ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: המעו"ף עלה 0.3%, טבע צנחה 5%, מיילן ב-6%, מניות הגז טסו

אל על ירדה ביותר מ-4% לצד זינוק מחיר הנפט. מדד הבנקים זינק 1.67%. מנקיינד התרסקה 15.8%
 |  121
באחוזת בית
Share

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום בעליות שערים על רקע העליות שנרשמות כעת בניו יורק, ולמרות הירידות באירופה, שם הדאקס הגרמני צולל 2.5%, מדד יורוסטוקס נופל 2.2% והקאק ב-1.88%. הנפט מזנק 7% על רקע דיווחים על קיצוץ תפוקה של רוסיה וסעודיה. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

מניות הגז סגרו ראלי מרשים בהובלת מניית {אבנר יהש}, על רקע הדיווח הצהרת נתניהו כי ייתכן וייסגר שיתוף פעולה בין ישראל, יוון וקפריסין - בנושא ייצוא הגז. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

המניות הכבדות במדד המעו"ף  טבע (-1.28%) טבע 5,240 -1.28% 17:24 16/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:5,308 פתיחה:5,310 גבוה:5,318 נמוך:5,240 תמורה:253,325,125 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות מיילן (0%) מיילן 13,300 0% 17:24 16/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מיילן בסיס:13,300 פתיחה:13,300 גבוה:13,400 נמוך:13,290 תמורה:92,160,020 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ו- פריגו (-1.07%) פריגו 30,370 -1.07% 17:24 16/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פריגו בסיס:30,700 פתיחה:30,700 גבוה:30,950 נמוך:30,370 תמורה:124,817,439 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  צנחו 4.88%, 6% ו-4.2% בהתאמה.

בסיכום שבועי מדד ת"א 25 עלה 0.8%, מדד ת"א 100 טיפס 0.9% ומדד נפט גז טס 6.3%. היום הבורסה השיקה אופציות על המניות: הבינלאומי, החברה לישראל, ישראמקו, נייס וקבוצת דלק.

מדד ת"א 35 (-0.38%) מדד ת"א 35 1,443.29 -0.38% 17:24 16/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,448.82 פתיחה:1,449.23 גבוה:1,451.04 נמוך:1,443.29 תמורה:1,150,107,125 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (-0.67%) מדד ת"א 90 1,060.45 -0.67% 17:24 16/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,067.57 פתיחה:1,067.34 גבוה:1,070.33 נמוך:1,057.87 תמורה:362,787,453 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א בנקים-5 (-0.06%) מדד ת"א בנקים-5 1,837.35 -0.06% 17:24 16/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,838.46 פתיחה:1,836.66 גבוה:1,838.4 נמוך:1,823.91 תמורה:263,825,005 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א נפט וגז (-1.58%) מדד ת"א נפט וגז 934.71 -1.58% 17:24 16/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א נפט וגז בסיס:949.75 פתיחה:949.52 גבוה:949.52 נמוך:930.79 תמורה:59,021,005 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים

מחזור המסחר (כולל פקיעת האופציות) הסתכם ב-2.58 מיליארד שקל. הפקיעה החודשית בת"א הייתה בעלייה של 0.23% לרמה של 1,451 נק' ובמחזור של 860 מיליון שקלים.

הנפט מזנק בדקות האחרונות במעל ל-4%, ובבורסה הישראלית המגיבה המיידית לכך היא מניית אל על (-2.3%) אל על 207.9 -2.3% 17:24 16/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אל על בסיס:212.8 פתיחה:212.8 גבוה:216.1 נמוך:207 תמורה:11,204,653 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות , שצנחה מיידית בכ-5% וסגרה בירידה של יותר מ-4%. לכתבה על ירידת מחיר הנפט - לחץ כאן.

בארה"ב פורסמו נתוני מאקרו מדאיגים לפיהם ההזמנות החדשות לטווח הארוך למוצרים ברי קיימא ירדו 5.1% - בניגוד לצפי לירידה של 0.6% בלבד. מעבר לכף פורסמו דרישות האבטלה לשבוע החולף: ירדו ב-16 אלף ל-278 אלף דרישות. החוזים בניו יורק נסחרים במגמה מעורבת כאשר החוזים על הנאסד"ק עולים 0.5% כעת. נזכיר כי אמש נרשמה בוול סטריט סגירה צורמת לאחר החלטת הריבית שנותרה ללא שינוי והבוקר באסיה שנחאי צללה עוד 2.9% לשפל של שנה.

באירופה המדדים נסחרים בירידות חדות. (למסחר באירופה - לחץ כאן)

באסיה הבורסה בסין צנחה 2.9% לשפל של כשנה והניקיי עלה 0.72%. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

מניות במרכז

{אלון רבוע כחול} בדרך לחדלות פרעון לאחר שלא עמדה בתשלום של 19 מיליון שקל שהיתה חייבת לבנק פועלים. הבנק עלול לדרוש את פירוקה של החברה על רקע הפרת הסכם ההלוואה.

קנון (-3.79%) קנון 5,817 -3.79% 17:24 16/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי קנון בסיס:6,046 פתיחה:6,046 גבוה:6,088 נמוך:5,801 תמורה:1,386,862 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות הולדינגס דיווחה כי החברה הבת IC POWER השלימה רכישת חברת ENERGUATE הפועלת בגואטמלה.

מנקיינד (+3.45%) מנקיינד 1,920 +3.45% 17:24 16/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מנקיינד בסיס:1,856 פתיחה:1,802 גבוה:1,974 נמוך:1,788 תמורה:8,766,428 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות קרסה 15% אחרי שזינקה אתמול מעל 30% ברקע לדיווח ברויטרס כי החברה פועלת למכירת השליטה. 


שפע ימים (-0.3%) שפע ימים 98.3 -0.3% 17:24 16/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי שפע ימים בסיס:98.6 פתיחה:98.6 גבוה:98.6 נמוך:97.7 תמורה:31,388 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  זינקה 13.44% בהמשך לעלייה אתמול של 6.5% על רקע הדיווח כי מצאה מינרל שאינו מוכר למדע בנחל קישון.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

121 תגובות ב-67 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
67 מניית דורי 28/01/2016 22:56 אמרתי לכם.
אמרתי לכם. עלתה היום 25%. ו
צודק 28/01/2016 22:59 עלתה היום 25% (ל"ת)
66 זיפו 28/01/2016 20:57 יש ימים בהם קורים ניסים בבורסת תא. היום זה אחד הימים
איך קורה שאחרי הריסוק של 2.3 אחוז אתמול בארהב הארביטראז השלילי של מינוס 0.6% והנפילות היום בטבע 5% ומיילין 6% , המעוף עלה וסגר 0.3חיובי ? רק טבע ומיילין לבדם משקפים ירידה של 0.75% , אם זה לא נס מה כן ???
65 מכור לטוקבקים 28/01/2016 19:52 חמור תמיד נשאר חמור
אני מכור לטוקבקים פה כמעט חצי שנה רושם כל מה שכותבים פה ויש לי מעקב ממוחש בדבר אחד אני בטוח הזקן חכם והעוקב של פוגעים יותר מכל אחד שכתב פה וגם אנליסט עממי לא רע ומה שמדהים אותי תמיד עושים להם אצבע אדומה במקום להקשיב על זה אמרו אצלנו בירושלים "החמור תמיד נשאר חמור"
64 שרה 28/01/2016 19:10 פוקר אין שום הגיון (ל"ת)
63 יאיר 28/01/2016 18:45 שנבין
על מה השוק עלה היום אז א מניות הגז עלו סתם כי יש איזה חלום על צינור ב הנפט כאילו עלה עכשיו יורד חזרה אין הסכם והכול שמועה ג הסנופי יורד חזרה מהחוזים הירוקים כביכול ד שנחאי ירדה בבוקר עוד 3 אחוז והשוק דובי אז למה המעוף עלה היום?אני לא איזה כלכלן רק חושב בהגיון
62 עולה יורד חוזים 28/01/2016 18:40 טיסות קריסות פיצוצים המראות
אמרתי לכם כמו שחשבתי המנוולים הקרציות ככה וככה ןמגדל וכי טוב ןכיל וקל ו25 שנהיה 35. ואפשר להוסיף כהנה וגם כהנה. אבל. העיקר נזכרתי. אנו בתוך מפולת בשווקים שתהפוך תירצו או לא לאם הקריסות. התראות קיבלנו די והותר?!? קיבלנו גם קיבלנו. כולל שרותים? כולל כולל!
61 לא מבינה 28/01/2016 18:31 אביליטי
מישהו יכול להסביר לי איך אביליטי נכנסה לתא 100, ראתה היום ביקושים של 30 מיליון בעדכון המדדים - וירדה 8.5%?
60 רוני 28/01/2016 18:30 מה הסיבה לירידה של מניות התרופות (ל"ת)
59 ? 28/01/2016 18:19 מה גרם לצניחת טבע? (ל"ת)
58 אני מטיל כישוף 28/01/2016 18:14 כישןף על השוק - בקיצור סופ"ש חם
אש אדום אדום בם בם בום דם דם דום טראח
57 יניב 28/01/2016 17:44 עוקב אחרי עוקב אחרי התחת של הזקן
תפסיקו לבלבל את הביצים כבר !
56 אם תהיה שבירה של 28/01/2016 17:30 SP נראה פתיחה 1400 ביום ראשון (ל"ת)
אל תידג 28/01/2016 17:51 ספ רץ טס עף ל1800 בשלב ראשון (ל"ת)
55 הילד 28/01/2016 17:26 אז אני אצעק "המלך הוא עירום" (ל"ת)
54 רמזור 28/01/2016 17:24 החוזים שרצו בבוקר 2 אחוז נמוכים עכשיו במאות נקודות
אז עוד פעם עובדים מעלינו ואני לא לומד לקח שהם נוולות
53 רמזור 28/01/2016 17:22 אמריקה כבר אדום אירופה 3 למטה אוטוטו (ל"ת)
52 זקןשעוקב 28/01/2016 17:21 כמו שאמרתי ושאלתי והוא איש עסקים מפורסם ואנו חברים של
אחת ש שהיא כנראה המנטור שלנו אז אמרנו שיירד חחחחחחחח ואמרנו גם שיירד חחחחחחחאיך ניסיתי לעבוד עליכם ולעישות הפוך על הפוך חחחחחחח את ה חחחחחחרק הזקן עושה ואיך גרינברג זימבר אצ הזקן חחחחח ואני חכם ושם את כולכם בכיס הקטן של הפיז'אמה חחחח ועכשיו אני כועס על עצמי ועל הזקן שעבד עלי חחחחחח לא יודע למה אני עושה כל הזמן חחחחחח הלכתי למטפלים ל חחחחח ואמרו שזה בגלל שאני גאון חחחח
רציו 16/02/2016 20:30 שתהיה רק שמח. (ל"ת)
51 שי 28/01/2016 17:19 מלאנוקס
מה אמרתי כבר שבוע אני כותב מלאנוקס דוחות פצצה חברה עם רווחים ועוד כל זה בלי איזי ציפ מהר מאוד ישבור את ה 50 דולר סבלנות עד הדוח הבא בה יהיה 60 דולר בהצלחה למאמינים
אחד 28/01/2016 17:57 לשי
אני מחזיק כבר שנה. בעבר היו מס' פעמים סימנים לפריצה שדעכו. נקווה שהפעם תהיה פריצה מעלה מעלה , בינתיים המחזור ענק וזה מעודד.
שי 29/01/2016 11:51 מלאנוקס
ההיתנגדות הקשה ביותר זה ב 52 על בסיס סגירה אני מאמין שיגיע הזמן אבל השאלה היא אם הם קנו את איזי ציפ עכשיו הם ישארו ללא כסף בקופה למרות שבקופת איזי ציפ יש 210 מיליון דולר בקשר למחזור ענק תמיד ביום שאחרי פירסום הדוח יש מחזור ענק ליום יומיים ואחר כך זה דועך היה אפשר לעשות המון סיבובים מ 38 ל 48 בכל מקרה לאחר הראיון עים אייל וולדמן שאומר שאנחנו רק בתחילת הדרך אני מאמין בחברה ומושקע בה בסכום גדול ואם רק תהיה פניה של אחת החברות הגדולות כמו אינטל ועוד המניה גם יכולה להגיע ל100 דולר וכבר ההינו שם ולמעלה מזה יום טוב ובהצלחה לכל המחזיקים שבת שלום
50 רמזור 28/01/2016 17:11 תיראו את אירופה עוד מעט שני אחוז למטה לא אתפלא אם יגמר
ארבע אחוז למטה ו15 אחוז מתחילת שנב
49 רמזור 28/01/2016 17:07 יאאלא אכלנו מפולת
החוזים מזה טסו היום ותיסתכלו על החוזים עכשיו איזה דרדלה
ציקי 28/01/2016 17:21 כן
אתה אחראי על הכסף שלך לא הזקן פעם הבאה תחשוב פעמיים
48 רמזור 28/01/2016 17:05 אחד הכותבים מקבוצה
כתב שלשום חכו לתופעה מעניינת מאד. נואני רואה שצצדק הנפט טס ואמריקה עוד מעט אדום בקצת כלכלה שאני איכשהוא מבין זה לא יתכן. שאלתי מורה לכלכלה של הבו שלי והוא אמר אין כזה דבר. ביינתים אני רואה שאנו אוכלים צנוניות בסוף שבוע זה. אני מבקש מהזקן ועוקב שיגידו מה לעשות וסוף סוף יצדדקו
47 זקוקו 28/01/2016 16:52 תיכף הזקן והמחובר לו לרקטום יבואו ויגידו אמרנו לכם
ואחריהם שורה של יוספים ואחד טכניקלי ואחד ש הסתומה שנעלמה
46 זקוקו 28/01/2016 16:50 מעניין למה כל העולם וגם בארץ לא רצים
אחרי החוזים הטסים והמדדים הטסים באמריקה. אמרתפ שאצלינו גנבים? מי שמבין ומכיר את היטה והנפשות הפועלות באמריקה הרי אצלינו גן ילדים בני 3 מחוננים עם מוחטה באף שמפצחים אמנם קוביה הונגרית ב 3 דקות. אבל חמודונים ליד היאנקים הבני..שהביאו העולם לאבדון
לזקוקו 28/01/2016 19:19 אתה זקוק לעזרה נפשית
כי מה ה- זקוק ועד לקוקו אתה ניצב וקורא לעזרה. תעשה לנו טובה תמצא פסיכאטר ותעזוב אותנו...קקי
45 רוצי רציו רוצי 28/01/2016 15:52 ל40 (ל"ת)
44 אורי 28/01/2016 15:44 כיטוב מניית העשוררררררררר !!!!!!!!!
ס ת ם ...... אני תקוע איתה בבקשה תקנו ממנה פראיירים שאני אוכל לצאת
43 גבי 28/01/2016 15:21 כיטוב
כיטוב טסה בטרום. צפי לתיקון חד בסופשבוע. בהצלחה למשקיעים
אתה דביל 28/01/2016 15:38 כיטוב לא שווה אגורה - מספיק לנסות למכור זבל (ל"ת)
צדוק 28/01/2016 16:07 צוחק מי שצוחק אחרון...נדבר בעוד שנה (ל"ת)
או עוד שנתיים או 3.. 28/01/2016 16:44 או 4 או 5 או שמישהו ימות קודם --מכל הלב בהצלחה (ל"ת)
42 לעוקב ולזקן 28/01/2016 15:11 איך החלטתם שהעולם לקח פוזיציות ארוכות.
נידבמתח שאכן בדקתי ששניםאחורה המדדים הגדולים היו גדולים והרבה. וגם שנה שעברה וגם מתחילת השנה הכל הולך נגדנו וזה מתאים לתפיסה שלכם סוף סוף שאנו במפולת. אז מה התהפכתפם ואתם מדברים על שיאים. לדעתי סתם חרטא והולכים אטחאי המגנה הרגעית
עוקב אחרי הזקן חכם 28/01/2016 15:46 מסכים אנחנו בשוק דובי
זה מה שטען הזקן חכם כבר באוגוסט ונימק בהרחבה. אני סוחר ומנסה להרוויח גם כשיש תיקון טכני מעלה וזה מה שקורה מתחילת השבוע וכתבתי שהבחנתי בשהכרישים העלו את הסנופי מ1800 ל1860 ביום אחד. הפד והשחקנים הגדולים החליטו להציל את השוק ממפולת והרימו את מחירי הנפט ולכן בימים הקרובים הכיוון למעלה. כמה זמן ? לא יודע שאשנה דעתי אני ארשום אותה.
41 מה קורה בגבעות עולם? 28/01/2016 14:50 האם הנהלת השותפות, הבעלים והדירקטוריון ממשיכים עדיין לי
שון (לישון) ולמרוח את כל המחזיקים במניות השותפות? מעניין מאד עד מתי הם חושבים שניתן להתל בציבור בדיווחי סרק - דיווחים מפולפלים ומעורפלים שרק מוליכים שולל את כל הציבור?! מעניין מאד מדוע הם לא פועלים לטובת בעלי היחידות, כפי שהם הכריזו ומכריזים השכם והערב?! מה פשר השתיקה המוזרה הזו ומתי בעלי היחידות יוכלו לראות את כספם בחזרה?
ירון 28/01/2016 16:53 קדחת לנו עמוק יותר ויותר כל יום .....
לא מצאת כבר נפט לבד ?????
אתה ירון מתחזה 28/01/2016 21:24 ושייך כנראה לאלה שדפקו וגנבו מהעלי היחידות את כספם
אחרת, אין שום סיבה לצורת התבטאות בוטה ורעה כמו שלך! לו היית אחד מבעלי היחידות שהוליכו אותו שולל והקפיאו את כספו, בטוח שלא היית מתבטא בצורה כזו!!!
לך לעזאזל עם הגבעות 28/01/2016 15:23 למה צריך לעניין את כולנו המניות המחורבנות שלך כל יום (ל"ת)
כולם רואים שגם 28/01/2016 21:34 ניבלת את פיך ושגם לא איכפת לך מטובת הציבור שדפקו אותו
ושדדו את כספו! ואהבת לרעך כמוך זה כלל גדול בתורה! יהי כבוד חברך חביב עליך כשלך! לו היו מוליכים גם אותך שולל ולוקחים את רכושך, לא היית כותב באופן כזה!!!!
אנונימי 28/01/2016 15:44 לך אתה לעזאזל מה הבעיה שלך יש פה הרבה מושקעים בה (ל"ת)
נו ....... אז ?? 28/01/2016 15:58 מה זה קשור אלינו ? תתלונן איפה שצריך !!! (ל"ת)
סלח לי, אבל זה שייך 28/01/2016 21:44 לכל ציבור המשקיעים בבורסה! ישנם כללים וחוקים בבורסה
שלנו וצריך לפעול על פיהם! אני בטוח שהנהלת הרשות לניירות ערך וגם הנהלת הבורסה מודעות לנושא והן חייבות לדעתי לדאוג בהקדם האפשרי לפיצוי כל המחזיקים במניות גבעות עולם! וכאן זה המקום חביבי להביא את הנושא הכאוב לידיעת הציבור כולו!
40 פרופ' אבירם(איצ 100) 28/01/2016 14:36 בהמשך לדברי חברי היום ואתמול ובזמן האחרון ואף בשנה
וחצי האחרונות. חברי ד"ר ניר. חברי פרופ' איציק(שדווקא אינו כלכלן ומתמטיקאי) חברי מר עברי ועוד כמה שעולים על הפודיום לעיתים. אני רוצה להבהיר חד משמעית שהדרך שאנו יורדים בה בעצלתיים. למרות הנטייה מטה בשיפוע כבר עד עשרות אחוזים בבורסות .מצב מדינות וחברות וגם פרטים ברחבי העולם. העולם התפכח ומחפש את הדרך המכובדת מהברוך שהביא על עצמו. העולם נשאר בלי כלים לצאת למלחמה אחרונה וגורלית והמצב כבר נקבע לרעתנו. אנו חייבים וכך קורה לרדת לתחתיות ולנקות את המורסות והפשעים הכלכליים ולא רק שנעשו בשנים האחרונות(הדפסות הזויות כמשל).ורק משם נאלץ לבנות הכל מחדש. אנו ממש לא עובדים יומית אך בידקו את DJIA+ FTSE שעומדים נמוך בהרבה מאשר בצדמבר 2013..וזאת רק ההתחלה. יום טוב ומבורך.
39 צדוק 28/01/2016 14:30 שפע ימים
איך כותבים שהיא מתקנת מטה כשהיא 11 אחוז למעלה?
38 דניאל 28/01/2016 13:59 ג׳ובוקיט החזקות - הזדמנות נדירה
למתלבטים האם להיכנס .... קראו קצת על החברה ותבינו מה יש פה !!!שווי החברה מצחיק . בימים הקרובים ההודעה הגדולה .אל תאמרו שלא ידעתם
37 אינדיאני 28/01/2016 13:52 שימשיכו להחזיק-אמשיך לכתוב להם קולים (ל"ת)
36 אינדיאני 28/01/2016 13:28 אני כתוב כבר 100 קולים-לא יכול להיות שבדאקס יורד כבר1% (ל"ת)
עוקב אחרי הזקן חכם 28/01/2016 13:55 תזהר אינדיאני
הפד והכרישים מוול סטריט החליטו מעלה . הזהר משורט בטווח הקצר
אתה ממשיך לקשקש 28/01/2016 14:20 ואט אט אני רואה עד כמה הבנתכם לקויה.
וכבר ציינתי פה היום שאתה וזקנך טועים ומטעים ורצים אחר העניינים וחבל.
בינתיים 28/01/2016 19:29 מתברר שדווקא אתה הוא הקשקשן הכי גדול פה (ל"ת)
35 אינדיאני 28/01/2016 13:28 שיקנו קולים-היום אמריקה יורדת 5% לגזור ולשמור (ל"ת)
34 אינדיאני 28/01/2016 13:24 איך בשם שמיים הכל מתרסק ופה עולה חצי? (ל"ת)
א 28/01/2016 14:17 הנח לשמיים
ואל תערבם בזוטות. האשם את עצמך במעשיך. כמו בסיפור על נתניהו. כאן הסיפור גדול אלפי מונים. השמיים והיושב במרומים אינם טועים לדעתנו ואנו ממש לא חרדים חסידים או ליטאים ואף לא הרבה מתחתם.
33 אינדיאני 28/01/2016 13:24 מסריח ונתניהו הדרעק נותן לזה לקרות (ל"ת)
מאיר 28/01/2016 14:18 תיזהר לא ללכך על המלך (ל"ת)
א 28/01/2016 14:15 לאינדיאני
אני ממש לא מבית מדרשו של נתניהו. אבל בהיותו ראש ממשלתנו. לגבינו הוא ראשון בן שווים. הרוב הביא לבחירתו והוא מנהיגנו במיים סוערים אלו בצורה מכובדת. חמתי בוערת בי כשאני רואה את דברייך על נתניהו הדרעק. זאת עליבות לשמה ואפילו חברים מבני דודנו שאנו "נאלצים" לחיות עימם לא מדברים בצורה נבזית שכזאת. אני דורש שתבטל את דבריך ותיתנצל. והיה ולא. כתובתך בידינו ונבוא לכוס קפה ונשוחח שיחת חברים בא נבהיר לך שכמו שאתה אמור לכבד את הוריך.. אתה חייב לכבד את שליטינו.
ב 28/01/2016 16:26 לדעתי כדאי לך לשלוח אותו למחנה חינוך מחדש
רצוי בצפון קוריאה. או לפחות לסתום לו את הפה בדבק הכי חזק שיש. חייבים לכבד את שליטנו כי אנחנו עבדים לשליט וכל מה שאנחנו צריכים לעשות זה רק לציית. לשם כך הוא נבחר ועוד ברוב קולות. ויש לו קואליציה נהדרת שתורמת המון לפלורליזים , החלפת דעות ועדוד כל אדם באשר הוא אדם את האינדיאני צריכים לשלוח אם לא למחנה אזי לחבריו האינדיינים שיחפש את שורשיו סבא רבא עין הנץ וסבתא רבא שמש אדומה.
היי ב 28/01/2016 18:55 אם הפעם אתה רציני בדבריך אז..
אהבתי ואתה בדרך הנכונה. אך. אם אתה אותו ב המנסה לזנב מתחת לשמלתה והיכן ומתי לגברת כ שלנו. אז תרגיע תרגיע. זה מציק טיפונת ולא מכובד מה עוד שהזחוחים מצליחים בדרכם לאורך כל הזמן. ובעצם מה זה זחוח. ומה עם השכלה לעזאזל מי צריך. הנה אני בוגר כיתה א בהצטיינות יתרה . וכאן אני מפסיק כיוון שאני אץ לי רץ לי לראות קונצרט כאן בוינה. יצאתי טומטום ומפגר באה? מה אתה אומא? אבל דרדס חמוד.
32 יאאלה ואני הייתי 28/01/2016 13:09 בפוטים בבוקר - כבר תכננתי על חופשה וקיבלתי "חינגה" עליי (ל"ת)
31 זיפו 28/01/2016 13:06 איזה תרגיל מופלא עשו הבוקר המוסדיים כותבי הנגזרים
למרות נפילת המדדים אמש בארהב עד 2.3% ולמרות הארביטראז של מינוס 0.6% , הפתיחה הייתה ירוקה. ולמרות שהמוסדיים תכננו להיום עליות של עד 1% הפתיחה הייתה ירוקה עלובה. ככה הפסידו כל אלה שקנו קולים ופוטים אתמול בנעילה. האם אי אפשר היה לפתוח 0.5% ירוק ???
30 ניר 28/01/2016 12:59 לצאת
שהקונים נכנסים אני יוצא חח
29 לא מבין את זה 28/01/2016 12:57 כאילו שהירידות אתמול לא נחשבות והיום
נסחרים ע"פ החוזים ? שבכל מקרה זה תיקון שלא בטוח יחזיק, בינתיים פער ארביטרז שלילי איזה 0.7 אחוז והכל מוזר. בקיצור, שיתחיל לרדת אנשים יתחילו לשחרר את השורט מוקדם אבל זה לא יפסיק לרדת, אם בחו"ל היום העליות לא יחזיקו עד ללילה ומחר ירידות קטלניות שם , אז ביום ראשון כאן יהיה מרחץ אדום, לא ככה ?
28 אינדיאני 28/01/2016 12:51 איזו רמאות משחילים לאנשיפ פוטים.....כל היום (ל"ת)
27 אינדיאני 28/01/2016 12:50 שישרפו גנבי המעוף-דאקס יורד 60 נקודות-פה חגיגות (ל"ת)
שישרף לך 28/01/2016 18:09 התחת טינופת
מה הקללות והברכות והג'ורה האלו שלך. אז התאמצתי ויצא לי כשיטתך.
26 אינדיאני 28/01/2016 12:49 היה צריך לרדת היום אחוז- הגנבים מעלים אחוז (ל"ת)
25 תהנו 28/01/2016 12:43 כיטוב פארמה.מה אומר האנליסט
http://m.bizportal.co.il/biomed/news/article/419839
ניר 28/01/2016 12:59 כי רע
מאז כבר ירדה לשער נמוך יותר מלפני ההודעה
לכן אסור להחמיץ כי.. 28/01/2016 13:24 גם מיקרוסופט ואפל ירדו.במפולת גם הטובות ביותר נופלות
לכן לדעתי,שווה לנצל את המתנה הזאת לפני שיהיה הסכם להפצה או שענקית תרופות תרכוש אותה ואם זה מה שהחברה מחפשת אז אין לי ספק שהרכישה תהיה במחיר של פי כמה מהשווי. למעשה לא מצאתי כיום אף חברה שנסחרת בנאסדר שעברה שלב 3 בהצלחה,אין לה יותר הוצאות, לא צריכה לעשות יותר ניסויים ורק מחכה לצאת לשוק ונסחרת בכ 10 מיליון בלבד בדומה לרמת המזומנים שיש לה. שוב,דעה אישית בלבד
24 כיטוב העובדות 28/01/2016 12:35 רון, כיטוב בדרך לשוק.סיימה שלב 3 בהצלחה
איו לה צורך יותר לגייס ולהשקיע רק מחכים לכסף הגדול שיזרום. דקסל הולכת איתה צמוד והצהירה בעבר שהיא תשקול בחיוב לשווק את התרופה. התרופה נמכרת בכ 1.8 מיליארד דולר בשנה ויש לה תופעות לוואי אבל כיטוב הצליחה לנתטרל את תופעות הלוואי.עשוייה למכור במאות מיליונין בשנה לעומת שווי שוק של 10 מיליון בלבד.. הניסיון שלך לגרום למניםולציה בשער היא עברה על חוק ניירות ערך במיוחד שאתה מפיץ ססמאות ללא כל כיסוי.
23 ג'ובוקיט 28/01/2016 12:21 מתאוששת סוף סוף
מישהו יודע מה קורה שם? יומיים של עליות.גילוי נאות - מחזיק במניה
גובוקיט 28/01/2016 13:26 ואו הגיעה ל 33-לא מפליא אותי
הטעות שלי היתה שהאמתי להרצה שהלכה פה בשנה שעברה.מנכל מתראיין לביזפורטל וטוען שהשוק בארץ מעריך אותה בחסר וזמן קצר לאחר מכן מוכר מניות במיליונים.
22 רון 28/01/2016 12:15 כיטוב
בדרך לגיוס נוסף תרסק את מחיר המניה לשער 28 - 30 אג'
21 מה קורה חבר'ה ? 28/01/2016 12:11 אני יושב ורושם משפשף עיניים וכותב ורושם
לכל למי שרוצה בכיף , כמה שתרצו, כותב ויושב וממש מתאמץ, ושוב כותב ושוב רושם לכם קולים תודה לתורמים. יצא לי יפה ? טוב, אני מנסה, בהצלחה לקונים ולמוכרים ולכולם. הכל יכול להיות אז זו דעתי.
עוקב אחרי הזקן 28/01/2016 13:43 עיצה מנסיון-תזהר מללכת נגד כיוון השוק
אני לא רואה בטווח הקצר סיבות לירידות והשחקנים הגדולים כנראה החליטו למעלה בהתאם לרצון הפד. ראה עליות בנפט. עד לפעם הבאה........
כנראה 28/01/2016 15:03 שאתה לקוי ראיה או טיפש. (ל"ת)
מה קרה אתמול? 28/01/2016 16:04 לא רצו או הבנתי לא יכלו לספוג.
ומה קורה כבר המון חודשים? מתפרפרים ומתחפרים למטה?
בסדר 28/01/2016 16:19 אבל רק אם אתה צריך להתכסות בשורט רק במרץ (ל"ת)
20 זיו 28/01/2016 12:05 אפשר הסבר על מהי הפקיעה החודשית
והאם אפשר ללמוד ממנה משהו על כיוון השוק?
לא 28/01/2016 18:46 אי אפשר. טעית בכתובת. כאן זה כיתה ב (ל"ת)
19 ציון 28/01/2016 11:20 שנחאי
כמו שאמרתי שער שנחאי 2600 בסוף החודש כרגע 2650 קלעתי בול אה
18 ואו 28/01/2016 10:49 מה הקטע. הנאסדק יפתח ב 1.5% עלייה כך לפחות
מורים החוזים
לא חשוב 28/01/2016 11:36 הנסדק למעלה אנחנו למטה (ל"ת)
17 פקיעה 1451.12 28/01/2016 10:48 1451.12 פקיעת היום בבוקר
לפי אתר הבורסה - שם ראיתי
16 עוקב אחר זקן חכם 28/01/2016 10:31 לא להתלהב יסתיים היום באדום (ל"ת)
עוקב אחרי הזקן חכם 28/01/2016 11:01 חחחח...זה מתחזה. ביום שני הודעתי שאני לונג לטווח הקצר
וחוץ מי זה אני לא קובע. הלקח שלי מהימים האחרונים שיש כוחות גדולים ברמה העולמית שמשפיעים דרך הנפט והאופציות. חיים קשים לסוחרים הקטנים כמונו. הצלחות לכולם
לעוקב 28/01/2016 11:30 חחחחחח עושים הדבילים ואתה והזקן עושים כך.
אתה יום אחד לונג ויום אחד שורט. אתה קם בבוקר ויד לך כיוון בהשקעותיך בדיעבד לפי מה שצפוי. אם אתה לונג אז מדוע נעלמת אמש. ואם אתה וחברך לונג. שורט.לונג .שורט וכולי הרי אתם משקיעים פיצפונים שיכולים לנייד השקעותיהם בקלות ואני הבנתי שהזקן איש עסקים עתיר נסיון וענק. והאם הואמעתיק ממך יענו הזקן אחרי העוקב לזקן. וואלא מתחיל לי סחרחורת ובלבלת מכם. בתכלס תנו מילה ברורה מהיהיה היום ומה בזמן הקרוב. עזבו זמן רחוק.
עוקב אחרי הזקן חכם 28/01/2016 12:46 תודה על המחמאה אבל למה אתה מתעניין בדיעותינו
אם אנחנו דבילים? ו- חחחחחחחחח זה קצת הומור, שטוב לסוחר הקטן כמוני. כמי שעוקב אחרי הזקן חכם בהודעות שלו הוא תמיד רציני ומנמק באופן רציני.... בכלל אם אתה משקיע לטווח הארוך אז מה איכפת לך מה אנחנו כותבים ולמה אתה כל הזמן לחוץ מזה? באתר הזה אי אפשר לקבוע את כיוון השוק. לא אני וגם לא עוד מאות ישראלים יקבעו את הכיוון בוולסטריט. לי נראה שאתה מחובר לבית השקעות ומרגיז אותך שיש מישהו שנותן עצות טובות למשקיע/סוחר הקטן ?
אני מבית השקעות גדול 28/01/2016 14:03 וקורא כאן כותבים חכמים מכם.
אתם מחליפים פוזיציה והתנהגות עם הזרם וקצת לאחר תחילת שינוי. אתם לא עיקביים ואף תראה שהיום או בכלל בקרוב ורחוק נתפסתם בפוזיציה לא נכונה. אולם ברור לי שתתאימו עצמכם למצב ותסובבו העניינים כמו הגברת האחת ש שאונסת את ההיסטוריה ואת העתיד לעבוד לפי חוקיה. ולצערי כושלת. אז באנא תהיו באמת רציניים ותנו התראות קצרות וארוכות ואל תרוצו כמו כולם אחרי ההתרחשויות. נכון שאנו "מעתיקים" לעיתים מגדולים וחכמים מאחתנו והם מסתובבים ביינינו ולדעתי גם כאן. ראינו את חלקם החול באתרים מובילים ולדעתנו אף נבנתה מעיין קליקה עולמית שמנווטת אט אט את העניינים בבטחה ולא לפי גחמות של פקיעות וכדומה.
עוקב אחרי הזקן חכם 28/01/2016 12:26 זקן חכם דווקא תמיד רושם רציני זה אני עם הצחוקים
חחחחחחחחחחחחחחחחח
15 עדי 28/01/2016 10:26 בונוס
צוחק מי שצוחק אחרון....
14 אחד 28/01/2016 10:16 פקיעה
כמה הייתה הפקיעה ?
לא הייתה 28/01/2016 18:03 פקיעה כי היה פוק בלבד (ל"ת)
הכהן 28/01/2016 10:52 פקיעה
כתוב לך
13 מבקש לדעת לגבי 28/01/2016 10:10 הדיווח של גבעות: 1. מה קורה בעניין מגד 6 - האם התיקון
התחיל (תיקון בשלבים) ובאיזה שלב נמצאים, לא התחיל, הסתיים, ומה התוצאה? 2. מתי יתחילו במבחני הפקה במגד 6? גבעות עולם דיווחה בעבר כי יתחילו במבחני הפקה במהלך הרבעון הראשון 2016, וכי תיקון מגד 6 יתבצע בשנת 2015 - היו מספר דיווחים של כל מיני תאריכים שקיבלו משום מה דחיה כל פעם! המועד האחרון שדווח על ידם היה על תיקון במהלך דצמבר 2015. לסיכום: האם הנהלת גבעות, הבעלים של השותפות וחברי הדירקטוריון שלהם חושבים לעצמם להמשיך ולהתל בציבור המחזיקים המופסד במניות השותפות, או שהגיע כבר הזמן לומר להם את האמת ולדווח על המצב הנוכחי?
12 אייל 28/01/2016 10:02 למה הכותב כזה חובבן
מלא דברים כתבתה על הפקיעה חוץ מהמספר עצמו! איזה מדד היתה הפקיעה?
11 ירון 28/01/2016 10:00 חחחח 1451 פקיעה
לילה קשה בוקר שמח
10 חוזים 28/01/2016 09:30 הבורסה מתנהלת על פי החוזים
ולא על מה שהיה אתמול ,כאן מסתכלים קדימה וכרגע החוזים בעליות של כחצי אחוז גם הנפט לאחרונה נותן את הטון לבורסות
חוזים טסים 28/01/2016 09:57 חוזים נכון ל 9:56 נאסדק 1.08 עליה (ל"ת)
9 משקיע קטן 28/01/2016 09:16 ירידות נועדו כדי לאסוף עוד במנות קטנות.
מאז ומתמיד הבורסה הייתה ירידות ועליות. אני מנצל את הירידות כדי לאסוף עוד. מניסיוני שיוצאים ונכנסים כל יום לרוב מפסידים,מסחר יומי נועד לסוחרים מקצועיים ויש בודדים כאלה. ולי יש סבלנות מבחינתי עד סוף השנה ויותר. שוק יורד זה מפחיד ולא נעים,אבל הוכחתי לעצמי כבר מס פעמים בהשקעות בשוק ההון הסבלנות תנצח! אני לא מייעץ ולא ממליץ רושם את דעתי בלבד.
א או א 28/01/2016 18:02 סבלנות הוא מצרך נדיר במקומותינו..
בשור ההון הוא יכול להיות לטובה וגם לרועץ. אל תקבע מסמרות חבר.
עד היום נכון 28/01/2016 11:33 אבל לא בטוח לגבי השנים הקרובות (ל"ת)
צדוק 28/01/2016 11:08 יפה כתבת!
גם אני באותה דעה וזה מידיעה מריך פשוט לבדוק את הגרפים...הסבלנות משתלמת.
8 מני 28/01/2016 09:08 ירידות קלות חחחח כנראה ביזפורטל עמוסים בקולים. (ל"ת)
7 משקיע 28/01/2016 09:04 דורי בניה
לזה שהפציץ פה את כל הכתבות עם המלצות על המניה הזו, אולי יש לך עוד כמה המלצות חמות שנדע ממה להתרחק...
6 מודאג הבוקר 28/01/2016 09:01 צפי יירידות קלות? התרסקות בדרך...
רק טיפשים נשארים בשוק , את הכל יקיאו ,לנצל ולמכור הבוקר, מזל שיש שחקני מעוף יאזנו בבוקר את השוק
חחח 28/01/2016 10:02 רק טפשים מחזיקים פוטים אחרי הירידות החדות שהיו
מעל ומעבר למתבקש.
לחחח 28/01/2016 17:59 אני מחזיק תותים (ל"ת)
5 פישרקינג 28/01/2016 08:53 ירידות קלות ?????
הצחקתם את גנט ילן ממש הצחקתם
4 ליאור 28/01/2016 08:38 בוקר ירוק (ל"ת)
3 אופיר 28/01/2016 08:33 בושה וחרפה !!!
איך ירידות קלות ??? איך ?? פער ארביטראז` שלילי 0.5 , סגירה שלילית אדום כהה אתמול והפתיחה בתל אביב ירידות קלילות....?!?!?! תפסיקו לרמות !! נוכלים.
א 28/01/2016 09:39 לאופיר הנכבד
איני חושב שהם רמאים או נוכלים. הם סך הכל מביעים את דעתם. זה שדעתם לא מקובלת עליך או לא מתאימה למצבך בשוק. עדיין לא הופכת אותם לדברים שכתבת. כתוב אתה גם כו כל מה שתירצה ותחפוץ. הרגע חבר ויום טוב. נ?ב:גם בסיכומו של יום מה שמשנה זה מב שיהיה בפועל. ואני חושב שהמוצר המוגמר ישביע את דעתך.
לכותבים באתר 28/01/2016 10:38 הקונים ממש לא לוחצים. הסיבה היא אחרת ותשתנה.
ואם כבר. נא הסבירו לנו מדוע אמש נזרקה לשוק בארה"ב סחורה "משובחת" וכמעט לא היו קונים. וכרגע החוזים מצביעים על "ביקושי" ענק שמביאים את המדדים העתידיים לפלוס 1.5%. משונה נכון? צפו פגיעה ופרשנות לוגית ומעשית בהמשך.
2 מוש 28/01/2016 08:30 כותב הכותרת - נביא שקר עמוס בקולים לפקיעה (ל"ת)
זיפו 28/01/2016 13:16 תגובות 1 ו-2 , היום למדתם שביז יודעת הרבה ממה שחשבתם
ביז היא "משתפית" של המוסדיים שמשדלת ומנטבת את המדדים לפוזיציות שמתוכננות עי המוסדיים. מהתגובות שלכם אני מבין שאתם עכשיו בהלם איך ביז ידעו שלא יהיו היום ירידות. אתם בהלם איך זה שאחרי ירידות של 2.3% בארהב וארביטראז של מינוס 0.6 ביז שמים כותרת צפי לירידות קלות. תחשבו עכשיו לבד איך ביז יודעים מה המוסדיים יעשו ביום כזה.
א 28/01/2016 13:52 זיפוננו
ביז נתנו הערכות מלומדות. אולם..בעת הזאת כל הערכה עלולה או עשוייה להשתנות בדקות. אל לך להאשימם ולבקרם. הם סך הכל הולכים עם הזרם המוביל בכלכלה העולמית שהוא הרוב..הטוען מה שהיה..הוא שיהיה. הוכיח כאן ד"ר ניר שלנו שדאו ופוטסי נמוכים היום בהרבה מדצמבר 2013. והוכחנו בשנה ויותר האחרונים שהמצב קשה והדרך היא שפוע שבשלב זה מתון מטה. ולא כמו שנראה כאילו אנו זזים הצידה. יום טוב.
לזיפוננו 28/01/2016 17:58 אנו גם לא בהלם וגם חשבנו לבד ובאופן
עצמאי ועצמוני..והגענו למחשבה ומסקנה שהכל תחת שליטה ואין גורמים מפריעים בשטח בדרך למדרון למרות כל הפלוורות של אמריקה. ובאשר לביז אתה שואל? הם במצב טוב.
1 ירידות קלות ? 28/01/2016 08:28 הלוואיייייייי נקווה שאתם צודקים
הלוואי ירידות קלות בהצלחה
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש