ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירת שבוע נוראית: המעו"ף צלל 2.9%, ת"א 75 נפל 3.1%; אל על איבדה 8.9%

אחד הימים הקשים בת"א: תראו את המספרים: טאואר מינוס 7.6%, אל על מינוס 8.9%, אופקו מינוס 8.5%
ירידות, צילום: Getty images Israel
הלכו הברקסים: מדד המעו"ף נעל את שבוע המסחר בנפילה יומית של 2.9%. גם מדד ת"א 75 התרסק ביותר מ-3.1%, ומדד הבנקים איבד 1.75%. כל זאת - בתגובה לנפילות אמש בוול-סטריט, שנסחרת בעצמה בתנודתיות רבה בדקות אלו.
לא פחות מ-96 מתוך 102 המניות הגדולות נצבעו היום באדום, כשאלו שבלטו לרעה הינן: אל על שנפלה 8.9%, אופקו הלת' עם ירידה של 8.5%, טאואר שאיבדה 7.6%, מזור רובוטיקה צללה 7.1%, חברה לישראל ירדה 6%, ודלק קידוחים נפלה 5.25%.
מניית דורי בניה התרסקה 76% אחרי ההודעה של גזית גלוב כי תפעל למכור את מניותיה בחברה (85%) בבורסה או מחוץ לבורסה.  
בשיחה עם Bizportal אמר היום סוחר בכיר כי "ניכר היום שגוף גדול נתן הוראת מכירה וייתכן שזה יסתיים רק בסגירה ואף לאורך מספר ימים. כרגע המצב הוא שאין אף אחד שעומד בצד הקונה - בטח לא בשורה השניה והשלישית". 
לכתבה על הטריגר למפולת אמש בניו-יורק - לחץ כאן.
מדד ת"א 35 +1.06% מדד ת"א 35 1,432.71 +1.06% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,235,061,714 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.47% מדד ת"א 90 1,083.95 +0.47% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,083.95 נמוך:1,075.66 תמורה:179,058,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +1.57% מדד ת"א בנק 1,835.1 +1.57% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,806.71 פתיחה:1,806.15 גבוה:1,835.92 נמוך:1,796.09 תמורה:321,852,008 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א נפט וגז -0.52% מדד ת"א נפט 891.09 -0.52% מדד ת"א נפט וגז בסיס:895.71 פתיחה:893.54 גבוה:896.37 נמוך:879.61 תמורה:54,269,561 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר, כולל פקיעת האופציות השבועיות, ננעל על 1.7 מיליארד שקל.
עוד מהמניות המתרסקות היום במעל ל-5%: {רציו יהש,}     מזור רובוטיקה -1% מזור רובוטיקה 10,920 -1% מזור רובוטיקה בסיס:11,030 פתיחה:10,980 גבוה:10,980 נמוך:10,700 תמורה:5,184,962 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:    ,  חלל תקשורת -1.47% חלל תקשורת 1,875 -1.47% חלל תקשורת בסיס:1,903 פתיחה:1,903 גבוה:1,904 נמוך:1,848 תמורה:198,005 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:    ,  סודהסטרים +2.17% סודהסטרים 23,550 +2.17% סודהסטרים בסיס:23,050 פתיחה:23,050 גבוה:23,580 נמוך:23,030 תמורה:13,726,154 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- דלק קידוחים יהש -0.39% דלק קידוחים 923.5 -0.39% דלק קידוחים יהש בסיס:927.1 פתיחה:920 גבוה:929 נמוך:899.4 תמורה:26,522,011 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:    אל על -2.64% אל על 158.3 -2.64% אל על בסיס:162.6 פתיחה:162.5 גבוה:165.5 נמוך:156.5 תמורה:7,079,342 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:       טאואר -0.16% טאואר 12,380 -0.16% טאואר בסיס:12,400 פתיחה:12,300 גבוה:12,450 נמוך:12,200 תמורה:37,731,463 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
דווקא מניית {מנקיינד}החבוטה זינקה 6.1% לאחר שטסה אתמול 16.7%. לסיבות למהלך המפתיע - לחץ כאן.
המסחר באסיה ננעל במגמה מעורבת, כשהניקיי היפני הצטרף למגמה בעולם ונפל 2.7%. מנגד, מדד שנחאי הסיני דווקא זינק בכמעט 2%.
בתוך הנפילות במדדים ברחבי העולם, אסטרטג בענקית הבנקאות סוסייטה ג'נרל שחרר תחזית עגומה במיוחד למדד ה-S&P500. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
  
מניות במרכז
מניות הגז נופלות בחדות של עד 6% ברקע נפילת מחיר הנפט. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
רציו יהש -0.8% רציו יהש 223.8 -0.8% רציו יהש בסיס:225.6 פתיחה:225 גבוה:225.8 נמוך:219 תמורה:4,550,323 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
{אבנר יהש}
דלק קידוחים יהש -0.39% דלק קידוחים 923.5 -0.39% דלק קידוחים יהש בסיס:927.1 פתיחה:920 גבוה:929 נמוך:899.4 תמורה:26,522,011 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
דלק קבוצה -0.45% דלק קבוצה 51,000 -0.45% דלק קבוצה בסיס:51,230 פתיחה:50,990 גבוה:51,480 נמוך:49,520 תמורה:26,715,110 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
מניות  גזית גלוב +2.43% גזית גלוב 3,540 +2.43% גזית גלוב בסיס:3,456 פתיחה:3,456 גבוה:3,542 נמוך:3,439 תמורה:24,893,490 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  צוללות לאחר הדיווח אמש של גזית על כך שאחרי כישלון הצעת הרכש, החברה קיבלה החלטה למכור את מלוא מניות דורי בבורסה או מחוץ לבורסה.
מניית  אל על -2.64% אל על 158.3 -2.64% אל על בסיס:162.6 פתיחה:162.5 גבוה:165.5 נמוך:156.5 תמורה:7,079,342 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ממשיכה במגמת התרסקות ומאבדת עוד 6%, בעיקר כאקט של מימוש רווחים אלים לאחר הראלי הגדול במניה.  
מניית {אלון רבוע כחול} החבוטה תרכז עניין על רקע התקופה הקריטית של חברת מגה, כאשר הדירקטוריון של הקבוצה 'החליט לא להחליט' כיצד לפעול בנושא קריסת החברה. 
תגובות לכתבה(129):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 67.
    מלאנוקס
    שי 15/01/2016 08:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלאנוקס עד ה27לחודש 49 דולר ו אחר כך הדוח והצפי לשנת 2026 וההקניה של איזי ציפ ובום ל60 דולר בינתיים עולה לאט כל יום מ 38 כבר בלי עין הרע 42.5 בהצלחה למאמינים ולמחזקים שבת שלום
    סגור
  • 66.
    כתבתי לכם (תגובה 53) שיהיו עליות חדות (ל"ת)
    ביו 14/01/2016 21:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 65.
    בורסה מורסה
    אורי 14/01/2016 21:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כולם מדברים על המניות ומתעלמים מהמפולת בשוק האגח בניגוד לעליות החדות אתמול בניו יורק. וזו פעם ראשונה ששוק האגח הישראלי הגיב כל כך שלילי בניגוד לארה"ב . וזה מעיד שהולכת קטסטרופה בשוק ההון הישראלי.
    סגור
  • 64.
    מלאנוקס
    שי 14/01/2016 20:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שאני אומר לא חשוב הבורסה כל יום אני אומר עד ה27 לחודש יגיע ל 49 ואז בום ל60 דולר הצלחה למאמינים ולמחזקים
    סגור
  • 63.
    מלאנוקס
    שי 14/01/2016 20:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שאני אומר לא חשוב הבורסה כל יום אני אומר עד ה27 לחודש יגיע ל 49 ואז בום ל60 דולר הצלחה למאמינים ולמחזקים
    סגור
  • אז מה אומר אחרי נפילה של 9 אחוז בחזרה ל38? (ל"ת)
    עופר 17/01/2016 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 62.
    תווודדדדה לכל המוכרים,חגיגת פוטים (ל"ת)
    תודה 14/01/2016 19:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    מי שמכר היום פספס את הרכבת של ראשון ארה"ב עולה
    שלמה מעוז 14/01/2016 17:53
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מעל אחוז וחצי מה שיגרום לעליות חדות בראשון
    סגור
  • למר שלמה מעוז היקר.
    א100 14/01/2016 19:40
    הגב לתגובה זו
    8 0
    כבר כתבנו כאן לא פעם שאתה נחשב בארץ לאורים ותומים בנושא שווקי ההון ואף ציינו אותך ואת מר שלמה גרינברג כמובילים מכובדים עם עבר מפואר ובתקווה גם הווה ועתיד מוצלחים. אך..לצערי..מדי פעם אתה מבליח כאן ואולי בעוד מקומות וזורק משפטים סתמיים שלא בדיוק מתאימים לרמתך המיוחסת מאד. לעיתים איני יורד לסוף דעתך. ואף ממש לא מבין את הכיוון כמו המשפט דלעיל שאפילו אין לו סיום או המשכיות. לדעתי נוכל לתת גיבוי מסויים ולא דווקא מכיוון של הבנתנו/ או שלא בנושאי השווקים. אם תחפוץ אני בטוח שתמצא את הדרך אלינו. מאחלים לך סופ"ש איכותי ומבורך ואף בריאות ואריכות ימים.
    סגור
  • מפגר! ביום ראשון אין בורסה בארה"ב
    מפגר גם אבל מודע 14/01/2016 18:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    את הרכבת לא פיספסנו תאמין לי יותר סביר שאת החוויה להתגלגל עם כדור השלג של כל ערמת האנשים המסכנים שנשארים.
    סגור
  • טען עוד
  • חמור קופץ בראש אם תבין מה שלמה כתב כאן לפני שאתה
    כלכלן 14/01/2016 20:16
    הגב לתגובה זו
    3 2
    קופץ כמו חמור הוא התכוון שמי שמכר היום בת"א סחורה ביום ראשון פיספס את הרכבת והוא צודק גם אתמול בלילה כלכלי הוא אמר שהשוק רק מתקן קצת אחרי עליות מטורפות ריבית 0 אין אלטרנטיבה להשקעה וארה"ב לא יעלו בחצי שנה הקרובה ריבית זה מה שהוא אמר וצדק יום ראשון ראלי ענק בת"א
    סגור
  • 60.
    שמעתי שזה כאב
    ירון 14/01/2016 17:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מאודדדדד מאודדדדד חחחחח
    סגור
  • לירון
    א 14/01/2016 18:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא יפה ולא נאה. מה בדיוק הישגת במשפט האלמותי שהעלת לאוויר?
    סגור
  • בוא אני יגלה לך
    ירון 14/01/2016 18:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כול השנה הגופים הגדולים מווסתים את המעו"ף לפי הצרכים שלהם ללא קשר לעולם . היום הם נתפסו עם המכנסיים למטה , והסוחרים הקטנים עשו בהחלט כמה סיבובים נאים
    סגור
  • בוא אני יגלה לך
    ירון 14/01/2016 18:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כול השנה הגופים הגדולים מווסתים את המעו"ף לפי הצרכים שלהם ללא קשר לעולם . היום הם נתפסו עם המכנסיים למטה , והסוחרים הקטנים עשו בהחלט כמה סיבובים נאים
    סגור
  • 59.
    מפולת מפולת
    זקן חכם 14/01/2016 17:33
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שימו לב כל המשקיעים החלה מפולת מיתגלגלת לתשומת ליבכם זהירות על הכסף
    סגור
  • זה מתחזה. זקן חכם תמיד מרחיב ומנמק
    עוקב אחרי זקן חכם 14/01/2016 22:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיקרו, מקרו, מדיניות פסקלית מוניטרית, דוחות כספיים, שערי ריבית, נפט, נחושת , וגם טכני...ולא כותב שורה אחת ברמת ילד מפגר
    סגור
  • מייק
    מייק 14/01/2016 18:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צודק אחי .... אתמול הייתה לי מכה קשה
    סגור
  • 58.
    תיקון קל וזהו!! (ל"ת)
    ירון 14/01/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לירון
    זוכי 14/01/2016 17:36
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מה אתה מתכוון? תיקון למעלה כרגע בוול סטריט או תיקון למטה של הבועות האחרונים? מה קל וזהו?
    סגור
  • 57.
    היה כתוב בענן תקופה ארוכה. כל עיין יכולה היתה יכולה
    א 14/01/2016 17:13
    הגב לתגובה זו
    14 0
    לראות ולהבחין בקלות. גם היה חרוט על קירות הגרניט והבזלת. לא מבין מדוע שלחו לנו מדי יום את מיטב התותחים בארץ ובעולם שסיפרו לנו שהם רגועים ושקטים וזאת רק מכה קטנה בכנף וממש אין ממה לפחד ולהתרגש. כן. הם כולם עמדו מולנו בשורות ובטורים ושיבחו והיללו..אז..האם שיקרו? האם לא ידעו? האם לא הפנימו? ממש לא שופט את אותם 99% של הכל בסדר והכל נפלא. מסתבר שמוחנו בדרך כלל אינו יכול ואינו מסוגל להתעמת עם הבהובי וסימוני צרה..צרה..וממשיך להרגיש ולשדר עסקים כרגיל. והאם לקחים נלמדים? אז ממש שלא..החגיגות על הטייטאניק והריקודים על הסיפון ממשיכים כשהאוניה כבר כמעט כולה במצולות. בנימה לא אופטימית זאת. מקווים לטוב. הספר "אני מאשים" כבר מעל 55.000 עמודים(לפני חודש פירסמנו שיש 50.000. ככל שמתקדמים בכתיבה אנו חשים שהגענו רק ל 0 קצהו של מה שעוד יסופר ויכתב. ערב טוב.
    סגור
  • 56.
    3.5%- !! ממש נקרעו הבלמים פוט 1330 עלה פי 20 !!!!!
    זיפו 14/01/2016 17:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השוק מתמוטט . כמו שחשבתי ברגע שהמוסדיים הפכו כיוון גם הרצפה לא הגבול.
    סגור
  • 55.
    כמו שחשבתי ואמרתי
    אחד שמבינה 14/01/2016 16:55
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אז נראה לי שיהיו היום ירידות במעוף.
    סגור
  • אחת שמבינה
    הכהן 14/01/2016 17:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    באמת חכמה גדולה חחחחח
    סגור
  • וואו איזה ניתוח מעמיק (ל"ת)
    מה באמת? 14/01/2016 17:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • היא תותחית האחת שמבינה. רק שתניח לאייל בבקשה. (ל"ת)
    עמי 14/01/2016 17:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 54.
    בונוס
    סוחר 14/01/2016 16:47
    הגב לתגובה זו
    0 5
    כמה סחורה בזול יש עכשיו. הקפיצה בקרוב עם ההודעה
    סגור
  • עדיף בהנחה של 40% עוד חודשיים
    מישהו 14/01/2016 16:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    על הנחה של 20% עכשיו..
    סגור
  • 53.
    חוזים ירוקים ומתחזק.תברחו מפוטים
    עליות 14/01/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    3 5
    יהיו עליות היום.
    סגור
  • גם אם יסתיים היום בירוק, מהסופש נחזור עם ארביטרז'
    ריאלי 14/01/2016 16:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שלילי. צריך להפריד בין משאלות לב למציאות בעולם בשנה האחרונה
    סגור
  • 52.
    מזהה הזדמנות בכיטוב.נסחרת מתחת למזומנים.שלב 3
    שמוליק 14/01/2016 15:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הסתיים בהצלחה.שווי שוק הכי נמוך היום בנאסדק מבין חברות הפארמה.לא שווה להפסיד אם תחתום הסכם לשיווק התרופה או תרכוש או תקבל אישור כי אז מחירה יהיה פי כמה ממחירה הנוכחי לדעתי.
    סגור
  • תקשיבו טוב הסחורה שווה אבל המחיר
    מפגר שכמוני 14/01/2016 18:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלה יהיה נמוך בגלל הסיכון הכללי ועצם הסיכון המובנה במניית ביומד. השוק אכזר וקובע בטחונות בצורת מחירים נמוכים.
    סגור
  • 51.
    בגבעות עולם שותקים יותר מידי זמן ולא מדווחים לציבור את
    הבעלים וההנהלה 14/01/2016 14:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המידע והגילוי הנאות שהם מחייבים ליידע אותו על פי החוק! כל המידע המגיע לציבור נעשה באמצעות פימפומים ודברי הבל ושטות בפורום גבעות, בו בזמן שהבעלים וההנהלה של שותפות גבעות לא עושה כלום למען ציבור המשקיעים ואינה טורחת כלל ליידע אותו במה שקורה!!!! רשויות החוק חייבות לדעתי לטפל בנושא בדחיפות .
    סגור
  • 50.
    זה קרה בשנת 2000 אחרי זה ב 2008 ועכשיו ב 2016
    מיקי 14/01/2016 14:18
    הגב לתגובה זו
    5 5
    8 בום
    סגור
  • מטורףףףףףףףףףףף (ל"ת)
    כל 8 שנים 14/01/2016 15:01
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • תירגעו כי לא יהיה עוד 8 שנים עוד פעם
    משה 14/01/2016 17:46
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כי פשוט לא יהיה אני בטוח. ולמה אני בטוח. כי אולי יסגרו את הבורסות בעולם לפני זה מחוסר כדאיות כלכלית להפעילן כשהמניות הגיעו לרמות כה נמוכות ורוב המניות בדרך לרשימת שימור כל אחת בארץ שלה. אני מ'כפת לי. לא משתתף בחגיגות. יענו סולידי סולידי. לוקח 7 אחוז בשנה ואומר תודה וישן כמו תינוק רגוע ולא כמו תינוק צרחן שבוכה כל רבע שעה כי רטוב מפיפי בחיתול או כואב לו שאבא שלו הטמבל מפסיד כל הזמן
    סגור
  • 49.
    התקשורת מתעסקת בשטויות ובמה שקורה בנפט דממה
    לא יאומן 14/01/2016 13:49
    הגב לתגובה זו
    3 1
    איפה ראש הממשלה ,או שר הכלכלה איפה תשובה איפה לנדאו ואיפה אתם ביזפורטל, כולם שותקים בעיניין ליויתן? הרי אם לא יהיה פיתוח עלולה להיות קטסטרופה כלכלית
    סגור
  • אנו עסוקים כרגע בבעיות קיומיות שעלולות לנחות על ראשנו.
    ביזפורל 14/01/2016 17:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תשובה ושאלה שילכו להתגושש בכיכר העיר.
    סגור
  • 48.
    וואוו
    ראיתם מה היה עכשיו ? 14/01/2016 13:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם אני לא ראיתי מה יש ? תצחקו קצת טדם
    סגור
  • 47.
    לצאת מהבורסה הירידות האמיתיות לא התחילו
    ריאלי 14/01/2016 13:37
    הגב לתגובה זו
    5 3
    כמות הבעיות הגאופוליטיות כלכליות, מט"ח נפט ודוחות חברות, בעיות טרור בטחון ודפלומטיה היא הסטורית. בחודש הבא איראן חוזרת למגרש הראשי כהיצע הנפט היא הבעיה הקטנה ..
    סגור
  • הסבת מקצוע למקצוע "נביא זעם" ?
    תגיד ? חשבת לעשות 14/01/2016 13:45
    הגב לתגובה זו
    4 2
    תראה את רוביני, משחק אותה
    סגור
  • תקרא שוב את התגובה הראשונה לכתבה
    ריאלי 14/01/2016 15:03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    וכן זה אני
    סגור
  • 46.
    בגלל שהוא מאלה ש"אף פעם לא מחזירים...." (ל"ת)
    הוא אף פעם לא מפסיד 14/01/2016 13:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 45.
    עזבו את הבורסה לכו לנד"לן
    ישראל 14/01/2016 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 4
    חבל על הכסף שלכם אחחחח זה כואב יקח שנה עד שיוחזרו ההפסדים תברחוווווווו
    סגור
  • הנדלן הוא הבא בתור,רק שאתה לא רואה כל יום
    יאיר 14/01/2016 14:27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    את המחיר בעיתון או באינטרנט,ולא מישב כמה הפסדת היום.
    סגור
  • 44.
    תגידו - יש למישהו סיגריה ?
    הלך הכסף 14/01/2016 13:29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • פרלמנט ולא רק סיגריה
    הייתי נותן לך קרטון 14/01/2016 16:52
    הגב לתגובה זו
    11 0
    רק תסבירו לי אחת ולתמיד מה זה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח??
    סגור
  • 43.
    לא מוכר את הפוטים - תתחננו ולא (ל"ת)
    לא מוכר 14/01/2016 13:21
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 42.
    בכוכבים שיודע מה יהיה ביום ראשון ? (ל"ת)
    יש פה איזה קורא 14/01/2016 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ככל שהימים יעברו המדדים יהיו יותר נמוכים על בטוח. (ל"ת)
    כן יש 14/01/2016 16:51
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • יש ויש גורביץ קורא הכוכבים (ל"ת)
    ניב 14/01/2016 15:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 41.
    ל א אתם סתם מבלבלים את המוח לכו לעבוד.
    ב 14/01/2016 13:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תארים ואמיתות כגודל ההסבר המנומק כך גודל הכזב לא פרופסור ולא השכלה וליגת הקיסוס?ביינתיים תנסו את הליגה למקומות עבודה. מה העניינים איתך יש לך פאקן 100.000 דולר בשורטים? ולגברת כרמית מתי והיכן?
    סגור
  • 40.
    הריבית טורפת את הקלפים ומגלה את הערך האמיתי של חברו
    טומארפורקולו 14/01/2016 13:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ת שעד לפני שנה נסחרות ברמות גבוהות מידי לערכן חברות רבות שהנייר לא שווה את ערכם יתחילו לפנות את עצמם לטובת חברות יותר חזקות .הירידות יחריפו ככל שהריבית תמשיך מעלה .הנפט גמר את הקריירה בעולם הבינו שזה או נפט או אקלים משוגע וכנראה שבאמריקה השתכנעו שיש צורך בתחליפים לנפט וזה רק יוריד את מחירי הנפט לשפל שלא יהיה כדאי להוציאו מהאדמה
    סגור
  • 39.
    דום (ל"ת)
    יום הדין 14/01/2016 13:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    אני ראשון - אלף ארבע מאות ומשהו (ל"ת)
    הימורי סגירה 14/01/2016 13:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1494 (ל"ת)
    אני 14/01/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1450 (ל"ת)
    קח את שלי 14/01/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 37.
    גז נפט (ל"ת)
    רק נס יציל את מניות 14/01/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 36.
    זהו אין ליויתן ?לא שווה כלום?טינופת צייץ וזהו ?
    לא יאומן 14/01/2016 12:35
    הגב לתגובה זו
    4 0
    7 שנים השקעות של מיליארדים וזהו?אין פיתוח ונמשיך להנות מזיהום אוויר ?ואיפה את שלי יחימוביץ?כוס אמק
    סגור
  • האמת...
    דני 14/01/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עשו מאיתנו צחוק
    סגור
  • לדני
    גדי 14/01/2016 17:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יא חביבתי אף אחד לא עשה ממך צחוק. האשם רק את עצמך שעשית מעצמך צחוק.
    סגור
  • רציו
    רצ 14/01/2016 20:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רציו הזדמנות ליקנות הגז לא בורח סבלנות עוד ייחתמו חוזים ויהיה טוב ויחסור ל34לפחות זה כמעט 50%
    סגור
  • רציו
    רצ 14/01/2016 20:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רציו הזדמנות ליקנות הגז לא בורח סבלנות עוד ייחתמו חוזים ויהיה טוב ויחסור ל34לפחות זה כמעט 50%
    סגור
  • 35.
    יושב וחושב יושב וכותב לכם פוטים ...
    יושב חושב יושב ורושם 14/01/2016 11:59
    הגב לתגובה זו
    1 3
    בהצלחה לתורמים תמכור לי קולים אקנה מכם גם קצת קולים. ואעשה כל מיני צורות של חיות, פרפרים, קונדורים ואביזרי רכיבה
    סגור
  • 34.
    לרגל לירושלים להתפלל (ל"ת)
    סוף היום עליות 14/01/2016 11:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • ומנהל בכיר
    איתן ואחד שמבינה 14/01/2016 13:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל ירידה של 90 עכוזים לצורך עליות וטיסות במיידית של 100 עכוזים במיידית. רווח של עשר אחוז בלי כל בעיה על המקום. אמרנו לכם נכון. המשך יום נפלא.
    סגור
  • מכל מה שכתבת הבנתי רק את עניין העכוזים (ל"ת)
    יןסי 14/01/2016 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זה די והותר לא צריך יותר מזה. ומה זה עכוזים בכלל? (ל"ת)
    זה בסדר 14/01/2016 17:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    כמעט ואין כותבים בפוט 1500 לינואר. כנראה גומרים 3% למטה (ל"ת)
    אופציות מעוף 14/01/2016 11:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 32.
    מישהו מריח התאוששות בכלל בדאקס ובנאסדק?? (ל"ת)
    משקיע קטן 14/01/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • מישהו מסריח התמוטטות בכלל בדאקס ונסדק? (ל"ת)
    משקיע פיצפון 14/01/2016 17:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא נראית התאוששות בזמן הקרוב (ל"ת)
    שי 14/01/2016 11:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • גם בינוני וגם ארוך (ל"ת)
    לשי 14/01/2016 17:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    הודעות רבות בדרך (ל"ת)
    רדהיל 14/01/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • מרוב הרבה הודעות בדרך לקחו לך רק עשיריה היום
    ל31 14/01/2016 17:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחרת היו לוקחים 20 אחוז. ואיזה הודעות יבואו לדעתך? שהחברה נסגרת או משהו כזה? נכון דשסתם בירברת וחינטרשת על מנת לעודד את עצמך? תגיד ת'אמת.
    סגור
  • 30.
    זה הפרומו לעומת מה שיהיה אחרי תוצאות ניסוי דעתי הכיוון
    בונוס מה שהיה אתמול 14/01/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מעלה מעלה..בהצלחה לסבלנים...אישור שהיה אתמול מהfda זה רק ההתחלה עכשיו יהיה הודעה כמה מטופלים לנסוי בארהב .יום טוב לכולם!!!
    סגור
  • 29.
    המעוף יתיישר עם העולם היום - לפחות 3.5 % ירידה (ל"ת)
    יום מוצלח 14/01/2016 11:09
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 28.
    אל על
    ניר 14/01/2016 10:48
    הגב לתגובה זו
    4 2
    השער האמיתי שלה צריך להיות גג 130 ניפחו לה את הצורה סתם
    סגור
  • 27.
    צירון בדרך לעיסקה תעלה 500 אחוז
    רמי 14/01/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מי הדפוק שמנסה למכור בזול.
    סגור
  • לא ראיתי מוכרים בזול.. (ל"ת)
    יניב 14/01/2016 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    עוד יהיו הרבה צלילות ללא מציל
    ברוך 14/01/2016 10:17
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לקחת רק פוטים זה הכי בטוח כרגע
    סגור
  • 25.
    פי אל פיננס
    אילנה 14/01/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תעלה 100 אחוז
    סגור
  • למה לעזאזאל מונעים מהמעוך בכוח לטוס היום. ניבזים. (ל"ת)
    שולה 14/01/2016 13:27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • מ'כפת לך. תיקני שלא תיגמר הסחורה. (ל"ת)
    שולי 14/01/2016 16:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 24.
    תזכרו מה כתב לכם אתמול זקן חכם
    עוקב אחרי הזקן חכם 14/01/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    3 4
    יש סכנה שגופים שרשמו אגחי"ם מגובי נפט עלולים לקרוס. מישהו בוול סטריט יודע משהו כנראה. לא במקרה היו אתמול ירידות מתחת לסנופי 1900 כמו שהבטיח זקן חכם. לדעתי אסור להיכנס לונג לפני שיש יציבות בסנופי סביב התחתית 1860. הצלחות לכולם
    סגור
  • הוא אדם מבוגר ויודע להביע עצמו
    תן לו לחיות בשקט 14/01/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואני אפילו לא כועס על השנים של מפולת מפולת לברוח שצרחתם כאן. עשיתי בקטנה סולידי 8 אחוז בשנה. תודה רבה. לא צריך יותר. אגב מה גילך ומה גיל הזקן?
    סגור
  • 23.
    מניה שבדרך לעליות
    ריטש 14/01/2016 09:59
    הגב לתגובה זו
    1 3
    פי אל טי פיננס.
    סגור
  • זבל זה? (ל"ת)
    מה זה 14/01/2016 17:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 22.
    אל על ממשיכה ל"חטוף חזק" בינתיים אחוז...איזו בומבסטיות. (ל"ת)
    למה?? 14/01/2016 09:55
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 21.
    בדרך ל 1430 ואפילו החוזים לא יעזרו (ל"ת)
    יום מוצלח 14/01/2016 09:54
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 20.
    כמה הזהרתי השבוע ממלכודת דבש!!!
    בית השקעות 14/01/2016 09:54
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יום נעים לכל הפוטים שלא נלחצו מהעליות המלאכותיות שהיו השבוע
    סגור
  • 19.
    פקיעה 1478.9 (ל"ת)
    ניר 14/01/2016 09:49
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 18.
    מעניין מי יפסיד מהפקיעה הזו (ל"ת)
    ניר 14/01/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • אבל אני לא כועס על עצמי
    אני יפסיד מליון 14/01/2016 10:03
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אבל מצד שני אני כן כועס על עצמי שלא הזכרתי לך שאתה טמבל.וחוץ מיזה מ'כפת לך מי מפסיד? תחשוב רק על עצמך ותפרגן לעצמך שאפילו טמבל כמוך מרוויח מאות תלפים בכל מצב שוק עולה יורד בלי שינוי.
    סגור
  • 17.
    האם רק אני רואה הזדמנויות בשוק?
    שי 14/01/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    6 10
    ימים כאלו אני מרגיש כמו ילד בחנות ממתקים. הרבה מניות במחירי סוף עונה...
    סגור
  • איזה כייף לקנות בירידות כאלו
    שוי 14/01/2016 13:31
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אפילו שמחר ירד עוד רקבע אחוז או יעלה חמש אחוז או בלי שינוי שש אחוז טאל תהיו פראיייארים אני הייתי כזה ושבע שנים במקום לקרוע את השוק בעליות אז הסתפקתי ב500 אחוז בלבדד שכל החברה עשו איזה 530מ אחוז
    סגור
  • תקנה
    ניר 14/01/2016 10:35
    הגב לתגובה זו
    1 4
    לך תקנה ממתקים אני מקוה שזה לא יצא לך ואלדיס אורגינל זה ממתק שפותח את הסימפוניות חח
    סגור
  • לניר
    בוי 14/01/2016 18:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עוד פעם שכחו להגיד לך שאתה קוקון. יאללא לך לעשות פיפי ולישון. הירווחת מספיק מליונים. תן לנו ללקלק ת'פצעים בשקט
    סגור
  • גם אני. במיוחד אל על (ל"ת)
    למה?? 14/01/2016 09:55
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 16.
    השןק יתחיל בירידות 1% בלבד ויירגע!!! (ל"ת)
    רק ביזפורטל בלחץ 14/01/2016 09:36
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • פחחחחחחחח (ל"ת)
    ניר 14/01/2016 11:16
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 15.
    גם תרנגול עוור מוצא לפעמים גרעין בחצר (ל"ת)
    לביזפורטל 14/01/2016 09:19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • טוב . בסדר.
    ביזפורל. 14/01/2016 18:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אז מה אתה רוצה בעצם?
    סגור
  • 14.
    לעליות ת"א לא מגיבה (ל"ת)
    טל 14/01/2016 09:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    מי שמאמין שתוך שנה עד שנה וחצי הנפט יעלה אפילו ל40$
    משקיע בנפט 14/01/2016 09:05
    הגב לתגובה זו
    8 2
    זה אומר 30% בערך עליה מעכשיו נראה לי השקעה טובה ...... שווה את הסיכון לדעתי.......מה אתם אומרים ?
    סגור
  • מסכים איתך, אבל הוא יגי ל-60$ וכתבתי זאת מספר פעמים. (ל"ת)
    אנליסט עממי 14/01/2016 12:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • נפט
    אאא 14/01/2016 09:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל עוד הנפט יורד הוא יכול לרדת תחכה להיפוך במגמה ואם אצה לא יודע מה זה לך ללמוד קורס ואל תהמר.
    סגור
  • כנס
    ירון 14/01/2016 09:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מסכים איתך אבל זה נכון לטווח ארוך בטווח הקצר אתה עלול להפגע
    סגור
  • 12.
    שיעור מס 1
    המורה 14/01/2016 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב שלמרות שארהב סגרה בירידות חדות, כרגע החוזים העתידיים צבועים ירוק גם באירופה הם צבועים ירוק היום יתחיל בירידות של עד 1.4 אחוז ויסגור באזור ה 0.5 סה״כ למעלה או למטה זו דעתי בלבד כל מי שמהמר על ירידות חדות או עליות חדות לשים לב לחוזים העתידים ולא לשכוח שאנו נכנסים לסופ״ש והמצב משתנה בקיצוניות כל יום לכן עדיף לחשוב היטב
    סגור
  • השיעור שאתה צריך הוא שאם אתה מתעסק במעוף
    שי כ 14/01/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כדאי לך לקנות שוקת או מרווח כדי שלא תפסיד את התחתונים
    סגור
  • עוד שה תמים. בשוק דובי כל עלייה בדרך לגל יורד נוסף (ל"ת)
    מזהה כבשים 14/01/2016 09:39
    הגב לתגובה זו
    2 13
    סגור
  • 11.
    פשעי ריבית ותוצאותיה
    נגידים 14/01/2016 09:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הכל משכנתאות
    סגור
  • 10.
    מי אחראי לו אף אחד לא יודע, אבל רק עיניין של זמן
    תרגיל מדהים 14/01/2016 08:58
    הגב לתגובה זו
    6 2
    שהנפט יתקן. יותר מידיי מדינות וכלכלות נפגעות מירידת הנפט.עושים את זה לחסל את דע"ש. מי שחכם קונה ליויתן.
    סגור
  • 9.
    לא להבהל, למכור פוטים על הבוקר (ל"ת)
    סוחר מעוף 14/01/2016 08:55
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • בבוקר פוט 1500 שהיה אתמול 1200 פתח ב 3000 (ל"ת)
    תראה איפה הוא הגיע 14/01/2016 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נשאר לך משהו לג'ינס חיקוי אורגינל ? (ל"ת)
    סוחר בשוק הפשפשים 14/01/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    תל אביב לא ירדה כלום לעומת העולם.כנראה היום הפרעון. (ל"ת)
    אבי המבואס 14/01/2016 08:55
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 7.
    פיספסתי את הירידה הזו
    זיפו 14/01/2016 08:43
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לפני 3 ימים זיהיתי התארגנות של המוסדיים בישראל לירידות. הודעתי לכם כאן על נקודת הזיהוי ואמרתי שהמוסדיים שיתנו וויש אחד למעלה לניעור מחזיקי הפוטים ואחר כך יבצעו פרסה במדדים. לצערי הרב הוויש נמרח על פני 3 ימים כולל חלוקת ערך העלייה ב-3 , כלומר כל יום עליה בקטנה של 0.3-0.6 אחוז דבר שלא ניפח את הקולים אך בהחלט שחט את הפוטים. למרות נקודת כניסה נוחה אתמול לפוטים נמנעתי לעשות זאת בגלל החוזים שהיו מאוד ירוקים ובגלל שבארהב עד כה לא תיקנו למעלה משמעותית. חבל , זה היה פספוס גדול . הארביטראז שנפתח אמש ממש רצחני. מאחר שהמוסדיים בישראל גם מאורגנים לירידות אני צופה פתיחה של מינוס 2% לפחות. זהו עכשיו אחרי שהמוסדיים שינו לפוזיציה דובית הם הולכים לחגוג עם הרבה אדום על המסכים. הכי מרגיז שהחוזים על מדדי ארהב שוב ירוקים כהים.
    סגור
  • 6.
    גז
    מאיר 14/01/2016 08:28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    למה מניות הגז ירדו אתמול מאד חזק מבלי יכתב דבר ?
    סגור
  • הנפט הוא מוצר תחליפי לגז ועדיף על הגז בעולם.
    עומרי 14/01/2016 09:02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל עוד הנפט יורד הגז ירד. הודעה בנושא הגז יכול לשנות את התמונה.
    סגור
  • 5.
    החוזים בוולסטריט בעליות לכן יציבות בתא... (ל"ת)
    יונתן 14/01/2016 08:26
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • לא יציבות אבל ירידות בהמשך היום של 2-1.5 לאחר התמתנות
    שישקו 14/01/2016 09:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בפתיחה יהיה לחץ מהדואליות 3% ולקראת הצהריים החוזים הירוקים באירופה ארה"ב והתיצבות בשנחאי ובנפט ימתנו את הירידות
    סגור
  • עוד לא למדת את התרגיל בוולסטריט?
    עוקב אחרי הזקן חכם 14/01/2016 09:02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לפני המסחר החוזים ירוקים אח"כ משחילים לך צינור במסחר עצמו..... חחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • אל תצפה ליותר מידי תל אביב צריכה לסגור פערים בירידות. (ל"ת)
    יונתן הקטן 14/01/2016 08:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    יכנס לכסף? (ל"ת)
    1480 p שבועי 14/01/2016 08:13
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 3.
    מכה
    אלעל 14/01/2016 08:09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    איום ונורא מה יתפתח עם המניה
    סגור
  • 2.
    צניחה חופשית ל..1484.וזורק ההתחלה (ל"ת)
    אבי 14/01/2016 08:09
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 1484 אני סוגר על זה. אם יורד מ 1478 אני בבעיה. והבנק