נעילה בת"א: המעו"ף עלה 0.7%, אל על טסה 9.2%, מניות הגז ירדו עד 3%

ת"א 75 עלה 1.3%, כלכלית ירושלים משלימה זינוק של 20% ביומיים, חלל התחזקה ב-8.5%
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בתל אביב ננעל במגמה חיובית, אם כי מדד הבנקים לא הצליח לעלות. זאת, ברקע למגמה השורית באירופה שם הקאק והדאקס עולים לפי שעה עד 3.4% (למסחר באירופה - לחץ כאן), ולאחר שהניקיי זינק בבוקר 7%. נזכיר כי בוול סטריט לא יתקיים היום מסחר בשל יום הנשיא.
נגיד הבנק המרכזי של אירופה, מריו דראגי נאם אחה"צ בפני הרפלמנט האירופי, ולדבריו מכירת החיסול שנראת במניות הבנקים באירופה משקפת את הרגישות לתחזית הכלכלית. (לכתבה המלאה - לחץ כאן) הבוקר באסיה הנייקי זינק 7.2% ושנחאי איבדה 0.6% לאחר נתוני סחר מאכזבים.
בת"א, מדד המעו"ף סיים בעליות של 0.7%, מדד ת"א 75 קפץ 1.35% (אחרי שטס אתמול 2.8%), ומדד הבנקים דווקא ירד 0.05%, וממשיך לאכזב את המשקיעים בו. לפי שעת הסגירה באחוזת בית הנפט עולה 1.1% ומתקרב (שוב) לרמת ה-30 דולר לחבית.
מדד ת"א 35 -0.56% מדד ת"א 35 1,511.5 -0.56% מדד ת"א 35 בסיס:1,519.95 פתיחה:1,515.47 גבוה:1,515.47 נמוך:1,503.54 תמורה:829,017,627 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.89% מדד ת"א 90 1,058.47 -0.89% מדד ת"א 90 בסיס:1,068.02 פתיחה:1,067.66 גבוה:1,068.44 נמוך:1,056.81 תמורה:117,084,868 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.08% מדד ת"א בנק 2,088.73 -0.08% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,090.33 פתיחה:2,087.7 גבוה:2,090.45 נמוך:2,076.4 תמורה:389,025,345 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א נפט וגז -1.44% מדד ת"א נפט 950.44 -1.44% מדד ת"א נפט וגז בסיס:964.29 פתיחה:962.73 גבוה:963.2 נמוך:949.12 תמורה:15,195,249 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר עומד על 857 מיליון שקל.
בלטו לטובה בת"א: מניית  אל על -4.86% אל על 86.2 -4.86% אל על בסיס:90.6 פתיחה:90.5 גבוה:90.6 נמוך:84.8 תמורה:5,568,814 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  שזינקה 9.2% במחזור החמישי בגובהו בבורסה למרות העליות במחיר הנפט. אתמול קפצה המניה ב-5.5% לאחר שהשלימה נפילה של 32% מהשיא תוך חודש אחד בלבד.
גם  חלל תקשורת -1.32% חלל תקשורת 1,418 -1.32% חלל תקשורת בסיס:1,437 פתיחה:1,437 גבוה:1,434 נמוך:1,400 תמורה:8,265 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טסה בשיעור של 8.5% לאחר שקיבלה חלק מכספי הביטוח על 'עמוס 5', והודיעה כי תקבל את כולם. לכתבה בנושא - לחץ כאן., ו-כלכלית ירושלים עלתה עוד 7.5%, אחרי שעלתה אתמול 12.5% ברקע למכירה ללאומי.
מניות שותפות לוויתן איבדו עד 3.1% על רקע המלצת בג"צ לממשלה להעביר את סעיף היציבות בחוזה הגז - בחקיקה, והדבר בעייתי מבחינה פוליטית. שותפווית הגז שיגרו איום בפני המהלך, שכן סעיף היציבות שאמור לשמור על מחירי גז קבועים ל-10 שנים. (לכתבה המלאה - לחץ כאן) את הירידות הוביל מניית דלק קידוחים יהש -2.62% דלק קידוחים 1,041 -2.62% דלק קידוחים יהש בסיס:1,069 פתיחה:1,063 גבוה:1,063 נמוך:1,038 תמורה:4,581,537 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שירדה 3.1%, כשגם רציו יהש -2.6% רציו יהש 262.6 -2.6% רציו יהש בסיס:269.6 פתיחה:269.6 גבוה:272.5 נמוך:261.6 תמורה:2,697,532 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו-{אבנר יהש} נצבעו באדום.
באסיה המסחר ננעל במגמה מעורבת כאשר הניקיי טס 7% למרות נתוני צמיחה מאכזבים, בעוד שנחאי נאבדת יותר מ-1% לאחר אכזבה מנתוני הסחר. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
עידן אזולאי, אפסילון: "העיניים ימשיכו להיות נשואות לעבר אירופה בכדי לקבל אינדיקציות נוספות לגבי המערכת הבנקאית שם. 'הצהרות ההרגעה' אשר מושמעות על ידי ראשי המערכת שם לא רק שאינן מרגיעות, אלא מלחיצות יותר את השוק. לכן, אני סבור שהשווקים בעולם ינועו בהתאם למניות הבנקים באירופה".
אתמול בת"א המעו"ף התאושש משפל של שנה וחצי שנקבע בחמישי האחרון וקפץ ב-1%, מדד ת"א 75 טס 2.8% ומדד הבנקים סיים יום תנודתי בעלייה של 0.75%. מחזור המסחר אתמול עמד על 549 מיליון שקל בלבד.
ממחלקת המחקר של פריים ברוקר נמסר: "הראלי בסוף השבוע בוול סטריט והזינוק החד במחירי הסחורות רחוק מלפתור את הבעיות הצמיחה בסין ואת הנתונים הלא טובים המגיעים מארה"ב. התנודתיות בשווקים עדיין נמצאת ברמה גבוהה והשווקים הפיננסיים רחוקים מיציבות. לדעתנו – טרם נאמרה המילה האחרונה בשווקים הפיננסיים וללא שינוי פונדומנטלי אמיתי – המגמה השלילית בשווקים תחזור. התיקון מעלה בשווקים מסייע לחזק את הדולר, אך לדעתנו כל עוד המטבע נסחר מתחת לרמת ה-3.9 שקלים – הוא צפוי להמשיך לרדת".
מניות במרכז
חלל תקשורת -1.32% חלל תקשורת 1,418 -1.32% חלל תקשורת בסיס:1,437 פתיחה:1,437 גבוה:1,434 נמוך:1,400 תמורה:8,265 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה לאחר שהודיעה כי כספי הביטוח בנוגע ללוויין האבוד שלה - יתקבלו במלואם. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
לאומי +1.06% לאומי 2,294 +1.06% לאומי בסיס:2,270 פתיחה:2,268 גבוה:2,294 נמוך:2,263 תמורה:131,830,746 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיע כי יבחן המרת זכויות עובדים בהיקף 1.15 מיליארד שקל. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
אפריקה -1.28% אפריקה 15.4 -1.28% אפריקה בסיס:15.6 פתיחה:15.4 גבוה:15.8 נמוך:15.3 תמורה:14,983 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ישראל עלתה לאחר שהציעה למחזיקי האג"ח מתווה להסדר ביניים וזאת 6 שנים לאחר הסדר החוב של החברה למחזיקים. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מודיעין יהש -0.28% מודיעין יהש 903.3 -0.28% מודיעין יהש בסיס:905.8 פתיחה:905.8 גבוה:913.9 נמוך:890.1 תמורה:68,342 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה את תוצאות הגיוס מאמש. המניה איבדה אתמול 6.6% במחזור השני בגובהו בתל אביב, והיום עלתה 5.5% (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
אל על -4.86% אל על 86.2 -4.86% אל על בסיס:90.6 פתיחה:90.5 גבוה:90.6 נמוך:84.8 תמורה:5,568,814 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה מסנטימנט החיובי ועלתה 9.2%, אחרי שזינקה אתמול 5.25%.
כלכלית ירושלים -0.05% כלכלית ירוש 826.9 -0.05% כלכלית ירושלים בסיס:827.3 פתיחה:827.3 גבוה:840 נמוך:820.1 תמורה:762,847 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה גם היום ברקע לדיווח כי לאומי נמצא על סף מכירת השליטה בכלכלית ירושלים ליו"ר פועלים לשעבר, שלמה נחמה. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
{סלקט ביומד} השלימה גיוס פרטי בהיקף של כ-8 מיליון שקל בהובלת משקיעים זרים, והמניה מזנקת במחזורים נמוכים. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
תגובות לכתבה(203):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 126.
    התנגדות בין 1425 ל-1445. בשלב זה קשה לעבור מדרגה זו.
    EMMA 16/02/2016 00:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המחזורים לא גדלים, ז"א קונים לא ממהרים לקנות . כדאי לחשוב על תעודות סל בחסר.
    סגור
  • 125.
    אליום מדיקל
    אנונימי 15/02/2016 18:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאלה לאלפרוביץ: מי יו"ר הדירקטוריון שלך? לא ברור מי היה בעד ומי נגד באסיפה האחרונה. מה זה לא מנדטורי? מה קורה עם הרגולטורים בבורסה. אני מעוניין לדעת מה דעתם של מיטב דש קופות גמל. או שלא איכפת להם כספי הגימלאים?
    סגור
  • 124.
    אליום מדיקל-מתי עסקת הWIRION? (ל"ת)
    אנונימי 15/02/2016 18:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 123.
    שוב מלכודת דבש
    אל על 15/02/2016 18:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה צפוי שזה יקרה בדיוק בעליות לתת אמון למשקיעים ואז בום שלא מתעוררים ממנו היא בדרך להתרסקות ל220 זה השווי האמיתי שלה
    סגור
  • 122.
    אליום מדיקל
    אנונימי 15/02/2016 18:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתי מתבצעת הכפלת מספר מניות מישהו יודע? לא רשמו במאיה. ולא לשכוח ב17 החודש צפויה תגובת FDA לאינדיקציית רגליים של WIRION.
    סגור
  • 121.
    למה אל על טסה???????????????????????????????? (ל"ת)
    אל על 15/02/2016 17:31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • כי היא זולההה (ל"ת)
    תמחירן 15/02/2016 19:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אלעל
    רועי 15/02/2016 18:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מעריך שתוך שבועיים יתפרסמו הדוחות אמורים להיות לה דוחות חזקים. אלעל גם לא תלויה בנפט לתווך הקצר כיון שהיא מגדרת את הנפט
    סגור
  • למה לא?
    הטייס 15/02/2016 18:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שם המחשק הוא נפט נמוך לאורך זמן ולא נפט 30 מול 35. ברמות האלה אל על צריכה להיות בכלל 500. היריד בשבועיים האחרונים לא הייתה קשורה לתיקון אלא לסנטימנט השלילי בשווקים ברגע שנהייתה הקלה כל אלה שרצו להיכנס נכנסו. עכשיו חוזרים לעלות.
    סגור
  • 120.
    בזק
    המבין 15/02/2016 17:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אמרתי בתחילת השבוע להכנס ועד עכשיו עלתה 5%. זו רק ההתחלה מציע לכולם להיות בפנים
    סגור
  • טען עוד
  • 119.
    כיטוב 10% עלייה ביומיים סוף סוף אחרי שירדה 77%
    פניני 15/02/2016 17:03
    הגב לתגובה זו
    5 2
    והיא ראוייה לזה ללא ספק
    סגור
  • 118.
    איך בדיוק עולה המעו"ף במקביל לאירופה? (ל"ת)
    לביזפורטל 15/02/2016 17:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 117.
    קראתם את הלינק בהודעה 81? במיוחד המשפט שדקסל
    כיטוב 15/02/2016 16:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    וכיטוב השלימו את קו הייצור לתרופה.....
    סגור
  • 116.
    דיסקונט חזר לפעול-למה לכל הרוחות לא יכלו לעשות
    ????? 15/02/2016 16:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את זה אחרי צהריים?
    סגור
  • מי אלה בכלל הלקוחות? (ל"ת)
    נוח להם באמצע היום 15/02/2016 16:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 115.
    מישהו יודע מתי אלעל מוציאים דוחות? (ל"ת)
    אני 15/02/2016 16:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 114.
    בורסה מכורה ומווסתת ע"י הבנקים. גועל נפש (ל"ת)
    דוד 15/02/2016 15:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 113.
    דיסקונט
    נ 15/02/2016 15:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חברה מה עושים עם האתר של דיסקונט לא מוכרים ולא קונים תביעה
    סגור
  • 112.
    מניות ביו למעקב מחר בנאסדק:
    ביו 15/02/2016 15:52
    הגב לתגובה זו
    4 0
    IMNP SPHS KTOV IMNP יום רביעי רצוף של עליות,למעהש עלתה בכל יום שבוע שעבר כולל שישי. תוצאות ניסוי צריכות לצאת בכל רגע.
    סגור
  • IMNP
    אפי 15/02/2016 16:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הניסויים יצליחו מה הצפי לאן תגיע המניה? כמה תעלה?
    סגור
  • IMNP לינק נוסף,תוצאות החודש וסופיות חודש הבא
    ביו 15/02/2016 16:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT02226146 ראה באמצע העמוד.
    סגור
  • הערה נוספת IMNPיותר לטוחח קצר,SPHS KTOV
    ביו 15/02/2016 16:49
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מומלצות יותר לטווח בינוני,משהו כמו שלושה חודשים ויותר, אלא אם כן תצא הודעה לפני כן על שיתוף פעולה עם חברת פארמה גדולה.
    סגור
  • קבל קישור, כרגע שווי השוק רק 16 מיליון שזה נמוך מאד
    ביו 15/02/2016 16:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://bionap.whotrades.com/blog/43245578393
    סגור
  • 111.
    אלעל
    צביקה 15/02/2016 15:49
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עוד פעם מנפחים את הבועה חח
    סגור
  • חחחח
    ןוווו 15/02/2016 17:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחח
    סגור
  • 110.
    "סוחרים סוגרים פוזיציות שורט",כך מדווח
    סוחרים 15/02/2016 15:47
    הגב לתגובה זו
    2 12
    בביזפורטל לגבי העלייה שממשיכה גם היום בנפט.השלב הבא סגירת השורטים על מניות לדעתי
    סגור
  • 109.
    אמרתי אתמול לא לקנות בנקים הם פח אשפה (ל"ת)
    סוחר חתיך 15/02/2016 15:47
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 108.
    יום שלם שהאתר של דיסקונט מושבת
    שערוריה 15/02/2016 15:39
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא זכורה לי שערוייה בסדר גודל כזה כבר שנים רבות
    סגור
  • 107.
    המשך ל18 שלנו. אתרוש שלום רב.
    א100+אבירם. 15/02/2016 15:39
    הגב לתגובה זו
    23 3
    ניתקלנו בכתבה שכנה ב:"זה כנראה הדיווח שמתדלק..". אז:יסלחו לנו החברים המלומדים..אך..מקריאה במקור בעתונות השוויצרית שצוטטה מפי Reuters..אומר בעדינות ..העתונות השוויצרית לא יודעת ולא שמעה בדיוק את הדברים שדווחו בשמה כביכול..את רוייטרס לא טרחנו לקרוא מסיבות שונות ומשונות. ולעניין הדיווחים והספקולציות שלכם על הנתונים האומללים לגבי סין ויפן הבוקר והערכה שהבנקים הסינים והיפנים יתערבו..הרי כבר למדנו מההסטוריה המודרנית שגם אם תהיה התערבות ..אינה ראויה ואינה פרקטית ורק עשו המצב יותר גרוע. וגם הנושא של כמה שהנתונים יותר גרועים..הרי יותר טוב לשווקים. עבר זמנם. ובנוסף: סעודיה וקטאר הן On the face וגם אם רוכשות מעט מהאיגרות ..זה כמו כוסות רוח למת. אותו כנ"ל לגבי רכישות Ecb של אג"ח גרוע איטלקי..זה המיץ של הזבל. ואחרונה נורתה: בכתבה שכנה נוספת אנו מקבלים את בשורת המילניום שדראגי מECB ינאם בשעה 16וכנראה ניצטרך לקבלו בתשואות ושאגות שמחה(תוספת שלנו) אז אתרוש..נא להיכנס לפרופורציות וזאת אף למרות שבחור חביב ויקר טוען כאן כל יום שאתם מניעים את גלגלי כלכלת העולם..(משהו בדומה)ערב טוב.
    סגור
  • 106.
    למחזיקי אל על
    ביו 15/02/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל הכבוד. שנה שעברה 400% וממשיכה לעלות. מצפה לדבר דומה בכיטוב השנה.כמובן שזו דעה אישית בלבד ואין לראות בה משום המלצה שלהיא
    סגור
  • 105.
    כיטוב שוברת 50 משהו קורה
    כיטוב פארמה+++++ 15/02/2016 15:35
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תגיע ל 500 אחרי שתרכש או לפני שתצא לשוק לדעתי. גם אז שוויה יהיה עדיין בדיחה לעומת הרווח הנקי הצפוי ממכירת תרופה שהופחתו לה כל הסיכונים.אותה תרופה מנכרת (עם הסיכונים) ב 2.7 מיליארד דולר בשנה. כיטוב נסחרת פחות מ 10 מיליון אפילו מתחת לרמת המזומן ולא צפויות לה יותר הוצאות מיוחדות כי שלב 3 הסתיים ומינהל התרופות כבר אישר שלב 3 אחד בלבד.
    סגור
  • פעם לימדו אותי שמנייה שקופצת ב 7% לא חושבים פעמיים (ל"ת)
    והמבין יבין 15/02/2016 16:00
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 104.
    כיטוב בארה"ב הודעה 81 מסוף השבוע-הסיבה לראלי? (ל"ת)
    כיטוב 15/02/2016 15:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 103.
    הגיע הזמן של מניות הגז
    ישראל 15/02/2016 15:31
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ממחר מתחילים במסע עליות אם לקנות זה עכשיו במחיר שנצחק עליו עוד חודש.. בג"ץ לא יכול לבטל את המתווה נקודה. והמתווה לא יעבור לחקיקה משמע בגץ יעבירו את המתווה בעל כרחם.
    סגור
  • מחר מסע ההלויה,בית המשפט רמז שהמתווה לא חוקי.סוף.
    שמטוב 16/02/2016 06:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כאשר עושים עיסקה עם חזירים קפיטליסטים שום דבר לא טוב. אפילו היה המתווה עובר, אזרחי ישראל לא היו מרוויחים ממנו כלום חוץ ממיסים נוספים שיממנו את המתווה. עשירים לא משלמים מיסים, תכניס זאת לראש. העשירים רק לוקחים כסף ומעלימים רווחים על ידי העברת הרווח מכיס לכיס, הם מצהירים שהם מפסידים לכן לא משלמים מס.
    סגור
  • לדעתך ביבי נותן הוראות לשופטים והם חייבים למלא אותן
    שמטוב 15/02/2016 19:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תצא מזה. כולם מבינים שמתווה הגז לא יצא לפועל (אפילו אם היה יוצא לפועל לא היה יוצא מזה כלום).
    סגור
  • כלכלן אומר-מניות הגז יעלו-הודעה 68 (ל"ת)
    בהצלחה 15/02/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 102.
    כיטוב האם ניתן לדעת את שער הקנייה של בעלי עניין?,לפי
    תודה 15/02/2016 15:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במידע בבפיזפורטל בשלושת החדשים שיעור האחזקות שלהם הוכפל,השאלה באיזה שער?
    סגור
  • 101.
    כיטוב
    רון 15/02/2016 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מי שניכנס למנייה שם כספו על קרן הצבי. המנייה כרגע עולה מעל לארביטראז'בגלל עליות בבורסה ב ת"א .מחר תחזור לשער 45 ובהמשך תדרדר לשער 40 אג' !
    סגור
  • 100.
    מהלך מסחר
    מקצוען מעוף 15/02/2016 15:06
    הגב לתגובה זו
    3 4
    קו התנגדות למעוף ב 1420- 1425 . משם מהלך ירידות חד שוב לכיוון 1380 -1385
    סגור
  • אבל . ירידות ל1000. וזה כשלב ראשון. (ל"ת)
    יש משהו בדבריך 15/02/2016 17:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • יש הסבר למהלך שכתבת? (ל"ת)
    למקצוען מעוף 15/02/2016 15:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • הוא סתום
    רמי 15/02/2016 18:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואתה מאמין לטיפש
    סגור
  • 99.
    הבנק היחיד במדינה ש"משדרג" באמצע המסחר את האתר
    אתר דיסקונט נפל 15/02/2016 15:03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יש לי הרגשה שאם אף בנק לא משדרג באמצע היום זו פשוט מלחמה בין ההנהלה והועד ולמה ההנהלה שותקת? איך כמהפעמים בחודש האתר נופל?
    סגור
  • יתכן ששידרג בלילה אבל הייתה תקלה ביום. (ל"ת)
    שמטוב 16/02/2016 06:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 98.
    אם על על עלתה 300% אז בזן גם צריכה לעלות
    בזן 15/02/2016 14:44
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לפחות 150%
    סגור
  • 97.
    דיסקונט מודיעים באתר שהם משדרדים את האתר-ביזיון
    אתר דיסקונט-יש CASE 15/02/2016 14:40
    הגב לתגובה זו
    5 0
    את זה עושים בלילה ולא בשעות המסחר? עכשיו זה במודע וזה לא תקלה טכנית שהם יכולים לטעון שאין על זה שליטה.
    סגור
  • להכנס מה הבעיה דיסקונט מפרסם שטויות (ל"ת)
    לפרסומות באתר אפשר 15/02/2016 15:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לזה אתה קורא case ? זו שחיתות (ל"ת)
    ל 97 15/02/2016 15:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • CASE הכוונה ניתן לתבוע. (ל"ת)
    אתר דיסקונט 15/02/2016 15:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 96.
    לבדוק דחוף למה כל שני וחמישי אתר דיסקונט נופל (ל"ת)
    למפקח על הבנקים 15/02/2016 14:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 95.
    דיסקונט- "זמנית לא ניתן לספק שרות זה"
    כלכלן 15/02/2016 14:17
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אחרי שעה שהאצר לא פועל רק עכשיו נזכרו לשים הודעה. שמשאירה טעם רע. סוגר את החשבון שם,נשבר לי מהם.
    סגור
  • משדרגים לטובתם שמים טונות של פרסומות (ל"ת)
    לכלכלן 15/02/2016 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 94.
    בנק דיסקונט-האתר נפל וזה קורה הרבה-פונים לרשות ני"ע
    איפה הרשות 15/02/2016 14:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לבחון את תנאי הרישיון של הבנק חספק שרותים באמצעות האנטרנט.לא יתכן שרואים דברים כאלה.
    סגור
  • 93.
    לפחות 1.5% בסיום לא לדאוג
    אא 15/02/2016 13:55
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אחרת הם ימחקו
    סגור
  • קניתי כמות של קולים. (ל"ת)
    חיים 15/02/2016 14:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מי יימחק? (ל"ת)
    ל 93 15/02/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 92.
    אתר דיסקונט כרגיל נפל (ל"ת)
    צבי 15/02/2016 13:36
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • חרא של בנק. (ל"ת)
    עזבתי 15/02/2016 14:29
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • דיקונט יפסידו לקוחות רבים אם זה יימשך ככה
    דיסקונט בושה 15/02/2016 14:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    וזו לא הפעם הראשונה שהאתר נופל. זה קורה יותר מידי פעמים בזמן האחרון
    סגור
  • הם פשוט מצפצפים על הלקוחות (ל"ת)
    לצבי 15/02/2016 13:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • ביום מוסיפים עוד ועוד פרסומות בטח יפול (ל"ת)
    לצבי 15/02/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • משדרגים את אתר הבנק לצורך קידום לשם כך האתר לא זמין
    לקוחות יקרים דיסקונט 15/02/2016 14:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מקווים שתהנו מהשרותים החדשים לא משנה אם ייגמר המסחר גם ככה אנחנו לא ממש דואגים לכם רק לעשות כסף מפרסומות שמעודכנות באמצע היום
    סגור
  • רק פרסומות כאילו זה ערוץ טלוויזיה (ל"ת)
    זבל של בנק 15/02/2016 14:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • דיסקונט מטעה-מתחייבת לספק שרות ובפועל הלקוחות
    אא 15/02/2016 14:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הולכים אותה.
    סגור
  • 91.
    איזה מלחמות של גנבי המעוף לא לתת למעוף לעלות
    שבי 15/02/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ראו את ההבדל. המדדים בארהב עלו בשישי 2% וזאת אחרי שביום חמישי המדדים ירדו בקושי 0.3 ,בנוסף היום החוזים כבר טסים עוד 1.5% ואילו בישראל ביום חמישי התרסקנו 2.75 וביומיים האחרונים מתקנים בקושי 1.8% עם גלום שלילי לאורך כל המסחר. הגנבים רוצים ירידות , יאלה ירידות
    סגור
  • הם ממתינים לפתיחת המסחר מחר בארה"ב
    הסוחרים זהירים 15/02/2016 13:46
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אם העליות שם ימשיכו אז אנחנו בקפיצה אחת חוזרים למעוף 1430
    סגור
  • ולא נעליים
    לא הימתנו 15/02/2016 17:34
    הגב לתגובה זו
    14 1
    אם טרם הבנת את הסיסטמה. אנחנו מקדימים את העולם כמעט תמיד בשני צעדים. אך. ניפול הרבה יותר מהעולם עקב נסיבות מצבנו במרחב והוצאות ממשלה בלתי אפשריות כמעט ש50 אחוז הולך לבטחון והכנסות דלות יחסית עקב אי הקפדה יתרה על ההון השחור. אל תצפה להרוויח בעולם ובטח לא כאן. עד כה קיבלת רק דוגמית
    סגור
  • אתה מדבר שטויות
    אחי.. 15/02/2016 18:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1. אנחנו רק נגררים ולא מקדימים 2. לא ניפול אם בחול לא יפלו קודם 3.תקציב הביטחון מהווה כ 6% בלבד.
    סגור
  • מחר יפתחו פערי ארבטרז לאור הזינוק הצפוי בארה"ב
    קרב אבוד 15/02/2016 13:43
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לדעתי סוף היום הם מתכסים
    סגור
  • בארה"ב?
    זינוק 15/02/2016 17:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה רציני?
    סגור
  • 90.
    בורסה עלובה בארץ תעברו לארהב-אין מה לחפש פה.
    זבל 15/02/2016 13:19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ראלי בכל העולם,ואצלנו אפילו לא תקינו את הירידה של כמעט 35 ביום חמישי.
    סגור
  • 89.
    הנפט חצה את ה 30 דולר מפה ימשיך לעלות (ל"ת)
    סוחר 15/02/2016 13:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 88.
    ראלי עצום מתחיל,הזהב צונח, הנפט מזנק 3.5%, כל הבורסות
    כלכלן 15/02/2016 13:10
    הגב לתגובה זו
    4 2
    טסות וזה הולך ומתחזק.
    סגור
  • ראלי אצלנו ל קורה (ל"ת)
    גל 15/02/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 87.
    בונוס כלכלית כיטוב ואלון ריבוע כחול
    צדוק 15/02/2016 13:08
    הגב לתגובה זו
    6 1
    שוות בדיקה לדעתי בימים הקרובים קפיצה בכל אחת מהן.בהצלחה לכולם בכל.
    סגור
  • 86.
    דשדוש ועוד דשדוש לא מבשר טוב (ל"ת)
    צבי 15/02/2016 13:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 85.
    העוקב אחר הזקן
    עוקב אחר 15/02/2016 12:58
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אמש הצהרת חגיגית בבטחון מלא קבל עם ועדה בגרנטי מלא ובחזה נפוח מחשיבות שמדד שנחאי יטוס מעל 2880. לא רק שלא טס אלא ירד וטעית והיטעת כרגיל רק בקרוב ל 6%. איני מאמין שאתה טיפש או מאפיונר או שקרן. נהפוך. נראה בחור רציני. אבל. הקביעות הפסקניות שלך ושל חברך, ולא רק בימים אלו, גם הרבה שנים בעבר היו לצנינים בעיינינו. ועשו ועלולות לעשות נזקים לתמימים שהולכים אחריכם. אז אנא בטובך. זיכרוני בגילי המופלג חד כתער גם בלי המחשב שלידי. אל תצא בהנפצות אלא אם כן אתה בטוח ב101% ואני משוכנע שכוונתכם לסייע. אז. הצניעו לכת וכך ייטב.
    סגור
  • אתה מסלף את דברי
    עוקב אחרי הזקן חכם 15/02/2016 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 6
    זה לא רציני לתת תחזית ליום אחד ואני לא נוהג כך. כן, אני עדיין חושב שמדד שנחאי בדרך חזרה ל- 2880 ושגם הסנופי בדרך חזרה ל 1950 ושגם הדקס יתקרב חזרה ל 10000. אבל צריך לקחת את ההערכה שלי בערבון מוגבל כי יש עוד אלפי סוחרים בעולם לא פחות טובים ממני...חחחחחחחח. לדעתי יותר חשוב להמתין ולראות מה ירשום הזקן חכם בסיום גל העליות הקרוב.....
    סגור
  • אבל כתבת מחר. אז איזה סילוף גיסנו?
    עוקב אחר העוקב 15/02/2016 17:26
    הגב לתגובה זו
    12 0
    עזוב את זקן במקומו ואל תמתין. עקבתי אחריו שנים וגם אחר ההתקתשות עם גרינברג שדירדס אותו.וגם שנים צעק נפילות נפילות. שבאמת היו צריכות להגיע לפי המצב. אבל די טעה בעיתוי ותיזמון.דבר על עצמך ודייק בדבריך. היצמד אליהם ואל תערבב כמו אחת ש. אתה ממש לא בליגה שלה ואל תעיז להיכנס לשם. אתה בחור טוב ורציני. אך. הקפד לדייק בדבריך ואיני דורש ממך להיות חזאי עם קליעות 99%. הבא לי 51% בולים לאורך זמן ואהיה מרוצה. ואני חוזר להתחלה. על שנחאי דיברת להיום. על סנופי ודקס דיברת עד סוף החודש. בשנחאי פיספסת ולגבי השניים האחרים לדעתי תפספס גם כן בגדול. וחוץ. מה גילך חבר יקר אשמח לשמוע. חחחחחחחח שלך מוזר בולא במקום. ולבסוף. עקוב אחר עצמך ואל תחפש מנטורים ויודעי סוד ובטח לא בשוק ההון. ועוד פעם לבסוף. אתה אחלא אדם(לדעתי בן 68)נשתמע מחר כנראה במדרון.
    סגור
  • 84.
    שאלה איפה עדיף לקנות כיטוב בארץ או בארה"ב?
    למומחים 15/02/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האם יש מצב שבעלי מניות עוברים לרכוש אותה דווקא בארה"ב תחת הסמל KTOV?
    סגור
  • 83.
    הודעה 68, מניות הגז: שווה לנצל הירידות,צפויות לזנק
    חשוב 15/02/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בעקבות המשך עליית מחיר הנפט, ממשיך לטפס עוד כ 2.5% נכון לרגע זה. עליית מחיר נפט מעלה את הכדאיות לרכישת גז טבעי.
    סגור
  • מניות הגז יורדות ב- 2.5 אחוז היום בגלל שמתווה הגז יבוטל
    שמטוב 15/02/2016 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ביבי לא מסוגל להעביר את מתווה הגז בחקיקה מלאה כי אין לו מספיק תומכים בכנסת. בית המשפט רמז על כוונתו לחייב חקיקה הנוגעת לסעיף היציבות כי זה סעיף לא חוקי ללא חקיקה. בית המשפט _רומז_ על כוונתו לחייב חקיקה מלאה רק כדי לתת לביבי זמן להתעשת.
    סגור
  • עם חקיקה או בלי חקיקה הם יעלו אם הנפט ימשיך לעלות (ל"ת)
    כלכלן 15/02/2016 13:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • הנפט או החברות.
    דוב 15/02/2016 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אתה אומר להשתחרר משורט ממונף רציו לאחר קרוב ל100% רווח? אתה יודע מה? התחרטתי. אני מגדיל.
    סגור
  • 82.
    בונוס
    יוסי 15/02/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הסבלנות משתלמת. בהצלחה
    סגור
  • בונוס
    דור 15/02/2016 15:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קניתי!! שווה יעד 75
    סגור
  • 81.
    Kitov saves time and money by filing combo pill through
    כיטוב 15/02/2016 12:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    By Melissa Fassbender, 11-Feb-2016 Kitov Pharma says filing combo therapy for US FDA review will take less than three years and cost less than $12m thanks to 505(b)(2) pathway. http://www.in-pharmatechnologist.com/Regulatory-Safety/Kitov-saves-time-and-money
    סגור
  • 80.
    כיטוב מה קורה פה-בעלי עניין קנו בטרוף-קישור
    ביו 15/02/2016 12:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    http://www.bizportal.co.il/biomed/quote/stakeholders/765016 זה היה הרבה מעל שער 60
    סגור
  • 79.
    קנו מניות ודקסי, ראו מחזור ,השורט הולך להמחק (ל"ת)
    מיקי גורן 15/02/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 78.
    אין שוק דובי ולא היה, עבדו עליכם (ל"ת)
    קובי 15/02/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • אני הדוב
    דוב 15/02/2016 17:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הייתי ואני כאן ואהיה פה כמה שנים. עד היום יש דברים שירדו בעולם 20.30.40.50 אחוז. וזה אין דובים? אז מכאן עוד נגלה של 20 עד חמישים אחוז.הפסקה וכך הלאה
    סגור
  • 77.
    שורטים חשופים כעת לסיכון בלתי מוגבל
    כלכלן 15/02/2016 12:24
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מיותר לציין למה שזה יוביל בימים הקרובים.
    סגור
  • 76.
    לקחתי לונג פי 3 על הדקס ונאסדק
    משקיע קטן 15/02/2016 12:17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יאללה עליות לימים הקרובים
    סגור
  • מקופח מכאן ומכאן
    שלא ציצ'א 15/02/2016 18:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז תיצ'א מהר...חחח
    סגור
  • 75.
    הנפט מזנק עוד 3%,העליות מתחזקות באירופה
    ואו 15/02/2016 12:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    להדק חגורות,עוד מעט קפיצה משמעותית בעליות
    סגור
  • 74.
    הפט מרים מראש שוב,מקפץ 1.8% אחרי שבפתיחה
    כלכלן 15/02/2016 11:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נשאר ללא שינוי
    סגור
  • 73.
    הפתיחה הירוקה תקועה הרבה זמן (ל"ת)
    דודו 15/02/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 72.
    למי שלא הבין היום שורט סקוויז, שורטים יאלצו לסגור
    לשים לב 15/02/2016 11:46
    הגב לתגובה זו
    4 1
    פוזיציות כי הם חשופים כעת להפסד אדיר.
    סגור
  • 71.
    1.5%-1.7% בסיום (ל"ת)
    היום 15/02/2016 11:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 70.
    תרחמו עלינו, קיבלנו+מקבלים סטירות לחי, אנו טיפשים-שורטי (ל"ת)
    קובי 15/02/2016 11:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לקובי
    רם השורטיסט 15/02/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רחם עלי בבקשה. אני מעוניין לשאול ממך או מחבריך כל סכום וכמות בלי הגבלה לצורך הכפלת ושילוש כמות השורט. אם יש השאר אמצעי קשר. נא בכפולות של 5 מליון שקל לעיסקה.
    סגור
  • 69.
    העליות מתחזקות באירופה דקס כבר 2.65% (ל"ת)
    כלכלן 15/02/2016 11:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 68.
    מומלצות,(חובה לקרוא) בנקים ממשיכים לטוב באירופה היום,
    כלכלן 15/02/2016 11:41
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מניות ביו שירדו חזק בגלל הירידות החדות כמו בונוס, כיטוב מניות אנרגיה ממולצות וגם מניות גז, כי הנפט בדרך לגל עליות מטור, גם בגלל opec שעומדים להכריז על קיצוץ תפוקה וגם בגלל אישור בסין לילד שני,סין הולכת לטוס חזק אחרי שירדה מעל 50%
    סגור
  • חודש בשנה.
    סיני שעובד כאן 15/02/2016 16:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    טמבל. יש לי ארבע ילדים.
    סגור
  • כל מילה בסלע (ל"ת)
    שוש 15/02/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • שמך בר מקיצור רבקה ?
    לשוש 15/02/2016 17:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה סלע ואיזה נעליים.
    סגור
  • 67.
    מודיעין
    .אליה 15/02/2016 11:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בתי השקעות קונים בטירוף.
    סגור
  • 66.
    כן פייט
    Amer 15/02/2016 11:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בדרך ל - 500 נק'...שלא תגידו שלא אמרתי
    סגור
  • מה קורה ?
    tupw12 15/02/2016 13:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יארכו או לא זאת השאלה ?
    סגור
  • 65.
    4% עולה ארה"ב מחר אחרי מה שקרה הלילה במזרח
    טומי 15/02/2016 11:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלא תגידו לא אמרנו לכם.
    סגור
  • 64.
    מניית אפיו חוזה ענק עם מוטורולה
    מי שלא שמע וקרא 15/02/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    APIO מודיעה היום ש-Motorola Solutions, ספקית מובילה של פתרונות ושירותים קריטיים למשימה ללקוחות בתחום בטיחות הציבור וללקוחות מסחריים, מינתה את Vaninga & Investimentos Limitada, שנרכשה לאחרונה על ידי Athlone, כמפיצת ערך מוסף שלה במוזמביק.
    סגור
  • 63.
    אנו בשינוי מגמה, צורה לגורביץ ותטא 1 - לא מבינים מהומה (ל"ת)
    ערן 15/02/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 62.
    היה שוק דובי,,,אז היה...חחח חייכו שורטיסטים -אכלתם אותה (ל"ת)
    ערן 15/02/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • קיביני מאט אכלתי אותה ב200.000 שקל.
    שורטיסט שאכל אותה 15/02/2016 16:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שהירווחתי 5.5 מליון שקל מאז 2009 ועומד להרוויח ממחר לדעתי בערך יעני 15.000 שקל ליום ביום גרוע. איזה שורטיזם מנייאק אני.
    סגור
  • 61.
    קניות יפות של קולים ודקס לונג פי 3 מאמינה שנמשיך עוד 10 (ל"ת)
    אווה 15/02/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • גם אני רכשתי דאקס פי 3 כמה זמן מומלץ
    אחד ששואל 15/02/2016 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להישאר בתעודה זו?התעודה קסם ממונפת
    סגור
  • 60.
    מודיעין
    ריטש 15/02/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגמור בעליה של20+
    סגור
  • 59.
    הםפ טיפשים השורטיסטים, לא מבינים כלום כמו מנכל תטא1 (ל"ת)
    טומר 15/02/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 58.
    הולכים לתקוע השורטיסטים ותעודותיהם, מיסכנים, שיכאלו ק.. (ל"ת)
    טומר 15/02/2016 11:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לבחור שאפילו את שמו לא יודע לכתוב.
    רן 15/02/2016 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חדל קשקשת במבי.
    סגור
  • 57.
    מודיעין
    כלכלן 15/02/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כסף ברצפה
    סגור
  • אתה עגל (ל"ת)
    לחלחלן 15/02/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    קניתי לונג פי 3 דקס, ו15 קולים. ימשיכו העליות? (ל"ת)
    ויקי 15/02/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 55.
    לא לדאוג גם מחר נעלה (ל"ת)
    סאמי 15/02/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 54.
    קנו כל הלונגים, בדרך ל 10 ימי עליות (ל"ת)
    סאמי 15/02/2016 11:26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1421 היום לרשום (ל"ת)
    עלא 15/02/2016 11:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 53.
    היו צריכים להכניס מנתחי שוק דבלים לכלא, טענו מגמת ירידה (ל"ת)
    יעקב 15/02/2016 11:26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • הבאנו לך 50 אחוז למטה.
    מנתח שוק דביל 15/02/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נחים קצת ואז נמשיך. אז מה הקשר לכלא? מה סך הכל רצינו? שתינו לך ת'כסף. נחים. ואז ניקח לך ת'תחתונים.
    סגור
  • 52.
    קנו לונג דקס ולונג נסדק (ל"ת)
    עזרא 15/02/2016 11:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 51.
    קנו פרוטרום,בזק ובנקים,אנו בדרך למעלה וחזק, כך גם אירופ (ל"ת)
    מני 15/02/2016 11:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 50.
    הןלכים לעליות מטורפות, וחיסול שורטיזם דפוקים (ל"ת)
    ליאור 15/02/2016 11:22
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • די . נמאס כבר להרוויח. יש מספיק עד 120 והרבה יותר.
    שורטיזם דפוק. 15/02/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עם כמה כפיות ומזלגות אפשר לאכול קוויאר כל היום. מוכן לאפשר לך קצת לאכול לחם ומרגרינה ליום יומיים. שורטיזם דפוק.
    סגור
  • גם הנפט בדרך לזינוק, שכל השורטיסטים העלובים ידפקו
    כלכלן 15/02/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הם לא מבינים שהם עומדים להמחק סופית. הנתונים בסין והזינוק היום בטוקיו והנסיונות להעלות את מחיר הנפט, הכל תומך בעליות מטורפות אחרי 30-405 ירידה. לדעתי הולכים לשבוע שבועיים של עליות
    סגור
  • 49.
    השוק בדרך לשיאים חדשים, מהפך, לאט אבל בטוח. (ל"ת)
    ירון 15/02/2016 11:21
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 48.
    פניה ליאיר ואביגדור
    בני 15/02/2016 11:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מאות אלפים מצפים מכם להתעלות מעל שיקולים פוליטיים צרים ולהודיע שתומכים המתוה הגז . אחרת ייגרם הפסד של מיליארדים למדינה . והרי המדינה מעל הכל , לא???
    סגור
  • לא. האזרחים מעל המדינה. והם כנראה לא תומכים. (ל"ת)
    לבני 15/02/2016 12:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 47.
    לעשות הפוך מתטא וגורביץ-לונגים (ל"ת)
    בני 15/02/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 46.
    מנכ"ל תטא 1 יהפוך לתטא 2, א מבין בשוק כלום, זורק ירידות (ל"ת)
    בני 15/02/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לבני בום
    אבי 15/02/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם הוא זורק אז כח הכבידה תמיד יוריד זאת לתהומות. אז מה אתה מקטר?
    סגור
  • 45.
    בעיקר דקס ונסדק פי 3 (ל"ת)
    מיכאל 15/02/2016 11:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 44.
    קנו קולים וכל הלונגים, בהצלחה (ל"ת)
    מיכאל 15/02/2016 11:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 43.
    אם הייצוא והייבוא בסין (המכונה בית החרושת של העולם)
    יש לי יש לי יש לי 15/02/2016 11:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יורד מה זה אומר על שאר הכלכלות בעולם? נכון מאד, האטה בכלכלה העולמית . מחיר הנפט שמשפיע על הבנקים ,ירידה בביקוש לסחורות שפוגע במדינות כמו ברזיל וונצואלה רוסיה, כאוס במזרח התיכון(לוב,סוריה עיראק..) , ועוד... נגמרה התחמושת של הריבית (ואם אתם חושבית על ריבית שלילית באירופה וארהב לדעתי זה יהיה סוף הציויליזציה). הבורסות בדרך למטה יהיו עליות תוך כדי כמו שקרה בשאר המפולות בעבר
    סגור
  • 42.
    השורטיסטים לא ישכחו את הימים הללו - קורעים אותם (ל"ת)
    אדי 15/02/2016 11:13
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • קורעים אותי?
    שורטיסט גאה 15/02/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מ 1.1.16 במינוף. 90 אחוז על 700.00שקל קרן. אל תברבר.
    סגור
  • 41.
    גם מחר עליות, היום מעל 1 אחוז (ל"ת)
    שרון 15/02/2016 11:13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 40.
    קנו מניות והרבה . לא לפחד בדרך ליום נוסף דל עליות כולל (ל"ת)
    שרון 15/02/2016 11:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 39.
    הנפט בדרך ל 50 וגם ישבור 100 בעתיד הלא רחוק-סין
    נפט 15/02/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אישרה מתחילת השנה ילד שני אחרי 50 שנה. תעשו לבד את החשבון.
    סגור
  • 38.
    קנו הכל המלצתי דקס לונג,מעוף לונג,ונסדק לונג- לא טועה (ל"ת)
    יוסי 15/02/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 37.
    מקווה שעשיתם הפוך לתטא 1 - שטען ירידות (ל"ת)
    אמיר 15/02/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מי זה תטא? ואם אמר הוא בהחלט צודק. (ל"ת)
    פז 15/02/2016 12:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 36.
    מה קןורה שם מניה טסה (ל"ת)
    אפיו 15/02/2016 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    כבר לא שוק דובי, שבירת 1410 תטיס את המעוף לדעתי
    כלכלן 15/02/2016 11:07
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מעניין
    סגור
  • כבר לא שוק דובי. מה? היינו בכלל בדובי? כמה זמן?
    פוייר 15/02/2016 12:00
    הגב לתגובה זו
    4 0
    וכבר עזבנו? אז מה דעתך להביט קדימה ולראות את עדר הדובים השועט אלינו. ובכלל. דוב מסתער ונלחם הוא אחד החיות החזקות בעולם. וההרס שהוא משאיר גם אחרי שניצח בקרב. הוא לא יאומן. סע לטנזניה לשמורות הענקיות ותבין מה דוב מסוגל לעשות. הוא קורע 10 שוורים בלי להניד עפעף.
    סגור
  • 34.
    להדק חגורות ממריאים (ל"ת)
    כלכלן 15/02/2016 11:05
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • אתה חלחלן לא אמין. יאללא להרגע. (ל"ת)
    פוייר 15/02/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 33.
    זה רק תיקון טכני קטן, הירידות ימשיכו המעוף יגיע ל1200 (ל"ת)
    למכור למכור 15/02/2016 10:57
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • יגיע ל1200 חילוק 2.75. (ל"ת)
    פוייר 15/02/2016 11:55
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 32.
    אתמול והיום רק 1.8% לעומת 5% אירופה בשישי והיום
    ראלי היום 15/02/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    4 3
    ועוד 2% בארה"ב בשישי. עוד לא תיקנו אפילו את הירידה של 2.7% ביום חמישי. יש הרבה לאן לעלות היום.
    סגור
  • יש המון לאן לרדת היום ומחר והיום שאחרי מחר ובכלל בקרוב
    פוייר 15/02/2016 11:54
    הגב לתגובה זו
    5 0
    וברחוק. מה אתה עורך השוואו בכלל?לא תיקנו ולא הזיזו ולא הרימו וחרטא בונא. אם וכשהעולם ירד 70 אחוז בקרוב. אנחנו נרד ב85%. אז נא התרגיע בולשייאדה.
    סגור
  • 31.
    טוקיו מעל 7%, חוזים טסים למרות שאין מסחר היום בארה"ב
    1450 15/02/2016 10:45
    הגב לתגובה זו
    5 5
    נהיה מעל 1450 עד יום חמישי לדעתי.
    סגור
  • 30.
    אפריקה הולכת לטוס בחודשים הקרובים לדעתי
    אפריקאי 15/02/2016 10:39
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מתווה ההסדר הוא דווקא להקדים תשלומים לאג"ח ולחסוך בריביות ולקבל שקט של שנה שזה באופן אוטומטי ירגיע את השוק ויגרום לעליית ערך של החברות הבנות ומצד שני יהיה אפשר למכור נכסים מעל השווי בספרים אין באמור המלצה לדעתי בלבד
    סגור
  • אז יכול להיות ש10.000 שקל
    פוייר 15/02/2016 11:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שנשאר לי יחזור לפי 400 כמו שהיה כשקניתי?
    סגור
  • 29.
    אל על + כן פייט ,המניות שלי סיפרתי לכם במהלך החודש ....
    Amer 15/02/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אל על + כן פייט ,המניות שלי סיפרתי לכם במהלך החודש האחרון שתיהן באופסייד ענק
    סגור
  • אל על
    סוניה 15/02/2016 11:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בעליה 6.5% ...ייש
    סגור
  • 28.
    היום אין הערות / הארות על כיתוב ? (ל"ת)
    איפה הכסף 15/02/2016 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פשוט כיתוב נסחרת באפגניסטן. כאן אין כיתוב. (ל"ת)
    פוייר 15/02/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 27.
    מלאנוקס
    שי 15/02/2016 10:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקדוב מאוד 60 דולר
    סגור
  • 26.
    בעניין הגז - בג"ץ לא החליט עדיין רק שאל שאלה
    שימו לב 15/02/2016 10:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ולכולם ברור שאין פתרון אחר לבד מאישור המתווה
    סגור
  • 25.
    מי שימכור מניות הגז היום יפסיד
    ישראל 15/02/2016 10:16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ביבי כבר החליט לא לקבל את ההמלצה ככה או ככה המתווה עבר..נשארו רק סגירת חוזים
    סגור
  • 24.
    מגדל ביטוח בדרך ל200 ואני אוכל חסה היחידה
    נועםדבורה 15/02/2016 10:10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ממניות הביטוח שיורדת בצורה דרסתית ככה אם היתה 600 ועכשיו כמעט 200 צריכה לעלות 300 אחוז מטורף אך אני מניח שמשהוא לא טוב מתרחש שם וכדאי לשמור מרחק
    סגור
  • לנועם
    פוייר 15/02/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה לך להתענות ולנחש? יש כאן דירקטורית במגדל בשם אחת שמבינה שהיא תגיד לך על הבדיוק כמה עוד ירד . מאז שקנתה לנו זה ירד סך הכל 70 אחוז. סואו ווט? היא הרי ידעה. אמרה.הייתה צודקת וחילקה המשכי יום טוב/רע בקלי קלות. אז שאל את הזקנה. היא מומחית לכזה דבר. אבל היזהר. היא תשכנע אותך שהיה כדאי לך להפסיד 70 אחוז לצורך עליה.
    סגור
  • 23.
    מודיעין
    רמי 15/02/2016 09:54
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רק מודיעין
    סגור
  • שטויות . ומה עם ספיץ ואינסוליין וצירון וכי טוב ומגדל? (ל"ת)
    לרמי 15/02/2016 11:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    מודיעין
    מומחה 15/02/2016 09:34
    הגב לתגובה זו
    1 4
    תעלה. ובצהריים כבר תהיה בעליה של65 אחוז.
    סגור
  • למה אתה ממעיט?
    למומחה 15/02/2016 11:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זרוק במקום 65% > 197%. מ'כפת לך?
    סגור
  • 21.
    לא לרוץ למכור גז המתווה יעבור כך או כך (ל"ת)
    יעקב 15/02/2016 09:30
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • יעקב אתה בטוח מעצם שיבתך בין הקובעים? (ל"ת)
    באמת?? 15/02/2016 11:40
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 20.
    מודיעין
    שמואל 15/02/2016 09:27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אח איזה עסקה מתבשלת בטקסס. המניה תטוס.
    סגור
  • 19.
    בובוס
    עדי 15/02/2016 09:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה שלומכם חברים? איזה מנייה מעולה שנת 2016 שנת בובוס...
    סגור
  • 18.
    והם בשלהם..דוחפים בצורה הזויה את החוזים.
    א 15/02/2016 09:21
    הגב לתגובה זו
    20 2
    מה עוד שארה"ב לא תיסחר היום. המתודולוגיה שכוללת את הרציונל פוקחת עיניים בתימהון. הכיצד? כל המשך של הכחשה או שקר רק יגבירו את הכאוס שהוא כבר עימנו הרבה זמן ובא לידי ביטוי מאיבוד אמון מוחלט בקובעי המדיניות שנותרו ללא כל כלי כלכלי ולא רק להילחם ..ועד השווקים שקפצו..השתוללו..הצפוצצו (אהלן ביז) וזה רק סימפטום וקטליזטור בהמשך הגלישה או ההתדרדרות מטה. קובעי המדיניות והנגידים ושרי אוצר והממשלות ממשיכים לפעול לא רק בלי הבנה בסיסית של חוקי הכלכלה שכל סטודנט שנה א מכיר על בוריים אלא גם ללא שום כל הגיון בריא של תהליכים והתפתחויות שהיו רבות ודומות וזהות בעבר וניגמרו ברע. יש כאן משיכת כבל גמיש עד קצה גבול היכולת..וככל שממשיכים . התוצאות תהיינה הרות גורל. מה עוד שאנו כבר בתוך התהליך והדרך במידרון. בימים אלו מיטב המומחים שזעקו שיאים וימשיך הלאה וכרגע "מרגיעים " עצמם שהגענו לנקודת שפל שמכאן יתהפך. אז..שממש לא. יום טוב.
    סגור
  • 17.
    לעבור עכשיו להזדמנות יהש צפי הודעה במרץ עם קפריסין
    לכל מאוכזבי מודיעין 15/02/2016 09:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרכבת יוצאת לדרך יעד שלי 250 ו400
    סגור
  • 16.
    מעניין מה יהיה כיוון הנפט השבוע? (ל"ת)
    אחד 15/02/2016 09:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • ירוץ תקופה ארוכה מאד על רצועה די צרה.
    ממש לא מעניין. 15/02/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יהיה אט אט פחות ופחות רלוונטי.
    סגור
  • עבורי רלוונטי אני בלונג לפני 3 ימים (ל"ת)
    אחד 15/02/2016 12:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    מתווה הגז
    בני 15/02/2016 09:12
    הגב לתגובה זו
    24 5
    ביבי הודיע שהוא נחוש לקדם את המתווה וידחה את המלצת בגץ מדובר רק בהמלצה ולכן לא להיכנס לפאניקה מיותרת מי שימכור היום יפסיד המתווה יאושר ביספורטל תמיד מגזים בכתבות שלו יום טוב
    סגור
  • צודק לגמרי ...זה ברור (ל"ת)
    יורוליג 15/02/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 14.
    מודיעין
    ריטש 15/02/2016 09:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לדעתי אין גיוס. היא לא צריכה את זה . תעלה עד סוף החודש לשער 2600.
    סגור
  • 13.
    בוקר טוב שכחתם את החוזים
    ספיר 15/02/2016 09:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אחוז למעלה
    סגור
  • מה? (ל"ת)
    אז 15/02/2016 09:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 12.
    החמורים ירוצו למכור גז כאילו הגז ברח מהאדמה (ל"ת)
    יעקב 15/02/2016 08:59
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 11.
    המתווה יעבור ככה או ככה אבל זה לא עוזר עם טיפשים (ל"ת)
    יעקב 15/02/2016 08:59
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 10.
    למעלה
    היום 15/02/2016 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחר רגוע רביעי מפולת חחחח לנחש לוטו יותר קל
    סגור
  • 9.
    תוהה מה היום הזה יביא
    חנה 15/02/2016 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מודה על מה שיש זה לא בלגן - זה חיים אין לנו מושג החיים השמחה והכאב
    סגור
  • 8.
    סעיף היציבות נוגע לשינויי רגולציה לא למחיר הגז! (ל"ת)
    משה 15/02/2016 08:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    לדעתי מודיעין טסה
    שלום 15/02/2016 08:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היום לשחקים זו רק דעתי פוטנציאל גדול עם הוצאות מינימליות
    סגור
  • 6.
    אין צורך להיבהל. הם טרם החליטו ממש
    דוד 15/02/2016 08:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ברור ששופטי בגצ חכמים מלומדים מודעיםולא ירצו לפגוע במרקם העדין של משקיעים יזמים ומדינת ישראל ולא לבטל המתווה שהוא היחידי שטובהם גם מבינים שחקיקה לא יכולה לעבור כעת ואם הכיוון חקיקה ברור שיהיה עיכוב וכנראה יבטל המתווהלכן הם יאשרו וימליצו לבחון גם חקיקה תומכת
    סגור
  • 5.
    לא מחייב, עושים הכל כדי להוריד את ליויתן. (ל"ת)
    בג"ץ ממליץ ,ממליץ 15/02/2016 08:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    גז = נעלם
    גז 15/02/2016 08:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי שהשקיע בבמניות הגז הכסף גז לו .
    סגור
  • צא מהטמטום (ל"ת)
    יעקב 15/02/2016 09:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    VANINGA של חברת אפיו חתמה על הסכם ענק עם מוטורולה
    איציק 15/02/2016 08:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה VANINGA חתמה על הכסם איחסון נתונים עם חברת מוטורולה תקשורת , ההסכם הינו ל5 שנים אם אופציה ל20 שנה . כל שנה תשלם מוטורולה בין 4-40 מליון דולר לVANINGA .
    סגור
  • 2.
    הוא רק צריך לבטל את שישנסקי . ולעשות פיקוח על המחירים
    ביבי נחוש 15/02/2016 08:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכך יסתום לכולם את הפה. שישנסקי זה מס מיותר שמוטל על הלקוחות שזה הצבור. הממשלה תרויח גם ככה ממיסים אין גז בזול וגם שישנסקי. הוא מסתבך בגלל הרצון שלו להבטיח הכנסה גם לממשלה וגם לחברות . זה בדיוק כמו הבנקים עם דמי ניהול חודשיים גם כאשר לא עושים אף פעולה משלמים מס חודשי . לרוב האנשים לא עושים מספיק פעולות אבל מחוייבים בהשלמה של דמי הניהול. ככה עבדו על הצבור שחושב שהוא מורווח. כנ"ל לגבי שישנסקי . יש רווחים מתמלוגים מאבנר ואיפה הכסף וקרן העושר המובטחת. הכסף יגיע להתנחלויות כבבר עכשיו מבטלים הטבות לפריפריה עבור ההתחלויות. ורווחת הצבור אין לה זכר העלו את גיל הפרישה פגעו בהפרשות לפנסיה ע"י מיסים גבוהים. ובעיקר פגעו בחלשים בחברה ובנשים שלא יקבלו בטוח לאומי. אין להם סיכוי למצוא עבודה . יש לביבי דרך נוספת שהוא יכול לבחור בלי לעשוק את האזרחים גם ככה הוא מספר לנו אגדות שהכסף יגיע אלינו ומצד שני פוגע לנו קשות בפנסיה .
    סגור
  • 1.
    היום עליות של 0.50 אחוז,אין מנוס מעליות היום..........
    הצוללן 15/02/2016 08:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ומה26.2 ירידות חדות. בהצלחה לכולם
    סגור