נעילה בת"א: המעו"ף ירד 0.4% בלחץ מניות הפארמה שקרסו: מיילן נפלה 7%

טבע איבדה 3.25% במחזור מטורף, מנקיינד זינקה 14%;  לאומי עלתה 2% ומשכה מעלה את מדד הבנקים
ירידות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א ננעלו במגמה מעורבת כאשר המניות הדואליות הכבדות נלחצו חזק מטה (במחזורים גבוהים מאוד) בשל הירידה במדד הנאסד"ק ביוטק. טבע +2.86% טבע 5,760 +2.86% טבע בסיס:5,600 פתיחה:5,600 גבוה:5,900 נמוך:5,585 תמורה:119,298,694 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה 3.25% במחזור ענק של מעל 464 מיליון שקל (רבע מכל המחזור בבורסה), מיילן +1.63% מיילן 13,750 +1.63% מיילן בסיס:13,530 פתיחה:13,530 גבוה:13,810 נמוך:13,450 תמורה:29,150,561 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התרסקה 7% במחזור של 107 מיליון שקל - גבוה 4 מהממוצע ו- פריגו +0.57% פריגו 30,220 +0.57% פריגו בסיס:30,050 פתיחה:30,080 גבוה:30,420 נמוך:30,020 תמורה:12,543,667 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 4.4%, אחרי שנפלה 3.3% ביומיים האחרונים. כל זאת כאמור, כאשר מדד הנאסד"ק ביוטק בוול סטריט ממשיך בנפילות ומאבד (נכון לסגירה בת"א) כ-3%.
זהו 'מחיר החשיפה' של מדד המעו"ף למניות הפארמה הדואליות, שהפילו אותו היום: לכתבה המלאה - לחץ כאן.
מדד הבנקים בת"א דווקא עלה בכ-1.25%, בתמיכת מניית לאומי שעלתה 2%, כשגם ת"א 75 המשיך להצבע בירוק, ועלה 0.35%
מדד ת"א 35 +0.48% מדד ת"א 35 1,461.29 +0.48% מדד ת"א 35 בסיס:1,454.36 פתיחה:1,454.31 גבוה:1,464.88 נמוך:1,454.31 תמורה:586,105,587 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{?מדד ת"א 75}
{?מדד ת"א בנקים}
מחזור המסחר, כולל פקיעת האופציות השבועיות, ננעל על 1.8 מיליארד שקל.
האופציות השבועיות פקעו בשער 1494.86 נקודות.
בסיכום שבועי, מדד המעו"ף עלה 0.3%, ת"א 100 עלה 0.1%, ומדד הבנקים קפץ 2.4%.
מניית אל על -0.31% אל על 159.3 -0.31% אל על בסיס:159.8 פתיחה:159 גבוה:161 נמוך:156.5 תמורה:4,605,602 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפגעה מהזינוק במחיר הנפט, ונחלשת בכ-3.1%. מנגד, מניות הגז {אבנר יהש} , רציו יהש -1.67% רציו יהש 223.2 -1.67% רציו יהש בסיס:227 פתיחה:227 גבוה:229 נמוך:222.7 תמורה:3,915,739 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- דלק קידוחים יהש -0.82% דלק קידוחים 974.9 -0.82% דלק קידוחים יהש בסיס:983 פתיחה:988 גבוה:995.3 נמוך:972.1 תמורה:8,354,457 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נצבעו בירוק. מניית אבגול +1.04% אבגול 436.7 +1.04% אבגול בסיס:432.2 פתיחה:432.2 גבוה:437 נמוך:431.9 תמורה:232,108 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה לטובה עם זינוק של 5.75% ובמחזור הגבוה פי 20(!) מהממוצע, לאחר פרסום דו"חותיה, כשגם מניית {מנקיינד} הסבה נחת לסוחרים בה, עם עלייה של 14%, לאחר שטסה אתמול עוד 20%.
אמש הפד' עדכן את צפי העלאות הריבית לשתיים בלבד בסיכום 2016 וזאת לעומת הצפי הקודם מחודש דצמבר, שעמד על 4 העלאות ריבית. בתגובה, מדדי המניות ביצעו תנודה חזקה מעלה והדולר צלל מול המטבעות העיקריים בעולם. נציין כי מחזור המסחר בוול סטריט היה נמוך אמש באופן יחסי והסתכם ב-7.6 מיליארד מניות בלבד, זאת מול ממוצע של 8.1 מיליארד מניות בתקופה האחרונה. כלומר פרץ העליות לאחר הודעת הפד' לא היה במחזור גבוה. 
עד כה, שבוע המסחר בת"א התנהל במגמה חיובית, כשמדד המעו"ף הוסיף לערכו 0.7%, ת"א 75 קפץ ב-1.1% (עקב הזינוק של 1.4% אתמול), טנדד הבנקים התחזק גם הוא ביותר מ-1%.
בגזרת המט"ח, הדולר נופל הבוקר מול השקל (בשל הצהרות הפד' אמש), והאירו מוסיף להתחזק.
מניות במרכז:
בזק -2.3% בזק 517.4 -2.3% בזק בסיס:529.6 פתיחה:527 גבוה:530.9 נמוך:517.4 תמורה:30,745,637 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ננעלה ללא שינוי, לאחר שפרסמה דו"חות והציגה ירידה של 18.5% ברווח ל-1.72 מליארד שקלים, עדיין חגיגה ענקית לעומת דו"חות שאר חברות התקשורת שהיו על גבול ההפסד. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
הרווח הנקי של אלוני חץ +0.94% אלוני חץ 3,668 +0.94% אלוני חץ בסיס:3,634 פתיחה:3,620 גבוה:3,668 נמוך:3,592 תמורה:10,860,222 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , המיוחס לבעלי המניות ב-2015 הסתכם ב-548 מיליון שקל, גידול של 76% ביחס לשנת 2014.  המניה ירדה 1.3%.
פרוטרום +2.16% פרוטרום 30,730 +2.16% פרוטרום בסיס:30,080 פתיחה:30,100 גבוה:30,980 נמוך:30,040 תמורה:32,589,841 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עולה בשיעור קל לאחר פרסום דו"חותיה. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
אבגול +1.04% אבגול 436.7 +1.04% אבגול בסיס:432.2 פתיחה:432.2 גבוה:437 נמוך:431.9 תמורה:232,108 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה מעל 5.75% במחזור גבוה, לאחר שהציגה בדו"חותיה שיא ב-EBITDA:   67.8 מיליון דולר ב- 2015, עלייה של 27% בהשוואה ל-EBITDA ב-2014.
כן פייט ביופרמה -3.17% כן פייט ביו 231.9 -3.17% כן פייט ביופרמה בסיס:239.5 פתיחה:238.1 גבוה:238.1 נמוך:230 תמורה:133,875 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 4.7% לאחר שדיווחה כי הגישה פרוטוקול שלב III ותוכנית רישום לאיגוד האירופאי לתרופות (EMA), עבור תרופת ה-CF101 שלה לטיפול בדלקת מפרקים שגרוניתית. הניסוי צפוי להתחיל במהלך הרבעון השני או השלישי של 2016.
 
תגובות לכתבה(82):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 48.
    כיטוב לא מפספס קניתי בארה"ב כבר 14% עליה
    KTOV 17/03/2016 18:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מתחילה לגלות עניין בארה"ב. כנראה תמשיך גם מחר צפונה שם.
    סגור
  • 47.
    זקן .. השוק רק עולה מה קורה פה?אמרת פעם שירד? (ל"ת)
    עוקב אחרי הזקן 17/03/2016 18:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מי כותב ואל מי ומה רוצה? העם דורש הסבר. (ל"ת)
    לא מובן 17/03/2016 21:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    טאוור= קללה ארורה (ל"ת)
    בני 17/03/2016 17:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טאואר
    טיטי 17/03/2016 19:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    החברים שלך כאן המליצו חזק מאוד על טאואר ועל ננו. זוכר? גם אותי הפילו מטה מטה
    סגור
  • 45.
    לכל אלו שצועקים מפולת
    זונטק 17/03/2016 17:28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אין בכלל מה להתרגש. ירים יד פה אחד שלא עשה על הכסף פי 8 מ2009. יש מי שלא עשה? אין מצב. יש כאלו שגם יותר. אז ירד עכשיו 45 עד 50 אחוז. ביג דיל. לא מזיז את הביצה השמאלית. מורווחים מספיק.
    סגור
  • 44.
    כיטוב מה שצפוי...
    כיטוב 17/03/2016 16:36
    הגב לתגובה זו
    5 1
    Complete CMC manufacturing in Q1 Pre -NDA meeting plus FDA response Q1 עדיין לא nda סופי (אישור שיווק) אבל בהחלט יתן אינדיקצייה טובה. בהנחה שאבני הדרך הנל יושלמו בהצלחה(הסבירות לכך מאד גבוהה,תכנית העבודה כבר קיבלה אישור FDA) אני לא רואה סיבה שתמנע ממנה להגיע לפחות למחיר העיד הנמוך שניתן לה (10 דולר) עד סוף השנה, יש לשים לב שלא נדרש לגייס יותר, כמעט לא צפויות הוצאות כי הכל הסתיים..כמובן שהכל יכול להשתנות אם היא מקבלת עד אז הצעת רכש..אם תגיע הצעה כזאת ושוב זה על סמך מעקב אחרי חברות ביו אחרות בארה"ב, היא תהיה לפחות 100 מיליון דולר (12 מיליון נכון להיום,שווי שוק). החברה לא תמכור בפחות ממחיר הזה כי השוק של התרופה הוא מיליארדים. התרופה נמכרת בכ 2 מיליארד בשנה ויש לה תופעות לוואי, אבל כיטוב הפחיתה את הסיכונים ואת תופעות הלוואי, תוצאות שלב 3 מרשימות לכל הדעות ולפי כל האנליסטים שסיקרו אותה. שוב , כל הנאמר לעיל על דעתי האישית בלבד ומומלץ לבחון היטב.
    סגור
  • 43.
    כיטוב טסה 7% בפתיחה בארה"ב (ל"ת)
    זיו 17/03/2016 16:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 42.
    לכו על כן פייט (ל"ת)
    AMER 17/03/2016 16:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 41.
    מישהו יודע מתי בג"ץ צריך להוציא הודעה? (ל"ת)
    מודיעין 17/03/2016 16:14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • טען עוד
  • 40.
    שבוע קשה לטבע, תתאושש לאט אבל בטוח
    צביקה 17/03/2016 16:06
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כמו בכל הסיבובים עד עכשיו. מניה חזקה שמתומחרת נמוך
    סגור
  • 39.
    כיטוב מתפוצצת למעלה בארה"ב כבר חושדיים כבתבתי עליה
    כיטוב 17/03/2016 15:55
    הגב לתגובה זו
    5 0
    רק ההתחלה. סבירות גדולה של פי 10 ןאף פי 20 עד יציאה לשוק. דעה אישית בלבד
    סגור
  • 38.
    מדהים לראות את הוויסות במעוף
    אמיר 17/03/2016 15:52
    הגב לתגובה זו
    6 1
    טבע ופריגו חוטפות חזק , במקביל הבנקים ובזק החלו לעלות ..
    סגור
  • מדהים איך המעוף מלא ירד היום אפילו את הארביטראז 0.5- (ל"ת)
    מדהים !!!!!!!!!!!!!! 17/03/2016 18:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    השוק בעולם מתמוטט
    מפולת 17/03/2016 14:29
    הגב לתגובה זו
    1 3
    זהירות.
    סגור
  • 36.
    שוק המניות
    נחמיאס ברוך 17/03/2016 14:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שוק המניות פושט צורה מטה ולובש צורה מעלה. וכל המדדים של המשק הטובים יחסית לכל משק אחר בעולם כאילו אינם רלבנטיים. יש לנו. 1.אנפלציה אפסית. 2.צמיחה משוערת 2-3% 3. הקטנת גרעון תקציבי. 4. צריכה לביקושים סבירה עד טובה. 5.פוטנציאל צמיחה דו שנתית קיים. 6.ביקושים להשקעות כמעט בכל הסקטורים קיים כמו רכישת חברות ,מיזוגים עם חברות תעשיה חזקות בעולם.ועוד ועוד. ועל אף כל זאת שוק המניות צולע ואננו מאותת על נתוני מקרו טובים. מה קורה כאן,היכול להיות שהשוק מונהג על ידי כמה גורמים אינטרסנטיים העושים בשוק כבשלהם. מריצים ומומטטים על פי עסקם. אולי??
    סגור
  • איש יקר. המשק בצרות צרורות ומה שכתבת רחוק מהמציאות.
    ורדי 17/03/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מכל מה שכתבת. החלק האחרון נכון. השוק מנווט על ידי אוספי הבקבוקים ודמי חסות שמחזיקים את הרשות ומנהלי הכסף הגדול בביצים ו"מבקשים" מהם ער פקיעה זה או אחר.
    סגור
  • 35.
    המחירים של כל המוצרים עומדים לעוף גבוה. הציבור
    אורן 17/03/2016 14:23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ישלם מאוד יקר בקרוב מאוד. הנגידים מונעים על ידי הבנקים לרווחים שלהם. וצודקים אלה שאומרים שזה יד אחת מול הציבור
    סגור
  • 34.
    יש שמועות על משא ומתן על קידוח בדניאל
    המבין 17/03/2016 14:23
    הגב לתגובה זו
    8 0
    בהצלחה למחזיקים
    סגור
  • אשמח לשמוע מספר מילים. מה שמעת? (ל"ת)
    עידן 17/03/2016 15:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • מאין זה? (ל"ת)
    משה 17/03/2016 15:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 33.
    הבנקים והנגידים יד אחת נגד הציבור !!!!! (ל"ת)
    בנק 17/03/2016 13:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    שימו לב בקרוב למניית גובוקיט לפני תנועה חדה צפונה
    דני 17/03/2016 13:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ספר הפקודות במניה ריק עד מעל 30 אג ומשתנה כל רגע
    סגור
  • 31.
    באמא'שלי שירד איזה 40 אחוז אבל דחילק
    קוליקו 17/03/2016 12:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בבקשה לא מפולת. לא לזרוק טפשים הכל טוב
    סגור
  • 30.
    הנפט עלה הרובל והיורו מתחזקים טוב לאפריקה ישראל (ל"ת)
    אפריקאי 17/03/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 29.
    ליוסי ואייל מביז
    זכי 17/03/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    8 0
    תיפתחו גרפים עדכניים והכל יהיה ברור לכם כמו תמיד.
    סגור
  • מה איכפת לך בכלל
    כושי 17/03/2016 15:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הם אמרו שנעול וסגור וקבוע ואי אפשר אחרת וזה אומנם היה לפני איזה שתיים עשרה אחוז. אבל אני מאמין בהם.
    סגור
  • 28.
    לזחוח. וואלא אתה ארס ממזרי בא לי לנשוך את עצמי
    ב וגם גימל 17/03/2016 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלא האמנתי בכל השטויות שלך ושל ליגת הקיסוס שהיא ליגה למקומות עבודה בג'בליה. גם תקאווד מצטרף אלי. וואלא יצאנו דבילים. אחי. זרוק איזה טיפ איך אנו יוצאים מהברוך והבלאגנים.
    סגור
  • 27.
    כיטוב מתחילה לפתוח מבערים
    אבי 17/03/2016 11:59
    הגב לתגובה זו
    3 8
    המניה עומדת להתפוצץ עשרות אחוזים
    סגור
  • 26.
    רגע
    כמון 17/03/2016 11:55
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אבל ביז וכל עשרות המומחים שלהם והחיצוניים הבטיחו רק למעלה למעלה כולל אייל. וזה נראה כרגע במצב לא יפה.
    סגור
  • זה פשוט
    אח שלי 17/03/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אליוט וביוונצי ומתננדים טחנו לנו את הצורה. ממזרים מנייקים
    סגור
  • 25.
    כיטוב טסה 11% נכון ל-11:50
    זיו 17/03/2016 11:51
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מה המתבשל שם???
    סגור
  • 24.
    כיטוב מזנקת
    ביו 17/03/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
    4 2
    תעבור את השער הגבוה של השנה ומשהו שהיה בסביבות 500 הרבה לפני התוצאות החיוביות של שלב 3 שהוגדר על ידי אנליסטים כתוצאות מוכחות .שתבינו לכל הדעות צריכה להסחר פי כמה לפחות,לדיתי פי 10 20 לפחות
    סגור
  • 23.
    רכשתי מניה גובוקיט המלצה באתר א חר על מחיר 33 אג
    גבי 17/03/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 4
    בנוסף באתר שני מתחרה אומרים שיש בפתח איזה הסכם שהחברה עומדת לחתום שיכניס לא מעט כסף
    סגור
  • 22.
    החלטת הפד שלא להעלות רבית- שגיאה קשה
    זקן חכם 17/03/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    2 4
    שתביא להעלות ריבית אגרסביות בהמשך משום שהאינפלציה בארה"ב כבר פרצה. מוטב היה להתחיל עכשיו במנות קטנות שימנעו פריצה אינפלציונית ויכניסו ודאות לגבי העתיד. עכשיו דווקא חוסר הודאות והחשש מהעתיד יביא גל ירידות בווקים עד הקיץ שיהפוך למפולת במקרה בו הריבית תעלה או במקרה והחברות יציגו ירידה בהכנסות וברווחים.
    סגור
  • הזקן מדבר ככה מ2009 רק ירידות הוא רואה
    צעיר 17/03/2016 18:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ובנתיים פיספס עליה של 300 אחוז. לא נורא זקן , אולי שתהיה עוד פעם צעיר תיראה אופטימי שבורסה רק עולה
    סגור
  • לא משנה מה היה עושה הפד- היית אומר טעות
    זקן מכור 17/03/2016 11:44
    הגב לתגובה זו
    14 1
    מכור לירידות
    סגור
  • כך או כך יהיו ירידות כמו בסיפור על הבתולה
    פרשן 17/03/2016 14:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שבערב הכלולות הלכה לרב ושאלה אותו. רבי איך עלי לנהוג בערבהכלולות עם הבעל הטרי בתם החתונה. לבוא אם כותונת או בלי? עם חזיה או בלי? עם תחתונים או בלי? השיב הרבי: " מה זה משנה, כך או כך ידפקו אותך?"
    סגור
  • מה אתה מכריח אותו למכור: זקן מכור בציווי.
    עוזר משנה לזקן 17/03/2016 12:11
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לפי דעתי הוא לא בבורסה כבר זמן רב. אולי כמה שנים ואולי צדק למרות שהרוויח אבל "פיספס" את העליות שלאחר מכירתו. טוב נו. בית בכפר שמריהו זה מספיק. מי צריך הרצליה פיתוח?
    סגור
  • כולל כולל.. (ל"ת)
    כולל שרותים? 17/03/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סגור
  • 21.
    מנית ווטיפי יכולה לזנק בקרוב שימו לב טוב טוב
    אילן 17/03/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    0 5
    יעד ראשון מאתר אחר 18 אג ואחרי זה עד 35 אג הגרף שם פתוח
    סגור
  • 20.
    גובוקיט עם יעד ראשון 33 אג
    מניה עם פוטנציאל 17/03/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 4
    ראו בפורום מקביל
    סגור
  • 19.
    הנגידים בובות של הבנקים.הבנקים נלחמים שהנכסים
    אורן 17/03/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ירדו. כי אם הנכסים ירדו כל הכלכלה תיפול
    סגור
  • אתה מתכוון הבנקים יפלו
    איש פשוט 17/03/2016 10:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיפלציה מי שחוטף הכי חזק זה הבנקים. זה לא אומר שהכלכלה תקרוס ויהיה תוהו ובוהו וחושך על פני תהום כמו שרוצים שנחשוב. זה רק אומר שהארוחות חינם של הבנקאים יגמרו - וקשה להם לחשוב על זה.
    סגור
  • 18.
    זהירות ממניית טבע שווה שער 10000 ולא 21000
    זקן בבורסה 17/03/2016 10:19
    הגב לתגובה זו
    6 4
    מנופחת להחריד מי ששמע חסך כבר 12 אחוז ירידה
    סגור
  • טבע ל4000. (ל"ת)
    לזקן 17/03/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • כבודו מה יש לך נגד טבע
    הראל 17/03/2016 10:56
    הגב לתגובה זו
    2 1
    וגם שאלה האם טבע מחזיקה במניות מיילן תודה רבה
    סגור
  • 17.
    כיטוב נראית טוב :) (ל"ת)
    דנה 17/03/2016 10:03
    הגב לתגובה זו
    6 17
    סגור
  • 16.
    פקיעה
    סלבה 17/03/2016 10:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה הפקיעה?
    סגור
  • 15.
    יום חמישי
    איום או היום 17/03/2016 09:59
    הגב לתגובה זו
    31 0
    היום השביעי של אדר ב' התשע"ו. בידקו בכלכליים ובמתמטיים ו..בניסתרים.
    סגור
  • לפרופסור המכובד.
    אבנר בינתחומי 17/03/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    19 0
    מה היום יהיה יותר איום מהתקופה האחרונה? וגם. כתבת זאת לפי שבדקתי בדיוק שהחוזים והשווקים בעיקר גרמניה היו ממש ממש בשיא. אז את דעתכם אני מכיר ואף אימצתי אותה ב"ה עם כל חברי בפקולטה(גם המרצים העתיקו מאיתנו)אז באמת חבר. מה המיוחד לרע היום?
    סגור
  • לאבנר בינתחומי היקר
    איציק 17/03/2016 12:04
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אסתכל בקופסת הידע ,ההפתעות ,האמת הצרופה ,הלהיות אחד מול רבים ,ולאחר שנשלים בדיקותינו הכוללות ואף עיון בניסתרים כנ"ל אשלח לך יונת דואר טורבו שתגיע עוד היום כיוון שאין לי ולא משתמש באינטרטט. עלה והצלח איש נחמד.
    סגור
  • 14.
    פלורסטם+כן פייט במחיר קניה משתלם (ל"ת)
    Amer 17/03/2016 09:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    1499 (ל"ת)
    פקיעה 17/03/2016 09:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1494.86 (ל"ת)
    ליתר דיוק 17/03/2016 10:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 12.
    אופציה אוליר אופציה טורבו יעד 450 אג
    הפתעה 17/03/2016 09:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האופציה קשורה לאגח וכל עליה באגח יכולה להטיס הת האופציה
    סגור
  • 11.
    מודיעין בשורה משמחת כנסו .........
    אביר 17/03/2016 09:10
    הגב לתגובה זו
    4 7
    שימו לב אתמול התחילה בירידות ועברה במהלך היום לעליות המטרה להפחיד את כל הפחדנים שאכן ברחן ח ח ח ח
    סגור
  • ברחן כמה שיותר רחוק. (ל"ת)
    פחדן 17/03/2016 10:12
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 10.
    איך יציבות ? כל הדואליות בריסוק. הארביטראז מינוס חצי
    כתב בפוזיציה 17/03/2016 08:54
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתמול סגרנו בעלייה של 0.35 כאשר הדאו ו- sp סגרו סביבות 0.3-05 , כל הדואליות התרסקו. הארביטראז מעל מינוס חצי , הנייקי נופל , החוזים אדומים , מאיפה לעזאזל מביא הכתב את ההודעה הנחרצת שהנתונים השליליים לא ישפיעו והמדד יפתח ביציבות. חייבים למנוע מכתבים לקנות קולים. אחרת הם רואים את העולם דרך הפוזיציה בלבד.
    סגור
  • לא רואים או מרגישים כלום. (ל"ת)
    לא דרך העולם 17/03/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 9.
    כל יום אמורה לצאת הודעה על תוצאות ניסוי ואישור לניסוי
    בונוס 17/03/2016 08:54
    הגב לתגובה זו
    4 7
    חדש מהfda בהצלחה לסבלנים כמו שתמיד אומרים הסבלנות משתלמת..יום מקסים
    סגור
  • כל יומיים ולא כל יום (ל"ת)
    זכי 17/03/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    נו מה החלטתם?מה עם ליויתן????????????????? (ל"ת)
    בג"ץ????????????? 17/03/2016 08:45
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 7.
    נו מה החלטתם?מה עם ליויתן????????????????? (ל"ת)
    בג"ץ????????????? 17/03/2016 08:26
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 6.
    היום אפריקה ישראל לקראת טיסה חדשה בגמר המימוש
    אריאל שרון 17/03/2016 08:21
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הזדמנות נוספת לכל הטיפשים שלא הספיקו לעלות על הרכבת.כמובן שיש הרבה אנשים שאומרים בליבם שהעליות של אפריקה הם זמניות ושוב יחזרו הירידות. אולם שימו לב שאפריקה כבר נגעה בתחתית ומשם הדרך סלולה למעלה.החברה תציג שיפור ניכר לאחר השינוי בשער הרובל.מה גם שלאחר זמן כה רב של דימום היא תתחיל לחזור לעצמה
    סגור
  • לאריאל
    טיפש 17/03/2016 10:09
    הגב לתגובה זו
    5 3
    השורט משער פי מאות מעכשיו יגדל אפילו היום.
    סגור
  • אידיוטים כמוך יש בערמות
    אריאל שרון 18/03/2016 08:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1. אפריקה ישראל קיבלה דיבדנט מחברת הבת וזנ ישרת את החוב שלה .2. הרובל עולה בצורנ תלולה ביחס לדולר.3. רוסיה חוזרת לתודעה כמדינה שנלחמה בדעש והסנקציות נגדה הוסרו.4. הנפט עולה וזה מחזק את סביבת הפעילות העיסקית ברוסיה.אז יקח עוד מס ימים על לסיום המימוש.מיד לאחר מכן המניה תטוס לשער 350 ואידיוטים כמוך יפספסו אותה.אידיוט
    סגור
  • 5.
    הכל בלוף.אחרי הפקיעה השבועית חוזרים לימים אדומים (ל"ת)
    אבי 17/03/2016 08:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    מודיעין יא חביבי מודיעין
    אטדגי 17/03/2016 08:17
    הגב לתגובה זו
    4 3
    להדק חגורות.ממריאים.מהר לעלות לטיסה...שלא תגידו איזה פספוס.
    סגור
  • מספיק כל יום למכור לאנשים...
    לאטדגי 17/03/2016 08:58
    הגב לתגובה זו
    8 4
    למה אתה/ם..עושים לאנשים ככה כל יום?מודיעין מניה זבל התנודיות מראה על זה.דייייייייייייייי
    סגור
  • ממש לא זבל. תסתכל על ההיסטוריה שלה.
    יובל 17/03/2016 09:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יש סיכוי לא רע בכלל שהיא הולכת לעוף כל כך חזק בחודשים הקרובים. היא במחיר פשוט מצחיק. נכון היו איתה בעיות אבל היום במקום שונה לגמרי. שים לב למה שאני אומר.החלטה היא של כל אחד לבד אבל המניה הולכת לנסוק גבוה מאוד.
    סגור
  • בדרך לשימור. מה יש בה? (ל"ת)
    ילדים 17/03/2016 10:07
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • ממש לא מבין כלום ואף לא כלום.
    להורים 17/03/2016 11:24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הגאוניות היחידה שלי מתבטאת בידע ברשימת השימור.
    סגור
  • שימור???אתה מבין משהו בכלל? (ל"ת)
    הורים 17/03/2016 10:14
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • שער 2000 יהיה היסטוריה ותחשבו שזה שער 2 אחרי איחוד
    מודיעין 17/03/2016 08:52
    הגב לתגובה זו
    5 4
    בהצלחהההההההההההה
    סגור
  • 3.
    מתווה הגז -רציו
    אסף 17/03/2016 08:11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מי יודע מה קורה ? האם יש סיכוי שסוף סוף נראה את רציו מתפוצצת מעלה ? האם יש בכלל סיכוי שמתווה הגז לא יעבור ? תודה
    סגור
  • לרסיסים
    מתפוצצת 17/03/2016 10:06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בדרך לשימור.
    סגור
  • 2.
    כיטוב פארמה
    אליהו 17/03/2016 08:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוקר טוב אשמח לקבל אינפורמציה עבור המניה כיטוב פארמה בבקשה רק מי שבאמת יודע ועוקב אחריה .ברצוני להיכנס למניה הנל אך בטרם אשמח לקצת מידע מה צופן לה ההווה ובטח העתיד ולכן שוב רק ממי שבאמת יודע .תודה
    סגור
  • את מה צופן לה העבר? (ל"ת)
    שכחת 17/03/2016 10:05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • תקרא בגלובס את הסקירה בעקבות מתן מחיר יעד 10 דולר
    כיטוב 17/03/2016 09:26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כל האנפורצייה הרלוונטית שם.עולה כבר יומיים רצוף בארהב למרות הנפילות במדד הביוטק.
    סגור
  • כיטוב
    אסף 17/03/2016 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מצב ללינק לכתבה ? לאן אתה רואה את פניי המניה אם וכאשר.......?תודה
    סגור
  • 1.
    גובוקיט טתמול לפני סיום המסחר התחילו ביקושים ועליות