09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 בלי גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

21:04 הפד': "התחלת צמצום המאזן באוקטובר הקרוב" , המדדים הגיבו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

17:39 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

07:52 עליות באסיה - המדד בהונג קונה עולה 1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה אדומה בת"א: המעו"ף איבד 0.9%, בזק צנחה 6% במחזור ענק, אל על זינקה 4.8%

מדד הבנקים נפל 1.3%, הבינלאומי מאבד עוד 2.9%, טבע עלתה 0.6%, ואינטרנט זהב טסה ביותר מ-10%
 |  53
אחוזת בית
Share

המסחר בבורסה בתל אביב נסגר היום בירידות שערים, ברקע לירידות החדות באירופה, שם הדאקס יורד ב-1.6% והקאק ב-2.5% (למסחר באירופה - לחץ כאן), ולירידות בניו יורק שם הדאו ג'ונס נופל 1.6%. מחיר הנפט ממשיך לאבד גובה וצונח ב-5% בהמשך לצניחה של 6% אמש. 

מדד ת"א 35 (-0.36%) מדד ת"א 35 1,419.9 -0.36% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,424.96 פתיחה:1,423.1 גבוה:1,425.44 נמוך:1,419.35 תמורה:594,506,828 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים  מדד ת"א 25 ירד 0.9%.
מדד ת"א 90 (+0.2%) מדד ת"א 90 1,055.13 +0.2% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,053.02 פתיחה:1,054.2 גבוה:1,058.18 נמוך:1,051.6 תמורה:155,876,074 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים  מדד ת"א 75 איבד 0.46%.
מדד ת"א בנקים-5 (+0.22%) מדד ת"א בנקים-5 1,783.65 +0.22% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,779.77 פתיחה:1,780.3 גבוה:1,796.62 נמוך:1,778.08 תמורה:134,654,177 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים  מדד הבנקים נפל 1.3%.

מחזור המסחר נסגר על 1.43 מיליארד שקל.

מניית בזק (-1.01%) בזק 517.2 -1.01% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בזק בסיס:522.5 פתיחה:527.6 גבוה:527.6 נמוך:517.2 תמורה:30,558,091 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות צללה כ-6% במחזור הגבוה בבורסה (230 מיליון שקל), יום לאחר מימוש המניות שלה על ידי בעל השליטה שאול אלוביץ', בסכום עתק של מיליארד שקל. בחברה הופצו מניות ב-982 מליון שקל לפי מחיר של 8.5 שקל למניה - והמניה יורדת מתחת למחיר זה, ונסחרת סביב 8.33 שקל. להסבר של האנליסט ערן יעקובי בנושא - לחץ כאן.

אמש ננעל המסחר בוול-סטריט ביציבות ובמגמה מעורבת, כאשר מדד הנאסד"ק נתמך על ידי מניית גוגל שעלתה עוד לפני הדו"חות. המניות הדואליות חוזרות עם פערי ארביטראז' חיוביים, כאשר טבע צפויה לזנק 1.5% בפתיחה, מיילן תקפוץ 2%, ואופקו, נייס וטאואר צפויות לטפס מעל ל-1%. מנקיינד חוזרת עם פער חיובי של 8%. לפערי הארביטראז' המלאים - לחץ כאן.

אתמול בת"א המסחר ננעל במגמה שלילית, כחלק מהמגמה השלילית בעולם. מדד המעו"ף השיל 0.35% מערכו, ומדד ת"א 75 איבד 1.2%.

הנפט, שצלל אתמול במעל ל-5% מאבד גובה גם היום, ומאבד  5% מערכו ל-30 דולר לחבית. בורסות העולם הגיבו ב'אדישות' יחסית לצלילת הנוזל השחור אתמול, אך המשך ירידת המחיר צפויה לחזור ולהשפיע לרעה על השווקים.

במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "הדולר שוב מאבד גובה עם פתיחת שבוע המסחר, וזאת על רקע שנאת הסיכון שחזרה לשווקים בעקבות נתוני ייצור מאכזבים בסין וחידוש צניחת מחיר הנפט. כמו לפני כשבועיים, האפקט החיובי בעקבות המהלך של הבנק של יפן, שהוריד את הריבית לרמה שלילית במטרה להחליש את הין ולתמוך בכלכלה המקומית, לא האריך ימים, וגורמי העומק המעיבים על השוק הגלובלי שוב גברו, כלומר האטת הצמיחה בסין והירידה המסוכנת של מחיר הנפט.

"הדולר יוצא ניזוק מגל שנאת הסיכון הזה, כאשר המשקיעים מעדיפים את המטבעות של הין, האירו והפרנק, מאחר שהם נחשבים למקלט בטוח יותר בעתות של סיכון. נראה כי זו המשוואה שתלווה אותנו בתקופה הקרובה".

מניות במרכז:

טאואר (0%) טאואר 10,690 0% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טאואר בסיס:10,690 פתיחה:10,690 גבוה:10,730 נמוך:10,620 תמורה:21,456,310 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות דיווחה על השלמת הרכישה של מפעל מקסים בארה"ב. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

בזק (-1.01%) בזק 517.2 -1.01% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בזק בסיס:522.5 פתיחה:527.6 גבוה:527.6 נמוך:517.2 תמורה:30,558,091 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  ששברה אתמול שוב את שיא כל הזמנים שלה, צללה על רקע מימוש המניות שלה על ידי בעל השליטה שאול אלוביץ', בסכום עתק של מיליארד שקל(!) לגופים מוסדיים. לכתבה המלאה - לחץ כאן.

אל על (-2.81%) אל על 235 -2.81% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אל על בסיס:241.8 פתיחה:241.6 גבוה:241.6 נמוך:234 תמורה:8,180,609 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  שסיימה אתמול בירידות למרות צלילת מחיר הנפט, זינקה 4.8% בשל המשך ירידת המחיר שלו.

שיכון ובינוי (-1.56%) שיכון ובינוי 876 -1.56% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי שיכון ובינוי בסיס:889.9 פתיחה:889.9 גבוה:889.8 נמוך:872.6 תמורה:813,798 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות , שנפלה אתמול 8% בשל ההסתבכות הכלכלית של ניגריה (בשל צניחת מחירי הנפט), המשיכה לאבד גובה, וצנחה 4.4%.

נובה (+0.29%) נובה 9,377 +0.29% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי נובה בסיס:9,350 פתיחה:9,420 גבוה:9,483 נמוך:9,345 תמורה:5,704,784 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות חתמה על הסכם בהיקף 30 מיליון דולר עם TSEM באסיה. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

53 תגובות ב-31 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
31 אל על 03/02/2016 04:02 לקנות
אל על עוד לא אמרה את המילה האחרונה??
30 שימי 03/02/2016 00:52 פריירים רק מתחלפים
כרגיל המוסדיים דוחפים למשקיעים במחיר הגבוה ואחר כך המניה צונחת המוסדיים מקבלים הנחה קטנה ועוזרים לעשירים להתעשר עוד יותר
29 ר 02/02/2016 22:19 ך
לש
28 מדינת תל אביב 02/02/2016 20:22 הכי עשירה בארץ מוכרים שטחים ומגרשים במחירי שיא
בבת ים לפני עשור בערך מכרו ל"זוכה מכרז יחיד" אדמה יקרה על שפת הים ב 8 מיליון שקל כעבור כמה שנים מכר לקבלן בסכום של 176 מיליון בתל אביב זה לא היה קורה
27 חי 02/02/2016 18:09 מלנוקסה
תגיע ל 60 האומץ הוא הסולם שעליו צריך לטפס כדי לבצע כל מה שרוצים
26 רדהיל כנס 02/02/2016 16:09 תציג ב9.2
תציג בכנס BIO CEO & INVESTOR בניו יורק ביום 9.2.16
25 משקיע 02/02/2016 14:30 כיטוב תגיע ל 40 או 1000 עוד השנה.
אנע בפנים. שווה את הסיכון לדעתי.
24 השקעת העשור? 02/02/2016 14:24 כיטוב המנכל צוטט ואמר שוק פוטנציאלי מיליארדים ושיש סיכו
קלוש שהפד לא יאשר. בינתיים המנייה ירדה כמעט 80% מאזמההנפקה בארהב.
23 dudi 02/02/2016 13:56 אני מאמין במניית אל-על
עוד תנסוק ל-430 בצ'יק
22 אורן 02/02/2016 13:31 בזק עוד טייקון שעשה קופה ע"ח הפנסיות
בזק מעניין מי קנה אתמול במחיר מופקע והיום משלם את המחיר? עוד פעם הציבור מכספי הפנסיה? איפה הרגולטור כשצריך אותו?
21 פרוטי 02/02/2016 13:23 המניה של השנה פרוטרום
לכל מביני ענין פרוטרום הולכת להיות המניה הלוהטת ממליץ בחום על החזקה חזקה שלא תגידו לא ידענו כי בקרוב מאוד היא נושקת לשער 30000 כל הפרמטרים מעידים על חברה מדהימה ומשגשגת בהצלחה לכוווווווווווולם
אין ספק חברה טובה 02/02/2016 14:03 והנפקה בארהב
תעלה את השער ב20%
20 מוני 02/02/2016 13:15 אלון ריבוע כחול
להערכתי בימים הקרובים נראה גל עליות חזק מאוד. סבלנות רבה והודעות בפתח,,,
19 רציו תמיכהחזקה ב25.1 02/02/2016 12:21 יעד שלי 35 אם הרבה סבלנות דעתי בלבד (ל"ת)
18 שי 02/02/2016 11:56 מלאנוקס
מלאנוקס לפני שבוע 38 עכשיו 46 בה בקרוב רק ישבור את ה 52 והוא ב 60 ס ב ל נ ו ת חברה חזקה מאוד יום טוב והצלחה למאמינים
חמי 02/02/2016 17:19 מלנוקס
יישר כח ידידי שמח בשימחתך כי גם אני בפנים
17 זיפו 02/02/2016 11:48 לאורך כל המסחר הגלום 2 נקודות מעל ! שאלה: למה ......
שאלה למה מאורגנים המוסדיים כותבי המעוף. תשובה: לעליות לעליות , נרבה עליות. אירופה כבר יומיים יורדת עד 1.5% ואצלנו בקושי מגיבים ! למחזיקי מניות בישראל , לפעמים אתם צריכים להודות לשחקני מעוף .
א100 02/02/2016 13:37 למר זיפו המכובד
אתה מעניק קרדיט גדול ולא ראוי לשחקני המעוף. סך הכל מדובר בדגי רקק שמניידים כספים לא גדולים ועושים זאת ,לצערי, בגיבוי(על כורחם)של מנהלי הכסף הגדול והשבוי שנאלץ לתת יד בנושא. גם מי שאמור לפקח על התופעה הינו חלש ולא ממלא את תפקידיו כראוי. עכשיו. קבל שתי אפשרויות לפתרון הבעיה: 1.עם התגברות ההתדרדרות הצפוייה. לא יצליחו שחקני המעוף לעמוד בפרץ(יחד עם התומכים)והשיטפון יסחוף הכל. 2. הרשות הממונה תגדיל ראש ובייצים ותפסיק תופעות פסולות כגון ויסות שערים למטרה זו או אחרת. 3. גוף שומר חוק ואוהב העם והארץ יקצה זמן ומשאבים על מנת להשמיד סחי ורוע וזילות של הפעילות הנלוזה דלעיל. כרגע עדיין מצפים לשלטונות החוק לפעול..אך..בהינתן האות והפקודה..ירעדו אמות הסיפין. הבנת זיפו? יום מבורך וכן קח ללב את כל מה שהיזכרת כיוון שאין מקום לתופעות נוראיות כאלו במחוזותינו.
א100 02/02/2016 16:37 נכון. כתבתי שיש שתי אפשרויות וציינתי שלוש.
בנוסף. בחורינו הטובים באמת פרופ' אבירם וד"ר ניר וציוותם ממשיכים להתריע על מצב קטסטרופלי בעולם בהרבה מישורים ולצורך העניין בכלכלה ובשווקים.כתבנו כאן לא אחת שהרגשת השובע והטיסות(אהלן ביז)זה למרעית עיין. בדקנו הרבה מאד פרמטרים שנתיים ואף שלוש שנים אחורה. ולא נידהמנו לגלות את הFTSE האנגלי כבר זול ב15% ויותר מלפני27 חודשים ואף הבאנו השקעה סולידית חליפית שהניבה באותה תקופה כ13%..כך שהפער בין שני סוגי המשקיעים הוא 28% לטובת הרגוע והסולידי. ד"ר ניר שלי כתב כאן לא אחת על סחורות שעלולות להתכלות והמשמעות. גם כתב ניר על צורת השקעה הופכית(אסור להגיד שורט)ולצורך העניין אף הביא דוגמא מאד מוצלחת שהתחילה בזמנו כמו שורט(סליחה)אפל מול לונג גוגל. גוגל כעיקרון אצלנו במחסנים בכמויות אדירות מזמן ההנפקה ויסוד החברה עת הינחה אבירם שלנו את ברין ופייג' בעת הדוקטורט שלהם בסטנפוררד שלדעתי לא השלימו למען ההתמסרות לגוגל. יום טוב.
סקרן קטן 02/02/2016 18:19 מי אתם ?מה אתם? (ל"ת)
א100=איציק. 02/02/2016 19:43 אנו 100 ילדים חמודים
מגני חובה של רינה וציפי ושושי וכרמלה וריקי ובתיה. אנו כותבים כאן בהנאה צרופה ומנסים להיות חכמים וצודקים. האם עניתי לסקרן הקטן או שאתה רוצה פרוט נוסף? לילה טוב. הולכים לעשות פיפי ולשטוף שיניים ונומה נים. איזה יום כיפי היה לנו..
ביזפורל 02/02/2016 12:20 לזיפו
ת'אמת אנחנו לא אשמים הפעם.
16 אורי 02/02/2016 11:48 בורסה מורסה
למה אף פעם אין התאמה בין הכותרת לבין המציאות?
15 רון 02/02/2016 11:44 כיטוב
בדרך למטה מחיר יעד חדש 35 אג' להערכתי !
14 רדהיל 02/02/2016 11:18 הודעות רבות בדרך חייב בכל תיק דעתי (ל"ת)
13 בונוס 02/02/2016 11:16 מי שלא יחזיק בתיק בונוס יתחרט כל חייו..הפצצה בקרוב
מי שמאמין לא מפחד..דעתי בלבד ולא ממליצה ולא מריצה
בונוס 02/02/2016 11:50 לא נמאס לך כל יום לפמפם
תיזהרי שלא יקרה הפוךאלק לא מריצה חחח
לגברת בונוס היקרה 02/02/2016 11:38 את משולהבת ומפונטזת ומופרזת .
האם באמת אצטער כל חיי? את מכניסה אותי לדילמות. האם את חלק מבעלי החברה ומנסה לדחןף את המניה. האם את מאמינה שאת יכולה לחצות את נתיבי איילון בשיא העומס בעיניים עצומות ואת לא מפחדת. והאם את מסוגלת ומאמינה שאת יכולה לקפוץ ממטוס בלי מצנח ואת לא מפחדת. אז את תותחית. האם כדאי לקנות בונוס ב300 שקל ולהשאיר לפנסיה או כמתנה לנינים שיראו את ה300 אי פעם כ13 מליון.
זו דעתי 02/02/2016 12:20 וחבל שאתם חושבים ככה נדבר עוד כמה ימים או חודשים ונראה
איפה בונוס..בהצלחה לסבלנים
לגברת בונוס 02/02/2016 13:24 חבל שאנו חושבים ככה. מה זה ככה לא הבנתי.
ההתנסחות שלך וצורת הבעת הדברים לוקה בחסר רציני. גם אם ברצונך להעביר רעיון מסויים. עלייך ללמוד לעשות זאת בצורה אחרת לחלוטין.
גברת בונוס 02/02/2016 13:16 אם זה עוד כמה חודשים אז מדוע את מפמפמת כל יום
ואומרת שתצא הודעה..אלק לא מריצנית
12 לכחלון וניסקורן 02/02/2016 11:15 בשקט בלי להפריע הורידו את נקודת הזיכוי של מס הכנסה
וגם טבלת מס הכנסה השתנתה לרעת הציבור שר האוצר שהבטיח לטפל בעוני לוקח כסף מהמעמד הביניים וההסתדרות לא מעניין אותה בכלל איפה ניסקורן?
11 אבני 02/02/2016 11:02 שאלה לרציניים בלבד
אני מאד מתלבט. קראתי כאן את מיטב המגיבים המומחים לעניין חברת הזהב ג'ובוקיט. היא שווה היום 15 מליון לדעתי ואנשים הבטיחו כאן שהיא תגיע למאות מליוני דולרים שווי. אם זה אמת אז מספיק שאמכור את האוטו שלי ב33.000 שקל ואשקיע בג'ובוקיט ואז אהפוך את האוטו לשווי עשרות מליוני שקלים. נשמע לי מופרך מידי אך אם אנשים מבטיחים בכזאת נחישות אז מספיק שאעשה את ה35.000 שקל רק ל20 מליון שקל זה גם לא נורא. נכון?
10 יוסי 02/02/2016 09:58 שטויות -הדולר נחלש בגלל דברי פישר
פישר אמר אתמול שהסיכוי לעליות ריבית נוספות בחודשים הקרובים אפסית.כתוצאה מכך המדדים בארצות הברית עברו מירידות חדות לאיזון.והדולר בניגוד מוחלט למה שאתם כתבתם נחלש בגלל דברי פישר.נא לעשות שעורי בית ...נו...נו...נו....
9 ליאור 02/02/2016 09:00 שפע ימים מחליף את בריינסווי ואליום וקולפלנט
כולם רוצים כסף . שפע רוצים יהלומים מי שישקיע בשפע ירויח שפע ומי שישקיע באינסוליין יקבל פשע
אליהו 02/02/2016 10:17 לליאור כדאי להמתין עוד יום יומיים ולראות מגמה במניה (ל"ת)
אתה 02/02/2016 09:42 בטוח? (ל"ת)
8 לביזפורטל 02/02/2016 08:55 ומה עם ארביטראז חיובי? (ל"ת)
נו 02/02/2016 09:42 אז מה איתו? (ל"ת)
7 תיק ההשקעות של ביבי 02/02/2016 08:49 רוצים לדעת מה ביבי עשה בתיק ההשקעות שלו
מעניין אם הוא מכר אג"ח ממשלתי או קונה דולרים או עובר להשקיע במניות זבל כמו הגז וכיל.
6 ביבי נתניהו 02/02/2016 08:40 ביקש לשנות את תיק השקעותיו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ביבי ישקיע את כל כספו במניות הגז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5 ליויתן יורד???? 02/02/2016 08:33 מנייה אחת עלתה לפני שבועיים 700 אחוז,700אחוז!!ביום אחד
רק על סמך שאולי יש גז , וליותן שמייצר בשורות מצויינות והמלצות יורד????????????????????????????????????
ליויתן 02/02/2016 09:42 זה בגלל שאתה שם עלי כל כך הרבה סימני שאלה. (ל"ת)
4 הטיפ היומי 02/02/2016 08:23 עצה שלי למי שלא מבין שיתרחק מהבורסה בימים אלו!!
הבורסה לא מתאימה לכל אחד ויכולה להיות מאוד מסוכנת לכסף . מי שרוצה לעשות כסף שיתמקד בעבודה נורמלית עם הכנסה קבועה. צר לי לנפץ אשליות . אבל עצה שלי למי שלא ממש מקצוען(למרות שגם מקצוענים הפסידו את התחתונים שלהם) שיתרחק מהבורסה.
לטיפ היומי 02/02/2016 10:36 שאלת תם
ברשותך. מה כוונתך עבודה נורמלית? ואני שואל ברצינות כי אני רוצה לבדוק את עצמי. ומהי עבודה לא נורמלית? ומדוע אני קורא כאן כל הזמן את החוכמולוגים שטוענים שאין צורך לעבוד כלל . רק צריך כמה הצלחות בטוחות בבורסה ואתה חי כמו מלך. למען האמת כל מכרי וחברי לא הצליחו להרוויח מהבורסה בכלל ולא רק במקום פרנסת עבודה.
טיפ יומי 02/02/2016 12:30 תשובה לשאלתך
אני בעד לעבוד ועל הדרך אפשר גם להשקיע בבורסה.אבל לא להסתמך רק על הבורסה.98% מהאנשים שאני מכיר הפסידו בבורסה.
3 אל על 02/02/2016 08:22 הפכה לתעודת סל על הנפט.
גם בזן מושפעת ממחיר הנפט והיא תציג דו"ח מ ע ו ל ה !!!!!! ותגיע גם לשער 320
אבי 02/02/2016 09:26 ועדיין
הנפט יורד ואיתו גם המניה
2 מטריקס 02/02/2016 08:21 מניה שנותנת דיבדנים כל רבעון. צפויה לעלות החודש (ל"ת)
1 שמעון צ 02/02/2016 07:56 שפע ימים
סימו לב לא רק כסף על הריצפה אלה גם והרבה בתוכה המניה הולכת להתפוצץ תמהרו לקנות????
אליהו 02/02/2016 10:13 לשמעון שפע ימים דשדשה זמן רב בסביבת 100-110 אז מה
אז מה המגמה כרגע היא עלתה במשך שבוע ב10-20 נק ויותר אז צריץ להמתין יום יומיים ולראות מגמה המניה לא תברח גם מחר ומחרתיים ואם כן אז גם תהיה כדאית בעוד 5-10 נק אני ממתין לראות מגמה כי יהיה חבל שבשבוע הבא תרד חזרה ל100 כל טוב לכולם ובהצלחה
דן 02/02/2016 09:07 לקנות בכל מחיר ? (ל"ת)