ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בת"א: המעו"ף עלה 0.6%, כיל זינקה 2.6% אחרי פרישת ניר גלעד - מניית אל על איבדה 2.4%

ת"א 75 זינק 1% ומדד הבנקים סגר ביציבות. רמי לוי איבדה 3.5%
עליות, צילום: 93931715_c
המדדים המובילים בבורסה בת"א ננעלו היום בעליות שערים, זאת בהמשך למגמה החיובית בוול סטריט (4 ימים רצופים של עליות) ועל רקע הזינוק במחיר הנפט שביום שישי סגר סביב 36 דולר לחבית (מהלך עליות של כ-30% מהשפל). מדד המעו"ף נסגר בעלייה של 0.63%, ומדד הבנקים סגר ללא שינוי.
מניית אפריקה -3.27% אפריקה 20.7 -3.27% אפריקה בסיס:21.4 פתיחה:21.4 גבוה:22 נמוך:18 תמורה:835,687 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ריכזה עניין וזינקה ביותר מ-14.5% במחזור גבוה: לכתבה בנושא - לחץ כאן. מניות כיל +0.37% כיל 1,357 +0.37% כיל בסיס:1,352 פתיחה:1,335 גבוה:1,369 נמוך:1,335 תמורה:29,360,081 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ו- חברה לישראל +0.87% חברה לישראל 57,130 +0.87% חברה לישראל בסיס:56,640 פתיחה:56,100 גבוה:57,130 נמוך:56,000 תמורה:11,562,004 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקו ברקע לפרישת יו"ר החברה, ניר גלעד, ובהמשך ליומיים רצופים של עליות, בהם זינקו בכ-8.5% ו-12.6% בהתאמה. גם דלק קבוצה -0.45% דלק קבוצה 51,000 -0.45% דלק קבוצה בסיס:51,230 פתיחה:50,990 גבוה:51,480 נמוך:49,520 תמורה:26,715,110 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסגרה בעליות נאות, עם קפיצה של יותר מ-3.6%. מנגד, מניית רמי לוי +2.22% רמי לוי 18,400 +2.22% רמי לוי בסיס:18,000 פתיחה:18,000 גבוה:18,440 נמוך:17,890 תמורה:2,305,646 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה 3.5% במחזור חריג ברקע לחקירות בהן נתונה כעת החברה והעומד בראשה.
מדד ת"א 35 +0.88% מדד ת"א 35 1,430.25 +0.88% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,203,352,502 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{?מדד ת"א 75}
{?מדד ת"א בנקים}
מחזור המסחר הסתכם ב-430 מיליון שקל בלבד.
בשבוע החולף רשם מדד המעו"ף עלייה של 1.6% כאשר ביום חמישי טיפס המעו"ף ב-0.13%. מדד ה-S&P500 רשם בשבוע החולף קפיצה של 2.6% וסגר ביום שישי ברמה של 1,999 נק' אחרי דו"ח תעסוקה שאמנם ניפץ את התחזיות עם תוספת של 242 אלף משרות, אבל גם אכזב עם ירידה של 0.1% בשכר הממוצע ובזמן שהמעו"ף עדיין במינוס 5.1% מתחילת השנה, המדד האמריקני במינוס 2.1% בלבד אחרי מהלך עליות מרשים של 10% מהשפל שנרשם ב-11 בפברואר.
מחיר הנפט שזינק 5% ביום שישי האחרון למחיר של 36.3 דולר לחבית מספר לאחרונה רוח גבית חזקה למדדי המניות. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
ג'ים רוג'רס, שייסד את קרן הגידור "קוונטום" (יחד עם ג'ורג' סורוס) אמר בראיון ל'בלומברג' כי קיים "סיכוי של 100% למיתון תוך שנה בארה"ב", וסיפק המלצות למשקיעים. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
מניות במרכז
כיל +0.37% כיל 1,357 +0.37% כיל בסיס:1,352 פתיחה:1,335 גבוה:1,369 נמוך:1,335 תמורה:29,360,081 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ננעלה בעליות ברקע לעזיבת היו"ר ניר גלעד את החברה, ובהמשך לימים רצופים של עליות.
אפריקה -3.27% אפריקה 20.7 -3.27% אפריקה בסיס:21.4 פתיחה:21.4 גבוה:22 נמוך:18 תמורה:835,687 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ישראל רשמה זינוק של כ-14.5%, במחזור הגבוה בכמעט פי 6 מהממוצע בחודש האחרון. לכתבה המלאה - לחץ כאן. 
חלל תקשורת -1.47% חלל תקשורת 1,875 -1.47% חלל תקשורת בסיס:1,903 פתיחה:1,903 גבוה:1,904 נמוך:1,848 תמורה:198,005 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה קלות לאחר שדיווחה על קבלת 140 מיליון דולר מכספי הביטוח ללוויין עמוס 5. וזאת מתוך 158 מיליון דולר שאמורה החברה לקבל.
מיי סייז +7.13% מיי סייז 264.6 +7.13% מיי סייז בסיס:247 פתיחה:255 גבוה:267 נמוך:255 תמורה:203,424 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם ספקית הפרוות והביגוד היוקרתי מארה"ב LSY, ועלתה 1.1% במחזור חריג ביחס לממוצע שלה. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
 
תגובות לכתבה(124):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 68.
    סיירן מתחילה להיות מעניינת יש פוטנציאל עם סיכון שווה? (ל"ת)
    בני 06/03/2016 16:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 67.
    בונוס ביו גרופ אישור FDA תוך יומיים
    שי 06/03/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כמו כן סיום תוצאות של המחקר ... משיחות בנושא הניסוי עבר בהצלחה פנומנלית מומלץ למעקב ; אין זו המלצה למסחר בנייר לכאן או לכאן .
    סגור
  • 66.
    כמו שאמרתי אפריקה מתחילה ההתפוצצות (ל"ת)
    אפריקאי 06/03/2016 15:32
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 65.
    מישהו יודע מה קרוה בכהן פיתוח?
    השורטיסט 06/03/2016 15:13
    הגב לתגובה זו
    2 2
    המניה טסה היום 6%
    סגור
  • אולי אישור המתווה קרוב לסיום בבהימ"ש? (ל"ת)
    סוס 06/03/2016 15:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 64.
    הבריחו את כל הציבור הטיפש , ומאז השווקים עולים חזק (ל"ת)
    איפה כל נביאי הזעם?! 06/03/2016 14:58
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • טוב שיש גם ידיים חלשות
    אנשו 06/03/2016 18:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אפשר להרויח כסף אם לא יהיו כאלה?
    סגור
  • טוב שיש גם ידיים חלשות
    אנשו 06/03/2016 18:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אפשר להרויח כסף אם לא יהיו כאלה?
    סגור
  • טוב שיש גם ידיים חלשות
    אנשו 06/03/2016 18:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אפשר להרויח כסף אם לא יהיו כאלה?
    סגור
  • הציבור ברח והפסיד את העליות (ל"ת)
    הציבור טיפש ומשלם 06/03/2016 17:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • טען עוד
  • 63.
    לא מסוגלים לעבור 1460. מוכרים גדולים שם (ל"ת)
    סוחר 06/03/2016 14:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • כמה זמן יוכלו לעצור את העליות? (ל"ת)
    סבלנות יעבור את זה 06/03/2016 14:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לפני שיעבור הוא יחזור ל1445 (ל"ת)
    יודע דבר 06/03/2016 19:24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 62.
    הזדמנות של פעם החיים לא לפספס את הטיסה ל250 (ל"ת)
    חברים הזדמנות יהש 06/03/2016 14:41
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 61.
    תראו את מניית אמניס יכולים להטיס אותה עד 70אג
    SHELLY 06/03/2016 14:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין שם היצעים בכלל והמניה אחרי עליה היום של 11 אחוז בלבד ויכולה להגיע בקלות עד 70 אג .
    סגור
  • בכיף
    דורון 06/03/2016 17:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לדעתי לחברה המון פוטנציאל אך יהיה קשה להנהלה להחזיר את האמון של המשקיעים
    סגור
  • 60.
    מה דעתכם
    אבי 06/03/2016 13:31
    הגב לתגובה זו
    1 3
    על חלל תקשורת כהשקעה לטווח קצר?
    סגור
  • 59.
    החשב הכללי לאור לשעבר ניר גלעד
    לוך 06/03/2016 13:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צריך לשפוט אותו ומי שניצל אותו
    סגור
  • 58.
    לגורביץ
    אזרח 06/03/2016 12:55
    הגב לתגובה זו
    5 5
    כיף לשמוע כל שבוע את הסיקור המקצועי שלך, תמיד מעניין ולא מעט פעמים גם קולע.תודה לך והמשך ........
    סגור
  • יפה כתבת. נכון לא נכון. נראה בקרוב.
    לאזרח 06/03/2016 13:01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מהיכן צצתם לאחרונה. מוזר מוזר.
    סגור
  • לא צצתי, תמיד כאן ולא בולט. (ל"ת)
    אזרח 06/03/2016 14:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 57.
    למי שעקב,צפיתי במדוייק את הראלי בשוק ובנפט...
    כלכלן 06/03/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כלכלן03/03/2016 11:14 מימוש יבוא לאחר ש s&p יעבור 2000 נקודות .זה כל כך ברור לפי כל הניתוחים הטכניים בארה"ב לאחר שהוא שבר 1950. כתבתי על כך לפני כמה ימים ושוב צדקתי. כנל לגבי הנפט,בדיוק כפי שהערכתי שהוא ביקר שער ההזוי 26 דולר מאז כמעט 40%ףוהוא ימשיך לעלות וצפוי להגיע ל 50 בתחילת הקיץ. למי שמעוניין לא במדדים על נפט או שוק, מניות שנסחרות קרוב להון עצמי כמו מניות בנקים,למשל לאומי עשויות להניב תשואות יפות, מאל על-להתרחק כמו מאש, נסחרת הרבה מעל שוויה אם בוחנים נכסים שוטפים לעומת התחייבויות שוטפות ובמיוחד לאחר עלייה של 400% בשנה שעברה שהתבססה ברובה על ירידת מחיר הנפט. מניות מזון להתרחק. מניות ביוטכנולוגיה כמו פלוריסטם וכיטוב המומלצות ביותר לדעתי. כל האמור לעיל לדעתי האישית בלבד ואין לראות בזה משום המלצות כלשהן.
    סגור
  • קח בחשבון את ההודעות הקרבות של בונוס ; ושם יש
    אבי 06/03/2016 15:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הצלחה פנומנלית בניסוי . תזכור מי אמר לך את זה ראשון !!!
    סגור
  • שאלה לכלכלן
    אבץ 06/03/2016 13:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בתקופה האחרונה יש מתאם כלשהו בין העליות של s&p לעליות במחיר הנפט. איך אתה מסביר שמצד אחד יש צפי לעליה במחיר הנפט ומצד שני מימוש ב s&p
    סגור
  • תשובה לאבץ,
    כלכלן 06/03/2016 13:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש מתאם בין בין ה s&p לבין מחיר הנפט. שניהם עלו מאז מהנפט עלה מאזור ה 26 דולר. אם מחירי הנפט לא יירדו מרמת 37 דולר זה יתן דחיפה נוספת לכלת ארה"ב. בעבר חברות אנרגיה ציינו שמחיר של בערך 37 דולר מאפשר להם לשרוד. לכן, המשך עלייה בנפט יביא להאצת הכלכלה האמריקאית, וזה לכשעצנו יביא להמשך עליית הנפט לכוון 50 דולר.זה עשוי לקרות עד הקיץ לדעתי.
    סגור
  • המשך לשאלה
    אבץ 06/03/2016 13:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם אתה מסכים שהמשך עלית מחיר הנפט יביא להאצת הכלכלה האמריקאית אני חוזר על שאלתי מדוע אם כן צפוי לפי מה שטענת מימוש ב - s&p (כאשר יעבור 2000 נקודות) . אגב לא ציינת את הערכתך לאיזו תחתית יגיע המימוש.
    סגור
  • סביר שיגיע מימוש לאחר עלייה רצופה
    כלכלן 06/03/2016 15:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אבל במידה והנפט ימישך להשאר גבוה מעל 37 או ימשיך לעלות לכוון 50,אז השיפור בכלכלה האמריקאית יואץ. ואז הכיוון של השוק למעלה הרבה מעל 2000
    סגור
  • 56.
    קנו תאומי ופועלים טבע פריגו (ל"ת)
    רפי 06/03/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 55.
    מנכל תטא אילון גרוע ביותר וכן מאיר ברק (ל"ת)
    רפי 06/03/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 54.
    כיטוב, רדהיל,הזדמנות ובונוס בהצלחה..אין המלצה (ל"ת)
    מניות שלי השנה הם: 06/03/2016 12:33
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 53.
    תמכור את כל אחזקותיה בכיל כי איבדה עניין
    פוטאש 06/03/2016 12:07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    חכו ותראו .
    סגור
  • הם יימכרו רק עוד שנתיים שלוש אחרי שיעלה (ל"ת)
    הפוך גוטה הפוך 06/03/2016 23:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מכרת לא מזמן ואכלת אותה חזק! (ל"ת)
    נראה לי שאתה 06/03/2016 19:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יש שם חור שצריך לנקות יקח זמן (ל"ת)
    אזרח 06/03/2016 12:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 52.
    משאר משהו מהשוטיסטים?חחח (ל"ת)
    חיים 06/03/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • משהו מהשוטיסטים?
    לחיים משאר 06/03/2016 12:32
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לא הרבה. אבל876% רווח בערך על תיק הזבלות שרק עשו טוב לתיק)כולל אפריקה שהייתה פי 400 בערך. מגדיל היום בכל הכסף ועד סוף שנה יהיה 2000% רוו בלי בעיה. הבנת עילגוש?
    סגור
  • 51.
    ניר גלעד עזב אז כיל תעלה? פשוט בדיחה עצובה
    כיל וההמון 06/03/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ההסתה הקנאה והשנאה נגד ניר גלעד וכיל משפיעה על הצבור ולא הסיבות האמיתיות. אין תקומה לכיל. הממשלה לוקחת את כל הרווחים כעת וזה יהיה על חשבון הצבור המשקיע והעובדים היחידים שימשיכו להרויח הם המנהלים והממשלה שישנסקי זה מיועד רק להגדיל את רווחי הממשלה ראינו את התוצאות בגז זה על חשבון הצבור כנ"ל בכיל אבל פה שלי יחימוביץ לא יכולה למנוע את פעילות המפעל בגז הם יכולים. רק מטומטמים קונים מניית כיל ומניות גז
    סגור
  • 50.
    לא נותנים לשוק לפרוץ את 1460 (ל"ת)
    נוכלים 06/03/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • נמוך ממדד 25 כל היום (ל"ת)
    גלום 06/03/2016 12:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 49.
    הנתון שמסתתר בסקירה על כיטוב,"שווה ביום 80 מיליון דולר"
    כיטוב 06/03/2016 11:43
    הגב לתגובה זו
    4 3
    הנתון שמסתתר בסקירה על כיטוב: התרופה של החברה שווה כיום 80 מיליון דולר – כך הגיעו למספר. נסחרת פחות מ 10 מיליון... פורסם ב hotstocks: כיטוב זכתה לתחילת סיקור במחיר יעד של 10 דולר - אך הדברים המעניינים מופיעים בפרטים הקטנים. כמה שווה תרופת ה-KIT-302 ומהי הסתברות ההצלחה? תומר קורנפלד 10:31 18/02/2016 10:31 אין תגובות hotstocks התקשורת הישראלית אוהבת מאוד סקירות של אנליסטים. לא אחת ניתן לראות כותרות דוגמת: "המלצה רותחת – המניה הזאת צפויה לזנק ב-700%". הכותרות האלו מעצבנות אותי מכיוון שמחיר היעד מנותק מהמציאות. הרבה יותר קל לחשב את האפסייד במחיר המניה מאשר לקרוא את תוכן הסקירה לעומק ולחפש את הפנינים שבפנים. הסיכוי שמניה תגיע למחיר היעד הוא אפסי וזה כלל לא מעניין. מצד שני, בסקירות האלו ישנם נתונים עם ערך רב. בסקירה שיצאה לאחרונה על ידי רודמן&רנשו – החתם שהוביל את ההנפקה של כיטוב גם כן יש אפסייד משמעותי – למעלה מ-300%. מחיר היעד הוא 10 דולר. עם זאת, ובניגוד לכלי התקשורת האחרים – אני חושב שיש בסקירה הרבה מידע רב ערך למשקיעים הפוטנציאליים. חברת כיטוב פארמה ננעלה אתמול במחיר של 2.66 דולר למניה. בקופת החברה ישנם 10.
    סגור
  • 48.
    בלי הרבה רעש וצלצולים קפצה בארה"ב יותר מ 3% בשישי
    KTOV 06/03/2016 11:30
    הגב לתגובה זו
    9 2
    אנליסטים מתחילים להבין את הפוטנציאל ןמחירי היעד האחרונים פי 4 עד פי 10 ממחירה.לדעתי היא חברת הביו היחידה היום בארץ שסיימה שלב 3 כאשר ה FDA אישר לה PHASE 3 אחד ולא כמו חברות אחרות שני שלבים. מה שיותר מדהים שהיא הצליחה להפחית סיכונים של תרופה שמוכרת ב כמעט 2 מיליארד דולר בשנה. תעשו לבד את החשבון. לדעתי מחירי היעד ייסגרו עוד השנה וטרם היציאה לשוק תסחר פי 15 ויותר ממחירה כעת (רק 12 מיליון שווי שוק)
    סגור
  • 47.
    שחקני המעוף הפושעים לוחצים את הבנקים שלא יעלו (ל"ת)
    למה הבנקים יורדים? 06/03/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 46.
    לא לשכוח הבלון הכי גדול במעוף הוא מניית ....טבע
    זקן בבורסה 06/03/2016 10:57
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שימו לב לשווי שוק הון עצמי מנופחת יותר מכל מתחרותיה בחול .....
    סגור
  • אנא דייק. גם טבע.
    זקן מאד בבורסה 06/03/2016 11:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גם טבע. הבנת צעירצ'יק?
    סגור
  • 45.
    למורסה בורסה
    מאיר 06/03/2016 10:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אך יגאון אתה הורג אותנו פה עם המשפטים שלך." הבורסה מתנהגת על פי מה שיהיה בוול סטריט " חחחחח איזה משפט גאוני. פרס נובל אתה צריך לקבל ימורסה אך גמרת אותי איזה נעל אתה. חחחחחח...
    סגור
  • למאיר. חחחחחח הרגת אותי עם התגובה שלך. לא הפסקתי לצחוק (ל"ת)
    המזהיר הלאומי 06/03/2016 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    כיטוב
    רון 06/03/2016 10:54
    הגב לתגובה זו
    3 7
    מלכודת דובים. בקרוב התרסקות לשער 40 אג'
    סגור
  • האמריקאים לא מושפעים מהניסיון שלך
    כיטוב העובדות 06/03/2016 11:26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לגרום לירידה בשער,כאשר כל יומיים אתה רושם בדיוק אותו משפט סתמי. קפצה כמעט 4% בארה"ב ביום שישי. רצוי לעשות שיעורי בית מאשר לשום הודעות ללא כל כיסוי. למה שהיא תרד אם אם אחרי שלב 3 מוצלח,לא נדרשים יותר נסויים, לא נדרש לגייס יותר ולא יהיו יותר הוצאות מיוחדות והיציאה לשוק של מיליארדים צפוייה בשנת 2017, וגם נסחרת קרוב לשווי הזמומן וגם בעלי עניין קנו כמעט 4 מיליון מניות לאחרונה הרבה מעל שער 60. מומלת לקרוא את חוות הדעת המנומקת של אחד ממשרדי הברוקרים הגדולים שגם מתמחה במחקי שוק בהיו יורק שנתן לה מחיר יעד של 10 דולר, ועוד סקירה שנתנה לה מחירי יעד של 13 עד 29 דולר, זה בערך פי 9 ממחיר הסגירה שלה בארה"ב. רצוי גם לקרוא ניתוח בגלובס, שסקר את המלצת ה 10 דולר, הם הגדירו אותה כ blockbaster מונח מקובל בארה"ב למכירות של מיליארד דולר. שווי השוק כעת רק 12 מיליון.
    סגור
  • כיטוב -התיחסותך הכנה
    אסף 06/03/2016 11:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בהמשך לתגובתך לעניין כיתוב יש לי מספר שאלות אלייך וזה לאור ידיעתך 1.אני מושקע במניה הזו בהרבה כסף אך לצערי מופסד חזק נכנסתי בשער 400 .כמה אחוזים אני צריך על מנת להגיע לשער הקניה שלי.2.לאור הידע שלך לאן פני החברה / מניה ברור לי שהכל לא מחייב ?3.האם היית לאור ידיעותך ולאור מה שאתה קורא ואו מבין לחזק את המניה ? או פשוט לשבת בצד ולהמתין .אודה על התיחסותך הכנה תודה
    סגור
  • הערות נוספות 9
    כיטוב 06/03/2016 12:32
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שוב מניסיון בלבד, מחירי היעד האחרונים מהווים אנדיקצייה טובה במידה וחברת פארמה גדולה תרכוש אותה והם גדולים פי 4 ועד פי 10 משווי השוק שלה. לדעתי, אם תהיה הצעת רכש היא תהיה הרבה לפני היציאה לשוק,כי אז מחירה יהיה גבוה פי כמה וכמה. שבודקים את השוק הפוטנציאלי, מיליארדים אז הגיוני שחברה גדולה תשים בערך 200 מיליון דולר בשביל מיליארדדולר מכירות. שוב דעתי האישית בלבד ואין לראות בה משום המלצה כלשהיא.שים לב שהופחתו תופעות לוואי לתרופה שמכרה בכמעט 2 מיליאד דולר בשנה.שווי השוק של כיטוב רק 12 מיליון נכון להיום. תעשה היון אפילו היא תקח רק 10% ממנה זה אומר 150 מיליון דולר מכירות בשנה רווח נקי,זה פי 12 משווי השוק שלה בשנה אחת.
    סגור
  • לדעתי כן.
    כיטוב 06/03/2016 12:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    היא תעבור את השער הגבוה של השנה+ האחרונה שהיה 500 מכמה סיבות: 1. לאחרונה הושלם שלב 3 ולא נגרשים יותר ניסויים 2. nda צפוי לקראת הקיץ ואין לי ספק שהיא תזנק שהוא ייצא. 3. DEXCEL שחתה איתה הסכם עוד בשנת 2014 אם אופצייה להשקעה נוספת הדגירה במפורש,שיש לה כוונה לשלב את התרופה בייצור עתידי ובשווק.וכאמור שלב 3 הסתיים 4. אין היום חברה ביו בארץ שנסחרת בשווי של 10 מיליון ואמורה לצאת לשוק ב 2017, רובם בשלבים מאד מתקדמים ונסחרים אפילו פי 10 ופי 30(למשל פלרויסטם). 5. לא נדרש להגדיל את הון המניות ולא לגייס יותר וגם לא צפויות הוצאות מיוחדות( נסחרת קרוב לשווי המזומן, כאשר חברות ביו בארה"ב נסחרות פי כמה משווי המוזמן) 6. בשבוע האחרון גדלו המחזורים בצורה משמעותית הן בתל אביב והן בארה"ב כמו כן שברה ממוצע 50. 7. בעלי העניים,רויכמן שיר ובעל עניין נוסף כמעט הכפילו אחקותיו בחודשים האחרונים(לדעתי הרבה מעל שער 60). 8. התרופה היא שילוב של שתי תרופות מאושרות וכיטוב פנתה למסלול מהיר ומינהל התרופות כבר אישר לה את התהליך ואישר שלב 3 אחד בלבד שכבר הושלם, לכן הסיכוי לאישור כמעט וודאי. 9. סיכוי לרכישה על ידי חברה גדולה.
    סגור
  • 43.
    מודיעין
    אילנה 06/03/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    4 2
    שבוע טוב, מודיעין מתחילה לתקן כלפי מעלה . הירידות מובנות ומעכשיו רצף של עליות ,,,. בהצלחה למשקיעים
    סגור
  • מודיעין
    אביבי 06/03/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למה הירידות כל כך מובנות לך ולמה את חושבת שכעת יהיו עליות
    סגור
  • 42.
    The road to hell
    Iz / Berlin 06/03/2016 10:21
    הגב לתגובה זו
    36 1
    ....is paved with "good" intenions
    סגור
  • נפל דבר(נפלו דברים)תרתי משמע בארץ וברחבי תבל.
    א 06/03/2016 12:40
    הגב לתגובה זו
    33 2
    צפו(המשך)פגיעה חמורה בכל טווחי הזמן.
    סגור
  • קריאת התרנגול
    א 06/03/2016 13:06
    הגב לתגובה זו
    23 1
    המשך אזהרת מסע קשה. חברות ובורסות שכבר רחוקות מעל עשרים אחוז משיאם..הן רק בתחילת דרכן למחוזות שטרם ידענו.
    סגור
  • 41.
    זמרים לשיר מפולת מפולת מפולת מפולת מפולת מפולת (ל"ת)
    עוקב אחרי הזקן 06/03/2016 10:16
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • לעוקב ולזקן.
    רמזור 06/03/2016 10:44
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני יודע בברור של 1000% אם המעוף יגיע ל 2173 או ל 724. זאת אומרת 50 אחוז למעלה או 50 אחוז למטה. יודע בוודאות. מה דעתך ודעת הזקן? אני יודע בודאות אם יעלה או ירד הררבעה חודים הקרובים וכמה. תן דעתכם הנחרצת בלי רעשי רקע וסיפורים ונבדוק אותכם.
    סגור
  • המעוף- מדד שמנוהל ע"י קבוצה קטנה
    עוקב אחרי הזקן חכם 06/03/2016 14:40
    הגב לתגובה זו
    2 1
    של מוסדיים ובתי השקעות ולכן קשה לחזות אותו. אני מעריך שה - s&p יגיע עד סוף יוני ל-1709, כלומר ירידה של 15% במקרה הקל. במקרה הקשה 1465 כמעט 40% למטה.
    סגור
  • לעוקב
    א 06/03/2016 20:49
    הגב לתגובה זו
    11 0
    1. הכיוון שלך נכון. 2. האם אתה מצטט את הזקן או זוהי מחשבתך או שיתוף פעולה. 3. איך אתה מגיע עם 1465 ל40%. בדוק עצמך. 4. נרד לשערים נמוכים בהרבה.
    סגור
  • תעשה חחחחחחחח כהרגלך אז נבין מה אתה רוצה (ל"ת)
    לעוקב 06/03/2016 10:32
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 40.
    למה על כל לחיצה על העכבר עולה פרסומת??????? (ל"ת)
    יובל 06/03/2016 09:39
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 39.
    יותר מעניינת מכיל ז"ל (ל"ת)
    טאואר 06/03/2016 09:34
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • מה שהיה היה... (ל"ת)
    טועה ובגדול 06/03/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 38.
    חזרה עם פער מזערי. שם לא התרשמו מעזיבת ניר גלעד
    כיל 06/03/2016 09:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שם מקובל לשלם משכרות כאלה למפעלים כאלה. רק פה צרי עין. כואב לקנאים המשכורת של ניר גלעד אבל לא כואב להם התמלוגים שגוזלים מהם ונותנים לחרדים בצורת תוכנית חסכון ל 10 ילדים עד גיל 18 . ולשלילת ההטבות מהפריפריה למען ההתנחלויות. הכסף מהתמלוגים מתבזבזים על קברות צדיקים ומתנחלים . זה שוחד של ביבי לצבור בוחריו וזה על חשבון הפסיכים בחסות יחמוביץ שעזרה ברוב חכמתה לממשלה וגרמה הפסדי עתק לקופות הגמל והפנסיה רק מהשקעה בכיל. זה עם טיפש ולא חכם .
    סגור
  • 37.
    אני מבין לפי התגובות שכולם מצפים לאחוז וחצי ירוק למעלה
    אינדיאני 06/03/2016 08:59
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אבל בארצות הברית לא הסתיים בשפיץ
    סגור
  • 36.
    לא רוצה להוריד את המורל-אבל ייתכן שיעלה רק חתי אחוז או
    אינדיאני 06/03/2016 08:58
    הגב לתגובה זו
    1 2
    0.7
    סגור
  • 35.
    לא רוצה לקלקל החגיגה-אבל החוזים באמריקה לא גמרו אופטימי
    אינדיאני 06/03/2016 08:57
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ביום שישי
    סגור
  • 34.
    בורסה מורסה
    אורי 06/03/2016 08:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אולי פעם אחת תיפסק הונאת הציבור ? המורסה אצלינו לא מתנהלת על פי מה שהיה בוול סטריט אלא על פי מה שיהיה בוול סטריט.
    סגור
  • אורי חורי בורי (ל"ת)
    יובל 06/03/2016 09:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 33.
    או לא ? זאת השאלה (ל"ת)
    זינוקים ? 06/03/2016 08:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    צריך למכור את כל עסקיו פה ושיתחיל מבזן . (ל"ת)
    עידן עופר 06/03/2016 08:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 31.
    אין שום השפעה של עזיבת ניר גלעד על כיל
    כיל במוקד 06/03/2016 08:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההשפעה הכי הרסנית היתה של לפיד ואבוג'ן מאז המניה התרסקה גם בגלל מצב האשלג בעולם וגם התנהלות המדינה. מנהל חדש לא יקבל פחות. בסוף העם ויחימוביץ יבינו שהתמלוגים זה על חשבון המשקיעים ההנהלה תרויח הממשלה תרויח ורק המשקיעים יפסידו. האוירה נגד כיל היא פשוט אינטרסנטית ואפילו נבזית למשל הממשלה והאינטרסנטים היו גם נגד מכירת צים הכושלת עידן עופר קנה עסק כושל מהמדינה וכל ההפסדים עליו. ועדיין לא מרשים לו למכור את צים הכושלת לאף אחד . כמה נוח שיש שעיר לעזאזאל . ממשלה של אפסים שמבריחה את כולם ואחכ מחזרת אחריהם ראו מקרה שטייניץ עם וודסייד. שהמדינה תקנה בחזרה את כיל ותיחנק איתה נראה את הניהול המעולה שלהם וכמה הם ישלמו. מעניין אם הם יתנו לבן סניור ולנקרי משכורת של 70 אלף שח לחודש. הגדילו את גיל הפנסיה ל 70 הוא בחיים לא יתפטר ימשיך עד הקבר. ונראה כמה דיבידנדים כיל תתן לצבור
    סגור
  • 30.
    האם חזרנו לעליות או ששוב יהיו הפתעות בקרוב?? (ל"ת)
    משקיע קטן 06/03/2016 08:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 29.
    לקנות הרבה כיל לפני הריצה
    אזרח 06/03/2016 07:33
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הזרים עומדים על הגדר בתקווה לקנות במחיר רצפה.
    סגור
  • הערבים מגיעים ברכבת לאחוזת בית לתפוס כיל
    לדעתי 06/03/2016 08:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    במחירי מרתף. הצבור צריך להחרים את מניית כיל כי הצבור יקבל פחות . קודם הממשלה תקח את התמלוגים וכמובן תתן לחרדים ולמתנחלים וזה כבר קורה. ואחכ השאריות אתה תקבל כמובן אחרי שההנהלה והעובדים דור א יקבלו 70 אלף שח לחודש. לא קונה כיל ולא מניות גז כל מה שהמדינה נוגעת זה נהפך לזבל. ששלי יחימוביץ ולפיד יקנו הרבה כיל לתיק הפנסיה שלהם שיפסידו הם למה אני?
    סגור
  • 28.
    חברת פלאזה סנטרס מכרה נכס בשווי שלה טיסה בדרך
    אביב 06/03/2016 06:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צפי לטיסה במניה של עשרות ואולי מאות אחוזים. החבהר מכרה נכס שלא היה מיועד למכירה בשווי 39 מליון שח שהכניס לה לקופה מזומנים.
    סגור
  • 27.
    מה הסיפור של דסק"ש?לא מפסיקה לעלות.. (ל"ת)
    ראש גדול 06/03/2016 06:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בלי עין הגע (ל"ת)
    משה 06/03/2016 08:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    פריגו- שנה מצוינת לפנינו (ל"ת)
    חיים 05/03/2016 23:54
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 25.
    תמשיכו לשחק בבורסה והבנקים ירוויחו 8 מיליארד
    שונא בנקים 05/03/2016 23:23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    פשוט לא יאמן. 1.5 חשבונות בנקים בישראל והבנקים מרוויחים 800000000 תחלקו במיספר החשבונות יצא 5400 שקל גזלו מכל חשבון.
    סגור
  • שונא בנקים, שונא טייקונים שונא תשובה שונא עידן עופר
    מה כואב לך? 06/03/2016 08:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העיקר תאהב את יחימוביץ רוזנטל וסתיו שפיר אפשר גם את לפיד הכוחני והטיפש ואת כחלון הרמאי . תפסיק לקנא ולך תפתח בנק או לפחות חברת אשראי בקרוב כחלון יפריד את החברות אשראי מהבנקים ויעשה מכרז לחברים העשירים שלו
    סגור
  • 24.
    מניות הגז לקראת פריצה אדירה עוד השבוע !,,
    אבי כ 05/03/2016 23:05
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אבנר רציו ישראמקו דלק קידוחים לקראת פריצה אדירה בימים הקרובים ! ,,,,,!
    סגור
  • על מה ומדוע ? (ל"ת)
    אזרח 06/03/2016 12:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • רק מטומטם יקנה מניות גז. הצבור צריך להחרים את
    פריצה 06/03/2016 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מניות הגז ואת כיל. שביבי יקנה לביתו
    סגור
  • 23.
    אפריקה
    בץ 05/03/2016 22:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ל- 10 על מה אתה מבסס את השערתך?
    סגור
  • 22.
    בורסות
    אמיר 05/03/2016 22:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    s
    סגור
  • 21.
    מקווה לטוב
    האופטימי 05/03/2016 21:59
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בעז"ה השוק עכשיו יתחיל להיתפוצץ כלפי מעלה
    סגור
  • 20.
    אפריקה לפני התפוצצות לדעתי (ל"ת)
    אפריקאי 05/03/2016 21:50
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 19.
    גורביץ אתה תותח (ל"ת)
    משקיע טווח ארוך 05/03/2016 21:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 18.
    אינסוליין
    גגעון 05/03/2016 21:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מחר טסה לאחר הצלחה בהנפקה
    סגור
  • 17.
    בגץ ייאשר ורציו תטוס חזרה ל 50 לפחות
    רציונל כי השבוע 30 05/03/2016 21:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גם גורביץ קנה רציוווווווווו
    סגור
  • 16.
    הגיעה השעה
    משקיע 05/03/2016 21:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניית ישראמקו, שממילא מפיקה גז וכל המדינה נהנית ממאגר "תמר", תמריא מעלה מעלה
    סגור
  • 15.
    מודיעין
    אביבי 05/03/2016 21:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורה נמאס לי
    סגור
  • 14.
    פלוריסטם (ל"ת)
    גלעד 05/03/2016 20:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 13.
    ביום שישי טיפס המעוף?
    עיתונאיש 05/03/2016 19:49
    הגב לתגובה זו
    4 2
    באמת ?יש מסחר במעוף ביום שישי?
    סגור
  • אני למדתי לקרוא
    עיתונאיש 06/03/2016 08:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הבעיה שלא תמיד יודעים לכתוב כאן.הציטוט היה ביום שישי טיפס המעוף.רק לאחר כמה וכמה שעות תיקנו את השגיאה (ליום חמישי)
    סגור
  • כן, אדון Estonish
    Tauer 06/03/2016 04:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה, לא ידעת?
    סגור
  • פוטים
    רק דובים 06/03/2016 00:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגירה חיבות ביום שישי בוול סטריט תלמד לקרוא אחרי זה להעיר
    סגור
  • 12.
    להיט הבא בתחום תאי הגזע..הטיסה מתקרבת (ל"ת)
    בונוס 05/03/2016 19:45
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 11.
    שחקני המעוף מונעים מהשוק לעלות חזק למעלה (ל"ת)
    המניות בארץ זולות 05/03/2016 19:35
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • מה אתה מעשן חמוד? (ל"ת)
    להמניות בארץ זולות 06/03/2016 02:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 10.
    מחר עולה 30 אחוז (ל"ת)
    אפריקה 05/03/2016 19:17
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • מה אתה שותה בבוקר? קח עצה ממוטי
    לאפריקה 06/03/2016 02:12
    הגב לתגובה זו
    1 4
    חמודי תיצא מהר ותציל את האחוזים המסקנים שעוד נותרו לך לפני שהבוכרי יחליט לעבור ל"שימור"!
    סגור
  • קודם כל תלמד מה זה מניות אח"כ תיתן עצות (ל"ת)
    למוטי 06/03/2016 14:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 33% ליתר דיוק והעתיד מאחורינו (ל"ת)
    לבייביביב 05/03/2016 21:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 9.
    כיל תהיה מניית השנה 2016
    רפאל 05/03/2016 18:49
    הגב לתגובה זו
    9 6
    להערכתי שער 2700 תוך חצי שנה
    סגור
  • 8.
    הכניסה שלי לנפט לפני שבועיים בניגוד לעצת גורביץ והשאר
    אבי 05/03/2016 18:32
    הגב לתגובה זו
    1 5
    הייתה אחת ההחלטות היותר מבריקות שלי בזמן האחרון.. מקווה שמניית בזן תנסוק השבוע אחרי השמעות הזדוניות והשקריות שהפילו את מניות החברה.
    סגור
  • תרשום לך!!!
    לאבי 06/03/2016 02:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הנפט יגיע ל-37.5$ עד 38$ ומשם יטוס חזרה לאיזור 26$. מכאן המסקנה המתבקשת שאם אתה מושקע בנפט (אני מעריך שאתה מושקע בתעודת סל על הנפט) קח את הרווחים ותיצא. לפני שתיצא מצ'וקמק ומדוכא לאחר שהיא תחזור להיסחר לאזור ה-26$. קח את העצה שלי (עצה חברית של מוטי). חבל שצחזור לנקודה ממנה קניתה ואף נצוך מכך.
    סגור
  • 7.
    דיסקונט השקעות ...
    יבדני 05/03/2016 18:21
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אופסייד של 11900%...בהצלחה לכולם
    סגור
  • מה זה אומר?לאיזה שער היא תגיע ומה הסיבה? (ל"ת)
    רוני 05/03/2016 20:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מדוע ולמה?
    שחר 05/03/2016 19:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה אתה חושב כך?
    סגור
  • 6.
    כיל
    יון 05/03/2016 18:08
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סוף סוף עידן עופר קיבל שכל לשלוח הבייתה את האדם שעשה הכי הרבה נזק לכיל בכול המובנים עכשיו אני מאמין שהתמונה הכללית תשתנה ולטובה לקנות והרבה כיל
    סגור
  • אותך. לידיעתך את ההחלטות השגויות כגון לקנות את
    אל תתן לעובדות לבלבל 06/03/2016 07:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צים, קורוס, וכו' עשה עידן עופר בעצמו ולא ניר גלעד. דווקא המלצתו לקנות את אי סי פאוור היא המוצלחת ומרויחה. מי שעשה הכי הרבה נזק לכיל הם הפוליטיקאים יחימוביץ רוזנטל ולפיד שעשו הון פוליטי על חשבון כיל. לפיד הכושל גרם נזקים למדינה באי מכירת כיל ועוד בטענה אדיוטית שלא מוכרים אוצרות מדינה והצבור האמין לו. אוצרות המדינה נמכרו מזמן לאיינברג ששר האוצר התחנן בפניו להשקיע בישראל ומכר את כיל. משפחת עופר קנתה מאייזנברג ולא מהמדינה. אוצרות המדינה כגון הגז והאשלג ממש כבר לא אוצרות הם בכל מקום בעולם ועוד בזול יותר מארץ הקודש . לפיד גרם המון נזקים יחד עם אבוג'ן מהאוצר המתנגדת הסדרתית . המדינה רק הפסידה ובעיקר המשקיעים והעובדים. המדינה כבר מקבלת תמלוגים מהגז ומכיל והרבה כסף . אבל המיסים רק עולים ויש עודף מס. הממשלה מרויחה ולצבור מעלים את גיל הפרישה ולא נותנים קצבת זקנה. לפיד שיקר את כולם כי בתום הזכיון ימכרו את האוצר הזה ששמו כיל או ישאירו בידי עופר או ימכרו לטייקון אחר. אבל אל תתן לעובדות לבלבל אותך. אתה דוגמא לעם הזה שטוף מוח ואהבל
    סגור
  • כיל
    אפי 05/03/2016 20:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עם כמה מליונים הולך הביתה האיש שעשה נזק לכילjQuery20308001583346631378_1457202773459? רבותי, הכלבים (אנו) נובחים והשירה עוברת. מאבטחים מסכנים חיים תמורת 4,000 ש״ח וראו גם מנכלית בל״ל. אוי לנו!!!
    סגור
  • כיל
    עדי 05/03/2016 19:37
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אז מה ניראה לכם יעלה כיל בגלל הכתבה?
    סגור
  • 5.
    אולי נטייה לעליות שערים
    אופיר 05/03/2016 18:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לפני שבוע כתבתם נטייה והיו עליות כפי שאמרתי ביום ראשן בשערי המניות יהיה שינוי מזערי
    סגור
  • 4.
    כיל
    אולג 05/03/2016 18:03
    הגב לתגובה זו
    4 6
    לראשונה מעז שנתיים כיל סגרה שבוע חיובי...השבוע יהיה גם חיובי?
    סגור
  • 3.
    מחר פתיחה מאוזנת ובהמשך ירידות
    airplain 05/03/2016 18:00
    הגב לתגובה זו
    3 5
    של הבנקים לאור העליהום של הציבור על שכר המנכלים, לדעתי אחוז וחצי אדום במדד הבנקים
    סגור
  • 2.
    תל אביב מתונה
    אנשו 05/03/2016 17:59
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עליות קלות בבוקר וסיום מסחר ללא שינוי.
    סגור
  • 1.
    בא לי להיפטר מכל התיק שלי (ל"ת)
    שהבורסה תעלה כבר 05/03/2016 17:55
    הגב לתגובה זו
    9 4
    סגור
  • מפריע לך? (ל"ת)
    מי 06/03/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • זה הזדמנות פז
    תיפתר עכשיו 06/03/2016 02:11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    איך אומרים בארה"ב : "החזירים תמיד נשחטים". נכון שכואב למכור בהפסד (ובמיוחד כשמדובר בהפסד רציני) אך זהו שיעור לחיים שהבורסה מספקת למי שאינו מקצוען!!!
    סגור
  • קופות הגמל או פקיד הבנק שממליץ על מניות (ל"ת)
    ומי מקצוען? 06/03/2016 08:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור