ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

: מניית אל על צללה 4.7% במחזור גדול

שדה תעופה, צילום: Getty images Israel

מניית אל על -2.64% אל על 158.3 -2.64% אל על בסיס:162.6 פתיחה:162.5 גבוה:165.5 נמוך:156.5 תמורה:7,079,342 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה היום 4.7% במחזור גדול של 57 מיליון שקלים. זה קורה אחרי שבימים שלישי עד חמישי בשבוע שעבר צללה המניה בכמעט 25%. 

בימי הראלי הגדול במניה, ההערכה הייתה כי שינוי כיוון מהיר במחיר הנפט עלול לגרור תיקון עצבני במניה. בפועל, התיקון החל בזמן שמחיר הנפט עדיין סביב השפל. ומעבר להנחה כי מדובר בתיקון מתבקש לאחר גל עליות ארוך ונטול תיקונים, Bizportal דיווח בשבוע שעבר כי בשוק נפוצו שמועות לגבי אפשרות של הנפקת מניות מתקרבת (צעד שאנליסטים רואים אותו בסבירות אפסית) לצורך תכנית ההצטיידות (כלומר רכישת המטוסים החדשים) - שמועות שרק הוסיפו ללחץ. 
מדהים לראות שתוך 3 ימים צללה מניית אל על בשיעור של כ-25% תוך שהיא מרכזת את מחזורי המסחר הגבוהים אי פעם במניה (ראו את הקווים בתחתית הגרף). 



סקר זריז....
 

תגובות לכתבה(32):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    מנית אל על
    נ.ברוך 20/01/2016 07:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מרץ אוגוסט אל על תכפיל את מספר נוסעיה גם בגלל בטחון וגם בגלל המשך לחץ של מחירי הנפט בכיוון דרום.
    סגור
  • 18.
    אל על
    יצחק 20/01/2016 01:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא כרגע מחפשת כיוון ו אף אחד לא ישחק אותו חכם!!!
    סגור
  • 17.
    תוצאות רבעון 4 ותבינו כמה אל על הרויחה....בקרוב (ל"ת)
    יעקב 20/01/2016 00:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    בלבולי מוח, במחיר הנפט הנוכחי היא עוד תעלה.
    ישראלי 19/01/2016 15:45
    הגב לתגובה זו
    6 3
    בדו"ח השנתי מי שימכור יאכל את הכובע.
    סגור
  • 15.
    לא סתם המניה נופלת
    יודע דבר 19/01/2016 15:37
    הגב לתגובה זו
    2 5
    בדרך כלל שיש נפילות כאלו, אנליסטים יודעים משהו שאנחנו עדיין לא.... כנראה שזוהי רק ההתחלה של הנפילה?
    סגור
  • תחליף שם כי אתה לא יודע דבר (ל"ת)
    ישראלי 19/01/2016 15:54
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 14.
    אל על מניה מעולה! הזדמנות קניה (ל"ת)
    תווך ארוך 19/01/2016 15:35
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 13.
    הוא שאמרתי - בדרך למטה. שבוע אחד והיא תהיה חצי! (ל"ת)
    גור גורביץ 19/01/2016 14:47
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 12.
    כל מה שעולה יודע לרדת! הפראיירים קנו (ל"ת)
    לפני חודש...... 19/01/2016 14:32
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 11.
    ואנחנו עוד לא שפכנו סחורה...
    זו שיודעת 19/01/2016 14:24
    הגב לתגובה זו
    4 6
    חחח תקנו תקנו...
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    ליוסף פותר החלומות
    דני 19/01/2016 13:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה שנים אתה בשוק ההון. לפי העצות המפורטות , נראה שעש לך נסיון לא מבוטל
    סגור
  • קודם כל תודה אני כבר 13 שנה ..
    יוסף פותר החלומות 19/01/2016 16:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חוותי את מפולת 2008 -2007 והמפלות שבאו לאחר. מכן בתחילת דרכי גם אני חשבתי כמו הרבה משקיעים חדשים שאני נחנתי באפקט מידאס שהוא מגע הקסם נהגתי לנסות לתזמן את השוק ולבחור מניות מנצחות ולצאת ולהכנס לשוק לפי כיוון המדדים ,נהגתי לסחור באופציות מעו"ף ,ולסחור במניות באופן יומי ולפי המלצות (עברתי קורסים במסחר יום ובמסחר באופציות ) . כל הטעיות האלה הביאו אותי להפסדי כסף גבוהים שלמדו אותי את השיטה בעלת ההסתברות הגבוה ביותר להרוויח זאת לאחר לימוד עמוק של נוירו כלכלה ,וטעיות חשיבה וקריאה ולמידה עצמית עמוקה של בנושא שאת הבורסה אפשר להפוך לקזינו הגדול בעולם אבל גם אפשר להגדיל את ההון רק שאתה משקיע בצורה מושכלת (אומנם אתה לא דופק קופת בזמן קצר אבל אתה גם לא מפסיד את כל הכסף בהסתברות של 95 בזמן הארוך ).
    סגור
  • 9.
    אלעל
    צביקה 19/01/2016 13:55
    הגב לתגובה זו
    2 4
    השווי האמיתי שלה צריך להיות 130 הבעיה שעשו ממנה אופצית נפט זה הבעיה
    סגור
  • מצחיק מאוד - שיכור
    מביו עניין 20/01/2016 04:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדוחות מדברים בעד עצמם
    סגור
  • 8.
    אל על נופלת
    אלברטו 19/01/2016 13:55
    הגב לתגובה זו
    1 4
    והיא תמשיך ליפול
    סגור
  • 7.
    אלעל תרד הרבה יותר כשהנפט יעלה לכיוון 40 בקרוב (ל"ת)
    אבי 19/01/2016 13:43
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • רק שזה לא יקרה לפחות שנתיים קדימה
    שמואל 19/01/2016 15:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    התחרות בין איראן לסעודיה רק התחילה, יעברו לפחות שנתיים עד שהם יגיעו לשיווי משקל, ואלוהים גדול מה יהיה אז.
    סגור
  • 6.
    כשמניה כל יום בכותרות
    סוחר 19/01/2016 12:56
    הגב לתגובה זו
    3 3
    זה הזמן לצאת..
    סגור
  • 5.
    אמרתי ב 330 שהיא בדרך ל 270
    האיש שבקיר 19/01/2016 12:10
    הגב לתגובה זו
    2 6
    לדעתי לא לקנות עדין היא יכולה בקלות בראלי של הנפט לתת נחיתה ב 230 לא נוגע בה כרגע עד שהנפט יתקן לאזור 32$
    סגור
  • למה שתרד ? אירן תוריד עוד את מחיר הנפט (ל"ת)
    יעקב 19/01/2016 13:07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 4.
    אל על
    רמי 19/01/2016 11:51
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אירן הולכת להציף את השוק מחיר הנפט ימשייך לרדת...זה תרגיל מלוכלך של בתי השקעות..לקנות ביותר רווח ..לא למכור היא 6 אחוז למטה והיא תתקן ותתקן עוד היום...
    סגור
  • 3.
    לפני 4 שנים מכרתי רמי לוי ב 94500 בגלל כתבה כזו
    אחרי 3ח' היה 185000 19/01/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
    9 1
    עד היום מצטער על זה
    סגור
  • איך אפשר להשוות בין אל על לרמי לוי
    דניאל 19/01/2016 12:17
    הגב לתגובה זו
    1 5
    לחברת אל על אין כמעט שום אופק התרחבות, אין לה יכולת תחרות גבוהה בגלל הוועד החזק. והנפט לא יכול לעזור לה לאורך זמן כי מחיר הטיסות בסוף ירדו. ויותר מכך כאשר מחירי הטיסות ירדו המצב של אל על יהיה יותר גרוע.
    סגור
  • כאשר אתה מרוויח מאות אחוזים ...
    יוסף פותר החלומות 19/01/2016 12:11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    במנייה והיא מתחילה לצנוח לך ב 60 - 80 אחוז לאורך זמן אתה מחקתה את כל הרווח שלך ומסכן את הקרן שלך . עדיף לממש את הרווחים ובמידה ואתה מאמין בא תשאיר בא סכום קטן יחסית למה שיש בידך , כרגע המנייה היא במצב בועתי ואין טעם להשאר בא סכום גדול . הצעה לי אף פעם לא לתת למנייה לגדול בצורה כזו שהיא תשפיע לך על השווי המצרפי של התיק במידה והיא צונחת בצורה קיצונית לכן אני נוהג להשקיע במניות לא יותר מ 5-10 אחוז מהתיק שלי (השאר רק במדדים ) וכאשר מנייה עולה לאורך זמן בצורות קיצוניות ואני ממשיך להאמין בא אני כל פעם מממש את הרווחים ומממשיך להשאיר בא סכומים קטנים (קצת יותר גדולים מהקרן ההתחלתית שהיתה בא בהתחלה ) . בשיטה זו אתה תשמור שמנייה לא תמחוק לך את הקרן אפילו במקרה שהיא תצנח בצורה קיצונית ולא תשפיע לך על השווי המצרפי של התיק ההשקעות שלך
    סגור
  • אל על
    רמי 19/01/2016 11:53
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מטרה להוריד ליצור פאניקה לגרום למכירות ואז לקנות בזול...ככה בתי השקעות מתנהלים.
    סגור
  • 2.
    למי שעוד לא הבין הבועה התפוצצה
    דניאל 19/01/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    3 7
    גם אם מחירי הנפט ירדו לאפס אין סיבה למחיר המניה הנוכחי. למי שעוד לא ברח, זה הזמן.
    סגור
  • לא נכון בכלל
    עמית 19/01/2016 11:40
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אם המחיר היה 3.5-4 ש''ח אתה צודק, אבל חברה רווחית, מחירי נפט נמוכים, מוניטין גבוה - אין סיבה שהמחיר לא יהיה סביב ה-3 ש''ח לפחות.
    סגור
  • יש עוד הרבה מאוד משנים ....
    יוסף פותר החלומות 19/01/2016 11:52
    הגב לתגובה זו
    2 2
    חבויים שאתה בטח אתה לא יודע אותם -כאשר כל המדינה ואישתו מתחילים לסקר ולדבר על מנייה זה הזמן לברוח ממנה ביחוד שהיא מתחילה כבר להיות לא יציבה ותנודתית ועלתה בצורה קיצונית כזו .
    סגור
  • 1.
    הזדמנות קניה שלא תחזור (ל"ת)
    אני 19/01/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • שאלה לי - אתה חושב שכל מנייה שעולה ......
    יוסף פותר החלומות 19/01/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    2 3
    בצורה זו ממשיכה לעלות לנצח - אז בו תלמד משהו בהסתברות גבוה מאוד מנייה שעלתה בצורה חדה כזו היא בועתית ובדרך כלל היא היה ל תסוגה לממוצע ולכן אפילו שהיא יכולה עוד להראות עליות מסוימות היא תצנח בקרוב בצורה חדה .דרכו של עולם שום דבר לא עולה לנצח ושום דבר לא יורד לנצח יש איזון במערכות כאוטיות כגון שוק ההון וכרגע ההסתברות גבוה מאוד שמנייה זו תצנח בקרוב היא כבר מראה סימנים ויותר מידי משקיעים מדברים על מניית אל על לך תחפש את הכוכבת הבאה אולי התמזל מזלך ותמצא אותה ותשקיע בא סכום כסף קטן יחסית למה שיש לך את השאר אני מציע לך מנסיוני העשיר להשקיע במדדים -אולי לא תעשה קופה כמו בהימור קזינו במנייה בודדת אבל לפחות תגדיל בסבירות גבוה מאוד לאורך זמן את ההון שיש בידך
    סגור
  • ימים יגידו (ל"ת)
    אני 19/01/2016 12:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אתה צודק שימים יגידו .....