סגירה צורמת בת"א: המעו"ף צלל בסיום המסחר וירד 0.65%, מניות הביומד הכבידו - טבע צללה 4.5%

מדד ת"א 75 ירד 0.6%. מניות הגז סגרו בירוק, שיכון ובינוי המשיכה לצלול, חלל תקשורת זינקה 5.8%
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
המסחר בתל אביב ננעל באקורד סיום צורם, ומדד המעו"ף סגר בנמוך היומי: המדד, שכבר עלה כ-0.5%, חטף מכה חזקה מטה על רקע צלילתן של טבע, מיילן אופקו הלת' ופריגו - שגררו אותו מטה (לסיבה לכך - לחץ כאן). ת"א 75 סגר גם הוא בנמוך היומי עם ירידה של 0.6%, ומדד הבנקים, שכבר עלה 1.3%, סיים בעליה של 0.3%.
נציין כי במקביל, גם המדדים באירופה חוטפים מכה חזקה. למסחר באירופה - לחץ כאן.
 
מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,461.34 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,464.6 נמוך:1,439.29 תמורה:1,714,908,672 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,065.56 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,064.76 פתיחה:1,064.33 גבוה:1,066.31 נמוך:1,061.67 תמורה:171,961,527 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.34% מדד ת"א בנק 1,816.69 -0.34% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,822.89 פתיחה:1,822.88 גבוה:1,837.59 נמוך:1,808.86 תמורה:425,907,461 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר ננעל על מיליארד שקל.

מניות הגז {אבנר יהש} דלק קידוחים יהש -2.09% דלק קידוחים 960.5 -2.09% דלק קידוחים יהש בסיס:981 פתיחה:988 גבוה:988 נמוך:950 תמורה:21,867,563 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ו- רציו יהש -1.09% רציו יהש 226.6 -1.09% רציו יהש בסיס:229.1 פתיחה:228 גבוה:229.2 נמוך:225.3 תמורה:3,110,844 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלו עד 3% והושפעו במידה מועטה מהירידות בעולם. זאת, בעיקר על רקע הדיון בבג"צ על מתווה הגז, בעוד שר האנרגיה יובל שטייניץ מגן על המתווה בתקווה לדחיית העתירות. "אם נעכב את המתווה נישאר בשוקת שבורה. מאז שאושר המתווה רה"מ יוון ביקר פה פעמיים.לא מקרי שטורקיה שוקלת חידוש יחסים. וזה לפני המגעים החשאיים", אמר שטייניץ.
באסיה המסחר ננעל הבוקר בירידות בהובלת הניקיי שצלל ביותר מ-3%. ברקע: דברים של נגיד הבנק המרכזי שענה למבקרים על אזלת הנשק להתערבות בשווקים. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
באירופה המסחר מתנהל בירידות בעוד הדאקס יורד 0.5%. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
אתמול בת"א המסחר נסגר בירידות במחזור גבוה של 1.4 מיליארד שקל בעוד מדד המעו"ף ירד 0.9%. את הירידות הובילה בזק שצללה 6% במחזור ענד של 230 מיליון שקל. 
אלכס ז'בז'ינסקי, הכלכלן הראשי של פסגות, התייחס בראיון ל-BizportalTV למצב בשווקים. (לראיון המלא - לחץ כאן)
מניות במרכז
שיכון ובינוי -0.9% שיכון ובינוי 746.2 -0.9% שיכון ובינוי בסיס:753 פתיחה:753 גבוה:756.5 נמוך:746.2 תמורה:7,744,084 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צונחת 5% לאחר שסוכנות הדירוג מעלות העולמית חתכה את הדירוג בצל הקשיים בניגריה. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
כלל ביוטכנו -0.49% כלל ביוטכנו 327.7 -0.49% כלל ביוטכנו בסיס:329.3 פתיחה:329.3 גבוה:332 נמוך:325.3 תמורה:163,513 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מזנקת על רקע הדיווח של החברה הבת על הצלחה בניסוי קליני. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
 
אל על -0.82% אל על 156.3 -0.82% אל על בסיס:157.6 פתיחה:157.6 גבוה:159 נמוך:155.2 תמורה:2,508,693 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ממשיכה לרכז עניין על רקע צניחת מחיר הנפט ולאחר זינוק של 4.8% אתמול במסחר.
תגובות לכתבה(90):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 49.
    ם
    ק 03/02/2016 22:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ??
    סגור
  • 48.
    להסביר בבקשה למה מחיר הנפט עולה (ל"ת)
    האם יש מישהו שיכול 03/02/2016 19:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 47.
    וואי וואי איזה היפוך בנפט הוא טס
    אליקו 03/02/2016 19:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחר הכל ירוק חוץ מאל על היא תחטוף חזק היום ארהב עולים 1.5% בסוף היום
    סגור
  • 46.
    לנצל את השערים הנוכחיים ליציאה מבורסה
    ריאלי 03/02/2016 17:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הכלכלה בעולם בנפילה יציבה בכל התחומים ובכל הסקטורים. נשאר להתמקד בנדלן ומסכנים הזוגות הצעירים..
    סגור
  • הפוך גוטה הפוך
    צדוק 03/02/2016 22:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיוק כמו שכתב ההוא מעליי...קנה עכשיו וחכה.גם אם יירד עוד קצת בסוף יעלה. מחזוריות.הסבלנות משתלמת.
    סגור
  • ההפך לנצל את השערים הנמוחים להגדיל את הפוזציה (ל"ת)
    יוסף פותר החלומות 03/02/2016 19:16
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 45.
    איזו כותרת בומבסטית
    העצבני 03/02/2016 17:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם המעוף שירד 0.6 צלל אז מה אירופה וארהב?טבעו
    סגור
  • 44.
    הכשרה אנרגיה טסה
    דב 03/02/2016 17:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משהו טוב קורה פה...
    סגור
  • הכשרה אנרגיה - 37% (ל"ת)
    המנהל 03/02/2016 17:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    מלאנוקס
    שי 03/02/2016 17:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מימוש היום
    סגור
  • טען עוד
  • 42.
    כיטוב עולה בארה"ב 2.8% יום שני רצוף עליות (ל"ת)
    משהו קורה? 03/02/2016 16:55
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 41.
    יורו דולר 1.10 עומד להשבר והדולר עשוי לרדת עד 1.15-1.2
    דולר 03/02/2016 16:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שווה לעקב. יתכן שחוזרים לרמות הנורמליות של 3.7-3.8 ש"ח לדולר
    סגור
  • 40.
    לטוס לחלל תקשורת
    טייס מזל"ט 03/02/2016 16:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המנועים מתחממים
    סגור
  • 39.
    בונוס
    יונתן 03/02/2016 16:13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    משהו מתבשל שם??? מישהו יודע על הודעה בדרך?
    סגור
  • 38.
    הדולר נופל
    שינוי מגמה חד 03/02/2016 15:55
    הגב לתגובה זו
    1 4
    המכירות הקמעוניות בגוש היורו עלו בדצמבר לראשונה מזה ארבעה חודשים
    סגור
  • 37.
    כיטוב אנליסט ב sekking alpha:
    מעניין 03/02/2016 15:51
    הגב לתגובה זו
    7 1
    http://seekingalpha.com/article/3788486-kitov-pharmaceuticals-an-underfollowed-gem
    סגור
  • 36.
    משהו ענק מתבשל במודיעין!!
    אזרח 03/02/2016 15:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המניה טסה במחזור עצום!!
    סגור
  • 35.
    לדעתי הדולר עומד לצלול מכמה סיבות
    דולר שקל 03/02/2016 14:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    1. עליית הריבית בארה"ב תדחה. 2.ארה"ב שואפת להחליש את הדולר על מנת לעזור לייצוא.
    סגור
  • סיבות נוספות: לדעתי 3.8 תוך חודש
    דולר שקל 03/02/2016 15:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    3. גם בארץ מכאן ןאילך רק העלאה בריבית. 4. הדןלר נחלש בימים האחרונים גם מול האירו.
    סגור
  • 34.
    את פורום ספונסר גבעות עולם - הוא גדוש בקללות, לשון הרע,
    צריך לסגור מיידית 03/02/2016 13:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכפשות ורוע של מספר אנשים המככבים בו. בא לי פשוט להקיא כבר מהפורום המגעיל הזה! אני שייך לאחד מהאנשים הרבים שהפסיד את רוב כספו בגבעות עולם (בינתיים רק על הנייר כי לא מכרתי את המניות שברשותי). אני מקווה מאד שהפורום הזה יסגר כבר ושיפסיקו כבר את המריבות והרוע הזה!!!!!
    סגור
  • מה אדוני רוצה?
    ביזפורל 03/02/2016 14:30
    הגב לתגובה זו
    2 7
    אצלנו הכל בסדר. מה שכן. אנחנו יכולים לסגור את דעא"ש במידית.זה הכל. תודה.
    סגור
  • 33.
    כיטוב
    מומחה 03/02/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    7 4
    כיטוב תהיה מנית העשור.
    סגור
  • 32.
    סוף יום עליות בעולם הנפט יזנק היום בערב (ל"ת)
    סוף יום עליות 03/02/2016 12:50
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 31.
    אי אפשר לטעות מי הכותב במקרים הבאים שמייד אציין.
    ב שכמעט תמיד צודק 03/02/2016 12:35
    הגב לתגובה זו
    38 0
    נראה לי שהובסתי עקב זחיחותי. המקרים: בתגובה של 6 לזיפו: לא יודע ושחקנים. בתגובה 18 לא לידוג הכל בשליטה. ותגובה 20. אני משוכנע שאיני טועה בזיהוי. וכאן אצטט 3 פתגמים בעיקר שמקובלים באמריקה: אם אינך יכול לנצח אותם. הצטרף אליהם. ועוד אחד. עדיף מאוחר מאשר אף פעם. ואחרון. עדיף פחדן חי מגיבור מת. הייתי מבקש להתארח אצלהם כמו ההוא שפירסם אמש מהבינתחומי. תודה ובהצלחה לכולם. מותר להשתנות ולשנות דעה נכון?
    סגור
  • מצב
    א100 03/02/2016 14:43
    הגב לתגובה זו
    44 0
    לפי חכמינו במחלקה הכלכלית הרי: 1)המשך תנועה כרגיל בכל הכיוונים והמוצרים וביתר עוצמה. 2) חוזים הזויים בשמיים. נראה בעליל ששאר העולם מתחיל להפנים את משחקי ה"אימפריה" ולא לחכותם. 3)בארץ משחקי דגי רקק ערב פקיעה. הרשות לא מטפלת. הכסף השבוי ומנהליו חוששים לצייץ. מבחינת הטובים. העניין בשליטה מלאה ונכון לכל משימה ופקודה. 4)תנועות הון וכסף גדול + מלחמת מטבעות..כל זה היום במיוחד בעוצמות הגדולות בהרבה מיום רגיל. לפי "הגולם" ב88.87% יותר גדולים ממוצע של 250 ימי מסחר בוול כמדד למדידה. מוזר..אך צפוי וידוע..ברור למה ומי נגד מי. ולמי הנצחון והתהילה. בכל מקרה. עם ישראל חי.
    סגור
  • ליגה למקומות עבודה
    המגיהה 03/02/2016 16:52
    הגב לתגובה זו
    1 10
    לאיש ליגת הקיסוס..לחכות = לחקות אתה מחכה למשהו?
    סגור
  • עד 120 הוד השרון. למגיהה שאינה מגיעה לעולם.
    סטלה דיור מוגן 03/02/2016 19:16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ישבתי ועיינתי כמו כל יום בכתבות האתר כפי שאני עושה כל יום. לפתע(לצערי)נתקלתי בתגובתך וזאת לא הפעם הראשונה. אז הרשי לי להגיד לך דעתי ממרום גילי. אני מתארת לעצמי שאת פולניה רווקה מתוסכלת ומתוסבכת שכל עולמה סובב סביב איך לעשות רע לאדם ולא רק. אני מאמינה שאת באזור גילי (88) וזמנך בידך. אם היית גבר אז היית מגיה שפרושו גם כישוף או מכשף. צר לי שנאלצתי לכתוב זאת. אך. אני משתדלת לבקר תופעות לא סימפטיות ואני אף עולה לשידור בתכניות הרדיו במשך כל היממה ואף מקובלת ואהובה על ידי השדרים והתחקירנים. אז זהו.
    סגור
  • בוגר כל אוניברסיטאות ליגת הקיסוס וגם מרצה אורח בכולן.
    פרופ' איציק 03/02/2016 18:36
    הגב לתגובה זו
    19 0
    בנוסף לא מסתפק רק בהן ואף מופיע לשמחתי ברבות שמזמינות אותי. וכל זאת גם בענייני התמחותי וגם בעניינים אחרים כמו צבא מדיניות ובעיקר בטחון. עד פה ..כדי לסבר את אוזנה של הגברת המכובדת שטרחה לתקן את שגיאתי והיא עושה זאת באובססיביות מידי פעם שאני מפשל. אז סליחה גבירתי. זוגתי שתחיה אומרת לי תמיד שהעמסתי על עצמי בחיים יותר מידי ולראיה 8 שפות על בוריין מביאה לטעויות. בכל מקרה אני חש חיבה אליך ואם היית לידי הייתי מבקש בעדינות לנשקך בכף ידך.אני מקווה שאת מאושרת בחייך ועושה חייל בכל. מחבב אותך בלי להכירך . אל"מ במילואים איציק.
    סגור
  • 30.
    איזו עצמה לתא. למרות שדאקס ירדה 4% ביומיים האחרונים גם
    שבי 03/02/2016 12:16
    הגב לתגובה זו
    2 3
    גם היום היא יורדת 1.4% , תא דווקא עולה 0.3 בניגוד לארביטראז ובניגוד למגמה בעולם ! איזו עוצמה יש למדדים בישראל !
    סגור
  • הכל מווסת (ל"ת)
    שמטוב 03/02/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 29.
    בונוס
    עדי 03/02/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    3 4
    בהצלחה לכולם...
    סגור
  • שתפי אותנו מה את יודעת על מה מדובר תודה (ל"ת)
    לעדי 03/02/2016 16:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    מי הערכות לכוון הדולר?
    תודה מראש 03/02/2016 11:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדרך לשבור 4 או לצנוח מתחת ל 3.9?
    סגור
  • שער הדולר
    בני 03/02/2016 11:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ראה תגובה 23 והפעל את תאי ההגיון שבמוח...
    סגור
  • 27.
    כיטוב,לא הרבה זוכרים אבל BDO העריכה אותה ב 40 מיליון דו
    לא יואמן 03/02/2016 11:45
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אי שם בשנת 2013. כיום לאחר שהדהימה את השוק עם תוצאות שלב 3 סופיות,היא נסחרת פחות מ 10 מיליון אפילו פחות מרמת המזומן שיש לה. מחכים בסבלנות.
    סגור
  • 26.
    לסחור בדאקס = לסחור באופציות (ל"ת)
    אחלה בורסה עם עניין 03/02/2016 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    למחזיקי כת" ב עלו והצליחו. הצלחה לחברה ולאנושות.
    ישראלי 03/02/2016 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה טובה ורצינית. מבצעת מחקרים לבעיות רפואיות שונות שאין להם מענה תרופתי. הצלחה רבה לכולם.
    סגור
  • 24.
    כיטוב
    fdg 03/02/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה הכיוון של החברה הזאת
    סגור
  • כירע
    יעקב 03/02/2016 13:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הכיוון ברור . כל מי שכנס עד היום, ללא קשר לזמן ולמחיר, הפסיד. המנייה במגמת ירידה ברורה למרות התוצאות, ההמלצות והמזומנים.
    סגור
  • הכוון למטה עד היום היא לא הביאה תשואה ראויה וחבל (ל"ת)
    כי טוב 03/02/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 23.
    ביבי הקוסם
    בני 03/02/2016 11:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ביבי הקוסם אין לי ספק שבעת האחרונה, בכל הקשור לכלכלה, הקסמים של ביבי הולכים ואוזלים. מי שמציל אותו בינתיים זו הנגידה השפוטה ששוכבת למענו על הגדר ומונעת פיחות משמעותי בשקל. איפול על יתרות המט"ח אמרנו... צריך להיות ברור: פיחות משמעותי בעת הזו = סוף הקרירה השבירה של ביבי. רוב המוצרים בסופר כיום מיובאים, אפילו הירקות מיובאים...הגאון חשב שחוזקו של השקל ישאר לעד...
    סגור
  • 22.
    כיטוב
    שמואל 03/02/2016 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כיטוב סחרה לא יכבה בלילה נרה. כפרה עליה.
    סגור
  • 21.
    כיטוב
    fdgdf 03/02/2016 11:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתי נראה התפתחות של משהו שם ?
    סגור
  • לא בקרוב תראה משהו חיובי שם (ל"ת)
    כי טוב 03/02/2016 12:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 20.
    SEAL. DEVGRU
    SEAL DEVGRU 03/02/2016 10:59
    הגב לתגובה זו
    20 0
    ינסו להגן על ה"אימפריה" והפעם לא במובן הצבאי בטחוני ולהביא שפיות לפני החורבות המתוכננות. אממה? 13 באזור מביאה פתרונות גם כן לא במובן הצבאי . מה לא מובן פה? האם המובחרת של I באזור? במקרים מיוחדים כו. מה לא מובן פה?
    סגור
  • 19.
    לא לפספס (ל"ת)
    בונוס 03/02/2016 10:56
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 18.
    כל הבורסות בעולם קורסות ובת״א כלום!
    ויסות מניות 03/02/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יש לכם ספק שהמוסדיים והבנקים שוב מווסתים את המניות פה?
    סגור
  • לא לידוג
    ל 18 03/02/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    19 0
    הכל בשליטה
    סגור
  • הכל בשליטה על הקריסה
    שמטוב 03/02/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
    11 0
    מספיק שציבור המשקיעים ימשכו בבת אחת 5 מיליארד למזומן והכל נופל. מה שאולי מונע משיכות גדולות הוא השקעות לא נזילות (כגון פנסיות וקופות גמל).
    סגור
  • יפה כתבת חבר.
    א 03/02/2016 16:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין בנק בעולם שברגע נתון יש לו את סך הכספים שהופקדו על ידי כל לקוחותיו. גם סכום זניח מהס"כ בעת התנפלות יפיל כל בנד בארץ ובעולם בצ'יק. גם הבנקים המרכזיים שנותנים גיבוי שווים ל..יום טוב והשתדל אך ורק להרוויח מלאן תאלפים ג'ובות ולא להפסיד. בסדר?
    סגור
  • * הכל בשליטה _עד_ הקריסה (ל"ת)
    שמטוב 03/02/2016 15:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • נכון חבר.
    א 03/02/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
    7 0
    בחיים כמו בחיים אתה אדון לגורלך(בעזרת חסדי שמיים)אם תדע (ויש אפשרות)לשמור על ממונך. לא תקרוס. באחריות ידידי.
    סגור
  • 17.
    איזה התעלמות אלגנטית מירידה 2.3 -3 אתמול בנסדק ואסיה (ל"ת)
    שבי 03/02/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 16.
    פרוטרום
    הזקן החכם 03/02/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    1 4
    בקרוב מאוד המניה יוצאת להנפקה בארהב והיא תתחיל לטוס לגבהים יוצאים מהכלל פרוטרום הולכת להיות הלהיט הלוהט ביותרלשנים הבאות פשוט חברה ומניה מדהימה בהצלחה לכולם
    סגור
  • מתחזה- זקן חכם לא נותן המלצות על מניות ספציפיות (ל"ת)
    עוקב אחרי הזקן חכם 03/02/2016 11:46
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • "גדולים אתם"
    עוקב אחרי העוקב 03/02/2016 13:17
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אתם שותפים של אחת ש?
    סגור
  • זה לא הזקן
    ל 16 03/02/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    13 0
    הוא והעוקב כותבים שטויות גדולות יותר
    סגור
  • 15.
    מדהים, אחרי וולסטריט אתמול הייתי בטוח פתיחה ב 1440
    אחד 03/02/2016 10:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    במקום זה קיבלנו פתיחה יציבה. מזל שלא קניתי פוטים.
    סגור
  • 14.
    כיטוב פארמה.מי שיש לו שכל קונה. (ל"ת)
    בב 03/02/2016 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • ל בב
    אבי 03/02/2016 11:30
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אין לי שכל ואני יודע שלא אקנה כי אפסיד על בטוח. אני עובד לפי חלומות בלילה ותמיד פוגע אז אל תטעה את הציבור
    סגור
  • כי טוב מספיק כל יום טרררררררם על כי טוב תעזוב אותנו עלק (ל"ת)
    אפרים 03/02/2016 11:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    אני מכרתי /שניתי/קניתי/החלפתי/הפסדתי/הרווחתי
    ביבי 03/02/2016 10:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה איתך ?
    סגור
  • 12.
    תעירו אותי כשהנפט יעלה .
    הבורסה מתה 03/02/2016 10:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבורסה לא מעניינת בכלל. אסור לקנות כלום.
    סגור
  • 11.
    עוד לא למדתם שבגלל חפיפת שעות המסחר - הירידות (ל"ת)
    תומחרו כבר אתמול??? 03/02/2016 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 10.
    אלעל+ כן פייט
    yossi 03/02/2016 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הבמה היום של שתי מניות אלו....המבין יבין
    סגור
  • 9.
    פרמה כיטוב
    שמואל 03/02/2016 10:01
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אנחנו בדקה ה-90 לפני טיול ארוך וממושך למעלה למעלה.
    סגור
  • השאלה הגדולה, למה המניה נפלה למרות ההצלחה (ל"ת)
    א 03/02/2016 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 8+9
    אבי 03/02/2016 11:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני לא בטוח אם אתם סתומים אהבלים או סתם תמימים.
    סגור
  • עוד פעם כי טוב די נמאס כל יום פקה פקה פקה פקה די נמאס (ל"ת)
    אפרים 03/02/2016 11:08
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 8.
    כיטוב פארמה
    ריטש 03/02/2016 09:58
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כסף ברצפה מפוזר. מציאת המציאות.
    סגור
  • אתה בכל השמות מברבר ללא הפסק כל יום וכמה פעמים באותו (ל"ת)
    אפרים 03/02/2016 11:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    כיטוב
    אילנה 03/02/2016 09:56
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אם היה לי הרגע מיליון שקל נזיל קונה כיטוב.
    סגור
  • לאילנה
    אבי 03/02/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    11 0
    את באמת אהבלה. ההצהרה שלך היא הרבה יותר ממטומטמת בלי קשר לחברה. ודבר שני. מה זה נזיל? תמכרי את כל הלא נזיל. הבתים והמכוניות וכליות ועוד ותקני כיטוב שיביא לך ולכולכם הסתומים כאן לצערי כי רע
    סגור
  • 6.
    להיזהר מפוטים . הגלום 7 נק מעל. השחקנים רוצים רק עליות (ל"ת)
    זיפו 03/02/2016 09:43
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • קיפו הסביר לכם בפרוש שאנו רוצים עליות
    שחקנים 03/02/2016 11:46
    הגב לתגובה זו
    17 0
    אז מה אתם זורקים סחורה יא סתומים? אתם רוצים להפיל אותנו? אתם לא מרחמים עלינו שהשם שלנו יתלכלך? אם תהרסו לנו ת'פקיעה המזורגגת שאנו עומדים לפספס. אז נפסיק כעונש לכולכם להטיס את מגדל ונקנה רק כיטוב וג'ובוקיט ואינסוליין וצירון וספיץ. אל תהיו קקות.
    סגור
  • מה עובר עליך?
    לציפו 03/02/2016 11:25
    הגב לתגובה זו
    11 0
    הגלום רוב הזמן נמוך בהרבה לעיתים.
    סגור
  • מה זה גלום ומה זה פוטים.
    לא יודע 03/02/2016 10:07
    הגב לתגובה זו
    19 0
    אתה רואה שהוא רוצה. אבל. זה לא יוצא. כמו אמש שהיצהרת זאת.יש כוחות נעלים וגדולים מהדרדקים שיכתיבו וישיתו את חוקי הכלכלה שגוברים בסופו של יום על כל קומבינה/ שקר/עוולה.
    סגור
  • 5.
    איזה הסכם
    ניר 03/02/2016 09:15
    הגב לתגובה זו
    1 4
    פרסמו הסכם סעודיה אירן ידעתי שהכול סתם
    סגור
  • טמבל (ל"ת)
    איזה גאון של אמא 03/02/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לפי הלוח הסיני אצטקי השנה היא שנת הטמטום
    שנת הטמטום 03/02/2016 10:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזמן לא היו מנהיגים כאלה מטומטמים שעושים שום דבר העולם מלא מנהיגי צעצוע וכל אחד עושה מה שהוא רוצה פוגעים אחד בשני דרך הכלכלה. פני הדור כפני הכלב.
    סגור
  • 4.
    מגדל ביטוח- המנייה עוד מעט בדרך לשער 200
    נועםדבורה 03/02/2016 09:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לאן ועד מתי היא תתרסק ככה החברה לא מפסיקה להשקיע כל מיני עסקאות עד מתי היא תרד איפה אחת שמבינה ?
    סגור
  • לנועם
    יפים 03/02/2016 10:32
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אל תידג בכלל אני יודע בוודאות שאחד שמבינה שולטת בעניינים ומורידה את השערים כדי לקנות בנמוך. יא כנראה משתלטת על החברה ותהיה יו"ר הדירקטוריון. שיהיה לך המשך יום נעים ונפלא.יש גם שמועות בעיירה שהיא הלכה לקורס של אייל אולם מתקשה עם החומר ואייל מסביר לה עוד פעם ועוד פעם ושמעתי שהבטיח לה אפילו שבע קורסים חינם העיקר שתעבור אבל היא כבר בתשיעי קורס ולא מצליחה לסיים
    סגור
  • אחת שמבינה א...שקרנית בפורום
    לנועם דבורה 03/02/2016 09:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    האשמה על המערכת (ביזפורטל}...שנותן במה ל"אחת" שכזו
    סגור
  • 3.
    הבעיה תתחיל כשאנשים יפדו את הקרנות המסורתיות
    המפציץ 03/02/2016 08:59
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ואז בפדיונות של כמה מיליוני שקלים בודדים פשוט לא יהיו קונים
    סגור
  • 2.
    בקרוב[מספר ימים]התפרסמו כתבות מצויינות על ליויתן!!!!! (ל"ת)
    מקורב 03/02/2016 08:58
    הגב לתגובה זו
    6 18
    סגור
  • הכתבות החיוביות הן רק פרופגנדה שקרית.
    שמטוב 04/02/2016 09:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב שנתניהו לא פרסם על פגישה עם ראש ממשלת מיקרונזיה. על כך שהגז יוזרם דרך מיקרונזיה דרך צינור בגובה 100 מעל הים. סיפורי הסבתא על הסכמים עם קפריסין ויוון הם רק קומבינות שעברו דרך ראשו של ביבי. ההסכם עם לאנדסטק (או איך שקוראים להם) זהו הסכם לספק גז מבארות שיחפרו רק עוד מפר שנים, הסכם ווירטואלי שכנראה לא ימומש. מי שבונה על הפרופגנדה הזו נתלה בקש.
    סגור
  • אם התפרסמו אז כבר יודעים. אז למה לא מגיב בהתאם? (ל"ת)
    למחורב 03/02/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • מניות ליויתן יורדות כל יום...... (ל"ת)
    למקורב היקר 03/02/2016 09:33
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    היום יסתיים בעליות. (ל"ת)
    מני 03/02/2016 08:53
    הגב לתגובה זו
    3 14
    סגור
  • באמת!? (ל"ת)