21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

נעילה אדומה בת"א: התמתנו הירידות במעו"ף - איבד 0.36%, שיכון ובינוי צללה 8%

מדד ת"א 75 אייבד 1.25% ברקע לפתיחה שלילית בוול סטריט. מניית הבינלאומי נפלה 4%
 |  81
אחוזת בית
Share
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר בראשון לחודש פברואר בירידות שערים לע רקע הסמנטימנט השלילי בבורסות אירופה ובארה"ב. בוול סטריט הדאו ג'ונס ומדד הנאסד"ק יורדים ב-0.66%. באירופה המדדים יורדים ביותר מ-1%. מחיר הנפט נופל 4.05%. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)


התמתנו הירידות במדד המעו"ף לקראת הסגירה - איבד 0.36% 'בלבד', בעוד מדד ת"א 75 צנח ב-1.25%. מדד הבנקים שנסחר רוב היום בירידות, נסגר בסופו של יום בעלייה של 0.26%. מניית ה בינלאומי (-0.98%) בינלאומי 6,650 -0.98% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בינלאומי בסיס:6,716 פתיחה:6,747 גבוה:6,747 נמוך:6,650 תמורה:4,412,602 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  בלטה במדד עם צניחה של 3.97% על רקע הפצת מניות מצד דיסקאונט. (הרחבה בהמשך).

  שיכון ובינוי (-2.39%) שיכון ובינוי 842 -2.39% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי שיכון ובינוי בסיס:862.6 פתיחה:857 גבוה:862 נמוך:842 תמורה:1,798,644 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  צנחה ב-8% על רקע המשבר בניגריה. (הרחבה בהמשך)מניית בזק (+2.14%) בזק 525 +2.14% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בזק בסיס:514 פתיחה:515.5 גבוה:528.5 נמוך:515.1 תמורה:70,544,538 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות קפצה 2.66% במחזור השני בגודלו בשוק ונסחרת בשיא כל הזמנים (ייתכן שפורצת מעלה את הדשדוש שהחל בנובמבר האחרון). מדד ת"א 35 (-0.82%) מדד ת"א 35 1,435.56 -0.82% 17:24 19/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,447.39 פתיחה:1,445.09 גבוה:1,445.56 נמוך:1,432.76 תמורה:742,774,987 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים ירד 0.36%.
מדד ת"א 90 (-0.99%) מדד ת"א 90 1,066.79 -0.99% 17:24 19/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,077.49 פתיחה:1,077.74 גבוה:1,079.89 נמוך:1,064.98 תמורה:221,233,837 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים  איבד 1.25%.
מדד ת"א בנקים-5 (+0.11%) מדד ת"א בנקים-5 1,830.71 +0.11% 17:24 19/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,828.62 פתיחה:1,829.58 גבוה:1,831.68 נמוך:1,818.73 תמורה:106,708,479 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים  טיפס 0.26%.

מחזור המסחר הסתכם ב-1.19 מיליארד שקל.

אתמול באחוזת בית המדדים זינקו בהמשך לסנטימנט החיובי שנרשם בסוף השבוע מעבר לים לאחר שיפן השיתה ריבית שלילית. המעו"ף זינק ב-1.6% ומדד ת"א 75 עלה 1.39% בעוד מדד הבנקים נותר ללא שינוי. מדד נפט גז זינק 2.9% רקע לזינוק מניות של שותפויות לוויתן לאחר המלצה חיובית של פועלים. קבוצת דקל טסה אתמול 6.9% ואבנר קפתה ב-5.5%. (לסקירה של פועלים - לחץ כאן)

נזכיר כי בעוד הפד' הותיר בשבוע שעבר את הריבית בארה"ב ללא שינוי והביע דאגה מסוימת לגבי הצמיחה והאינפלציה, בשישי האחרון הבנק המרכזי היפני הוריד את הריבית על הין באופן חסר תקדים ל-0.1%. לפי FXCM: "הפער במדיניות המוניטרית בין הפד לבנקים המרכזיים מחזק את הדולר. הגורם הראשי שמסכן את הדולר הוא שנאת הסיכון. המשך צניחת מחירי הנפט והטלטלה בשוקי המניות עשויה לצנן את ציפיות הריבית על הדולר וגם לגרום למשקיעים להעדיף מטבעות 'בטוחים' יותר כגון האירו, הין והפרנק".

באסיה המסחר ננעל במגמה מעורבת כאשר הניקיי זינק בכ-2% בעוד שנחאי ירדה 1.78% לאחר שנתוני הייצור בסין ירדו זה החודש השישי ברציפות. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

מניות במרכז

שיכון ובינוי (-2.39%) שיכון ובינוי 842 -2.39% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי שיכון ובינוי בסיס:862.6 פתיחה:857 גבוה:862 נמוך:842 תמורה:1,798,644 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות צנחה 8% החשיפה שלה לתחום התשתיות בניגריה, לאחר שהכלכלה הגדולה באפריקה ביקשה מהבנק העולמי חילוץ של 3.5 מיליארד דולר. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

בינלאומי (-0.98%) בינלאומי 6,650 -0.98% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בינלאומי בסיס:6,716 פתיחה:6,747 גבוה:6,747 נמוך:6,650 תמורה:4,412,602 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות צללה לאחר שבנק דיסקונט שמחזיק ב-9.28% ממניות הבינלאומי, שיגר הבוקר לגופים המוסדיים הזמנה להציע הצעות לרכישת המניות הללו. מחיר המינימום שהציג דיסקונט עומד על 44.7 שקלים למניה של הבינלאומי, נמוך ב-5% ממחיר הסגירה של המניה אתמול.

בזק (+2.14%) בזק 525 +2.14% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בזק בסיס:514 פתיחה:515.5 גבוה:528.5 נמוך:515.1 תמורה:70,544,538 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עדכנה אמש את התחזית לשנת 2015 לפיה הרווח הנקי צפוי לעמוד על 1.7 מיליארד שקל. ה-EBITDA צפוי לעמוד על 4.25 מיליארד שקל בעוד תזרים המזומנים החופשי של הקבוצה צפוי לעמוד על 2.25 מיליארד שקל. נזכיר כי את שנת 2014 סיימה בזק עם רווח נקי של 2.11 מיליארד שקל, וה-EBITDA עמד על 2.67 מיליארד שקל.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

81 תגובות ב-47 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
47 אןלת 01/02/2016 22:07 לוחתצ (ל"ת)
46 קק 01/02/2016 20:45 םןך (ל"ת)
45 באמאש'כם 01/02/2016 19:10 מי ביקש מנפולת ולא קיבל (ל"ת)
44 זהו זה 01/02/2016 18:32 הלך עלינו (ל"ת)
43 רון 01/02/2016 18:09 כיטוב
הגיע מוכר גדול מאד לפני הסגירה רק שלא סיפקו לו עדיין.. סכנה אמיתית המנייה הזו כנראה לפני קריסה לשער 35 אג'
42 מעיין 01/02/2016 18:07 פרוטליקס
לפני הודעה דרמטית......
לילך 01/02/2016 21:27 הודעה חיובית? מאיפה הידיעה? (ל"ת)
41 מומזו 01/02/2016 18:02 אכלתם לי ת'כסף ות'מוח
עם הג'ובוקיט וכיטוב ועוד זבלות. מה אתם עושים בכוונה אבל לא נירה לי בכוונה כי אני קורא מזה נימוקים מדעייים של החברה אבל הרבה חוןל ואין מה לאכול
40 שבי 01/02/2016 17:43 השוק הישראלי פלדה. המוסדיים רוצים עליות. להיזהר מפוטים
המעוף היום ממש נלחם נגד החוזים ולמרות העליה המטורפת אתמול סירב בעקשנות לתקן למטה וסגר על מינוס 0.3 בלבד. לעולם אל תשכחו שלא משנה מה יהיה בעולם בישראל גנבי המעוף קובעים מה יהיה. תזכרו את יום חמישי האחרון בו למרות התרסקות הנאסדק 2.35 לילה לפני זה והארביטראז השלילי בסך 0.7 המעוף פתח ירוק , מחק את כל מחזיקי הפוטים וסגר את היום בעליה של 0.8% וזה כנגד כל העולם.
39 משה עומר 01/02/2016 15:55 שאלה על אל על
מדוע כשהנפט עלה בשבוע שעבר , המניה הגיבה בפראות וצנחה במיידי ואילו עכשיו כשהנפט צונח המניה לא רק שלא מטפסת אלא לא מגיבה כלל?
DAN 01/02/2016 17:07 אותותו-- תגיב למעלה, סבלנות (ל"ת)
38 dan 01/02/2016 15:46 אל על - הזדמנות קניה
תבדקו ותווכחו בעצמכם
37 אאר 01/02/2016 15:42 חוזים משתפרים
יצא נתון טוב?
36 איתן 01/02/2016 15:35 מערכת ביזפורטל. כמה שאתם דרמטיים.
נחתך? סה 0.65% נחחתך? אולי סכין נופלת? הכי טוב קריסה. השמחים לאייד.
35 שאול 01/02/2016 15:31 למחזיקי גובוקיט ולמתלבטים
גם אני מחזיק מזה כששה חודשים ולא אמכור . החברה פועלת התחום המדיה - חברות קטנות ממנה נסחרות בשווי של מאות מיליוני דולר . שווי החברה - 16 מיליון ש"ח - בעקבות כתבות ודיווחים חיוביים לפני כחצי שנה שער המנייה היה 82 אגורות לעומת שער נוכחי של 36 אגורות כחודש בחודש האחרון . ללא שום הצדקה/הגיון המנייה ירדה ביותר מ 50% . בשנה שעברה המנייה ירדה 35% . לפני כשנתיים המנייה הייתה בשער של 250 אגורות . הדוח הכספי האחרון היה מצוין .גובוקיט פעילה בשוק האמריקאי ובדרום אמריקה- כ 350 מיליון משתמשים מדורגת שלישית בעולם . חברה מתפתחת ו בתנופה אדירה - קראו את הדיווחים והכתבות . החברה נמצאת במצב הכי טוב שהיתה מאז ומעולם . באופן אבסורדי ביצועי המניה מנוגדים לחלוטין לביצועי החברה . ביצועי החברה לא באים לידי כלל ועיקר ביטוי במנייה - המנייה נסחרית בחסר אדיר. היו"ר דן חלוץ והמנכל אריק פילסטיין פתחו מוצרים שמניבים כבר הכנסות וממשיכים לפתח את החברה . ללא ספק בקרוב יגיע משקיע ללא ספק מדובר בהזדמנות נדירה שלא קיימת היום בבורסה ..
34 כנסו 01/02/2016 15:12 היום גילית כי ניתן לעשות מלא לייקים להודעות על ידי
לחיצות מהירות.. בדקתי את זה על מספר הודעות . כך שאל תתרשמו אם יש להודעה כלשהי הרבה לייקים ולהפך. שבוע טוב
יבור 01/02/2016 17:23 לכנסו
שיגעת אותי ניסיתי ולא הולך אז למה אתה מסמן לעצמך לקים שלילייים אני לא מבין אתה עושה דבר והיפוכו ואני מאמין שהלקים באים מבית ספר אם הרבה מחשבים או מישהוא עשיר שיש לו איזה 300 מחשבים בבית והוא עושה לקים הבנת
למגיב על השטויות 01/02/2016 18:19 האחת הזו שמבינה כביכול ברוך שפטרנו מעונשה של זו (ל"ת)
מה זה השטויות האלו 01/02/2016 17:14 לחיצות מהירות על מה? התחרפנת?ואת מי מעניין הלחיצות
והצבעים חוץ מאחד שמבינה
למגיב על השטויות 01/02/2016 18:17 כותבים אחת שמבינה ולא אחד שמבינה (ל"ת)
לכנסו 01/02/2016 16:49 מה זה לייקים? (ל"ת)
ישןןן 01/02/2016 17:07 מה חדש? (ל"ת)
33 איתי 01/02/2016 15:11 ספונסר הגרועים-המליצו על שיכון ובינוי,רמי לוי......
לא להתקרב לאתר ספונסר
32 אבי 01/02/2016 15:03 ביקוש ענק בכיטוב שער 50 137000 ש"ח
די ברור שמכאן ואילך רק עליות כי זה מתחת לרמת המזומן של החברה ולא צפויות לה יותר הוצאות מהותיות עד היתצאה עם המוצר לשוק. בכל אופן זו דעתי בלבד
31 יג 01/02/2016 15:01 תא סתם בורסה! קשורה לוולסטריט בטבור
גם אירופה לא משהו.... חוזים בוולסטריט בירידה משפיעים ישירות על אירופה.
יא אללא 01/02/2016 15:35 איזה איש חכם כתב כאן
סתם בורסה וכדומה. יש בורסה מסוג לא סתם? אירופה לא משהו? ואפריקה (לא החברה)כן משהו? נסה לכתוב הכל מחדש אחינו.
30 דניאל 01/02/2016 14:44 גובוקיט - לניתאי
נכון -החברה נמצאת בתנופה אדירה -מוצרים חדשים -מאות מיליוני לקוחות .לפני מספר חודשים גובוקיט רכשה חברה נוספת בתחום המדיה התנהגות המנייה לא הגיונית בכלל .השווי צריך להיות לפחות 150 מיליון שח לעומת שווי נוכחי של 16 מיליון . ברור לחלוטין שלחברה יכנס משקיע או היא תמכר .
אבי 01/02/2016 15:04 רק נשאלת השאלה למה המנכל מכר מיליונים אחרי שהתראיין
לפיזפורטל ואמר שהשוק מעריך אותה בחסר.
אמיר 01/02/2016 16:18 לא מדוייק - הוא מכר 145000 ש"ח שהם 2.5% מסך המניות הכ
הכולל שהוא החזיק . וביננו כל מנייה שהיתה עולה 200% בעלי העניין היו מממשים משהו ... לא?
29 שוקי 01/02/2016 14:41 אירופה נופלת מעל 1% הנפט קורס 4.3%
בסוף היום תל אביב מסיימת מעל 1% ירידה לדעתי.
28 בריחה 01/02/2016 14:34 מפולת בנפט כמעט 4? תראו את החוזים (ל"ת)
27 ? 01/02/2016 14:21 יחס אירו/דולר עולה0.42% איך האירו יורד והדולר לא? (ל"ת)
26 ניתאי 01/02/2016 13:56 גובוקיט
מחזיק במנייה כחצי שנה . לא אמכור עד שתגיע לשווי של מאות מיליוני ש"ח . מציע לכם להקדיש מספר דקות בקריאה ולימוד על החברה ועל הפוטנציאל הלא נתפס שקיים פה . מי שמבין בתחום יודע שברור שהיא תרכש ע"י גוף גדול בתחום המדיה . לחברה מאות מיליוני משתמשים בעולם . גובוקיט סיימה פיתוח של מספר מוצרים שהחלו להניב הכנסות ומפתחת מוצרים חדשים . החברה מדורגת שלישית בעולם . חתמה הסכמי פרסום עם יהאו וטבולה .חברות קטנות ממנה מרוויחות מאות מיליונים מפרסומים . אחד מהמוצרים של גובוקיט הוא גיוס עובדים דרך האינטרנט ע"י חיבור בין מבקשי עבודה למחפשי עבודה חברה ישראלית בשם אול ג"ובס נמכרה לפני שנתיים וחצי ב 50 מיליון דולר- וזה רק מוצר אחד ... אין ספק מדובר בהזדמנות .
פרי 01/02/2016 16:45 לא למכור לפני שתגיע לטריליון ורבע דולר.
אל תצא פראייאר. אני מורווח עליה כ70.00 אחוז ואני מצפה מכאן לעוד מאות מליוני אחוזים. אפל התחננו לג'ובו שתיתן להם חסות וג'ובו סירבה כי אינה מתעסקת בטויות וקטנות. אני רץ לנסות למכור 100 שקל ג'ובו ולא מצליח לעזאזל כי אין קונים.
25 לא יאומן 01/02/2016 13:54 מניות זבל עולות ליויתן ורציו יורדות ???????????????
לפני שבועיים מניה אחת עלתה 700 אחוז! 700 אחוז ביום אחד כי אולי יש פוטנצייל לגז.ופה ליויתן כל יום בשורות מצויינות !!! והיא יורדת לא יאומן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
24 ניתאי 01/02/2016 13:24 ג"ובוקיט - ברור שקורה שם משהו -אל תפספסו !!!
הודעה דרמטית בפתח .
23 לעוקב אחרי הזקן שלום 01/02/2016 13:23 מה הצפי שלך למדדי הבורסות בארהב לשבוע הקרוב?
תודה מראש צדיק
צדוק 01/02/2016 16:40 לצדיק
נו באמת. אתה מחכה לתשובה?
22 רדהיל השנה שלה 01/02/2016 12:47 הודעות יבואו ברצף תעלה 150%%%%%%%%%%% (ל"ת)
21 עוקב 01/02/2016 12:00 fuck דקס צונח 0.8%
לא טוב
20 חוזה עתידות בבוזקה 01/02/2016 11:45 המפולת הסתיימה - עד שנה הבאה נגיע לירח (ל"ת)
19 צבי 01/02/2016 11:44 אפילו שהבנקים מתקנים מורידים בכוח (ל"ת)
18 שוק 01/02/2016 11:43 ירידות חצי אחוז באירופה.חוזים כרגע 0.5% ירידה בארה"ב
מתחזקות הירידות בדקות האחרונות
17 כיטוב פארמה-לקרוא: 01/02/2016 11:26 כתבתי אתמול על כיטוב פארמה,שזו הזדמנות שטרם נראתה
וכנראה לא תחזור. והנה הסיבות: 1. שלב 3 הושלם,אין צורך בשלב נוסף לפי קביעת FDA.the FDA has approved an expedited approval process for Kitov products. "Only a single phase III study will be required as opposed to the usual two phase III studies". (P3 already completed). "The FDA has approved the Phase III clinical trial design for KIT-302, in a Special Protocol Assessment, in accordance with the shortened regulatory pathway, Section 505(b)(2)" 2. שווי שור של 10 מיליון בלבד מתחת לרמת המזומנים ולחברה לא צפויות יותר הוצאות מהותיות עד ליציאה לשוק המוערך במיליארדים. 3. כיטוב הצליחה לבטל תופעות לוואי של התרופה שנמכרת בכמעט 2 מילארד דולר בשנה, תבינו את הפוטנציאל, רווח לשנה אחת יכול להיות פי 10 משווי השוק שלה. 4. בעלי עניין רכשו כמעט 5 מיליון מניות בחודשיים האחרונים 5. לדעתי נראה בקרוב הסכם עם חברה גדולה לייצר את התרופה לשיווק,יתכן שנראה רק רכישה של החברה על ידי ענקית חברת תרופות. אין לראות בכך המלצה שלהיא.
כיטוב 01/02/2016 11:34 אגב ראוי לציין כיטוב קיבלה סיקור למחיר של 22.5 דולר שזה
פי 10 מממחירה.הסיקור היה הראשון בארה"ב בחודש שעבר שהמאמר שנכתב ב seeking Alpha. המשקיעים הוותיקים אכן נפגעו קשות בגלל ההנפקה בארה"ב והמנייה ירדה בערך 65% באותו היום, לא בגלל שיש בעייה עם החברה פשוט בגלל המחיר אבל לדעתי זה היה מתחייב כי השוק האמריקאי ענק והחברה לדעתי מכוונת למכירת החברה לכן גם עשתה רוד שאו ענק בחודש שעבר בסן פרנסיסקו. זמן קצר לאחר ההנקפה התקבלו תוצאות סופיות ומדהימות לשלב 3 והוכרזו כסופיות.
16 שןשן 01/02/2016 10:42 צלילה מתחילה באירופה.הנתון בסין לא משאיר ספק
עוד לא נגמרה המפולת
או.אי.א 01/02/2016 11:24 טרם התחילה.. (ל"ת)
ככ 01/02/2016 11:38 לדעתי הירידות יתגברו שהאמריקאים יתעוררו (ל"ת)
15 יוסף בן מתיתיהו 01/02/2016 10:34 אל על - עוד נסיקה מעלה
לפי כל הפרמטרים אלעל עומדת בפני נסיקה נוספת... הולך להיות מעניין
סקרן לדעת 01/02/2016 11:22 ומהם הפרמטרים? (ל"ת)
אבי 01/02/2016 10:59 ועל סמך איזה פרמטרים אתה קובע את זה?
אם אפשר לשאול
יוסף פותר החלמות 01/02/2016 11:57 הפרמטר שלו זה משאלות ליבו (ל"ת)
14 צביקה 01/02/2016 10:27 רב סרן שמועתי
סתם שמועות על הסכם נראה לכם שיש אינטרס לסעודיה להציל את ניגריה וונצואלה עוד מעט האירנים נכנסו ועוד יותר ירד ומניות הגז חתמו על מה על משהו שלא קיים עדיין. זה כמו לקנות בית על הנייר ואפילו לא קנו חומרי בניין עדיין קודם שיפתחו
13 שוקי 01/02/2016 10:24 נראה כמו עוד יום שחור.החוזים מתדרדרים החל מפתיחת
המסחר באירופה. הנפט חוזר לצנוח כמעט 3% בגלל ההאטה בייצור בסין.נתון רע שפורסם בלילה
12 גל 01/02/2016 10:14 כבר אמרנו הבנקים יורדים כדי להוריד את מדד 25 (ל"ת)
או אי. מי זה אמרנו? 01/02/2016 11:23 הם יורדים כיוון שהשווי שלהם היום ובעתיד הקרוב
הוא הרבה יותר נמוך. ואפילו "רק" בגלל הסיבה שהמוני חשבונות יהפכו למסופקים והמוני חשבונות יהפכו לאבודים. לא אתפלא גם אם בקרוב נראה נהירה לבנקים למשוק את כל המזומנים כמו שהיה ביוון ועוד. זה לא פופולרי מה שכתבתי. אבל אמור להיות פרקטי ומעשי.
11 שוקי 01/02/2016 10:06 מניות הבנקים נופלות.כולל כולם
מה קורה?
כולל שרותים? 01/02/2016 11:16 כולל! כולל! (ל"ת)
10 עדי 01/02/2016 09:55 בונוס
הודעה של בונוס אישור מדען ראשי....
יוסי 01/02/2016 11:12 בונוס
דעיכה לפני הפריצה. לא סתם אישר מדער תקציב.....
בונוס 01/02/2016 12:32 2016 שייכת לה (ל"ת)
9 הצוללן 01/02/2016 09:35 מעוף מסיים היום בירידה של אחוז.....
אין מנוס בצלילה היום ובהמשך השבוע.
אחוז 01/02/2016 10:16 קטן עליו (ל"ת)
8 זהירות 01/02/2016 09:35 הנפט צונח כמעט 3% ארה"ב תחזור לירידות היום
חוזים אדומים
7 אסיפת גבעות החשובה 01/02/2016 09:15 שהתקיימה אמש - האם אפשר בבקשה להביא לידיעת הציבור את
מה שנאמר והוחלט בישיבה, כולל כל השאלות שנשאלו, ותשובות שניתנו? האם לא נוכח בישיבה אף כתב מביזפורטל שיוכל לתאר לציבור את המצב? האם לא ניתן להוציא דיווח מפורט לציבור? בברכה, אדם פרטי מר״ג שמחזיק במניות גבעות ומעוניין לדעת מה קורה עם כספו, ומהן התכניות להפקת הנפט (ואולי גם גז) באתרי מגד.
ל7 01/02/2016 09:43 עם כספו? (ל"ת)
כן, כספו וגם כספי כל 01/02/2016 10:02 יתר האנשים המחזיקים במניות גבעות! מדוע כל הכספים שלהם
נמצאים עדיין בהקפאה? מדוע גזלו מהם וממשפחותיהם את כל הכספים שלהם שהושקעו במניה זו, והוליכו אותם שולל לכל אורך הדרך!? ומדוע רשויות החוק נרדמו להם בשמירה על כספי הציבור ועל ניהול מסחר רגיל ותקין בבורסה?!!!!!
6 א 01/02/2016 09:14 שימו לב היטב היטב. (ל"ת)
אבנר הבינתחומי 01/02/2016 14:31 לאיציק 100
האם נוהל "הכצעקצה? ממשיך לפי התכנית ונוהל ארוכי טווח וזמן שלכם?והאם המשפט שיצא לי לקרוא בחטף בסיפרכם הלא גמור: "זה ממש גרוע אבל..כן נורא..!!" משקלל את דעתכם. ?תודה על ערב נפלא שזכיתי לשהות במחיצתכם. אבנר.
ד"ר אברטון קליפורניה 01/02/2016 15:45 לאיציק יקירי
אכן. אני שם לב ויחד עימי כל אנשי הפקולטה כולל הסטודנטים והסגל. בהאיוש חבר.
ד"ר ניר(א100) 01/02/2016 15:11 לאבנר. ברשותך אני אשיב.
1.צר לי שנעדרתי מהערב שבו חברי ארחו אצלנו אותך ועוד קודקודים מהמכללה. שמעתי שהיה ערב נחמד. 2.התכנית שלנו ארוכת טווח ורצה על הציר זה למעלה משנתיים בצורתה ובאופיה.לגבי שתי השאלות ששאלת. התשובות הן: כן..ועוד פעם כן . נשתמע ונתראה בשמחות.
5 יאיר 01/02/2016 09:05 נייס
נראה שהמניה נמצאת במגמת עליה והמומנטום חיובי חזק לאחר שירדה למחיר נמוך בטווח זמן שנתי. אשמח לשמוע דעות נוספות
4 צביקה 01/02/2016 09:01 מניות גז
על מה עלו על שמועות וזהו הנפט יורד כבר ל33 בקשה הכול בולשיט ואין תכלס
3 יאללה פרוטרום 01/02/2016 08:38 נקנתה אמש בנמוך היומי
היום תתחיל הסתערות על המניה
זיו 01/02/2016 09:47 על שום מה ולמה הסתערות??? (ל"ת)
2 אנליסט עממי 01/02/2016 08:28 שוב שינוי כיוון, אבל לא באופן חריף.
עפ"י הנתונים של היצור מסין, אירופה תהיה באדום בהיר ובעקבותיו גם המעוף - ירידה של כחצי אחוז ל- 1468 נק'. מאחל לכולם יום מוצלח!
לאנליסט 01/02/2016 09:41 האמא של החריפים. (ל"ת)
אנליסט עממי 01/02/2016 17:36 לחריפי ולכל אלה שהצביעו אדום, מי צדק??? (ל"ת)
לחריף 01/02/2016 10:14 אולי זה מה שאתה מקווה, אבל היום המציאות אחרת רק 0.3%. (ל"ת)
1 משקיע קטן 01/02/2016 08:16 כבר רשמתי שאי אפשר לסמוך על הסינים....
לא משנה כמה הכל יהיה ורוד פתאום בבום אחד הסינים לוקחים את כל השוק למטה.
לקטנצ'יק 01/02/2016 09:40 אם אי אפשר לסמוך על רבע מהאנושות.
אל תיסמוך על אף אחד וצא במיידי מהשווקים. כי תשאיר כאו את התחתונים(כמו עד היום)אבל הרבה יותר גרוע. חוץ מזה הם רצו להשתדל ולהיות בסדר. אבל. כשנודע להם מה תכתוב בביז הם יפרפרו לך ת'צורוחוץ מזה. האם הכל ורוד באמת?
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש