22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: המעו"ף עלה 0.6%, כיל זינקה 2.6% אחרי פרישת ניר גלעד - מניית אל על איבדה 2.4%

ת"א 75 זינק 1% ומדד הבנקים סגר ביציבות. רמי לוי איבדה 3.5%
 |  124
אחוזת בית
Share
המדדים המובילים בבורסה בת"א ננעלו היום בעליות שערים, זאת בהמשך למגמה החיובית בוול סטריט (4 ימים רצופים של עליות) ועל רקע הזינוק במחיר הנפט שביום שישי סגר סביב 36 דולר לחבית (מהלך עליות של כ-30% מהשפל).
מדד המעו"ף
מדד המעו"ף
מדד משוקלל של 25 שערי המניות של החברות בעלותשווי השוק הגבוה ביותר שנסחרות בבורסה לניירות ערך בת''א.(מעו''ף - מכשירים עתידיים ופיננסיים). המדד מתעדכן פעמיים בשנה, בחודש אפריל ובחודש יולי. לצפיה במדד המעו"ף
נסגר בעלייה של 0.63%, ומדד הבנקים סגר ללא שינוי.


מניית אפריקה (-2.32%) אפריקה 33.7 -2.32% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אפריקה בסיס:34.5 פתיחה:33.4 גבוה:35 נמוך:32.9 תמורה:747,537 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  ריכזה עניין וזינקה ביותר מ-14.5% במחזור גבוה: לכתבה בנושא - לחץ כאן. מניות כיל (+0.89%) כיל 1,584 +0.89% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כיל בסיס:1,570 פתיחה:1,570 גבוה:1,589 נמוך:1,538 תמורה:20,509,794 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  ו- חברה לישראל (+1.56%) חברה לישראל 71,040 +1.56% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי חברה לישראל בסיס:69,950 פתיחה:69,290 גבוה:71,040 נמוך:69,220 תמורה:6,899,736 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  זינקו ברקע לפרישת יו"ר החברה, ניר גלעד, ובהמשך ליומיים רצופים של עליות, בהם זינקו בכ-8.5% ו-12.6% בהתאמה. גם דלק קבוצה (+0.73%) דלק קבוצה 69,250 +0.73% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קבוצה בסיס:68,750 פתיחה:68,400 גבוה:69,250 נמוך:67,600 תמורה:10,159,973 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות נסגרה בעליות נאות, עם קפיצה של יותר מ-3.6%. מנגד, מניית רמי לוי (+0.17%) רמי לוי 18,190 +0.17% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רמי לוי בסיס:18,160 פתיחה:18,210 גבוה:18,300 נמוך:17,970 תמורה:2,958,643 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות צללה 3.5% במחזור חריג ברקע לחקירות בהן נתונה כעת החברה והעומד בראשה.

מדד ת"א 35 (-0.36%) מדד ת"א 35 1,419.9 -0.36% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,424.96 פתיחה:1,423.1 גבוה:1,425.44 נמוך:1,419.35 תמורה:594,506,828 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
{?מדד ת"א 75}
{?מדד ת"א בנקים}מחזור המסחר הסתכם ב-430 מיליון שקל בלבד.בשבוע החולף רשם מדד המעו"ף עלייה של 1.6% כאשר ביום חמישי טיפס המעו"ף ב-0.13%. מדד ה-S&P500 רשם בשבוע החולף קפיצה של 2.6% וסגר ביום שישי ברמה של 1,999 נק' אחרי דו"ח תעסוקה שאמנם ניפץ את התחזיות עם תוספת של 242 אלף משרות, אבל גם אכזב עם ירידה של 0.1% בשכר הממוצע ובזמן שהמעו"ף עדיין במינוס 5.1% מתחילת השנה, המדד האמריקני במינוס 2.1% בלבד אחרי מהלך עליות מרשים של 10% מהשפל שנרשם ב-11 בפברואר.

מחיר הנפט שזינק 5% ביום שישי האחרון למחיר של 36.3 דולר לחבית מספר לאחרונה רוח גבית חזקה למדדי המניות. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

ג'ים רוג'רס, שייסד את קרן הגידור "קוונטום" (יחד עם ג'ורג' סורוס) אמר בראיון ל'בלומברג' כי קיים "סיכוי של 100% למיתון תוך שנה בארה"ב", וסיפק המלצות למשקיעים. לכתבה המלאה - לחץ כאן.

מניות במרכז
כיל (+0.89%) כיל 1,584 +0.89% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כיל בסיס:1,570 פתיחה:1,570 גבוה:1,589 נמוך:1,538 תמורה:20,509,794 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  ננעלה בעליות ברקע לעזיבת היו"ר ניר גלעד את החברה, ובהמשך לימים רצופים של עליות.

אפריקה (-2.32%) אפריקה 33.7 -2.32% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אפריקה בסיס:34.5 פתיחה:33.4 גבוה:35 נמוך:32.9 תמורה:747,537 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ישראל רשמה זינוק של כ-14.5%, במחזור הגבוה בכמעט פי 6 מהממוצע בחודש האחרון. לכתבה המלאה - לחץ כאן. 

חלל תקשורת (+0.29%) חלל תקשורת 2,041 +0.29% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי חלל תקשורת בסיס:2,035 פתיחה:2,035 גבוה:2,077 נמוך:2,030 תמורה:438,168 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  עלתה קלות לאחר שדיווחה על קבלת 140 מיליון דולר מכספי הביטוח ללוויין עמוס 5. וזאת מתוך 158 מיליון דולר שאמורה החברה לקבל.

מיי סייז (-1.28%) מיי סייז 261.5 -1.28% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מיי סייז בסיס:264.9 פתיחה:264.9 גבוה:269.9 נמוך:259.9 תמורה:101,583 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם ספקית הפרוות והביגוד היוקרתי מארה"ב LSY, ועלתה 1.1% במחזור חריג ביחס לממוצע שלה. לכתבה המלאה - לחץ כאן.

 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

124 תגובות ב-68 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
68 בני 06/03/2016 16:05 סיירן מתחילה להיות מעניינת יש פוטנציאל עם סיכון שווה? (ל"ת)
67 שי 06/03/2016 15:38 בונוס ביו גרופ אישור FDA תוך יומיים
כמו כן סיום תוצאות של המחקר ... משיחות בנושא הניסוי עבר בהצלחה פנומנלית מומלץ למעקב ; אין זו המלצה למסחר בנייר לכאן או לכאן .
66 אפריקאי 06/03/2016 15:32 כמו שאמרתי אפריקה מתחילה ההתפוצצות (ל"ת)
65 השורטיסט 06/03/2016 15:13 מישהו יודע מה קרוה בכהן פיתוח?
המניה טסה היום 6%
סוס 06/03/2016 15:49 אולי אישור המתווה קרוב לסיום בבהימ"ש? (ל"ת)
64 איפה כל נביאי הזעם?! 06/03/2016 14:58 הבריחו את כל הציבור הטיפש , ומאז השווקים עולים חזק (ל"ת)
אנשו 06/03/2016 18:21 טוב שיש גם ידיים חלשות
איך אפשר להרויח כסף אם לא יהיו כאלה?
אנשו 06/03/2016 18:21 טוב שיש גם ידיים חלשות
איך אפשר להרויח כסף אם לא יהיו כאלה?
אנשו 06/03/2016 18:21 טוב שיש גם ידיים חלשות
איך אפשר להרויח כסף אם לא יהיו כאלה?
הציבור טיפש ומשלם 06/03/2016 17:50 הציבור ברח והפסיד את העליות (ל"ת)
63 סוחר 06/03/2016 14:45 לא מסוגלים לעבור 1460. מוכרים גדולים שם (ל"ת)
סבלנות יעבור את זה 06/03/2016 14:53 כמה זמן יוכלו לעצור את העליות? (ל"ת)
יודע דבר 06/03/2016 19:24 לפני שיעבור הוא יחזור ל1445 (ל"ת)
62 חברים הזדמנות יהש 06/03/2016 14:41 הזדמנות של פעם החיים לא לפספס את הטיסה ל250 (ל"ת)
61 SHELLY 06/03/2016 14:35 תראו את מניית אמניס יכולים להטיס אותה עד 70אג
אין שם היצעים בכלל והמניה אחרי עליה היום של 11 אחוז בלבד ויכולה להגיע בקלות עד 70 אג .
דורון 06/03/2016 17:58 בכיף
לדעתי לחברה המון פוטנציאל אך יהיה קשה להנהלה להחזיר את האמון של המשקיעים
60 אבי 06/03/2016 13:31 מה דעתכם
על חלל תקשורת כהשקעה לטווח קצר?
59 לוך 06/03/2016 13:13 החשב הכללי לאור לשעבר ניר גלעד
צריך לשפוט אותו ומי שניצל אותו
58 אזרח 06/03/2016 12:55 לגורביץ
כיף לשמוע כל שבוע את הסיקור המקצועי שלך, תמיד מעניין ולא מעט פעמים גם קולע.תודה לך והמשך ........
לאזרח 06/03/2016 13:01 יפה כתבת. נכון לא נכון. נראה בקרוב.
מהיכן צצתם לאחרונה. מוזר מוזר.
אזרח 06/03/2016 14:36 לא צצתי, תמיד כאן ולא בולט. (ל"ת)
57 כלכלן 06/03/2016 12:45 למי שעקב,צפיתי במדוייק את הראלי בשוק ובנפט...
כלכלן03/03/2016 11:14 מימוש יבוא לאחר ש s&p יעבור 2000 נקודות .זה כל כך ברור לפי כל הניתוחים הטכניים בארה"ב לאחר שהוא שבר 1950. כתבתי על כך לפני כמה ימים ושוב צדקתי. כנל לגבי הנפט,בדיוק כפי שהערכתי שהוא ביקר שער ההזוי 26 דולר מאז כמעט 40%ףוהוא ימשיך לעלות וצפוי להגיע ל 50 בתחילת הקיץ. למי שמעוניין לא במדדים על נפט או שוק, מניות שנסחרות קרוב להון עצמי כמו מניות בנקים,למשל לאומי עשויות להניב תשואות יפות, מאל על-להתרחק כמו מאש, נסחרת הרבה מעל שוויה אם בוחנים נכסים שוטפים לעומת התחייבויות שוטפות ובמיוחד לאחר עלייה של 400% בשנה שעברה שהתבססה ברובה על ירידת מחיר הנפט. מניות מזון להתרחק. מניות ביוטכנולוגיה כמו פלוריסטם וכיטוב המומלצות ביותר לדעתי. כל האמור לעיל לדעתי האישית בלבד ואין לראות בזה משום המלצות כלשהן.
אבי 06/03/2016 15:42 קח בחשבון את ההודעות הקרבות של בונוס ; ושם יש
הצלחה פנומנלית בניסוי . תזכור מי אמר לך את זה ראשון !!!
אבץ 06/03/2016 13:07 שאלה לכלכלן
בתקופה האחרונה יש מתאם כלשהו בין העליות של s&p לעליות במחיר הנפט. איך אתה מסביר שמצד אחד יש צפי לעליה במחיר הנפט ומצד שני מימוש ב s&p
כלכלן 06/03/2016 13:43 תשובה לאבץ,
יש מתאם בין בין ה s&p לבין מחיר הנפט. שניהם עלו מאז מהנפט עלה מאזור ה 26 דולר. אם מחירי הנפט לא יירדו מרמת 37 דולר זה יתן דחיפה נוספת לכלת ארה"ב. בעבר חברות אנרגיה ציינו שמחיר של בערך 37 דולר מאפשר להם לשרוד. לכן, המשך עלייה בנפט יביא להאצת הכלכלה האמריקאית, וזה לכשעצנו יביא להמשך עליית הנפט לכוון 50 דולר.זה עשוי לקרות עד הקיץ לדעתי.
אבץ 06/03/2016 13:59 המשך לשאלה
אם אתה מסכים שהמשך עלית מחיר הנפט יביא להאצת הכלכלה האמריקאית אני חוזר על שאלתי מדוע אם כן צפוי לפי מה שטענת מימוש ב - s&p (כאשר יעבור 2000 נקודות) . אגב לא ציינת את הערכתך לאיזו תחתית יגיע המימוש.
כלכלן 06/03/2016 15:18 סביר שיגיע מימוש לאחר עלייה רצופה
אבל במידה והנפט ימישך להשאר גבוה מעל 37 או ימשיך לעלות לכוון 50,אז השיפור בכלכלה האמריקאית יואץ. ואז הכיוון של השוק למעלה הרבה מעל 2000
56 רפי 06/03/2016 12:43 קנו תאומי ופועלים טבע פריגו (ל"ת)
55 רפי 06/03/2016 12:43 מנכל תטא אילון גרוע ביותר וכן מאיר ברק (ל"ת)
54 מניות שלי השנה הם: 06/03/2016 12:33 כיטוב, רדהיל,הזדמנות ובונוס בהצלחה..אין המלצה (ל"ת)
53 פוטאש 06/03/2016 12:07 תמכור את כל אחזקותיה בכיל כי איבדה עניין
חכו ותראו .
הפוך גוטה הפוך 06/03/2016 23:16 הם יימכרו רק עוד שנתיים שלוש אחרי שיעלה (ל"ת)
נראה לי שאתה 06/03/2016 19:49 מכרת לא מזמן ואכלת אותה חזק! (ל"ת)
אזרח 06/03/2016 12:56 יש שם חור שצריך לנקות יקח זמן (ל"ת)
52 חיים 06/03/2016 12:06 משאר משהו מהשוטיסטים?חחח (ל"ת)
לחיים משאר 06/03/2016 12:32 משהו מהשוטיסטים?
לא הרבה. אבל876% רווח בערך על תיק הזבלות שרק עשו טוב לתיק)כולל אפריקה שהייתה פי 400 בערך. מגדיל היום בכל הכסף ועד סוף שנה יהיה 2000% רוו בלי בעיה. הבנת עילגוש?
51 כיל וההמון 06/03/2016 12:06 ניר גלעד עזב אז כיל תעלה? פשוט בדיחה עצובה
ההסתה הקנאה והשנאה נגד ניר גלעד וכיל משפיעה על הצבור ולא הסיבות האמיתיות. אין תקומה לכיל. הממשלה לוקחת את כל הרווחים כעת וזה יהיה על חשבון הצבור המשקיע והעובדים היחידים שימשיכו להרויח הם המנהלים והממשלה שישנסקי זה מיועד רק להגדיל את רווחי הממשלה ראינו את התוצאות בגז זה על חשבון הצבור כנ"ל בכיל אבל פה שלי יחימוביץ לא יכולה למנוע את פעילות המפעל בגז הם יכולים. רק מטומטמים קונים מניית כיל ומניות גז
50 נוכלים 06/03/2016 11:58 לא נותנים לשוק לפרוץ את 1460 (ל"ת)
גלום 06/03/2016 12:04 נמוך ממדד 25 כל היום (ל"ת)
49 כיטוב 06/03/2016 11:43 הנתון שמסתתר בסקירה על כיטוב,"שווה ביום 80 מיליון דולר"
הנתון שמסתתר בסקירה על כיטוב: התרופה של החברה שווה כיום 80 מיליון דולר – כך הגיעו למספר. נסחרת פחות מ 10 מיליון... פורסם ב hotstocks: כיטוב זכתה לתחילת סיקור במחיר יעד של 10 דולר - אך הדברים המעניינים מופיעים בפרטים הקטנים. כמה שווה תרופת ה-KIT-302 ומהי הסתברות ההצלחה? תומר קורנפלד 10:31 18/02/2016 10:31 אין תגובות hotstocks התקשורת הישראלית אוהבת מאוד סקירות של אנליסטים. לא אחת ניתן לראות כותרות דוגמת: "המלצה רותחת – המניה הזאת צפויה לזנק ב-700%". הכותרות האלו מעצבנות אותי מכיוון שמחיר היעד מנותק מהמציאות. הרבה יותר קל לחשב את האפסייד במחיר המניה מאשר לקרוא את תוכן הסקירה לעומק ולחפש את הפנינים שבפנים. הסיכוי שמניה תגיע למחיר היעד הוא אפסי וזה כלל לא מעניין. מצד שני, בסקירות האלו ישנם נתונים עם ערך רב. בסקירה שיצאה לאחרונה על ידי רודמן&רנשו – החתם שהוביל את ההנפקה של כיטוב גם כן יש אפסייד משמעותי – למעלה מ-300%. מחיר היעד הוא 10 דולר. עם זאת, ובניגוד לכלי התקשורת האחרים – אני חושב שיש בסקירה הרבה מידע רב ערך למשקיעים הפוטנציאליים. חברת כיטוב פארמה ננעלה אתמול במחיר של 2.66 דולר למניה. בקופת החברה ישנם 10.
48 KTOV 06/03/2016 11:30 בלי הרבה רעש וצלצולים קפצה בארה"ב יותר מ 3% בשישי
אנליסטים מתחילים להבין את הפוטנציאל ןמחירי היעד האחרונים פי 4 עד פי 10 ממחירה.לדעתי היא חברת הביו היחידה היום בארץ שסיימה שלב 3 כאשר ה FDA אישר לה PHASE 3 אחד ולא כמו חברות אחרות שני שלבים. מה שיותר מדהים שהיא הצליחה להפחית סיכונים של תרופה שמוכרת ב כמעט 2 מיליארד דולר בשנה. תעשו לבד את החשבון. לדעתי מחירי היעד ייסגרו עוד השנה וטרם היציאה לשוק תסחר פי 15 ויותר ממחירה כעת (רק 12 מיליון שווי שוק)
47 למה הבנקים יורדים? 06/03/2016 11:17 שחקני המעוף הפושעים לוחצים את הבנקים שלא יעלו (ל"ת)
46 זקן בבורסה 06/03/2016 10:57 לא לשכוח הבלון הכי גדול במעוף הוא מניית ....טבע
שימו לב לשווי שוק הון עצמי מנופחת יותר מכל מתחרותיה בחול .....
זקן מאד בבורסה 06/03/2016 11:23 אנא דייק. גם טבע.
גם טבע. הבנת צעירצ'יק?
45 מאיר 06/03/2016 10:56 למורסה בורסה
אך יגאון אתה הורג אותנו פה עם המשפטים שלך." הבורסה מתנהגת על פי מה שיהיה בוול סטריט " חחחחח איזה משפט גאוני. פרס נובל אתה צריך לקבל ימורסה אך גמרת אותי איזה נעל אתה. חחחחחח...
המזהיר הלאומי 06/03/2016 15:39 למאיר. חחחחחח הרגת אותי עם התגובה שלך. לא הפסקתי לצחוק (ל"ת)
44 רון 06/03/2016 10:54 כיטוב
מלכודת דובים. בקרוב התרסקות לשער 40 אג'
כיטוב העובדות 06/03/2016 11:26 האמריקאים לא מושפעים מהניסיון שלך
לגרום לירידה בשער,כאשר כל יומיים אתה רושם בדיוק אותו משפט סתמי. קפצה כמעט 4% בארה"ב ביום שישי. רצוי לעשות שיעורי בית מאשר לשום הודעות ללא כל כיסוי. למה שהיא תרד אם אם אחרי שלב 3 מוצלח,לא נדרשים יותר נסויים, לא נדרש לגייס יותר ולא יהיו יותר הוצאות מיוחדות והיציאה לשוק של מיליארדים צפוייה בשנת 2017, וגם נסחרת קרוב לשווי הזמומן וגם בעלי עניין קנו כמעט 4 מיליון מניות לאחרונה הרבה מעל שער 60. מומלת לקרוא את חוות הדעת המנומקת של אחד ממשרדי הברוקרים הגדולים שגם מתמחה במחקי שוק בהיו יורק שנתן לה מחיר יעד של 10 דולר, ועוד סקירה שנתנה לה מחירי יעד של 13 עד 29 דולר, זה בערך פי 9 ממחיר הסגירה שלה בארה"ב. רצוי גם לקרוא ניתוח בגלובס, שסקר את המלצת ה 10 דולר, הם הגדירו אותה כ blockbaster מונח מקובל בארה"ב למכירות של מיליארד דולר. שווי השוק כעת רק 12 מיליון.
אסף 06/03/2016 11:44 כיטוב -התיחסותך הכנה
בהמשך לתגובתך לעניין כיתוב יש לי מספר שאלות אלייך וזה לאור ידיעתך 1.אני מושקע במניה הזו בהרבה כסף אך לצערי מופסד חזק נכנסתי בשער 400 .כמה אחוזים אני צריך על מנת להגיע לשער הקניה שלי.2.לאור הידע שלך לאן פני החברה / מניה ברור לי שהכל לא מחייב ?3.האם היית לאור ידיעותך ולאור מה שאתה קורא ואו מבין לחזק את המניה ? או פשוט לשבת בצד ולהמתין .אודה על התיחסותך הכנה תודה
כיטוב 06/03/2016 12:32 הערות נוספות 9
שוב מניסיון בלבד, מחירי היעד האחרונים מהווים אנדיקצייה טובה במידה וחברת פארמה גדולה תרכוש אותה והם גדולים פי 4 ועד פי 10 משווי השוק שלה. לדעתי, אם תהיה הצעת רכש היא תהיה הרבה לפני היציאה לשוק,כי אז מחירה יהיה גבוה פי כמה וכמה. שבודקים את השוק הפוטנציאלי, מיליארדים אז הגיוני שחברה גדולה תשים בערך 200 מיליון דולר בשביל מיליארדדולר מכירות. שוב דעתי האישית בלבד ואין לראות בה משום המלצה כלשהיא.שים לב שהופחתו תופעות לוואי לתרופה שמכרה בכמעט 2 מיליאד דולר בשנה.שווי השוק של כיטוב רק 12 מיליון נכון להיום. תעשה היון אפילו היא תקח רק 10% ממנה זה אומר 150 מיליון דולר מכירות בשנה רווח נקי,זה פי 12 משווי השוק שלה בשנה אחת.
כיטוב 06/03/2016 12:25 לדעתי כן.
היא תעבור את השער הגבוה של השנה+ האחרונה שהיה 500 מכמה סיבות: 1. לאחרונה הושלם שלב 3 ולא נגרשים יותר ניסויים 2. nda צפוי לקראת הקיץ ואין לי ספק שהיא תזנק שהוא ייצא. 3. DEXCEL שחתה איתה הסכם עוד בשנת 2014 אם אופצייה להשקעה נוספת הדגירה במפורש,שיש לה כוונה לשלב את התרופה בייצור עתידי ובשווק.וכאמור שלב 3 הסתיים 4. אין היום חברה ביו בארץ שנסחרת בשווי של 10 מיליון ואמורה לצאת לשוק ב 2017, רובם בשלבים מאד מתקדמים ונסחרים אפילו פי 10 ופי 30(למשל פלרויסטם). 5. לא נדרש להגדיל את הון המניות ולא לגייס יותר וגם לא צפויות הוצאות מיוחדות( נסחרת קרוב לשווי המזומן, כאשר חברות ביו בארה"ב נסחרות פי כמה משווי המוזמן) 6. בשבוע האחרון גדלו המחזורים בצורה משמעותית הן בתל אביב והן בארה"ב כמו כן שברה ממוצע 50. 7. בעלי העניים,רויכמן שיר ובעל עניין נוסף כמעט הכפילו אחקותיו בחודשים האחרונים(לדעתי הרבה מעל שער 60). 8. התרופה היא שילוב של שתי תרופות מאושרות וכיטוב פנתה למסלול מהיר ומינהל התרופות כבר אישר לה את התהליך ואישר שלב 3 אחד בלבד שכבר הושלם, לכן הסיכוי לאישור כמעט וודאי. 9. סיכוי לרכישה על ידי חברה גדולה.
43 אילנה 06/03/2016 10:38 מודיעין
שבוע טוב, מודיעין מתחילה לתקן כלפי מעלה . הירידות מובנות ומעכשיו רצף של עליות ,,,. בהצלחה למשקיעים
אביבי 06/03/2016 11:27 מודיעין
למה הירידות כל כך מובנות לך ולמה את חושבת שכעת יהיו עליות
42 Iz / Berlin 06/03/2016 10:21 The road to hell
....is paved with "good" intenions
א 06/03/2016 12:40 נפל דבר(נפלו דברים)תרתי משמע בארץ וברחבי תבל.
צפו(המשך)פגיעה חמורה בכל טווחי הזמן.
א 06/03/2016 13:06 קריאת התרנגול
המשך אזהרת מסע קשה. חברות ובורסות שכבר רחוקות מעל עשרים אחוז משיאם..הן רק בתחילת דרכן למחוזות שטרם ידענו.
41 עוקב אחרי הזקן 06/03/2016 10:16 זמרים לשיר מפולת מפולת מפולת מפולת מפולת מפולת (ל"ת)
רמזור 06/03/2016 10:44 לעוקב ולזקן.
אני יודע בברור של 1000% אם המעוף יגיע ל 2173 או ל 724. זאת אומרת 50 אחוז למעלה או 50 אחוז למטה. יודע בוודאות. מה דעתך ודעת הזקן? אני יודע בודאות אם יעלה או ירד הררבעה חודים הקרובים וכמה. תן דעתכם הנחרצת בלי רעשי רקע וסיפורים ונבדוק אותכם.
עוקב אחרי הזקן חכם 06/03/2016 14:40 המעוף- מדד שמנוהל ע"י קבוצה קטנה
של מוסדיים ובתי השקעות ולכן קשה לחזות אותו. אני מעריך שה - s&p יגיע עד סוף יוני ל-1709, כלומר ירידה של 15% במקרה הקל. במקרה הקשה 1465 כמעט 40% למטה.
א 06/03/2016 20:49 לעוקב
1. הכיוון שלך נכון. 2. האם אתה מצטט את הזקן או זוהי מחשבתך או שיתוף פעולה. 3. איך אתה מגיע עם 1465 ל40%. בדוק עצמך. 4. נרד לשערים נמוכים בהרבה.
לעוקב 06/03/2016 10:32 תעשה חחחחחחחח כהרגלך אז נבין מה אתה רוצה (ל"ת)
40 יובל 06/03/2016 09:39 למה על כל לחיצה על העכבר עולה פרסומת??????? (ל"ת)
39 טאואר 06/03/2016 09:34 יותר מעניינת מכיל ז"ל (ל"ת)
טועה ובגדול 06/03/2016 09:57 מה שהיה היה... (ל"ת)
38 כיל 06/03/2016 09:11 חזרה עם פער מזערי. שם לא התרשמו מעזיבת ניר גלעד
שם מקובל לשלם משכרות כאלה למפעלים כאלה. רק פה צרי עין. כואב לקנאים המשכורת של ניר גלעד אבל לא כואב להם התמלוגים שגוזלים מהם ונותנים לחרדים בצורת תוכנית חסכון ל 10 ילדים עד גיל 18 . ולשלילת ההטבות מהפריפריה למען ההתנחלויות. הכסף מהתמלוגים מתבזבזים על קברות צדיקים ומתנחלים . זה שוחד של ביבי לצבור בוחריו וזה על חשבון הפסיכים בחסות יחמוביץ שעזרה ברוב חכמתה לממשלה וגרמה הפסדי עתק לקופות הגמל והפנסיה רק מהשקעה בכיל. זה עם טיפש ולא חכם .
37 אינדיאני 06/03/2016 08:59 אני מבין לפי התגובות שכולם מצפים לאחוז וחצי ירוק למעלה
אבל בארצות הברית לא הסתיים בשפיץ
36 אינדיאני 06/03/2016 08:58 לא רוצה להוריד את המורל-אבל ייתכן שיעלה רק חתי אחוז או
0.7
35 אינדיאני 06/03/2016 08:57 לא רוצה לקלקל החגיגה-אבל החוזים באמריקה לא גמרו אופטימי
ביום שישי
34 אורי 06/03/2016 08:56 בורסה מורסה
אולי פעם אחת תיפסק הונאת הציבור ? המורסה אצלינו לא מתנהלת על פי מה שהיה בוול סטריט אלא על פי מה שיהיה בוול סטריט.
יובל 06/03/2016 09:40 אורי חורי בורי (ל"ת)
33 זינוקים ? 06/03/2016 08:55 או לא ? זאת השאלה (ל"ת)
32 עידן עופר 06/03/2016 08:48 צריך למכור את כל עסקיו פה ושיתחיל מבזן . (ל"ת)
31 כיל במוקד 06/03/2016 08:47 אין שום השפעה של עזיבת ניר גלעד על כיל
ההשפעה הכי הרסנית היתה של לפיד ואבוג'ן מאז המניה התרסקה גם בגלל מצב האשלג בעולם וגם התנהלות המדינה. מנהל חדש לא יקבל פחות. בסוף העם ויחימוביץ יבינו שהתמלוגים זה על חשבון המשקיעים ההנהלה תרויח הממשלה תרויח ורק המשקיעים יפסידו. האוירה נגד כיל היא פשוט אינטרסנטית ואפילו נבזית למשל הממשלה והאינטרסנטים היו גם נגד מכירת צים הכושלת עידן עופר קנה עסק כושל מהמדינה וכל ההפסדים עליו. ועדיין לא מרשים לו למכור את צים הכושלת לאף אחד . כמה נוח שיש שעיר לעזאזאל . ממשלה של אפסים שמבריחה את כולם ואחכ מחזרת אחריהם ראו מקרה שטייניץ עם וודסייד. שהמדינה תקנה בחזרה את כיל ותיחנק איתה נראה את הניהול המעולה שלהם וכמה הם ישלמו. מעניין אם הם יתנו לבן סניור ולנקרי משכורת של 70 אלף שח לחודש. הגדילו את גיל הפנסיה ל 70 הוא בחיים לא יתפטר ימשיך עד הקבר. ונראה כמה דיבידנדים כיל תתן לצבור
30 משקיע קטן 06/03/2016 08:20 האם חזרנו לעליות או ששוב יהיו הפתעות בקרוב?? (ל"ת)
29 אזרח 06/03/2016 07:33 לקנות הרבה כיל לפני הריצה
הזרים עומדים על הגדר בתקווה לקנות במחיר רצפה.
לדעתי 06/03/2016 08:24 הערבים מגיעים ברכבת לאחוזת בית לתפוס כיל
במחירי מרתף. הצבור צריך להחרים את מניית כיל כי הצבור יקבל פחות . קודם הממשלה תקח את התמלוגים וכמובן תתן לחרדים ולמתנחלים וזה כבר קורה. ואחכ השאריות אתה תקבל כמובן אחרי שההנהלה והעובדים דור א יקבלו 70 אלף שח לחודש. לא קונה כיל ולא מניות גז כל מה שהמדינה נוגעת זה נהפך לזבל. ששלי יחימוביץ ולפיד יקנו הרבה כיל לתיק הפנסיה שלהם שיפסידו הם למה אני?
28 אביב 06/03/2016 06:54 חברת פלאזה סנטרס מכרה נכס בשווי שלה טיסה בדרך
צפי לטיסה במניה של עשרות ואולי מאות אחוזים. החבהר מכרה נכס שלא היה מיועד למכירה בשווי 39 מליון שח שהכניס לה לקופה מזומנים.
27 ראש גדול 06/03/2016 06:51 מה הסיפור של דסק"ש?לא מפסיקה לעלות.. (ל"ת)
משה 06/03/2016 08:20 בלי עין הגע (ל"ת)
26 חיים 05/03/2016 23:54 פריגו- שנה מצוינת לפנינו (ל"ת)
25 שונא בנקים 05/03/2016 23:23 תמשיכו לשחק בבורסה והבנקים ירוויחו 8 מיליארד
פשוט לא יאמן. 1.5 חשבונות בנקים בישראל והבנקים מרוויחים 800000000 תחלקו במיספר החשבונות יצא 5400 שקל גזלו מכל חשבון.
מה כואב לך? 06/03/2016 08:27 שונא בנקים, שונא טייקונים שונא תשובה שונא עידן עופר
העיקר תאהב את יחימוביץ רוזנטל וסתיו שפיר אפשר גם את לפיד הכוחני והטיפש ואת כחלון הרמאי . תפסיק לקנא ולך תפתח בנק או לפחות חברת אשראי בקרוב כחלון יפריד את החברות אשראי מהבנקים ויעשה מכרז לחברים העשירים שלו
24 אבי כ 05/03/2016 23:05 מניות הגז לקראת פריצה אדירה עוד השבוע !,,
אבנר רציו ישראמקו דלק קידוחים לקראת פריצה אדירה בימים הקרובים ! ,,,,,!
אזרח 06/03/2016 12:29 על מה ומדוע ? (ל"ת)
פריצה 06/03/2016 09:13 רק מטומטם יקנה מניות גז. הצבור צריך להחרים את
מניות הגז ואת כיל. שביבי יקנה לביתו
23 בץ 05/03/2016 22:58 אפריקה
ל- 10 על מה אתה מבסס את השערתך?
22 אמיר 05/03/2016 22:41 בורסות
s
21 האופטימי 05/03/2016 21:59 מקווה לטוב
בעז"ה השוק עכשיו יתחיל להיתפוצץ כלפי מעלה
20 אפריקאי 05/03/2016 21:50 אפריקה לפני התפוצצות לדעתי (ל"ת)
19 משקיע טווח ארוך 05/03/2016 21:24 גורביץ אתה תותח (ל"ת)
18 גגעון 05/03/2016 21:16 אינסוליין
מחר טסה לאחר הצלחה בהנפקה
17 רציונל כי השבוע 30 05/03/2016 21:11 בגץ ייאשר ורציו תטוס חזרה ל 50 לפחות
גם גורביץ קנה רציוווווווווו
16 משקיע 05/03/2016 21:10 הגיעה השעה
מניית ישראמקו, שממילא מפיקה גז וכל המדינה נהנית ממאגר "תמר", תמריא מעלה מעלה
15 אביבי 05/03/2016 21:08 מודיעין
מה קורה נמאס לי
14 גלעד 05/03/2016 20:31 פלוריסטם (ל"ת)
13 עיתונאיש 05/03/2016 19:49 ביום שישי טיפס המעוף?
באמת ?יש מסחר במעוף ביום שישי?
עיתונאיש 06/03/2016 08:50 אני למדתי לקרוא
הבעיה שלא תמיד יודעים לכתוב כאן.הציטוט היה ביום שישי טיפס המעוף.רק לאחר כמה וכמה שעות תיקנו את השגיאה (ליום חמישי)
Tauer 06/03/2016 04:41 כן, אדון Estonish
מה, לא ידעת?
רק דובים 06/03/2016 00:33 פוטים
סגירה חיבות ביום שישי בוול סטריט תלמד לקרוא אחרי זה להעיר
12 בונוס 05/03/2016 19:45 להיט הבא בתחום תאי הגזע..הטיסה מתקרבת (ל"ת)
11 המניות בארץ זולות 05/03/2016 19:35 שחקני המעוף מונעים מהשוק לעלות חזק למעלה (ל"ת)
להמניות בארץ זולות 06/03/2016 02:04 מה אתה מעשן חמוד? (ל"ת)
10 אפריקה 05/03/2016 19:17 מחר עולה 30 אחוז (ל"ת)
לאפריקה 06/03/2016 02:12 מה אתה שותה בבוקר? קח עצה ממוטי
חמודי תיצא מהר ותציל את האחוזים המסקנים שעוד נותרו לך לפני שהבוכרי יחליט לעבור ל"שימור"!
למוטי 06/03/2016 14:30 קודם כל תלמד מה זה מניות אח"כ תיתן עצות (ל"ת)
לבייביביב 05/03/2016 21:50 33% ליתר דיוק והעתיד מאחורינו (ל"ת)
9 רפאל 05/03/2016 18:49 כיל תהיה מניית השנה 2016
להערכתי שער 2700 תוך חצי שנה
8 אבי 05/03/2016 18:32 הכניסה שלי לנפט לפני שבועיים בניגוד לעצת גורביץ והשאר
הייתה אחת ההחלטות היותר מבריקות שלי בזמן האחרון.. מקווה שמניית בזן תנסוק השבוע אחרי השמעות הזדוניות והשקריות שהפילו את מניות החברה.
לאבי 06/03/2016 02:08 תרשום לך!!!
הנפט יגיע ל-37.5$ עד 38$ ומשם יטוס חזרה לאיזור 26$. מכאן המסקנה המתבקשת שאם אתה מושקע בנפט (אני מעריך שאתה מושקע בתעודת סל על הנפט) קח את הרווחים ותיצא. לפני שתיצא מצ'וקמק ומדוכא לאחר שהיא תחזור להיסחר לאזור ה-26$. קח את העצה שלי (עצה חברית של מוטי). חבל שצחזור לנקודה ממנה קניתה ואף נצוך מכך.
7 יבדני 05/03/2016 18:21 דיסקונט השקעות ...
אופסייד של 11900%...בהצלחה לכולם
רוני 05/03/2016 20:13 מה זה אומר?לאיזה שער היא תגיע ומה הסיבה? (ל"ת)
שחר 05/03/2016 19:37 מדוע ולמה?
למה אתה חושב כך?
6 יון 05/03/2016 18:08 כיל
סוף סוף עידן עופר קיבל שכל לשלוח הבייתה את האדם שעשה הכי הרבה נזק לכיל בכול המובנים עכשיו אני מאמין שהתמונה הכללית תשתנה ולטובה לקנות והרבה כיל
אל תתן לעובדות לבלבל 06/03/2016 07:54 אותך. לידיעתך את ההחלטות השגויות כגון לקנות את
צים, קורוס, וכו' עשה עידן עופר בעצמו ולא ניר גלעד. דווקא המלצתו לקנות את אי סי פאוור היא המוצלחת ומרויחה. מי שעשה הכי הרבה נזק לכיל הם הפוליטיקאים יחימוביץ רוזנטל ולפיד שעשו הון פוליטי על חשבון כיל. לפיד הכושל גרם נזקים למדינה באי מכירת כיל ועוד בטענה אדיוטית שלא מוכרים אוצרות מדינה והצבור האמין לו. אוצרות המדינה נמכרו מזמן לאיינברג ששר האוצר התחנן בפניו להשקיע בישראל ומכר את כיל. משפחת עופר קנתה מאייזנברג ולא מהמדינה. אוצרות המדינה כגון הגז והאשלג ממש כבר לא אוצרות הם בכל מקום בעולם ועוד בזול יותר מארץ הקודש . לפיד גרם המון נזקים יחד עם אבוג'ן מהאוצר המתנגדת הסדרתית . המדינה רק הפסידה ובעיקר המשקיעים והעובדים. המדינה כבר מקבלת תמלוגים מהגז ומכיל והרבה כסף . אבל המיסים רק עולים ויש עודף מס. הממשלה מרויחה ולצבור מעלים את גיל הפרישה ולא נותנים קצבת זקנה. לפיד שיקר את כולם כי בתום הזכיון ימכרו את האוצר הזה ששמו כיל או ישאירו בידי עופר או ימכרו לטייקון אחר. אבל אל תתן לעובדות לבלבל אותך. אתה דוגמא לעם הזה שטוף מוח ואהבל
אפי 05/03/2016 20:41 כיל
עם כמה מליונים הולך הביתה האיש שעשה נזק לכילjQuery20308001583346631378_1457202773459? רבותי, הכלבים (אנו) נובחים והשירה עוברת. מאבטחים מסכנים חיים תמורת 4,000 ש״ח וראו גם מנכלית בל״ל. אוי לנו!!!
עדי 05/03/2016 19:37 כיל
אז מה ניראה לכם יעלה כיל בגלל הכתבה?
5 אופיר 05/03/2016 18:03 אולי נטייה לעליות שערים
לפני שבוע כתבתם נטייה והיו עליות כפי שאמרתי ביום ראשן בשערי המניות יהיה שינוי מזערי
4 אולג 05/03/2016 18:03 כיל
לראשונה מעז שנתיים כיל סגרה שבוע חיובי...השבוע יהיה גם חיובי?
3 airplain 05/03/2016 18:00 מחר פתיחה מאוזנת ובהמשך ירידות
של הבנקים לאור העליהום של הציבור על שכר המנכלים, לדעתי אחוז וחצי אדום במדד הבנקים
2 אנשו 05/03/2016 17:59 תל אביב מתונה
עליות קלות בבוקר וסיום מסחר ללא שינוי.
1 שהבורסה תעלה כבר 05/03/2016 17:55 בא לי להיפטר מכל התיק שלי (ל"ת)
מי 06/03/2016 10:33 מפריע לך? (ל"ת)
תיפתר עכשיו 06/03/2016 02:11 זה הזדמנות פז
איך אומרים בארה"ב : "החזירים תמיד נשחטים". נכון שכואב למכור בהפסד (ובמיוחד כשמדובר בהפסד רציני) אך זהו שיעור לחיים שהבורסה מספקת למי שאינו מקצוען!!!
ומי מקצוען? 06/03/2016 08:30 קופות הגמל או פקיד הבנק שממליץ על מניות (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש