פתיחה צורמת ל-2016: גורביץ' מנתח את המדדים המובילים - יש סיכון למפולת?

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס לסערה בשווקים, ו-2 מניות שאתם ביקשתם - צפו בניתוח
 |  (60)

צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(60):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 29.
    אנא ניתוח למניית אל-על (ל"ת)
    גילי 14/01/2016 10:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    שמבינה
    אחד 09/01/2016 00:47
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נסיכה
    סגור
  • 27.
    גורביץ' - "נראה" בצירה, לא בפתח. תלמד מעדי!!! (ל"ת)
    אבשקור לום 08/01/2016 20:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לא נכון נראה בצירה רק בזמן בינוני ואילו בעבר בפתח. (ל"ת)
    שקשוקה בליחם 09/01/2016 20:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    כל האנליסטים מוכיחים כל יום שאין להם מושג , רק אינטרסט (ל"ת)
    רוני 08/01/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • רק שהוא לא אנליסט (ל"ת)
    אנטי טכני 08/01/2016 18:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    שלא יעבדו עלינו
    יוסף התותח 08/01/2016 16:35
    הגב לתגובה זו
    1 9
    כל ירידה נגיד של אפילו 90 אחוז תביא במיידית עליה של אפילו 250 אחוז אז תעשו חשבון יא פחדנים
    סגור
  • אתה מופסד
    סוסו 08/01/2016 18:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חה חה חה......
    סגור
  • 24.
    giuorap@walla.com
    גיורא 08/01/2016 16:01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    קשקשן ברמות! כל תחזיות סתם קשקוש ושקר! תפסיקו לראיין אתו, תביאו משהו אחר.
    סגור
  • לגיורא
    אבי 08/01/2016 16:56
    הגב לתגובה זו
    4 4
    מה פרוש משהו אחר? אולי מחשב? אולי טלפון סלולארי? ונגיד שהוא לא בסדר. כי יכול להיות שאתה טועה. האם משהו או מישהו אחר יתנו לך פתרון אולטימטיבי למצב?
    סגור
  • טען עוד
  • תביאו גלגל מזל אותו דבר ויותר מרתק (ל"ת)
    יוסף פותר החלמות 08/01/2016 19:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 23.
    בלוף
    טכני 08/01/2016 15:26
    הגב לתגובה זו
    7 0
    זה לא יאמן איך נותנחם לשטות הזו במהמקווה שאנשים לא מקבלים החלטותלפי הניתוחים המטופשים האלו.יש דרך אחת להרוויח בדוק ההוןוזו התמדה והימנעות מביצוע ריבויי פעולות
    סגור
  • צודק,כמה פעולות בשנה וסבלנות.........
    אנטי טכני 08/01/2016 16:15
    הגב לתגובה זו
    5 1
    השקעות לטווח ארוך ולהישאר במניות שקונים ולא לראות שזאת קופצת וההיא מזנקת. גם התור של המניות שאתם משקיעים יזנקו. ככה זה קנו כמה מניות ותסתכלו עוד כמה שנים.
    סגור
  • 22.
    כל היום טוחן ירידות ירידות במילים גבוהות
    איפה א ? 08/01/2016 14:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם עם אירן אולי תהיה מלחמה אז למה לשבת במקלט מעכשיו נראה לי שהוא שתול מטעם
    סגור
  • לאן נעלמת
    א הזחוח 08/01/2016 16:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אולי תחת שולי שמלתה שלסילביה
    סגור
  • לאן נעלמת
    א הזחוח 08/01/2016 16:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי תחת שולי שמלתה שלסילביה
    סגור
  • לפרופ' איציק100
    אבנר הבינתחומי 08/01/2016 17:26
    הגב לתגובה זו
    32 2
    לידידי המכובד. אני רואה שכאן אנשים מחפשים אותך בנימת רוגז מסויימת שאני מזהה בין השורות שלהם. אז אולי תיתן איזו ווארט(מילה בפי החסידים והליטאים)..וברשותך..אני עוקב אחרי ד"ר ניר ופרופ' אבירם שלכם היקרים. ואני מתפלא כל פעם מחדש על הנחישות והעקשנות בשנה וחצי האחרונות שאני באתר ואף עוקב אחריכם. ואני. שאני גדול האופטימים ואף בבורסה. מתחיל "להישבר" ונראה בעליל שאתם צודקים במחשבותיכם ומעשיכם.ומסתבר לי אט אט שאני וחברי(כולל הסגל)כאן בפקולטה לכלכלה טעינו בהערכותינו. אני מחכה לפגישה או הזמנה שהיצעתם לי להתארח אצלכם. אכן. אף הייתי בלשכת הנשיא כאן וקיבלתי פרטי מיקומכם. רק מחכה להזמנה הרישמית. או בעצם לא צריך רישמיות. מודה לכם על תשובותיכם אלי וההתייחסות ההוגנת ומכובדת. שבת שלום ושבוע טוב.
    סגור
  • למר אבנר היקר
    כרמית 08/01/2016 18:21
    הגב לתגובה זו
    66 3
    התבקשתי על ידי איציק. אבירם וניר למסור לך שהכל תחת שליטה מלאה. ואף ביקשו למסור שיזמינו אותך ממש בקרוב וישמחו להכירך. ערב טוב ותודה מכרמית.
    סגור
  • חחחחחחחחחח
    המבין שלא מפספס 08/01/2016 16:09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    השורטיסטים הולכים לאכול ביום ראשון לפחות שתיים וחצי אחוז עליות בגלל שנוככנו באמת שאמריקה מלכת העולם סוחפת אותנו מעלה מעלה אז באמת כמו שאמרו פו מי צריק לעבוד בשביל מאמץ של כמה אלפים בודדים אם אני יכול להרוויח בבורסה על בטוח איזה שש שבע ואפילו תשע אלף בחודש ועוד מעט שמעתי יבטלו המס אז זה נהדר ואם ימשיך מס אז גם לא נורא
    סגור
  • נו באמת עאלק כל המומחים . ראיתם איזה נתונים פיצוץ
    ערן 08/01/2016 16:00
    הגב לתגובה זו
    1 2
    על תעסוקה הביאו האמריקנים. אז אל תיקראו לי ערן אם אנו לא עושים באמריקה ובארץ 10 אחוז עד סוף ינואר ו35 אחוז השנה. ממש ניתחתי את המצב בעולם והכל מצויין ועובדה כמו שכתבה כאן איזה 99.9999999% טוענים לטיסות ורק מיעוט של עאלק מומחים שחושבים את עצמם באמת כמו שעון מקולקל שמחים שפעם אחת מתוך 100 הם צודקים וביינתיים שאנו חוגגים ועושים כסף הם אוכלים את הכובע
    סגור
  • קראתי שגם נוריאלי ופאבר וסורוס החרטטנים
    שירלי 08/01/2016 15:21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    התחילו מפולת מפולת והם כמו שעון מקולקל. גם כל 99.9999999% מהמומחים בעולם ובארץ מבינים שאנו בדרך למעלה חזק ואני רואה גם באתרים וגם בביז שכל המומחים והכותבים מאד אופטימים אז שלא יפחידו אותנו אני בכל מקרה לא דואגת וממשיכה לקנות
    סגור
  • 21.
    אודה לניתוח של בי קומ' ו/או פרוטרום (ל"ת)
    יוסי 08/01/2016 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    בורסה מורסה
    אורי 08/01/2016 13:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    איזה דיבורים אויליים. רצועת בולינגר . חחח. באנגלית אומרים : דונט בולינגר מי. DON,T BOLINGER ME כלאמר , אל תבלבל לי את המח.כל המומחים וכל האנליסטים וכל האתרים הכלכליים יכולים להתחבא בחורים. שנה שבה תשואות קופות הגמל שווה לחסכון בנקאי אפסי - זה אומר הכל. אבל מה? הם מחכים לשנה הבאה שבה תשואות קופות הגמל יהיו נמוכים מתכנית חיסכון בנקאית. בושה וחרפה.
    סגור
  • 19.
    איני מבין למה אתם מתלבטים.
    רמזי 08/01/2016 11:21
    הגב לתגובה זו
    4 3
    יש לנו את אחת שמבינה שתסביר לנו על הבדיוק מה קרה ומה קורה ומה יקרה. לא משנב בפועל התוצאות. היא תהיה בצד המנצח ואף יכולה להזיז ערים והרים ושלשנות עבורכם בדיעבד את התוצאות כדי שיהיו לטובתכם. היא כל כך בטוחה ומסיימת תמיד .ושיהיה המשך יוםטוב. אתם רואים. היא יודעת שהיה לנו יום טוב. אני מניח שאם תבין גם בטכני היא יכולה להיות מושלמת. אני אשלח משלחת תחנונים לאייל שיקבלה לקורס למרות שאינה עומדת בדרישות הסף הבסיביות. אם אייל באופן חד פעמי יוריד רק עבורה את הדרישות ב50 אחוז. אז אולי אולי תעבור. וחוץ מזה חבר שלה יוסף טוען כמוה שכל ירידה לצורל עליה. אז אני רגועה. אפילו יירד 99 אחוז. אז. יעלה מהר מאוד פי 50 לשער 50 כמו טיל.
    סגור
  • 18.
    FXCM
    עדי 08/01/2016 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל,תנתח בבקשה את FXCM. תודה.
    סגור
  • 17.
    מישהו יודע לאן הכיוון של הדאקס?
    משקיע קטן 08/01/2016 11:05
    הגב לתגובה זו
    2 5
    הייתי מושקע יצאתי לפני כמה ימים ,אני עדיין בחוץ והיום התחילו עליות זה בורח למעלה באסה.
    סגור
  • למשקיע קטן
    משקיע גדול 08/01/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
    9 2
    איזה בורח למעלה ואיזה נעלי צנחנים
    סגור
  • 16.
    לא יאמן, גורביץ...
    ישראלי 08/01/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    7 3
    וואלה, אתה משנה דעה אם השווקים לא מממשים את דעתך הקודמת, גורביץ?
    סגור
  • ניתוח טכני אינו מדע מדויק, הוא מספק הערכות בלבד
    אחד מהעם 08/01/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אם ההערכות לא מתממשות יש לשנות את הנחות העבודה. למה זה מוזר לך ולא יאמן? דרך אגב, זה נכון לגבי הרבה תחומים אחרים בחיים לא רק לגבי הניתוח הטכני.
    סגור
  • ניתוח טכני שווה להטלת מטבע ההבדל היחיד הוא ...
    יוסף פותר החלומות 08/01/2016 17:31
    הגב לתגובה זו
    7 1
    שבטלת מטבע לא צרכה תוכנה של בורסה גרף וזה בחינם .זה שנותוח טכני עטוף במתמטיקה מדומא זה עדין לא אומר שיש לה איזה ערך גם חמור עטוף בזהב הוא עדיין חמור
    סגור
  • 15.
    ירידה וכעת עלייה
    לא מפולת קישקושים 08/01/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    5 18
    יורד 5% ויתקן
    סגור
  • מה פרוש מפולת קישקושים? יש גם סוג מפולת אחרת עם שם אחר? (ל"ת)
    מטומטם שמשקיע בבורסה 08/01/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 14.
    מי שמסתכל מה קרה אתמול ומסביר מה יהיה מחר
    מסתכל מלמעלה 08/01/2016 10:25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הוא לא מנתח טכני, הוא פשוט כל יום מספר סיפור חדש - וכך כולם מאמינים לו - כי הסיפור נשמע מהמם. (אמן הסיפור הקצר) אך מה לעשות ניתוח טכני לא עובד כך - צריך לדעת להסתכל על התמונה "מלמעלה" כד להבין את הניואנסים קטנים, וחהפריד את "הרעש" מהתמונה, ואז אפשר לראות מעט קדימה. שוב אתה טועה ומטעה הנפט היה צריך לרדת ל 32 ומשם לעלות - ולא כמו שאתה אומר ימשיך לרדת - כי זה מה שקרה אתמול... לפני שבועיים כתבת שאתה רואה את גלי אליוט בהבט ארוך טווח, שאנו מתחילים את הגל השלישי העולה - וכל מי שחושב שאנו לפני תיקון - טועה... (וכמובן שזו הייתה טעות שנייה - היינו בעלייה לפסגה שנייה לפני הנחתה... אז מה קרה ששינית את דעתך הנחרצת (כתבת שהבנת את גלי אליוט ???) תמשיך לספר סיפור של חזאי - שאומר "מה שהיה אתמול יהיה גם מחר" ברוב המיקרים זה מצליח לו. אך בדרך כל החזאי הזה טועה כאשר מגיע הרגע הגורלי (השינוי הגדול) וכולם מבינים שהוא עבד עליהם בסיבוב... לא לא מעל מטר...
    סגור
  • 13.
    לפני שבוע דיבר על 1590, ועדיין נותנים לו טור ? (ל"ת)
    לובצקי 08/01/2016 10:18
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • גלי הליוט יש רק בים (ל"ת)
    5 19/01/2016 08:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    תביאו את התחזיות של גורביץ מלפני חודש חודשיים (ל"ת)
    עדיף לשאול ילדים בגן 08/01/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 11.
    אפשר ניתוח לטאואר? (ל"ת)
    יוסי 08/01/2016 09:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 10.
    המשך ניתוח לטווח קצר של השבוע הקרוב בלבד
    זיפו 08/01/2016 09:46
    הגב לתגובה זו
    12 19
    שימו לב שביפן בכלל לא קנו את התיקון בסין ובחוזים והמשיכו בירידות עוד 0.4% , החוזים ירוקים 1.5% אך זה מתבקש אחרי הנפילה של 3% אתמול ורצף הירידות הארוך. אני חוזה שבעולם תהיה אתנחתא קלה של יום או יומיים והמדדים ימשיכו בצלילה מטה. בישראל השוק מווסת טוטאלית עי המוסדיים כותבי הנגזרים. מדד המעוף ירד ב-7 ימי מסחר אחרונים בקושי 2% . מניתוח נגזרים אני מסיק שהשוק כולו מאורגן ליום ראשון לעליות של עד 1%. סימן הכי ברור לכך הינו הגלום שלמרות הירידה של 2% נסגר גבוהה ב-4 נקודות. בנוסף למרות נפילת המדדים בארהב אתמול 3% , המוסדיים בישראל שפכו טונות של דולרים בוול כדי לא לתת לארביטראז לרדת. גם בשבוע הבא המעוף לא יירד אלא אם העולם ממש יקרוס. במקרה של קריסה עולמית המעוף ייתן זינוק אחד חזק למעלה במהלכו ישחוט את מחירי הפוטים ואז יאסוף אותם . נכון לרגע זה המוסדיים בפוזיציית לונג אגרסיבית. למחזיקי המניות זה הזמן לנצל את פוזיציית הלונג של המוסדיים בישראל לצאת ולשבת על הגדר . עדיף להפסיד כמה אחוזי עליה מאשר לצאת בירידות ופניקה. שבת שלום
    סגור
  • מעוף
    אבי 08/01/2016 13:15
    הגב לתגובה זו
    2 6
    איני מכיר אותך זיפו אך הניתוח שלך מדויק אתה מצליח באופן מרשים לזהות את מהלכי עושי השוק כאן ואתה בהחלט צודק ממעקב שלי אחר ניתוח השוק מידי פעם. ברור ושקוף שיבוא יום ונקבל פה 5 למטה אך וודאי יודע זאת מי שמבין את דרכי הויסות של השחקנים כאן.
    סגור
  • תודה
    עידן 08/01/2016 12:57
    הגב לתגובה זו
    1 16
    תודה מלך
    סגור
  • 9.
    רק תעודות שורט :-) (ל"ת)
    א 08/01/2016 09:45
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • אני חושב גם א
    מטומטם שמשקיע בבורסה 08/01/2016 11:05
    הגב לתגובה זו
    7 1
    ממש לא. 1.אמנם התהפך הגלגל "במפתיע"..אבל לא רק שורט. יש דברים נפלאים בכל המוצרים הנסחרים/או שלא שהם לונג קלאסי. 2.ממש לא תעודות שורט. אלו צעצועים לא משוכללים. בחר בפינצטה דברים כמו השקעת שורט ישירה בכל סוגי המוצרים.
    סגור
  • 8.
    אייל נתן ניתוח לטווח ארוך ואני אתן לטווח קצר של השבוע
    זיפו 08/01/2016 09:41
    הגב לתגובה זו
    3 2
    עבור סוחרי הנגזרים אני אתן ניתוח לטווח קצר לשבוע הקרוב בלבד. מניתוח של מספר מניות מהטובות בארהב אני מסיק שהסוחרים בארהב באמת חוששים שזו תחילתה של מפולת. פישר והפד טעו כשהצהירו על מדיניות העלאת ריבית אגרסיבית בשנת 2016 . במכונית רגילה אי אפשר לעבור מנסיעה ממהירות אפס למהירות 100 קמש ב3 שניות. אחרי 7 שנים של ריבית אפס בשנת 2015 הייתה העלאת ריבית עדינה ראשונה וגם זה בחודש דצמבר בלבד. את הסוחרים בשווקים לא מעניינים הכלכלה אותם מעניין פוטנציאל הרווח בבורסה. הצהרת פד בהובלת פישר על העלאה אגרסיבית בשנת 2016 הכניסה את הסוחרים למצב שהם מבינים שמאחר שהמניות והמדדים בשיא מכאן הם ילכו רק למטה והם רוצים לצאת מהשוק. פייסבוק בשיא אדיר , גוגל בשיא אדיר , אפל בשיא כל הזמנים . המדדים בארהב ירדו 7 ימים רצופים בערך משוקלל של מעל 9% , המדדים באירופה בהובלת הדאקס ירדו מעל 10%. סין ירדה מעל 15% ב-3 ימים. היום היא תיקנה בקושי 2% . לפי הניתוח הטכני התיקון המינימלי שליש מערך המהלך המשמעותי האחרון דהיינו אם זה היה תיקון אז סין הייתה אמורה לעלות לפחות 5% , בפועל היא עלתה בקושי 2%.
    סגור
  • זיפו הוא אחד שחושב שהוא יכול לחזות את השוק ...
    יוסף פותר החלומות 08/01/2016 17:38
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הוא מחליף את גורביץ ,גורביץ משלה את עצמו (או נוח לו להשלות אותכם ) זיפו המהמר בנגזרים מתחיל לעשות ספיקולציות סוביקטביות ורושם תחזיות שאין להם שום בסיס חוץ מהמבט האינדבדואלי שלו ששוה לכל נהג מונית ש"מנבא " את העתיד
    סגור
  • לזיפוני יקירנו
    מטומטם שמשקיע בבורסה 08/01/2016 11:02
    הגב לתגובה זו
    6 1
    1. בדוק אם אפל בשיא כל הזמנים. 2. מה עמדתה של ביזפורטל בכל המישוואה. האם ממשיכה לקבוע מה קורה בעולם? 3.הפעם פחות ירדתי לסוף דעתך ולא הבנתי לעומק כוונותיך. 4. אתה בחור מצויין.
    סגור
  • 7.
    בקשה לעדי
    שלמה 08/01/2016 09:14
    הגב לתגובה זו
    4 4
    נתכנסנו כאן כדי לשמוע את אייל. בבקשה אל תכנסי לו באמצע דבריו ואל תשמיעי מסקנות במקומו. בבקשה תזכרי שאת המנחה ולא המנתח הטכני. זה שאת עושה את הנ"ל מקלקל לצופה את הבנת הנאמר וכך את מאבדת צופים, שאני בטוח שלא זו כוונתך.
    סגור
  • כנראה שאין מה לשמוע אז עדי מוסיפה קצת פילפל (ל"ת)
    יוסף פותר החלמות 08/01/2016 19:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • צודק
    ציון 08/01/2016 10:06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מה זה נכנסת לו לדברים ?
    סגור
  • לציון
    מטומטם שמשקיע בבורסה 08/01/2016 10:56
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מה זה: "מה זה נכנסת לו לדברים". אתה שואל. טוען. קובע. מלין.או מה?
    סגור
  • 6.
    פעם שלישית בבקשה ניתוח ל בונוס ביו גרופ - תודה (ל"ת)
    אייל 08/01/2016 09:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בונוס
    אוקיינוס 08/01/2016 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד אפריל 2016 היא צריכה לצאת בניסוי חיובי בנתיים היא תהיה תנודתית בין 60 ל 70 אג
    סגור
  • 5.
    אפשר ניתוח לדלק קידוחים. תודה (ל"ת)
    שרון 08/01/2016 08:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    בקיצור מפולת בשעה טובה (ל"ת)
    תומר 08/01/2016 08:41
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • ממש לא בקיצור.
    מטומטם שמשקיע בבורסה 08/01/2016 10:53
    הגב לתגובה זו
    8 0
    זה יהיה ארוך וקטלני.
    סגור
  • נכון
    ציון 08/01/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שתגיע עים הפיחות הדרסטי שהסינים מכינים על היואן
    סגור
  • 3.
    לא בטחון ולא כלכלה . משוגעים בכל העולם
    העולם השתגע 08/01/2016 08:39
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מנהיגות עולמית של אפסים. רק מטומטם משקיע בבורסה זה הימורים נטו.
    סגור
  • ממש לא הימורים נטו
    מטומטם שמשקיע בבורסה 08/01/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    8 1
    למד היטב החומר ודע לכלכל צעדיך בתבונה. בכוח השכל הבריא והישר תנצח כמעט כל תופעה במשך חייך. בהצלחה.
    סגור
  • 2.
    תעשו טובה- תעבירו ניתוח טכני לטור ולא לכותרת ראשית (ל"ת)
    איציק 08/01/2016 08:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    אי אפשר לסחור ככה הסינים הורסים הכל,יצאתי משקיף מהצד.
    רון 08/01/2016 08:22
    הגב לתגובה זו
    6 2
    יורד ועולה בלי שום פרופורציות.
    סגור
  • לרון
    מתי 08/01/2016 16:37
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אי אפשר כן אפשר מה אתה מקשקש הסינים הם רבע מהאנושות
    סגור