23:05 סגירה מעוברת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

21:04 הפד': "התחלת צמצום המאזן באוקטובר הקרוב" , המדדים הגיבו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

17:39 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

07:52 עליות באסיה - המדד בהונג קונה עולה 1%

07:51 הדולר נסחר ביציבות מול האירו ברמה של 1.194 דולר לאירו

07:51 הנפט נסחר הבוקר בצמוד לרמה של 50 דולר לחבית

16:20 מניית בית שמש השלימה טיסה של יותר מ-30% בשבוע >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

נעילה מעורבת: המעו"ף עלה 0.45%, ת"א 75 ירד 0.8%; אסם זינקה 22%, בזק ירדה 2.6%

אל על ירדה 3.8% על רקע זינוק מחירי הנפט, כיל קפצה 5%, טבע ירדה יום שלישי ברציפות
 |  80
באחוזת בית
Share
המדדים המובילים באחוזת בית סגרו את שבוע המסחר במגמה מעורבת, לאחר יום מסחר תנודתי בת"א ובעולם: מדד המעו"ף סיים בעליות של 0.45%, ת"א 75 ירד  0.8% ומדד הבנקים עלה 0.1%. המסחר נפתח דווקא באקורד חיובי הרבה יותר, עם זינוק של מעל ל-1% במדד המעו"ף, אך סיים, כאמור - במגמה מעורבת.


בניו יורק המסחר מתנהל לפי שעה בעליות שערים קלות כשהמדדים עולים בכ-0.5%. באירופה נרשם יום תנודתי מאוד, עם פתיחה חיובית וזינוק של מעל ל-1% במדדים, ועד לצניחה של כ-2%. לפי שעת הסגירה בת"א, הדאקס יורד 0.6% בלבד, והקאק הצרפתי עולה 0.2% ברקע לכל זה: מחיר הנפט מזנק 2.35% ל-33 דלר לחבית ברקע לדיווח כי אירן תומכת בפגישת המדינות החברות בארגון אופ"ק.

מדד ת"א 35 (-0.36%) מדד ת"א 35 1,419.9 -0.36% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,424.96 פתיחה:1,423.1 גבוה:1,425.44 נמוך:1,419.35 תמורה:594,506,828 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים  
מדד ת"א 90 (+0.2%) מדד ת"א 90 1,055.13 +0.2% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,053.02 פתיחה:1,054.2 גבוה:1,058.18 נמוך:1,051.6 תמורה:155,876,074 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים  
מדד ת"א בנקים-5 (+0.22%) מדד ת"א בנקים-5 1,783.65 +0.22% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,779.77 פתיחה:1,780.3 גבוה:1,796.62 נמוך:1,778.08 תמורה:134,654,177 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים  מחיר פקיעת האופציות השבועיות הינו 1463.34 נק'.מחזור המסחר, כולל פקיעת האופציות השבעויות, עומד על 1.18 מיליארד שקל.

אסם טסה למעלה מ-22% במחזור הגבוה בבורסה בשל הצעת הרכש של נסטלה

אתמול איבד המעו"ף 0.64% בנמוך היומי שלו (והשלים יום שלישי רצוף של ירידות) כאשר עיקר הירידות הגיעו ממש עם פתיחת המסחר בוול סטריט ובלחץ המניות הדואליות (בדגש עם מניות הפארמה הגדולות, שצפויות לתקן הבוקר).

בזירת המט"ח, ה- דולר רציף (+0.06%) דולר רציף 3.52 +0.06% 23:00 20/09/2017 הוסף לתיק האישי דולר רציף בסיס:3.52 פתיחה:0 גבוה:3.52 נמוך:3.5 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ממשיך לאבד גובה מול השקל, ויורד מתחת לרמת 3.92 שקל לדולר. בניגוד לדולר, ה- אירו רציף (-0.73%) אירו רציף 4.18 -0.73% 23:00 20/09/2017 הוסף לתיק האישי אירו רציף בסיס:4.21 פתיחה:0 גבוה:4.22 נמוך:4.17 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות לעומתו דווקא מזנק מול השקל, וחוצה את רף 4.37 שקל לאירו. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

ברקע לירידות באירופה, דו"חות גרועים של קרדיט סוויס שמתרסקת כעת 12% במסחר בשוויץ והנמכת התחזיות מצד האיחוד האירופי לגוש האירו ומצד הבנק המרכזי באנגליה לכלכלה האנגלית (לכתבה המלאה).

מניות במרכז:

{אסם} זינקה לאחר הצעת הרכש של נסטלה. מנכ"ל איגוד החברות הציבוריות אילן פלטו אמר: "בזמן שבכנסת דנים בהחמרות נוספות ברגולציה, החברות הציבוריות מצביעות ברגליים ונוטשות את ישראל. המחיקה של אסם מהמסחר היא מכה כואבת נוספת לבורסה הישראלית, ומצטרפת למחיקה של מאות חברות במהלך השנים האחרונות".   

אל על (-2.81%) אל על 235 -2.81% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אל על בסיס:241.8 פתיחה:241.6 גבוה:241.6 נמוך:234 תמורה:8,180,609 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות נסחרה בירידות על רקע הזינוק החד במחירי הנפט אתמול. המניה כידוע הרוויחה מאוד מצלילת הנפט בשנה האחרונה, ועלייה בו עשויה לפגוע בביצועי המניה.

בראק אן וי (-0.43%) בראק אן וי 39,730 -0.43% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בראק אן וי בסיס:39,900 פתיחה:39,900 גבוה:40,140 נמוך:39,530 תמורה:1,259,018 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות זכתה להעלאת מחיר יעד על די בית ההשקעות IBI. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

80 תגובות ב-41 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
41 מו 06/02/2016 10:38 יום א'
לפי הבלוף 1% למטה לפי המקור 2% למטה בפועל חצי אחוז .... יום ב' פותחים יותר נמוך מהנמוך של יום א' יום ג' פתיחה רגוע + ותעבור בסוף היום לירדות ... יום ד משעמם יום ה פקיעה של גנבים בסוף מסחר לקנות פוטים לראשון הזייה בבוקר שבת לשבוע מסחר בזמן מפולת כל הנכתב בדיחה אמתית המבין יבין והפקח פקח ומוחמד הוא שכן.בזהירות והצלחה
40 מיכה 05/02/2016 04:42 אמרתי לא לגעת בבזק ולא אל על. לא טועה קנו מנויות (ל"ת)
39 מיכה 05/02/2016 00:00 אמרתי לא לגעת בבזק ולא אל על. לא טועה קנו מנויות (ל"ת)
38 Sneaky 04/02/2016 20:22 מעניין
מעניין
37 ארי 04/02/2016 18:25 ארית תעשיות בתקופה חזקה
מעניין אם היא תחזור לשער 120
36 אלעל ירדה 04/02/2016 18:21 כי הנפט עלה .אז למה ליויתן ורציו לא עלו ???הרי אמרו
שליויתן יורד בגלל מחיר הנפט אבל יומיים המחיר עולה אז?הטינופות ימצאו כל יום סיבה אחרת להוריד את ליויתן.
35 משה לוי 04/02/2016 17:40 הצעת רכש נסטלה-אסם
אם כל הכבוד לבורסה יוקר המחייה הרבה הרבה יותר חשוב
34 שיחי 04/02/2016 17:35 מלאנוקס
מלאנוקס 25% עלייה בשבוע בלי עין הרע רק יש התנגדות ב48 ואחר כך ב52על בסיס סגירה ואז הכיוון הוא 60 $ בהצלחה למאמינים
כריש 04/02/2016 22:10 מלאנוקס
שלוש שנים במניה .מקווה לטוב השנה
33 אליס 04/02/2016 16:37 כיטוב,ביקוש של 126 אלף ע"נ
מתחיל להיות מעניין
32 שבי 04/02/2016 16:06 הדאקס ירד מפלוס 1.6 למינוס 1.4 והמעוף ירוק . מדהים !!!
בחיים לא ראיתי תצוגת עצמה כזאת. החוזים על מדדי ארהב קרסו מאחוז ירוק למינוס אחוז והמעוף עומד איתן. מדהים !!! פשוט מדהים !!!!
עוקב אחרי הזקן חכם 04/02/2016 16:36 גם הסנופי וגם הדאקס בודקים את קווי התמיכה
הכרישים רוצים להיות בטוחים שנגמרים המוכרים לפני שיתחילו לקנות שוב. ולמרות כל הנסיונות ליצור בהלה המדדים מחזיקים מעמד. זה סימן שבקרוב יחזרו העליות בטח אם יש מישהו כמו הפד וממשל אובמה שישמרו את הנפט מעל 30 דולר. הצלחות לכולם
לזקן שעוקב אחר העוקב 04/02/2016 18:53 חידלו בבקשה להאכיל אותנו בלוקשים תפלים.
אתם רצים אחר הכותרות ומפסידים את העיקר ואף גורמים לנו לחשוב שאתם בעיניינים ואף מיתווכחים עם גרינברג ואני תוהה מי יותר טרחן.
מישהו כתב כאן 04/02/2016 20:48 חמור תמיד נשאר חמור..כל כך נכון לגביך (ל"ת)
ביו 04/02/2016 16:11 קלינטון שוב קשקשה ומניות הביו צפויות לרדת היום. (ל"ת)
31 ביו 04/02/2016 15:50 SPEX כתבתי עליה הודעה 17. ויש חדשות לפני שעתיים.
צפוייה לעלות חזק.
ביו 04/02/2016 16:02 תיקון-הודעה 21 (ל"ת)
30 ביו 04/02/2016 15:40 לא ייאמן איך תפסתי את המפולת בדולר עוד אתמול
בעיתוי מדהים רגע לפני.
29 ביו 04/02/2016 14:24 SPHS KTOV נאסדק-פוטנציאל למניות השנה
שווה לעקב.
28 ביו 04/02/2016 14:11 מתחיל לאסוף את כיטוב (ל"ת)
כיטוב 04/02/2016 16:05 לדעתי שבעלי עניין רוכשים כמעט 5 מיליון מניות בחודשיים
האחרונים,הם בודקים טוב טוב מה יש להם שם.
27 ד"ר ניר(איציק100) 04/02/2016 13:50 אני ממשיך את דבריו של פרופ' א(איציק)שלנו בסעיף 13+18.
זה תקופה ארוכה מאד אנו דואגים בכל פורום בארץ ובעולם להתריע על מצב כלכלת העולם. שמעו וקראו אותנו באתרים באוניברסיטאות ובהופעות וכינוסים שונים וגם סתם בשיחות סלון או אפילו בשוק הכרמל שם אנו בני בית.(סיפרנו גם על זאת הרבה וגם הסוחרים חברינו כתבו על הקשרים המיוחדים) אנשים מסתכלים חודש אחורה בכדי לסמן שוק דובי או שוק נוטה לרדת. כתבנו וניתחנו את מדד ה FTSE האנגלי שנחשב בעיני רבים וטובים כיוקרתי בעולם ומדד מוביל למרות שיש כמה גדולים ממנו(בהערה. חישבו מה יקרה בנוסף כשאנגליה תעזוב בעוד תקופה לא ארוכה את האיחוד)..אותו מדד עמד לפני 27 חודש כ 15% נמוך יותר מהיום על שער זהה להיום של הפאונד. ואף הישוונו להשקעה סולידית של פאונד +5% מובטחים ואפילו עם ערבות ביצוע של B.O.E..בצורה רנדומלית חפשו אפילו את אפריל 2012. גם אז הפוטסי היה גבוה יותר. ממשיכים כמובן על שהות ואיסוף מסיבי של כמה חברות בארץ ובעולם ובעיקר GOOGLE שאותה אנו מחזיקים מההנפקה וסיפרתי את הנסיבות ויש לנו אפשרויות סבירות להשפעה קטנה עקב סדרי גודל. וכמובן יתרות ענק של יד הפוכה(שורט רחמנא ליצלן) וסחורות מתכלות בכמות גדולה. עם ישראל חי.
ניר 04/02/2016 14:46 כמובן 15 אחוז יותר גבוה מהיום ולא כמו שניכתב.
האם הקיסוסית סולחת על הטעות? שעות יגידו.
אתם מול שלמה גרינברג 04/02/2016 21:55 זה יכול להיות מעניין.... (ל"ת)
הם ידרדסו אותו 06/02/2016 18:28 על הקלי קלות (ל"ת)
26 ברכה והצלחה 04/02/2016 13:32 אלון ריבע כחול
כעובד במגה אני עד לעליה התלולה במכירות ולכמות הלקוחות שעולה מידי יום.לדעתי,הרשת מתאוששת וביצועי הרשת משתבחים. ההשבחה ומניעת המשך בזבוז הכספים על ידי בכירים מבטיחים המשך הצלחה ועתידים לסייע באיתור רוכש בכיר לכל הרשת ובמחירים מנצחים. מחיר המניה מצחיק וצפוי לעלות המון.
25 נוכלים 04/02/2016 13:30 הפוך מהעולם למה כאן יורדים? (ל"ת)
24 לא מבין 04/02/2016 12:26 למה כשהנפט ירד שחטו את ליויתן ובמיוחד את רציו אתמול
הנפט קפץ חזק ורציו בקושי מגיבה, ובכלל כשהיו בשורות רעות רציו נשחטה ,בשבועיים האחרונים יש בשורות טובות ורציו לא זזה למה?
שמטוב 04/02/2016 16:12 מניות דלק פוסילי מתות עד שיהיה מהפך רציני בשוק הנפט
אף אחד לא מאמין שהן יתאוששו מהמצב . כל חברת דלק פוסילי היום מנסה להוריד פרופיל ולא להשקיע בשום פרייקט . חוץ מזה, כפי שאמרתי, כמעט כל הידיעות החיוביות כביכול על הגז הישראלי הן תעמולה שקרית. אין שום התפתחות חיובית בעלת משקל. אם כספך יקר לך נסה להיפטר מהן עכשיו. מוטב תספורת עכשיו מקרחת בהמשך.
ביו 04/02/2016 12:57 כי מחיר נפט נמוך מוריד כדאיות לרכישת גז כי האלטרנטיבה
נעשית זולה. אבל לדעתי הנפט יחזור מעל 50 דולר עוד השנה.
הבנתי 04/02/2016 15:12 אבל כשהנפט יורד רציו יורדת ,כשהנפט עולה היא לא מגיבה??
אתמול הנפט עלה בחדות וגם היום הנפט עולה בעולם ורציו יורדת?
ביו 04/02/2016 15:42 מנייה מגיבה גם למשתנים אקסוגנים וגם לאנדוגנים (ל"ת)
23 אחת שמבינה א 04/02/2016 12:19 אל תתנו לעליות היום לבלבל אתכם, המגמה בשווקים
היא תנודתיות עם נטייה לירידות, לכן כמו שתמיד אני כותבת לכם, לממש רווחים כמה שיותר מהר. מניות עולות 3% ושוב יורדות זה ממש לא הזמן לקנות מניות ובמיוחד לא בנקים ולא ביטוחים הם לא שווים כלום היום אולי בשערים יותר אטרקטיביים לכן יש להמתין בסבלנות. שיהיה לכם סופ שבוע נעים ומהנה!
עבדו 04/02/2016 14:14 לאחת שמבינה
אני רכשתי טאואר והיום היא מדשדשת אז אצלנו בכפר אומרים כליחון פאי זבשו עלייך מה זה היה מצד שלך ההמלצה על טאואר והביטוח ההוא שנפל חזק וכן על אורמת ועוד ועוד המלצות מטופשות והיום תזהרו ותמתינו מה זה מנסה להריץ טאואר למי ולמה ועל מה סתם כי יש לך טאואר בכפר שלי מדברים על מניות אחרות בכלל ולא על מה שכתבת בעיקר מדברים על סוללר בזק וכבלים דרק בורנוק עלייך לא רוצה אותך פה שתכתבי סתם מהראש שלך מה לא טוב ומה טוב זה ללכת סביב לא לענין מה שקורה בבורסה האמיתי זה אל לשמוע מה אומרים רק לעשות ברגש מה חושב ומה לא חושב וטוב לי או לא טוב לי זה המטרה והכסף שלי לא שלך
טיטי 04/02/2016 21:32 טאואר
הפילה גם אותי עם ההמלצות שלה....
כ כ כ כן 04/02/2016 13:18 כ ככו (ל"ת)
לאחת ש 04/02/2016 12:53 תגידי לי
ביטוחים לא שווים כלום? אטז למה דחפת לי את מגדל ב70 אחוז יותר גבוה? חשבתי שמגדל גדולה ורצינית אבל מתברר לי שהיא כמו האינסולין שדחפת לנו ואכלנו וואחד לקרדה. אני מבין שיש לך עור של קרוקודיל אם את מופיעה כאן כאילו כלום לא קרה.
חחח 04/02/2016 12:44 בנקים לא שווים כלום? רק מראה שאת חובבנית
החברות האלה נסחרות מתחת להון העצמי.
ל חחח 04/02/2016 15:09 היא התכוונה לבנק הדואר (ל"ת)
22 עובדים עליכם 04/02/2016 11:42 התרסקות
עד סוף היום ת"א 25 1400 זו רק הצגה בשביל הספין שקרב ובא
האמריקאים 04/02/2016 12:34 אתם לא יכולים להתחרות במחשבים (ל"ת)
עוקב אחרי הזקן חכם 04/02/2016 12:14 הבנקים והממשלות מחזיקים את השווקים כל פעם שהנפט
יורד מתחת ל- 30 מידי באים קונים גדולים ומרימים אותו. אותו דבר שהסנופי התקרב לרמת תמיכה 1872 שוב באו קונים גדולים. וזה חוזר על עצמו כבר כמה פעמים מסוף ינואר אז הסוחרים מבינים שמישהו גדול שומר מלמעלה ומקבלים אומץ לקנות מניות ולכן כנראה שפברואר יהיה ירוק.... הצלחות לכולם.
היי הלו עוקב 04/02/2016 12:50 ממשיך לטעות ולהטעות
די עם ספקולציות מטופשות .
ביו 04/02/2016 11:55 בינתיים רק הדולר מתרסק כפי שחזיתי
החוזים חיוביים בשיעור של כ 0.5% גל עליות בדרך לדעתי
אחד שלא יודע כלום 04/02/2016 12:40 הירידות מתחילות
הם מחזיקים את השוק בלונג כדי שנחשוב שהשוק עולה אבל יקרה הפוך.
21 ביו 04/02/2016 11:37 תעקבו היום אחרי SPEX בנאסדק,זינקה 25% אחרי הסגירה
עם מחזור גבוה יותר מאשר בשעות המסחר. בדרך כלל המנייה הזו לא נסחרת בכלל אחרי הסגירה. שער 0.16 עסקה אחרונה. עוד למעקב, ktov sphs
20 כיטוב 04/02/2016 11:24 כיטוב אם תרכש השווי יהיה
לפחות 100 מיליון דולר.ושוב זו דעתי האישית בלבד. bdo הערכו את כיטוב ב 40 מיליון דולר בשנת 2013 הרבה לפני סיום שלב 3 שאכמור הסתיים בהצלחה והתוצאות הוכרזו כסופיות.אם נקח את התרופה שכיטוב בדקה שהצליחה גם להפחית את הסכונים הרבים שבה שהרי אין ספק שכיטוב תקח ממנה נתח משמעותי כאשר תצא לשוק(מתוכנן ב 2017 אחרי אישור סופי של FDA אשר הוא כבר אישר את התהליך וקבע שיידרש רק שלב 3 אחד). התרופה מכרה בכ 1.8 מיליארד בשנה. עם שולי רווח של 70% זה יביא לרווח נקי של 130 מיליון דולר בשנה בהנחה שתקח רק 105 מנתח השוק שלה (עשוייה לקחת הרבה יותר כי כיטוב הצליחה להפחית את הסיכונים שבה). זה אומר פי 13 משווי השוק הנכחי שאגב נמוך גם מרמת המזומנים. רווח בשנה אחת פי 13 משווי השוק, אתם קולטים וזה עוד לפני שנעשה היוון לכמה שנים קדימה. נכון עדיין אין אישור סופי של fda אבל כפי שהמנכל ציין הסיכוי שאי קבלת אישור נמוך מאד כי התרופות האלו כבר מאושרות לשימוש. אין לראות בכל המלצה כלשהיא.
19 ביו 04/02/2016 11:13 תתרחקו מאל על,שלא תגידו לא הזהרתי
המנייה מתנהגת כמו אופצייה על הנפט ומכאן הסיכון, עלתה 400% בשנה שעברה למרות שמצבה המאזני לא מרשים עם חוב של כמעט 1 מיליארד ש"ח ורק 400 מיליון נכסים שוטפים.
18 א 04/02/2016 11:12 המשך
עוד נסיון נואל של ה"אימפריה" המקרטעת לדחוף חוזים לשמיים. וזאת למה ומדוע? קרה משהו טוב עצום מימדים שאנו לא יודעים? או אולי להמשיך לזרות חול בעיניים דומעות ..?
17 ביו 04/02/2016 11:11 כתבתי לכם עוד אתמול שהדולר יירד חזק וצדקתי.שימו
לב לצמד יורו דולר ששבר עוד אתמול 1.10. תעקבו אחרי כיטוב פארמה שעלתה אתמול בארה"ב בנגוד למגמה.לדעתי החברה חותרת להסכם עם חברה גדולה לייצר את התרופה בשוק שמוערך במיליארדים.
16 גם אל על טסה בתקופה 04/02/2016 10:29 האחרונה. אולי הגיע כבר גם הזמן של גבעות עולם לטוס?
נקווה שהמו״מ שאמור להתקיים היום יצליח ויעלה יפה.
15 אוסם 04/02/2016 10:21 קופצת 23%.
רק כיל לא נמכרת כי יחימוביץ ולפיד לא הרשו. וביבי הסכים כדי להשאר בכסא המתנדנד שלו. איזה מאמצים כבירים הוא עושה למען הגז . ואת עובדי כיל הוא מכר בקלות למען קולות לפני הבחירות.
14 מתי גבעות עולם 04/02/2016 10:18 תתחיל לטוס כמו מודיעין לאחרונה, ואסם היום? האם אינכם
חושבים שהגיע כבר הזמן לכך???
13 זיפו 04/02/2016 10:13 אני פשוט לא מצליח להבין את השחקנים
מזה מספר ימים אני כותב כאן שהשחקנים רוצים עליות. אני רואה את ההתארגנות אך לא מצליח להבין את הסיבה למעט הרצון לקחת כסף למחזיקי מניות שקונים פוטים לגידור. המגמה במדדים העולמיים מזמן שינה כיוון והפל לשלילי (ראו ערך גוריביץ) , הציבור פדה בצדק מיליארדים מקופות כדי לא ליפול בתוך המפולת המתהווה, המדדים העולמיים קורסים כל יום 1.2 -2 אחוזים והשחקנים מתארגנים לעליות. תיזהרו מקניית מניות. תשבו על הגדר . אפשר לעבוד על כולם רוב הזמן אך אי אפשר לעבוד על כולם כל הזמן. ההתרסקויות יבואו אין מנוס. בינתיים היו זהירים בקניות , במיוחד עם ביו , בנקים וגזיות . בעצם עם הכל.
א 04/02/2016 12:48 לזיפו . אל תבין אותם ואל תתקרב אליהם
הם וכל הרעים בטיפול מיוחד ..על אפם וחמתם של הרשות שמגוננת עליהם מרוב פחד מהם. וגם. של מנהלי הכסף הגדול משרתיהם הנאמנים של הרעים שגם הם מפוחדים. כבר כתבנו רבות על שתי הנשמות הטובות הנ"ל שנותנים גיבוי לאוספי הבקבוקים וסחיטה באיומים ואזורי שליטה שונים ומשונים. היום הם קובעים שער מסויים בבורסה..ובאורח פלא..השער מגיע למחוז חפצם. אז..אז..(ולא ברווז) קמו כוחותינו הנאמנים שגם כך עוזרים לפתרון בעיות כאלו ואחרות בארצנו הקדושה והוחלט להטיל מורא ופחד גם על הרעים וחבורותיהם. תוצאות נראות בשטח. העבודה עוד מרובה. אך נגיע בע"ה למחוז חפצנו. הסר דאגה מליבך ואל תידג. (ראה ערך הקיסוסאית שתטען בצדק תדאג ולא תידג. יום טוב.
12 דולר 04/02/2016 10:02 נראה שעוד היום יישבר 3.90,הדולר שבר התנגדות חזקה של הצמ
דולר אירו והאירו בדרך ל 1.15 בימים הקרובים
11 יוחנן 04/02/2016 10:01 פרוטרום
בקרוב מאוד הנפקת המניה בוול סטריט ומשם טיסה ענקית לשער 30000לפחות חברה עים פוטנציאל אדיר אני מחזיק וממליץ בחום בהצלחה למחזיקים ולמצטרפים טיסה נעימה לכולם
גרי 04/02/2016 15:10 פרוטרם
מסכים עם כל מילה החברה היחידה שראויה להשקעה לשנה הקרובה כל מילה בסלע בהצלחה לכולם
10 גל 04/02/2016 10:01 1463.34 פקיעה מישהו חשב אחרת?
קולים שבועיים כמו 1450 חגגו
יובל 04/02/2016 12:26 לגל
רק מי שקנה אתמול בסיום קולים עם מדד מתחת לפקיעה חגג
9 עליות נאות 04/02/2016 10:00 אם אתמול לא היו סתם מכסחים אז לא הייתם
רושמים עליות נאות
8 שמואל 04/02/2016 09:59 כיטוב
האם נכונה השמועה שחברה אמריקאית רוצה לרכוש את כיטוב בסכום עתק?
רובין 04/02/2016 10:26 איזה מחיר עתק בראש שלך?
כולה מדובר על 70 מליארד דולר עלובים.
7 אביר 04/02/2016 09:57 מדוע מודיעין עולה בעשרות אחוזים
האם למישהו יש מידע על נוודיעין
6 קמהד"ע 04/02/2016 09:43 אחרי כתבה עם מחיר יעד של 7%
המניה היתה צריכה לזנק 10% ולא 2%
5 דולרי 04/02/2016 09:27 הדולר מתרסק בעולם בדרך ל 3.85 שבוע הבא
אין סיבה להחזיק דולר שיש דחייה בעלעאת ריבית וספק אם תבוצע כזאת השנה.
4 אבי 04/02/2016 08:52 האם זה הזמן
לברוח מאל על?
2 04/02/2016 09:51 כבר מזמן זה היה הזמן לברוח מאל על (ל"ת)
אבי 04/02/2016 10:13 אבל לא יצאתי
הפסדים של 10% בערך, לצאת או להישאר?
יוסף פותר החלומות 04/02/2016 12:19 תלוי כמה את מושקע שם ואיזה משקל .....
יש למנייה על התיק שלך אם אתה הימרתה על כל הכסף שלך במנייה תקין פוזיציה למינמום ,במקרה שלמנייה אין משקל גדול על שווי המצרפי של המכסף בתיק שלך ואתה מאמין בחברה אתה יחכול להשאר עם סכום כסף קטן ולחתוך הפסד וגם יעניק לך מגן מס בעתיד . והצעה לי לא להתפתו אחרי מניות שכול העולם ואישתו מדברים עליהם אלה הופחות למניות ספקולטביות ונוצרת שם בועה עם אתה מעונין להרוויח בשוק ההון תפזר סיכונים ורצוי במדדים גאוגרפיים וסקטוראלים ומשקל קטן מאוד במניות כדי לספק את יצר המהמר שנמצא בכולנו אצל אחד יותר אצל אחד פחות בהצלחה
3 ארלו 04/02/2016 08:30 1460 קפיץ
חוזרים ל1460 על הבוקר
עוקב אחרי הזקן חכם 04/02/2016 10:38 עוד בפברואר המעוף יגיע ל 1500
מרץ יהיה סיפור חדש. הצלחות לכולם
לעוקב 04/02/2016 11:32 מה קרה? נרדמתם בשמירה עקב עייפות מההתבאסות שלכם?
1. מי אומר זאת אתה או הזקן? 2. מדובר כולה על 2.5% אז מה הרעש? 3. הוא היה שם לפני שבועיים. זה לא ידיעה מרשימה שבועיים אחורה או קדימה בטווח 2.5 אחוז. 4)עשו טובה ותנו פרשנות לא בדיעבד ולא כזאת שמתפרשת ל5 כיוונים. גם הפסיקו את סגהון אחת ש: כמו שאמרתי וכולי . חוץ מזה אתם זקנים נחמדים וכיתבו גם אם הדברים לא הולכים בדיוק לפי איך שתיכננתם.
2 מנואל 04/02/2016 08:09 אפריקה מתפוצצת 15% היום (ל"ת)
מיגואל 04/02/2016 18:37 למנואל
נו פאסה נאדה. ססוף התפוצצה בלי שינוי בערך. יש לי את האוצר ששמו אפריקה מאז שהיתה 52000 נקודות סך הכל פי 325 מהיום. אני לא משחרר כי אני בטוח שתוך שבוע גג שבועיים היא תחזור לשם.
שחי 04/02/2016 15:26 אפריקה
למה ?
1 תיקון עלים 04/02/2016 08:07 יום עליה יומיים ירידות. סך הכל רק יורד (ל"ת)
יוסף פותר החלומות 04/02/2016 09:55 כן השוק התחיל להיות דובי כבר מחודש נובמבר 2015....
בנתיים הוא במגמה שלילית ,אבל לא לעולם חוסן באיזה שהוא שלב המגמה תתחלף השוק יגיע לאיזה תחתית יכול להיות שהוא עוד לא מצא אותה יכול להיות שכן ימים יגידו הנבוא נתנה לשוטים סבלנות זה שם המשחק
ליוסף 04/02/2016 17:09 באיזה שהוא שלב?
יכול להיות שהשלב יגיע ב 99% ירידה? ענה לי דחוף.
יוסף פותר החלומות 04/02/2016 19:36 במקרה שהמדדים יקרסו ב - 99 אחוז ......
כל העולם יקרוס הבית שלך לא היה שווה שקל ,עבודה לא תהיה לך , ומלחמות יפרצו בעולם וקץ הימים יגיע . אני לא נביא ולא יכול מתיימר למצוא תחתית אבל אתה אתה מתאר תרחיש אפוקלפטי שתאורית אפשרי אבל ההיסתברות שלו שואפת ל - 0 . אני לא יודע אם השאלה שלך באה מתוך עניין או מתוך זה שאתה כוחמולוג בכל אופן ענתי לך .
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש