18:36 ירידות קלות בוול סטריט: אפל מאבדת עוד 1.7%, מדד הפחד קופץ 4% >>

18:26 טסלה משלימה ירידה של 8% מהשיא בתחילת שבוע, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של קרן הגידור הגדולה בעולם הגיע השבוע לטריליון דולר >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

היום: דיון בוועדת הכספים בעניין 'המשבר בבורסה', על האג'נדה - הפחתת המיסוי

ח"כ זוהר מהליכוד: "יש פה הזדמנות לתפוס 2 ציפורים במכה". אתמול, מחזור דליל של 480 מיליון שקל
 |  123
היובש באחוזת בית
Share

הבורסה בת"א נמצאת במצב מאוד לא פשוט. רק השבוע הייתה זו חברת איתוראן שהודיעה כי בכוונתה לוותר על רישום בת"א לטובת מסחר בוול סטריט בלבד, וזה אחרי שלאחרונה נודע כי גם אסם ואיזיצ'יפ בדרך החוצה. ומחזורי המסחר לא ממש ממריאים. הבורסה מתכננת שינוי ענק במתודולגיית המדדים וגם ברשות ני"ע עובדים על אינספור תוכניות בניסיון להחיות את הבורסה המקומית. לקלחת הזו נכנס כעת גם ח"כ מיקי זוהר מהליכוד.

ח"כ זוהר יגיע היום לדיון בוועדת הכספים שהוא עצמו יזם וזאת תחת הכותרת הדרמטית - 'המשבר בבורסה'. הדבר המרכזי אותו צפוי זוהר להציע הוא ככל הנראה קידום תהליך לכיוון הפחתת המס על הבורסה שעומד כיום על 25%. "המשקיעים בורחים מהבורסה מהמון סיבות, וזה יוצר נזק אדיר", אמר אתמול ח"כ זוהר בשיחה עם Bizportal. "הבעיות הן מבירוקרטיה ועד מיסוי. המשקיעים יוצאים מהבורסה, וזה לא משנה אם תגבה מהם גם 85% מס, בסוף אין ממה לגבות, שכן המשקיעים הולכים למקום אחר. אבל אם תקל על המיסוי יכול להיות ששווה למשקיעים לחזור וכך גם רווחי המדינה יצמחו. כששוק ההון נהיה דליל יותר זה פוגע בכלכלה. זה משהו בעייתי שאני מקווה לדון בו בוועדת הכספים ואני מקווה שגם שר האוצר יקבל את התקנות של הוועדה ויישם אותן".

עוד אומר ח"כ זוהר כי "חייבים להגדיל את המחזור בשוק ההון, חייבים להגדיל היקף ההשקעה בבורסה, חייבים לעודד ישראלים ותושבי חוץ להגיע לבורסה. זה שאנשים בורחים משוק ההון אל הנדל"ן זה רק מעלה את מחיר הדירות. אז נכון שנעשית חסימה של 8% במס הרכישה, וחשבו שזה יעזור להבריח את המשקיעים מהנדל"ן, אבל זה לא בדיוק הבריח אותם, עדיין שווה להם לעזוב את שוק ההון במצב הנוכחי ולקחת את הכסף לשוק הנדל"ן. יש פה אפשרות לתפוס שתי ציפורים במכה, גם להצמיח את הכלכלה הישראלית, גם לעודד רווחים והכנסות המדינה משוק ההון, וגם באותה מידה נוציא את המשקיעים משוק הנדל"ן ולהביא אותם לשוק ההון".

אלי שני, משקיע פרטי שלצד משקיע פרטי נוסף, שגיא טובי, נמנה בשנים האחרונות על מובילי המאבק להפחתת המס על הבורסה, יגיע אף הוא לדיון מחר. אתמול אמר בשיחה עם Bizportal כי "אני הולך להתייחס לנושא המחקר השגוי של בנק ישראל שטען שהעלאת המס לא השפיעה על מחזורי המסחר בבורסה. התחזיות של מומחי ועדת טרכטנברג, ובהם הנגידה, ראש המועצה הלאומית לכלכלה היוצא וראש המועצה הנכנס היו שגויות. הגביה של מס ריווחי הון מכל המשקיעים ביחד בחודש דצמבר הסתכמה ב-2 מיליון שקלים ברוטו, ירידה של 98.5% לעומת החודש המקביל. מאז שפורסמו המלצות ועדת טרכטנברג עזבו את הבורסה קרוב ל-170 חברות והבריחה נמשכת".
 


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

123 תגובות ב-93 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
93 דובי 29/02/2016 22:54 להוריד המס ל-15% ולהפחית את עמלת המסחר לבנקים ב-25%
.....ואז זה יחזיר המשקיעים שברחו משוק ההון..!
92 אליעז 29/02/2016 22:47 25% מס,פוגע בציבור משקיעים גדול בעלי תיק קטן ובינוני...
מכאן , המשך גביית מס בשיעור כזה מבריח משקיעים מהבורסה ומותיר את המחזורים במסחר לאנחות.....לכן יש להחזיר המס לקדמותו, דהיינו 15%
91 כחלון 29/02/2016 11:35 למה נקודת מס ירדה? למה מדרגות מס השתנו לרעה.? (ל"ת)
90 כחלון ממציא הגלגל 29/02/2016 11:34 מחפשים רק מיסים ממשלה חולבת (ל"ת)
89 מחזור דליל 29/02/2016 11:33 יום ראשון 480 יום שני עוד יירד (ל"ת)
88 אזרחית מודאגת 29/02/2016 11:31 סוף סוף התעוררו ......
חבל שמקבלי ההחלטות מבינים בדקה האחרונה , מס גבוה על הבורסה + ריבית נמוכה . מבריחים את המשקיעים אל הנדלן . טעות איומה !!!! הזוגות הצעירים ישאו על גבם את הטעות הנוראית .
87 אלי 29/02/2016 11:13 הויכוח על הורדת המס פשוט מיותר, שנתיים של ירידות בדרך
הבורסה תתרסק כמו המשקיעים שלא ברחו בזמן.
86 שקוף 29/02/2016 10:53 אל דאגה
יורידו את המס על הבורסה כדי להצדיק את העלאת המדרגה שממנה צריך לשלם מס על השכרת דירות.
85 מבין 29/02/2016 10:22 להוריד רק ל 20% זה מכת מוות לבורסה ולכלכלה (ל"ת)
84 משקיע 29/02/2016 10:01 הזדמנות אחרונה לפני שהבורסה ז״ל. (ל"ת)
83 משקיע 29/02/2016 09:57 פגיעה בגיוסים=פגיעה בכלכלה.כלכלה לפני קריסה.
אולי הזדמנות אחרונה לתקן.מס בעת הזאת מעל 10%לא אפקטיבי
82 שי 29/02/2016 09:41 חולבים את צי הרכב.רצו לחלוב את הבורסה..הרגו אותה.. (ל"ת)
81 XXXXXX 29/02/2016 09:24 כחלון בלוף גדול
מי שהוריד את מחירי השיחות זה ביבי ואטיאס וכמובן גולן טלקום כחלון לא מצליח להוריד את מחירי הדירות והם ממשיכים לעלות למרות שיש לו את כל הכוח מסקנה כחלון כישלון
80 צח 29/02/2016 08:34 מיסוי פופוליסטי בעקבות המחאה.
העיקר לפגוע במי שהיא חושבת כעשירים.... מה אפשר להגיד על מסקנות הועדה, טיפשיות? נו אמרתי... לא צריך להיות פרופסור כדי לקבל החלטות כאלה!!!!
79 חובת דיווח 29/02/2016 08:13 על מחזור של 800 אלף שח גם היא נקודה שצריך לחשוב עליה
המס מנוכה ע"י הבנק ישירות לא ברור מדוע צריך גם לדווח אין אפשרות להעלים מס. זה רק בירוקרטיה מיותרת מעצבנת ולכן זאת עוד סיבה למה לא להשקיע בבורסה. הרי מי שמגיע לו החזרי מס ידווח מרצונו . פעם זה היה מחזור של מליון וחצי שח צריך להחזיר את המצב למה שהיה . אין טעם להתעלל בצבור עוד ועוד.
78 אריאל שרון 29/02/2016 08:09 זה שטייניץ וביבי שחירבו את הבורסה
מה חשבו?שיגזלו את המשקיעים והם עדיין ישארו?למשקיעים יש המון אלטרנטיבות השקעה בחול אז למה שישארו?הממשלה דאז חשבה להכניס את היד עמוק לכיסי המשקיעים וקיבלה אצבע משולשת
77 שוקו 29/02/2016 08:05 פתרון פשוט מיסוי פרוגרסיבי
מדרגות מס למה אני צריך לשלם אותו דבר כמו תשובה ככה הטייקונים ישלמו יותר ויתמרץ את האנשים הרגילים להשקיע גם במניות
לשוקו 29/02/2016 11:26 אתה משלם יותר (ל"ת)
76 הבורסה 29/02/2016 07:59 אם המס יהיה 20% גם לא אשקיע . (ל"ת)
75 נזקי המחאה 29/02/2016 07:58 רק דברים רעים יצאו מהמחאה . כולל הפגיעה בבורסה
שלי יחימוביץ אמרה אז שירויחו מעבודה ולא מהבורסה. לה אין בעיה עם משכורת עתק מהכנסת ועוד משכורת עתק מעבודתה הקודמת. כלומניקים בישראל מרויחים יותר מדוקטורים שלמדו כל החיים .יחימוביץ גם שכחה שכל כספי הפנסיה של כולם וגם שלה בהימורים מאז ועדת בכר היא גם לא הצליחה להבין את הקשר בין הכלכלה לבורסה כמוה גם לפיד החכם באדם שאמר שכעת הכסף מהתמלוגים מכיל יגיע למדינה ולא למשקיעים. בזמנו מניית כיל היתה בשער 5000 וכעת 1500 . העיקר שהם מסודרים בחיים.
74 גבי 29/02/2016 07:57 להוריד מס
חובה להוריד המס ל 10% בלבד כך חושבים כל משקיעי הבורסה בשיחות סלון זה בטוח יעורר את השוק מזמן היו צריכים וכעת זה המבחן אני מבטיח שינויי
73 בן אהרון 29/02/2016 07:41 אף אחד לא מבין שצריך גם דירות להשכרה???
בממשלה הזאת חיים בסרט. מה הם חושבים, שכל משפחה יכולה לקנות דירה במיליון שקל? עם 100% משכנתא?? אפשר להתקיים עם שתי משכורות מינימום??? חצי מהמדינה זה משכורות מינימום.
72 עשיר 29/02/2016 07:39 להוריד לעשירים את המיסים על הרווחים בבורסה!!!!
ולעלות לשוכרי הדירות את המיסין
71 תלח 29/02/2016 06:50 פטור מלא למס על מניות ואג"ח שהוחזקו יותר מ-7 שנים (ל"ת)
70 ש.ים המלח, 29/02/2016 03:37 שם המשחק ,,רגולציה
שומרים כביכול על המשקיע ,,לא נותנים להיסחר מתחת לאגורה,הפסקות מסחר ארוכות לפעמים ,,מפעילים כוח כנגד חברות קטנות עם כל מיני חוקים דרקוניים,,ואין מסחר הגון ,,,הכול מכונות ,,,ועוד
69 משקיע לשעבר. 29/02/2016 02:56 בשל מס הבורסה יש כיום 2 דירות קטנות ונחמדות שאני משכיר
בגלל מס הבורסה יש כיום 2 דירות שאני משכיר וגם ערך הנכסים הללו עלה במאות אחוזים. אולי אני בכלל צריך לומר תודה לממשלת ישראל שגרמה לי לחסל את תיק ההשקעות שלי בבורסה ולהשקיע בנדל"ן . אני אישית לא מתכוון לחזור לבורסה אלא אם כן יבוטל המס או יצומצם באופן דרסטי. מבחינתי החשבון מאוד פשוט: להשקיע באפיק שגוזל 25% מהווח או להשקיע באפיק שבו המס 0%
אתה שקרן 29/02/2016 08:06 ומה עם מס שבח על דירה שניה? ממש עסק משתלם לקנות
דירה . זה השקעה הכי מטומטמת לאזרח שלא מבין בכלכלה זה כמו עקרת בית פולניה שגאה שקנתה עגבניות במבצע אצל הירקן השכונתי ועוד הביא לה הביתה בחינם ובינתיים פספסה עסקה אחרת משתלמת שהיתה מכניסה לה רווח יותר גדול.
אתה שקרן 29/02/2016 08:03 אם קנית 2 דירות אז יש לך לשלם מס .
דירות זה בכלל לא השקעה של 0% מס. יש בלאי , תיקונים ושאר צרות . ההשקעה בדירה בכלל לא משתלמת עקב התשואה הנמוכה . אפילו כעת כשמחירי הדירות בשיא . הסיכוי להרויח בבורסה עולה על הנדלן להריסה שיש לך חכה לרעידת אדמה . או חכה לירידת ערך הדירה שלך וזה יקרה בוודאות גם אם לא בשנה הקרובה.
68 יגאל 29/02/2016 01:29 כבר מאוחר מדי
הבורסות בעולם נמצאות בעיצומו של תיקון אשר לדעתי בקרוב יאותת על ראלי ארוך וגורף אשר ימשוך משקיעים מכל העולם ובוודאי מישראל .רוב הכסף שהיה בבורסה בתל אביב יצא לחול או להשקעות בנדלן וכדי להחזיר אותו לארץ לא יספיק להוריד המסים . ייתכן ופטור ממס למשקיעים למשך מספר שנים יעודד חברות להנפיק בבורסת תל אביב ויתכן ויביא משקיעים מחול. זכרו שהבורסה בארץ לא תקנה תיקון משמעותי ולכן היום הבורסות במערב מעניינות יותר.השחיתות והרגולציות בארץ מפחידות ומה שקרה עם מניות הנפט וועדות ששינסקי תורמים להרגשה של חוסר יציבות שהוא בסיס להשקעות .
מנחם 29/02/2016 10:03 התגובה הכי שקולה ונכונה פה (ל"ת)
67 זו לא בורסה 29/02/2016 00:25 מחזורים של חנות מכולת, המס חונק .... (ל"ת)
66 דוד 29/02/2016 00:05 שטייניץ כשר האוצר הוא זה שהעלה ל 25% את המס ומאז אין
לנו למעשה בורסה ,ברגע שהעלה את המס לא היה טעם להישאר ורבים עברו לנדלן ,
65 א.א. הכלי 28/02/2016 23:32 המחזורים מגוחחים!!!
חייבים להחיות את הבורסה ואיתה את הכלכלה, ברור כי הפחת המיסוי זה פיתרון קל ויעיל, אבל צר לי ידידי לא מאמין לממשלה חבורה של אפסים עם אינטרסים לא בוררים
64 מסתכל מלמעלה 28/02/2016 23:25 פעם אחת היה חמור שהיה מוביל את הסחורה
אך החמור היה "אוכל" חלק מהרווחים, יום אחד החליט בעל הבית הקטין לחמור את כמות האוכל, עבר שבוע וראה שהחמור ממשיך לעבוד כרגיל ומספק עכשיו יותר רווחים, החליט להוריד להקטין לו עוד בכמות האוכל... והחמור המשיך לעבוד כרגיל (לא יודע לדבר) וכך עברו עוד כמה שבועות - ושוב בעל הבית הוריד את כמות האוכל ... והחמור ממשיך לתפקד. עד לרגע שהוא יום אחד נפל ולא קם יותר... דומה הדבר לחכמים שכל פעם מעלים את אחוזי המס... וחושבים שהם "גאונים" - לא נולד לפניהם חכם כזה... אך יום אחד פתאום מסתכלים אחורה ורואים שהבורסה "מתה" רק אלו שאין להם ברירה משחקים בה... (והציבור מזמן לא שם)... החליטו להחיות אותה - אולי ירידו מעט את המיסים??? אין להם מושג מה לעשות - אבל את החמור הזה אף אחד לא יקנה שוב...
63 יהודה 28/02/2016 23:22 חסר מגוון פקודות בבורסה
צריך להשוות את מגוון הפקודות האפשריות בבורסה בדיוק כמו בבורסות אחרות . אין כמעט אפשרות לעשות שורטים שלא לדבר על פקודות אחרות . הגיע הזמן שהבורסה תתבגר
62 סקר בין לאומי 28/02/2016 23:06 מס מעל 10% מפחית גבייה ממס. ופוגע בבורסה ובכלכלה. (ל"ת)
61 האמת המרה 28/02/2016 23:04 האמת המרה כמו המדינה הבורסה גמורה
הגביה של מס ריווחי הון מכל המשקיעים ביחד בחודש דצמבר הסתכמה ב 2 מיליון ש"ח ברוטו, ירידה של 98.5% לעומת החודש המקביל. מאז שפורסמו המלצות ועדת טרכטנברג עזבו את הבורסה קרוב ל-170 חברות והבריחה נמשכת".
60 אזרח 28/02/2016 23:01 קשה להודות בכישלון.להוריד מידי ל10% (ל"ת)
59 משקיע 28/02/2016 22:59 סוף סוף דברים של טעם . נקווה שישכלו ויקבלו.
לאחר שהתנגדו תקופה ארוכה קשה להם יהיה להם להודות בכישלון.המס צריך לרדת לפחות ל 10%.בהצלחה
58 משה 28/02/2016 22:51 כלים שלובים
מס גבוה הכנסות נמוכות עקב מחזורים נמוכים. מס בגובה מעמ יהיה הוגן ומתואם לפעילות המקרו כלכלית
57 כלכלן 28/02/2016 22:50 מס הבורסה זה הכשלון של העשור.כבר שנים שאני כותב
שהגבייה בפועל לא מצדיקה אותו והגבייה יכלה להיות גבוהה הרבה יותר בשיעור מס נמוך יותר.נקווה שהפעם יפנימו את זה הרי זה הזוי 2מיליון שח גבייה בחודש לעומת נזק של מאות מיליונים למשק מבטול הנפקות או הנפקות בחול.. נראה לי שהפעם יתקבלו החלטות ואם כן רחמנות על מחזיקי שורטים.
פחות דיבדנדים לצבור 29/02/2016 08:10 זה פחות כסף שבידי הצבור. העיקר לפיד אמר שהכסף
מתמלוגים מכיל יגיע למדינה ולא למשקיעים. אז כל המשקיעים ברחו וגם כיל ברחה . וביבי רימה את עובדי כיל בהבטחה שאם לא יעשו הפגנות בככר לפני הבחירות הם לא יפוטרו. בסוף ביבי היה הראשון ששוכנע שצריך להשאיר את התמלוגים כפי שהם ואין מקום להקלות. עכשיו יש לו גם משקיעים גם השקעות וגם הרבה כסף מתמלוגים. לא בושה להגיד שעשו טעות כולל לפיד שסירב למכור את כיל מטעמים לא הגיוניים בכלל כל האחראים למצב חייבים לשאת בתוצאות.
56 קנידל 28/02/2016 22:39 כבר כשהעלו את המס בהמלצת הוד הפקק טרכטנברגשמק
אמרתי שזו טעות נוראית של אחד שאין לו מושג, והוא יהרוס את הבורסה. והנה צדקתי. רק הפחתת המס והקלה ברגולציה מיותרת יחיו אותה. נ ק ו ד ה
55 אין סיכוי 28/02/2016 22:37 25% זה גבוה? הם רוצים שמי שמשקיע יוגדר סוחר (50% מס) (ל"ת)
54 אחד העם 28/02/2016 22:29 הורדת המיסוי בבורסה = מחזורים גבוהים + תוריד מחירי נדלן
המחזורים ירדו מאז שהעלו את המיסים. ברגע שיורידו את המס יהיה שווה למשקיעים להעביר כסף מהנדלן לבורסה וכך גם ירדו מחירי הנדלן
53 gad 28/02/2016 22:25 .שהחיינו
עושק מס ריווחי הון הגיע הזמן למס הוגן ולא רצחני של רבע הון...
52 חכם חנוכה 28/02/2016 22:10 מחר
מחר הבורסה בירוק כהה
51 כותב 28/02/2016 22:06 הח"כ התבלבל בין שוק ההון לקזינו באילת
את ציבור המהמרים להזיז לאילת את ציבור המשקיעים הרציניים להשאיר בבורסה איך עושים את זה ....?
50 Q 28/02/2016 22:03 מס הבורסה ומשבר הנדלן
בנתיים עד שהריבית תגיע לרמה נורמלית של 3%(מה שלא נראה ריאלי בשנתיים הקרובות) ,כדאי לחשוב על הורדה דרסטית במס הבורסה ,וכך לגרום למשקיעי נדלן לעבור לבורסה
בורסה קקה 28/02/2016 22:45 לא פחות ולא יותר
קקהמייקה מתה מזמן שום הנשמה לא תעזור
49 רן 28/02/2016 21:22 זה הפתרון היחיד! כל השאר שטויות. (ל"ת)
48 זהר 28/02/2016 21:18 מחלוף הגעתה לבורסה? תנוח בשבת ועזוב אותנו (ל"ת)
47 נחום 28/02/2016 21:16 אדון טרכטנברג
אתה אדון טרכטנברג אחראי להעלאת המס על הבורסה לפני כשלש שנים בזמן המחאה על הקוטג ביבי מינה אותך להביא פתרונות ואתה בין יתר הפתרונות המלצת לעלות את המס על הבורסה היום כפוליטיקאי קשה לך להודות בטעות נראה אותך נאבק היום להוריד את המס לסכום יותר נורמלי על מנת שגם הציבור ירויח ולא רק הבנקים מהעמלות בעת מכירה או קניה
46 רמי 28/02/2016 21:15 ואיפה העמלות צריך להוריד את המס ל10 אחטז בלבד
ואז הבורסה תיתעורר לא נותנים לחיות מס על כל דבר סעיף דיור 5000 שח אוכל 7000 שח ארנונה 800 שח מים 650 שח רכב 7000 שח ועוד ועוד כל זאת ממשכורת של 10000 שח עם 6 נפשות איך אפשר לחיות עדיף להתאבד מה הממשלה לא חושבת שיורידו דרסטית את המים את הארנונה ואת סעיף הדיור אנשים יברחו מפה
45 לא שווה להסתכן 28/02/2016 21:07 להחזיר ל 15% השוק מת (ל"ת)
44 אזרח פשוט 28/02/2016 21:01 למה רק בישראל גנסו לכתבה
בדלק שוחטים אותנו ממס׳ בבורסה שוחטים אותנו ממס, בנדלן קורעים אותנו במס. בחברות מפרפרים אותנו ממס. בסיגריות פותחים אותנו . במעמד מקרקסים אותנו מה נעשה כלום נשאר כך עד שיגמר למדינה מאיפה לקחת ,
43 כניעה למכונות אלגו 28/02/2016 20:57 הנהלת הבורסה הרסה תבורסה
בעבור חופן דולרים
42 טריגר ענק 28/02/2016 20:56 אם כחלון יוריד מס בורסה אני מוכר 2 דירות ומשקיע בבוקסה (ל"ת)
41 שכיר עשוק 28/02/2016 20:56 סוף סןף מבינים שכולם בורחים מיסים מכלום נשאר כלום (ל"ת)
40 הקזינו הלאומי 28/02/2016 20:33 איפה אורן חזן כשצריכים אותו . דווקא כשיש דיון
על הקזינו הלאומי הוא התפטר מכל הוועדות.
39 ט 28/02/2016 20:23 עכשיו אתם חושבים על זה סורי אנשים גדולים מאוחר מידי
גאוני כלכלה יושבים בכנסת ורק עכשיו חושבים להוריד את המס תתביישו חייבים מהלך אגרסיבי
מ 28/02/2016 22:45 באמת מאוחר מידי, כבר לא יעזור
עברנו לחול, שם יש שקיפות סחירות חברות גדולות והזדמנויות נהדרות ובמיעוט רגולציה כובלת. כבר לא נחזור לפה בעשור הקרוב אם בכלל
38 pan 28/02/2016 20:20 10% מס בורסה גם נחשב גבוה מידי, גם לתת פטור מלא למס על
מניות ואג"ח שהוחזקו יותר מ-7 שנים בתיק לעודד בורסה לא מילה גסה
37 לחכמי החלם 28/02/2016 20:19 אחרי שתורידו את המס על הבורסה . תבטלו את שישנסקי
כי המשקיעים יברחו ממניות הגז ומכיל. 70% מכיל מוחזקת ע"י הציבור המוופסד . מניות הגז ישארו תקועות. עם כל העלייהום של יחימוביץ וההפגנות מי יתקרב למניות הגז ? וודסייד ברחה נובל תתבע. ביבי נחוש והעם כחוש. דרך אגב מתי כותבים עוד ספר בנושא חכמי חלם נראה לי שיש הרבה חומר . חלם זה כאן וצריך תואר פרופסור וד"ר כדי לדעת איך להרוס ביסודיות כל דבר שזז פה.
36 50 שנה מצביע מערך 28/02/2016 20:18 אם ביבי מוריד את המס אני בפעם הראשונה בחיים יצביע ליכוד (ל"ת)
35 ביאליק 28/02/2016 20:09 10.6 אלפי דירות ניקנו רק בדצמבר
ואילו כל דירה עולה מליון אחד אזי שוק הדירות גילגל 10.6 מילארד שקל שזה פי25 משווי המחזור של אותו חודש בבורסה באחד העם.
34 משה 28/02/2016 20:03 לקרר את שוק ההדלן
לעלות את מס הרכישה ל 25 אחוז כפי שסבר כחלון בתחילת תפקידו ולבטל את ההטבה במס על שכירות....זה כבר יעשה את העבודה.....
33 שי 28/02/2016 19:58 גם 20% זה יותר מידי ולא יחזיר משקיעי נדל"ן 15% נהיה מענ
שישנסקי הבריח את חברות הקידוחים ...וטרכטברג הסיט משקעי בורסה לעבר הנדלן .
32 דן 28/02/2016 19:57 לא מבין את אלה שיוצאים מהבורסה בארץ
יש פטנטים שרק בארץ יש: 1. ממתן תנודה במיוחד על תעודות סל שעוקבות אחרי הדקס וכו - חשוב מאוד ! 2. פקיעה שבועית ! 3. מסחר ביום ראשון וכו וכו.
דני 28/02/2016 22:43 לא יעזרו כל הפטנטים, אם אין סחירות
אין קונים אין מוכרים כולם כבר מזמן בחול. אמנם המס זהה, אבל לפחות יש בורסה עם עניין וסחירות וחברות רציניות. בביצה המקומית, חברות טובות נוטשות, ומי נשאר להשקיע פה?! קרנות פנסיה ורובוטים. לדעתי כבר לא יעזור הורדת מס, הסוסים ברחו, כולנו בחול ולא נשאר במה להשקיע פה כדי להינות ממס מופחת.
31 חזירים 28/02/2016 19:44 מדינה אוכלת יושביה
מדינה שוחטת את האזרחים רק עובדי המדינה מתעשרים אחכ מתפלאים למה כולם מנסים לגנוב מיסים
30 שי 28/02/2016 19:44 ספין
לא יודע של מי הספין יותר גדול של הח"כ או של ביזפורטל
29 דודו 28/02/2016 19:38 הפחתת מס
צריך להוריד ל 15% בלבד אני מבטיח זה יעורר את השוק לחלוטין כי כעת זה לא הוגן מס גבוהה כזה למה אין מס על שכירות נדלן אלפים משכירים נכס בלי לשלם מס לכן חייבים להוריד דחוף למקסימום 15 כך כל המשקיעים הוותיקים חושבים
28 BABA 28/02/2016 19:30 מדינה
מדינה שלוקחת יותר מ15% מס היא לא מדינה אלא אירגון פשע שיותר גרוע המשודדים הפיראטים הסומליםזאת דעתי האישית
27 אברם 28/02/2016 19:11 רק דהרגולציה
הרשות לני"ע גמרה את השוק השחקנים והמשקיעים ... "ניצחו" את כולם . והפסדנו בקרב ובמלחמה
26 יעקב 28/02/2016 19:07 אם מס על הבורסה הוא 25 אחוז ועל דירות 0 - איפה תשקיעו?
אוסף של פקידים (חלקם עם תוארים) שלא מבינים תהליכים פשוטים , חיסלו את הבורסה בישראל והעלו את שוק הנדל"ן כאלטרנטיבה יחידה לחסכון. אבל אל דאגה: לא יתקנו את המצב, כמו שלא תיקנו את נזקי ועדת בכר המטומטמת. הרי כחלון לא מבין כ ל ו ם !!!!!!!!!!!!!!!! או
25 עוגן 28/02/2016 19:05 כל הכבוד ובהצלחה (ל"ת)
24 הנהלה שניכנעה למכונו 28/02/2016 19:00 מסחר ארוך אלגוריתם
שוחד
23 אמיר 28/02/2016 18:56 כל הכבוד אלי ושגיא
שמובילים את המאבק להפחתת מס הבורסה שהועלה בצורה שערורייתית בוועדת טרכטנברג נקווה שיתוקן חזרה ל-20%.
22 קרא כהן 28/02/2016 18:56 רק ככה הדירות ירדו מיידית בהרבה
אחוזים...
21 יצחק 28/02/2016 18:54 קללת היחימוביצים
ככה תיראה המדינה אם אלה ימשיכו לתת את הטון בסיוע התקשורת עד שלא יבינו שהפופוליזם הזול שלהם מוביל את המדינה לאבדון לא יקרה דבר תראו מי שולט כאן אמנם הליכוד בשלטון אך האליטות במוקדי הכוח כולם מהשמאל ובסיוע בג״צ הורסים כל חלקה טובה . הבורסה זה רק הסימפטום כך גם עם מתווה הגז ועוד דברים רבים אחרים שהורסים כל חלקה טובה
20 משה 28/02/2016 18:51 מה בדיוק הבעיה עם הבורסה?
פתאם אתם מודאגים מכך שאנשים קיבלו שכל ומדירים רגליהם מהבורסה?אין לכם פראיירים שישאירו בידיכם את כספם כדי לשמן את התחת השמן שלכם? מצידי שתשרף הבורסה. תאמינו לי שזה לא אסון כזה גדול. רק פחות כסף לחזירים השמנמנים...
19 ב.א. 28/02/2016 18:48 הגדלת מיסוי הבורסה בוועדת טרכטנברג פגיעה קשה בהשקעות.
הוועדה בראשות טרכטנברג תיזכר כנקודת משבר בשוק ההון שהותירה את הבורסה מתבוססת במחזורים מצחיקים חסרי משמעות שאינם מאפשרים אפילו את כדאיות קיומה בכלל.
ip 29/02/2016 09:51 טראכט אנד ברג
פורסם שהוא גאון .
18 אבי 28/02/2016 18:41 אם הם מורידים שיפחיתו גם את המס על דיוידינדים (ל"ת)
17 תום 28/02/2016 18:37 נבלות גנבים חצי מהבורסה משקיעים ממעמד הביניים (ל"ת)
16 פרופסורים 28/02/2016 18:31 רק גורמים נזקים. עדיף שישארו באקדמיה וירשימו אחד
את השני. ועדת טרכטנברג עלתה למשלם המיסים הרבה כסף ולממשלה זה עלה הרבה יותר. זה אותו פרופסור מליונר שהבת שלו ישבה עם המוחים באוהלים כי אין לה דירה. והפרופסור השני ההרסני זה שישינסקי. ביבי צריך להודות בכישלון . בחירות אומללות של פרופסורים, או ליתר דיוק התוכנית נקבעה ואז הגיע הפרופסור המתאים לאשר ולנמק את הבחירה האומללה. ואחרי שגזלתם את הציבור במיסים. תחזירו לנו רטרואקטיבי הכל.
15 ניסים בר 28/02/2016 18:29 הורדת מס מבורסה- חובה
חייבים להוריד את המס: א. כניסת כספים מאיצה את הכלכלה ב.יותר כסף נכנס ממחזור גדול ג. הדירות!!!
14 איש פשוט 28/02/2016 18:23 מס
גם ככה רק מפסידים עד שמרוויחים הנשמה יוצאת חייבים להפחית את המס זה ישתלם לכולם
13 שגיא טובי 28/02/2016 18:20 אלי שני ואני נשתדל לייצג את המשקיעים הקטנים
על הצד הטוב ביותר שנוכל.החזיקו לנו אצבעות.המס ירד בסופו של דבר.
בני 29/02/2016 07:43 מס
בארץ 20% בחו"ל 25% להתחיל בקטן כחלון שר חברתי לא מבין בהשקעות
משקיע לא קטן בכלל 28/02/2016 23:35 כל הכבוד לך. יש קבוצה בפייסבוק??? (ל"ת)
12 אירנה 28/02/2016 18:18 רק בישראל הופכים נענע מצוקמק לדבר מלבלב יא לובלו טייבא (ל"ת)
11 כחלו 28/02/2016 18:16 אומנם אתה שר אוצר אבל לא כלכלן אם תוריד מס הבורס הדירות (ל"ת)
10 יודע דבר 28/02/2016 18:15 יש דיונים קדחתניים בין ביבי לכחלון על הורדת מס בורסה (ל"ת)
עוד ספין 28/02/2016 20:39 הם יחליטו על עוד ועדה בראשות פרופסור מאוניברסיטת
לטביה. עד שביבי יעשה תנועה יעזבו עוד 50 חברות. ביבי אוהב להרוס ולבנות מחדש . אחרי שהעלו את המס מ 20% ל 25% יורידו שוב ל 20% וביבי וכחלון ידליקו משואה לתפארת הבלוף הממשלתי. סך הכל ביבי מחזיר את המצב לקדמותו וכולם ינהרו לבורסה. ואחרי שהם ינהרו לבורסה הוא שוב יעלה להם את המס. אולי הוא יעשה עוד ועדה נוסח הגאון שישנסקי
משה 28/02/2016 19:18 מנהיגות כושלת
אין מילה אחרת. כחלון לא מבין מה הוא עושה וביבי כמו ביבי-הרס מדינה !!!
פלוג תתנגד כרגיל 28/02/2016 18:41 אחכ כחלון יגיד שזה ברווז ויקימו עוד ועדה
והועדה תחליט שלא להחליט
9 טיפשות לא תאומן 28/02/2016 18:13 העלו את המס על הבורסה בשיא הפופוליזים החזירי ומתפלאים
קצת מוזר לי לומר מילה טובה לח"כ מיקי זהר, לא מכיר אותו, אבל מגיע לו שאפו ענק. הבורסה בישראל גוססת, יו"ר הרשות ני"ע הכושל ביותר בתולדות ישראל הלא הוא שמואל האוזר, כישלון ענק שקנה את תפקידו לעוד כמה שנים בהבטחה לכחלון לפגוע בבנקים - כחלון שר האוצר הכי טיפש שהיה בישראל מיום היווסדה, שם לו אגנדה פוליטית להרוס את הבנקים. בעיצומם של ימי המחאה החברתית הכי מפוספסת, שהתחילה נהדר והמשכה הפך לשינאת העשיר, ולשינאת הטייקון והמצליח. בשיא העליבות של החברה בישראל העלתה הממשלה מהר בחטף את המס על הבורסה כי הדמגוגים צרחו ש"לא יתכן שרווחי הון ימוסו בשיעור "נמוך", ברוב טיפשותם ופחדנותם של חברי הכנסת והממשלה נדחף הציבור כולו לשוק הנדל"ן, הבורסה ממילא היא משהו עלוב בישראל עם רמת סחירות שדומה לאוגנדה או למאלי. מאז עלו הדירות בעשרות אחוזים ואף ח"כ לא פתח פה לדבר שכלכלן שנה א' מבין, שאם אין תשואה על החסכונות והבורסה מתה כולם רצים לרכוש דירות. מזמן גם נשכח תפקידה האמיתי של הבורסה בכלכלה והוא גיוס הון על ידי החברות לפעילות תקינה של הכלכלה. אילו היינו מדינה מתוקנת האוזר היה עף הביתה ומהר.
דודו 28/02/2016 23:25 צודק צריך להדיח את האוזר עשה נזק אדיר לכלכלה
בשתי ידיו הוא הבריח את כל החברות מהבורסה
וגם רשעות 28/02/2016 20:23 הנגידה וכחלון חברו יחד להעלות את גיל הפרישה
אין להם כסף. רק עודף מיסים. בסוף אנשים יסעו בעצמם לבתי הקברות יכנסו לקבר בקומות ויחכו למוות. גיל 70 לצאת לפנסיה כי סגנית אלוהים קבעה שהחיים ארוכים. העיקר לחסוך בבטוח לאומי. אבל יש להם בשביל בחור ישיבה שלומד תורה מדינה ה ז ו י ה . טפשות מרושעת ורשעות מטופשת וביבי יושב ומחכה שהכל יקרוס מעצמו ואז כמובן הוא יקום כמו בובת נחום תקום ויטכס עצה מה לעשות.
ביאליק 28/02/2016 20:04 צודק ב100%
השקעות בנדלן היוו את התשואה הגבוהה ביותר מזה 10 שנים על פני השקעות בשוק ההון.
Lg 28/02/2016 18:55 צודק 200 אחוז!!!! (ל"ת)
צודק בכל מילה 28/02/2016 18:38 כחלון ולפיד גרמו המון נזקים אבל העם טיפש לכן מגיע לו
טרכנטנברג שלף דוח מוכן . להשתיק את המחאה. נתנו גן חינם לגיל 3 וגם זה לשנה אחת. נתנו נקודת זכות להורים ובסוף לקחו הכל בחזרה וגם הטילו עוד מיסים על הפנסיה אף אחד לא מצייץ על ההחלטה הפופוליסטית של לפיד שלא למכור את כיל אבל בנשימה אחת מתכננים את המכרז דהיינו כן למכור את כיל. טיפשותו גרם הפסדים למדינה למשקיעים ולעובדים גם כיל בורחת מפה. עכשיו הצבור המושקע במניות לפנסיה מופסד ושוב דוחים את גיל הפרישה ומעלים מיסים. הטמטום חוגג. עכשיו צריך רק שסתיו שפיר ההזויה תהרוס את שוק השכירות לצעירים .
8 אין אינפלציה שנים 28/02/2016 18:04 לפיכך צריך להוריד את המס על מניות ל20% (ל"ת)
pan 28/02/2016 20:21 למה לא 10 למה לא 5 (ל"ת)
זה היה 20% 28/02/2016 19:17 החזירים החלו ישר ל 25%. ביבי הפחדן שיקשק
מהצפונבונים בשדרה עם אוהלים מנייר. הבכיינים ישבו בשדירה לכלכו, הרעישו, הביאו מקררים ואוכל ופתחו שולחן . ואחכ חזרו הביתה עשו חושבים ורצו לבנק לקחת משכנתא מכל הבא ליד והבנקים נתנו להם כמו סרסורי כסף לנרקומנים.
jhhk 28/02/2016 18:28 ל 10-15% לא יותר כי לא יהיה אפקטיבי (ל"ת)
נכון 28/02/2016 18:19 אם יורידו מס המשקיעים לא יקנו מדלן יקנו מניות (ל"ת)
7 יודע שבר 28/02/2016 18:04 ביבי יעלון וכחלון יודעים שהממשלה הזו לא תחזיק מעמד יש ה (ל"ת)
6 דוקטור 28/02/2016 18:01 אולי פשוט תורידו דרסטית מס על הדלק
יותר כסף פנוי לכולםיותר קניות ופעילות מסחריתעוזר למשקיביא עוד מסי הכנסה
אלי 28/02/2016 19:19 למה שיוזילו לכולנו רק יתנו לעשירים להרויח יותר
וסוחרים קטנים שמרויחים בקושי 10,000 ש"ח בשנה מתגייסים לטובתם ולא מבינים שלוקחים את זה מהם מהכיס השני
5 נכון צודק 28/02/2016 17:58 אני מכתי את כל התיק פה מזמן ואני כרגע מושקע בחול (ל"ת)
לי 28/02/2016 20:21 ממש גאון. גם על השקעה בחול אתה משלם מס בארץ,,, (ל"ת)
המס אותו מס 28/02/2016 18:39 אין הבדל (ל"ת)
4 שאול 28/02/2016 17:54 חודש שעבר הייתה מפולת ולכן לא הייתה גבייה.לא יעזור כאן
המושחתים שולטים ולכן כל החכמים סוחרים בחו"ל.
3 אומגה 28/02/2016 17:54 השנה קונים רק פוטים השנה התחילה סרגל שמאל (ל"ת)
2 דור 28/02/2016 17:52 מס מדורג
למניעת ספקולציות במס מופחת ניתן למסות בשיעור נמוך משקיע המוכר ברווח רק לאחר שנה מהרכישה
y 28/02/2016 20:46 בולשיט
בולשיט מס במקור ולפחות ל10% זאת הדרך להחזיר את החיים לבורסה שנעלמה
דור 29/02/2016 00:22 אתה מגיב כמו אוהד כדורגל (ל"ת)
1 מני 28/02/2016 17:51 המשבר הוא עולמי .כל העולם לפני קריסה. (ל"ת)
אמיתי 28/02/2016 19:32 אדום
צודק