16:00 תיק המניות של קרן הגידור הגדולה בעולם הגיע השבוע לטריליון דולר >>

14:52 צפי לפתיחה אדומה: הטכנולוגיות צפויות למשוך למטה ברקע להתפתחויות גיא... >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

מפולת נוסח 2008? פרופ' רפי מלניק מנתח את המצב - ומספק תחזית חד משמעית

הפרופ' לכלכלה במרכז הבינתחומי ומכון אהרן בראיון ל-BizTV על הכלכלה הגלובאלית -והסבירות למפולת
 |  33
בעין הסערה
Share

צילום ועריכה: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

33 תגובות ב-25 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
25 זדקה 29/01/2016 20:49 נכון. אבל איזו תחזית היה נותן לפני היירידות?
האם לא את אותה התחזית הזו, שלפיה אין סיבה לירידות?
24 שמעון הזקן 21/01/2016 10:14 כלכלה ותחזיות בורסה
אין שום קשר בין מחקר כלכלי והיכולת לחזות מגמות בברסה.קצת צניעות לא תזיק.
23 חצו 21/01/2016 07:36 אני קונה כמה שיותר
האמת מי שפוחד כניראה לא מתאים להיות בטיל בליסטי אז עדיף שתרדו
22 א. מרק 20/01/2016 18:24 שאלת מיליון הדולר ???
לאור הירידות המאוד משמעותיות (משבר משבר משבר) כשאנחנו רחוקים מהתחתית (דעתי כמובן), מתחילה סדרה של בירורים בסגנון של: "מה גרם למשבר ? איך, כמה ולמה ?" זה רלוונטי ? ממש לא כי הכללים דיי פשוטים וברורים : ירידות משמעותיות מתרחשות כל כמה שנים וכשזה קורה אז מחפשים סיבות..אז זהו שאין סיבה..וכשהמשבר יחלוף והשווקים יחזרו למצב של עליות אז נראה פתאום שכל מטאטא יורה..מי שלא מסגל את עצמו לדינאמיקה הזו אוכל אותה .
21 אחד 20/01/2016 16:56 סוף סוף מישהו שנשמע אמין ולא מדבר מתוך פוזיציה (ל"ת)
20 אלי 19/01/2016 17:34 מרגישים שצריך לבוא תיקון משמעותי לעליות הארוכות
ולכן החשש והתנודתיות, לא ברור אם הנסיבות הנוכחיות הם הטריגר או שיבוא משהו מאוחר יותר שיתחיל את התיקון שחייב לבוא.
שומר הגן. 20/01/2016 18:00 20 תתעורר הדובים כבר בחצר. (ל"ת)
19 גבי 19/01/2016 14:50 איש חכם
קצר וברור.
18 אהוד 19/01/2016 13:26 התרשמותי-לא הייתה סיבה משמעותית לירידות:
הרחבה כמותית באירופה,צימצום בארה"ב,עליית צמיחה בהודו,ירידה בסין-דור הולך ודור בא והארץ לעולם עומדת.קוהלת הבין מזמן במה דברים אמורים.
17 אלי 19/01/2016 11:52 משקיע רק במניות דיווידנד
כולם אינטרסנטים. גם כבוד הפרופסור. אין לו לדעתי יכולת ניבוי טובה יותר מכל אחד אחר. משברים נבנים וצוברים מומנטום. כאן הריביות, מלחמת המטבעות ובעיקר הנפט - גורמים לירידות.
16 הוא יודע כלום 19/01/2016 08:53 תראו את הסרט TRUE SHORT ותבינו שמה שהיה הוא מה שיהיה (ל"ת)
15 גולד 19/01/2016 07:41 תודה תודה תודה
סוף סוף מראיינים פרופסור ולא אינטרסנטים מושחתים מהקליקה הבורסאית. תודה ביזפורטל. תמשיכו בדרך זו.
14 אורן 19/01/2016 06:59 לא הבנתי זה פרוספר מהשכונה או פרופסור? (ל"ת)
13 אלכס 19/01/2016 06:27 הסיפור האמיתי הוא שכול כמה שנים צריך להוריד ולעלות
מה שמישתני הוא הסיבה לירידות
12 דיוגנס 18/01/2016 23:27 כלכלנים צריך לשמוע עד הסוף ולהתיחס אחר כך. (ל"ת)
11 דרוק 18/01/2016 23:05 מפחידים עם כל מימוש קטן (ל"ת)
10 בובי 18/01/2016 23:04 פשוט אין מצב שהשוק ייפול.
הריבית אפסית גם ל10 שנים. מי ימכור מניות במצב כזה.
וטרן 19/01/2016 12:24 יפול.
מי ימכור? אני אמכור.
יאיר 19/01/2016 08:23 אני כבר מכרתי לפני שנה. נכון,התשואה שלי בשנה האחרונה
היא אפס, ואולי גם בשנה שנתיים הקרובות, אבל כאשר השוק יפול 30%-50% אני אהיה שם לקנות בזול, וכנגד "הפסד" התשואה במשך שנתיים-שלוש (כמה זה בדיוק?) אהנה מעליות של 100%-200%
דוד מירושלים 19/01/2016 13:08 15-30% ירידות
אני גם חושב שתהיינה ירידות במשך השנה הקרובה אבל בסביבות 15-30%
Tauer 19/01/2016 09:51 יאיר צודק. אני כנ"ל.
רק פה ושם איזה גיחות קצרות בקטנה אבל כמעט הכל בהמתנה למכירת חיסול וזה לא רחוק
9 א 18/01/2016 22:59 S&P יגיע ל 1400 ואז ימריא ל 3000 ! (ל"ת)
8 א 18/01/2016 22:58 לכל מפולת יש סיבות שונות ! (ל"ת)
7 זיו 18/01/2016 21:34 צודק במאה אחוז לחגור חגורות ממריאים
עליות הפתח לא דובים לא מפולת ולא קשקושים
6 אורי 18/01/2016 21:21 האמינו לי שזה גם אני חושב
לכן לא מכרתי כלום ומקווה לטוב
אינפלציה 19/01/2016 01:50 אל תמכור כלום רק ב50% פחות , לא נורא (ל"ת)
יוני 18/01/2016 23:35 יתכן ותישאר רק עם מחשבות
נוגות
5 אינפלציה 2 18/01/2016 20:41 הדפסת כסף ןמלחמת מטבעות
תמיד נגמרה רע.ריבית אפסית כל כך הרבה זמן,שדדה את החוסכים והעשירה את המקורבים .מה לעשות כרגע הדולר עלה והתירוץ על שמירת שער החליפין ליצוא לא תופס .יש ירידה בביקושים כתוצאה מכך שחנקו את הזוגות הצעירים עם משכנתאות ושאר משקי הבית מנסים לצוף מעל המים.לגבי האין אינפלציה?זו מניפולציה ממשלתית להחביא אותה היטב יש עלית מחירים ועוד איך.
4 אינפלציה 18/01/2016 20:38 אף מילה על הדפסת כסף על גרעון מצטבר.
בועות בכל אפיקי השקעה. מי שרוצה לפשוט רגל שימשיך להאמין לכלכלנים מהזן הזה .
3 מביש 18/01/2016 20:25 אולי תואיל המראיינת המרושלת לכבד את צופיה? (ל"ת)
שמואל 19/01/2016 09:33 רק עכשיו קמה משינה
וטרם שטפה פנים וסדרה את השיער
2 צדק 18/01/2016 20:24 אחד האנשים המקצועיים בכלכלה ישראלית
לדעתי כל מילה שלו בסלע.
1 עליי לא יעבדו 18/01/2016 20:21 ואף מילה על רמת החוב ? גם ב-2006/7 ה״מבינים״ לא ראו...
מסתתר מאחורי התואר ומלבין את האמת . כל ילד רואה שאמריק חולה . הסיסטם המוניטרי בעולם לא השתנה במאום . גם האקדמיה רתומה לשימור הסיסטם אל חשבון ההמונים . מכה קלה בכנף ? מר מלניק. בושה וחרפה
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש