ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

נעילה בת"א: לאחר החלשות בסיום, המעו"ף עלה 0.4%, דלק זינקה 3%

המפולת בסין הבוקר פסחה על בורסות העולם, וגם ת"א נצבעה בירוק בהיר. אל על עלתה גם היום
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בת"א ננעלו בטריטוריה הירוקה, למרות החלשות קלה עם סיום המסחר. מדד המעו"ף כבר עלה ביותר מ-1.1% אך סיים עם עלייה של 0.4%. מדד ת"א 75, שזינק ביותר מ-1.5% בשיאו, סיים בעלייה של 0.75%, ומדד הבקים הוסיף לערכו 0.4%. גם באירופה מגמה חיובית, כשלפי שעה הדאקס הגרמני מתחזק ב-0.75% ומוביל את המגמה החיובית ביבשת.
בת"א, נציין את  מניית טאואר -0.16% טאואר 12,380 -0.16% טאואר בסיס:12,400 פתיחה:12,300 גבוה:12,450 נמוך:12,200 תמורה:37,731,463 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , הכבדה במדד ת"א 75, שעלתה 2.5% על רקע הודעתה על כניסה לתחום האבטחה, ואת מניית דלק קבוצה הייתה מהבולטות במדד המעו"ף, עם קפיצה של 3%.
מדד ת"א 35 +1.06% מדד ת"א 35 1,432.71 +1.06% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,235,061,714 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  מדד ת"א 25 עלה 0.38%.
מדד ת"א 90 +0.47% מדד ת"א 90 1,083.95 +0.47% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,083.95 נמוך:1,075.66 תמורה:179,058,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  מדד ת"א 75 זינק 0.75%.
מדד ת"א בנקים-5 +1.57% מדד ת"א בנק 1,835.1 +1.57% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,806.71 פתיחה:1,806.15 גבוה:1,835.92 נמוך:1,796.09 תמורה:321,852,008 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  מדד הבנקים טיפס 0.42%.
מחזור המסחר ננעל על 1.79 מיליארד שקל.
מניית אל על -2.64% אל על 158.3 -2.64% אל על בסיס:162.6 פתיחה:162.5 גבוה:165.5 נמוך:156.5 תמורה:7,079,342 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פשוט לא עוצרת וזינקה גם היום עוד 2.4% לשיא כל הזמנים ושווי שוק של 1.65 מיליארד שקלים. רק בחודש האחרון המניה זינקה עוד 40% (!!). כל זאת בעיקר על רקע הירידה במחיר הנפט שהבוקר צולל עוד 2% למחיר של 32.5 דולר לחבית, שפל של יותק מעשור. נייס +0.03% נייס 29,870 +0.03% נייס בסיס:29,860 פתיחה:29,860 גבוה:30,150 נמוך:29,540 תמורה:50,871,494 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 2% על רקע רכישת חברת ניקסליה תמורת 135 מיליון דולר. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מניית אלקו +0.79% אלקו 7,358 +0.79% אלקו בסיס:7,300 פתיחה:7,300 גבוה:7,420 נמוך:7,172 תמורה:1,208,848 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה עוד 3.8% והשלימה ראלי של כמעט 26% בימים האחרונים, על רקע הדיווח על מכירת קרקע בסין בשבוע שעבר.
אתמול בתל אביב המסחר ננעל בירידות שהתמתנו לקראת הסגירה במחזור מסחר נמוך של 680 מיליון שקל. מדד המעו"ף שאיבד יותר מ-1% במהלך היום, סגר את יום המסחר הראשון לשבוע בירידה של 0.5% 'בלבד' - מתחת ל-1,490 נקודות. 
צבי סטפק בטור מיוחד ל-Bizportal על ה"סערה המושלמת". לכתבה המלאה - לחץ כאן.
דני פישמן סיפר בראיון ל-Bizportal על עסקיו בתחום הנדל"ן האמריקני, על הכלכלה במדינה, וכמובן על מחירי הדירות בישראל. לכתבה המלאה - לחץ כאן. 
בתוך הירידות מתחילת השנה, הנה כמה מניות שדווקא עלו - בניגוד לזרם. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
נזכיר כי מעבר לים בסופ"ש מדד ה-S&P 500 צלל 2.4% ביום חמישי ועוד 1% ביום שישי כאשר הנפילה המתמשכת במחיר הנפט (כבר 32.55 דולר לחבית) האפילה על דו"ח התעסוקה החזק שפורסם בשישי.
הבוקר באסיה נרשמו גם הבוקר ירידות חזקות כאשר שנחאי צנחה בעוד 5.3% ושנזן ב-6.6%. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מניות במרכז:
פוקס +0.33% פוקס 7,861 +0.33% פוקס בסיס:7,835 פתיחה:7,930 גבוה:7,950 נמוך:7,822 תמורה:988,250 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: כבר עלתה היום יותר מ-9%, אך סיימה בעליות של 0.75% בלבד, ובמחזור של 5.85 מיליון שקל - יותר מפי 3 מהממוצע היומי של המניה בחודש האחרון - וזאת מבלי שהחברה פרסמה הודעה כלשהי. (לראיון וידיאו עם המנכ"ל - לחץ כאן)
טאואר -0.16% טאואר 12,380 -0.16% טאואר בסיס:12,400 פתיחה:12,300 גבוה:12,450 נמוך:12,200 תמורה:37,731,463 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה על כניסתה לתחום האבטחה ותשתף פעולה עם חברת PIXELPLUS הקוריאנית, ועלתה 2.5% (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
בראק אן וי +0.98% בראק אן וי 39,310 +0.98% בראק אן וי בסיס:38,930 פתיחה:38,520 גבוה:39,800 נמוך:38,520 תמורה:2,402,833 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 1.85% לאחר שזכתה להעלאת המלצה על ידי ירושלים ברוקראז'. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
סאמיט -0.45% סאמיט 2,889 -0.45% סאמיט בסיס:2,902 פתיחה:2,902 גבוה:2,908 נמוך:2,847 תמורה:1,496,204 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התחזקה ב-1.2% אחרי שהודיעה כי תרכוש שני נכסים נוספים בגרמניה בעלות של כ-64 מיליון שקל.
מניית פריגו +0.3% פריגו 30,480 +0.3% פריגו בסיס:30,390 פתיחה:30,230 גבוה:30,570 נמוך:30,080 תמורה:52,754,180 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: העלתה את תחזית הרווח שלה למניה לשנת 2016, ולאחר שינויים חדים במניה, סיימה כמעט ללא שינוי. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
תגובות לכתבה(104):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 57.
    על גרף פוזיציות פתוחות
    מבט 11/01/2016 21:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהיום מכרו 43 פוט ו 86 קול למרץ קנו (ירד הכמות )417 פןט ומכרו 112 קול לפברואר מכרו 2638 פוט ו 7688 קול לינואר כל אחד והמסקנות שלו
    סגור
  • 56.
    ווקסיל ביו
    דודו 11/01/2016 18:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מישהו יודע מה הסיבה שהמניה זינקה בסגירה ב 90 אחוז.....
    סגור
  • 55.
    פסולת אלו שמורידים את רציו .לא יאומן אחרי המלצות
    חבורה של 11/01/2016 18:17
    הגב לתגובה זו
    4 7
    טובות לא מפסיקה לרדת ורק היא. לא יאומן מי הטינופת שעושה זאת
    סגור
  • אסור לי למכור זבל שנשאר לי?
    פסולת 11/01/2016 18:38
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אולי אני צריך להעלות את הזבל במיוחד בשביל טינופות כמוך שיהיו מרוצים? עכשיו תקשיב דביל. בגלל הג'ורה שפתחת . נוריד אותה עוד 60 אחוז מעכשיו. חשבנו רק על 40 אחוז. אבל ננקנק לטימופןת ת'צורה . הבנת דביל?
    סגור
  • 54.
    מחר יגיעו הירידות האמתיות לתל אביב (ל"ת)
    לומד מזקן והעוקב שלו 11/01/2016 18:13
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • אתה לבד לא יכול לדבר?
    ללומד 11/01/2016 18:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתה מחובר אליו לתחת. או שכמו שאמרו אתם אותו אחד. וחוץ מיזה תודה שהושבתם אותי שנים בחוץ ופיספסתי את כל העליות.
    סגור
  • 53.
    כל הנפט ירוק רק רציו אדומה לא יאומן!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    לא יאומן 11/01/2016 17:30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • ת'תחת שלי (ל"ת)
    מעניין 11/01/2016 18:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 52.
    שימו לב לכיל.מישהו אוסף.מחיר בריצפה (ל"ת)
    שלי 11/01/2016 17:28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 51.
    ישראמקו זינקה היום 4% מה קרה ? (ל"ת)
    חיים 11/01/2016 17:01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • טען עוד
  • אולי זה קשור לזה שדלק עלתה על מה ולמה????? (ל"ת)
    גזוז 11/01/2016 17:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • סתם
    ציקי 11/01/2016 18:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין לאנשים על מה להמר אין קזינו באזור
    סגור
  • ממש יש בשורות מצויינות לליויתן. ממקורב (ל"ת)
    אחי בקרוב 11/01/2016 17:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 50.
    לאיציק והטומטומים שלו
    סוני 11/01/2016 17:00
    הגב לתגובה זו
    1 2
    וואלא אני חושב הבאתם הנחס לבורסה מה זה משנה כלכלה ושווי אמיתי ודאאווין יאלא שחררו ותנו לבורסה לטווס איז 70 אחוז ואז נגיד תודה ונברח. מה הולך פה באמריקה כבר 700 שנה לא היו ירידות שבועיים רצוף אעז תנו גז ותנו ברכה לבורסה מוסה שרק יורדת בעולם ובארץ
    סגור
  • לסוני החביב
    איציק והטומטומים שלו 11/01/2016 17:18
    הגב לתגובה זו
    22 1
    אני לא מבין ממש מה אתה רוצה מהחיים שלנו. אנחנו סך הכל 100 ילדים חמודים מגן שושנה וגם מגן רבקה וגם מגן רחל. לא עשינו כלום וגם שום דבר. אנחנו רק עוד מעט הולכים הביתה אחרי שגמרנו לשחק ואכלנו ארוחת 4 בשעה 5. יאללא איזה באסא הולכים להשתעמם בבית עם כל האחים והאחיות ואין לנו טיפת פרטיות בשלוש חדר שתים עשרה אחים ואחיות ואין מקום אפילו לטלווויזיה 156 אינצ' איזה באסה. אז אוהבים את כולם ותדעו שמחר על כמעט בטוח יבוא יום חדש.
    סגור
  • 49.
    העליות לא מחזיקות בארה"ב.
    ארהב 11/01/2016 16:55
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שוק דובי
    סגור
  • 48.
    בכל העולם תופסים מחסה רק בתא הכל סבבה (ל"ת)
    אין עלינו 11/01/2016 16:51
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 47.
    בונוס
    סוחר 11/01/2016 16:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איתות כלפי מעלה חציית ממוצעים נעים 5/13
    סגור
  • מה אתה רוצה לומר? (ל"ת)
    פרט והסבר 11/01/2016 16:57
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 46.
    לכל הבכיינים על המדינה. הבורסה הטובה בעולם
    ישראל 11/01/2016 16:21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    רק בארץ להשקיע
    סגור
  • הבורסה בישראל היא קזינו, בעלי הון מנהלים תנודות
    שמטוב 11/01/2016 17:13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לפי אינרטסים שלהם. אבל יום אחד הדבר מתנקם והמשקיעים שהרוויחו רווחים מדומים יפסידו את המכנסיים. בשנת 1984 הבנקים וויסתו את מניות הבנקים (שנקראו "מניות סולידיות" עלק). יום אחד הציבור לא נתן אימון בבורסה ובבת אחת שלושת הבנקים פשטו את הרגל. בשקום לשלוח את מנהלי הבנקים לכלא ל- 50 שנות מאסר ריחמו עליהם ועכשיו בעלי ההון שבבורסה - שראו שאין עונש לשודדי הבורסה - חוזרים בדיוק על אותם מעשים. הפעם בעלי ההון משתמשים בכספים הכלואים (קרנות פנסיה וכדומה) כדי להריץ ניירות ערך; זו תחבולת פונזי נהדרת כי מי שמשקיע בכספים הכלואים (לא יכול או פוחד למשוך כספו מהקרנות הארורות הללו). העונש למשקיעים התמימים בכספים הכלואים הללו הוא שהם לא יקבלו בבוא העת לא פנסיה ולא נעליים כל הכסף הזה ישרף.
    סגור
  • כל הבורסות בין 7-15 אחוז למטה. בארץ 2 אחוז, צודק!!! (ל"ת)
    אורי 11/01/2016 16:27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 45.
    כיטוב פארמה
    1 שמעריך 11/01/2016 16:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נו, מה אתם חושבים עכשיו? השעה כרגע ארבע ורבע.
    סגור
  • 44.
    עליות מגולמות על פי חוזים עתידיים
    צ'יקו 11/01/2016 16:08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ברגע שייפתח המסחר בארצות הברית המדד יתחיל לאבד גובה עד הסגירה
    סגור
  • 43.
    כיטוב המחזור הוכפל בשעה האחרונה,הרבה רכישות +5% (ל"ת)
    כיטוב ktov 11/01/2016 15:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 42.
    פוקס- למישהו תובנות למה עולה כמה ימים? (ל"ת)
    יואב 11/01/2016 15:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 41.
    למה סרגל כלים לא מתעדכן בזמן? (ל"ת)
    לביזפורטל 11/01/2016 15:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 40.
    כיטוב תקבל היום חשיפה בסן פרנסיסקו...
    כיטוב ktov 11/01/2016 15:45
    הגב לתגובה זו
    3 1
    http://www.ebdgroup.com/bts/presenters/prs_comps.php היא בין המציגות
    סגור
  • כיטוב הודעה במאיה,תראו את המצגת המדהימה
    כיטוב 11/01/2016 16:12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    .... אין לה חוב, שווי השוק מצחיק,כל התכנונים אואו
    סגור
  • 39.
    כיטוב פארמה
    1 שמעריך 11/01/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נכון שלפעמים, מתפרסמת ידיעה באתרי כלכלה שונים דוגמת ביזפורטל, דה מרקר או אחרים על מנייה שעולה ללא הודעה כלשהי?! זה מה שעומד לקרות למניית כיטוב היום. ביננו, אין עשן ללא אש. תחושתי האישית בלבד. בהצלחה לכולנו-מגיע לנו נחת בדמות עליות במנייה לאחר הירידות הגדולות בשבועיים האחרונים.
    סגור
  • 38.
    כיטוב שווה להזכר בהסכם עם הענקית Dexcel
    כיטוב 11/01/2016 15:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אילן אורן, סמנכ"ל פיתוח עסקי של קבוצת דקסל פארמה ציין כי "שיתוף הפעולה הוא שילוב מצוין בין יכולות פיתוח וייצור גבוהות של דקסל, ואסטרטגית רגולציה חכמה של כיטוב. דקסל מזהה פוטנציאל שיווקי בתרופה 302-KIT ותבחן אפשרויות לשיווק גלובאלי של המוצר. ההשקעה של דקסל בפיתוח המוצר היא המשך לחזונה לפתח ולשווק מוצרים אינובטיבים עם דגש על שיתופי פעולה עם חברות ומכוני מחקר בישראל" אחרי ששלב 3 הושלם, הדרך לשוק מתקרבת. פורסם בביזפורטל ב אבי שאולי | 01/04/2014 12:41 2
    סגור
  • 37.
    קולפלנט
    תומר 11/01/2016 14:51
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לפני נסיקה חדה מעלה, כנראה בשל הודעה שתפרסם
    סגור
  • 36.
    כל יום טוחן ירידות ירידות במילים גבוהות
    איפה א הזחוח 11/01/2016 14:42
    הגב לתגובה זו
    2 5
    גם עם אירן אולי תהיה מלחמה אז למה לשבת במקלט מעכשיו. נראה לי שהוא שתול מטעם ואולי הוא תחת שולי שמלתה של סילביה
    סגור
  • לאנשי 100 חשוב דווקא שתמשיך לכתוב כאן
    איתן 11/01/2016 16:14
    הגב לתגובה זו
    2 3
    רצוי לשמוע דעתם של כולם גם של אלו ההזויים שחיים באטמוספירה משלהם
    סגור
  • לא יודע מה זה זחוח
    סעדיה 11/01/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אבל אמא וסבתה התימניות האסליות מכינות לכל ראש העין לחוח משהו משהו הכי טעים בעולם. מי שמגיע לראש העין שיחפש את לחוח סעדיה ויקבל לחוח ענק בשקל אם הגיע דרך האתר במקום 20 שקל. כדאי.
    סגור
  • 35.
    כנס בסן פרסניסקו ב13.1 הודעה תגיע לפני כמו תמיד (ל"ת)
    רדהיל 11/01/2016 14:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 34.
    ודיווח מגבעות עולם על מה שקורה? ?????
    למה אין עדיין הודעה 11/01/2016 13:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ???????
    סגור
  • עוד מעט למדד ת״א 25 ??? או אולי ״זובור״ נוסף למחזיקים
    האם הם נכנסים 11/01/2016 14:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בנייר???
    סגור
  • 33.
    כיטוב
    אלעד 11/01/2016 13:20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מניה זו נמצאת בתקופה הכי טובה והכי קריטית . העתיד נראה ורוד מתמיד ומי שעוקב אחרי התגובות שלי צריך להבין שהשקעה במניות אלו עם המון סבלנות והבנת השוק, להערכתי עד שבעלי החברה ייצאו בהודעות מסודרות לגבי התחזית לשנת 2016-2017 עם ציון אבני דרך המניה טטוס למעלה ולדעתי בלבד תהיה ללא ספק מניית השנה.
    סגור
  • שווה לקרוא את ההסכם שנחתם על הענקית Dexcel
    כיטוב 11/01/2016 14:09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עוד ב 2014 מאז עם שותפים לכל התהליך ואף הצהירו בגלוי שישקלו לשווק את המוצר לאחר שיושלם שלב 3. ושלב 3 הושלם.לא מצאתי חברות ביו דומות שלא נדרשות לשלב 3 נוסף ונסחרות בשווי של 12 מיליון דולר מתחת למזומן,רובם נסחרות פי כמה וכמה ופילו פי 10 ופי 20. מה שיפה עוד שלפי הערכות שפורסמו החברה לא תדרש לבזבז עוד מזומן כי הכל הושלם למעשה. התרופה נמכרת במיליארדים, והתרופה של כיטוב אפילו מפחיתה לחץ דם ומבטלת סיכונים אחרים שיש לתרופה שנמכרת במיליארדים.תחשבו על השוק הפונציאלי. בהצלחה. למחזיקים. 22.5 מחיר יעד ניתנה לה לפני שבוע בארה"ב. המנייה נסחרת בכ 1/8 מהשער הזה בארה"ב.
    סגור
  • 32.
    חוזים
    ציון 11/01/2016 13:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בהתחלה החוזים ירוקים אחכ אדומים היה ברור המגמה למטה אי אפשר להתעלם מסין ומהנפט ולפי הערכת מצב סין צריכה לרדת בדיוק עוד 20 אחוז לשער 2600
    סגור
  • 31.
    למה ????????????????????????????????? (ל"ת)
    רציו יורדת 11/01/2016 13:12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • כל עוד הנפט יורד הגז ירד. הודעה טובה יכולה לשנות את
    עומרי 11/01/2016 13:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    התמונה
    סגור
  • 30.
    זהירות מאל על
    האחד 11/01/2016 12:58
    הגב לתגובה זו
    6 7
    שלא ישחילו אותכם , כרגע זה התירוץ של הנפט , כל הכסף הגדול יוצא במימוש , כל העדר יכנס ואז .... כולם יודעים מה יקרה בסוף . זהירות
    סגור
  • שמע
    ניר 11/01/2016 13:17
    הגב לתגובה זו
    3 11
    עד עכשיו העדר ממושמע חח
    סגור
  • שכחתי היום להזכיר לך שאתה דביל. מצטער. (ל"ת)
    לניר 11/01/2016 18:44
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 29.
    אם שוויו ירד תחת 32 ...אווצ' זה יכאב (ל"ת)
    החוזים תלויים בנפט.. 11/01/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 28.
    קצת מוזר העליות היום ?
    תגידו ? לא נראה לכם 11/01/2016 12:39
    הגב לתגובה זו
    1 2
    על מה ולמה ? בכל מקרה, לבריאות למרוויחים.
    סגור
  • 27.
    מלאנוקס
    שי 11/01/2016 12:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דוחות חזקים בדרך עליה של 50 אחוז ל 60 דולר
    סגור
  • מלנוקס
    מלני 11/01/2016 15:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יורדת ויורדת ויורדתתתת
    סגור
  • מלאנוקס
    שי 11/01/2016 17:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עד ה 27 לחודש מגרד את ה 49 ועיפ פירסום הדוח והצפי לשנת 2016 שיהיו מכירות ב מילארד דולר וקניית איזי ציפ המניה בבום ל 60 דולר הצלחה למחזיקים ומחזקים
    סגור
  • 26.
    נחלשים - האם זו תפנית או המשך תיקון למעלה
    נראה שהחוזים מעט 11/01/2016 12:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה ? כבר נגמר ?
    סגור
  • 25.
    כיטוב פארמה-חובה לקרוא תגובה ל 14 $$$$$$ (ל"ת)
    אבי 11/01/2016 12:17
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • כיטוב
    נאור 11/01/2016 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המחזורים מדברים בעד עצמם, ברור שהולך להיות פה רכבת הרים מטורפת
    סגור
  • 24.
    קולפלנט
    גילת 11/01/2016 12:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כנראה לקראת הודעה על שיתוף פעולה עם חברה בינלאומית....
    סגור
  • 23.
    זהירות מלכודת דבששששששש
    מלכת הדבורים 11/01/2016 12:07
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סוף היום ירידות מעל אחוזזזזזזז
    סגור
  • 22.
    הבורסות בקפיצת חתול מת. שלא יעבדו עליכם...
    חחחחח 11/01/2016 11:43
    הגב לתגובה זו
    6 5
    ההפך מי שלא מכר מקבל עוד הזדמנות
    סגור
  • 21.
    בקרוב נעלה ל 1510 (ל"ת)
    טל 11/01/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 20.
    "מעו"ף עולה מול המפולת בשנחאי "?למה לא עולה מול אירופה? (ל"ת)
    שיר 11/01/2016 11:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 19.
    בונוס
    יוסי 11/01/2016 11:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי שלא קונה בונוס מפסיד. שימו לב לריצה הזהירה בימים האחרונים.
    סגור
  • 18.
    לפני 10 ימים שרציו תהיה מניית השנה מאז ההמלצה
    חשבתי שקראתי 11/01/2016 11:03
    הגב לתגובה זו
    4 5
    ירדה 12 אחוז ,מוזר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • מניית השנה לא נמדדת בשבוע אחד. (ל"ת)
    עומרי 11/01/2016 13:34
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 17.
    האם CRNT שווה קנייה-תודה (ל"ת)
    ירון- 11/01/2016 10:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 16.
    האתר של דיסקונט כמו צב (ל"ת)
    חיים 11/01/2016 10:45
    הגב לתגובה זו
    14 2
    סגור
  • 15.
    איזה מלכודת דבש קטלנית
    שימו לב 11/01/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    9 6
    מעלים את המעוף על מנת לקנות פוטים בזול לפני המפולת תתעוררו...............................
    סגור
  • השטויות - עולה וזהו - לך תבין אבל זהו (ל"ת)
    דיי מספיק כבר עם 11/01/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 14.
    בחיי, הולך לאופטומטריסט לבדוק (ל"ת)
    ראיתי ירוק 11/01/2016 10:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 13.
    כיטוב פארמה
    1 שמעריך 11/01/2016 09:52
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שלום לכל משקיעי כיטוב.. אני יותר ממניח שכל מי שמשקיע במנייה יודע מה קורה איתה. תחושתי היא שהמנייה לפני הודעה דרמטית. תחושה אישית בלבד. בהצלחה למי שמושקע ולאלה שעתידים להשקיע.
    סגור
  • יש מה שיגבה את התחושות שלך?
    1 שמתעניין 11/01/2016 10:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני לא כל כך יודע מה קורה שם ואם יש צפי לאישור FDA?
    סגור
  • כיטוב
    1 שמעריך 11/01/2016 12:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ל-1 שמתעניין. שלום לך.. לגבי שאלתך, אין משהו קונקרטי שידוע לי זולת העובדה, שאני מרגיש שאמור לקרות משהו דרמטי כאמור כמו הצעת רכישה ע"י צד ג' למשל או, התקדמות משמעותית בנושא התרופה. כך או כך בהצלחה לכולנו.
    סגור
  • מדובר לדעתי באחת ההזדמנויות הגדולות אי פעם בל אביב
    כיטוב KTOV- 11/01/2016 12:16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ואסביר. ראשית.זו דעתי האישית בלבד ואין לראות בה משום המלצה כלשהיא. מנסיון של שנים רבות במסחר במניות ביו בארה"ב,אין היום חברה אחת שעברה שלב 3 ונסחרת בשווי שוק כזה.אפילו חברות ביו שעברו שלב 3 ונדרשות לשלב 3 נוסף נסחרות פי כמה וכמה משווי כיטוב(שאגב השוק האמריקאי רק הכיר אותה לפני כחודש וחצי).המלצה ראשונה שפורסמה לפני כשבוע ב- seeking alpha, ניתה לכיטוב מחיר יעד של 22.5 דולר בערך פי 8 ממחירה FDA כבר אישר מזמן את התהליך וקבע שהיא תדרש לשב 3 אחד בלבד(שהושלם בהצלחה).לא רק שהושלם בהצלחה. התוצאות הראו שהתרופה מבטלת את הסיכונים הרבים שיש לתרופה הקיימת שכבר מאושרת על ידי FDA. התרופה הזו מוכרת בכ 1.8 מיליארד דולר בשנה, לכן כל בל דעת מבין ולדעתי גם חברות הביו הענקיות לוטשות עיניים,שמדובר פה בבונזה ענקית.מספיק שתקח 10-20 אחוז מנתח השוק שלה ויש פה מכירות בסדרי גודל של 250-300 מיליון דולר בשנה לעומת שווי שוק של 12 ממצחיק של 12 מיליון דולר נכון להיום(נמוך אפילו מרמת הזמומנים של החברה).
    סגור
  • ואתה חושב שיש בשוק אנשים טפשים?
    החושב 11/01/2016 13:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם מה שאתה אומר נכון היא כבר הייתה טסה מזמן.
    סגור
  • 12.
    קוהלת פרק ג
    פרופ' א100 11/01/2016 09:48
    הגב לתגובה זו
    58 2
    עת לטעת..עת לבכות..עת לבקש..עת לשמור..עת לאהוב..עת מלחמה..עת לבנות..עת לרפוא..עת לעקור נטוע..עת לבכות..עת לאבד..עת להשליך...עת לשנוא..עת שלום..ועוד 14 משפטים. סך הכל 28. המוטו: כל דבר בעיתו. יום טןב ומבורך.
    סגור
  • בהמשך לדברי חברי יצחק100
    ד"ר ניר(איצ100) 11/01/2016 12:14
    הגב לתגובה זו
    46 1
    אין שינוי בתוכניות. ה Djia יגיע לשער 6666.66 נקודות. הסבירות שהייתה לפני כשנה וחצי ועמדה על 72.67%..עלתה ל 94.56% בימים אלו. יום מבורך.
    סגור
  • לקבוצת איציק
    רון 11/01/2016 14:36
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נו באמת. כתבתם כאן באחד המקומות שהמדד הבריטי והצרפתי כבר ירדו 19 אחוז מהשיא. אז מה. זה ממש בקטנה. עכשיו יעלו בטח עוד 40 או 50 אחוז כי ידוע שכל ירידה תביא עליה. אזז בבקשה אל תכניס לדיפרסיה כי כולנו לונג לונג לונג חזק ותראה עכשיו החוזים בשמים ואירופה עפה אז תסיק מסקנות לבד וחוץ מיזה אתה רושם הרכבת עצרה כבר שנה וחצי אז אף אחד ממש לא שם לב שהוא לא הרוויח שנה וחצי אחרונות המדדים עפים ואפילו מניות קטנות כאן שחברה זורקים עפו לשמים אני חושב שאני הסולידי עשיתי אפילו פחות מכולם אבל בשנה וחצי האחרונים סגרתי איזה ארבעים וחמש אחוז מה רע
    סגור
  • לרון
    שולי 11/01/2016 16:05
    הגב לתגובה זו
    14 1
    עשית אולי 40 או 50 כינים.
    סגור
  • 11.
    את השורט ותתחילו לרדת - אין יש עליי מעקב
    טוב, אני אסגור 11/01/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני סוגר עכשיו, צפו לנפילות, חחחחחחח אין, לא יאמן, התבאסתי, הצלחתם לייאש אותי, שאפו !
    סגור
  • 10.
    וואוו - כמעט לא יורדים , האם גם היום ? (ל"ת)
    בורסה ברזללל 11/01/2016 09:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • היום ירידות מעל אחוז....... (ל"ת)
    שיקו 11/01/2016 09:56
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 9.
    הקונים
    צביקה 11/01/2016 09:14
    הגב לתגובה זו
    3 3
    כול אלו שהחזיקו את השוק תמשיכו לקנות עד שהבלון יתפוצץ במכה כולם חיכו לעליות תשנו אסטרטגיה לא מובן
    סגור
  • 8.
    שאלה רטורית מימי התנ"ך - מדוע הרשעים אינם באים על עונשם
    עד מתי 11/01/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הביטוי לקוח מתהילים (צד ג): עַד-מָתַי רְשָׁעִים ה', עַד-מָתַי רְשָׁעִים יַעֲלֹזוּ?
    סגור
  • ל 8
    רמי 11/01/2016 10:04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מי קבע שהם רשעים? הם רוצים להרוויח בדיוק כמוך וכמו כל אחד. זה שהם יותר גדולים וחזקים זה כבר סיפור אחר. אבל גם קטן מתוחכם יכול לעבוד יפה.
    סגור
  • שאלה רטורית
    8 לרמי 11/01/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    וחוץ מזה לא רשמתי כיוון לרשעים ברכה והצלחה
    סגור
  • 7.
    את המדד ? אולי כן ואולי... לא ! (ל"ת)
    נו... גם היום יחזיקו 11/01/2016 08:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 6.
    סלאלומים של המוסדיים לשבור את הסוחרים הפשוטים
    זיפו 11/01/2016 08:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתמול כצפוי הבורסה בתא סירבה לרדת וגרמה לתיסכול רב לסוחרים שזיהו את המגמה העולמית ונערכו אליה. בצורה הכי לא צפויה המוסדיים התארגנו להיום דווקא לירידות. הכותרות של ביז הבוקר ״המשתפית של המוסדיים״ כבר ערוכים אחרת יש בהם נימה רבה של להכניס לפאניקה את השוק. החוזים דווקא רגועים וזזים קלות הצידה. השווקים העולמיים מחכים לתיקון מעלה ומחפשים סיבה. אם תצוץ סיבה השווקים יטוסו לתיקון של 2-3 אחוזים אך אם החוזים יאדימו המעוף יצלול חדות ויסגור פערים כמו שחלק מחברה אוהבים לכתוב כאן. נא לעקוב אחר חוזים בזמן אמת . לכתוב בגוגל investing.com חוזים עתידיים
    סגור
  • יהיו ירידות חדות לא צפויות ?
    אז אתה אומר שהיום 11/01/2016 09:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה ? כמה אתה אומר ?
    סגור
  • כמו שהזקן חכם כתב כבר באוגוסט - אנחנו בשוק דובי
    עוקב אחרי הזקן חכם 11/01/2016 09:08
    הגב לתגובה זו
    3 8
    ולפעמים יש תיקונים למעלה. אנחנו הסוחרים אוהבים תנועות חזקות ואני גם הולך לונג כשמזהה זאת, אבל תנועה חדה מעלה לא תהיה, ולמרות שהגופים הגדולים מנסים להטעות וליצור רושם כאילו העליות יחזרו ובגדול...וגם ה":מומחים" למינהם כמובן. כל פעם אני נדהם לקרוא פה איך המשקיעים לא מבינים שעובדים עליהם ושמה שהיה עד אוגוסט 2015 כבר לא יהיה. בטח לא בחודשים הקרובים . בכל מקרה בהצלחה לכולם לסוחרים ולמשקיעים.
    סגור
  • לעוקב הזקן
    רמי 11/01/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לפעמים אתה צודק ולרוב מפספס. כרגע אתה ממש בכיוון . אבל. כל השנים שאמרת מפולת מפולת זה כבר הסטוריה. יש כאלו ששמעו בקולך ונישארו בחוץ וצעטים הצטרפו לחגיגת 7 השנים. בסך הכל נהנה לקרוא דבריך עם כל הפיקשושים
    סגור
  • אתה חמוד- קבל טיפ. ממליץ לונג רק שהסנופי ירד מתחת 1900 (ל"ת)
    לרמי 11/01/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אני סוחר ותמיד אומר את דעתי
    עוקב אחרי הזקן 11/01/2016 11:25
    הגב לתגובה זו
    3 5
    הזקן חכם איש מקצוע. המסחר לא מעניין אותו. הוא בקטע להזהיר המשקיעים הקטנים. באוגוסט שבוע לפני המפולת הזהיר על סין וצדק. באוקטובר/סוכות בשיא הירידות ושכולם עברו לשורט הזהיר ואמר שהסנופי יחזור ל2100 וכך קרה. ולפני שבוע במעוף 1540 שוב הזהיר וצדק.....הצלחות חמוד
    סגור
  • מדוע אתה מתעקש?
    לעוקב הזקן 11/01/2016 14:27
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הסבר לנו מדוע היינו כולנו בחוץ כשהשוק טס שנים. ואתם ניסיתם כל יומיים מפולת מפולת. הזכרון שלך מגיע רק כמה חודשים אחורה?
    סגור
  • מעוף
    אבי 11/01/2016 09:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זיפו אתה מצליח לדייק ברור שהכל מאורגן להיום לפתיחה של 2 למטה .ההתשה של אתמול בשיווק קולים הייתה מובנת בסוף היום. בושה וחרפה למדינה שנותנת במה למווסתי שוק וכך נראית הבורסה .
    סגור
  • לפי מה ? (ל"ת)
    אתה חושב שנרד היום ? 11/01/2016 09:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לפי החשק שלי להזיז את השוק לאן שבא לי.
    ג'ון 11/01/2016 09:58
    הגב לתגובה זו
    13 1
    לא איכפת לי להרוויח או להפסיד. העיקר שאני מזיז השוק כרצוני. וממש לא ביזפורטל והמוסדים כמו שמר זיפו החביב כותב.כרגע אני במוד להוריד.
    סגור
  • כדורים בלי צבע צורה ונפח
    לסבבה 11/01/2016 10:36
    הגב לתגובה זו
    6 0
    רק אני רואה אותם. אתה לא תראה דבר גם אנחה אותך.
    סגור
  • רק תזכיר לי באיזה צבע הכדורים שלך ? (ל"ת)
    סבבה - בכיף שלך 11/01/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 5.
    מה קורה ??. מתי חוזים ובשורות טובות??? (ל"ת)
    ליויתן ???? 11/01/2016 08:37
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 4.
    חוזים חיוביים עליות
    עלי 11/01/2016 08:27
    הגב לתגובה זו
    6 6
    ירדנו מעל ומעבר.
    סגור
  • עלינו שנים. וירדנו חודש. זה נקרא מעל ומעבר.
    באפאלו 11/01/2016 09:53
    הגב לתגובה זו
    15 1
    ומי קובע מה מעל ומה מעבר? אתה?
    סגור
  • 3.
    קפה ?
    בוקר טוב 11/01/2016 08:27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    דאבל אספרסו חצי כמות
    סגור
  • לא תודה. קפה מתוק בבקשה ובשום אופן לא קפה מר.
    באפאלו 11/01/2016 09:52
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תודה
    סגור
  • 2.
    נראה לי שנכנסים לתקופת שורטים בארץ ובחו"ל (ל"ת)
    רם 11/01/2016 08:20
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • מזה תקופת שורטים? יענו תקופת האביב? תקופת החורף?
    גני 11/01/2016 09:50
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הסבר.
    סגור
  • 1.
    עוד השקעה חיצונית בחברת פנטזי במחיר 1.32 אג למניה