ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

נעילה בת"א: המעו"ף ירד 0.65%, טבע נפלה 2%, טאואר עלתה קלות

ירידות מתונות ביחס לבורסות העולם; המדדים איבדו עד 0.75%, איתוראן נפלה 8.2%, הפועלים ירדה 1.25%
ירידות, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום (ד') בירידות שערים, כשהמשקיעים יכולים להתנחם כי בחו"ל הירידות היו חריפות בהרבה: המעו"ף ירד 0.65% בלבד, בעוד הדאקס מוביל את הירידות באירופה עם צניחה של 3%, כשגם המסחר בניו-יורק מתנהל כעת בירידות של מעל 1.6%.
בת"א כאמור, מדד המעו"ף איבד 0.65%, ת"א 75 ירד 0.75% ומדד הבנקים נחלש ב-0.7%. טבע +4.61% טבע 4,990 +4.61% טבע בסיס:4,770 פתיחה:4,899 גבוה:4,990 נמוך:4,791 תמורה:87,481,109 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- פועלים +3.95% פועלים 2,396 +3.95% פועלים בסיס:2,305 פתיחה:2,340 גבוה:2,404 נמוך:2,325 תמורה:132,702,186 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  העיבו מאוד על המעו"ף, ומניית  טאואר -0.16% טאואר 12,380 -0.16% טאואר בסיס:12,400 פתיחה:12,300 גבוה:12,450 נמוך:12,200 תמורה:37,731,463 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה בשיעורים קלים לאחר פרסום דו"חותיה. (לדו"חות - לחץ כאן).
הסנטימנט השלילי בעולם מגיע על רקע נפילה נוספת במחיר הנפט - לאחר דבריו של שר האנרגיה של סעודיה אמש בארה"ב. להסבר, ולכתבה המלאה - לחץ כאן. והמסחר בניו-יורק נפגע גם מפרסום מדד מנהלי הרכש במגזר השירותים.
מדד ת"א 35 +1.06% מדד ת"א 35 1,432.71 +1.06% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,235,061,714 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.47% מדד ת"א 90 1,083.95 +0.47% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,083.95 נמוך:1,075.66 תמורה:179,058,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +1.57% מדד ת"א בנק 1,835.1 +1.57% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,806.71 פתיחה:1,806.15 גבוה:1,835.92 נמוך:1,796.09 תמורה:321,852,008 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר ננעל על 1.17 מיליארד שקל.
**לדף מיוחד עם ריכוז מספרים בולטים על המדדים והמניות בארץ ובחו"ל – לחץ כאן
סגן הפד' סטנלי פישר אמר בנוגע לתנודתיות בשווקים: "כבר ראינו תקופות דומות של תנודתיות בשווקים בשנים האחרונות - כולל המחצית השנייה של 2011 - וזה השאיר חותם מועט על הכלכלה". (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
שר הנפט של סעודיה דיבר אמש בכנס ביוסטון, ושלח את מחיר הנפט לנפילות, שממשיכות גם היום. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
אתמול בת"א המדדים נסגרו במגמה מעורבת כאשר מניות הגז משכו מטה את המעו"ף לקראת הסגירה. מניות הגז ימשיכו לרכז עניין לאחר שסגרו אתמול את המסחר עם צניחה של עד 5% בצל החלטת בג"צ לתת לתנועה לאיכות השלטון את האפשרות להגיב לתגובת המדינה. נראה כי סעיף היציבות השנוי במחלוקת ימשיך להכביד על חברות הגז. (לכתבה המלאה - לחץ כאן).
מניות במרכז
טאואר -0.16% טאואר 12,380 -0.16% טאואר בסיס:12,400 פתיחה:12,300 גבוה:12,450 נמוך:12,200 תמורה:37,731,463 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  היכתה את התחזיות לרבעון הרביעי ורשמה תוצאות שיא, אך עלתה 0.4% בלבד . (לדו"חות - לחץ כאן)
כלכלית ירושלים +1.02% כלכלית ירוש 967.5 +1.02% כלכלית ירושלים בסיס:957.7 פתיחה:957.7 גבוה:974 נמוך:957.7 תמורה:3,949,666 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נופלת על רקע כוונתה לצאת להנפקה בדיסקאונט כבד. (לכתבה המלאה - לחץ כאן).
{איתוראן} הודיעה על החלטה להימחק מהמסחר בת"א, והמניה קרסה 8.2% במחזורים גבוהים. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
 
אינסוליין +2.18% אינסוליין 3,707 +2.18% אינסוליין בסיס:3,628 פתיחה:3,610 גבוה:3,750 נמוך:3,460 תמורה:232,340 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  קרסה 50% על רקע כוונתה לצאת לגיוס נוסף.  (לכתבה המלאה - לחץ כאן).

מודיעין יהש -1.22% מודיעין יהש 762.8 -1.22% מודיעין יהש בסיס:772.2 פתיחה:760 גבוה:778.1 נמוך:760 תמורה:70,090 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה 5.25% אחרי שדיווחה על חתימת מזכר הבנות בקליפורניה בנוסף לזה שחתמה מוקדם יותר החודש. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
דלתא -0.34% דלתא 11,750 -0.34% דלתא בסיס:11,790 פתיחה:11,600 גבוה:11,810 נמוך:11,600 תמורה:1,728,370 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: גליל ירדה 2% לאחר פרסום דו"חותיה הכספיים. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
בריינסוויי +4.32% בריינסוויי 1,713 +4.32% בריינסוויי בסיס:1,642 פתיחה:1,642 גבוה:1,719 נמוך:1,635 תמורה:1,009,499 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה את תוצאות הניסוי בהפרעת קשב וריכוז אצל מבוגרים, ואיבדה מעל 2.4%. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
תגובות לכתבה(62):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 34.
    אתמול בתשובה ל 25 כתבתי שקול 1410 יגיע ל 2000 (ל"ת)
    החוזה 25/02/2016 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    למה לא ברחתי
    וואלא יצאתי מזה פיתה 24/02/2016 18:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אכלתי אותה מכל הזוויות איחזה שבע אלף שקל
    סגור
  • מתחלף איתך (ל"ת)
    יצאת בזול 24/02/2016 19:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    אני כלכלן בכיר בארץ בעולם וגם באירופה כנסו
    האווירון בני יהודה 24/02/2016 17:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני רוצה להודות לכם מקרב לב שכולכם יצאתם מהבורסה האדומה.תודה
    סגור
  • 31.
    השוק לא יורד כי בסוף היום הוא מקבל זריקה חזקה למעלה
    מידע מבפנים 24/02/2016 16:47
    הגב לתגובה זו
    1 6
    תתכוננו בסוף היום מזנקים למעלה יש ביקוש ענק שצריך להיכנס למערכת
    סגור
  • אתה צריך זריקה בתחחחחחחחחת (ל"ת)
    כלכלן בכיר ביותר 24/02/2016 17:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 30.
    הנפט יורד בצורה מתונה בלבד רק 1.5%,הירידות יתמתנו (ל"ת)
    נפט 24/02/2016 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    זה מתחיל להתשרש בחרות ביו-הרשות צריכה לפקח יותר
    איסולין-איפה הרשות? 24/02/2016 15:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ולקבוע כללים.לא יתכן שחברות מרשות לעצמם לגייס ב- 50% והיו מקרים שאפילו בדיקונט גדול יותר. זה פשוט זולזול מוחלט במשקיעים ואיפלו ניתן לראות בהנפקות קודמות הטעייה. כי אם חברה מבקשת לגייס סבכום x ואחרי זמן מסויים מבקשת לגייס שוב במחיר מצחיק,זו הטעייה ראשונית.
    סגור
  • עזוב את הרשות תשאל את אחת ש היא מומחית לזה (ל"ת)
    יוכי 24/02/2016 16:53
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 28.
    שוב המעוף מגיב הכי מעט לעומת העולם. מי יכול לעזור בהסבר
    שבי 24/02/2016 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשמח אם מי שהוא יסביר איך אפשר לסחור בנגזרים של ארהב או דאקס שהם נסחרים על מדדים של שוק הוגן לא כמו השוק הישראלי שנשלט עי הגנבים. איך הנאסדק ירד אתמול 1.5% והיום יורד עוד 1.5 והדאקס ירד אתמול 1.6 והיום יורד עוד 2.4 כאשר המעוף בקושי מזיז את התחת 0.6 ? איך ? נשבר להימחק בניגזרים גם כאשר אתה נמצא בפוזיציה נכונה.
    סגור
  • טען עוד
  • פקיעה מחר 1420 זה למה (ל"ת)
    המצליף 24/02/2016 16:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גם יכול להיות (ל"ת)
    1430 24/02/2016 19:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    חזרה עם פער חיובי של2.41% ופה כלום מה קורה????
    רדהיל 24/02/2016 15:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחר הודעה נקווה לטוב
    סגור
  • 26.
    חברה תתנפלו על הפוטים מלכודת דובים המתחילה לפני יומיים (ל"ת)
    ידעוני 24/02/2016 14:57
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 25.
    בקצב הזה קול 1410 מחוק (ל"ת)
    יב 24/02/2016 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1410 (ל"ת)
    יגיע ל 2000 שקל 24/02/2016 19:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    אני כלכלן בכיר בארץ בעולם וגם באירופה כנסו
    כלכלן 24/02/2016 14:17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני שמח שיצאתם מהבורסה אתמול ונהנים לשבת על הגדר עד שאומר לכם לחזור להמר.מי שלא עזב תהנו מהצבע אדום
    סגור
  • 23.
    לא לאחר את הרכבת (ל"ת)
    בונוס ושוב בונוס 24/02/2016 14:03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 22.
    ומי שלא מבין לא מבין
    המבין מבין 24/02/2016 13:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מבין ששחקני מעוף רוצים ירידות כמה שיותר חזקות................ ואולי אני לא מבין.................... ואולי כןןןןןןןןן ???????????
    סגור
  • שחקני המעוף יכולים להיכנס ולצאת מהתחת של הממוטה
    היי הלו אל תגזים 24/02/2016 15:06
    הגב לתגובה זו
    11 0
    זה מעניין לי את קצה הביצה השמאלית. כל פעולה וכל מצב וכל פקיעה וכל רווח וכל הפסד וכל דשדןש וכל עולם תחתון וכל השפעה על מנהלי הכסף הגדול ו/או הנהלת הבורסה. אני מענישם וגוזר קופון של אחוזים ניכרים מהרווח שלהם. וגם את ההפסד שלהם אני מעצים וקוטף קופון נכבד.היידה ביבי ויחימוביץ והרצוג וליברמן. נזיין את כל הרעים ונהלל את המנהיגים.
    סגור
  • 21.
    של מניות הגז להיות שם שזה קורה (ל"ת)
    מודיעין זה הבייבי 24/02/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 20.
    מתפרקת!!! ויחד אתה בכפילות החברה לישראל שאפשר לקרוא לה
    מדהים איך שמניית כיל 24/02/2016 12:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היום הגרוטאה של ישראל. פשוט גמרו את מניית כיל ללא הצדקה! ההשפעה של העליהום גוברת על כל היגיון ורציונל. מניית כיל שווה פי שתיים, לפחות, מהתמחור שלה. לא יעברו ימים "והטיפשים" יגלו את זה.
    סגור
  • יש פה מאות או אלפים של כולי כיל וכולי רציו. (ל"ת)
    היי הלו אל תגזים 24/02/2016 15:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    קולים נשרפים בתעודות סל אין שום מחזור (ל"ת)
    טל 24/02/2016 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 18.
    מזל שתל אביב תפסה כיוון כבר דאגתי (ל"ת)
    שיר 24/02/2016 11:36
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • אל תידגי (ל"ת)
    נשמה 24/02/2016 14:59
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 17.
    יש לי הרגשה שהשוק מתקן למעלה לא המלצה בכלל (ל"ת)
    זאב 24/02/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • 16.
    ההפסקה נגמרה ועכשיו הנפילה תהיה ארוכה וקשה יותר
    עודד 24/02/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ניתנה הזדמנות מעולה במשך שבועיים לצאת מהשוק והטמאים שלא יצאו ישלמו ביוקר.
    סגור
  • 15.
    כיטוב מתחילים להבין למה בעלי עניין הכפילו אחזקות
    כיטוב פארמה 24/02/2016 11:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הם לא מחכים .מעדיפים להיות חזק בפנים לפני שתגיע התפתחות משמעותית. במיוחד שהנייר מתית לשווי המזומן ורגע לפני חתימה על שתפ עם הסכם הפצה.דקסל או חברה גדולה אחרת לדעתי.שזה יגיע תראו מה האמריקאים יעשו.לא ניתן יהיה לרכוש אותה בפחות מ 150% לדעתי
    סגור
  • כיטוב לא צריכה לגייס יותר זו הנקודה המשמעותית
    מבין 24/02/2016 11:59
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כי הנסויים הסתיימו.מה שלוקח לחברות ביו שנים רבות.
    סגור
  • 14.
    מה זה המפולת באירופה ובחוזים. דקס נופל 1.5% (ל"ת)
    ? 24/02/2016 11:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    פקיעה
    BB 24/02/2016 10:56
    הגב לתגובה זו
    8 0
    1380-1460 טווח רחב יוותר
    סגור
  • מדומיני
    ירון 24/02/2016 18:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה הולמת
    סגור
  • 70 ש"ח יהפכו ל 2000
    צאנס 24/02/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    P1400 במקרה של 1380
    סגור
  • סבתא שלי הייתה אומרת או שכן או שלא (ל"ת)
    לצאנס 24/02/2016 14:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עכשיו זה בסדר הטווח (ל"ת)
    שיר 24/02/2016 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    מהו מועד פירסום דוחות בזק ?
    יעקב 24/02/2016 10:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תדה ! למי שיודע .
    סגור
  • 11.
    המשכון
    א100 24/02/2016 10:41
    הגב לתגובה זו
    41 0
    המשך יבוא. אמש ,לצערנו ,הבאנו דברים כדורבנות עם מסקנות מדוייקות ותרחישים מדוייקים למרות שהם עתידיים. לצערנו.. הדברים לא הועלו ואף כתבנו זאת כאן ואף יודעים את הסיבה. כי הדברים ממש שייטו בין הענן לקיר. גם בשנתיים האחרונות מביאים תובנות להשקעות ואולי לחיים. יום טוב.
    סגור
  • Extreme sport: Paragliding
    א100 המשך לאייל 24/02/2016 17:20
    הגב לתגובה זו
    17 0
    Sky diving & ממש לא תלוי בלעדית ברוח שעלולה לטלטל אותך כרצונה ולהזיק קשות. רוכב מנוסה + מיכשור מתקדם ביותר שנוצר בדיוק לפי צרכיך. מביאים אותך לאחד מסוגי ספורט האקסטרים הבטוחים ביותר שיש ואף אולי בספורט בכלל. ערב טוב ושמור על עצמך.
    סגור
  • 10.
    מחר פקיעה חודשית בלי תזוזה, כבר אתמול ראו את זה (ל"ת)
    מעופניק 24/02/2016 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לפי המצב כרגע ידידי פקיעה נמוכה מאוד (ל"ת)
    דודו 24/02/2016 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    האיש הנחמד והטכני שאיני מבין בו.
    א100 24/02/2016 10:25
    הגב לתגובה זו
    60 0
    יש כאן בחור נחמד בשם אייל .לדעתי חכם ואף מבריק. מתעסק בניתוח טכני שאנו לא מבינים/ לא מתעסקים / לא בדיוק מסכימים .אבל אם אייל כותב אז שיהיה. לפחות אחד מהטובים בתחום ואף הצלחותיו מרובות יחסית. בימים האחרונים נפל דבר ולדעתנו שדון כתב את הכתבות ולא אייל. בכתבות מ 21.2 על המעוף +22.2 עלS&P הובאו מונחים שגרמו לנו לפחדים ושיקשוקים...:מרוח על ההר. משופד בתוך עץ..מטוגן על עמוד חשמל..איילוש נא הישבע שאתה כתבת .. היום24.2 השדון כותב אין כסף קל. צריך לקחת אחריות. עם פילוסופיית חיים מורכבת ומסובכת. איילוש הישבע שזה אתה . אנו מחבבים אותך. אבקש את הנסיך(על אמת) לא לקבוע מסמרות על מעוף וS&P כמו הפעם....ובטח לא כמו מזמן שS&P היה אי שם למעלה ..הוא נקבע ונחתם וכמעט נישבעו שזאת התחתית......יש המשך די מרתק ועם מסרים רבים . נראה אם ניישמו ונכתוב היום. כרגע יוצאים לחברינו בכרמל ששם אנו מבלים רבים מהבקרים בין הניחוחות הצבעים והקולות ובין האנשים והסוחרים הציבעוניים שאין כמותם להיות חברי נפש כבר עשרות שנים. בוקר טוב ישראל.
    סגור
  • ניתוח טכני - בזבוז זמן ומשאבים. (ל"ת)
    ארי 24/02/2016 13:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • איפה פוגשים אתכם בכרמל?
    דוד 24/02/2016 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני בכרמל אשמח לראותכם
    סגור
  • לדוד
    גימל 24/02/2016 14:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם הזחוח היה מחבר 2 משפטי אמת היית רואה פיצוץ אטומי מעל גוש דן... הוא בהזיה לא בכרמל
    סגור
  • צא כבר מהמרתף בפינת דיזזנגוף. מגעיל שם. (ל"ת)
    לגימל 24/02/2016 17:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • לגימל או ב
    דוד 24/02/2016 16:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואם יש שלושה משפטי אמת או רק אחד בלבד. אז מה נעשה? וגם, פיצוץ אטומי לא מתרחש מעל. הוא מתרחש בתוך. מעל לא היה מזיק. וגם, מה רע בהזיה? זה כייף. מרגיע כאבים. החיים נראים ורודים ולא כמו שאתה סובל כשמקלפים לך ת'תחתונים ואת העור בבורסה עם ספירט וסכין יפנית. וגם, מה זה זחוח? זה טוב או לא? וגם, אם היה מחסיר או מכפיל או מחלק ולא מחבר? זה היה טוב או לא? וגם, אתה מכיר אותו בכלל? נראה לי שהוא שותה לך הכסף עם קשית כדי שתסבול יותר. וגם, אתה בחור נשמה או סתם מקנא בו וסובל קשות? וגם, עזוב אותו. אז תן לי טיפ למשהו להשקעה שאוכל להרוויח. או לעשות שורט על מה שאתה מחזיק כדי שגם אוכל להרוויח. וגם, כפרה עליך מי מתוק של אמא זלדה?
    סגור
  • אנחנו פה ושם
    איציק 24/02/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    7 0
    עם קשרים חברתיים של 30 שנה עם עשרות מהוותיקים. השאר מיקום מדוייק.
    סגור
  • 8.
    פקיעה
    BB 24/02/2016 09:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1445-1420 ללא שבירת כלים
    סגור
  • איזה טווח מרשים במיוחד ומדוייק (ל"ת)
    פקיעה 24/02/2016 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    ברררבאהנאל
    היום 24/02/2016 09:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהצלחה למכורים מי שחדש כאן תברח כל עוד נפשך בך
    סגור
  • 6.
    לברוח ממנה (ל"ת)
    רדהיל 24/02/2016 08:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • למה רוע (ל"ת)
    מחר הודעה 24/02/2016 10:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מחר הודעה
    רדהיל 24/02/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אבל היא צריכה לרדת כעשרים אחוז בגלל אבני הדרך שפרסמה בתשקיף
    סגור
  • 5.
    חרה של מנייה
    קולפנט 24/02/2016 08:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קיבלו אישור ce ובקושי עלוהודעות קודמות ירדה המנייה
    סגור
  • 4.
    היום עליות ! (ל"ת)
    צבי 24/02/2016 08:33
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 3.
    כל יום אישור fad (ל"ת)
    בונוס 24/02/2016 08:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    לא נראה שמחיר הנפט יעלה בקרוב,למה שבכלל יעלה ??
    משקיע ותיק 24/02/2016 08:21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יש עודף נפט בעולם ופחות ביקושים. זה שהרבה חברות נפגעות וזה יכול להביא למכת פיטורים ברחבי העולם זה נכון. אבל עם הערבים לא יסכימו להוריד השוק ימשיך להיות בעייתי כל השנה.
    סגור
  • מחיר הנפט - מה יהיה? נדע כולנו בעתיד ובדיעבד. (ל"ת)
    ארי 24/02/2016 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זהו חזרנו לירידות שכנראה יחמירו . (ל"ת)
    רם 24/02/2016 08:16
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • תוסיף עוד פוטים יתלו לך את השושנה (ל"ת)
    תמשיך לקנות 24/02/2016 18:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • רם (ל"ת)