20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

08:10 טאואר חוזרת עם פער שלילי של 2.3%

08:10 טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.2%

22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מנתח: הראלי בבורסות השבוע - איתות לקראת שיאים או מלכודת דובים?

המנתח הטכני של Bizportal מתייחסים למדדים המובילים בדגש על המדד האינדיקטיבי ביותר - צפו בראיון
 |  72
ניתוח טכני
Share

צילום ועריכה: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

72 תגובות ב-41 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
41 פיקטו הקצב 25/02/2016 00:55 רק אני שמתי לב שהגברת לא נותנת לו לדבר?
בחייאת, תני לשמוע אותו. נהנה ממנו כל פעם. למה נכנסת לו למילים? את לא רואה שבוא חסר מנוחה ורוצה כבר לסיים את המצגת? מסתכל לצד, מסתכל למצלמה, רק כדי לסיים כבר איתך. פחות להראות שאת כאילו יודעת ויותר לתת לו להסביר. באהבה.
40 עופר 21/02/2016 10:57 מדוע אי אפשר לראות וידאו באתר שלכם? הפעם יש הודעת שגיאה
מכרום: "‏הלקוח והשרת אינם תומכים בגרסת פרוטוקול SSL משותפת או בחבילת צופן משותפת. ייתכן שהסיבה לכך שהשרת זקוק ל-RC4, שכבר לא נחשב בטוח."
39 יעל 21/02/2016 01:39 עליות
כמה זמן יימשכו העליות או בכמה % עלייה מדובר
38 טל 20/02/2016 22:27 פעם היו מוצאים להורג נביאי שקר. היום נותנים להם פינה פה (ל"ת)
37 בני 20/02/2016 10:16 גורביץ אפשר ניתוח לאופקו בבקשה? (ל"ת)
36 כותב 20/02/2016 10:15 בגרף החודשי של גרמניה ניתן לשייך את אוקטובר 2014
לסיום ותחילת הגל העולה הרביעי ההזדקרות על הגרף מאוקטובר 2014 עד אפריל 2015 אופיינית למבנה הגל הרביעי. יתכן והגל המתקן לעליות מ2009 התחיל באפריל 2014 בשוק הגרמני. תמיכה מהותית 260-290 http://stockcharts.com/h-sc/ui?s=%24DEDOW&p=M&b=5&g=0&id=p35976641533&a=446168999
35 מיכאל 20/02/2016 08:11 טעות בסיסית בניתוח. האמת היא
שאנחנו לא בגל הרבעי אלא אחרי החמישי. הגל השלישי בדאקס הסתיים ב 6/2014 ואז בא התיקון בגל רביעי עד 10.2014. ואז החלו עליות בגל החמישי שהסתיימו במרץ 2015 בשיא. מאז התחלנו למעשה את התיקון הגדול שאייל מדבר עליו. ועכשיו אנו נמצאים בגל השלישי הגדול של התיקון מטה- שכרגע זו רק ההפוגה הקטנה שלו. עם תיקון קל מעלה.
34 יעקב 20/02/2016 08:09 תבינו, כולל אייל: אין זכות קיום לבורסות בריביות 0 !!!
יעלו, ירדו, זה לא משנה. כמעט כל החברות רוצות להיות פרטיות, הן לא צריכות יותר את הבורסות כאשר מחיר הכסף בריצפה. ה FED הבין את זה , אבל אין לו כלים לשנות את זה. עובדה ברורה גם בישראל : אין מספיק חברות ויש הצעות רכש .
33 מני 19/02/2016 22:54 טאואר תהיה מניית השבוע
יום רביעי יש לה דוחות היא הולכת לעבור את התחזית
32 גל 19/02/2016 19:23 אפשר ניתוח למניית ארפורט סיטי? (ל"ת)
31 לילי 19/02/2016 17:24 אין סימנים לתחתית ואין שינוי מגמה בטווח בינוני
אין חולק כי ירידות של מעל ל20 אחוז מהשיא מהוות שינוי מגמה . גם אופי הירידות מצביע על שינוי מגמה . לכן על פי הכללם של ניתוח טכני של גורביץ מגמה לא מסתיימת ללא חותם של תחתית -תחתית כפולה ,שינוי אופי העליות ביחס לירידות או תחתית איסוף . אם יורדים לרזולציה שבועית רואים את הגל החמישי של אליוט ב22 לנובמבר
30 אוף 19/02/2016 17:23 תגיד משו פעם (ל"ת)
29 דור 19/02/2016 17:00 אפשר ניתוח למניית רדהיל
מניית רדהיל - מנייה כחול לבן שנסחרת גם בארה"ב.
רם 20/02/2016 08:28 אי אפשר לנתח מניות ביומד,זה מאוד בעייתי
בכל פעם יכולה לצאת הודעה שיש אישור או אין אישור על תרופה והמניה תזנק עשרות אחוזים ביום או ההיפך תרד. ניתוח טכני לא רלוונטי .
יוסף פותר החלמות 21/02/2016 08:06 אי אפשר לנתח שום דבר וזה חלק מאותה הסיבה (ל"ת)
28 אחד מהעם 19/02/2016 16:48 אם מנתחים גרפים רבעוניים וחודשיים אז מה השתנה? (ל"ת)
27 ריני 19/02/2016 16:05 אייל אמרתה עליות בדקס ? הכול הפוך (ל"ת)
26 מסתכל מלמעלה 19/02/2016 15:21 זהירות זו מלכודת
לאחר ראינו את הירידות במדדים, הייתה זו הירידה של גל A. מזמן עברנו את גל חמש (זה שמתחו אותו על ידי כלים מוניטארים לא משנה את מספרו פתאום למספר שלש. בשלב הזה אנו רואים את הגל המסוכן ביותר זהו מהלך גל B שמיידן אחריו במפתיע מגיע ירידה שאף אחד לא יכול לה. לכן האשליה שאייל מכניס - זו מלכודת של אדם שלא יודע לקרוא את הגרפים - רק יודע לדבר בצורה משכנעת את עצמו... מה איכפט לו הרי הוא טועה לאורך הדרך - אז מה יקרה עם הוא יוסיף לטעות ולהטעות - כי אין דין ואין דיין...וכל מי ששמע להצעותיו "אכל אותה בגדווול". ניתוח טכני חייב להגיע ממקום נקי - תוך מבט כללי על סקטורים ומגמות ארוכות טווח. מי שמסתכל משנת 2003 לעולם לא יראה את התמונה - הוא יטעה ויטעה... חבל... ראו הוזהרתם זו גל B ולא גל האשליות חמש.
כותב 19/02/2016 16:32 במיוחד בדאקס רואים בבירור רצף יורד של חמשה גלים בגרף
היומי,שמלמד על גל מתקן ברמה שבועית A ויתכן שיהפוך לגל מתקן A ברמה חודשית. גלי אליוט זה תבנית התנהגותית משתנה שמייצגת את חוכמת הבדיעבד.
מסתכל מלמעלה 20/02/2016 22:21 כתבתי "טועה ומטעה" זה מה שקורה ש"שותים"
את מה שכותב אייל. הוא מנתח תמיד את השווקים מנקודה מסויימת - בדרך כלל מסתיר את כל התמונה - ובכך הוא מטעה את כולם. אם תסתכל משנת 1995 תוכל לראות את שלשת הגלים. כתבתי שאת הגל השלישי מתחו - זה לא שינה את מספרו (5). ולכן יש "שמבינים" - טועים ומטעים. כדי להסתכל קדימה - לא מסתכלים על הגרף היומי ואו השבועי ... ובטח לא על מדד דאקס. ועוד איך גלי אליוט נועדו כדי לארות קדימה... זו תורה של התנהגות פסיכולוגית של קבוצות גדולות - הטמונה בתוכנו, אנו רואים אותה ולא מאמינים שאנו מייצרים אותה - תופעה של חוסר אמון - רק בסוף אנו רואים את האפקט שלה. הבעייה היא בניתוח של התופעה - היא הפיספוס של אחד הגלים - וזה המקרה שמתואר פה... (אייל מראה רק חלק מהתמונה - כמיד הוא עושה זאת, בכוונת סופר) רק הזמן יראה כמה שטויות נכתבו על זה.
25 מיכאל 19/02/2016 13:47 כל שבוע אתה מתהפך. גונב דעת. (ל"ת)
24 א100 19/02/2016 13:35 למר גורביץ' שלום.
ה DAX הגרמני עמד בציפיות והערכות שלנו והשיל עד כה 25% משוויו. אנו טוענים שהוא ירוץ מטה בצורה מקבילה לDJIA שצפוי מבחינתנו להגיע ל 6666.66 (הדאו)על ציר הזמן עד סוף 2017. יש אפשרות שדאקס "יפתיע" לרעה עם פירוק הגוש והאיחוד הארופאים. אל לנו לקבע מסמרות כמו הערכות שהיו באחד האתרים לגבי S&P כשהיה בשיאו שהוא בכיוון ברור לשיאים ואף שיא כל הזמנים ונקבע שהדבררים חתומים. ומאז עברו הרבה מיים בנחלי העולם כל הדרך מטה עד כה..שזאת רק המשך של ההתחלה ההיא למעלה עם כיוון התעצמות ברור וחד..
23 מפלון 19/02/2016 12:36 מפולת מפולת מפולת (ל"ת)
22 אחת שמבינה א 19/02/2016 12:08 בהמשך לתגובתי 16, לקרוא את הכתבה של גורביץ
מה-9.2 איך ניתח את הדאקס ....
לאחד שמבינה 19/02/2016 17:25 אני דווקא רוצה לשבח אותך
שעזרת לי אישית דרך האתר להרוויח על כל עיסקה בשנים האחרונות 10 אחוז וכך התעשרתי. אז אספר לך איך ארע הדבר ואיני מבין למה יורדים על מלכה כמוך שיהיה לך המשך יום נפלא. אז ככה: בדרך כלל אני לא סומך על אף אחד כולל היועצים בבנק ואני משקעי לפי ידיעותי וכישורי. אז מה שיצא מאז שהיתחלת לכתוב כאן. שעד אז הייתי מפסיד בקטנה בחודש בערך איזה 80 אחוז. ועלי לציין בגאווה שמאז שאת כאן אני מעתיק ממך אחת לאחת ומפסיד גג 65% לחודש. אז את יודעת איזה תותח יצאתי בזכותך. כל חודש מרוויח 15% כי 65% זה קטן מ80% כפי שאת מבינה. אז אני לוקח את ה15%כל חודש וקונה בזה כיכרות לחם רבות. מה שמתייבש אני נותן לציפורים ומה שעוד קצת בסדר אנו מרטיבים במיים ומורחים במרגרינה וטורפים. כך שאני מרוויח מכל הכיוונים. העברתי לאייל שאלה דרך חבר משותף והוא ענה שאני בחור טוב אבל אידיוט והוא צודק. וששאלתי בדרך העקיפה שכל הסיפור מתחיל באחד ש אז הוא טוען שאין כזה דבר אחד ש או אחת שמבינה א והוא לא נתקל בזה מעולם. בחור טוב הגבר המסוקס אבל עדין ונחמד. אם אינו נשוי אני במיידית מסדר לו את נינתי.
וובה 19/02/2016 16:47 לא רוצים.
למה את מעיקה. לא מספיק חם היום. מה עם הסמרטוט? נתת לו סטירה היום?
21 אבי 19/02/2016 12:04 ניתוח אמיץ
המנתח היחידי בשבוע שעבר שהלך נגד המגמה.מהלך אמיץ.
20 אבשלום קלוץ 19/02/2016 11:42 עדי ואייל, כנסו, כנסו - יש קפה ועוגה!
קודם כל, עדי - את מקסימה. אמנם נפלט לך "נראה" אחד בפתח במקום בצירה - אבל יש מגמה של שיפור, והקסם שלך מפצה על הכל. גורביץ' - גם אתה מדהים. איחך אתה מצליח לשמור על הג'וב הזה שלך, למרות שאילו היית "חוזה" על פי זריקת מטבע היית פוגע יותר... ולמשקיעים - אתם מכירים את התירגולת, נכון? גורביץ' אומר עליות - למהר ולמכור מכל הבא ליד!!
מוטי 20/02/2016 02:52 מסכים עם כל מילה
באנגלית היו קוראים לו contrarian TRADER הוא כמו "מתנה משמיים" עשה הפוך ורק תרוויח באמינות של 99%
אח של אבשלום. 19/02/2016 16:45 אם תסרס את שמנו אמלוק לך את שלושת הבייצים.
מי זה איחך?
19 ? 19/02/2016 11:25 האם רק אני לא מצליח לשמוע את ההקלטה בצורה מסודרת ורציפה
או אולי הבעייה אצלי במחשב?
בוזי 20/02/2016 03:41 אני בכלל לא רואה אותה. או רואה ואין קול, או לא רואה כלל (ל"ת)
תנקה אוזניים 19/02/2016 17:05 תוציא את אטמי האוזניים (ל"ת)
18 rom 19/02/2016 11:14 גל עליות בפתח
למעשה הכל מאוד פשוט. תמיד היו ישנם ויהיו בעתיד משברים כלל עולמיים ואיתם הירידות בבורסות ולאחר מכן עליות. זה לא קשור לניתוח הגרפים והמלצות אנליסטים למיניהם. הבעיה היא ה"תחתית" .לדעתי , היא כבר כאן. הרבה כסף מחכה להיכנס לבורסות . עם רמת הריביות נכון לעכשיו, אין אלטרנטיוה והכסף הפנוי חייב "לעבוד".
איגור 19/02/2016 16:43 אז תעביד את הכסף שלך
ובנוסף ל50% האחרונים ששתו לך. יקחו עוד 80% סואו וואט?
17 יעקב 19/02/2016 11:05 נא להתלבש צנוע. כל העולם רואה אותךחך (ל"ת)
איגור 19/02/2016 16:41 מה רע באיך שאייל לבוש? לא הבנתי.
פשוט עם קווים נקיים ומתאים לאופיו כפרה עליו.
16 אחת שמבינה א 19/02/2016 10:42 מר גורביץ, אחרי גל עליות נאות בדאקס שוב שינית את
דעתך, שים לב מה כתבת לפני שבוע על נדאקס כשהאווירה בשווקים היתה פסימימת והיינו בעיצומו של גל ירידות חדות, כתבת שהדאקס יראה רמות נמוכות משמעותיות הרבה יותר ממה שהיום , פשוט היית פסימי אבל כשזה לא קרה ו והרוחות בשווקים נרגעו והחלו העליות שוב שינית את דעתך, אז בקיצור אתה לא יודע לקרוא מהלך אחד קדימה אתה מנתח תמיד לאן שהרוח נושבת .ועל זה נאמר חכם בדיעבד. שבת שלום ומבורכת לכולם!
ל16 19/02/2016 12:41 סוף סוף הבנתי את הבעיה איתך.
את מבינה רק א. ומה עם ב ג ד ה ו ז ח ט י כ ל מ נ ס ע פ צ ק ר ש ת ? לא מבינה כלום? יענו אהבלה מוחלטת שמבינה רק 1 מתוך 22. יענו סתומת על? ודבר אחרון. אני אחד מעשרות אלפי קוראים שהולכת אותנו שולל בשנים האחרונות וגרמת לנו הפסדים ניכרים ועד אובדן הרכוש בכלל. אני מניח שזה מביא לך סיפוק רב ואם עדיין לא הגעת לסיפוקך די צרכך. את ניגשת לסמרטוט שלידך ומביאה לו סתירה אדירה סתם כך והוא לא מבין מדוע ואף לא שואל.. ילדים אין כי מי יסכים להיוולד אצלך? שיהיה לך המשך יום נעים ונפלא.
איגור 19/02/2016 16:39 לאחת ש
אוהבים אותך נבלה.
15 בר 19/02/2016 09:54 ירידות
צר לי אייל אבל אני מנתח את השווקים בצורה שונה ב2008 הזרימו המדינות הקפיטליסטיות כמויות גדולות של כסף לשווקים כדי לחלץ את מדינותיהם ממיתון קשה הכסף הזה נמצא כבר בכיסם של בעלי ההון שבעזרתם של שרי האוצר והנגידים שמאפשרים להם לחמוק ממסים יוצר בכל פעם מחסור של נזילות במדינות שמדפיסות כסף מחדש כדי ששוב זה יזרום לכיסם של בעלי ההון ובכל פעם שאנו עומדים מול גל שכזה נוצר מצב של ירידות ואז ממהרים הנגידים להזרים כסף חדש אם הנגידה של ארהב הגברת ילן והנגיד דרגי לא יזרימו כסף חדש בתוך זמן קצר אנחנו נראה ירידות שערים דרמטיות
14 שועל ותיק 19/02/2016 09:46 שכנעת ! אני מתכסה בשורטים !
פשוט בושה. אתה מביך את עצמך ואת הצופים. עדיף להביא קורא בקפה מאשר לגייס את אליוט בניתוח רבעוני על הדאקס...לפי זה אין שום בעיה שגל 4 ירד עוד 30% לפחות ועדיין תתקיים החוקיות.
כלומר 19/02/2016 20:28 כל מספר זוכה- זאת מומחיות (ל"ת)
13 ערן. 19/02/2016 09:44 למה לא להתחיל לספור מ2003?
התמונה המתקבלת קצת שונה. אז התיקון הוא של מהלך העליות מ 2003, והתחתית עוד רחוקה מאד.
אחד מהעם 19/02/2016 11:39 זו הבעיה עם כל השיטה הזאת של גלי אליוט
אתה יכול להתחיל לספור ממתי שאתה רוצה ולהגיע למסקנות שונות לפי רצונך.
12 מפולת 19/02/2016 09:34 מפולת מפולת מפולת (ל"ת)
אנרון 19/02/2016 16:35 שטויות
כולה קריסה
11 אייל ועדי 19/02/2016 09:22 חמודים ומקצועיים. (ל"ת)
יכול להיות 19/02/2016 11:20 אבל אותו נוסח קבוע ואותו אדם ולמה פעמיים? (ל"ת)
10 אייל ועדי 19/02/2016 09:15 חמודים ומקצועיים. (ל"ת)
9 רוני 19/02/2016 09:03 הנבואה ניתנה לשוטים
בלי בושהראה דוגמת טאוואר שמאוד המלצתה עליה.דוגמת גזית גלוב.כיל.וכדומה.והיום אתה ממלא פיך מים
יוסף פותר החלמות 19/02/2016 16:16 זורקים חצים לכל מקום ולאחר מכן מסמנים את המטרה ...
לציבור יש זיכרון קצר וסלקטיבי לכן את הכשלונות שלו החסידים של גורביץ לא זוכרים רק את ההצלחות המעטות ביחס לכשלונות הרבים השווים לניחוש רנדומלי ,כשל נפוץ זה זה נקרא הטעיית ההישרדות .
8 כותב 19/02/2016 08:59 מסוכן, לא להתפתות ולאסוף סחורה עד שאין אישוש לגל עולה.
הגרף היומי של הדאקס מראה התחלת גל מתקן ברמה שבועית של גל יורד הגל היורד הבא עשוי להיות עוצמתי,שימו לב לאגחים ממשלתיים ארוכים הם מהווים אינדיקטור. בקלות ניתן לנתח את הדאקס כשילוב לא מוצלח(מלאכותי) של חמישה גלים עולים. דפלציה מאד מסוכנת במצב של איבוד כלים על ידי הבנקים. רק חסר איבוד אמון של המשקיעים והמפולת בדרך.
7 איתן 19/02/2016 08:56 שוב הולך על שני הכיוונים
שבוע שעבר אמר שלא ראינו תחתית אחרונההיום הוא אומר צדקתי ראינו תחתית אחרונה
6 דוד 19/02/2016 08:50 אייל לו לשקוח את מדד 25 שהגיעה ל560 וכול הזמן אמרתה עלי
אייל כול הזמן אמרתה עליות והבורסה חזרה לרדת עד ל560 וזה אתה חוזר שוב על אותו דבר אייל אלי אתה רוצא להיות נבי אבל ליות נבי אתה צריך ללמוד ארבה
גדולצ'יק 19/02/2016 16:34 לאייל העוד יותר גדולצ'יק שלע תעז לשקוח
ובשביל מה אתה רוצה להיות נבי וללמוד ארבה ושחין?
מורה 19/02/2016 11:07 דוד היקר
אתה אנלפבית רציני לך ללמוד עיברית ליפני שאתה מפרשן בבורסה
5 דוד 19/02/2016 08:44 לאייל מה דעתך על דלק רכב בבקשה (ל"ת)
גדולצ'יק 19/02/2016 16:29 אני לא משתמש בדלק לרכב אז מ'כפת לי.
המצאתי מנוע שמונע על ידי בעירה של צואת פרות. קצת מסריח .אבל האותו טס .
אבשלום קור 19/02/2016 17:55 אהבל מה זה אותו תילמד ליכתוב
שלא יעוף עלך חרה של פרות
4 זרגובוביץ 19/02/2016 08:43 זרגובוביץ
יש אנשים שעוד מאמינים לזרגובוביץ שמאכיל את כולם בחרטוטת שבועיות
ל 4 19/02/2016 12:28 אני חושב שאינך יודע קרוא וכתוב. הסתכל שנית על שמו
והעתק אותו נכון. האם עיוות שמו עשה לך טוב והביא אותך לאורגזמה פראית? האם דיברת באופן אישי עם היש עוד אנשים והם אישרו לך את דבריך?ומה הקשר לחטוטרת שיש עליך בגבך?
3 הברבור השחור 19/02/2016 08:29 בטוח? או שלא?
הברבור רוצה להזכיר לאייל שהוא קבע לנפט תחתית ברורה ב-44 לפני שנה בדיוק. הברבור לא מבין באליוט כי זה קצת מורכב לו, אבל הוא מבין שתיאוריה זה דבר שצריך להיזהר ממנו. הוא גם רוצה להזכיר לאייל שרק לפני כמה זמן הוא אמר שאם יהיו ירידות ה-S&P יכול להגיע ל-1700.
2 EMMA 19/02/2016 08:27 שאלה לאייל : שינוי כיוון פתאומי?
בפעמים הקודמות אמרת ששינוי כיוון מגמה לא מתרחש באופן פתאומי , והיום לפי גלי אליוט אתה משנה דיסקט . לא ראיתה את זה גם לפני שבוע ?
יוסף פותר החלמות 19/02/2016 16:12 בשביל זה אמרתי ניתוח טכני הוא תיאוריה שמציגה ...
רק את העבר הכל בדיעבד גורביץ הולך לפי המגמה ויוצא "צודק" תמיד וכבר טענתי בעבר "גורביץ לא הולך אחרי הגרף אלה הגרף הולך אחרי גורביץ " וזאת מהסביה הפשוטה שהגרף לא יכול לגלם את העתיד שעוד לא הגיע יותר טוב מניחוש רנדומלי .
צדק 19/02/2016 09:41 אין שינוי. המגמה הייתי עליה
לאייל אין שינוי. המגמה תמיד הייתה עליה, וזה הוא תמיד אמר. רק בחודשים אחרונים הוא אמר שיש להיזהר מתיקונים ויש סיכוי לגל ירידות. הוא גם צודק לגבי גל עליות אחרון. זהו גל שיכול להוביל עוד 20-80% קדימה. ואז תיהיה נפילה וכנראה לאזור שאנו נמצאים היום. אז תגיד משבר הבא (כנראה עוד שנתיים). בעוד מספר ימים, במרץ בנק מרכזי מרחיב הרחבה כמותית. אירופה צפויה לעלות חזק עד יום הזה ועוד 10-20 יום אחרי זה. לדעתי כ5-10% מהיום. לאחר מכן העליות תמשכנה אך בשיעורים פחות חדים ולאורך כשנתיים.
יוסף פותר החלומות 19/02/2016 18:26 תמיד בסוף באה הנפילה לא צריך גלי הליוט בשביל זה ...
ולא גלים צונאמים וענני אצימוקו
איתן 19/02/2016 09:01 הוא משחק בניתוח כך שיצא צודק
פעם דקס פעם sp500 פעם תא25 פעם מחפש בסיס לתחתית פעם אליוט ופעם פיבונאצי ופעם רצועות בולינגר
יוסף פותר החלומות 19/02/2016 18:24 אחרי הגלים ,והמתנדים ,פיבונאצי באה הצעקה האחרונה....
של גורביץ זה ענני אצימוקו -
1 משקיע קטן 19/02/2016 08:22 מתחילים להרגיש בהתאוששות שרק ימשיך כך.. (ל"ת)
גדולצ'יק 19/02/2016 16:24 לקטנצ'יק
איזה התאוששות ואיזה נעליים? אז יעלה איזה 78% סואו וואוט ביג דיל.
משקיע קטן 20/02/2016 08:29 לא לתקוף,בכל אופן היה תיקון שבועי לא רע. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש