נעילה שלילית בת"א: המעו"ף ירד 0.4%, הבנקים נפלו 1.6%, אל על חזרה לזנק

מודיעין טסה 400% על רקע דיווחי החברה, מניות הגז ה'וותיקות' ירדו כ-2%. פריגו עלתה 2.2%
ירידות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א ננעלו במגמה שלילית ביום המסחר הראשון לשבוע זה: המעו"ף ירד 0.4%, ת"א 75 ירד 0.3% ומדד הבנקים נפל כ-1.6%. זאת, לאחר סגירה צורמת במיוחד בבורסות העולם ביום שישי, כשהמדדים בניו-יורק נפלו בכ-2.5% על רקע צניחת מחיר הנפט. נזכיר כי מחר לא יתקיים מסחר בוול סטריט, זאת בשל 'יום מרטין לותר קינג'. 
בת"א, מניית אל על 0% אל על 154 0% אל על בסיס:154 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה בקפיצה של 8.25% במחזור גדול אחרי נפילה תלת-יומית של מעל ל-20%. מניית דלק קבוצה 0% דלק קבוצה 51,130 0% דלק קבוצה בסיס:51,130 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  המשיכה לחפש תחתית וצללה עוד 3.5%. מניית פרוטרום 0% פרוטרום 30,460 0% פרוטרום בסיס:30,460 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה בירידה של 3.3% אחרי נפילה של 4.1% ביום חמישי. 
מודיעין התפצוצצה לא פחות מ-400% אחרי שמוקדם יותר כבר עלתה כמעט 700% והכל ברקע לדיווח החברה על פוטנציאל גז ברישיון דניאל. ישראמקו, שמחזיקה ב-75% מהרישיון וכבר עלתה מוקדם יותר ב-10%,הוסיפה לערכה 1.1% בלבד, בעיקר בשל דבריו של מנכ"ל החברה שצינן את ההתלהבות.  
מדד ת"א 35 -0.05% מדד ת"א 35 1,464.98 -0.05% מדד ת"א 35 בסיס:1,465.73 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.04% מדד ת"א 90 1,065.75 -0.04% מדד ת"א 90 בסיס:1,066.17 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.06% מדד ת"א בנק 1,831.52 -0.06% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,832.66 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א נפט וגז -0.15% מדד ת"א נפט 878.1 -0.15% מדד ת"א נפט וגז בסיס:879.42 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר ננעל על 852 מיליון שקל.
כאמור, מעבר לים בסופ"ש הנאסד"ק צלל 2.75%, הדאקס איבד 2.5% ומדד שנחאי נפל 3.5%. נציין גם את מדד הראסל 2000 (המניות הקטנות בארה"ב) נפל 3.5% לשפל מאז יולי 2012. מצד שני, הדואליות דווקא חזרו ברובן עם פערים חיוביים - זאת בעיקר בשל העליות החדות שנרשמו בוול סטריט ביום ה'.
בסיכום שני ימי המסחר האחרונים מדד ה-S&P500 איבד 0.5% ולגבי ת"א, אמנם הדואליות חוזרות עם פערים חיוביים אך הנפילות בחו"ל ביום שישי שבאו בשל המשך המפולת במחיר הנפט (סגר ב-29.7 דולר) ונתוני המאקרו החלשים בארה"ב (בדגש על המכירות הקמעונאיות) ללא ספק יעיבו.
בתוך כך, בבורסה בת"א עשויים להגיב לדבריו של ראש ממשלת סין שאמר אתמול (שבת) כי לממשל הסיני אין שום כוונה להמשיך לבצע פיחות ביואן, ועוד אמר כי הצמיחה צפויה לעמוד על כמעט 7% השנה (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

מתחילת השנה, בעוד המעו"ף, "הסתפק" בירידה של 4.9%, מדד ה-S&P500 איבד כבר 8%, הנאסד"ק 10.3% והדאקס 11.1%. בסיכום השבוע שעבר, המעו"ף איבד 2.65% וה-S&P500 איבד 2.77%.
מניות במרכז:
אל על 0% אל על 154 0% אל על בסיס:154 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה אחרי נפילת תלת-יומית של מעל 20% במחזורים גדולים מאוד.
מניות לוזון קבוצה 0% לוזון קבוצה 48.2 0% לוזון קבוצה בסיס:48.2 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו-{דורי בניה}, שהתרסקו בחמישי האחרון בכ-80%(!) המשיכו לרכז עניין רב, על רקע רכישת החברה על ידי עמוס לוזון, לאחר בחירתה של קבוצת גזית גלוב למכור את החברה.
{אלון רבוע כחול}  אישרה כי מגה תבקש הקפאת הליכים מבית המשפט. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
{מנקיינד}המשיכה בראלי לאחר הקריסה המתוקשרת, ומתחזקת היום במעל ל-6%, יום רביעי רצוף של עליות חזקות. לסיבה לכך - לחץ כאן.
 
תגובות לכתבה(189):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 103.
    חוזרת להיסחר בגדול? למה לא מדווחים על כלום? (ל"ת)
    מתי גבעות עולם 17/01/2016 23:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 102.
    שאלה
    שאלה 17/01/2016 17:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באיזה מניות כדי להשקיע עכשיו לטווח ארוך/קצר ?
    סגור
  • הכנס
    תשובה 18/01/2016 04:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתור אחד שספג לא מעט נפילות אני ממליץ כרגע להשקיע באופן מאוד מתון במניות.המניות המומלצות שלי הן אל על , בזן ופרוטרום . מניות ישראליות שלא נסחרות בחו"ל אם תחקור קצת תגלה שהמחיר יעד שלהן נמוך מהתחזיות ולמניית אל על ובזן יש יתרון גדול מאוד שהוא הנפט שממשיך לצנוח ולגלות תחתיות חדשות.מקווה שעזרתי בהצלחה.
    סגור
  • 101.
    האם גם תורה של גבעות עולם לזנק בקרוב? (אם במודיעין יש
    שאלת תם 17/01/2016 17:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אולי גז, אז כל שכן שיש בגבעות - דעתי האישית). כפי שאני רואה, הבן של גליה מאור יודע לשווק היטב את מודיעין. חבל מאוד שלגבעות עולם אין מישהו כזה!
    סגור
  • 100.
    שכחלון יוריד קצת את המס על הבורסה!!! ההפסדים עלינו (ל"ת)
    הרווחים למדינה... 17/01/2016 17:05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 99.
    כל מי שלא קנה מודיעין מלכלך סתם...
    נביא אמת 17/01/2016 16:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הם רוצים שלא תקנו והוא יוכל לקנות במחיר נמוך יותר. יש שמועות שזו ההשקעה של 2016
    סגור
  • 98.
    יש מצב השבוע המדדים בחול שוב צוללים? (ל"ת)
    רון 17/01/2016 15:59
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • לא ניראה ככה, אתה רואה אצלנו ירדו בקושי. (ל"ת)
    אורן 17/01/2016 17:05
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • לדעת רוב האתרים הכלכליים המשך נפילות
    מישהו 17/01/2016 16:50
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בחסות ובעידוד סין ואיראן
    סגור
  • נו מה? (ל"ת)
    סבתא שלי היתה אומרת 17/01/2016 16:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 97.
    כיטוב
    כלכלן 17/01/2016 15:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עסקה בומבה פרטים בקרוב.
    סגור
  • 96.
    הזהרתי מפוטים...לא שמשעתם סבירות לראלי השבוע
    ביו 17/01/2016 15:52
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שוב דעה אישית בלבד.הודעה 91+ שווה לעקב אחרי כיטוב
    סגור
  • 95.
    כאילו מישהו נתן סיכוי לכך שהבורסה תעלה היום?? (ל"ת)
    יונתן 17/01/2016 15:21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 94.
    לכרמית המנקה מהחברה המופיעים מתגובה 16
    ב 17/01/2016 15:04
    הגב לתגובה זו
    2 7
    תשמעי בובה אני שאלתי אותך לפני כמה ימים איפה ומתי. ואני גבר שאין מצב שלא עונים לו ובטח נשים שתמיד רצות אחרי. אני מבקש שתעני וגם תגידי למשוגעים שלך שלא יאחלו יותר לבורסה ירידות כי בעולם דברים ומדדים לחברות כבר מגיעים ל,40 % למטה ואין מצב שאפסיד הבנת
    סגור
  • למר ב הנכבד
    כרמית 17/01/2016 18:27
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לא. לא הבנתי כלום. נסה שנית. ואף אמרתי למשוגעים שיפסיקו לאחל לבורסה ירידות. הם ענו לי שהיא יורדת לבד. הם ממש לא מאחלים. וגם. אני לא המנקה. אני המגהצת ויש אחת תופרת ויש אחת אחראית גינון. כל אחת לפי כישוריה. אני לא מבינה. אבל החברה כאן ביקשו לשאלך אם אתה לא יוצלח. אז אני שואלת: אתה לא יוצלח?
    סגור
  • 93.
    מישהו יכול להסביר למה הבנקים נופלים ללא סוף??? (ל"ת)
    יג 17/01/2016 14:51
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • איך יורידו את ת"א 25 ? (ל"ת)
    גל 17/01/2016 14:59
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 92.
    והיא רציו היעד שלי 41 לא יודעת מה איתכם? הצלחות דעתי (ל"ת)
    מלכה יש רק אחת 17/01/2016 14:43
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • רציו יורדת ואני קונה מאמין בנפט .
    מלכה יש אחת 17/01/2016 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 2
    רציו המלכה מה שלומך
    סגור
  • רציו
    רחוקה מכס 17/01/2016 15:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בדרך ל 41 אגורות עוד יעבור מחיר 20 אגורות ואפילו פחות .
    סגור
  • 91.
    להזהר מאד מפוטים,הארביטרז היה 0.65% חיוהי+מתגבש
    ראלי 17/01/2016 14:21
    הגב לתגובה זו
    1 6
    הסכם עם טורקיה+סין רמזה שנתון התצמיחה יעמוד בתחיזות(יפורסם ביום שלישי).אם הנתון אכן יעמוד בתחזיות לדעתי נראה ראלי של 10% ויותר בשבוע אחד.
    סגור
  • 90.
    כיטוב מעולם לא ראיתי בעבר ביקוש יחיד של 288 אלף ע"נ
    כיטוב 17/01/2016 14:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נראה מה יהיה בהמשך היום. לדעתי בסבירות גבוהה נראה בקרוב הצעת רכש במחיר פי כמה לפחות מהשווי שלה.היפה הוא שהיא לא נדרשת יותר לניסויים כי ה FDA אישר לה שלב 3 אחד בלבד (יתר חברות ביו נדרשות לשני שלבים),לכן גם לא צפויות לה הוצאות היוחדות עד לשייוק התרופה בשוק שבו נמכרת התרופה בכ 1.8 מיליארד בשנה 0ואגב כיטוב מצאה דרך להפחית את הסיוכנים של התרופה הזו) כמובן שזו דעה אישית בלבד ואין לראות בה משום המלצה כלשהיא.
    סגור
  • 89.
    אין מצב שלא נראה ירידות בהמשך (ל"ת)
    צבי 17/01/2016 13:03
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • יש גם הסכם מתגבש עם טורקיה
    בהצלחה 17/01/2016 14:14
    הגב לתגובה זו
    3 3
    זהירות עם פוטים
    סגור
  • טוב שיש הסכם אבל כאן שרואים שמורידים בנקים חזק
    צבי 17/01/2016 15:13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זו מתכונת לירידות
    סגור
  • יש מצב שביום שלישי יתחיל ראלי
    בהצלחה 17/01/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
    1 6
    ראית את הדיווח מסין?
    סגור
  • 88.
    יש בהרבה יותר גז מאשר במודיעין - ברם המסחר בבורסה אומר
    אני סבור שבגבעות 17/01/2016 13:02
    הגב לתגובה זו
    11 0
    את דברו! מעניין מתי ואם בכלל, תהיה התעוררות בציבור בעניין זה? מעניין גם מאוד מדוע לא מבצעים עדיין מבחני הפקה במגד 6?
    סגור
  • בבורסה - קזינו אחד גדול! גבעות בשער 1 אג׳ עם פוטנציאל
    אין שום היגיון 17/01/2016 13:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גז גדול והמניה שלה נמצאת בהשעיית מסחר, לעומתה מודיעין עולה כ - 400 עד 600 אחוזים ועדיין לא הפיקה שום גז ושום בטיח! מעניין מדוע......???
    סגור
  • 87.
    מה קרה אי אפשר ישר להוריד ל 1400 צריך בתשלומים? (ל"ת)
    שיר 17/01/2016 13:02
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 86.
    הבנקים הפכו לקורבן של שחקני מעו"ף (ל"ת)
    גיא 17/01/2016 12:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 85.
    עד מתי רשעים יעלוזו? (ל"ת)
    גל 17/01/2016 12:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 84.
    סתם מכסחים את הבנקים שודדים (ל"ת)
    אבי 17/01/2016 12:07
    הגב לתגובה זו
    3 9
    סגור
  • חכה זה בקטנה
    לאבי 17/01/2016 12:49
    הגב לתגובה זו
    9 3
    נוריד את שער המדד ל 282 ואז נתחיל ריצה מטורפת ל400 ואז תבוא המפולת.
    סגור
  • 83.
    קולים
    רק קולים 17/01/2016 11:45
    הגב לתגובה זו
    4 8
    אם לא הבנקים המעוף היה 1% למעלה אךךך לא נמאס להם מהתרגלים תמיד יהיה משו שיחנוק תשוק אבל אל דאה המעוף היום סוגר 1468 נקודות
    סגור
  • 82.
    חולמים בהקיץ
    אורן 17/01/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל המגיבים פה כותבים מתוך פוזיציות או משאת נפשם שום דבר לא הגיוני כמו גן ילדים! העולם במשבר וכל הסינים למיניהם רק נותנים לכם אקמול לכמה ימים
    סגור
  • אף פעם לא הבנתי מה הבעיה לדבר מתוך פוזיציה
    מישהו 17/01/2016 11:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    א"א לאנוס את המציאות וכל דבר לגופו. הגיוני או לא, לשיקולו של הקורא
    סגור
  • 81.
    בונוס
    דויד 17/01/2016 11:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם יש הודעה בפתח?
    סגור
  • 80.
    מרחם על מי שקונה היום או מחר מניות
    ריאלי 17/01/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    7 4
    בהמשך השבוע הבורסה הסינית עם הודעות מקרו ואראן חוזרת לשוק האנרגיה. כמה כבשים אפשר להיות?
    סגור
  • 79.
    SP בנמוך של המון זמן איך ??? (ל"ת)
    איך עולה ??? 17/01/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 78.
    מורידים בנקים כדי לא לתת לשוק חפרוץ (ל"ת)
    ניר 17/01/2016 11:06
    הגב לתגובה זו
    4 7
    סגור
  • אני חפרוץ
    לניר הטמבל 17/01/2016 12:46
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מה אתה רוצה ממני?
    סגור
  • 77.
    שקוף כל כך שעוצרים עליות (ל"ת)
    דודו 17/01/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • איזה עליות בדיוק?
    מחובר למציאות 17/01/2016 14:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל עליה צריך לנצל למכירות בחודשים הקרובים
    סגור
  • 76.
    אני כאן לא לשכוח (ל"ת)
    פוטין 17/01/2016 10:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • זה כאן?
    איפה 17/01/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בלאד חויובה.
    סגור
  • 75.
    קולים
    קול ה1470 17/01/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    3 13
    עוד מעט הבנקים יתקנו ואז המעוף לא יעצר בירוק אל תגידו לא אמרתי
    סגור
  • 74.
    מלאנוקס
    שי 17/01/2016 10:42
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הזדמנות לאסוף מלאנוקס
    סגור
  • 73.
    כיטוב פארמה
    אילנה 17/01/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תעלה חזק . אילנה לא טועה.
    סגור
  • מודיעין 600%, מצפה ליותר עוד השנה בכיטוב
    כיטוב 17/01/2016 11:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דעה אישית בלבד
    סגור
  • 72.
    1540 יעד מעוף לסוף החודש
    ביו 17/01/2016 10:34
    הגב לתגובה זו
    2 4
    דעתי האישית בלבד
    סגור
  • 71.
    מפולת בחו"ל ... איך עולה ? (ל"ת)
    איך עולה ? 17/01/2016 10:34
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 70.
    גילוי הגז יזניק את הבורסה+יצכן ראלי עולמי השבוע
    ביו 17/01/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לאור הרמזים שפורסמו בסין בדבר עמדה ביעד הצמיחה,נתון שיפורסם השבוע בסין.
    סגור
  • 69.
    כמו שמתנהגים הסוחרים בוולסטריט בהחלט צפוי תיקון מעלה
    עוקב אחרי הזקן חכם 17/01/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    5 24
    והישראלים בדרך כלל יודעים זאת כבר ביום ראשון. בהחלט צפוי תיקון מעלה ואני כסוחר מזהה לונג בימים הקרובים . השאלה כמה זמן יחזיק מעמד.
    סגור
  • לפחות לתפוס את התיקונים הקטנים גם משהו
    משקיע קטן 17/01/2016 13:02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יום שיש היו לי הפסדים כי הייתי בלונג על הנאסדק.
    סגור
  • 68.
    כיטוב
    מומחה 17/01/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    2 8
    בקרוב המראה.
    סגור
  • 67.
    ירד. יעלה. ירד . יעלה. ייסגר ליד האפס.... (ל"ת)
    אייל 17/01/2016 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 66.
    שמופסד על הנייר בגבעות - זוהי פשוט שערוריה מה שקורה כאן
    דעה אישית מאדם פרטי 17/01/2016 10:06
    הגב לתגובה זו
    16 2
    הציבור אינו יודע כלל מה קורה? הנהלת השותפות ובעליה אינם נותנים שום דיווח לציבור לגבי התיקונים שהם הבטיחו לבצע! כמו כן הבטיחו לבצע מבחני הפקה ברבעון הראשון 2016, ומה קורה גם עם זה? הציבור אינו יודע פשוט שום דבר וכל כספו נמצא בהשעיה בלתי מוצדקת בעליל! האם לא מגיע לדעתכם מידע עדכני לציבור המגיע לו על פי החוק?
    סגור
  • 65.
    90% תנאים לשורט סקוויז
    מומחה 17/01/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    9 9
    אל תתפלאו עם המעוף סוגר 1.5% למעלה בגרף עולה. המדד הגלום בינתיים מתנהג לפי שורט סקוויז קלאסי.
    סגור
  • רק אל תתפלא אם יהיה אדום לא נותנים לעלות (ל"ת)
    למומחה 17/01/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מה זה קלאסי ? נמק (ל"ת)
    למומחה 17/01/2016 11:55
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • בא
    זה 17/01/2016 12:44
    הגב לתגובה זו
    13 0
    מהמשחק קלאס שמשחקים הילדים על הכביש ,
    סגור
  • קלאסי של דודה תמרה? (ל"ת)
    מי קשקשן 17/01/2016 11:25
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 64.
    פלוריסטם
    אנונימי 17/01/2016 09:50
    הגב לתגובה זו
    3 4
    מחיר ריצפה קיבלה אישור לתרופה לרעלת היריון
    סגור
  • 63.
    פי אל טי פיננס
    ריטש 17/01/2016 09:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשער 70.
    סגור
  • 62.
    קולפלנט - קריאה אחרונה...
    משה 17/01/2016 09:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברים, היום מתחיל הכנס בצרפת וקולפלנט הולכת להציג שם תוצאות הניסויים שלהם. אל תפספסו, שלא תגידו לא אמרתי
    סגור
  • למכור או להוסיף קנייה?
    Zur 19/01/2016 13:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מושקע מיום ראשון בחברה. האם עכשיו כשהכנס נגמר להישאר והחברה תמשיך בעליות או למכור?
    סגור
  • 61.
    אלון ריבוע כחול תמריא בשבוע הקרוב אבל
    אסי 17/01/2016 09:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מעניין מה יקרה לה לטווח של חודש מהיום ..
    סגור
  • 60.
    צריך אדם
    רבי אלימלך מליז'נסק 17/01/2016 09:01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    להיות תמיד בכל המדרגות, גם במדרגות תחתונות. משל לסולם שמדרגותיו שבורות ואין ניתן כלל לעלות עליו.
    סגור
  • 59.
    חיבתה של מצוה
    רבי מאיר מרגליות 17/01/2016 08:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הגאון רבי מאיר מרגליות הלך פעם, בי"ג בניסן עם פנות היום, לשאוב מים למצות מצוה וכדו בידו. אותו היום זמן הפשרת שלגים היה, וכל הדרכים היו מלאות רפש. פגע בו רב אחד כשהוא נוסע במרכבה וכדו בידו לשאוב מים. אמר לו לרבי מאיר: - מפני מה הולך ברגל, והרי הדרך רעועה ומלאה רפש? אמר לו רבי מאיר: - מצוה גדולה זו באה לידי פעם בשנה, אפשר למסור אותה לסוסים ?
    סגור
  • 58.
    שוק עולה חזק היום בעקבות סין (ל"ת)
    ירון 17/01/2016 08:30
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • 57.
    יש דיבורים על הסכם שה"אינתיפאדה " הסתיימה
    נתון חשוב 17/01/2016 08:17
    הגב לתגובה זו
    1 5
    ולראיה ב 3 הימים האחרונים יש שקט מוחלט
    סגור
  • שאלה
    מוחמד 17/01/2016 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שו הסכם?,מי חתם ?,מי הסמיך אותו?,את מי הוא מייצג?,על מי חל ההסכם?,מה שקט?, איפה שקט?,מי נגד מי?, מה זה הסכם?, ולגבי הראיה תישן תישן אתה חולמת
    סגור
  • 56.
    קולים פוטים
    טל 17/01/2016 08:05
    הגב לתגובה זו
    7 2
    לכל הנביאים כאן, מי שקונה קולים או פוטים שידע שמדובר בהימור לחלוטין. אף אחד לא באמת יודע את כיוון השוק. זה חזק מכולנו. בהצלחה
    סגור
  • מדובר בסבירויות. לטווח הקצר יום יומיים
    ריאלי 17/01/2016 11:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לאף אחד אין מושג. לטווח החודש חודשיים הכיוון ברור מאיזה צד שלא מסתכלים על זה
    סגור
  • 55.
    אלון רבוע כחול יכולה לטפס עד 500 אג בלי מאמץ
    אלון רבוע כחול 17/01/2016 07:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במידה וימכרו את מגה וימכרו את רבוע נדלן שווי נכנסים גדול פי 2 משווי התחייבויות וחברה יכולה להמשיך לרוץ קדימה
    סגור
  • 54.
    אל על
    הכריש 17/01/2016 00:49
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מחר ירוק ...יום ב אדומה..הנפט יתקן מעלה..לא מחזיק ולא ממליץ
    סגור
  • צודק
    מייקל דאוד 17/01/2016 15:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יופי של מחשבה ... אל על באמת עלתה היום
    סגור
  • 53.
    אפריקה נכסים ואפריקה מגורים מענינות
    אפריקאי 16/01/2016 23:19
    הגב לתגובה זו
    2 4
    לדעתי בלבד אפריקה נכסים נשחטה בגלל אפריקה והיא נסחרת באפסייד מטורף עכשיו היורו מתחזק וזה טוב לאפריקה נכסים לגביי אפריקה מגורים לדעתי תציג דוח חזק ברבעון הרביעי ותחלק דיבידנד שתי החברות הנ״ל יכולות לעזור מאוד לאפריקה לצאת מהברוך הגדול אין באמור המלצה אלא דעתי בלבד
    סגור
  • 52.
    רבוע כחול תגיע כנראה מעל 350 אג
    כחול 16/01/2016 23:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מניה תשלים עליה 70% עליה של ארביטראז ותמשיך עוד 50% לפחות
    סגור
  • 51.
    אוסף הרבה קולים על הבוקר. עד סוף השבוע מכפיל (ל"ת)
    ארנון 16/01/2016 22:29
    הגב לתגובה זו
    3 9
    סגור
  • תודה , יהיה לי לכתוב לך... (ל"ת)
    פיסטוק 16/01/2016 22:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 50.
    יאאלה אדוםםםם (ל"ת)
    מדברים פה שטויות 16/01/2016 22:27
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 49.
    סין , סתםםם שטויות פחח (ל"ת)
    מאיפה הבאתם מחר 16/01/2016 22:23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • הפוטים שלך מחוקים (ל"ת)
    אתה נמחק מחר 16/01/2016 23:31
    הגב לתגובה זו
    5 8
    סגור
  • 48.
    הסינים נתנו, הסינים לקחו, הפוטים מחר חוטפים חזק
    מחזיק פוטים 16/01/2016 21:58
    הגב לתגובה זו
    4 6
    מוכר תפוטים על הבוקר
    סגור
  • אתה פרובוקטור קטן ומסריחון
    למחזיק פוטים 16/01/2016 23:29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לך יא אהבל מחר הירידות ימחקו אותך ואת הקולים שלך. עבור איזה מוסדי אתה עושה "TROLING" ,תענה יא דראק!!!
    סגור
  • הפוטים נמחקים בבוקר , למכור הכל (ל"ת)
    הפוטים נמחקים 16/01/2016 23:58
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 47.
    הסינים נתנו, הסינים לקחו, הפוטים מחר חוטפים חזק
    מחזיק פוטים 16/01/2016 21:58
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מוכר תפוטים על הבוקר
    סגור
  • 46.
    שיהיו עליות ? מאיפה ? (ל"ת)
    מאיפה הבאתם מחר 16/01/2016 21:56
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • ארביטראז הידיעה מסין=פוטים נחתכים (ל"ת)
    מבין עיניין 16/01/2016 22:03
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 45.
    בקרוב שורט סקוויז בטאואר (ל"ת)
    דנה 16/01/2016 21:47
    הגב לתגובה זו
    2 12
    סגור
  • 44.
    הידיעות מהיום בסין יעיפו את הבורסות ביום ב (ל"ת)
    סוחר בכיר 16/01/2016 21:37
    הגב לתגובה זו
    8 7
    סגור
  • 43.
    מעוף..
    הכריש 16/01/2016 21:33
    הגב לתגובה זו
    6 6
    תיקן מטה נמוך שנתי..לפי דעתי ממחר פתיחה אדומה ואז תיקון מעלה....במידה והנפט יתקן מעלה..לפי דעתי עשה תחתית..הרגעה מסין ..אזיי ירוק חזקחצי שנה
    סגור
  • 42.
    אחרי שבועיים רצופים של ירידות צפוי שיהיו כמה תיקונים
    רם 16/01/2016 21:25
    הגב לתגובה זו
    9 6
    תיקונים כלפי מעלה. אני רק מנחש מקווה שאני צודק.
    סגור
  • 41.
    אהלן חברה
    מקור מוסמך 16/01/2016 20:41
    הגב לתגובה זו
    8 7
    אני לא מתיימר להיות אנליסט או משהו בסגנון אני רק יודע שאל על צפויה לעלות ולמחוק את הירידות של הימים האחרונים.אני מתבסס על מחירי הנפט במיוחד לאחר הסרת הסנקציות בעתיד הקרוב וכמו כן על שיתוף פעולה בעתיד הקרוב עם ישראייר.אני לא כותב את זה כדי לגרום לאנשים לקנות כדי שאני ארוויח אלא כותב בלב שלם המלצה כדי שגם אתם תרוויחו.שיהיה לכולנו שבוע טוב וריווחי.
    סגור
  • חי בסרט מימוש עמוק לפנינו (ל"ת)
    יוני 16/01/2016 22:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    מחר היום של אלעל
    אלעל 16/01/2016 20:33
    הגב לתגובה זו
    7 10
    אני חותם לכולכם מחר אל על חוזרת לצבע האמיתי שלה. ירוק ולא אחר !!!!!!! הזדרזו לקנות אחרת יגמר?
    סגור
  • אל על מסיימת באדום, נפט יחזור לירוק בהמשך השבוע
    מגולם 16/01/2016 21:18
    הגב לתגובה זו
    8 3
    לא לגעת
    סגור
  • 39.
    בכיר טורקי: נרמול היחסים עם ישראל בקרוב מאוד (ל"ת)
    לונג 16/01/2016 20:30
    הגב לתגובה זו
    1 10
    סגור
  • 38.
    ממחר עליות (ל"ת)
    שי 16/01/2016 20:20
    הגב לתגובה זו
    15 5
    סגור
  • 37.
    מה המשמעות של הסרת הסנקציות על איראן ?
    סוחר מתחיל 16/01/2016 20:04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    איך זה ישפיע על הנפט?
    סגור
  • הנפט
    עדי 16/01/2016 20:51
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ירד עקב היציע כלומר עודף נפט בשוק ללא ביקוש מספיק רק הכרזת מלחמה מצד המדינות המייצאות נפט אחת עם השניה או אמברגו שמחיר יעלה כמו כל דבר שנסחר בשוק
    סגור
  • באופן הכי תיאורטי
    צ'יקו 16/01/2016 20:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היצע נפט עולה---> מחירים יורדים מה יקרה בפועל ? אינני יודע . שבוע טוב חבר.
    סגור
  • 36.
    באמת אין בכלל איפה לשים
    המבין 16/01/2016 19:16
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אבל צריך להפעיל את שיקול הדעת להיתאפק כי הכל נהפך מסוכן לעמוד נצד זה הרבה יותר ריווחי פשוט העולם נהפך ליהיות משוגע לגמרי אין מה לעשות צריך ליהיות סבלני מאד ועמוד בחוץ עד יעבור זעם
    סגור
  • 35.
    עוד יבאו ימים ותגידו איך לא קנינו כיל וגם נפט בשערים
    משקיע בכיל וגם בנפט 16/01/2016 19:11
    הגב לתגובה זו
    12 2
    בשערים כאלה
    סגור
  • יהיה גם יהיה
    למשקיע בנפט 16/01/2016 23:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנפט יתקן למעלה לשער 48 ואח"כ לאיזור ה-60 (בקירוב) תוך רבעון גג. ומשם תתחיל החגיגה לכיוון ה-10 עד 20!!! לגבי כיל אין לי מושג כי לא מכיר את המניה!!!
    סגור
  • 34.
    הדואליות
    תומס אדיסון 16/01/2016 19:04
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אתמול האמריקאים נתנו הרבה כבוד למניות הדואליות שלנו והן כמעט לא ירדו למרות הירידות החדות בשוק ולראיה הארביטראז' הוא 0.7 חיובי. עליי לציין שזה מקרה נדיר.
    סגור
  • ולא 0.7 (ל"ת)
    0.41 חיובי 16/01/2016 20:45
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 0.86 (ל"ת)
    0.86 16/01/2016 21:31
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 33.
    מיטב דש תמשיכו לשלם דמי ניהול
    מיטב דש 16/01/2016 18:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שמעניין אותנו זה דמי ניהול וסוכריות תרנגול
    סגור
  • 32.
    יום א ו ב עליות עד 2%
    תרשמו ביומנים 16/01/2016 18:56
    הגב לתגובה זו
    9 7
    ג ד ופקיעה (חמישי פתיחה)ירידות עד 7% . אינטואיציה היא היכולת לקבל ולפענח מסרים תוך-אישיים ללא חשיבה רצונית. מה שמאפיין את הידיעה האינטואיטיבית, זו העובדה, שהיא נוצרת במהירות רבה (בן־רגע), ושהיא מופיעה בפתאומיות (בהשראה/בהברקה
    סגור
  • העתקת יפה את המשפט מויקיפדיה..
    א 17/01/2016 10:50
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אך לא לקחת בחשבון שכותב הערך לא הסביר בצורה מדעית ועמוקה את המילה. ומה הקשר לפקיעות ועליות 2 אחוז בימים א + ב וירידות 7 אחוז? לטובתך. אם אתה רוצה לעבוד או ללמוד או לקבל עזרים מדעיים או אחרים מויקיפדיה. אז..אל תיקח זאת כאורים ותומים. בסדר? יום טוב .
    סגור
  • במחשבה שנייה
    מישל 17/01/2016 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניסיתי לתפוס את הסכין משני הקצוות ממשיך עם המגמה כל עלייה לצורך ירידה ....
    סגור
  • אתה לא היחיד שמכיר את ההרגשה
    מוטי 16/01/2016 23:35
    הגב לתגובה זו
    1 3
    גם אצלי זה ככה!! בהצלחה!!!
    סגור
  • 31.
    קולפלנט - כנס ממחר עד שלישי בצרפת
    יאיר 16/01/2016 18:48
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אישור CE עד סוף החודש באירופה, חברים, הזדמנות פז לא נורמלית יש לנו כאן. לדעתי תמהרו לקנות מחר.
    סגור
  • לקנות או למכור?
    zur 19/01/2016 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מושקע מיום ראשון בחברה. האם עכשיו כשהכנס נגמר להישאר והחברה תמשיך בעליות או למכור?
    סגור
  • מושקע בה ואופטימי
    מאיר 16/01/2016 21:52
    הגב לתגובה זו
    3 4
    לדעתי מניית הביומד הכי פוטנציאלית לעליות חזקות בקרוב.
    סגור
  • 30.
    להדק חגורות הבורסה תמריא
    זיו 16/01/2016 18:45
    הגב לתגובה זו
    13 8
    חברס להדק חגורות השבוע הבורסה תמריא . המעוף צפה את המפולת המעוף הראשון לחזות את העליות .אז להדק חגורות ממריאים .........
    סגור
  • 29.
    מלאנוקס
    שי 16/01/2016 18:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה מה קרה נפל 8.5% וואי וואי לא מאמין חייב להגיע ל49
    סגור
  • 28.
    אני ממתין לתיקון הבא כדי לכסות חלק מההפסדים ויוצא
    רון 16/01/2016 18:38
    הגב לתגובה זו
    4 2
    וממתין בחוץ. תכלס השוק מפחיד עכשיו.
    סגור
  • חבל שאתה הופך את ההשקעות שלך למשחק בקזינו ...
    יוסף פותר החלומות 17/01/2016 13:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יוצא נכנס זה הדרך הבטוחה ביותר להפסיד כסף דווקא עכשיו תתחיל להשקיע באופן מושכל במדדים גאוגרפיים וסקטוראילים בכניסה במנות קטנות לפוזיציות ותסתכל קדימה ולא להיות בעל ראייה קצרת טווח . ואם גם אתה מחפש קצת ריגוש תשקיע במניות סכומי כסף קטנים לא יותר מ 5 עד 10 אחוז מהסכום המצרפי של התיק שלך
    סגור
  • יוסף צודק כל מילה בסלע והמון סבלנות!!! (ל"ת)
    רם 17/01/2016 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    הירידות האחרונות זה ניקרא מימוש, כבר מחר עולים (ל"ת)
    ליאור 16/01/2016 18:34
    הגב לתגובה זו
    7 14
    סגור
  • 26.
    מתי תבינו
    חכם חנוכה 16/01/2016 18:30
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אין איפה לשים את הכסף רק בבורסה יש סיכוי לתשואה רק במניות אגחים כבר 3 שנים לא נותנים תשואה
    סגור
  • 25.
    מחר יפתח במינוס חצי ימשיך בירוק וייסגר במינוס חצי
    dror tz 16/01/2016 18:25
    הגב לתגובה זו
    2 3
    יום שני ירידות חזקות - לנצל את מחר למכירות
    סגור
  • 24.
    בכיר טורקי: נרמול היחסים עם ישראל בקרוב מאוד
    טורקי קטן 16/01/2016 18:02
    הגב לתגובה זו
    1 3
    http://www.timesofisrael.com/top-turkish-official-ties-with-israel-to-be-normalized-soon/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
    סגור
  • 23.
    ידיעה שהתפרסמה באתרי בלומברג ו cnbc
    שימו לב 16/01/2016 17:57
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ראש ממשלת סין סיפר על נתוני התמג והצמיחה של 2015 והרבעון הרביעי ודיווח כי התוצאות היכו את התחזיות.הנתונים האלה אמורים להתפרסם רק ביום שלישי לפנות בוקר. ספק אם הפליטה היתה בכוונה אבל בשורה התחתונה לסוחרי יום צפוי שבוע של עליות
    סגור
  • אני סוחר
    לשימו 17/01/2016 10:40
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לילה. אז מה לעשות?
    סגור
  • 22.
    לא לשכוח!!! כל ירידהלמטרת עליה (ל"ת)
    יוסף 16/01/2016 17:49
    הגב לתגובה זו
    5 14
    סגור
  • אתה יוסף על שמו של אברם או יקוב? (ל"ת)
    ליוסף 17/01/2016 10:39
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • 21.
    לא לשכוח!!! כל ירידהלמטרת עליה (ל"ת)
    יוסף 16/01/2016 17:49
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • האם
    ליוסף 17/01/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    11 0
    יש באפשרותך לרשום משפט ביותר משש מילים או בקמצנות כמו היום שיש חמש מילים כי שתיים מחוברות?
    סגור
  • 20.
    אל על
    אלי 16/01/2016 17:37
    הגב לתגובה זו
    7 8
    מחר תיקון חד כלפי מעלה. מחירי הנפט ממשיכים לרדת. מאמין כי לאחר התיקון האחרון המגמה כלפי מעלה הינה ברורה
    סגור
  • אין קשר לנפט!! תפסיקו כבר עובדים עליכם
    תמיר 16/01/2016 22:10
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אתם לא מבינים שאל על ורוב חברות התעופה בעולם לא באמת נהנות ממחירי הנפט היורדים מאחר שהירידה נמשכת כבר כמה שנים רצוף באופן תמידי כימעט בלי שום עלייה רצינית בדרך ולמה זה?תשובה: לחברות התעופה וכל חברה גדולה אחרת בלי שום קשר הדבר הכי חשוב להם זה לשמור על יציבות ולאל על יש חוזי גידור למחיר הנפט למשך שנה וחצי כלומר אל על למשך שנה וחצי של ירידות נפט משלמת מחיר יקר יותר ממחיר השוק בזמן אמת ככה שהיא לא באמת נהינת ממחירי נפט זולים יחסית כי היא מחדשת חוזים אחת לשנה וחצי . הסיבה האמיתית לעלייה המטאורית של המניה בשנים האחרונות ובשנה האחרונה בפרט היא עליית מספר הנוסעים כל שנה ומה שקרה בשבוע שעבר זה מימוש של משקיעים כבדים בחברה מחשש כבד לתיקון מטה במניה בקרוב כי הם היחידים שיודעים שאין באמת קשר דרמטי וישיר בין הנפט לרווח הנקי זה הכל פסיכולוגיה של משקיעים שמטיבה עם כולם אז אין לאף אחד אינטרס לחפש את האמת. לדעתי השבוע האחרון היה רק פרומו לתיקון האמיתי שלא יאחר להגיע אז אנא היזהרו.
    סגור
  • אל על
    הלורד השקעות 16/01/2016 20:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורה עם הנפקת המניות שאמרו כאן
    סגור
  • 19.
    השבוע בעולם ובארץ עליות חדות (ל"ת)
    הסתיימו הירידות 16/01/2016 17:24
    הגב לתגובה זו
    22 23
    סגור
  • מחר אחוז וחצי יורד (ל"ת)
    תהום 16/01/2016 19:31
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • השוק חולה,עוד חזון למועד. (ל"ת)
    לסקובר 16/01/2016 17:36
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 18.
    השבוע בעולם ובארץ עליות חדות (ל"ת)
    הסתיימו הירידות 16/01/2016 17:24
    הגב לתגובה זו
    19 5
    סגור
  • אם יהיה רק עליות ולא חדות. זה יספק אותך? (ל"ת)
    זומבי 16/01/2016 18:10
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 17.
    קונה מחר בנקים ומניות גז (ל"ת)
    משקיע 16/01/2016 17:15
    הגב לתגובה זו
    19 11
    סגור
  • קנה שלא יחסר (ל"ת)
    זומבי 16/01/2016 18:09
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 16.
    כבר עכשיו אני קולט שלושה דברים חביבים כאן.
    א100 16/01/2016 16:57
    הגב לתגובה זו
    71 3
    הם באים בעיקר מפסיכואנליזה ופסיכיאטריה ותורות סמוכות. כוונתי ל Lpsus. בשורה שלישית בכתבת המערכת רצו לכתוב : נציין גם את מדד הראסל. ומה שיצא: "נציין דם את מדד הראסל...וגם..כותב 2 בשם הממריא כותב: המעוף מחר עולה(צ"ל יעלה)אחוז למעלה. אין מנוס...הפקיעה החודשים(כנראה הכוונה לחודשית ולא החודשים הקרובים)תהיה בין 1170-1180. בשלושת הנושאים נאמרה או נירשמה פליטת פה או קולמוס שהיא מעידה על טעות בלתי רצונית עם חשש שדברים הפוכים וקיצוניים ממה שחשב האומר או הכותב שאף או התכוון. שבוע טוב. עם ישראל חי. נ.ב: וגם בשורה השישית בכתבה כתוב: ולפגבי ת"א. משמע בסלנג צבאי ביחידה X : לפגיעה ברמה יחודית..וחוץ מזה. בע"ה..הכל תקין ובסדר גמור לפי תוכניות האב שממשיכות לצבור תנופה והמון ארצות או חברות כבר עמוק עמוק בשוק הדובי.
    סגור
  • כל שלושת הלבסוסים תוקנו על ידי רושמיהם כצפוי.
    א100 16/01/2016 18:48
    הגב לתגובה זו
    41 0
    גם של מגיב 2 שיחיה בתגובתו 9. וגם של אתרוש בשורות 3 + 6. טוב ויפה וזריז. ורק להשכלה כללית . הטעות אינה טרמינלית. וגם אין אפשרות לתקנה בדיעבד. הם נעשו וזהו..אך נא להרגע..אפשר להמשיך לחיות עם חיים מאושרים ומלאי תוכן איכותי. כל הנ"ל לא היה למטרת פגיעה או העלבה. סתם..הבהרה מתחומים שנימצאים באזור הבטטה שלנו מעל חוליות צוואריות Cervical.......C1 Atlas+C2 Axis.
    סגור
  • מלא שגיאות כתיב יש להם, הם בפוזיצית שורט ענקית (ל"ת)
    wall street 16/01/2016 17:18
    הגב לתגובה זו
    7 7
    סגור
  • לוול סטריט קושקוש
    מורי 17/01/2016 12:37
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מדוע כתבת wall ולא כמו שצריך להיות כתוב Wall? למה אתה מטעה את הציבור? כתוב בעברית קושקוש אז לא תטעה . אולי.
    סגור
  • מי זה להם? ואיך אתה יודע הפוזיציה שלהם? (ל"ת)
    זומבי 16/01/2016 18:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • מי זה הם ? (ל"ת)
    מי זה הם ? 16/01/2016 17:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתם יודעים בדיוק מי זה הם (ל"ת)
    wallstreet 16/01/2016 21:32
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • השם שבחרת מורכב משתי מילים ולא אחת מחוברת. הבנתו? (ל"ת)
    מורי לקושקוש 17/01/2016 12:39
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • לא יודעים
    מז'ור 17/01/2016 10:29
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מי זה הם. אתה מפחד להגיד מי המטומטם עם טעויות ולציין איזה טעויות אולי הם עולים חדשים מאתיופיה או פליטים מסודן.
    סגור
  • 15.
    אין היכן לשים את הכסף
    חכם חנוכה 16/01/2016 16:13
    הגב לתגובה זו
    7 7
    בואו נחשוב שהוצאתי את הכסף מהבורסה ועכשיו מה היכן אני אשים אותו ?בפקמ ?!
    סגור
  • חכם חנוכה
    ניר 16/01/2016 19:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מטוס שטס עולה יורד עולה יורד מהרוח בסוף מתרסק תחשוב על זה חנוכה
    סגור
  • לניר
    מז'ור 17/01/2016 10:23
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אתה הנכד של אחת שמבינה?
    סגור
  • קנה קובות ג'חנון ממליגה גונדי ועוד ותראה תכפיל הכסף. (ל"ת)
    זומבי 16/01/2016 18:06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 14.
    אין היכן לשים את הכסף
    חכם חנוכה 16/01/2016 16:13
    הגב לתגובה זו
    7 9
    בואו נחשוב שהוצאתי את הכסף מהבורסה ועכשיו מה היכן אני אשים אותו ?בפקמ ?!
    סגור
  • יש
    ניר 16/01/2016 19:50
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ביורו הוא יגיע ל5 שקל אחרי המפולות שיגיעו או בשקל שישאר אתה זוכר שהיורו היה 5
    סגור
  • 13.
    מעניין שביזפורטל לא ציינו את ההבדל השבועי בירידות
    wall street 16/01/2016 16:06
    הגב לתגובה זו
    3 4
    s&p vs ta25
    סגור
  • מה זה VS במבי בבוני? אין דבר כזה. (ל"ת)
    מורי 17/01/2016 12:31
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 12.
    בנפט הכל פוליטיקה. יותר מידי מדינות וכלכלות
    כל הירידות 16/01/2016 16:04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מפסידות מכך.רק עיניין של זמן שהנפט יעלה. מחיר נמוך לנפט זה נזק עצום לאיכות הסביבה.ובקרוב חדשות טובות לליויתן
    סגור
  • 11.
    טל על
    שלומו תורתי 16/01/2016 15:36
    הגב לתגובה זו
    3 4
    מחר אני חוגג שמתי חצי מיליון
    סגור
  • שאלה
    מיירל 17/01/2016 15:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם אתה בטוח שאל על תעלה מחר ?
    סגור
  • בהצלחה
    צביקה 16/01/2016 19:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הצלחה
    סגור
  • בהצלחה
    צביקה 16/01/2016 19:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצלחה
    סגור
  • על טל תיזהר ממנה...... (ל"ת)
    אבי 16/01/2016 17:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    קשה לנחש מתי המפולת תעצור אבל נראה שעד אפריל יהיו
    רון 16/01/2016 15:22
    הגב לתגובה זו
    7 8
    כבר עליות נאות. רק סבלנות!!!
    סגור
  • יש לך טעות
    אהרון 16/01/2016 18:41
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עד שהמחירים לא ירדו ב50 אחוז הם לא יתחילו לעלות
    סגור
  • צודק רון
    זומבי 16/01/2016 18:04
    הגב לתגובה זו
    8 0
    עד אפריל שנהיה ב300 יהיו עליות נאות רק סבלנות.
    סגור
  • 9.
    טעות-המעוף יפקע החודש1470-1480
    הממריא 16/01/2016 15:19
    הגב לתגובה זו
    7 10
    טעיתי
    סגור
  • 8.
    זהו נמאס לי!!! מחר אני בורח מהכל ומציל את מה שאפשר (ל"ת)
    משקיע ותיק 16/01/2016 15:12
    הגב לתגובה זו
    19 15
    סגור
  • וככל שתמהר כך ייטב. (ל"ת)
    זומבי 16/01/2016 18:03
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 7.
    מחר נראה כמו הזדמנות קניה
    משקיע 16/01/2016 15:11
    הגב לתגובה זו
    13 10
    בעיקר בנקים כי הארביטראזיות צפויות לעלות יפה
    סגור
  • למשקיע 7
    זומבי 16/01/2016 18:03
    הגב לתגובה זו
    7 2
    לא נכון. לרדת לא יפה.
    סגור
  • 6.
    ארביטראז 0.8
    סוחר מעוף 16/01/2016 14:59
    הגב לתגובה זו
    5 5
    פתיחה מתחת ל 1454 ואני נכנס לונג
    סגור
  • נו נכנסת? מסכן. חבל. (ל"ת)
    לסוחר 17/01/2016 18:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כנס כנס וחטוף ככל שתוכל שלא יחסר. (ל"ת)
    זומבי 16/01/2016 18:02
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 5.
    המפולת תאכל את כולכם עד השקל האחרון (ל"ת)
    קזינו 16/01/2016 14:58
    הגב לתגובה זו
    11 15
    סגור
  • צודק
    אהרון 16/01/2016 18:42
    הגב לתגובה זו
    7 3
    לכן כול מי שלא יצא עדיין יוכל אותה
    סגור
  • 4.
    כמה תיקונים לכתבה
    סוחר 16/01/2016 14:57
    הגב לתגובה זו
    6 4
    המעוף ירד מ 1720 ל1450 יותר ממה שהסנופי ירד מהגבוה שלו, הארביטראז 0.8 למעלה ( דולר 3.977).לפני מס שעות נתון מרגיע מסיןדיווחים על מגעים בתיווך טורקי להפסקת ״אינתיפאדת הבודדים״, (לראיה יש יומיים הכי שקטים שהיו בחודשים האחרונים)
    סגור
  • לסוחר 4 במבי
    זומבי 16/01/2016 18:01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אז אוכל לטוס מחר עשר אחוז?
    סגור
  • 3.
    קולים
    קול 1510 16/01/2016 14:57
    הגב לתגובה זו
    6 5
    איך ביז אומר ירידות ? סך הכל פער של 0.5 שלילי רק הדאוליות באות עפ פער של 0.64 למעלה ירידות מחר ? בחיים לא
    סגור
  • בחיים כן. (ל"ת)
    זומבי 16/01/2016 17:59
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 2.
    המעוף מחר עולה אחוז למעלה,אין מנוס........
    הממריא 16/01/2016 14:54
    הגב לתגובה זו
    18 14
    הפקיעה החודשים תהיה בין 1170-1180
    סגור
  • יש מנוס. (ל"ת)
    לממרוש 17/01/2016 18:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • עצה ידידותית, אל תשקיע בבורסה. (ל"ת)
    מי שלא יודע יפסיד 16/01/2016 15:01
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 1.
    למי שלא השכיל להבין, המפולת כבר כאן (ל"ת)
    קריסה 16/01/2016 14:53
    הגב לתגובה זו
    22 15
    סגור
  • זה אפילו לא קרוב למפולת. מפולת זה בין 40-30 אחוז (ל"ת)
    אמוק 16/01/2016 16:35
    הגב לתגובה זו
    6 9
    סגור
  • זה אפילו לא קרוב למפולת. מפולת זה בין 40-30 אחוז (ל"ת)
    אמוק 16/01/2016 16:35
    הגב לתגובה זו
    9 6
    סגור
  • בדקת כמה כבר ירדו הבורסות?
    קריסה 16/01/2016 17:55
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סין- 40 % אירופה- 22% ניו יורק 14% ככה זה מתחיל בהמשך זה יכול להגיע גם ל50% בהצלחה אם טרם השכלת.
    סגור