22:09 סגירה מעורבת בוול סטריט: הנאסד"ק איבד 0.3% בלבד, אפל איבדה 2.4% >>

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

19:09 אדובי: הכנסות של 8.7 מיליארד דולר לשנת 2018, מניית החברה טיפסה 12% >>

16:16 הדולר היציג נקבע על 3.50 שקלים, האירו על 4.14 שקלים

15:34 ירושלים: חרדים מפגינים בכיכר השבת וחוסמים את תנועת הרכבת הקלה

14:36 בולטות בת"א: כיל יורדת 2.2%, דלק קבוצה יורדת 1.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

אלקנה אלון ממשיך במסע נגד רמי לוי - העלה עוד פוסט עם האשמות ריגול קשות

 |  33
ממשיך להכות
Share
אלקנה אלון נגד רמי לוי - סיבוב נוסף. אלקנה אלון, מנכ"ל חברת הסלולר הפורש מבית רמי לוי, לא מפסיק לתקוף את בעל השליטה בחברה לאחר הסטטוס עם האשמות הקשות ביותר שרשם כנגד רמי לוי בשבוע שעבר ולאחר שלוי הגיש כנגדו תלונה במשטרה כנגד סחיטה.

בדף הפייסבוק שלו מאשים אלקנה את רמי לוי בטענה חמורה ביותר שמעלה תשובה מדוע רמי לוי יוצא הכי זול בסקרים שנה אחרי שנה. לפי הטענות, לפני מספר שנים הקים רמי לוי מערכת האקינג משוכללת לגניבת כל הדאטה בייס (מסדי נתונים) של אתרי המתחרים כדוגמת שופרסל, מגה וכו׳. לדבריו, "אותה מערכת למעשה השיגה קישור ישיר לכל מסדי הנתונים של אותם חברות. מרגע שהושגה הגישה לאותם נתונים, לרמי יש את כל הקטלוגים של המתחרים על מאות אלפי פרטיהם ובדגש עיקרי על המידע המדויק של התמחור לכל אותם פריטים. המערכת בודקת ומצליבה נתונים במשך 24 שעות ביממה ו-365 ימים בשנה".
 

חשבתם פעם מדוע בכל סקר רמי יוצא הכי זול?הכי זול? הכי הוגן? להלן הבלוף הגדול מאחורי התדמית.רמי לוי מוכר כבר שנים רבות ...


‎Posted by Elkana Alon on‎ ראשון 17 ינואר 2016

אלקנה מזמין את לוי לתבוע דיבה ומעלה תהיה "מדוע עוד לא תבעת?". לוי הגיש כבר תלונה במשטרה כנגד ניסיון הסחיטה של אלון לפני שפרסם את הפוסט הראשון נגד רמי לוי בשבוע שעבר. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

בהקלטות שפורסמו בשבוע שעבר נשמע אלון מנסה לסחוט את רמי לוי כשדרש 450 אלף שקל - אחרת יוצא את הכביסה המלוכלכת החוצה.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

33 תגובות ב-28 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
28 צביקה החשמלי 21/01/2016 13:59 החומר הזה גלוי ונגיש על מה הוא מדבר
שישחרר אותנו סחטן קטן וועלוב
27 תירוש 20/01/2016 15:34 להפסיק לקנות אצל רמי לוי
תמיד חשבתי שהוא משחק אותה תולעת מסכנה כשהוא בעצם איש עסקים קר ובלתי מתחשב כל הזמן כשמראיינים אותו הוא חייב להוסיף כדרך אגב :"כי אני מוכר בזול"אז אם תבדקו טוב על סל שלם תגלו שזה חרטה ולא נכון
26 היי טק 20/01/2016 08:50 לא צריך האקינג, יש שקיפות
המחירים הללו מתפרסמים באופן שקוף לכל המעוניין. לא צריך לחדור ולגנוב נתונים.
25 קובי 18/01/2016 09:40 אם זה נכון, רמי לוי צריך לכבות את המשואה ביום עצמאות (ל"ת)
24 יש רא לי 17/01/2016 23:26 מאמין להאשמות. רמי לוי הופך עובדים לעבדים. (ל"ת)
נעמי 18/01/2016 15:47 כל העובדים הזוטרים ברשתות השיווק הם סוג של עבדים
,ככה זה בכל העולם , גם בארה'ב ,גם באמזון ובשאר הארגונים הגדולים .לא רמי לוי המציא את השיטה, למי שלא מתאים שיקום וילך....אם אתה לא בעל מקצוע , ללא תעודות זה המצב , כך היה וכך יהיה. זה המצב ותפסיקו להתמם .
23 אלעזר 17/01/2016 21:40 רק 20 תגובות נהיה משעמם ולא מעניין אתה קורא ולא מבין
לגבי השוואת מחירים ידון זה כבר כיים באינטרנט ללא ריגול אז תעשה טובה תן לנו משהו חדיש
22 רונן 17/01/2016 21:10 רמי לוי האמת
אני מאמין לאלקנה ועל אומץ ליבו צריך לתת לו להדליק משואה השנה ....ככה יהיה צדק חברתי ותיקון לטרוף והבושה שרמי לוי העילג ראוי להדליק משואה לצד ממציא כיפת ברזל והטייסת הקרבית הראשונה .
21 זוזן 17/01/2016 20:53 כל עוד הוא הכי זול מה איכפת לי איך !! (ל"ת)
20 טלי 17/01/2016 20:40 הבחור אן לא יותר כלים מתחיל לדבר שטויות
אלון המסכן יתכן שאתה צריך דחוף אשפוז בכפיה אתה לא חושב שזה כבר לא מעניין רצית לסחוט לא הצלחת ועכשיו אתה בצרות מאמינה שמס הכנסה יגיע אלייך אם ההודאה שלך על סחיטה של ספק וכסף שחור שגרפת תתחיל להבין כמה אתה מסובך עמוק
19 זה לא סחיטה 17/01/2016 16:22 לדרוש כסף שמגיע לך (ל"ת)
מיכאלה 17/01/2016 18:13 מי קבע שמגיע לו?? אתה אדוני השופט?
אם מגיע לו כל כך הרבה למה הוא סוחט ומתלכלך ולא מגיש תביעה כמו שצריך? יש דרך לתבוע זכויות במדינה הזאת... מה זה פה מאפיה? לי הוא נשמע כמו חתיכת אפס שקרן ונוירוטי
18 סבא אליעזר 17/01/2016 16:05 רוב התגובות כאן הם מטעם.... (ל"ת)
17 ירושלמי 17/01/2016 14:42 להפסיק לתת לבחור הזה כותרות .
הוא מנסה בכוח להשאר בכותרות ולפגוע ברמי לוי אישית מתוך יצר נקמה . תתרכזו בעובדים של מגה שצריך למצוא להם פתרון דחוף!
16 אחד 17/01/2016 14:29 איזה קשקשן
רמי לוי תמיד היה זול. רמי לוי, כמו כל רשת עושה סקרי מחיר. זה לא פשע להתקין אגרון שפורסמה לכל הציבור.
15 ליאור 17/01/2016 14:00 לא ככי זול
מספר פעמים נתקלתי בסניף רמי לוי באשדוד בפריטים יקרים יותר מאשר אצל המתחרים, דברתי עם מנהלי הסניף וכך נאמר לי: אנו זולים יותר בקניית סל מוצרים, ומתחרים באלו שבסביבת הסניף. ולכן כפי שאני מצאתי, אצל המתחרים ניתן למצוא פריטים שיותר זולים מרמי לוי(לדוגמא:טחינה של אלארז נמכרת ברמי לוי ב-29.9 וביוחננוף 24.9)
14 עדי 17/01/2016 13:59 אלון,תפסיק לבלבל במוח .די כבר. (ל"ת)
13 נרקומן 17/01/2016 13:38 בושה וחרפה לאדם (ל"ת)
12 אייל 17/01/2016 13:25 אם זה מה שעוזר למחיריםצהזולים...ישר כח!!
העלת את רמי לוי לדרגת רובין הוד...לא פחות..
11 צורי 17/01/2016 13:04 כשממשלה דואגת לטייקונים טוב שרמי לוי עוזר לנזקקים (ל"ת)
10 גיל 17/01/2016 12:52 המומחה
כל הכבוד לרמי....אני בטוח כי גם המתחרים היו עושים אותו הדבר אילו רק היו יכולים....
9 שי 17/01/2016 12:46 דיי להכפשות - אוהבים אותך רמי
רמי לוי האיש והמהפכה! אוהבים אותך ומחזקים את ידך
8 אץ כץ 17/01/2016 12:44 לא להקל ראש בטענותיו של אלקנה.. צריך בדיקה של הנדון! (ל"ת)
אלעזר 17/01/2016 21:42 המשטרה בודקת ומס הכנסנ בדרך אילו (ל"ת)
7 מפוכח 17/01/2016 12:35 עם ישראל אוהב לקנות בזול ומצפצף על החוק והמוסר
אין לי מושג האם הטענות של אלון נכונות. אבל אם כן, רמי לוי גנב. גניבת מידע עסקי פנימי חמורה לא פחות מגניבת ארנק מתיקה של גב' כהן מחדרה.
6 אחד שמבין 17/01/2016 12:24 לא נעים להגיד לך - אבל אף מעסיק לא ייגע בך יותר עם מקל
עשית לעצמך חרקירי. מוטב שתפתח עסק עצמאי או שתחפש עבודה בחו"ל. אף מעסיק בישראל לא יעסיק אותך לעולם.
ד״ר אל פאצו 17/01/2016 13:05 תגובה
אתה מתכוון למקל ערכת בדיקת קולונוסקופיהjQuery20305977537722792476_1453025633598?
אלעזר 17/01/2016 21:43 אכן אתה צודק לא הבנתי מה הוא חידש (ל"ת)
5 חיים 17/01/2016 12:21 לא הצלחתי להבין איפה הבלוף?
הצלחתי להבין איך הוא בודק את המתחרים שלו!!
4 אבי 17/01/2016 12:21 נשמע בנאדם הזוי וסיפור מצוץ מהאצבע...
אולי הבנאדם התבלבל עם החוק החדש שמחייב את כל החברות לדווח את מחירי המוצרים שלהם און ליין. מה שאומר שבכל מקרה, לפחות מהחצי שנה האחרונה, אין צורך במערכת "האקינג" מתוחכמת כזאת. לא נשמע הגיוני שחיבור ישיר למאגרי המידע של כל החברות במשך תקופה ארוכה לא היה מתגלה על ידי אחת ממערכות הבקרה של החברות הגדולות...
3 שאול 17/01/2016 12:19 האיש צריך פסיכולוג טוב !
מגלומן קטן ומושתן .
2 רועה חשבון 17/01/2016 12:18 ואו זה כבר ממש פלילי ועובר כל גבול
רמי לוי אם זה נכון אתה בדרך לבית הסוהר להרבה שנים
1 קונה ברמי לוי 17/01/2016 12:09 מה איכפת לי
כל עוד הוא הכי זול זה לא משנה לי איך הוא עושה זאת
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש