11:18 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להיות בעייתי גם לממשל האמריקני, האם הפד'... >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 בלי גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

21:04 הפד': "התחלת צמצום המאזן באוקטובר הקרוב" , המדדים הגיבו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

17:39 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

נעילה בת"א: המעו"ף ירד 1.9%, ת"א 75 צלל 2.2%, אופקו נחתכה 11%

התמתנות קלה בסיום המסחר - אך ירידות השערים עדיין חדות. הבנקים ירדו 1.4%, מנקיינד נפלה 20%
 |  125
באחוזת בית
Share
יום המסחר בת"א ננעל בירידות שערים חדות, גם לאחר התמתנות קלה לקראת סיום המסחר. מדד המעו"ף ירד 1.9%, מדד ת"א 75 צלל 2.2%. מדד הבנקים עבר מהלך עליות החל מהשעה 15:30, ומירידות של 2.2% סיים בירידות של 1.4%.


צפירת הרגעה מסויימת הגיעה לקראת סביב השעה 17:00 מכיוונה של סין, שהצהירה כי תפסיק להשתמש במנגנון ההשהיה האוטומטי בבורסות במדינה - והדבר הוריד מעט מהלחץ בעולם: רבים מעריכים כי מנגנון ההשהיה, שעוצר את פעילות הבורסה לאחר ירידות של 5% (ומפסיק אותה בירידה של 7%) רק מוסיף לחץ על הסוחרים שממהרים למכור את המניות - ומכאן, הפסקת המנגון, מרגיעה מעט את הסוחרים. לכתבה ולהסברים בנושא - לחץ כאן.

מדד ת"א 35 (-0.36%) מדד ת"א 35 1,419.9 -0.36% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,424.96 פתיחה:1,423.1 גבוה:1,425.44 נמוך:1,419.35 תמורה:594,506,828 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (+0.2%) מדד ת"א 90 1,055.13 +0.2% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,053.02 פתיחה:1,054.2 גבוה:1,058.18 נמוך:1,051.6 תמורה:155,876,074 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א בנקים-5 (+0.22%) מדד ת"א בנקים-5 1,783.65 +0.22% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,779.77 פתיחה:1,780.3 גבוה:1,796.62 נמוך:1,778.08 תמורה:134,654,177 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א נפט וגז (+0.6%) מדד ת"א נפט וגז 992.05 +0.6% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א נפט וגז בסיס:986.11 פתיחה:984.32 גבוה:995.71 נמוך:981.46 תמורה:26,618,362 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים מחזור המסחר, כולל פקיעת האופציות השבועיות, ננעל על 2.35 מיליארד שקל.האיתות הראשוני ללחץ המכירות בעולם החל כבר בשעות הבוקר, כשבורסה בשנחאי צללה כ-7%, המסחר בה הופסק תוך כחצי שעה - ודבר הביא לירידות חדות בשווקים בכל העולם. את המגמה השלילית במדד המעו"ף הובילה  אופקו הלת' (-0.23%) אופקו הלת' 2,126 -0.23% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אופקו הלת´ בסיס:2,131 פתיחה:2,130 גבוה:2,139 נמוך:2,110 תמורה:4,312,456 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  שנחתכה 11.1% במחזור כפול מהממוצע. גם  כיל (+0.89%) כיל 1,584 +0.89% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כיל בסיס:1,570 פתיחה:1,570 גבוה:1,589 נמוך:1,538 תמורה:20,509,794 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ו- חברה לישראל (+1.56%) חברה לישראל 71,040 +1.56% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי חברה לישראל בסיס:69,950 פתיחה:69,290 גבוה:71,040 נמוך:69,220 תמורה:6,899,736 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  ירדו בחדות.

במדד ת"א 75 גם כן נרשמו ירידות חדות, כש- טאואר (0%) טאואר 10,690 0% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טאואר בסיס:10,690 פתיחה:10,690 גבוה:10,730 נמוך:10,620 תמורה:21,456,310 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות , המניה הכבדה במדד, צללה כמעט 6.1%, כשגם  מנקיינד (-0.99%) מנקיינד 773.4 -0.99% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מנקיינד בסיס:781.1 פתיחה:781.1 גבוה:787 נמוך:763 תמורה:276,473 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות המשיכה בצניחה החופשית שלה, ואיבד עוד 20.5%.

הנה רשימת המניות הגרועות היום בת"א, מתוך מדד ת"א 100:



ירידות חדות עוד יותר במדדים באירופה, ולשעת הסגירה בת"א, המדדים שם מאבדים עד 2.5%. למסחר באירופה - לחץ כאן.

בעוד החוזים בוול-סטריט נצבעים באדום בוהק, זו אחת השאלות הקריטית כעת בכל בקשור לנפילות בבורסות בניו-יורק: לכתבה המלאה - לחץ כאן.

מחיר הנפט צולל ביותר מ-5% לרמה של 32 דולר לחבית, ומוסיף עוד לחץ לשווקים. לכתה המלאה - לחץ כאן.

המיליארדר ג'ורג' סורוס, יו"ר קרן ההון סורוס - הודיע היום כי העולם עומד בפני מצב המזכיר את המצב ב-2008, ערב המשבר הכלכלי האחרון. לכתבה המלאה - לחץ כאן. 

כלכלנים ואנליסטים בישראל מסבירים כי החששות מפני סין התממשו ובגדול, אך מצביעים על היות הנתונים הכלכליים עדיין טובים. לכתבה המלאה - לחץ כאן.

גם מניית  אל על (-2.81%) אל על 235 -2.81% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אל על בסיס:241.8 פתיחה:241.6 גבוה:241.6 נמוך:234 תמורה:8,180,609 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  צבועה היום באדום, לאחר שזינקה אתמול ביותר מ-4%, למרות שמאז הסגירה בת"א מחיר הנפט, אחר הגורמים המרכזיים לזינוק המסחרר במניה - המשיך לאבד גובה, וצולל גם היום. האם עוד ניתן לעלות על העגלה וליהנות מהמגמה החיובית במניה? לכתבה בנושא - לחץ כאן. בתוך כך, הודיעה היום החברה כי היא בוחנת שיתוף פעולה עם ישראייר, אך מדובר במגעים ראשוניים בלבד. לכתבה המלאה - לחץ כאן.

אתמול רשם המעו"ף ירידה של 0.52% בלבד כאשר הקונים הגיעו בשעת המסחר האחרונה והירידות קוזזו, כלומר בהחלט ניכר שיש קונים בת"א שמנסים לנצל את הפאניקה - אך הבוקר הבורסה המקומית מצטרפת למגמה השלילית החדה בעולם.

בגזרת המט"ח, השקל נחלש מול המטבעות המרכזיית ה- דולר רציף (+0.21%) דולר רציף 3.52 +0.21% 11:31 21/09/2017 הוסף לתיק האישי דולר רציף בסיס:3.52 פתיחה:0 גבוה:3.53 נמוך:3.52 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות וה- אירו רציף (-0.44%) אירו רציף 4.19 -0.44% 11:32 21/09/2017 הוסף לתיק האישי אירו רציף בסיס:4.21 פתיחה:0 גבוה:4.2 נמוך:4.18 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות .

מניות במרכז:

מנקיינד (-0.99%) מנקיינד 773.4 -0.99% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מנקיינד בסיס:781.1 פתיחה:781.1 גבוה:787 נמוך:763 תמורה:276,473 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שנחתכה בכמעט 50% ביומיים האחרונים, ולחצה מטה את מדד ת"א 75 צפויה לרכז עניין וליפול גם היום, לפחות בפתיחה - עם חזרתה בפער ארביטראז' שלילי של כ-10%. נזכיר כי ב"פיפר ג'פרי" עדכנו את מחיר היעד של המניה - וצופים לה עתיד עגום ביותר. לכתבה המלאה - לחץ כאן.

חברת ביולייט הודיעה הבוקר כי רשמה הצלחה בניסוי קליני שני לאבחון סינדרום העין היבשה. הטכנולוגיה של החברה הבת דיאגנוסטיר הוכיחה יעילות גבוהה של פאנל בדיקות באבחון של סינדרום העין היבשה - כך לפי הודעת החברה.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

125 תגובות ב-65 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
65 אריאל שרון 22/01/2016 14:26 ביום ראשון אפריקה טסה 15%
זו נקודת ההיפוך
64 ץ 08/01/2016 04:14 תפ (ל"ת)
63 4 07/01/2016 23:15 9 (ל"ת)
62 חמישי 07/01/2016 19:38 לא מבין
צועקים כאן מפולת !!! ירידות !!! ורצים לסגור פוזציות מרויוחת ?? אם באמת יקרה מה שכתבו כאן אני חושב שזה רק ההתחלה !!! ואם מוכרים לפחות תשארו איזה אופ' מהרווח עד הסוף
61 ישראל 07/01/2016 17:46 כייף לראות מבחוץ מלא הפסדים
ואין כסף ואנשים כועסים בעיה שלכם לכו תשקיעו בנד"לן אני מקבל 5000 כל חודש מהשכירות והמשכורת שלי ביחד תענוג תמשיכו להמר בקזינו בורסה ישראלית
60 ביו 07/01/2016 16:52 KTOV SPHS
הכי מעניינות וזולות מבין החברות שסיימו שלב 3 ולא זקוקות למזומן נוסף לפני היציאה לשוק. תעקבו טוב.
רון 07/01/2016 17:42 כיטוב
כן אני עוקב כל יום אחרי ההתרסקות שלה ,המנייה בדרך לשער 50 אג', לא יעזור בית דין עד שלא תגיש בקשה ל FDA המנייה תמשיך לרדת
כיטוב 07/01/2016 18:09 האישור הוא וודאי ולדעתי היא תרכש בחודשים הקרובים
בסירות גבוהה עוד לפני האישור. fda כבר אישר את התהליך ולא רק אישר את התהליך גם קבע שהיא תעשה רק שלב 3 אחד שאותו כבר עברה בהצלחה,ולא שני שלבים של שלב 3 כמו רוב חברות הביו בארה"ב. תעקב אחרי המוממחים, כמו גם בעלי עניין שרק בחודש שעבר קנו כמעט 4 מיליון מניות. למה לדעתך היא קיבלה המלצה לשער 22.5 דולר השבוע?0שהיא נסחרה ב 3.3?
59 לעקב 07/01/2016 16:41 ארה"ב תסיים בעליות לדעתי יש הרבה מציאות גם פה
סין כבר בתחתית אחרי שצנחה ביומיים 15%, והגבילו היום מחירות בחסר. כיטוב,הזדמנות אדירה כי כרגע היא הרבה מתחת למזומן, וקיבלה המלצה לשער פי 7 בארה"ב. השנה תסחר ככל הנראה פי 10 ויותר, וגם אז שווי השוק יהיה עדיין נמוך מהממוצע בחברות ביו בארה"ב
58 אפריקאי 07/01/2016 16:35 אפריקה מגורים ואפריקה נכסים נסחרות באפסייד לדעתי (ל"ת)
57 ורד 07/01/2016 16:20 כלכלני בנק לאומי ואיוד, המליצו ללכת על המניות
והיום הטמבלים מתרצים שהצעירים הסינים לא מבינים מה זאת בורסה . אנליסטים עלק.
רמזור 07/01/2016 17:14 לורד
כל העיתונים והאתרים והמומחים והיועצים והמנתחים והגאונים ואלו שיושבים על המלירדים שלנו בפנסיות. וכלכלנים ורואי חשבון ואחת שמבינה ומי בעצם לא. אמרו שמלקלקים דבש והכל בונבון וגם יוסף התותח אמר שכל ירידה של צ96 אחוז תביא לזינוק פראי של 50 אחוז. אז אמרו. הם חייבים לנו משהו?
56 סוחר 07/01/2016 16:12 יום ראשון אני קונה קולים
1520 ב100 אלף שקל סוף סוף הזדמנות לעשות את המכה הגדולה שלי תוך שבוע הקולים 500% איזה כיף תרסקו עודדדד חזק קדימה
סוחר 07/01/2016 16:50 לאאאא מה אתם מתקנים אתם הורסים לי את
התוכנית לאאאא נו תפסיקו תרסקו ל 1480 לאאא דפקתם אותי הלכה המכה שלי בקולים אני שונא אתכם כולכם אווףףף
55 פחד..פחד.. 07/01/2016 16:04 ויי..והיי ..ויי.. עוד פעם את הדב נועץ שיניים בעכוזי.אי (ל"ת)
עכנאי אחד. 07/01/2016 16:42 מי שנמצא כאן חזקה עליו שיגן על עכוזו !!!!!!!! (ל"ת)
54 ? 07/01/2016 15:50 איך שכאשר יחס אירו/דולר עולה ב0.83% האירו יורד? (ל"ת)
53 אהוד 07/01/2016 14:52 בושה, מי שהביא לכאן את המנקיינד הזה ודחף לנו לפנסיות
את הזבל הזה. אני כבר לפני 7 שנים אכלתי אותה עם הדרק הזה שמנהל תיקים בדש הכניס לתיק שלי והיא היתה אז 20$ המנייה. להעיף אותה מהבורסה.
52 רפי 07/01/2016 14:31 לא מבין למה אל על לא עולה .למרות שאת הזינוק היא מבצעת ב
היא במכה אחת קופצת
51 ביום שלשי 07/01/2016 14:22 אמרתי לכם בקרוב בשורות טובות לליויתן, ממקורב
וזה עוד לא הכול שבוע הבא בשורות מצויינות לליויתן, ממקורב,ותיזכרו שאמרתי
50 תגידו, מישהו יודע 07/01/2016 13:15 מתי הקרנות מתחילות לפעול כנגד פקודות ? (ל"ת)
ורד 07/01/2016 16:20 בירידות של 80 אחוז (ל"ת)
מגידיש 07/01/2016 13:24 אני יודע
בשעות הקרובות הקרנות והברוקרים והבנקים ומנהלי תחקים וקרנות גידור ועוד ישפכו סחורה כמו מיים עקב פדיונות ענק של הציבור.
49 אין ירידות ? 07/01/2016 13:11 עוד מעט יתחילו להמציא על הזרים שמכרו
זה לא יקרה לפני שהשוק יקבל זבנג נוסף מה ? לא ככה ? ככה נראה לי
48 תמיר 07/01/2016 13:11 רמאות גם בשקל דולר לא רק במעוף
איך זה שהשבוע הדולר שקל עלה 2 אחוז בעוד בעולם נחלש הדולר. היורו עולה אז בארץ הכול הפוך מהעולם שינהגו גם בצד שמאל
47 המנחוס הלאומי 07/01/2016 13:01 לכל אלה שיוצאים נגד אל על והשאר
תודה רבה, בזכותכם הצלחתי לקנות היום עוד ממניית אל על בשער נמוך מ-320. עם או בלי קשר לנפט היא לא תיפול... במקום לנסות לבאס אחרים כי לא הצלחתם לקנות בזמן אתם מוזמנים לקנות. ולאדון רון שטוען שKTOV תרד על ל-50 אג' בשביל לקנות, היום יש לך ההזדמנות לקנות ולשחרר אותנו מהתגובות שלך. זאת דעתי, אין לראות בדעה זו המלצה כזו או אחרת.
46 דניאל 07/01/2016 12:47 ננו דיימשן שימו לב אליה דיווח משמעותי על הקנה
מומלץ לעקוב ...
45 דני 07/01/2016 12:46 פלורסטים לקראת דיווח חיובי נוסף (ל"ת)
44 כיטוב פארמה 07/01/2016 12:43 עברה שלב 3 ועדיין הזולה בנאסדק.
חברות ביו אחרות נסחרות פי 10 ויותר.לא צפויות לה הוצאות מיוחדות עד ליציאה לשוק.לדעתי יש סיכוי לרכישה בשווי אפילו פי 10 מהשווי המחיר הנוכחי שנמשך אפילו משווי המזומן.
43 כיטוב פארמה 07/01/2016 12:41 שער חלומי.קבלה המלצה ראשונה פי 7 מהשער
בארהב.לשער של 22.5 דולר.עדיין בירידה של כ 60% בשנה ונסחרת מתחת למזומנים.שוק של מיליארדים כפי שהגדיר המנכל
עסק ביש 07/01/2016 16:57 ktov
מוצר של חברה זה מסדרה ישראבלוף . אין בו שום יחודיות , כי הוא מורכב משתי תרופות קיימות , שהוכיחו עצמם ללכן ספק שיהיה בו דרישה . החברה תתקיים עד שיגמרו קופה - 13 מיליון דולר , בגיוס הבא לא נראה שגם ב10 אגורות יהיו קופצים
42 מתי אתמול התחילו 07/01/2016 12:37 הנפילות ? באיזו שעה ?
12:27 לא ? אז כבר היה 0.4 אחוז למטה, 12:17 התחיל לזוז למטה אחריי שהיה ברזל, היום בינתיים זו לא השעה, אולי נחכה עוד קצת ? לא יודע , מה אומרים ?
41 היום בום 1470 או 07/01/2016 12:31 שנסיים מעל 1500 ?
מי אומר מה ? האם נסתפק בירידה של 2 אחוז במפולת העולמית הזו ?
40 לירן הקמצן 07/01/2016 12:16 תרגיעו חברים יש לנו כלכלה חזקה
אין ספק שאם הטירוף בעולם ימשיך אנחנו גם נספוג אבל בראייה שפוייה יש לנו כלכלה חזקה ובורסה יציבה. תראו מה קורה בכל שאר העולם ואנחנו יחסית יציבים. צאו מהקופסא ותפסיקו לחשוב על האופציות מעוף שלכם שנשחקים (או שלא אם אתם בצד השני), הבעיה היא קרנות הפנסיה של כולנו שהיו יכולים לספוג מכה אנושה אם היו חשופים יותר מידי לבורסות אירופה או המזרח. מקווה שבמהלך שבוע הבא נחזור לראות ירוק בעיניים. שבת שלום לכולם.
39 בונוס 07/01/2016 11:57 מי שמוכר לפני הודעות לפי דעתי שטות ענקיתתתתתתת
זמן טוב להיות שם לפני ולא לברוח
דני 07/01/2016 13:00 שבוע הבא הדיווח המיוחל הניסוי הצליח בגדול (ל"ת)
יוסי 07/01/2016 12:59 בונוס
צודקסבלנות משתלמת
38 שלום 07/01/2016 11:52 איך זה שכל העולם ירד השבוע 10% ורק בארץ כאלו כלום. (ל"ת)
לירן הקמצן 07/01/2016 12:22 למה אתה מתלוננן???
אהה הבנתי אתה בפוטים...אבל על המכה שתחטוף בפנסיה אתה לא חושב...פשוט לא להאמין איזו ראיה צרה!
37 תמר 07/01/2016 11:49 אמרתי 1200 ? הסוחרים בארץ מחזיקים בשיניים כנגד המגמה הע (ל"ת)
36 חנטריש 07/01/2016 11:47 K-TOV
=Kaki Tov היום להפתעתי לא רואה תגובות של הממליצים והמריצים. זה דווקא חסר כאן: KTOV- Something smart in English bla bla bla... כיטוב- נסחרת מתחת למזומן בלה בלה בלה.. אחים שלי אם כזו אטרקטיבית ויש כשל שוק תקנו!!!! ותרוויחו!! לקחו תרופה ערבבו עם עוד תרופה ויצא נחשו מה? תרופה!
חנטריש שמחנטרש 07/01/2016 12:43 תגובה לא חכמה בלשון המעטה
הניסיון שלך להציג את המניה כבדיחה היא שטות גמורה. מה יצא? תרופה! התרופה הזאת שעברה אישור של שלב 3 לפני אישור FDA הצליחה לאגד שתי תרופות חשובות בשוק תוך הפחתת תופעות הלוואי. ברור שיצאה תרופה רק שהתרופה הזאת הולכת לתפוס נתח שוק גדול ולסדר מחיר מניה שישקף שווי שוק שגדול במאות אחוזים מהשווי כיום. לא חייב לקנות לפחות אל תצא בהצהרות של בור!
שמנטריש 07/01/2016 13:26 שאלה
אני בור ועוד כמה אלפי משקיעים שרואים את תמחור החסר אבל בכל זאת מעדיפים להשאר בחוץ.
חנטריש שמחנטרש 07/01/2016 13:39 תשובה
לא אמרתי שבור מי שלא קונה אלא שבור מי שיוצא בהצהרות בתחום שהוא לא מבין בו כלום כמו שוק התרופות. כל אחד על פי תפיסתו ראיתו והבנתו יכול להשקיע בכול אשר יחפץ
35 אחת שמבינה א 07/01/2016 11:39 איזה חוסר מזל היה לי, אתמול בבוקר האינטואציה שלי
אמרה שהשוק עומד לרדת חזק אז לכן קניתי 3 פוטים קטנים שער 270 ואכן צדקתי המעוף ירד אחוז והפוטים לא עולים, התייאשתי ומכרתים אותם בשער 300, אם הייתי משאירה אותם להיום היה לי רווח של 1000 שקל. ולעניין אחר, בחודשים האחרונים תמיד הזהרתי אתכם שלא להחזיק מניות להרבה זמן פשוט צריך למכור מהר וכמו תמיד צדקתי\, קחו לדוגמה את אופקו, המלצתי עליה בשער 3300, המלצתי עליה שוב ב3800 והיא אכן עלה 10% צריך היה לדעת למכור. השבוע קניתי טאואר ב5000 שקלים היה לי רווח של 3.5% ו ומכרתי, היום קניתי שוב את טאואר . תרד עוד אמשיך לחזק ומציעה גם לכם. קנו רק מניה אחת בשלב זה. המשך יום נעים ותהנו גם מיום של ירידות חדות מכיוון שזו הזדמנות להכנס לשוק המניות אבל בזהירות. סופ שבוע נעים !
מגידיש 07/01/2016 13:30 וואלה גם מטומטמת וגם שקרנית
אמרת שזה בכייף ירידות וביינתיים מתמוטט ולא בקטנה כמו שאמרת. ובדקתי את כל ההמלצות שלך השנה וקניתי ואני מופסד רק 60 אחוז לא כולל מגדל. עשיתי מה שאחחל אמר וטני מורווח אומנם מעט אבל 10 אחוז בחודש אני סוגר דרכו. כדאי שתלכי ללמוד אצלו . לא בטול שיקבלך כי יש לו דרישת מינימום של 70 איי קיו ו300 בפסיכומטרי ובטח לא תעברי. לרציניים הדרישות שלו גבוהות בהרבה מאד
רמזור 07/01/2016 17:09 תיקון. עשיתי מה שאייל אמר ואני מורווח (ל"ת)
אחד שלא מבין 07/01/2016 11:52 את נותנת שירותי ניהול תיקים?
כתבת כאן דברי טעם וניכר כי את ברוקרית רצינית החיה את השוק.
34 רון 07/01/2016 11:24 כיטוב
כפי שאמרתי העליות שהיו במנייה אתמול ארוע חד פעמי, המנייה בדרך לצלול לשער 50 אג'
אלעד 07/01/2016 11:59 כיטוב
רון, אתה ממשיך בתגובות שליליות למניה זו וחסר כל בסיס והערכה בפועל לתוצאות הניסוי שהתקבלו. בשוק הביומד צריך המון סבלנות , לא בכל יום מגיעה חברה לתוצאות מרשימות. מסכים איתך אך ורק בדבר אחד וזה התנהלות החברה. לדעתי תוך חודשים ספורים תכפיל את עצמה , עכשיו מתחילים להתעניין בתי השקעות וכמובן סיקורים והמלצות. מציע לכולם להמתין בסבלנות, זו במניה הבטוחה ביותר לשנת 2016
33 דאקס ירד 10% השבוע 07/01/2016 11:20 אין על תא 25 הבורסה הכי חזקה בעולם, S&P ירד 5% השבוע (ל"ת)
32 תגידו, יש מצב שהשוק 07/01/2016 11:18 לא מתרסק כי אם כן גוף גדול יפשוט רגל ?
הבנקים מחזיקים את השוק בשביל לקוחות שלהם ? לך תדע, אני מדמיין קונספירציות מושבע , כן ? אז אל תקחו אותי ברצינות כמו אתמול, בסדר ? למרות שמי שלקח יודע שהיום הרוויח הגדול, טוב נו, גם שעון מקולקל צודק פעמיים ביום וכל הקלישאות,אז היום עברו 12 שעות ואלי אהיה צודק גם היום.... למכורררררררררררררררררררררררררררררררר סתם.
31 מתבונן מהצד 07/01/2016 11:14 הזקן חכם הזהיר אותכם באוגוסט במעוף 1700 צחקתם עליו
הזהיר אותכם ביום חמישי שעבר...בזתם לו. ככה זה כשלא שומעים לאבא עתיר ניסיון וידע
רמזור 07/01/2016 17:07 למתבונן
עזוב אותך. אני בגללו כבר 7 שנים בחוץ כי תמיד הייתה אצלו מפולת. ולדעתי הוא לא הכי חכם. חפש בארכיון איך ניסה להתעלק על שלמה גרינברג(הבאפט הישראלי) ושלמה דירדס לו ולעוקב ת'צורה.
עוקב אחרי הזקן 09/01/2016 11:35 באמת? שלה גרינברג דירדס את הזקן חכם?
ומה קורה בדיוק מאוגוסט ומאז הוויכוח בין שלמה והזקן..מי צדק? אנחנו נכנסים לגל שני של ירידות. הראשון באוגוסט האחרון הוריד את המעוף מתחת 1700 ועכשיו נכנסים לגל שני שיוריד את המעוף מתחת 1500. יקח חודשים רבים אם לא שנים עד שנחזור לשוק שוורים. תמשיך לחלום על הטווח הרחוק של שלמה גרינברג...נכון !!! בסוף כולם מתים. בכל מקרה הצלחות לכולם.
30 אורן 07/01/2016 11:12 איפה כל הממליצים?
רק שבוע שעבר התייצבו פה מיטב המומחים והמליצו לציבור להיכנס לבורסה איפה הם עכשיו? בטח יגידו שהתכוונו לטווח הארוך תקנה עכשיו ,תפסיד 10% ביומיים ואחר כך תמתין חצי שנה להחזר ההפסד! יופי של המלצה אני מקווה שלא הקשבתם להם!
29 פרופ' א100 07/01/2016 11:10 מחשבות..
אנסח זאת בזהירות ובמלוא האחריות הנדרשת וזאת בפעם הכמעט אלף בשנה וחצי האחרונות..אז: כאשר לא יגורנו ..בא לנו..ובעוצמות ענק. זה חילחל באיטיות ובעיקביות ..אך בהתמדה בשנה וחצי האחרונות. ובתקופה האחרונה צבר עוצמות שאכן היו צפויות להיות החזקות מאז ומעולם. וכמה מילים על קצה המזלג על פעילות מוחנו בעת הזאת: באופן בסיסי מוחנו בנוי להתקדמות ופריחה והצלחה. איתותי אזהרה מוטלים הצידה. אך...לעיתים קרובות ואפילו מאד..מתהפך מזלנו ויעודנו עלי אדמות (למרות שאני מאמין באמונה שלמה ומנסיון שאפשר לעזור ואף לנווט בצורות שונות ועם הרבה אמונה באל..את המזל)..וגם אז אנו מנסים להאחז בקרנות המיזבח. אך בחיים..כמו בחיים..אנו מתאכזבים יותר מידי לדעתי לאור הציפיות שהיו מן הסתם מוגזמות או לא נכונות.. ורק אז מתהפך "הסוויץ' " במוח שזועק סכנה ..סכנה..אנו מאחלים לכל אחד ואחת באשר אתם שתשכילו לכלכל את מעשיכם בתבונה והצלחה. יום מבורך.
איתן 07/01/2016 12:51 חשוב שתמשיך לכתוב כאן
רצוי לשמוע דעתם של כולם גם של אלה ההזויים שחיים באטמוספירה משלהם
איציק 07/01/2016 17:03 לאיתן
אתה נשמה טובה. אך איך אפשר לחיות באטמוספירה ועוד שלהם או שלי פרטית. משהו לא מסתדר לי חבר. נסה שנית. לגבי הזוי. אתה צודק. אני מרגיש כך ומתפקד רק כך. כל חברי ומשפחתי ופקודי ותלמידי בטוחים ואישרתי להם שאני הזוי ואף לא חזוי. אך..לא מבין למה הם כולם אוהבים אותי ורוצים להיות בקירבתי. מוזר נכון איתן? מה דעתך לטוס איתי הערב לסנטוריני לעיירה היפה בעולם בשם אויה..?לכמה שעות . לאכול לכייף ולחזור?
פששששששש 07/01/2016 17:18 אני מקנא .....באמת
איזה כיף לך שיש לך חיים כאלה מוצלחים וטובים הלוואי עליי
איציק 07/01/2016 18:26 לפששששש
כל אחד הולך לישון על המיטה שסידר לעצמו. הבנת? עמלת וטרחת כל חייך..תיקצור פירות בכל דבר. משפחה. חברים. עסקים והכל הכל. אני מאחל לך אחלא חיים. אשמח לייעץ לך איך למלא אותם בתוכן ומשמעות. אם תרצה ואתה בחור טוב..גם אתה תוכל להצטרף..אם אפשר לצ'פר חברים. למה לא?
מוחי זועק 07/01/2016 12:47 שטויות שטויות
היום ובשבוע הבא לפחות עליות חדות מאד במעוף
איציק 07/01/2016 16:54 למוחי
איך המוח שלך בדיוק מצליח לזעוק ובאיזו שפה?
קולים יעלו פי 7 07/01/2016 12:45 יום א פי 5 (ל"ת)
השוק יעלה היום אחוז 07/01/2016 12:36 תפסיק לבלבל המוח (ל"ת)
איציק100 07/01/2016 13:01 למגיב החביב והיקר.
בדרך כלל בין שאר קישורי אני דווקא מסדר מוחות ועוזר לאנשים בכל מיני צורות לעבוד טוב עם מוחם(כולל כמובן כניסה פולשנית) אז..אז..מאוד שמחתי שלאחר כל כך הרבה שנים שחשבתי שאני חכם ומוצלח..גם עקב השכלתי וגם הצלחתי כקצין בכיר במיל' העמדת אותי על מקומי. אז אני מודה לך ומרגיש שאני אפילו מחבב אותך.
הנחתום 07/01/2016 13:20 אין הנחתום מעיד על עיסתו (ל"ת)
אבנר הבינתחומי 07/01/2016 11:49 מחשבות גם שלי
לפרופסור איציק. עוקב אחריכם למעלה משנה. המשפט :"אחד מול רבים" בהקשר של הרואים(לדעתם) את הנולד ופועלים לפי כל החוקים של הכלכלה והמתמטיקה והלוגיקה ועוד. כנגד כל 99 אחוז ממומחי העל(על אמת)והמנהלים והיועצים ועוד.זה קשה ןמפחיד. אבל, כנראה אפשרי. תודה לתשובותיכם אלי.
28 והכסף יוסט מהנדל"ן.. 07/01/2016 11:09 שכחלון יוריד את המס על הבורסה שגם ככה מסוכנת (ל"ת)
27 איפופופ 07/01/2016 11:07 תכף תבוא המכה האמיתית ותהיה באמת מפולת !!! (ל"ת)
26 דני 07/01/2016 10:57 תמכרו אל על תיפול.וכן בזק פרוטרום וכיל
לא לקחת כלום חוץ מבנקים
25 פנחס 07/01/2016 10:54 מכרתי אתמול אל על פרוטרום ובזק קניתי פוטים (ל"ת)
24 מיקי 07/01/2016 10:53 זו רק התחלה רחוקים מאוד מסיום האדום (ל"ת)
23 ברוך 07/01/2016 10:39 כבר חודשים אני מתריע על תיכנסו לבורסה אם המלכודת
זה לא רק בארץ זה מסוכן בכל העולם קחו חופש צאו לחול לפחות תהנו מהכסף זה עדיף ממה שישרף בבורסה אם השליה גדולה בנוסף תקבלו בונוס לישון בשקט ובלי כדורי שינה
נחום תקום 07/01/2016 11:11 אשליה ולא השליה כמו שכתבת (ל"ת)
נחום תקום 07/01/2016 11:03 אשליה ולא השליה כמו שכתבת (ל"ת)
22 אלון 07/01/2016 10:35 גם שנה שעברה הרימו את השוק בניגוד לעולם בסוף השוק התרסק
לא נשכח את הרמאות של שנה שעברה השוק התפוצץ בהתחלה 20 אחוז בניגוד לעולם .רימו את כולם הכניסו את העדר אחכ קריסה תזהרו מהטעיות ברגע שאנשים יכנסו לשוק ויחשבו שהוא הכי חזק בעולם השוק יפול משחק סכום אפס תמיד המוסדיים יעבדו עלכם
21 אל על 07/01/2016 10:33 יאללה אל על!!! המריאי אל על!! (ל"ת)
20 צחי 07/01/2016 10:32 הנפט יורד 10ביומיים ואלעל כפי שאמרנו יורדת (ל"ת)
19 צחי 07/01/2016 10:31 תקעו אתכם באל על...חחח.לא נורא.רק פועלים (ל"ת)
18 חיים 07/01/2016 10:30 אל על ופרוטרום סיימו .כפי שצויין אתמול (ל"ת)
17 ציון 07/01/2016 10:13 אכלו אותה
מסכנים הקונים של אתמול אכלו אותה היום זה מה שקורה שמנקים מוקדם מדיי
ציונה 07/01/2016 16:47 לציון
אתה תמים. קניתי אמש 5 דברים וכולם כרגע בין פלוס 1 לפלוס 7 אחוז.
16 משה 07/01/2016 10:08 אני מחזיק 4 פוט 1520.כמה כסף יש לי בפקיעה היום (ל"ת)
למשה 07/01/2016 12:26 אתה מתכוון לאופציות שבועיות? (ל"ת)
אורן 07/01/2016 11:23 אין היום פקיעה תלוי בכמה קנית אותם (ל"ת)
15 אלישע 07/01/2016 10:06 האם זה לא הזמן להכנס לנפט? (ל"ת)
אנליסט עממי 07/01/2016 15:04 התשובה חיובית
המחיר אליו הגיע הנפט הוא לא מציאותי ולא משקף את מחירו האמיתי. מחיר זה נוצר בגלל כל מיני פוליטיקות של הסעודים והאמריקאים בשביל לדפוק את איראן ואת רוסיה, אבל זה לא יחזיק הרבה זמן מעמד ולדעתי, תוך שנה וחצי עד שנתיים הוא יעבור את ה- 70$ לחבית. זו עליה של יותר מ- 100% ולכן זו ההשקעה הכי כדאית בימים טרופים אלה. הסיכוי שהמחיר ימשיך ולרדת הוא קטן מאד ומקסימום הוא יישאר במחיר סביב 35$, אז לעומת הרווח הגדול מול סיכון של מספר אחוזים בסיכוי קטן - זה מאד משתלם. גילוי נאות אני הצטיידתי בכמות גדולה מאד, מאתיים אלף ש"ח. בהצלחה למשקיעים
ניר 07/01/2016 10:27 עדיף מקלחת
עים מים חח
14 בבר 70 שנה בבורסה 07/01/2016 10:05 בקרוב מתדלקים במאה ומקבלים 200 בחזרה (ל"ת)
ל 14 07/01/2016 16:30 קדימה תפרוש כבר יום נחת למנחוסים (ל"ת)
אורן 07/01/2016 11:23 אל תדאג ביבי יעלה את הבלו ואנחנו נמשיך לשלם ביוקר (ל"ת)
13 ירושלמי 07/01/2016 09:58 תיקון קטן וכולם מתרגשים.. (ל"ת)
לירושלמי 07/01/2016 16:45 אל תתרגש
מהתיקון הקטן. תהיה גיבור ואף תאסוף סחורה כאוות נפשך.
12 מיקו 07/01/2016 09:13 מפולת 2016
סוף היום 1499
אורן 07/01/2016 11:24 התכוונת 1399 (ל"ת)
התכוונת 1469 ? 07/01/2016 09:57 טוב נו, אולי טעית (ל"ת)
11 רמי 07/01/2016 09:08 הנפט בדרך ל20 דולר חבית אלעל אפסייד 80 אחוז
בהצלחה
בן 07/01/2016 15:59 אפשר רק לקוות :-)
מי שקנה אותה בשבועות האחרונים באמת צריך לקוות לזה כי בנתיים הביצועים מרשימים
10 מה פתאום ! 07/01/2016 09:06 שוק שמווסת ע"י מוסדיים לא יכול לקרוס !!!
אם הם ירצו נסיים גם בעליות . למה ? ככה כי אין כאן באמת שוק אמיתי . בדומה לנדלן לרכב ןלמזוןן הכל תחת שליטה של גדולים מכדי ליפול .
יותר גדול מהגדולים 07/01/2016 10:18 הסר דאגה מליבך. צורתם תפורק לרסיסים.
ודע לך שכל ה"גדולים" שאתה מדבר הם ממש לא גדולים ברמה של מאות מליונים. אבל הם כן גדולים ברמה של עשרות מליוני שקלים. אבל. מקבלים גיבוי ממנהלי הפנסיות שלנו(על כורחם ) פשוט "ביקשו" וקיבלו. והרשות אתה שואל? הבייצים והבייציות שלהם חסרי ערך ולא פוריים לעבודה יצירתית. פוחדים גם הם פחד אימים.
9 מה ? לא הגיוני ? 07/01/2016 08:59 היום יום הדין 4 אחוז ירידה (ל"ת)
8 אבי 07/01/2016 08:50 היום
היום תבינו סוף לויסות הפקיעה המעוף יצלול כ 4 אחוז כאשר הוא מנוטרל מאינטרס לכיוון מסוים נתנו לכולם לאהאמין בצד הקונים אך ההצגה הסתיימה לה..
7 ליויתן 07/01/2016 08:46 בקרוב בשורות מצויינות !!!!!!!!!!!! (ל"ת)
ל7 07/01/2016 10:13 אני מחכה למצויינות מ70 אחוז יותר גבוה.
גם אם יהיו מצויינו. אפילו 120 אחוז לא יחזיר אותי לקרן שלא לדבר על רווחים.
יעקב 07/01/2016 09:18 זה כבר ידוע לכולם (ל"ת)
6 אורון 07/01/2016 08:22 אצלנו מקסימום ירידות של אחוז. שבוע הבא עליות,.
לאסוף קולים סוף היום , שבוע הבא חגיגות
ירון 07/01/2016 10:33 צריך להבין
שזו המגמה השנה למטה יהיו העלאות ריבית הנפט ירד סין תחלש ואירופה על הפנים גוש היורו אולי יתפרק כך את כול זה ותעשה חושבים מה תרוויח אה ושכחתי את פוטין
לאורון 07/01/2016 10:11 או שאתה תמוי או טמבל. אגב. מהיכן המידע הנחרץ? (ל"ת)
ציון 07/01/2016 09:51 נגמר
תשנה אסטרטגיה זה נגמר הקטע הזה
5 אחד שמבין 07/01/2016 08:00 היום המעוף יצלול מעל 1.5 אחוז (ל"ת)
4 סערה בכוס מים 07/01/2016 07:48 יש מניות שצריכות לעלות והרבה
מזור, אבוג'ן, קמהדע. ביונדווקס
סמי 07/01/2016 10:10 ל4
ממש לא ילד. אתה מנסה להרגיע עצמך. זוהי סערה באטלנטי והשקט וההודי שמאיימת להטביע הכל..הבנת? אם לט. לחץ כפתור מילוט או לחצו מצוקה.
ללי 07/01/2016 09:31 מזור פחחחחחח
רק טבע פוטרום מזרחי ק דלק כיל
זובה 07/01/2016 08:06 כיל.הפועלים. (ל"ת)
3 אלעל 07/01/2016 07:48 מעניין
כיצד תגיב המניה לאחר העליות האחרונות ואחרי צניחת מחירי הנפט אתמול והיום
2 כבר לא נאיבי 07/01/2016 07:41 המעוף בחזרה ל 1486 ואיזה מסכנים המשקיעים (ל"ת)
יעקב 07/01/2016 09:17 נאיבי ? יותר בכוון של נוכל עלוב (ל"ת)
כבר לא נאיבי 07/01/2016 10:37 בוקר טוב. בבורסה לא מבטיחים רק רווחים...טמבל (ל"ת)
1 הצוללן 07/01/2016 07:40 המעוף יצלול 1.5 היום אין מנוס.....
צלילה נעימה
חיל 07/01/2016 08:08 פקיעה שבועית? (ל"ת)
יתחיל בירידות 07/01/2016 07:55 וייסיים ביציבות , יום אחרון לירידות (ל"ת)
אבי 07/01/2016 08:41 מידע פנים? (ל"ת)
לא 07/01/2016 10:07 מידע חוץ. (ל"ת)
c300 07/01/2016 08:20 בורסות
לצערי לא יום אחרון לירידות. אחד מיני רבים שבאים עלינו.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש