ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בת"א: צומצמו הירידות במעו"ף - איבד 0.2% בלבד, ת"א 75 ירד 0.76% ומדד הבנקים עבר לעליות

מחזור המסחר, גבוה יחסית, נסגר על 1.36 מיליארד שקל. בשוק האג"ח התל בונדים ירדו בעד 0.5%, ומדד האג"ח הכללי ירד 0.2%
ירידות, צילום: Getty images Israel
הירידות בבוסרה בתל אביב שאפיינו את יום המסחר ברובו, צומצמו לקראת הסגירה כאשר מדד המעו"ף שירד ביותר מ-1% מוקדם יותר היום, נסגר בירידה של 0.2% בלבד. מדד ת"א 75 שירד 1.5% מוקדם יותר, נסגר בירידות של 0.76% בלבד. מדד הבנקים שירד 0.8% נסגר בטריטוריה הירוקה ועלה בסופו של יום ב-0.75%. התמתנות הירידות באה על רקע היציבות בניו יורק, שם המדדים יורדים בכ-0.3% בלבד.
באירופה התמתנו הירידות כאשר הדאקס יורד 0.86% 'בלבד' והקאק בצרפת שירד 2.7% מוקדם יותר, מאבד כעת 1.7% 'בלבד'.
מניית אל על 0% אל על 150.7 0% אל על בסיס:150.7 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ירדה 3.48% על רקע המשך המימושים במניה, וכן בשל העלייה במחיר הנפט. בכך המניה החמה של 2015 משלימה צניחה של כ-25% ב-2016.
בשוק האג"ח התל בונדים ירדו בעד 0.5%, ומדד האג"ח הכללי ירד 0.2%.
מדד ת"א 35 0% מדד ת"א 35 1,409.85 0% מדד ת"א 35 בסיס:1,409.85 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 0% מדד ת"א 90 1,071.33 0% מדד ת"א 90 בסיס:1,071.33 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 0% מדד ת"א בנק 1,799.97 0% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,799.97 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר, גבוה יחסית, נסגר על 1.36 מיליארד שקל.
מניות שותפויות הגז נסחרות בירידות קלות על רקע החולשה בשווקים, וכן על רקע ביטול המכרז בקפריסין - שהביא לתנודה חריפה במניות. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
יניב שינקמן, מנהל השקעות באלומות קרנות נאמנות: "השאלה הגדולה היא האם גל הירידות כאן כדי להישאר או שזה רק תיקון, אם הייתה לכך תשובה טובה כנראה שהיינו יושבים בבית וסופרים את הכסף, אבל בינתיים מה שבטוח הוא שהעצבנות בשווקים היא כאן כדי להישאר. מאחר והשוק כבר ספג ירידות משמעותיות (יורו סטוק ירד כ-26% מהשיא וה-S&P 500 ירד כ 12% מהשיא) אנו לא ממליצים להיות לגמרי מחוץ לשוק המניות, אלא  להיות כרגע בחשיפה שתתרכז בסקטורים דפנסיביים ופחות במניות בודדות באופן ישיר".
"בנוסף, ניתן לדעתנו לשלב בתיק חשיפה לזהב, שיכול להוות רכיב הגנתי אם ימשיכו הירידות, ולעומת זאת, אם יחזרו העליות לשווקים להערכתנו הזהב לא יוסיף לסטיית התקן של תיק ההשקעות. נקודה נוספת שכדאי לתת עליה כרגע את הדעת היא ההתנהגות של החוזים על הנפט - אם בעבר הקורלציה בין שוק המניות לנפט היתה שלילית, אז בתקופה האחרונה אנו רואים שהמתאם ביניהם הפך להיות גבוה למדי. אחד הדברים המרכזיים שהשוק מבין היום זה שהריבית בעולם, בארה"ב וגם בישראל לא הולכת לעלות. במקרה הטוב היא תישאר ללא שינוי ובמקרה הרע תרד".
 
ארז צדוק, מנכ"ל קרנות אביב: "קשה לצפות את כיוון השוק בטווח הקצר אבל הבנת המצב תסייע למשקיעים לגבש עמדה לגבי תיק ההשקעות שלהם. כשהציבור האמריקאי מוכר קרנות נאמנות מנייתיות בהיקף של למעלה מ-6 מיליארד דולר בשבוע - זה היסטריה. כשאירופה, שחווה התאוששות כלכלית עם גיבוי מאסיבי של תכנית ההרחבה הכמותית של הבנק המרכזי ולמרות זאת צונחת בשיעור של 25% בשנה - זה היסטריה".
"לפעמים היסטריה מוצדקת ולפעמים היא רק היסטריה. יש משפט שאומר 'אל תקנה כשאתה חושב שהשוק יעלה. קנה כשאתה חושב שהמניות זולות'. אנחנו מאמינים שהמניות זולות ונמצאות במחירי קנייה, אך לאור התנודתיות הגבוהה ואי הוודאות הכלכלית הגלובלית, שנובעת בעיקר מכיוון סין, ולאור אינדיקטורים מדאיגים (אם כי לא דרמטיים) בארה"ב שממשיכה לצמוח כלכלית, אנחנו מאמינים שזה זמן טוב להתחיל לקנות לאט ובזהירות. מי שלא יצא מהשוק - לא מומלץ לצאת עכשיו אלא להמתין בסבלנות".
מניות במרכז
אל על 0% אל על 150.7 0% אל על בסיס:150.7 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  איבדה 3.5% לצד התאוששות מחיר הנפט.
כיל 0% כיל 1,368 0% כיל בסיס:1,368 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  איבדה 1.5% לאחר דו"חות פושרים לשנת 2015 ולרבעון הרביעי. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
תגובות לכתבה(67):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 47.
    זהב זהב ושוב זהב
    גולד 09/02/2016 20:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב למגמת העלייהרק שם את פה
    סגור
  • 46.
    אני רוצה להזכיר לכם שטאואר צריכה להציג דוחות החודש
    אחת שמבינה א 09/02/2016 18:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאוד מקווה שתמשיך להציג דוחות מאוד טובים, לכן אני ממליצה לנצל את הירידות במנייה הזו ולקנות. שיהיה לכם ערב טוב ומהנה!
    סגור
  • טאואר
    לא מבינה 09/02/2016 20:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לך טאואר? אה אני מבינה.! את רוצה להפיל עוד משקיעים?
    סגור
  • 45.
    למה הכשרה אנרגיה ירדה לא מבין (ל"ת)
    אלי 09/02/2016 17:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    כיטוב
    רון 09/02/2016 17:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שברה רמה תמיכה קריטית של 50 אג'' . סגרה ב48.7. המנייה בדרך למטה לשער 40 אג' !!
    סגור
  • 43.
    טרוף
    איציק 09/02/2016 17:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהפסד של 700 שקל כרגע התיק ברווח של 100 שקל!!!
    סגור
  • מה אתה ילד בן 3?מה זה 700 שקל (ל"ת)
    סוחר ותיק בן 100 09/02/2016 17:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לסוחר הוותיק
    איציק 09/02/2016 18:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפסד של 700 שקל זה אחוז מתיק של 70000 גבר שכמותך...
    סגור
  • 42.
    שוק מטורף כול כך מטורף שסוגר ירוק היום
    סוחר זקן בן 100 09/02/2016 16:52
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ומחר עולה 2%
    סגור
  • 41.
    עליות בארה"ב (ל"ת)
    נראה טוב 09/02/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • טען עוד
  • 40.
    רוצים כנראה להוריד מתחת ל 1400 (ל"ת)
    דודו 09/02/2016 16:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    המעוף יורד מ 1400 גם כאן מפולת (ל"ת)
    אחד שמבין יותר ממכם 09/02/2016 16:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    אלעל בסוף 2015 הזהרתי שתרד לפחות 40% ב 2016
    ביו 09/02/2016 16:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ובנתיים זה הכיוון.מנייה שמתנהגת כמו אופציה על מחיר בנפט מסוכנת מאד.מנייה שלתה 400% ב 2015 קק בגלל היקידה בנפט מסוכנת.חברה עם נכסים שוטפים של 400 מיליטן לכומת 900 מיליון התחייבויות שוטפות לא מצדיקה שווי שןק של מילירד.
    סגור
  • 37.
    אל על
    הברבור השחור 09/02/2016 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככל שעובר הזמן זה רק הולך ומתבהר שמחירי נפט נמוכים הם כאן כדי להישאר והרבה זמן. במחירים הנוכחיים הרווח השנתי של אל על יכול לעבור את ה-200 מיליון דולר בשנה מה שמשקף לחברה מכפיל של 1.5. זה אומר שהחברה מרוויחה את השווי שלה תוך שנה וחצי. הירידות האחרונות של המניה בשבוע האחרון נובועות מפניקה כוללת ולא קשורות כהוא זה לתיקון שהיה במניה ונגמר. לכן מדובר בהשקעה שהולכת להשתלם תוך זמן קצר ללא ספק בכלל.
    סגור
  • 36.
    איך זה מרגיש?
    C300 09/02/2016 15:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו התחלה של ניקיון...
    סגור
  • 35.
    אל על : בולשיט של התאוששות הנפט- הטעיית המשקיעים
    Amrt 09/02/2016 15:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המניה שווה את ה- 270 ....בדקו
    סגור
  • אל על - הכתבה עובדת פסיכולוגית על המשקיעים
    סופיה 09/02/2016 16:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל לרעה....ביזפורטל מטעה את המשקיעים....יש נפילה בנפט, ומחירו יגיע עוד ל- 20 דולרים
    סגור
  • 34.
    אפיו מניה השנה עם ההרצה הבאה מניה מטופלת טוב טוב (ל"ת)
    אפיו 09/02/2016 15:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 33.
    כיטוב הפוטנציאל הוא 1000% ויותר עוד השנה
    כיטוב-חובה לקרוא 09/02/2016 15:26
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אישור FDA הוא כמעט וודאי כך הגדיר המנכל .כל מי שבעל הבנה כלשהיא בהליך אישור תרופות בארה"ב מבין שהסיכון אפסי לעומת הסיכוי. מכמה סיבות: 1. התהליך כבר אושר על ידי ה FADפורסם בפרוטוקול מיוחד. 2. FDA קבע שידדרש רק שלב 3 אחד שכאמור הושלם בהצלחה ולא יידרש שלב 3 נוסף כמו לרוב חברות הביו. 3. מדובר בשתי תרופות שכבר מאושרות על ידי ה FDA כל אחת בנפרד. 4. התוצאות הראו שהתרופה מבטלת תופעות לוואי קודמות והשילוב של שניהם עובד טוב יותר מאשר כל תרופה שכאמור כבר מאושרת. 5.שווי שוק של 9 מיליון בלבד אשר נמוך אפילו מיתרת המזומם והחברה לא תדרש להוצאות נוספות כי התוצאות סופיות. עכשיו יש שתי אופציות: רכישה על ידי חברה גדולה.אם זה יקרה אז קרוב לוודאיזה יהיה בכ 100 מיליון דולר ויותר כי התרופה לכשעצמה מוכרת ב 2-3 מיליארד דולר בשנה אחת!! וזה ברור שחברה תשים סכום כזה בשביל פי 10 ויותר מכירות. או, החברה אכן יוצאת לשוק וחותמת הסכם הפצה עם חברה גדולה. היקף המכירות הצפוי בערך 100-200 יליון דולר בשנה בהנחה של רק 10-15% מהשוק של התרופה שקרוב לוודאי יהיה הרבה יותר כי התרופה מבטלת השפיות לוואי כמו לחץ דם אחרות
    סגור
  • קשקוש חוזר
    יהודה 09/02/2016 15:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל יום אתה אתה עם הקשקוש שחוזר
    סגור
  • 32.
    מודיעין בונקר של מניה ויש עוד
    הדר 09/02/2016 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ככל הנראה גם מניות נוספות מטופלות יפה .אחת מהם אפיו ושניה ככל הנראה פורסייט
    סגור
  • תכפיל את עצמה היא בשווי נמוך עדין לדעתי נאאה
    מודי 09/02/2016 15:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שערים כפול באזור 5000
    סגור
  • 31.
    1407 בדרך (ל"ת)
    טל 09/02/2016 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1403 יגיע (ל"ת)
    לטל 09/02/2016 15:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1405 (ל"ת)
    לטל 09/02/2016 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    מהלך מסחר
    מקצוען מעוף 09/02/2016 14:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סבירות גבוהה שמדד המעוף ירד ל 1380 גם אם יהי תיקון קל מעלה. המומנט והאווירה מאד שליליים
    סגור
  • 29.
    כיטוב
    רון 09/02/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 3
    המנייה תמשיך להתרסק , יעד הבא הוא 40 אג' !
    סגור
  • כיטוב
    בני 09/02/2016 17:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוהב את התמדה שלך רוןשומרעל המנטרהוזהמה שיהיהאין להסתמך כיעוץ המלצה בלבד
    סגור
  • כבר שבועיים שאתה כותב אותו דבר והיא לא יורדת
    כיטוב 09/02/2016 15:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היא נסחרת באותו השער סביב 50 כי אך אחד לא ימכור בשווי המצחיק הזה וזה למרות הירידות החדות בעולם.
    סגור
  • כל יום אותו משפט סתמי
    כלכלן 09/02/2016 15:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנייר לא יירד יותר כי אין מצב שהחברה תסחר מתחת לרמת המזומן שלה שזה לכשעמו דבר נדיר בחברות ביו שכבר סיימו שלב 3 ואוטוט יוצאות לשוק. מכאן ןאילך רק סבלנות, ושזה יגיע היא תסחר בלפחות שער 300 ואולי אפילו 500 וגם אז היא תחשב לזולה יחסית למכירות הצפויות.
    סגור
  • 28.
    הירידות ימשיכו עד מרץ ואז יתחילו עליות (ל"ת)
    אחד שמבין 09/02/2016 13:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 27.
    שימו לב לאפיו אפריקה תחזור לירוק ולמחיר 66 אג
    GABI 09/02/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההרצה שם מתחממת אחרי שזרקו ידיי חלשות צפי לתיקון משמעותי ועלי המעל 66 אג
    סגור
  • 26.
    הודעות נוספות בדרך והיום כנס לא לשכוח הצלחות תמיכה 320 (ל"ת)
    רדהיל 09/02/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    מה קורה עם אל על? (ל"ת)
    מישהו? 09/02/2016 12:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    אל על תרד ל 215 ואפילו ל180 הריצו ועכשיו כיבוי (ל"ת)
    שפטל 09/02/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    בונוס
    עדי 09/02/2016 12:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה קורה חבריםjQuery20305675685689784586_1455012955937? הרכבת יוצאת מהתחנה....
    סגור
  • 22.
    אפיו אפריקה בדרך לתיקון
    דודו 09/02/2016 12:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדברי הדר מניה עלתה ירדה ותחזור צפונה אל 50 אג ומעלה
    סגור
  • 21.
    חולה עלייך
    עדי 09/02/2016 12:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקורלציה נשברה .
    סגור
  • 20.
    מה הסיבה להתרסקות של אל על? (ל"ת)
    אבי 09/02/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    מתי יפורסם הדו"ח?????????????????? (ל"ת)
    כיל 09/02/2016 11:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 18.
    משהו מתחמם בכיטוב.
    כיטוב 09/02/2016 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בימים האחרונים.אם ייחתם הסכם לשווק התרופה או החבכה תרכש זה יהיה בפרמייה של מאות אחוזים לדעתי וזה ההשוואה ליסקאות קודמות בחברות דומות בארהב
    סגור
  • 17.
    מישהו מכיר מסחר באופציות על ה s&p בדומה לאופציות מעוף?
    מישהו 09/02/2016 10:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבורסה בארץ לא מתאימה מבחינתי למסחר..
    סגור
  • 16.
    אלון ריבוע כחול
    רונית 09/02/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ההצעה של משה להזרים 815 מליון שקל ללא פגיעה בזכויות ובאגחים נראה לי משהו שלא ציפו,,,. נותן זריקת עידוד אדירה לחברה וכנראה נקבל מידע מדויק יותר בימים הקרובים. הצפת ערך מיידית ובשורות טובות
    סגור
  • אלון ריבוע כחול
    גבי 09/02/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בדרך לעליות מטורפות. היום אחר הצהרים צפויה פגישה מכריעה בנושא וככל הנראה יאשרו את המכירה שהיא בגדר עסקת חלום עבור מחזיקי המניות והאגחים. לדעתי בשעות הקרובות מחזור מטורף ופתיחת ראלי חזק
    סגור
  • 15.
    אתמול הודעה טובה והיום כנס.. מה אנחנו מפספסים פה
    רדהיל לא לשכוח 09/02/2016 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מובן למה יורדת???
    סגור
  • 14.
    השוק בישראל מוזר ולא משקף
    מישהו 09/02/2016 10:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איך ניתן לסחור ישירות בארהב?
    סגור
  • 13.
    כיטוב לא הבנתי עד עכשיו לא רואים כלום (ל"ת)
    רפי 09/02/2016 09:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כיטוב
    נתי 09/02/2016 12:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לדעתי גם לא תראה בחודשים הקרובים,,, . במניות אלו צריך המון סבלנות, כל ההתכתבויות ונסיונות ההרצה פה הינם חלק ממשאלות הלב של המשקיעים. להערכתי רק לקראת מחצית השנה נקבל כיוון. נ.ב - מושקע במניה וממתין
    סגור
  • 12.
    פרוטליקס
    ריטש 09/02/2016 09:58
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חברת פייזר קונה אותה צפי לעליות.
    סגור
  • מאיפה אתה יודע? (ל"ת)
    מתי יפורסם בתקשורת? 09/02/2016 11:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    יום שלישי פעמיים כיטוב (ל"ת)
    חולד 09/02/2016 09:54
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 10.
    אמרתי לכם!
    אריק 09/02/2016 09:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כיטוב היא ה - מנייה! גם ספאנטק הולכת בעקבותיה. יש עוד כמה שמתבשלות, ברגע שיהיה משהו קונקרטי אעדכן... אחד בשביל כולם, כולם בשביל אחד!
    סגור
  • מה הסיבה לעליה? (ל"ת)
    לאריק 09/02/2016 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    כיטוב טסה 21% בטרום מסחר מה מתרחש שם??? (ל"ת)
    זיו 09/02/2016 09:37
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • הלוואי שזו התרוממות עם תשתית ולא סתם סיבה מגוכחת (ל"ת)
    הו... אילנה 09/02/2016 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • היכן רואים את כיטוב במסחר המוקדם
    לזיו 09/02/2016 10:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    או שאתה סתם מריץ את המניה
    סגור
  • היא עלתה 21% בדקות שלפני הרציף בישראל, מאז ירדה :( (ל"ת)
    זיו 09/02/2016 12:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    פלא.כיטוב KTOV סיימה בעלליה של 3.6% בארהב
    אהבתי 09/02/2016 09:15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    למרות ש 95% ממניות הביט נחתכו חזק .היא לאיכטלה יותר לרדת כי אין היום חברת ביו שסיימה שלב 3 ולא נדרשת יותר להוצאות על נסויים ונסחרת בשווי שוק כל כך המוך אפילו מתית למזומן ביד.
    סגור
  • 7.
    מסריחעוף מקומבן
    מעופניק 09/02/2016 09:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם לא היה כאן משחק מכור, המעוף היה הבוקר עוד אחוזים למטה או לפחות היה פותח את הבוקר עם מינוס שתים. חוזים בארה"ב יורדים כעת עד אחוז וכאן מחזיקים את המפולת בשיניים. ביפן כבר התירו את הרסן. פה הכל מסריח
    סגור
  • 6.
    המנייה היחידה באחוזת בית
    בקיצור תקנו בזק 09/02/2016 09:00
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שעוד איכשהו אפשר לסמוך עליה.בזק הראתה לכולנו מי היא . . אני ממליץ בחום על בזק ולהתרחק מכל היתר.
    סגור
  • תלמדו מאלוביץ
    Rubi 09/02/2016 10:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הוא מוכרגם אני
    סגור
  • 5.
    נכון ירידות אבל כמה אולי חצי אחוז גג (ל"ת)
    דוד 09/02/2016 08:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    בורסה מורסה
    אורי 09/02/2016 08:35
    הגב לתגובה זו
    3 0
    על ההתנהגות הבלתי נורמלית של הביצה התל אביבית אפשר לראות בהתנהגות האגחים. בעולם - הנפילות במניות גורמות להפנית הכסף לשוק האג"ח מה שגורם לירידת תשואות ולעליות בשערים. ראו כותרת הבוקר באתר זה על תשואות שליליות באגחים היפנים. ואילו כאן אצלינו הירידה במניות גוררת אחריה גם ירידה בשערי האג"חים. אפשר היה לחשוב שזה נובע מחוסר ידע של הציבור או אפילו טימטומו. אבל ההפסדים בשנה האחרונה ובתחילת 2016 בקרנות הנאמנות ובקופות הגמל שמנוהלות ע"י בתי השקעות וחברות הביטוח מעידות שזה מכוון . את הרווחים הם עושים גם בירידות. אז מה איכפת להם שהציבור מפסיד?
    סגור
  • 3.
    קפה?
    בוקר 09/02/2016 08:34
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מר מר מר מר מר מר מר מר 7 כפות סוכר ..... מסקנה : גם את המר אפשר להפוך למתוק
    סגור
  • 2.
    דיי כבר עם הבדיחה שניקראת אחוזת בית