12:40 מניית תמר פטרוליום צוללת ומשלימה נפילה שבועית של מעל 6%

12:38 מניית אל על יורדת 2.8% ומשלימה ירידה של 19% מתחילת השנה

12:36 מניית שטראוס עולה 1.3% ומשלימה 4 ימי עליות רצופים

12:02 אפגניסטן: לפחות 12 הרוגים בפיגוע במתקן משטרתי בדרום המדינה

10:10 בולטות בת"א: תמר פטרוליום יורדת 2.2%, מגדל ביטוח יורדת 1.3%

10:09 בולטות בת"א: איידיאו עולה 2%, נייס עולה 1%

09:18 צוות אבטחה של חברת החשמל חילץ הלילה אנשי ספינה שוקעת בלב ים

08:54 הדולר מוסיף הבוקר 0.2% לרמה של 3.503 שקלים

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

נעילה בת"א: המעו"ף עלה 0.8%, ת"א 75 טס 1.9%, אל על המשיכה לעלות

ככה פותחים שנה: עליות שערים יפות בכל המדדים המובילים, הבנקים פתחו באדום אך זינקו 1.25%

 |  106
הבורסה בת"א
Share
המדדים המובילים בבורסה בת"א ננעלו בעליות שערים נאות ביום המסחר הראשון של 2016, בהובלת מדד ת"א 75 שזינק כמעט 1.9% בזמן שהמעו"ף עלה 0.8%. מדד הבנקים שפתח בירידות, סיים עם זינוק של 1.25%. נציין כי עליות נאות נרשמו גם במניות השורה השלישית, מדד היתר-50 שזינק כמעט 22% בשנה החולפת עלה היום עוד 1.4%.


אל על בלטה בעלייה של 1.6% במחזור חריג של 36 מיליון שקלים (הרביעי בגודלו בשוק), וזה אחרי ראלי של 370% בשנה החולפת. קבוצת דלק בלטה גם כן, בעלייה של 3.2% אחרי נפילה של כמעט 20% ב-2015, וגם שאר מניות הגז צבועות ירוק היום. רציו עלתה 2.9%. מבין המניות הכבדות במדד ת"א 75 נציין כי אלוני חץ (משקל של 4.6%) שעלתה 2.1% ואת פרטנר (משקל של 3%) שעלתה  3.25%. טאואר שהינה המניה הכבדה במדד (משקל של 6%) דווקא ירדה 0.5%, בשל פערי ארביטראז' שליליים.  

מדד ת"א 35 (+0.14%) מדד ת"א 35 1,445.37 +0.14% 12:50 17/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,443.29 פתיחה:1,446.34 גבוה:1,447.69 נמוך:1,442.82 תמורה:214,687,589 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (+0.55%) מדד ת"א 90 1,066.31 +0.55% 12:51 17/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,060.45 פתיחה:1,061.22 גבוה:1,066.31 נמוך:1,060.42 תמורה:68,230,730 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א בנקים-5 (-0.54%) מדד ת"א בנקים-5 1,827.35 -0.54% 12:50 17/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,837.35 פתיחה:1,844.56 גבוה:1,844.88 נמוך:1,823.97 תמורה:67,020,499 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א נפט וגז (-0.58%) מדד ת"א נפט וגז 929.28 -0.58% 12:50 17/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א נפט וגז בסיס:934.71 פתיחה:934.93 גבוה:936.57 נמוך:926.43 תמורה:24,125,504 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים

מחזור המסחר ננעל על 906 מיליון שקל, מחזור בהחלט גבוה ליום ראשון.

מדד ה-S&P500 איבד כמעט 1% ביום חמישי כאשר עיקר הנפילה נרשמה בשעת המסחר האחרונה וזאת למרות שהנפט נסחר בעליות.בסיכום השבוע החולף רשם המעו"ף עלייה של 0.74%, זאת מול ירידה של 0.63% במדד ה-S&P500. בסיכום שנתי, המעו"ף עלה 4.3% בעוד המדד האמריקני רשם ירידה של 0.7% (השנה השלילית הראשונה מאז המפולת ב-2008).

מניות במרכז פרטנר (-0.22%) פרטנר 1,836 -0.22% 12:21 17/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פרטנר בסיס:1,840 פתיחה:1,840 גבוה:1,843 נמוך:1,832 תמורה:679,328 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עלתה בשיעור נאה, יום לאחר ההחלטה כי תפסיק להשתמש במותג אורנג'. החברה תקבל כפיצוי 50 מיליון אירו מחברת אורנג' העולמית. עדיין לא ברור תחת איזה מותג תרוץ החברה, כשאחת האפשרויות היא 'להתאחד' עם מותג '012 מובייל'.

לאומי פרטנרס רושמת רווח של 100 מיליון שקל ב-5 שנים כתוצאה מהשקעתה בכביש 6. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
 
הדסית ביו (+1.24%) הדסית ביו 344 +1.24% 11:08 17/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי הדסית ביו בסיס:339.8 פתיחה:339.8 גבוה:344 נמוך:339.5 תמורה:34,998 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות (HBL) משקיעה 750 אלף דולר בחברה הבת, כאהר מדיקל, במסגרת שלב הסגירה המאוחרת להשקעה של 12 מיליון דולר שהתבצעה בחברה לפני כשבועיים. בכך מימשה הדסית ביו את זכותה להשקיע בכאהר על פי אותם תנאים לפיהם בוצעה ההשקעה הראשונה מצד הקרנות הזרות ולפי שווי חברה לכאהר של 25 מיליון דולר לפני הכסף בדילול מלא. בשלב הסגירה המאוחרת, עד ליום 15 בפברואר 2016, רשאית כאהר לגייס סכום כולל של עד 3 מיליון דולר.
 
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

106 תגובות ב-67 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
67 הסקרן 03/01/2016 17:09 מה פשר הראלי ב"פוקס"? (ל"ת)
66 רון 03/01/2016 16:47 לבכיינים
כל אלה שייללו ובכו שיש עליות בחול" ואצלניו ירידות . אז הנה מפונקים בארה"ב היו ירידות של אחוז אצלינו עליות של כמעט אחוז. עכשיו אתם לא פונים לרשות לני"ע שתחקור? עכשיו לא אכפת לכם ששחקני המעו"ף נכנסו ללונג? חבורת בכיינים פטתיים
בכיין 03/01/2016 17:25 לרון
אחד. אתה צודק מאד. ושניים. הכל יבוא על סידרו. אל תדאג. ועכשיו שהעולם יירד 85 אחוז . אנחנו נהיה תותחים ונרד רק 75 אחוז. ואז תראה כמה נעלוז ונשמח ונרקוד עד אור השחר על שניצחנו את העולם המחורבן. אין עלינו.
65 יניב 03/01/2016 16:43 למורסה יבורסה
אך גאון אתה ימורסה "תראו בארה"ב אדום רק אצלינו ירוק" חחחחח אך גאון גאון אתה ימורסה הרגת אותי אין עליך פרס נובל לחכמה אתה צריך לקבל ימורסה
64 מחזאי 03/01/2016 16:29 יסלח לי כבודו אם אני טועה. אבל אני לא.
בעת עליית המעוף הבלתי מובנת צצה מאי שם כתבה טכנית אופטימית על מדד מעוף שנושאת את שעות הבוקר המוקדמות לפני המסחר בהרבה. אז היה ידוע לכולם וכך דיווחו כל האתרים על ירידות מצופות. אם הכתבה הייתה יוצאת באמת ב07:37 כנכתב זה היה מעולה. אבל בשעות אלו של עליות לא מובנות. מישהו יכול להאיר עיני ואולי אף לתקן אותי?
63 דוד10 03/01/2016 15:55 מה דעתכם על פנטזי בכזה מחיר (ל"ת)
62 זגורי החמוד 03/01/2016 15:41 אני מחכה למוכרים בהכשרה אנרגיה
לקחתי מעל ב8 אג וממתין לעוד מוכרים
61 רעלי בבורסה 03/01/2016 15:41 מה הסיבות לרעלי הפתאומי מה השתנה מסוף דצמבר
מחר הכל יורד בחזרה
ציון 03/01/2016 16:08 רק מחר
כול השנה יהיו ירידות
דוד 03/01/2016 21:32 רואים שחורות
צא מהבורסה ותעזוב אותנו בשקט ניפגש עוד שנה ונראה תשקיע במה שבא לך יה צרעת
60 ניר 03/01/2016 15:34 מקסימום נגיע ל 1547 (ל"ת)
59 חיים 03/01/2016 15:19 העליות האלה היו צריכות להיות שבוע שעבר (ל"ת)
58 שמעון 03/01/2016 15:17 הכשרה אנרגיה הולכת לטוס 2016
לפני רכישה של המאגרלחיפושי נפט
57 שימי 03/01/2016 15:06 הכשרה אנרגייה הולכת להודעה כנראה קונים את השדה שלה לחיפ
השבוע הודעה לגבי רכישת המאגר שלה לחיפושי נפט וגז
56 סוחר זקן 03/01/2016 15:05 שימו לב לקניות שעשיתי לפני כמה ימים
גזית גלוב,פוטרום,סאפיינס,אבוגן...היום נקנו רציו דלק קב אבנר דלק ק רמי לוי...בהצלחה המעוף נועל בגבוה יומי היום לא יעזור למחבלים הארץ היא שלנו הר הבית בידינו והכסף שלנו ממשיך לעבוד גם בגשם וגם במצב מלחמה אנו לא מפחדים משום ערבוש באשר הוא כהנא צדק
דוד 03/01/2016 21:34 ברכות אחי
אתה חכם בהצלחה
זקן 03/01/2016 15:58 כולם סוסים מתים (ל"ת)
55 אהוד 03/01/2016 15:05 אס אר אקורד ואחים נווי רק אלה יעלו חזק (ל"ת)
54 חיים 03/01/2016 15:01 כיטוב מתחילים הסיקורים בארה"ב, והיא מתחילה להתחמם
כצפוי. Kitov Pharamceuticals Holdings Ltd’s (KTOV) Quiet Period To Expire on December 30th December 23rd, 2015 - By Jennifer Langley Kitov Pharamceuticals Holdings logoKitov Pharamceuticals Holdings’ (NASDAQ:KTOV) quiet period is set to expire on Wednesday, December 30th. Kitov Pharamceuticals Holdings had issued 3,158,900 shares in its IPO on November 20th, MarketBeat.Com reports. The total size of the offering was $13,014,668 based on an initial share price of $4.12. During Kitov Pharamceuticals Holdings’ quiet period, insiders and underwriters involved in the IPO are restricted from issuing any earnings forecasts or research reports for the company because of regulations issued by the Securities and Exchange Commission. Following the expiration of the company’s quiet period, the brokerages that served as underwriters will likely initiate research coverage on the company.
53 מוטקה 03/01/2016 15:01 רכשתי הכשרה אנרגיה (ל"ת)
52 עוקב אחרי הזקן 03/01/2016 14:53 קדימה- אחרוני הפריירים להיכנס ולקנות מהמקצוענים....
איזה כבשים ....המקצוענים מוכרים לכם בדקה התשעים..... הצלחות.
51 ניר 03/01/2016 14:50 מחר
בטח יתחילו הנחיתות מחר עים וולסטריט
50 CG 03/01/2016 14:25 ספיץ מנפיקה במחיר גבוה ב50% ממחיר השוק
החברה הנפיקה במחיר 272 אג למניה
אולי די עם השפיץ הזה 03/01/2016 14:53 כל החברה האדירה נסחרת בשווי של קצת מעל מליון
שקל. אז נא להפסיק לשגל תמוח.
שלומי 03/01/2016 14:50 ספיץ
מה זה אומר לגבי ספיץ
49 אסי 03/01/2016 13:32 שמתי קניה בהכשרה אנרגיה ב7.3אג (ל"ת)
48 GUY 03/01/2016 13:13 חשבתי לקנות מניית אינסולין
אבל מצד שני אין שם אויר במניה
עוזי 03/01/2016 13:47 מניה מחורבנתתתת (ל"ת)
47 גמבו 03/01/2016 12:59 תראו את שמן והכשרה שתי מניות שעולות
הכשרה צריכה להשלים פערים אחרי שמן
46 מנית גז מומלצת 03/01/2016 12:44 אלון גז, המלצה של פסגות,
לפני כחודש המלצה של פסגות לאפסייד של 34%. בד"כ משלמת דבידנד גדול בפברואר, הבעיה שהמחזור היומי קטן ממאה אלף שח.
45 גיא 03/01/2016 12:23 רציו
שואפת למעלה יש פעילות ענפה בקרב המשקיעים בקרוב 40.
44 בונוס מי שמוכר היום 03/01/2016 12:18 יתחרט בקרוב מאוד שער מצחיק תוצאות ניסוי אישור fda (ל"ת)
בונוס 03/01/2016 17:27 אתה טועה ומטעה. הם בשלבי ניסוי קליניים שלב 1 יש זמן
לאישור FDA. המנייה תמשיך לרדת עד להודעה שתגיע שכנראה תיקח לפחות כמה חודשים. לפי הודעתם שלהם.
43 GUY 03/01/2016 11:51 הכשרה אנרגיה כמו שנרשם בדרך צפונה
מניה קיבלה הרבה כסף מחברה אם שלה ולדעתי יכולה בקלות לטוס אל 15 אג במיידי .ברגע שמכונות שם יחלו לזוז
42 פניה לרשויות החוק 03/01/2016 11:47 נא לדאוג בהקדם להחזרת כספם של המחזיקים בנייר גבעות, אשר
כספם נלקח מהם (בלשון עדינה), שלא על פי חוק ובניגוד גמור לכללי מסחר הוגנים ותקינים בבורסה הישראלית! הינכם מחוייבים לדעתי לדאוג לנו המחזיקים בנייר זה, אשר מולכים שולל כבר מזה זמן רב בדיווחים ובהבטחות כוזבות שיצאו מטעם השותפות בגבעות. מדובר כאן בנושא ציבורי כאוב להרבה משקיעים תמימים (כולל עבדכם הנאמן). אני סבור כי מחובתכם האישית לטפל בנושא גם מחוץ לכתלי בית המשפט. כי מדובר כאן בכללי מסחר הוגנים ותקינים שאמורים להתקיים במדינתנו! בתודה מראש, xyz , מחזיק פרטי בנייר.
41 עמית 03/01/2016 11:30 שימו לב לחלל תקשורת
זינקה בכמעט 4%
40 פלוריסטים 03/01/2016 11:09 מניה חבוטה בגלל שהיא דואלית
שם היא אחת ממליון מניות ואף אחד לא מתרשם ממנה . יש עוד הרבה מניות כמוה . כנ"ל כיל לעידן עופר בכלל לא אכפת משער המניה בתום הזיכיון הוא יקבל מהמדינה כסף ויצא. מדינת ישראל דפקה את המשקיעים במניה. בעזרת הפופוליסט שדחפו לו כל דבר לפיד זה שאמר שבמקום שהמשקיעים יקבלו דיבידנד הממשלה תקבל.
39 המלצה לרכישת הכשרה 03/01/2016 11:07 הכשרה אנרגיה תזכרו את השם הכשרה בדרך ל20 אג
מניה אספה כוח קיבלה 13 מליון שח מחברת האם הכשרת ביטוח .שווי כיום מהווה רבע ממה שאמורה להיות לפחות 28 אג .
הגולש 03/01/2016 11:35 היא תהיה פי כמה מ 20 מסיבה אחרת לחלוטין
מהלך איחוד מניות הוא מהלך מתבקשזהו הליך טכני. אין בו רווח
38 לכבוד הנהלת הבורסה 03/01/2016 11:03 וגם להנהלת הרשות לני״ע - כל המחזיקים בנייר גבעות עולם
חייבים לקבל את קרן השקעתם על פי דין, חוק וצדק! לא ייתכן להמשיך במצב הנוכחי בו כל המשקיעים בנייר מקופחים ומולכים שולל לכל אורך הדרך בדיווחים כוזבים ומטעים! הגיע הזמן לעשות סדר בנושא ולהחזיר להם את כספם בחזרה. בכבוד רב, אחד מהמשקיעים שכספו מוקפא/ מושעה בינתיים ללא שום הצדקה!
37 עדי 03/01/2016 11:02 סודה סטרים
נפילה???
36 שני 03/01/2016 10:50 ניירות מומלצים
חברה לישראל, פריגו, ביונדווקס, קליל
הלהה 03/01/2016 15:59 מנופחות
החוכמה למצוא ניירות לפני שעלו בחדות.
ועוד ל36 וחבריו 03/01/2016 11:31 למשקיעים קטנים וזריזים.
נותנים לך היום. לא תיקח? אומנם המחזורים פיצפונים ובריחה המונית תפיל את מגדל הקלפים הרוטט. אך אם אפשר להציל אפילו רק 1000 שקלים. אז למה לחכות. תישאלו למה הגדולים לא מוכרים(כרגע!) יש עכשיו את הכלל: מי שולף ויורה ראשון. כל יריה ראשונה ולא משנה ממי ובאיזה סדר גודל .לצורך העניין נגדיר 10 מליוני שקלים כזרז שיפיל את חומת הקרטון . השוק(אם בכלל)לא יהיה גבוה בהרבה מרגע זה. לגבי נמוך? אז נמוך מאד ואפילו מאד. לגבי העולם . אז ניגמרו הקלמנטינות.
ל36 03/01/2016 11:16 1. כתבת שני ניירות מומלצים. אז למה נתת ארבעה.
2.במילה "ניירות" ולא חברות. אתה מגדיל את האפסיות של שני או ארבעת החברות . אכן שוויים כנייר ואפילו לא שוות את הנייר שהן רשומות עליו. 3.מי ממליץ? מה ממליץ? כמה ולמה ממליץ? נא סבר את אוזניינו ונסה לשכנענו שהחברות בעת הזאת כדאיות להשקעה. 4. שמור לך בכספת את מה שכתבת כאן ופתח בסוף דצמבר 2016 ובמיוחד בסוף דצמבר 2017. וממש לא תאמין שכתבת דברים אלו .
איתי 03/01/2016 21:56 לדעתי שם הכותבת הוא שני
לא מדובר במספר 2
35 לתשומת לב הציבור 03/01/2016 10:38 גבעות הבטיחה בדוח תיקון מגד 6 בדצמבר 15 - לא קויים!!!
גם ההבטחה הקודמת לתיקון לא קוימה ונדחתה כאמור לדצמבר 15. כמו כן, כל הדיווחים שלהם מטעים את הציבור ומוליכים אותו שולל! עכשיו הגיע התור של שלטונות החוק להחזיר לכל המחזיקים בנייר גבעות להחזיר רטרואקטיבית את כספם, כלומר את קרן ההשקעה שלהם לפי השער הממוצע של השקעתם. ככה הצדק חייב להעשות למשקיעים, אשר הוליכו אותם שולל לכל אורך הדרך! ממני, אחד מהמשקיעים הרבים שהוליכו אותו שולל וגזלו את כספו!
34 צביקה 03/01/2016 10:08 נפט
יש באלגן עים סעודיה ואירן הנפט יזנק
33 ממ 03/01/2016 09:33 ל 11 צודק.התחייבויות שוטפות יותר מפי 2
מנכסים שוטפים. עליה הרבה הרבה הרבה מעל הסביר.צפי לירידה של כ 30% לדעתי
32 ממ 03/01/2016 09:32 ל 13 לדעתי פי 10 לפני ליציאה לשוק
אם עד אז לא נראה איזו רכישה השתלטות.
31 אלון 03/01/2016 09:26 כיטוב פארמה
שבוע טוב , צפו לבשורות טובות בימים הקרובים, משהו ענקי מתבשל שם ,לדעתי האישית לא סתם הגדילו בעלי החברה את השקעתם. מי שמצפה לבום וזהו - טועה בגדול. אין ספק שזו אחת המניות המבטיחות ביותר לשנת 2016 בהצלחה למשקיעי הביומד
כיטוב 03/01/2016 11:44 עברה בסוף השבוע למתכונת דיווח בהתאם לדיני ניירות הערך
האמריקאים. לדעתי הסיבה להנפקה בארה"ב וגם המהמלך הזה נועד למטרה אחת,להמכר בשווי שגבוה במאות אחוזים מהשווי המצחיק העכשווי שהוא אפילו פחות משווי המזומן,כאשר לחברה לא צפויות הוצאות מיוחדות עד ליציאה לשוק הנאמד במיליארדים.
30 בוקר טוב 03/01/2016 09:02 קפה ?
טורקי מר מר מר מר מר, 7 סוכר.
29 יוסי 03/01/2016 08:11 בונוס
השנה של בונוס מתחילה. בהצלחה לכולם.
לבונוס 03/01/2016 10:06 כמו שאמרתי קודם. תגיע ל- 55- 60 ואז תתחיל עלייה
דעתי האישית
28 נוני 03/01/2016 00:03 אפריקה
הגיעה לתחתית ודשדשה שם ומכאן מתחילה התקווה..
אמיר 03/01/2016 08:31 אפריקה
גורלה של אפריקה כזו של רוסיה , שמצבה תלוי במחיר של נפט . משם תבואה ישוע או קריסה מוחלטת . הימור קלאסי , כי חובתיה כפולים מנכסיה .
27 אפריקאי 02/01/2016 22:12 נפט חזק יורו חזק ורובל חזק יעזרו לאפריקה (ל"ת)
26 עוקב אחרי זקן חכם 02/01/2016 21:34 יש כאן הרבה משקיעים טירונים
אם אתם חושבים שהבורסה בינואר תעלה, אז אתם חיים בסרט. הסוחרים בוול סטריט וגם בישראל החזיקו את השוק בשיניים כדי להציג תשואות. בשבוע הבא יבוא גל מוכרים משמעותי. חוץ מזה תלמדו מהזקן חכם ששם לעצמו להציל את המשקיע הקטן. הוא כבר באוגוסט כתב שנכנסים לשוק דובי ואכן המעוף צנח מ1700 ל1500. יש הרבה סימנים לצמיחה חלשה בעולם, חשש מקירסת אגחי"ם מגובי נפט, חשש מהמשך עליית ריבית, טרור ועוד. רמז יכולתם לקבל בסיום המסחר בניו יורק בשעה האחרונה ביום חמישי....בהצלחה לכולם ב 2016 בכל מקרה.
25 משקיע 02/01/2016 20:20 מחר קניות מכל הבא ליד, מוסדיים וכן משקיעים
קונה על הבוקר, בנקים,גז ומניות ב 75
24 יוסע 02/01/2016 20:16 נפט
עד שהנפט לא יעלה כל הבורסות יפלולא רק פה בכל העלון
23 בני 02/01/2016 20:15 פלוריסטם
מה קורה עם פלוריסם מחר יש למישוהו מושג תודה
אני 02/01/2016 22:22 כן, יהיו מוכרים ויהיו קונים, אולי תעלה ואולי תרד. (ל"ת)
ארי 02/01/2016 21:10 פלוריסטם
החברה ניסתה לעשות דרמה מהאישור לתרופת יתום. נכון לסופ"ש ההצלחה חלשה. מחר תרד כנראה קצת
22 הרב שמחה רז 02/01/2016 19:53 אצל הרבי מלובביץ'
"הנה, אנו נמצאים עתה בניו-יורק. אספר לך משהו שאמר לי ר' אריה על ניו-יורק: 'הברכה הראשונה של ברכות השחר היא 'ברוך אתה ה'... הנותן לשכווי בינה להבחין בין יום ובין לילה'. ועל כך שואל ר' אריה: 'האם אין לנו על מה להודות לה', עד שאנו מודים לו על כך שנתן לתרנגול שכל לצעוק קוקוריקו?... וכי זוהי התפילה הראשונה הראויה של היהודי?!'. אלא אם נביא את התרנגול מירושלים לניו-יורק, מתי יקרא את קריאת הגבר: לפי שעון ירושלים או לפי שעון ניו-יורק? לפי שעון ניו-יורק! זה מה שאנו אומרים: ריבונו של עולם, תן לנו את השכל לומר את הדבר הנכון, במקום הנכון ובשעה הנכונה, כפי שאתה נותן לשכווי בינה להבחין בין יום ובין לילה'...". הרבי חייך בהתפעלות לשמע הקושיה והתירוץ.
21 זיפו 02/01/2016 19:46 מצחיקים הביז הללו. ארהב אחרי 3 ימי ירידות רצופים
ביז והמוסדיים מאורגנים דווקא לעליות ליום ראשון. לכן בצורה שקופה ביז מנסה להעלים מהתודעה את 3 ימי המסחר השליליים בארהב בהם המדדים נפלו במצטבר 3% בביטוי המעודן ״נטיה לירידות״. כשביז בפוטים היא יודעת לייצר פניקה וסנטימנט שלילי אך הפעם היא בקולים. מה יהיה יום ראשון ? לי ברור לגמרי ? צפו לעליות קלות עד הצהריים ואז יתחילו ביז והמוסדיים בהתארגנות למסחר ביום שני כאשר הסגירה תיהיה בקורולציה לחוזים על הדאקס. אם החוזים על הדאקס יהיו ירוקים המעוף יסגור חיובי אחרת נקבל מגלשה חדה למטה. באופן כללי עושה רושם ששנת 2016 הולכת להיות שנת ירידות ואולי אף מפולת. נא תתארגנו בהתאם. אני כבר מאורגן.
20 הרב אריה לוין 02/01/2016 19:14 פעם אחת
הרב הלך ברחוב והבחין לפתע בבחור שהכיר משכונת גאולה, חייל צעיר שהגיע לחופשה מהצבא. הרב חצה חיש מהר את הכביש לעבר הבחור הצעיר, והושיט לו את ידו לברכה, שהרי לא ראה את הבחור הצעיר זה זמן רב. "שלום עליכם" אמר הרב בשמחה. "אנא, בוא לביתי. אני רוצה מאד לשתות איתה תה, לדבר איתך קצת, לשמוע מה חדש, תספר לי על מעשיך בצבא". החייל הצעיר נראה די נבוך. "כבוד הרב", הוא אמר, "אני לא חושב שיהיה הוגן מצידי לבוא אל ביתך. אני... אני כבר לא חושב כיפה". הרב אריה חייך אליו בחמימות ואחז בידו. "אתה בטח יודע שאני אדם נמוך קומה" אמר לו. "אני רואה אותך, נכון, אבל אני לא גבוה מספיק כדי לראות אם אתה חובש כיפה או לאו. מה שכן אני רואה, הוא את הלב שלך. והרשה לי לספר לך, הלב שלך טוב ורחב, וזה מה שחשוב. ועוד דבר יש לציים, אתה חייל, ואתה מסכן את חייך למען כל עם ישראל. אנא, שב איתי לכוס תה, אני חושב שהכיפה שלך גדולה יותר משלי".
משה 02/01/2016 22:20 שפתיים ישקו
ללא צל צילו של ספק אחד מלאו צדיקים שחיו בדורנו ואידך זיל גמור
19 אופטימי 02/01/2016 18:39 אפריקה תפתיע לדעתי כנסו
לאפריקה נכסים ולאפי פיתוח יש נכסים מצויינים שבמידה ויצליחו למממש אותם ברבעון הראשון אפריקה תתייצב וזה יקרין על מחיר המניה של אפריקה וכמובן על החברות הבנות שנהנות מסנטימנט שלילי מהמצב של אפריקה בנוסף אני מעריך שאפריקה תעשיות תתחיל להתייצב השנה ואולי גם להרוויח קצת
18 הצודק תמיד 02/01/2016 18:36 מלאנוקס
ב 31/12/2016מלאנוקס תיהיה בשער לפחות 65דולר מול המוצרים שלה אין מתחרים ולכן אם ידברו על מכירת החברה לא פחות ממאה דולר שנה מוצלחת ושבוע טוב
Shay@yaadg.co.il 02/01/2016 20:10 Shayael (ל"ת)
17 רוני 02/01/2016 18:36 מחר מסיבה בבורסה
בכל שנה בשנים האחרונות היום הראשון בתחילת השנה ז"א ב-1/1 עליות של 1.5% עד 2% כל הקרנות והמוסדים מחר בקניות
לומד מנסיון 02/01/2016 21:23 רוני אתה נאיבי- מחר תהיה לך הפתעה (ל"ת)
16 מדד תא 75 ירד ב2015 02/01/2016 18:27 המניות במדד תא 75 שחוטות (ל"ת)
15 שחקן מעוף 02/01/2016 18:20 שוק למעלה מחר, קונה קולים על הבוקר (ל"ת)
חיים 02/01/2016 20:51 לאן לדעתך יגיע המעוף? (ל"ת)
14 משה 02/01/2016 18:18 נחיתת חרום
הניפילות מחר יהיו רק ההתחלה ,עדיף לקחת התנחתה ולחקות להיזדמנות
13 טל 02/01/2016 18:04 כיטוב פארמה
שבוע טוב , אין ספק שזו אחת ממניות שתפרוץ חזק בחודשים הקרובים . המומלצות של שוק הביומד. לדעתי תוך חודשיים תכפיל את עצמה
מפוכח 03/01/2016 08:08 ktov
לו היה בחברה משהו ממשי , מניה כבר עכשיו היתה לפחות ב200 נקודות . לפי מחירי הנפקות , שוק לא רוכש לחברה ולמוצר שלה אמון . דעתי - זה מניה לספקולציה , לא להשקעה . עתיד טוב לא תהיה שם .
כיטוב 03/01/2016 09:40 התפקחות לא ברורה
ברור ש"לו היה משהו ממשי" אז היא היתה יקרה יותר. יש אישור על השלמת שלב 3 וטרם התקבל אישור FDA, לו היה אישור לא היתה נסחרת בשווי כזה וגם לא בשווי של 200 נקודות. מניות ביומד הן ספקולטיביות מטבען. עם זאת יחסית למחיר המניה, לשלב בו נמצא הפיתוח ולצפי רווחים עתידי במקרה של הצלחה יחס העלות תועלת לדעתי בהחלט טוב מאוד.
אהרון 03/01/2016 09:40 למפוכח
עתיד המניה ורוד מתמיד. אין הרבה חברות ביומד עם הצלחה כזו ועוד עם קופת מזומנים ושווי נמוך עד מצחיק. מסכים איתך כי ההתנהלות של החברה אינה תקינה אך כל הודעה קטנה תקפיץ אותה כלפי מעלה. להערכתי יבואו גם סיקורים והמלצות חיוביות בימים הקרובים
12 מיכה 02/01/2016 17:48 לא לגעת באל על. סיימה. קחו טבע ולאומי (ל"ת)
למיכה המתוק... 03/01/2016 08:11 טבע+אלוני חץ=תקועים...המלצתך לא שווה (ל"ת)
לא מבין 02/01/2016 19:50 אלעל
רק אלעל
אל על 02/01/2016 19:19 תמשיך לרשום לא לגעת באל על ואנחנו נמשיך לספור את הכסף (ל"ת)
ציון 02/01/2016 23:20 נפט
מקווה ששמת לב לזינוק בנפט ביום חמישי
אל על 03/01/2016 17:39 מקווה ששמתם לב כמה כסף ספרנו היום. (ל"ת)
11 מיכה 02/01/2016 17:47 לא לגעת בטאואר תרד הרבה (ל"ת)
טאואריסט 02/01/2016 18:07 לא לגעת בתגובות של מיכה (ל"ת)
לא 02/01/2016 20:12 לא לגעת בתגובות של מיכה
יודע רק לרשום במה לא לגעת..ולרוב טועה ניחושים ניחושים מזה טוטו טאואר תפתח את השנה בעליות יש הרבה המלצות טובות אחלה מנכל יש להם
10 מיכה 02/01/2016 17:47 לא לגעת בכיל לא בזק .קנו לאומי ועזראלי (ל"ת)
9 מיכה 02/01/2016 17:47 כפי שטענתי כיל תמשיך לרדת מעניין מי הטיפש שקונה (ל"ת)
8 אברהם 02/01/2016 17:42 ירידות חדות
לברוח מהשוק המדדים בחו"ל לפני נפילות חדות.
7 יעקב 02/01/2016 17:41 הגיע זמן הגז (ל"ת)
6 יונתן 02/01/2016 17:30 לברוח מאגח לבורסות! שנה טובה. (ל"ת)
5 משקעים יקרים 02/01/2016 17:29 מקוה שהתאוששתם ונחתם טוב בשבת
אתם בטח הייתם סחוטים ועייפים כל כך,עד שלא שמתם לב. שרציו קיבלה המלצות טובות.טובות ולא רעות!בשבוע האחרון מאז שהמליצו עליה רציו ירדה כמעט 7 אחוז,במקום לעלות ירדה. כשהיו בשורות רעות שחטו אותה,אבל עכשו יש בשורות טובות.טובות!מקוה שנחתם. בשבת.
אודי 02/01/2016 19:11 רציו מחכה לה בשער 17.1 (ל"ת)
4 סוחר ממולח 02/01/2016 17:24 השנה של מניות הגז, כיטוב, כן פייט, אל על ובונוס
תרשמו לכם.דעתי האישית בלבד.
שכחת 02/01/2016 18:56 את רדהיל (ל"ת)
3 פוקס מן 02/01/2016 17:00 פוקס תעלה,רווח נקי של 28 מיליון שקל ברבעון הרביעי......
אין על פוקס,חברה מעולה
שומי 02/01/2016 17:48 לפוקס מן
אפשר לסמוך עליך? ותסביר למה תעלה אל תזרוק סיסמאות כי ישלך ואתה רוצה שתעלה. אני מבין שאתה לא הבעלים שיקנה כל הזמן וגם לא קרן נאמנות אז למה שתעלה בעצם. ואני צריך כולה 100 אחוז שתעלה רק שתחזיר אותי לקרן מינואר 2014. גם אז הסתמכתי על חכמים כמוך.
פוקס מן 03/01/2016 06:20 בטח קנית בשווי שוק של 1.2 מיליארד.........
קנית באיזה 90 ומשהו שקלים למניה. בטח תעלה ההנהלה חזקה מאוד וחכמה מאוד. הראל ויזל הוא הכי תותח בתחום הזה. יש מותגים חזקים. וגם המתחרים פושטים רגל מה שיחזק אותה(גולף פושטת רגל) ההתפתחות המואצת קצת הפריע השנה ושנה הבאה הרווח הנקי יהיה 30 מיליון יותר לפחות.אין סיבה שלא תגיע לשווי שוק של מיליארד שקל רק קצת סבלנות.
2 שנה חדשה 02/01/2016 16:58 סוף ההשקעות במניות. .
עדיף תחת הבלטות
1 סוחר 02/01/2016 16:48 ארביטרז באפס, שוק עולה מחר ל1535 לפחות
תחילת שנה , מחר יש הרבה הוראות קניה של קרנות ומוסדיים
שומי 02/01/2016 17:52 אתה מדבר על הבטוח או מחרבש ת'מוח
אני גם מקווה שיעלה מחר שתי אחוז לסיפתח של השנה אבל אתה מדבר בודאות ואני רק בתקווה. וספר לי איפו ראית את הקניות. אין לך שום דרך לראות את מה שהמוסדים והקרנות ואתה משלה עצמך ואותנו. אם תתן ערבות בנקאית על המילים שלך אז אשתכנע. אחרת אתה סתם נקניק.
יניב 02/01/2016 17:52 מה שנכון נכון... (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש