ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

פורסם עדכון מחיר הדלק - תתכוננו לאכזבה ענקית

הלילה יעודכן מחיר הדלק מטה ב-5 אגורות בלבד וזאת למרות התחזקות בדולר וצניחת מחיר הנפט
 |  17
לידיעת הנהגים
Share
אחרי חודש מטורף שבו מחיר הנפט הגולמי חווה התרסקות ונגע בשפל של 26 דולר לחבית, משרד האנרגיה מפרסם היום את עדכון מחיר הדלק בתחנות בישראל לחודש פברואר - הוזלה של 5 אגורות בלבד. או באחוזים, הוזלה של רק 0.87%.


הסיבה להוזלה האפסית קשורה לתיקון החזק מעלה שנרשם במחיר הנפט מאז ה-20 לחודש (זינק 20% ברקע לספקולציות לגבי שיתוף פעולה בין המפיקות הגדולות להפחתת היצע הנפט העולמי) וכמו כן לדולר שהתחזק בכ-1.5%בחודש האחרון מול השקל. נציין כי מחיר הדלק נקבע בהתאם לממוצע של 5 ימי המסחר האחרונים של החודש - ולכן התיקון החזק מעלה במחיר הנפט השפיע מאוד. 

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי לא יעלה על 5.73 שקל לליטר. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 19 אגורות לליטר, ללא שינוי מחודש קודם. נציין כי מאז חודש יולי 2014 (אז הנפט עוד היה מעל 100 דולר לחבית) מחיר הדלק צלל בכ-25% מרמה של 7.62 לרמתו הנוכחית. 
 
המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת (ללא מע"מ) לא יעלה על 4.90 שקל לליטר, ירידה של 4 אג' מהחודש הקודם (ירידה של 0.81%). תוספת בעד שירות מלא (ללא מע"מ) תעמוד על 16 אגורות לליטר, ללא שינוי מחודש קודם.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

17 תגובות ב-14 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
14 אחד 01/02/2016 12:44 לכל מי שנהנה לרדת על השמאל
המשיכו להישדד ע“י העמין.אתם נהנים מזה
13 אלון 01/02/2016 07:27 "למרות התחזקות הדולר"?!
איזה חוסר מקצועיות. הדולר משפיע על מחיר הדלק בארץ ביחס ישר, כלומר עבור מחיר עולמי נתון של חבית נפט ככל שהדולר חזק יותר מול השקל כך מחיר ליטר דלק יהיה גבוה יותר. לכן ההתחזקות שלו מיתנה חלק גדול מהירידה הצפויה במחיר הדלק. לא "למרות" התחזקות הדולר אלא בגללה.
12 שרה נתניהו 01/02/2016 00:48 לחיי העם הזה שכמה טוב שהוא כזה...מטומטם (ל"ת)
11 פראייר עייף 31/01/2016 23:38 פותח מפלגה '' ירידת מחיר הדלק ''
נמאס כבר מהעושק הגדול. אנו פותחים בימים אלו מפלגה.. הורדת מחיר הדלק.. אחרי שיוזל מפזרים את המפלגה..
10 נוסטרדמוס 31/01/2016 23:12 צאיך כסף לחגיגות
לבלפור 6 למרכז הליכוד לחגיגות באילת לחברות הטייקונים הסוחטות למתנחלים לחרדים לנמלים לחברת החשמל לתע״א למקורות ובעקר ולאנשי הקבע ולזה הקטן לא נשאר. אנחנו מקבלים רק עוף אנגלי fuck off
9 אנונימי 31/01/2016 21:07 המס על הדלק - ניגבה מאלה שיש להם! והוא מס צודק! (ל"ת)
8 מדינת המטומטמים 31/01/2016 20:42 רק הליכוד יכול. אמת !!!! (ל"ת)
7 גב 31/01/2016 20:41 מדינת ה------
במדינת הגנבים רעש מהומה הגנב לבוש מדים גונב את מחירי הדלק
6 שף 31/01/2016 16:42 בושההה!!
עוד חודש תיקון משכורת של חברי כנסת (אויבי עם) מוסיפים להם 5 עגורות לכל שנית "עבודה"
5 רענן 31/01/2016 15:31 בושה !!!
ממשלה שעושקת את תושביה !! מה אכפת לשריי הממשלה הכל ניתן להם בחינם תתביישו!!!
4 משלם מיסים 31/01/2016 14:41 תמשיכו להצביע ביבי
עם טיפש. לא לומד.
3 משקיע 31/01/2016 14:18 האמת על מחירי הדלק , כנסו
ההבדל ממחירי הדלק בארץ לעומת ארה"ב נובע בגלל כמה דברים: כרגע הדולר נמוך היום ממה שהיה ב2005 , ועלות חבית נפט גולמי היא בערך חצי מחיר ממה שהייתה אז, אבל עדיין בנזין פה יקר יותר מב2005 זה קורה בגלל ש דבר ראשון צריך להוריד את ה17% מע"מ על הדלק כי זה כפל מס, מס הבלו צריך לרדת לרמה 1.5 ש"ח ולא להיות צמוד למדד המחירים לצרכן, מחיר הדלק צריך להתעדכן באופן שבועי כל יום ראשון לפי אותו יום, לא לפי ממוצע 4 ימים אחרונים של החודש, בנוסף אולי צריך לגדר את התנודתיות בדולר כי חבית נקובה בדולר, אבל זה פחות חשוב, צריך להיות פיקוח על שולי הרווח בתחנות דלק ובתי זיקוק , שלא יהיו גבוהים מידי , כי זה מוצר צריכה בסיסי כיום, בנוסף צריך עוד תחרות בבתי הזיקוק , בז"ן די מונפול בתחום הרוב מגיע ממנה(מSocar אזרבייג'ן), פז מביאה מאירן NOIC ומזקקת בעצמה ומביאה קצת לדור אלון , השאר מגיע מבז"ן עם קצת עוד קצת ייבוא מחברות מאירופה שכבר זיקקו את זה ,כל תחנת דלק מביאות מחברות שונות, בנוסף תחנות פז ודלק הם יותר מ50% מהשוק , תחנות הדלק הקטנות הם אולי 7% , צריך לתת להם הקלות כלשהן כדי להגביר את התחרות
מדינת המטומטמים 31/01/2016 20:45 אתה צודק,אבל
איך תממן המדינה את ההתנחלויות ההזויות. איך יסלל הכביש הדו מסלולי ל“חמוקי יוכבד“? מי יממן 20 מילואימניקים לשמור כמו כלבים על מאחז לא חוקי (!) המונה 3 משפחות ?
מדינת שמאלנים 01/02/2016 07:55 אתה צודק, אבל
איך המדינה תממן את ההתנחלויות הירדניות בירושלים כמו צור באהר, ג'בל מכבר ובית צפפה? איך המדינה תממן תואר לכל המחבלים שחיים בקרבינו? או תדאג שיקבלו לפחות 20% מתקני הלימוד באוניברסיטאות במקצועות נבחרים כגון הנדסה ורפואה למרות שאינם בכלל שייכים לכאן? איך המדינה תממן את אוכלי החינם החרדים?
2 דור 31/01/2016 13:39 טפו
טפו גנבים
1 אלי 31/01/2016 13:35 מדינת חרפה גונבת את אזרחיה (ל"ת)
יאיר 01/02/2016 12:41 שטויות
אזרחיה - הם אלה שבחרו את “המדינה“. ומתברר שהם מאד מרוצים...... (אני איש שמאל,זה לא כולל אותי כמובן). שאזרחיה יחליפו את השלטון,בבקשה.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש