18:01 מניית פייסבוק צללה הלילה במחזור גדול >>

21:06 הנפט קופץ 3% ונסחר מעל 52 דולר לחבית מזה 4 חודשים

18:35 מסיבת העיתונאים שהחריפה את הלחץ הערב במדדים >>

17:06 השערים היציגים: הדולר נקבע על 3.512 שקלים, האירו על 4.170 שקלים

16:41 בולטת באדום - מניית פייסבוק נופלת 2.5% בפתיחה בוול סטריט

15:29 דודו מזרחי מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בקבוצת תנובה >>

14:20 ארדואן על משאל העם בעיראק: "חיילנו ערוכים לתגובה בגבול"

13:38 מניית איידיאו מאבדת 2.55% במחזור ער

13:04 יפן: ראש הממשלה הכריז על הקדמת הבחירות לחודש הבא

12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

רק תיקון או התרסקות? גורביץ' מנתח את המדדים אחרי שבוע סוער - צפו בראיון

המנתח הטכני של Bizportal מסתכל על ה-S&P500, המעו"ף והדאקס - ויש לו מסר ברור ויחסית חריג בנוף
 |  50
זווית טכנית
Share

צילום ועריכה: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

50 תגובות ב-31 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
31 סימון 20/02/2016 18:29 אליוט
לא עובד לא עובד לא עובד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני באופן אישי מחכה לS&P ברמת 2000 נקודות +- וניכנס לאם כול השורטים עד לרמת 1700 נקודות+- אחרי הסיבוב הזה אני יעדכן אותך מה הלאה בהצלחה למנחשים
30 nמשה מ. 15/02/2016 08:46 תאריכים
באתר מופיעים מדי פעם סרטוני TV עם כתבות שלכם ללא תאריך. קשה לדעת ממתי הכתבה והאם היא עדיין רלוונטית.
29 פנחס 14/02/2016 21:59 לפי הניראה השוק בשל לעליות ולשיאים חדשים (ל"ת)
28 צחי 14/02/2016 21:58 כמו שאמרתי שנעלה אחוז כך קרה מחר המשך עליות בכל העולם (ל"ת)
27 שרון 14/02/2016 15:29 התיקון השלילע ניגמר .קנו מהכל (ל"ת)
26 מוני 14/02/2016 15:27 קנו תעודת סל גרמניה לונג ונסדק לונק השווקים סיימו התיקו (ל"ת)
25 ה סיפורים על מפולת צ 14/02/2016 08:40 צסבטים היה תיקון ויש מחירים נמוכים יותר כ20%
אין בעיות בכלכלה העולמית חוץ ממדינות מפיקות נפט
24 י 14/02/2016 00:02 בזמן משבר ניתוח הטכני לא עובד ואנו בזמן משבר (ל"ת)
1 14/02/2016 08:05 גם לא בזמן משבר ניתוח טכני לא עובד (ל"ת)
23 אסף 13/02/2016 22:51 היי אייל אשמח לניתוח של אלביט מערכות (ל"ת)
אלכס 14/02/2016 12:44 מצטרף לבקשה של אסף (ל"ת)
22 כותב 13/02/2016 22:47 פשוט ולעניין, כשתראה סימנים תגלה לנו איזה סימנים נכון?
אוהב אותך.
21 עודד 13/02/2016 21:42 אני מהמר על זה שאייל טועה
מהמר על: S&P בדרך ל-1500. אם כי ראוי לציין שבמפולות, כשהזרמים חזקים, גורביץ' בדרך כלל פוגע יפה.
20 הכריש 13/02/2016 02:27 S&P
ירד עד סוף החודש ל 1750...חוזרים בגרף ל 2.2014....ומפה נקווה לראות שיאים חדשים.....רכבת הרים..יום א קסם נפט 10 אחוז ירוק...נפטיות ירוקות....קסם ביומד 1200 שיא ירד לשפל 360...מינוס 70 אחוז..במידה וישבר מטה נרד לשער 300 ...בהצלחה לממצעים....
19 רם 12/02/2016 22:34 השאלה הכי חשובה בימים אלו,תיקון זמני או שינוי מגמה?? (ל"ת)
18 קוביקנו 12/02/2016 19:56 תעשה פי 100 בקלות ומהר (ל"ת)
17 יוסף פותר החלמות 12/02/2016 19:52 מחקרים מצאו שהמלצות האנליסטים .....
גם הטכניים גם הפונדמנטל מכשילים את המשקיעים יותר ממה שהם מסייעים להם ביחוד במצבי פאניקה בשווקים -מהסיבה הפשוטה שכולם יודעים בדיוק כמנו .
16 להדק את החגורות!!!!! 12/02/2016 19:51 מתחיל ראלי עולמי שיימשך שלושה חודשים (ל"ת)
15 מנתח מנוסה 12/02/2016 17:54 הרבה בעיות בניתוח אחד
לזרוק שהשוק קרוב לתחתית אבל יכול להמשיך לרדת, ובמקביל השוק יכול לעלות במיידי ובשני התנאים גורביץ ייצא צודק. "המדד בארץ יורד פחות"- פחות ממי? לידיעה SP500 ירד 13% מהשיא מהמדד שלנו 20% - אז??
14 ב 12/02/2016 16:58 לזחוח א שאני בטוח שהוא אחד ששואל : מי ביקש?
שמופיע בסעיף 12 ומגיב לכותב 2. אולי מספיק שירד עד עכשיו עשרות אחוזים. אז במקום להסתתר מתחת לשמלתה של סילביה. תפסיק עם המילים הגבוהות שלך כי הבורסה באמת כמו שאייל לכולם כותבים היא בדרך מעלה מעלה.
13 קירובניק 12/02/2016 16:44 יום שני המסחר מתחדש בסין נופלת 12% (ל"ת)
12 אחד ששואל 12/02/2016 14:18 מי ביקש מפולת ולא קיבל?
מה? אתם מתעקשים? טוב. בסדר. ניתן לכם המשך. כי לא הבנתם שכולנו במותניינו ואנו ממוקדי מטרה.
לא הבנתם המסר 12/02/2016 22:28 פיפסו כאן שנית. יש לכם בדיוק עוד 30 דקות להינצל. (ל"ת)
11 דני 12/02/2016 13:43 יכולת הניבוי???
רק לפני כשבועיים היית סבור שהשקל עומד להחלש ולעבור את מחסום ה-4 ש"ח. נראה לך שהפעם תצליח יותר???
מסתכל למלמעלה 12/02/2016 15:03 כל יום אייל מתעורר מחדש, וממציא סיפור חדש
ללא שום קשר למצב, יש שנופלים בגללו ויש שנזהרים כמו מאש.
10 המסביר הלאומי 12/02/2016 13:09 לאחר גל הירידות שחזיתי אותו אנו לפני המראה חזקה מאוד
סקירותיי בעבר דברו על זה שאנו נראה מדד 1427 לפחות במדד המעוף וצדקתי למי שלא שם לב החיתוכים במניות הבנקים האמריקאיות הגיע בשנים האחרונות בעוצמות ואילו ההשפעה על מדד האס אנד פי לא רב משמע בנק אופ אמריקה נחתך בגל הראשון 60 אחוז וההשפעה על מדד הסנופי היה מינורי בגל השני נחתכו מניות הבנקים שוב 60 אחוז לאחר שעלו ושוב ההשפעה על הסנופי הייתה מינורית ובגל האחרון נחתכו שוב מניות הבקים ושוב ההשפעה על הסנופי הייתה קצת יותר ממינורית וברור גם למה המדדים של הסנופי עלו לרמות מפחידות לכן הגל האחרון היתה השפעה על הסנופי ולא כפי שהיו בגלים הקודמים בחיתוך מניות הבנקים ויחד עם זאת הסנופי מאוד חזק וברור מאליו שעליית הריבית האחרונה בארהב היא כלום זה רק תירוצים למימוש רווחים בגל הבא של העליות בארהב אני רואה את הסנופי מגיע לפחות ל 2260 עם פוטמציאל אדיר לעבור את ה 2260 המניות בארהב עדיין לא מימשו את הפוטנציאל של העליות ואם נסתכל בדוחות הכספיים הן בכלל לא רעות כולן דיווחו על רווחים מעט עברו את התחזיות מעט מתחת לתחזיות אבל בשורה התחתונה הרוויחו אינני רואה שום פוטנציאל להמשך ירידות בנוסף שימו לב להתאמה שיש בחודשים
להמסביר הלאומני 12/02/2016 14:09 סנופי חבר שלך?
בגלל שצחקת עליו הוא יראה לך איך הוא גולש בקטנה ל1000 ומשם כבר ידווח לך אם הוא רואה את ה500 . אז אל תיקח הכל קשה. זה סך הכל כסף. עוד מליון פחות 100 מליון. זה ממש לא משנה.
פו הדוב 12/02/2016 13:51 מה אתה מגלה עתידות אתה לוקח לאייל את העבודה
את ניחשתה לא חיזתה ובטח כל בר דעת יודע שבמצב כזה ש"חזיתה" בעבר המצב בשוק היהב הסתברות למטה בפניקה תשמשיך לנחש לפעמים תקלע לפעמים תפספס ברוב המקרים תפספס
אלמוני 12/02/2016 13:43 וואו המסביר הלאומי חזר, ואני חשבתי שקרה לך משהו
כיף לקרוא אותך .. תחזור לפרסם הודעות באחוזת הבית..
9 עמית 12/02/2016 12:02 ניתוח טכני של הנאסדק
שלום אייל.אודה לך על ניתוח טכני של הנאסדק.האם נשברה התמיכה של איזור ה 4500?
8 דור 12/02/2016 12:01 השיאים הקודמים ברמות של 1600 בערך
רק עכשיו שברנו תמיכה של 1860 !!!! להתבסס על CCI ברמה הרבעונית יכול בהחלט לתת טווח טעות של 10% ברמה היומית נראה לי שיש כאן קצת אונס של הניתוח הטכני שכנראה מושפע מתחושות בטן שאולי יתבררו בדיעבד כמוצדקות
7 המבין 12/02/2016 11:53 1000 גורביצים לא יעזרו הכיוון אחד ולמטה
מי שנכנס לבורסה לאש חיה ששורפת את כספוומי שלא הבין יבין דרך הכיסהנפט משתולל למטה ולמעלה והכל שם לא ברורראו הוזהרתם מכל מיני פיתוייםשבת שלום לכולכםאבל תמיד טוב שתיהן בפוטים
המסביר הלאומי 12/02/2016 13:13 טעית ,אני צפיתי פה את התיקון כלפי מטה ואני צופה שהתקון
למטה סיים את דרכו בהחלט ,בקרוב נראה פריצה כלפי מעלה בכל המדדים בארהב מדד צפוי של הסנופי לאחר שיסיים תיקון זה יהיה 2260 ואף אולי יחצה זאת שלא תפלו להטעייה הזו של מפולת ,מפולת לא מגיעה בשלבים של ריבית 0,25 ואל נשכח כי הבנקים המרכזים נלחמים בכל דרך לשמר עליות אלו בקרוב הבנק המרכזי האירופאי שוב יבוא עם רעיון שכבר רץ בבתי ההשקעות והיא קניית מניות בנקים מה שאף אחד בעולם לא יכול ולא רוצה להילחם בו , לסכום אנו לפני גל עצום של עליות היו זהירים באשליית המפולת
גבי 12/02/2016 19:23 אחי אתה טועה בגדול. הירידות האחרונות מיוחסות למשבר הנפט
ולאחרונה גם משבר הבנקים באירופה. כל עוד הם לא עושים סימנים חיוביים הירידות יימשכו ואף יחריפו. האם אתה לא רואה את הקורולציה לנפט
6 אבי 12/02/2016 11:17 ניתוח אמיץ
לא פשוט ללכת נגד המגמה,ניתוח מעניין ושונה
המסביר הלאומי 12/02/2016 13:16 אני לעולם לא מסכים עם גורביץ אבל הפעם מסכים בהחלט ואגב
אין שום מגמה של ירידות רק מימושים על איזה מגמה אתה מדבר בירידות הקודמות ראינו את הסנופי והדאו במדדים אלו ואף יותר נמוכים ,לסיכום אנו לפני גל עליות מטורף שבשיאו יגיע מדד הסנופי ל 2260 ואף אולי יחצה אותו
5 גלעד 12/02/2016 10:08 אייל לא היתייחסת לרצועת בולינגר... (ל"ת)
יוסף פותר החלמות 12/02/2016 20:19 היום יש את מדד CCI עוד אשלייה של ידע ....
מחר היה את הליוט ושבוע הבא מדנדים ועוד שבועיים יחסי פיבונאצ'י מאות אינדקטורים טכניים עומדים לרשותם של המנתחים הטכניים וכל מנתח טכני יבחר לו את הכלים המועדפים עליו ע"פ אמונתו או על פי מה שלמד בקורס לכן כל מנתח טכני שהיה טוב ככל שהיה למעשה ינבא בצורה שונה את השוק דבר שלעצמו יצור חוסר אמינות ועקביות בשיטה והסתמכות כמעט מוחלט על המזל . לאדם עם פטיש כל דבר נראה כמו מסמר אנשים חושבים שאם יש להם מכשיר מסוים או יכולת מסוימת הם חייבים להשתמש בהם. המנטחים הטכניים חושבים שבגלל שלמניות יש מחיר שנקוב במספר אז היא מסמר ושאם הם ישתמשו במתמטיקה מסובכת יהיה להם יתרון על פני משקיעים אחרים. במקרה זה היתרון הופך לחיסרון.
4 ארי 12/02/2016 09:53 תודה
ניתוח מקצועי
3 מנתח טכני 12/02/2016 09:45 טעות בניתוח השיא של 2000 ו2007 הוא1576
לא יודע מאיפה לקח את המספר 1700 ?יש לנו דרך ארוכה עד1576 . ומי אמר שזה יעצר שם ולא יבקר בתחתית של 2008 ומטה!
מנתח טכני 12/02/2016 14:43 המגמה יורדת נקודה
תפעל נגד המגמה ותשאר בלי תחתונים. לא כל מה שיורד גם עולה במהירות.
יוסף פותר החלמות 12/02/2016 19:54 תלוי איזה תיק יש לך .....
אם יש לך תיק השקעות בסטיית תקן סבירה המושקע ברובו במדדים לפעול נגד המגמה זה הסוס המנצח לטווח הארוך ,במקרה שיש לך תיק השקעות שבנוי ממניות ספקולטיביות שיכול גם לפול ב 80 אחוז אתה צודק
יוסף פותר החלמות 12/02/2016 10:49 אף אחד לא יודע איפו זה יעצר .......
וגם לא הגרפים של הניתוח טכני אבל יש לציין שאייל היה בראיון זהיר בדבריו . ללא קשר לניתוח הטכני גם אני חושב סוביקטיבית שזה בקרוב ימצא תחתי לכן אני פועל כבר הרבה זמן נגד המגמה ומגדיל את הפוזציה לתוך הירידות גם שבטווח הקצר עוד סופג הפסדים אבל בטווח הארוך לפי הנסיון שלי במפולות העבר זה באיזה שהו נקודה יתחיל לקצור רווחים והתיקון היה חד ירידות ומפולות בברוסה זה דבר הנדרש מהמציאות שום לפחות מבחינה סטטיסטית שום דבר בעולם לא עולה לעד גם החיים שלנו בנויים מעליות ומורדות לרגרסיה לממוצע וככל שהחושך יותר ארוך ההסתברות הסטטיסטית שהאור יגיע בקרוב עולה .
2 משקיע קטן 12/02/2016 08:35 אייל אחלה ראיון,אז כן יש אור בקצה המנהרה השאלה מתי?
בלי קשר לאייל גם אני חושב ככה. רק צריך סבלנות.
המסביר הלאומי 12/02/2016 13:18 בקרוב מאוד טווח הזמן של סיום הירידות הוא מיידי עד חודש
אבל הירידות מיצו עצמם ואל תשכח שאני צפיתי ירידות אלו משיאם ואני אומר לך שעניין העליות הוא מיידי עד חודש לא יותר , ועליות שיהיו מטורפות הסנופי לפחות עד 2260 ואולי אף יותר
אחד ששואל 12/02/2016 15:51 מי ביקש ולא קיבל?
הירידות מיצו? ממש לא. וגם לא הבנתי את המשפטים שסיום הירידות הוא מיידי עד חודש. ובמקביל עניין העליות הוא מידי עד חודש. נא הסבר וחדד דבריך. וחוץ מזה .בחודש יכול לרדת/לעלות ב1000 נקודות. ודבר אחרון. 2260 אמרת? האם לא טעית והתכוונת ל1260 והרבה פחות?
לא הבנתם המסר 12/02/2016 22:23 פיפסו הענק סידר לכם יציאה ובריחה
על מגש של כסף. לא ניצלתם זאת? אין עוד הרבה הזדמנויות כאלו.
משקיע קטן 12/02/2016 15:31 למה לא לראות את הירידות האלה כהזדמנות
הזדמנות לאסוף סחורה בזול.כל הרעיון של הבורסה זה לקנות בזול ולמכור יקר.עולם ההשקעות כרוך בסיכונים.מי ששם את כל כספו הוא מטומטם.אני מושקע חלק קטן מההון שלי.ולא מחפש לעשות מכה בלילה יש לי סבלנות.
יוסף פותר החלמות 12/02/2016 19:59 משקיע קטן ראייה גדולה ....
אתה צודק מי שמסתכל על הפיסגה לא רואה את הדרך ולכן בסוף הוא נופל סבלנות זה חלק נכבד מהשקעה מושכלת
1 הזווית הטכנית 12/02/2016 08:28 אייל ועדי מצויינים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש