ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

נעילה מעורבת: המעו"ף עלה 0.45%, ת"א 75 ירד 0.8%; אסם זינקה 22%, בזק ירדה 2.6%

אל על ירדה 3.8% על רקע זינוק מחירי הנפט, כיל קפצה 5%, טבע ירדה יום שלישי ברציפות
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים באחוזת בית סגרו את שבוע המסחר במגמה מעורבת, לאחר יום מסחר תנודתי בת"א ובעולם: מדד המעו"ף סיים בעליות של 0.45%, ת"א 75 ירד  0.8% ומדד הבנקים עלה 0.1%. המסחר נפתח דווקא באקורד חיובי הרבה יותר, עם זינוק של מעל ל-1% במדד המעו"ף, אך סיים, כאמור - במגמה מעורבת.
בניו יורק המסחר מתנהל לפי שעה בעליות שערים קלות כשהמדדים עולים בכ-0.5%. באירופה נרשם יום תנודתי מאוד, עם פתיחה חיובית וזינוק של מעל ל-1% במדדים, ועד לצניחה של כ-2%. לפי שעת הסגירה בת"א, הדאקס יורד 0.6% בלבד, והקאק הצרפתי עולה 0.2% ברקע לכל זה: מחיר הנפט מזנק 2.35% ל-33 דלר לחבית ברקע לדיווח כי אירן תומכת בפגישת המדינות החברות בארגון אופ"ק.
מדד ת"א 35 +0.11% מדד ת"א 35 1,418.87 +0.11% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.31 פתיחה:1,420.23 גבוה:1,421.66 נמוך:1,416.03 תמורה:688,696,049 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,078.88 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.04 פתיחה:1,080.33 גבוה:1,083.3 נמוך:1,077.29 תמורה:195,775,887 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  
מדד ת"א בנקים-5 -0.65% מדד ת"א בנק 1,806.71 -0.65% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,818.59 פתיחה:1,818.14 גבוה:1,820.1 נמוך:1,802.7 תמורה:191,282,907 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  
מחיר פקיעת האופציות השבועיות הינו 1463.34 נק'.
מחזור המסחר, כולל פקיעת האופציות השבעויות, עומד על 1.18 מיליארד שקל.
אסם טסה למעלה מ-22% במחזור הגבוה בבורסה בשל הצעת הרכש של נסטלה
אתמול איבד המעו"ף 0.64% בנמוך היומי שלו (והשלים יום שלישי רצוף של ירידות) כאשר עיקר הירידות הגיעו ממש עם פתיחת המסחר בוול סטריט ובלחץ המניות הדואליות (בדגש עם מניות הפארמה הגדולות, שצפויות לתקן הבוקר).
בזירת המט"ח, ה- דולר רציף -0.38% דולר רציף 3.51 -0.38% דולר רציף בסיס:3.53 פתיחה:0 גבוה:3.53 נמוך:3.51 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ממשיך לאבד גובה מול השקל, ויורד מתחת לרמת 3.92 שקל לדולר. בניגוד לדולר, ה- אירו רציף +0.23% אירו רציף 4.15 +0.23% אירו רציף בסיס:4.14 פתיחה:0 גבוה:4.15 נמוך:4.13 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לעומתו דווקא מזנק מול השקל, וחוצה את רף 4.37 שקל לאירו. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
ברקע לירידות באירופה, דו"חות גרועים של קרדיט סוויס שמתרסקת כעת 12% במסחר בשוויץ והנמכת התחזיות מצד האיחוד האירופי לגוש האירו ומצד הבנק המרכזי באנגליה לכלכלה האנגלית (לכתבה המלאה).
מניות במרכז:
{אסם} זינקה לאחר הצעת הרכש של נסטלה. מנכ"ל איגוד החברות הציבוריות אילן פלטו אמר: "בזמן שבכנסת דנים בהחמרות נוספות ברגולציה, החברות הציבוריות מצביעות ברגליים ונוטשות את ישראל. המחיקה של אסם מהמסחר היא מכה כואבת נוספת לבורסה הישראלית, ומצטרפת למחיקה של מאות חברות במהלך השנים האחרונות".   
אל על -1.45% אל על 162.6 -1.45% אל על בסיס:165 פתיחה:173.8 גבוה:176 נמוך:160.5 תמורה:22,866,506 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה בירידות על רקע הזינוק החד במחירי הנפט אתמול. המניה כידוע הרוויחה מאוד מצלילת הנפט בשנה האחרונה, ועלייה בו עשויה לפגוע בביצועי המניה.
בראק אן וי -0.1% בראק אן וי 38,930 -0.1% בראק אן וי בסיס:38,970 פתיחה:38,970 גבוה:39,000 נמוך:38,560 תמורה:1,438,109 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זכתה להעלאת מחיר יעד על די בית ההשקעות IBI. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
תגובות לכתבה(80):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 41.
    יום א'
    מו 06/02/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי הבלוף 1% למטה לפי המקור 2% למטה בפועל חצי אחוז .... יום ב' פותחים יותר נמוך מהנמוך של יום א' יום ג' פתיחה רגוע + ותעבור בסוף היום לירדות ... יום ד משעמם יום ה פקיעה של גנבים בסוף מסחר לקנות פוטים לראשון הזייה בבוקר שבת לשבוע מסחר בזמן מפולת כל הנכתב בדיחה אמתית המבין יבין והפקח פקח ומוחמד הוא שכן.בזהירות והצלחה
    סגור
  • 40.
    אמרתי לא לגעת בבזק ולא אל על. לא טועה קנו מנויות (ל"ת)
    מיכה 05/02/2016 04:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 39.
    אמרתי לא לגעת בבזק ולא אל על. לא טועה קנו מנויות (ל"ת)
    מיכה 05/02/2016 00:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    מעניין
    Sneaky 04/02/2016 20:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין
    סגור
  • 37.
    ארית תעשיות בתקופה חזקה
    ארי 04/02/2016 18:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין אם היא תחזור לשער 120
    סגור
  • 36.
    כי הנפט עלה .אז למה ליויתן ורציו לא עלו ???הרי אמרו
    אלעל ירדה 04/02/2016 18:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שליויתן יורד בגלל מחיר הנפט אבל יומיים המחיר עולה אז?הטינופות ימצאו כל יום סיבה אחרת להוריד את ליויתן.
    סגור
  • 35.
    הצעת רכש נסטלה-אסם
    משה לוי 04/02/2016 17:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם כל הכבוד לבורסה יוקר המחייה הרבה הרבה יותר חשוב
    סגור
  • 34.
    מלאנוקס
    שיחי 04/02/2016 17:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלאנוקס 25% עלייה בשבוע בלי עין הרע רק יש התנגדות ב48 ואחר כך ב52על בסיס סגירה ואז הכיוון הוא 60 $ בהצלחה למאמינים
    סגור
  • מלאנוקס
    כריש 04/02/2016 22:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלוש שנים במניה .מקווה לטוב השנה
    סגור
  • 33.
    כיטוב,ביקוש של 126 אלף ע"נ
    אליס 04/02/2016 16:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתחיל להיות מעניין
    סגור
  • טען עוד
  • 32.
    הדאקס ירד מפלוס 1.6 למינוס 1.4 והמעוף ירוק . מדהים !!!
    שבי 04/02/2016 16:06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בחיים לא ראיתי תצוגת עצמה כזאת. החוזים על מדדי ארהב קרסו מאחוז ירוק למינוס אחוז והמעוף עומד איתן. מדהים !!! פשוט מדהים !!!!
    סגור
  • גם הסנופי וגם הדאקס בודקים את קווי התמיכה
    עוקב אחרי הזקן חכם 04/02/2016 16:36
    הגב לתגובה זו
    0 5
    הכרישים רוצים להיות בטוחים שנגמרים המוכרים לפני שיתחילו לקנות שוב. ולמרות כל הנסיונות ליצור בהלה המדדים מחזיקים מעמד. זה סימן שבקרוב יחזרו העליות בטח אם יש מישהו כמו הפד וממשל אובמה שישמרו את הנפט מעל 30 דולר. הצלחות לכולם
    סגור
  • חידלו בבקשה להאכיל אותנו בלוקשים תפלים.
    לזקן שעוקב אחר העוקב 04/02/2016 18:53
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתם רצים אחר הכותרות ומפסידים את העיקר ואף גורמים לנו לחשוב שאתם בעיניינים ואף מיתווכחים עם גרינברג ואני תוהה מי יותר טרחן.
    סגור
  • חמור תמיד נשאר חמור..כל כך נכון לגביך (ל"ת)
    מישהו כתב כאן 04/02/2016 20:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • קלינטון שוב קשקשה ומניות הביו צפויות לרדת היום. (ל"ת)
    ביו 04/02/2016 16:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    SPEX כתבתי עליה הודעה 17. ויש חדשות לפני שעתיים.
    ביו 04/02/2016 15:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צפוייה לעלות חזק.
    סגור
  • תיקון-הודעה 21 (ל"ת)
    ביו 04/02/2016 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    לא ייאמן איך תפסתי את המפולת בדולר עוד אתמול
    ביו 04/02/2016 15:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בעיתוי מדהים רגע לפני.
    סגור
  • 29.
    SPHS KTOV נאסדק-פוטנציאל למניות השנה
    ביו 04/02/2016 14:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שווה לעקב.
    סגור
  • 28.
    מתחיל לאסוף את כיטוב (ל"ת)
    ביו 04/02/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • לדעתי שבעלי עניין רוכשים כמעט 5 מיליון מניות בחודשיים
    כיטוב 04/02/2016 16:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האחרונים,הם בודקים טוב טוב מה יש להם שם.
    סגור
  • 27.
    אני ממשיך את דבריו של פרופ' א(איציק)שלנו בסעיף 13+18.
    ד"ר ניר(איציק100) 04/02/2016 13:50
    הגב לתגובה זו
    22 2
    זה תקופה ארוכה מאד אנו דואגים בכל פורום בארץ ובעולם להתריע על מצב כלכלת העולם. שמעו וקראו אותנו באתרים באוניברסיטאות ובהופעות וכינוסים שונים וגם סתם בשיחות סלון או אפילו בשוק הכרמל שם אנו בני בית.(סיפרנו גם על זאת הרבה וגם הסוחרים חברינו כתבו על הקשרים המיוחדים) אנשים מסתכלים חודש אחורה בכדי לסמן שוק דובי או שוק נוטה לרדת. כתבנו וניתחנו את מדד ה FTSE האנגלי שנחשב בעיני רבים וטובים כיוקרתי בעולם ומדד מוביל למרות שיש כמה גדולים ממנו(בהערה. חישבו מה יקרה בנוסף כשאנגליה תעזוב בעוד תקופה לא ארוכה את האיחוד)..אותו מדד עמד לפני 27 חודש כ 15% נמוך יותר מהיום על שער זהה להיום של הפאונד. ואף הישוונו להשקעה סולידית של פאונד +5% מובטחים ואפילו עם ערבות ביצוע של B.O.E..בצורה רנדומלית חפשו אפילו את אפריל 2012. גם אז הפוטסי היה גבוה יותר. ממשיכים כמובן על שהות ואיסוף מסיבי של כמה חברות בארץ ובעולם ובעיקר GOOGLE שאותה אנו מחזיקים מההנפקה וסיפרתי את הנסיבות ויש לנו אפשרויות סבירות להשפעה קטנה עקב סדרי גודל. וכמובן יתרות ענק של יד הפוכה(שורט רחמנא ליצלן) וסחורות מתכלות בכמות גדולה. עם ישראל חי.
    סגור
  • כמובן 15 אחוז יותר גבוה מהיום ולא כמו שניכתב.
    ניר 04/02/2016 14:46
    הגב לתגובה זו
    9 2
    האם הקיסוסית סולחת על הטעות? שעות יגידו.
    סגור
  • זה יכול להיות מעניין.... (ל"ת)
    אתם מול שלמה גרינברג 04/02/2016 21:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • על הקלי קלות (ל"ת)
    הם ידרדסו אותו 06/02/2016 18:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    אלון ריבע כחול
    ברכה והצלחה 04/02/2016 13:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כעובד במגה אני עד לעליה התלולה במכירות ולכמות הלקוחות שעולה מידי יום.לדעתי,הרשת מתאוששת וביצועי הרשת משתבחים. ההשבחה ומניעת המשך בזבוז הכספים על ידי בכירים מבטיחים המשך הצלחה ועתידים לסייע באיתור רוכש בכיר לכל הרשת ובמחירים מנצחים. מחיר המניה מצחיק וצפוי לעלות המון.
    סגור
  • 25.
    הפוך מהעולם למה כאן יורדים? (ל"ת)
    נוכלים 04/02/2016 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    למה כשהנפט ירד שחטו את ליויתן ובמיוחד את רציו אתמול
    לא מבין 04/02/2016 12:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הנפט קפץ חזק ורציו בקושי מגיבה, ובכלל כשהיו בשורות רעות רציו נשחטה ,בשבועיים האחרונים יש בשורות טובות ורציו לא זזה למה?
    סגור
  • מניות דלק פוסילי מתות עד שיהיה מהפך רציני בשוק הנפט
    שמטוב 04/02/2016 16:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד לא מאמין שהן יתאוששו מהמצב . כל חברת דלק פוסילי היום מנסה להוריד פרופיל ולא להשקיע בשום פרייקט . חוץ מזה, כפי שאמרתי, כמעט כל הידיעות החיוביות כביכול על הגז הישראלי הן תעמולה שקרית. אין שום התפתחות חיובית בעלת משקל. אם כספך יקר לך נסה להיפטר מהן עכשיו. מוטב תספורת עכשיו מקרחת בהמשך.
    סגור
  • כי מחיר נפט נמוך מוריד כדאיות לרכישת גז כי האלטרנטיבה
    ביו 04/02/2016 12:57
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נעשית זולה. אבל לדעתי הנפט יחזור מעל 50 דולר עוד השנה.
    סגור
  • אבל כשהנפט יורד רציו יורדת ,כשהנפט עולה היא לא מגיבה??
    הבנתי 04/02/2016 15:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתמול הנפט עלה בחדות וגם היום הנפט עולה בעולם ורציו יורדת?
    סגור
  • מנייה מגיבה גם למשתנים אקסוגנים וגם לאנדוגנים (ל"ת)
    ביו 04/02/2016 15:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 23.
    אל תתנו לעליות היום לבלבל אתכם, המגמה בשווקים
    אחת שמבינה א 04/02/2016 12:19
    הגב לתגובה זו
    5 9
    היא תנודתיות עם נטייה לירידות, לכן כמו שתמיד אני כותבת לכם, לממש רווחים כמה שיותר מהר. מניות עולות 3% ושוב יורדות זה ממש לא הזמן לקנות מניות ובמיוחד לא בנקים ולא ביטוחים הם לא שווים כלום היום אולי בשערים יותר אטרקטיביים לכן יש להמתין בסבלנות. שיהיה לכם סופ שבוע נעים ומהנה!
    סגור
  • לאחת שמבינה
    עבדו 04/02/2016 14:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני רכשתי טאואר והיום היא מדשדשת אז אצלנו בכפר אומרים כליחון פאי זבשו עלייך מה זה היה מצד שלך ההמלצה על טאואר והביטוח ההוא שנפל חזק וכן על אורמת ועוד ועוד המלצות מטופשות והיום תזהרו ותמתינו מה זה מנסה להריץ טאואר למי ולמה ועל מה סתם כי יש לך טאואר בכפר שלי מדברים על מניות אחרות בכלל ולא על מה שכתבת בעיקר מדברים על סוללר בזק וכבלים דרק בורנוק עלייך לא רוצה אותך פה שתכתבי סתם מהראש שלך מה לא טוב ומה טוב זה ללכת סביב לא לענין מה שקורה בבורסה האמיתי זה אל לשמוע מה אומרים רק לעשות ברגש מה חושב ומה לא חושב וטוב לי או לא טוב לי זה המטרה והכסף שלי לא שלך
    סגור
  • טאואר
    טיטי 04/02/2016 21:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפילה גם אותי עם ההמלצות שלה....
    סגור
  • כ ככו (ל"ת)
    כ כ כ כן 04/02/2016 13:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • תגידי לי
    לאחת ש 04/02/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ביטוחים לא שווים כלום? אטז למה דחפת לי את מגדל ב70 אחוז יותר גבוה? חשבתי שמגדל גדולה ורצינית אבל מתברר לי שהיא כמו האינסולין שדחפת לנו ואכלנו וואחד לקרדה. אני מבין שיש לך עור של קרוקודיל אם את מופיעה כאן כאילו כלום לא קרה.
    סגור
  • בנקים לא שווים כלום? רק מראה שאת חובבנית
    חחח 04/02/2016 12:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    החברות האלה נסחרות מתחת להון העצמי.
    סגור
  • היא התכוונה לבנק הדואר (ל"ת)
    ל חחח 04/02/2016 15:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 22.
    התרסקות
    עובדים עליכם 04/02/2016 11:42
    הגב לתגובה זו
    1 6
    עד סוף היום ת"א 25 1400 זו רק הצגה בשביל הספין שקרב ובא
    סגור
  • אתם לא יכולים להתחרות במחשבים (ל"ת)
    האמריקאים 04/02/2016 12:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הבנקים והממשלות מחזיקים את השווקים כל פעם שהנפט
    עוקב אחרי הזקן חכם 04/02/2016 12:14
    הגב לתגובה זו
    4 11
    יורד מתחת ל- 30 מידי באים קונים גדולים ומרימים אותו. אותו דבר שהסנופי התקרב לרמת תמיכה 1872 שוב באו קונים גדולים. וזה חוזר על עצמו כבר כמה פעמים מסוף ינואר אז הסוחרים מבינים שמישהו גדול שומר מלמעלה ומקבלים אומץ לקנות מניות ולכן כנראה שפברואר יהיה ירוק.... הצלחות לכולם.
    סגור
  • ממשיך לטעות ולהטעות
    היי הלו עוקב 04/02/2016 12:50
    הגב לתגובה זו
    5 0
    די עם ספקולציות מטופשות .
    סגור
  • בינתיים רק הדולר מתרסק כפי שחזיתי
    ביו 04/02/2016 11:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    החוזים חיוביים בשיעור של כ 0.5% גל עליות בדרך לדעתי
    סגור
  • הירידות מתחילות
    אחד שלא יודע כלום 04/02/2016 12:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם מחזיקים את השוק בלונג כדי שנחשוב שהשוק עולה אבל יקרה הפוך.
    סגור
  • 21.
    תעקבו היום אחרי SPEX בנאסדק,זינקה 25% אחרי הסגירה
    ביו 04/02/2016 11:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם מחזור גבוה יותר מאשר בשעות המסחר. בדרך כלל המנייה הזו לא נסחרת בכלל אחרי הסגירה. שער 0.16 עסקה אחרונה. עוד למעקב, ktov sphs
    סגור
  • 20.
    כיטוב אם תרכש השווי יהיה
    כיטוב 04/02/2016 11:24
    הגב לתגובה זו
    2 6
    לפחות 100 מיליון דולר.ושוב זו דעתי האישית בלבד. bdo הערכו את כיטוב ב 40 מיליון דולר בשנת 2013 הרבה לפני סיום שלב 3 שאכמור הסתיים בהצלחה והתוצאות הוכרזו כסופיות.אם נקח את התרופה שכיטוב בדקה שהצליחה גם להפחית את הסכונים הרבים שבה שהרי אין ספק שכיטוב תקח ממנה נתח משמעותי כאשר תצא לשוק(מתוכנן ב 2017 אחרי אישור סופי של FDA אשר הוא כבר אישר את התהליך וקבע שיידרש רק שלב 3 אחד). התרופה מכרה בכ 1.8 מיליארד בשנה. עם שולי רווח של 70% זה יביא לרווח נקי של 130 מיליון דולר בשנה בהנחה שתקח רק 105 מנתח השוק שלה (עשוייה לקחת הרבה יותר כי כיטוב הצליחה להפחית את הסיכונים שבה). זה אומר פי 13 משווי השוק הנכחי שאגב נמוך גם מרמת המזומנים. רווח בשנה אחת פי 13 משווי השוק, אתם קולטים וזה עוד לפני שנעשה היוון לכמה שנים קדימה. נכון עדיין אין אישור סופי של fda אבל כפי שהמנכל ציין הסיכוי שאי קבלת אישור נמוך מאד כי התרופות האלו כבר מאושרות לשימוש. אין לראות בכל המלצה כלשהיא.
    סגור
  • 19.
    תתרחקו מאל על,שלא תגידו לא הזהרתי
    ביו 04/02/2016 11:13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    המנייה מתנהגת כמו אופצייה על הנפט ומכאן הסיכון, עלתה 400% בשנה שעברה למרות שמצבה המאזני לא מרשים עם חוב של כמעט 1 מיליארד ש"ח ורק 400 מיליון נכסים שוטפים.
    סגור
  • 18.
    המשך
    א 04/02/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    13 2
    עוד נסיון נואל של ה"אימפריה" המקרטעת לדחוף חוזים לשמיים. וזאת למה ומדוע? קרה משהו טוב עצום מימדים שאנו לא יודעים? או אולי להמשיך לזרות חול בעיניים דומעות ..?
    סגור
  • 17.
    כתבתי לכם עוד אתמול שהדולר יירד חזק וצדקתי.שימו
    ביו 04/02/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לב לצמד יורו דולר ששבר עוד אתמול 1.10. תעקבו אחרי כיטוב פארמה שעלתה אתמול בארה"ב בנגוד למגמה.לדעתי החברה חותרת להסכם עם חברה גדולה לייצר את התרופה בשוק שמוערך במיליארדים.
    סגור
  • 16.
    האחרונה. אולי הגיע כבר גם הזמן של גבעות עולם לטוס?
    גם אל על טסה בתקופה 04/02/2016 10:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נקווה שהמו״מ שאמור להתקיים היום יצליח ויעלה יפה.
    סגור
  • 15.
    קופצת 23%.
    אוסם 04/02/2016 10:21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    רק כיל לא נמכרת כי יחימוביץ ולפיד לא הרשו. וביבי הסכים כדי להשאר בכסא המתנדנד שלו. איזה מאמצים כבירים הוא עושה למען הגז . ואת עובדי כיל הוא מכר בקלות למען קולות לפני הבחירות.
    סגור
  • 14.
    תתחיל לטוס כמו מודיעין לאחרונה, ואסם היום? האם אינכם
    מתי גבעות עולם 04/02/2016 10:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חושבים שהגיע כבר הזמן לכך???
    סגור
  • 13.
    אני פשוט לא מצליח להבין את השחקנים
    זיפו 04/02/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מזה מספר ימים אני כותב כאן שהשחקנים רוצים עליות. אני רואה את ההתארגנות אך לא מצליח להבין את הסיבה למעט הרצון לקחת כסף למחזיקי מניות שקונים פוטים לגידור. המגמה במדדים העולמיים מזמן שינה כיוון והפל לשלילי (ראו ערך גוריביץ) , הציבור פדה בצדק מיליארדים מקופות כדי לא ליפול בתוך המפולת המתהווה, המדדים העולמיים קורסים כל יום 1.2 -2 אחוזים והשחקנים מתארגנים לעליות. תיזהרו מקניית מניות. תשבו על הגדר . אפשר לעבוד על כולם רוב הזמן אך אי אפשר לעבוד על כולם כל הזמן. ההתרסקויות יבואו אין מנוס. בינתיים היו זהירים בקניות , במיוחד עם ביו , בנקים וגזיות . בעצם עם הכל.
    סגור
  • לזיפו . אל תבין אותם ואל תתקרב אליהם
    א 04/02/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    12 0
    הם וכל הרעים בטיפול מיוחד ..על אפם וחמתם של הרשות שמגוננת עליהם מרוב פחד מהם. וגם. של מנהלי הכסף הגדול משרתיהם הנאמנים של הרעים שגם הם מפוחדים. כבר כתבנו רבות על שתי הנשמות הטובות הנ"ל שנותנים גיבוי לאוספי הבקבוקים וסחיטה באיומים ואזורי שליטה שונים ומשונים. היום הם קובעים שער מסויים בבורסה..ובאורח פלא..השער מגיע למחוז חפצם. אז..אז..(ולא ברווז) קמו כוחותינו הנאמנים שגם כך עוזרים לפתרון בעיות כאלו ואחרות בארצנו הקדושה והוחלט להטיל מורא ופחד גם על הרעים וחבורותיהם. תוצאות נראות בשטח. העבודה עוד מרובה. אך נגיע בע"ה למחוז חפצנו. הסר דאגה מליבך ואל תידג. (ראה ערך הקיסוסאית שתטען בצדק תדאג ולא תידג. יום טוב.
    סגור
  • 12.
    נראה שעוד היום יישבר 3.90,הדולר שבר התנגדות חזקה של הצמ
    דולר 04/02/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דולר אירו והאירו בדרך ל 1.15 בימים הקרובים
    סגור
  • 11.
    פרוטרום
    יוחנן 04/02/2016 10:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בקרוב מאוד הנפקת המניה בוול סטריט ומשם טיסה ענקית לשער 30000לפחות חברה עים פוטנציאל אדיר אני מחזיק וממליץ בחום בהצלחה למחזיקים ולמצטרפים טיסה נעימה לכולם
    סגור
  • פרוטרם
    גרי 04/02/2016 15:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מסכים עם כל מילה החברה היחידה שראויה להשקעה לשנה הקרובה כל מילה בסלע בהצלחה לכולם
    סגור
  • 10.
    1463.34 פקיעה מישהו חשב אחרת?
    גל 04/02/2016 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קולים שבועיים כמו 1450 חגגו
    סגור
  • לגל
    יובל 04/02/2016 12:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רק מי שקנה אתמול בסיום קולים עם מדד מתחת לפקיעה חגג
    סגור
  • 9.
    אם אתמול לא היו סתם מכסחים אז לא הייתם
    עליות נאות 04/02/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רושמים עליות נאות
    סגור
  • 8.
    כיטוב
    שמואל 04/02/2016 09:59
    הגב לתגובה זו
    3 10
    האם נכונה השמועה שחברה אמריקאית רוצה לרכוש את כיטוב בסכום עתק?
    סגור
  • איזה מחיר עתק בראש שלך?
    רובין 04/02/2016 10:26
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כולה מדובר על 70 מליארד דולר עלובים.
    סגור
  • 7.
    מדוע מודיעין עולה בעשרות אחוזים
    אביר 04/02/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם למישהו יש מידע על נוודיעין
    סגור
  • 6.
    אחרי כתבה עם מחיר יעד של 7%
    קמהד"ע 04/02/2016 09:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המניה היתה צריכה לזנק 10% ולא 2%
    סגור
  • 5.
    הדולר מתרסק בעולם בדרך ל 3.85 שבוע הבא
    דולרי 04/02/2016 09:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין סיבה להחזיק דולר שיש דחייה בעלעאת ריבית וספק אם תבוצע כזאת השנה.
    סגור
  • 4.
    האם זה הזמן
    אבי 04/02/2016 08:52
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לברוח מאל על?
    סגור
  • כבר מזמן זה היה הזמן לברוח מאל על (ל"ת)
    2 04/02/2016 09:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אבל לא יצאתי
    אבי 04/02/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפסדים של 10% בערך, לצאת או להישאר?
    סגור
  • תלוי כמה את מושקע שם ואיזה משקל .....
    יוסף פותר החלומות 04/02/2016 12:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש למנייה על התיק שלך אם אתה הימרתה על כל הכסף שלך במנייה תקין פוזיציה למינמום ,במקרה שלמנייה אין משקל גדול על שווי המצרפי של המכסף בתיק שלך ואתה מאמין בחברה אתה יחכול להשאר עם סכום כסף קטן ולחתוך הפסד וגם יעניק לך מגן מס בעתיד . והצעה לי לא להתפתו אחרי מניות שכול העולם ואישתו מדברים עליהם אלה הופחות למניות ספקולטביות ונוצרת שם בועה עם אתה מעונין להרוויח בשוק ההון תפזר סיכונים ורצוי במדדים גאוגרפיים וסקטוראלים ומשקל קטן מאוד במניות כדי לספק את יצר המהמר שנמצא בכולנו אצל אחד יותר אצל אחד פחות בהצלחה
    סגור
  • 3.
    1460 קפיץ
    ארלו 04/02/2016 08:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חוזרים ל1460 על הבוקר
    סגור
  • עוד בפברואר המעוף יגיע ל 1500
    עוקב אחרי הזקן חכם 04/02/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מרץ יהיה סיפור חדש. הצלחות לכולם
    סגור
  • מה קרה? נרדמתם בשמירה עקב עייפות מההתבאסות שלכם?
    לעוקב 04/02/2016 11:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    1. מי אומר זאת אתה או הזקן? 2. מדובר כולה על 2.5% אז מה הרעש? 3. הוא היה שם לפני שבועיים. זה לא ידיעה מרשימה שבועיים אחורה או קדימה בטווח 2.5 אחוז. 4)עשו טובה ותנו פרשנות לא בדיעבד ולא כזאת שמתפרשת ל5 כיוונים. גם הפסיקו את סגהון אחת ש: כמו שאמרתי וכולי . חוץ מזה אתם זקנים נחמדים וכיתבו גם אם הדברים לא הולכים בדיוק לפי איך שתיכננתם.
    סגור
  • 2.
    אפריקה מתפוצצת 15% היום (ל"ת)
    מנואל 04/02/2016 08:09
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • למנואל
    מיגואל 04/02/2016 18:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נו פאסה נאדה. ססוף התפוצצה בלי שינוי בערך. יש לי את האוצר ששמו אפריקה מאז שהיתה 52000 נקודות סך הכל פי 325 מהיום. אני לא משחרר כי אני בטוח שתוך שבוע גג שבועיים היא תחזור לשם.
    סגור
  • אפריקה
    שחי 04/02/2016 15:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה ?
    סגור
  • 1.
    יום עליה יומיים ירידות. סך הכל רק יורד (ל"ת)
    תיקון עלים 04/02/2016 08:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • כן השוק התחיל להיות דובי כבר מחודש נובמבר 2015....
    יוסף פותר החלומות 04/02/2016 09:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנתיים הוא במגמה שלילית ,אבל לא לעולם חוסן באיזה שהוא שלב המגמה תתחלף השוק יגיע לאיזה תחתית יכול להיות שהוא עוד לא מצא אותה יכול להיות שכן ימים יגידו הנבוא נתנה לשוטים סבלנות זה שם המשחק
    סגור
  • באיזה שהוא שלב?
    ליוסף 04/02/2016 17:09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יכול להיות שהשלב יגיע ב 99% ירידה? ענה לי דחוף.
    סגור
  • במקרה שהמדדים יקרסו ב - 99 אחוז ......
    יוסף פותר החלומות 04/02/2016 19:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל העולם יקרוס הבית שלך לא היה שווה שקל ,עבודה לא תהיה לך , ומלחמות יפרצו בעולם וקץ הימים יגיע . אני לא נביא ולא יכול מתיימר למצוא תחתית אבל אתה אתה מתאר תרחיש אפוקלפטי שתאורית אפשרי אבל ההיסתברות שלו שואפת ל - 0 . אני לא יודע אם השאלה שלך באה מתוך עניין או מתוך זה שאתה כוחמולוג בכל אופן ענתי לך .
    סגור