נעילה בת"א: המעו"ף השיל 0.25%, אופקו הלת' צללה במחזור הגבוה בבורסה

ת"א 75 ירד 0.45%,  מדד הבנקים התחזק ב-0.1%, פריגו קפצה 3.2%, ומניית אפריקה ישראל זינקה 7.2%
ירידות, צילום: Getty images Israel
מדד ת"א 35 -0.37% מדד ת"א 35 1,457.83 -0.37% מדד ת"א 35 בסיס:1,463.22 פתיחה:1,462.03 גבוה:1,463.81 נמוך:1,457.03 תמורה:615,231,600 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 125 -0.34% מדד ת"א 125 1,323.73 -0.34% מדד ת"א 125 בסיס:1,328.28 פתיחה:1,327.44 גבוה:1,329.1 נמוך:1,322.99 תמורה:767,557,429 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -1.51% מדד ת"א בנק 1,822.89 -1.51% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,850.77 פתיחה:1,847.69 גבוה:1,854.8 נמוך:1,809.92 תמורה:187,996,423 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-620 מיליון שקל.
נציין כי הדאו ג'ונס השלים ביום ו' 7 ימי ירידות רצופים וסגר בשפל של חצי שנה, בעיקר בשל הירידות החדות במניות האנרגיה (שברון צללה 25% השנה) ובמניות שחשופות לייצוא לסין (קטרפילר איבדה 17% השנה). לכתבה על המסחר האחרון בוול-סטריט - לחץ כאן.
בתוך כך, הנהלת הבורסה בת"א בוחנת רפורמת ענק בתחום המדדים על מנת לשפר את חוסן המדדים למען המשקיעים והחברות בינוניות-קטנות המבקשות לגייס. (לסיקור המלא)
הפעילים בשוק מגיבים למהלך של הבורסה. (לסיקור המלא)
מט"ח
היום יום ראשון, אין מסחר במטבע החוץ. הדולר עומד על 3.8054 שקל לדולר, האירו נסחר תמורת 4.1732 שקל לאירו. מה יוסי פרנק חושב על כיוונו של שוק המט"ח? לראיון המלא - לחץ כאן.
 
שוק האג"ח
לפי דודי רזניק מלאומי שוקי הון, "המשך ירידת מחירי הנפט והסחורות, עוצמתו של השקל וכוונת הממשלה  לפעול להוזלת מחירי התחבורה הציבורית והחשמל, ממשיכים להוריד את הציפיות האינפלציוניות הנגזרות בשוק האג"ח הממשלתי. עליית התשואות השקליות הארוכות הייתה חדה יחסית השבוע והביאה את מרווח התשואה ביחס לאג"ח מקביל של ממשלת ארה"ב לשיא של קרוב לשנה. אנו ממליצים על מח"מ אחזקות של כ-5 שנים".
מניות במרכז
פריגו -0.49% פריגו 30,450 -0.49% פריגו בסיס:30,600 פתיחה:30,600 גבוה:30,700 נמוך:30,230 תמורה:11,592,922 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 3.2%, בהמשך לתגובה לפרסום דו"חותיה. (לסיקור המלא)
נייר חדרה -0.8% נייר חדרה 24,840 -0.8% נייר חדרה בסיס:25,040 פתיחה:25,040 גבוה:25,050 נמוך:24,310 תמורה:992,260 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה את תוצאות הרבעון השני מהן עולה כי החברה עברה לרוויות תפעולית, המניה עלתה קלות. (לסיקור המלא)
שותפויות הגז דלק קבוצה -1.62% דלק קבוצה 51,600 -1.62% דלק קבוצה בסיס:52,450 פתיחה:52,220 גבוה:52,770 נמוך:51,500 תמורה:9,494,108 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רציו יהש +0.44% רציו יהש 229.1 +0.44% רציו יהש בסיס:228.1 פתיחה:228.1 גבוה:230.9 נמוך:228 תמורה:3,631,163 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו{אבנר יהש} הגיבו במגמה מעורבת ובמתינות לדבריו של דר האוצר משה כחלון שאמר כימתווה הגז שגובש הוא בעייתי וצפוי להשתנות. (לסיקור המלא)
אופקו הלת' +0.89% אופקו הלת' 1,817 +0.89% אופקו הלת' בסיס:1,801 פתיחה:1,800 גבוה:1,829 נמוך:1,783 תמורה:2,955,605 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  צללה מעל 9% במחזור הגבוה בבורסה.
אפריקה מגורים -1.87% אפריקה מגורים 6,869 -1.87% אפריקה מגורים בסיס:7,000 פתיחה:7,000 גבוה:7,041 נמוך:6,811 תמורה:488,184 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 2.3% לאחר שפרסמה את תוצאות הרבעון השני מהן עולה כי מכירות הדירות הכפילו את עצמן לעומת אשתקד. (לסיקור המלא)
טאואר 0% טאואר 11,800 0% טאואר בסיס:11,800 פתיחה:11,790 גבוה:11,870 נמוך:11,750 תמורה:15,933,345 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: תיקנה ב-1.1% לאחר הראלי שרשמה עם פרסום הדו"חות, בנוסף להמלצה חיובית מבית ההשקעות צ'ארדן. (לסיקור המלא)
תגובות לכתבה(107):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 55.
    מיינדאד שהשקיעה 1 מיליון בג'ובוקיט לפי 75 מיליון שווי
    מניית העשור 09/08/2015 23:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשיכה לרכוש בימים האחרונים.ראו דיווח אחזקות.דייוח במאיה.
    סגור
  • 54.
    ג'בוקיט 3 ארועים שישיפעו חיובית על רווחי החברה
    אבי 09/08/2015 22:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הראשון בסוף יוני.אישור של אפל להפצת אפליקציה לאתר .החברה דיווחה על השפעה חיובית על רווחיה. השני הסכם אסטרטגי עם יאהו.גם כן דיווחה על השפעה מהותית לפני שבועיים.והסכם עם complex media חברה מהליגה הראשונה.בהסכם זה דווח על השפעה מהותית. החברה שעד לפני חודש וחצי היתה אלמונית ביצעה קפיצת מדרגה שלא מביישת חברה שנסחרת בשווי פי 10 ממנה. השוק רק היל להפנים את השווי הגלום.
    סגור
  • 53.
    כפי שאני נוהגת לומר
    שושנה 09/08/2015 18:38
    הגב לתגובה זו
    1 5
    החודש יהיה חודש מצוין במעוף העליות בדרך , אל תגידו שלא אמרתי
    סגור
  • שושנה מקופיקו?
    קופיקו 09/08/2015 23:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחח תול חודש חודשיים המעוף מתחת ל 1500. איך יעלה אם ארהב בדרך לירידות של 10% לפחות מנעלאת הריביות עד סוף השנה.
    סגור
  • אני מביו
    לשושנה 09/08/2015 20:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שחכמה זה לא הצד החזק שלך..נכון?
    סגור
  • 52.
    לפי המסחר היום
    אורי 09/08/2015 18:31
    הגב לתגובה זו
    1 5
    חסרים כמה ימים חיוביים בארהב ואירופה כדי שנראה כאן שיא חדש במעוף
    סגור
  • 51.
    ג'ובוקיט
    גובוקיט 09/08/2015 17:26
    הגב לתגובה זו
    2 9
    ג'ובוקיט עוד השבוע 100 ואחרי הדוחות 120 לפחות. דעתי. חכו ותראו. בהצלחה למחזיקים
    סגור
  • הדוח יהיה מצויין.אבל הקפיצה המרשימה
    אבי 09/08/2015 23:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תהיה הדוח הבא החא תכלול את שני ההסכמים של השבועיים האחרונים.
    סגור
  • 50.
    ספיץ' מודולס ודי.אן.איי ביומד
    אנליסט 09/08/2015 16:58
    הגב לתגובה זו
    1 3
    שתי המניות לקראת הנפקה גדולה מסתמן עד סוף החודש. ספיץ תינפק בבורסת לונדון במחיר השווה לפי 6-7 משוויה כיום בת"א. די.אן.איי לקראת הנפקת חברת הבת שלה אמורה במחיר הגבוה משוויה שלה עצמה. לא להילחץ מהירידות והדשדוש עכשיו. מילה של אנליסט - הסבלנות תשתלם.
    סגור
  • צודק!
    אלי 09/08/2015 17:18
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אם סופית תצליח לגייס כסף בלונדון במחיר שהיא רוצה המניה תטוס מאות אחוזים בכמה ימים. כנ"ל די-אן-איי אם תצליח (יש כבר מס' משקיעים) בהנפקת אנטרה
    סגור
  • טען עוד
  • 49.
    המנהל של הבנק שלי
    ינקו 09/08/2015 16:00
    הגב לתגובה זו
    1 3
    קרה לי בדחיפות וביקש שאשמור על התיק שמהווה בטחונות למשכנתה ואמר לי שגג יכול לעלות עוד 67 אחוז אבל מהצד בהשני יכול התיק שלי לרדת מאות אחוזים ולא ישאר הרבה מהבטחונות אולי שלושת ריבעי וזה לא מספיק לו מה דעתכם לסמוך על יושרו ונסיונו הרב? הוא כבר 45 שנה בבנקאות.
    סגור
  • שהגופים מודאגים מירידות משמעותיות
    המצב מדאיג 09/08/2015 16:11
    הגב לתגובה זו
    4 2
    וזה הגיוני
    סגור
  • 48.
    ג'ובוקיט ברזל
    אבי 09/08/2015 15:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שוברת 100 לאחר הדוחות לדעתי.
    סגור
  • איזה ברזל בראש שלך
    יבין 09/08/2015 16:20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני לא מאמין בשטויות. והשמועות שמדברות שגובו קונה 50 אחוז מאבל אלו שטויות אחד גדול והרצות ושקרים. כולה מדובר שמתי שקונה גובו 19 אחוז מאפל כולה אז שלא יבלבלו המוח וגם משמעתי שקונה גובו את ברצלונה בכדורגל וניקס בכדורסל והלוגו גובו יהיה בכל הטלביזיות על החולצות של השחקנים ואז יריצו התותחים את גובו אפילו לשער 2. לא של האיצטדיון אלא בבורסה. מה רע?
    סגור
  • 47.
    מה מוש טבעי היום. ככה זה שוק בריא מאוד (ל"ת)
    ירוק עולה 09/08/2015 15:40
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 46.
    מה שצפוי להתרחש
    לגזור ולשמור 09/08/2015 15:27
    הגב לתגובה זו
    1 3
    עד סוף השנה.ירידות.המעוף יירד יותר מאשר היתר בגלל הרפורמה המתוכננת בבורסה
    סגור
  • 45.
    אגב,גם הדולר יזנק וגם הבורסות ייפלו
    עוד החודש 09/08/2015 14:56
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כבר כתבתי על זה שבוע שעבר.
    סגור
  • 44.
    ויי..ויי.. הצליפו לי על העכוז ! עם הפוטים חבל התקרבתי
    הפוטים נשחטים.. 09/08/2015 14:28
    הגב לתגובה זו
    0 6
    השוק חזק מאוד... אם היום לא ירד . הוא בדרך למעלה
    סגור
  • תמכור ותחתוך הפסד- אחרת תשאיר את המכנסיים (ל"ת)
    משקיע 09/08/2015 15:17
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • אתה מחזיק זהב (ל"ת)
    פוטים 09/08/2015 14:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • הם שחטו אותנו היום בפוטים-גם אני מופסד 40 אחוז כבר (ל"ת)
    אינדיאני 09/08/2015 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • שיגעת כבר עם הפוטים.תמכור וזהו
    טעיתי 09/08/2015 15:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חשבתי אתה יותר חכם.
    סגור
  • אל
    מוטי 09/08/2015 15:12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    דאגה לא למכור .מחזקים את השוק ממחר המבול יתחיל
    סגור
  • 43.
    מאז שהכרתי אותה
    מאוהב 09/08/2015 14:08
    הגב לתגובה זו
    2 8
    חזר לי הצבע ללחיים.
    סגור
  • את מי היכרת?
    תמים 09/08/2015 15:54
    הגב לתגובה זו
    4 0
    למה לא היה לך צבע בלחיים קודם לכן?
    סגור
  • 42.
    מה קורה עם כיל צריכה להיות 35 שקל (ל"ת)
    משקיע 09/08/2015 14:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • תגיע לשם
    Sus 09/08/2015 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מה לדאוג ...עניין של זמן ...
    סגור
  • 41.
    יש לי מאהבת משהו. גוטה גוטה
    מאוהב 09/08/2015 14:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תעזרו לי לתקוע אותה
    סגור
  • יש לך גוקים בראש וכינים בשיער הראש לה לה לה יופי שיתרבו (ל"ת)
    אנונימי 09/08/2015 16:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    https://www.youtube.com/watch?t=12&v=Azvq6Qy-pFQ
    ללא שם 09/08/2015 14:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ...
    סגור
  • 39.
    אינדיאני תקרא:
    אינדיאני שמבין 09/08/2015 13:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פסגות הגיבו היום לפרסום דו"ח התעסוקה לחודש יולי ביום שישי בשבוע שעבר, אשר "היה בהחלט סביר פלוס וחיזק את הקונצנזוס לגבי העלאת ריבית ראשונה כבר בהחלטת הפד הקרובה בספטמבר. קונצנזוס זה נתמך גם באמירתו של דניס לוקהארט, נשיא הפד של אטלנטה, לפני שבוע וחצי כי "רק הרעה משמעותית בנתונים" תשכנע אותו לא להעלות ריבית כבר בספטמבר, דעה שכנראה מקובלת על עוד כמה מחברי הוועדה, במיוחד לאור העובדה שלוקהארט נתפס כאחד הנציגים היוניים בוועדה. את עצם ההגעה לקונצנזוס בשוק לגבי העלאת הריבית אפשר להציג בקלות כניצחון של הפד שהצליח דרך התקשורת עם השווקים להביא את האנליסטים משני צדדי הסקאלה היונית-ניצית לעמדה דומה ללא זעזועים גדולים מדי בשווקים. כך לדוגמה, אם ניקח שני גופי מחקר עצמאיים כמו BCA ו-Capital Economics שהיו חלוקים מאוד בתחילת השנה באשר לתוואי הריבית הצפוי (BCA דיברו על העלאה רק ברבעון שני של 2016 לעומת מרץ 2015 של CE), הרי שהעובדה ששניהם מצביעים כיום על ספטמבר כמועד הסביר ביותר להעלאת הריבית הראשונה היא ציון לשבח לפד." פורסם בספונסר
    סגור
  • אני מופסד מהים 30 אחוז על פוטים ואתה מביא לי כתבות?
    אינדיאני 09/08/2015 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תהיה רציני קצת.....
    סגור
  • עדיף למכור את התיק החודש
    תיקי 09/08/2015 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא לשחק עם אופציות.
    סגור
  • 38.
    לאחד שמבין-ג'ובוקיט דוחות השבוע?
    צופה מהצד 09/08/2015 13:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המממ
    סגור
  • לא סתם לקחו את חלוץ
    JOBOO 09/08/2015 13:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרקורד שלו פותח הרבה דלתות, סביר שהוא יביא עימו עוד הסכמים. הגלגלל כבר רת,אפל,יאהו,חברות פרסום..מה השלב הבא,הנפקה בארה"ב?
    סגור
  • בנוסף לאתר לגבי נחתמו הסכמים עם יאהו, אפל וכו
    JOBOO 09/08/2015 13:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש לחברה אתר מתוכחם לחיפוש עבודה כולל אפליקציות. תבינו איזה ערך יכול להיות פה. לדעתי, הזדמנות כזאת טרם נראתה בישראל בשנים האחרונות. http://www.jobookit.com/
    סגור
  • 37.
    נמאס מהבורסה הזאת או שתורידו או שתעלו דשדוש מגעיל (ל"ת)
    ניר 09/08/2015 13:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 36.
    אנשים בפורום באים להשחיל אחרים....כרגע נראה ברזל (ל"ת)
    אינדיאני 09/08/2015 13:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 35.
    גנבים בחסות החוק-שחקני מעוף (ל"ת)
    אינדיאני 09/08/2015 12:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • צפויים פדייונות רק בצהריים=קרנות
    הערכה 09/08/2015 13:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פועלות החל מ משתיים שלוש,,גם האגחים באגום, ודי ברור שמחר אירופה באדום גם בגלל נתון המאקרו הגרוע בפורסם הבוקר בסין. כל החודש יהיה קשה כי הריבית עולה בארה"ב
    סגור
  • קרנות ? אתה חי בשנת 1990 או 2000? איזה קרנות הכל פה
    אינדיאני 09/08/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נשלט ב100 מיליון .....צא מהסרט שלך.....
    סגור
  • ואתה צופה עליות מחר באירופה ובארה"ב?
    חי בסרט 09/08/2015 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליצן. כל הערכות מדברות על ירידות בשיעור דו-ספרתי.
    סגור
  • אתה מוזמן לקנות פוטים, רק לפניי זה תשאיר כמה שקלים
    אינדיאני 09/08/2015 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בצד לקניות במכולת
    סגור
  • 34.
    מחזור פח, בורסה פח, אפשר למכור פוטים לכבשים (ל"ת)
    אינדיאני 09/08/2015 12:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 33.
    לסטפק, מגדל, והראל לא משנה מה קורה בעולם-פה עליות (ל"ת)
    אינדיאני 09/08/2015 12:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 32.
    כמה גופים גדולים עצרו את הירידות-לא לגעת בפוטים (ל"ת)
    אינדיאני 09/08/2015 12:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 31.
    הרובוטים תוקעים את המסחר-אם לא ירד היום-זה מראה שלא
    אינדיאני 09/08/2015 12:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתאים להם ירידות
    סגור
  • 30.
    ג'ובוקיט בדרך למעוף?
    אלי 09/08/2015 11:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מחזורים שלא מביישים מניות מניות מעוף. נראה מעניין
    סגור
  • יש מצב שתתממש קצת? החלטתי
    יפה 09/08/2015 11:35
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לקנות.מחכה קצת לשער טוב
    סגור
  • מימוש "דה לוקס" לא תתמש
    אלי 09/08/2015 11:58
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מגיעים עוד ביקשוים כי פשוט היא נסחרת באופסייד אדיר לכל הדעות.
    סגור
  • 29.
    שימו לב כמה הכלכלה בארץ חזקה.העיקר בוכים
    כלכלה מס 1 בעולם 09/08/2015 10:49
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כול הבורסות בעולם למטה. ואצלנו קרובים לשיא. תעשו 1 ועוד 1 ותבינו מה זה אומר
    סגור
  • 28.
    ג'ובוקיט-מנכ"ל "צפויים עוד הסכמים"
    שוקי 09/08/2015 10:37
    הגב לתגובה זו
    3 1
    "יש לנו מגה סייט", מוערכת בחסר כדבריו.... הראיון המלא בביזפורטל לאחר ההסכם עם YAHOO.
    סגור
  • שוקי . לך חפש עץ...סתם מניה להפסדים !! זהירות...... (ל"ת)
    ג"ובוקיט. 09/08/2015 10:47
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • נראה שאיחרת את הרכבת? אבל לא מאוחר עדיין
    שווה 200-300 למנייה 09/08/2015 11:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מוסדיים נכנסים, שבוע שעבר המחזורים עלו ל 10 מיליון ביום.. הסכמים עם אפל,יאהו.. לאתר שהביא 350 מיליון מבקרים בשנת 2014, וליברה יש עוד מוצרים והם נכנסים גם לדרום אמריקה. תבדוק כמה נסחרות חברות כאלו בארה"ב. בהצלחה ידידי.
    סגור
  • 27.
    ממשיכה לטפס לשער 2000!! תצטרפו מהר
    יוניטרוניקס 09/08/2015 10:33
    הגב לתגובה זו
    1 2
    דוחות מעולים בפתח
    סגור
  • טפו טפו
    צדוק 09/08/2015 11:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני שם ברוך השם שתמשיך כך
    סגור
  • 26.
    הפידיונות בקרנות מגיעים רק בצהריים
    כמה יירד היום? 09/08/2015 10:33
    הגב לתגובה זו
    0 4
    ?
    סגור
  • האגחים הפכו לאדום המעוף יקרוס (ל"ת)
    ליז 09/08/2015 11:09
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 25.
    קרובים לשיא חדש!!! קדימה בנקים למעלה
    מחכה לשבירת שיא חדש 09/08/2015 10:33
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אופקו שטויות העיקר שבנקים יעלו ונשבור שיא חדש!!!!
    סגור
  • הם מטעים מחזורים קטנים יום א הם מישרים את היד תזהרו (ל"ת)
    היום יום א השחקנים 09/08/2015 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    ג'ובוקיט-קונים בלוקים מטורפים.300 אלף בלוק
    אלי 09/08/2015 10:23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    נקנה במכה אחת.
    סגור
  • 23.
    לא לדאוג הבנקים שומרים על השוק למעלה. רק בנקים
    גבריאל 09/08/2015 10:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הכסף נימצא בבנקים הכל יכולים
    סגור
  • 22.
    היתר ימשוך את הירידות ללמעלה מ 1% היום (ל"ת)
    ממ 09/08/2015 10:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    לא לגעת במניות הקטנות-הוזרתם,לא ביולין לא בונוס,לא פלור
    מיכה 09/08/2015 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לא פלוריסטם,לא טאואר שאינה קטנה אבל תרד ל 5000,לא בבילון
    סגור
  • 20.
    לא לגעת דלק רכב בקרוב 4000- קנו פריגו וישרמקו (ל"ת)
    מיכה 09/08/2015 09:22
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • קניתי פריגו..כי נכשלת בישראמקו..
    למיכה 09/08/2015 16:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    החזקתי בישאמקו כבר כמה חודשים...ותקועה...עכשו קניתי פריגו ונראה מה קורה?
    סגור
  • 19.
    מזכיר שוב תתרחקו מפרטנר/סלקום,ובנות בזק -קנו פריגו (ל"ת)
    מיכה 09/08/2015 09:22
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 18.
    הירידות עשויות להתגבר מחר בעולם
    קיץ קטלני 09/08/2015 09:20
    הגב לתגובה זו
    5 2
    תקראו על נתון המאקרו הגרוע בפורסם בסין. הערכות בארהב שהולכים למדד של 1800 באס אנד פי.
    סגור
  • מפתים את האנשים מראים שהשוק חזק אבל היום יום א (ל"ת)
    אני איתך 09/08/2015 11:00
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 17.
    ג'ובוקיט נפלתם על השכל?
    צופה מהצד 09/08/2015 09:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    המנייה ירדה 73% בשלוש שנים נכון להיום. אחרי שעברתי על אתר החברה ועל ההסכים עם אפל ויאהו והסכם הפרסום הבנתי שזה screaming buy
    סגור
  • מניה גרועה ולא שווה כלום !!!!!! (ל"ת)
    ג"ובוקיט. 09/08/2015 10:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אין ספק שאתר החברה זה נכס ששוה
    צופה מהצד 09/08/2015 09:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עשרות מיליוני דולר ואולע למכלה מזה
    סגור
  • 16.
    ע"פ דברי כחלון שלא מתערב בגז. יש רמז שהמתווה לא מתאים
    איתות ברור 09/08/2015 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לו וצריך לשנותו. הפופוליזים פושה כמו סרטן בגוף האומה אין גם שישנסקי וגם גז בזול. תסבירו לפופוליסט שרואה עצמו בבחירות הבאות עם 3 מנדטים סגן ראש הממשלה עם הרצוג ושרת האוצר שלי יחימוביץ.
    סגור
  • 15.
    ניתוח כיטוב ביופרמה
    נבו 09/08/2015 08:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו מבין יכול למנח לי את כיטוב ביופרמה?
    סגור
  • 14.
    המתווה יאושר היות וכמות המיליארדים שיגיע למדינה עצומה!
    מיכה 09/08/2015 08:23
    הגב לתגובה זו
    6 1
    המתווה יאושר היות וכמות המיליארדים שיגיע למדינה עצומה!יתר על כן המדינה זקוקה לגז נואשות וכל ציוץ של שר זה או אחר סתם קשקוש. זוהי החלטה של הממשלה ושר האוצר החכם הזה לא יכול להניע תקציב ללא כסף זה. פשוט!
    סגור
  • 13.
    האם שמתם לב שארביטראז עד שעה 22 היה מינוס 1.3%
    ציפי 09/08/2015 07:34
    הגב לתגובה זו
    3 47
    והמניות הדואליות הישראליות היו שחוטות לגמרי כולל טבע ופתאום בשעת המסחר האחרונה נתקבלו ביקושים אדירים לדואליות הישראליות והארביטראז תיקן מעלה ונסגר רק 0.7%- האם אתם מנחשים מאיין וממי זרמו הביקושים בשעה אחרונה לדואליות הישראליות. אין על המוסדיים הישראליים. ההתרסקות של אופקו שתוקנה מעט בשעת המסחר האחרונה קלקלה למוסדיים הישראליים את כל התוכניות ליום ראשון.
    סגור
  • מוסדיים לא עובדים בליל שבת (ל"ת)
    חח 09/08/2015 08:31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • איך אתה מסביר את מה שקרה בארהב בשעת המסחר האחרונה
    ציפי 09/08/2015 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואו כמה אצבעות אדומות. אבל מה צדקתי בקשר לרצון המוסדיים לעלות היום
    סגור
  • 12.
    כן
    מוטי 09/08/2015 00:10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בנובמבר 2000בינואר 3000ובסוף 2016 יגיע ל4000.יאללה תקנה מחפשים טמבלים כמוך
    סגור
  • 11.
    מחר טאואר ננו ובונוס יטוסו בגלל הדוחות שפור (ל"ת)
    טאואר נאנו ובונוס 08/08/2015 23:46
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 10.
    ג'ובוקיט שימו לב ל AQXP שזינקה 488% בשישי
    אלי 08/08/2015 23:41
    הגב לתגובה זו
    5 3
    במחזור פי 60 מהמוצע וזה רק בגלל נתוני data טובים שפרסמה. אגב כתבתי והמלצתי עליה לפני שבוע גם בביזפורטל וגם בגלובס. רק להבין מה היתה ההשפעה על ג'ובוקיט אילו נסחרה בארהב לאחר שני הסכמים כל כך מהותיים.אגב שווי השוק של האמריקאית היה בערך 20 מיליון דולר לפני העלייה המטורפת אתמול.לחברה יש הפסדים... ג'ובוקיט נסחרת בשווי מצחיק של פחות מ 9 מיליון דולר.שיפור ברווח ו 350 מיליון מבקרים באתר המדובר שלה בשנת 2014 וזה הרבה לפני ההסכם עם יאהו וההסכם עם חברת פרסום מובילה בארהב. לא אתפלא כלל עם יום אחד החברה תנפיק בשווי של מאה מיליון דולר או יותר או תגיע הצעת רכש במחיר דומה.
    סגור
  • חלומות פז...די לקשקש ! המניה לא שווה אגורה שחוקה (ל"ת)
    שפוי 09/08/2015 08:44
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • אלו חודשים עקובים מדם בטסתיסטיקה מוכרים בהם (ל"ת)
    אוגוסט ספטמבר 09/08/2015 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    פריגו ואיתוראן חוזרות עם פער חיובי
    סוחר וותיק 08/08/2015 23:33
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מעולה
    סגור
  • 8.
    יעלו מחר בנקים
    אורי 08/08/2015 22:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המעוף ידשדש
    סגור
  • 7.
    למה פלוריסטם יורדת (ל"ת)
    אמיר 08/08/2015 21:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    רק בזן חברים המניב הכי מעניינת בשוק
    משה 08/08/2015 19:43
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ביום שני הקרוב דוחות רבעון שני. ההערכות בשוק מדברות על 120 מיליון דולר רווח נקי. מחיר הנפט הנמוך מיטיב עם החברה והיא צפויה להציג רבעוני שיא בשנה הקרובה. מחיר המניה זול מאוד.
    סגור
  • 5.
    מה לעשות?
    אדי 08/08/2015 19:35
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יש לי מלא קול 1740 מה לעשות איתם בבוקר ? נראה לי הפסדתי הרבה כסף !!
    סגור
  • לאדי אין מה לעשות היום הפוטים עולים אז תמתין ותלמד להבא (ל"ת)
    משה 09/08/2015 12:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לאדי חבל אבל תמתין אין לך בררה אחרת תלמד לעתיד מזה (ל"ת)
    אפרים 09/08/2015 10:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה יכול לשלם לרופא בקולים.ליצן.......תחמן (ל"ת)
    אבי 09/08/2015 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אם זה קולים לאורך כל אוגוסט?
    יוסי 09/08/2015 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם כן, אל תלחץ.. החודש המעוף יסגור מעל, או קרוב מספיק בשביל שתרוויח
    סגור
  • אתה זקוק לרופא דחוף!!!!!!! (ל"ת)
    אבי 09/08/2015 08:11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 4.
    רק גובוקיט תמשיך לתת בראש
    יודע דבר 08/08/2015 18:53
    הגב לתגובה זו
    6 5
    הדוחות יצאו בעוד שבוע
    סגור
  • 3.
    תמיכה לתקופה הקרובה...
    ניתוח טכני 08/08/2015 18:36
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נכון לשבוע תמיכה ברמות 1700 חזקה . במידה ותפרוף מטה אז עד 1685 תמיכה משמעותית ! מנגד ויפרוץ כלפי מעלה ברמות 1730 עד 1770 . רואים בבירור בגרף נר עולה מתוך "רצועות בולינגר " קו עליות מתמשך . רמות התמיכה כיום מספקות קונים לשוק . בגרף שוק יורד רואים קוי תמיכה ביחס של 1:7 להמשך עליות בתקופה הקרובה עם קווי התנגדות לא משמעותים .כאשר השוק בשל לפרוץ אותם צפונה עד לאיזור 1840 או איפה שהוא לכיוון 1885 .
    סגור
  • 2.
    מניות בנקים
    האספן 08/08/2015 18:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אוסף בארץ ובחו"ל - ברגע שהריבית תתחיל לעלות הסקטור מתחיל לנוע צפונה.
    סגור
  • 1.
    רצועת מסחר לאוגוסט
    רמת התמיכה ב 1700 08/08/2015 17:58
    הגב לתגובה זו
    11 14
    1670-1800 השבוע סיבה מעולה לחיזוק לדעתי מאמצע אוגוסט המדד יעבור את 1750 ויגיע עד סוף אוגוסט ל 1800 ואפילו יעבור , מספטמבר ראלי 1900-2000 נק'
    סגור
  • מדד מעוף
    שים 09/08/2015 07:21
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אתה חי באספמיא
    סגור
  • מזל שהוספת לדעתך, גם כן אנאליסט (ל"ת)
    דוד 09/08/2015 00:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • חסר איוולים
    לא 09/08/2015 00:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי יתן עוד חכמים ורואה ורדות כמוך .פראירים לא מתים הם מתחלפים
    סגור
  • אתה חי בסרט.אחרי העלאת הריבית בארהב.ריסוק
    תקווה שלא 1400 למעוף 08/08/2015 23:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שטרם נראה בעשר השנים האחרונות מאז לא היתה העלאת ריבית.
    סגור
  • המעוף בדרך ל 1600 עד סוף החודש.
    סוחר 08/08/2015 23:42
    הגב לתגובה זו
    0 4
    הריבית עולה בארהב. דיבורים ונתוחים ברורים בארהב על כך שמדד s&p בדרך ל 1800
    סגור
  • רמת תמיכה השבוע 1707 1700 שבוע אחרי 1702 1686 (ל"ת)
    אנליסט בכיר 08/08/2015 20:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מסכים. ניתוח נכון! (ל"ת)
    הדר 08/08/2015 19:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יאשפזו אותך עד אז...זה הטווח שלי לך.... (ל"ת)
    סיפורי פוגי 08/08/2015 19:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • ספר לי איזה חומר אתה לוקח ?
    יוני 08/08/2015 18:36
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בעצם אני יודע איזה חומר העמסתה את עצמך בגלולות call ועכשיו בכדי לקבל מחיר את מפנטז לפני שיהפכו לאבק אז גם לי יש ואני יעיף אותם לפני שאטבע עם הספינה
    סגור
  • קשקשן