ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

נעילה שלילית בת"א: המעו"ף ירד 0.35%, ת"א 75 איבד 0.95% אל על צללה 8.8%

מניית רמי לוי נפלה 3.2% על רקע הפרסומים, רבוע כחול התרסקה עוד 25% טאואר עלתה 1%
ירידות, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בת"א ננעל היום (ד') במגמה שלילית ובירידות של עד 1% על רקע היחלשות משמעותית בעליות באירופה - למרות ששם חלק מהמדדים עדיין צבועים בירוק. הדאקס שקפץ מוקדם יותר עד 1.75%, עבר להסחר ביציבות, והקאק הצרפתי עולה כעת 0.6%.
האווירה החיובית החלה עם פרסום נתון מאקרו חיובי בסין והתאוששות מחיר הנפט שעולה כעת  עד 3%, אך נראה כי הסוחרים בחרו לנצל את העליות הזמניות כדי למכור את הסחורה: מדד המעו"ף ננעל בירידות של 0.37% ואילו מדד ת"א 75 נפל 0.95%. מדד הבנקים איבד 0.47% מערכו.
מדד ת"א 35 +0.88% מדד ת"א 35 1,430.25 +0.88% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,203,352,502 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.47% מדד ת"א 90 1,083.95 +0.47% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,083.95 נמוך:1,075.66 תמורה:179,058,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +1.57% מדד ת"א בנק 1,835.1 +1.57% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,806.71 פתיחה:1,806.15 גבוה:1,835.92 נמוך:1,796.09 תמורה:321,852,008 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר ננעל על 1.4 מיליארד שקל.
מניית  רמי לוי +2.22% רמי לוי 18,400 +2.22% רמי לוי בסיס:18,000 פתיחה:18,000 גבוה:18,440 נמוך:17,890 תמורה:2,305,646 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה 3.2% ברקע לפוסט הקשה שפרסם אמש מנהל לשעבר בחברהלתגובות אנליסטים לתגובת המניה. מניית  אל על -2.64% אל על 158.3 -2.64% אל על בסיס:162.6 פתיחה:162.5 גבוה:165.5 נמוך:156.5 תמורה:7,079,342 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עולה איבדה עוד 8.8% במחזור הגבוה בבורסה לאחר שאתמול עברה ניעור חריף במחזור ענק. מניית {אלון רבוע כחול} התרסקה 25% ברקע למה שנראה כפרפורי הגסיסה של רשת מגה. נציין גם את מניית  חלל תקשורת -1.47% חלל תקשורת 1,875 -1.47% חלל תקשורת בסיס:1,903 פתיחה:1,903 גבוה:1,904 נמוך:1,848 תמורה:198,005 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , שאמנם עלתה רק 0.85%, אך מדובר בזינוק של כמעט 10% בשלושת ימי המסחר האחרונים.
גם בניו-יורק המדדים נסחרים כעת בטריטוריה השלילית, עם ירידות של עד 0.3%.
בסין פורסמו נתוני ייצוא חיוביים שמפיגים מעט את החששות להאטה. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
בניו יורק המסחר נסגר אתמול בעליות חדות כאשר נאסד"ק זינק ביותר מ-1%, ברקע לעלייה במספר משרות הפתוחות בארה"ב. (לסקירה המלאה - לחץ כאן)
מניות במרכז
ארקו החזקות -0.88% ארקו החזקות 157 -0.88% ארקו החזקות בסיס:158.4 פתיחה:157.9 גבוה:159.9 נמוך:155 תמורה:833,149 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על הנפקה פרטית של החברה הבת GMP לפי שווי של 1 מיליארד שקל. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מניית רמי לוי +2.22% רמי לוי 18,400 +2.22% רמי לוי בסיס:18,000 פתיחה:18,000 גבוה:18,440 נמוך:17,890 תמורה:2,305,646 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סבלה מלחץ מכירות על רקע הסערה ה מעורב מנהל פעילות הסלולר לשעבר. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
אל על -2.64% אל על 158.3 -2.64% אל על בסיס:162.6 פתיחה:162.5 גבוה:165.5 נמוך:156.5 תמורה:7,079,342 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לאבד גובה על רקע מימושים כבדים. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
ביוליין +0.08% ביוליין 371.9 +0.08% ביוליין בסיס:371.6 פתיחה:371.6 גבוה:376 נמוך:359 תמורה:347,777 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לרכז עניין לאחר ההודעה אתמול כי תשתף פעולה עם חברת מרק לניסוי שלב 2 בטיפול בסרטן הלבלב. המניה טסה אמש בניו יורק ב-5.8%. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
טאואר -0.16% טאואר 12,380 -0.16% טאואר בסיס:12,400 פתיחה:12,300 גבוה:12,450 נמוך:12,200 תמורה:37,731,463 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קיבלה אתמול המלצת 'קנייה חזקה' מבית ההשקעות דרקסלר-המילטון. 
{?פריגו} עולה כ-2% בהמשך לסנטימנט החיובי מאז העלתה את תחזית הרווח למניה לשנה כולה. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
תגובות לכתבה(90):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 60.
    משוגע משוגע משוגע
    אנגלי 13/01/2016 23:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוק משוגע לסחור רק אינטואיציה רק כך תאשים את עצמך בהפסד
    סגור
  • 59.
    מחר שחיטה
    אנגלי 13/01/2016 23:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדום אדום או שלום שלום פקיעה שבועת 1476 סוף יום 1460-1450
    סגור
  • 58.
    מניות הגז
    מאיר 13/01/2016 18:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יודע למה צללו מעל 4% ללא שום הודעה ? ביזפורטל למה אתם לא כותבים דבר. הרי הנפט לא ירד היום...מלא אל על ירד.
    סגור
  • 57.
    מכוונים לפקיעה שבועית 1495 (ל"ת)
    טל 13/01/2016 17:35
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 56.
    בורסה מורסה
    אורי 13/01/2016 17:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה אני לא מופתע? זו מלכודת לכל הטיפשים. כבר חודשיים שהבורסה בירידות כולל האגחים תראו את תוצאות הקרנות ןקופות הגמל.. וש כאן איזה מומחה שאומר שזה הזמן להשקיע באגח קונצרני. חחח.
    סגור
  • 55.
    אל על פרייארים רק מתחלפיםכמה הזהרתי רק לפני שבוע
    אל עד תרד עוד 30% לפ 13/01/2016 16:46
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מספיק לבדוק התחחיבויחת שוטפות,לעומת נכסים שוטפים ביחס לשווי השוק ולהבים לבד.
    סגור
  • תיקון תיקון תיקון ותו לא. (ל"ת)
    המתקן 13/01/2016 19:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 54.
    אמר שהכלכלה האמריקאית הכי חזקה בעולם והוא צודק
    אובמה 13/01/2016 16:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם פה הכלכלה לא רעה בכלל. למה הבורסה מדשדשת כבר שנה
    סגור
  • 53.
    סוף סוף הבנתם את מה שאמרנו בבוקר (ל"ת)
    לביזפורטל 13/01/2016 16:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 52.
    הבורסה מחוסלת בארץ (ל"ת)
    אינדיאני 13/01/2016 16:13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • טען עוד
  • 51.
    אני רואה שחלק מכם כבר קוראים לי המלך..... (ל"ת)
    אינדיאני 13/01/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 50.
    גלום יגמור 1500 ואולי פחות (ל"ת)
    ניר 13/01/2016 16:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 49.
    הוא אומר אין לי מה לחדש
    דיברתי עם משה 13/01/2016 15:50
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לך, אתה רוצה שיהיה ככה? אז יהיה, רק תומר... לי זה לא נראה אבל אם משה אומר, אני לא מתווכח איתו
    סגור
  • מה יש לך מהאורנג'דה? (ל"ת)
    למשה 13/01/2016 18:23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 48.
    אופציות מעוף
    קולים 13/01/2016 15:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בורסה של גרועים מנותקת מכל העולם הפתיחה בארהב תביא קונים קנו קולים במחיר ריצפה ותמכרו ב17:10 בעלייה של 25% לאופציה על תגידו לא אמרתי
    סגור
  • מאיפה הבטחון הזה? כל היום מכסחים (ל"ת)
    שטויות 13/01/2016 16:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • למה תביא קונים ומי יותר חזק משחקני המעו"ף שרוצים
    ל 48 13/01/2016 16:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פקיעה 1500 ?
    סגור
  • 47.
    כל חלקה טובה עד הסוף
    הסרטן אוכל בגוף 13/01/2016 15:34
    הגב לתגובה זו
    6 7
    המר. המניות כשהן מאבדות כל יום עוד ועוד אחוזים עד שהן נעלמות, זה בדיוק דומה לסרטן שמכלה... המניות זה כמו מחלה ממארת רק שהיא פוגעת בכיס ולאחר מכן היא פוגעת גם בבריאות. לשיפוטכם!
    סגור
  • ידידי ואחי
    יד ראשונה מרופא 13/01/2016 16:18
    הגב לתגובה זו
    38 1
    ברח ושכח. זה לא נעים לחזקים באנשים. בני אדם רגשניים(ורובנו כאלו)זה אכן מכלה את הבריאות... נ.ב: בנסיונות על תפקוד מוח האדם במקרה אובדן או מחלה קשה לא עליך בהשוואה להפסדים כבדים ואיבוד רכוש רב. המחוגות והסנסורים היו דומים להפליא. דע בריאות ואושר.
    סגור
  • 46.
    אני מקווה שהפקיעה תיהיה גבוהה במיוחד (ל"ת)
    למשני הכיוון 13/01/2016 15:31
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 45.
    פי אל טי פיננס
    מומחה 13/01/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחר 60 אחוז למעלה.
    סגור
  • 44.
    מלאנוקס
    שי 13/01/2016 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמו שאמרתי מלאנוקס לאט ובטוח עד ל49דולר וב27 לחודש בום ל60 ברכות למאמינים ומחזקים
    סגור
  • מלאנוקס
    מלני 13/01/2016 17:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קניתי לפני כ-3 שנים ב-60 ואני עדיין מחכה לניסים....
    סגור
  • 43.
    לעולם לא להרשיב לאנליסטים אל על 450?
    עודד 13/01/2016 15:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזק 1000.טאאור8000ועוד
    סגור
  • 42.
    שהזקן חכם הנאחס הזה כותב, מתחילות ירידות (ל"ת)
    כל פעם 13/01/2016 13:45
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • אתה רואה דברים מעוות. ההפך, הוא מעורר חשיבה
    נימוסים והליכות 13/01/2016 17:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ובטח הירידות מתחילות כפוף למה שקורה בוול סטריט, הוא רק השליח שמסביר לך מה שאתה לא רואה.......
    סגור
  • 41.
    כמו שכתבתי אתמול. לפני יומיים המוסדיים הישראלים שינו
    זיפו 13/01/2016 13:05
    הגב לתגובה זו
    4 1
    המוסדיים שינו פוזיציה והחלו בהתארגנות לירידות. לצערם הרב התארגנות זאת באה דווקא כשבעולם החלו לתקן למעלה. לכן , המוסדיים כבר יומיים לא נותנים למעוף לעלות וחובטים חזק במעוף חצי שעה לפני הנעילה . היום הטניקה השתנתה , פשוט לא נותנים למעוף להתרומם מלכתחילה. אז מה אם בדאקס היום משלימים עליה של 3% , אז מה אם החוזים על מדדי ארהב כבר יומיים טסים מעל אחוז , אצלנו רגוע .... מאוד רגוע.... הפערים נסגרים. לא ירדנו חזק וגם לא עולים חזק. דרך אגב ההתארגנות לירידות לא נעלמה. פשוט לקחו הפסקה עד גמר התיקון הירוק בעולם.
    סגור
  • לזיפוני
    פרופ' איציק100 13/01/2016 16:13
    הגב לתגובה זו
    13 1
    כתבנו כבר מזמן ואני חוזר. אתה מטובי הבנים. גם התנצלות שלך לטעויות שנעשות לעיתים רחוקות כתובות בחן ויושרה.
    סגור
  • שטויות במיץ
    פרופ א 100 המשוגע 13/01/2016 15:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חבורת ה5 שאני נמנה בתוכה ואנחנו כל כך חכמים אז די לדבר שטויות
    סגור
  • 40.
    השעה 12:30 אנו בדרך לירידות-אדדדדדדדדדדדדום (ל"ת)
    אינדיאני 13/01/2016 12:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 39.
    פוט 1500 שבועי בדרך לכניסה לכסף בקצב הזה (ל"ת)
    אינדיאני 13/01/2016 12:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • החזקתי ממך עד עכשיו
    יוגב 13/01/2016 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה פתאום ירידות המדד מגיע ל 1525 לפחות היום ...................... אם אני טועה קופץ מהמרפסת
    סגור
  • יוגב , כמה שאתה חמור....... (ל"ת)
    אינדיאני 13/01/2016 15:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בוא ונראה מי החמור ....
    יוגב 13/01/2016 15:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למרות שמוצאי החמורי לא מבייש אף חמור
    סגור
  • יוגב יצא חמור (ל"ת)
    הרואה בחמורים 13/01/2016 16:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 38.
    אמרתי אל על סיימה לא טועה (ל"ת)
    מיכה 13/01/2016 12:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 37.
    כמו שאמרתי בול אלעל תרד קנו בנקים (ל"ת)
    מיכה 13/01/2016 12:29
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • אמרת גם טבע|+אלוני חץ=תקועים..... (ל"ת)
    למיכה המתוק 13/01/2016 13:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 36.
    בוקר טוב לכל הכסילים שכאן-רק עכשיו אתם מבינים שמווסתים? (ל"ת)
    אינדיאני 13/01/2016 12:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    זה שוק של כתיבות-מי שיכול לכתוב קולים שבועיים-ממליץ (ל"ת)
    אינדיאני 13/01/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    הבורסה אותותו אדומה (ל"ת)
    אינדיאני 13/01/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 33.
    מישהו לוקח 50 מיליון שקל אם הפקיעה 1500 בשבועי (ל"ת)
    אינדיאני 13/01/2016 11:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 32.
    הם חייבים פקיעה 1500 בשבועי (ל"ת)
    אינדיאני 13/01/2016 11:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מתכוון לגנבים? (ל"ת)
    לאינדיאני 13/01/2016 13:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 31.
    ויסות (ל"ת)
    אינדיאני 13/01/2016 11:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 30.
    איך שמגיעים ל 1509 מיד מורידים זהירות (ל"ת)
    גיא 13/01/2016 11:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 29.
    כל הבורסות מתפוצצות למעלה , ואצלנו בקושי עולה.
    לימור 13/01/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    1 2
    משחקים בנו לא בסדר.
    סגור
  • כן
    ציון 13/01/2016 13:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שהיה ירידות בחול לא ירדה אז עכשיו מתקזזים איתכם
    סגור
  • 28.
    בסן פרנסיסקו והמניה יורדת ממש עצוב (ל"ת)
    רדהיל היום כנס 13/01/2016 11:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    נוכלים לא יתנו לשוק לעלות (ל"ת)
    אבי 13/01/2016 10:26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • המלחמה היא מי יוריד את מדד 25 יותר (ל"ת)
    לאבי 13/01/2016 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    קולפלנט
    מיכאל 13/01/2016 10:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נראה לי לקראת מהלך יפה. נכנסתי חזק.
    סגור
  • 25.
    כתבה על בונוס שקיבלה אישור מהfda תודה (ל"ת)
    לביז לא יזיק 13/01/2016 10:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 24.
    אל תתפלאו אם יהיה היום אדום (ל"ת)
    ניר 13/01/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • ברור יש כאן מאפיה (ל"ת)
    לניר 13/01/2016 11:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 23.
    את הדיווח המגיע לנו מגבעות עולם, או שימשיכו להוליך
    האם נקבל כבר 13/01/2016 09:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אותנו שולל? ממני, מחזיק במניית גבעות שסבור כי מגיע לו עדכון והבהרה על כל מה שקורה בשותפות הזו, אשר הוליכה שולל את הציבור בדיווחים מתעים וכוזבים במשך זמן רב !!!
    סגור
  • ברשותו מניות גבעות עולם חייב לקבל את כספו בחזרה! רשויות
    אני חושב שכל מי שיש 13/01/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    החוק חייבות לדעתי לטפל בנושא מיידית (גם בלי בתי משפט) מתוקף תפקידם לדאוג למסחר הוגן ותקין בבורסה!  במקרה זה, הנייר גבעות לא נסחר באופן תקין ונורמלי לפני ההשעיה ורשויות החוק חייבות לדאוג להחזרת הכספים למחזיקים בנייר זה (לפי השער הממוצע שבה כל אחד רכש את הנייר). זוהי דעתי האישית.
    סגור
  • 22.
    בונוס
    יוס 13/01/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    4 12
    13/1/2016 09:55:05 בורסה:בונס-אישור FDA להקלה במתווה רגולטורי לקראת ניסוי קליני, המשך אמרתי לכם......
    סגור
  • 21.
    אופציות שבועיות של לבנון לא ייתנו לשוק לעלות (ל"ת)
    שי 13/01/2016 09:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לבנון לפני לכתה השאירה רק הרס ואבדון ברוך שפטרנו ממנה
    לשי 13/01/2016 12:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היא בתקנה עם האופציות השבועיות גרמה לנזר לכולנו למה אחרי לכתה לא משנים תקנות די כבר היא איננה אז למה להשאיר תקנה שלה שגורמת נזק לא מעט למעוף ולנו המשקיעים ממיטב כספינו בבורסה די כבר היא איננה נגמר לא משפיעה אז למה למה להשאיר את הבזיון הזה ולא להחזיר את הגלגל או לשנות חזרה כמקודם
    סגור
  • 20.
    היום היו צריכים להתחיל מ 1507 ממש בדיחה (ל"ת)
    טל 13/01/2016 09:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    השווקים בנקודה מסוכנת למשקיע הקטן
    זקן חכם 13/01/2016 09:31
    הגב לתגובה זו
    9 8
    כל מי שעניים בראשו יכול להבין שהשפל במחירי הנפט והנחושת אינם מקריים. אלו הם שני מדדים שמלמדים על רמת הביקוש בסקטור היצרני.בסין יש ירידה משמעותית בצמיחה ובצריכה ולא במקרה המניות בשנחאי צונחות. הסינים שנוהגים באגרסיביות מנסים לפחת את היואן ובכך מחזקים את הדולר ופוגעים ביצואן האמרקאי. כך או כך המצב לא מזהיר ברבעון האחרון בארה"ב וקשה לצפות לצמיחה שם מעבר ל 0.4 אחוז. זאת ואף זאת, מחירי הנפט הנמוכים עלולים להביא לקריסה פננסית של גופים שהתבססו על אגחי"ם המגובים במחירי הנפט ולא אופתע אם אחד מהם יקרוס ויצור גל הדף. האמור לעיל לא נעלם מעיני משקיעים מקצוענים רבים המוכרים מכל הבא ליד. כל עליה בשווקים היא רק תיקון טכני הנובע מגופים גדולים המחפשים מציאות ומשחקי שורט שמתכסים בין גל אחד למשנהו. אני אופתע מאוד אם בימים ובשבועות הקרובים מדד הs&p ישאר מעל 1900 ולא יחזור לרמת 1860 . זמן מסוכן למשקיע הקטן.
    סגור
  • תמיד אתה מזהיר יום עד יומיים לפני. תודה (ל"ת)
    כל הכבוד 13/01/2016 20:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • שלום לך ידידי- מסכים אבל
    עוקב אחרי הזקן חכם 13/01/2016 09:55
    הגב לתגובה זו
    6 3
    בימים האחרונים אני רואה סמנים לעצירה בירידה בנפט ולכן ביום שני סגרתי שורט מסוף דצמבר. בינתיים ממתין בצד. אם ינואר יעבור בלי נפילות לקראת פברואר יבוא תיקון חזק למעלה. הצלחות לכולם
    סגור
  • לזקנצ'יק הצעיר.
    א100 13/01/2016 09:55
    הגב לתגובה זו
    19 3
    1.אני אוהב לקרוא דבריך ומתרשם מעומק הבנת הדברים שלך. 2.איני יודע את השכלתך הרלבנטית בכלכלה או ראיית חשבון. אך, דבריך באים ממקום עמוק של איש מבין דברים לעילא ולעילא. 3.למען הסדר הטוב . אשמח על הבהרת הקשר לעוקב של הזקן שאף הוא מבין עניין. 4.בהוקרה. והמשך להפרותנו בדבריך החכמים.
    סגור
  • תודה על תגובתך. אני כותב דעתי ותו לא. (ל"ת)
    זקן חכם 13/01/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    10 6
    סגור
  • 18.
    למאן דהוא הקופצני מתגובות אמש: מרתון? מפיטום ומפיתום.
    א100 13/01/2016 09:30
    הגב לתגובה זו
    79 3
    בדוק את הסוציולוג רוברט קינג מרטון. דיבר וכתב על הנבואה שמגשימה את עצמה וגם על Role model. תודה איציק.
    סגור
  • לאחר ליל מרטון לחץ...המשך הנבואה שמגשימה..
    פרופ' א100 13/01/2016 10:36
    הגב לתגובה זו
    67 4
    הוסיף הסוציולוג המכובד במחקריו ואף בידל בין נבואה כמשמעותה הפשוטה לבין תופעת SME שהיא ציפיות מציאותיות המגשימות עצמן. וכאן ברצוני לעבור למציאות הכלכלית ולכתוב בקצרה על ה"נבואות" שהיו בשווקי ההון לפני כשנה וחצי ואפילו שהתבשלו והבשילו תקופה די ארוכה מלפני. על סמך הנ"ל ועוד אלפי פרמטרים ובעזרת מחשב על שנמצא רק בארץ הקודש ורק כאן בביתנו..יצאנו במחשבות על הגעת Djia ל 6666.66. ברצוני להוסיף שבפגישה של אבירם שלנו עם ד"ר פאבר הפנומן. האחרון הולך על רמות נמוכות יותר משלנו. יום טוב.
    סגור
  • המשך לחברי שכתבו גם היום.
    ד"ר ניר(איצ100) 13/01/2016 17:53
    הגב לתגובה זו
    24 0
    לאחר ליל דיונים ארוך בשיתוף מחשב העל. מתחילות לזרום הערכות ש DJIA עלול לחלוף על 6666.66 בדרכו אפילו ל 4444.44 !!! זאת הולכת להיות אם הקריסות שחווינו. ערב טוב.
    סגור
  • רק ת. שני במחשבת ישראל בר אילן.
    עברי (א100) 13/01/2016 15:34
    הגב לתגובה זו
    40 1
    1.רק תשובונת למספר פעמים של שאלות בנושא שקיבלנו בשנה וחצי האחרונות. מתוך ה100:: 52 כמוני עם שני. 35 עם ראשון רחמנא לצלן. + 13 עם דוקטורט ופרופסורה. לגבי צה"ל: כולם קציני מילואים מסרן עד תא"ל. וזאת מעצם היותנו כולנו בוגרי אותו מחזור בפנימיות הצבאיות. (הערות סרקסטיות כמקובל במקומותינו מותר ואף רצוי. גם נושא הזחיחות(מה זה?)יתקבל באהדה ויסלח) 2.נראה בעליל שארצות הברית עושה כל מאמץ להמשיך לדחוף את הבורסה שלהם ועל הדרך את העולם כולו. זה נעשה בהרבה צורות שרובן הזויות כמו שכתבו חבריי. דרך אחת היא דחיפת חוזים שבשנה וחצי האחרונות איבדה מומנטום בקשר עם תוצאות המסחר בהמשך. כפי שכבר כתבנו רבות. הרכבת הדוהרת עצרה ולמעשה נכשלה ולמעשה מדינות רבות נמצאות כבר בשוק דובי. גם רבות מן החברות בS&P כבר דוביות. ואנו ממשיכים לטעון שהדרך למטה ארוכה וקשה וכמובן פעלנו ופועלים בהתאם גם על ידי איסוף מסיבי של סחורה נגד הכיוון או לעומתית וכמובן איסוף מסיבי של סחורות ספציפיות שנעלמות אט אט. בעניין הלונג . חברות נבחרות בארץ ובעולם שאנו מחזיקים אפילו שנים רבות ואף ממשיכים לרכוש בהתמדה בלי קשר למצב הבורסות.תודה. עברי.
    סגור
  • תארים ואמיתות
    ב 13/01/2016 16:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כגודל ההסבר המנומק כך גודל הכזב. לא פרופסור ולא השכלה.... ליגת קיסוס?בינתיים תנסו את הליגה למקומות עבודה.!!! מה העניינים איתך? יש לך איזה פאקן 100000$ בשורטים?
    סגור
  • 17.
    למכור הכל חוץ מאג"ח באיכות גבוהה
    אנדרו רוברטס 13/01/2016 09:15
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הסיבות לכך, נפילת מחיר הנפט, התנודות בסין, התכווצות בסחר העולמי, עלייה בחוב, הלוואות חלשות של החברה, ודפלציה שכולנו חווינו זאת בשבוע מסחר הראשון של השנה החדשה"
    סגור
  • 16.
    דווקא היום נצלול ?
    הכל הפוך 13/01/2016 09:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פחחחחחחחחחח
    סגור
  • 15.
    חחח אתמול כתבתם ירידות. הפוך גוטה הפוך. (ל"ת)
    חיים 13/01/2016 09:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 14.
    יש שמועות על הודעה?
    בונוס 13/01/2016 08:56
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יאללה לזרוק מידע פנים
    סגור
  • 13.
    יש למישהו מושג מדוע אחרי עליות ככה ירדה? (ל"ת)
    קולפלנט 13/01/2016 08:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    למה ת"א ירדה אתמול בסוף היום? (ל"ת)
    חיים 13/01/2016 08:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    קנו טבע לאומי ופועלים לא בזק לא כיל לא אלעל (ל"ת)
    עודד 13/01/2016 08:27
    הגב לתגובה זו
    11 4
    סגור
  • 10.
    אל סיימה עלייתה. מכירות ענקיות ולמטה כיל לא שווה (ל"ת)
    ליאור 13/01/2016 08:27
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 9.
    קולים אש
    יאלה כסף למזונות 13/01/2016 08:21
    הגב לתגובה זו
    1 3
    2 אחוז עולים היום
    סגור
  • 8.
    ותיקנו בנקים לא בזק לא כיל ולא פרטנר (ל"ת)
    ספיר 13/01/2016 08:21
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • מנהל בנק מושחת (ל"ת)
    אתה 13/01/2016 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 7.
    תתרחקו מטאואר כל המלצה נועדה למכירה (ל"ת)
    ספיר 13/01/2016 08:20
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • המניה בירידה כבר שנה
    משתדל 13/01/2016 15:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב2014 עלתה מצוין , ומאז כל עליה מהודעה או המלצה - לצורך ירידה בסתם יום !
    סגור
  • 6.
    לא נעלה כלום רק פועלים ולאומי שוות לא כיל (ל"ת)
    ירון 13/01/2016 08:20
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 5.
    קנו דלק רכב לא טאואר ולא אל על וכן שורט דקס (ל"ת)
    פיני 13/01/2016 08:19
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 4.
    אל על סיימה. הזהרו. הזהרו מאוד (ל"ת)
    ירון 13/01/2016 08:18
    הגב לתגובה זו
    11 7
    סגור
  • 3.
    קנו לאומי ופועלים. יזנקו לא בזק ולא בנותיה (ל"ת)
    יששכר 13/01/2016 08:18
    הגב לתגובה זו
    10 5
    סגור
  • 2.
    מכרתי אתמול כל אל על ב350.יש! (ל"ת)
    יעקב 13/01/2016 08:17
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 1.
    מלכודת הדבש
    נ.ברוך 13/01/2016 08:17
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מלכודת הדבש בשוק המניות. כל מילה מיותרת.
    סגור