ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

נעילה בת"א: המדדים המובילים ירדו עד 0.5% בלבד, אלקו ומזור זינקו 5%

הבנקים ירדו 0.2% בלבד לאחר ירידות של 1% מוקדם יותר, מיילן צללה 3.4%, טבע נחלשה 0.9%
ירידות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א ננעלו בירידות שערים שהתמתנו מאז הפתיחה, במה שנראה כמו ניצול הזדמנויות על ידי הקונים: המעו"ף שפתח במינוס 1.2%, סיים בירידה של 0.46% בלבד, כמו גם מדד ת"א 75 שרשם ירידה של 1.1% מוקדם יותר, וננעל בירידה בשיעור זהה. מניית אל על -2.64% אל על 158.3 -2.64% אל על בסיס:162.6 פתיחה:162.5 גבוה:165.5 נמוך:156.5 תמורה:7,079,342 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שוב בלטה לחיוב עם עלייה של 2.5%.
מדד ת"א 35 +1.06% מדד ת"א 35 1,432.71 +1.06% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,235,061,714 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.47% מדד ת"א 90 1,083.95 +0.47% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,083.95 נמוך:1,075.66 תמורה:179,058,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +1.57% מדד ת"א בנק 1,835.1 +1.57% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,806.71 פתיחה:1,806.15 גבוה:1,835.92 נמוך:1,796.09 תמורה:321,852,008 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-681 מיליון שקל. מחזור דליל ודי רגיל לימי ראשון
אופקו הלת' +0.36% אופקו הלת' 1,682 +0.36% אופקו הלת' בסיס:1,676 פתיחה:1,670 גבוה:1,710 נמוך:1,645 תמורה:14,917,234 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 2.5% והובילה את העליות במדד ת"א 25 (המונה כעת 26 מניות) ו- כיל +0.37% כיל 1,357 +0.37% כיל בסיס:1,352 פתיחה:1,335 גבוה:1,369 נמוך:1,335 תמורה:29,360,081 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 0.38%. בת"א 75, מניית אלקו +0.79% אלקו 7,358 +0.79% אלקו בסיס:7,300 פתיחה:7,300 גבוה:7,420 נמוך:7,172 תמורה:1,208,848 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה 15% ביום ה', עלתה עוד 5.6% ובלטה לטובה, כשגם מזור רובוטיקה -1% מזור רובוטיקה 10,920 -1% מזור רובוטיקה בסיס:11,030 פתיחה:10,980 גבוה:10,980 נמוך:10,700 תמורה:5,184,962 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טיפסה בשיעור נאה.
מדד ה-S&P500 צלל 2.4% ביום חמישי ועוד 1% ביום שישי כאשר הנפילה המתמשכת במחיר הנפט (כבר 32.9 דולר לחבית) האפילה על דו"ח התעסוקה החזק. הדאקס הגרמני צלל 2.3% ביום חמישי ועוד 1.3% ביום שישי. כלומר מצב הרוח הוא אדום בוהק. ונציין כי הלחץ ביום שישי היה למרות שמדד שנחאי הסיני דווקא סגר בעלייה של 2%.
בסיכום שבועי, בזמן שהמעו"ף הסתפק בירידה של 2.3% בלבד, מדד ה-S&P500 צלל 6% ורשם את פתיחת השנה הגרוע מאז 1929. מדד הדאקס הלך רחוק יותר עם התרסקות שבועית של 8.3%.
כלכלני בנק אגוד כתבו בסקירה שפורסמה ביום ו' כי "שנת 2016 נפתחה בסערה, כשרוחות רעות מנשבות ממזרח. לאור האירועים האחרונים, אנו ממליצים מבחינת החשיפה הכללית למניות להפחית את שיעור החזקת המניות בתיקים כאשר בתיק המייצג ממליצים הפחתה מ-20% ל-18% ובתיק הספקולטיבי מ-36% ל-32%. מבחינת החלוקה בין ישראל לחו"ל המלצתנו נותרת על 60% חו"ל ו-40% ישראל".
ביום ו' האחרון התפרסם ד"וח התעסוקה לחודש דצמבר בארה"ב וניפץ את כל התחזיות עם תוספת של 292 אלף משרות. הדו"ח היה משמעותי היות והינו הראשון מאז העלאת הריבית במדינה. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
מניות במרכז
מיילן +0.31% מיילן 13,130 +0.31% מיילן בסיס:13,090 פתיחה:13,010 גבוה:13,150 נמוך:12,960 תמורה:52,050,452 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: יורדת במחזור גבוה ככל הנראה על רקע התפטרות סמנכ"ל הכספים ג'ון שיהאן. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
{מנקיינד} ממשיכה לספק כותרות וכעת הוגשה תביעה ייצוגית כנגד הבורסה בשל הכנסת המניה למדדים. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מניית אבילטי תחל להיסחר בבורסה בתל אביב ביום שלישי הקרוב. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מנכ"ל מזור רובוטיקה -1% מזור רובוטיקה 10,920 -1% מזור רובוטיקה בסיס:11,030 פתיחה:10,980 גבוה:10,980 נמוך:10,700 תמורה:5,184,962 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בראיון ל-Bizportal: "השנה הקרובה תהיה מצויינת עבור החברה". לראיון המלא - לחץ כאן.
מועצת המנהלים של פורמולה מערכות +0.34% פורמולה מער 14,840 +0.34% פורמולה מערכות בסיס:14,790 פתיחה:14,780 גבוה:14,990 נמוך:14,550 תמורה:540,959 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: אישרה חלוקת דיבידנד בגובה 34 סנט למניה ובהיקף כספי כולל של כ-20 מיליון שקל (כ-5 מיליון דולר).
נכסים ובנין +0.27% נכסים ובנין 33,370 +0.27% נכסים ובנין בסיס:33,280 פתיחה:33,180 גבוה:33,470 נמוך:32,500 תמורה:1,605,679 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה כי תמכור את זכויותיה בפרויקט בהידרבאד שבהודו,המוחזק  בשיתוף עם אלקטרה נדל"ן תמורת כ-134 מיליון שקלץ העסקה תניב לנכסים ובניין 54 מיליון ש"ח עם השלמתה במלואה.

 
תגובות לכתבה(167):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 96.
    היום מעוף נר ירוק..מחר עליות.. (ל"ת)
    הכריש 10/01/2016 21:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 95.
    מחר מתחילים לעלות חזרה (ל"ת)
    יואב 10/01/2016 20:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 94.
    קולים למחר ? בטח יותר, לא ? (ל"ת)
    למי היה אומץ לקנות 10/01/2016 18:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 93.
    למי היה אומץ , אחריי היום ? (ל"ת)
    מי לקח פוטים למחר ? 10/01/2016 16:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • היום הגנבים קנו את הפוטים שכתבו-מחר למטה (ל"ת)
    מושיקו 10/01/2016 17:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חיכיתי לסוף לקחתי הרבה-מחר אר'הב צוללת
    מישהו 10/01/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
    3 5
    מחר 3% למטה
    סגור
  • לי היה אומץ (כמו שאתה אומר)!
    מוטי 10/01/2016 16:38
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נפתח למוסדיים את השנורקל!!! חה חהחהחה
    סגור
  • הייתי בטוח היום יגיע ל1460 במינימום
    בהצלחה 10/01/2016 16:55
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אבלללל, לך תדע מה יהיה מחר .....
    סגור
  • 92.
    נראה מתי יישברו - אם בכלל (ל"ת)
    שוק ברזלללל 10/01/2016 16:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 91.
    אנשים עלובים
    אופציות 10/01/2016 16:30
    הגב לתגובה זו
    5 4
    כל העלובים שדיברו על פתיחה אנגלית , וישור קו עם העולם חוץ מלגרום רע לאחרים אתם לא יודעים כלום אפסים מפגרים טוב שירדו בכלל אחרי המפולת ברור שעם פתיחת החוזים ב1:00 בלילההכל יהיה ירוק ופה מחר 0.8 למעלה לפחות
    סגור
  • טען עוד
  • אבל אם יהיה אדום אדום אז אתה חומוס (ל"ת)
    אם מחר יהיה ירוק 10/01/2016 16:38
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 90.
    מה קורה עם נקסט גן אחרי מיזוג אם כיטוב (ל"ת)
    איל 10/01/2016 16:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 89.
    צירון מניה משודעת ומופרעת יכולה ביום יומים לטוס מעל 200
    סמי 10/01/2016 16:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי שרוצה לשים שם יכול 5000 שח ולשכוח ואחרי יומיים יראה את המניה ממריאה
    סגור
  • 88.
    אולי תדייקו
    העצבני 10/01/2016 15:44
    הגב לתגובה זו
    8 1
    לא הקונים לוחצים.השחקנים לוחצים.הבורסה מזמן הפכה כלי לשחקנים ולא למשקיעים.
    סגור
  • 87.
    אל תקנו צירון הרצה בהפתעה הרצה אמיתית
    שמואל 10/01/2016 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניה לאל מחזורים מניה ללא בסיס כלכלי. פשוט מסוכנת רצח ומי שרוצה לשים כסף שישקיע במניות עם בסיס לא מניות ללא אופי או בסיס .
    סגור
  • 86.
    של גבעות שוב ״עבדו״ על הציבור כולו? דיווחו כביכול
    האם הבעלים וההנהלה 10/01/2016 15:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לבורסה על תכנית לתיקון מגד 6 בדצמבר 2015 ועל כוונה למבחני הפקה ברבעון הראשון 2016! בינתיים, השתיקה נמשכת . האם מדובר בדחייה נוספת ובשיגוע נוסף של הציבור בדיווחי שקר וכזב?
    סגור
  • 85.
    יגיעו ומחר אולי תהיה עוד ירידה בחו"ל
    אני בטוח שהירידות 10/01/2016 14:29
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אבללל אני לא מצליח להרוויח טוב מזה , סוחר את הירידה ומרוויח אבל לא כמו שחשבתי, מדהים, אני בטוח שאם לא הייתי בשורט הזה היו נפילות אדירות, איזה מזל .........יאאלה שטויות, מחכה ואולי בכלל אמכור וזהו, שקט עדיף מעצבים.
    סגור
  • 84.
    צירון קונים קונים שם מניות אחרי ההודעה במיוש (ל"ת)
    צירון 10/01/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 83.
    צירון לקנות או להמתין אמרו שתגיע ל180 אג
    גימי 10/01/2016 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצה לקנות אבל אין מחזור גבוה מצד שני עלולה להתפרץ
    סגור
  • 82.
    כולם פה נוכלים מדברים מתוך פוזיציה .
    איפופופ 10/01/2016 13:25
    הגב לתגובה זו
    6 1
    נוכלים כול הבורסה וכל מי שכותב כתבה או כל מי שמגיב עליה . כולם מדברים מתוך פוזיציה - בורסה זו פירמידה ואלו שמרוויחים עושים את כספם על חשבון הרוב שמפסיד : הרי הבורסה לא מייצרת בעצם כלום רק מעבירה כסף מצד לצד !!! לדעתי הנפילות החזקות מהעולם יגיעו לפה חזק לקראת סוף היום ושחקנים חזקים בינתיים מתאמצים להחזיק את השוק ולייצר מצג שווא שהבורסה איתנה והמשבר יחלוף מהר - אבל זו רק דעתי הלא מושכלת
    סגור
  • צודק בהחלט!
    מוטי 10/01/2016 15:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בנוסף לכל מה שכתבתה אני מסכים 100% אחוז ומוסיף את המימד הפסיכולוגי. הרבה בבורסה זה פסיכולוגיה. (אני כמעט בטוח שלא יפרסמו את התגובה שלי) אבל כל משקיע עם קצת ידע, יודע שכאשר הוא קונה מניה באשר היא או כל נייר ערך הוא בסך הכל קונה את דעתם של אחרים לגבי אותה מניה או נייר ערך.
    סגור
  • 81.
    חמישי חשבו אמריקה תחזור עם
    עדי 10/01/2016 12:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פער חיובי אז לא "ירדו מספיק " היום מספרים לנו על האופטימיות של מחר מה יספרו לנו מחר בוודאי סיפור חדש :) סיפורים לא נגמרים המלאי כן ושיגמר המלאי יגמרו הסיפורים הבנת ? הלו הגברת כהן ? הבנת ? להתועררר
    סגור
  • 80.
    לא רואה שום סיבה לקנות מניות לפני פתיחת השווקים באסיה.
    עודד 10/01/2016 12:41
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סתם הימורים. לא אתפלא אם הירידות הקלות יחסית הן לא תרגיל והמסחר היום יסתיים בירידות שערים כואבות כשם שהסתיים בחו"ל.
    סגור
  • גם אחרי ,הכל בלוף ופונזי אחד גדול
    פילוסוף 10/01/2016 15:22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כשממשלת סין ,באמצעות חברות שבבעלותה ,קונה מניות בשוק הפתוח,אין סימן טוב מזה ,שהעליות מלאכותיות ולכן אין מה להתרשם מהן.מה שנראה אמיתי יותר אלו הן הירידות,במחזורי ענק, בארה"ב.
    סגור
  • 79.
    תיראו איך המנוולים עוצרים את המעוף להתפרץ למעלה
    שולי 10/01/2016 12:40
    הגב לתגובה זו
    7 2
    שהרי אירופה ואמריקה חייבות לנו קרוב ל9 אחוזים. אז אני לא מצפה שיעלה היום תשע אחוז. אבל לפחות אחוז וחדי או שני אחוז.
    סגור
  • 78.
    קונים
    ניר 10/01/2016 12:26
    הגב לתגובה זו
    2 2
    איזה טוב שיש קונים מחר יקבלו זינוק מהדקאס אבל למטה חח
    סגור
  • 77.
    יום שישי נתתי תגובה בכתבה עם הסרטון של גוריביץ
    זיפו 10/01/2016 12:07
    הגב לתגובה זו
    25 2
    כתבתי שלמרות הירידות בעולם אצלנו המוסדיים מאורגנים ליום ראשון לעליות לכן לא צפיתי ירידות משמעותיות היום . זכיתי במיליון אצבעות אדומות ותגובות עם נימה פוגענית . מאחר שאני מאמין בניתוחים שלי מכרתי בשעה 9:50 את כל השורטים שנרכשו ביום חמישי 31/12/15. אני אעשה הערכה מחודשת לקראת סוף היום. יש ההתארגנות של המוסדיים כותבי הנגזרים בישראל ללונג אגרסיבי ואסור ללכת נגדם. אם מי שהוא רוצה אני אודיע על הצעד הבא שלי.
    סגור
  • הגיוני!
    מוטי 10/01/2016 16:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תן תגובה (הערכתך)אחינו! אני חושב ורואה כמוך.
    סגור
  • המשך חכתוב דבריך שבאים בטוב טעם
    לזיפוני 10/01/2016 13:21
    הגב לתגובה זו
    36 0
    צודק יותר או פחות. זה לא משמעותי או רלבנטי. אני ועוד אוהבים לקרוא ולנסות להשכיל מדבריך. רק הערה אחת לי אליך ידידי. ביז באמת גדולים וחכמים במעשים ובתורה, אך, אין בכוחם להזיז הרים. מכיר אני גופים אחרים שדווקא כן מסוגלים.וקרח טיפ טאפ טופ בחינם. נסה להתכוונן בהערכותיך לשוק יורד. אל תעבוד דווקא יומי כמו שאתה אוהב. אם תקבל עצה זאת +שנינותך..תצא גדול. בסדר יקירנו? בכל מקרה. אתה מהטובים בבנים.
    סגור
  • כן אני
    אני 10/01/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שדר אחינו תעדכן בזמן
    סגור
  • 76.
    כ"ט בטבת נולד בכור לזאב ולתוּפאחה כדורי בבגדאד.
    הרב כדורי 10/01/2016 12:02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    היה זה בין פסח לעצרת. יצחק הצעיר נרגש ולא בכדי, עומד הוא לדרוש בפני גאוני הדור, לפרוש לפניהם את המערכה הלימודית שעליה הוא עמל זה שבועות! בבית אביו נאספו רבנים וחכמים חשובים לחגוג עמו את סיום הש"ס. במהלך הסעודה כובד רבנו לשאת את דבריו. וכך החל בלהט הטהור לערוך את דברי התורה שיצאו מפיו סדורים וברורים, בהירים וזכים. בחיוך של נחת התבוננו גדולי הדור בנער בן השבע עשרה. "עתיד הוא לגדול לתפארה!" חשו, אולם בתום הדרשה פנו אל העילוי השולט ברזי תורה וביקשוהו: "אל נא תרבה בדרשות בעתיד, הדבר עלול לעורר עין הרע..." ואמנם, מן היום ההוא ואילך מיעט רבי יצחק לדרוש ברבים וכה הסתיר עצמו עד שכונה בפי כל "רבי יצחק השותק".
    סגור
  • 75.
    כיטוב ההודעה ביום שישי על מינוי סמנכל הפיתוח הקפיצה את
    כיטוב KTOV 10/01/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    5 1
    המנייה בכ 5% בנאסדק ביום שישי, למרות הירידות החדות בשוק, הנסיון שלו בטבע ובמיוחד DEXCEL,שיש לה פוטנציאל טוב לרכוש את החברה לדעתי. בכל מקרה המשקיעים האמריקאים מתלהבים.
    סגור
  • ב 2014 כיטוב חתמו הסכם עם DEXCEL, לכן זה נראה מעניין
    כיטוב KTOV 10/01/2016 12:07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    http://kitovpharma.com/kitov-enters-into-strategic-agreement-with-dexcel/ ואולי משהו יכול להתבשל מולם לעניין רכישה פוטנציאלית. כמובן שאין שום הודעה בעניין הזה,וזב רק ספקולציה.
    סגור
  • שימו לב להצהרה של Dexcel:
    כיטוב,חובה לקרוא 10/01/2016 13:00
    הגב לתגובה זו
    5 0
    "דקסל מזהה פוטנציאל שיווקי בתרופה 302-KIT ותבחן אפשרויות לשיווק גלובאלי של המוצר." http://www.bizportal.co.il/biomed/news/article/383433 עכשיו יש כבר שלב 3 סופי שנחל הצלחה גדולה שמבטלת אפילו סיכונים של התרופה (שלמרות הסיכונים הרבים שלה מוכרת במיליארדים בשנה)
    סגור
  • 74.
    מניית צירון מה זה 10% למעלה (ל"ת)
    צירון 10/01/2016 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 73.
    אינטרקיור אספתי 3 מנות היום אומרים שתגיע 54 אג
    אינטרקיור 10/01/2016 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מריצים אותה באתר אחר ואם היא תעלה טוב טוב טוב
    סגור
  • 72.
    האם שווה לרכוש עכשיו אינטרקיור
    אלי 10/01/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה דעתכם על מה שקורה שם
    סגור
  • 71.
    חברים מה שנעשה פה מאוד מסוכן כנסו.
    ניר 10/01/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    חוסר שקיפות בורסאית מהמעלה הראשונה. כל המשקיעים אמורים לקבל כספם חזרה והבורסה צריכה להסגר. זו נוכלות מהמעלה הראשונה.
    סגור
  • לניר
    צדי 10/01/2016 13:14
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אתה ממשיך לחרבש עצמך לאבדון. תתבגר כי מהשטויותאתה מנפיץ פה חופשי לא יהייה לנו לחם.
    סגור
  • 70.
    אינטרקיור מניה נאספה בעליה מעניין מה יש שם
    הדר 10/01/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עולה היום וככל הנראה תקפוץ מעל 52 אג היום
    סגור
  • 69.
    יאללה עליות מי סופר את העולם ? הכלכלה הטובה בעולם (ל"ת)
    לנו יש מווסתים 10/01/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • לא סופר. העולם למעשה לא קיים. רק נידמה לך שיש עולם. אז
    פוטון 10/01/2016 13:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחיה באשליות
    סגור
  • 68.
    שחקני המעוף יגמרו בירוק. או בירידות מינוריות.
    כמו מיליון פעם בעבר 10/01/2016 10:55
    הגב לתגובה זו
    9 4
    אז...שלא יעבדו עליכם!!
    סגור
  • יאללא
    פוטון 10/01/2016 13:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    קשקשנוביץ
    סגור
  • 67.
    טאואר
    תמיר 10/01/2016 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טאואר שער קנייה מושלם
    סגור
  • 66.
    ככל שפרעה התעקש, המכה היתה גדולה יותר
    מה זה מזכיר לי ? 10/01/2016 10:53
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אזזזז, תתעקשי בורסה, תתעקשי לא לרדת, אהה... אנלוגיה בסדר ? אה.. לא ? הבורסה היא לא פרעה ??? ספרו למפסידים.....
    סגור
  • פרעה צועק חמאססס (ל"ת)
    יוסי 10/01/2016 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 65.
    עד ה14.1 צריכים לקבל תוצאות ניסוי הצלחות (ל"ת)
    בונוס 10/01/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בונוס
    מוגי 10/01/2016 11:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אינך יודעת מתי יהיו תוצאות.תפסיקי לדבר שטויות על המנייה.ותפסיקי להביא דברים בשם של מישהו אחר.את גורמת לירידה של המנייה.
    סגור
  • ותראה שתאריך אחרון לפי 14.1.15 מטופל אחרון
    תיכנס לדוח 10/01/2016 12:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא ממציאה שום דבר הצלחות לכולם
    סגור
  • 64.
    ותמיד הודעות לפני הצלחות ורק סבלנות תיתן את הטון (ל"ת)
    רדהיל כנס ב13.1 10/01/2016 10:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 63.
    אופציות מעוף
    קולים 10/01/2016 10:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הם עוד יסיימו בעליות טבע ופריגו יתקנו עוד והכל יהיה בסדרכל חוטפי הפוטים תתחבטו עם עצמכם
    סגור
  • 62.
    בעולם....פער ענק מהעולם
    הבורסה הכי חזקה 10/01/2016 10:39
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יורדת פחות מאחוז, פער ענק מהעולם וואוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
    סגור
  • 61.
    ו/או הנהלת הבורסה והנהלת הרשות לני׳ע - האם אינכם סבורים
    לכבוד הנהלת גבעות 10/01/2016 10:26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שמגיע למחזיקים בנייר גבעות דיווח על מה שקורה ושקיפות המגיעה להם לפי החוק? האם לא הגיע כבר הזמן לדעתכם ליידע את המושקעים הרבים בנייר זה מהם התכניות לעתיד, מדוע לא יצא דיווח לגבי תיקון התקלה במגד 6 והאם בוצע או לא, האם עומד על הפרק ביצוע מבחנים ברביע הראשון 2016 כמובטח, האם עומד על הפרק רכישת חלק מהשותף ע״י משקיע חדש, ומתי אם בכלל הנייר ימשיך להיסחר בבורסה? ממני, מחזיק פרטי בנייר שכספו מוקפא בינתיים בגלל השעיה לא חוקית שבוצעה בנייר זה וגם הולך שולל בדיווחים מתעים וכוזבים, ואשר דורש לקבל את כספו בחזרה!
    סגור
  • 60.
    החודש אמורות לצאת הודעות לא לפספס דעתי (ל"ת)
    רדהיל 10/01/2016 10:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 59.
    אני לא מבין מה אתם מקטרים יא חתיכת קנאים
    אלכס 10/01/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    8 2
    הרי כל המומחים בארץ שגם האתר הביא וגם כל המומחים בעולם הבטיחו מניסים ונפלאות ועליות והם רגועים והמצב מצויין ואים מה לדאוג והטיחו גם טיסות באפקטו דצמבר והאפקטו ינואר. אז אני לא מתרגש שלא הגיעו כי הגיע אפקטו ירידות בדצמבר וינואר. אבל אתם תראו שבסוף המומחים לא טועים ואני סומך עליהם והם יביאו אפילו בכח את אפקט דצמבר 2014 שנהנה ממנו ותראו שיביאו אפקטו ינואר שיתחיל מ1.1.16.אין עליהם.
    סגור
  • 58.
    בונוס
    יוסי 10/01/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הודעה בפתח....
    סגור
  • מי שבחוץ לחוץ הצלחות (ל"ת)
    ליוסי 10/01/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 57.
    יועצים
    אורן 10/01/2016 10:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איפה נעלמו כל היועצים שרק לפני שבוע המליצו לקנות מניות "אמרו יש ענפים בבורסה שצועקים-תקנה אותי" זוכרים? בלעתם את הלשון?
    סגור
  • 56.
    להחזיק חזק, אנחנו הולבים לשבור את 1469 (ל"ת)
    יום מוצלח 10/01/2016 10:03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 55.
    מניית כיטוב
    עופר 10/01/2016 09:50
    הגב לתגובה זו
    3 1
    רק כיטוב השנה הולכת להפציץ
    סגור
  • 54.
    פה מבליטים את ההמלצה ההפכפכת של אגוד
    על אגוד ושאר שקרים 10/01/2016 09:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    באתר מקביל בנק לאומי דווקא ממליץ לא להקטין חשיפה במניות צריך קצת איזון בחיים
    סגור
  • 53.
    לאסוף סחורה
    קולים 10/01/2016 09:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמה שווה קול 1510 בדחיפות חברים !!
    סגור
  • 52.
    לאסוף סחורה
    קולים 10/01/2016 09:07
    הגב לתגובה זו
    4 3
    יש למישו מושג מה הצפי יבלי לזרוק פה 3-4 % אני רוצה לאסוף סחורה ומתלבט אם בכלל שווה לאחר לעבודה בגלל זה שבסוף המעוף לא יפתח 0.76 כמו תמיד
    סגור
  • 51.
    מחזיקה במטריקס שהשנה תמשיך לעלות. (ל"ת)
    פורמולה מערכות 10/01/2016 09:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 50.
    טעות טועים טעינו
    יוסי 10/01/2016 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי יצא אופטימי ביום חמישי ?
    סגור
  • 49.
    למרות התחזיות הורודות של טאוור ל 2016 המניה נשחטה ללא
    בני 10/01/2016 08:54
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סיבה ייתכן שקנון מוכרת בעקבות קניה של תחנת כוח בדרום אמריקה בכל אופן לא כדאי לגעת השוק לא אוהב אותה
    סגור
  • 48.
    מומלץ מאוד כן פייט
    [החכם שלמה] 10/01/2016 08:52
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יש לה הרבה לעלות אשרי מי שסבלן
    סגור
  • 47.
    הכשרה
    הכשרה 10/01/2016 08:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה השנה שלה גם שמן תקנו תקנו הרבה כסף עוד מעט למבינים
    סגור
  • 46.
    כן פייט
    דנהלה 10/01/2016 08:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למי שמבין באמת שווה לקנות או לחכות היות וירדה המון בחו"ל
    סגור
  • 45.
    שבוע טוב
    זיכרון קצר 10/01/2016 08:28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אם אתה רוצה תמצא את הדרך.ואם אתה לא רוצה תמצא את התרוץ.
    סגור
  • 44.
    המלצה, להפחית חשיפה למניות ב10 אחוז או יותר
    כלכלני איגוד מעדכנים 10/01/2016 07:59
    הגב לתגובה זו
    3 4
    מה זה אומר ? הם יפעלו בהתאם להמלצות שלהם, כלומר היום איגוד מוכר, מה עוד ? מי בעל הבית של איגוד ? מה אתם חושבים שהוא יעשה ? בקיצור, אם הם מוכרים, שלא תחשבו שהם יקנו יותר גבוה , מה ? לא ככה ?
    סגור
  • 43.
    בפתיחה , מה אתם רוצים להרוויח ?
    לכל מי שקונה היום 10/01/2016 07:56
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה כבר ירד ? נניח יפתח 3 אחוז למטה, נו.... מה ירד ? 5 אחוז ? גרמניה כבר מעל עשרה אחוזים, וולסטריט ? גם בדרך כלומר עדיין נהיה יותר טובים, ואם נרד פחות אז הפער עוד גדול יותר, עכשיו מה ? אם לא נרד הרבה, ברגע שיהיה תיקון בחו"ל נתחיל לרדת, כן, כן, לרדת על מנת להשוות, כלומר מי שקונה היום רק יפסיד, עדיף לו לחכות עד יעבור זעם, אי אפשר דעת מה צופן יום שני (מחר) בחו"ל יכול להיות מחר התרסקות בבורסות, ברבור שחור, סין וכולם מינוס 8 אחוזים, מה תעשו אז ? בשביל להרוויח 3 אחוז בתיק תקבלו מניות שייחתכו ב 20 אחוזים ושוק שייחתך ב8 אחוז נוספים, תחשבו קדימה, תמתינו..... מה ? לא ככה ?
    סגור
  • 42.
    מיתון מאלץ חברות מפעלים להשקיע בטכנולוגיה מיחשוב (ל"ת)
    כך היה 10/01/2016 05:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 41.
    אני דורש שיפסיקו לענות אותי מיד
    י מתגובה 37 09/01/2016 23:54
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני דורש פיצויים,ושיסדרו לי חיים חדשים,כי את החיים הקודמים שלי הרסו לחלוטין.
    סגור
  • לגבי הפיצויים נשקול זאת
    פוטון 10/01/2016 13:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לגבי חיים יש לי שניים ספייר. באיזה גודל וצבע אתה מעדיף?
    סגור
  • 40.
    גודל הירידות כגודל הפדיונות בקרנות ובתעודות
    עוקב אחרי הזקן חכם 09/01/2016 23:16
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אם זה היה תלוי רק בסוחרים היו מורידים מחר את המעוף באחוז מכסימום אחוז וחצי. אבל מחר יבואו המשקיעים שנשברו מהבטחות המומחים שאמרו להם שהירידה מרמת 1700 היא רק תיקון טכני. ולכן אם יהיו פדיונות נרד בסוף היום 3.5%. וזה יהיה אם הסוחרים הגדולים צופים המשך ירידות ביום שני בסין וארה"ב. הצלחות לכולם ושבוע טוב
    סגור
  • מה זה אם אם אם אם
    שמשון 10/01/2016 13:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אמרתם מפולת לפני שנים ולא היו לי מניות בגלל זה אז ישנתי כמו תינוק אבל לא הירווחתי ועכשיו שבאות ירידות אתה מגמגם אם אם אם?
    סגור
  • 39.
    שכחלון יוריד קצת את המס על הבורסה!!! (ל"ת)
    מחכה לזה שנים... 09/01/2016 22:24
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • למחכה הברברן
    שאבן 10/01/2016 01:38
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני דווקא מחכה שיעלה ל 50 אחןז ושארוויח 50 אחוז. וזה עדיף על מס 5 אחוז והפסד 35 אחוז. נכון?
    סגור
  • 38.
    זמן מעולה להתחיל לאסוף!! בירידות קונים ובעליות מוכרים!! (ל"ת)
    המקצוען 09/01/2016 22:23
    הגב לתגובה זו
    16 3
    סגור
  • תותח וצודק אתה
    שמשון 10/01/2016 13:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אבל אם ימשיך לרדת?
    סגור
  • חוזה המפולת 2008 ?
    אתה שמשון המיתולוגי? 10/01/2016 16:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם כן אתה תותח , אם אתה פה אז הולכת להיות מפולת, זה אני כבר יודע, זה אתה ?
    סגור
  • שלומך? (ל"ת)
    מה 10/01/2016 20:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    קבוצה של מאפיה ששולטת בעולם נטפלנ אלי
    י 09/01/2016 22:06
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מענים אותי ביום ובעיקר בלילה ללא שום סיבה,אני אזרח שומר חוק,מנסים לשבור אותי,שנים של עינויים ואני בכלל חף מפשע. אין לי מושג מה רוצים מחיי,כבר הרסו אותם לחלוטין,רצחו את משפחתי,מכריי,בעל חיים שגידלתי,הכל ללא סיבה אמיתית,עושם סביבי הצגה עולמית ומצחינה,רוצחים חפים מפשע מכל הגילאים המינים הדתות,בעלי חיים ועוד
    סגור
  • מעניין איזה בעלי חיים. (ל"ת)
    קוקו 10/01/2016 01:39
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 36.
    יש אינטרסנטים שמחזיקים כמה פוטים ורוצים להלחיץ אתכם. (ל"ת)
    מני 09/01/2016 21:53
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • בכל העולם ? (ל"ת)
    היי טק 10/01/2016 09:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    מעוף
    הכריש 09/01/2016 21:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עלה מ1450 קו ישיר לשיא..והתיקון המתבקש לפחות ל1470..
    סגור
  • 34.
    לקנות מחר זה בדיוק לנסות לתפוס גרזן בידיים במעופו (ל"ת)
    סכין נופלת 09/01/2016 21:26
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • מעוף למקצוען
    יוסי 09/01/2016 22:11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מאוד מעריך את הדעה שלך
    סגור
  • 33.
    הבורסה
    תומס 09/01/2016 21:05
    הגב לתגובה זו
    8 5
    הרבה זמן לא הופיעה הכותרת : "הבורסה הפגינה עוצמה והתעלמה מהנפילות בעולם יש לי חשד שמחר יהיה היפוך מגמה וזה כבר קרה בעבר.
    סגור
  • 32.
    גם קמהדע . מניות השנה (ל"ת)
    מזור 09/01/2016 21:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 31.
    עדיין לא הרווחנו שקל מאז ההמלצה שלהם לקנות מניות
    אגוד 09/01/2016 20:58
    הגב לתגובה זו
    8 0
    עכשיו נמכור בהפסד לפי ההמלצה שלהם. זה לא רציני ועדיף היה שעובדי אגוד ידאגו למניה שלהם שכבר 8 שנים באותו שער ולא שברה שיא.
    סגור
  • 30.
    עלינו על מסלול של התרסקות,העולם בהאטה (ל"ת)
    יואל 09/01/2016 20:57
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 29.
    יום שני
    ניר 09/01/2016 20:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יום שני יהיה המבחן של הסינים מותר להם לבעלי ענין למכור עד אחוז מהחמש אחוז שלהם ללא הודעה מראש יתפטרו מסחורה
    סגור
  • 28.
    מנצל הירידות לקניה מבוקרת אין אלטרנטיבה אחרת (ל"ת)
    יעקב 09/01/2016 19:55
    הגב לתגובה זו
    9 4
    סגור
  • איזה משפט פגז יקוב: "אין אלטרנטיבה אחרת"
    שמשון 10/01/2016 13:02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גדול אתה. אז כל העולם כל הזמן נקנה ואף פעם לא נמכור ואפילו לא נממש כי אין אלטרנטיבה. גדול אתה אבל קושקוש חמוד.
    סגור
  • 27.
    כיטוב פארמה
    אלעד 09/01/2016 19:54
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שבוע טוב, הסתיימו הירידות ומכאן גל עליות חד . לדעתי בשבועות הקרובים תצא הועדה והבהרה לגבי ההמשך. עתיד ורוד צופה למניה. מחר עליות של 5% לפחות
    סגור
  • 26.
    לרגע זה חיכיתי....
    עוזי 09/01/2016 19:46
    הגב לתגובה זו
    7 11
    לקנות ולקנות ולקנות............
    סגור
  • עוזי עוזי הוא לא נקי
    מודי 10/01/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני יכול למכור לך ישירות כמות. רוצה?
    סגור
  • מקבל את תגובתך...
    למודי היקר 10/01/2016 15:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממשיך לקנות במנות כל יום...
    סגור
  • 25.
    יש לי 3 פוטים קטנים 1450
    בינינו למי יש פוטים? 09/01/2016 19:23
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שבועיות למי היה אומץ להישאר בגדול בפוטים בחמישי ?
    סגור
  • אל תקנה שבשבועי רק חודשי
    משה 09/01/2016 22:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ושמת כמה גרושים בשביל לקחת כמה גרושים? חבל
    סגור
  • 24.
    נמוך
    יפתחו 09/01/2016 19:22
    הגב לתגובה זו
    1 3
    יסגרו יותר נמוך
    סגור
  • 23.
    מחר
    אלעל 09/01/2016 19:06
    הגב לתגובה זו
    6 2
    ממשיכה במסעה צפונה או...
    סגור
  • 22.
    אידיבי פיתוח- המניה הכי אטרקטיבית
    אידיבי 09/01/2016 19:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עוד חודשיים הצעת רכש מנה ראשונה בשווי של שער 174 אג'. '. בסוף שנה עוד 174 אג' הצעת רכש ועוד נישאר עם עוד הרבה מניות. נסחרת 150 אג בלבד. בדרך להכפיל עצמה תוך חודשיים!!!
    סגור
  • 21.
    כמה טמטום בכתבה אחת
    שלמה מ 09/01/2016 18:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    באמת הפחתה מ-20% ל-18% כל כך תשנה??? מעבר לכך כמו המניות גם האג"חים צפויים להיות תנודתיים ואולי אפילו יותר לאור העליות הצפויות בשיעורי הריבית. הסיבה שמעטים הם האנשים שמצליחים באמת להשיג את התשואות שהמניות משיגות לאורך השנים היא נסיון לתזמן את השוק או גרוע מכך לשמוע ליועצים המטומטמים שאומרים לברוח אחרי ירידות להיכנס אחרי עליות. הרי אם בעוד חצי שנה הבורסות בעולם יעלו ב-20% פתאום כל האנליסטים יגידו לכל אלה שעכשיו יצאו להיכנס שוב. חומר למחשבה
    סגור
  • 20.
    אל על
    דניאל 09/01/2016 18:25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מחר פתיחה אדומה עד 1.8 אחוז למטה.מניית אל על תדשדש סביב 0.5%- ל 1.8% .
    סגור
  • 19.
    Sab 4
    Franco 09/01/2016 18:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חברים יקרים זה הזמן למקצוענים שלא מפחדים ומחליטים על כיוון ברור מטה!!!! כל עליה למטרת ירידה חזקה , מה שהיה ב 2008 זה משחק ילדים למה שהולך לקרות השנה , לא לפחד מסיבובי פרסה באמצע המיסחר הנוכלים ינסו לקחת לפחדנים את הפוטים בזול , החודש צפי לירידה של 15% מדרגה ראשונה ??????
    סגור
  • 18.
    תל אביב מיישרת קו עם העולם
    הכותרת מחר 09/01/2016 18:16
    הגב לתגובה זו
    21 18
    נופלת 3.8 אחוז בפתיחה גם יכול להיות
    סגור
  • 17.
    בורסה מורסה
    אורי 09/01/2016 18:01
    הגב לתגובה זו
    4 5
    שיהיה ברור. אני לא מומחה ולא אנליסט. אני רק מסתכל ומגיע למסקנות. בנק לאומי בסקירתו לקראת השנה החדשה המליץ על הגדלת מרכיב מנייתי בתיק.מי ששמע בקולו, נכון לעכשיו, הפסיד בשבוע הראשון של השנה . ההמלצות של המומחים תמיד מאכזבות . ויש הגיון בדבר. הם ממליצים לעמך המטומטם כדי שהם עצמם ירוויחו.
    סגור
  • היחיד
    13Z 09/01/2016 20:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שאני קורא אתה כותב חכם ובחן
    סגור
  • תשואות נמדדות לאורך זמן
    חיים סולימן 09/01/2016 18:17
    הגב לתגובה זו
    4 3
    לא בשבוע
    סגור
  • אתה סוללימן הגדול?
    מודי 10/01/2016 12:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כמה זמן? חודש או 70 שנה?
    סגור
  • בורסה מורסה
    אורי 09/01/2016 22:32
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תשובתך מענינת. ובעקרון נכונה. אתה מיצג בית השקעות? כי זו התשובה של בתי ההשקעות כשבאים אליהם בטענות. אז בוא ניקח שנה ולא שבוע. בשנת 2015 תשואת בתי ההשקעות הייתה כתשואת חסכון בבנק. אז זה כדאי? אתה בודאי תגיד לי לבחון את המצב בשלוש או חמש השנים האחרונות כי שנה זה לא מספיק. גם כאן תצדק . אלא שבסינוסואידה של הבורסות בעולם נדמה לי שאנחנו עכשיו בעיצומה של הנפילה. ..
    סגור
  • 16.
    קצת הגהה לא חייבים שגיאות האפילה ולא העפילה (ל"ת)
    HAKY1 09/01/2016 17:41
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 15.
    דריכות גדול?? (ל"ת)
    גל 09/01/2016 17:30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 14.
    מחר קונה לונגגגגג מעוף (ל"ת)
    מבין עיניין 09/01/2016 17:11
    הגב לתגובה זו
    10 10
    סגור
  • לבמבי
    יבור 10/01/2016 12:55
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תקנה כמה שיותר שלא יחסר ושתוכל להלוות לי הרבה לשורט
    סגור
  • תקנה
    ניר 09/01/2016 20:48
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תקנה תסתכל על החוזים לפני הלונג שלך הגיע הזמן לשנות אסטרטגיה
    סגור
  • 13.
    יפתח 1484 יעלה קצת ואחכ צלילה ל1470 (ל"ת)
    יום מוצלח 09/01/2016 16:59
    הגב לתגובה זו
    5 8
    סגור
  • רק מחר תדע (ל"ת)
    שטויות במיץ 09/01/2016 18:14
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • מסתבר שהייתי שמרני (ל"ת)
    יום מוצלח 10/01/2016 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    מעוף
    ילידות חדוות 09/01/2016 16:21
    הגב לתגובה זו
    3 12
    מחר יתחיל עם 1.5%למטה ויגמור 0.6 למטה הסנטימנט שלילי והדבר יכביד מאד לאורך כל היום ואולי ליותרזמן
    סגור
  • 11.
    העפילה- האפילה
    שמעון גבאי 09/01/2016 16:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ???
    סגור
  • 10.
    אפריקה נכסים ואפריקה מגורים שוות מאוד לדעתי
    אפריקאי 09/01/2016 16:00
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הן קרש ההצלה של לבייב
    סגור
  • זה אפריקה שהיית בערך פי 1000 במחיר
    יבור 10/01/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אז איזה הצלה בראש שלך
    סגור
  • 9.
    מדד
    שים 09/01/2016 15:58
    הגב לתגובה זו
    5 3
    הכול תלוי בשחקני המעוף
    סגור
  • שחקני המעוף לא מחפשים עליות
    יום הדין 09/01/2016 21:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על פי מפת הפוזיציות גם 1460 יתאים להם
    סגור
  • מעניין לי ת'תחת מה שחקני מעוף וכל המכונות מחפשים
    יבור 10/01/2016 12:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני זורק סחורה ובשלב ראשון מכוון ל 1302.
    סגור
  • זה כבר לא בידיים שלהם
    שטויות 09/01/2016 18:12
    הגב לתגובה זו
    7 2
    הם הפכו לדגים לעומת המגמה העולמית
    סגור
  • 8.
    בורסה
    פפה 09/01/2016 15:29
    הגב לתגובה זו
    5 4
    המעוף עולה הכלכלה הישראלית רק מרווחה מכל השינויים לכן מעוף עולה
    סגור
  • 7.
    נפילות ביום שני
    אלי 09/01/2016 15:26
    הגב לתגובה זו
    3 4
    מדוע הכותב טוען לנפילות ,לפי דעתי ביום מסחר רגיל הגנבים מקזזים את הירידות עם מניות הבנקים אבל בשוק של מוכרים בלבד זה כניראה לא יעזור ולכן אני חושב שהכותב צודק ויהיו נפילות וביום שני צלילות בבורסת סין משחררים את הסתימה.
    סגור
  • 6.
    אני רואה אדום
    יוסף 09/01/2016 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אני רואה טוש טוש
    סגור
  • 5.
    משקיעים יקרים
    יום הדין 09/01/2016 14:03
    הגב לתגובה זו
    13 4
    זהירות משרלטנים שמנסים לדחוף לכם סחורה ולהבטיח שיהיה בסדר, לא יהיה בסדר!! השוק נכנס לימים של תיקון עמוק. למי שלא יכול למכור שיקנה הגנות כמו פוטים ותעודות שורט. אין מנוע צמיחה, לא בארץ ולא בחול שמסוגל בימים אלו להפוך כיוון. גם לנגידים נגמרו השפנים. תהיו זהירים
    סגור
  • 4.
    תכינו חליפות צלילה ושנורקלים
    יום הדין 09/01/2016 13:55
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אין מצב שהבורסה בארץ לא תיישר קו עם העולם, צפו לירידה של 3% לפחות ביום ראשון
    סגור
  • קש
    לך לבלוע קש 10/01/2016 16:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תבלע קש
    סגור
  • 3.
    מחר בסוף יום הפוטים אדומים
    סוחר מעוף 09/01/2016 13:35
    הגב לתגובה זו
    17 10
    יש קונה ענק בשוק ולכן הגלום סגר 4 אופטימי בחמישי, בנוסף בחמישי אצלנו היה מגולם גם ירידה בשישי בארהב.לוקח לונג בבוקר
    סגור
  • מחר זינוקים
    בטח 09/01/2016 19:59
    הגב לתגובה זו
    7 3
    לך תישן על האף , סוחר מעוף עלק
    סגור
  • כתבת פוטים ולא יודע מה לעשות ?
    קשקשן 09/01/2016 17:53
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אל תאכים אנשים לוקשים
    סגור
  • הזהר לנפשך סוחר- אנחנו לפני סנופי שחוזר לרמות 1860
    עוקב אחרי הזקן חכם 09/01/2016 17:51
    הגב לתגובה זו
    5 14
    לדעתי כבר ביום שני הקרוב וגם אם ארה"ב תתקן ביום שני אזל כל המאוחר במהלך שבוע הבא וזה התרחיש האופטימי. התרחיש הפסימי עוד 5-7% למטה.
    סגור
  • בשביל ירידות כאלו קטנות אתה והזקן או אתה הזקן
    קוקו 10/01/2016 01:45
    הגב לתגובה זו
    10 0
    מבלבל פה את המוח שנים רבות מפןלת מפולת. מה שאתה מתאר זה סך הכל מימושון אחרי מאות אחוז. בשביל זה היה שווה להיות בחוץ שבע שנים? הרגע במבי
    סגור
  • שבסיום העתידי של סנופי היה 1964
    סגר 4 גבוה בגלל 09/01/2016 17:40
    הגב לתגובה זו
    4 4
    ובתנופה בדיוק ב 17:30 בפועל בסיום סגר 1934 בסוף שישי סגר 1912 כלומר אנחנו מחר פותחים 2.5 אחוז באנגלית, לדעתי מחר עוד ימשיך להתרסק כי סגרנו בנמוך של וכולסטרול החוזים בסין נמוכים וסביבת ריבת עולה אז תסחור במעוף אבל מחר זה מכירות של הקרנות שיקבלו פדיונות אחריי סופ״ש של מחשבות בקיצור חפששששששששש
    סגור
  • הקונה הענק שלך עשה ישיבה
    גם יודע משהו 09/01/2016 17:34
    הגב לתגובה זו
    4 3
    בישיבה הוחלט שעוצרים את הקניות ומתחילים למכור ולחתוך הפסד, מחר בסוף היום מתחת ל1440 מה אתה אומר על זה ? קונה ענק פחחחחחחח , ענק עם 30 מיליון ש״ח שקונה טבע פחחחחח
    סגור
  • יתחילו בעליות יפות (ל"ת)
    יום שני בורסות העולם 09/01/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • קח כמה שיותר. שלא יקרה מצב שיהיה מחסור. (ל"ת)
    סובי 09/01/2016 17:03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • זה מפולת ראשונה שלך?
    stalin 09/01/2016 16:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ילד
    סגור
  • הצחקתה אותי...... (ל"ת)
    א 09/01/2016 15:18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • יש לי פוטים ב-80000 שח מחר קונה רכב חדש (ל"ת)
    משה פוטים 09/01/2016 15:16
    הגב לתגובה זו
    4 12
    סגור
  • חחחח
    משה 09/01/2016 20:01
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אם היית מבין עניין באופציות אז 80 אלף שקל באופציות תוכל מחר לקנות דירה חדשה ולא רכב חח
    סגור
  • אם קנה 32 פוט 1500 ב 2500 ליחידה ש"ח (סה"כ 80 אלף)
    לא נכון 09/01/2016 22:32
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אז מחר במקרה הטוב מבחינתו יקבל 150 אלף לפני מס במקרה הפחות טוב כ 120 אלף ש"ח לפני מס. אבל אם קנה57 יחידות פוט 1470 ב 1400 שח ליחידה אז יתכן ויהיו לו מחר 180אלף לפני מס. זה בטח לא דירה אבל אוטו טוב
    סגור
  • מה זה אוטו טוב
    דוני 10/01/2016 12:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יA לי חבר עם מזרטי בשווי 2 מליון שקל ולי יש פיאט 500 חדשה בשווי 45000 שקל ושניינו טוענים שיש לנו אוטו טוב.
    סגור
  • היית מת, מכסימום יש לך 800 שח (ל"ת)
    יובל 09/01/2016 19:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    קולים
    אופציות מעוף 09/01/2016 13:05
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אנשים שבאמת מבינים כמה נראה לכם שהמעוף ירד ?
    סגור
  • במקרה הטוב 1486 במקרה הקשה 1420 (ל"ת)
    עוקב אחרי הזקן חכם 09/01/2016 17:53
    הגב לתגובה זו
    1 11
    סגור
  • אתה והזקן שזה אחד לדעתי חושבים שאנו אהבלים?
    דוני 10/01/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שנים שצועקים ירידות ולא קולעים ממטר כי נשארתי בפנים והרווחתי הרבה. ומכל המפולת שאתם מזהירים שנים מגיע קצת ירידות אז מפולת שהזהרתם מסתכמת בכמה אחוזים. מה הסיפור שלכם?
    סגור
  • המעוף
    ברק 09/01/2016 17:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא יותר מ100%
    סגור
  • אני דווקא לא מבין כלום ואפילו לא כלום וגם שום דבר
    סובי 09/01/2016 17:17
    הגב לתגובה זו
    13 7
    אבל הוא יהיה נמוך בעתיד הלא רחוק ב 55.37% בשלב ראשוני. מחר לא מעניין. זה רק נקודה על ציר הזמן לאבדון כלכלי. הבנת? לא הבנת נסה לשאול שנית ואתן לך עוד צ'ופרים.נ.ב: מנקודת ההגעה שציינתי הוא יזדקק לעלות 224.09 אחוז סך הכל לחזור חזרה לעצמו. אבל הוא לא יחזור ב25 שנים הקרובות לפחות.
    סגור
  • גג חצי אחוז (ל"ת)
    מקצוען 09/01/2016 17:02
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • המעוף ירד מחר בערך 0.60 (ל"ת)
    הצוללן 09/01/2016 14:36
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • מינוס 3
    תחזית 09/01/2016 13:58
    הגב לתגובה זו
    5 6
    צריך לרדת מינוס שש וחצי, כל עם ישראל לא נכנס לשוק, אז ירד רק מינוס שלשו, יצאה נפשם מהעובדה לא הצליחו להכניס את הכבשים לשחיטה כמו בכל מחזור, הפעם רק פדיונות, עד שגברת כהן מחדרה תבין מה קורה והשוק יקרוס במינוס שלושים מצטבר
    סגור
  • אתה חכם חנוכה
    מוטי 09/01/2016 19:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה באמת גברת כהן עדיין לא נכנסה? אוייש עצוב מאוד. יצטרכו לספוג היצעים עוד זמן קצר...וגם אז גברת כהן לא תיכנס ומה יקרה אז ?! -15% עוצרים מסחר בטענת "מחסור קונים". יפתחו למחרת ויחטפו עוד 22% ואז יבינו שאין מנוס וצריך להתחיל ולהדפיס שקלים חדשים. כמו ביפאן ויתחיולו לקנות מכל הבא ליד כדי להחזיק את השוק. מה נראה לכם שיתנו לפשןט רגל לקרנות הפנסיה וחברות הביטוח? הספיק להם מבטחים הישנה עם כמה עשרות מליארדים שהצילו על חשבון הציבור החמור!!!! ביבי וחבורת הנבלות טוסו קיבינימט חזרה לאמריקות שלכם!!!
    סגור
  • 1.
    קולים (ל"ת)
    אופציות מעוף 09/01/2016 13:04
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • ירידות חזקות
    ורדה 09/01/2016 17:46
    הגב לתגובה זו
    16 15
    שימו לב אנחנו לפני גל ירידות גדול רצוי לקנות פוטים
    סגור
  • מאיפה את יודעת?
    דני 09/01/2016 19:33
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הנבואה ניצנה לשוטים
    סגור
  • לדני
    דני גם כן 10/01/2016 12:42
    הגב לתגובה זו
    6 0
    יש לי כמה שוטים בבית גם לסוסים וגם לקרקס ושאלתי אותם והם אמרו שלא מבינים בעניין.
    סגור