ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

פתיחה צורמת ל-2016: גורביץ' מנתח את המדדים המובילים - יש סיכון למפולת?

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס לסערה בשווקים, ו-2 מניות שאתם ביקשתם - צפו בניתוח
 |  60
ניתוח טכני
Share

צילום ועריכה: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

60 תגובות ב-29 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
29 גילי 14/01/2016 10:03 אנא ניתוח למניית אל-על (ל"ת)
28 אחד 09/01/2016 00:47 שמבינה
נסיכה
27 אבשקור לום 08/01/2016 20:35 גורביץ' - "נראה" בצירה, לא בפתח. תלמד מעדי!!! (ל"ת)
שקשוקה בליחם 09/01/2016 20:13 לא נכון נראה בצירה רק בזמן בינוני ואילו בעבר בפתח. (ל"ת)
26 רוני 08/01/2016 17:22 כל האנליסטים מוכיחים כל יום שאין להם מושג , רק אינטרסט (ל"ת)
אנטי טכני 08/01/2016 18:46 רק שהוא לא אנליסט (ל"ת)
25 יוסף התותח 08/01/2016 16:35 שלא יעבדו עלינו
כל ירידה נגיד של אפילו 90 אחוז תביא במיידית עליה של אפילו 250 אחוז אז תעשו חשבון יא פחדנים
סוסו 08/01/2016 18:12 אתה מופסד
חה חה חה......
24 גיורא 08/01/2016 16:01 giuorap@walla.com
קשקשן ברמות! כל תחזיות סתם קשקוש ושקר! תפסיקו לראיין אתו, תביאו משהו אחר.
אבי 08/01/2016 16:56 לגיורא
מה פרוש משהו אחר? אולי מחשב? אולי טלפון סלולארי? ונגיד שהוא לא בסדר. כי יכול להיות שאתה טועה. האם משהו או מישהו אחר יתנו לך פתרון אולטימטיבי למצב?
יוסף פותר החלמות 08/01/2016 19:42 תביאו גלגל מזל אותו דבר ויותר מרתק (ל"ת)
23 טכני 08/01/2016 15:26 בלוף
זה לא יאמן איך נותנחם לשטות הזו במהמקווה שאנשים לא מקבלים החלטותלפי הניתוחים המטופשים האלו.יש דרך אחת להרוויח בדוק ההוןוזו התמדה והימנעות מביצוע ריבויי פעולות
אנטי טכני 08/01/2016 16:15 צודק,כמה פעולות בשנה וסבלנות.........
השקעות לטווח ארוך ולהישאר במניות שקונים ולא לראות שזאת קופצת וההיא מזנקת. גם התור של המניות שאתם משקיעים יזנקו. ככה זה קנו כמה מניות ותסתכלו עוד כמה שנים.
22 איפה א ? 08/01/2016 14:10 כל היום טוחן ירידות ירידות במילים גבוהות
גם עם אירן אולי תהיה מלחמה אז למה לשבת במקלט מעכשיו נראה לי שהוא שתול מטעם
א הזחוח 08/01/2016 16:16 לאן נעלמת
אולי תחת שולי שמלתה שלסילביה
א הזחוח 08/01/2016 16:12 לאן נעלמת
אולי תחת שולי שמלתה שלסילביה
אבנר הבינתחומי 08/01/2016 17:26 לפרופ' איציק100
לידידי המכובד. אני רואה שכאן אנשים מחפשים אותך בנימת רוגז מסויימת שאני מזהה בין השורות שלהם. אז אולי תיתן איזו ווארט(מילה בפי החסידים והליטאים)..וברשותך..אני עוקב אחרי ד"ר ניר ופרופ' אבירם שלכם היקרים. ואני מתפלא כל פעם מחדש על הנחישות והעקשנות בשנה וחצי האחרונות שאני באתר ואף עוקב אחריכם. ואני. שאני גדול האופטימים ואף בבורסה. מתחיל "להישבר" ונראה בעליל שאתם צודקים במחשבותיכם ומעשיכם.ומסתבר לי אט אט שאני וחברי(כולל הסגל)כאן בפקולטה לכלכלה טעינו בהערכותינו. אני מחכה לפגישה או הזמנה שהיצעתם לי להתארח אצלכם. אכן. אף הייתי בלשכת הנשיא כאן וקיבלתי פרטי מיקומכם. רק מחכה להזמנה הרישמית. או בעצם לא צריך רישמיות. מודה לכם על תשובותיכם אלי וההתייחסות ההוגנת ומכובדת. שבת שלום ושבוע טוב.
כרמית 08/01/2016 18:21 למר אבנר היקר
התבקשתי על ידי איציק. אבירם וניר למסור לך שהכל תחת שליטה מלאה. ואף ביקשו למסור שיזמינו אותך ממש בקרוב וישמחו להכירך. ערב טוב ותודה מכרמית.
המבין שלא מפספס 08/01/2016 16:09 חחחחחחחחחח
השורטיסטים הולכים לאכול ביום ראשון לפחות שתיים וחצי אחוז עליות בגלל שנוככנו באמת שאמריקה מלכת העולם סוחפת אותנו מעלה מעלה אז באמת כמו שאמרו פו מי צריק לעבוד בשביל מאמץ של כמה אלפים בודדים אם אני יכול להרוויח בבורסה על בטוח איזה שש שבע ואפילו תשע אלף בחודש ועוד מעט שמעתי יבטלו המס אז זה נהדר ואם ימשיך מס אז גם לא נורא
ערן 08/01/2016 16:00 נו באמת עאלק כל המומחים . ראיתם איזה נתונים פיצוץ
על תעסוקה הביאו האמריקנים. אז אל תיקראו לי ערן אם אנו לא עושים באמריקה ובארץ 10 אחוז עד סוף ינואר ו35 אחוז השנה. ממש ניתחתי את המצב בעולם והכל מצויין ועובדה כמו שכתבה כאן איזה 99.9999999% טוענים לטיסות ורק מיעוט של עאלק מומחים שחושבים את עצמם באמת כמו שעון מקולקל שמחים שפעם אחת מתוך 100 הם צודקים וביינתיים שאנו חוגגים ועושים כסף הם אוכלים את הכובע
שירלי 08/01/2016 15:21 קראתי שגם נוריאלי ופאבר וסורוס החרטטנים
התחילו מפולת מפולת והם כמו שעון מקולקל. גם כל 99.9999999% מהמומחים בעולם ובארץ מבינים שאנו בדרך למעלה חזק ואני רואה גם באתרים וגם בביז שכל המומחים והכותבים מאד אופטימים אז שלא יפחידו אותנו אני בכל מקרה לא דואגת וממשיכה לקנות
21 יוסי 08/01/2016 13:27 אודה לניתוח של בי קומ' ו/או פרוטרום (ל"ת)
20 אורי 08/01/2016 13:04 בורסה מורסה
איזה דיבורים אויליים. רצועת בולינגר . חחח. באנגלית אומרים : דונט בולינגר מי. DON,T BOLINGER ME כלאמר , אל תבלבל לי את המח.כל המומחים וכל האנליסטים וכל האתרים הכלכליים יכולים להתחבא בחורים. שנה שבה תשואות קופות הגמל שווה לחסכון בנקאי אפסי - זה אומר הכל. אבל מה? הם מחכים לשנה הבאה שבה תשואות קופות הגמל יהיו נמוכים מתכנית חיסכון בנקאית. בושה וחרפה.
19 רמזי 08/01/2016 11:21 איני מבין למה אתם מתלבטים.
יש לנו את אחת שמבינה שתסביר לנו על הבדיוק מה קרה ומה קורה ומה יקרה. לא משנב בפועל התוצאות. היא תהיה בצד המנצח ואף יכולה להזיז ערים והרים ושלשנות עבורכם בדיעבד את התוצאות כדי שיהיו לטובתכם. היא כל כך בטוחה ומסיימת תמיד .ושיהיה המשך יוםטוב. אתם רואים. היא יודעת שהיה לנו יום טוב. אני מניח שאם תבין גם בטכני היא יכולה להיות מושלמת. אני אשלח משלחת תחנונים לאייל שיקבלה לקורס למרות שאינה עומדת בדרישות הסף הבסיביות. אם אייל באופן חד פעמי יוריד רק עבורה את הדרישות ב50 אחוז. אז אולי אולי תעבור. וחוץ מזה חבר שלה יוסף טוען כמוה שכל ירידה לצורל עליה. אז אני רגועה. אפילו יירד 99 אחוז. אז. יעלה מהר מאוד פי 50 לשער 50 כמו טיל.
18 עדי 08/01/2016 11:19 FXCM
אייל,תנתח בבקשה את FXCM. תודה.
17 משקיע קטן 08/01/2016 11:05 מישהו יודע לאן הכיוון של הדאקס?
הייתי מושקע יצאתי לפני כמה ימים ,אני עדיין בחוץ והיום התחילו עליות זה בורח למעלה באסה.
משקיע גדול 08/01/2016 16:48 למשקיע קטן
איזה בורח למעלה ואיזה נעלי צנחנים
16 ישראלי 08/01/2016 11:00 לא יאמן, גורביץ...
וואלה, אתה משנה דעה אם השווקים לא מממשים את דעתך הקודמת, גורביץ?
אחד מהעם 08/01/2016 11:50 ניתוח טכני אינו מדע מדויק, הוא מספק הערכות בלבד
אם ההערכות לא מתממשות יש לשנות את הנחות העבודה. למה זה מוזר לך ולא יאמן? דרך אגב, זה נכון לגבי הרבה תחומים אחרים בחיים לא רק לגבי הניתוח הטכני.
יוסף פותר החלומות 08/01/2016 17:31 ניתוח טכני שווה להטלת מטבע ההבדל היחיד הוא ...
שבטלת מטבע לא צרכה תוכנה של בורסה גרף וזה בחינם .זה שנותוח טכני עטוף במתמטיקה מדומא זה עדין לא אומר שיש לה איזה ערך גם חמור עטוף בזהב הוא עדיין חמור
15 לא מפולת קישקושים 08/01/2016 10:33 ירידה וכעת עלייה
יורד 5% ויתקן
מטומטם שמשקיע בבורסה 08/01/2016 11:10 מה פרוש מפולת קישקושים? יש גם סוג מפולת אחרת עם שם אחר? (ל"ת)
14 מסתכל מלמעלה 08/01/2016 10:25 מי שמסתכל מה קרה אתמול ומסביר מה יהיה מחר
הוא לא מנתח טכני, הוא פשוט כל יום מספר סיפור חדש - וכך כולם מאמינים לו - כי הסיפור נשמע מהמם. (אמן הסיפור הקצר) אך מה לעשות ניתוח טכני לא עובד כך - צריך לדעת להסתכל על התמונה "מלמעלה" כד להבין את הניואנסים קטנים, וחהפריד את "הרעש" מהתמונה, ואז אפשר לראות מעט קדימה. שוב אתה טועה ומטעה הנפט היה צריך לרדת ל 32 ומשם לעלות - ולא כמו שאתה אומר ימשיך לרדת - כי זה מה שקרה אתמול... לפני שבועיים כתבת שאתה רואה את גלי אליוט בהבט ארוך טווח, שאנו מתחילים את הגל השלישי העולה - וכל מי שחושב שאנו לפני תיקון - טועה... (וכמובן שזו הייתה טעות שנייה - היינו בעלייה לפסגה שנייה לפני הנחתה... אז מה קרה ששינית את דעתך הנחרצת (כתבת שהבנת את גלי אליוט ???) תמשיך לספר סיפור של חזאי - שאומר "מה שהיה אתמול יהיה גם מחר" ברוב המיקרים זה מצליח לו. אך בדרך כל החזאי הזה טועה כאשר מגיע הרגע הגורלי (השינוי הגדול) וכולם מבינים שהוא עבד עליהם בסיבוב... לא לא מעל מטר...
13 לובצקי 08/01/2016 10:18 לפני שבוע דיבר על 1590, ועדיין נותנים לו טור ? (ל"ת)
5 19/01/2016 08:38 גלי הליוט יש רק בים (ל"ת)
12 עדיף לשאול ילדים בגן 08/01/2016 10:02 תביאו את התחזיות של גורביץ מלפני חודש חודשיים (ל"ת)
11 יוסי 08/01/2016 09:50 אפשר ניתוח לטאואר? (ל"ת)
10 זיפו 08/01/2016 09:46 המשך ניתוח לטווח קצר של השבוע הקרוב בלבד
שימו לב שביפן בכלל לא קנו את התיקון בסין ובחוזים והמשיכו בירידות עוד 0.4% , החוזים ירוקים 1.5% אך זה מתבקש אחרי הנפילה של 3% אתמול ורצף הירידות הארוך. אני חוזה שבעולם תהיה אתנחתא קלה של יום או יומיים והמדדים ימשיכו בצלילה מטה. בישראל השוק מווסת טוטאלית עי המוסדיים כותבי הנגזרים. מדד המעוף ירד ב-7 ימי מסחר אחרונים בקושי 2% . מניתוח נגזרים אני מסיק שהשוק כולו מאורגן ליום ראשון לעליות של עד 1%. סימן הכי ברור לכך הינו הגלום שלמרות הירידה של 2% נסגר גבוהה ב-4 נקודות. בנוסף למרות נפילת המדדים בארהב אתמול 3% , המוסדיים בישראל שפכו טונות של דולרים בוול כדי לא לתת לארביטראז לרדת. גם בשבוע הבא המעוף לא יירד אלא אם העולם ממש יקרוס. במקרה של קריסה עולמית המעוף ייתן זינוק אחד חזק למעלה במהלכו ישחוט את מחירי הפוטים ואז יאסוף אותם . נכון לרגע זה המוסדיים בפוזיציית לונג אגרסיבית. למחזיקי המניות זה הזמן לנצל את פוזיציית הלונג של המוסדיים בישראל לצאת ולשבת על הגדר . עדיף להפסיד כמה אחוזי עליה מאשר לצאת בירידות ופניקה. שבת שלום
אבי 08/01/2016 13:15 מעוף
איני מכיר אותך זיפו אך הניתוח שלך מדויק אתה מצליח באופן מרשים לזהות את מהלכי עושי השוק כאן ואתה בהחלט צודק ממעקב שלי אחר ניתוח השוק מידי פעם. ברור ושקוף שיבוא יום ונקבל פה 5 למטה אך וודאי יודע זאת מי שמבין את דרכי הויסות של השחקנים כאן.
עידן 08/01/2016 12:57 תודה
תודה מלך
9 א 08/01/2016 09:45 רק תעודות שורט :-) (ל"ת)
מטומטם שמשקיע בבורסה 08/01/2016 11:05 אני חושב גם א
ממש לא. 1.אמנם התהפך הגלגל "במפתיע"..אבל לא רק שורט. יש דברים נפלאים בכל המוצרים הנסחרים/או שלא שהם לונג קלאסי. 2.ממש לא תעודות שורט. אלו צעצועים לא משוכללים. בחר בפינצטה דברים כמו השקעת שורט ישירה בכל סוגי המוצרים.
8 זיפו 08/01/2016 09:41 אייל נתן ניתוח לטווח ארוך ואני אתן לטווח קצר של השבוע
עבור סוחרי הנגזרים אני אתן ניתוח לטווח קצר לשבוע הקרוב בלבד. מניתוח של מספר מניות מהטובות בארהב אני מסיק שהסוחרים בארהב באמת חוששים שזו תחילתה של מפולת. פישר והפד טעו כשהצהירו על מדיניות העלאת ריבית אגרסיבית בשנת 2016 . במכונית רגילה אי אפשר לעבור מנסיעה ממהירות אפס למהירות 100 קמש ב3 שניות. אחרי 7 שנים של ריבית אפס בשנת 2015 הייתה העלאת ריבית עדינה ראשונה וגם זה בחודש דצמבר בלבד. את הסוחרים בשווקים לא מעניינים הכלכלה אותם מעניין פוטנציאל הרווח בבורסה. הצהרת פד בהובלת פישר על העלאה אגרסיבית בשנת 2016 הכניסה את הסוחרים למצב שהם מבינים שמאחר שהמניות והמדדים בשיא מכאן הם ילכו רק למטה והם רוצים לצאת מהשוק. פייסבוק בשיא אדיר , גוגל בשיא אדיר , אפל בשיא כל הזמנים . המדדים בארהב ירדו 7 ימים רצופים בערך משוקלל של מעל 9% , המדדים באירופה בהובלת הדאקס ירדו מעל 10%. סין ירדה מעל 15% ב-3 ימים. היום היא תיקנה בקושי 2% . לפי הניתוח הטכני התיקון המינימלי שליש מערך המהלך המשמעותי האחרון דהיינו אם זה היה תיקון אז סין הייתה אמורה לעלות לפחות 5% , בפועל היא עלתה בקושי 2%.
יוסף פותר החלומות 08/01/2016 17:38 זיפו הוא אחד שחושב שהוא יכול לחזות את השוק ...
הוא מחליף את גורביץ ,גורביץ משלה את עצמו (או נוח לו להשלות אותכם ) זיפו המהמר בנגזרים מתחיל לעשות ספיקולציות סוביקטביות ורושם תחזיות שאין להם שום בסיס חוץ מהמבט האינדבדואלי שלו ששוה לכל נהג מונית ש"מנבא " את העתיד
מטומטם שמשקיע בבורסה 08/01/2016 11:02 לזיפוני יקירנו
1. בדוק אם אפל בשיא כל הזמנים. 2. מה עמדתה של ביזפורטל בכל המישוואה. האם ממשיכה לקבוע מה קורה בעולם? 3.הפעם פחות ירדתי לסוף דעתך ולא הבנתי לעומק כוונותיך. 4. אתה בחור מצויין.
7 שלמה 08/01/2016 09:14 בקשה לעדי
נתכנסנו כאן כדי לשמוע את אייל. בבקשה אל תכנסי לו באמצע דבריו ואל תשמיעי מסקנות במקומו. בבקשה תזכרי שאת המנחה ולא המנתח הטכני. זה שאת עושה את הנ"ל מקלקל לצופה את הבנת הנאמר וכך את מאבדת צופים, שאני בטוח שלא זו כוונתך.
יוסף פותר החלמות 08/01/2016 19:46 כנראה שאין מה לשמוע אז עדי מוסיפה קצת פילפל (ל"ת)
ציון 08/01/2016 10:06 צודק
מה זה נכנסת לו לדברים ?
מטומטם שמשקיע בבורסה 08/01/2016 10:56 לציון
מה זה: "מה זה נכנסת לו לדברים". אתה שואל. טוען. קובע. מלין.או מה?
6 אייל 08/01/2016 09:01 פעם שלישית בבקשה ניתוח ל בונוס ביו גרופ - תודה (ל"ת)
אוקיינוס 08/01/2016 16:08 בונוס
עד אפריל 2016 היא צריכה לצאת בניסוי חיובי בנתיים היא תהיה תנודתית בין 60 ל 70 אג
5 שרון 08/01/2016 08:54 אפשר ניתוח לדלק קידוחים. תודה (ל"ת)
4 תומר 08/01/2016 08:41 בקיצור מפולת בשעה טובה (ל"ת)
מטומטם שמשקיע בבורסה 08/01/2016 10:53 ממש לא בקיצור.
זה יהיה ארוך וקטלני.
ציון 08/01/2016 10:08 נכון
שתגיע עים הפיחות הדרסטי שהסינים מכינים על היואן
3 העולם השתגע 08/01/2016 08:39 לא בטחון ולא כלכלה . משוגעים בכל העולם
מנהיגות עולמית של אפסים. רק מטומטם משקיע בבורסה זה הימורים נטו.
מטומטם שמשקיע בבורסה 08/01/2016 10:52 ממש לא הימורים נטו
למד היטב החומר ודע לכלכל צעדיך בתבונה. בכוח השכל הבריא והישר תנצח כמעט כל תופעה במשך חייך. בהצלחה.
2 איציק 08/01/2016 08:28 תעשו טובה- תעבירו ניתוח טכני לטור ולא לכותרת ראשית (ל"ת)
1 רון 08/01/2016 08:22 אי אפשר לסחור ככה הסינים הורסים הכל,יצאתי משקיף מהצד.
יורד ועולה בלי שום פרופורציות.
מתי 08/01/2016 16:37 לרון
אי אפשר כן אפשר מה אתה מקשקש הסינים הם רבע מהאנושות
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש