סוגרים שבוע בעליות קלות בת"א: המעו"ף עלה 0.1%, מדד ת"א 75 השיל 0.5%

בניו יורק המדדים נפתחו בירידות קלות, בדומה לסנטימנט באירופה. מדד הבנקים עלה 0.4% בניגוד למגמה
עליות, צילום: 93931715_c
המסחר בבורסה בתל אביב התנהל במגמה מעורבת ברקע לפתיחה חלשה בניו יורק, שם המדדים יורדים בעד 0.3%. באירופה המגמה דומה גם כן עם ירידות של עד 0.5%. המעו"ף עלה 0.1% בלבד בתמיכתה של אופקו שמזנקת ביותר מ-3%, מדד ת"א 75 איבד 0.5% ומדד הבנקים עלה 0.4%.
מדד תל אביב 25 ות"א 100 עלו השבוע 1.6% ו-1.5% בהתאמה. 
בלטו בתל אביב מניות כיל -0.56% כיל 1,413 -0.56% כיל בסיס:1,421 פתיחה:1,415 גבוה:1,438 נמוך:1,408 תמורה:9,138,830 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו חברה לישראל -0.53% חברה לישראל 60,280 -0.53% חברה לישראל בסיס:60,600 פתיחה:59,820 גבוה:61,110 נמוך:59,450 תמורה:7,467,281 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: וזאת לאחר הזינוק אתמול ברקע להתבטאות מנכ"ל פוטש. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מדד ת"א 35 +0.6% מדד ת"א 35 1,454.36 +0.6% מדד ת"א 35 בסיס:1,445.68 פתיחה:1,461.64 גבוה:1,462.4 נמוך:1,452.39 תמורה:394,826,620 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.31% מדד ת"א 90 1,062.93 -0.31% מדד ת"א 90 בסיס:1,066.28 פתיחה:1,066.45 גבוה:1,068.22 נמוך:1,062.7 תמורה:121,833,032 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.24% מדד ת"א בנק 1,872.64 -0.24% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,877.22 פתיחה:1,878.14 גבוה:1,879.11 נמוך:1,861.83 תמורה:78,957,433 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם במיליארד שקלים.
בתל אביב, מדד המעו"ף טיפס 0.3% בפתיחה בתמיכתן של המניות מיילן, כיל ואופקו הלת' שעלו 1.7%, 2.24% ו-3% בהתאמה. מדד ת"א 75 לעומתו ירד 0.1% וזאת בזמן שמנקיינד עלתה 2.7%, ומניית הפניקס איבדה 0.2%.
הבוקר באסיה המדדים ננעלו במגמה מעורבת עם נטייה לעליות ברקע לנתוני מאקרו מאכזבים מכיוונה של סין. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
אתמול בניו יורק מדד הנאסד"ק טיפס 0.3%, ומדד S&P 500 עלה 0.41% לאחר יום תנודתי. ספר הבז' שפורסם אתמול הצביע על אופטימיות מסויימת כשהציג צמיחה ברוב האיזורים, אך לא באופן שווה בחלוקה גיאוגרפית. (לכתבה המלאה - לחץ כאן). 
אתמול בתל אביב המדדים סיימו את היום בעליות כאשר המעו"ף טיפס 0.37% בתמיכתן של כיל וחברה לישראל.
מניות במרכז
כיל וחברה לישראל ממשיכות לעלות לאחר שזינקו אתמול במחזורים גבוהים לאחר שמנכ"ל פוטאש אמר כי לא ימהר למכור את האחזקה בכיל נוכח המחירים הנמוכים. המשקיעים פרשו את הדבר כצפי להתאוששות בשוק הכרייה והאשלג והמניות זינוק בבורסה ביותר מ-6%. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
רמי לוי +0.38% רמי לוי 18,260 +0.38% רמי לוי בסיס:18,190 פתיחה:18,190 גבוה:18,350 נמוך:18,190 תמורה:1,810,111 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  המשיכה לרדת ואיבדה כמעט מ-1.9% ביומיים מאז חקירת בכירים במשטרה, בהם רמי לוי, בחשד לכאורה לשימוש לא חוקי במערכות אבטחה של חברת רמי לוי תקשורת. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
אלקטרה -1.84% אלקטרה 81,480 -1.84% אלקטרה בסיס:83,010 פתיחה:82,550 גבוה:83,290 נמוך:80,030 תמורה:1,340,108 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ותדהר קימו את המטה הגלובלי החדש של טבע ברעננה בעלות של 1.2 מיליארד שקל. (לכתבה - לחץ כאן)
שיכון ובינוי -2.93% שיכון ובינוי 729 -2.93% שיכון ובינוי בסיס:751 פתיחה:751.5 גבוה:753.1 נמוך:729 תמורה:3,533,287 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חתמה על הסכם למכירת אחזקתה בפעילות ההתפלה תמורת 80 מיליון שקל. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
תגובות לכתבה(75):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 38.
    נמשיך לעלות שבוע הבא. קנו לונגים (ל"ת)
    סגל 04/03/2016 01:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 37.
    השורטיסטים נמחקים זה בבטחון (ל"ת)
    ליאור 04/03/2016 01:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 36.
    ימדיכו להכות בשורטיסטים קנו בנקים וטבע (ל"ת)
    ןחיים 04/03/2016 01:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 35.
    כן פייט
    Amer 03/03/2016 18:33
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני בהלם...אף נדהם מהזלזול של מסקרי האתר שאינם מתייחסים למניה בכלל ,כאשר עולה ב- 12% הלוווו -- תתעוררו
    סגור
  • 34.
    מניות זבל עולות,רציו יורדת??????????????????????????? (ל"ת)
    כל הנפט ירוק 03/03/2016 17:39
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • לרציו להציע לי
    מה יש 03/03/2016 18:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדי לקנות אותה? אנא פרט ואם אחכים אקנה. בכל מקרה מאז שהייתה 60 לערך היא לא איתי ובשלב זה של הבאלאגנים לא מתקרב לאזור.
    סגור
  • 33.
    הדלפה תוצאות מצויינות מדינת ישראל עמומה חבלסססססססססס (ל"ת)
    בונוס 03/03/2016 17:03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 32.
    הבצים מתחילות לרעוד...חחחחחחח
    עוקב אחרי הזקן חכם 03/03/2016 16:56
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לכל המשקיעים שקנו מניות בשבועיים האחרונים.....בקרוב יגלו שאין מי שיקנה מהם את הסחורה...הירידות יחזרו בדיוק כמו שהבטיח זקן חכם
    סגור
  • מה זה חחחחחח האידיוטי כל פעם? זה מבוכה על
    לזקן שעוקב אחר העוקב 03/03/2016 18:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שעוד פעם טעית? נכו. הכל ירד. תיזמון מדוייק והצהרות כמו אני שורט ולפספס פעם אחר פעם. צריל להיזהר ולהישמר. גם צדק הזקן לפני שנים כשטען שהעולם הכלכלי חולה. אך. להכעיס . המטורפים הדפיסו עצמם לאבדון והשוק עלה על גלי הליום. נכון. הריסוק יהיה קטלני מאי פעם בעבר.
    סגור
  • 31.
    אפריקה לפני התפוצצות לדעתי (ל"ת)
    אפריקאי 03/03/2016 16:50
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • טען עוד
  • פי 400.
    אחרי שהייתה 03/03/2016 18:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז תתפוצץ עוד פעם ל400 חתיכות. ישאר 0.
    סגור
  • 30.
    פרוטליקס
    גדעון 03/03/2016 16:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברת פרוטליקס היא חברה ביוטכנולוגיה המפתחת בבלעדיות תרופות מתאי צמח בשיטות ייצור זולות .לחברה יש מספר תרופות מתאי צמח בשלבים שונים של אישור (FDA ) האמריקאי ומשווקת את התרופה procellex . החברה נסחרת בנסד"ק ובת"א . בשנת 2012 נסחרה בשער $7 והיום היא נסחרת בסביבות $0.8 .ב 10 למרץ יפורסמו הדוחות לרבעון האחרון של 2015 והצפי ל 60 סנט רווח ומחיר יעד לשנה $ 2.3 . גם מבחינה טכנית לאחר הירידות החדות של המניה מ 2012 המניה מתייצבת ובשלה למהלך עליות חד. כדאי מאוד לעקוב אחר המניה בחודשים הקרובים
    סגור
  • פורסם בעבר (ל"ת)
    שמואל 03/03/2016 16:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    מתווה הגז אמור להיות מאושר בשבוע הבא? (ל"ת)
    דלק 03/03/2016 16:01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 28.
    איפה כל הזמרים מפולת מפולת מפולת
    מפולת 03/03/2016 15:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מפולת מפולת מפולת
    סגור
  • אולי לא מפולת אבל הרבה אדום ב- 3 החודשים הקרובים
    עוקב אחרי הזקן חכם 03/03/2016 17:10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הבטחה של זקן חכם
    סגור
  • אבל אני רוצה לדעת אם הוא יודע שהיבטחת בשמו.
    השוק ירד ובגדול 03/03/2016 18:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה לא הבטיח בעצמו? האם אתה זה הוא? האם הוא זה אתה? האם אתה בולם הזעזועים שלו? האם אתם אב ובנו. חברים. מכירים בכלל או נשואים אחד לשני? הרבה אדו ולא מפולת זה משפט מאד מטומטם לדעתי. אתה יכול לעשות אולי מקצה שיפורים? האם הרבה אדום זה 10.30. 50. 70 או 96 אחוזים? והאם מפולת יכולה להיות רק 30%? היצלחת לבלבל אותי.
    סגור
  • 27.
    רק דיסקונט השקעות....בהצלחה (ל"ת)
    יבגני 03/03/2016 14:47
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 26.
    יתכן שנראה ירידות עוד לפני ש s&p יגיע ל 2000
    כלכלן 03/03/2016 14:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אבל בסך הכל אירופה וארה"ב מתאוששות. הזהב צשום מה מרגיז אותי קצת מתחיל לקפץ בדקות האחרונות,עולה 0.4% שזה סימן לירידות
    סגור
  • טוב לדעת שיש כאן אנשים מביני עניין!!! (ל"ת)
    מוטי 03/03/2016 23:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה משנה דעתך כל רגע....חחחחחחחחח (ל"ת)
    חחחחח 03/03/2016 15:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מימוש אחרי העליות החדות אבל הכוון למעלה (ל"ת)
    כלכלן 03/03/2016 17:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    מפולת מפולת מפולת לשיר זה המילה החדשה
    הזמר 03/03/2016 14:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מפולת מפולת מפולת
    סגור
  • יש לי שיר אחר בשבילך
    בנפול אויבך אל תשמח 03/03/2016 15:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    " או או איך שגלגל מסתובב לו "
    סגור
  • מפולת מפולת מפולת לשיר (ל"ת)
    מפולת 03/03/2016 17:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 24.
    מורכבת מכיל ובזן . ועולה יותר מהם.
    חברה לישראל 03/03/2016 14:06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    או שבזן וכיל צריכות לעלות או שהחברה לישראל צריכה לרדת
    סגור
  • 23.
    מי שלא קופץ אדום טאוור זבללל!!! לזרוק ולא להסתכל לאחור (ל"ת)
    בני 03/03/2016 14:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    מודיעין יהש
    ארי 03/03/2016 13:51
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זהירות! המניה עלתה סתם ולכן גם יורדת עכשיו סתם, כל העליה הייתה נטו משחק של סוחרים גדולים
    סגור
  • על כל מנייה אתה כותה שזה סתם
    בוזי 03/03/2016 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם כל שוק ההון זה סתם?
    סגור
  • כל הבורסה זה עליות וירידות סתם
    גרבחוסה 03/03/2016 14:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואין לכך שום קשר למה עושה החברה אלא למטרת "משחק" ורווחים של מי שיש לו כסף.
    סגור
  • קזינו אחוזת בית (ל"ת)
    שמטוב 03/03/2016 14:38
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 21.
    מי יכול להסביר לי ממה נובעים הביקושים גדולים בכיטוב?
    ? 03/03/2016 13:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הביקושים שמופיעים יותר גדולים מכל המחזור עד כה.
    סגור
  • 20.
    לזחוח מהפרופסורה
    ב שהוא לעיתים גימל 03/03/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עקבתי אחריכם וראיתי שלקחתם את כל הכדורים ממגרש הגולף בקיסריה ומגרש הטניס ברמת השרון. יש לציין. בתור חובבים רמתכם מעולה. ואני מקנא .נשמתי יוצאת מקירבי. אין לי זמן לספורט. יושב ועובד כל היום כמנהל סניף בבנק וקורע את הנשמה וכל זה בשביל 65.000 שקל נטו בחודש. מוכנים להתחלף?
    סגור
  • למר ב שהוא לעיתים גימל.
    א הזחוח מהפרופסורה 03/03/2016 13:48
    הגב לתגובה זו
    8 1
    להלן תשובתי הכנה: 1. אנו מאד מעריכים ומכבדים את כבודך. 2.כן. אוהבים טניס וגולף ונהנים מזה. 3.לא טוב לחיות עם קינאה. זה עלול לשבש פעילות מוח ולב . וחבל. 4. לא. לא מעוניינים להתחלף וזאת משתי סיבות: א)איננו מספיק חכמים בכדי להיות מנהלי סניף בבנק. ב)65.000 שקל נטו לחודש זה המון כסף ולא נדע מה לעשות עם סכום כזה. אנו מסתדרים יפה בצינעה עם סכום קטן בהרבה. מאחלים לך בריאות והצלחות.
    סגור
  • למר ב שהוא לעיתים גימל.
    א הזחוח מהפרופסורה 03/03/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
    14 1
    להלן תשובתי הכנה: 1. אנו מאד מעריכים ומכבדים את כבודך. 2.כן. אוהבים טניס וגולף ונהנים מזה. 3.לא טוב לחיות עם קינאה. זה עלול לשבש פעילות מוח ולב . וחבל. 4. לא. לא מעוניינים להתחלף וזאת משתי סיבות: א)איננו מספיק חכמים בכדי להיות מנהלי סניף בבנק. ב)65.000 שקל נטו לחודש זה המון כסף ולא נדע מה לעשות עם סכום כזה. אנו מסתדרים יפה בצינעה עם סכום קטן בהרבה. מאחלים לך בריאות והצלחות.
    סגור
  • 19.
    החוזים כבר בעלייה,תראו תגובה 16 (ל"ת)
    כלכלן 03/03/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 18.
    כיטוב הדיווח שהועבר בלילה על מרשמי ניע של החברה
    כיטוב פארמה 03/03/2016 12:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אף יחידה של אופציה 2 לא מומשה למנייה, כך שאין הגדלה בניירות הערך. מאחר ואין יותר אופציות ומאחר שהחברה גם לא צריכה לגייס יותר, נראה שזו הסיבה להתעוררות.
    סגור
  • 17.
    מחפש אתר חינמי עם גרפים טכניים על מדדים עולמיים
    אני 03/03/2016 11:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם טווח זמן שמתחיל מ- 1920. ישהו מכיר?
    סגור
  • inveting (ל"ת)
    צדוק 03/03/2016 13:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • צדוק, אני רואה שאתה מבין עניין,גם קולע בול עם מניות
    כלכלן 03/03/2016 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב שיש כמה שמגיבים לעניין פה.רובם אוהבים סתם לקשקש
    סגור
  • תודה.מאחל באמת בהצלחה לכולם. (ל"ת)
    צדוק 03/03/2016 15:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תודה , אבל הוא לא מראה לי את מדד ה-S&P משנת 1920. (ל"ת)
    לצדוק 03/03/2016 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    מימוש יבוא לאחר ש s&p יעבור 2000 נקודות .זה כל כך ברור
    כלכלן 03/03/2016 11:14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לפי כל הניתוחים הטכניים בארה"ב לאחר שהוא שבר 1950. כתבתי על כך לפני כמה ימים ושוב צדקתי. כנל לגבי הנפט,בדיוק כפי שהערכתי שהוא ביקר שער ההזוי 26 דולר מאז כמעט 40%ףוהוא ימשיך לעלות וצפוי להגיע ל 50 בתחילת הקיץ. למי שמעוניין לא במדדים על נפט או שוק, מניות שנסחרות קרוב להון עצמי כמו מניות בנקים,למשל לאומי עשויות להניב תשואות יפות, מאל על-להתרחק כמו מאש, נסחרת הרבה מעל שוויה אם בוחנים נכסים שוטפים לעומת התחייבויות שוטפות ובמיוחד לאחר עלייה של 400% בשנה שעברה שהתבססה ברובה על ירידת מחיר הנפט. מניות מזון להתרחק. מניות ביוטכנולוגיה כמו פלוריסטם וכיטוב המומלצות ביותר לדעתי. כל האמור לעיל לדעתי האישית בלבד ואין לראות בזה משום המלצות כלשהן.
    סגור
  • לא יגיע ל- 2000. תהיה עליית ריבית ודוחות רבעון א גרועים (ל"ת)
    כלכלן בריבוע 03/03/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 15.
    פקיעה
    סלבה 03/03/2016 11:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה היתה הפקיעה?
    סגור
  • 14.
    העליות האחרונות בשווקים הם בדיחה שתתפוגג במהרה (ל"ת)
    שים לב 03/03/2016 10:54
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • תשתמש במילה מפולת מפולת מפולת (ל"ת)
    מפולת 03/03/2016 11:20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 13.
    וואאווו "קופצת" בחצי אחוז
    וואווו 03/03/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נו באמת מה ז חצי אחוז זה כלום ! מנסים לרשום כתבות שתומכות בעליות ?! הבורסה הזאת נועדה להתרסק השנה ולא משנה כמה כתבות "טובות" ירשמו
    סגור
  • 12.
    קדימה מפולת מפולת מפולת לשיר מפולת מפולת מפולת (ל"ת)
    מפולת מפולת 03/03/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 11.
    הרבה הזדמנויות
    צדוק 03/03/2016 10:46
    הגב לתגובה זו
    2 3
    חברים המון מניות היום בתחתית של התחתית כמו כיל פרוטליקס אלון ריבוע כחול כלכלית ועוד ויש גם בעלות פוטנציאל רב כמו כיטוב בונוס ורדהיל.ועוד.לדעתי זה הזמן לתת בראש.בהצלחה לכולם.
    סגור
  • 10.
    כיטוב פעם ראשונה מאז ההנפקה שהמחזור בארה"ב עבר את
    KTOV 03/03/2016 10:45
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ה 340,000 אלף דולר. ובסה"כ מדובר בADR שמקנה זכות לקבלת מנייה רגילה. נראה שמתחילה לעניין אותם שם בארה"ב. העלייה העקבית בימים האחרונים בלי הרבה רעש אומנם לא בישעורים ניכרים בדרך כלל משדרת יציבות והמשך עליות, גם לפי הטכני שבארהב מיחחסים לה חשיבות לא קטנה היא נסחרת כבר מעל ממוצע 50.
    סגור
  • כיטוב
    ליאת 03/03/2016 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לעצרי לא מסכימה איתך, המחזור נמוך מאוד , בטווח של חצי שנה הקרובה לא צפויה להתקבל שום החלטה. זו דרכה של מניה בתחום הנ"ל. עד אשר תצא תרופה בשנת 2017 אז אבחן כניסה בסכום צנוע
    סגור
  • לא גבוה? זה יותר מ 10% משווי השוק שלה
    חח 03/03/2016 13:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בבקשה תעשי שיעורי בית שתצליחי בחיים. זה כמו שאל על ששוי השוק שלה 1.5 מיליארד תקבל 150 מיליון מחזור.
    סגור
  • תוך 3 חודשים יש nda
    לא מדוייק 03/03/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תבדקי את העובדות לפני שאת רושמת.אבל בעצם מה זה משנה. בהצלחה
    סגור
  • בהצלחה ליאת
    אבי 03/03/2016 12:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רק קחי בחשבון שהיא תצא לשוק היא תסחר פע כמה וכמה משוויה,את בוודאי מבינה למה. וזאת בהנחה שהיא לא תירכש עוד הרבה לפני. מומלץ לקרוא את הסקירה ומחירי היעד של Rodman & Renshaw http://www.losangelesmirror.net/201602/16/kitov-pharmaceuticals-holdings-ltd-adr-ktov-is-initiated-by-rodman-renshaw-to-buy-price-target-at-10-312250/
    סגור
  • 9.
    מזנק
    קופץ 03/03/2016 10:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טס
    סגור
  • 8.
    הכי חשוב כרגיל טאוור לא מאכזבת כרגיל יורדת זבל!!!! (ל"ת)
    בני 03/03/2016 10:29
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • התביעות נגד החברה כמו סרטן בגרון (ל"ת)
    בני 03/03/2016 11:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • טאואר
    שאלה 03/03/2016 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אז למה המלצתם על טאואר בחום רב כאן בפורום? להפיל חברים? לא הוגן! כך עשיתם גם עם ננו
    סגור
  • תביעות במיליונים נגד החברה שקרים ומניפולציות (ל"ת)
    בני 03/03/2016 14:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • חברה
    אני בקושי חברה 03/03/2016 11:14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    של עצמי וגם זה לא בטוח אז איך אהיה חברה שלך אם אתה מסמן לי אדום? אניוואי שיהיה לכם המשך יום נעים נפלא ומקסים
    סגור
  • שצדקתי כמו תמיד ואתם מסמנים לי אדום.
    אז אתם רואים 03/03/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שיהיה לכם המשך יום נפלא.
    סגור
  • 7.
    בשקט בשקט מעל 400 סגירה יהיה בומים (ל"ת)
    לשים לב לרדהיל 03/03/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 6.
    1458.8 לא לומדים לקח (ל"ת)
    טל 03/03/2016 09:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    למה טועים בעובדות והערכות?
    Iz 03/03/2016 09:30
    הגב לתגובה זו
    18 0
    ארביטראז' מדוייק 0.23% ולא 0.7% !!צפי לעליות היום? נו שויין .שיהיה.אבל לא נכון.
    סגור
  • יפה שהעפתם את ה0.7%.
    Iz 03/03/2016 09:48
    הגב לתגובה זו
    11 3
    כל הסמנים הפאראביציונלים( איו בויקפדיה ו G עדיין מורים המשך ירידות חדות בעתיד קרוב/רחוק. גם יתכן מאד היום למרות כל המלצות והערכות כל האתרים בארץ.
    סגור
  • זה ממש לא אמור להיות ניסוי צופרים.
    א 03/03/2016 12:54
    הגב לתגובה זו
    23 1
    זו הולכת להיות אזעקת אמת.
    סגור
  • 4.
    המשקיעים לא פירשו נכון את דברי מנכל פוטאש
    כיל 03/03/2016 09:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בסוף הוא ימכור אבל לא בהפסד. איזה עניין יש לפוטאש בכיל ועוד להתעסק עם ממשלת ישראל הפופוליסטית . ועם העיתונאים שעל הכל אומרים לא לא לא לא אסור למכור את תנובה אסור למכור את כיל אסור למכור גז הכל אסור והם קובעים. אחרי שממשלת ישראל הגאונה נתנה סטירת לחי לקנדים ידידי ישראל . רק אדיוט ישקיע פה הממשלה בסוף תמכור את כיל בתום הזכיון אז לא ברור למה היתה התנגדות. או שעידן עופר שנוא נפשם יזכה או שהם ימכרו לסינים הרבה יותר בזול. מדינה שכל החלטה שלה יותר מפגרת מהקודמת ועל הכל בסוף הם משלמים . מי שקונה כיל טיפש
    סגור
  • לא מבינים שכיל במחיר רצפה
    אתה כמו היתר 03/03/2016 10:05
    הגב לתגובה זו
    4 2
    והמניה הזאת תהיה ההשקעה הבי טובה של 2016
    סגור
  • 3.
    הכל יהיה משעמם . הפקיעה הרסה את הבורסה וביבי
    הפקיעה השבועית 03/03/2016 09:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נרדם כרגיל . עכשיו צריך לחכות ולעדת פרופסור חלם שתמליץ על בטול ועדת טרכטנברג. ואז יגיע שישנסקי לקבוע מה המס המתאים ביותר להחזיר את העדר לקזינו.
    סגור
  • 2.
    פקיעה שבועית מעל 1460. מפולת מפולת מפולת (ל"ת)
    לשיר מפולת 03/03/2016 08:18
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • דביל דביל דביל
    לשיר 03/03/2016 09:24
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הולך להפסיד ה767.76 שקלים אחרונים ממתנת היומולדת של סבתא צילה
    סגור
  • 1.
    מודיעין
    אביבי 03/03/2016 08:14
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מה קורה שם כל יום ירידה חדה
    סגור
  • אוטוטו עלייה חדה
    קארלוס 03/03/2016 09:37
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ס ב ל נ ו ת
    סגור
  • ניגמר הזכויות עכשיו עולה בטרום 13% וזה רק ההתחלה (ל"ת)
    מודיעין 03/03/2016 09:30
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור