18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

לא רק תיקון - זו כנראה הסיבה למפולת במניית אל על

 |  29
מאחורי הפאניקה
Share
מניית אל על (+0.66%) אל על 153.1 +0.66% 16:24 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אל על בסיס:152.1 פתיחה:153.6 גבוה:156.2 נמוך:153 תמורה:2,938,852 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות נכנסה לסחרור. אחרי ראלי אדיר של מאות אחוזים תוך חודשים ספורים, המניה צוללת כעת 8% ומשלימה נפילה תלת יומית של כ-22%. התיקון הוא כמובן הגיוני ומתבקש, הדבר המפתיע הוא שזה קורה דווקא בזמן שמחיר הנפט בכלל נמצא בשפל והספקולציות הן להמשך נפילות במחירו. מפתיעים הם גם מחזורי המסחר הענקיים בימים האחרונים - המחזורים הגבוהים אי פעם במניה. ל-Bizportal נודע כי חלק מהפאניקה שאחזה במשקיעים במניה בימים האחרונים קשורה לשמועות בשוק לגבי אפשרות של הנפקת מניות לצורך מימון רכישת המטוסים המתוכננת.


בהתאם לתכנית ההצטיידות, החברה תרכוש מבואינג 7 מטוסי דרימליינר חדשים (בעלות של כ-1 מיליארד דולר), ובמקביל תחכור עוד 8 מטוסים. לפי דיווחי החברה, מימון המטוסים יהיה באמצעות הלוואות בערבות ממשלת ארה"ב, כאשר אל על תידרש להון עצמי של 15% אותו היא תשלם על פני זמן ותחל לשלם רק בעוד מספר שנים. ועדיין, כאמור - בשוק נפוצו שמועות לגבי הנפקת מניות, ככל הנראה בשל פגישה שקיימה לאחרונה החברה עם אחת מחברות החיתום. צריך לציין כי כרגע לפי כל ההערכות הנפקה היא לא על הפרק. גורמים ששוחחנו איתם אומרים היום שאין ממש היגיון בהנפקה כעת. ועדיין, במידה והדבר יתרחש, זו עשויה להיות הנפקה גדולה - ולכן יש פחד מדילול משמעותי של בעלי המניות הקיימים.  

מניית אל על בחודשים האחרונים:
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

29 תגובות ב-17 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
17 ליאו 18/01/2016 22:57 מדד 100 (ל"ת)
16 נופר 17/01/2016 08:54 האנליסטים לא מבינים כלום . ממציאים תירוצים בדיעבד
לא היתה הצדקה להרצת המניות של אל על. ואין סיבה לנפילות היום , חוץ מאשר כמה שעושים כסף, כרגיל בגיבוי אנליסטים בדיעבד.
15 YL 16/01/2016 21:22 לפני ש מקורבים אומרים ***תיקון***תבדקו בספרי אל על
מאחר ויש לנו נסיון לא טוב מ העבר עם הבעלים של אל על אני מציע למושקעים לשאול את עצמם האם יש ל חברת אל על בכלל רכוש???? כלומר מטוסים השייכים לחברהההההה לצערי התשובה ברורה לכן אנשים חכמים בורחים תשאלו את עובדי אל על הותיקים
14 ושתי 15/01/2016 08:26 תראו את הטרוף של הבורסה, תברחו לפני הנפילה הגדולה.
2008 חוזרת ובגדול
13 רועי לוי 14/01/2016 17:40 אני קונה עוד..
יחסית לכל מדד (לענף או בכלל) זו חברה זולה. מחירי הנפט עדיין זולים ואני חושב שקיבלנו מתנה פה..
. 14/01/2016 19:08 תתחדש (ל"ת)
12 שיער לבן 14/01/2016 15:25 זה סופה של כל הרצה
צר לי על המשקיעים התמימים שנפלו קורבן להרצה פרועה. תפנו אותי בבקשה לחברת תעופה נוספת שעלתה פי 6 תוך שנה ואשמח להודות שיש כאן הזדמנות נהדרת.
שי 14/01/2016 16:16 לא תמצא חברת תעופה בשווי של פחות מ-400מ'$ (ל"ת)
11 יוסי 14/01/2016 14:18 מה לעשות?
הייתי עם רווח גדול עד יום שלישי, ולצערי לא יצאתי בזמן, מה לעשות להשאיר ולחכות, או להעיף אותה. מה אתם ממליצים?
יוסף פותר החלומות 14/01/2016 17:17 לפי דעתי למכור היה לך החזר מס ....
דבר שני לדוגמא מניה שנופלת ב 30 אחוז צרכה לעלות מעל 40 אחוז כדאי להגיע לקרן שלה וככל שהירידה תלולה יותר האחוזים שצרכה המנייה לעלות גדולים ביחס לירידה שלה .אפקט הזיקה למניות המפסידות הוא דבר שכיח אצל משקיע אתה צריך לדעת לחתוך הפסד מכוון שבדרך כלל מניות בועתיות בדומה למניית אל על נוטות לצנוח בצורה דרסטית בהסתברות גבוה מאוד . הצעה שלי תתרכז במדדים וגאוגרפיים וסקטוריאלים לא במניות רוב התיק שלך צריך להיות מושקע במדדים .ובמניות תשקיע סכומים קטנים ומשקלם בתיק הנירות ערך שלך צריך להיות לא יותר מ 5-10 אחוז
הצעה בלבד 14/01/2016 14:42 הצעה בלבד
אני גם בפנים ונראה לי שכדאי להמתין לתיקון העולה נראה לי שישנה קצת פאניקה ואף פעם לא טוב למכור בפאניקה תמתין ומאמין מאד שישתלם לך בקרוב מאד
אלישע 14/01/2016 14:39 להשאיר (ל"ת)
סמי 14/01/2016 14:38 תלוי כמה אתה מופסד.
אין שום הגיון לירידות מלבד מימוש רווחים (לגיטימי) והיסטריה. לפעמים מספיקה ההיסטריה כדי שמניה תתרסק.
ערן 14/01/2016 17:12 הנפט צפויירד אני מניח שהיא תעלה שוב אך בדיעבד מצטער שלא
מכרתי חבל על 20 אחוז
מידע פנים 14/01/2016 17:42 היה פה שיומש במידע פנים (ל"ת)
10 בבר קוביגור 14/01/2016 14:17 לדעתי זה ניעור ידיים חלשות לפני המשך עליות
לדעתי הנפט ירד ל ל 10 דולר ואל על תעלה ל 8 ש"ח אבל אני רק ספקולנט ונהג מונית מה אני כבר יודע?
אלישע 14/01/2016 14:40 זה מימוש רווחים (ל"ת)
9 שחרזדה 14/01/2016 14:01 הדלפות של שורטיסטים
זה המשחק
8 רז 14/01/2016 13:49 היכן כל בתי ההשקעות שהמליצו לקנות אל על ?
עכשיו הם מהאו"ם. משקיפים.
שמול 15/01/2016 11:19 בתי ההשקעות רמאים הם עושים את הקופה עלינו
לא לסמוך על בתי השעות.... הכל אינטרסים... גם כאשר השקעתי דרך בתי השקעות הפסדתי כסף למרות שהם הרוויחו ממני...
טייס 14/01/2016 14:06 רק בשבוע שעבר בית השקעות נתן המלצת אפסייד 72% (ל"ת)
7 יודע דבר או שניים 14/01/2016 12:57 נעשה קצת סדר- אין הנפקה על הפרק, כנסו
לפי מקורות אל על אכן נפגשה עם חתם שהציע להם לבצע הנפקת מניות אך אל על הבהירו שאין להם כל כוונה לבצע הנפקה מכמה סיבות: הראשונה שהיא מקבלת מימון זול מאוד, הלוואות EX-IM בערבות ממשלת ארהב. שנית יכולת החברה לייצר תזרים גבוהה שיאפשר לה לממן את הרכישות בפריסה נוחה. שלישית- לדעתי אין אף בעל מניות שמעוניין לבצע דילול מניות כשהחברה נמצאת במומנטום חיובי מאוד לדעתי, מצבה של החברה כל כך טוב ואף צפוי להיות טוב יותר במחירי הנפט הנוכחיים (30 דולר) כשאת 2015 צפויה לסיים עם EBITDA של 300 מיליון דולר במחיר נפט ממוצע של מעל 60 דולר, ככה שאני לא פוסל מצב של חלוקת דיבידנד נוספת.
6 ביזפואטל חרטה!!! 14/01/2016 12:50 אלעל לפני עלייה חדה מאוד!!!! (ל"ת)
סמי 14/01/2016 13:48 מהפה שלך לאלוהים. עוד מעט קופץ מהמרפסת.... (ל"ת)
5 פילוס 14/01/2016 12:33 חברת החיתום הדליפה ?!!???? בושה .... (ל"ת)
4 מי? 14/01/2016 12:10 יש לי אל על, אז למכור ולחכות בחוץ? מה זה אומר הנפקה,זה
טוב ....זה אומר שיתחילו שוב מלמטה לטווח ארוך?....מי מבין ויגיד....
3 אמיר 14/01/2016 12:03 אל על
בניגוד לביומדים הדילול במניות של אל על לפחות הולך למשהו ממשי , שיקדם חברה בעתיד , ולא למימון משכורות של מיסדים ומנהלים , זה ההבדל חיובי .
2 אבי 14/01/2016 11:51 נו באמת נהייתם צהובון?
לאל על אין תשקיף פתוח שנית מימון המטוסים נעשה בערבות ממשלת ארצות הברית וזה הכי זול שיש
1 גידי 14/01/2016 11:44 פשוט בושה
כל המקורבים כרגיל יודעים את זה חוץ מהמשקיע הקטן שמובל כמו צאן לטבח.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש