22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה נפלה 4.2% >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה של 9% מהשיא בתחילת שבוע, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של קרן הגידור הגדולה בעולם הגיע השבוע לטריליון דולר >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

כחלון מסיר את הכפפות: "בעוד 10 שנים לא יהיו בנקים"

ברקע להמלצות ועדת שטרום להפרדת כרטיסי האשראי מהבנקים אמר כחלון כי אי אפשר לתת לבנק ישראל להיות אחראי על התחרות
 |  35
המאבק על כרטיסי האשראי
Share
שר האוצר משה כחלון מסיר את הכפפות בכל הנוגע לרפורמה בכרטיסי האשראי ברקע להמלצות ועדת שטרום לפיהן יש להפריד את כרטיסי האשראי מהמערכת הבנקאית. בעוד בנק ישראל מתנגד להפרדה מוחלטת של כרטיסי האשראי מהבנקים על מנת לשמור על יציבותם, האוצר מתיימר לעודד את התחרות בענף שתוריד עמלות לצרכן.


נזכיר כי לאחרונה המפקחת על הבנקים חדווה בר עשתה קולות של להפוך את חברות האשראי לבנקים - מה שיאפשר לבנק ישראל להמשיך ולפקח על חברות האשראי. כעת כחלון עולה מדרגה במאבק.

"הוויכוח שלי עם בנק ישראל הוא לא סוד. אנחנו רוצים להפריט כרטיסי אשראי, אבל הם מתעקשים שהפיקוח על כרטיסי אשראי יהיה אצלם. לכך אמרתי, שאני הראשון שמוכן שהפיקוח על הבנקים יהיה אצלם, אבל רק אם מדובר בבנק", אמר כחלון בכנס בקריה האקדמית אונו. "לצערי, בנק ישראל אינו מהתומכים הגדולים של תחרותיות בבנקים ולראיה עד היום אין תחרות. על רקע זה אני לא יכול לתת למישהו שבהגדרה מתנגד לתחרות, לפקח על התחרות ולעודד את התחרות"."אי אפשר לתת לבנק ישראל להיות אחראי על התחרות. אם אתם שואלים אותי, עוד 10 שנים מהיום לא יהיו בנקים. אני מתחייב שאם חברות האשראי יהפכו לבנקים, אנחנו נעביר את הפיקוח לבנק ישראל. כרגע אני לא יכול לתת למישהו שמונע תחרות להיות אחראי על תחרות. בנק ישראל צריך לפקח על בנקים", סיכם כחלון.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

35 תגובות ב-34 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
34 שמטוב 10/02/2016 07:23 לא מבין מדוע כחלון לא מתיר לבנק הדואר למכור כרטיסי דביט
עם עמלה נמוכה על כל העברה. כרטיסי דביט אינם מסוכנים כי המזומן בחשבון משמש כבטחונות. למי שקונה במזומן באינטרנט (לא תשלומים) עדיף תשלום בכרטיס דביט במקום בכרטיס אשראי, לכן מובטחת פעילות מיידית בכרטיסים. למה לתת לויזה קל למכור כרטיס ניטען בעמלה גבוהה ובתנאים לא כדאיים למשתמשים קטנים ?
33 מסתכל מלמעלה 10/02/2016 00:41 כחלון רואה נכון את התמונה הגדולה
נכון בעוד 10 שנים לא יהיה הבנקים הגדולים קיימים, כאשר הם סוגרים טלארים והם מעדיפים שנעשה הכל דרך האינטרנט ואו המכונות האוטומטיות - הם יורים לעצמם ברגל - כי למה אני צריך אותם באם יהיה בנק וירטואלי בשויץ שיספק לי תנאים טובים יותר ובעמלות נמוכות יותר, ממלאה הם לא ורצים לראות לקוחות - ואז הכל יהיה טוב - בנק אחד וירטואלי לכסף וירטואלי, יעשה סדר וטוב לכולם.
32 לימון סחוט 09/02/2016 21:50 קח-לון לך הבייתה לפני שהנזק יהיה לא הפיך (ל"ת)
31 אילן 09/02/2016 21:45 כחלון תותח! לא מפחד מהבנקים!
כולנו אחריך!
30 אילן 09/02/2016 21:45 כחלון תותח! לא מפחד מהבנקים!
כולנו אחריך!
29 אילן 09/02/2016 21:38 כחלון תותח! לא מפחד מהבנקים!
כולנו אחריך!
28 חנן 09/02/2016 21:37 לטוקבקיסטים מטעם הבנק.
כמה זה לשעה?
27 ירון 09/02/2016 20:19 כחלון- בחרנו בך כי הבטחת שתוריד את מחירי הדיור.
עברה שנה והמחירים לא מפסיקים לעלות. מבחינתי- שיקרת לבוחר, בדיוק כמו לפיד. לך הביתה . כבר לא מאמינים לאף אחד. מי בכלל צריך שר אוצר .
26 יריב 09/02/2016 20:12 הוא כל כך בדיחה שהבנקים תקנו למעלה באחוז
בשניה שהוא התחיל לדבר עליהם. הבנקים הגדולים בישראל חזקים מאי פעם ורווחיים לעילא ולעילא. לפי חטיבת המחקר בעוד 10 שנים כחלון לא יהיה שר, הבנקים לעומת זאת ישארו.
25 חיים 09/02/2016 19:19 קשקשן רודף פרסום מס פס ר באדמות מדינה (ל"ת)
24 קובי שטרן 09/02/2016 19:06 כחלון
כחלון בעוד 10 שנים לא תהיה שר.
23 לובי 09/02/2016 17:54 כחלון לאן.
השאלה הגדולה היא האם בעוד עשר שנים יהיה כחלון?
22 שלום 09/02/2016 17:09 פרופסור כחלון אמר
למד כלכלה בבבסטה בגבעת אולגה
21 נכלולים 09/02/2016 17:09 תכף תקימו את רשות האשראי כמו רשות השידור
רשות האכיפה והגביה , רשות המיסים וכו. עוד ג'ובים לחברים שיבדקו את פרופיל האשראי שלנו. וירגלו אחרי האזרחים. זה לא יוזיל את האשראי אלא ייקר את האשראי עלות הבדיקות הריגול והפקידים המטפלים יעלו כסף. מספיק כבר לשקר את הצבור . מפתים את הצבור כאילו זה לטובתו והמטרה היא אחרת לגמריי. לא רוצים כרטיסי אשראי אל תעשו לנו בכלל טובות. רוצים רק מזומן.. מעניין מה התוכנית לעתיד של כחלון אחרי שהמפגה שלו נמחקת בבחירות הבאות גם הוא כמו לפיד רוצה להיות ראש הממשלה הבא. עם כחלון יהיה יותר רע לאזרח כמו שהוא ופלוג זרקו את המסכנים לעוד שנות מסכנות בלי עבודה ובלי בטוח לאומי. כך הם יזרקו את המסכנים שעדיין שורדים עם אשראי. חברות האשראי יתעמרו בהם ולא יתנו להם אשראי ואם יתנו הם ישלמו ריבית נשך. כחלון ביבי ופלוג צוות מנצח שהפכו את העם לאוייב.
20 רני 09/02/2016 17:07 אמירה מטומטמת של שר אוצר פופוליסט (ל"ת)
19 לקוח בנקים 09/02/2016 16:32 גאון
כדאי שישאל את האזרחים אם הם מעוניינים בחיסול הבנקים. הוא חייב לחסל כל דבר בכל משרד שהוא מקבל, ולאו דווקא לטובה. .הבנקים גדולים על שר אוצר כמוהו..
18 הציבור 09/02/2016 16:31 בעוד 10 ימים לא יהיו בנקים... (ל"ת)
17 יוסי 09/02/2016 15:57 כמה קל להיכנס בבנקים וכמה קשה להילחם בעובדי חברת חשמל
או בצה"ל או בכל קבוצות המחוברים
16 כחלון ופלוג 09/02/2016 15:38 כחלון ופלוג סיכמו להקים ועדה להפרדת כרטיסי האשראי מהבנק
מעניין אם זה קשור לועדת לוקר והאשראי. יד רוחצת יד . בשקט בשקט פלוג התעקשה על העלאת מיסים והעלאת גיל הפרישה וזרקה הרבה אנשים על סף הפנסיה לעוד שנים רבות בלי בטוח לאומי. בעוד עשר שנים הם לא יהיו פה וזה יהיה הכי טוב
15 משה 09/02/2016 15:34 כחלון כישלון
היכן לדעתך אנשים יפקידו את כספם ? מתחת לבלטות או אולי ילוו ללא ביטחונות . אתה מתחיל לבנות את המשבר הבא.
14 כרטיסי האשראי 09/02/2016 15:34 די כבר לפמפם לנו עם כרטיסי האשראי. זה לא לטובתנו
תכף נשלם יותר עמלות על כרטיסי האשראי האלה . כחלון נטפל לבנקים נחוש להפריד בין משפחה. הבנקים וכרטיסי האשראי זה משפחה אחת. כחלון נחוש לתת את האשראי לגנבים חדשים אח"כ יוקיעו אותם על שער העיר בטענה שמדובר בטייקונים ששודדים את הצבור . כחלון נכשל בכל דבר הדיור לא יורד ההכנסות שלו ממיסים גדלו. הצבור מביע אמון בו וממשיך לקנות דירות . הוא גם לא מזכיר את עניין האיסור המתקרב על שימוש בכסף מזומן. כולנו נצטייד בכרטיסי אשראי מגוונים.. כחלון עולה לנו הרבה כסף. חשבתי שהוא התפטר מהתפקיד ונעלם אבל הוא עדיין פה .
13 משה 09/02/2016 15:32 כחלון כישלון
היכן הכסף ומדוע אתה ממשיך לתת העדפות מיסוי לבעלי דירות ? תתבייש לך, ציבור הבוחרים יותר חכם ומבין שלא יעזור לך גם אם תבנה עוד עשרות אלפי דירות בשנה, רובן ישאבו ע"י המשקיעים שכסף פנוי לא חסר להם ובהעדר חלופה ימשיכו לרכוש דירות בסיטונות.
12 משה 09/02/2016 15:28 כחלון כישלון
אחאי לניפוח מחירי הנדלן, לא נילחם במשקיעים שאחראים במיישרין לעליות המחירים. ישנם 650 אלף דירות להשקעה שנירכשו ע"י משקיעים ומה כחלון עושה ? יפה, ממשיך לתת להם הטבות מס ולעודד אותם להמשיך לרכוש נכסים. נדרש ביטול הפטור ממס על שכ"ד והטלת מס רכוש על דירות להשקעה.אל חשש, כמובן שכחלון לא יעשה שום צעד שיוריד את מחירי הדירות.
11 תל אביבית 09/02/2016 15:28 כחלון בוודאי מתכוון שיהיה בנק הדואר בלבד
הם יהיו כל כך יעילים שבמקום כספומט נלך לסופר הקרוב ונקבל מהקופאית כל סכום שנרצה. הפיילוט החל עם החבילות . אנשים שגרים סמוך לדואר רק צריכים ללכת רבע שעה לחנות והחבילה שם ארוזה ומחכה . כחלון , לפעמים חלומות מתגשמים....
לימון סחוט 09/02/2016 21:52 קודם שיהיה דואר!!!! (ל"ת)
10 ' 09/02/2016 15:27 מישהו מטעם המדינה חייב לפקח. (ל"ת)
9 בעוד עשרים שנה 09/02/2016 15:24 לא יהיו פה אזרחים זקנים
הם ימותו ברעב הרבה קודם. גם כחלון יעלם מחיינו אחרי שהוא כקודמו לפיד הבטיחו להיטיב עם מעמד הביניים ובתמורה פגעו באזרחים לפיד בילדים וכחלון בזקנים עם גיל הפרישה והעלאת מס המעסיקים על ההפרשות לפנסיה. גזילת הצבור ומסמוס כל ההטבות של המחאה עם נקודות זיכוי מה שנשאר זה רק מיסים על הבורסה . כחלון ופלוג ירשמו בדפי ההסטוריה כרשעים מנותקים מהעם. כל יום הוא יוצא עם הצהרה חדשה על יוקר המחיה מוזיל חלב ב 5 א"ג וביד השניה מכייס את האזרח באלפי שקלים. באמת לא צריך בנקים כי העם מתרושש והממשלה מתעשרת גביית יתר של מיסים בהנהגת כחלון ופלוג שלחצה על העלאות מיסים וקיצוץ הפנסיה . הם עצמם לא נפגעים כי מקום העבודה שלהם מובטח וגם הפנסיה הם גם לא יפרשו לפני גיל 70 עם כזאת משכורת רק טמבל יפרוש. כל שנה דירה בפריפריה . ועל כך נאמר כבר טפשות מרושעת ורשעות מטופשת. די כבר עם הסיסמאות וההערצה העצמית של כחלון וחבר מרעיו. הצבור מאס בכם.
8 איציק 09/02/2016 15:20 הבנקים יהיו הרבה אחרי שכחלון ייעלם (ל"ת)
7 מני 09/02/2016 15:05 היכן האחריות שלך אדוני שר האוצר
גם בנקים, גם ביטוח, גם בסלולר וכו' לגמור עסקים זה לחסל את האזרחים במדינה תחת המעטה של תחרות והוזלת יוקר המחייה! פשוט לא אחראי לומר שבעוד 10 שנים לא יהיו בנקים!
6 אבי 09/02/2016 15:02 כחלון,אני מחזיק כרטיס אשראי,ולא משלם עמלות ,
מה הסיפור שלך
5 אופיר 09/02/2016 14:47 נראה כמו החיקוי של עצמו מארץ נהדרת
כל פעם שהוא מדבר הוא נשמע כמו חרטטן. נשמע כאילו אומר את הדברים שאמרו לו להגיד. מרגיש שאין לו משהו לחדש,מלבד הכותרות שמנסה כל פעם ליצור. די,חלאס ..קלטנו ,הבנו ..תתקדם
4 עמרם הגיבור 09/02/2016 14:37 רפורמת בכר גרמה למשבר הדיור.
הרפורמה היתה להוציא את קופות הגמל מהבנקים.מתוך כוונה שיהיה הרבה כסף, שיזמים יבואו וישקיעו בארץ ,במפעלים גדולים ייצור מכוניות בנייה של בתים , שייפתחו את הארץ ,בפועל החברות שניהלו את קופות הגמל חילקו את הכסף לטיקוניים שהארץ הייתה קטנה להם ,אז הם הלכו להשקיע בחוצה לארץ .שם הפסידו ועשו עלינו תספורות .לא הספיק ,המוסדיים שקנו את הקופות רצו להחזיר את ההשקעה אז העלו את דמי הניהול ,הם רצו להראות רווחים גדולים קנו את אגרות הזבל.השוק ירד במאות אלפי שקלים ,אם למישהוא היו 600,000 שח היה יכול להפסיד 100,000 ש"ח .כאשר השוק חזר לעצמו כולם הציאו את הכספים וקנו בתים.לכן הרפורמה של הפרדת כרטיסי האשראי מהבנקים .לא תטיב לצרכן כי מי שיקנה את חברת כרטיסי האשראי ירצה להחזיר את ההשקעה מהר .היא רק תגדיל את הנטל על הצרכן.הפיתרון לעודד הקמת בנקים נוספים .
3 וכחלון יהיה? 09/02/2016 14:37 בעוד 10שנים הצעירים בפלורידה. (ל"ת)
2 בנקאי 09/02/2016 14:28 הוא באמת שר האוצר במדינה מסויימת ?
הוא באמת שר האוצר ? זאת לא בדיחה ? עבד במשהו ? למד משהו ? יודע חשבון ? משהו קטן .....
1 גיא 09/02/2016 14:18 חלאס כבר מלשחק משחקים אדוני שר האצר
ותציף את המדינה בדירות!!!! נמאס כבר לשמוע אותך משחק עם הבנקים ואם מי לא תחרות תחרות תחרות מתעסק לי בקטנות שהבעיה הגדולה אין לך פתרון בשבילה ואתה כבר לא מדבר!! פשוט בורח למחוזות אחרים וגונב דעת קהל!!! אתה בדרך לכישלון ובגדול!!!תתעורר
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש