סגירה בת"א: המעו"ף עלה 0.3%, טבע צנחה 5%, מיילן ב-6%, מניות הגז טסו

אל על ירדה ביותר מ-4% לצד זינוק מחיר הנפט. מדד הבנקים זינק 1.67%. מנקיינד התרסקה 15.8%
עליות, צילום: Getty images Israel

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום בעליות שערים על רקע העליות שנרשמות כעת בניו יורק, ולמרות הירידות באירופה, שם הדאקס הגרמני צולל 2.5%, מדד יורוסטוקס נופל 2.2% והקאק ב-1.88%. הנפט מזנק 7% על רקע דיווחים על קיצוץ תפוקה של רוסיה וסעודיה. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

מניות הגז סגרו ראלי מרשים בהובלת מניית {אבנר יהש}, על רקע הדיווח הצהרת נתניהו כי ייתכן וייסגר שיתוף פעולה בין ישראל, יוון וקפריסין - בנושא ייצוא הגז. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
המניות הכבדות במדד המעו"ף  טבע +0.48% טבע 5,627 +0.48% טבע בסיס:5,600 פתיחה:5,600 גבוה:5,630 נמוך:5,585 תמורה:12,611,462 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מיילן +0.44% מיילן 13,590 +0.44% מיילן בסיס:13,530 פתיחה:13,530 גבוה:13,610 נמוך:13,530 תמורה:3,519,635 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- פריגו +0.5% פריגו 30,200 +0.5% פריגו בסיס:30,050 פתיחה:30,080 גבוה:30,330 נמוך:30,060 תמורה:1,265,774 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  צנחו 4.88%, 6% ו-4.2% בהתאמה.
בסיכום שבועי מדד ת"א 25 עלה 0.8%, מדד ת"א 100 טיפס 0.9% ומדד נפט גז טס 6.3%. היום הבורסה השיקה אופציות על המניות: הבינלאומי, החברה לישראל, ישראמקו, נייס וקבוצת דלק.
מדד ת"א 35 +0.47% מדד ת"א 35 1,461.15 +0.47% מדד ת"א 35 בסיס:1,454.36 פתיחה:1,454.31 גבוה:1,464.88 נמוך:1,454.31 תמורה:114,174,304 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.53% מדד ת"א 90 1,068.59 +0.53% מדד ת"א 90 בסיס:1,062.93 פתיחה:1,064.21 גבוה:1,069.09 נמוך:1,063.41 תמורה:33,359,245 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +0.1% מדד ת"א בנק 1,874.5 +0.1% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,872.64 פתיחה:1,870.39 גבוה:1,880.93 נמוך:1,867.79 תמורה:33,397,833 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א נפט וגז +0.11% מדד ת"א נפט 899.67 +0.11% מדד ת"א נפט וגז בסיס:898.72 פתיחה:899.47 גבוה:902.05 נמוך:897.21 תמורה:5,694,173 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר (כולל פקיעת האופציות) הסתכם ב-2.58 מיליארד שקל. הפקיעה החודשית בת"א הייתה בעלייה של 0.23% לרמה של 1,451 נק' ובמחזור של 860 מיליון שקלים.
הנפט מזנק בדקות האחרונות במעל ל-4%, ובבורסה הישראלית המגיבה המיידית לכך היא מניית אל על +0.25% אל על 160.2 +0.25% אל על בסיס:159.8 פתיחה:159 גבוה:160.2 נמוך:158.5 תמורה:1,202,309 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , שצנחה מיידית בכ-5% וסגרה בירידה של יותר מ-4%. לכתבה על ירידת מחיר הנפט - לחץ כאן.
בארה"ב פורסמו נתוני מאקרו מדאיגים לפיהם ההזמנות החדשות לטווח הארוך למוצרים ברי קיימא ירדו 5.1% - בניגוד לצפי לירידה של 0.6% בלבד. מעבר לכף פורסמו דרישות האבטלה לשבוע החולף: ירדו ב-16 אלף ל-278 אלף דרישות. החוזים בניו יורק נסחרים במגמה מעורבת כאשר החוזים על הנאסד"ק עולים 0.5% כעת. נזכיר כי אמש נרשמה בוול סטריט סגירה צורמת לאחר החלטת הריבית שנותרה ללא שינוי והבוקר באסיה שנחאי צללה עוד 2.9% לשפל של שנה.
באירופה המדדים נסחרים בירידות חדות. (למסחר באירופה - לחץ כאן)
באסיה הבורסה בסין צנחה 2.9% לשפל של כשנה והניקיי עלה 0.72%. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מניות במרכז
{אלון רבוע כחול} בדרך לחדלות פרעון לאחר שלא עמדה בתשלום של 19 מיליון שקל שהיתה חייבת לבנק פועלים. הבנק עלול לדרוש את פירוקה של החברה על רקע הפרת הסכם ההלוואה.
קנון -0.27% קנון 6,991 -0.27% קנון בסיס:7,010 פתיחה:7,010 גבוה:7,010 נמוך:6,961 תמורה:163,747 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הולדינגס דיווחה כי החברה הבת IC POWER השלימה רכישת חברת ENERGUATE הפועלת בגואטמלה.
{מנקיינד} קרסה 15% אחרי שזינקה אתמול מעל 30% ברקע לדיווח ברויטרס כי החברה פועלת למכירת השליטה. 

שפע ימים +0.8% שפע ימים 88 +0.8% שפע ימים בסיס:87.3 פתיחה:88 גבוה:88 נמוך:87.9 תמורה:6,004 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה 13.44% בהמשך לעלייה אתמול של 6.5% על רקע הדיווח כי מצאה מינרל שאינו מוכר למדע בנחל קישון.

תגובות לכתבה(121):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 67.
    אמרתי לכם.
    מניית דורי 28/01/2016 22:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמרתי לכם. עלתה היום 25%. ו
    סגור
  • עלתה היום 25% (ל"ת)
    צודק 28/01/2016 22:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 66.
    יש ימים בהם קורים ניסים בבורסת תא. היום זה אחד הימים
    זיפו 28/01/2016 20:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך קורה שאחרי הריסוק של 2.3 אחוז אתמול בארהב הארביטראז השלילי של מינוס 0.6% והנפילות היום בטבע 5% ומיילין 6% , המעוף עלה וסגר 0.3חיובי ? רק טבע ומיילין לבדם משקפים ירידה של 0.75% , אם זה לא נס מה כן ???
    סגור
  • 65.
    חמור תמיד נשאר חמור
    מכור לטוקבקים 28/01/2016 19:52
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אני מכור לטוקבקים פה כמעט חצי שנה רושם כל מה שכותבים פה ויש לי מעקב ממוחש בדבר אחד אני בטוח הזקן חכם והעוקב של פוגעים יותר מכל אחד שכתב פה וגם אנליסט עממי לא רע ומה שמדהים אותי תמיד עושים להם אצבע אדומה במקום להקשיב על זה אמרו אצלנו בירושלים "החמור תמיד נשאר חמור"
    סגור
  • 64.
    פוקר אין שום הגיון (ל"ת)
    שרה 28/01/2016 19:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 63.
    שנבין
    יאיר 28/01/2016 18:45
    הגב לתגובה זו
    4 0
    על מה השוק עלה היום אז א מניות הגז עלו סתם כי יש איזה חלום על צינור ב הנפט כאילו עלה עכשיו יורד חזרה אין הסכם והכול שמועה ג הסנופי יורד חזרה מהחוזים הירוקים כביכול ד שנחאי ירדה בבוקר עוד 3 אחוז והשוק דובי אז למה המעוף עלה היום?אני לא איזה כלכלן רק חושב בהגיון
    סגור
  • 62.
    טיסות קריסות פיצוצים המראות
    עולה יורד חוזים 28/01/2016 18:40
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אמרתי לכם כמו שחשבתי המנוולים הקרציות ככה וככה ןמגדל וכי טוב ןכיל וקל ו25 שנהיה 35. ואפשר להוסיף כהנה וגם כהנה. אבל. העיקר נזכרתי. אנו בתוך מפולת בשווקים שתהפוך תירצו או לא לאם הקריסות. התראות קיבלנו די והותר?!? קיבלנו גם קיבלנו. כולל שרותים? כולל כולל!
    סגור
  • 61.
    אביליטי
    לא מבינה 28/01/2016 18:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יכול להסביר לי איך אביליטי נכנסה לתא 100, ראתה היום ביקושים של 30 מיליון בעדכון המדדים - וירדה 8.5%?
    סגור
  • 60.
    מה הסיבה לירידה של מניות התרופות (ל"ת)
    רוני 28/01/2016 18:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 59.
    מה גרם לצניחת טבע? (ל"ת)
    ? 28/01/2016 18:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 58.
    כישןף על השוק - בקיצור סופ"ש חם
    אני מטיל כישוף 28/01/2016 18:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אש אדום אדום בם בם בום דם דם דום טראח
    סגור
  • 57.
    עוקב אחרי עוקב אחרי התחת של הזקן
    יניב 28/01/2016 17:44
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תפסיקו לבלבל את הביצים כבר !
    סגור
  • 56.
    SP נראה פתיחה 1400 ביום ראשון (ל"ת)
    אם תהיה שבירה של 28/01/2016 17:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ספ רץ טס עף ל1800 בשלב ראשון (ל"ת)
    אל תידג 28/01/2016 17:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 55.
    אז אני אצעק "המלך הוא עירום" (ל"ת)
    הילד 28/01/2016 17:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 54.
    החוזים שרצו בבוקר 2 אחוז נמוכים עכשיו במאות נקודות
    רמזור 28/01/2016 17:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אז עוד פעם עובדים מעלינו ואני לא לומד לקח שהם נוולות
    סגור
  • 53.
    אמריקה כבר אדום אירופה 3 למטה אוטוטו (ל"ת)
    רמזור 28/01/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 52.
    כמו שאמרתי ושאלתי והוא איש עסקים מפורסם ואנו חברים של
    זקןשעוקב 28/01/2016 17:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אחת ש שהיא כנראה המנטור שלנו אז אמרנו שיירד חחחחחחחח ואמרנו גם שיירד חחחחחחחאיך ניסיתי לעבוד עליכם ולעישות הפוך על הפוך חחחחחחח את ה חחחחחחרק הזקן עושה ואיך גרינברג זימבר אצ הזקן חחחחח ואני חכם ושם את כולכם בכיס הקטן של הפיז'אמה חחחח ועכשיו אני כועס על עצמי ועל הזקן שעבד עלי חחחחחח לא יודע למה אני עושה כל הזמן חחחחחח הלכתי למטפלים ל חחחחח ואמרו שזה בגלל שאני גאון חחחח
    סגור
  • שתהיה רק שמח. (ל"ת)
    רציו 16/02/2016 20:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    מלאנוקס
    שי 28/01/2016 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אמרתי כבר שבוע אני כותב מלאנוקס דוחות פצצה חברה עם רווחים ועוד כל זה בלי איזי ציפ מהר מאוד ישבור את ה 50 דולר סבלנות עד הדוח הבא בה יהיה 60 דולר בהצלחה למאמינים
    סגור
  • לשי
    אחד 28/01/2016 17:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מחזיק כבר שנה. בעבר היו מס' פעמים סימנים לפריצה שדעכו. נקווה שהפעם תהיה פריצה מעלה מעלה , בינתיים המחזור ענק וזה מעודד.
    סגור
  • מלאנוקס
    שי 29/01/2016 11:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההיתנגדות הקשה ביותר זה ב 52 על בסיס סגירה אני מאמין שיגיע הזמן אבל השאלה היא אם הם קנו את איזי ציפ עכשיו הם ישארו ללא כסף בקופה למרות שבקופת איזי ציפ יש 210 מיליון דולר בקשר למחזור ענק תמיד ביום שאחרי פירסום הדוח יש מחזור ענק ליום יומיים ואחר כך זה דועך היה אפשר לעשות המון סיבובים מ 38 ל 48 בכל מקרה לאחר הראיון עים אייל וולדמן שאומר שאנחנו רק בתחילת הדרך אני מאמין בחברה ומושקע בה בסכום גדול ואם רק תהיה פניה של אחת החברות הגדולות כמו אינטל ועוד המניה גם יכולה להגיע ל100 דולר וכבר ההינו שם ולמעלה מזה יום טוב ובהצלחה לכל המחזיקים שבת שלום
    סגור
  • 50.
    תיראו את אירופה עוד מעט שני אחוז למטה לא אתפלא אם יגמר
    רמזור 28/01/2016 17:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ארבע אחוז למטה ו15 אחוז מתחילת שנב
    סגור
  • 49.
    יאאלא אכלנו מפולת
    רמזור 28/01/2016 17:07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    החוזים מזה טסו היום ותיסתכלו על החוזים עכשיו איזה דרדלה
    סגור
  • כן
    ציקי 28/01/2016 17:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה אחראי על הכסף שלך לא הזקן פעם הבאה תחשוב פעמיים
    סגור
  • 48.
    אחד הכותבים מקבוצה
    רמזור 28/01/2016 17:05
    הגב לתגובה זו
    14 0
    כתב שלשום חכו לתופעה מעניינת מאד. נואני רואה שצצדק הנפט טס ואמריקה עוד מעט אדום בקצת כלכלה שאני איכשהוא מבין זה לא יתכן. שאלתי מורה לכלכלה של הבו שלי והוא אמר אין כזה דבר. ביינתים אני רואה שאנו אוכלים צנוניות בסוף שבוע זה. אני מבקש מהזקן ועוקב שיגידו מה לעשות וסוף סוף יצדדקו
    סגור
  • 47.
    תיכף הזקן והמחובר לו לרקטום יבואו ויגידו אמרנו לכם
    זקוקו 28/01/2016 16:52
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ואחריהם שורה של יוספים ואחד טכניקלי ואחד ש הסתומה שנעלמה
    סגור
  • 46.
    מעניין למה כל העולם וגם בארץ לא רצים
    זקוקו 28/01/2016 16:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אחרי החוזים הטסים והמדדים הטסים באמריקה. אמרתפ שאצלינו גנבים? מי שמבין ומכיר את היטה והנפשות הפועלות באמריקה הרי אצלינו גן ילדים בני 3 מחוננים עם מוחטה באף שמפצחים אמנם קוביה הונגרית ב 3 דקות. אבל חמודונים ליד היאנקים הבני..שהביאו העולם לאבדון
    סגור
  • אתה זקוק לעזרה נפשית
    לזקוקו 28/01/2016 19:19
    הגב לתגובה זו
    1 7
    כי מה ה- זקוק ועד לקוקו אתה ניצב וקורא לעזרה. תעשה לנו טובה תמצא פסיכאטר ותעזוב אותנו...קקי
    סגור
  • 45.
    ל40 (ל"ת)
    רוצי רציו רוצי 28/01/2016 15:52
    הגב לתגובה זו
    2 12
    סגור
  • 44.
    כיטוב מניית העשוררררררררר !!!!!!!!!
    אורי 28/01/2016 15:44
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ס ת ם ...... אני תקוע איתה בבקשה תקנו ממנה פראיירים שאני אוכל לצאת
    סגור
  • 43.
    כיטוב
    גבי 28/01/2016 15:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כיטוב טסה בטרום. צפי לתיקון חד בסופשבוע. בהצלחה למשקיעים
    סגור
  • כיטוב לא שווה אגורה - מספיק לנסות למכור זבל (ל"ת)
    אתה דביל 28/01/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • צוחק מי שצוחק אחרון...נדבר בעוד שנה (ל"ת)
    צדוק 28/01/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • או 4 או 5 או שמישהו ימות קודם --מכל הלב בהצלחה (ל"ת)
    או עוד שנתיים או 3.. 28/01/2016 16:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 42.
    איך החלטתם שהעולם לקח פוזיציות ארוכות.
    לעוקב ולזקן 28/01/2016 15:11
    הגב לתגובה זו
    9 0
    נידבמתח שאכן בדקתי ששניםאחורה המדדים הגדולים היו גדולים והרבה. וגם שנה שעברה וגם מתחילת השנה הכל הולך נגדנו וזה מתאים לתפיסה שלכם סוף סוף שאנו במפולת. אז מה התהפכתפם ואתם מדברים על שיאים. לדעתי סתם חרטא והולכים אטחאי המגנה הרגעית
    סגור
  • מסכים אנחנו בשוק דובי
    עוקב אחרי הזקן חכם 28/01/2016 15:46
    הגב לתגובה זו
    3 6
    זה מה שטען הזקן חכם כבר באוגוסט ונימק בהרחבה. אני סוחר ומנסה להרוויח גם כשיש תיקון טכני מעלה וזה מה שקורה מתחילת השבוע וכתבתי שהבחנתי בשהכרישים העלו את הסנופי מ1800 ל1860 ביום אחד. הפד והשחקנים הגדולים החליטו להציל את השוק ממפולת והרימו את מחירי הנפט ולכן בימים הקרובים הכיוון למעלה. כמה זמן ? לא יודע שאשנה דעתי אני ארשום אותה.
    סגור
  • 41.
    האם הנהלת השותפות, הבעלים והדירקטוריון ממשיכים עדיין לי
    מה קורה בגבעות עולם? 28/01/2016 14:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שון (לישון) ולמרוח את כל המחזיקים במניות השותפות? מעניין מאד עד מתי הם חושבים שניתן להתל בציבור בדיווחי סרק - דיווחים מפולפלים ומעורפלים שרק מוליכים שולל את כל הציבור?! מעניין מאד מדוע הם לא פועלים לטובת בעלי היחידות, כפי שהם הכריזו ומכריזים השכם והערב?! מה פשר השתיקה המוזרה הזו ומתי בעלי היחידות יוכלו לראות את כספם בחזרה?
    סגור
  • קדחת לנו עמוק יותר ויותר כל יום .....
    ירון 28/01/2016 16:53
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא מצאת כבר נפט לבד ?????
    סגור
  • ושייך כנראה לאלה שדפקו וגנבו מהעלי היחידות את כספם
    אתה ירון מתחזה 28/01/2016 21:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחרת, אין שום סיבה לצורת התבטאות בוטה ורעה כמו שלך! לו היית אחד מבעלי היחידות שהוליכו אותו שולל והקפיאו את כספו, בטוח שלא היית מתבטא בצורה כזו!!!
    סגור
  • למה צריך לעניין את כולנו המניות המחורבנות שלך כל יום (ל"ת)
    לך לעזאזל עם הגבעות 28/01/2016 15:23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • ניבלת את פיך ושגם לא איכפת לך מטובת הציבור שדפקו אותו
    כולם רואים שגם 28/01/2016 21:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ושדדו את כספו! ואהבת לרעך כמוך זה כלל גדול בתורה! יהי כבוד חברך חביב עליך כשלך! לו היו מוליכים גם אותך שולל ולוקחים את רכושך, לא היית כותב באופן כזה!!!!
    סגור
  • לך אתה לעזאזל מה הבעיה שלך יש פה הרבה מושקעים בה (ל"ת)
    אנונימי 28/01/2016 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה זה קשור אלינו ? תתלונן איפה שצריך !!! (ל"ת)
    נו ....... אז ?? 28/01/2016 15:58
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • לכל ציבור המשקיעים בבורסה! ישנם כללים וחוקים בבורסה
    סלח לי, אבל זה שייך 28/01/2016 21:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלנו וצריך לפעול על פיהם! אני בטוח שהנהלת הרשות לניירות ערך וגם הנהלת הבורסה מודעות לנושא והן חייבות לדעתי לדאוג בהקדם האפשרי לפיצוי כל המחזיקים במניות גבעות עולם! וכאן זה המקום חביבי להביא את הנושא הכאוב לידיעת הציבור כולו!
    סגור
  • 40.
    בהמשך לדברי חברי היום ואתמול ובזמן האחרון ואף בשנה
    פרופ' אבירם(איצ 100) 28/01/2016 14:36
    הגב לתגובה זו
    19 1
    וחצי האחרונות. חברי ד"ר ניר. חברי פרופ' איציק(שדווקא אינו כלכלן ומתמטיקאי) חברי מר עברי ועוד כמה שעולים על הפודיום לעיתים. אני רוצה להבהיר חד משמעית שהדרך שאנו יורדים בה בעצלתיים. למרות הנטייה מטה בשיפוע כבר עד עשרות אחוזים בבורסות .מצב מדינות וחברות וגם פרטים ברחבי העולם. העולם התפכח ומחפש את הדרך המכובדת מהברוך שהביא על עצמו. העולם נשאר בלי כלים לצאת למלחמה אחרונה וגורלית והמצב כבר נקבע לרעתנו. אנו חייבים וכך קורה לרדת לתחתיות ולנקות את המורסות והפשעים הכלכליים ולא רק שנעשו בשנים האחרונות(הדפסות הזויות כמשל).ורק משם נאלץ לבנות הכל מחדש. אנו ממש לא עובדים יומית אך בידקו את DJIA+ FTSE שעומדים נמוך בהרבה מאשר בצדמבר 2013..וזאת רק ההתחלה. יום טוב ומבורך.
    סגור
  • 39.
    שפע ימים
    צדוק 28/01/2016 14:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך כותבים שהיא מתקנת מטה כשהיא 11 אחוז למעלה?
    סגור
  • 38.
    ג׳ובוקיט החזקות - הזדמנות נדירה
    דניאל 28/01/2016 13:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למתלבטים האם להיכנס .... קראו קצת על החברה ותבינו מה יש פה !!!שווי החברה מצחיק . בימים הקרובים ההודעה הגדולה .אל תאמרו שלא ידעתם
    סגור
  • 37.
    שימשיכו להחזיק-אמשיך לכתוב להם קולים (ל"ת)
    אינדיאני 28/01/2016 13:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    אני כתוב כבר 100 קולים-לא יכול להיות שבדאקס יורד כבר1% (ל"ת)
    אינדיאני 28/01/2016 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • תזהר אינדיאני
    עוקב אחרי הזקן חכם 28/01/2016 13:55
    הגב לתגובה זו
    2 9
    הפד והכרישים מוול סטריט החליטו מעלה . הזהר משורט בטווח הקצר
    סגור
  • ואט אט אני רואה עד כמה הבנתכם לקויה.
    אתה ממשיך לקשקש 28/01/2016 14:20
    הגב לתגובה זו
    8 0
    וכבר ציינתי פה היום שאתה וזקנך טועים ומטעים ורצים אחר העניינים וחבל.
    סגור
  • מתברר שדווקא אתה הוא הקשקשן הכי גדול פה (ל"ת)
    בינתיים 28/01/2016 19:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    שיקנו קולים-היום אמריקה יורדת 5% לגזור ולשמור (ל"ת)
    אינדיאני 28/01/2016 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 34.
    איך בשם שמיים הכל מתרסק ופה עולה חצי? (ל"ת)
    אינדיאני 28/01/2016 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • הנח לשמיים
    א 28/01/2016 14:17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ואל תערבם בזוטות. האשם את עצמך במעשיך. כמו בסיפור על נתניהו. כאן הסיפור גדול אלפי מונים. השמיים והיושב במרומים אינם טועים לדעתנו ואנו ממש לא חרדים חסידים או ליטאים ואף לא הרבה מתחתם.
    סגור
  • 33.
    מסריח ונתניהו הדרעק נותן לזה לקרות (ל"ת)
    אינדיאני 28/01/2016 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 13
    סגור
  • תיזהר לא ללכך על המלך (ל"ת)
    מאיר 28/01/2016 14:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לאינדיאני
    א 28/01/2016 14:15
    הגב לתגובה זו
    16 1
    אני ממש לא מבית מדרשו של נתניהו. אבל בהיותו ראש ממשלתנו. לגבינו הוא ראשון בן שווים. הרוב הביא לבחירתו והוא מנהיגנו במיים סוערים אלו בצורה מכובדת. חמתי בוערת בי כשאני רואה את דברייך על נתניהו הדרעק. זאת עליבות לשמה ואפילו חברים מבני דודנו שאנו "נאלצים" לחיות עימם לא מדברים בצורה נבזית שכזאת. אני דורש שתבטל את דבריך ותיתנצל. והיה ולא. כתובתך בידינו ונבוא לכוס קפה ונשוחח שיחת חברים בא נבהיר לך שכמו שאתה אמור לכבד את הוריך.. אתה חייב לכבד את שליטינו.
    סגור
  • לדעתי כדאי לך לשלוח אותו למחנה חינוך מחדש
    ב 28/01/2016 16:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רצוי בצפון קוריאה. או לפחות לסתום לו את הפה בדבק הכי חזק שיש. חייבים לכבד את שליטנו כי אנחנו עבדים לשליט וכל מה שאנחנו צריכים לעשות זה רק לציית. לשם כך הוא נבחר ועוד ברוב קולות. ויש לו קואליציה נהדרת שתורמת המון לפלורליזים , החלפת דעות ועדוד כל אדם באשר הוא אדם את האינדיאני צריכים לשלוח אם לא למחנה אזי לחבריו האינדיינים שיחפש את שורשיו סבא רבא עין הנץ וסבתא רבא שמש אדומה.
    סגור
  • אם הפעם אתה רציני בדבריך אז..
    היי ב 28/01/2016 18:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אהבתי ואתה בדרך הנכונה. אך. אם אתה אותו ב המנסה לזנב מתחת לשמלתה והיכן ומתי לגברת כ שלנו. אז תרגיע תרגיע. זה מציק טיפונת ולא מכובד מה עוד שהזחוחים מצליחים בדרכם לאורך כל הזמן. ובעצם מה זה זחוח. ומה עם השכלה לעזאזל מי צריך. הנה אני בוגר כיתה א בהצטיינות יתרה . וכאן אני מפסיק כיוון שאני אץ לי רץ לי לראות קונצרט כאן בוינה. יצאתי טומטום ומפגר באה? מה אתה אומא? אבל דרדס חמוד.
    סגור
  • 32.
    בפוטים בבוקר - כבר תכננתי על חופשה וקיבלתי "חינגה" עליי (ל"ת)
    יאאלה ואני הייתי 28/01/2016 13:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 31.
    איזה תרגיל מופלא עשו הבוקר המוסדיים כותבי הנגזרים
    זיפו 28/01/2016 13:06
    הגב לתגובה זו
    0 6
    למרות נפילת המדדים אמש בארהב עד 2.3% ולמרות הארביטראז של מינוס 0.6% , הפתיחה הייתה ירוקה. ולמרות שהמוסדיים תכננו להיום עליות של עד 1% הפתיחה הייתה ירוקה עלובה. ככה הפסידו כל אלה שקנו קולים ופוטים אתמול בנעילה. האם אי אפשר היה לפתוח 0.5% ירוק ???
    סגור
  • 30.
    לצאת
    ניר 28/01/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שהקונים נכנסים אני יוצא חח
    סגור
  • 29.
    כאילו שהירידות אתמול לא נחשבות והיום
    לא מבין את זה 28/01/2016 12:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נסחרים ע"פ החוזים ? שבכל מקרה זה תיקון שלא בטוח יחזיק, בינתיים פער ארביטרז שלילי איזה 0.7 אחוז והכל מוזר. בקיצור, שיתחיל לרדת אנשים יתחילו לשחרר את השורט מוקדם אבל זה לא יפסיק לרדת, אם בחו"ל היום העליות לא יחזיקו עד ללילה ומחר ירידות קטלניות שם , אז ביום ראשון כאן יהיה מרחץ אדום, לא ככה ?
    סגור
  • 28.
    איזו רמאות משחילים לאנשיפ פוטים.....כל היום (ל"ת)
    אינדיאני 28/01/2016 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 27.
    שישרפו גנבי המעוף-דאקס יורד 60 נקודות-פה חגיגות (ל"ת)
    אינדיאני 28/01/2016 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • התחת טינופת
    שישרף לך 28/01/2016 18:09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה הקללות והברכות והג'ורה האלו שלך. אז התאמצתי ויצא לי כשיטתך.
    סגור
  • 26.
    היה צריך לרדת היום אחוז- הגנבים מעלים אחוז (ל"ת)
    אינדיאני 28/01/2016 12:49
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 25.
    כיטוב פארמה.מה אומר האנליסט
    תהנו 28/01/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    2 1
    http://m.bizportal.co.il/biomed/news/article/419839
    סגור
  • כי רע
    ניר 28/01/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מאז כבר ירדה לשער נמוך יותר מלפני ההודעה
    סגור
  • גם מיקרוסופט ואפל ירדו.במפולת גם הטובות ביותר נופלות
    לכן אסור להחמיץ כי.. 28/01/2016 13:24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לכן לדעתי,שווה לנצל את המתנה הזאת לפני שיהיה הסכם להפצה או שענקית תרופות תרכוש אותה ואם זה מה שהחברה מחפשת אז אין לי ספק שהרכישה תהיה במחיר של פי כמה מהשווי. למעשה לא מצאתי כיום אף חברה שנסחרת בנאסדר שעברה שלב 3 בהצלחה,אין לה יותר הוצאות, לא צריכה לעשות יותר ניסויים ורק מחכה לצאת לשוק ונסחרת בכ 10 מיליון בלבד בדומה לרמת המזומנים שיש לה. שוב,דעה אישית בלבד
    סגור
  • 24.
    רון, כיטוב בדרך לשוק.סיימה שלב 3 בהצלחה
    כיטוב העובדות 28/01/2016 12:35
    הגב לתגובה זו
    9 2
    איו לה צורך יותר לגייס ולהשקיע רק מחכים לכסף הגדול שיזרום. דקסל הולכת איתה צמוד והצהירה בעבר שהיא תשקול בחיוב לשווק את התרופה. התרופה נמכרת בכ 1.8 מיליארד דולר בשנה ויש לה תופעות לוואי אבל כיטוב הצליחה לנתטרל את תופעות הלוואי.עשוייה למכור במאות מיליונין בשנה לעומת שווי שוק של 10 מיליון בלבד.. הניסיון שלך לגרום למניםולציה בשער היא עברה על חוק ניירות ערך במיוחד שאתה מפיץ ססמאות ללא כל כיסוי.
    סגור
  • 23.
    מתאוששת סוף סוף
    ג'ובוקיט 28/01/2016 12:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מישהו יודע מה קורה שם? יומיים של עליות.גילוי נאות - מחזיק במניה
    סגור
  • ואו הגיעה ל 33-לא מפליא אותי
    גובוקיט 28/01/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הטעות שלי היתה שהאמתי להרצה שהלכה פה בשנה שעברה.מנכל מתראיין לביזפורטל וטוען שהשוק בארץ מעריך אותה בחסר וזמן קצר לאחר מכן מוכר מניות במיליונים.
    סגור
  • 22.
    כיטוב
    רון 28/01/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 6
    בדרך לגיוס נוסף תרסק את מחיר המניה לשער 28 - 30 אג'
    סגור
  • 21.
    אני יושב ורושם משפשף עיניים וכותב ורושם
    מה קורה חבר'ה ? 28/01/2016 12:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לכל למי שרוצה בכיף , כמה שתרצו, כותב ויושב וממש מתאמץ, ושוב כותב ושוב רושם לכם קולים תודה לתורמים. יצא לי יפה ? טוב, אני מנסה, בהצלחה לקונים ולמוכרים ולכולם. הכל יכול להיות אז זו דעתי.
    סגור
  • עיצה מנסיון-תזהר מללכת נגד כיוון השוק
    עוקב אחרי הזקן 28/01/2016 13:43
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני לא רואה בטווח הקצר סיבות לירידות והשחקנים הגדולים כנראה החליטו למעלה בהתאם לרצון הפד. ראה עליות בנפט. עד לפעם הבאה........
    סגור
  • שאתה לקוי ראיה או טיפש. (ל"ת)
    כנראה 28/01/2016 15:03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • לא רצו או הבנתי לא יכלו לספוג.
    מה קרה אתמול? 28/01/2016 16:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ומה קורה כבר המון חודשים? מתפרפרים ומתחפרים למטה?
    סגור
  • אבל רק אם אתה צריך להתכסות בשורט רק במרץ (ל"ת)
    בסדר 28/01/2016 16:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    אפשר הסבר על מהי הפקיעה החודשית
    זיו 28/01/2016 12:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    והאם אפשר ללמוד ממנה משהו על כיוון השוק?
    סגור
  • אי אפשר. טעית בכתובת. כאן זה כיתה ב (ל"ת)
    לא 28/01/2016 18:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    שנחאי
    ציון 28/01/2016 11:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמו שאמרתי שער שנחאי 2600 בסוף החודש כרגע 2650 קלעתי בול אה
    סגור
  • 18.
    מה הקטע. הנאסדק יפתח ב 1.5% עלייה כך לפחות
    ואו 28/01/2016 10:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מורים החוזים
    סגור
  • הנסדק למעלה אנחנו למטה (ל"ת)
    לא חשוב 28/01/2016 11:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    1451.12 פקיעת היום בבוקר
    פקיעה 1451.12 28/01/2016 10:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לפי אתר הבורסה - שם ראיתי
    סגור
  • 16.
    לא להתלהב יסתיים היום באדום (ל"ת)
    עוקב אחר זקן חכם 28/01/2016 10:31
    הגב לתגובה זו
    4 14
    סגור
  • חחחח...זה מתחזה. ביום שני הודעתי שאני לונג לטווח הקצר
    עוקב אחרי הזקן חכם 28/01/2016 11:01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    וחוץ מי זה אני לא קובע. הלקח שלי מהימים האחרונים שיש כוחות גדולים ברמה העולמית שמשפיעים דרך הנפט והאופציות. חיים קשים לסוחרים הקטנים כמונו. הצלחות לכולם
    סגור
  • חחחחחח עושים הדבילים ואתה והזקן עושים כך.
    לעוקב 28/01/2016 11:30
    הגב לתגובה זו
    18 0
    אתה יום אחד לונג ויום אחד שורט. אתה קם בבוקר ויד לך כיוון בהשקעותיך בדיעבד לפי מה שצפוי. אם אתה לונג אז מדוע נעלמת אמש. ואם אתה וחברך לונג. שורט.לונג .שורט וכולי הרי אתם משקיעים פיצפונים שיכולים לנייד השקעותיהם בקלות ואני הבנתי שהזקן איש עסקים עתיר נסיון וענק. והאם הואמעתיק ממך יענו הזקן אחרי העוקב לזקן. וואלא מתחיל לי סחרחורת ובלבלת מכם. בתכלס תנו מילה ברורה מהיהיה היום ומה בזמן הקרוב. עזבו זמן רחוק.
    סגור
  • תודה על המחמאה אבל למה אתה מתעניין בדיעותינו
    עוקב אחרי הזקן חכם 28/01/2016 12:46
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אם אנחנו דבילים? ו- חחחחחחחחח זה קצת הומור, שטוב לסוחר הקטן כמוני. כמי שעוקב אחרי הזקן חכם בהודעות שלו הוא תמיד רציני ומנמק באופן רציני.... בכלל אם אתה משקיע לטווח הארוך אז מה איכפת לך מה אנחנו כותבים ולמה אתה כל הזמן לחוץ מזה? באתר הזה אי אפשר לקבוע את כיוון השוק. לא אני וגם לא עוד מאות ישראלים יקבעו את הכיוון בוולסטריט. לי נראה שאתה מחובר לבית השקעות ומרגיז אותך שיש מישהו שנותן עצות טובות למשקיע/סוחר הקטן ?
    סגור
  • וקורא כאן כותבים חכמים מכם.
    אני מבית השקעות גדול 28/01/2016 14:03
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אתם מחליפים פוזיציה והתנהגות עם הזרם וקצת לאחר תחילת שינוי. אתם לא עיקביים ואף תראה שהיום או בכלל בקרוב ורחוק נתפסתם בפוזיציה לא נכונה. אולם ברור לי שתתאימו עצמכם למצב ותסובבו העניינים כמו הגברת האחת ש שאונסת את ההיסטוריה ואת העתיד לעבוד לפי חוקיה. ולצערי כושלת. אז באנא תהיו באמת רציניים ותנו התראות קצרות וארוכות ואל תרוצו כמו כולם אחרי ההתרחשויות. נכון שאנו "מעתיקים" לעיתים מגדולים וחכמים מאחתנו והם מסתובבים ביינינו ולדעתי גם כאן. ראינו את חלקם החול באתרים מובילים ולדעתנו אף נבנתה מעיין קליקה עולמית שמנווטת אט אט את העניינים בבטחה ולא לפי גחמות של פקיעות וכדומה.
    סגור
  • זקן חכם דווקא תמיד רושם רציני זה אני עם הצחוקים
    עוקב אחרי הזקן חכם 28/01/2016 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 5
    חחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 15.
    בונוס
    עדי 28/01/2016 10:26
    הגב לתגובה זו
    4 4
    צוחק מי שצוחק אחרון....
    סגור
  • 14.
    פקיעה
    אחד 28/01/2016 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמה הייתה הפקיעה ?
    סגור
  • פקיעה כי היה פוק בלבד (ל"ת)
    לא הייתה 28/01/2016 18:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • פקיעה
    הכהן 28/01/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתוב לך
    סגור
  • 13.
    הדיווח של גבעות: 1. מה קורה בעניין מגד 6 - האם התיקון
    מבקש לדעת לגבי 28/01/2016 10:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התחיל (תיקון בשלבים) ובאיזה שלב נמצאים, לא התחיל, הסתיים, ומה התוצאה? 2. מתי יתחילו במבחני הפקה במגד 6? גבעות עולם דיווחה בעבר כי יתחילו במבחני הפקה במהלך הרבעון הראשון 2016, וכי תיקון מגד 6 יתבצע בשנת 2015 - היו מספר דיווחים של כל מיני תאריכים שקיבלו משום מה דחיה כל פעם! המועד האחרון שדווח על ידם היה על תיקון במהלך דצמבר 2015. לסיכום: האם הנהלת גבעות, הבעלים של השותפות וחברי הדירקטוריון שלהם חושבים לעצמם להמשיך ולהתל בציבור המחזיקים המופסד במניות השותפות, או שהגיע כבר הזמן לומר להם את האמת ולדווח על המצב הנוכחי?
    סגור
  • 12.
    למה הכותב כזה חובבן
    אייל 28/01/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מלא דברים כתבתה על הפקיעה חוץ מהמספר עצמו! איזה מדד היתה הפקיעה?
    סגור
  • 11.
    חחחח 1451 פקיעה
    ירון 28/01/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לילה קשה בוקר שמח
    סגור
  • 10.
    הבורסה מתנהלת על פי החוזים
    חוזים 28/01/2016 09:30
    הגב לתגובה זו
    8 1
    ולא על מה שהיה אתמול ,כאן מסתכלים קדימה וכרגע החוזים בעליות של כחצי אחוז גם הנפט לאחרונה נותן את הטון לבורסות
    סגור
  • חוזים נכון ל 9:56 נאסדק 1.08 עליה (ל"ת)
    חוזים טסים 28/01/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    ירידות נועדו כדי לאסוף עוד במנות קטנות.
    משקיע קטן 28/01/2016 09:16
    הגב לתגובה זו
    10 5
    מאז ומתמיד הבורסה הייתה ירידות ועליות. אני מנצל את הירידות כדי לאסוף עוד. מניסיוני שיוצאים ונכנסים כל יום לרוב מפסידים,מסחר יומי נועד לסוחרים מקצועיים ויש בודדים כאלה. ולי יש סבלנות מבחינתי עד סוף השנה ויותר. שוק יורד זה מפחיד ולא נעים,אבל הוכחתי לעצמי כבר מס פעמים בהשקעות בשוק ההון הסבלנות תנצח! אני לא מייעץ ולא ממליץ רושם את דעתי בלבד.
    סגור
  • סבלנות הוא מצרך נדיר במקומותינו..
    א או א 28/01/2016 18:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בשור ההון הוא יכול להיות לטובה וגם לרועץ. אל תקבע מסמרות חבר.
    סגור
  • אבל לא בטוח לגבי השנים הקרובות (ל"ת)
    עד היום נכון 28/01/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יפה כתבת!
    צדוק 28/01/2016 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 4
    גם אני באותה דעה וזה מידיעה מריך פשוט לבדוק את הגרפים...הסבלנות משתלמת.
    סגור
  • 8.
    ירידות קלות חחחח כנראה ביזפורטל עמוסים בקולים. (ל"ת)
    מני 28/01/2016 09:08
    הגב לתגובה זו
    15 2
    סגור
  • 7.
    דורי בניה
    משקיע 28/01/2016 09:04
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לזה שהפציץ פה את כל הכתבות עם המלצות על המניה הזו, אולי יש לך עוד כמה המלצות חמות שנדע ממה להתרחק...
    סגור
  • 6.
    צפי יירידות קלות? התרסקות בדרך...
    מודאג הבוקר 28/01/2016 09:01
    הגב לתגובה זו
    8 6
    רק טיפשים נשארים בשוק , את הכל יקיאו ,לנצל ולמכור הבוקר, מזל שיש שחקני מעוף יאזנו בבוקר את השוק
    סגור
  • רק טפשים מחזיקים פוטים אחרי הירידות החדות שהיו
    חחח 28/01/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מעל ומעבר למתבקש.
    סגור
  • אני מחזיק תותים (ל"ת)
    לחחח 28/01/2016 17:59
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    ירידות קלות ?????
    פישרקינג 28/01/2016 08:53
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הצחקתם את גנט ילן ממש הצחקתם
    סגור
  • 4.
    בוקר ירוק (ל"ת)
    ליאור 28/01/2016 08:38
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 3.
    בושה וחרפה !!!
    אופיר 28/01/2016 08:33
    הגב לתגובה זו
    3 9
    איך ירידות קלות ??? איך ?? פער ארביטראז` שלילי 0.5 , סגירה שלילית אדום כהה אתמול והפתיחה בתל אביב ירידות קלילות....?!?!?! תפסיקו לרמות !! נוכלים.
    סגור
  • לאופיר הנכבד
    א 28/01/2016 09:39
    הגב לתגובה זו
    34 1
    איני חושב שהם רמאים או נוכלים. הם סך הכל מביעים את דעתם. זה שדעתם לא מקובלת עליך או לא מתאימה למצבך בשוק. עדיין לא הופכת אותם לדברים שכתבת. כתוב אתה גם כו כל מה שתירצה ותחפוץ. הרגע חבר ויום טוב. נ?ב:גם בסיכומו של יום מה שמשנה זה מב שיהיה בפועל. ואני חושב שהמוצר המוגמר ישביע את דעתך.
    סגור
  • הקונים ממש לא לוחצים. הסיבה היא אחרת ותשתנה.
    לכותבים באתר 28/01/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    38 0
    ואם כבר. נא הסבירו לנו מדוע אמש נזרקה לשוק בארה"ב סחורה "משובחת" וכמעט לא היו קונים. וכרגע החוזים מצביעים על "ביקושי" ענק שמביאים את המדדים העתידיים לפלוס 1.5%. משונה נכון? צפו פגיעה ופרשנות לוגית ומעשית בהמשך.
    סגור
  • 2.
    כותב הכותרת - נביא שקר עמוס בקולים לפקיעה (ל"ת)
    מוש 28/01/2016 08:30
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • תגובות 1 ו-2 , היום למדתם שביז יודעת הרבה ממה שחשבתם
    זיפו 28/01/2016 13:16
    הגב לתגובה זו
    0 11
    ביז היא "משתפית" של המוסדיים שמשדלת ומנטבת את המדדים לפוזיציות שמתוכננות עי המוסדיים. מהתגובות שלכם אני מבין שאתם עכשיו בהלם איך ביז ידעו שלא יהיו היום ירידות. אתם בהלם איך זה שאחרי ירידות של 2.3% בארהב וארביטראז של מינוס 0.6 ביז שמים כותרת צפי לירידות קלות. תחשבו עכשיו לבד איך ביז יודעים מה המוסדיים יעשו ביום כזה.
    סגור
  • זיפוננו
    א 28/01/2016 13:52
    הגב לתגובה זו
    14 0
    ביז נתנו הערכות מלומדות. אולם..בעת הזאת כל הערכה עלולה או עשוייה להשתנות בדקות. אל לך להאשימם ולבקרם. הם סך הכל הולכים עם הזרם המוביל בכלכלה העולמית שהוא הרוב..הטוען מה שהיה..הוא שיהיה. הוכיח כאן ד"ר ניר שלנו שדאו ופוטסי נמוכים היום בהרבה מדצמבר 2013. והוכחנו בשנה ויותר האחרונים שהמצב קשה והדרך היא שפוע שבשלב זה מתון מטה. ולא כמו שנראה כאילו אנו זזים הצידה. יום טוב.
    סגור
  • אנו גם לא בהלם וגם חשבנו לבד ובאופן
    לזיפוננו 28/01/2016 17:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עצמאי ועצמוני..והגענו למחשבה ומסקנה שהכל תחת שליטה ואין גורמים מפריעים בשטח בדרך למדרון למרות כל הפלוורות של אמריקה. ובאשר לביז אתה שואל? הם במצב טוב.
    סגור
  • 1.
    הלוואיייייייי נקווה שאתם צודקים
    ירידות קלות ? 28/01/2016 08:28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הלוואי ירידות קלות בהצלחה
    סגור