סגירה בת"א: המעו"ף עלה 0.5%, פרטנר וסלקום טסו כ-15% במחזורים ענקיים

הבנקים עלו 0.6%, מדד התקשורת זינק 3.9%. מדד ת"א 75 קפץ ב-1.6%, ואלון רבוע כחול צללה 20%
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
סגירת שבוע בירוק: על רקע אישור ההסכם הלילה בין הנושים האירופים לממשלת יוון בפרלמנט היווני, נסחרו המדדים בת"א בעליות, וסכמו שבוע חיובי. אישור ההסכם בפרלמנט באתונה מסיים כמעט סופית את הסאגה היוונית (עד הפעם הבאה) כאשר כעת חסרים רק האישורים להסכם בשאר הפרלמנטים בגוש האירו - עניין כמעט טכני. ה דאקס -0.44% דאקס 13,068.08 -0.44% דאקס סגירה:13,125.64 פתיחה:13,107.11 גבוה:13,159.48 נמוך:13,011.97 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: הגרמני מזנק 1.6%. לכתבה המלאה על המצב ביוון כעת - לחץ כאן. לסקירת אירופה - לחץ כאן.
אתמול נסגר המסחר בוול סטריט בירידות קלות, כאשר תנודה מטה נרשמה בעיקר על רקע דיווחים בעניין התנגשויות אלימות מול הפרלמנט באתונה לקראת ההצבעה - צפו בתמונות. 
מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,461.34 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,464.6 נמוך:1,439.29 תמורה:1,714,908,672 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,065.56 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,064.76 פתיחה:1,064.33 גבוה:1,066.31 נמוך:1,061.67 תמורה:171,961,527 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.34% מדד ת"א בנק 1,816.69 -0.34% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,822.89 פתיחה:1,822.88 גבוה:1,837.59 נמוך:1,808.86 תמורה:425,907,461 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר (כולל פקיעת האופציות השבועיות) ננעל ב-1.2 מיליארד שקל.
השבוע טיפס מדד המעו"ף כ-2.2%,  ומדד ת"א 100 עלה 2.5% בסיכום השבועי. מדד הבנקים עלה השבוע בשיעור של 2.4%.
בשוק האג"ח המקומי נרשמו עליות קלות ברקע למדד המחירים לצרכן בישראל שפורסם אתמול לאחר סגירת המסחר באחוזת בית. מדד האג"ח הכללי עלה בשיעור של 0.14%. המדד רשם בחודש יוני עלייה של 0.3% לעומת תחזיות הכלכלנים לעלייה של 0.2% בלבד.  לכתבה על המדד - לחץ כאן
באסיה המדדים ננעלו הבוקר בעליות קלות. ה ניקיי 225 -0.28% ניקיי 225 22,694.45 -0.28% ניקיי 225 סגירה:22,758.07 פתיחה:22,699.3 גבוה:22,786.61 נמוך:22,638.76 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: היפני עלה 0.7%. מדד שנחאי -0.34% שנחאי 3,291.66 -0.34% שנחאי סגירה:3,303.04 פתיחה:3,302.93 גבוה:3,309.53 נמוך:3,282.57 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: עלה 0.5% והקוספי הדרום קוראני עלה 0.7%. 
מניות במרכז
מניות הסלולר פרטנר וסלקום ממשיכות בראלי גדול.  פרטנר -1.71% פרטנר 2,073 -1.71% פרטנר בסיס:2,109 פתיחה:2,102 גבוה:2,145 נמוך:2,053 תמורה:14,986,386 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  טסה 15% השלימה עלייה שבועית של מעל 35%.  סלקום -2.2% סלקום 3,420 -2.2% סלקום בסיס:3,497 פתיחה:3,497 גבוה:3,504 נמוך:3,365 תמורה:11,045,252 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה גם כן בשיעור של 15.9%, ומשלימה עלייה של  מעל 32% מתחילת השבוע. מה הסיבה לראלי ומה אומרים האנליסטים? לכתבה המלאה לחץ כאן.  ערן יעקובי, מנכ"ל רוסאריו מסר כי "הערכנו כי פאזל של חזרה לרציונאליות מסוימת בתחום הסלולר, אמור להתחיל ולהסתדר במקום על כל חלקיו. מסתבר שזו גם התיאוריה של מרבית האינטרסנטים בענף, כולל מנכ"ל משרד התקשורת החדש. כעת ובדיעבד, נראה כי גם המשקיעים בת"א מתחילים להבין כי הפאזל המפורק לא טוב לאף אחד ותחילתה של התחברות חלקיו הציתה ראלי מתוך הבנה כי שפיות מסוימת עשויה לחזור לענף כבר בטווח הקצר-בינוני, הרבה יותר מוקדם מהציפיות".
מניית אינסוליין -1.19% אינסוליין 3,656 -1.19% אינסוליין בסיס:3,700 פתיחה:3,750 גבוה:3,797 נמוך:3,530 תמורה:229,225 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 14.3% במחזור גדול של מעל 7.5 מיליון שקל, פי 10 מהמחזור הממוצע בחודש האחרון. העליות מגיעות אחרי טיסה של 21% אתמול. ועדיין, החברה נסחרת כעת בשווי של 43 מיליון שקלים בלבד. אתמול דיווחה החברה כי  מוצר הדגל שלה (ה-InsoPad) זכה לאישור שיווק באוסטרליה.
טאואר -0.76% טאואר 11,710 -0.76% טאואר בסיס:11,800 פתיחה:11,840 גבוה:11,840 נמוך:11,610 תמורה:47,707,748 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה לקראת סיום המסחר, וסיימה בעלייה של 0.3%, בקטיעת רצף הירידות במניה.
בזק -1.39% בזק 509.8 -1.39% בזק בסיס:517 פתיחה:519.6 גבוה:519.6 נמוך:509.1 תמורה:66,881,161 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  קפצה 2.25% במחזור הגבוה בבורסה. 
{אלון רבוע כחול} המשיכה להתרסק, היום ב-20%, והשלימה נפילה של כ-60% ברבעון הנוכחי. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
דלק קידוחים יהש -2.09% דלק קידוחים 960.5 -2.09% דלק קידוחים יהש בסיס:981 פתיחה:988 גבוה:988 נמוך:950 תמורה:21,867,563 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ירדה 1.8% ו-{אבנר יהש} ירדה 1.2%, אחרי יומיים אדומים.
תגובות לכתבה(71):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 47.
    ג'ובוקיט החזקות צריכה להסחר ב 100 לפחות
    אלי 20/07/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מספיק לעבור על הדוחות ולבדוק את ההמלצטת והביקורים באתרי החברה על מנת להבין באיזה חסר עצום טחסר תקדים היא מצוייה
    סגור
  • 46.
    יוניטרוניקס
    צדוק 16/07/2015 18:12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתה עם היוניטרוניקס כל הזמן תעלה תעלה.שב בשקט!!!
    סגור
  • 45.
    מסכן גורביץ איך פישל בגדול עפ פרטנר
    אחת שמבינה א 16/07/2015 17:23
    הגב לתגובה זו
    4 15
    אין ספק זו הפאשלה של השנה, בשנה הקודמת פישל עם טואר כשמדה בשער 2000 ולא המליץ עליה והמנייה הזו טסה למעלה למעלה. סופ שבוע מהנה לכולם!
    סגור
  • רק בזה !!!!
    סוסו 16/07/2015 18:11
    הגב לתגובה זו
    2 13
    מסכנים המשקיעים שמאמינים ל"קוסמים" מהניתוחים הטכניים חהחהחה.....
    סגור
  • כשאני רואה אותו על המסך..
    לא גורביץ' בכלל בכלל 16/07/2015 17:59
    הגב לתגובה זו
    51 0
    הוא נראה לי לפי כל מיני תורות ידועות ונסתרות כאדם עשיר ומאושר. עושה את עבודתו שהוא מומחה בה ואוהב אותה..ואף..טועה לעיתים ..כמו כל אחד בעיסוקיו ומקצועו. ומה באשר אליך יקירתי..מאחורי המילים הלא נעימות שאת מעלה מידי פעם ובעיקר על "קרבנותייך"..מסתתרת אישה קטנה..מתוסבכת..מתוסכלת..והייתי יורד עוד טיפה בלבד..כדי לא להיסחף..והייתי אומר טיפשה..חסרת נימוסים ותרבות..רעת רוח לב וצרת עיין. לפי הערכתי את ....טוב...לא רוצה להמשיך כי מספיק הבאת לי ת'סעיף ואני מג'נון ולא רוצה להתחרפן בגללך. שלא אקבל הג'ננה.
    סגור
  • 44.
    אז אני שואל אותכם את שאלת השאלות השאילתית
    ל א יפה 16/07/2015 17:16
    הגב לתגובה זו
    20 1
    אם יש חליסה וחס מצב שהבורסה אולי ייתכן שכנראה אולי נקווה שלא תחרד או תיפול. אז בשביל מה בכלל יש בורסה? מאז שאני משקיע מ1929 בערך בדיוק ידעתי שבורסה יש כדי להרוויח כסף כל אחד לפי יכולתו ובמינינון משקיע קטן יוכל להביא הבית כמה עשרות אלפי דולרים נטו לחודש כדי שיהיה מה להאכיל את הילדים בלחם ומרגרינה לפחות ולפעמים פה ושם שרימפסים כשרים יחד עם כמה קילו זעפרן וקוויאר שיהיה בבית אם באים ילדים חברים לשמונת ילדינו שיהיה מה לתת להם לאכול . וגם מאחורי זה שנוכל להחליף את המרצדס 2015 הישנה שזלדה כבר מקטרת שנה שלא סוחבת יותר מ300 קמש בכבישים שהיא נוסעת איתה ביין שטוטגרט למינשן אז נביא לה לאומבורגיני שתראה לכל השכנים כאן בבלוק מדה משפחת אלמוזנינו רובינשטיין מסוגלת אז בחייאת אל תמפילו את הבורסות כי אני צריך כולה איזה חמש מליון דולר ומאחורי זה על הפאטה מייאה
    סגור
  • 43.
    בקרוב טאואר מתחת ל 5000- חחח מי צדק,לא פרוטרום (ל"ת)
    מיכה 16/07/2015 17:13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 42.
    אצלנו בקושי עולה קנו דסקש (ל"ת)
    שרון 16/07/2015 17:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    טאואר גרועה, לא שווה שקל,לקנות את ד.קבוצה לא דלק רכב (ל"ת)
    אמיר 16/07/2015 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 40.
    קנו ישראמקו פרטנר ,סלקום,דסקש (ל"ת)
    מיכה 16/07/2015 17:11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • טען עוד
  • פרוטרום
    צביקה 16/07/2015 23:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא שווה אבל כול יום עולה אחוז וחצי לא שווה חח
    סגור
  • 39.
    דלק רכב לא שווה כלום גם פרוטרום לא משהו ובטח לא כיל (ל"ת)
    מיכה 16/07/2015 17:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 38.
    טוב נו הבנו שטעינו שאמרנו הכסף ברצפה.
    ל א יפה 16/07/2015 16:48
    הגב לתגובה זו
    7 1
    הבנו שהעתיד הוא ברור וידוע ואין שום ספק וגם הגרפים יודעים זאת היטב. גם בביינוני אנו ממש לא רואים שינויים והכיוון למעלה. עד לאן. אין אף אחד שיגיד. אבל למה ללכלך על הזמן הקצר שיכול להיות אפילו קצר שייקח כמה שנים של קצריות. ואני בכלל גם לא חושב שההווה ..חובת ההוכחה בידיו כמו שאמר הגדול מכולם. אז דחיל רבקום..תנו עוד איזה שנתיים שלוש שנעשה מינינום 456.87% ואז נברח. אז בבקשה..פליז..אל תורידו..כי עוד לא הצטיידתי במספיק דירות..עוד ררבע חמש כולה ומאחורי זה המבול. מ'כפת לי אני? ובכלל מיזה הדראגי הטראגי הזה שמקשקש עכשיו בבלונברג ומבטיח הרים וגבעות כאילו הוא מלייאן ואין לו גרוש על התחת. והייוונים שיפסיקו פליז לעשות קומבינות ובלאגנים כו ספרד ופורטוגל ואף איטליה ואף גרמניה עומדיחם בתור ואז כחלון יצטרך לחלץ את כולם. מה הוא פראייר? שישקיע הכסף בחינוך וקרוב לבבות בין שמאל וימין ודתיים וחילוניים ובין גבוהים ונמוכים ובין שמנים לבין רזים ואף שידאג שניזכה באליפות העולם בכדורגל ובדוק ובארוביזיונה ובמלכות יופי ושנדרדס לאיראנים את הצורה ושגם נוכל לתמוק קצת בסין ואמריקה
    סגור
  • 37.
    ל14 וניר המגיב לו.
    ל א יפה 16/07/2015 16:32
    הגב לתגובה זו
    28 1
    ממש לא יפה מצידכם וממש לא פיירי...ולא הכפסולות למדיח כלים..הכל יפה ונחמד ועולה וטס ומתפוצץ עד רגע זה. אז למה אתם צריכים לקלקל את המסיבה. מה ייצא לכם מזה? תנו להרוויח בשקט ושנוכל לקנות עוד דירות. אז בבקשה..פליז...
    סגור
  • 36.
    גובוקיט אחזקות- מזנקת -מה הסיבה? (ל"ת)
    גדי 16/07/2015 15:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    שוב היא בונוס לא לפספסססססססססססס (ל"ת)
    המניה החמה שתתעורר 16/07/2015 15:24
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 34.
    צריך למצוא עוד איזה פרשה אחרי יון? אולי מזג האויר (ל"ת)
    פרשת השבוע 16/07/2015 15:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 33.
    ננו
    חדש 16/07/2015 14:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה קורה עם ננו?היא תקועה כבר זמן רב?
    סגור
  • 32.
    עולה כל יום חייב לבוא מימוש מתי שהוא (ל"ת)
    קולפלנט זהירות 16/07/2015 14:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 31.
    לא לשכוח 800 אלף מחזור זה להגיש דו"ח למס הכנסה
    הבורסה 16/07/2015 13:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וזה עוד כסף לאוכלי חינם במדינה
    סגור
  • 30.
    ביבי נחוש להוציא את הגז.
    העיקר 16/07/2015 13:37
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לביבי לא מצליח כלום חוץ מלעשות לציבור בהה!!! בחשיכה ולצחוק עלינו. מי ששולט במדינה זה המחנה הציוני כל דבר שהם רצו הם השיגו. הם רצו מיסים על העם כדי שיהיה לנו רע וזה הצליח להם לעם רע ולביבי טוב. סתיו שפיר נלחמת למען עובדי הקבלן. ביבי יקים ועדה בקרוב לא לדאוג. אז למה בורחרי ביבי לא יבחרו ישר במחנה הבולשביקי למה לא לקבל את האורגינל במקום חיקוי
    סגור
  • שאתה צודק
    חוששני 16/07/2015 15:19
    הגב לתגובה זו
    1 5
    בהחלט. הבעיה היא ש"הקרן החדשה (לחיסול) ישראל" השתלטה על מפלגת העבודה, שנקראת כעת "המחנה (הלא) ציוני" והכניסה כבר כחמישה ח"כ שאינם ציונים כלל. חלקם חדש וחלקפ אפילו בל"ד. אנשים צריכים לדעת עובדות אלה.
    סגור
  • מחוששני וחבריו הניבערים
    חושש 16/07/2015 18:30
    הגב לתגובה זו
    29 1
    אשר מאז עלו לשלטון ב1977 רק מתעסקים בפינוי שטחים וחיסול התנחלויות ושמחים על הכייף שנפל בידיינו ב1967..ומאפשר לכל זב חוטם בצבא או בנוער הגבעות להתעלל בנער ואישה. כן..אני יודע שאנו חכמים ואנו צודקים..אך..67 השריש בתוכנו את כל הרוע האנושי שהוא קצת פחות מדעא"ש אבל קיים לצערי בתרבות הרחוב שהשתלטה על חיינו והתעללות בעולה החדש שהוא בעל גוון עור קצת אחר..וסמים..ושחיתות פרטית וציבורית..כן הכל ועוד הרבה מתחילים שם...ודור המייסדים..בן גוריון ובגין וטבנקין וגאולה כהן שתחיה..ורבין וגנדי ועוד טובים ורבים מתהפכים בקיבריהם..האם לילד הזה פיללנו..
    סגור
  • 29.
    לכל מחזיקי אפריקה תיהנו (ל"ת)
    אפריקאי 16/07/2015 12:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עולה במחזור ענק מדוע? (ל"ת)
    מושקע 16/07/2015 13:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    למי שעוד לא הבין. פרטנר וסלקום עומדות לפטר מאות אנשים
    אמיר 16/07/2015 12:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ויש אנשים שיודעים את זה לפני כולם וזה לא אתם.עכשיו אתם גם יודעים
    סגור
  • הבלון של כחלון בקרוב יתפוצץ. יתחילו מיזוגים של חברות
    מהפכת קחלון 16/07/2015 13:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קטנות ואז יעלו מחירים. מי שהרויח זה קחלון . והמפסידים הם העובדים. גם הציבור מפסיד בקופות הגמל שלו. והעובדים שפוטרו אבל עד שהציבור יקלוט שהמהפכה הזאת זה זמני קחלון יהיה ראש ממשלה.
    סגור
  • 27.
    כיטוב פארמה
    ארי 16/07/2015 12:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הרבה זמן אני עוקב אחרי החברה, אני ממעט לדווח פה עליה כי אני יודע שיש המון משקיעים שנפגעו ממנה והפסידו המון כסף. אך לאחרונה נראה שהמזל חוזר אליה וכל מס' ימים היא מוציאה דיווחים חיוביים ואף דרמטיים שמראים על כיוון חדש לטובה, עדיין זה לא כ"כ משתקף בשווי המניה שלא עולה מי יודע מה, אך מי שיבדוק בגרף שלה בשנה האחרונה יראה שכמו שהיא נפלה שני שליש תוך זמן קצר היא גם עלתה את זה באותו זמן, יש לחברה עכשיו 2 דברים מרכזיים: 1) התרופה - היא כבר די הוכיחה את עצמה בניסויים ובהסכמה הגורפת של ה-FDA לגבי תהליך הייצור המקוצר שמראה על התלהבותה מיעילות התרופה של החברה. 2) גיוס הון - מכך הרבה אנשים מפחדים, לדעתי זה קצת טעות, כי המניה נמצאת בשפל כאשר הגיוס האחרון של חברת דקסל העולמית (שגם מראה אימון) היה בשער כמעט 3.5 שקל (150 אחוז מעל שערה כיום), ברור שלחברה דרוש עוד הרבה כסף אך קשה להאמין שיגייסו בשער נמוך הרבה מאשר דקסל השקיעו - כי למה שדקסל יסכימו לכך. במקרה הכי גרוע יהיה עליהם להרים את מחיר המניה בכוח (כמו שאולי מתחיל לקרות היום). גילוי נאות: אני בפנים כעת, וזו המלצה שלי בלבד לא על סמך שום מידע. בהצלחה.
    סגור
  • 26.
    קולפלנט
    מיכל 16/07/2015 12:02
    הגב לתגובה זו
    2 7
    הלהיט של השנה...לחשו לי...לאסוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
    סגור
  • 25.
    מה קורה בכיטוב?
    מתעניין 16/07/2015 12:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה עולה הרבה?
    סגור
  • כי טוב די רע
    למה? 16/07/2015 15:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה קניתי ב-176? היא לא אמורה לרדת לאור הידיעות החיוביות.... תחשוב
    סגור
  • 24.
    קולפלנט הרצה פרועה מימושים יתחילו בקרוב (ל"ת)
    סוחר חכם 16/07/2015 11:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 23.
    אמור להיות עליות של אחוז לפחותתתת (ל"ת)
    מה פה קורה פה 16/07/2015 11:29
    הגב לתגובה זו
    1 11
    סגור
  • כולם על פוטים
    חחחח 16/07/2015 13:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בשעה שלוש תקבלו את העליות לפנים
    סגור
  • 22.
    מחזיקים פה את הבורסה בכח (ל"ת)
    מה זה 16/07/2015 11:26
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 21.
    ג'ובוקיט לשאול
    צחי 16/07/2015 10:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני רואה שבחודשיים האחרונים החברה דיווחה הודעות חיוביות . כמו כן עד הרבעון האחרון של 2014 לא היו הכנסות ובשני הרבעונים האחרונים ישנם הכנסות והצפי לגידול בהכנסות . בהחלט מעניין . אמשיך לעקוב
    סגור
  • לפי פריצה
    דניאל 16/07/2015 11:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשבועות האחרונים כתבתי מספר פעמים שביצוני המנייה מנוגדים לחלוטין לביצועי החברה ולפוטנציאל הגלום בה . מי שעוקב אחר ההודעות רואה ג'ובוקיט היא מובילה בתחום .שווי החברה מצחיק .... שווי חברות מקבילות בתחום הוא פי 50 . רק על סמך ההודעות בחודשים האחרונים החברה היתה צריכה לשלש את שוויה .
    סגור
  • 20.
    קולפלנט וביוליין
    רואה חשבון 16/07/2015 10:55
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ראלי אדיר????????????אתם עיוורים???אתם לא רואים באיזה ראלי אעדיר נמצאת קולפנט????סטטיסיקה: בשנה אחרונה עליי של 260 ארחוז..בשלושה חודשים אחרונים- 77 אחוז..מתחילת החודש- 36 אחוז..וזה כבר לא תותאות מחקר- זה מסחרי עם קבלות..וגם ביו ליין......אז אתם מדברים על סרדינים?? דברו על כרישים..!!!
    סגור
  • 19.
    בורסה אימפוטנטית אין מילה אחרת
    Guy 16/07/2015 10:50
    הגב לתגובה זו
    1 3
    עלובבבבבבבבבבב
    סגור
  • 18.
    טאואר ואפריקה
    מושון 16/07/2015 10:34
    הגב לתגובה זו
    8 3
    שתי המניות האלה נסחרות בחסר עצום ידוע גם בברור שהכוון חיובי בחברות אבל המניות לא יזוזו עד שינקו את כל הציבור שרחש אותן בזול ומחכה בסבלנות לפריצה הגדולה.כאשר מרבית הסחורה תהיה בידיים של המוסדים המניות יתחילו לרוץ בצורה מטורפת תוך כדי מכירה חזרה לציבור במחיר גבוה .וכך כל פעם סיבוב מחדש. כמובן שיש כאלה שנהנים מחלק של העליות
    סגור
  • 17.
    פרטנר
    יעל 16/07/2015 10:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראשית, תודה לחדווה שהמליצה והסבירה על פרטנר!!!! אני אישית קניתי ב-1820, אמנם פרטנר עולה יפה אבל אני רחוקה מהקרן
    סגור
  • 16.
    ג'ובוקיט
    שאול 16/07/2015 10:24
    הגב לתגובה זו
    2 4
    בדרך לדיווח משמעותי מאוד .
    סגור
  • 15.
    אחרי שחיטה לא כשרה כמה אחוזים זה ראלי??? (ל"ת)
    שאול 16/07/2015 10:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    Gone with the wind
    Iz Coronado 16/07/2015 09:55
    הגב לתגובה זו
    53 5
    Good luck
    סגור
  • מעניין מאד..
    ניר (Iz) 16/07/2015 11:33
    הגב לתגובה זו
    46 6
    מה היהודים היושבים בציון יודעים טוב יותר מהגויים בארצות שמעבר לים הגדול?
    סגור
  • 13.
    אסיה פיתוח
    ירון 16/07/2015 09:44
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לדעתי ההסכם עם מגנא קרוב מאוד כל יום עולה 6-10 אחוז מישהו יודע ואוסף מניות מגנא שווה כ 200 מיליון שח עם כל הטכנלוגיה שלה http://www.magnabsp.com/
    סגור
  • 12.
    שוק לא יכול לרדת. פונזי שאף אחד לא יכול לעצור את זה
    ירוק עולה 16/07/2015 09:31
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ולא רוצים לעצור את הפונזי הגדול בהיסטוריה.אין כסף לאנשים . אבל מי שימצא כסף וישים בבורסה ירוויח.
    סגור
  • 11.
    מה קורה עם טאואר?מה עם החוזה בהודו? (ל"ת)
    טאואריסט 16/07/2015 09:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 10.
    כמה שנים אפשר לחכות שאפריקה תעלה
    ל 8 16/07/2015 09:04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    משער 58000 לשער 300 המניה הכי גרועה שיש אחרי בבילון . חבל שאפריקה לא פשטה רגל. הבעלים חוגג והמשקיעים בוכים אותו דבר לגבי בבילון. במקום למכור אותה כשלד הם מפיחים רוח בבובת סמרטוטים של הבעלים. עוד הזוי שקונה אג:ח בתור השקעה וברור שהפסיד. ואיך הרשות לני"ע מאשרת לבבילון לקנות אג"ח במקום את המניה עצמה. למדינה כזאת מתאים באלי וקזינו.
    סגור
  • 9.
    פקיעה למטה 1680 (ל"ת)
    סוחר 16/07/2015 08:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • גם סוחר טועה הרולטה (ל"ת)
    איזו 16/07/2015 10:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    לדעתי מתחילים לאסוף אפריקה (ל"ת)
    אפריקאי 16/07/2015 08:40
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • כן אוספים אוספים חחחחחח (ל"ת)
    לבייב 16/07/2015 11:24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 7.
    משקיעים יקרים
    דיימנשן 16/07/2015 08:39
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אנא מימכם לא לדפוק את האחרים...לא למכור מיד ובמחיר נמוך ..לחכות שכולם ייהנו מהעליות..והיא תעלה אם לא ימכרו אותה כל שנייה במחיר של זנות
    סגור
  • אחרי רווח !!
    סזוסו 16/07/2015 09:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    של 200% מי בכלל דופק חשבון! חהחהחה.....
    סגור
  • 6.
    חיובת לעלות היום (ל"ת)
    ננו 16/07/2015 08:37
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • ננו
    סוחר 16/07/2015 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המנייה לפני פריצה.זה דשדוש לפני הפריצה ל800היא הייתה שם.
    סגור
  • 5.
    ביזפורטל
    אבי 16/07/2015 08:32
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אין מה לומר עדיף לא לומר.פה זה קזינו והדילר הוא המחליט. לזה אתם קוראים שוק הון.זה שוק ללא הון.זה שוק של נוכלים. יום טוב.
    סגור
  • אבי
    לאבי 16/07/2015 09:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בורסה זאת מילה נרדפת לקזינו....כמו בקזינו מרויחים ומפסידים
    סגור
  • בורסה
    אבי 16/07/2015 11:46
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זה שוק הון של המדינה ולא קזינו.
    סגור
  • 4.
    הישראלים חכמי החלם מכרו מניות עם פרוץ המשבר
    מה יש להגיב 16/07/2015 08:29
    הגב לתגובה זו
    2 4
    עכשיו הם יקנו מה שמכרו. רק הבנקים הרוויחו מעמלות והישראלי המטמבל שעשה מחזור עלוב בלי רווחים של 800 אלף יצטרך להגיש דו"ח למס הכנסה ובלבולי מוח ולמה הישראלי המצוי לא יגיב לירי בלילה על חוטף עזה?
    סגור
  • ישנתי כמו תינוק
    הישראלי המטמבל 16/07/2015 10:29
    הגב לתגובה זו
    14 2
    אף אחד לא ירה בלילה על חוטף עזה
    סגור
  • ירו בעוטף עזה . ישנת כמו תינוק כי אמא שמה אותך
    תחליף משקפיים 16/07/2015 13:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בממד מתחת למיטה
    סגור
  • 3.
    יוניטרוניקס טסה למעלה (ל"ת)
    טיסה 16/07/2015 08:24
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • חחחחחחחח
    ועל זה נאמר... 16/07/2015 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח....קשקשן....
    סגור
  • 2.
    הוו, טאואר היום תקפץ מעלה, כל הכבוד! (ל"ת)
    טאואר 16/07/2015 08:20
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • איך ידעת על הבדיוק אחינו?
    צ'ורביק 16/07/2015 10:24
    הגב לתגובה זו
    6 0
    יענו לא מספיק שתיקפוץ אז אמרת תקפץ יענו בקלילות. טוב אז מקפצת למטה עוד מעט חמישייה. אחינו התותח.
    סגור
  • לטאואר היקר והחמוד...כנס
    ישראלי 16/07/2015 09:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל יום אותו הודעה שלך..לצערי לא תעזור..אני יצאתי מהמניה.. אין לה ל"מכור" בזמן הקרוב בסה"כ מלזיקים את המניה..בהצלחה לך ולכולם.
    סגור
  • עוד אחד !
    סוסו 16/07/2015 08:38
    הגב לתגובה זו
    3 4
    שמאמין ל"קוסם" מהניתוחים הטכניים חהחהחה......
    סגור
  • איזה איצר מילים
    צדוק 16/07/2015 09:09
    הגב לתגובה זו
    2 3
    יש לך גם תגובות אחרות? כל הזמן אותה תגובה.
    סגור
  • 1.
    אינשאללה עוברים ל-1695+ בתא-25 (ל"ת)
    רם 16/07/2015 08:08
    הגב לתגובה זו
    3 16
    סגור