ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה אדומה בת"א: המעו"ף איבד 0.9%, בזק צנחה 6% במחזור ענק, אל על זינקה 4.8%

מדד הבנקים נפל 1.3%, הבינלאומי מאבד עוד 2.9%, טבע עלתה 0.6%, ואינטרנט זהב טסה ביותר מ-10%
ירידות, צילום: Getty images Israel

המסחר בבורסה בתל אביב נסגר היום בירידות שערים, ברקע לירידות החדות באירופה, שם הדאקס יורד ב-1.6% והקאק ב-2.5% (למסחר באירופה - לחץ כאן), ולירידות בניו יורק שם הדאו ג'ונס נופל 1.6%. מחיר הנפט ממשיך לאבד גובה וצונח ב-5% בהמשך לצניחה של 6% אמש. 

מדד ת"א 35 +1.06% מדד ת"א 35 1,432.71 +1.06% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,235,061,714 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  מדד ת"א 25 ירד 0.9%.
מדד ת"א 90 +0.47% מדד ת"א 90 1,083.95 +0.47% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,083.95 נמוך:1,075.66 תמורה:179,058,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  מדד ת"א 75 איבד 0.46%.
מדד ת"א בנקים-5 +1.57% מדד ת"א בנק 1,835.1 +1.57% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,806.71 פתיחה:1,806.15 גבוה:1,835.92 נמוך:1,796.09 תמורה:321,852,008 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  מדד הבנקים נפל 1.3%.
מחזור המסחר נסגר על 1.43 מיליארד שקל.
מניית בזק +1.27% בזק 495.2 +1.27% בזק בסיס:489 פתיחה:486.7 גבוה:499.9 נמוך:476.4 תמורה:100,265,240 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה כ-6% במחזור הגבוה בבורסה (230 מיליון שקל), יום לאחר מימוש המניות שלה על ידי בעל השליטה שאול אלוביץ', בסכום עתק של מיליארד שקל. בחברה הופצו מניות ב-982 מליון שקל לפי מחיר של 8.5 שקל למניה - והמניה יורדת מתחת למחיר זה, ונסחרת סביב 8.33 שקל. להסבר של האנליסט ערן יעקובי בנושא - לחץ כאן.
אמש ננעל המסחר בוול-סטריט ביציבות ובמגמה מעורבת, כאשר מדד הנאסד"ק נתמך על ידי מניית גוגל שעלתה עוד לפני הדו"חות. המניות הדואליות חוזרות עם פערי ארביטראז' חיוביים, כאשר טבע צפויה לזנק 1.5% בפתיחה, מיילן תקפוץ 2%, ואופקו, נייס וטאואר צפויות לטפס מעל ל-1%. מנקיינד חוזרת עם פער חיובי של 8%. לפערי הארביטראז' המלאים - לחץ כאן.
אתמול בת"א המסחר ננעל במגמה שלילית, כחלק מהמגמה השלילית בעולם. מדד המעו"ף השיל 0.35% מערכו, ומדד ת"א 75 איבד 1.2%.
הנפט, שצלל אתמול במעל ל-5% מאבד גובה גם היום, ומאבד  5% מערכו ל-30 דולר לחבית. בורסות העולם הגיבו ב'אדישות' יחסית לצלילת הנוזל השחור אתמול, אך המשך ירידת המחיר צפויה לחזור ולהשפיע לרעה על השווקים.
במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "הדולר שוב מאבד גובה עם פתיחת שבוע המסחר, וזאת על רקע שנאת הסיכון שחזרה לשווקים בעקבות נתוני ייצור מאכזבים בסין וחידוש צניחת מחיר הנפט. כמו לפני כשבועיים, האפקט החיובי בעקבות המהלך של הבנק של יפן, שהוריד את הריבית לרמה שלילית במטרה להחליש את הין ולתמוך בכלכלה המקומית, לא האריך ימים, וגורמי העומק המעיבים על השוק הגלובלי שוב גברו, כלומר האטת הצמיחה בסין והירידה המסוכנת של מחיר הנפט.
"הדולר יוצא ניזוק מגל שנאת הסיכון הזה, כאשר המשקיעים מעדיפים את המטבעות של הין, האירו והפרנק, מאחר שהם נחשבים למקלט בטוח יותר בעתות של סיכון. נראה כי זו המשוואה שתלווה אותנו בתקופה הקרובה".
מניות במרכז:
טאואר -0.16% טאואר 12,380 -0.16% טאואר בסיס:12,400 פתיחה:12,300 גבוה:12,450 נמוך:12,200 תמורה:37,731,463 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על השלמת הרכישה של מפעל מקסים בארה"ב. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
בזק +1.27% בזק 495.2 +1.27% בזק בסיס:489 פתיחה:486.7 גבוה:499.9 נמוך:476.4 תמורה:100,265,240 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ששברה אתמול שוב את שיא כל הזמנים שלה, צללה על רקע מימוש המניות שלה על ידי בעל השליטה שאול אלוביץ', בסכום עתק של מיליארד שקל(!) לגופים מוסדיים. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
אל על -2.64% אל על 158.3 -2.64% אל על בסיס:162.6 פתיחה:162.5 גבוה:165.5 נמוך:156.5 תמורה:7,079,342 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  שסיימה אתמול בירידות למרות צלילת מחיר הנפט, זינקה 4.8% בשל המשך ירידת המחיר שלו.
שיכון ובינוי -0.7% שיכון ובינוי 820.6 -0.7% שיכון ובינוי בסיס:826.4 פתיחה:825 גבוה:833 נמוך:815.1 תמורה:1,001,840 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , שנפלה אתמול 8% בשל ההסתבכות הכלכלית של ניגריה (בשל צניחת מחירי הנפט), המשיכה לאבד גובה, וצנחה 4.4%.
נובה +2.79% נובה 10,330 +2.79% נובה בסיס:10,050 פתיחה:10,260 גבוה:10,370 נמוך:10,260 תמורה:5,265,761 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חתמה על הסכם בהיקף 30 מיליון דולר עם TSEM באסיה. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

תגובות לכתבה(53):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 31.
    לקנות
    אל על 03/02/2016 04:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל על עוד לא אמרה את המילה האחרונה??
    סגור
  • 30.
    פריירים רק מתחלפים
    שימי 03/02/2016 00:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרגיל המוסדיים דוחפים למשקיעים במחיר הגבוה ואחר כך המניה צונחת המוסדיים מקבלים הנחה קטנה ועוזרים לעשירים להתעשר עוד יותר
    סגור
  • 29.
    ך
    ר 02/02/2016 22:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לש
    סגור
  • 28.
    הכי עשירה בארץ מוכרים שטחים ומגרשים במחירי שיא
    מדינת תל אביב 02/02/2016 20:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבת ים לפני עשור בערך מכרו ל"זוכה מכרז יחיד" אדמה יקרה על שפת הים ב 8 מיליון שקל כעבור כמה שנים מכר לקבלן בסכום של 176 מיליון בתל אביב זה לא היה קורה
    סגור
  • 27.
    מלנוקסה
    חי 02/02/2016 18:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תגיע ל 60 האומץ הוא הסולם שעליו צריך לטפס כדי לבצע כל מה שרוצים
    סגור
  • 26.
    תציג ב9.2
    רדהיל כנס 02/02/2016 16:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תציג בכנס BIO CEO & INVESTOR בניו יורק ביום 9.2.16
    סגור
  • 25.
    כיטוב תגיע ל 40 או 1000 עוד השנה.
    משקיע 02/02/2016 14:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אנע בפנים. שווה את הסיכון לדעתי.
    סגור
  • 24.
    כיטוב המנכל צוטט ואמר שוק פוטנציאלי מיליארדים ושיש סיכו
    השקעת העשור? 02/02/2016 14:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קלוש שהפד לא יאשר. בינתיים המנייה ירדה כמעט 80% מאזמההנפקה בארהב.
    סגור
  • 23.
    אני מאמין במניית אל-על
    dudi 02/02/2016 13:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד תנסוק ל-430 בצ'יק
    סגור
  • 22.
    בזק עוד טייקון שעשה קופה ע"ח הפנסיות
    אורן 02/02/2016 13:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזק מעניין מי קנה אתמול במחיר מופקע והיום משלם את המחיר? עוד פעם הציבור מכספי הפנסיה? איפה הרגולטור כשצריך אותו?
    סגור
  • טען עוד
  • 21.
    המניה של השנה פרוטרום
    פרוטי 02/02/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לכל מביני ענין פרוטרום הולכת להיות המניה הלוהטת ממליץ בחום על החזקה חזקה שלא תגידו לא ידענו כי בקרוב מאוד היא נושקת לשער 30000 כל הפרמטרים מעידים על חברה מדהימה ומשגשגת בהצלחה לכוווווווווווולם
    סגור
  • והנפקה בארהב
    אין ספק חברה טובה 02/02/2016 14:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תעלה את השער ב20%
    סגור
  • 20.
    אלון ריבוע כחול
    מוני 02/02/2016 13:15
    הגב לתגובה זו
    1 3
    להערכתי בימים הקרובים נראה גל עליות חזק מאוד. סבלנות רבה והודעות בפתח,,,
    סגור
  • 19.
    יעד שלי 35 אם הרבה סבלנות דעתי בלבד (ל"ת)
    רציו תמיכהחזקה ב25.1 02/02/2016 12:21
    הגב לתגובה זו
    11 3
    סגור
  • 18.
    מלאנוקס
    שי 02/02/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלאנוקס לפני שבוע 38 עכשיו 46 בה בקרוב רק ישבור את ה 52 והוא ב 60 ס ב ל נ ו ת חברה חזקה מאוד יום טוב והצלחה למאמינים
    סגור
  • מלנוקס
    חמי 02/02/2016 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יישר כח ידידי שמח בשימחתך כי גם אני בפנים
    סגור
  • 17.
    לאורך כל המסחר הגלום 2 נקודות מעל ! שאלה: למה ......
    זיפו 02/02/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    1 5
    שאלה למה מאורגנים המוסדיים כותבי המעוף. תשובה: לעליות לעליות , נרבה עליות. אירופה כבר יומיים יורדת עד 1.5% ואצלנו בקושי מגיבים ! למחזיקי מניות בישראל , לפעמים אתם צריכים להודות לשחקני מעוף .
    סגור
  • למר זיפו המכובד
    א100 02/02/2016 13:37
    הגב לתגובה זו
    29 0
    אתה מעניק קרדיט גדול ולא ראוי לשחקני המעוף. סך הכל מדובר בדגי רקק שמניידים כספים לא גדולים ועושים זאת ,לצערי, בגיבוי(על כורחם)של מנהלי הכסף הגדול והשבוי שנאלץ לתת יד בנושא. גם מי שאמור לפקח על התופעה הינו חלש ולא ממלא את תפקידיו כראוי. עכשיו. קבל שתי אפשרויות לפתרון הבעיה: 1.עם התגברות ההתדרדרות הצפוייה. לא יצליחו שחקני המעוף לעמוד בפרץ(יחד עם התומכים)והשיטפון יסחוף הכל. 2. הרשות הממונה תגדיל ראש ובייצים ותפסיק תופעות פסולות כגון ויסות שערים למטרה זו או אחרת. 3. גוף שומר חוק ואוהב העם והארץ יקצה זמן ומשאבים על מנת להשמיד סחי ורוע וזילות של הפעילות הנלוזה דלעיל. כרגע עדיין מצפים לשלטונות החוק לפעול..אך..בהינתן האות והפקודה..ירעדו אמות הסיפין. הבנת זיפו? יום מבורך וכן קח ללב את כל מה שהיזכרת כיוון שאין מקום לתופעות נוראיות כאלו במחוזותינו.
    סגור
  • נכון. כתבתי שיש שתי אפשרויות וציינתי שלוש.
    א100 02/02/2016 16:37
    הגב לתגובה זו
    47 0
    בנוסף. בחורינו הטובים באמת פרופ' אבירם וד"ר ניר וציוותם ממשיכים להתריע על מצב קטסטרופלי בעולם בהרבה מישורים ולצורך העניין בכלכלה ובשווקים.כתבנו כאן לא אחת שהרגשת השובע והטיסות(אהלן ביז)זה למרעית עיין. בדקנו הרבה מאד פרמטרים שנתיים ואף שלוש שנים אחורה. ולא נידהמנו לגלות את הFTSE האנגלי כבר זול ב15% ויותר מלפני27 חודשים ואף הבאנו השקעה סולידית חליפית שהניבה באותה תקופה כ13%..כך שהפער בין שני סוגי המשקיעים הוא 28% לטובת הרגוע והסולידי. ד"ר ניר שלי כתב כאן לא אחת על סחורות שעלולות להתכלות והמשמעות. גם כתב ניר על צורת השקעה הופכית(אסור להגיד שורט)ולצורך העניין אף הביא דוגמא מאד מוצלחת שהתחילה בזמנו כמו שורט(סליחה)אפל מול לונג גוגל. גוגל כעיקרון אצלנו במחסנים בכמויות אדירות מזמן ההנפקה ויסוד החברה עת הינחה אבירם שלנו את ברין ופייג' בעת הדוקטורט שלהם בסטנפוררד שלדעתי לא השלימו למען ההתמסרות לגוגל. יום טוב.
    סגור
  • מי אתם ?מה אתם? (ל"ת)
    סקרן קטן 02/02/2016 18:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אנו 100 ילדים חמודים
    א100=איציק. 02/02/2016 19:43
    הגב לתגובה זו
    16 0
    מגני חובה של רינה וציפי ושושי וכרמלה וריקי ובתיה. אנו כותבים כאן בהנאה צרופה ומנסים להיות חכמים וצודקים. האם עניתי לסקרן הקטן או שאתה רוצה פרוט נוסף? לילה טוב. הולכים לעשות פיפי ולשטוף שיניים ונומה נים. איזה יום כיפי היה לנו..
    סגור
  • לזיפו
    ביזפורל 02/02/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ת'אמת אנחנו לא אשמים הפעם.
    סגור
  • 16.
    בורסה מורסה
    אורי 02/02/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    1 3
    למה אף פעם אין התאמה בין הכותרת לבין המציאות?
    סגור
  • 15.
    כיטוב
    רון 02/02/2016 11:44
    הגב לתגובה זו
    1 5
    בדרך למטה מחיר יעד חדש 35 אג' להערכתי !
    סגור
  • 14.
    הודעות רבות בדרך חייב בכל תיק דעתי (ל"ת)
    רדהיל 02/02/2016 11:18
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 13.
    מי שלא יחזיק בתיק בונוס יתחרט כל חייו..הפצצה בקרוב
    בונוס 02/02/2016 11:16
    הגב לתגובה זו
    1 6
    מי שמאמין לא מפחד..דעתי בלבד ולא ממליצה ולא מריצה
    סגור
  • לא נמאס לך כל יום לפמפם
    בונוס 02/02/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
    3 2
    תיזהרי שלא יקרה הפוךאלק לא מריצה חחח
    סגור
  • את משולהבת ומפונטזת ומופרזת .
    לגברת בונוס היקרה 02/02/2016 11:38
    הגב לתגובה זו
    10 3
    האם באמת אצטער כל חיי? את מכניסה אותי לדילמות. האם את חלק מבעלי החברה ומנסה לדחןף את המניה. האם את מאמינה שאת יכולה לחצות את נתיבי איילון בשיא העומס בעיניים עצומות ואת לא מפחדת. והאם את מסוגלת ומאמינה שאת יכולה לקפוץ ממטוס בלי מצנח ואת לא מפחדת. אז את תותחית. האם כדאי לקנות בונוס ב300 שקל ולהשאיר לפנסיה או כמתנה לנינים שיראו את ה300 אי פעם כ13 מליון.
    סגור
  • וחבל שאתם חושבים ככה נדבר עוד כמה ימים או חודשים ונראה
    זו דעתי 02/02/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    2 2
    איפה בונוס..בהצלחה לסבלנים
    סגור
  • חבל שאנו חושבים ככה. מה זה ככה לא הבנתי.
    לגברת בונוס 02/02/2016 13:24
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ההתנסחות שלך וצורת הבעת הדברים לוקה בחסר רציני. גם אם ברצונך להעביר רעיון מסויים. עלייך ללמוד לעשות זאת בצורה אחרת לחלוטין.
    סגור
  • אם זה עוד כמה חודשים אז מדוע את מפמפמת כל יום
    גברת בונוס 02/02/2016 13:16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ואומרת שתצא הודעה..אלק לא מריצנית
    סגור
  • 12.
    בשקט בלי להפריע הורידו את נקודת הזיכוי של מס הכנסה
    לכחלון וניסקורן 02/02/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    וגם טבלת מס הכנסה השתנתה לרעת הציבור שר האוצר שהבטיח לטפל בעוני לוקח כסף מהמעמד הביניים וההסתדרות לא מעניין אותה בכלל איפה ניסקורן?
    סגור
  • 11.
    שאלה לרציניים בלבד
    אבני 02/02/2016 11:02
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אני מאד מתלבט. קראתי כאן את מיטב המגיבים המומחים לעניין חברת הזהב ג'ובוקיט. היא שווה היום 15 מליון לדעתי ואנשים הבטיחו כאן שהיא תגיע למאות מליוני דולרים שווי. אם זה אמת אז מספיק שאמכור את האוטו שלי ב33.000 שקל ואשקיע בג'ובוקיט ואז אהפוך את האוטו לשווי עשרות מליוני שקלים. נשמע לי מופרך מידי אך אם אנשים מבטיחים בכזאת נחישות אז מספיק שאעשה את ה35.000 שקל רק ל20 מליון שקל זה גם לא נורא. נכון?
    סגור
  • 10.
    שטויות -הדולר נחלש בגלל דברי פישר
    יוסי 02/02/2016 09:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פישר אמר אתמול שהסיכוי לעליות ריבית נוספות בחודשים הקרובים אפסית.כתוצאה מכך המדדים בארצות הברית עברו מירידות חדות לאיזון.והדולר בניגוד מוחלט למה שאתם כתבתם נחלש בגלל דברי פישר.נא לעשות שעורי בית ...נו...נו...נו....
    סגור
  • 9.
    שפע ימים מחליף את בריינסווי ואליום וקולפלנט
    ליאור 02/02/2016 09:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כולם רוצים כסף . שפע רוצים יהלומים מי שישקיע בשפע ירויח שפע ומי שישקיע באינסוליין יקבל פשע
    סגור
  • לליאור כדאי להמתין עוד יום יומיים ולראות מגמה במניה (ל"ת)
    אליהו 02/02/2016 10:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בטוח? (ל"ת)
    אתה 02/02/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 8.
    ומה עם ארביטראז חיובי? (ל"ת)
    לביזפורטל 02/02/2016 08:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אז מה איתו? (ל"ת)
    נו 02/02/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 7.
    רוצים לדעת מה ביבי עשה בתיק ההשקעות שלו
    תיק ההשקעות של ביבי 02/02/2016 08:49
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מעניין אם הוא מכר אג"ח ממשלתי או קונה דולרים או עובר להשקיע במניות זבל כמו הגז וכיל.
    סגור
  • 6.
    ביקש לשנות את תיק השקעותיו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ביבי נתניהו 02/02/2016 08:40
    הגב לתגובה זו
    6 4
    ביבי ישקיע את כל כספו במניות הגז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 5.
    מנייה אחת עלתה לפני שבועיים 700 אחוז,700אחוז!!ביום אחד
    ליויתן יורד???? 02/02/2016 08:33
    הגב לתגובה זו
    9 3
    רק על סמך שאולי יש גז , וליותן שמייצר בשורות מצויינות והמלצות יורד????????????????????????????????????
    סגור
  • זה בגלל שאתה שם עלי כל כך הרבה סימני שאלה. (ל"ת)
    ליויתן 02/02/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    עצה שלי למי שלא מבין שיתרחק מהבורסה בימים אלו!!
    הטיפ היומי 02/02/2016 08:23
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הבורסה לא מתאימה לכל אחד ויכולה להיות מאוד מסוכנת לכסף . מי שרוצה לעשות כסף שיתמקד בעבודה נורמלית עם הכנסה קבועה. צר לי לנפץ אשליות . אבל עצה שלי למי שלא ממש מקצוען(למרות שגם מקצוענים הפסידו את התחתונים שלהם) שיתרחק מהבורסה.
    סגור
  • שאלת תם
    לטיפ היומי 02/02/2016 10:36
    הגב לתגובה זו
    6 2
    ברשותך. מה כוונתך עבודה נורמלית? ואני שואל ברצינות כי אני רוצה לבדוק את עצמי. ומהי עבודה לא נורמלית? ומדוע אני קורא כאן כל הזמן את החוכמולוגים שטוענים שאין צורך לעבוד כלל . רק צריך כמה הצלחות בטוחות בבורסה ואתה חי כמו מלך. למען האמת כל מכרי וחברי לא הצליחו להרוויח מהבורסה בכלל ולא רק במקום פרנסת עבודה.
    סגור
  • תשובה לשאלתך
    טיפ יומי 02/02/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני בעד לעבוד ועל הדרך אפשר גם להשקיע בבורסה.אבל לא להסתמך רק על הבורסה.98% מהאנשים שאני מכיר הפסידו בבורסה.
    סגור
  • 3.
    הפכה לתעודת סל על הנפט.
    אל על 02/02/2016 08:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גם בזן מושפעת ממחיר הנפט והיא תציג דו"ח מ ע ו ל ה !!!!!! ותגיע גם לשער 320
    סגור
  • ועדיין
    אבי 02/02/2016 09:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הנפט יורד ואיתו גם המניה
    סגור
  • 2.
    מניה שנותנת דיבדנים כל רבעון. צפויה לעלות החודש (ל"ת)
    מטריקס 02/02/2016 08:21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 1.
    שפע ימים
    שמעון צ 02/02/2016 07:56
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סימו לב לא רק כסף על הריצפה אלה גם והרבה בתוכה המניה הולכת להתפוצץ תמהרו לקנות????
    סגור
  • לשמעון שפע ימים דשדשה זמן רב בסביבת 100-110 אז מה
    אליהו 02/02/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז מה המגמה כרגע היא עלתה במשך שבוע ב10-20 נק ויותר אז צריץ להמתין יום יומיים ולראות מגמה המניה לא תברח גם מחר ומחרתיים ואם כן אז גם תהיה כדאית בעוד 5-10 נק אני ממתין לראות מגמה כי יהיה חבל שבשבוע הבא תרד חזרה ל100 כל טוב לכולם ובהצלחה
    סגור
  • לקנות בכל מחיר ? (ל"ת)
    דן 02/02/2016 09:07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • לשאלתך. התשובה היא לא. (ל"ת)
    לשמעון 02/02/2016 08:18
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור