10:24 מגמה מעורבת בבורסות אירופה: הקאק עולה 0.2%, הדאקס יורד 0.1%

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

מלחמת העולם בין הנהלת אל על לטייסי החברה עולה מדרגה: לנוסעים חיכה מכתב מפחיד בשער העלייה למטוס - הנה הסיפור

ל-Bizportal הגיע נוסח המכתב: "יטיסו אתכם טייסים זרים שאין לנו מושג על עברם ויכולותיהם". אל על: "הטייסים מקצועיים; בוצע כדי לא לפגוע בנוסעים"
 |  41
צעד אגרסיבי
Share

בזמן שבבורסה בת"א מניית אל על (-2.81%) אל על 235 -2.81% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אל על בסיס:241.8 פתיחה:241.6 גבוה:241.6 נמוך:234 תמורה:8,180,609 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות מרכזת עניין עצום בשבועות האחרונים, מאחורי הקלעים של החברה מתנהל מאבק איתנים בין הטייסים להנהלה, מאבק שבימים האחרונים הגיע גם אל הנוסעים - בצורת מכתב אזהרה בשער העלייה למטוס. 

מזה תקופה ארוכה התנהל משא ומתן בין עובדי אל על להנהלת החברה, כשבחודש יוני האחרון נחתם הסכם עבודה כללי עם כל עובדי החברה, בו סוכם שלאחריו ייחתמו סעיפים ספיציפיים נוספים לכל מגזר (טייסים, דיילים וכו'). החברה הצהירה קבל עם ועדה כי הסכסוך עם הטייסים הגיע לקיצו אבל הטייסים טוענים שהסכסוך רחוק מלהסתיים - ובימים האחרונים המאבק הייצרי הזה עלה מדרגה. הטייסים פנו באופן ישיר לנוסעים ושיגרו אליהם סוג של אזהרה.  

כמה חודשים אחורה, הנהלת אל על החלה ביוני האחרון להשתמש במטוסים חכורים של חברת הלואו-קוסט הספרדית 'פריוויליג סטייל'. מדובר ב'חכירה רטובה' - והמטוסים בעצם מונים צוות טיסה מלא של החברה הספרדית, כולל טייסים ודיילים, כאשר איש צוות אחד בלבד (ולפעמים שניים) הינם ישראלים. כל זאת - תחת מכירת כרטיסי 'אל על'. הדבר בוצע תחילה בהסכמה עם טייסי אל על, ומתוך צורך לענות על הביקוש הגובר לטיסות בחודשי הקיץ - והופסק בחודש ספטמבר. זמן קצר לאחר מכן החליטה החברה, במקביל לסכסוך עם העובדים, להחכיר שוב מטוסים ספרדיים, ולטענת הטייסים שלא מתוך צורך ביצועי - אלא כחלק מהמאבק מול ועד הטייסים. בשבוע האחרון, כאמור, חלה עליית מדרגה במלחמת העולם הזו שבין הנהלת אל על לטייסים, כשהאחרונים נקטו בצעד אגרסיבי - ובחרו ליידע את הנוסעים על המתרחש באמצעות מכתב שהמתין להם בשער העלייה למטוס. תוכנו הגיע ל-Bizportal. תגובת הנהלת אל על בתחתית הכתבה.

"
נוסעים יקרים, בטיסה זו לא נזכה לברך אתכם.

בטיסה זו יטיסו אתכם טייסים זרים. טייסים שאנחנו לא מכירים. טייסים שאין לנו מושג על עברם ויכולותיהם. גם את השירות בטיסה תקבלו מצוות זר. צוות שאינו דובר עברית. לאור זאת, לא נותר לנו אלא לפנות אליכם בכתב לפני עלייתכם למטוס, ולהתנצל על הפגיעה המיותרת שאתם חווים.

אנו מאמינים שבחרתם לטוס ב"אל על" לא מעט בזכות הטייסים והדיילים הישראלים. בחרתם לטוס "אל על" בגלל הצוות הישראלי, בגלל התחזוקה הישראלית, בגלל המטוסים הבטוחים והמוגנים ביותר בעולם עליהם מתנוסס דגל ישראל. אנחנו יודעים שיכולתם לבחור לטוס עם חברות אחרות, אך בחרתם לטוס איתנו. על כך תודתנו.

אנחנו מצרים על החלטתה של הנהלת חברת "אל על" למנוע מכם את החוויה עליה שילמתם במיטב כספכם. אנו מבקשים להבהיר שיכולתם לטוס איתנו במטוסי "אל על" ועם צוותים ישראלים, ולקבל את רמת השירות והבטיחות להם התרגלתם.

אין שחר להשמצות המתפרסמות בתקשורת כנגד טייסי "אל על" . ברגעים אלה ממש טייסי ומטוסי אל על זמינים והיו שמחים לשרת אתכם בטיסה זו ובכל הטיסות האחרות. אתם טסים בחברה זרה אך ורק בשל החלטה מיותרת של ההנהלה לחסוך כסף על חשבונכם ולהטיס אתכם במטוסים זרים.

מאחלים לכם טיסה בטוחה,
טייסי אל על
"


את המכתב הפסיקו הטייסים לחלק, היות ונאמר להם שהם מסתכנים בהליכים משמעתיים.

תגובת חברת אל על לדברים: "חילוקי דעות עם הטייסים בוועד העובדים של אל על חייבו את החברה, על מנת שלא לפגוע בתדירות הטיסות ובנוסעים להפעיל לטיסות מסוימות מטוס חכור. הטייסים בטיסות אלה נבדקו ואושרו והם טייסים מקצועיים בעלי ניסיון רב שנים ומעל אלפי שעות טיסה בחברות תעופה אירופאיות מובילות. לצוות הדיילים מצטרף איש צוות של אל על, שירותי הקרקע ותהליך הבידוק הביטחוני בארץ ובעולם מתקיימים כנהוג בכל טיסות אל על.  אנו עושים מאמץ כביר על מנת לעמוד בלוח הטיסות אליו התחייבנו כלפי לקוחותינו, מתוך תקווה להשיב את הטיסות לפעילות במטוסי אל על בהקדם".

יש לציין כי פעולת ההחכרה אינה דבר רצוי לחברת תעופה: זה עולה לחברה יותר, פוגע בגאוותה, אבל זה הפתרון האפשרי היחיד מבחינתה - כשלא רוצים לבטל טיסות. כוונת אל על הייתה להוציא את זה לפועל כמוצא אחרון, כדי לא לפגוע בלקוחותיה. הדבר בא לתת פתרון למצוקה שנוצרה בגלל מחלוקות בתחום יחסי העבודה.

למרות השקט התעשייתי שעליו סוכם לאחר חתימה ההסכם, הטייסים דרשו לפצל טיסות – ודבר זה עולה כפול עבור חברת אל על. החברה ראתה שזה לא עניין מקרי, וזה פגע בפעילות השוטפת (כמו ביטול טיסות). נוצר מצב בו לא היו מספיק טייסים זמינים לטיסות, אז התחילו לחכור מטוסים, יחד עם הצוות שלהם - כדי למלא את החסר.  מבחינת החברה, ברגע שהתחילו שיבושים בפעילות, החברה ראתה שזה לא עניין מקרי, ומדובר בפגיעה בפעילות השוטפת - כך שפעולת החכירה הייתה נחוצה.

בשיחות שקיים Bizportal עם גורמים המעורבים הנושא, עולה כי המצב במטוסים החכורים  הוא שטייס אחד בלבד בטיסות הללו הינו בעל ניסיון רב - ותוך כדי הטיסה הוא 'מתדרך' את שאר הטייסים, המנוסים פחות. אחד הטייסים סיפר כך: "ביררנו והצלחנו להבין, שהטייסים האלה הם טייסים עם רשיון אבל אפס נסיון על המטוס הזה (בואינג 777). הם רחוקים מרחק מאוד גדול מהסטנדרטים המקובלים בחברות תעופה ישראליות: בביטחון, בהכשרה, בהדרכה, בכל פרמטר אפשרי. יש טייס אחד עם ניסיון רב, והוא תוך כדי תנועה מסמיך ומדריך את שאר הטייסים באוויר". הטיסות הרלוונטיות הן בואינג 777  לניו-יורק, בואינג 767 לבוסטון, וכן מטוס נוסף, המשמש לתובלה. בהקשר זה, יש הטוענים כי במטוסי 'בואינג 777' נמצאים קברניטים בלבד, כך שבהכרח יש להם שעות טיסה רבות; ג"א).

נדגיש כי נושא הבטחון במטוסים מתבצע כולו על ידי אל על, אך לפי מקורות שונים, מערכות בטחוניות שנמצאות על המטוסים המקוריים של אל על - לא תמיד נמצאות על המטוסים החכורים: יו"ר ועד הטייסים של אל על אמר כך בעניין זה: "המטוסים שלנו (של אל על) הם הכי מוגנים בעולם – המטוסים החכורים אינם כאלה".

צוק ניר, יו"ר ועד הטייסים באל על, מספר בשיחה עם Bizportal על תחושותיו והשתלשלות האירועים: "מורת הרוח היא דווקא של הלקוחות שלנו ולא של הטייסים. אנחנו חוששים לעתיד החברה. נוסע לא צריך לבוא לאל על בשביל טייסים ספרדים, זו לא סוכנות נסיעות. הוא רוצה את המטוסים של אל על, יחד עם הצוותים, הטייסים והבטיחות של אל על. זו פעם ראשונה אי פעם שנחכרים מטוסים זרים, כשהמטרה המוצהרת היא להרגיז את הטייסים (הכוונה לחכירות שהחלו בנובמבר). זה דבר שנאמר לא פעם אחת. החברה טועה פעמיים: ראשית, זה לא מרגיז אותנו, אנחנו פשוט דואגים לעתיד החברה. שנית, מי שנפגע הם הנוסעים שלנו".



ניר מספר כי הטייסים עובדים בהסכם שבסיסו נחתם ב-1982: "ההסכם מותאם לפחות שעות טיסה ופחות טיסות. הבעיה שיש בו היא המינימום מנוחה שמוגדר בין טיסות ארוכות: הטייסים נאצלים להישאר בחו"ל לאחר טיסות ארוכות, מה שגם באופן אישי לא נוח (רצון להיות בבית עם המשפחה), וגם לחברה זה פחות טוב מבחינת זמינות הטייסים. החברה צריכה את הזמינות שלנו – והמנוחה הזו מפריעה לכולם".

"החל מ-2008 הוסיפו להסכם העבודה סעיף 'קיצור השהייה בצפון אמריקה', אבל הפרק הזה נמחק בהסכם החדש, כך שזה פשוט לא אותו הסכם. טיסות לצפון אמריקה חזרו להיות מתוכננות עם שהייה ארוכה, ללא פיצוי לטייסים – וללא זמינות לחברה. חשוב לי להדגיש: העובדים לא שובתים, זה הסכם העבודה שהשתנה. נוח להאשים את הטייסים, אך זה לא המצב".

לגבי חכירת המטוסים הספרדים, חוזר ניר וטוען כי במטוס בואינג 777 לקחו טייסים ספרדים חדשים עם נסיון מועט: "טסו לארץ ממדריד, תוך כדי שהם לומדים את המטוס. המטוס מוטס לפי החוק הספרדי ולא הישראלי - רשות התעופה שלנו לא בודקת את הטייסים, והם לא אחראים על ההכשרה שלהם. מי שקונה כרטיס באל על כנראה רוצה את הצוותים הישראלים – והוא לא מקבל אותם. כרגע, הנקודה החשובה והבעייתית היא שיש טייסים ומטוסים שממתינים על הקרקע - כך שזו לא חכירה נחוצה מבחינה מבצעית".

ניר מספר כי היה סיכום עם החברה לפני כשבועיים על הדרך לבטל את הטיסות החכורות האלו – אך "לצערי אנחנו עמדנו בהתחייבויות, וההנהלה לא ביטלה אותן, ללא סיבה".

טייסים מסרו ל-Bizportal בעילום שם שוב ושוב כי הם מרגישים שההנהלה מנסה לכופף אותם ולפגוע בהם: "אל על ממשיכה לאיים כי תביא מטוסים חכורים נוספים  כדי לקחת לנו את העבודה". אחד מהם סיפר כי "זה סוג של מלכוד 22.  אילו ההנהלה הייתה מגיעה להסכמים, הלחץ היה יורד. אפשר היה לתכנן את הצוותים בצורה יעילה יותר. ההנהלה מוכנה להוציא הרבה יותר כסף בפועל במאבק בנו – רק כדי לא לתת לנו את ההסכם: הסכם הגישור היה עולה לה רבע ממה שהיא שילמה. הם מוכנים לשלם מיליונים כדי לא להיתפס כאלה שנכנעו".

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

41 תגובות ב-36 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
36 אורן 25/01/2016 21:22 טסתי במטוס החכור לבוסטון
מטוס מזוויע. היה שייך לחברת LOT הפולנית שלא עדכנה את פנים המטוס במשך שנים. כיסאות מרופטת ולא נוחות, אין טלוויזיות אישיות אלא מקרן ישן בקצה המטוס, וצוות ספרדי שלא אכפת לו. חוויה לא נעימה, בטח לא הכי בבית בעולם
35 ליאונרדו דה סנטיאגו 25/01/2016 16:31 אולי זה הזמן לטוס אל על. נרווח את המושבים! (ל"ת)
34 גדי 25/01/2016 14:53 אני לא טס אלעל בגלל הצוות הישראלי הגרוע
אולי עכשיו אני אתחיל לטוס איתם
33 hguy 25/01/2016 12:16 כשהיה נוח להם וחכרו מטוסים זרים אז היה בסדר. (ל"ת)
32 YL 25/01/2016 10:17 מעניין כמה רשיונות טייס מזויפים בתוקף יש טייסים הזרים?
מי רוצה לטוס עם טייס פולני בשרות ספרד***בעל דרכון ארופאי** השמים מלאים ב שכאלה אבל מה שחשוב ל בעלי אל על זה לא בטחון הנוסעים אלא כיס מלא$$
31 טייח 25/01/2016 10:06 הטובים לטייח והטובות לטייחים (ל"ת)
30 אלונה 25/01/2016 08:07 אני דיילת באלעל
לכל המשמיצים למיניהם!! הטייסים שלנו בוגרי חיל האוויר מאומנים לבטיחות ולרמת טיסה הגבוהה בעולם. הם אומנו לקרבות ולתוצאות ולתת מקסימיום ונאלצים מדי יום ביומו להתעסק עם חוזים הסכמים ועם מטומטמים שמגיבים לכתבות בלי שקמו מהכורסא. תתביישו לכם!תנסו אתם פעם אחת לטוס בלילה 12 שעות רצופות ולשמור על 450 נוסעים. תנסו אתם לעזוב את הילדים 5 ימים בכל שבוע. כמה קל להשמיץ. כמה קשה לבדוק את העובדות
יוד 25/01/2016 16:56 שטויות...
חלק גדול מהטייסים שהוסמכו באל על ב 20 השנה האחרונות, לא היו בחיל האויר, ובדרך כלל, ביחוד בקורסים האחרונים, הם ברמה גבוהה יותר מבוגרי ח"א שבאים לאל על.
דיאגו 25/01/2016 09:54 צר לי אלונה , קשה לי להסכים איתך
את צריכה להבין , טייסים בארצות הברית ( במיוחד בטיסות הפנים ) הם לא יותר מנהגי אוטובוס , והם חפים מכל פוזה מתנשאת , אני מאמין שהם מרוויחים היטב , אבל הם לא מחזיקים מעצמם הסגן של אלוהים , למה באל על זה לא יכול להיות ככה ??
29 אחד 25/01/2016 07:57 כלכלה ימנית-עובדי קבלן- גם באויר (ל"ת)
28 עדי 25/01/2016 06:59 איזה גיבוב של שטויות. טייסי אל על קפיטליסטים חזיריים
מרוויחים משכורות מוטרפות וכרגיל דואגים רק לעצמם לעוד ועוד. בואו נשמעת קצת טייסים של חברות אחרות. אולי זה יתן לנו משהו. והמשפט האלמותי ״בטיסה זו לא נזכה לברך אתכם״. ממתי אכפת להם ממישהו מלבד עצמם? חבורה מגעילה!
27 קליין יורם 25/01/2016 05:04 התנהגות הטייסים
מבלי לדעת בדיוק את גובה שכרכם ,אני משוכנע שאתם מרוויחים מעל המשכורת הממוצעת במשק.ההתנהגות שלכם מחפירה ואתם רוצים לנצל את האיום של טייסים זרים וצוותים זרים.הדבר היחיד שאתם מונעים מאיתנו הנוסעים את מערכות הבטחון שמותקנים במטוסי אלעל שזה בטח לא בזכותכם והרבה נוסעים ישראלים ואחרים טסים באל על בגלל הסיבה הזאת ולא בגללכם .האם אתם יודעים איזה אחוז אתם מהווים מ טייסי העולם,כלום .תחשבו עוד פעם על מעשיכם השערורייתיים היות ואתם נלחמים כבר אפילו לא על השמנת .
26 ישראל ישראלי 25/01/2016 03:11 שני צדדים מפגרים
במקום לשתוק ולהרוויח כשהנפט זול כל כך שני הצדדים מפסידים תזכרו תמיד כששניים רבים יבוא שלישי ויקח לכם את הנוסעים
25 נוסע מתמיד -פלטינום 25/01/2016 01:12 אני שוקל ברצינות להפסיק לטוס באל על . פשוט מסוכן
גם מטוסים ישנים בני 30 שנה וגם טייסים לא שלנו ???? כנראה שהמנכ"ל אידיוט מושלם.
24 ע. ויצמן 24/01/2016 22:32 טייסי אל-על הכי סנובים בעולם
חזירות לשמה
23 רמי בובלינסקי 24/01/2016 22:25 פחד מוות מה שקורה פה במדינה
דוקרים ברחובות, ועכשיו גם לא בטוח לטוס מדינת משטרה משטרת המחשבות נחנקנו
22 אלקין 24/01/2016 21:15 הפסיקו להפחיד אותנו . בגלל המשכורות המאוד גבוהות של
הטייסים באל על , מחירי הכרטיסים גבוהים ביותר , למה מה , הטייסים האירופאים פחות טובים מכם ?? הפסיקו להיות חזירים תסתפקות במשכורת צנועה יותר שהיא יפה ביותר גם ככה , והאמינו לי , כל הישראלים יטוסו רק אלעל
21 תפרן 24/01/2016 21:05 היוהרה הישראלית המוכרת והדוחה.מדוע טייסנו ודיילנו המופלאים
סבורים שהם טובים יותר מצוותים אחרים ? בזכות השחצנות שלהם? בזלזול שלהם לעתים מזומנות בנוסעים ? בחברמניות הסלקטיבית שלהם כלפי נוסעים כאלו ואחרים ?
20 שמואל 24/01/2016 20:51 רעיון מצוין! (ל"ת)
19 צביצ 24/01/2016 20:30 הלאמנות דל מנהל חברה מפוקפקת כמו הגינותו.
לאומנות פשיסטית. ביבי מוכן ליבא רפאים. יהודים נושאים ברכב גרצני. תדחפן את הלאומנות לחור ממנו יוצרים המנהלים.
18 אבי 24/01/2016 19:56 הפקרות
איך יתכן בחברה נורמאלית שהעובדים (טיסים)מסיתים נגד החברה(הנהלה),איפוא ההנהלה,ההיסתדרות,ובעלי המניות,פשוט לא יאומן.
17 srshen 24/01/2016 19:28 טיסה במטוס חכור
חזרנו מניו-יורק ים מטוס ספרדי חכור במחלקת עסקים. טסנו במחלקות עסקים טובות יותר. הגישו אוכל זוועה. פיתה קרה וקשה כמו אבן. השירות לא תאם מחלקת עסקים. מציע לכל מי שמועבר למטוס חכור לבקש לעבור חברה. ש.חן
16 ירון 24/01/2016 18:52 התנהגות טייסי אל-על - חרפה
נא לפרסם את תנאי העבודה של טייסי אל-על כך שכולם יידעו כמה משתכרים ועל כמה שעות עבודה בפועל. מאבקם המילטנטי מחפיר ומבייש אותם בראש ובראשונה. הנהלת אל על חזק ואמץ ואל תיכנעו להתנהגות מבישה זו. אין חשש,אף אחד מהטייסים לא יתפטר גם אם תקצצו קצת בתנאים שלהם.
15 לא טס אל על 24/01/2016 18:34 לפני שנה וחצי הטייס המהולל הישראלי התעלף בטיסה!
לפני שנה וחצי טייס ישראלי שהגיע לעבודה , בלי שגילה שהוא חולה, התעלף תוך כדי טיסה. כמובן, נחיתת חירום עם טייס אחד בלבד והיתקעות של 10 שעות בשדה זר. (עד שהביאו טייסים מחליפים ועוד..). הטייסים והחברה אפילו לא התנצלו.. מאז אני לא טס אל על!!!!!!
14 על חשבוננו 24/01/2016 18:08 לסגור את אל על. עוד חברה מיותרת לסידור עבודה ל"חברים" (ל"ת)
13 טייסוס 24/01/2016 17:02 ניגוד בדברי הטייסים
כתוב במכתב: " טייסים שאנחנו לא מכירים. טייסים שאין לנו מושג על עברם ויכולותיהם " ואז נאמר שצורה אנונימית ש: " אחד הטייסים סיפר כך: "ביררנו והצלחנו להבין, שהטייסים האלה הם טייסים עם רשיון אבל אפס נסיון " אם כן משהו פה לא מסתדר... האם הם מכירים או לא מכירים את הטייסים הזרים? האם הם משקרים לכתב או לציבור הנוסעים? הם לדעתם איכות הרגולטור האירופאי נחות ממקבילו הישראלי?? משהו פה לא מסתדר
12 ישראלי מתוסכל 24/01/2016 16:38 פתרון פשוט !!
אני לא יודע מי צודק, אך אם שני הצדדים לא מסוגלים לפתור את הבעיות ביניהם, הפתרון : שמים פתוחים : לא חסר חברות שטסות מישראל ולישראל
11 דדי 24/01/2016 15:51 חבל
שאין אפשרות לעשות את אותו הדבר עם עובדי הנמלים וחברת החשמל
10 אזרח מודאג 24/01/2016 15:40 אם אני משלם על טיסת אל על
ומקבל צוות ומטוס חכור,אני בחיים לא קונה יותר כרטיס לאל על !!
גידי 24/01/2016 17:55 בלח טובות (ל"ת)
9 דונטלו 24/01/2016 15:39 יש סקנדל בעיר
שנים אני כבר לא טס עם החברה הזאת, לאוכל שלהם יש טעם של תחמיץ.
8 הרשל׳ה 24/01/2016 15:35 כתבה מרתקת
עוד סיפור על חזירות ישראלית, לא הפעם הראשונה וכנראה גם לא הפעם האחרונה שנשמע סיפור כזה.
7 דודי 24/01/2016 15:12 משמע - אל על מתייעלת וזה חיובי (ל"ת)
6 חזירות בשמיים 24/01/2016 14:58 חזירות בשמיים .
חברת אל על הייתה צריכה להוריד מחירי הטיסה ב 20 % !!!!! אך היא מעדיפה לנהוג בחזירות והטייסים רוצים לקחת חלק בחגיגה. ירידת מחירי הדלק חייבת להתבטא בירידת מחירי הטיסה . אפוא הרגולטור ???? כאשר עלה מחיר הדלק נדרשנו לשלם תוספת , עכשיו כשהם ירדו , קל להם לשכח את הנוסעים . איפוא הרגולטור ?????????????
5 נוסטרו מן 24/01/2016 14:56 זה בטוח לא יעשה טוב למנייה אווץ
מחר הנפט יעלה לכיוון 33 וגם זה לא יתרום אווץ נוסיף שמחיר המנייה מנופח אווץ פעם שלישית גלידה אבל בקור הזה מי ירצה גלידה (:
4 ישראלי 24/01/2016 14:51 עושה רושם שהמניה תרד בתקופה הקרובה.
מאבק בין ההנהלה לטייסים בטח לא עושה טוב לחברה, בפרט שמוציאים כסף רב על החכרת מטוסים שלא לצורך. לא יודע מי צודק במאבק אבל זה אמור להרע לחברה. האם ימשיכו בשיבושי טיסות (הטייסים נהיים חולים במצבים כאלה...)
3 יוסף 24/01/2016 14:49 הטייסים
בחול טייס הוא מקצוע ככל מקצוע אחר והיחס אליהם איננו מיוחד כמו בארץ. האם בימינו אלה עדיין טבועה האמרה "הטובים לטייס"? מדוע ינתנו פריבילגיות מיוחדות לטייסים ולא לנהגי אוטובוסים?
2 ירושלמי 24/01/2016 14:43 ללא ספק אל על אחת החברות הגרועות בעולם
צי מטוסים ישן ומתפרק, שירות חרפה, אוכל שהוא סכנה לקיבה, דיילות חמוצות מזג ומחיר .. אסטרונומי! לכל הפראיירים - מחלקת תיירים בלופטהנזה היא כמו עסקים באל על.. מי שמנסה חברה נורמאלית אחרת לא חוזר לעולם לאל על..
תל אביבי 24/01/2016 18:04 טעות
אני דווקא שמעתי שהעסקים בלופטנזה זה כמו התיירים באלעל. בלי קשר גם הטייסים וגם ההנהלה חזירים והרגולטור חייב להרגיע את כולם ולייצר תחרות. את האוכל והשירות באל על אני דווקא די אוהב.
1 דייל במטוס ריסוס 24/01/2016 14:31 טייסי אלעל צודקים (ל"ת)
יוסי 24/01/2016 15:01 הדרכה
ההדרכה של הטייסים האירופיים וביניהם הספרדים היא ברמת דרישות של EASA. מחמירה.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש
כל הזכויות שמורות לחברת ביזפורטל בע"מ מקבוצת קו מנחה © |תנאי שימוש | לאתר אקטיבטרייל
לחץ לביטול הצגת המידע המורחב על מדד/נייר בבר המדדים, לחיצה נוספת תשיב את המידע.