ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

נעילה בת"א: המעו"ף טיפס 0.8%, טבע זינקה 3%, בזק ריכזה מחזור מסחר אדיר

המעו"ף ביום שלישי רצוף של עליות: מיילן זינקה 5.4%, פרטנר צללה 3% ובזק עבר לירידות חדות לקראת סיום
עליות, צילום: 93931715_c
המסחר בבורסה בתל אביב ננעל ביום המסחר האחרון לשבוע זה בעליות שערים נאות. הסיפור המרכזי היה כמובן הורדת הריבית בגוש היורו, שהזניקה את הבורסות באירופה, וכן את זו בת"א, יחד עם טלטלה חדה בגזרת המט"ח, בדגש על שערו של האירו.
מדד המעו"ף סיים בעליות של 0.8% (יום שלישי רצוף של עליות), ת"א 75 התחזק ב-0.4%, ומדד הבנקים עלה אף הוא, בכ-0.7%, כשמניות פועלים ולאומי עלו בשיעור זהה. בסיכום שבועי עלה מדד המעו"ף 2%, ומדד הבנקים הוסיף לערכו 0.1% בלבד.
מדד ת"א 35 +1.06% מדד ת"א 35 1,432.71 +1.06% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,235,061,714 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.47% מדד ת"א 90 1,083.95 +0.47% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,083.95 נמוך:1,075.66 תמורה:179,058,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  
מדד ת"א בנקים-5 +1.57% מדד ת"א בנק 1,835.1 +1.57% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,806.71 פתיחה:1,806.15 גבוה:1,835.92 נמוך:1,796.09 תמורה:321,852,008 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר, כולל פקיעת האופציות השבועיות, ננעל על 1.46 מיליארד שקל.
האופציות השבועיות על מדד המעו"ף פקעו בשיעור של 1,472.83 נקודות.
מניית  בזק +1.27% בזק 495.2 +1.27% בזק בסיס:489 פתיחה:486.7 גבוה:499.9 נמוך:476.4 תמורה:100,265,240 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ריכזה מחזור מסחר אדיר של 181 מיליון שקל, וסיימה בירידות מפתיעות של 2.5%, למרות החלטתו הקריטית של נתניהו לביטול ההפרדה המבנית. ההחלטה הינה חיובית ביותר לבזק, ומנייתה עלתה במהלך רוב היום כ-3%. במקביל, מניות הסלולר  פרטנר +0.38% פרטנר 2,117 +0.38% פרטנר בסיס:2,109 פתיחה:2,109 גבוה:2,140 נמוך:2,075 תמורה:14,557,668 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- סלקום -1.21% סלקום 3,523 -1.21% סלקום בסיס:3,566 פתיחה:3,519 גבוה:3,548 נמוך:3,500 תמורה:11,657,702 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדו 3% ו-1.4% בהתאמה בשל אותה החלטה. שלוש המניות הגיבו בחדות לפרסום ההחלטה כבר עם סגירת המסחר אתמול (פורסם סמוך לשלב הנעילה) - אך ההשפעות עליהן המשיכו גם היום.
בתוך עליות השערים החדות באירופה, נרשמה גם תנודה חריפה מטה, אך עם סיום המסחר בת"א המדדים ביבשת נסחרו בעליות של כ-1%. לסיבה לתנודה הפתאומית בבורסות היבשת - לחץ כאן.
תגובות הכלכלנים בישראל היו מעורבות להחלטת דראגי. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
אלדד תמיר ממשיך להיות חיובי על שוקי המניות בעולם, סיפר על מבנה תיק ההשקעות המומלץ לדעתו, וכן על אפיק השקעה שהינו "הזדמנות חד פעמית". לכתבה המלאה - לחץ כאן.
בגזרת המט"ח ה- דולר רציף -0.02% דולר רציף 3.51 -0.02% דולר רציף בסיס:3.51 פתיחה:0 גבוה:3.52 נמוך:3.51 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נחלש לאחר קביעת שערו היציג, וה- אירו רציף 0% אירו רציף 4.16 0% אירו רציף בסיס:4.16 פתיחה:0 גבוה:4.16 נמוך:4.15 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הפתיע עם זינוק חד בערכו תוך כדי מסיבת העיתונאים של נגיד ה-ECB מריו דראגי.
מניות במרכז:
מניית רמי לוי +2.22% רמי לוי 18,400 +2.22% רמי לוי בסיס:18,000 פתיחה:18,000 גבוה:18,440 נמוך:17,890 תמורה:2,305,646 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , שנפלה כ-11% בשבוע אחד מאז הפרסום על חקירה כנגד בכירי החברה, השלימה אתמול 3 ימים רצופים של עליות, בהם טיפסה יותר מ-2.25%. המניה נסחרת ברקע להמשך הפרסומים השליליים כנגד בכירי החברה, ובעוד הינה החברה היחידה שהגישה הצעת רכש לרכישת מגה - מכרז שאמור להתקיים מחר (אך נדחה כבר 4 פעמים). לראיון בנושא מחיר המניה - האם הנפילות בה היו מוגזמות: לחץ כאן. היום סיימה המניה ביציבות.
ויקטורי -0.16% ויקטורי 4,278 -0.16% ויקטורי בסיס:4,285 פתיחה:4,285 גבוה:4,330 נמוך:4,260 תמורה:529,095 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה 6.1% במחזור גבוה מאוד יחסית למניה, על רקע הודעתה כי היא מנהלת מגעים עם רשת קארפור הצרפתית, שמעונייית להשקיע בה. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
מניית פלוריסטם +3.95% פלוריסטם 545.2 +3.95% פלוריסטם בסיס:524.5 פתיחה:541.7 גבוה:550 נמוך:538 תמורה:2,012,587 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  קפצה 6% על רקע פרסום כתבה חיובית על החברה. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
מניות התקשורת בזק +1.27% בזק 495.2 +1.27% בזק בסיס:489 פתיחה:486.7 גבוה:499.9 נמוך:476.4 תמורה:100,265,240 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , סלקום -1.21% סלקום 3,523 -1.21% סלקום בסיס:3,566 פתיחה:3,519 גבוה:3,548 נמוך:3,500 תמורה:11,657,702 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- פרטנר +0.38% פרטנר 2,117 +0.38% פרטנר בסיס:2,109 פתיחה:2,109 גבוה:2,140 נמוך:2,075 תמורה:14,557,668 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזו עניין רב על רקע החלטת ראש הממשלה ושר התקשורת, לגבי ביטול ההפרדה המבנית בבזק. עבור הראשונה מדובר בבשורות משמחות, בעוד שתי מניות הסלולר צפויות להפגע מכך.
תגובות לכתבה(64):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 37.
    עליות
    רמי 10/03/2016 22:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שאמרתי שמראש חודש אדר יתחילו עליות צדקתי עכשיו שוב ראש חודש אדר ב העליות ימשכו נעבור את 1550 בעזרת השם
    סגור
  • 36.
    שנים לא ראיתי בורסה חזקה כזאת.
    שבי 10/03/2016 18:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הדאקס צלל מפלוס 2.7% למינוס 2% , התרסקות תוך יומית של כמעט 5% ואילו המעוף סירב לרדת ותיקן קלות מ 1.1 ל0.8 אין ספק שכששחקני המעוף מחליטים שעולים אז דבר לא מזיז אותם מדרכם , אפילו לא נפילות של 5% בעולם. מדהים !!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 35.
    רכשתי את מניית פלאזה סנטרס עכשיו
    איזיק 10/03/2016 16:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יכול להיות שם טיסה אם תעבור את 6.5אג
    סגור
  • 34.
    בהמשך לשלושת הסעיפים שלנו בתגובה 9.
    ד"ר ניר(איצ 100) 10/03/2016 16:28
    הגב לתגובה זו
    65 1
    החוזים ואירופה משייטים אי שם במרומים. והקהל הנלהב מעוצמות הארועים זועק משמחה בקול גדול כשאדי האלכוהל והסמים למיניהם מרחפים באוויר. אז..לצערי..אמשיך את חברי ואשבית שמחות. בצהריים אלו נעשתה עוד טעות איומה ואולי הגדולה מכולן . נעשתה מחוסר ברירה מתוך נסיון נואש להציל את מה שעוד אי אפשר להציל. המצב הוא קטסטרופלי וכל משב רוח קטן עלול למוטט את כל המגדל שנבנה ברמייה משך שנים. זאת מסוג הטעויות שאסור היה שתעשינה..זאת מסוג הטעויות של אחת יותר מידי. נסו לשמור על עצמכם ועל ממונכם..מובילים את כולנו בכחש ואנו כמו צאן תועה נוהים אחריהם. ערב טוב ונתראה בימים טובים ושמחים יותר.
    סגור
  • לאיציק/אבירם/ניר היקרים.
    אבנר הבינתחומי 10/03/2016 17:10
    הגב לתגובה זו
    12 8
    הכצעקתה? הסעודה האחרונה?
    סגור
  • לאבנר היקר דרכי.
    כרמית(איצ100) 10/03/2016 18:37
    הגב לתגובה זו
    8 1
    לא השתנה דבר מכל מה שאנו כותבים זה זמן רב. ואתה מכיר היטב את התנהלותנו.(קיבלת אף פתח רחב מאד אצלנו בעת שהתארחת לפני כחדשיים)שא ברכות. תודה כרמית.
    סגור
  • 33.
    קנו סיירן ראו הודעה ב yahoo טוב להם טוב לנו (ל"ת)
    בני 10/03/2016 16:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 32.
    כולם לשיר מפולת מפולת מפולת מפולת מפולת מפולת (ל"ת)
    הזמר 10/03/2016 15:42
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • מה קורה איתך אחי הכל טוב? (ל"ת)
    בני 10/03/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 31.
    תקראו בגוגל: " דירה להשקעה וחוש עסקי " ***********
    ירדנה 10/03/2016 15:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הריבית הזאת טירוף
    סגור
  • טען עוד
  • תודה על ההפניה למאמר בגוגל (ל"ת)
    אחלה מאמר 10/03/2016 15:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 30.
    לא להתרגש החוזים פחות מ 1%
    השוק יתרסק 10/03/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    2 3
    השוק יתרסק בקרוב, סין בבעיה גדולה מאד האנפלצייה קפצה בנתון הרשמי הלילה, תהיה חייבת להעלות ריבית ומפולת 2008 תחזור
    סגור
  • 29.
    לא כדאי לעבוד ולחסוך , כי בבנק יקחו לכם 0.4 חסכונות
    אורן 10/03/2016 15:11
    הגב לתגובה זו
    1 4
    זה מה שניקרא פשע לאנושות !!! ככה אתם רוצים לעזור לי? זה פשוט מגעיל .אסור לשים את הכסף בבנקים . הם פשוט מאוד רוצים את הכסף שלכם, בושה!!!!!
    סגור
  • אני עובד במשאית זבל
    כדאי לעבוד 10/03/2016 16:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מאחורה. זה שצועק הופ. סע. הופ. סע ומרוויח גרושים(40.000שקל) נקי בחודש. מסריח אבל מרוויח. אין לי חשבון בנק. אין כרטיסי אשראי הכל בבלטות ובכספת ומתחת לעץ האשוח בחצר. בערב אני מנגן להנאתי בפילהרמונית בכינור ראשון.
    סגור
  • תגובה לכדאי לעבוד
    אופניק מרחוב שומשום 10/03/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    0 3
    " מה שמסריח מרוויח " אבל מתים בסוף מהר לא מהר הכסף אלה מהגזים הרעילים כל מי שעובד בתברואה חייו קצרים ומת בסוף מתחלואים קשים אני מכיר הרבה כאלו אז שלא יעבדו עליכם
    סגור
  • אתה צודק
    כדאי לעבוד 10/03/2016 21:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אבי בן 84 עובד איתי עד היום אמנם רק 6 שעות ביום ומרגיש כמו אריה. סבי בן 107 עבד כאן עד 92 ועדיין מזיין את שלושת נשותיו כל ערב. הבנת?
    סגור
  • 28.
    מניות מעקב נאסדק: TBIO KTOV
    ביו 10/03/2016 15:06
    הגב לתגובה זו
    6 0
    השנייה הביאה הודעה מעולה לפני הפתיחה. בעל עניין קונה ללא הפסקה וכבר מחזיק 53% מכל המניות. הקצאה פרטית לאחרונה במחיר 0.93 כרגע נסחרת ב 0.62 צפוייה לשבור 1 דולר לדעתי.
    סגור
  • 27.
    טווח מסחר
    מקצוען מעוף 10/03/2016 15:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    1484 -1486 אמור להיות קו התנגדות משמעותי, ייתכן שאם התחזקות החוזים המעוף ייגע ב 1490 לא יותר מכך. מה שאנו רואים בעקבות הפעולות האחרונות של הבנק המרכזי האירופאי וגם היום הוא התערבות אגרסיבית מאד בשווקים הפיננסיים, דומה מאד לוויסות מניות הבנקים בארץ בשנות ה 80 ובועת האשראי בארה"ב . אין משמעות יותר להפחתות הריבית משום שהמהלך מיצה עצמו מזמן . צמיחה מונעת ע"י מעמד הביניים בכל משק הכסף אינו מופנה לאותו מעמד ביניים , מי שנהנה ממו בעיקר הם הבנקים וחברות ההשקעה הגדולות שמן הסתם אינם מנוע צמיחה במשקים מפותחים, ולכן אני צופה תגובה לטווח קצר של הבורסות לא מעבר לכך.
    סגור
  • 26.
    כל הכבוד לדראגי!!! (ל"ת)
    אמנון 10/03/2016 15:00
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 25.
    "ולפעמים החגיגה נגמרת"
    הדוקטור 10/03/2016 14:13
    הגב לתגובה זו
    14 2
    חברים יקרים על אדי הדלק האחרונים מונע השוק הצלחות רבות
    סגור
  • להדוקטור
    איציק 10/03/2016 16:13
    הגב לתגובה זו
    10 1
    אני מנסה להבין איך ולמה לא הצליחו לייצר בעת ההיא עוד כמה טובים וחכמים כמוך..נקווה שתגיע העת (ברשותך)ועם הידע המצטבר..נשכפל עוד כמה אלופים שכמוך.
    סגור
  • דרכך לדראגי"עדיף למות על הרגליים ולא לחיות על הברכיים"
    הדוקטור 10/03/2016 16:51
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אהלן גבר איך אתה ? מחר נתהה על קנקנו של מיודענו דראגי בריאות ושלווה ידידי אהה ושבת שלום
    סגור
  • להדוקטור
    איציק והחברים 10/03/2016 17:13
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שבת טובה ומבורכת.
    סגור
  • 24.
    עולה יפה מאוד ותמשיך לעלות . יותר טובה משושנה
    פלורה 10/03/2016 14:09
    הגב לתגובה זו
    1 3
    שושי וורד.
    סגור
  • 23.
    פלאזה סנטרס מי קונה שם בזבל הזה
    פלאזה סנטרס 10/03/2016 13:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניה שלא זזה וראיתי מה רשמו פה אבל חרא של מניה
    סגור
  • 22.
    הירידות זה רק מימושים בקרוב הודעה על תרשת נפוצה
    רדהיל לא לפספס 10/03/2016 13:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    להיות שם שזה יבוא הצלחות
    סגור
  • 21.
    כלכלית ירושלים יעד 850 שבוע הבא -תיקון טכני מתבצע היום (ל"ת)
    הגאון 10/03/2016 13:13
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 20.
    כיטוב 100,000 ביקוש יחיד! (ל"ת)
    צדיק 10/03/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • ביקושים גדולים היום בביוטק לאחר המלצה של קבוצת MAXIM
    ביו 10/03/2016 12:46
    הגב לתגובה זו
    4 0
    העולמית לחברות ביו בארץ
    סגור
  • 19.
    הודעה של אינסולין בנושא גרמניה בקרוב מאוד (ל"ת)
    דני 10/03/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 18.
    אפריקה עולה במחזור ענק
    אפריקאי 10/03/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לדעתי אוספים אפריקה השערים נמוכים במידה ויהיה מימוש של נכס מהותי כמו אחד הקניונים זה יביא שקט תעשייתי ולא יהיה צורך בהסדר חוב במקרה כזה השערים שאפריקה נמצאת זה יהיה חלום אין באמור המלצה דעתי בלבד
    סגור
  • 17.
    כמה אחוזים יורדת אירופה היום?
    שוששוש 10/03/2016 10:54
    הגב לתגובה זו
    1 2
    המפולת תתחיל היום לדעתי.
    סגור
  • מצאתי זמר , מפולת מפולת מפולת מפולת מפולת (ל"ת)
    הזמר 10/03/2016 12:50
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 16.
    הבלון הכי גדול במעוף הוא ......מניית טבע
    זקן בבורסה 10/03/2016 10:53
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שלא יבלבלו אותכם תבדקו שווי שוק הון עצמי לעומת חברות תרופות בנאסדק מנופחת לחלוטין -ואם גב קלינטון תבחר לנשיאה המניה תתרסק לחלוטין
    סגור
  • נוטה מאד להסכים איתך (ל"ת)
    ביו 10/03/2016 11:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 15.
    לשיר מפולת מפולת מפולת, איפה הזמרים? (ל"ת)
    מחפש לחן 10/03/2016 10:50
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 14.
    פלאזה שוב עולה בבורסה בלונדון ארביטראז 50%
    אבי 10/03/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בטח תעלה גם פה בקרוב
    סגור
  • 13.
    פלוריסטם,כיטוב
    ביו 10/03/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    6 1
    האנליסט ד"ר רגורהם סלברג'ו סבור שכיטוב היא "מקרה נדיר בסקטור הבריאות" - חברה שהציגה תוצאות חיוביות בניסוי הקליני הפיבוטלי שלב III והמוצר המוביל שלה הוא בעל יעילות קלינית ומנגנון מוכח. "כיטוב נסחרת בשווי זניח", כותב האנליסט. "אנחנו מאמינים שהמוצר המוביל שלה, KIT-302, יש פוטנציאל להגיע למעמד של בלוקבאסטר (תרופה רבת-מכר, ש.ח.ו) בארה"ב לבדה". פלוריסטם שכתבתי עליה בחודש האחרון כבר נסחרת ב 400 מיליון ויש לה עוד הרבה זמן עד שתצא לשוק. בשנה הבאה כיטוב עוברת אותה בשווי שוק, דעה אישית בלבד ולא המלצה
    סגור
  • 12.
    אמרתי שיהיה מעל 1470 (ל"ת)
    1472.83 פקיעה דודו 10/03/2016 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • פקיעה דודו?
    יא מסכן 10/03/2016 10:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני מקווה שאתה חש בטוב.
    סגור
  • פקיעה מוישה ואם כבר דודו אז דודו מעפולה. (ל"ת)
    לא 10/03/2016 16:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אתה אח של אחת ש? (ל"ת)
    לאמרתי 10/03/2016 10:34
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • תבדוק (ל"ת)
    אתמול תגובה 19 10/03/2016 10:55
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • אם אתה אח של אחת ש?
    מה לבדוק אתמול? 10/03/2016 12:55
    הגב לתגובה זו
    8 1
    איך זה? משתנה מיום ליום? דבר איתנו אחינו. חשוב לנו.
    סגור
  • 11.
    פלאזה סנטרס ההרצה הבאה
    הדר 10/03/2016 09:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעד ראשון לסגירת גאפ 15.2 אג אחרי זה 22 אג כל השאר פתוח
    סגור
  • 10.
    החוזים כבר אדומיםאחרי המכה בסין
    זהירות 10/03/2016 09:28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    האנפלציה זינקה.סין חייבת להעלות ריבית.עכשיו אני בטוח שמפולת היא בלתי נמנעת גם במזרח וגם באירופה
    סגור
  • 9.
    אתרוש. מכובדי.
    א100 10/03/2016 09:23
    הגב לתגובה זו
    22 1
    אבקשכם לא לדבר בשמי. "כולם מחכים לדראגי" ..שיחכו. אני לא ממש מחכה. אני כן מחכה שתשוב השפיות למקומותינו. היא נעדרת מאיתנו שנים רבות. אך. בשנתיים האחרונות החלה להתפכח ולהראות שהבינה לאשורו את המצב. יום טוב. נ.ב:כל אותם 99.5% אופטימים. נא בחנו לאשורו המצב שהוא קשה ביותר. נסו להגיע למסקנות שתשדרגנה את מצבכם. שימרו על עצמכם ועל ממונכם.
    סגור
  • Who to hell is Mario....Draghi (ל"ת)
    Professor Iz100 Oslo 10/03/2016 11:59
    הגב לתגובה זו
    34 1
    סגור
  • הסבר
    פרופ' אבירם 10/03/2016 13:12
    הגב לתגובה זו
    27 1
    אבקש שלא יובן לא נכון המסר בהודעת איציק. אין לנו דבר נגד דראגי. כבודו במקומו מונח. אך אנו סבורים שכל הפעילות שנקט החבר וגם העמיתה יאלן בארה"ב לא היו נכונים בשנים האחרונות (גם אלו שקדמו להם)והסיבה שפשוט לא היה ואין מה לעשות עם המצב העגום בעולם ולצורך העניין ארה"ב ואירופה. השווקים הבינו לפני 30 חודש שמצב הכלכלות חמור והחלו מאז ברגרסיה מתמשכת. אף, לדעתנו, השווקים והמנווטים אותם עדיין לא מבינים עד כמה המצב קשה ולמעשה לא היה כה קשה כמעט מעולם. מה עוד שהם נשענים על תרבות השקר וההטעיות ומשיכת ומריחת הזמן. ככל שעובר הזמן. המצב הופך ממש לטרמינלי. אי יהיה אפשר לתקן בצורה ובזמן הזה כשהעולם מתנהל לפי דפוסי התנהגות קלוקלים. וזה לא רק כלכלה לצערי. כל תחומי חיינו בעת הזאת פגועים ומתנהלים בצורה רעה מאד. ניזדקק כאן כמעט לבריאה מבראשית..יום טוב.
    סגור
  • 8.
    לא למכור אפריקה במחירים זולים- אתם הם אלו שמשפיעים על מ (ל"ת)
    נמר 10/03/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • 7.
    אפריקה ישראל ביצעה אחוז קטן מאוד מפוטנציאל העליום הגלום
    אריאל שרון 10/03/2016 09:18
    הגב לתגובה זו
    8 3
    אפריקה ישראל בדרך לשער היסטורי 1000 נק.היא תעשה את זה במהלך חד ומהיר.שם צפויה לה התנגדות .היה והיא תצלח את ההתנגדות היא צעדה מהלך חד נוסף לשער 4000.כמובן שיהיו טיפשים שיזרקו את הנייר בעת מומושים. אבל שימו לב שהפעם גם המימושים יהיו מהירים. סוסים חדשים יגיעו שיובילו את הנייר לגבהים נוספים.אז לכל אלו שעדיים מהסיסים לעלות על העגלה אתם רק בראשיתו של גל עולה.תפנימו ואל תהססו.קיים כמובן פחד זה לא בדיוק היה הנייר שנתן נחת למשקיעים אבל כרגע הוא נמצא בפוזיציה מאוד טובה שהסיכוי רב על הסיכון
    סגור
  • 6.
    צפון קוריאה םתחה במלחמה?
    ב 10/03/2016 09:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    North Korea fires missiles, says will liquidate South assets
    סגור
  • 5.
    בונוס
    עדי 10/03/2016 08:59
    הגב לתגובה זו
    3 3
    השקעה לטווח ארוך!
    סגור
  • אכזבה ענקית
    בונוס 10/03/2016 16:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רק משוגע מי ששם
    סגור
  • מי יש לו סבלנות לטווח ארוך..
    עדי 10/03/2016 09:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אם אפשר לעשות כסף בטווח קצר.
    סגור
  • יש לי בעיה קשה
    לעדי 10/03/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    7 0
    יש לי סבלנות לזמן ביינוני. מה עלי לעשות?
    סגור
  • 4.
    הנפט עולה זה טוב לאפריקה ישראל המשך הראלי לדעתי (ל"ת)
    אפריקאי 10/03/2016 08:38
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 3.
    רק היא שווה (ל"ת)
    פלורה 10/03/2016 08:31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • יותר שווה מפלורה (ל"ת)
    שושנה 10/03/2016 09:24
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 2.
    האם כדאי לקנות עכשיו מודיעין או לחכות שהיא תתחיל לעלות
    דבי 10/03/2016 08:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה למשיבים
    סגור
  • תרד עוד הרבה
    ארי 10/03/2016 11:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש לה עוד הרבה לרדת. 10 אחוז כל יום עד לשער 2 שקל
    סגור
  • מודיעין
    מאיר 10/03/2016 08:39
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אשמח שנתיעץ ולחוות דעתי 050-2052865
    סגור
  • 1.
    האם נראה שמאוחר מידי להשקיע בנפט? הוא עלה המון
    אחד ששואל 10/03/2016 08:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איך מחיר הנפט עולה עם יש עודפים בעולם?? ואין הסכמה עם אופק לגבי הקפאה או הורדת מחיר.
    סגור
  • או ירד המון תלוי מאיזה צד. אתה מסתכל (ל"ת)
    בני 10/03/2016 08:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור