22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

נעילה בת"א: המעו"ף ירד 1.1% בלבד, הבנקים השילו 0.85%, מניות הגז צללו

הבורסה המקומית 'יצאה בזול' יחסית, בעוד המדדים ברחבי העולם צוללים - הדאקס נופל 4.25%; אל על נפלה 4.4%
 |  161
אחוזת בית
Share
יכל להיות גרוע יותר: זו כנראה תחושתם של רוב המשקיעים עם נעילת המסחר בת"א, כשהמעו"ף איבד 1.1% "בלבד", בעוד הדאקס לדוגמא נופל כעת  4.2%. כל זאת -  על רקע הפתיחה הסוערת של שנת 2016 באסיה, שם המדדים נפלו עד כדי עצירת מסחר בסין לאחר קריסה של עד 7% במדד שנחאי. גם המסחר בוול-סטריט מתנהל בירידות חדות של כ-2.5%. 


מדד ת"א 75 ירד 1.1%, וזאת לאחר תיקון קל, כשנפל כבר כמעט 2% הבוקר.  מדד הבנקים שפתח בצלילה של 1.9% סיים בירידות של 0.85%, ומניית לאומי אפילו עלתה 0.2%. מדד הפחד בבורסה המקומית זינק בכ-12%. נציין כי מניות הגז בלטו היום לרעה, כשדלק קידוחים ואבנר איבדו יותר מ-4.25%. גם מניית אל על רכזה עניין עם ירידה של 4.4% במחזור גדול של 41 מיליון שקל.

מדד ת"א 35 (-0.36%) מדד ת"א 35 1,419.9 -0.36% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,424.96 פתיחה:1,423.1 גבוה:1,425.44 נמוך:1,419.35 תמורה:594,506,828 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (+0.2%) מדד ת"א 90 1,055.13 +0.2% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,053.02 פתיחה:1,054.2 גבוה:1,058.18 נמוך:1,051.6 תמורה:155,876,074 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א בנקים-5 (+0.22%) מדד ת"א בנקים-5 1,783.65 +0.22% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,779.77 פתיחה:1,780.3 גבוה:1,796.62 נמוך:1,778.08 תמורה:134,654,177 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים מחזור המסחר ננעל על 2.2 מיליארד שקל.באירופה המסחר מתנהל בנפילות של עד 4.25%, וכל המדדים ביבשת אדומים. למסחר באירופה - לחץ כאן.

הדרמה באסיה מגיעה הבוקר בצל נתוני ייצור מאכזבים מצד הכלכלה השנייה בגודלה בעולם. מדד הייצור במפעלים קטנים ובינוניים בסין, שהפתיע לרעה, מחדש את החששות מפני האטה בסין שתעיב על כלכלת העולם. ארז צדוק, מנכ"ל קרנות אביב: "בהתחשב בכך שסין הולכת כנראה להיות הסיפור המרכזי בשנת 2016 - הנתונים החלשים יוצרים לחץ חזק על השוק הסיני בפרט ועל שוקי המזרח ובהמשך היום גם צפויה תגובה שלילית בשווקים באירופה וארה"ב בכלל". 
 

אתמול בתל אביב שנת 2016 דווקא נפתחה במגמה חיובית כאשר המדדים מובילים זינקו במחזור מסחר גבוה יחסית לימי ראשון - 900 מיליון שקל. מדד המעו"ף טיפס 0.8% בהובלת מניות הבנקים. מדד ת"א 75 זינק 1.88%, בעוד מניית אל על המשיכה בראלי וזינקה אתמול 1.6% במחזור חריג של 36 מיליון שקל.

מדד הבנקים זינק 1.2% כאשר מניות הבנקים לאומי ופועלים עלו 1.48% ו-1.24% בהתאמה. מניות הגז קפצו על רקע התקררות היחסים בין טורקיה לישראל. מניית אבנר יהש טיפסה 2.16%, רציו עלתה 2.89% ודלק אנרגיה טיפסה 1.5%. הכשרה אנרגיה זינקה ביותר מ-10% במחזור של 40 אלף שקל בלבד אמנם, אך פי 4 מהממוצע היומי בחודש האחרון.

קופות הגמל רשמו בשנת 2015 תשואה של 2.1% בלבד, כך לפי הערכות כלכלני מיטב דש. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

מניות היתר רשמו מהלך ענק בשנה החולפת, מיהן הקרנות שהכו את תשואת המדד, ומי התעודה הבולטת? (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

בנק לאומי סיפק המלצות לסקטורים המומלצים לשנת 2016. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

בגזרת המט"ח הדולר רציף נסחר ביציבות מול השקל. מחלקת המחקר של פריים ברוקר מסרה בנושא: "למרות המפולת שנרשמת הבוקר בשווקים במזרח הרחוק, הדולר האמריקאי צפוי להמשיך לדשדש בטווח הקצר מול השקל סביב רמה של 3.9 שקלים לדולר. נקודת המוצא של הסוחרים היא שהריבית בארה"ב תמשיך לטפס בשנה הקרובה וכך תתמוך בשער החליפין ובהתחזקות הדרגתית של הדולר בחודשים הקרובים".

בהמשך היום יפורסמו שני אירועי מאקרו חשובים שעשויים לתמוך במגמה זו. בשעה 11:00 יפורסם מדד מנהלי הרכש באירופה ובשעה 17:00 מדד מנהלי הרכש בארה"ב. "הנתונים שיפורסמו עשויים לשפוך אור ולספק אינדיקציות ביחס למצבה של יבשת אירופה ושל הכלכלה האמריקאית – ואולי לשבור את הדשדוש של הדולר ברמה של 3.9 שקלים", נמסר מפריים ברוקר. 

מניות במרכז

פרוטרום (-2.68%) פרוטרום 29,000 -2.68% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פרוטרום בסיס:29,800 פתיחה:30,000 גבוה:30,000 נמוך:29,000 תמורה:64,797,081 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות חתמה על הסכם להשקעה בחברת אלגלו תעשיות בסך כולל של 10 מיליון שקל בתמורה להקצאה של 50% ממניות אלגלו. המטרה: בניית אתר ייצור ביוטכנולוגי חדשני שיתמחה בגידול, הפקה ועיבוד של אצות בשיטות מתקדמות וייחודיות. פרוטרום תהיה המשווקת הבלעדית של מוצרי אלגלו ברחבי העולם. 

לאומי (+0.27%) לאומי 1,854 +0.27% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי לאומי בסיס:1,849 פתיחה:1,848 גבוה:1,869 נמוך:1,843 תמורה:48,484,604 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ו דיסקונט (+0.86%) דיסקונט 899.3 +0.86% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דיסקונט בסיס:891.6 פתיחה:895 גבוה:900.4 נמוך:888.1 תמורה:17,299,521 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות זכו להעלאת המלצה מצד בית ההשקעות סיטי. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

טבע (-2.89%) טבע 6,080 -2.89% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:6,261 פתיחה:5,986 גבוה:6,140 נמוך:5,954 תמורה:107,280,833 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות דיווחה על הפסקת מתן מינון גבוה של הליקוינימוד בשני ניסויים קליניים על רקע ארועים לבביים. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

161 תגובות ב-101 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
101 חיים 04/01/2016 23:55 אל תגעו בכיל.ולא באל על שתדרים מטה. (ל"ת)
100 רוני 04/01/2016 23:55 כפי שאמרתי אלנעל סיימה.בזק גמורה ולאומי טסה (ל"ת)
99 אינדיאני 04/01/2016 19:29 הקולים עשו 100אחוז בסיום-הודעה צפויה של הממשל בסין (ל"ת)
98 אינדיאני 04/01/2016 18:57 היום השוק הוכיח עוצמה אדירה (ל"ת)
C300 04/01/2016 22:41 עוצמה
בוא נראה את התפתחות המהלכים העוצמתיים בעולם ובת"א בפרט אולי מחר ירידה של 2-3% במעוף תהיה גם סימן לעוצמה
97 אינדיאני 04/01/2016 18:57 השחקנים החליטו למחוק את פוט 1540 שבועי -השוק לא יירד (ל"ת)
מוטי 04/01/2016 20:55 אתה כנראה לא ראיתה את מפת הפוזיציות
או שהמחשב שלך משת"פ של הנוכלים ולא לטובתך. שימ לב ותרשום לך : "צניחה למת 1430 תוך שבוע"!!! חבל הכסף שלך אחי.
96 אינדיאני 04/01/2016 18:56 מי שמחפש דרמות במעוף עד סוף שבוע זה שישכח מזה (ל"ת)
95 אחד העם 04/01/2016 18:50 תקנו דירה! אל תשקיעו בבורסה! תהיו נבונים ותישנו בשקט.
אני מדבר מפוזיציה שכל חיי הייתי שכיר וחסכתי. איני מאמין בבורסה בפרט לא במנהלי הבורסה! מי שיכול מריץ מניות ומי נתקע? מי שלא מחוסר לעשירים! תהיו נבונים!
מוטי 04/01/2016 20:56 תיכף זה יגיע גם למשקיעי נדל"ן
גאונים כמוך.
94 דויד 04/01/2016 18:43 קול 1540 שקניתי ביום חמישי ב1410 שח סגר היום 1452 שח
החולום אני חולם או שיש לנו את הבורסה הטובה בעולם. לא הייתי היום מול המחשב מזה יומיים. פתחתי את ביזפורטל ונדהמתי לראות ירידה של 3.1% בנאסדק ו-4.6% בדאקס. פתחתי את החשבון ולא האמנתי למראה עיני , קול 1540 שקניתי ביום חמישי חצי שעה לפני הנעילה בצחיר 1410 שח סגר היום 1452 שח. העולם התרסק ואני הרווחתי כסף. תודה לשחקני המעוף. אני בטוח שמחר אקבל עוד 300 שח. איזה יופי !
אינדיאני 04/01/2016 19:31 תישן כמו תינוק-אם היום הייתה כזו אופטימיות (ל"ת)
אינדיאני 04/01/2016 19:30 אתה יכול להיות רגוע-השוק לא יירד (ל"ת)
93 רואה הכל 04/01/2016 17:48 מחר המשך ירידות חזקות
עשו פה בסיום המסחר ניעור והפחדה המדדים בארהב היום יפלו חזק קרוב ל3% ומחר אסיה שוב מתרסקת הכל כל כך ברור ושקוף. מחר פתיחה של אחוז וחצי למטה!!!
92 ליויתן מה 04/01/2016 17:45 קרה ? השתגעו? (ל"ת)
91 אינדיאני 04/01/2016 17:40 מחר השוק יעלה לפי קול 1530,היה 250, סגר 550 מושחטים (ל"ת)
90 אינדיאני 04/01/2016 17:40 תל אביב -אל תשכרו פה, הונאה אחת גדולה (ל"ת)
89 אינדיאני 04/01/2016 17:34 עשו לפוטים תספורת. מדהים (ל"ת)
88 אינדיאני 04/01/2016 17:33 נוכלי המעוף ביום נוסף של עבודה בעיניים (ל"ת)
87 אינדיאני 04/01/2016 17:33 אתמול העלו 0.8 היום הורידו 1אחוז והרי לכם מחיקה של 1520 (ל"ת)
86 אינדיאני 04/01/2016 17:32 נוכלי תל אביב יעלו מחר את הבורסה אחוז (ל"ת)
85 אינדיאני 04/01/2016 17:32 תל אביב-הכי חזקה בעולם (ל"ת)
84 אבי 04/01/2016 17:13 מעוף
גועל נפש ויסות שכזה בורסה מושחטת שמנוהלת על ידי גופים אסור לסחור כאן פשע
83 אבי 04/01/2016 16:48 מחזיקים את תל אביב יותר חזקה מכל העולם
לא ייאמן והנאסדק נופל 3%
82 מעניינת 04/01/2016 16:21 כיטוב ברזל.ביום כזה.נסחרת מתחת למזומן
עלתה אתמול 4% .חברות ביו בארה"ב שעברו בהצלחה שלב 3 נסחרות בשווי של פי 10-20, ואין אף חברה שנחסרת כל כך נמוך.בדרך כלל חברות ביו נסחרות בכ חמישית-עשירית ואף יותר משווי המזומן שלה. לדעתי הסיבה שירדה כל כך הרבה,היא בגלל ההנפקה שבוצעה בארה"ב אבל המשקיעים מתחילים להפנים שזה רק לטובת החברה החשיפה לשוק פוטנציאלי גדול מאד,וכן גם הצעת רכש יכולה לבוא בשווי של פי כמה וכמה בסבירות די גדולה לדעתי.
81 השוק 04/01/2016 15:58 נאסדק חוזים שוב צוללים כבר 2.76% ירידה
לא נראה טוב
80 כיטוב 04/01/2016 15:30 כיטוב מידע אמין מהאנליסט עידו אגמון, מנהל קרן אביב ביו
http://www.bizportal.co.il/biomed/news/article/419839
79 ִִ$$$$ 04/01/2016 15:20 כיטוב, KTOV CMC Work Plan already got FDA approval
Celebrex alone has many risks,while KTOV found much better safe way to use it. It might be a life changer drugs. If Celebrex has $1.8B in rev every year, and we take only 10% of their market share alone,on 70% profit margin(don't forget,almost no expenses,2 approval drugs) will brings us to $130 net income per year.Market cap is about $13m now (same as Cash on hand). i believe it's a very conservative estimation,the combination works way better then the drugs by themselves.
78 נדב 04/01/2016 15:16 קולים
איזה יופי ,קניתי c1540 15 יח' בשער 1110 , תפסתי כמעט בתחתית
77 המשך ל - 26, 27 למה 04/01/2016 15:13 ומדוע לא יצא עדיין דיווח מגבעות עולם? עוד כמה זמן הם
חושבים שמותר להם להסתיר מידע מידיעת הציבור? התחייבו לבצע תיקון מגד 6 במהלך דצמבר 2015 ( וזאת כבר לאחר דחיה שלא בוצעה ולאחר הוצאת דו״ח שלא עמדו בו) - האם ההבטחה לגבי דצמבר בוצעה או לא? מה הנהלת גבעות חושבת לעשות עכשיו? האם בכוונתה להודיע על דחיה נוספת חחח ? האם בכוונתה להמשיך ולעבוד על המחזיקים התמימים בנייר ועל הציבור כולו? האם בכוונתה להמשיך ולהוציא דוחות מטעים ומעורפלים לציבור כמנהגה מימים ימימה? מדוע הם לא מחזירים למשקיעים את כספם ומדוע הם לא דואגים להנזיל את כספי המשקיעים??!!!! היכן רשויות החוק???????????????????
76 אמיר 04/01/2016 15:13 כיטוב
בדרך למטה לשער 35
לייצני תקרא טוב 04/01/2016 15:23 Dr. Waymack( a former FDA medical officer)
Dr. Waymack( a former FDA medical officer),was one of the founders of Kitov Pharmaceuticals and has served as the Chairman of our Board of Directors and Chief Medical Officer since July 2013. Dr. Waymack has over 20 years of experience in the biopharma field. Dr. Waymack is a former academic transplant surgeon and a former FDA medical officer, with over fifteen years of experience in drug development as a consultant to major pharmaceutical companies, including Pfizer, Roche, Pharmacia, Warner Lambert and Searle. During his 10 years of academic career, Dr. Waymack published over 100 scientific essays, mainly in the fields of prostaglandins and immunology. In addition, Dr. Waymack volunteered to the U.S. army, where he was commissioned and served as a Major in the Medical Corp. in the position of Chief of Surgical Research in the U.S. Army’s Institute for Surgical Research. Dr. Waymack was also an associate professor of surgery at the University of Texas Medical Branch and at the Univers
75 רון 04/01/2016 15:08 כיטוב
לפני הודעה על אישור FDA המנייה לא תעלה, בדרך להתרסק לשער 50 אג'
כיטוב 04/01/2016 15:16 היא קרוב לוודאי תרכש הרבה לפני, בשווי של פי 5-10 מהשווי
הנכחי של 12 מיליון דולר בלבד(מתחת לשווי המזומן). רצוי לקרוא היטב את הודעות החברה,ולעקב אחרי בעלי עניין שרק החודש האחרון הגדילו בכ -4 מיליון מניות. ניסיון נחמד אבל לא יעזור אם תרשום אותו דבר כל יום. בהצלחה
74 t,o 04/01/2016 14:59 מוכנים ? (ל"ת)
73 ניר 04/01/2016 14:52 הנפט מזנק
הנפט יתחיל לעלות מתיחות חזקה אירן וסעודיה נראה לי יגיע ל50 עד סוף החודש
טמבל 04/01/2016 15:43 טמבל (ל"ת)
ניר 04/01/2016 18:27 אתה הטמבל (ל"ת)
מוטי 04/01/2016 21:00 הוא צודק!
אתה חי בסרט אדון ניר. הימים יגידו ותיווכח, חבל על הכסף שלך בלונג על הנפט!!!
ולי נראה 04/01/2016 15:11 מכל תגובותיך לאחרונה
שאתה טמבל.
72 קולים ירוקים 04/01/2016 14:51 אופציות מעוף
לא מתרגש מהירידות , מכיר את הנוכלים בעל פי היום שוחטים מחר כבר מתקנים ב0.7 בפתיחה כמו תמיד קניתי לפני 20 דקות 25 יחידות קול 1550 820₪ יחידה
71 אלוהים ישמור 04/01/2016 14:40 סין עשוייה לפשוט רגל-לקרוא דחוף
"China’s total debt reached $28 trillion,That is roughly half the world’s entire debt".: http://www.businessinsider.com.au/asian-debt-and-gdp-stats-2015-10#/#asian-debt-has-rocketed-since-the-crisis-while-the-us-has-paid-down-its-debts-as-a-percentage-of-gdp-1
רועי 04/01/2016 15:03 כהן
סין לא תפשוט רגל בעוד 8000 שנה גם מפגר אם כבר ארצות הברית עם החוב שהיא חייבת לסין תפשוט רגל ( 5.3 טרליון $ )
רועי 04/01/2016 15:15 כהן
סליחה 200 טרליון $ בערך
70 ביו 04/01/2016 14:33 כיטוב פארמה, טבע הבאה? הודעה 39 (ל"ת)
69 שימו לב 04/01/2016 14:26 נאסדק כבר 2.75% ירידה בחוזים,פי 2 מהמעוף
זה יביא לירדות חדות במניות הדואליות,לכן הירידות פה יחריפו ליותר מ 2.5% בסיום היום לדעתי.
68 תעצרו את הירידות 04/01/2016 14:24 בקרוב נפגוש את 1500 מלמטה (ל"ת)
67 עמית 04/01/2016 14:23 חלל תקשורת עולה אחרי ההתרסקות (ל"ת)
66 ואז רחמים עלינו 04/01/2016 14:23 תכף הבנקים מצטרפים לחגיגה, קשה להחזיק אותם (ל"ת)
65 תא 25 יקפוץ ראש 04/01/2016 14:19 מחזיקים את ת"א 25 עם השיניים באמצעות מדד הבנקים (ל"ת)
מוטי 04/01/2016 21:07 אני רואה שיש כאן אנשים שרואים את התמונה המלאה
שימו לב למחזורים בסיום המסחר ביום 31.12.2015 בכל הבנקים. ותבינו שרכישות כאלה יכול לעשות או רק בנק ישראל (כמובן שלא במישורים בדומה ל"פד ריזרב" או גוף ענק דוגמאת בנק אמריקאי עם הרבה כסף פנוי) בקיצור קונים את ישראל כמו את יוון.
64 המשקיע 04/01/2016 14:15 פרוטרום
השנה לא פחות מ50% רווח למניה ותשמרו את ההודעה וכן אני מחזיק באלפי שקלים את המניה
מיכה 04/01/2016 14:39 הוא צודק
מחר היא לפחות 3% עולה לא למכור לא למכור
ירון 04/01/2016 14:54 כן
מבינים שאתם מושקעים סו?
63 מי 04/01/2016 14:13 מתי נכנסות הקרנות ? דחוף האם ההציעים יתגברו?
בשתיים או בשלוש?
דרי 04/01/2016 15:42 עזוב אותך מקרנות
אני מתחיל לקנות בתל אביב עוד מעט באיזה 20 מליארד שקל
62 מפולת 04/01/2016 14:02 למי שלא הבין זו מפולת.קראו את כל הדיווחים בעולם
כולם מדברים על זה שידעו שזה יגיע אבל לא ציפו שזה יבוא כל כך מהר.
61 אבי 04/01/2016 13:41 התרסקות 4.2% דקס, נאסדק 2.6% תברחו מהר
יסיים פה מעל 2.5% לדעתי.
60 סוחר 04/01/2016 13:34 שימו לב להכשרה אנרגיה כבר שלושה ימים עולה
יעד 17 אג באתרים אחרים קונים וממליצים עליה מאוד .
59 אבי 04/01/2016 13:26 דקס 3.67%, נאסדק חוזים 2.36% שעה 13:22 (ל"ת)
58 בהצלחה 04/01/2016 12:56 לרון כיטוב.
אתה חושב שאם כל יום תכתוב את אותו משפט זה יעזור לך לקנות אותה נמוך יותר? אתמול עלתה 4% והיא צפויה לעלות מאות אחוזים לפני היציאה לשוק.
57 אחת שמבינה א 04/01/2016 12:35 לתגובה 35
גורביץ שיחק אותה? גורביץ נכשל בגדול כל הזמן טען עליות עליות ושיאים חדשים בדרך כשזה לא קרה שינה את דעתו. כל כך אופטימי היה פשוט לא ייאמן.
56 אחת שמבינה א 04/01/2016 12:29 מאוד חשוב לפתוח את השנה החדשה ברגל ימין
ועשינו את זה אתמול עם עליות נאות ואני מקווה שהשנה הזו תהיה חיובית יותר מקודמותה. זה טוב מידי פעם שיש ירידות חדות במעוף הלוואי והירידות יתחזקו היום לפחות 2% ו וגם מחר ו אחרי זה נהנה מכמה ימים של עליות. שיהיה לכם המשך יום נעים, תהנו!
דרינק 04/01/2016 15:40 נראה לי שאת מאוהבת בו.
לדעתי הוא גבר גבר מה נקרא כוסון אמיתי.
דרינק 04/01/2016 15:38 לאחת
איזה המשך יום נעים? תוקעים לי ת'צורה בהפסדים. מעניין. את מרוויחה היום?
55 איפה א 04/01/2016 12:27 כל יום טוחן ירידות ירידות במילים גבוהות
גם עם אירן אולי תהיה מלחמה אז למה לשבת במיקלט מעכשיו? נראה לי הוא שתול מטעם
54 שמות 04/01/2016 12:20 מתחת לאף של פרעה
פרשת שמות מספרת כיצד מצילה בת פרעה את התינוק משה, שצף בתיבה על הנהר. היא מחליטה לאמץ אותו, ולוקחת אותו לחיות בארמון פרעה. אבל מייד מתעוררת בעיה: מה להאכיל את התינוק? באותם ימים לא הייתה מטרנה, אז כשמסיבה כלשהי היולדת לא יכלה להאכילו, היה צורך לשכור מינקת. במקרה של משה, הוא סירב לינוק מכל אישה מצרית שניסו להביא עבורו. עד שלבסוף מצאה בת פרעה אישה אחת שממנה הסכים משה לינוק – יוכבד, אמו הביולוגית! עכשיו שימו לב לאירוניה שבדבר. גזירתו הרצחנית של פרעה נגד תינוקות בני ישראל, ניתנה במיוחד כדי למנוע צמיחת דור חדש של הנהגה ישראלית. ומה קורה בשטח? משה, המנהיג הישראלי הבא, גדל ומתחנך היישר מתחת לאפו של פרעה, בביתו של פרעה, ועל חשבון פרעה! ומעל לכל, עוד משלמים לאמא שלו משכורת! יש בכל העסק הזה מסר עמוק עבורנו. לאלוקים יש תוכנית לעולם, ולכל אחד מאיתנו יש בחירה: או לחבור לאלוקים וליהנות מכך, או (כמו פרעה) ללכת נגדו ולסיים עם ההרגשה שהיינו טיפשים. המשנה אומרת, "עשה רצונו כרצונך". זוהי עצה טובה מאוד, כי כמו שאנחנו רואים בסיפור של משה ופרעה - בכל מקרה, ה' יארגן את הדברים בדרך שלו.
הידעת 04/01/2016 12:45 בת פרעה היא האשה הראשונה שלימדה אותנו את סוד החמלה
אחריה קמו בכל דור אנשים אמיצים שהצליחו לפרוץ חומות של שנאה לאומנית מבעבעת ולראות בסובלים את אחיהם. קראנו להם "חסידי אומות העולם".
53 ניקולאי ברדיסב 04/01/2016 12:18 במילותיו שנכתבו במוסקבה בשנת 1935:
"קיומם של היהודים, עמידתם במצבים זרים ומוזרים, והתפקיד ההיסטורי הגורלי שהם ממלאים – עַם זה מנוהל על ידי גורל [מיסטי] קבוע מראש, מעבר לנורמות ההיסטוריה".
רתוש 04/01/2016 23:28 גם היהודים שבאו מרוסיה השתגעו?
אוי ואבוי למדינה הזו..חשבנו שהרוסים יצילו אותנו מציפרני החרדים..מעניין, היהודים לטענתם נתונים תחת השגחה אלוהית צמודה (הבן האהוב) אבל משום מה טבחו בהם במשך מאות שנים במזרח אירופה גם כאשר כולם היו חרדים..אוי לנו מהאלוהים שיצרנו (עם נבחר,,,)
א 04/01/2016 13:01 לחבר
בדוק עצמך עם שם אומר הדברים שציטטת. יום טוב.
52 שבי 04/01/2016 12:18 שוק ההון הישראלי גן העדן העולמי
אז מה אם ביפן ירדו 3% , בסין ירדו 7% , בגרמניה יורדים 3.5% ובארהב החוזים נופלים 1.8% כאשר ביום שישי נפלו עוד 1.5% בישראל גן עדן. אתמול עלו 0.8% היום יורדים בקטנה 1.2% במצטבר השבוע ירדנו בקושי 0.4% , גן עדן כבר אמרנו !!!
שבו 04/01/2016 15:36 לשבי
את מבינה מה שאת רוצה? אני לא.
51 לפני אלפיים שנה 04/01/2016 12:11 ההיסטוריה היהודית אף פעם לא פעלה לפי הכללים
ביום תשעה באב, החריבו הרומאים האדירים את בית המקדש והגלו את היהודים מארצם. אילו הייתם אומרים למישהו באותו זמן: "אני מתערב אתך שעם ישראל ימשיך להתקיים גם אחרי שהאימפריה הרומית תתמוטט", מי היה מתייחס אליכם? אבל הנה אנחנו כאן, 2,000 שנה אחר כך, חיים ופורחים בארצנו. מהו סודם של היהודים?
ג'מצ'י 04/01/2016 12:53 יש סוד של אבקת סוד ושל
סודה סטרים
50 מעניין 04/01/2016 12:08 תל אביב מפגינה עוצמה רק 1.2% ירידה בעוד
שהעולם מתרסק
49 אמיר 04/01/2016 12:06 לכל המשקיעים
איך אמר יאצק. "לא לדאוג לעולם יאצק תמיד נופל וקם" אהה זה טובבבב
48 אלי לוי 04/01/2016 12:04 הנפט בדרך למעלה ואל על למטה תזהרו שלא יעבדו עליכם. (ל"ת)
47 רון 04/01/2016 12:04 כיטוב
יאללה התרסקות ,בדרך לשער 50 אג'
46 אבי 04/01/2016 12:01 להתרחק משוק המניות אנו בדרך למפולת של כל הזמנים (ל"ת)
ג'מצ'י 04/01/2016 12:53 לאבי
עזוב אותך מהפחדות ומפולת גג ירד 94 אחוזין בקטנה
45 שרון 04/01/2016 11:58 אל על סיימה דרכה, פועלים טובה, כיל ובזק לא להתקרב (ל"ת)
44 אבי 04/01/2016 11:58 הולכים ליום קשה ולא ברור מה יקרה שיפתח מחדש במסחר
בסין
ניר 04/01/2016 14:56 הפסקת חשמל
יפתחו אחרי רבע שעה ינתקו את הזרם חח כול יום רווח 7 אחוז
טמבל 04/01/2016 15:34 טמבל (ל"ת)
ב 04/01/2016 12:52 יהיה
שמייח.
43 זהבי 04/01/2016 11:48 אל תתקרבו לבנות בזק יפלו,גם בזק זבל, גם אל על בכיוון (ל"ת)
ביז'ו 04/01/2016 12:50 אני דווקא מתקרב בעדינות לבנות 18+
והולך לי לא רע הם מתות על הכסף שלי ואני נותן להם גוד טיים והם מרשות לי להסתובב איתם בשכונה ולהוציא ת'עניים לכולם. אני לא נוגע בהם אפילו עם מקל כי אני חושב איך ירגיש סבא שלהם במקומי שהוא בטח בגילי אז רק צחוקים ודרינקים ופו ושם פריז או לונדון בחדרים נפרדים כמובן
42 טומי לבל 04/01/2016 11:48 שלא יפרסמו אבל אל על סיימה ואיתה כיל. חחחלללחחחללל (ל"ת)
41 חיים 04/01/2016 11:46 מדד המעוף בהפרש של 4% מהעולם .את הפער הזה צריך לסגור. (ל"ת)
40 טל 04/01/2016 11:34 כיטוב פארמה
מעניין כיצד ייפתח המסחר בארצות הברית לאחר שבימים האחרונים החלו לסקר את המניה ולתת המלצות ,,,. לדעתי תקבל הצעת רכש מחברה גדולה בתחום הנ"ל שיש בו שוק מטורף של מיליארדים. מספיק בנתח קטן של 10-15%. שווה השקעה ביחס ההון של החברה ומצבה כיום
39 ביו 04/01/2016 11:29 כיטוב נכנסים ביקושים גדולים מאד,
אם ל Celebrex יש רווח של 1.8 מיליארד דולר בשנה וכיטוב תקח ממנה רק 10% מזה, זה אומר, 180 מיליון דולר רווח בשנה. שולי רווח של 70% (יש לזכור כי לא יהיו כמעט הוצאות בשלב הייצור, מדובר בשתי תרופות מאושרות),יביאו את הרווח הנקי לכ 130 מיליון דולר בשנה זה שווה ערך ליותר מ 30 דולר למנייה (לעומת פחות מ 5 דולר נכון להיום)..יש לזכור גם כי לפי תוצאות שפורסומו שתי התרופות עובדות טוב יותר ביחד מאשר כל אחת לחוד זה אומר שווי השוק הפוטנציאלי עשוי להיות גבוה בהרבה מהנאמר למעלה. לדעתי נשמע בקרוב על הסכם עם חברה גדולה שתייצר את התרופה. החברה מתכוונת לצאת ממש לשוק בשנת 2017 שזה נחשב מהר מאד יחסית לחברות אחרות עם הודעת שלב 3 כזאת חיובית. לדעתי האישית, יש פה סיכון מעולה לרווח גדול שהסיכון ממש מינימלי, שהרי התרופות כבר מאושרות ולכן FDA יאשר את השימטוש בסבירות מאד גדולה,זה צפוי לקרות עד אמצע 2016 כדברי החברה. אין לראות בכך המלצה כלשהיא
38 רדהיל הזדמנות 04/01/2016 11:29 שלא תחזור החודש צריכה להוציא הודעה הצלחות דעתי (ל"ת)
37 זוכרים 04/01/2016 11:27 קונים בירידות מוכרים בעליות..סתם פניקה לאסוף בנמוך
לא קרה שום דבר שלא ידענו לפני ב2015 2016 יהיה שנה מדהימה לסבלנים הצלחות
זיפו 04/01/2016 12:20 לא הייתי קונה עכשיו מניות, המדדים רק מתחילים את הירידות
יש הרבה לרדת ומה שזול היום יהיה יותר זול מחר.
36 ששימי 04/01/2016 11:27 החוזים על הנאסדק נופלים יותר מ 2% (ל"ת)
35 עוקב אחרי הזקן 04/01/2016 11:26 גורביץ שיחקת אותה. הסוחרים עצרו בקו תמיכה שלך 1519
לפי התאוריה....אני אמנם נעזר בניתוח טכני אך זה לא מספיק.. זקן חכם הבטיח שוק דובי כבר באוגוסט עם תיקונים מעלה, הרבה תיקונים מעלה כי יש הרבה שוורים עוורים שלא מבינים שהעולם בדרך למיתון ודיפלציה....וזה יכתיב המהלכים לא קוי התמיכה...........חחחחחחחחח
רמזור 04/01/2016 12:47 לעוקב
לא יודע מה שיחק כי אתמול כתב 25 חיובי מאד. בדיוק אתמול. מצד שני הלכתם ראש בראש נגד גרינברג וראיתי שם התגוששות לווייטנים בין שני זקנים(נו טוב. גרינברג רק מבוגר ועוד לא זקן)בכל מקרה מר גרינברג קרע אותכם לגזרים הוא איש חכם מאד עם הרבה נסיון. הייתי מת לכתוב אצלו פעם אבל אני מפחד ממנו . והמשך לעוקב כבר סיכמנו שהוא הבטיח שוק דובי לפני 7 שנים ואכן עמד ורואה את הבטחתו מתגשמת רק עכשיו אז אל תשחקו אותה בנדמה לי. וטאתה גם טיטפש שאתה משתמש ב חחחחחחחחחחחחחחחחחחח כמו כל הדפוקים.
34 אויויייי 04/01/2016 11:25 המצב נראה רע,גם הנפט חזר לרדת
אחרי שזינק בבוקר. זה אומר הפחד ממיתון גובר לאור מה שקרה לפנות בוקר בסין
33 עורב אמיתי 04/01/2016 11:19 מכרתי 200 יח פוט 1520.נקנה בשער 200.נמכר 950 (ל"ת)
מעניין 04/01/2016 15:32 ת'תחת שלי (ל"ת)
32 אוהד 04/01/2016 11:19 חבורת נוכלים.....
המסחר בתכנת אלוגריתם חרטא עובדים עליכם עם כל התוכנות האלה .... ועדת חקירה
31 טומי לבל 04/01/2016 10:59 התרסקות אל על החלה,הזהרו. לא לגעת בכיל,ולא בבזק.רק לאומ (ל"ת)
30 ביו 04/01/2016 10:58 הזהרתי למכור אל על,עלתה 400% מהדוחות לא מצדיקים
עלייה כזאת.התחייבויות מעל 900 מיליון, נכסים שוטפים רק 400 מיליון,נסחרת בשווי של מעל מיליארד וחצי???, למי שחב שמחירי הנפט ישארו מחירי רצפה שהתחזיות עדיין מעל 50 דולר לשנת 2016, מתבדה. ללכת על חברות ביו שנסרות בשווי מצחיק כמו כיטוב פארמה, שיש לה שוק פוטנציאלי של מיליארדים עדיף בהרבה לדעתי.
29 ציון 04/01/2016 10:58 הנפט
אמרתי אתמול שיש באלגן אירן וסעודיה ואי אפשר לדעת לאיזה כיוון ילך הנפט עולה רק שהאירנים לא יפציצו להם בארות אי אפשר לדעת אצלהם
28 איתן 04/01/2016 10:52 כפי שנאמר לא בזק ולא כיל, ואל על סיימה דרכה.לא טועה. (ל"ת)
27 מה קורה בגבעות עולם? 04/01/2016 10:46 מדוע אין דיווח? למה ומדוע ממשיכים לייבש את המחזיקים? (ל"ת)
26 מה קורה בגבעות עולם? 04/01/2016 10:44 מדוע אין דיווח? למה ומדוע ממשיכים לייבש את המחזיקים? (ל"ת)
25 פיני 04/01/2016 10:40 רק שורט ופוטים, אל תיקנו אל על, ולא דקס לונג רק שורט (ל"ת)
24 עוקב אחרי הזקן חכם 04/01/2016 10:40 המסחר בפוטים מלמד משהו
יש מעט מוכרים בצד ההיצע, מול ביקוש גבוה וקבוע... והכותבים הם בדרך כלל השחקנים הגדולים אם לא הבנתם לרגע. המשמעות - המשך ירידות גם בימים הקרובים.
אתה דביל 04/01/2016 13:07 תמשיך לעקוב ונראה לאן תגיע
יש מעט מוכרים כדי שאתה תקנה....................
למלמד משהווווווווווו 04/01/2016 11:19 לא הבנתי כלום
אם לא תסביר אז אני מבין שעלי למכור ת'בית ולקנות כיטוב וספיץ ועוד סחורה משובחת שכזו
23 צדוק 04/01/2016 10:39 אל על סיימה כבר אתמול שעלתה מעט,קחו נפט, קחו טבע,לא כיל (ל"ת)
22 מיכה 04/01/2016 10:38 מה חשבתם עליות?הצחקתם,זו תהיה שנת השורט ,תירשמו קאקרים (ל"ת)
קאקר מדופלם בינלאומי 04/01/2016 11:16 למיכה אני עושה כדבריך.
אבל מה זה שורט ומה זה שנת השורט? האם זה שנת שמיטה?
21 ליויתן 04/01/2016 10:32 ממש בקרוב בשורות מצויינות ממקורב!!!!!!!!!!!
בעבר כתבתי , תבדקו אותי, בקרוב בשורות מצויינות
אני 04/01/2016 11:14 שומע את זה
מרציו היום פלוס 120 אחוז. אז עד מתי?
20 לאייל 04/01/2016 10:22 חבל.
החיפזון מן השטן.
19 זיפו 04/01/2016 10:18 האם מי שהוא קרא אתמול את תגובתי והתארגן לירידות היום
רבותיי אתמול הבאתי לכם ניתוח על מגש של כסף שביז התעלמו במכוון מ-3 ימי הירידות האחרונים במדדי ארהב ואירופה מכיוון שביז והמוסדיים שאותם ביז משרתת היו מאורגנים ליום א לעליות. כתבתי שכל הסימנים מראים שאנחנו הולכים לתיקון משמעותי למטה. כתבתי שצריך להתארגן לירידות וכתבתי שאני מאורגן. האם מי אחד ששמע לי או שנשבה בראלי המזויף שהריצו ביז והמוסדיים אתמול. סנטימנט השווקים לא טוב אך יחד עם זאת השחקנים אצלנו מאורגנים לעליות לכן אחרי כל פתיחה חזקה למטה נראה תיקון תוך יומי למעלה עד שהשחקנים יאספו את כל הפוטים ויחליפו פוזיציה. חודש ינואר לא מוכרים פוטים. יהיה מה שיהיה.
א 04/01/2016 11:13 לזיפוני היקר
כבר כתבתי לך לא פעם שאתה מטובי הבנים. אבל..(בלי קשר לצודק או טועה)עד רגע זה טרם הבינותי אם אתה מייצג את ביזפורטל ואולי כפרזנטור(זה היינו אך לא?)או שאתה מזנב בהם מסיבתך שלך. עלה והצלח חבר.
זיפו 04/01/2016 12:40 אני מנסה לפתוח לכם את העיניים שביז לא אוביקטיביים
ביז פועלת בשיתוף עם המוסדיים ומשרת את מטרותיהם. האם לא שמת לב איך אתמול ביז התייחסו בביטול לירידות שהיו בשלושת ימי המסחר האחרונים ועזרו למוסדיים כותבי המעוף להריץ את המדד ללא סיבה למעלה. האם יש כאן משקיע אחד שחושב שהייתה סיבה אמיתית אתמול לעליות ? הירידה היום בשקלול העליה אתמול היא כמעט זניחה לעומת הירידות בעולם. בסיכום תיזהרו מביז ולא הייתי קונה מניות בתקופה הקרובה
18 אוהד מכבי 04/01/2016 10:16 פנטזי חתמו הסכם עם החברה של אבי נמני או שאני טועה ?
אולימפיה זה שלו או שאני הוזה ?
17 בונוס הודעה בפתח 04/01/2016 10:12 ואנחנו טסים כל יום אמורה לצאת על תוצאות ניסוי הצלחות דע (ל"ת)
16 עורב 04/01/2016 10:08 ישש תא חוטפת מכול הכיוונים (ל"ת)
15 ציון 04/01/2016 10:08 סין
הסינים גמורים הנפט הזול גמר על הכלכלה שלהם הם אני בדרך! לקריסה לא יעזור להם כמו וכול הנתונים שהם נותנים כזבים
14 עמי 04/01/2016 09:56 1000 הגזמתה אבל 1200 סביר. (ל"ת)
למגיב לעמי 04/01/2016 10:29 1200 סביר?
200 סביר
13 שלומי 04/01/2016 09:54 "1000" שבנו אלייך שנית (ל"ת)
12 בב 04/01/2016 09:45 החוזים על הדקס יורדים 1.5% לא נורא (ל"ת)
בב 04/01/2016 10:04 התכוונת -2.7% (ל"ת)
לקושקושים 04/01/2016 10:32 דקס עכשיו 4 למטה
על מה אתם מפנטזים. יגיע היום אולי למעל 7 למטה ותוך מעט זמן אולי אני חושב ל70 אחוז למטה
11 קופץ... 04/01/2016 09:43 היום יתחיל בירידות ויסיים על האפס, כי מחיר רהנפט (ל"ת)
10 בב 04/01/2016 09:43 הנפט עולה. ארה"ב בקושי תרד ואולי תעלה היום לדעתי
הכל כבר מגולם
9 אני 04/01/2016 09:09 רק שאלה
מה הסיכוי שנראה קידומת 13 במעוף ? (עד הפקיעה של ינואר ). והאם נשארו כלים להציל את המצב ?
לאני 04/01/2016 09:28 לא. (ל"ת)
8 פרופ' איציק 100 04/01/2016 09:07 מדם ליבי.
לפני למעלה משנה וחצי התחילו כוחותינו (100)במשותף לכתוב את מה שלעתיד יקרא : "ספר". שמו פשוט: "אני מאשים". כתבנו ותירגמנו במיידית לעוד חמש שפות במקביל. מדי פעם טרחנו גם כאן)לעדכן את מספר העמודים שהיצטברו. נכון לכרגע מעל 50.000 אלף עמודים ועוד רבה המלאכה. כנראה שלא ייצא בצורת ספר רגיל בסופו של יום..ואנו מחפשים הדרך הנכונה להביאו להרבה עיניים שיוכלו לשזפו. די הרבה מחברינו הקרובים גם בקהילה המדעית זכו לקראו עוד לפני סיומו. (כתבנו גם כאן בערך באותה תקופה על מעשינו)מיותר לציין שמעשה ידינו הספרותי גם הפך כמובן במקביל לצורת פעילותנו.ועמוד האש בדרכנו.. גופים גדולים שאנו קשורים אליהם ואף עוזרים בניהולם גם הם פעלו בהתאם. גם מספר אונ' הכניסו את החומר במסגרת הערכות שנילמדות בפקולטות לכלכלה ואני מדבר בעיקר על ליגת הקיסוס שהוא נמל הבית שלנו.(מבחינה אקדמית בלבד ..לימודים של שנים רבות(שכללו כמובן חיים בארץ עם משפחותינו ועשרות רבות של ימי מילואים בשנה לכולנו "שהפריעו מאד" ללימודינו.) נ.ב: קיסוס = 8 העתיקות בחוף המזרחי מהרווארד. ייל ופרינסטון ועוד.. בוקר טוב ישראל ועם ישראל חי.
ד"ר אברטון ברקלי 04/01/2016 15:48 לפרופ' חברי הטוב
1. האם שמת לב שיש מדי פעם קרצושים מטרידנים? 2.בקש מפרופ' אבירם או ד"ר ניר שיענו לי: הכצעקתה המשך או אפילו התגברות? ביי קטנצ'יק.
כרמית 04/01/2016 16:50 בשם איציק וניר.
1.לא. לא שמתי לב. 2.כן. ממשיך ללא ספק ואף יתגבר עד ליעדים. תודה. כרמית.
פרופ שו 2479 04/01/2016 13:00 נדם וטוב שכך
זיין שכל
7 רציונל כי רציו ל 44 04/01/2016 09:06 הנפט יטוס ורציו תעבור השבוע ל 40
אחר כך כנראה 50 ועד סוף שנה הכפלה!!!!!!!
אני 04/01/2016 11:07 שומע על רציו אהובתכם שהיא תעשה
שהיא תעלה שהיא תפוצץ וביינתיים אכלתי שם בקטנה 60 אחוז. החלטתי שאם חלילא יגיע למינוס 80 אחוז מהשיא אני בחוץ ואחכה לה לירידה נוספת כדי לשקול קנייה מחדש וחשבתי על מינוס90 אחוז
6 מתעניין 04/01/2016 08:39 מה שיותר מעניין
האם ללידה של בר רפאלי סוגרים את כל הבית חולים או רק את המחלקת יולדות?
אנחל 04/01/2016 12:22 אני בדרך! כלל יש פתיחה. (ל"ת)
מיקו 04/01/2016 09:27 אני ידיד המשפחה
ואני זוכר שללידה של בר רפאלי לא סגרו כלום.
גדוללל 04/01/2016 08:55 חזק אחי (ל"ת)
5 הלכו הקולים 04/01/2016 08:38 האם הנפילות יגיעו??? אתם אמיתיים בכותרת הזו?
לא, הם לא יגיעו. הם יבואו מהמזרח ויעצרו בירדן
להלכו 04/01/2016 09:25 עזוב אותך משטויות
יוסף ואחת ואחד מומחה ענק ורבים אמרו כל ירידה לצורך. אז בטוח שאני יחכה אפילו 46 אחוזי ירידה כי מאחורי זה יבואו טיסות של 47 אחוז
4 עוקב אחרי הזקן חכם 04/01/2016 08:38 ואל תגידו שהזקן חכם לא הזהיר אותכם כבר ביום חמישי
כרגיל המשקיע הקטן והתמים ממשיך לשמוע לעצות המומחים... מומחים שתמיד ממליצים לקנות למרות שכל הסימנים ששוקי המניות לקראת ירידות משמעותיות.... וזקן חכם פרט בהרחבה ביום חמישי לא סתם אני עוקב אחריו....בכל מקרה הצלחות לכולם
לעוקב 04/01/2016 09:22 אני עושה תמיד כדברי הזקן שתמיד צודק.
אז מדוע אתה בא להוכיח כל הזמן את דבריו. האם אתם קשורים לאחת שמבינה בעניין אמרתי הראתי וכולי. ואכן אני דבק בזקן ועוד טרם בדקתי הצלחותי לאחר ששבע שנים אני צמוד אליו בעניין ועשיתי הכל קלה כחמורה שבע שנים בכל הדרך למעלה. אז אני הולך לבדוק אם אני ששמעתי בדברין 7 שנים מורווח 900 או 1200 אחוז.
היי טמבל שהיה צמוד 04/01/2016 10:26 כל הדרך למעלה
8 שנים הוא צועק ירידות מפולת. אז איך הירווחת 1200 אחוז? אולי היפסדת 1200 אחוז. אז אולי גם אתה התכוונת לזה ואני לא הבנתי.
עוקב אחרי הזקן חכם 04/01/2016 11:34 נהפוכו ידידי
ככל שהשנים חלפו כך חומרת ניפוח השערים באמצעות רבית אפסית הולכת ומחמירה...וכל אזהרה של הזקן הייתה כבר אז נכונה והופכת רלוונטית יותר ויותר ככל שאנו מתקדמים בזמן המכה שתבוא תהיה יותר כואבת כי בועות בסוף מתפוצצות...קפיש?
לנהפוכו 04/01/2016 12:35 אתה צודק ובאמת החמיר עם השנים הניפוח
וכל אזהרה של הזקן כבר אז הייתה נכונה והופכת רלוונטית יותר ויותר והמכה שתבוא תהיה כואבת. אז למעשה אתה לא סותר אותי וזה שהוא עעק 7 שנים זאב זאב ולברוח הוא צדק ואני ברחתי כדבריו בשיא השפל. אני לא כועס ולוקח אחריות שהייתי אולי חכם אבל יצאתי בפארש דביל והיפסדתי 7 שנים עליות. אז תמסור לו שיהיה זקן בריא ופורה ואני מוסר לו שאני מאמין לו אבל כל דבר בעיתו ולפעמים צריכים ללכת נגד האמת וההגיון קפיש? מאזה הקאפיש הזה?
3 אבי 04/01/2016 08:25 היום
אין כל ספק שהעליות של אתמול נעשו באופן מתוכנן ומחושב מיום חמישי ראה כתבות מאתמולץ היום השוק מנוטרל מאינטרס לכיוון וברור שנראה ירידות חדות ביומיים הקרובים המסחר של אתמול המחיש לכולם את הויסות והמלאכותיות שבו נסחרים המדדים ולא על פי כוחות שוק אך יש לזכור שהשקר לעולם לא מחזיק לאורך זמן מתיחת הקפיץ מסתימת
2 תשובה לשאלה 04/01/2016 08:11 כן (ל"ת)
1 הצוללן 04/01/2016 08:04 היום המעוף יצלול 1.5 אחוז......
אין מנוס מנפילות היום
אתה צוללן 04/01/2016 09:15 במיים רדודים. (ל"ת)
ציון 04/01/2016 08:58 רק זה
חכה שנת 2016 תהיה שנה עים הרבה נפילות
לציון 04/01/2016 09:17 לא חייב להיות הרבה
יכולה להיות אחת של 87 אחוז.
ציון 04/01/2016 10:05 צודק
אחת במכה כמו שאנו יודעים אני בחוץ על הגדר הכי טוב
dd 04/01/2016 08:23 אני דווקה חושב שהיא תעלה (ל"ת)
ל דד 04/01/2016 09:16 מי תעלה? (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש