ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

נעילה בת"א: המעו"ף ירד 1.1% בלבד, הבנקים השילו 0.85%, מניות הגז צללו

הבורסה המקומית 'יצאה בזול' יחסית, בעוד המדדים ברחבי העולם צוללים - הדאקס נופל 4.25%; אל על נפלה 4.4%
ירידות, צילום: Getty images Israel
יכל להיות גרוע יותר: זו כנראה תחושתם של רוב המשקיעים עם נעילת המסחר בת"א, כשהמעו"ף איבד 1.1% "בלבד", בעוד הדאקס לדוגמא נופל כעת  4.2%. כל זאת -  על רקע הפתיחה הסוערת של שנת 2016 באסיה, שם המדדים נפלו עד כדי עצירת מסחר בסין לאחר קריסה של עד 7% במדד שנחאי. גם המסחר בוול-סטריט מתנהל בירידות חדות של כ-2.5%. 
מדד ת"א 75 ירד 1.1%, וזאת לאחר תיקון קל, כשנפל כבר כמעט 2% הבוקר.  מדד הבנקים שפתח בצלילה של 1.9% סיים בירידות של 0.85%, ומניית לאומי אפילו עלתה 0.2%. מדד הפחד בבורסה המקומית זינק בכ-12%. נציין כי מניות הגז בלטו היום לרעה, כשדלק קידוחים ואבנר איבדו יותר מ-4.25%. גם מניית אל על רכזה עניין עם ירידה של 4.4% במחזור גדול של 41 מיליון שקל.
מדד ת"א 35 +0.11% מדד ת"א 35 1,418.87 +0.11% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.31 פתיחה:1,420.23 גבוה:1,421.66 נמוך:1,416.03 תמורה:688,696,049 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,078.88 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.04 פתיחה:1,080.33 גבוה:1,083.3 נמוך:1,077.29 תמורה:195,775,887 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.65% מדד ת"א בנק 1,806.71 -0.65% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,818.59 פתיחה:1,818.14 גבוה:1,820.1 נמוך:1,802.7 תמורה:191,282,907 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר ננעל על 2.2 מיליארד שקל.
באירופה המסחר מתנהל בנפילות של עד 4.25%, וכל המדדים ביבשת אדומים. למסחר באירופה - לחץ כאן.
הדרמה באסיה מגיעה הבוקר בצל נתוני ייצור מאכזבים מצד הכלכלה השנייה בגודלה בעולם. מדד הייצור במפעלים קטנים ובינוניים בסין, שהפתיע לרעה, מחדש את החששות מפני האטה בסין שתעיב על כלכלת העולם. ארז צדוק, מנכ"ל קרנות אביב: "בהתחשב בכך שסין הולכת כנראה להיות הסיפור המרכזי בשנת 2016 - הנתונים החלשים יוצרים לחץ חזק על השוק הסיני בפרט ועל שוקי המזרח ובהמשך היום גם צפויה תגובה שלילית בשווקים באירופה וארה"ב בכלל". 
 
אתמול בתל אביב שנת 2016 דווקא נפתחה במגמה חיובית כאשר המדדים מובילים זינקו במחזור מסחר גבוה יחסית לימי ראשון - 900 מיליון שקל. מדד המעו"ף טיפס 0.8% בהובלת מניות הבנקים. מדד ת"א 75 זינק 1.88%, בעוד מניית אל על המשיכה בראלי וזינקה אתמול 1.6% במחזור חריג של 36 מיליון שקל.
מדד הבנקים זינק 1.2% כאשר מניות הבנקים לאומי ופועלים עלו 1.48% ו-1.24% בהתאמה. מניות הגז קפצו על רקע התקררות היחסים בין טורקיה לישראל. מניית אבנר יהש טיפסה 2.16%, רציו עלתה 2.89% ודלק אנרגיה טיפסה 1.5%. הכשרה אנרגיה זינקה ביותר מ-10% במחזור של 40 אלף שקל בלבד אמנם, אך פי 4 מהממוצע היומי בחודש האחרון.
קופות הגמל רשמו בשנת 2015 תשואה של 2.1% בלבד, כך לפי הערכות כלכלני מיטב דש. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מניות היתר רשמו מהלך ענק בשנה החולפת, מיהן הקרנות שהכו את תשואת המדד, ומי התעודה הבולטת? (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
בנק לאומי סיפק המלצות לסקטורים המומלצים לשנת 2016. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
בגזרת המט"ח הדולר רציף נסחר ביציבות מול השקל. מחלקת המחקר של פריים ברוקר מסרה בנושא: "למרות המפולת שנרשמת הבוקר בשווקים במזרח הרחוק, הדולר האמריקאי צפוי להמשיך לדשדש בטווח הקצר מול השקל סביב רמה של 3.9 שקלים לדולר. נקודת המוצא של הסוחרים היא שהריבית בארה"ב תמשיך לטפס בשנה הקרובה וכך תתמוך בשער החליפין ובהתחזקות הדרגתית של הדולר בחודשים הקרובים".
בהמשך היום יפורסמו שני אירועי מאקרו חשובים שעשויים לתמוך במגמה זו. בשעה 11:00 יפורסם מדד מנהלי הרכש באירופה ובשעה 17:00 מדד מנהלי הרכש בארה"ב. "הנתונים שיפורסמו עשויים לשפוך אור ולספק אינדיקציות ביחס למצבה של יבשת אירופה ושל הכלכלה האמריקאית – ואולי לשבור את הדשדוש של הדולר ברמה של 3.9 שקלים", נמסר מפריים ברוקר. 
מניות במרכז
פרוטרום +1.3% פרוטרום 28,770 +1.3% פרוטרום בסיס:28,400 פתיחה:28,430 גבוה:28,960 נמוך:28,430 תמורה:27,344,718 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חתמה על הסכם להשקעה בחברת אלגלו תעשיות בסך כולל של 10 מיליון שקל בתמורה להקצאה של 50% ממניות אלגלו. המטרה: בניית אתר ייצור ביוטכנולוגי חדשני שיתמחה בגידול, הפקה ועיבוד של אצות בשיטות מתקדמות וייחודיות. פרוטרום תהיה המשווקת הבלעדית של מוצרי אלגלו ברחבי העולם. 
לאומי -1.23% לאומי 1,930 -1.23% לאומי בסיס:1,954 פתיחה:1,953 גבוה:1,958 נמוך:1,923 תמורה:76,875,108 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו דיסקונט +0.58% דיסקונט 963.6 +0.58% דיסקונט בסיס:958 פתיחה:958 גבוה:970 נמוך:953.4 תמורה:19,231,189 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זכו להעלאת המלצה מצד בית ההשקעות סיטי. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
טבע +3.56% טבע 4,770 +3.56% טבע בסיס:4,606 פתיחה:4,667 גבוה:4,827 נמוך:4,635 תמורה:28,171,625 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על הפסקת מתן מינון גבוה של הליקוינימוד בשני ניסויים קליניים על רקע ארועים לבביים. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
תגובות לכתבה(161):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 101.
    אל תגעו בכיל.ולא באל על שתדרים מטה. (ל"ת)
    חיים 04/01/2016 23:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 100.
    כפי שאמרתי אלנעל סיימה.בזק גמורה ולאומי טסה (ל"ת)
    רוני 04/01/2016 23:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 99.
    הקולים עשו 100אחוז בסיום-הודעה צפויה של הממשל בסין (ל"ת)
    אינדיאני 04/01/2016 19:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 98.
    היום השוק הוכיח עוצמה אדירה (ל"ת)
    אינדיאני 04/01/2016 18:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • עוצמה
    C300 04/01/2016 22:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוא נראה את התפתחות המהלכים העוצמתיים בעולם ובת"א בפרט אולי מחר ירידה של 2-3% במעוף תהיה גם סימן לעוצמה
    סגור
  • 97.
    השחקנים החליטו למחוק את פוט 1540 שבועי -השוק לא יירד (ל"ת)
    אינדיאני 04/01/2016 18:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה כנראה לא ראיתה את מפת הפוזיציות
    מוטי 04/01/2016 20:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או שהמחשב שלך משת"פ של הנוכלים ולא לטובתך. שימ לב ותרשום לך : "צניחה למת 1430 תוך שבוע"!!! חבל הכסף שלך אחי.
    סגור
  • 96.
    מי שמחפש דרמות במעוף עד סוף שבוע זה שישכח מזה (ל"ת)
    אינדיאני 04/01/2016 18:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 95.
    תקנו דירה! אל תשקיעו בבורסה! תהיו נבונים ותישנו בשקט.
    אחד העם 04/01/2016 18:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מדבר מפוזיציה שכל חיי הייתי שכיר וחסכתי. איני מאמין בבורסה בפרט לא במנהלי הבורסה! מי שיכול מריץ מניות ומי נתקע? מי שלא מחוסר לעשירים! תהיו נבונים!
    סגור
  • תיכף זה יגיע גם למשקיעי נדל"ן
    מוטי 04/01/2016 20:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גאונים כמוך.
    סגור
  • טען עוד
  • 94.
    קול 1540 שקניתי ביום חמישי ב1410 שח סגר היום 1452 שח
    דויד 04/01/2016 18:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החולום אני חולם או שיש לנו את הבורסה הטובה בעולם. לא הייתי היום מול המחשב מזה יומיים. פתחתי את ביזפורטל ונדהמתי לראות ירידה של 3.1% בנאסדק ו-4.6% בדאקס. פתחתי את החשבון ולא האמנתי למראה עיני , קול 1540 שקניתי ביום חמישי חצי שעה לפני הנעילה בצחיר 1410 שח סגר היום 1452 שח. העולם התרסק ואני הרווחתי כסף. תודה לשחקני המעוף. אני בטוח שמחר אקבל עוד 300 שח. איזה יופי !
    סגור
  • תישן כמו תינוק-אם היום הייתה כזו אופטימיות (ל"ת)
    אינדיאני 04/01/2016 19:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה יכול להיות רגוע-השוק לא יירד (ל"ת)
    אינדיאני 04/01/2016 19:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 93.
    מחר המשך ירידות חזקות
    רואה הכל 04/01/2016 17:48
    הגב לתגובה זו
    2 3
    עשו פה בסיום המסחר ניעור והפחדה המדדים בארהב היום יפלו חזק קרוב ל3% ומחר אסיה שוב מתרסקת הכל כל כך ברור ושקוף. מחר פתיחה של אחוז וחצי למטה!!!
    סגור
  • 92.
    קרה ? השתגעו? (ל"ת)
    ליויתן מה 04/01/2016 17:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 91.
    מחר השוק יעלה לפי קול 1530,היה 250, סגר 550 מושחטים (ל"ת)
    אינדיאני 04/01/2016 17:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 90.
    תל אביב -אל תשכרו פה, הונאה אחת גדולה (ל"ת)
    אינדיאני 04/01/2016 17:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 89.
    עשו לפוטים תספורת. מדהים (ל"ת)
    אינדיאני 04/01/2016 17:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 88.
    נוכלי המעוף ביום נוסף של עבודה בעיניים (ל"ת)
    אינדיאני 04/01/2016 17:33
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 87.
    אתמול העלו 0.8 היום הורידו 1אחוז והרי לכם מחיקה של 1520 (ל"ת)
    אינדיאני 04/01/2016 17:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 86.
    נוכלי תל אביב יעלו מחר את הבורסה אחוז (ל"ת)
    אינדיאני 04/01/2016 17:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 85.
    תל אביב-הכי חזקה בעולם (ל"ת)
    אינדיאני 04/01/2016 17:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 84.
    מעוף
    אבי 04/01/2016 17:13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    גועל נפש ויסות שכזה בורסה מושחטת שמנוהלת על ידי גופים אסור לסחור כאן פשע
    סגור
  • 83.
    מחזיקים את תל אביב יותר חזקה מכל העולם
    אבי 04/01/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא ייאמן והנאסדק נופל 3%
    סגור
  • 82.
    כיטוב ברזל.ביום כזה.נסחרת מתחת למזומן
    מעניינת 04/01/2016 16:21
    הגב לתגובה זו
    2 5
    עלתה אתמול 4% .חברות ביו בארה"ב שעברו בהצלחה שלב 3 נסחרות בשווי של פי 10-20, ואין אף חברה שנחסרת כל כך נמוך.בדרך כלל חברות ביו נסחרות בכ חמישית-עשירית ואף יותר משווי המזומן שלה. לדעתי הסיבה שירדה כל כך הרבה,היא בגלל ההנפקה שבוצעה בארה"ב אבל המשקיעים מתחילים להפנים שזה רק לטובת החברה החשיפה לשוק פוטנציאלי גדול מאד,וכן גם הצעת רכש יכולה לבוא בשווי של פי כמה וכמה בסבירות די גדולה לדעתי.
    סגור
  • 81.
    נאסדק חוזים שוב צוללים כבר 2.76% ירידה
    השוק 04/01/2016 15:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא נראה טוב
    סגור
  • 80.
    כיטוב מידע אמין מהאנליסט עידו אגמון, מנהל קרן אביב ביו
    כיטוב 04/01/2016 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    http://www.bizportal.co.il/biomed/news/article/419839
    סגור
  • 79.
    כיטוב, KTOV CMC Work Plan already got FDA approval
    ִִ$$$$ 04/01/2016 15:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    Celebrex alone has many risks,while KTOV found much better safe way to use it. It might be a life changer drugs. If Celebrex has $1.8B in rev every year, and we take only 10% of their market share alone,on 70% profit margin(don't forget,almost no expenses,2 approval drugs) will brings us to $130 net income per year.Market cap is about $13m now (same as Cash on hand). i believe it's a very conservative estimation,the combination works way better then the drugs by themselves.
    סגור
  • 78.
    קולים
    נדב 04/01/2016 15:16
    הגב לתגובה זו
    0 3
    איזה יופי ,קניתי c1540 15 יח' בשער 1110 , תפסתי כמעט בתחתית
    סגור
  • 77.
    ומדוע לא יצא עדיין דיווח מגבעות עולם? עוד כמה זמן הם
    המשך ל - 26, 27 למה 04/01/2016 15:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חושבים שמותר להם להסתיר מידע מידיעת הציבור? התחייבו לבצע תיקון מגד 6 במהלך דצמבר 2015 ( וזאת כבר לאחר דחיה שלא בוצעה ולאחר הוצאת דו״ח שלא עמדו בו) - האם ההבטחה לגבי דצמבר בוצעה או לא? מה הנהלת גבעות חושבת לעשות עכשיו? האם בכוונתה להודיע על דחיה נוספת חחח ? האם בכוונתה להמשיך ולעבוד על המחזיקים התמימים בנייר ועל הציבור כולו? האם בכוונתה להמשיך ולהוציא דוחות מטעים ומעורפלים לציבור כמנהגה מימים ימימה? מדוע הם לא מחזירים למשקיעים את כספם ומדוע הם לא דואגים להנזיל את כספי המשקיעים??!!!! היכן רשויות החוק???????????????????
    סגור
  • 76.
    כיטוב
    אמיר 04/01/2016 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בדרך למטה לשער 35
    סגור
  • Dr. Waymack( a former FDA medical officer)
    לייצני תקרא טוב 04/01/2016 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Dr. Waymack( a former FDA medical officer),was one of the founders of Kitov Pharmaceuticals and has served as the Chairman of our Board of Directors and Chief Medical Officer since July 2013. Dr. Waymack has over 20 years of experience in the biopharma field. Dr. Waymack is a former academic transplant surgeon and a former FDA medical officer, with over fifteen years of experience in drug development as a consultant to major pharmaceutical companies, including Pfizer, Roche, Pharmacia, Warner Lambert and Searle. During his 10 years of academic career, Dr. Waymack published over 100 scientific essays, mainly in the fields of prostaglandins and immunology. In addition, Dr. Waymack volunteered to the U.S. army, where he was commissioned and served as a Major in the Medical Corp. in the position of Chief of Surgical Research in the U.S. Army’s Institute for Surgical Research. Dr. Waymack was also an associate professor of surgery at the University of Texas Medical Branch and at the Univers
    סגור
  • 75.
    כיטוב
    רון 04/01/2016 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לפני הודעה על אישור FDA המנייה לא תעלה, בדרך להתרסק לשער 50 אג'
    סגור
  • היא קרוב לוודאי תרכש הרבה לפני, בשווי של פי 5-10 מהשווי
    כיטוב 04/01/2016 15:16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הנכחי של 12 מיליון דולר בלבד(מתחת לשווי המזומן). רצוי לקרוא היטב את הודעות החברה,ולעקב אחרי בעלי עניין שרק החודש האחרון הגדילו בכ -4 מיליון מניות. ניסיון נחמד אבל לא יעזור אם תרשום אותו דבר כל יום. בהצלחה
    סגור
  • 74.
    מוכנים ? (ל"ת)
    t,o 04/01/2016 14:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 73.
    הנפט מזנק
    ניר 04/01/2016 14:52
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הנפט יתחיל לעלות מתיחות חזקה אירן וסעודיה נראה לי יגיע ל50 עד סוף החודש
    סגור
  • טמבל (ל"ת)
    טמבל 04/01/2016 15:43
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • אתה הטמבל (ל"ת)
    ניר 04/01/2016 18:27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • הוא צודק!
    מוטי 04/01/2016 21:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה חי בסרט אדון ניר. הימים יגידו ותיווכח, חבל על הכסף שלך בלונג על הנפט!!!
    סגור
  • מכל תגובותיך לאחרונה
    ולי נראה 04/01/2016 15:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שאתה טמבל.
    סגור
  • 72.
    אופציות מעוף
    קולים ירוקים 04/01/2016 14:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מתרגש מהירידות , מכיר את הנוכלים בעל פי היום שוחטים מחר כבר מתקנים ב0.7 בפתיחה כמו תמיד קניתי לפני 20 דקות 25 יחידות קול 1550 820₪ יחידה
    סגור
  • 71.
    סין עשוייה לפשוט רגל-לקרוא דחוף
    אלוהים ישמור 04/01/2016 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "China’s total debt reached $28 trillion,That is roughly half the world’s entire debt".: http://www.businessinsider.com.au/asian-debt-and-gdp-stats-2015-10#/#asian-debt-has-rocketed-since-the-crisis-while-the-us-has-paid-down-its-debts-as-a-percentage-of-gdp-1
    סגור
  • כהן
    רועי 04/01/2016 15:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סין לא תפשוט רגל בעוד 8000 שנה גם מפגר אם כבר ארצות הברית עם החוב שהיא חייבת לסין תפשוט רגל ( 5.3 טרליון $ )
    סגור
  • כהן
    רועי 04/01/2016 15:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סליחה 200 טרליון $ בערך
    סגור
  • 70.
    כיטוב פארמה, טבע הבאה? הודעה 39 (ל"ת)
    ביו 04/01/2016 14:33
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 69.
    נאסדק כבר 2.75% ירידה בחוזים,פי 2 מהמעוף
    שימו לב 04/01/2016 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה יביא לירדות חדות במניות הדואליות,לכן הירידות פה יחריפו ליותר מ 2.5% בסיום היום לדעתי.
    סגור
  • 68.
    בקרוב נפגוש את 1500 מלמטה (ל"ת)
    תעצרו את הירידות 04/01/2016 14:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 67.
    חלל תקשורת עולה אחרי ההתרסקות (ל"ת)
    עמית 04/01/2016 14:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 66.
    תכף הבנקים מצטרפים לחגיגה, קשה להחזיק אותם (ל"ת)
    ואז רחמים עלינו 04/01/2016 14:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 65.
    מחזיקים את ת"א 25 עם השיניים באמצעות מדד הבנקים (ל"ת)
    תא 25 יקפוץ ראש 04/01/2016 14:19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • אני רואה שיש כאן אנשים שרואים את התמונה המלאה
    מוטי 04/01/2016 21:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב למחזורים בסיום המסחר ביום 31.12.2015 בכל הבנקים. ותבינו שרכישות כאלה יכול לעשות או רק בנק ישראל (כמובן שלא במישורים בדומה ל"פד ריזרב" או גוף ענק דוגמאת בנק אמריקאי עם הרבה כסף פנוי) בקיצור קונים את ישראל כמו את יוון.
    סגור
  • 64.
    פרוטרום
    המשקיע 04/01/2016 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    השנה לא פחות מ50% רווח למניה ותשמרו את ההודעה וכן אני מחזיק באלפי שקלים את המניה
    סגור
  • הוא צודק
    מיכה 04/01/2016 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מחר היא לפחות 3% עולה לא למכור לא למכור
    סגור
  • כן
    ירון 04/01/2016 14:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מבינים שאתם מושקעים סו?
    סגור
  • 63.
    מתי נכנסות הקרנות ? דחוף האם ההציעים יתגברו?
    מי 04/01/2016 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בשתיים או בשלוש?
    סגור
  • עזוב אותך מקרנות
    דרי 04/01/2016 15:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מתחיל לקנות בתל אביב עוד מעט באיזה 20 מליארד שקל
    סגור
  • 62.
    למי שלא הבין זו מפולת.קראו את כל הדיווחים בעולם
    מפולת 04/01/2016 14:02
    הגב לתגובה זו
    3 3
    כולם מדברים על זה שידעו שזה יגיע אבל לא ציפו שזה יבוא כל כך מהר.
    סגור
  • 61.
    התרסקות 4.2% דקס, נאסדק 2.6% תברחו מהר
    אבי 04/01/2016 13:41
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יסיים פה מעל 2.5% לדעתי.
    סגור
  • 60.
    שימו לב להכשרה אנרגיה כבר שלושה ימים עולה
    סוחר 04/01/2016 13:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעד 17 אג באתרים אחרים קונים וממליצים עליה מאוד .
    סגור
  • 59.
    דקס 3.67%, נאסדק חוזים 2.36% שעה 13:22 (ל"ת)
    אבי 04/01/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    לרון כיטוב.
    בהצלחה 04/01/2016 12:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה חושב שאם כל יום תכתוב את אותו משפט זה יעזור לך לקנות אותה נמוך יותר? אתמול עלתה 4% והיא צפויה לעלות מאות אחוזים לפני היציאה לשוק.
    סגור
  • 57.
    לתגובה 35
    אחת שמבינה א 04/01/2016 12:35
    הגב לתגובה זו
    1 4
    גורביץ שיחק אותה? גורביץ נכשל בגדול כל הזמן טען עליות עליות ושיאים חדשים בדרך כשזה לא קרה שינה את דעתו. כל כך אופטימי היה פשוט לא ייאמן.
    סגור
  • 56.
    מאוד חשוב לפתוח את השנה החדשה ברגל ימין
    אחת שמבינה א 04/01/2016 12:29
    הגב לתגובה זו
    1 7
    ועשינו את זה אתמול עם עליות נאות ואני מקווה שהשנה הזו תהיה חיובית יותר מקודמותה. זה טוב מידי פעם שיש ירידות חדות במעוף הלוואי והירידות יתחזקו היום לפחות 2% ו וגם מחר ו אחרי זה נהנה מכמה ימים של עליות. שיהיה לכם המשך יום נעים, תהנו!
    סגור
  • נראה לי שאת מאוהבת בו.
    דרינק 04/01/2016 15:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לדעתי הוא גבר גבר מה נקרא כוסון אמיתי.
    סגור
  • לאחת
    דרינק 04/01/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    7 0
    איזה המשך יום נעים? תוקעים לי ת'צורה בהפסדים. מעניין. את מרוויחה היום?
    סגור
  • 55.
    כל יום טוחן ירידות ירידות במילים גבוהות
    איפה א 04/01/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    גם עם אירן אולי תהיה מלחמה אז למה לשבת במיקלט מעכשיו? נראה לי הוא שתול מטעם
    סגור
  • 54.
    מתחת לאף של פרעה
    שמות 04/01/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    פרשת שמות מספרת כיצד מצילה בת פרעה את התינוק משה, שצף בתיבה על הנהר. היא מחליטה לאמץ אותו, ולוקחת אותו לחיות בארמון פרעה. אבל מייד מתעוררת בעיה: מה להאכיל את התינוק? באותם ימים לא הייתה מטרנה, אז כשמסיבה כלשהי היולדת לא יכלה להאכילו, היה צורך לשכור מינקת. במקרה של משה, הוא סירב לינוק מכל אישה מצרית שניסו להביא עבורו. עד שלבסוף מצאה בת פרעה אישה אחת שממנה הסכים משה לינוק – יוכבד, אמו הביולוגית! עכשיו שימו לב לאירוניה שבדבר. גזירתו הרצחנית של פרעה נגד תינוקות בני ישראל, ניתנה במיוחד כדי למנוע צמיחת דור חדש של הנהגה ישראלית. ומה קורה בשטח? משה, המנהיג הישראלי הבא, גדל ומתחנך היישר מתחת לאפו של פרעה, בביתו של פרעה, ועל חשבון פרעה! ומעל לכל, עוד משלמים לאמא שלו משכורת! יש בכל העסק הזה מסר עמוק עבורנו. לאלוקים יש תוכנית לעולם, ולכל אחד מאיתנו יש בחירה: או לחבור לאלוקים וליהנות מכך, או (כמו פרעה) ללכת נגדו ולסיים עם ההרגשה שהיינו טיפשים. המשנה אומרת, "עשה רצונו כרצונך". זוהי עצה טובה מאוד, כי כמו שאנחנו רואים בסיפור של משה ופרעה - בכל מקרה, ה' יארגן את הדברים בדרך שלו.
    סגור
  • בת פרעה היא האשה הראשונה שלימדה אותנו את סוד החמלה
    הידעת 04/01/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אחריה קמו בכל דור אנשים אמיצים שהצליחו לפרוץ חומות של שנאה לאומנית מבעבעת ולראות בסובלים את אחיהם. קראנו להם "חסידי אומות העולם".
    סגור
  • 53.
    במילותיו שנכתבו במוסקבה בשנת 1935:
    ניקולאי ברדיסב 04/01/2016 12:18
    הגב לתגובה זו
    2 5
    "קיומם של היהודים, עמידתם במצבים זרים ומוזרים, והתפקיד ההיסטורי הגורלי שהם ממלאים – עַם זה מנוהל על ידי גורל [מיסטי] קבוע מראש, מעבר לנורמות ההיסטוריה".
    סגור
  • גם היהודים שבאו מרוסיה השתגעו?
    רתוש 04/01/2016 23:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי ואבוי למדינה הזו..חשבנו שהרוסים יצילו אותנו מציפרני החרדים..מעניין, היהודים לטענתם נתונים תחת השגחה אלוהית צמודה (הבן האהוב) אבל משום מה טבחו בהם במשך מאות שנים במזרח אירופה גם כאשר כולם היו חרדים..אוי לנו מהאלוהים שיצרנו (עם נבחר,,,)
    סגור
  • לחבר
    א 04/01/2016 13:01
    הגב לתגובה זו
    6 1
    בדוק עצמך עם שם אומר הדברים שציטטת. יום טוב.
    סגור
  • 52.
    שוק ההון הישראלי גן העדן העולמי
    שבי 04/01/2016 12:18
    הגב לתגובה זו
    6 7
    אז מה אם ביפן ירדו 3% , בסין ירדו 7% , בגרמניה יורדים 3.5% ובארהב החוזים נופלים 1.8% כאשר ביום שישי נפלו עוד 1.5% בישראל גן עדן. אתמול עלו 0.8% היום יורדים בקטנה 1.2% במצטבר השבוע ירדנו בקושי 0.4% , גן עדן כבר אמרנו !!!
    סגור
  • לשבי
    שבו 04/01/2016 15:36
    הגב לתגובה זו
    4 0
    את מבינה מה שאת רוצה? אני לא.
    סגור
  • 51.
    ההיסטוריה היהודית אף פעם לא פעלה לפי הכללים
    לפני אלפיים שנה 04/01/2016 12:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ביום תשעה באב, החריבו הרומאים האדירים את בית המקדש והגלו את היהודים מארצם. אילו הייתם אומרים למישהו באותו זמן: "אני מתערב אתך שעם ישראל ימשיך להתקיים גם אחרי שהאימפריה הרומית תתמוטט", מי היה מתייחס אליכם? אבל הנה אנחנו כאן, 2,000 שנה אחר כך, חיים ופורחים בארצנו. מהו סודם של היהודים?
    סגור
  • יש סוד של אבקת סוד ושל
    ג'מצ'י 04/01/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סודה סטרים
    סגור
  • 50.
    תל אביב מפגינה עוצמה רק 1.2% ירידה בעוד
    מעניין 04/01/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שהעולם מתרסק
    סגור
  • 49.
    לכל המשקיעים
    אמיר 04/01/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אמר יאצק. "לא לדאוג לעולם יאצק תמיד נופל וקם" אהה זה טובבבב
    סגור
  • 48.
    הנפט בדרך למעלה ואל על למטה תזהרו שלא יעבדו עליכם. (ל"ת)
    אלי לוי 04/01/2016 12:04
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 47.
    כיטוב
    רון 04/01/2016 12:04
    הגב לתגובה זו
    1 4
    יאללה התרסקות ,בדרך לשער 50 אג'
    סגור
  • 46.
    להתרחק משוק המניות אנו בדרך למפולת של כל הזמנים (ל"ת)
    אבי 04/01/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • לאבי
    ג'מצ'י 04/01/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עזוב אותך מהפחדות ומפולת גג ירד 94 אחוזין בקטנה
    סגור
  • 45.
    אל על סיימה דרכה, פועלים טובה, כיל ובזק לא להתקרב (ל"ת)
    שרון 04/01/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 44.
    הולכים ליום קשה ולא ברור מה יקרה שיפתח מחדש במסחר
    אבי 04/01/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בסין
    סגור
  • הפסקת חשמל
    ניר 04/01/2016 14:56
    הגב לתגובה זו
    0 4
    יפתחו אחרי רבע שעה ינתקו את הזרם חח כול יום רווח 7 אחוז
    סגור
  • טמבל (ל"ת)
    טמבל 04/01/2016 15:34
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • יהיה
    ב 04/01/2016 12:52
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שמייח.
    סגור
  • 43.
    אל תתקרבו לבנות בזק יפלו,גם בזק זבל, גם אל על בכיוון (ל"ת)
    זהבי 04/01/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אני דווקא מתקרב בעדינות לבנות 18+
    ביז'ו 04/01/2016 12:50
    הגב לתגובה זו
    5 0
    והולך לי לא רע הם מתות על הכסף שלי ואני נותן להם גוד טיים והם מרשות לי להסתובב איתם בשכונה ולהוציא ת'עניים לכולם. אני לא נוגע בהם אפילו עם מקל כי אני חושב איך ירגיש סבא שלהם במקומי שהוא בטח בגילי אז רק צחוקים ודרינקים ופו ושם פריז או לונדון בחדרים נפרדים כמובן
    סגור
  • 42.
    שלא יפרסמו אבל אל על סיימה ואיתה כיל. חחחלללחחחללל (ל"ת)
    טומי לבל 04/01/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 41.
    מדד המעוף בהפרש של 4% מהעולם .את הפער הזה צריך לסגור. (ל"ת)
    חיים 04/01/2016 11:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 40.
    כיטוב פארמה
    טל 04/01/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מעניין כיצד ייפתח המסחר בארצות הברית לאחר שבימים האחרונים החלו לסקר את המניה ולתת המלצות ,,,. לדעתי תקבל הצעת רכש מחברה גדולה בתחום הנ"ל שיש בו שוק מטורף של מיליארדים. מספיק בנתח קטן של 10-15%. שווה השקעה ביחס ההון של החברה ומצבה כיום
    סגור
  • 39.
    כיטוב נכנסים ביקושים גדולים מאד,
    ביו 04/01/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אם ל Celebrex יש רווח של 1.8 מיליארד דולר בשנה וכיטוב תקח ממנה רק 10% מזה, זה אומר, 180 מיליון דולר רווח בשנה. שולי רווח של 70% (יש לזכור כי לא יהיו כמעט הוצאות בשלב הייצור, מדובר בשתי תרופות מאושרות),יביאו את הרווח הנקי לכ 130 מיליון דולר בשנה זה שווה ערך ליותר מ 30 דולר למנייה (לעומת פחות מ 5 דולר נכון להיום)..יש לזכור גם כי לפי תוצאות שפורסומו שתי התרופות עובדות טוב יותר ביחד מאשר כל אחת לחוד זה אומר שווי השוק הפוטנציאלי עשוי להיות גבוה בהרבה מהנאמר למעלה. לדעתי נשמע בקרוב על הסכם עם חברה גדולה שתייצר את התרופה. החברה מתכוונת לצאת ממש לשוק בשנת 2017 שזה נחשב מהר מאד יחסית לחברות אחרות עם הודעת שלב 3 כזאת חיובית. לדעתי האישית, יש פה סיכון מעולה לרווח גדול שהסיכון ממש מינימלי, שהרי התרופות כבר מאושרות ולכן FDA יאשר את השימטוש בסבירות מאד גדולה,זה צפוי לקרות עד אמצע 2016 כדברי החברה. אין לראות בכך המלצה כלשהיא
    סגור
  • 38.
    שלא תחזור החודש צריכה להוציא הודעה הצלחות דעתי (ל"ת)
    רדהיל הזדמנות 04/01/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    קונים בירידות מוכרים בעליות..סתם פניקה לאסוף בנמוך
    זוכרים 04/01/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    4 6
    לא קרה שום דבר שלא ידענו לפני ב2015 2016 יהיה שנה מדהימה לסבלנים הצלחות
    סגור
  • לא הייתי קונה עכשיו מניות, המדדים רק מתחילים את הירידות
    זיפו 04/01/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש הרבה לרדת ומה שזול היום יהיה יותר זול מחר.
    סגור
  • 36.
    החוזים על הנאסדק נופלים יותר מ 2% (ל"ת)
    ששימי 04/01/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 35.
    גורביץ שיחקת אותה. הסוחרים עצרו בקו תמיכה שלך 1519
    עוקב אחרי הזקן 04/01/2016 11:26
    הגב לתגובה זו
    1 4
    לפי התאוריה....אני אמנם נעזר בניתוח טכני אך זה לא מספיק.. זקן חכם הבטיח שוק דובי כבר באוגוסט עם תיקונים מעלה, הרבה תיקונים מעלה כי יש הרבה שוורים עוורים שלא מבינים שהעולם בדרך למיתון ודיפלציה....וזה יכתיב המהלכים לא קוי התמיכה...........חחחחחחחחח
    סגור
  • לעוקב
    רמזור 04/01/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא יודע מה שיחק כי אתמול כתב 25 חיובי מאד. בדיוק אתמול. מצד שני הלכתם ראש בראש נגד גרינברג וראיתי שם התגוששות לווייטנים בין שני זקנים(נו טוב. גרינברג רק מבוגר ועוד לא זקן)בכל מקרה מר גרינברג קרע אותכם לגזרים הוא איש חכם מאד עם הרבה נסיון. הייתי מת לכתוב אצלו פעם אבל אני מפחד ממנו . והמשך לעוקב כבר סיכמנו שהוא הבטיח שוק דובי לפני 7 שנים ואכן עמד ורואה את הבטחתו מתגשמת רק עכשיו אז אל תשחקו אותה בנדמה לי. וטאתה גם טיטפש שאתה משתמש ב חחחחחחחחחחחחחחחחחחח כמו כל הדפוקים.
    סגור
  • 34.
    המצב נראה רע,גם הנפט חזר לרדת
    אויויייי 04/01/2016 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שזינק בבוקר. זה אומר הפחד ממיתון גובר לאור מה שקרה לפנות בוקר בסין
    סגור
  • 33.
    מכרתי 200 יח פוט 1520.נקנה בשער 200.נמכר 950 (ל"ת)
    עורב אמיתי 04/01/2016 11:19
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • ת'תחת שלי (ל"ת)
    מעניין 04/01/2016 15:32
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 32.
    חבורת נוכלים.....
    אוהד 04/01/2016 11:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המסחר בתכנת אלוגריתם חרטא עובדים עליכם עם כל התוכנות האלה .... ועדת חקירה
    סגור
  • 31.
    התרסקות אל על החלה,הזהרו. לא לגעת בכיל,ולא בבזק.רק לאומ (ל"ת)
    טומי לבל 04/01/2016 10:59
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 30.
    הזהרתי למכור אל על,עלתה 400% מהדוחות לא מצדיקים
    ביו 04/01/2016 10:58
    הגב לתגובה זו
    2 7
    עלייה כזאת.התחייבויות מעל 900 מיליון, נכסים שוטפים רק 400 מיליון,נסחרת בשווי של מעל מיליארד וחצי???, למי שחב שמחירי הנפט ישארו מחירי רצפה שהתחזיות עדיין מעל 50 דולר לשנת 2016, מתבדה. ללכת על חברות ביו שנסרות בשווי מצחיק כמו כיטוב פארמה, שיש לה שוק פוטנציאלי של מיליארדים עדיף בהרבה לדעתי.
    סגור
  • 29.
    הנפט
    ציון 04/01/2016 10:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמרתי אתמול שיש באלגן אירן וסעודיה ואי אפשר לדעת לאיזה כיוון ילך הנפט עולה רק שהאירנים לא יפציצו להם בארות אי אפשר לדעת אצלהם
    סגור
  • 28.
    כפי שנאמר לא בזק ולא כיל, ואל על סיימה דרכה.לא טועה. (ל"ת)
    איתן 04/01/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 27.
    מדוע אין דיווח? למה ומדוע ממשיכים לייבש את המחזיקים? (ל"ת)
    מה קורה בגבעות עולם? 04/01/2016 10:46
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 26.
    מדוע אין דיווח? למה ומדוע ממשיכים לייבש את המחזיקים? (ל"ת)
    מה קורה בגבעות עולם? 04/01/2016 10:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    רק שורט ופוטים, אל תיקנו אל על, ולא דקס לונג רק שורט (ל"ת)
    פיני 04/01/2016 10:40
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • 24.
    המסחר בפוטים מלמד משהו
    עוקב אחרי הזקן חכם 04/01/2016 10:40
    הגב לתגובה זו
    0 11
    יש מעט מוכרים בצד ההיצע, מול ביקוש גבוה וקבוע... והכותבים הם בדרך כלל השחקנים הגדולים אם לא הבנתם לרגע. המשמעות - המשך ירידות גם בימים הקרובים.
    סגור
  • תמשיך לעקוב ונראה לאן תגיע
    אתה דביל 04/01/2016 13:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש מעט מוכרים כדי שאתה תקנה....................
    סגור
  • לא הבנתי כלום
    למלמד משהווווווווווו 04/01/2016 11:19
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אם לא תסביר אז אני מבין שעלי למכור ת'בית ולקנות כיטוב וספיץ ועוד סחורה משובחת שכזו
    סגור
  • 23.
    אל על סיימה כבר אתמול שעלתה מעט,קחו נפט, קחו טבע,לא כיל (ל"ת)
    צדוק 04/01/2016 10:39
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 22.
    מה חשבתם עליות?הצחקתם,זו תהיה שנת השורט ,תירשמו קאקרים (ל"ת)
    מיכה 04/01/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • למיכה אני עושה כדבריך.
    קאקר מדופלם בינלאומי 04/01/2016 11:16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אבל מה זה שורט ומה זה שנת השורט? האם זה שנת שמיטה?
    סגור
  • 21.
    ממש בקרוב בשורות מצויינות ממקורב!!!!!!!!!!!
    ליויתן 04/01/2016 10:32
    הגב לתגובה זו
    5 2
    בעבר כתבתי , תבדקו אותי, בקרוב בשורות מצויינות
    סגור
  • שומע את זה
    אני 04/01/2016 11:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרציו היום פלוס 120 אחוז. אז עד מתי?
    סגור
  • 20.
    חבל.
    לאייל 04/01/2016 10:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    החיפזון מן השטן.
    סגור
  • 19.
    האם מי שהוא קרא אתמול את תגובתי והתארגן לירידות היום
    זיפו 04/01/2016 10:18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    רבותיי אתמול הבאתי לכם ניתוח על מגש של כסף שביז התעלמו במכוון מ-3 ימי הירידות האחרונים במדדי ארהב ואירופה מכיוון שביז והמוסדיים שאותם ביז משרתת היו מאורגנים ליום א לעליות. כתבתי שכל הסימנים מראים שאנחנו הולכים לתיקון משמעותי למטה. כתבתי שצריך להתארגן לירידות וכתבתי שאני מאורגן. האם מי אחד ששמע לי או שנשבה בראלי המזויף שהריצו ביז והמוסדיים אתמול. סנטימנט השווקים לא טוב אך יחד עם זאת השחקנים אצלנו מאורגנים לעליות לכן אחרי כל פתיחה חזקה למטה נראה תיקון תוך יומי למעלה עד שהשחקנים יאספו את כל הפוטים ויחליפו פוזיציה. חודש ינואר לא מוכרים פוטים. יהיה מה שיהיה.
    סגור
  • לזיפוני היקר
    א 04/01/2016 11:13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כבר כתבתי לך לא פעם שאתה מטובי הבנים. אבל..(בלי קשר לצודק או טועה)עד רגע זה טרם הבינותי אם אתה מייצג את ביזפורטל ואולי כפרזנטור(זה היינו אך לא?)או שאתה מזנב בהם מסיבתך שלך. עלה והצלח חבר.
    סגור
  • אני מנסה לפתוח לכם את העיניים שביז לא אוביקטיביים
    זיפו 04/01/2016 12:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביז פועלת בשיתוף עם המוסדיים ומשרת את מטרותיהם. האם לא שמת לב איך אתמול ביז התייחסו בביטול לירידות שהיו בשלושת ימי המסחר האחרונים ועזרו למוסדיים כותבי המעוף להריץ את המדד ללא סיבה למעלה. האם יש כאן משקיע אחד שחושב שהייתה סיבה אמיתית אתמול לעליות ? הירידה היום בשקלול העליה אתמול היא כמעט זניחה לעומת הירידות בעולם. בסיכום תיזהרו מביז ולא הייתי קונה מניות בתקופה הקרובה
    סגור
  • 18.
    פנטזי חתמו הסכם עם החברה של אבי נמני או שאני טועה ?
    אוהד מכבי 04/01/2016 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולימפיה זה שלו או שאני הוזה ?
    סגור
  • 17.
    ואנחנו טסים כל יום אמורה לצאת על תוצאות ניסוי הצלחות דע (ל"ת)
    בונוס הודעה בפתח 04/01/2016 10:12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 16.
    ישש תא חוטפת מכול הכיוונים (ל"ת)
    עורב 04/01/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 15.
    סין
    ציון 04/01/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הסינים גמורים הנפט הזול גמר על הכלכלה שלהם הם אני בדרך! לקריסה לא יעזור להם כמו וכול הנתונים שהם נותנים כזבים
    סגור
  • 14.
    1000 הגזמתה אבל 1200 סביר. (ל"ת)
    עמי 04/01/2016 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1200 סביר?
    למגיב לעמי 04/01/2016 10:29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    200 סביר
    סגור
  • 13.
    "1000" שבנו אלייך שנית (ל"ת)
    שלומי 04/01/2016 09:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 12.
    החוזים על הדקס יורדים 1.5% לא נורא (ל"ת)
    בב 04/01/2016 09:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • התכוונת -2.7% (ל"ת)
    בב 04/01/2016 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • דקס עכשיו 4 למטה
    לקושקושים 04/01/2016 10:32
    הגב לתגובה זו
    5 1
    על מה אתם מפנטזים. יגיע היום אולי למעל 7 למטה ותוך מעט זמן אולי אני חושב ל70 אחוז למטה
    סגור
  • 11.
    היום יתחיל בירידות ויסיים על האפס, כי מחיר רהנפט (ל"ת)
    קופץ... 04/01/2016 09:43
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 10.
    הנפט עולה. ארה"ב בקושי תרד ואולי תעלה היום לדעתי
    בב 04/01/2016 09:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הכל כבר מגולם
    סגור
  • 9.
    רק שאלה
    אני 04/01/2016 09:09
    הגב לתגובה זו
    0 5
    מה הסיכוי שנראה קידומת 13 במעוף ? (עד הפקיעה של ינואר ). והאם נשארו כלים להציל את המצב ?
    סגור
  • לא. (ל"ת)
    לאני 04/01/2016 09:28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 8.
    מדם ליבי.
    פרופ' איציק 100 04/01/2016 09:07
    הגב לתגובה זו
    45 2
    לפני למעלה משנה וחצי התחילו כוחותינו (100)במשותף לכתוב את מה שלעתיד יקרא : "ספר". שמו פשוט: "אני מאשים". כתבנו ותירגמנו במיידית לעוד חמש שפות במקביל. מדי פעם טרחנו גם כאן)לעדכן את מספר העמודים שהיצטברו. נכון לכרגע מעל 50.000 אלף עמודים ועוד רבה המלאכה. כנראה שלא ייצא בצורת ספר רגיל בסופו של יום..ואנו מחפשים הדרך הנכונה להביאו להרבה עיניים שיוכלו לשזפו. די הרבה מחברינו הקרובים גם בקהילה המדעית זכו לקראו עוד לפני סיומו. (כתבנו גם כאן בערך באותה תקופה על מעשינו)מיותר לציין שמעשה ידינו הספרותי גם הפך כמובן במקביל לצורת פעילותנו.ועמוד האש בדרכנו.. גופים גדולים שאנו קשורים אליהם ואף עוזרים בניהולם גם הם פעלו בהתאם. גם מספר אונ' הכניסו את החומר במסגרת הערכות שנילמדות בפקולטות לכלכלה ואני מדבר בעיקר על ליגת הקיסוס שהוא נמל הבית שלנו.(מבחינה אקדמית בלבד ..לימודים של שנים רבות(שכללו כמובן חיים בארץ עם משפחותינו ועשרות רבות של ימי מילואים בשנה לכולנו "שהפריעו מאד" ללימודינו.) נ.ב: קיסוס = 8 העתיקות בחוף המזרחי מהרווארד. ייל ופרינסטון ועוד.. בוקר טוב ישראל ועם ישראל חי.
    סגור
  • לפרופ' חברי הטוב
    ד"ר אברטון ברקלי 04/01/2016 15:48
    הגב לתגובה זו
    23 1
    1. האם שמת לב שיש מדי פעם קרצושים מטרידנים? 2.בקש מפרופ' אבירם או ד"ר ניר שיענו לי: הכצעקתה המשך או אפילו התגברות? ביי קטנצ'יק.
    סגור
  • בשם איציק וניר.
    כרמית 04/01/2016 16:50
    הגב לתגובה זו
    26 1
    1.לא. לא שמתי לב. 2.כן. ממשיך ללא ספק ואף יתגבר עד ליעדים. תודה. כרמית.
    סגור
  • נדם וטוב שכך
    פרופ שו 2479 04/01/2016 13:00
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זיין שכל
    סגור
  • 7.
    הנפט יטוס ורציו תעבור השבוע ל 40
    רציונל כי רציו ל 44 04/01/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
    8 11
    אחר כך כנראה 50 ועד סוף שנה הכפלה!!!!!!!
    סגור
  • שומע על רציו אהובתכם שהיא תעשה
    אני 04/01/2016 11:07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שהיא תעלה שהיא תפוצץ וביינתיים אכלתי שם בקטנה 60 אחוז. החלטתי שאם חלילא יגיע למינוס 80 אחוז מהשיא אני בחוץ ואחכה לה לירידה נוספת כדי לשקול קנייה מחדש וחשבתי על מינוס90 אחוז
    סגור
  • 6.
    מה שיותר מעניין
    מתעניין 04/01/2016 08:39
    הגב לתגובה זו
    4 9
    האם ללידה של בר רפאלי סוגרים את כל הבית חולים או רק את המחלקת יולדות?
    סגור
  • אני בדרך! כלל יש פתיחה. (ל"ת)
    אנחל 04/01/2016 12:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אני ידיד המשפחה
    מיקו 04/01/2016 09:27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ואני זוכר שללידה של בר רפאלי לא סגרו כלום.
    סגור
  • חזק אחי (ל"ת)
    גדוללל 04/01/2016 08:55
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 5.
    האם הנפילות יגיעו??? אתם אמיתיים בכותרת הזו?
    הלכו הקולים 04/01/2016 08:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא, הם לא יגיעו. הם יבואו מהמזרח ויעצרו בירדן
    סגור
  • עזוב אותך משטויות
    להלכו 04/01/2016 09:25
    הגב לתגובה זו
    7 0
    יוסף ואחת ואחד מומחה ענק ורבים אמרו כל ירידה לצורך. אז בטוח שאני יחכה אפילו 46 אחוזי ירידה כי מאחורי זה יבואו טיסות של 47 אחוז
    סגור
  • 4.
    ואל תגידו שהזקן חכם לא הזהיר אותכם כבר ביום חמישי
    עוקב אחרי הזקן חכם 04/01/2016 08:38
    הגב לתגובה זו
    2 13
    כרגיל המשקיע הקטן והתמים ממשיך לשמוע לעצות המומחים... מומחים שתמיד ממליצים לקנות למרות שכל הסימנים ששוקי המניות לקראת ירידות משמעותיות.... וזקן חכם פרט בהרחבה ביום חמישי לא סתם אני עוקב אחריו....בכל מקרה הצלחות לכולם
    סגור
  • אני עושה תמיד כדברי הזקן שתמיד צודק.
    לעוקב 04/01/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אז מדוע אתה בא להוכיח כל הזמן את דבריו. האם אתם קשורים לאחת שמבינה בעניין אמרתי הראתי וכולי. ואכן אני דבק בזקן ועוד טרם בדקתי הצלחותי לאחר ששבע שנים אני צמוד אליו בעניין ועשיתי הכל קלה כחמורה שבע שנים בכל הדרך למעלה. אז אני הולך לבדוק אם אני ששמעתי בדברין 7 שנים מורווח 900 או 1200 אחוז.
    סגור
  • כל הדרך למעלה
    היי טמבל שהיה צמוד 04/01/2016 10:26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    8 שנים הוא צועק ירידות מפולת. אז איך הירווחת 1200 אחוז? אולי היפסדת 1200 אחוז. אז אולי גם אתה התכוונת לזה ואני לא הבנתי.
    סגור
  • נהפוכו ידידי
    עוקב אחרי הזקן חכם 04/01/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ככל שהשנים חלפו כך חומרת ניפוח השערים באמצעות רבית אפסית הולכת ומחמירה...וכל אזהרה של הזקן הייתה כבר אז נכונה והופכת רלוונטית יותר ויותר ככל שאנו מתקדמים בזמן המכה שתבוא תהיה יותר כואבת כי בועות בסוף מתפוצצות...קפיש?
    סגור
  • אתה צודק ובאמת החמיר עם השנים הניפוח
    לנהפוכו 04/01/2016 12:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וכל אזהרה של הזקן כבר אז הייתה נכונה והופכת רלוונטית יותר ויותר והמכה שתבוא תהיה כואבת. אז למעשה אתה לא סותר אותי וזה שהוא עעק 7 שנים זאב זאב ולברוח הוא צדק ואני ברחתי כדבריו בשיא השפל. אני לא כועס ולוקח אחריות שהייתי אולי חכם אבל יצאתי בפארש דביל והיפסדתי 7 שנים עליות. אז תמסור לו שיהיה זקן בריא ופורה ואני מוסר לו שאני מאמין לו אבל כל דבר בעיתו ולפעמים צריכים ללכת נגד האמת וההגיון קפיש? מאזה הקאפיש הזה?
    סגור
  • 3.
    היום
    אבי 04/01/2016 08:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין כל ספק שהעליות של אתמול נעשו באופן מתוכנן ומחושב מיום חמישי ראה כתבות מאתמולץ היום השוק מנוטרל מאינטרס לכיוון וברור שנראה ירידות חדות ביומיים הקרובים המסחר של אתמול המחיש לכולם את הויסות והמלאכותיות שבו נסחרים המדדים ולא על פי כוחות שוק אך יש לזכור שהשקר לעולם לא מחזיק לאורך זמן מתיחת הקפיץ מסתימת
    סגור
  • 2.
    כן (ל"ת)
    תשובה לשאלה 04/01/2016 08:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    היום המעוף יצלול 1.5 אחוז......
    הצוללן 04/01/2016 08:04
    הגב לתגובה זו
    0 5
    אין מנוס מנפילות היום
    סגור
  • במיים רדודים. (ל"ת)
    אתה צוללן 04/01/2016 09:15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • רק זה
    ציון 04/01/2016 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חכה שנת 2016 תהיה שנה עים הרבה נפילות
    סגור
  • לא חייב להיות הרבה
    לציון 04/01/2016 09:17
    הגב לתגובה זו
    10 0
    יכולה להיות אחת של 87 אחוז.
    סגור
  • צודק
    ציון 04/01/2016 10:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחת במכה כמו שאנו יודעים אני בחוץ על הגדר הכי טוב
    סגור
  • אני דווקה חושב שהיא תעלה (ל"ת)
    dd 04/01/2016 08:23
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • מי תעלה? (ל"ת)
    ל דד 04/01/2016 09:16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור