10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

08:10 טאואר חוזרת עם פער שלילי של 2.3%

08:10 טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.2%

22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

נעילה חיובית בת"א: המעו"ף עלה 0.45%, ת"א 75 טס 1.1%, טאואר ואופקו זינקו

דראגי שלח את הבורסה לעליות שערים: בזק דווקא ירדה 3%, אופקו תיקנה את הקריסה של אתמול
 |  99
לקראת סופ"ש
Share
סגירת שבוע בירוק: המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר האחרון בשבוע בירוק, בעיקר הודות לדברי מריו דראגי, נגיד ה-ECB כי הבנק ישקול נקיטת צעדים נוספים לטיפול במשבר הכלכלי. המדדים בת"א שנסחרו בתחילת היום בירידות, עברו ברובם לעליות שערים, ונחלשו מעט בסיום: מדד המעו"ף עלה 0.45%, מדד ת"א 75 בלט לטובה עם זינוק של 1.1%, ומדד הבנקים המשיך במגמה השלילית, וירד 0.4%. עבור המעו"ף, מדובר בתיקון קל לעומת אתמול, אז נפל המדד 2% והשלים מפולת של 17% מאז יולי האחרון.


נציין כי לאחר הסגירה בת"א יתפרסם נתון מלאי הנפט בארה"ב - שעשוי לטלטל את השווקים במידה והמלאי העדכני יהיה גבוה מהצפוי, מה שיוריד את מחיר הנפט (בשבוע שעבר הדו"ח שלח את הנאסד"ק לצלילה של כ-3%)

מדד ת"א 35 (-0.37%) מדד ת"א 35 1,414.69 -0.37% 11:25 24/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,419.9 פתיחה:1,416.88 גבוה:1,417.7 נמוך:1,414.5 תמורה:93,159,600 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (-0.22%) מדד ת"א 90 1,052.81 -0.22% 11:25 24/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,055.13 פתיחה:1,055.15 גבוה:1,056.77 נמוך:1,052.78 תמורה:31,531,185 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א בנקים-5 (+1.1%) מדד ת"א בנקים-5 1,803.23 +1.1% 11:25 24/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,783.65 פתיחה:1,803.39 גבוה:1,806.51 נמוך:1,799.64 תמורה:32,823,696 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים מחזור המסחר, כולל פקיעת האופציות השבועיות, ננעל על 1.76מיליארד שקל.היום בלטו מספר מניות לטובה, בהן אופקו הלת' (+9.08%) אופקו הלת' 2,319 +9.08% 11:01 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אופקו הלת´ בסיס:2,126 פתיחה:2,325 גבוה:2,325 נמוך:2,301 תמורה:4,581,718 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שזינקה 7.1% אחרי שנפלה אתמול כמעט 11%, טבע (-1.53%) טבע 5,987 -1.53% 11:03 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:6,080 פתיחה:6,010 גבוה:6,015 נמוך:5,980 תמורה:4,989,204 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שעלתה 1% במחזור הגובה בבורסה, בעיקר בשל פערי ארביטראז'. נציין גם את מניית טאואר (-2.15%) טאואר 10,460 -2.15% 11:03 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טאואר בסיס:10,690 פתיחה:10,500 גבוה:10,500 נמוך:10,410 תמורה:3,564,665 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שנצבעה בירוק, ועלתה 6.7% אחרי שנפלה אתמול 5.3%. בזק (+1.28%) בזק 523.8 +1.28% 11:05 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בזק בסיס:517.2 פתיחה:519.8 גבוה:528 נמוך:519.8 תמורה:5,062,413 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות בלטה לרעה, ונפלה 3% במחזור השני בגובהו בבורסה.

אתמול צלל המעו"ף 2%, השלים נפילה של 17% מהשיא שנרשם ב-בסוף יולי האחרון ונפל לשפל מאז אוקטובר 2014.  





דו"ח מלאי הנפט של ה-API פורסם הלילה והצביע על גידול משמעות בהיצע הנפט - ומכאן מחירו ממשיך לרדת. הערב, בשע 18:00 (שעון ישראל) יפורסם בארה"ב נתון מלאי הנפט גולמי - ותגובות השווקים עשויות להיות חריפות.

היום יתכנס ה-ECB להחלטת הריבית בגוש היורו, והסוחרים ימתינו לדבריו של מריו דראגי לאחר מכן. ההשפעה על מטבע האירו עשויה להיות מהותית, וכמוה גם ההשפעה על השווקים - במידה ותצאנה הצהרות לגבי תכנית הרחבה כמותית נוספת - כעת, או בחודש מארס.

מניות במרכז:

אופקו הלת' (+9.08%) אופקו הלת' 2,319 +9.08% 11:01 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אופקו הלת´ בסיס:2,126 פתיחה:2,325 גבוה:2,325 נמוך:2,301 תמורה:4,581,718 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שצללה אתמול כמעט 11% תיקנה מעלה בחדות.

קדימהסטם (0%) קדימהסטם 171.7 0% 09:52 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי קדימהסטם בסיס:171.7 פתיחה:171.7 גבוה:171.7 נמוך:171.7 תמורה:1,858 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  עלתה במחזור ממוצע למניה, לאחר שדיווחה כי קיבלה אישור לפטנט בארה"ב לטכנולוגית החברה בתחום הטיפול בסוכרת.

קומפיוגן (+3.71%) קומפיוגן 1,285 +3.71% 10:47 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי קומפיוגן בסיס:1,239 פתיחה:1,295 גבוה:1,295 נמוך:1,285 תמורה:105,186 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שנפלה אתמול 7.5% תיקנה מעלה אף היא.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

99 תגובות ב-55 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
55 טאואר 23/01/2016 16:10 המניה ת יקפוץ עד לדוחות ל6500
אם השוק נרגע בשבועיים הקרובים הזדמנות גדולה בנייר לא להחמיץ הדוחות של טאואר חזקים מאוד הריבעון שבת שלום ושבוע טוב ומוצלח רק שהנפט יתייצב
54 הכריש 23/01/2016 03:21 כיטוב תרד לשער 45.2 נא לרשום.. (ל"ת)
53 התותח חזה את דראגי 22/01/2016 10:57 כשהכל היה על פנים - יום שלם לפני
וישבתי וחשבתי ביום חמישי , מה אני עושה ? אז החלטתי להפוך בחסות דראגי שוב את הקערה ולכתוב לכם קצת קולים ליום ראשון, אז ישבתי וחשבתי וכתבתי ורשמתי לכם קולים, תודה לתורמים ולדראגי, נ"ב אחזיק לנסדק אצבעות אבל לדעתי זה לא יעזור לו , נפילות בפתח.... הצילו......... כרגע החוזים אחוז וחצי למעלה אז זה חתיכת הימור , לא ? חחחחחחחחחחחחח
גם מבין 22/01/2016 11:48 אם כתבת קולים ביום חמישי מקווה שיש לך בטחונות
כי המעוף עד סוף השבוע 1860-1500
52 וטסאפ 22/01/2016 08:49 נפתחה קבוצה
כל מי שמעוניין להצטרף לקבוצה לשלוח מייל ל- kalkalaisrael16@gmail.com הקבוצה בנושא הכלכלה,כמובן בזמן אמת.מעולה לסוחר המתחיל.
51 ט 21/01/2016 22:08 ו
ב
50 רון 21/01/2016 18:29 כיטוב
לכל האופטימיסטים לגבי המנייה ,לא יעזור לכם כל יום תכתבו על פוטנציאל השוק ועל רכישות ומיזוגים עתידיים ותמשיכו לשכנע את עצמכם, כל יום תמצאו את המנייה בשער נמוך יותר, אתם כנראה לא מבינים את המשקיע האמריקאי שכל עוד לא הוגשה בקשה ל FDA לא יהי שום קשר עם אף חברה משום שהחברות משקיעות בחברות אחרות רק לאחר קבלת אישורים רגולטוריים, אז תמשיכו בשיכנוע העצמי הטיפשי שלכם ואני אחכה למנייה בשער נמוך בהרבה, להערכתי בשער 40, 42 אג', תראו אותה כעת בוול סטריט למרות העליות במניות הביומד היא מתרסקת כבר 5 אחוז... חחחחחח יש תמשיכי להתרסק כיטוב שלי !
49 יהשע 21/01/2016 18:06 שימו לב לנץ מלונות
שקט שקט, אפס מסחר אבל המניה הזו עומדת לפרוץ קדימה... הערכה ריאלית
48 כיטוב 21/01/2016 17:09 החוזה של Dexcel עם כיטוב:
משנת 2014, זה עשוי להתממש בקרוב כי שלב 3 הושלם: "In addition, in exchange for a right of first negotiation with regard to future global marketing rights for KIT-302 and for an option to negotiate the future commercial manufacture of KIT-302 Dexcel agreed to pay us $500,000 in two equal installments based on milestones during the development and manufacturing period (of which the first payment of $250,000 was made in May 2015 upon the attainment of the second development milestone)"...
47 בונוס וכיטוב 21/01/2016 16:33 מניות שיעשו אלפי אחוזים השנה לא לשכוח (ל"ת)
46 שוש 21/01/2016 16:16 ביו כתב אתמול להזהר מפוטים וצד'ק
כל הכבוד
45 טל 21/01/2016 15:55 רואים את הדקס? (ל"ת)
44 כיטוב 21/01/2016 14:53 כיטוב פארמה,מעניין לקרוא מה אמרה Dexcel(לינק)
http://www.bizportal.co.il/biomed/news/article/383433 כאמור שלב 3 כבר הושלם. בווווווווווווווווווווווווווווווווום.
43 רון 21/01/2016 14:28 כיטוב
כפי שציינתי כאן מספר פעמים המנייה הגיעה לשער 50 אג'. היא היתה מגיעה לשם גם ללא הנפילות בבורסות, אני צופה שתמשיך לרדת לשער 45 אג'
כיטוב חחח 21/01/2016 14:50 לרון, זה אתה שרושם בתגובה "בום",עכשיו הכל ברור
http://www.bizportal.co.il/biomed/news/article/383433
סוחר חכם קונה 21/01/2016 14:45 תקרא בבקשה הודעה 35,זה בערך מחיר המינימום שהיא עשוייה
להרכש ו.או להסחר והוא נכון להיום גבוה פי 10 בדיוק משווי השוק,מקווה שתהיה פה שזה יקרה,וסביר להניח שזה יקרה עוד השנה. הנייר לא יירד כי המזומן לבד גבוה משווי השוק(שזה לכשעצמו דבר נדיר מאד בחברות ביו),ולחברה אין יותר הוצאות. שלב 3 הסתיים בהצלחה נדירה.השילוב שלהם אפילו מפחית סיכונים של התרופה שנמכרת בכ 2 מיליארד דולר בשנה אחת.
כיטוב 21/01/2016 14:39 כל יום אתה כותה אותה הודעה מוזרה
ללא כל ביסוס.מעניין שבעלי העניין רכשו כ 5 מיליון מניות לפני חודש. הנסיון שלך לגרום להורת השער על מנת לרכוש בזול הוא פשוט מנפולציה זולה. המנייה ירדה כמו כל המניות הטובות שירדו במפולת אבל היא יכולה גם לעלות מאות אחוזים ברגע שתרכש בפרמייה פי כמה ממחירה או שתחתום הסכם להפצת המוצר שהשוק הפוטנציאלי שלו הוא מיליארדים. אם ל Celebrex יש רווח של 1.8 מיליארד דולר בשנה וכיטוב תקח ממנה רק 10% מזה, זה אומר, 180 מיליון דולר רווח בשנה. שולי רווח של 70% (יש לזכור כי לא יהיו כמעט הוצאות בשלב הייצור, מדובר בשתי תרופות מאושרות),יביאו את הרווח הנקי לכ 130 מיליון דולר בשנה זה שווה ערך ליותר מ 30 דולר למנייה (לעומת פחות מ 5 דולר נכון להיום)..יש לזכור גם כי לפי תוצאות שפורסומו שתי התרופות עובדות טוב יותר ביחד מאשר כל אחת לחוד זה אומר שווי השוק הפוטנציאלי עשוי להיות גבוה בהרבה מהנאמר למעלה. לדעתי נשמע בקרוב על הסכם עם חברה גדולה שתייצר את התרופה. החברה מתכוונת לצאת ממש לשוק בשנת 2017 שזה נחשב מהר מאד יחסית לחברות אחרות עם הודעת שלב 3 כזאת חיובית. לדעתי האישית, יש פה סיכון מעולה לרווח גדול שהסיכון ממש מינימלי,
42 גל 21/01/2016 13:56 באירופה עולים אצלנו מחפשים כיוון (ל"ת)
41 ד"ר ניר (איצ 100) 21/01/2016 13:10 אי שם על ציר הזמן מהיום ועד 31.12.2016.
יגיע מדד הDJIA לשער 6666.66 בסבירות 94.56%. לשער 4444.44 יגיע על ציר הזמן הנ"ל בסבירות 44.44%. (הרבה רביעיות גם בשער וגם באחוזים הוא מקרי לחלוטין. אין קשר לוגי)תודה ובהצלחה.
40 ? 21/01/2016 12:47 יחס אירו/דולר חיובי+0.15%,איך %ירידת אירו גבוה מ%ירידת$ (ל"ת)
39 מתעניין 21/01/2016 12:20 קבוצה בווצאפ
יש איזה קבוצה בווטצאפ שאפשר להתעדכן על הכלכלה?
רעיון מגניב. 21/01/2016 15:44 אפשר ליזום דבר כזה.
מעוניין?
ציון 21/01/2016 17:09 מצויין
לעשות קבוצה
אני גם מעוניין 21/01/2016 22:08 מעוניין
יפה תותחים
ווטסאפ 22/01/2016 08:47 נפתחת קבוצה בווטסאפ
כל מי שמעוניין להצטרף לקבוצה לשלוח מייל ל- kalkalaisrael16@gmail.com הקבוצה בנושא הכלכלה,כמובן בזמן אמת.
38 השוק 21/01/2016 12:11 אוברסולד...חוזרים ל 1472 במעוף עד יום ראשון ומעלה (ל"ת)
37 בווווווווווווווווווו 21/01/2016 12:06 אירופה עולה יפה עד 0.9% עלייה
ווארן באפט מהמר על תחתית לנפט הגדיל ב 600 מיליו דןלר אחזקות בנפט
מוטי 21/01/2016 13:52 איפה הלינק?
או שאתה עוד אחד מיני רבות שמזבל ת' מוח.
צדוק 21/01/2016 17:31 כתבה בנושא בביזפורטל אתמול או שלשום ל (ל"ת)
36 דוק 21/01/2016 12:00 ישראמקו בעליות הקידוח החדש מתקרב בהצלחה
התגלית הגדולה של הגז בעשור
35 כיטוב 22.5$ מחיר יעד 21/01/2016 11:59 Kitov Pharmaceuticals: An Underfollowed Gem
כמעט פי 10 מהשער הכחי בארה"ב: http://seekingalpha.com/article/3788486-kitov-pharmaceuticals-an-underfollowed-gem
34 אזרח 21/01/2016 11:57 מודיעין תהיה סיפור השנה
שווי בדיחה פונטציאל עצום בהצלחה
33 השוק 21/01/2016 11:40 אירופה חזרה לעליות
טמבל מי שלא קונה בשערים האלה
מוטי 21/01/2016 13:57 בדיוק טמבלים כמוך חסרים להם עכשיו מאווווד (ל"ת)
32 כיטוב 21/01/2016 11:36 כיטוב-חכו שנראה הסכם להפצת התרופה ואז
תבכו שלא רכשתם בשווי שוק של מתחת ל 10 מיליון.לדעתי זה עניין של זמן קצר.Dexcel הולכים איתם צמוד משנת 2014 ומומלץ לקרוא את ההסכם שלהם. הם הצהירו בעבר שלאחר שיושלם שלב 3(הושלם בהצלחה) הם ישקלו בחיוב לשלב את התרופה יחד עם מוצרי החברה. אופצייה נוספת היא רכישה על ידי חברת פארמה גדולה,לדעתי החברה מכוונת לרכישה,לכן הנפיקה בארה"ב ולכן הציגה לפני שבועיים בכנס חשוב בארה"ב. מי שעוקב אחרי חברות ביו בארה"ב, אין היום חברה שעברה שלב 3 שלא נדרשת ליותר נסויים ונסחרת ב 10 מיליון, הרבה חברות ביו בשלב 3 שעיין נותר להם שלב 3 נוסף נסחרות פי 10 ואפילו פי 20 ממנה. לא סתם בעלי עניין הסתערו עליה לפני חודש.הכל במאיה. כמובן שזו דעה אישית בלבד ואין לראות בה משום המלצה כלשהיא.
כיטוב 21/01/2016 11:45 איו שום סיכוי שבעולם שאתן למישהו במחיר הזה
הפוטנציאל בשקט יכול להיות קפיצה סגנון מודיעין עוד השנה כי החברה מתכננת לצאת לשוק בתחילת 2017,זה אומר אין לה יותר הוצאות. זה אומר, שחברות גדולות ישקלו האם לשים עכשיו 100-מיליון בשביל סיוכי.סיכון של מיליארד דולר או לחכות לאישור FDAשהוא דיי וודאי כי ה-FDA אישר כבר את התהליך וקבע שאין צורך בשלב 3 נוסף.
31 משקיע 21/01/2016 11:29 מודיעין הולכת להיות הסיפור הבא!
מי שלא יקנה עכשיו ישלם מחיר הרבה הרבה יותר גבוהה בעתיד הקרוב
אור174 21/01/2016 12:05 הולכת להיות הסיפור העצוב הבא (ל"ת)
30 ביו 21/01/2016 11:24 תבינו הכל התחתית.הדקס יורד 0.2% השווקים יתייצבו בקרוב (ל"ת)
29 אפי 21/01/2016 11:13 בהצלחה למודיעין התגלית משגעת בדרך למהפכה
יש משהו מתבשל שם
הלנה 21/01/2016 11:51 מודיעין יחד עם רציו בדרך הבטוחה לנקודה אחת (ל"ת)
28 עדי 21/01/2016 11:11 בונוס
לקראת הודעה?
27 אחד שמבין 21/01/2016 11:04 איפה המקורב של הגז?
לפני כמה ימים הייתה תגובה של בחור שטען שהוא מקורב ואמר שיהיו חדשות טובות ללויתן. שני דברים א הגילוי של מודיעין לא קשור ללויתן וזה לא חדשות טובות ללויתן מניות לויתן אפילו ירדו וב מחיר הנפט כרגע כלכך נמוך ששום דבר לא יכול לאותת לטובה לגז ואם אתה מקורב אז יעלו אותך אבל בנתיים אתה טועה ולא פלא שקיבלת דיסלייק
יקירי אני כאן 21/01/2016 12:36 כאן ורואה,[אכן מקורב למישהו ] ותזכור טוב יקירי את דבריי
כל גילוי ,אבל כל גילוי נוסף של גז בישראל מצויין מצויין !!לליויתן.מדוע?כי המתנגדים ליצוא אמרו שהגז יגמר מהר,כך שכל מציאת גז נוסף מצויין לליויתן ביצוא שלו.בנוסף אני אישית קונה מניות ליויתו ובמיוחד רציו גם בימים אלו ולא מתרגש מהירידות מדוע? כי זה מצב מאד פוליטי ולא ,לא כלכלי !! אף אחד לא ישאיר גז במיליארדים באדמה חשוב מאד לתעשייה שלנו.בנוסף רע מאד לאיכות הסביבה בעולם כולו ורק עיניין של זמן שמחירו יעלה.ולסיום יותר מידיי כלכלות כמו סעודיה ארה"ב כוות ווצואלה ורוסיה כמובן מפסידות מאד ממחיר גז נמוך.מחירו יעלה!!זו לא אומר שאני ממליץ לקנות [אני אישית לא מפחד וקונה]רק תיזכור שיהיו בשורות טובות
יקירי אני כאן 21/01/2016 12:34 כאן ורואה,[אכן מקורב למישהו ] ותזכור טוב יקירי את דבריי
כל גילוי ,אבל כל גילוי נוסף של גז בישראל מצויין מצויין !!לליויתן.מדוע?כי המתנגדים ליצוא אמרו שהגז יגמר מהר,כך שכל מציאת גז נוסף מצויין לליויתן ביצוא שלו.בנוסף אני אישית קונה מניות ליויתו ובמיוחד רציו גם בימים אלו ולא מתרגש מהירידות מדוע? כי זה מצב מאד פוליטי ולא ,לא כלכלי !! אף אחד לא ישאיר גז במיליארדים באדמה חשוב מאד לתעשייה שלנו.בנוסף רע מאד לאיכות הסביבה בעולם כולו ורק עיניין של זמן שמחירו יעלה.ולסיום יותר מידיי כלכלות כמו סעודיה ארה"ב כוות ווצואלה ורוסיה כמובן מפסידות מאד ממחיר גז נמוך.מחירו יעלה!!זו לא אומר שאני ממליץ לקנות [אני אישית לא מפחד וקונה]רק תיזכור שיהיו בשורות טובות
26 תשובה 21/01/2016 11:01 וו טי פי ממשיכה לעלות יפה גם היום בדרך ל40 אג
אמרתי לכם פה לפני יומיים והנה מניה ממשיכה לעלות.
25 צוללן 21/01/2016 10:57 הכל ממשיך לרדת והנפט בדרך ל 20$ (ל"ת)
24 אנונימי 21/01/2016 10:52 כיטוב
כיטוב הולכת להמריא בקרוב אני מאמין גדול של החברה אתם תראו..דיברתי עם ההנהלה וביקרתי שם והתרשמתי מאוד לטובה על העתיד הוורוד המתוכנן..
23 בני 21/01/2016 10:17 תשנו כבר את הכותרת הראשית! (ל"ת)
22 כיטוב 21/01/2016 10:09 בעלי עניין
לכל המאמינים. אתמול בשני בעלי עניין מכרו חבילה גדולה של כיטוב!!!
ביו 21/01/2016 11:27 כיטוב. בעלי עניין כמעט הכפילו אחזקות בחודש דצמבר.
אחד מהם רכש יותר ממיליון מניות מעל 60(הכפיל אחזקות), השני רוייכמן שיר רכש כמעט 4 מיליון מניות!!!
אנונימי 21/01/2016 10:53 כיטוב
אל תשקר http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=1015698 זה התאמה של החזקות זה לא מכירה
אנונימי 21/01/2016 10:48 http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=10156
זה התאמה של החזקות זה לא קשור למכירה של בעלי העניין..אני עדיין מאמין גדול מאוד בכיטוב
אחד שמבין 21/01/2016 10:42 איפה אתה רואה את זה
למה אתה אומר סתם...החברה נסחרת מתחת לשווי המזומנים שלה והולכת להמריא לגבהים שלא נראו כאן הרבה זמן.. איפה אתה רואה שבעלי עניין מכרו את כיטוב?
כיטוב 21/01/2016 12:58 בעלי עניין
http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=1015780
21 דוב מנמנם 21/01/2016 09:47 הירידות המהותיות עוד לא החלו
כל מה שקורה כרגע הוא בקושי קצה הקרחון של מה שצפוי בחצי השני של 2016. ומדובר על סערה עולמית, הכדור כבר החל להתגלגל אבל רק מעטים שמים לב
20 מוחמד 21/01/2016 09:18 אני לא נביא,....,רוצים הימור צלי
נפתכ גבועה סוף היום יותר גבועה רהשון-שני נמוח מהפתיכה של היום שלישי יפתך נמוח בהמשך יתקן חמישי אנחנו 1400-
19 אילנה 21/01/2016 09:18 אלביט הדמיה
לשער 400.
18 זיו 21/01/2016 09:10 לצערי חוזים אדומים, אין סיכוי לעליות..עד הצהריים אדום (ל"ת)
17 להיט 2016 21/01/2016 09:09 סיבובים
סיבובים זה המלך ..... יש להתנהג בזהירות וסבלנות .......... כל מלפפון פוגע .....חזיר קטן אוכל הרבה חזיר גדול אוכלים אותו ..... כבש קטן נשחט במקרה זה עדיף להיות כבשה ... סיבובים השמים מחייכים סיבובים ...:()
חוכמולוג 21/01/2016 11:22 הא? ספר לנו כמה אתה מרוויח בסיבובים.
אתה מסוגל להצליח בסיבובים רק אם אתה שולט הנייר או בחברה בצורה זאת או אחרת. והכל רק בצורה חוקית לחלוטין.
16 מפחד 21/01/2016 08:52 אתמול בחול תיקון ? זה הדבש שבמלכודת
תיקון כזה והקריסה במזרח, צריך להיות שמשון הגיבור כדי לקנות מניות , כי ברור לי לחלוטין שאנו בפתח של הקריסה, לכן בבוקר הזדמנות לצאת כי שחקני המעוף ינסו לתמוך בשוק בגלל הפקיעה , אחר כך הכול יקרוס
15 אחד שמבין 21/01/2016 08:36 פוטים מתפרקים הבוקר (ל"ת)
14 ממשלת מטומטמים 21/01/2016 08:33 איפה ראש הממשלה ?איפה שר האוצר,שר הכלכלה? איפה
תשובה איפה נגיד בנק ישראל????????????????? מה יהיה עם ליויתן ???????כל הטינופות שותקים ואנחנו המשקיעים מפסידים.ביזפורטל רוצים כתבה בעניין !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אזרח שעשה הרבה 21/01/2016 11:18 למען המדינה והיא גמלה לו פי 10.
אני לא שייך לאוהדי מפלגת השלטון. אך. ראש הממשלה ושריו מנווטים אותנו בצורה מופלאה ןזאת יחד עם בעיות יחודיות שאין לאף מדינה אחרת בעולם. אני מניח שביזפורטל לא יענו או יתיחסו לבעיותיך ולא בגלל הבנתם בקורה בלוייתן. אלא בגלל פיך המזוהם שמכנה את מנהיגינו טינופות. ואם אתה מופסד זה בגלל שאתה חסר מזל או אידיוט. ועוד בקשר לליכלוך פיך. אנו אוספים מידי פעם זבלים כמוך ויש לנו הסכם עם כמה מדינות שאנו משנעים אותם לשם. הפעם היעד הוא צפון קוריאה. ושם קים ג'ונג און יטפל בך בכפפות משי ויעשה הכל לפי בקשתנו לאט לאט אבל באכזריות שדעא"ש אפילו לא יודעים שקיימת כזאת.
13 רדהיל חזרה עם פער 21/01/2016 08:24 חיובי של 3.92% הצלחות שער 401 (ל"ת)
12 השטן 21/01/2016 08:22 מלכודת
היום אדום חזק העליות שהיו אתמול בסוף היום בוול סטריט יהפכו היום לירידות קשות...
השטן? 21/01/2016 11:08 אהלן אחת ש. תפסתי אותך על חם.
למה שינית שמך? כי בשם והזהות הקודמת האכלת אותנו קש?
11 עוקב אחרי הזקן 21/01/2016 08:21 יש סיכוי לתיקון טכני למעלה
מי שהופתע מהירידות האחרונות זו בעיתו משום שלא הקשיב בזמן למורי ורבי הזקן חכם. מאידך כמו שטענתי כבר בתחילת השבוע, לסוחרים מבינכם, שיש להמתין ולראות אם רמת הסנופי מחזיקה סביב 1860. ואכן אתמול הסוחרים החזירו את הסנופי מ1800 בשיא הירידות ל 1860. זה סימן לכך שהשוק לפני תיקון טכני מעלה ...לאמיצים שבינכם אפשר לחשוב לונג לתקופה הקרובה או לפחות עצירת הירידות...הצלחות לכולם
סנופי 21/01/2016 10:47 מי זה הזקן.. (ל"ת)
עוקב אחרי הזקן חכם 21/01/2016 11:41 איש פיננסים עתיר נסיון שיצא לפנסיה
כותב פה לעיתים רחוקות .הוא מאמין שהוא צריך לעזור למשקיע הקטן . ב31.12 רשם פה מספר הודעות מפורטות מדוע ינואר יהיה אדום בוהק כשכולם חיכו לראלי ינואר המסורתי גם לפני הנפילות באוגוסט התריע
אנעל העולם 21/01/2016 15:43 עד שסוף סוף מקצוען עוזר לקטנים אתם מסמנים אדום (ל"ת)
מסטר גולניק 21/01/2016 12:18 לעוקב
האם אתה זה הוא והאם הוא זה אתה והאם אתם אדם אחד והאם אתה דובר שלו והאם הוא יודע לדבר ולכתוב והאם הוא באמת זקן והאם הושיב אותנו בחוץ שנים עם מפולת מפולת והאם בזמן האחרון דיבר על תיקונים כולל היום וזה הולך הפוך והאם והאם והאפ . בן כמה הוא וממה באה עתירות נסיונו
עוקב אחרי הזקן 21/01/2016 15:28 יש כאן הרבה עובדי בתי השקעות שנלחצים
שיש מישהו טוב ומוצלח מהם בלייעץ למשקיע הקטן ולכן מסמנים לי אצבע למטה....חחחחחחחחחח אני ממליץ גם למנהלים שלכם לעקוב אחרי הזקן חכם ולשפר את התשואה בתיקים שאתם מנהלים........חחחחחחחחח
זומבי א עד ת ויותר 21/01/2016 09:43 ויותר לכיוון הצד הראשוני של ה א.ב העברי..למר עוקב וזקנו
לא הבנתי אם אתה כותב בעיתו או בעייתו. אלו שני דברים שמתנגשים בתגובתך. בכל מקרה . אתם .מה אומרים .משתינים מחוץ לפיילה. וזה לא משהו גס ולא קללה ולא עלבון ולא ולא. סתם ציון עובדה. צפו למגה פיגוע בשווקים כבר אוטוטו וזה רק המשך טבעי למה שאנו חווים כשנה וחצי מאז מדדי העולם ותל אביב שהיו גבוהים בהרבה. בהמון..
מתבונן מהצד 21/01/2016 10:08 אני מכור לטוקבקים פה והזקן והעוקב שלו היחידים
שנראים לי מקצועניים אמיתיים ונתנו עצות טובות
אתה צודק אחי 21/01/2016 11:06 הם הושיבו אותנו שנים בחוץ עם מפולת מפולת
וכך פיספסתי את כל העליות. ועכשיו יום ככה ויומיים ככה ולא כל כך עקביים למרות חוכמתם וגילם ונסיונם. בזמן האחרון מפמפמים תיקון וגם היום. וגם פה לצערי מטעים. אני הקטן מציע להם לקחת צד ולרוץ איתו על מישור הלונג ולא לזגזג יומית למעלה ולמטה כי קשה לפעול בצורה שכזאת ובטח למי שמחזיק תיק גדול.
לרואים שאתה לא סוחר 21/01/2016 12:13 נכון ואף גאה בזה. גאה תרתי משמע.
מחפש פה גברים להשקעה שהם אוכלי נבלות. אני לא רץ לחברה כי שמו לי כל כך הרבה שאני לא מספיק לרוץ לספר. דרך הגב או התחת מה פרוש המילים לא .אז. מה.רץ? תודה
רואים שאתה לא סוחר 21/01/2016 11:36 אז מה אתה מחפש פה? עצות להשקעה?
פה זה רק סוחרים אוכלי נבלות. אז מה בחרת להיות נבלה ואתה רץ לספר לחברה ששמו לך בתחת?
10 הזדמנות לאסוף 21/01/2016 08:20 מחירי המניות זולים מאוד (ל"ת)
גם 21/01/2016 13:12 בחינם או אם אפילו משלמים לי. לא נוגע אפילו עם מקל ארוך. (ל"ת)
9 אנליסט עממי 21/01/2016 08:18 היום מחיר הנפט יתקרב ל- 29$, הדאקס 2%+, המעוף 1448
בשבוע הבא תהיה רגיעה, הדובים ילכו לשינת החורף שלהם והשוורים יחזרו לככב והבורסות יצבעו בירוק. בהצלחה למשקיעים! שבת שלום!
מוטי 21/01/2016 14:02 תחלום!!! (ל"ת)
8 רבי מנחם מנדל 21/01/2016 08:16 הזוהר- מרומם את הנפש;
המדרש- מעורר את הלב ופרק תהלים הנאמר בדמעות - מזכך ומטהר את הגוף.
7 רבי מנחם מנדל 21/01/2016 08:15 שניאורסון
עדיפה אכילה,כהכנה לתפילה מאשר תפילה,כהכנה לאכילה.
6 רם 21/01/2016 08:11 שוק בעייתי יום עליה 3 ימים ירידה. (ל"ת)
ריאלי 21/01/2016 09:57 שוק בעייתי הוא שוק לא עקבי. השוק כרגע עקבי וברור (ל"ת)
5 זיפו 21/01/2016 08:11 הזדמנות נפלאה לקנות עוד פוטים
למרות העליה התוך יומית במדדי ארהב אמש הסנטימנט השלילי עדיין שולט . ראו באיזה קלות עברו מדדי אסיה מעליות של עד 1% לירידות חדות. אם המעוף יפתח בעליות תהיה לנו הזדמנות נהדרת להעמיס עוד פוטים. אל תשכחו זאת מפולת.
נני 21/01/2016 10:53 לזיפו
אל תשנה את דבריך מדי יום ביומו. אתה כותב נהדר ונראה אף שולט בחומר. מיהו אף ראיתי כתב שאתה בענייני ביזפורטל. אם זה נכון אז זרוק טיפים ואל תשמ ור רק לעצמך. אבל רק אתמול כתבת שאין לך כלום מאז המשבר היווני וזה לא זמן להתעסק בשוק. אז היום אתה בעניין העמסות וכדומה. אז בבקשה תהיה עקבי כי אני מעתיק ממך ולפעמים מרוויח יפה
אבי 21/01/2016 08:52 מעוף
ברור שכל הארביטראז מווסת משיקולי פקיעה ומשחקי פסיכולוגיה בגרוש. מה שקורה כעת זוהי מפולת אמיתית שרק תלך ותחריף בדרך הפנמת הנתונים האמיתיים ןבהשפעתם. לצערנו השוק בארץ מווסת ונשלט בידי מס גורמים שמביישים וגורמים לבריחת הכסף מכאן .
א הוא אות מעליך. 21/01/2016 09:50 לאבי
כתבת יפה וממש לעניין. אני שמח שאתה חש ומבין את הכאוס שמתבשל בעולם והוא למעשה פה כבר תקופה ארוכה. ואנו נוקבים בשנה וחצי פלוס לצורך העניין. דע רק טוב.
אני חושב שאני אות 21/01/2016 08:41 אתה אמנם קליבר רציני ובחור לעילא ולעילא
אבל הנח ליוסי ואייל מביז לנווט את שוק ההון העולמי. אנו מאמינים בהם ועושים גם את דבריהם וזאת למרות שאתה מנסה לזנב (אמנם בחן רב)בהם לעיתים .אבל מהכיוון החמוד והישר שלך ולהבדיל מאשה שקיימת כאן שמטילה בהם דופי בנגחה את אייל. אנו מצידנו מעבירים להם מסרים על חושיים מבלי להכירם כלל. אך אנו מסמפטים את אתרוש והוא אצלנו בקו ראשון עם בארונס וול סטריט ז'ורנל ואקונומיסט שם יש לנו עניין מיוחד הרבהמעבר לקריאה בם. יום טוב ובהצלחה מוחלטת לכולם ובעיקר לאלו שיודעים לנווט דרכיהם בפתלתולי החיים ולצורך העניין הכלכלה האמיתית ולא הולכים שבי אחר מומחים שאינם כאלו ושרלטנים למיניהם ברחבי העולם. יום טוב. ואיך אמר ההוא. עם ישראל חי.
4 סוחר 21/01/2016 07:59 אדוםםםםם
הפוטים יחגגוווו
3 סוחר 21/01/2016 07:54 ארביטראז' אחוז,] אופקו +8 (ל"ת)
2 בונוס וקולפלנט 21/01/2016 07:47 טיסה נעימה (ל"ת)
1 שוק דובי 21/01/2016 07:45 השוק ימשיך לרדת. חזרנו לירידות של שנת 2008 (ל"ת)
ריאלי 21/01/2016 09:53 הלוואי 2008..
אז היה מדובר בסקטור אחד במדינה אחת. היום מדובר בכל סקטור שמושפע מאנרגיה, ובמדינות שלמות שעומדות על סף חדלות פירעון.. 2008 ו 2000 היו עיטוש קל. 2016 מתחילה כשפעת
מוטי 21/01/2016 14:11 זה לא שפעת!
זה כבר גרורתי יא חביבי. מדד ת"א 240-250 נקודות. מדד הבנגים בסביבות 200-240 נקודות. הסנופי (SP500) לרמה של 300-350 נקודות. על נאסדאק אני בכלל לא מתייחס!!!
א 21/01/2016 10:56 יפה ונכון כתבת. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש