נעילה אדומה בת"א: התמתנו הירידות במעו"ף - איבד 0.36%, שיכון ובינוי צללה 8%

מדד ת"א 75 אייבד 1.25% ברקע לפתיחה שלילית בוול סטריט. מניית הבינלאומי נפלה 4%
ירידות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר בראשון לחודש פברואר בירידות שערים לע רקע הסמנטימנט השלילי בבורסות אירופה ובארה"ב. בוול סטריט הדאו ג'ונס ומדד הנאסד"ק יורדים ב-0.66%. באירופה המדדים יורדים ביותר מ-1%. מחיר הנפט נופל 4.05%. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
התמתנו הירידות במדד המעו"ף לקראת הסגירה - איבד 0.36% 'בלבד', בעוד מדד ת"א 75 צנח ב-1.25%. מדד הבנקים שנסחר רוב היום בירידות, נסגר בסופו של יום בעלייה של 0.26%. מניית ה בינלאומי +0.86% בינלאומי 7,003 +0.86% בינלאומי בסיס:6,943 פתיחה:6,969 גבוה:7,062 נמוך:6,900 תמורה:23,442,416 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  בלטה במדד עם צניחה של 3.97% על רקע הפצת מניות מצד דיסקאונט. (הרחבה בהמשך).
  שיכון ובינוי -0.9% שיכון ובינוי 746.2 -0.9% שיכון ובינוי בסיס:753 פתיחה:753 גבוה:756.5 נמוך:746.2 תמורה:7,744,084 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  צנחה ב-8% על רקע המשבר בניגריה. (הרחבה בהמשך)
מניית בזק -1.39% בזק 509.8 -1.39% בזק בסיס:517 פתיחה:519.6 גבוה:519.6 נמוך:509.1 תמורה:66,881,161 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה 2.66% במחזור השני בגודלו בשוק ונסחרת בשיא כל הזמנים (ייתכן שפורצת מעלה את הדשדוש שהחל בנובמבר האחרון).
מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,461.34 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,464.6 נמוך:1,439.29 תמורה:1,714,908,672 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: ירד 0.36%.
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,065.56 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,064.76 פתיחה:1,064.33 גבוה:1,066.31 נמוך:1,061.67 תמורה:171,961,527 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  איבד 1.25%.
מדד ת"א בנקים-5 -0.34% מדד ת"א בנק 1,816.69 -0.34% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,822.89 פתיחה:1,822.88 גבוה:1,837.59 נמוך:1,808.86 תמורה:425,907,461 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  טיפס 0.26%.
מחזור המסחר הסתכם ב-1.19 מיליארד שקל.
אתמול באחוזת בית המדדים זינקו בהמשך לסנטימנט החיובי שנרשם בסוף השבוע מעבר לים לאחר שיפן השיתה ריבית שלילית. המעו"ף זינק ב-1.6% ומדד ת"א 75 עלה 1.39% בעוד מדד הבנקים נותר ללא שינוי. מדד נפט גז זינק 2.9% רקע לזינוק מניות של שותפויות לוויתן לאחר המלצה חיובית של פועלים. קבוצת דקל טסה אתמול 6.9% ואבנר קפתה ב-5.5%. (לסקירה של פועלים - לחץ כאן)
נזכיר כי בעוד הפד' הותיר בשבוע שעבר את הריבית בארה"ב ללא שינוי והביע דאגה מסוימת לגבי הצמיחה והאינפלציה, בשישי האחרון הבנק המרכזי היפני הוריד את הריבית על הין באופן חסר תקדים ל-0.1%. לפי FXCM: "הפער במדיניות המוניטרית בין הפד לבנקים המרכזיים מחזק את הדולר. הגורם הראשי שמסכן את הדולר הוא שנאת הסיכון. המשך צניחת מחירי הנפט והטלטלה בשוקי המניות עשויה לצנן את ציפיות הריבית על הדולר וגם לגרום למשקיעים להעדיף מטבעות 'בטוחים' יותר כגון האירו, הין והפרנק".
באסיה המסחר ננעל במגמה מעורבת כאשר הניקיי זינק בכ-2% בעוד שנחאי ירדה 1.78% לאחר שנתוני הייצור בסין ירדו זה החודש השישי ברציפות. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מניות במרכז
שיכון ובינוי -0.9% שיכון ובינוי 746.2 -0.9% שיכון ובינוי בסיס:753 פתיחה:753 גבוה:756.5 נמוך:746.2 תמורה:7,744,084 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צנחה 8% החשיפה שלה לתחום התשתיות בניגריה, לאחר שהכלכלה הגדולה באפריקה ביקשה מהבנק העולמי חילוץ של 3.5 מיליארד דולר. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
בינלאומי +0.86% בינלאומי 7,003 +0.86% בינלאומי בסיס:6,943 פתיחה:6,969 גבוה:7,062 נמוך:6,900 תמורה:23,442,416 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה לאחר שבנק דיסקונט שמחזיק ב-9.28% ממניות הבינלאומי, שיגר הבוקר לגופים המוסדיים הזמנה להציע הצעות לרכישת המניות הללו. מחיר המינימום שהציג דיסקונט עומד על 44.7 שקלים למניה של הבינלאומי, נמוך ב-5% ממחיר הסגירה של המניה אתמול.
בזק -1.39% בזק 509.8 -1.39% בזק בסיס:517 פתיחה:519.6 גבוה:519.6 נמוך:509.1 תמורה:66,881,161 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עדכנה אמש את התחזית לשנת 2015 לפיה הרווח הנקי צפוי לעמוד על 1.7 מיליארד שקל. ה-EBITDA צפוי לעמוד על 4.25 מיליארד שקל בעוד תזרים המזומנים החופשי של הקבוצה צפוי לעמוד על 2.25 מיליארד שקל. נזכיר כי את שנת 2014 סיימה בזק עם רווח נקי של 2.11 מיליארד שקל, וה-EBITDA עמד על 2.67 מיליארד שקל.
תגובות לכתבה(81):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 47.
    לוחתצ (ל"ת)
    אןלת 01/02/2016 22:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    םןך (ל"ת)
    קק 01/02/2016 20:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    מי ביקש מנפולת ולא קיבל (ל"ת)
    באמאש'כם 01/02/2016 19:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    הלך עלינו (ל"ת)
    זהו זה 01/02/2016 18:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 43.
    כיטוב
    רון 01/02/2016 18:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע מוכר גדול מאד לפני הסגירה רק שלא סיפקו לו עדיין.. סכנה אמיתית המנייה הזו כנראה לפני קריסה לשער 35 אג'
    סגור
  • 42.
    פרוטליקס
    מעיין 01/02/2016 18:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני הודעה דרמטית......
    סגור
  • הודעה חיובית? מאיפה הידיעה? (ל"ת)
    לילך 01/02/2016 21:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    אכלתם לי ת'כסף ות'מוח
    מומזו 01/02/2016 18:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עם הג'ובוקיט וכיטוב ועוד זבלות. מה אתם עושים בכוונה אבל לא נירה לי בכוונה כי אני קורא מזה נימוקים מדעייים של החברה אבל הרבה חוןל ואין מה לאכול
    סגור
  • 40.
    השוק הישראלי פלדה. המוסדיים רוצים עליות. להיזהר מפוטים
    שבי 01/02/2016 17:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המעוף היום ממש נלחם נגד החוזים ולמרות העליה המטורפת אתמול סירב בעקשנות לתקן למטה וסגר על מינוס 0.3 בלבד. לעולם אל תשכחו שלא משנה מה יהיה בעולם בישראל גנבי המעוף קובעים מה יהיה. תזכרו את יום חמישי האחרון בו למרות התרסקות הנאסדק 2.35 לילה לפני זה והארביטראז השלילי בסך 0.7 המעוף פתח ירוק , מחק את כל מחזיקי הפוטים וסגר את היום בעליה של 0.8% וזה כנגד כל העולם.
    סגור
  • 39.
    שאלה על אל על
    משה עומר 01/02/2016 15:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מדוע כשהנפט עלה בשבוע שעבר , המניה הגיבה בפראות וצנחה במיידי ואילו עכשיו כשהנפט צונח המניה לא רק שלא מטפסת אלא לא מגיבה כלל?
    סגור
  • טען עוד
  • אותותו-- תגיב למעלה, סבלנות (ל"ת)
    DAN 01/02/2016 17:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    אל על - הזדמנות קניה
    dan 01/02/2016 15:46
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תבדקו ותווכחו בעצמכם
    סגור
  • 37.
    חוזים משתפרים
    אאר 01/02/2016 15:42
    הגב לתגובה זו
    1 6
    יצא נתון טוב?
    סגור
  • 36.
    מערכת ביזפורטל. כמה שאתם דרמטיים.
    איתן 01/02/2016 15:35
    הגב לתגובה זו
    5 1
    נחתך? סה 0.65% נחחתך? אולי סכין נופלת? הכי טוב קריסה. השמחים לאייד.
    סגור
  • 35.
    למחזיקי גובוקיט ולמתלבטים
    שאול 01/02/2016 15:31
    הגב לתגובה זו
    1 7
    גם אני מחזיק מזה כששה חודשים ולא אמכור . החברה פועלת התחום המדיה - חברות קטנות ממנה נסחרות בשווי של מאות מיליוני דולר . שווי החברה - 16 מיליון ש"ח - בעקבות כתבות ודיווחים חיוביים לפני כחצי שנה שער המנייה היה 82 אגורות לעומת שער נוכחי של 36 אגורות כחודש בחודש האחרון . ללא שום הצדקה/הגיון המנייה ירדה ביותר מ 50% . בשנה שעברה המנייה ירדה 35% . לפני כשנתיים המנייה הייתה בשער של 250 אגורות . הדוח הכספי האחרון היה מצוין .גובוקיט פעילה בשוק האמריקאי ובדרום אמריקה- כ 350 מיליון משתמשים מדורגת שלישית בעולם . חברה מתפתחת ו בתנופה אדירה - קראו את הדיווחים והכתבות . החברה נמצאת במצב הכי טוב שהיתה מאז ומעולם . באופן אבסורדי ביצועי המניה מנוגדים לחלוטין לביצועי החברה . ביצועי החברה לא באים לידי כלל ועיקר ביטוי במנייה - המנייה נסחרית בחסר אדיר. היו"ר דן חלוץ והמנכל אריק פילסטיין פתחו מוצרים שמניבים כבר הכנסות וממשיכים לפתח את החברה . ללא ספק בקרוב יגיע משקיע ללא ספק מדובר בהזדמנות נדירה שלא קיימת היום בבורסה ..
    סגור
  • 34.
    היום גילית כי ניתן לעשות מלא לייקים להודעות על ידי
    כנסו 01/02/2016 15:12
    הגב לתגובה זו
    36 248
    לחיצות מהירות.. בדקתי את זה על מספר הודעות . כך שאל תתרשמו אם יש להודעה כלשהי הרבה לייקים ולהפך. שבוע טוב
    סגור
  • לכנסו
    יבור 01/02/2016 17:23
    הגב לתגובה זו
    89 12
    שיגעת אותי ניסיתי ולא הולך אז למה אתה מסמן לעצמך לקים שלילייים אני לא מבין אתה עושה דבר והיפוכו ואני מאמין שהלקים באים מבית ספר אם הרבה מחשבים או מישהוא עשיר שיש לו איזה 300 מחשבים בבית והוא עושה לקים הבנת
    סגור
  • האחת הזו שמבינה כביכול ברוך שפטרנו מעונשה של זו (ל"ת)
    למגיב על השטויות 01/02/2016 18:19
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • לחיצות מהירות על מה? התחרפנת?ואת מי מעניין הלחיצות
    מה זה השטויות האלו 01/02/2016 17:14
    הגב לתגובה זו
    7 0
    והצבעים חוץ מאחד שמבינה
    סגור
  • כותבים אחת שמבינה ולא אחד שמבינה (ל"ת)
    למגיב על השטויות 01/02/2016 18:17
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • מה זה לייקים? (ל"ת)
    לכנסו 01/02/2016 16:49
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • מה חדש? (ל"ת)
    ישןןן 01/02/2016 17:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 33.
    ספונסר הגרועים-המליצו על שיכון ובינוי,רמי לוי......
    איתי 01/02/2016 15:11
    הגב לתגובה זו
    6 4
    לא להתקרב לאתר ספונסר
    סגור
  • 32.
    ביקוש ענק בכיטוב שער 50 137000 ש"ח
    אבי 01/02/2016 15:03
    הגב לתגובה זו
    6 1
    די ברור שמכאן ואילך רק עליות כי זה מתחת לרמת המזומן של החברה ולא צפויות לה יותר הוצאות מהותיות עד היתצאה עם המוצר לשוק. בכל אופן זו דעתי בלבד
    סגור
  • 31.
    תא סתם בורסה! קשורה לוולסטריט בטבור
    יג 01/02/2016 15:01
    הגב לתגובה זו
    8 10
    גם אירופה לא משהו.... חוזים בוולסטריט בירידה משפיעים ישירות על אירופה.
    סגור
  • איזה איש חכם כתב כאן
    יא אללא 01/02/2016 15:35
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סתם בורסה וכדומה. יש בורסה מסוג לא סתם? אירופה לא משהו? ואפריקה (לא החברה)כן משהו? נסה לכתוב הכל מחדש אחינו.
    סגור
  • 30.
    גובוקיט - לניתאי
    דניאל 01/02/2016 14:44
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נכון -החברה נמצאת בתנופה אדירה -מוצרים חדשים -מאות מיליוני לקוחות .לפני מספר חודשים גובוקיט רכשה חברה נוספת בתחום המדיה התנהגות המנייה לא הגיונית בכלל .השווי צריך להיות לפחות 150 מיליון שח לעומת שווי נוכחי של 16 מיליון . ברור לחלוטין שלחברה יכנס משקיע או היא תמכר .
    סגור
  • רק נשאלת השאלה למה המנכל מכר מיליונים אחרי שהתראיין
    אבי 01/02/2016 15:04
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לפיזפורטל ואמר שהשוק מעריך אותה בחסר.
    סגור
  • לא מדוייק - הוא מכר 145000 ש"ח שהם 2.5% מסך המניות הכ
    אמיר 01/02/2016 16:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכולל שהוא החזיק . וביננו כל מנייה שהיתה עולה 200% בעלי העניין היו מממשים משהו ... לא?
    סגור
  • 29.
    אירופה נופלת מעל 1% הנפט קורס 4.3%
    שוקי 01/02/2016 14:41
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בסוף היום תל אביב מסיימת מעל 1% ירידה לדעתי.
    סגור
  • 28.
    מפולת בנפט כמעט 4? תראו את החוזים (ל"ת)
    בריחה 01/02/2016 14:34
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 27.
    יחס אירו/דולר עולה0.42% איך האירו יורד והדולר לא? (ל"ת)
    ? 01/02/2016 14:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 26.
    גובוקיט
    ניתאי 01/02/2016 13:56
    הגב לתגובה זו
    5 3
    מחזיק במנייה כחצי שנה . לא אמכור עד שתגיע לשווי של מאות מיליוני ש"ח . מציע לכם להקדיש מספר דקות בקריאה ולימוד על החברה ועל הפוטנציאל הלא נתפס שקיים פה . מי שמבין בתחום יודע שברור שהיא תרכש ע"י גוף גדול בתחום המדיה . לחברה מאות מיליוני משתמשים בעולם . גובוקיט סיימה פיתוח של מספר מוצרים שהחלו להניב הכנסות ומפתחת מוצרים חדשים . החברה מדורגת שלישית בעולם . חתמה הסכמי פרסום עם יהאו וטבולה .חברות קטנות ממנה מרוויחות מאות מיליונים מפרסומים . אחד מהמוצרים של גובוקיט הוא גיוס עובדים דרך האינטרנט ע"י חיבור בין מבקשי עבודה למחפשי עבודה חברה ישראלית בשם אול ג"ובס נמכרה לפני שנתיים וחצי ב 50 מיליון דולר- וזה רק מוצר אחד ... אין ספק מדובר בהזדמנות .
    סגור
  • לא למכור לפני שתגיע לטריליון ורבע דולר.
    פרי 01/02/2016 16:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אל תצא פראייאר. אני מורווח עליה כ70.00 אחוז ואני מצפה מכאן לעוד מאות מליוני אחוזים. אפל התחננו לג'ובו שתיתן להם חסות וג'ובו סירבה כי אינה מתעסקת בטויות וקטנות. אני רץ לנסות למכור 100 שקל ג'ובו ולא מצליח לעזאזל כי אין קונים.
    סגור
  • 25.
    מניות זבל עולות ליויתן ורציו יורדות ???????????????
    לא יאומן 01/02/2016 13:54
    הגב לתגובה זו
    9 5
    לפני שבועיים מניה אחת עלתה 700 אחוז! 700 אחוז ביום אחד כי אולי יש פוטנצייל לגז.ופה ליויתן כל יום בשורות מצויינות !!! והיא יורדת לא יאומן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 24.
    ג"ובוקיט - ברור שקורה שם משהו -אל תפספסו !!!
    ניתאי 01/02/2016 13:24
    הגב לתגובה זו
    2 4
    הודעה דרמטית בפתח .
    סגור
  • 23.
    מה הצפי שלך למדדי הבורסות בארהב לשבוע הקרוב?
    לעוקב אחרי הזקן שלום 01/02/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    10 2
    תודה מראש צדיק
    סגור
  • לצדיק
    צדוק 01/02/2016 16:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נו באמת. אתה מחכה לתשובה?
    סגור
  • 22.
    הודעות יבואו ברצף תעלה 150%%%%%%%%%%% (ל"ת)
    רדהיל השנה שלה 01/02/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 21.
    fuck דקס צונח 0.8%
    עוקב 01/02/2016 12:00
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לא טוב
    סגור
  • 20.
    המפולת הסתיימה - עד שנה הבאה נגיע לירח (ל"ת)
    חוזה עתידות בבוזקה 01/02/2016 11:45
    הגב לתגובה זו
    11 7
    סגור
  • 19.
    אפילו שהבנקים מתקנים מורידים בכוח (ל"ת)
    צבי 01/02/2016 11:44
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • 18.
    ירידות חצי אחוז באירופה.חוזים כרגע 0.5% ירידה בארה"ב
    שוק 01/02/2016 11:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מתחזקות הירידות בדקות האחרונות
    סגור
  • 17.
    כתבתי אתמול על כיטוב פארמה,שזו הזדמנות שטרם נראתה
    כיטוב פארמה-לקרוא: 01/02/2016 11:26
    הגב לתגובה זו
    4 6
    וכנראה לא תחזור. והנה הסיבות: 1. שלב 3 הושלם,אין צורך בשלב נוסף לפי קביעת FDA.the FDA has approved an expedited approval process for Kitov products. "Only a single phase III study will be required as opposed to the usual two phase III studies". (P3 already completed). "The FDA has approved the Phase III clinical trial design for KIT-302, in a Special Protocol Assessment, in accordance with the shortened regulatory pathway, Section 505(b)(2)" 2. שווי שור של 10 מיליון בלבד מתחת לרמת המזומנים ולחברה לא צפויות יותר הוצאות מהותיות עד ליציאה לשוק המוערך במיליארדים. 3. כיטוב הצליחה לבטל תופעות לוואי של התרופה שנמכרת בכמעט 2 מילארד דולר בשנה, תבינו את הפוטנציאל, רווח לשנה אחת יכול להיות פי 10 משווי השוק שלה. 4. בעלי עניין רכשו כמעט 5 מיליון מניות בחודשיים האחרונים 5. לדעתי נראה בקרוב הסכם עם חברה גדולה לייצר את התרופה לשיווק,יתכן שנראה רק רכישה של החברה על ידי ענקית חברת תרופות. אין לראות בכך המלצה שלהיא.
    סגור
  • אגב ראוי לציין כיטוב קיבלה סיקור למחיר של 22.5 דולר שזה
    כיטוב 01/02/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    3 3
    פי 10 מממחירה.הסיקור היה הראשון בארה"ב בחודש שעבר שהמאמר שנכתב ב seeking Alpha. המשקיעים הוותיקים אכן נפגעו קשות בגלל ההנפקה בארה"ב והמנייה ירדה בערך 65% באותו היום, לא בגלל שיש בעייה עם החברה פשוט בגלל המחיר אבל לדעתי זה היה מתחייב כי השוק האמריקאי ענק והחברה לדעתי מכוונת למכירת החברה לכן גם עשתה רוד שאו ענק בחודש שעבר בסן פרנסיסקו. זמן קצר לאחר ההנקפה התקבלו תוצאות סופיות ומדהימות לשלב 3 והוכרזו כסופיות.
    סגור
  • 16.
    צלילה מתחילה באירופה.הנתון בסין לא משאיר ספק
    שןשן 01/02/2016 10:42
    הגב לתגובה זו
    30 1
    עוד לא נגמרה המפולת
    סגור
  • טרם התחילה.. (ל"ת)
    או.אי.א 01/02/2016 11:24
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • לדעתי הירידות יתגברו שהאמריקאים יתעוררו (ל"ת)
    ככ 01/02/2016 11:38
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 15.
    אל על - עוד נסיקה מעלה
    יוסף בן מתיתיהו 01/02/2016 10:34
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לפי כל הפרמטרים אלעל עומדת בפני נסיקה נוספת... הולך להיות מעניין
    סגור
  • ומהם הפרמטרים? (ל"ת)
    סקרן לדעת 01/02/2016 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ועל סמך איזה פרמטרים אתה קובע את זה?
    אבי 01/02/2016 10:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אפשר לשאול
    סגור
  • הפרמטר שלו זה משאלות ליבו (ל"ת)
    יוסף פותר החלמות 01/02/2016 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    רב סרן שמועתי
    צביקה 01/02/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    16 3
    סתם שמועות על הסכם נראה לכם שיש אינטרס לסעודיה להציל את ניגריה וונצואלה עוד מעט האירנים נכנסו ועוד יותר ירד ומניות הגז חתמו על מה על משהו שלא קיים עדיין. זה כמו לקנות בית על הנייר ואפילו לא קנו חומרי בניין עדיין קודם שיפתחו
    סגור
  • 13.
    נראה כמו עוד יום שחור.החוזים מתדרדרים החל מפתיחת
    שוקי 01/02/2016 10:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המסחר באירופה. הנפט חוזר לצנוח כמעט 3% בגלל ההאטה בייצור בסין.נתון רע שפורסם בלילה
    סגור
  • 12.
    כבר אמרנו הבנקים יורדים כדי להוריד את מדד 25 (ל"ת)
    גל 01/02/2016 10:14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • הם יורדים כיוון שהשווי שלהם היום ובעתיד הקרוב
    או אי. מי זה אמרנו? 01/02/2016 11:23
    הגב לתגובה זו
    10 1
    הוא הרבה יותר נמוך. ואפילו "רק" בגלל הסיבה שהמוני חשבונות יהפכו למסופקים והמוני חשבונות יהפכו לאבודים. לא אתפלא גם אם בקרוב נראה נהירה לבנקים למשוק את כל המזומנים כמו שהיה ביוון ועוד. זה לא פופולרי מה שכתבתי. אבל אמור להיות פרקטי ומעשי.
    סגור
  • 11.
    מניות הבנקים נופלות.כולל כולם
    שוקי 01/02/2016 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורה?
    סגור
  • כולל! כולל! (ל"ת)
    כולל שרותים? 01/02/2016 11:16
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 10.
    בונוס
    עדי 01/02/2016 09:55
    הגב לתגובה זו
    2 4
    הודעה של בונוס אישור מדען ראשי....
    סגור
  • בונוס
    יוסי 01/02/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דעיכה לפני הפריצה. לא סתם אישר מדער תקציב.....
    סגור
  • 2016 שייכת לה (ל"ת)
    בונוס 01/02/2016 12:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    מעוף מסיים היום בירידה של אחוז.....
    הצוללן 01/02/2016 09:35
    הגב לתגובה זו
    14 6
    אין מנוס בצלילה היום ובהמשך השבוע.
    סגור
  • קטן עליו (ל"ת)
    אחוז 01/02/2016 10:16
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 8.
    הנפט צונח כמעט 3% ארה"ב תחזור לירידות היום
    זהירות 01/02/2016 09:35
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חוזים אדומים
    סגור
  • 7.
    שהתקיימה אמש - האם אפשר בבקשה להביא לידיעת הציבור את
    אסיפת גבעות החשובה 01/02/2016 09:15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה שנאמר והוחלט בישיבה, כולל כל השאלות שנשאלו, ותשובות שניתנו? האם לא נוכח בישיבה אף כתב מביזפורטל שיוכל לתאר לציבור את המצב? האם לא ניתן להוציא דיווח מפורט לציבור? בברכה, אדם פרטי מר״ג שמחזיק במניות גבעות ומעוניין לדעת מה קורה עם כספו, ומהן התכניות להפקת הנפט (ואולי גם גז) באתרי מגד.
    סגור
  • עם כספו? (ל"ת)
    ל7 01/02/2016 09:43
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • יתר האנשים המחזיקים במניות גבעות! מדוע כל הכספים שלהם
    כן, כספו וגם כספי כל 01/02/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נמצאים עדיין בהקפאה? מדוע גזלו מהם וממשפחותיהם את כל הכספים שלהם שהושקעו במניה זו, והוליכו אותם שולל לכל אורך הדרך!? ומדוע רשויות החוק נרדמו להם בשמירה על כספי הציבור ועל ניהול מסחר רגיל ותקין בבורסה?!!!!!
    סגור
  • 6.
    שימו לב היטב היטב. (ל"ת)
    א 01/02/2016 09:14
    הגב לתגובה זו
    42 1
    סגור
  • לאיציק 100
    אבנר הבינתחומי 01/02/2016 14:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האם נוהל "הכצעקצה? ממשיך לפי התכנית ונוהל ארוכי טווח וזמן שלכם?והאם המשפט שיצא לי לקרוא בחטף בסיפרכם הלא גמור: "זה ממש גרוע אבל..כן נורא..!!" משקלל את דעתכם. ?תודה על ערב נפלא שזכיתי לשהות במחיצתכם. אבנר.
    סגור
  • לאיציק יקירי
    ד"ר אברטון קליפורניה 01/02/2016 15:45
    הגב לתגובה זו
    16 0
    אכן. אני שם לב ויחד עימי כל אנשי הפקולטה כולל הסטודנטים והסגל. בהאיוש חבר.
    סגור
  • לאבנר. ברשותך אני אשיב.
    ד"ר ניר(א100) 01/02/2016 15:11
    הגב לתגובה זו
    16 0
    1.צר לי שנעדרתי מהערב שבו חברי ארחו אצלנו אותך ועוד קודקודים מהמכללה. שמעתי שהיה ערב נחמד. 2.התכנית שלנו ארוכת טווח ורצה על הציר זה למעלה משנתיים בצורתה ובאופיה.לגבי שתי השאלות ששאלת. התשובות הן: כן..ועוד פעם כן . נשתמע ונתראה בשמחות.
    סגור
  • 5.
    נייס
    יאיר 01/02/2016 09:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה שהמניה נמצאת במגמת עליה והמומנטום חיובי חזק לאחר שירדה למחיר נמוך בטווח זמן שנתי. אשמח לשמוע דעות נוספות
    סגור
  • 4.
    מניות גז
    צביקה 01/02/2016 09:01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    על מה עלו על שמועות וזהו הנפט יורד כבר ל33 בקשה הכול בולשיט ואין תכלס
    סגור
  • 3.
    נקנתה אמש בנמוך היומי
    יאללה פרוטרום 01/02/2016 08:38
    הגב לתגובה זו
    1 5
    היום תתחיל הסתערות על המניה
    סגור
  • על שום מה ולמה הסתערות??? (ל"ת)
    זיו 01/02/2016 09:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    שוב שינוי כיוון, אבל לא באופן חריף.
    אנליסט עממי 01/02/2016 08:28
    הגב לתגובה זו
    2 3
    עפ"י הנתונים של היצור מסין, אירופה תהיה באדום בהיר ובעקבותיו גם המעוף - ירידה של כחצי אחוז ל- 1468 נק'. מאחל לכולם יום מוצלח!
    סגור
  • האמא של החריפים. (ל"ת)
    לאנליסט 01/02/2016 09:41
    הגב לתגובה זו
    14 2
    סגור
  • לחריפי ולכל אלה שהצביעו אדום, מי צדק??? (ל"ת)
    אנליסט עממי 01/02/2016 17:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אולי זה מה שאתה מקווה, אבל היום המציאות אחרת רק 0.3%. (ל"ת)
    לחריף 01/02/2016 10:14
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • 1.
    כבר רשמתי שאי אפשר לסמוך על הסינים....
    משקיע קטן 01/02/2016 08:16
    הגב לתגובה זו
    30 36
    לא משנה כמה הכל יהיה ורוד פתאום בבום אחד הסינים לוקחים את כל השוק למטה.
    סגור
  • אם אי אפשר לסמוך על רבע מהאנושות.
    לקטנצ'יק 01/02/2016 09:40
    הגב לתגובה זו
    21 0
    אל תיסמוך על אף אחד וצא במיידי מהשווקים. כי תשאיר כאו את התחתונים(כמו עד היום)אבל הרבה יותר גרוע. חוץ מזה הם רצו להשתדל ולהיות בסדר. אבל. כשנודע להם מה תכתוב בביז הם יפרפרו לך ת'צורוחוץ מזה. האם הכל ורוד באמת?
    סגור