ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה ירוקה בת"א: המעו"ף טיפס 0.66%, פרוטרום זינקה 4.7%

מדד ת"א 75 הסתפק בעלייה של 0.17%. פריגו קפצה 3.1% לאחר העלאת תחזית אתמול. אופקו נפלה 3%. ביוליין טסה 7.6%
עליות, צילום: 93931715_c
המדדים המובילים בבורסה בת"א ננעלו בעליות שערים, זאת ברקע לראלי בבורסות אירופה לצד תנודתיות במחיר הנפט. המעו"ף עלה 0.66% בזמן שהדאקס הגרמני קופץ 2% ובניו יורק המדדים עולים עד 0.7%. (לסקירה המלאה - לחץ כאן)
מניית אל על שעלתה הבוקר מעל 3%, עברה לירידות של כ-10% במהלך השעה האחרונה למסחר, ובסופו צללה 5.8% ברקע לשינוי הכיוון במחיר הנפט, וכנראה שבעיקר ברקע למשקיעים שחוששים להישאר במניה שללא ספק צריכה לעבור תיקון מסוים מטה אחרי ראלי אדיר בשבועות האחרונים. 
מדד ת"א 35 +1.06% מדד ת"א 35 1,432.71 +1.06% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,235,061,714 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{?מדד ת"א 75}
מדד ת"א בנקים-5 +1.57% מדד ת"א בנק 1,835.1 +1.57% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,806.71 פתיחה:1,806.15 גבוה:1,835.92 נמוך:1,796.09 תמורה:321,852,008 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר ננעל על 1.32 מיליארד שקל.
ג'י.פי מורגן פרסם סקירה פסימית ללקוחות לפיה יש לעזוב את שוק המניות. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מנגד, בגולדמן זאקס מאמינים כי מדדי המניות קרובים למציאת תחתית ומסמנים אפסייד. (לכתבה המלא - לחץ כאן)
מחיר הנפט נסחר היום בתנודתיות חזקה בין הטריטוריה הירוקה לאדומה. לאחר שזינוק בחצי השעה האחרונה ביותר מ-1.2%, כעת הנפט נסחר ללא שינוי. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
הדיווח שהצית ראלי פתאומי בבורסות היום נוגע להודעת שר האנרגיה של ניגריה בדבר כינוס ישיבת חירום של ארגון אופ"ק. (לכתבה המלאה - לחץ כאן
מניות במרכז:
ביוליין +0.08% ביוליין 371.9 +0.08% ביוליין בסיס:371.6 פתיחה:371.6 גבוה:376 נמוך:359 תמורה:347,777 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה לאחר שהודיעה על שת"פ עם חברת מרק לניסוי שלב 2 בתרופה בסרטן הלבלב. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
פריגו +0.3% פריגו 30,480 +0.3% פריגו בסיס:30,390 פתיחה:30,230 גבוה:30,570 נמוך:30,080 תמורה:52,754,180 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה ביותר מ-3% לאחר שהעלתה אתמול את תחזית הרווח ל-2016.
אל על -2.64% אל על 158.3 -2.64% אל על בסיס:162.6 פתיחה:162.5 גבוה:165.5 נמוך:156.5 תמורה:7,079,342 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  חטפה מימושים כבדים ככל הנראה מפחד המחזיקים להישאר בפוזיציה. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
טאואר -0.16% טאואר 12,380 -0.16% טאואר בסיס:12,400 פתיחה:12,300 גבוה:12,450 נמוך:12,200 תמורה:37,731,463 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  שזינקה אתמול 2.5% לאחר שהודיעה כי תיכנס לתחום האבטחה, תיקנה היום וירדה ב-1% למרות שזכתה להמלצת 'קנייה חזקה'. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
חלל תקשורת -1.47% חלל תקשורת 1,875 -1.47% חלל תקשורת בסיס:1,903 פתיחה:1,903 גבוה:1,904 נמוך:1,848 תמורה:198,005 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השלימה עלייה של יותר מ-8% מתחילת השבוע. החברה הודיעה אתמול כי הגישה את הבקשה לכספי הביטוח כתוצאה מהעלמות עמוס 5, וצופה קבלת שיפוי מלא של 158 מיליון דולר כבר ברבעון הראשון של השנה.
תגובות לכתבה(120):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 72.
    ישראל קנדה
    משקיע 13/01/2016 00:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניית ישראל קנדה בעליות יפות עם מחזורים גבוהים מה קורה שם?
    סגור
  • 71.
    מכרתי אל על ב350 לא שווה 310 (ל"ת)
    סתיו 12/01/2016 22:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 70.
    להתרחק מבזק ובנותיה .אל סיימה דרכה (ל"ת)
    יעקב 12/01/2016 22:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 69.
    זהו זה נישבר לי ה ז' מהנוכלים באמריקה.
    רובי 12/01/2016 19:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתם בוכים על הנוכלים שלנו. תאמינו לי החלאות באמריקה הם פי 40 משלנו איך מריצים את החוזים כל היום כשהם יודעים שאין בכוונתם להריץ גם תבורסה. אני עכשיו זורק במיידי מה שיש לי באמריקה ומחר מטיס את הזבלה מכאן אז בהצלחה העיקר שהירווחתי קצת בשנים האחרונות וחלק מימשתי היתר שילך לכפרות
    סגור
  • 68.
    סגירה ירוקה? אז למה בסוף היום הורידו? לא מצא חן בעיני
    גל 12/01/2016 18:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השחקנים אולי בגלל הפקיעה השבועית? מחר כבר יכסחו את כל מה שנקרא "עליה"
    סגור
  • 67.
    כיטוב
    רון 12/01/2016 17:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני התרסקות לשער 45 אג'.. ראו הוזהרתם!
    סגור
  • 66.
    מורידים גלום הפחדנים (ל"ת)
    ללא מילים 12/01/2016 17:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 65.
    לפרופ' איצ100 היקר בהמשך ל32 33 34 שלכם.
    ד"ר אברטון ברקלי 12/01/2016 17:19
    הגב לתגובה זו
    117 1
    1.רק רציתי לספר שהיום שמים על השולחן את כל תיקי המניות כ 967 סטודנטים לכלכלה לתואר ראשון ושני כאן בברקלי קליפורניה. וזאת מתוך 1002סטודנטים שלנו כאן בברקלי. דבר זה בא לאחר אינספור דיונים שהם מנהלים ביינהם. ראוי לציין שהרצאות האורח של פרופ' אבירם שלכם כאן לאחרונה הוסיפו נידבך בהחלטה למרות שהוא באמת לא ניסה ללחוץ או לשכנע ורק הסביר. אף הופעתו של אבירם יחד עם חברו פרופ' אריק שמידט ממייסדי גוגל שאגב הוא בוגר שלנו ובעל תפקידים באפל וגוגל טרפו את הקלפים. גם שהביא את ברין ופייג' מגוגל למסכת דיונים על חברתם שהיא הטופ שבטופ. אבל כששמעו הסטודנטים את מייסדי ובעלי גוגל בדיון ההוא יחד עם אבירם אני מאמין שבאותו יום נישברו כל המוסכמות שהיו עד אז. יום טוב אח שלי ושבת אצלנו ואנו מחכים בקוצר רוח. נ.ב:לא רציתי להעציב את קוראי האתר. אבל הרגשתי צורך לשתף בהיותי מגיב לעיתים.
    סגור
  • אתה חמוד ותהיה עוד יותר כשתנייד ת'תחת שלך
    פרופ' איצ100 12/01/2016 18:02
    הגב לתגובה זו
    73 1
    סוף סוף לכאן ותסיים את ה"לעשות עליה". שלושת הנסיכות שלך סודרו כאן על ידינו כעולות לעילא ולעילא נכון דרדסון? ובקשר לאבירם שלנו ? האחד והיחיד והמיוחד!! מודה בזה אדון אברוש? יום טוב(אצלכם) כאן כבר 18:00 וניכנסים עוד כמה דקות למרטון לחץ שבטח יימשך עד אור ראשון. יאללא בהאיוש.
    סגור
  • מרטון=מרתון
    המגיהה 12/01/2016 19:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    באיזה אוניברסיטה ? פרופסור למה?תלמד לכתוב פנטזיונר
    סגור
  • טען עוד
  • הסוציולוג
    רוברט קינג מרטון 12/01/2016 22:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שכתב ודיבר על הנבואה שמגשימה את עצמה.
    סגור
  • 64.
    מכרתי בבוקר צירון ב130 אג אוכל את הלב (ל"ת)
    מכרתי צירון 12/01/2016 17:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 63.
    אל על ניפגש ב 270-80 לפני פירוק
    האיש שבקיר 12/01/2016 16:52
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה חשבתם שהיא תעלה בלי סוף השבירה היום חזקה מתחת 300 ניפגש מיד ב 270 או 280
    סגור
  • הצחקת אותי
    יאיר 12/01/2016 17:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא משהו שלא קרה בעבר. 450 קרוב מתמיד.
    סגור
  • 270
    צביקה 12/01/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המניה הזו היתה 70 אגורות אני לא מבין איך הגיעה למחיר כזה באמת אז מה אים הנפט ירד כולה יש לה מטוסים ישנים ומחירים בעננים
    סגור
  • כולה מימשו כולם בגלל הלחץ בכותרות
    אנונימי 12/01/2016 16:57
    הגב לתגובה זו
    2 3
    יש לה עוד אפסייד משוגע..מחזק!
    סגור
  • 62.
    צירון מניית השנה תגיע למעל 1000 אג תזכרו איפה שמעתם
    צירון 12/01/2016 16:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תביטו מניה קונים בלבד
    סגור
  • 61.
    זה אחלה בונוס בימים הקרובים (ל"ת)
    בונוס 12/01/2016 16:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    מתי נראה שינוי לטובה רציו מחכה לה ב35 40הצלחות (ל"ת)
    מה קורה עם מניות הגז 12/01/2016 16:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 59.
    זימון אסיפה ל16.2.16
    רדהיל הודעה במאיה 12/01/2016 16:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=1014448
    סגור
  • 58.
    אם ל Celebrex יש רווח של 1.8 מיליארד דולר בשנה וכיטוב
    כיטוב פארמה!!!!! 12/01/2016 16:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תקח ממנה רק 10% מזה, זה אומר, 180 מיליון דולר רווח בשנה. שולי רווח של 70% (יש לזכור כי לא יהיו כמעט הוצאות בשלב הייצור, מדובר בשתי תרופות מאושרות),יביאו את הרווח הנקי לכ 130 מיליון דולר בשנה זה שווה ערך ליותר מ 30 דולר למנייה (לעומת פחות מ 5 דולר נכון להיום)..יש לזכור גם כי לפי תוצאות שפורסומו שתי התרופות עובדות טוב יותר ביחד מאשר כל אחת לחוד זה אומר שווי השוק הפוטנציאלי עשוי להיות גבוה בהרבה מהנאמר למעלה. לדעתי נשמע בקרוב על הסכם עם חברה גדולה שתייצר את התרופה. החברה מתכוונת לצאת ממש לשוק בשנת 2017 שזה נחשב מהר מאד יחסית לחברות אחרות עם הודעת שלב 3 כזאת חיובית. לדעתי האישית, יש פה סיכון מעולה לרווח גדול שהסיכון ממש מינימלי, Dexcel הולכת איתה ביחד מאז 2014 וכבר הצהירה שלאחר סיום שלב 3 (הסתיים כאמור) היא תבחן ברצינות לשלב את התרופה בשיווק הבינלאומי.שהרי התרופות כבר מאושרות אין לראות בכך המלצה כלשהיא
    סגור
  • 57.
    סרטן או בורסה
    ד. 12/01/2016 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה יותר גרוע? בורסה קורסת או למות מסרטן? סרטן מפחיד, אבל קריסה כלכלית רבתי זה הרבה יותר בעייתי מנקודת ההסתכלות שלי
    סגור
  • 56.
    מה הסיבה להתרסקות של אל על היום? (ל"ת)
    אבי 12/01/2016 15:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 55.
    צירון צירון הצינור בדרך למי שחשב אחרת
    אלי 12/01/2016 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל היום מפמפמים אותה
    סגור
  • 54.
    השוק יתפוצץ היום למעלה. תשכחו שאמרתי למטה (ל"ת)
    עוקב אחרי הזקן 12/01/2016 15:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • חחחחח..יש לי מתחזה. מה אני כזה חשוב?
    עוקב אחרי הזקן חכם 12/01/2016 16:20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מתחזה קטן שלי...אתה חושב שאם תרשום הודעה בשמי אז השוק יעלה? ואני חשבתי שהשערים נקבעים לפי המגמות בוולסטריט חחחחחחח אני בסך הכל סוחר קטן שמנסה להרוויח...חחחחחחח
    סגור
  • תגיד לי אתה דביל?
    לאמיתי או למתחזה 12/01/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה פרוש חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח????
    סגור
  • 53.
    מכרתי צירון ב139 אג מפה מניה רק תרד (ל"ת)
    ישששששששש 12/01/2016 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 52.
    סיכוי לשורט סקוויז במניות הקטנות (ל"ת)
    יוסקה 12/01/2016 15:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 51.
    מלאנוקס
    שי 12/01/2016 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רשמו לפנכם אתמול כתבתי מלאנוקס עד ה 27 לחודש תגיע ל 49 דולר ואז אחרי הדוחות והצפי לשנה החדשה פלוס קניית איזי ציפ בום ל 60 דולר ברכות למאמינים
    סגור
  • מלאנוקס
    כריש 12/01/2016 16:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר שנתיים במניה ב 63 דולר .מחכה בסבלנות
    סגור
  • 50.
    מה זקן חכם מעריך שיקרא בשווקים בימים בקרובים?
    ג 12/01/2016 14:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה
    סגור
  • מאז יום חמישי 31.12 שהמעוף היה 1540 לא כתב פה (ל"ת)
    שמתי לב 12/01/2016 15:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 49.
    קולפלנט
    תומר 12/01/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המנייה לקראת זינוק חד . יעד 70 אג' !
    סגור
  • 48.
    ובטח הודעה לפני לעקוב יום טוב (ל"ת)
    רדהיל מחר כנס 12/01/2016 13:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 47.
    במידה ונפרוץ את 1505 הכיוון הוא 1514 (ל"ת)
    יום מוצלח 12/01/2016 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    וגבעות עולם אינה מגיבה - כנראה הכל עורבא פרח וממשיכים
    גבעת חלפון אינה עונה 12/01/2016 13:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ״לעבוד״ על כולם בעיניים! האם הבעלים והנהלת השותפות חושבים לעצמם שמותר להמשיך ולהוליך את הציבור שולל בדיווחי כזב בלתי ברורים כפי שהיו עד כה, או שבכוונתם לגלות לציבור סוף סוף את האמת? מתי הם חושבים לעצמם לצאת לציבור בגילוי נאות ולעדכן אותו במצב האמיתי בפועל כמחוייב על פי החוק ומתי רשויות החוק והנהלת הבורסה יואילו כבר סוף סוף לטפל בנזק הכספי הרב שנגרם לציבור המשקיעים ולדאוג להחזר המגיע להם?!!!
    סגור
  • שות גבעות
    משה 12/01/2016 19:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין דין ואין דיין הם עושים מה שבא להם איך יתכן שהשותפות הזו יכולה להמשיך כך לאחר שרשות נירות הערך לא עושה כלום הם מצפצפים על ציבור המשקיעים ולוקחים את התמלוגים לאחר ההפקה ישר לכיסים ללא דיווח ישר מבזן ואנו שהשקענו בשותפות הזו ממיטב כספנו שנלך מצדם לכל הרוחות הם בשלהם ממשיכים וממשיכים באין מפריע
    סגור
  • לכותב "גבעת חלפון "
    אריה 12/01/2016 15:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה שאתה צודק אין להם רצון לדווח כי כולם יודעים שמגד 6 תקועה ומגד 5 לפי הדווח שפורסם בספונסר על בזן נמסר שבזן מקבלים על מגד 5 20% פחות מההתחלה כך שנןח לשות לא לדווח לנו כי מה איכפת להם אין פיקוח אין מבקר שיבדוק מה ולמה אין רצון לשתף אותנו כי מה איכפת להם מי מפסיד כי כיום הכל הולך לכיס השות אין חובות כי את מגד 6 תקעו ולא צריך ללכת להלוואות ולנסות עוד קידוח אלכסוני ולשדרג את הבאר וחבל שהרשות לניירות ערך משתפת פעולה ולא פועלת נכון חבל חבל רק בית משפט או צו כלשהו יזיז את העסק התקוע הזה
    סגור
  • מאת הכותב לעיל: ברצוני להוסיף כי חבל גם שכל ציבור
    לאריה היקר 12/01/2016 19:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המשקיעים בנייר זה, אינם מתלכדים ויוצאים בעצומה ציבורית על העוול הרב שנעשה להם ובדרישה להחזרת הכספים ״שנלקחו״ (בלשון עדינה) מהם שלא על פי דין!
    סגור
  • 45.
    כיטוב פארמה
    אלעד 12/01/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    החברה עובדת חזק מאוד במישור השיווקי , להערכתי קרובה מאוד לסגירה עם חברות ענק למוצר הדגל שלה. ראו התנהגות במסחר , קנייה של הבעלים וחיזוק של מצגות וכו'
    סגור
  • 44.
    אין שום סיבה לירידות (ל"ת)
    מזור 12/01/2016 13:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    השוק בשל לתיקון אכזרי (ל"ת)
    ליאור 12/01/2016 13:01
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 42.
    מי ששואל צירון יכולה לעבור 170 אג ומשם שוב מעל 220 אג
    הדר 12/01/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא צריך הרבה
    סגור
  • 41.
    למה צירון עולה 10 אחוז (ל"ת)
    צירון 12/01/2016 12:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    מנית על על
    הרצל 12/01/2016 12:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדוע אל על נוסגת ,ומניות חברות התעופה יורדות מתחילת השנה
    סגור
  • מה
    ציקי 12/01/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה נוסגת לא מספיק הבועה הזו כול הזמן שם תשנה קצת
    סגור
  • 39.
    למה אין תגובות? (ל"ת)
    ביזפורטל 12/01/2016 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    חלל תקשורת מקבלת הרבה כסף מהביטוח
    שאול 12/01/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יותר מהשווי הבורסאי
    סגור
  • 37.
    אירופה עולים חזק ואנחנו בקושי. גנבים, בקרוב זינוק (ל"ת)
    ליאור 12/01/2016 11:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 36.
    1508 (ל"ת)
    טל 12/01/2016 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    כנסו
    אלעל 12/01/2016 11:03
    הגב לתגובה זו
    6 6
    עוד מאז שאלעל בשער 270 אני קורא פה תגובות של אנשים שחושבים שיודעים משהו וטוענים שהיא עומדת לקרוס כל רגע . אך אלעל הוכיחה לכולכם כמה היא מתגמלת אז קדימה לקנות ולקנות ולפרגן למנייה!! במקום לכתוב פה הודעות על כמה היא עומדת ליפול כנסו למנייה תעשו כסף !! היא לא רואה שום מניית מעוף! בטח לא את טבע! המנייה בצמיחה החברה רוכשת בלי סוף ועל סף סגירת עסקה עם ישראייר שיתוף פעולה.וכמובן שהנפט נותן עבודה.יאלה אלעלללללללל
    סגור
  • 34.
    אונברסיטאות שלישי ואחרון.
    א100 12/01/2016 11:03
    הגב לתגובה זו
    57 3
    אני גם יודע שבשנה וחצי האחרונות הגדילה קבוצת ה11 את ההפרש ביינן לבין הבאות אחריהן בתור בצורה ניכרת. יום טוב.
    סגור
  • א
    ב 12/01/2016 12:16
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סתם מבלבלים את המח. לכו לעבוד
    סגור
  • התבקשתי על ידי איציק לכתוב מילים אלו בדיוק:
    כרמית 12/01/2016 12:46
    הגב לתגובה זו
    34 3
    1.נכון. אנחנו מבלבלים את המוח. 2.אנו לא עושים זאת סתם. זה באופן מאד מיוחד ויחודי. 3.לגבי לכו לעבוד. אתה צודק יקיר המחלקה שלנו ואנו אצים רצים לחפש עבודה. 4. אנו כולנו קבוצת ה100 ונבחרת הבנות כאן שעוזרות ולמעשה מנהלות אותם רוצים להודות לך על טוב ליבך וחוכמתך ועזרתך הרבה לנו. 5.ואחרונה. כנס לבקרנו ונכבדך בארוחת גורמה מכל הלב.
    סגור
  • גברת כרמית
    ב 12/01/2016 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי והיכן?
    סגור
  • 33.
    יש לציין
    א100 12/01/2016 10:57
    הגב לתגובה זו
    70 4
    אני יודע ששילוב הכוחות והמוחות המנהלים את הקבוצה הנ"ל..ברובו יהודי ואף ברובו ישראלי. מעניין..!! אבל עובדה עובדת..!!
    סגור
  • 32.
    הגדולות מתחרות ביינהן
    א100 12/01/2016 10:54
    הגב לתגובה זו
    37 2
    כן. גם האונ' הגדולות והעשירות והטובות בעולם מתחרות בין עצמן על ניהול תיק הנוסטרו שלהן ועל הצלחתו בטווחי זמן שונים ובטווח הארוך בעיקר. בתחרות משתתפות 2000 אונברסיטאות ברחבי העולם. יש כאלו שמשתתפות במסגרת קבוצת אונ'. יש לציין שיש אונ' ששווי נכסים נזילים שלהם הוא עשרות מליארדי דולרים וזאת חוץ ממקרקעין בסדרי גודל ענקיים שעליהן יושבות האונ' ולא רק. ובנוסף נכסים שונים כמו אוצרות אומנות ועוד רבים. זה עשרות שנים מובילה את התחרות בהפרש אדיר קבוצת האונ' הבאות שמשתפות פעולה: בראון. הרווארד.ייל. פנסילבניה.קולומביה.דורטמונט.פרינסטון.קורנל. שמונה אלו ידועות כליגת הקיסוס. הן מהוות 8 מתוך קבוצת 11. אליהן מצטרפות הטכנולוגית מקליפורניה. סטנפורד ואוקספורד. סה"כ 11 המופלאות. יש לציין שמי שעוקב אחר פעילות ה11 הנ"ל ב30 שנים האחרונות וניסה לחכותן. הרוויח ממון רב. הערה: במאמץ קשה אפשר לחכותן. יום טוב.
    סגור
  • לחקותן
    hbru 12/01/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חקותן
    סגור
  • תודה צודק. (ל"ת)
    איציק 12/01/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 31.
    תודה הדר לקחתי צירון מקווה שתתחיל בריצה
    GABI 12/01/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם אתה שם אני שקט
    סגור
  • 30.
    יפנים
    ציון 12/01/2016 10:51
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תאמינו לי היפנים האלה עם חכם הכי מצאותי שיכול להיות הבורסה שלהם משקפת את האמת
    סגור
  • 29.
    מי שרושם על צירון אכן יש שם תבנית לריצה צפונה עוברת 160
    הדר 12/01/2016 10:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    160 אג ומשם הדרך פנוייה עד 230 אג בהתחלה
    סגור
  • 28.
    קולפלנט
    גילת 12/01/2016 10:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כפי שכתבתי כאן אתמול ההודעה של קולפלנט היום לגבי הצגת המוצר של החברה בכנס בצרפת שיביא לשיתופי פעולה עם חברות בינלאומיות ואישור שיווק המוצר ברחבי אירופה, להערכתי יזניק את המנייה לטריטוריה של 60- 65 אג'
    סגור
  • 27.
    פלוריסטם קבלה אישור FDA לפיתוח תרופה
    מייק1 12/01/2016 10:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ראו הודעת פלוריסטם במאיה הבוקר, לחברה יש כבר 2 אישורי FDA לפתוח תרופות המבוססות על תאי גזע. מחיר המניה בתחתית כדאי להכנס להשקעה.
    סגור
  • 26.
    קונים
    צביקה 12/01/2016 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    איזה טוב שיש קונים על זה נאמר פריארים רק מתחלפים
    סגור
  • 25.
    יושב וחושב , יושב וכותב לכם פוטים (ל"ת)
    יושב וכותב יושב 12/01/2016 10:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 24.
    גבעות עולם אינה עונה ואינה מגיבה! (ל"ת)
    מה קורה בגבעת חלפון? 12/01/2016 10:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 23.
    צירון לפני זינוק עד 170 אג
    סמי 12/01/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקשב מנית צירון לפני זינוק וטיפול חם של אוהבי מניות כאלה
    סגור
  • 22.
    שורטיסטים - מוחקים לכם את הפוטים בגדול (ל"ת)
    היועץ 12/01/2016 10:17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 21.
    נעלמו, השוק חזק - תיקון קטן בחו"ל וטסים
    איפה נביאי יום הדין 12/01/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בכל מקרה , אין מה לברוח , הכל נראה טוב. אל תתווכחו עם המספרים בבקשה, בינתיים הכל טוב
    סגור
  • 20.
    עברנו לירידות של 0.01 אחוז אוי לא (ל"ת)
    שינוי מגמה ? 12/01/2016 10:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    טוב - אז אני אצעק - "המלך הוא עירום" (ל"ת)
    הילד 12/01/2016 09:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    מריחים ריח חזק של נפילות
    בית השקעות 12/01/2016 09:48
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זה ידשדש עוד קצת ואז יבוא בבום.......
    סגור
  • זה בגלל הנתונים של מחר (ל"ת)
    צודק 12/01/2016 10:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    שאלה רצינית למביני על לפני כניסה מסיבית לשוק
    רוזי 12/01/2016 09:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני מבינה שהשוק יכול להגיע תאורטית לאין סוף. אך. האם יכול לרדת לשער אחד או אפילו ל 0? תודה לרציניים בלבד ובלי בדיחות בבקשה.
    סגור
  • חמודה, מאחר שאת חדשה , זה לא זמן טוב לניסויים בשוק ההון
    זיפו 12/01/2016 17:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שימי את הכסף בקרן בטוחה או מקמ ובצעי סימולציות של תיקים וורטואליים בתוכנות של הבנקים. נתתי לאישתי לעשות זאת ואחרי מספר חודשים היא הודיע לי ששוק ההון לא בשבילה והלכה לקנות עוד מעיל עור ועוד ג'ינס אופנתי. חלילה , אני לא מזלזל בנשים אבל קשה מאוד להרוויח בבורסה הישראלית. בבורסה הישראלית יש כרישים שמיד טורפים כל משקיע חדש שנכנס לשוק.
    סגור
  • 16.
    אתמול כל הנפט ירוק רק רציו אדומה, לא יאומן
    לא יאומן 12/01/2016 09:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קיבלה המלצות מצויינות לפני שבועיים ומאז ירדה 12 אחוז.?????????????????????????????????????????
    סגור
  • 15.
    אל על המנופחת הפכה להיות תעודת סל על הנפט
    אל על ובזן 12/01/2016 09:14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יש כבר גבול לניפוח המניה בעזרת יחסי הציבור. אם המניה היתה דואלית מזמן היתה מתרסקת. בעוד שאל על ממריאה בזן שנהנית ממחיר נפט לא עולה.
    סגור
  • 14.
    מגמה שלילית?
    גבריאל 12/01/2016 09:10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ברור לכולם שלביזפורטל יש עיניין במגמה שלילית בבורסה מהבוקר הם כותבים מגמה שלילית בכותרת ( עדיין לא שינו) ואילו אם פותחים את הכתבה הם כותבים מגמה של יציבות ( העתקה מגלובס האמין ) החוזים בגלובס בארהב יורדים ב - 0.2 אחוז ואילו אצל ביזפורטל הם יורדים ב - 0.8 . אז או שזה חוסר מקצוענות או שיש לביזפורטל פוזיציה וכוונה לזרוע פאניקה !!!
    סגור
  • בוא נחכה נראה ביחד.
    גיא ארז 12/01/2016 09:21
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מחכה להתנצלות שלך בשעה 10 P:
    סגור
  • כמו שזה נראה אתה זה שצריך להתנצל עכשיו
    דני 12/01/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    p:
    סגור
  • לארז
    ראנדי 12/01/2016 09:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הכל הבנתי. אבל אין דבר כזה 10 P:
    סגור
  • 13.
    הספינה טובעת מי שיכנס יציל את עצמו
    קפטן הוק 12/01/2016 09:05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יורדים ויורדים ואתם נשארים.... אנחנו בתחילתה של מפולת עד אמצע 2016 לפחות 20 אחוז
    סגור
  • דבר ראשון 20 אחוז זה רק לסיפתח. דבר שני אם
    לקוקי 12/01/2016 09:25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הספינה טובעת אז למה להיכנס להציל את עצמי?
    סגור
  • הופה הולה - עולה עולה - שוק חזק ! (ל"ת)
    עולה עולה-אולה אולה 12/01/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 12.
    היום יתחילו בקטנה למטה ושוב ירוצו 1500 אנטרסים של הבקיע (ל"ת)
    007 12/01/2016 08:59
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 11.
    רק שלא יירדו היום חזק
    כוסס הציפורניים 12/01/2016 08:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחכה לתיקון בחו"ל ולא מגיע לא יודע אם להישאר, מקווה שנמשיך להיות חזקים כאן בהצלחה
    סגור
  • ישששששש - לא יורדים (: (ל"ת)
    ישששששש 12/01/2016 09:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • יורדות יופי יופי (ל"ת)
    אבל הן 12/01/2016 11:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    סין והנפט לוקחים את הכל למטה (ל"ת)
    רם 12/01/2016 08:48
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • לרם
    יבין 12/01/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אף אחד לא לוקח אותי לום מקום. בטח לא למטה המשטרה. אני עצמאי לחלוטין.
    סגור
  • 9.
    לדעתי בונוס ממתנת תנודה
    בונוס 12/01/2016 08:48
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מוגי אמרה ליהצלחותבקרוב שער שמונים
    סגור
  • אף אחד לא יודע מה יהיה (ל"ת)
    תפסיק להמציא 12/01/2016 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בונוס בקרוב (ל"ת)
    שער 129 12/01/2016 14:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מי זאת מוגי?
    בונוס 12/01/2016 09:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא עובדת בבונוס?
    סגור
  • בונוס
    סוחר 12/01/2016 09:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כולם יודעים שמניות מסוג זה לא קשורות למצב הכללי(לסין והנפט ובכלל...) זה חברה עם פוטנציאל ענק+צפי לאישורים רבים. לשיקולכם אני בפנים וקונה עוד,מחיר ממש מצחיק כרגע.
    סגור
  • בונוס בירידות
    צוחק מי שצוחק אחרון 12/01/2016 09:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומנופחת..אין לה שום תוצאות!!
    סגור
  • תוצאות ניסוי בפתח כל יום אמורות לצאת מחכים בהצלחות (ל"ת)
    טעות מצידך 12/01/2016 13:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 8.
    מקסימום יורדים חצי אחוז היום. השוק בארץ ממש זול
    אמנון 12/01/2016 08:40
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אין ציפייה שבארץ ירדו סתם הרבה, המחירים והמכפילים מאוד זולים
    סגור
  • ממש זולים. ממש חינם.
    לאמנון 12/01/2016 09:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בעצם שילמו לי כדי שאקח.
    סגור
  • 7.
    לא יציבות. היום יהיו ירידות
    זיפו 12/01/2016 08:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השחקנים בישראל כבר יומיים מארגנים שורות לירידות , מעלים את המעוף ואוספים פוטים זולים שמשוחררים עי אלו שנשברים. כמו שכתבתי אתמול מעתה המעוף ייצמד חזק לחוזים עתידיים על מדדי ארהב. השחקנים לא רואים ממטר את מדדי אירופה ואסיה ומבחינתם רק החוזים והמדדים של וול קובעים. בזמן ששחקנינו התארגנו לירידות בארהב דווקא עייפו מירידות. המדד 1900 בSP הנו חומת פלדה ומבחינת משקיעים בארהב שקובעת אם המדדים ישנו כיוון ויחלו לעלות או ימשיכו למטה . אחרי- 9 ימי הירידות הרצופים ה SP גירד את 1900 מלמטה וחצי שעה לפני הנעילה עטו משקיעים וחטפו סחורה מכל הבא ליד. אך הפעם החששות ממפולת חזקים מאוד ובצורה מפתיעה החוזים דווקא צללו לאחר הנעילה והם עומדים כעת על מינוס 0.7 אחוז. היום אני הולך להמר על 4-5 פוטים שבועיים. בעלות של 150-250 שח. אם הצלחתי בניתוח אם טעיתי לקחתי בחשבון שהכסף יימחק. המטרה במסחר כזה היא במאזן החודשי להרוויח . לא חשוב כמה אפילו 200 שח. בכל מקרה המדד 1900 בSP קרוב ומסוכן לכן למחושבים יותר רצוי היום בשעה 16:00 למכור ולהמתין איך ינהגו המשקיעים בארהב . בהצלחה לכולם.
    סגור
  • שעה 10:00 נקנו 4 פוט שבועי 1470 במחיר 250 שח
    זיפו 12/01/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לקחתי בחשבון שאם טעיתי נמחק הכסף.
    סגור
  • החוזים תיקנו ממינוס 0.7 לפלוס 0.5
    זיפו 12/01/2016 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחר שאמרנו שנצמדים לחוזים חותכים הפסד ויוצאים. נמכרו הפוטים בשער 160 שח . רשמתי הפסד של 400 שח. 1900 ב-SP מהווה נק תמיכה מאוד חזקה לשווקים. לכן אחכה לראות מה יעשו בארהב.
    סגור
  • לי לשלוח קבלה על התרומה ? (ל"ת)
    המודים לך 12/01/2016 10:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 6.
    התחזית העגומה של תמיר פישמן
    חוסר אחריות כלפי משק 12/01/2016 08:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אלדד תמיר רץ בכל אמצעי תקשורת עם סקירות שוק של נפט ב60$ ולהשקיע באירופה.מסכנים הלקוחות שלהם ספקולנטים בלי מושג
    סגור
  • 5.
    יציבות? קשה לדבר על יציבות בשוק דובי
    עוקב אחרי הזקן 12/01/2016 08:25
    הגב לתגובה זו
    30 6
    רק אחרי שהסנופי יגיע ל 1860 המקצוענים ישקלו את המשך דרכם. עד אז קשה לראות יציבות. בהחלט יתכן ואחליט לעבור ללונוג אבל רק כשהסנופי יגיע לשם. לפני כן זה מסוכן מדיי. הצלחות לכולם
    סגור
  • הזקן גמר עלי במשך שנים, לא שומע לו בכלל
    אמנון 12/01/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בארץ רק למעלה. קונה הפוך מהזקן
    סגור
  • אמנון צודק
    יקי 12/01/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שנים טען נפילות נפילות ונישמעתי ואכלתי צנוניות. עכשיו אולי סוף סוף צודק אז נראה מה יהיה.
    סגור
  • מה לעשות טמבל נשאר תמיד טמבל
    מזהה טמבלים 12/01/2016 11:01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אם הקשבת רק לו כל השנים אז אתה טמבל פעם אחת. ואם עכשו לא תקשיב לו אף פעם אתה טמבל פעם שניה. החוכמה ללמוד ,להקשיב ולפתח כלים בעצמך ולקבל החלטות בעצמך אחרת תשאר טמבל.
    סגור
  • יש לך זכות גם להחליט?
    לעוקב 12/01/2016 09:17
    הגב לתגובה זו
    9 0
    או שתפקידך לדווח על דברי הזקן /או דבריך שזה היינו אך?
    סגור
  • אני סוחר. לומד מכולם ובעיקר מהמורה שלי זקן חכם
    עוקב אחרי הזקן 12/01/2016 09:25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אבל גם אני מבין קצת... בנתיים רק הצלחות...גם לך ידידי
    סגור
  • 4.
    אדום בכל העולם כבר חצי חודש
    נטייה ליציבות ? 12/01/2016 08:18
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אנחנו ברזל ? לא לעולם חוסן
    סגור
  • 3.
    אדום בכל העולם כבר חצי חודש
    נטייה ליציבות ? 12/01/2016 08:15
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אנחנו ברזל ? לא לעולם חוסן
    סגור
  • 2.
    חוזים 8:07 0.6% ירידה נאסדק
    בורסה 12/01/2016 08:09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא רואים את האור
    סגור
  • 1.
    בלאט רק היום יכניסו צינור מאחורה (ל"ת)
    לומד מזקן ועוקב 12/01/2016 08:08
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • ללומד ועוקב
    רמזור 12/01/2016 08:26
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הזוהי שפתך/כם? ומה דייוויד בלאט מאמן כדורסל בקליבלנד קאוואלירס אשם?
    סגור
  • בלאט זה ברוסית בשבילך
    לרמזור 12/01/2016 09:32
    הגב לתגובה זו
    1 2
    7 שנים את מקבלת מאחורה מזקן ורץ מספר אנשים שאת מקבלת?
    סגור
  • רוצה להישמע חכם. אז בלאט זה בעברית ב לאט.
    אם אתה כבר 12/01/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בלאד ברוסית זה כבר סיפור אחר. ומה פשר המשפט: "7 שנים את מקבלת מאחורה מזקן ורץ מספר אנשים שאת מקבלת?" אתה מבין מה כתבת? אני לא.
    סגור
  • אתה גדול הרגת אותי מצחוק (ל"ת)
    בלאט 12/01/2016 10:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור