סגירה בבורסה בת"א: המעו"ף טיפס ב-1% אך ירד בסיכום שבועי

מחזור המסחר באופציות שבועיות על המעו"ף רשם שיא, שוק האג"ח סגר בירידות
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
ת"א אחרי אירופה: המדדים המובילים בבורסה בת"א עלו ביותר מ-1% על רקע העליות בבורסות אירופה. שוק האג"ח ננעל בירידות, מדד אג"ח כללי איבד 0.12% והתל בונד 20 השיל 0.16%. הבורסה בת"א שאיבדה גובה ביומיים האחרונים ברקע לסערת יוון-סין, קיבלה תמיכה לאור הראלי הגדול הבוקר בבורסות בסין וכאשר בוול סטריט המדדים צבועים בירוק.
בסיכום שבועי המעו"ף ות"א 100 איבדו 0.4%, ומדד ת"א נפט וגז איבד 3.8%. מחזור המסחר באופציות שבועיות על המעו"ף רשם שיא של 125,833 יחידות.
מדד ת"א 35 +0.31% מדד ת"א 35 1,465.84 +0.31% מדד ת"א 35 בסיס:1,461.34 פתיחה:1,466.93 גבוה:1,468.55 נמוך:1,463.41 תמורה:170,512,508 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.06% מדד ת"א 90 1,066.17 +0.06% מדד ת"א 90 בסיס:1,065.56 פתיחה:1,066.7 גבוה:1,068.33 נמוך:1,066.03 תמורה:58,420,843 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +0.88% מדד ת"א בנק 1,832.66 +0.88% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,816.69 פתיחה:1,824.93 גבוה:1,837.29 נמוך:1,822.64 תמורה:37,127,548 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א נפט וגז +0.15% מדד ת"א נפט 879.42 +0.15% מדד ת"א נפט וגז בסיס:878.13 פתיחה:881.4 גבוה:886 נמוך:878.25 תמורה:9,235,181 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-1.3 מיליון דולר.
בשווקים הפיננסים ממתינים כעת לממשלת יוון שצפויה לפרסם הצעה לנושים שהינה בגדר הסיכוי האחרון להגיע להסכם. אתמול דווח כי הבנקים ביוון ישארו סגורים לפחות עד יום שני. על פי פקידים בממשלת גרמניה, מרקל מוכנה לאפשר ליוון לצאת מהגוש האירופי. המדדים באירופה נסחרים בעליות שערים. לסיקור אירופה - לחץ כאן.
אתמול סיימו המדדים את יום המסחר באקורד צורם, כאשר המדדים המובילים ירדו בכ-0.9%. רוב הירידה חלה בשעה האחרונה למסחר. מדד הנפט והגז צנח ב-2.25%.
מניות במרכז:
טאואר +1.62% טאואר 11,900 +1.62% טאואר בסיס:11,710 פתיחה:11,800 גבוה:11,910 נמוך:11,800 תמורה:4,602,367 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חזרה עם פער שלילי גדול, לאחר שצנחה אתמול בת"א, עוד לפני הירידות בניו-יורק. אתמול יצאה החברה עם פרסום חיובי שהקפיץ את המניה, כאמור, באופן זמני בלבד.
די.אן.איי ביומד המחזיקה ב-50% באנטרה, זינקה היום ביותר מ-20% על רקע הערכות בשוק כי בכוונתה של אנטרה לגייס  בוול סטריט 50 מיליון דולר לפי שווי של 150 מיליון דולר, לפני הכסף. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
תגובות לכתבה(44):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    מה נסגר עם המניה הזאת?
    יוניטרוניקס 09/07/2015 18:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש כיוון? יש עתיד?
    סגור
  • כן יש
    צדוק 10/07/2015 00:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קרא תגובה שלי למטה.חכה בסבלנות ויהיה בסדר.לא תהיה השתוללות כמו בעבר של 15 אחוז ביום אבל לאט ובשקט היא תטפס ל 1800 בערך.רק סבלנות גם אם תרד קצת.זו חברה עובדת ואפילו הייתי במשרדים שלהם באייר פורט סיטי.סוגרים עסקאות ועובדים כמו שצריך.אל תתנו לגופים הגדולים לחגוג עליכם שתילחצו ותמכרו.סבלנות ואפילו הרבה ויהיה בסדר.
    סגור
  • 14.
    בושה לבורסה ולמדינה
    זיפו 09/07/2015 15:55
    הגב לתגובה זו
    2 36
    בושה שביום כזה בו המדדים באירופה עולים 3 אחוזים וזאת אחרי שעלו אתמול עוד אחוז וביום שבו החוזים על נאסדק עולים 1.3% בישראל עדיין לא מגרדים את ה-1% כאשר אתמול בכלל ירדו ללא סיבה 1%. כתבתי בבוקר שהמוסדיים היו מאורגנים להיום לירידות והראלי העולמי תפס אותם עם מכנסיים למטה. אני מקווה שהמוסדיים מארגנים שורות לעליות אמתיות ליום ראשון. אדע זאת לפי כותרות של ביזפורטל היום בערב ומחר בבוקר.
    סגור
  • אני חושב שאתה טועה.
    אחד שמבין 09/07/2015 18:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שים לב לסטיית התקן שירדה בחדות אחרי עליה משמעותית בימים האחרונים. כנראה כמה גופים החליטו לבצע אסטרטגיות של מכירת מניות ומכירה של סטיית תקן דרך שוק האופציות וזו בגלל שמדובר בסוף שבוע של חוסר ודאות . האסטרטגיה מצוינת לתקופה מכיוון שהקטינו סיכון דרך המניות ... וברגע שיהיו ירידות יוכלו לקנות שוב בזול ולהרגיע את השוק. במידה ולא יהיה שינוי יקחו את הטטא וסטיית התקן תרד, והם יוכלו להגדיל בהדרגה חשיפה למניות . ובמידה שהשוק יעלה ירוויחו בעיקר מירידה של סטיית תקן וטטא. קח בחשבון שיש הרבה כסף שיצא מהשוק ולא חוזר באותה מהירות.
    סגור
  • היי חבר אחד שמבין.
    א100 09/07/2015 20:23
    הגב לתגובה זו
    10 3
    1. האם יש קשר בינך לאחת שמבינה? 2. אני מבין בהרבה דברים וזה ממ לא כולל טכני שאני מסרב להשתמש ואף להבינו..(ובעצם..למה לא ללמוד אותו לפחות..אייל נראה לי מעניין)כך שמה שכתבת כאן היה מיועד לחכמים. לי זה היה טאגאלו(פיליפינס)..
    סגור
  • לזיפו
    קלוד ו(א)ן ד(א)ם. 09/07/2015 16:27
    הגב לתגובה זו
    71 4
    יש לי תחושה שאתה האיש היקר שמשתתף עם טובי בניינו באימרות: כתבתי..אמרת...התכוונתי..ואני שואל:1. עד היום לא הבנתי את כיוונך לשווקים. אתה מדבר בשני פיות. 2.היכן ומה כתבת הבוקר? 3. אם אתה יודע שביז מתווה כיוונים..היצמד אליהם ותרוויח.
    סגור
  • אפילו גורביץ לא יכול לומר את הכיוון לשוק אז אתה מצפה
    זיפו 09/07/2015 19:21
    הגב לתגובה זו
    15 2
    אתה מצפה שאני אומר לך חד משמעית את כיוון השוק ? בניגוד לאנליסטים מקצועיים שמרבים לתת צפי לכיוון השוק לטווח ארוך עפ גרפים עם שיאים ושפלים ורצועות בולינגר אני נותן צפי לכיוון השוק בטווח הקצר. צפי למחר , לשבוע שזה הרבה יותר קשה. כבר אתמול כתבתי בכתבה על סגירת הבורסה בארהב שלא הייתה שום סיבה לירידות אתמול בתא. לכן צפיתי שהיום נעלה חזק אך הבחנתי בהתארגנות המוסדיים לירידות התארגנות שבלמה את המעוף מלפרוץ. אני שם לב שאתה עוקב אחרי תגובותיי. אכן לביז יש תפקיד חשוב בהתוויית כיוון השוק. בצע בדיקה סטטיסטית. בדוק כמה כתבות חיוביות/שליליות מפרסמת ביז ובדוק את הכיוון של השוק. כבר עכשיו , ביום חמישי בערב אני יכול לומר לך שביז והמוסדיים מאורגנים לפתיחה שלילית ביום ראשון. בדוק אותי. עוד דבר הרווחתי היום 700 שח. בקטנה אך הרווחתי. קניתי בנעילה פוט אחד 1660 במחיר 2380 שח. אמכור יום ראשון בבוקר.
    סגור
  • לזיפו
    א100 09/07/2015 20:51
    הגב לתגובה זו
    16 2
    אם זכור לי אתה די מנגח את אייל. אז אני קורא שאתה אומר: אפילו גורביץ'..זה נשמע לי יפה וטוב.
    סגור
  • אני אף פעם לא חולק על הניתוחים של אייל גוריביץ
    זיפו 09/07/2015 21:33
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אייל הוא מאסטר בתחומו. כדאי לשמוע וללמוד מניתוחיו. אך הבעיה שאייל מנתח נטו לפי נרות וגרפים ולא לוקח בחשבון רעשים מסביב ואירועים בלתי צפויים . ניתוחיו מתאימים לטווח הארוך ולא אומרים כלום בטווח הקצר. הוא גם לא מתיימר לנתח לטווח קצר. אני מנתח לזמן קצר למחר מקסימום לשבוע. אני אפילו לעתים אומר את הצפי לפקיעה. ועוד דבר לא תמיד אני מצליח. לא מעט פעמים גם הפסדתי כסף.
    סגור
  • אשריך וטוב לך שהירווחת היום ו700 שקל זה הרבה.
    א100 09/07/2015 20:19
    הגב לתגובה זו
    7 1
    כן..יש מספר מצומצם של כותבים שאני עוקב אחרי דיבריהם..ואתה אחד מהם. ואני חושב גם מהרציניים.
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    ניקראתי בדחיפות להשליט סדר בבלגאן.
    ה(א)רקולס בן זאוס 09/07/2015 15:31
    הגב לתגובה זו
    90 3
    מי אני שאתנגד לקריאה מאתגרת שכזאת...ושעה זאת (13:25)בגימטריה נותן בדיוק את :(שבעת פלאי תבל) יש אומרים שפה בארצנו יש עוד פלאים פלאות רבות...וכן...(שירת הברבור)
    סגור
  • מי זוכר את הקריאה של רובין וויליאמס: בוקר טוב וויטנאם.
    (א)ות הגבורה. 09/07/2015 16:50
    הגב לתגובה זו
    55 4
    אז החלטנו לאמץ ולשאוג בעוז: בוקר טוב ישראל. ועל הדרך..עם קריצה ליוונים שנירמסים על ידי מגפיה של מרקל(רוצה להיות תאצ'ר אשת הברזל..אבל לא מצליח לה)....בוקר טוב אתונה היפה.
    סגור
  • אוניברסיטת ברקלי קליפורניה.
    ד"ר אברטון 09/07/2015 17:47
    הגב לתגובה זו
    88 4
    שעדיין מייחל ליום ולהיות ה101 שלכם. (מה עלי עוד לעשות ולעבור עד אז? אולי תעבירו אותי מבחני כושר וגיבוש שלדג? אני יודע ששרתתי רק בסילס..אבל מי אנחנו לעומתכם....? אז ככה: מה לך חבר שלאחרונה ולעיתים אתה משנה(בקטנה ולמבינים)שם והפעם משחיל את א בכל מיני צורות. אז...:ילד של אבא..מה אתה חולם...מה בוער לך בלב..וכמה טוב שבאת..ביחד זה שלם...מילים מוקי ולחן כהן אהרונוב. אוהב וביי פושטק...
    סגור
  • לאברוש
    א100 09/07/2015 20:49
    הגב לתגובה זו
    34 2
    LOVE U
    סגור
  • לאיילי החביב.
    פרופ' א 09/07/2015 19:30
    הגב לתגובה זו
    10 0
    בהמשך להתכתבות כאן.. ראיתי שענית לי בלילה האחרון בסביבות 0200..מה קורה חבר? אתה גם ישן לעיתים? בכל מקרה ..קראתי בעיון את דבריך..שכמו תמיד מדהימים באיכותם...1. קיבלתי את גרף הדאו ג'ונס של 100 שנה אחרונות. אם קראתי אותו נכון הרי ב 1930 הוא עמד על 5000. תקן אותי אם טעיתי. אם זה כך אז ב85 שנה האחרונות התשואה הייתה דלה. ועוד פעם..השכילני אם לא הבנתי נכון. גם הגרף לא כ"כ ברור. דבר שני..אתה מחפש קטליזטורים שיגרמו לשוק לרדת..ואתה טוען שאם לא יהיו זרזים..השוק ימשיך בשלו..אז אני חושב שיש הרבה זרזים ולא רק יוון. אני לא מתחשב כרגע בזרזים. אני טוען שהשוק חייב לרדת והרבה..כיוון שהוא גבוה בכל קנה מידה. מה עוד שכבר ציינתי שהמצב של העולם כרגע נפיץ מאד ולא רק כלכלית..והמצב הקשה ביותר בעת החדשה..עוד לא עמדנו בסיטואציות כאלו(וכלכלית לצורך העניין) מאז ומעולם. כך שהשווקים יירדו ויתאימו עצמם לשערים אחרים ונמוכים בהרבה על מנת להגיע לנקודת איזון..ולדעתי נמוכה מאד..ויכולים אף להתקע שם שנים רבות...אגב: אני כותב כאן כ: א . א100. איציק והחברים..ואף לאחרונה באות א שמתחבאת במילים שונות ומודגשת בסוגריים.
    סגור
  • לאיילי
    א 100 09/07/2015 23:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבנתי תודה. ולך בבקשה לישון בשעה סבירה.. :-)
    סגור
  • תיקון ניסוח
    איילי 09/07/2015 22:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מצטער ידידי , תראה איך פסיק אחד לא במקום יכול לשנות ניסוח שלם. לגבי הודעתי למטה - לאחר המילים (במידה ואתה לא בורח באמצע) כמובן שלא הייתה כוונה אלייך , הפסיק היה צריך לבוא מיד לאחר הסוגריים ואז המשפט "כמוך , גם אני יודע בוודאות....
    סגור
  • לאיילי
    א100 09/07/2015 21:59
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בראי ההיסטוריה תיזכר 2008 יחסית ל2015\16 כתור הזהב...
    סגור
  • לפרופ' א
    איילי 09/07/2015 21:11
    הגב לתגובה זו
    22 1
    ידידי היקר אם תסתכל שוב בגרף אתה תראה שהוא מתחיל בדצמבר 1914 אז היה בשער 1285 והיום מדד הדאו באזור 17600 , כלומר 101.5 שנים לערך זה יוצא 1269 אחוז שהם בערך 12.5 אחוז ממוצע שנתי. נכון שאם ניקח מדידות מטווחי זמן שונים לטווחי זמן שונים ברור שנקבל תוצאות אחרות זה רק מוכיח שעל מנת להגיע בקרוב לתשואה הממוצעת אתה צריך לשאוף להיות בשוק כמה שיותר זמן. שזה מביא אותנו שוב לזה שככל שטווח ההשקעה שלך ארוך יותר למרות נפילות ומהמורות בדרך עדיין לתיק שלך תהיה תוחלת חיובית (במידה ואתה לא בורח באמצע) כמוך , גם אני יודע בוודאות שהשוק יתקן ועוד אנחנו נחווה נפילות כואבות בעתיד , לא בגלל שאנו נביאים אלא בגלל שזה אחד המאפיינים של שוק ההון ושל פסיכולוגיית ההמונים. אני גם יודע שאני יהיה חייב לנצל מצבי קיצון אלו לטובתי וארכוש במחירים נמוכים יותר. אתה יודע שבשנת 2008 בעקבות משבר הסאבפריים הרגשתי בדיוק כמוך , חשבתי שכנראה זה הסוף ואנחנו לקראת מיתון גדול של עשרות שנים , תראה מה קרה לאחר שנה. אתה חייב להיות אופטמי בשוק ההון , אין דרך אחרת ידידי. נ.ב מעתה אשים לב לשאר הכינויים , אבל למה לא לכתוב בכינוי אחד :-)
    סגור
  • 12.
    סבלנות במניות - כדאי לקרוא
    ארי 09/07/2015 15:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני חייב לשתף אתכם בסיפור קטן: יש לי חבר קרוב שהתחיל לפני מס' שבועות להשקיע במניות, למזלו (או שלא, כפי שתקראו בהמשך) הוא קרא ולמד על מס' מניות והחליט להשקיע 50 אלף שקל במניית רדהיל, למחרת כניסתו המניה דיווחה על תוצאות טובות וזינקה בכמעט 40 אחוז, הוא מכר את אחזקתו במניה בכמעט 70 אלף שקל, הוא הרגיש בעננים וניסיתי להרגיעו, אך הוא היה בטוח שמלאך המזל עבר לגור אצלו ולא היה מוכן לשמוע על שום השקעה לטווח ארוך, לא אלאה אתכם בתלאות של השבועות שלאחר מכן עד עתה, רק אספר לכם שמסכום ההשקעה שהתחיל (50 אלף) נשאר עתה פחות מ-30 אלף. מסקנה: כשאתם מחליטים להשקיע במניה מסויימת (כמובן כל אחד אחרי שהוא קרא ולמד מהי אותה חברה) תהיו סבלניים, כמובן שזה לא יבטיח לכם הצלחה של החברה, אבל החיפזון מהשטן, יש המון סוחרים שמשקיעים מיליונים בנדל"ן (דירות) תמורת 6-8 אחוז בשנה, במניות אפשר לעשות יותר אבל לפעמים הרווח הוא לחכות לתוצאות על אף שהמניה מדשדשת או מתקנת ולא לברוח מכל רוח. בהצלחה!
    סגור
  • לאורי
    אירי 09/07/2015 16:07
    הגב לתגובה זו
    7 1
    ואני שמעתי שגם אפשר להפסיד יותר ואפילו הרבה יותר ואפילו את הכל.
    סגור
  • 11.
    רק מזור. (ל"ת)
    מזור 09/07/2015 15:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מדיוי
    כועסת מאוד 09/07/2015 15:41
    הגב לתגובה זו
    1 5
    ראיתם איך נפלה כ-90 אחוז? איפה רשות לנ״ע? למי פונים במקרה של הבטחות שווא מצד המנוולים של החברה?
    סגור
  • 10.
    ננו דיימנשן!!!
    אני 09/07/2015 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 7
    אלה שבפנים בהצלחה! אלה שבחוץ ביי ביי, הרכבת יוצאת מהתחנה לכיוון מעלה! בהצלחה!
    סגור
  • ננו
    סוחר 09/07/2015 15:56
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אכן כןכפי שרשמתי אתמול והיום.זה לכיוון צפון 800
    סגור
  • 9.
    לא עליות ולא בטיח לא ייתנו לשוק לעלות ברור (ל"ת)
    ניר 09/07/2015 12:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 8.
    המדדים באירופה עולים כבר יום שני ברציפות עד 1%
    דויד 09/07/2015 11:48
    הגב לתגובה זו
    4 2
    החוזים על הנאסדק עולים 0.9% והבורסה הנאורה של ישראל עולה בקושי 0.7% וזאת אחרי 6 ימים של ירידות רצופות. יחי המוסדיים כותבי הנגזרים הכל יכולים. העיקר שיש יו"ר לניירות הערך שמקבל 200 אלף שח בחודש כדי לא לעשות כלום למעט לבלוע עוד בורקס פריך ושמנוני.
    סגור
  • לא עליות אפילו לא מתקנים את מה שהורידו אתמול (ל"ת)
    לדויד 09/07/2015 12:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • האם יש לשני חברי המלומדים טיעון
    לדויד וחברו 09/07/2015 14:04
    הגב לתגובה זו
    15 0
    או אולי טענה ובה יוכיחו או יסבירו מדוע צריך לעלות. אגה. גם אני רוצה שיעלה. כך כולנו מרווים. אבל..שהדבר האמיתי יקרה..יהיה הרבה בכי ודמעות..ואיך לא ראיתי..ולא שמעתי..ולא הרחתי..ולא..ולא..ולא..יש אומרים שתמימות מצוייה בכולנו..ביום הדין..אין עם מי לדבר..
    סגור
  • 7.
    על ממה יש עליות - בגלל שסין עוצרת שחקני שורט ? פלאסטר.
    שלומי 09/07/2015 10:07
    הגב לתגובה זו
    12 2
    לא ברור שהמפולת בדרך ?
    סגור
  • לשלומי
    דני 09/07/2015 10:31
    הגב לתגובה זו
    9 2
    אתה מגזים. זה לא מפולת ולא בטיח. זה יהיה כנראה מימוש בריא של גג 72 אחוז. אז אל תכניס בהלה בבקשה.
    סגור
  • 6.
    יוניטרוניקס תמשיך בעליות (ל"ת)
    יוניטרוניקס 09/07/2015 09:35
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • בשקט
    צדוק 09/07/2015 16:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בכל פעם שהיא עולה אתה כותב משהו והיא נרגעת.עזוב אותה ותן לה לעבוד בשקט..
    סגור
  • 5.
    פוטומדקס !
    ארי 09/07/2015 09:35
    הגב לתגובה זו
    0 4
    כפי שכתבתי בימים האחרונים, המניה הגיעה לשער התמיכה שלה בוול-סטריט וגם אם תרד עוד קצת (כפי הנראה עכשיו ביומיים הקרובים בוול-סטריט היא תבצע תיקון חד מעלה) המגמה תהיה עליה, יכול לקחת קצת זמן, אך בל"נ אגיב פה כשאמכור אותה עם הרבה רווח בעז"ה. בהצלחה!
    סגור
  • תיקון חד או מגמה
    אריה 09/07/2015 13:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ארי, אם אתה מצפה ל"תיקון חד" - איך אתה מחבר כאן "מגמה"? כל אחד לעצמו. תיקון זה אחד ומגמה - משהו אחר. תרגיע
    סגור
  • 4.
    האתר שואל אם המעוף יתקן מעלה
    מרקוזה דיק 09/07/2015 09:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואני ענה מהיכן חי לדעת הרי אתם המומחים ואני הקורא שמשתוקק ומחכה למוצא פיכם ואז אני עושה מה שאמרתם ואחוזי ההצלחה שלי לפי המלצותיכם 100 אחוז כל הצעה עידכון והמלצה ממש בונבון וככה הרווחתי ב5 שנים האחרונות עם קרן של 17000 שקל בזכותכם יש לי היום77000 שקל ב5 שניעם אז מה רע. אני יודע שיש כאן תותחים שעושים זאת בשנה או אפילו בכמה חדשים אבל אני מסתפק במועט ועיני לא צרה
    סגור
  • רווח
    לילי 09/07/2015 15:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    על סמך מה אתה מיתרשם האם אתה סוחר באופציות או בנירות ערך
    סגור
  • 3.
    טאואר - כמו שכתבתי אתמול
    ארי 09/07/2015 09:22
    הגב לתגובה זו
    3 3
    האמריקאים אוהבים להפיל מניות דווקא אחרי הודעות חיוביות (אל תשאלו אותי למה), אך ברור שהתיקון יבוא איפשהו. אני כיום לא בפנים, אך מי שבפנים לדעתי יחכה בסבלנות ויעלה, אני הייתי מוכר באיזור 6000-6200
    סגור
  • לארי
    אל שו 09/07/2015 23:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רואה שאתה מגיב פה לגבי טאואר וקראתי עוד תגובות שלך,נשמע שאתה מבין דבר או שניים בבורסה והייתי רוצה לשמוע ממך אם אפשר,אני דיי חדש בכל עניין המניות. אני פשוט מחזיק במנייה וקצת נלחצתי מהימים האחרונים .. אפשר לשוחח איתך במייל או בסקייפ אם תרצה
    סגור
  • 2.
    ננודימנשיין
    סוחר 09/07/2015 09:21
    הגב לתגובה זו
    2 9
    מחזורים גדלים הגיעה לרמת תמיכה.פריצה מהיום
    סגור
  • ננו דיימנשן
    ארי 09/07/2015 09:32
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אפשר להתווכח על מתי היא תהיה, אבל הפריצה תבוא, וכשהיא תבוא - כדאי להיות בפנים, זו הסיבה שעם כל ירידה אני רק מחזק. בהצלחה.
    סגור
  • 1.
    טאואר הולכת לעשות תיקון חד מעלה (ל"ת)
    טאואר 09/07/2015 08:59
    הגב לתגובה זו
    5 14
    סגור
  • טאואר
    אל שו 09/07/2015 09:07
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אופטימיות זה דבר חשוב! בהצלחה!
    סגור
  • בדרך ל 12.5 דולר ואז תיקון להמתין בסבלנות !!! (ל"ת)
    טאואר 09/07/2015 09:07
    הגב לתגובה זו
    3 18
    סגור