ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

נעילה בת"א: המעו"ף ירד 1.9%, ת"א 75 צלל 2.2%, אופקו נחתכה 11%

התמתנות קלה בסיום המסחר - אך ירידות השערים עדיין חדות. הבנקים ירדו 1.4%, מנקיינד נפלה 20%
ירידות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר בת"א ננעל בירידות שערים חדות, גם לאחר התמתנות קלה לקראת סיום המסחר. מדד המעו"ף ירד 1.9%, מדד ת"א 75 צלל 2.2%. מדד הבנקים עבר מהלך עליות החל מהשעה 15:30, ומירידות של 2.2% סיים בירידות של 1.4%.
צפירת הרגעה מסויימת הגיעה לקראת סביב השעה 17:00 מכיוונה של סין, שהצהירה כי תפסיק להשתמש במנגנון ההשהיה האוטומטי בבורסות במדינה - והדבר הוריד מעט מהלחץ בעולם: רבים מעריכים כי מנגנון ההשהיה, שעוצר את פעילות הבורסה לאחר ירידות של 5% (ומפסיק אותה בירידה של 7%) רק מוסיף לחץ על הסוחרים שממהרים למכור את המניות - ומכאן, הפסקת המנגון, מרגיעה מעט את הסוחרים. לכתבה ולהסברים בנושא - לחץ כאן.
מדד ת"א 35 +0.11% מדד ת"א 35 1,418.87 +0.11% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.31 פתיחה:1,420.23 גבוה:1,421.66 נמוך:1,416.03 תמורה:688,696,049 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,078.88 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.04 פתיחה:1,080.33 גבוה:1,083.3 נמוך:1,077.29 תמורה:195,775,887 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.65% מדד ת"א בנק 1,806.71 -0.65% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,818.59 פתיחה:1,818.14 גבוה:1,820.1 נמוך:1,802.7 תמורה:191,282,907 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א נפט וגז -0.73% מדד ת"א נפט 895.71 -0.73% מדד ת"א נפט וגז בסיס:902.33 פתיחה:903.28 גבוה:908.23 נמוך:893.83 תמורה:26,927,305 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר, כולל פקיעת האופציות השבועיות, ננעל על 2.35 מיליארד שקל.
האיתות הראשוני ללחץ המכירות בעולם החל כבר בשעות הבוקר, כשבורסה בשנחאי צללה כ-7%, המסחר בה הופסק תוך כחצי שעה - ודבר הביא לירידות חדות בשווקים בכל העולם. את המגמה השלילית במדד המעו"ף הובילה  אופקו הלת' +0.48% אופקו הלת' 1,676 +0.48% אופקו הלת' בסיס:1,668 פתיחה:1,682 גבוה:1,694 נמוך:1,664 תמורה:3,885,148 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  שנחתכה 11.1% במחזור כפול מהממוצע. גם  כיל -1.17% כיל 1,352 -1.17% כיל בסיס:1,368 פתיחה:1,370 גבוה:1,379 נמוך:1,351 תמורה:18,643,549 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- חברה לישראל -1.44% חברה לישראל 56,640 -1.44% חברה לישראל בסיס:57,470 פתיחה:57,150 גבוה:57,470 נמוך:56,320 תמורה:7,147,701 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ירדו בחדות.
במדד ת"א 75 גם כן נרשמו ירידות חדות, כש- טאואר +1.06% טאואר 12,400 +1.06% טאואר בסיס:12,270 פתיחה:12,350 גבוה:12,480 נמוך:12,320 תמורה:18,241,678 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , המניה הכבדה במדד, צללה כמעט 6.1%, כשגם {מנקיינד}המשיכה בצניחה החופשית שלה, ואיבד עוד 20.5%.
הנה רשימת המניות הגרועות היום בת"א, מתוך מדד ת"א 100:
ירידות חדות עוד יותר במדדים באירופה, ולשעת הסגירה בת"א, המדדים שם מאבדים עד 2.5%. למסחר באירופה - לחץ כאן.
בעוד החוזים בוול-סטריט נצבעים באדום בוהק, זו אחת השאלות הקריטית כעת בכל בקשור לנפילות בבורסות בניו-יורק: לכתבה המלאה - לחץ כאן.
מחיר הנפט צולל ביותר מ-5% לרמה של 32 דולר לחבית, ומוסיף עוד לחץ לשווקים. לכתה המלאה - לחץ כאן.
המיליארדר ג'ורג' סורוס, יו"ר קרן ההון סורוס - הודיע היום כי העולם עומד בפני מצב המזכיר את המצב ב-2008, ערב המשבר הכלכלי האחרון. לכתבה המלאה - לחץ כאן. 
כלכלנים ואנליסטים בישראל מסבירים כי החששות מפני סין התממשו ובגדול, אך מצביעים על היות הנתונים הכלכליים עדיין טובים. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
גם מניית  אל על -1.45% אל על 162.6 -1.45% אל על בסיס:165 פתיחה:173.8 גבוה:176 נמוך:160.5 תמורה:22,866,506 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  צבועה היום באדום, לאחר שזינקה אתמול ביותר מ-4%, למרות שמאז הסגירה בת"א מחיר הנפט, אחר הגורמים המרכזיים לזינוק המסחרר במניה - המשיך לאבד גובה, וצולל גם היום. האם עוד ניתן לעלות על העגלה וליהנות מהמגמה החיובית במניה? לכתבה בנושא - לחץ כאן. בתוך כך, הודיעה היום החברה כי היא בוחנת שיתוף פעולה עם ישראייר, אך מדובר במגעים ראשוניים בלבד. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
אתמול רשם המעו"ף ירידה של 0.52% בלבד כאשר הקונים הגיעו בשעת המסחר האחרונה והירידות קוזזו, כלומר בהחלט ניכר שיש קונים בת"א שמנסים לנצל את הפאניקה - אך הבוקר הבורסה המקומית מצטרפת למגמה השלילית החדה בעולם.
בגזרת המט"ח, השקל נחלש מול המטבעות המרכזיית ה- דולר רציף -0.38% דולר רציף 3.51 -0.38% דולר רציף בסיס:3.53 פתיחה:0 גבוה:3.53 נמוך:3.51 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: וה- אירו רציף +0.23% אירו רציף 4.15 +0.23% אירו רציף בסיס:4.14 פתיחה:0 גבוה:4.15 נמוך:4.13 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: .
מניות במרכז:
{מנקיינד}שנחתכה בכמעט 50% ביומיים האחרונים, ולחצה מטה את מדד ת"א 75 צפויה לרכז עניין וליפול גם היום, לפחות בפתיחה - עם חזרתה בפער ארביטראז' שלילי של כ-10%. נזכיר כי ב"פיפר ג'פרי" עדכנו את מחיר היעד של המניה - וצופים לה עתיד עגום ביותר. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
חברת ביולייט הודיעה הבוקר כי רשמה הצלחה בניסוי קליני שני לאבחון סינדרום העין היבשה. הטכנולוגיה של החברה הבת דיאגנוסטיר הוכיחה יעילות גבוהה של פאנל בדיקות באבחון של סינדרום העין היבשה - כך לפי הודעת החברה.
תגובות לכתבה(125):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 65.
    ביום ראשון אפריקה טסה 15%
    אריאל שרון 22/01/2016 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו נקודת ההיפוך
    סגור
  • 64.
    תפ (ל"ת)
    ץ 08/01/2016 04:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 63.
    9 (ל"ת)
    4 07/01/2016 23:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 62.
    לא מבין
    חמישי 07/01/2016 19:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צועקים כאן מפולת !!! ירידות !!! ורצים לסגור פוזציות מרויוחת ?? אם באמת יקרה מה שכתבו כאן אני חושב שזה רק ההתחלה !!! ואם מוכרים לפחות תשארו איזה אופ' מהרווח עד הסוף
    סגור
  • 61.
    כייף לראות מבחוץ מלא הפסדים
    ישראל 07/01/2016 17:46
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ואין כסף ואנשים כועסים בעיה שלכם לכו תשקיעו בנד"לן אני מקבל 5000 כל חודש מהשכירות והמשכורת שלי ביחד תענוג תמשיכו להמר בקזינו בורסה ישראלית
    סגור
  • 60.
    KTOV SPHS
    ביו 07/01/2016 16:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הכי מעניינות וזולות מבין החברות שסיימו שלב 3 ולא זקוקות למזומן נוסף לפני היציאה לשוק. תעקבו טוב.
    סגור
  • כיטוב
    רון 07/01/2016 17:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן אני עוקב כל יום אחרי ההתרסקות שלה ,המנייה בדרך לשער 50 אג', לא יעזור בית דין עד שלא תגיש בקשה ל FDA המנייה תמשיך לרדת
    סגור
  • האישור הוא וודאי ולדעתי היא תרכש בחודשים הקרובים
    כיטוב 07/01/2016 18:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בסירות גבוהה עוד לפני האישור. fda כבר אישר את התהליך ולא רק אישר את התהליך גם קבע שהיא תעשה רק שלב 3 אחד שאותו כבר עברה בהצלחה,ולא שני שלבים של שלב 3 כמו רוב חברות הביו בארה"ב. תעקב אחרי המוממחים, כמו גם בעלי עניין שרק בחודש שעבר קנו כמעט 4 מיליון מניות. למה לדעתך היא קיבלה המלצה לשער 22.5 דולר השבוע?0שהיא נסחרה ב 3.3?
    סגור
  • 59.
    ארה"ב תסיים בעליות לדעתי יש הרבה מציאות גם פה
    לעקב 07/01/2016 16:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סין כבר בתחתית אחרי שצנחה ביומיים 15%, והגבילו היום מחירות בחסר. כיטוב,הזדמנות אדירה כי כרגע היא הרבה מתחת למזומן, וקיבלה המלצה לשער פי 7 בארה"ב. השנה תסחר ככל הנראה פי 10 ויותר, וגם אז שווי השוק יהיה עדיין נמוך מהממוצע בחברות ביו בארה"ב
    סגור
  • 58.
    אפריקה מגורים ואפריקה נכסים נסחרות באפסייד לדעתי (ל"ת)
    אפריקאי 07/01/2016 16:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • טען עוד
  • 57.
    כלכלני בנק לאומי ואיוד, המליצו ללכת על המניות
    ורד 07/01/2016 16:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והיום הטמבלים מתרצים שהצעירים הסינים לא מבינים מה זאת בורסה . אנליסטים עלק.
    סגור
  • לורד
    רמזור 07/01/2016 17:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל העיתונים והאתרים והמומחים והיועצים והמנתחים והגאונים ואלו שיושבים על המלירדים שלנו בפנסיות. וכלכלנים ורואי חשבון ואחת שמבינה ומי בעצם לא. אמרו שמלקלקים דבש והכל בונבון וגם יוסף התותח אמר שכל ירידה של צ96 אחוז תביא לזינוק פראי של 50 אחוז. אז אמרו. הם חייבים לנו משהו?
    סגור
  • 56.
    יום ראשון אני קונה קולים
    סוחר 07/01/2016 16:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    1520 ב100 אלף שקל סוף סוף הזדמנות לעשות את המכה הגדולה שלי תוך שבוע הקולים 500% איזה כיף תרסקו עודדדד חזק קדימה
    סגור
  • לאאאא מה אתם מתקנים אתם הורסים לי את
    סוחר 07/01/2016 16:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    התוכנית לאאאא נו תפסיקו תרסקו ל 1480 לאאא דפקתם אותי הלכה המכה שלי בקולים אני שונא אתכם כולכם אווףףף
    סגור
  • 55.
    ויי..והיי ..ויי.. עוד פעם את הדב נועץ שיניים בעכוזי.אי (ל"ת)
    פחד..פחד.. 07/01/2016 16:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • מי שנמצא כאן חזקה עליו שיגן על עכוזו !!!!!!!! (ל"ת)
    עכנאי אחד. 07/01/2016 16:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 54.
    איך שכאשר יחס אירו/דולר עולה ב0.83% האירו יורד? (ל"ת)
    ? 07/01/2016 15:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    בושה, מי שהביא לכאן את המנקיינד הזה ודחף לנו לפנסיות
    אהוד 07/01/2016 14:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    את הזבל הזה. אני כבר לפני 7 שנים אכלתי אותה עם הדרק הזה שמנהל תיקים בדש הכניס לתיק שלי והיא היתה אז 20$ המנייה. להעיף אותה מהבורסה.
    סגור
  • 52.
    לא מבין למה אל על לא עולה .למרות שאת הזינוק היא מבצעת ב
    רפי 07/01/2016 14:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא במכה אחת קופצת
    סגור
  • 51.
    אמרתי לכם בקרוב בשורות טובות לליויתן, ממקורב
    ביום שלשי 07/01/2016 14:22
    הגב לתגובה זו
    1 4
    וזה עוד לא הכול שבוע הבא בשורות מצויינות לליויתן, ממקורב,ותיזכרו שאמרתי
    סגור
  • 50.
    מתי הקרנות מתחילות לפעול כנגד פקודות ? (ל"ת)
    תגידו, מישהו יודע 07/01/2016 13:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בירידות של 80 אחוז (ל"ת)
    ורד 07/01/2016 16:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • אני יודע
    מגידיש 07/01/2016 13:24
    הגב לתגובה זו
    10 1
    בשעות הקרובות הקרנות והברוקרים והבנקים ומנהלי תחקים וקרנות גידור ועוד ישפכו סחורה כמו מיים עקב פדיונות ענק של הציבור.
    סגור
  • 49.
    עוד מעט יתחילו להמציא על הזרים שמכרו
    אין ירידות ? 07/01/2016 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא יקרה לפני שהשוק יקבל זבנג נוסף מה ? לא ככה ? ככה נראה לי
    סגור
  • 48.
    רמאות גם בשקל דולר לא רק במעוף
    תמיר 07/01/2016 13:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איך זה שהשבוע הדולר שקל עלה 2 אחוז בעוד בעולם נחלש הדולר. היורו עולה אז בארץ הכול הפוך מהעולם שינהגו גם בצד שמאל
    סגור
  • 47.
    לכל אלה שיוצאים נגד אל על והשאר
    המנחוס הלאומי 07/01/2016 13:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תודה רבה, בזכותכם הצלחתי לקנות היום עוד ממניית אל על בשער נמוך מ-320. עם או בלי קשר לנפט היא לא תיפול... במקום לנסות לבאס אחרים כי לא הצלחתם לקנות בזמן אתם מוזמנים לקנות. ולאדון רון שטוען שKTOV תרד על ל-50 אג' בשביל לקנות, היום יש לך ההזדמנות לקנות ולשחרר אותנו מהתגובות שלך. זאת דעתי, אין לראות בדעה זו המלצה כזו או אחרת.
    סגור
  • 46.
    ננו דיימשן שימו לב אליה דיווח משמעותי על הקנה
    דניאל 07/01/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מומלץ לעקוב ...
    סגור
  • 45.
    פלורסטים לקראת דיווח חיובי נוסף (ל"ת)
    דני 07/01/2016 12:46
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 44.
    עברה שלב 3 ועדיין הזולה בנאסדק.
    כיטוב פארמה 07/01/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    4 1
    חברות ביו אחרות נסחרות פי 10 ויותר.לא צפויות לה הוצאות מיוחדות עד ליציאה לשוק.לדעתי יש סיכוי לרכישה בשווי אפילו פי 10 מהשווי המחיר הנוכחי שנמשך אפילו משווי המזומן.
    סגור
  • 43.
    שער חלומי.קבלה המלצה ראשונה פי 7 מהשער
    כיטוב פארמה 07/01/2016 12:41
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בארהב.לשער של 22.5 דולר.עדיין בירידה של כ 60% בשנה ונסחרת מתחת למזומנים.שוק של מיליארדים כפי שהגדיר המנכל
    סגור
  • ktov
    עסק ביש 07/01/2016 16:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוצר של חברה זה מסדרה ישראבלוף . אין בו שום יחודיות , כי הוא מורכב משתי תרופות קיימות , שהוכיחו עצמם ללכן ספק שיהיה בו דרישה . החברה תתקיים עד שיגמרו קופה - 13 מיליון דולר , בגיוס הבא לא נראה שגם ב10 אגורות יהיו קופצים
    סגור
  • 42.
    הנפילות ? באיזו שעה ?
    מתי אתמול התחילו 07/01/2016 12:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    12:27 לא ? אז כבר היה 0.4 אחוז למטה, 12:17 התחיל לזוז למטה אחריי שהיה ברזל, היום בינתיים זו לא השעה, אולי נחכה עוד קצת ? לא יודע , מה אומרים ?
    סגור
  • 41.
    שנסיים מעל 1500 ?
    היום בום 1470 או 07/01/2016 12:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי אומר מה ? האם נסתפק בירידה של 2 אחוז במפולת העולמית הזו ?
    סגור
  • 40.
    תרגיעו חברים יש לנו כלכלה חזקה
    לירן הקמצן 07/01/2016 12:16
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אין ספק שאם הטירוף בעולם ימשיך אנחנו גם נספוג אבל בראייה שפוייה יש לנו כלכלה חזקה ובורסה יציבה. תראו מה קורה בכל שאר העולם ואנחנו יחסית יציבים. צאו מהקופסא ותפסיקו לחשוב על האופציות מעוף שלכם שנשחקים (או שלא אם אתם בצד השני), הבעיה היא קרנות הפנסיה של כולנו שהיו יכולים לספוג מכה אנושה אם היו חשופים יותר מידי לבורסות אירופה או המזרח. מקווה שבמהלך שבוע הבא נחזור לראות ירוק בעיניים. שבת שלום לכולם.
    סגור
  • 39.
    מי שמוכר לפני הודעות לפי דעתי שטות ענקיתתתתתתת
    בונוס 07/01/2016 11:57
    הגב לתגובה זו
    6 0
    זמן טוב להיות שם לפני ולא לברוח
    סגור
  • שבוע הבא הדיווח המיוחל הניסוי הצליח בגדול (ל"ת)
    דני 07/01/2016 13:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בונוס
    יוסי 07/01/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    3 1
    צודקסבלנות משתלמת
    סגור
  • 38.
    איך זה שכל העולם ירד השבוע 10% ורק בארץ כאלו כלום. (ל"ת)
    שלום 07/01/2016 11:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • למה אתה מתלוננן???
    לירן הקמצן 07/01/2016 12:22
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אהה הבנתי אתה בפוטים...אבל על המכה שתחטוף בפנסיה אתה לא חושב...פשוט לא להאמין איזו ראיה צרה!
    סגור
  • 37.
    אמרתי 1200 ? הסוחרים בארץ מחזיקים בשיניים כנגד המגמה הע (ל"ת)
    תמר 07/01/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 36.
    K-TOV
    חנטריש 07/01/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    =Kaki Tov היום להפתעתי לא רואה תגובות של הממליצים והמריצים. זה דווקא חסר כאן: KTOV- Something smart in English bla bla bla... כיטוב- נסחרת מתחת למזומן בלה בלה בלה.. אחים שלי אם כזו אטרקטיבית ויש כשל שוק תקנו!!!! ותרוויחו!! לקחו תרופה ערבבו עם עוד תרופה ויצא נחשו מה? תרופה!
    סגור
  • תגובה לא חכמה בלשון המעטה
    חנטריש שמחנטרש 07/01/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הניסיון שלך להציג את המניה כבדיחה היא שטות גמורה. מה יצא? תרופה! התרופה הזאת שעברה אישור של שלב 3 לפני אישור FDA הצליחה לאגד שתי תרופות חשובות בשוק תוך הפחתת תופעות הלוואי. ברור שיצאה תרופה רק שהתרופה הזאת הולכת לתפוס נתח שוק גדול ולסדר מחיר מניה שישקף שווי שוק שגדול במאות אחוזים מהשווי כיום. לא חייב לקנות לפחות אל תצא בהצהרות של בור!
    סגור
  • שאלה
    שמנטריש 07/01/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בור ועוד כמה אלפי משקיעים שרואים את תמחור החסר אבל בכל זאת מעדיפים להשאר בחוץ.
    סגור
  • תשובה
    חנטריש שמחנטרש 07/01/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא אמרתי שבור מי שלא קונה אלא שבור מי שיוצא בהצהרות בתחום שהוא לא מבין בו כלום כמו שוק התרופות. כל אחד על פי תפיסתו ראיתו והבנתו יכול להשקיע בכול אשר יחפץ
    סגור
  • 35.
    איזה חוסר מזל היה לי, אתמול בבוקר האינטואציה שלי
    אחת שמבינה א 07/01/2016 11:39
    הגב לתגובה זו
    0 8
    אמרה שהשוק עומד לרדת חזק אז לכן קניתי 3 פוטים קטנים שער 270 ואכן צדקתי המעוף ירד אחוז והפוטים לא עולים, התייאשתי ומכרתים אותם בשער 300, אם הייתי משאירה אותם להיום היה לי רווח של 1000 שקל. ולעניין אחר, בחודשים האחרונים תמיד הזהרתי אתכם שלא להחזיק מניות להרבה זמן פשוט צריך למכור מהר וכמו תמיד צדקתי\, קחו לדוגמה את אופקו, המלצתי עליה בשער 3300, המלצתי עליה שוב ב3800 והיא אכן עלה 10% צריך היה לדעת למכור. השבוע קניתי טאואר ב5000 שקלים היה לי רווח של 3.5% ו ומכרתי, היום קניתי שוב את טאואר . תרד עוד אמשיך לחזק ומציעה גם לכם. קנו רק מניה אחת בשלב זה. המשך יום נעים ותהנו גם מיום של ירידות חדות מכיוון שזו הזדמנות להכנס לשוק המניות אבל בזהירות. סופ שבוע נעים !
    סגור
  • וואלה גם מטומטמת וגם שקרנית
    מגידיש 07/01/2016 13:30
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אמרת שזה בכייף ירידות וביינתיים מתמוטט ולא בקטנה כמו שאמרת. ובדקתי את כל ההמלצות שלך השנה וקניתי ואני מופסד רק 60 אחוז לא כולל מגדל. עשיתי מה שאחחל אמר וטני מורווח אומנם מעט אבל 10 אחוז בחודש אני סוגר דרכו. כדאי שתלכי ללמוד אצלו . לא בטול שיקבלך כי יש לו דרישת מינימום של 70 איי קיו ו300 בפסיכומטרי ובטח לא תעברי. לרציניים הדרישות שלו גבוהות בהרבה מאד
    סגור
  • תיקון. עשיתי מה שאייל אמר ואני מורווח (ל"ת)
    רמזור 07/01/2016 17:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • את נותנת שירותי ניהול תיקים?
    אחד שלא מבין 07/01/2016 11:52
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כתבת כאן דברי טעם וניכר כי את ברוקרית רצינית החיה את השוק.
    סגור
  • 34.
    כיטוב
    רון 07/01/2016 11:24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כפי שאמרתי העליות שהיו במנייה אתמול ארוע חד פעמי, המנייה בדרך לצלול לשער 50 אג'
    סגור
  • כיטוב
    אלעד 07/01/2016 11:59
    הגב לתגובה זו
    3 1
    רון, אתה ממשיך בתגובות שליליות למניה זו וחסר כל בסיס והערכה בפועל לתוצאות הניסוי שהתקבלו. בשוק הביומד צריך המון סבלנות , לא בכל יום מגיעה חברה לתוצאות מרשימות. מסכים איתך אך ורק בדבר אחד וזה התנהלות החברה. לדעתי תוך חודשים ספורים תכפיל את עצמה , עכשיו מתחילים להתעניין בתי השקעות וכמובן סיקורים והמלצות. מציע לכולם להמתין בסבלנות, זו במניה הבטוחה ביותר לשנת 2016
    סגור
  • 33.
    אין על תא 25 הבורסה הכי חזקה בעולם, S&P ירד 5% השבוע (ל"ת)
    דאקס ירד 10% השבוע 07/01/2016 11:20
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 32.
    לא מתרסק כי אם כן גוף גדול יפשוט רגל ?
    תגידו, יש מצב שהשוק 07/01/2016 11:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הבנקים מחזיקים את השוק בשביל לקוחות שלהם ? לך תדע, אני מדמיין קונספירציות מושבע , כן ? אז אל תקחו אותי ברצינות כמו אתמול, בסדר ? למרות שמי שלקח יודע שהיום הרוויח הגדול, טוב נו, גם שעון מקולקל צודק פעמיים ביום וכל הקלישאות,אז היום עברו 12 שעות ואלי אהיה צודק גם היום.... למכורררררררררררררררררררררררררררררררר סתם.
    סגור
  • 31.
    הזקן חכם הזהיר אותכם באוגוסט במעוף 1700 צחקתם עליו
    מתבונן מהצד 07/01/2016 11:14
    הגב לתגובה זו
    8 15
    הזהיר אותכם ביום חמישי שעבר...בזתם לו. ככה זה כשלא שומעים לאבא עתיר ניסיון וידע
    סגור
  • למתבונן
    רמזור 07/01/2016 17:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עזוב אותך. אני בגללו כבר 7 שנים בחוץ כי תמיד הייתה אצלו מפולת. ולדעתי הוא לא הכי חכם. חפש בארכיון איך ניסה להתעלק על שלמה גרינברג(הבאפט הישראלי) ושלמה דירדס לו ולעוקב ת'צורה.
    סגור
  • באמת? שלה גרינברג דירדס את הזקן חכם?
    עוקב אחרי הזקן 09/01/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ומה קורה בדיוק מאוגוסט ומאז הוויכוח בין שלמה והזקן..מי צדק? אנחנו נכנסים לגל שני של ירידות. הראשון באוגוסט האחרון הוריד את המעוף מתחת 1700 ועכשיו נכנסים לגל שני שיוריד את המעוף מתחת 1500. יקח חודשים רבים אם לא שנים עד שנחזור לשוק שוורים. תמשיך לחלום על הטווח הרחוק של שלמה גרינברג...נכון !!! בסוף כולם מתים. בכל מקרה הצלחות לכולם.
    סגור
  • 30.
    איפה כל הממליצים?
    אורן 07/01/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    רק שבוע שעבר התייצבו פה מיטב המומחים והמליצו לציבור להיכנס לבורסה איפה הם עכשיו? בטח יגידו שהתכוונו לטווח הארוך תקנה עכשיו ,תפסיד 10% ביומיים ואחר כך תמתין חצי שנה להחזר ההפסד! יופי של המלצה אני מקווה שלא הקשבתם להם!
    סגור
  • 29.
    מחשבות..
    פרופ' א100 07/01/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
    50 2
    אנסח זאת בזהירות ובמלוא האחריות הנדרשת וזאת בפעם הכמעט אלף בשנה וחצי האחרונות..אז: כאשר לא יגורנו ..בא לנו..ובעוצמות ענק. זה חילחל באיטיות ובעיקביות ..אך בהתמדה בשנה וחצי האחרונות. ובתקופה האחרונה צבר עוצמות שאכן היו צפויות להיות החזקות מאז ומעולם. וכמה מילים על קצה המזלג על פעילות מוחנו בעת הזאת: באופן בסיסי מוחנו בנוי להתקדמות ופריחה והצלחה. איתותי אזהרה מוטלים הצידה. אך...לעיתים קרובות ואפילו מאד..מתהפך מזלנו ויעודנו עלי אדמות (למרות שאני מאמין באמונה שלמה ומנסיון שאפשר לעזור ואף לנווט בצורות שונות ועם הרבה אמונה באל..את המזל)..וגם אז אנו מנסים להאחז בקרנות המיזבח. אך בחיים..כמו בחיים..אנו מתאכזבים יותר מידי לדעתי לאור הציפיות שהיו מן הסתם מוגזמות או לא נכונות.. ורק אז מתהפך "הסוויץ' " במוח שזועק סכנה ..סכנה..אנו מאחלים לכל אחד ואחת באשר אתם שתשכילו לכלכל את מעשיכם בתבונה והצלחה. יום מבורך.
    סגור
  • חשוב שתמשיך לכתוב כאן
    איתן 07/01/2016 12:51
    הגב לתגובה זו
    2 16
    רצוי לשמוע דעתם של כולם גם של אלה ההזויים שחיים באטמוספירה משלהם
    סגור
  • לאיתן
    איציק 07/01/2016 17:03
    הגב לתגובה זו
    17 0
    אתה נשמה טובה. אך איך אפשר לחיות באטמוספירה ועוד שלהם או שלי פרטית. משהו לא מסתדר לי חבר. נסה שנית. לגבי הזוי. אתה צודק. אני מרגיש כך ומתפקד רק כך. כל חברי ומשפחתי ופקודי ותלמידי בטוחים ואישרתי להם שאני הזוי ואף לא חזוי. אך..לא מבין למה הם כולם אוהבים אותי ורוצים להיות בקירבתי. מוזר נכון איתן? מה דעתך לטוס איתי הערב לסנטוריני לעיירה היפה בעולם בשם אויה..?לכמה שעות . לאכול לכייף ולחזור?
    סגור
  • אני מקנא .....באמת
    פששששששש 07/01/2016 17:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איזה כיף לך שיש לך חיים כאלה מוצלחים וטובים הלוואי עליי
    סגור
  • לפששששש
    איציק 07/01/2016 18:26
    הגב לתגובה זו
    11 0
    כל אחד הולך לישון על המיטה שסידר לעצמו. הבנת? עמלת וטרחת כל חייך..תיקצור פירות בכל דבר. משפחה. חברים. עסקים והכל הכל. אני מאחל לך אחלא חיים. אשמח לייעץ לך איך למלא אותם בתוכן ומשמעות. אם תרצה ואתה בחור טוב..גם אתה תוכל להצטרף..אם אפשר לצ'פר חברים. למה לא?
    סגור
  • שטויות שטויות
    מוחי זועק 07/01/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    3 18
    היום ובשבוע הבא לפחות עליות חדות מאד במעוף
    סגור
  • למוחי
    איציק 07/01/2016 16:54
    הגב לתגובה זו
    13 0
    איך המוח שלך בדיוק מצליח לזעוק ובאיזו שפה?
    סגור
  • יום א פי 5 (ל"ת)
    קולים יעלו פי 7 07/01/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • תפסיק לבלבל המוח (ל"ת)
    השוק יעלה היום אחוז 07/01/2016 12:36
    הגב לתגובה זו
    3 14
    סגור
  • למגיב החביב והיקר.
    איציק100 07/01/2016 13:01
    הגב לתגובה זו
    29 1
    בדרך כלל בין שאר קישורי אני דווקא מסדר מוחות ועוזר לאנשים בכל מיני צורות לעבוד טוב עם מוחם(כולל כמובן כניסה פולשנית) אז..אז..מאוד שמחתי שלאחר כל כך הרבה שנים שחשבתי שאני חכם ומוצלח..גם עקב השכלתי וגם הצלחתי כקצין בכיר במיל' העמדת אותי על מקומי. אז אני מודה לך ומרגיש שאני אפילו מחבב אותך.
    סגור
  • אין הנחתום מעיד על עיסתו (ל"ת)
    הנחתום 07/01/2016 13:20
    הגב לתגובה זו
    1 14
    סגור
  • מחשבות גם שלי
    אבנר הבינתחומי 07/01/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
    10 2
    לפרופסור איציק. עוקב אחריכם למעלה משנה. המשפט :"אחד מול רבים" בהקשר של הרואים(לדעתם) את הנולד ופועלים לפי כל החוקים של הכלכלה והמתמטיקה והלוגיקה ועוד. כנגד כל 99 אחוז ממומחי העל(על אמת)והמנהלים והיועצים ועוד.זה קשה ןמפחיד. אבל, כנראה אפשרי. תודה לתשובותיכם אלי.
    סגור
  • 28.
    שכחלון יוריד את המס על הבורסה שגם ככה מסוכנת (ל"ת)
    והכסף יוסט מהנדל"ן.. 07/01/2016 11:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 27.
    תכף תבוא המכה האמיתית ותהיה באמת מפולת !!! (ל"ת)
    איפופופ 07/01/2016 11:07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 26.
    תמכרו אל על תיפול.וכן בזק פרוטרום וכיל
    דני 07/01/2016 10:57
    הגב לתגובה זו
    1 4
    לא לקחת כלום חוץ מבנקים
    סגור
  • 25.
    מכרתי אתמול אל על פרוטרום ובזק קניתי פוטים (ל"ת)
    פנחס 07/01/2016 10:54
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 24.
    זו רק התחלה רחוקים מאוד מסיום האדום (ל"ת)
    מיקי 07/01/2016 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 23.
    כבר חודשים אני מתריע על תיכנסו לבורסה אם המלכודת
    ברוך 07/01/2016 10:39
    הגב לתגובה זו
    3 2
    זה לא רק בארץ זה מסוכן בכל העולם קחו חופש צאו לחול לפחות תהנו מהכסף זה עדיף ממה שישרף בבורסה אם השליה גדולה בנוסף תקבלו בונוס לישון בשקט ובלי כדורי שינה
    סגור
  • אשליה ולא השליה כמו שכתבת (ל"ת)
    נחום תקום 07/01/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אשליה ולא השליה כמו שכתבת (ל"ת)
    נחום תקום 07/01/2016 11:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    גם שנה שעברה הרימו את השוק בניגוד לעולם בסוף השוק התרסק
    אלון 07/01/2016 10:35
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא נשכח את הרמאות של שנה שעברה השוק התפוצץ בהתחלה 20 אחוז בניגוד לעולם .רימו את כולם הכניסו את העדר אחכ קריסה תזהרו מהטעיות ברגע שאנשים יכנסו לשוק ויחשבו שהוא הכי חזק בעולם השוק יפול משחק סכום אפס תמיד המוסדיים יעבדו עלכם
    סגור
  • 21.
    יאללה אל על!!! המריאי אל על!! (ל"ת)
    אל על 07/01/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 20.
    הנפט יורד 10ביומיים ואלעל כפי שאמרנו יורדת (ל"ת)
    צחי 07/01/2016 10:32
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 19.
    תקעו אתכם באל על...חחח.לא נורא.רק פועלים (ל"ת)
    צחי 07/01/2016 10:31
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 18.
    אל על ופרוטרום סיימו .כפי שצויין אתמול (ל"ת)
    חיים 07/01/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 17.
    אכלו אותה
    ציון 07/01/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מסכנים הקונים של אתמול אכלו אותה היום זה מה שקורה שמנקים מוקדם מדיי
    סגור
  • לציון
    ציונה 07/01/2016 16:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה תמים. קניתי אמש 5 דברים וכולם כרגע בין פלוס 1 לפלוס 7 אחוז.
    סגור
  • 16.
    אני מחזיק 4 פוט 1520.כמה כסף יש לי בפקיעה היום (ל"ת)
    משה 07/01/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אתה מתכוון לאופציות שבועיות? (ל"ת)
    למשה 07/01/2016 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אין היום פקיעה תלוי בכמה קנית אותם (ל"ת)
    אורן 07/01/2016 11:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 15.
    האם זה לא הזמן להכנס לנפט? (ל"ת)
    אלישע 07/01/2016 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • התשובה חיובית
    אנליסט עממי 07/01/2016 15:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המחיר אליו הגיע הנפט הוא לא מציאותי ולא משקף את מחירו האמיתי. מחיר זה נוצר בגלל כל מיני פוליטיקות של הסעודים והאמריקאים בשביל לדפוק את איראן ואת רוסיה, אבל זה לא יחזיק הרבה זמן מעמד ולדעתי, תוך שנה וחצי עד שנתיים הוא יעבור את ה- 70$ לחבית. זו עליה של יותר מ- 100% ולכן זו ההשקעה הכי כדאית בימים טרופים אלה. הסיכוי שהמחיר ימשיך ולרדת הוא קטן מאד ומקסימום הוא יישאר במחיר סביב 35$, אז לעומת הרווח הגדול מול סיכון של מספר אחוזים בסיכוי קטן - זה מאד משתלם. גילוי נאות אני הצטיידתי בכמות גדולה מאד, מאתיים אלף ש"ח. בהצלחה למשקיעים
    סגור
  • עדיף מקלחת
    ניר 07/01/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עים מים חח
    סגור
  • 14.
    בקרוב מתדלקים במאה ומקבלים 200 בחזרה (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 07/01/2016 10:05
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • קדימה תפרוש כבר יום נחת למנחוסים (ל"ת)
    ל 14 07/01/2016 16:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אל תדאג ביבי יעלה את הבלו ואנחנו נמשיך לשלם ביוקר (ל"ת)
    אורן 07/01/2016 11:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 13.
    תיקון קטן וכולם מתרגשים.. (ל"ת)
    ירושלמי 07/01/2016 09:58
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • אל תתרגש
    לירושלמי 07/01/2016 16:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהתיקון הקטן. תהיה גיבור ואף תאסוף סחורה כאוות נפשך.
    סגור
  • 12.
    מפולת 2016
    מיקו 07/01/2016 09:13
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סוף היום 1499
    סגור
  • התכוונת 1399 (ל"ת)
    אורן 07/01/2016 11:24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • טוב נו, אולי טעית (ל"ת)
    התכוונת 1469 ? 07/01/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 11.
    הנפט בדרך ל20 דולר חבית אלעל אפסייד 80 אחוז
    רמי 07/01/2016 09:08
    הגב לתגובה זו
    6 2
    בהצלחה
    סגור
  • אפשר רק לקוות :-)
    בן 07/01/2016 15:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שקנה אותה בשבועות האחרונים באמת צריך לקוות לזה כי בנתיים הביצועים מרשימים
    סגור
  • 10.
    שוק שמווסת ע"י מוסדיים לא יכול לקרוס !!!
    מה פתאום ! 07/01/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
    7 11
    אם הם ירצו נסיים גם בעליות . למה ? ככה כי אין כאן באמת שוק אמיתי . בדומה לנדלן לרכב ןלמזוןן הכל תחת שליטה של גדולים מכדי ליפול .
    סגור
  • הסר דאגה מליבך. צורתם תפורק לרסיסים.
    יותר גדול מהגדולים 07/01/2016 10:18
    הגב לתגובה זו
    22 0
    ודע לך שכל ה"גדולים" שאתה מדבר הם ממש לא גדולים ברמה של מאות מליונים. אבל הם כן גדולים ברמה של עשרות מליוני שקלים. אבל. מקבלים גיבוי ממנהלי הפנסיות שלנו(על כורחם ) פשוט "ביקשו" וקיבלו. והרשות אתה שואל? הבייצים והבייציות שלהם חסרי ערך ולא פוריים לעבודה יצירתית. פוחדים גם הם פחד אימים.
    סגור
  • 9.
    היום יום הדין 4 אחוז ירידה (ל"ת)
    מה ? לא הגיוני ? 07/01/2016 08:59
    הגב לתגובה זו
    4 8
    סגור
  • 8.
    היום
    אבי 07/01/2016 08:50
    הגב לתגובה זו
    3 2
    היום תבינו סוף לויסות הפקיעה המעוף יצלול כ 4 אחוז כאשר הוא מנוטרל מאינטרס לכיוון מסוים נתנו לכולם לאהאמין בצד הקונים אך ההצגה הסתיימה לה..
    סגור
  • 7.
    בקרוב בשורות מצויינות !!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    ליויתן 07/01/2016 08:46
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • אני מחכה למצויינות מ70 אחוז יותר גבוה.
    ל7 07/01/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גם אם יהיו מצויינו. אפילו 120 אחוז לא יחזיר אותי לקרן שלא לדבר על רווחים.
    סגור
  • זה כבר ידוע לכולם (ל"ת)
    יעקב 07/01/2016 09:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    אצלנו מקסימום ירידות של אחוז. שבוע הבא עליות,.
    אורון 07/01/2016 08:22
    הגב לתגובה זו
    8 6
    לאסוף קולים סוף היום , שבוע הבא חגיגות
    סגור
  • צריך להבין
    ירון 07/01/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שזו המגמה השנה למטה יהיו העלאות ריבית הנפט ירד סין תחלש ואירופה על הפנים גוש היורו אולי יתפרק כך את כול זה ותעשה חושבים מה תרוויח אה ושכחתי את פוטין
    סגור
  • או שאתה תמוי או טמבל. אגב. מהיכן המידע הנחרץ? (ל"ת)
    לאורון 07/01/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • נגמר
    ציון 07/01/2016 09:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תשנה אסטרטגיה זה נגמר הקטע הזה
    סגור
  • 5.
    היום המעוף יצלול מעל 1.5 אחוז (ל"ת)
    אחד שמבין 07/01/2016 08:00
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 4.
    יש מניות שצריכות לעלות והרבה
    סערה בכוס מים 07/01/2016 07:48
    הגב לתגובה זו
    8 3
    מזור, אבוג'ן, קמהדע. ביונדווקס
    סגור
  • ל4
    סמי 07/01/2016 10:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ממש לא ילד. אתה מנסה להרגיע עצמך. זוהי סערה באטלנטי והשקט וההודי שמאיימת להטביע הכל..הבנת? אם לט. לחץ כפתור מילוט או לחצו מצוקה.
    סגור
  • מזור פחחחחחח
    ללי 07/01/2016 09:31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    רק טבע פוטרום מזרחי ק דלק כיל
    סגור
  • כיל.הפועלים. (ל"ת)
    זובה 07/01/2016 08:06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 3.
    מעניין
    אלעל 07/01/2016 07:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כיצד תגיב המניה לאחר העליות האחרונות ואחרי צניחת מחירי הנפט אתמול והיום
    סגור
  • 2.
    המעוף בחזרה ל 1486 ואיזה מסכנים המשקיעים (ל"ת)
    כבר לא נאיבי 07/01/2016 07:41
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • נאיבי ? יותר בכוון של נוכל עלוב (ל"ת)
    יעקב 07/01/2016 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • בוקר טוב. בבורסה לא מבטיחים רק רווחים...טמבל (ל"ת)
    כבר לא נאיבי 07/01/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    המעוף יצלול 1.5 היום אין מנוס.....
    הצוללן 07/01/2016 07:40
    הגב לתגובה זו
    3 5
    צלילה נעימה
    סגור
  • פקיעה שבועית? (ל"ת)
    חיל 07/01/2016 08:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • וייסיים ביציבות , יום אחרון לירידות (ל"ת)
    יתחיל בירידות 07/01/2016 07:55
    הגב לתגובה זו
    7 11
    סגור
  • מידע פנים? (ל"ת)
    אבי 07/01/2016 08:41
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • מידע חוץ. (ל"ת)
    לא 07/01/2016 10:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • בורסות
    c300 07/01/2016 08:20
    הגב לתגובה זו
    8 3
    לצערי לא יום אחרון לירידות. אחד מיני רבים שבאים עלינו.
    סגור