לכסף 22/03/2016 23:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו טוב תכין ת'תוסיק אם וכאשר זה יקרה!!! רק אל תיבכה חזק!!!
    סגור
  • לפגוע לך בעוצמה בישבן הלבנבן על ידי הכדורסלן הענק
    צריך 22/03/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
    12 0
    220 ס"מ על 160 ק"ג. יושבת כאן תגובה 21 בשקט ובהחבא ואף אחד לא שם לב לזיון מוח הקטלני שנאמר כאן.
    סגור
  • 20.
    כל דיווח חיובי, הסכם, או הצעת רכש אם תגיע
    כיטוב פארמה 22/03/2016 11:26
    הגב לתגובה זו
    5 1
    תביא לעלייה חדה מאד בנייר בארה"ב וזה על סמך שווי השוק, הסחורה הצפה, ועל סמך מעקב אחרי עשרות חברות ביו (מיקרו קאפ) והתגובה שלהם להודעת מסוג זה. בוודאי, שהסיכוי גדול בהרבה מהסיכון להבנתי.
    סגור
  • 19.
    המעוף יסיים בצלילה של 1.2 אחוז........
    הצוללן 22/03/2016 11:09
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אין מנוס היום צלילה גם בגלל הפיגועים וגם בגלל הפקיעה
    סגור
  • צוללן אתה רק צולל וצולל, (ל"ת)
    המטביע 22/03/2016 12:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לצוללן הלוואי ואתה צודק. על מה אתה מסתמך? (ל"ת)
    דוד מהשוק 22/03/2016 11:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • ארהב תעלה, השפעה שולית בלבד (ל"ת)
    לא נכון 22/03/2016 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    הרבה בשר לכיטוב.להחזיק בכל הכוח ולא להתפתות למכור.
    צדוק 22/03/2016 10:55
    הגב לתגובה זו
    6 0
    תעלה במאות אחוזים הסכם מכירה אישור fda ועוד.יהיו תיקונים בדרך זה טבעי פשוט לא להתרגש להחזיק וגם לחזק.זו דעתי ואני גם מחזיק.
    סגור
  • גם אני, ראינו אתמול את התגובה של האמריקאים,
    יוסי 22/03/2016 11:03
    הגב לתגובה זו
    8 0
    והיא תהיה חזקה הרבה יותר מיגיעו עדכונים במיוחד לאחר הדיווח ששני בעלי עניין בארה"ב כבר מחזיקים 48.6% מכל המניות.
    סגור
  • אמור לצאת כל יום יעד שלי 150 (ל"ת)
    אישור fda 22/03/2016 13:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 17.
    ואם אירופה הייתה עולה כאן היה עולה? ממש לא (ל"ת)
    בעקבות אירופה 22/03/2016 10:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 16.
    מישהו יודע מה פשר הזינוקים בוו.טי.פיי
    עמית 22/03/2016 10:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתמול זינקה עד 33% והיום עוד 8% בפתיחה
    סגור
  • שום דבר
    ארי 22/03/2016 11:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתמול זינק בפתיחה במחזור "עצום" של 2 שקל. אל תתפתה להיכנס. חרם על הכסף
    סגור
  • 15.
    כיטוב מה שצפוי החודש מתכנית העבודה המאושרת
    כיטוב פארמה 22/03/2016 10:35
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הדיווחים צפויים ב Q1 רבעון ראשון שזה עכשיו. Complete CMC manufacturing in Q1 Pre -NDA meeting plus FDA response Q1.........This one should be interesting and may pop the price per share depends what FDA says. With Dr . Waymack former FDA medical officer and Chief Medical Officer of KTOV this meeting should go very smoothly. Final PK study results in Q2 NDA submission 2nd half this year
    סגור
  • 14.
    כיטוב קדימה
    אבי 22/03/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תכנסו שלא תפספסו את ברכבת! רווח 11K מתחילת החודש וממשיך לגדול, תודה לממליצים.
    סגור
  • אתמול היה מחזור של מוסדיים,
    לאבי 22/03/2016 10:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    והם ככל היידוע לא מחזיקים ליום יומיים אלא משקיעים הרבה קדימה
    סגור
  • אני מתכוון להחזיק לטווח ארוך.
    אבי 22/03/2016 10:44
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כמו שאני כבר 4 שנים עם פרוטרום עכשיו גם כיטוב לטווצ ארוך.
    סגור
  • 13.
    ראיית מצב.
    עברי(א100) 22/03/2016 10:06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אט אט. אך בבטחה. אנו מתקרבים לשפיות בשווקים. זה יהיה קשה. אך. בסוף הדרך נמצא עצמנו במצב של שווקים נורמלים עם מכפילים נוחים ובלי ניפוח ושוויים מטורפים. יום טוב.
    סגור
  • 12.
    פועלים,,,פועלים,פועלים,לא לפחד לקחת 2100 יעד (ל"ת)
    דניאל 22/03/2016 10:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    ראיית מצב.
    עברי(א100) 22/03/2016 09:58
    הגב לתגובה זו
    27 0
    אט אט. אך בבטחה. אנו מתקרבים לשפיות בשווקים. זה יהיה קשה. אך. בסוף הדרך נמצא עצמנו במצב של שווקים נורמלים עם מכפילים נוחים ובלי ניפוח ושוויים מטורפים. יום טוב.
    סגור
  • לעברי החביב
    ד"ר אברטון ברקלי 22/03/2016 10:24
    הגב לתגובה זו
    20 0
    נסיך אמיתי. ד"ש וחיבוקים לכולם.
    סגור
  • י"ב אדר ב' התשע"ו.
    איציק100 22/03/2016 15:30
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ללא מילים.
    סגור
  • 10.
    כיטוב תעשה היוון של רווחים צפויים לי יצא מעל מיליארד דו
    לאשר 22/03/2016 09:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עכשיו תשווה לשווי השוק נכון להיום.
    סגור
  • כיטוב פארמה
    אשר 22/03/2016 09:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    באחוזים כמה אתה צופה לפי הנתון שלך שציינת ?
    סגור
  • ננסה לעשות שוב סדר,כל ההמלצות והסיקורים:
    כיטוב 22/03/2016 10:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    1. המלצה של 10 דולר בה האנליסט מעריך אותה כ BLOCKBASTER בארה"ב לבד. מונח המצאר מכירות של יותר ממיליארד דולר. סיקור וכתבה על כך ניתן למצוא בגלובס. 2. סיקור נוסף שפורסם לאחר מכן ב seeking alpha בה ניתן לה מחיר יעד בין בין 13 ל 29 דולר. 3. סיקור נוסף בארץ בה הוערכה בשווי של 80 מיליון דולר נכון להיום, כולל הסבר איך הגיענו ליעד. http://hotstocks.co.il/?p=6702 4.סיקור נוסף בארה"ב בה נאמר שהחברה חסכמה זמן וכסף שפנתה למסלול מקוצר לאישור FDA בה גם נאמר שדקסל שיש לה הסכם עם כיטוב עוד משנת 2014 וכבר אז הצהירה שהיא תשלב את התרןפה בשייוק העתידי שלה, נערכת לייצר התרופה בשנץ 2017 http://www.in-pharmatechnologist.com/Regulatory-Safety/Kitov-saves-time-and-money?utm_source=RSS_text_news&utm_medium=RSS_feed&utm_campaign=RSS_Text_News
    סגור
  • לדעתי שער 30 דולר למנייה בארהב יהווה שווי שוק סביר ביחס
    לאשר 22/03/2016 10:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לפוטנציאל המכירות שלדעת כל האנליסטים שסיקרו אותה צופים מכירות של מאות מיליוני דולרים. כבר כתבתי פה מספר פעמים בעבר, שחברות ביו בארה"ב הגם שנמצאות בשלבים יותר מוקדמים מכיטוב נסחרות בשווי של פי 10 ויותר,הגם שהמאזן שלהם ורמת המזומנים הרבה יותר חלש מכיטוב. לכיטוב יש בערך 10 מיליון דולר במזומן, אין לה חוב, ושוושי השוק נכון להיום לא הרבה מעל רמה זו כאשר התוצאות סופיות, לא נדרשים יותר נסויים, התוצאות מוכחות ומובהקות והתרופה אפילו הפחיתה את הסיכונים לאותה תרופה שנמכרת בכ 1-2 מיליארד דולר בשנה אחת. לא צריך תואר אקדמי על מנת להבין שהיא תקח הרבה מנתח השוק של אותה תרופה, המנכל הגדיר זאת שלא רק הופחתו הסיכונים גם העלות למשתשמשים בתרופה תפחת. מי שעוקב אחרי רכישות בארה"ב ואפילו רכישות של חברות בארץ, הם נרכשות בשווי של של 100-200 מיליון מיליון דולר כאשר יש להם צפי מכירות נמוך בהרבה מכיטוב, שולי הרווח מרשימים, לא נדרשות כמעט הוצאות לייצר את התרופה.
    סגור
  • 9.
    כיטוב תעלה עוד מאות אחוזים עד 2017
    כלכלן 22/03/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    2 13
    עדיין נמוכה בכ 80% משער השיא.
    סגור
  • ככה מלמדים במכללת ראשון להיות בטוח בהשערה? מוזר. (ל"ת)
    לכלכלן 22/03/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    26 1
    סגור
  • 8.
    תשכחו מעליות זה לא יקרה (ל"ת)
    דודו 22/03/2016 09:16
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 7.
    בזק ולאומי
    נתנאל ישר 22/03/2016 09:02
    הגב לתגובה זו
    1 4
    חברים כנסו לבזק ולאומי בכל הכח!!!
    סגור
  • אבל אני חלשלוש. (ל"ת)
    לזומבי 22/03/2016 10:12
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 6.
    כל יום אמורה לצאת הודעה על תוצאות נסוי (ל"ת)
    רדהיל 22/03/2016 09:02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • כל יומיים ליתר דיוק. (ל"ת)
    לזומבי 22/03/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 5.
    זו מניית השנה (ל"ת)
    כיטוב 22/03/2016 08:50
    הגב לתגובה זו
    5 13
    סגור
  • כיטוב פארמה
    אשר 22/03/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
    0 7
    לפי דעתך כמה מסוגלת לעשות השנה ?תודה
    סגור
  • תגיע בשקט לרף ה-400 (ל"ת)
    כיטוב 22/03/2016 09:52
    הגב לתגובה זו
    4 16
    סגור
  • תגיע ברעש? (ל"ת)
    ולכמה היא 22/03/2016 14:43
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • איזה אומץ ונחישות וגאונות ויוזמה ובטחון וידיעה
    לזומבי 22/03/2016 10:10
    הגב לתגובה זו
    21 0
    מהיכן הנפצת והיקרצת זאת? אתה שואף או רוצה או מקווה או סתם משגל את המוח?
    סגור
  • 4.
    השבוע. (ל"ת)
    bb 22/03/2016 08:30
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 3.
    מנייה מאוד מעניינת
    ננו 22/03/2016 08:26
    הגב לתגובה זו
    3 3
    הסגירה אתמול הייתה מרשימה גם מבחינת המחזור הכספי,גם מבחינת המחזור בנעילה שהיה 10% מסך המחזור היומי וגם מבחינת שער הנעילה שהיה הגבוה היומי.מאוד מעניין
    סגור
  • 2.
    מודיעין - צפויה להתמך סביב 1030-1040
    רואי 22/03/2016 08:21
    הגב לתגובה זו
    3 18
    אם תסגור בסוף היום מעל, צפויה חזרה מהירה למעלה. שימו לב שאישור מתווה הגז ישפיע לחיוב מאוד (כמובן באם יאושר)
    סגור
  • תרד ל900
    גל 22/03/2016 08:59
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הרבה יפטרו מסחורה של ההנפקה
    סגור
  • זומבי בומבי נמאס ממריצי מניות (ל"ת)
    מה יש שם? 22/03/2016 08:30
    הגב לתגובה זו
    18 1
    סגור
  • בוננזה.מתי תבין. תקרא באתר של הבורסה. (ל"ת)
    מה אין שם... 22/03/2016 08:44
    הגב לתגובה זו
    1 17
    סגור
  • 1.
    שפע ימים הנפקה עפ שווי 100מליון דולר בלונדון
    דניאל 22/03/2016 08:21
    הגב לתגובה זו
    1 6
    רק אם יאספו דולר מכל מי שהיה בתור לברכה לרבי 20מליון דולר לגייס זו תהיה בדיחה חזקה לפורים??
    סגור