סגירה בת"א: המעו"ף טיפס 0.7% לשיא, טאואר טסה 7.7%

מדד הבנקים עלה 0.5%, אינטק פארמה התרסקה 18.7%. שופרסל עלתה 1.2% אחרי הדו"חות
עליות, צילום: 93931715_c
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר בעליות שערים ברקע למגמה החיובית באירופה ובארה"ב (הנאסד"ק קופץ 1.2%, הדאקס עולה 1.7%). מדד המעו"ף שטיפס 0.7% סגר בשיא כל הזמנים (בשערי סגירה).  
מדד ת"א 35 +0.51% מדד ת"א 35 1,473.15 +0.51% מדד ת"א 35 בסיס:1,465.73 פתיחה:1,468.8 גבוה:1,475.53 נמוך:1,468.25 תמורה:213,422,981 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 125 +0.33% מדד ת"א 125 1,333.31 +0.33% מדד ת"א 125 בסיס:1,328.88 פתיחה:1,330.53 גבוה:1,335.18 נמוך:1,329.99 תמורה:262,862,552 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +1.49% מדד ת"א בנק 1,860 +1.49% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,832.66 פתיחה:1,835.24 גבוה:1,860.27 נמוך:1,833.73 תמורה:52,134,561 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-1.075 מיליארד שקלים. טבע +0.36% טבע 6,413 +0.36% טבע בסיס:6,390 פתיחה:6,403 גבוה:6,440 נמוך:6,372 תמורה:30,747,297 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה את מחזור המסחר הגבוה בשוק (154 מיליון שקלים) ואחרי טאואר +0.84% טאואר 12,000 +0.84% טאואר בסיס:11,900 פתיחה:11,930 גבוה:12,010 נמוך:11,930 תמורה:4,661,920 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם 60 מיליון שקלים. 
?שוק המט"ח בעולם מרכז היום עניין כאשר היחלשות האירו בהמתנה להעלאת ריבית בארה"ב בחודש הבא (17 בספטמבר) מספקת רוח גבית לשוק המניות האירופי. אתמול אמר נשיא הפד' של אטלנטה כי רק הידרדרות משמעותית בנתוני המאקרו תביא אותו לשלול העלאת ריבית בעדכון הבא. בארץ, ה-  דולר רציף -0.33% דולר רציף 3.51 -0.33% דולר רציף בסיס:3.52 פתיחה:0 גבוה:3.52 נמוך:3.51 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  מתחזק כעת. 
רשות המסים פרסמה היום החלטה דרמטית לפיה חברות הנוסטרו יוגדרו כ"מוסד כספי" ויצטרכו לשלם מע"מ על שכר ורווח. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
הממשלה תצביע היום על תקציב המדינה כאשר למרות ההסכמות שהושגו אמש בין שר הכלכלה אריה דרעי לבין שר האוצר משה כחלון - דרעי הודיע הבוקר כי בכוונתו להתנגד.
מחיר הנפט עולה ב-0.3% לרמה של 45 דולרים לחבית. הפילנטרופ ומנהל ההשקעות הידוע של חברת קרלייל דיוויד רובינסון, הגדיר את ההשקעה בנפט כ"השקעה הטובה ביותר בעולם". לכתבה המלאה - לחץ כאן.  
המסחר באסיה ננעל במגמה מעורבת. לסקירה המלאה - לחץ כאן.
מניות במרכז
פריגו +0.86% פריגו 30,550 +0.86% פריגו בסיס:30,290 פתיחה:30,520 גבוה:30,680 נמוך:30,320 תמורה:1,212,862 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווח על תוצאות שיא לרבעון השני. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
נייס +0.26% נייס 31,290 +0.26% נייס בסיס:31,210 פתיחה:31,370 גבוה:31,370 נמוך:31,150 תמורה:4,793,842 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זכתה בחוזה עם עיריית ניו יורק, ועלתה 3.1%. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
 
טאואר +0.84% טאואר 12,000 +0.84% טאואר בסיס:11,900 פתיחה:11,930 גבוה:12,010 נמוך:11,930 תמורה:4,661,920 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה 7.7% במחזור גדול  לאחר פרסום תוצאות שיא ל-Q2 - לחץ כאן
שופרסל +1.67% שופרסל 2,311 +1.67% שופרסל בסיס:2,273 פתיחה:2,273 גבוה:2,315 נמוך:2,273 תמורה:2,070,142 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  פרסמה הבוקר את תוצאות הרבעון השני ורשמה ירידה של 8% בהכנסות. לכתבה - לחץ כאן. לדברי יו"ר שופרסל במסיבת העיתונאים שלאחר הדו"חות - לחץ כאן.
סאפיינס -0.1% סאפיינס 4,079 -0.1% סאפיינס בסיס:4,083 פתיחה:4,083 גבוה:4,097 נמוך:4,076 תמורה:430,372 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על תוצאות הרבעון - החברה רשמה עלייה של 12.4% בהכנסות ל-43.4 מיליון דולר, הרווח הנקי זינק ב-45.2% ל-5.22 מיליון דולר. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
וויטסמוק -20.8% וויטסמוק 39.6 -20.8% וויטסמוק בסיס:50 פתיחה:59.9 גבוה:59.9 נמוך:39 תמורה:1,192,321 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו אפליי -31.4% אפליי 590 -31.4% אפליי בסיס:860 פתיחה:980 גבוה:1,001 נמוך:555 תמורה:18,390,907 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעו כי החברה הבת קיבו חתמה על הסכם עם Yahoo. לכתבה - לחץ כאן

לירן לובלין, אנליסט האנרגיה של IBI וסרגיי וסצ'ונוק, אנליסט בכיר באופנהיימר,התייחסו היום בראיון ל-Bizportal למניות הגז על רקע העיכובים באישור המתווה של חברות הגז והממשלה. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
אינטק פארמה -1% אינטק פארמה 1,780 -1% אינטק פארמה בסיס:1,798 פתיחה:1,780 גבוה:1,795 נמוך:1,780 תמורה:115,738 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  צללה 19% לאחר שחזקה מיומה הראשון בוול סטריט אמש וזאת אחרי שגייסה 30 מיליון דולר. לכתבה המלאה - לחץ כאן
אלביט מערכות +0.88% אלביט מערכות 46,910 +0.88% אלביט מערכות בסיס:46,500 פתיחה:46,500 גבוה:46,990 נמוך:46,500 תמורה:5,406,489 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה היום כי זכתה בחוזה של 45 מיליון דולר ממדינה באירופה לאספקת מערכות קשר צבאיות. החוזה יבוצע במהלך שנתיים.
טוגדר +9.07% טוגדר 89 +9.07% טוגדר בסיס:81.6 פתיחה:81.6 גבוה:89.9 נמוך:84 תמורה:44,936 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  איבדה 6% ונסחרה במחזור גבוה לאחר הראלי האדיר שרשמה בשלושת הימים האחרונים. לכתבה בנושא ההסכם של החברה עם Yahoo - לחץ כאן.  לראיון עם מנכ"ל החברה בנושא - לחץ כאן.
תגובות לכתבה(73):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 54.
    מי האידיוט שנכנס לבורסה במחירים כאלו גבוהים ?
    רחמים 05/08/2015 19:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אהה .אני .בעצם קרנות הפנסיה שלי . אלו שמקריבים את הפנסיות שלי . הלכה הפנסיה ה
    סגור
  • 53.
    גם 50 אחוז מס לא ישפיע על הבורסה, רק למעלה (ל"ת)
    ירוק עולה 05/08/2015 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 16
    סגור
  • כייף
    כמה 05/08/2015 17:01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    להיות תמים ואולי טיפשון..ולהפסיד בצ'ליק צ'לאק את כל התיק שנבנה ממעות חנוכה של הסבתות צילה וזלדה.
    סגור
  • 52.
    בתקופת בייגה שוחט הבורסה צנחה 10% ביום
    לאחר ההודעה על מס 05/08/2015 15:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה איך זה ישפיע בימים הקרובים. ללא ספק החלטה של רשות המיסים זו רעידת אדמה
    סגור
  • 51.
    בדרך לאדום-החלטה דרמטית של רשות המיסים
    מוטי 05/08/2015 15:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יברחו מכאן
    סגור
  • 50.
    ניפתרה התעלומה שמטלטלת את העולם הכלכלי בשעות האחרונות..
    הודעה דרמטית... 05/08/2015 15:24
    הגב לתגובה זו
    180 2
    הנשיא האמריקאי אובמה כינס מסיבת עיתונאים דחופה יחד עם שר האוצר ויו"ר הפד והודיעו לאומה חד משמעית: ארצות הברית של אמריקה התגברה הבוקר על כל בעיותיה הכלכליות וחיסלה חובות עצומים שהיקשו על הפעילות וכמעט גרמו לארה"ב להיות חדלת פרעון...הדבר קרה בשעה 09:56 בדיוק ולמזלם כדקה אחרי הודעת רמי לוי שאינו קונה את ארה"ב..התקבלה שיחה חשאית אישית לנשיא שחיכה לרגע זה ואף למד עברית לצורך העניין..על הקו הייתה אראלה ממפעל הפייס שהודיעה לכבוד הנשיא שארצות הברית זכתה במליון וחצי שקל בתכנית המינויים של הפייס שמזה ינוכה מס כחוק. כמו כן הודיע דובר הבית הלבן שארצות הברית זכתה ב 20 שקלים שלמים בגרוד כרטיס חיש גד שניתן לעם האמריקאי כתשורה לחג. מזל טוב ובהצלחה.
    סגור
  • לחברי/אחי א.
    א 05/08/2015 16:33
    הגב לתגובה זו
    354 1
    טוב..ראה..מליון וחצי שקלים ..אני לא מאמין שיעזור לארה"ב..אבל..אם היו מגרילים בלוטו פי 10..רוצה להגיד 15 מליון שקל ..אולי היה עוזר להחלץ.. ובפרץ זמי של רצינות...לידיעתך...גם סכום של שליש קוואדריליון $(לפי השיטה האמריקאית ולא הארופית)שזה אומר 333 טריליון $..לא היה מציל אותם...המשבר והחובות הפנימיים והחיצוניים והסמויים ועוד ועוד..הוא ברמה הקשה מעולם...וכמו שאתה נוהג לכתוב לעולם...העיקר..עם ישראל חי..באיוש.
    סגור
  • לאיציק
    אבירם 05/08/2015 17:14
    הגב לתגובה זו
    472 1
    בהמשך ל שליש קוואדריליון שכתבתי לך למעלה. יודעי דבר תיקנו אותי וטוענים שהסכומים מתקרבים ל 370 טריליון $ לא סופי. נ.ב:ראיתי בכתבת סיכום היום של ביז על הבורסה אמש..שהבאת תגובה יפה (45)שסחפה קרוב ל1000 חיזוקים (מה זה צריך להיות הא?)..ואני הבנתי שציטטת בתגובתך את בחורנו הטוב ד"ר ניר..צודק אני חבריקו?
    סגור
  • 49.
    אפריקה - הלב נישבר
    יניב 05/08/2015 15:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מר לבייב , נישבע שאתמול חלמתי עליך ! מה יהיה ? מתי תיצא לציבור המשקיעים שהאמינו בך ,תמיד אמרו בוכרי עם כבוד לא משאיר פצועים בשטח ! אבל אתה השארתה אותי פצוע ומדמם הפסד נקי מהקרן של 300K ש"ח , יום אחרי יום מקבל דקירה ועוד אחת . אם הייתה לפחות מתראיין ואומר שהכל דופק כשורה ויש בעיות בשוק הרוסי שייסתדרו / מוסר מסר למשקיעים שזמן זהו שם המשחק ושאפריקה עוד תחזור להיות חברה חזקה , או לחילופין מדבר עם החברים העשירים שלך שיעזרו או ייקנו מניות או חלקים מחברות הבת ,,,,, משהו קטן . וואלה אכלתה לי את הלב בכפית . מאוכזב מהתנהלות הנהלת החברה והעומד בראש. תודה , משקיע ששוקל את צעדייו
    סגור
  • 48.
    שוב ושוב לכל הסקפטיים ,המריצים והלא מפרגנים ...
    שאול 05/08/2015 14:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לצערי הרב אינני נמנה על בעלי החברה ומנהליה ....רכשתי בסה"כ מספרעשרות אלפי ש"ח - ואם היתה לי יכולת הייתי רוכש עוד . לגופו של עניין - עזבו לרגע את ההודעה עם יהאו תקראו בבקשה את כל ההודעות , הכתבות וכיוצ"ב שהיו בשנתיים האחרונות ו תבינו מה יש ביד !!! בתוך ימים ספוריים השער הנוכחי יהיה חלום !!!
    סגור
  • טען עוד
  • 47.
    ג'ובוקיט נקווה שלא אכלתי אותה.היצעים כבדים
    מישה 05/08/2015 14:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מופיעים כעת. הקשבתי לכל המריצים ואכלתי אותה
    סגור
  • 46.
    קדימה לשבור שיא חדש (ל"ת)
    אמיר 05/08/2015 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    גובוקיט - אפסייד נדיר -אין להתרגש מהעליות
    גדי 05/08/2015 14:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכנסתי לפני 10 ימים שהשער היה 31 וחזקתי אתמול בשער 67 באמת פספוס -לא להתרגש מגל העליות במנייה - זה כלום המנייה צריכה הייתה להגיע מזמן לשער 300 . תלמדו את החברה ואז תגלו שמדובר בשער נוכחי שהוא מציאה ולא יחזור .
    סגור
  • נקווה שהרשות לני"ע לא תפסיק את המסחר במנייה
    בהצלחה 05/08/2015 14:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעניות דעתי תקנות ני"ע מחייבות לפרסם פרטים. החברה עברה לכאורה על התקנות בכך שלא סיפקה אפילו פרט אחד על העסקה.
    סגור
  • 44.
    שאול יש גבול לפאתיות של ג'ובוקיט
    משקיע 05/08/2015 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה המבין היחיד.מה אתה בעל עניין או משהו דומה? רצוי שהחברה תספק פרטים.לא הודיעה כלום,ולא אמרה שיש פה הסכם מהותי על הרווחיוץ רק אמרה שזה יתרום. אין זמן העבקה כלום. חברה אחרת היום גם כן חתמה הסכם עם יאהו אבל לפחות סיפקה פרטים ואנרה שאין לזה השפעה מהותית. ההסכמים האלה זה בולשיט.עד שלא יגיע הסכם רציני הכל ספקולצייה, והמנייה זינקה 200% על כלום לכאורה
    סגור
  • 43.
    ג'ובוקיט - לכל הסקפטיים והמריצים ...
    שאול 05/08/2015 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אינכם מבינים דבר וחצי דבר על פעילות ג'ובוקיט !!!! בחודשיים האחרונים -כתבתי רבות במדור זה . נכנסתי לראשונה למנייה באפריל האחרון וזאת לאחר בדיקה יסודית שביצעתי על החברה,פעילותה, מנהליה וכיוצ"ב . חברת ג'ובוקיט נמצאת במצב עסקי ופוטנציאל שמעט חברות בבורסה ובתחום נמצאות .קצרה היריעה במדור זה להרחיב על פעילותה - קרו את כל הדיווחים והכתבות של החברה ותבינו מה יש פה - מדובר במציאה גדולה - רק לפני שני וחצי שער המנייה היה סביב ה 200 ( פי 3.5 מהשער הנוכחי ) . מאז החברה בתנופה גדולה מאוד . מה שקרה בימים האחרונים הוא קצה קצהו של התיקון . בשבועיים האחרונים כתבתי שמי שימכור יצטער לא כי אני נביא או בן נביא אלא כי מצב החברה והפוטנציאל הם כאלה שהיה ברור שהמנייה תתחיל לעלות . גם היום אני סבור שמי שימכור יצטער /יפספס . מדובר במציאה של ממש .שער המנייה צריך להגיע לשער מינימלי של 400 ( שווי של כ 200 מיליון שח ) . שוב בדקו בגוגל וביוטיוב על החברה פעילותה ותבינו .
    סגור
  • לשאול -כל מילה בסלע - אפסייד נדיר
    צחי 05/08/2015 14:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחודש האחרון כותבים רבים כתבו על החברה ועל העובדה שביצועי המנייה מנוגדים לחלוטין למצב החברה . לפני חודש הייתי צריך להיכנס - הייתי צריך להקשיב .
    סגור
  • בדקנו.אין אזכור לשום הסכם באתר חברת הבת
    גו'בוקיט 05/08/2015 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין שום פרטים על "העסקה" על יאהו.היום דיווחה חברה אחרת גם על הסכם דומה עם יאהו,לפחות ספקה פרטים,שכנראה לא תהיה בכלל השפעה על ההרווח. ההסכמים האלה הם לא מהותיים בכלל. חבל שאתה ממשיך להטעות. יש פוטנציאל אבל ביננתיים צריך לראות עם יגיע הסכם אמיתי ולא משהו לא ברור.
    סגור
  • תפסיק לקשקש.החברה לא סיפקה שום פרט
    אשלייה 05/08/2015 14:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נאדה. לא הבת שאין שום השפעה מהותית על הרווח. תעבור שוב על ההודעה במאיה ותפסיק להטעות.
    סגור
  • 42.
    כנראה בגלל דרעי עושה צרות לממשלה. (ל"ת)
    גז נפט בלחץ. 05/08/2015 13:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    הורדה התחזית לאפל-זהירות
    המפולת בדרך 05/08/2015 13:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Apple Downgraded At Merrill Lynch, Cites Significant Slowdown In iPhone Revenue Growth, Says Short-Term Stock Price Moves Are Dependent On iPhone Read more: http://www.benzinga.com/analyst-ratings/analyst-color/15/08/5736049/apple-downgraded-at-merrill-lynch-cites-significant-slow#ixzz3hw7arbQE
    סגור
  • 40.
    אפל צונחת לפני הפתיחה כבר 112
    ירידות בארה"ב היום 05/08/2015 13:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זהירות העליות מדומות.
    סגור
  • 39.
    מחפש צלילות דרמות דד לין משהו , משעמם כל הזמן ירוק (ל"ת)
    מחפש דרמות 05/08/2015 13:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    ג'ובוקיט בדיחה. וויטסמוקגם חתמה הסכם
    ג'ובוקיט השקר מתגלה 05/08/2015 12:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם יאהו.מסתבר שאלו הסכמים שכל חברה יכולה לעשות ולכן אין להם השפיה מהותית. לפחות וויטסמוקגם מפרטית לכמה זמן נחתם ההסכם. זה רק לשנתיים. ג'ובוקיט לא פרסמה כלום כלום. זהירות. תקראו הודעה במאיה, לא יהיה אפילו השפעה מהותית.
    סגור
  • http://www.viumbe.com/
    ג'ובוקיט 05/08/2015 13:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זאת חברה הבת שחתמה את ההסכם עם יאהו? אין איזכור לשום הסכם. לא ברור מה בדיוק מתרחש שם. רצוי שהחברה תבהיר בהודעה לבורסה ותספק פרטים על העסקה. להזכיר שלא סופקו פרטים.
    סגור
  • 37.
    די.אן.איי ביומד
    ארי 05/08/2015 12:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום נכנס משקיע גדול בשער 25 אגורות (שווי החברה נמוך עדיין והמשקיע הכניס יותר מ-5 מיליון שקל) כנראה אחרי שעודכן בדבר ההנפקה הקרובה של החברה הבת אנטרה בוול-סטריט אחר ההצלחה בתוצאות. החברה עולה היום חזק במחזור גדול ונראית טוב להמשך. כמובן יש את הסיכון שלא יצליח ההנפקה אך לחברה יש כבר כמה משקיעים בחו"ל שמעוניינים. בהצלחה
    סגור
  • 36.
    ממשיכים לחלק כולם. תודה לבורסה, מכונה שמחלקת (ל"ת)
    אורן 05/08/2015 11:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 35.
    החברה לישראל התרסקה בגלל רגולציה מטופשת
    הבורסה הישראלית זבל 05/08/2015 11:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וגם מניות הבנקים לא עלו מספיק בגלל הרגולציה שאסרה לקנות מניות בנקים. וכשהם ירדו מנהלי התיקים לא יכלו לקנות מניות בנקים כי החזיקו מספיק. וכך כל עם ישראל הפסיד. לא הספיק להם מס על הבורסה. ולא הספיק להם נזק מלפיד שהרס עוד את הבורסה עם חובת הגשת דו"ח על מחזור של 800 אלף שח. גרם נזקים למעמד הביניים שצריכים להוציא עוד כסף לרואה חשבון . חכו שהעם יבין שמס הכנסה ממרר לו סתם את החיים כי בלאו הכי המס מנוכה ישירות . הוא יברח מהבורסה אני כבר ברחתי.
    סגור
  • 34.
    מלאנוקס
    מלאנוקס 05/08/2015 11:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני פריצה רק תעבור 44 בריצה ל54 בשלב ראשון יש הרבה תוכניות לעתיד וזה ישפיע על המניה
    סגור
  • מלאנוקס
    שאול 05/08/2015 14:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    על הפריצה שמענו כבר 3 שבועות, בנתיים רק יורדת
    סגור
  • 33.
    אפריקה
    אפריקה 05/08/2015 11:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אפריקה כל יום שוברת שיא חדש למטה מה יהיה איך לא מכרתי שהתחיל מילחמה עם אוקראינה
    סגור
  • 32.
    ג'ובוקיד 240% בשלושה חודשים
    עשתה את שלה 05/08/2015 11:32
    הגב לתגובה זו
    3 1
    120% בתוך כמה ימים. תודה. עוברים הלאה.
    סגור
  • 31.
    כמו שנאמר לא לגעת בתיקשורת ולא בסלולר-לא טועה (ל"ת)
    מיכה 05/08/2015 10:57
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 30.
    ג'ובוקיד תתממש עד שנראה הסכם עם בשר
    גו'בוקיד 05/08/2015 10:56
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מוזמנים לקרוא את ההודעה שהבעקבותיה המנייה זנקה כבר 150% בתוך שבוע. אין אפילו פרט אחד על מהות העסקה, צפי הכנסות לכמה זמן ההסכם.כלום. אפילו לא נאמר שיש לו השפעה מהותית
    סגור
  • זה בדיחה כנאה שההסכם הוא רק לשנתיים
    זהירות האמת מתגלה 05/08/2015 12:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את זה ניתן להבין מהודעה אחרת של עוד חברה שגם הודיעה היום עם "הסכם" עם יאהן. לפחות השנייה ספקה קצת פרטים.ג'ובוקיד לא אמרה כלום
    סגור
  • 29.
    גובוקיט שער בריצפה...צריכה לעלות עוד הרבה מאוד (ל"ת)
    רמי 05/08/2015 10:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 28.
    הדולר מזנק.זוכרים שכתבתי אתמול
    זהירות מהשוק 05/08/2015 10:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא ממשיך להתחזק בעולם וזה ימשיך כל החודש,הריבית עולה בארה"ב. דולר יעד 4.1 עד סוף השנה. מעוף 1600 עד סוף החודש
    סגור
  • 27.
    המשך ירידות בארה"ב לפי החוזים יורדים
    אבי 05/08/2015 10:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשיעור ממוצי של 0.2%
    סגור
  • אתה חדש? חבל לך על הכסף, רק למעלה (ל"ת)
    אמנון 05/08/2015 11:07
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • עגל
    האם 05/08/2015 18:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פוחלץ 9?
    סגור
  • 26.
    שוק עולה 0.24 -אבל פי שלוש 0.57 תמיד דופקים אתכם (ל"ת)
    פיטר 05/08/2015 10:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    ננו ..חברה מעולה בשער מצחיק
    שיר 05/08/2015 10:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הודעות מצויינות כל הזמן בדרך צפונה חזק
    סגור
  • 24.
    תתרחקו מבזק,פרטנר,סלקום,לא שוות כלום ורק יורדות גם היום (ל"ת)
    סבינה 05/08/2015 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 23.
    מניות הבנקים - בועה !!! הולכים ליפול . יש הרצת מניות
    שלומי 05/08/2015 10:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לאומי 1500 עד סוף החודש.
    סגור
  • 22.
    תשמעו למיכה-תותח בכיל,בסלולר שאכן ירד,תותח בטבע,ישרמקו (ל"ת)
    סבינה 05/08/2015 10:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • שמענו לו בטאואר....וראינו שילך...... (ל"ת)
    לסבינה... 05/08/2015 11:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    טאואר לא תחלק דיבדנד,והמנייה לאחר עליות תרד בחוזקה (ל"ת)
    חיים לאל שו 05/08/2015 10:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 20.
    חוזים שליליים.הדולר ממשיך לעלות בעולם
    מדדים 05/08/2015 10:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נראה טוב
    סגור
  • 19.
    הענף החזק זה ביו-ענף חלש תיקשורת,ענף מגמגם בנקים,וכימיה (ל"ת)
    נאור 05/08/2015 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    ממשיכה לטפס למעלה לכיוון שער 2000 - לא לפספס (ל"ת)
    יוניטרוניקס 05/08/2015 10:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 17.
    מעו:ף ושאר ירקות
    האינדיאני 05/08/2015 10:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוקר טוב חברים יקרים דשדוש ופחד סורר בקרב המשקיעים בעולם וזה מה שמניע את השווקים בימים האחרונים נראה ירידות וזה לא יפסח על שום סקטור טאואר טאואר צאו מזה היא תעלה קצת בימים הקרובים ואז היא גם תכנס למעגל יום מוצלח לכולנו
    סגור
  • 16.
    מי שלא יהיה לא יקבל בונוס גדול בקרוב..בהצלחה (ל"ת)
    בונוס בונוס 05/08/2015 10:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 15.
    לדעתי הנפט בכיוון מעלה. קניתי קסם נפט כולי תקווה (ל"ת)
    לדעתי 05/08/2015 10:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    לא הבנתי מה בעיה עם כיל? (ל"ת)
    אני 05/08/2015 10:04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • הם אישרו את מסקנות הקומוניסט שישנסקי
    לא קשה להבין 05/08/2015 11:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזה אומר שכיל לא תשקיע פה יותר . יפטרו עובדים ורקלפיד הכושל מר נזק כלכלי עצום למדינה ולאזרחים לחברה ולעובדים ממשיך לשבת בשקט ומרוצה. 70% מכיל בידי הציבור שנפגע. אבל השטיפת מוח והתעמולה של המחנה הציוני בחסות שלי יחימוביץ רוזנטל לפיד ושאר הבולשביקים עבדה על הציבור היטב. הכי גרוע העובדים שיצאו נגד ההנהלה ושלחו מכתב לאוצר לזרז את שישנסקי מרוב הסתה וטימטום הפסידו ביבי לא מנהיג והוא מנוהל ולא מנהל. הצליח מעל המשוער התרגיל של המחנה הציוני לכיל. ביבי מבצע הכי טוב את מדיניות המחנה. חבל שמצביעים פה לחיקוי של המחנה עדיף להצביע ישר למחנה אז יודעים מה מקבלים . עם הליכוד מקבלים חתול בשק. העם מטומטם והוא ישלם
    סגור
  • 13.
    מניות הסללור הם זבלי השוק ,תקבלו זובור-קנו טבע (ל"ת)
    שרון 05/08/2015 10:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    כמו שנאמר ואני לא טועה סלולר ימשיך מטה,לא לגעת (ל"ת)
    מיכה 05/08/2015 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    כפי שאמרתי מניות הגז מלבד ישרמקו לא יעלו כנ"ל הסלולר (ל"ת)
    מיכה 05/08/2015 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • כן בוס נעשה כדבריך מלבד ישראמקו אני נמנע לרכוש סוללרי (ל"ת)
    אלי 05/08/2015 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    מי שימכור היום יראה אותה עולה פי 2 תוך חצי שנה
    אינטק פארמה שווה 05/08/2015 09:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה תתחיל ניסוי שלב 3 בקרוב, והשווי שלה יעלה ליותר מ 100 מיליון דולר לפחות...
    סגור
  • 9.
    ביונדווקס
    רמי 05/08/2015 09:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נסחרת בשער אטרקטיבי צריכה לתת תיקוןן חזק למעלה
    סגור
  • 8.
    ננודימנשיין
    יוסי 05/08/2015 09:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביקוש גדול...
    סגור
  • 7.
    למה
    שואל 05/08/2015 09:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחזורי המסחר גדלים בירידות וקטנים בעליות יש הסבר למישהוא
    סגור
  • 6.
    השוק יעלה היום יותר מ 0.1
    שושנה 05/08/2015 08:54
    הגב לתגובה זו
    0 8
    בשבוע הבא המעוף ישבור שיאים
    סגור
  • אחלה עליה 0.1 (ל"ת)
    לשושנה 05/08/2015 10:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    תמכרו הכל לפני שתפסידו הכל. הבורסה תרד הרבה
    המזומן הוא המלך 05/08/2015 08:52
    הגב לתגובה זו
    5 2
    בקרוב .
    סגור
  • אמירה כללית חסרת אחראיות ותוכן.
    אבי 05/08/2015 10:05
    הגב לתגובה זו
    0 4
    לא חייבים לטקבק אם אין לך דברי חוכמה לאמר.
    סגור
  • 4.
    אם אירו/דולר 0.19%- למה אירו רציף 0.42%-? (ל"ת)
    8:37 05/08/2015 08:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מתחילת השנה בנק ישראל תומך בדולר ע"ח ירידת האירו! (ל"ת)
    ! 05/08/2015 08:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    טאואר
    אל שו 05/08/2015 08:20
    הגב לתגובה זו
    10 1
    בוקר טוב למשקיעים אתמול היו הרבה קניות בטאואר, נראה שמשקיעים מאמינים בדוחות חיוביים של החברה. למישהו יש איזה ספקולציה לגביי הדוחות של טאואר? עברו את הציפיות? עמדו בציפיות? יחלקו דיבידנד? אני גם קניתי אתמול אז אני מסוקרן לדעת מאחרים מה הם חושבים. תודה מראש
    סגור
  • צפויה לעקוף תחזיות !!!
    עשר 05/08/2015 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השקעה טובה בשערים אלו ...
    סגור
  • 1.
    "צפי קלות בת"א" חחחחח על איזה חומר אתה כעת ??? (ל"ת)
    ץ 05/08/2015 07:56
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • בינתיים נראה שאתה על חומר (ל"ת)
    אני 05/08/2015 10:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור