כסף על הריצפה - כך עשה סוחר זריז בת"א 43,000% בשבועיים

עליות גלובליות, צילום: Getty images Israel
לעיתים נדירות מאוד קורה ששוק ההון מזמן לסוחרים הזרזים הזדמנויות בדמות "כסף על הריצפה". אבל לפני שבועיים זה קרה בבורסה בת"א. סוחר זריז הצליח לשים את ידו על מניות פטרוכימיים ממש עם חזרת המניה למסחר לאחר הסדר החוב - ובשער ריצפה. 

מניית פטרוכימיים 0% פטרוכימיים 548.1 0% פטרוכימיים בסיס:548.1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  החלה להסחר ב-1 ביולי, לאחר הסדר חוב עם מחזיקי האג"ח שלה. במסגרת ההסדר, קיבלו מחזיקי האג"ח מניות של החברה. מחיר הבסיס של המניה עמד באופן טכני בלבד על אגורה אחת. באופן לא ברור, בשלב הפתיחה (כלומר לפני השלב הרציף) של יום המסחר הראשון במניה, הציע אחד מבעלי אחזקות מניות לפי שער של 1.3 אגורות בלבד - כאשר ברור היה לכולם שהשער אמור להיות גבוה בהרבה.

סוחרי זריז הצליח לרכוש 4,357 מניות מאותו מוכר כאשר שווי העסקאות הסתכם ב-56.6 שקלים. כעת, לאחר קצת יותר משבועיים, שער המניה עומד על 555 אגורות שמשקף לחברה שווי של קצת מעל 30 מיליון שקלים. כלומר אלו שרכשו את המניה בשלב הפתיחה ביום המסחר הראשון שלאחר הסדר החוב, במידה ולא מכרו - עשו תשואה של 42,500%! אמנם על כסף קטן, אבל גם 24 אלף שקלים זה לא רע בכלל. 

החברה, מפעלים פטרוכימיים בישראל, הינה חברת החזקות אשר החזקותיה מתמקדות בתחום האנרגיה באמצעות החזקותיה בחברה הציבורית בז"ן. כאמור, החברה החלה להיסחר בבורסה בת"א ב-1 ביולי.
תגובות לכתבה(25):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    מה אתה עושה צחוק?
    20 אלף ש"ח.... 21/07/2015 18:11
    הגב לתגובה זו
    0 4
    לא שווה כותרת
    סגור
  • 13.
    הכסף על הריצפה אפילו לא צריך להתכופף (ל"ת)
    בורסת הרמאים היזראלי 19/07/2015 07:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 12.
    אפריקה ישראל הבאה בתור (ל"ת)
    ראובן 18/07/2015 21:05
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 11.
    אני קנתי רמי לוי
    ב3100 17/07/2015 21:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אם היתי קונה את האופציות במקום מניות היתי מליונר.
    סגור
  • 10.
    יש משהו דומה עם האופציה של אינסוליין
    סוחר וותיק 17/07/2015 18:28
    הגב לתגובה זו
    6 2
    כשהיא הייתה בשער 1 המלצתי לקבוצה שלי לקנות. עכשיו היא הגיע למקסימום של 4.9 ... כמעט 500% ויש לה עוד לאן לעלות. מימשתי כבר חלק, ומחכה לעוד הודעות משמחות. מי שרוצה ייעוץ ולהצטרף לקבוצה שירשום תגובה..
    סגור
  • תגובה
    CPO 17/07/2015 19:27
    הגב לתגובה זו
    3 3
    איפה?בפייסבוק?במייל?בוואטסאפ?
    סגור
  • דואל
    סוחר וותיק 18/07/2015 21:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    Soher.vatik@gmail.com
    סגור
  • 9.
    מלאנוקס
    מלאנוקס 17/07/2015 17:54
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מלאנוקס העתיד להשקיע ולשכוח עוד שנה 80 דולר לאט לאט אבל בטוח
    סגור
  • 8.
    כל מי שקונה מניות מרוויח . כסף על הריצפה (ל"ת)
    ירון 17/07/2015 14:59
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 7.
    גם לי זה קרה פעם
    נאור הררי 17/07/2015 14:17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    קניתי ב400 שח אופציה על מניה שכמעט ונסגרה שברגע האחרון קיבלה מימון האופציה קפצה 8000 אחוז
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    זה מקרה אחד למיליון כאשר הפוך יש יש 99 מקרים מ-100
    זיפו 17/07/2015 11:09
    הגב לתגובה זו
    28 1
    סוחר שהכיר את המניה וידע מה השער הצפוי חיכה בפינה עם פתיחת המסחר , ניצל עיוות שוק והצליח . זה מקרה אחד מוצלח למיליון מקרים הפוכים. כמה אנשים נכנסו לאפריקה ואבדו את רוב הקרן. כמה אנשים אבדו כסף בסוללריות , כמה אנשים התרסקו עם דיסקונט השקעות , כמה אנשים מחקו את כספם בגבעות עולם , גלוב , זרח , מודיעין שמן ושאר הירקות. אחד מצליח 1000 מפסידים. אבל כדי שאלף המפסידים הבא יכנס לבורסה חייבים לפתות אותם עם כותרת כמו למעלה. אל תתפתו לקנות מניות חרטא רק מניות של חברות גדולות ומרוויחות. בנקים , בזק , יזראלי ,דלק קבוצה וקידוחים , ישראמקו וכדומה. מי ששם כספו בחרטא יקבל 43000 אחוז פחות בחזרה.
    סגור
  • זיפו אזה שטויות
    שי 17/07/2015 21:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מניות גדולות זה אפריקה idb סלולר . כול אלה התרסקו.
    סגור
  • מניה
    מאיר 17/07/2015 12:37
    הגב לתגובה זו
    2 7
    מי מכיר את אלגומייזר? קניתי אותה בפחות ממאתים, תלכו על מניות רצפה , שם עושים כסף טוב, לא בהרבה כסף כי הסחירות נמוכה אבל עם סבלנות והשקעה קטנה עושים מספיק לגרעינים, בהצלחה
    סגור
  • על סמך מה אלגומייזר? אתה אורן זריף או משהו?
    CPO 17/07/2015 19:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אם היא מתומחרת בפחות מ200 זה השווי שלה. מה אתה יודע שהשוק לא יודע? קראת את הדוחות? יש לך מידע פנים?! כמה שטויות אתה רושם מחוסר ידע
    סגור
  • מניה
    מאיר 18/07/2015 10:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשובה לאורן, אכן רק אתה יודע, אבל המניה שקניתי עשתה מעל 100% ויותר, אז אולי jQuery2030519414787646383_1437203613240?
    סגור
  • 5.
    הפסדים
    יוסי 17/07/2015 11:00
    הגב לתגובה זו
    11 6
    ועל האלפים שמפסידים 43,000 אחוז( ויש כאלו כל יום שני וחמישי )אתם לא כותבים רוצו וכנסו לקזינו של המעונבים!!!
    סגור
  • איך מפסידים 43000% ?
    אריה 28/07/2015 23:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה טוב בבורסה ? במניות אפשר להרויח אלפי אחוזים. אבל אפשר להפסיד רק 100% . אחרי מאה אחוזים הפסד אתה בחוץ (או בעיראקית - אתה בחוס)
    סגור
  • תשובה
    מאיר 18/07/2015 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה למדת , אתה יודע אבל אני עשיתי מעל 100% . אפשר גם לדעת ולחוש בלי ה״ השכלה״ שלך
    סגור
  • אפשר להפסיד לכל היותר 100% (ל"ת)
    איתן 17/07/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • ממש לא נכון!בכתיבה של פוט למשל ההפסד אינו מוגבל
    CPO 17/07/2015 19:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אפשר להפסיד חוץ מהפוזיציה את כל הביטחונות, ואם רוצים להשאיר את הפוזיציה במקרה שהיא לא הולכת טוב, אפשר להוסיף עוד כסף לביטחונות וחוזר חלילה.
    סגור
  • 4.
    תפסיקו לבלב במוח!!!..באופציות עושים את כל יום.. (ל"ת)
    חרטא ברטא 17/07/2015 10:10
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • 3.
    עיסקאת ג'מבו באחד מבתי ההשקעות
    תומר 17/07/2015 09:09
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שטויות במיץ. עיסקאת ג'מבו.
    סגור
  • 2.
    כ"כ קל להתעשר בדיעבד!!!
    קליפ 17/07/2015 09:04
    הגב לתגובה זו
    18 3
    כותרות ביז הערמומיות: לא ייאמן! בלתי ניתפס!! שומו שמיים! זה מטורף! אוי,הגרף! צפו מייד בגרף! במקום שהכותרת תתן מיידע,פקידוני ביז מייצרים כותרת שקרית ערמומית ומסלפת עובדות....התקשורת הערבית ניחמת במגזר היהודי???!
    סגור
  • 1.
    תמשיכו למכור אשליות לאנשים
    j 17/07/2015 08:42
    הגב לתגובה זו
    41 5
    רק סיפורי זוועה על אנשים שאיבדו את כל רכושם .פירקו משפחות..התאבדו... רק סיפורים כאלה אני שומע על אנשים תמימים שסחרו בבורסה. והכל בשם תאבת הבצע
    סגור
  • אני ממכיר סיפורים (ל"ת)
    הפוכים 17/07/2015 22:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור