13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

08:10 טאואר חוזרת עם פער שלילי של 2.3%

08:10 טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.2%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

: מניית אל על צללה 4.7% במחזור גדול

 |  32
ההשתוללות נמשכת
Share

מניית אל על (+2.94%) אל על 241.9 +2.94% 14:57 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אל על בסיס:235 פתיחה:236.5 גבוה:242.5 נמוך:236.4 תמורה:2,064,717 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות צללה היום 4.7% במחזור גדול של 57 מיליון שקלים. זה קורה אחרי שבימים שלישי עד חמישי בשבוע שעבר צללה המניה בכמעט 25%. 

בימי הראלי הגדול במניה, ההערכה הייתה כי שינוי כיוון מהיר במחיר הנפט עלול לגרור תיקון עצבני במניה. בפועל, התיקון החל בזמן שמחיר הנפט עדיין סביב השפל. ומעבר להנחה כי מדובר בתיקון מתבקש לאחר גל עליות ארוך ונטול תיקונים, Bizportal דיווח בשבוע שעבר כי בשוק נפוצו שמועות לגבי אפשרות של הנפקת מניות מתקרבת (צעד שאנליסטים רואים אותו בסבירות אפסית) לצורך תכנית ההצטיידות (כלומר רכישת המטוסים החדשים) - שמועות שרק הוסיפו ללחץ. 

מדהים לראות שתוך 3 ימים צללה מניית אל על בשיעור של כ-25% תוך שהיא מרכזת את מחזורי המסחר הגבוהים אי פעם במניה (ראו את הקווים בתחתית הגרף). 




סקר זריז....
 

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

32 תגובות ב-19 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
19 נ.ברוך 20/01/2016 07:23 מנית אל על
מרץ אוגוסט אל על תכפיל את מספר נוסעיה גם בגלל בטחון וגם בגלל המשך לחץ של מחירי הנפט בכיוון דרום.
18 יצחק 20/01/2016 01:28 אל על
היא כרגע מחפשת כיוון ו אף אחד לא ישחק אותו חכם!!!
17 יעקב 20/01/2016 00:33 תוצאות רבעון 4 ותבינו כמה אל על הרויחה....בקרוב (ל"ת)
16 ישראלי 19/01/2016 15:45 בלבולי מוח, במחיר הנפט הנוכחי היא עוד תעלה.
בדו"ח השנתי מי שימכור יאכל את הכובע.
15 יודע דבר 19/01/2016 15:37 לא סתם המניה נופלת
בדרך כלל שיש נפילות כאלו, אנליסטים יודעים משהו שאנחנו עדיין לא.... כנראה שזוהי רק ההתחלה של הנפילה?
ישראלי 19/01/2016 15:54 תחליף שם כי אתה לא יודע דבר (ל"ת)
14 תווך ארוך 19/01/2016 15:35 אל על מניה מעולה! הזדמנות קניה (ל"ת)
13 גור גורביץ 19/01/2016 14:47 הוא שאמרתי - בדרך למטה. שבוע אחד והיא תהיה חצי! (ל"ת)
12 לפני חודש...... 19/01/2016 14:32 כל מה שעולה יודע לרדת! הפראיירים קנו (ל"ת)
11 זו שיודעת 19/01/2016 14:24 ואנחנו עוד לא שפכנו סחורה...
חחח תקנו תקנו...
10 דני 19/01/2016 13:58 ליוסף פותר החלומות
כמה שנים אתה בשוק ההון. לפי העצות המפורטות , נראה שעש לך נסיון לא מבוטל
יוסף פותר החלומות 19/01/2016 16:03 קודם כל תודה אני כבר 13 שנה ..
חוותי את מפולת 2008 -2007 והמפלות שבאו לאחר. מכן בתחילת דרכי גם אני חשבתי כמו הרבה משקיעים חדשים שאני נחנתי באפקט מידאס שהוא מגע הקסם נהגתי לנסות לתזמן את השוק ולבחור מניות מנצחות ולצאת ולהכנס לשוק לפי כיוון המדדים ,נהגתי לסחור באופציות מעו"ף ,ולסחור במניות באופן יומי ולפי המלצות (עברתי קורסים במסחר יום ובמסחר באופציות ) . כל הטעיות האלה הביאו אותי להפסדי כסף גבוהים שלמדו אותי את השיטה בעלת ההסתברות הגבוה ביותר להרוויח זאת לאחר לימוד עמוק של נוירו כלכלה ,וטעיות חשיבה וקריאה ולמידה עצמית עמוקה של בנושא שאת הבורסה אפשר להפוך לקזינו הגדול בעולם אבל גם אפשר להגדיל את ההון רק שאתה משקיע בצורה מושכלת (אומנם אתה לא דופק קופת בזמן קצר אבל אתה גם לא מפסיד את כל הכסף בהסתברות של 95 בזמן הארוך ).
9 צביקה 19/01/2016 13:55 אלעל
השווי האמיתי שלה צריך להיות 130 הבעיה שעשו ממנה אופצית נפט זה הבעיה
מביו עניין 20/01/2016 04:00 מצחיק מאוד - שיכור
הדוחות מדברים בעד עצמם
8 אלברטו 19/01/2016 13:55 אל על נופלת
והיא תמשיך ליפול
7 אבי 19/01/2016 13:43 אלעל תרד הרבה יותר כשהנפט יעלה לכיוון 40 בקרוב (ל"ת)
שמואל 19/01/2016 15:56 רק שזה לא יקרה לפחות שנתיים קדימה
התחרות בין איראן לסעודיה רק התחילה, יעברו לפחות שנתיים עד שהם יגיעו לשיווי משקל, ואלוהים גדול מה יהיה אז.
6 סוחר 19/01/2016 12:56 כשמניה כל יום בכותרות
זה הזמן לצאת..
5 האיש שבקיר 19/01/2016 12:10 אמרתי ב 330 שהיא בדרך ל 270
לדעתי לא לקנות עדין היא יכולה בקלות בראלי של הנפט לתת נחיתה ב 230 לא נוגע בה כרגע עד שהנפט יתקן לאזור 32$
יעקב 19/01/2016 13:07 למה שתרד ? אירן תוריד עוד את מחיר הנפט (ל"ת)
4 רמי 19/01/2016 11:51 אל על
אירן הולכת להציף את השוק מחיר הנפט ימשייך לרדת...זה תרגיל מלוכלך של בתי השקעות..לקנות ביותר רווח ..לא למכור היא 6 אחוז למטה והיא תתקן ותתקן עוד היום...
3 אחרי 3ח' היה 185000 19/01/2016 11:47 לפני 4 שנים מכרתי רמי לוי ב 94500 בגלל כתבה כזו
עד היום מצטער על זה
דניאל 19/01/2016 12:17 איך אפשר להשוות בין אל על לרמי לוי
לחברת אל על אין כמעט שום אופק התרחבות, אין לה יכולת תחרות גבוהה בגלל הוועד החזק. והנפט לא יכול לעזור לה לאורך זמן כי מחיר הטיסות בסוף ירדו. ויותר מכך כאשר מחירי הטיסות ירדו המצב של אל על יהיה יותר גרוע.
יוסף פותר החלומות 19/01/2016 12:11 כאשר אתה מרוויח מאות אחוזים ...
במנייה והיא מתחילה לצנוח לך ב 60 - 80 אחוז לאורך זמן אתה מחקתה את כל הרווח שלך ומסכן את הקרן שלך . עדיף לממש את הרווחים ובמידה ואתה מאמין בא תשאיר בא סכום קטן יחסית למה שיש בידך , כרגע המנייה היא במצב בועתי ואין טעם להשאר בא סכום גדול . הצעה לי אף פעם לא לתת למנייה לגדול בצורה כזו שהיא תשפיע לך על השווי המצרפי של התיק במידה והיא צונחת בצורה קיצונית לכן אני נוהג להשקיע במניות לא יותר מ 5-10 אחוז מהתיק שלי (השאר רק במדדים ) וכאשר מנייה עולה לאורך זמן בצורות קיצוניות ואני ממשיך להאמין בא אני כל פעם מממש את הרווחים ומממשיך להשאיר בא סכומים קטנים (קצת יותר גדולים מהקרן ההתחלתית שהיתה בא בהתחלה ) . בשיטה זו אתה תשמור שמנייה לא תמחוק לך את הקרן אפילו במקרה שהיא תצנח בצורה קיצונית ולא תשפיע לך על השווי המצרפי של התיק ההשקעות שלך
רמי 19/01/2016 11:53 אל על
מטרה להוריד ליצור פאניקה לגרום למכירות ואז לקנות בזול...ככה בתי השקעות מתנהלים.
2 דניאל 19/01/2016 11:31 למי שעוד לא הבין הבועה התפוצצה
גם אם מחירי הנפט ירדו לאפס אין סיבה למחיר המניה הנוכחי. למי שעוד לא ברח, זה הזמן.
עמית 19/01/2016 11:40 לא נכון בכלל
אם המחיר היה 3.5-4 ש''ח אתה צודק, אבל חברה רווחית, מחירי נפט נמוכים, מוניטין גבוה - אין סיבה שהמחיר לא יהיה סביב ה-3 ש''ח לפחות.
יוסף פותר החלומות 19/01/2016 11:52 יש עוד הרבה מאוד משנים ....
חבויים שאתה בטח אתה לא יודע אותם -כאשר כל המדינה ואישתו מתחילים לסקר ולדבר על מנייה זה הזמן לברוח ממנה ביחוד שהיא מתחילה כבר להיות לא יציבה ותנודתית ועלתה בצורה קיצונית כזו .
1 אני 19/01/2016 11:28 הזדמנות קניה שלא תחזור (ל"ת)
יוסף פותר החלומות 19/01/2016 11:48 שאלה לי - אתה חושב שכל מנייה שעולה ......
בצורה זו ממשיכה לעלות לנצח - אז בו תלמד משהו בהסתברות גבוה מאוד מנייה שעלתה בצורה חדה כזו היא בועתית ובדרך כלל היא היה ל תסוגה לממוצע ולכן אפילו שהיא יכולה עוד להראות עליות מסוימות היא תצנח בקרוב בצורה חדה .דרכו של עולם שום דבר לא עולה לנצח ושום דבר לא יורד לנצח יש איזון במערכות כאוטיות כגון שוק ההון וכרגע ההסתברות גבוה מאוד שמנייה זו תצנח בקרוב היא כבר מראה סימנים ויותר מידי משקיעים מדברים על מניית אל על לך תחפש את הכוכבת הבאה אולי התמזל מזלך ותמצא אותה ותשקיע בא סכום כסף קטן יחסית למה שיש לך את השאר אני מציע לך מנסיוני העשיר להשקיע במדדים -אולי לא תעשה קופה כמו בהימור קזינו במנייה בודדת אבל לפחות תגדיל בסבירות גבוה מאוד לאורך זמן את ההון שיש בידך